Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 07:39:
ik heb ondertussen dus gister weer een nieuwe gehad nummer 4 dus en die doet het gewoon en ik heb dus verteld hoe en wat en hun blijven het toestel de schuld geven heb de consumentbond ingeschakeld en als ik weer problemen blijf houden dan mag ik van hun mijn abbo opzeggen en ja je hebt gelijk wat kosten betreft ik moet erg goed opletten anders zit jer zo erg hoog (450) is mijn laaste rekening maar ik kan als het probleem zich blijft voor doern mijn abbo dus opzeggen en dan ga ik naar t-mobile of vodafone toe dat scheelt wel ja bedankt
[Sarcasm]
Hallo, ik ben meneer Punt.
- Hallo meneer Punt! Ik ben de Hoofdletter.
Goedendag meneer Hoofdletter.
- Ik zal even aan de mensen thuis vertellen wat wij doen, meneer Punt!
Doe dat, meneer Hoofdletter.
- Kijk jongens (en de weinige meisjes die hier rondhangen), wij vormen samen met onze neefjes en nichtjes, de puntkomma's, de apostrof, de dubbele punt enzo, de familie LEESTEKEN.
En wij zorgen ervoor, dat onze tekst leesbaar is, zodat andere mensen snappen wat we nou eigenlijk precies duidelijk willen maken. Is het niet geweldig?
Publiek: "Jaaaaaaahhh!!!"
[/sarcasm]
* En Orange is wel duur ja... vind het ook erg muf dat ze geen SMSbundels hebben, want ik zit er nog tot november aan vast (1 jarig abbo Free 40)... daarna stap ik wel over op Vodafone of Telfort denk ik.
* Waar loopt jullie E700 vast? Ik heb het ook weleens, stuk of 5 keer per maand... Erg stom dat ik mn toegevoegde T9woordenboek-woorden dan kwijt ben...

Ik krijg meestal vastlopers als ik een sms van 2 of meer smsjes aan het typen ben.