Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 13:18:Ach samsung maakt zeer mooie telefoontjes, maar ze moeten echt wat doen aan hun software. Waarom ze er nou geen bluetooth erbij hebben gedaan snap ik echt totaal niet. Maar ja.
Mja als bij zoveel andere phone fabrikanten ook het geval is, ze makken de software niet zelf dat doet een bedrijfje in Duitsland :o (ben de naam ff vergeten)

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft sinds gisteren ook een E700. (met T-Mobile abbo)..

zijn echt leuke dingetjes, best ff wennen as je van een KPN Swing 600 afkomt...

Oja.. die handleiding.. 187 pagina's... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallow ik had ff een vraagje. Ik wil graag de JAVA-game "Kamasutra" voor mijn samsung downloaden. maar kan hem nergens vinden, alleen maarvoor NOKIA en ERICSSON. kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 vragen....

1... de ringtones gaan nog maar heel zacht... zelfs op de hoogste stand... hoe kan ik dit verhelpen ?

2... is het mogelijk om email adressen op te slaan net als op de S100?

Grtz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 20:38:
ik heb 2 vragen....

1... de ringtones gaan nog maar heel zacht... zelfs op de hoogste stand... hoe kan ik dit verhelpen ?

2... is het mogelijk om email adressen op te slaan net als op de S100?

Grtz...
Check 1 of 2 pagina's terug heb ik alle settings gepost mbt tot geluid.

Punt 2: je kan bij je telefoonlijst bij een persoon naar rechts drukken en zie je een hele reeks met opties o.a. email. Vind alleen jammer dat je geen adres kan toevoegen en niet meer dingen kan doen met persoonsgegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thanx voor het snelle andwoord ;)
het is me gelukt :P eindelijk weer geluid :P

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 20:47:
oke thanx voor het snelle andwoord ;)
het is me gelukt :P eindelijk weer geluid :P
Mooi :) ik was niet snel ;) was net thuis :p dus gewoon toeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 06 maart 2004 @ 21:02:
[...]

Mooi :) ik was niet snel ;) was net thuis :p dus gewoon toeval :)
ow das helemaal mooi :D toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 07:39:
ik heb ondertussen dus gister weer een nieuwe gehad nummer 4 dus en die doet het gewoon en ik heb dus verteld hoe en wat en hun blijven het toestel de schuld geven heb de consumentbond ingeschakeld en als ik weer problemen blijf houden dan mag ik van hun mijn abbo opzeggen en ja je hebt gelijk wat kosten betreft ik moet erg goed opletten anders zit jer zo erg hoog (450) is mijn laaste rekening maar ik kan als het probleem zich blijft voor doern mijn abbo dus opzeggen en dan ga ik naar t-mobile of vodafone toe dat scheelt wel ja bedankt
[Sarcasm]
Hallo, ik ben meneer Punt.
- Hallo meneer Punt! Ik ben de Hoofdletter.
Goedendag meneer Hoofdletter.
- Ik zal even aan de mensen thuis vertellen wat wij doen, meneer Punt!
Doe dat, meneer Hoofdletter.
- Kijk jongens (en de weinige meisjes die hier rondhangen), wij vormen samen met onze neefjes en nichtjes, de puntkomma's, de apostrof, de dubbele punt enzo, de familie LEESTEKEN.

En wij zorgen ervoor, dat onze tekst leesbaar is, zodat andere mensen snappen wat we nou eigenlijk precies duidelijk willen maken. Is het niet geweldig?

Publiek: "Jaaaaaaahhh!!!"
[/sarcasm]

* En Orange is wel duur ja... vind het ook erg muf dat ze geen SMSbundels hebben, want ik zit er nog tot november aan vast (1 jarig abbo Free 40)... daarna stap ik wel over op Vodafone of Telfort denk ik.

* Waar loopt jullie E700 vast? Ik heb het ook weleens, stuk of 5 keer per maand... Erg stom dat ik mn toegevoegde T9woordenboek-woorden dan kwijt ben... :( Ik krijg meestal vastlopers als ik een sms van 2 of meer smsjes aan het typen ben.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer een maand deze gsm. Nu een vriendin van mijn de sony-ericsson Z600 heeft gekocht, vroeg ik me af of het mogelijk was om bestanden door te zenden naar haar (niet enkel telefoonnummers) want ik vindt dat hier nergens terug. IK probeerde al om infraroodverbindingen te maken via je telefoonlijst maar dan wordt gewoon de contactpersoon doorgestuurd. Kan iemand me vertellen hoe ik bestanden moet doorzenden, als het mogelijk is tenminste, dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen ik heb nu een maand de samsung e700 en wat me opvalt dat jullie allemaal dezelfde software gebruiken en allemaal dezelfde vragen over die infrarood datakabel en de software easy studio ik heb zelf de datakabel ma-620 gekocht en hier zit al standaart software bij en hier kan ik alles mee ringtones plaatjes en foto`s downloaden van mijn telefoon naar mijn pc (het duurt wel een tijdje maar het werkt)
de kabel heb ik gekocht voor 31 euro inclusief verzendkosten op www.complaza.nl
en heb er tot nu toe geen problemen
mee
probeer dat eens zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 09:52:
hallo mensen ik heb nu een maand de samsung e700 en wat me opvalt dat jullie allemaal dezelfde software gebruiken en allemaal dezelfde vragen over die infrarood datakabel en de software easy studio ik heb zelf de datakabel ma-620 gekocht en hier zit al standaart software bij en hier kan ik alles mee ringtones plaatjes en foto`s downloaden van mijn telefoon naar mijn pc (het duurt wel een tijdje maar het werkt)
de kabel heb ik gekocht voor 31 euro inclusief verzendkosten op www.complaza.nl
en heb er tot nu toe geen problemen
mee
probeer dat eens zou ik zeggen
jes zoiets had k ook gepost een stukje terug. Dus dat werkt flex allemaal? Ja echt jammer dat easystud. zo buggy is. Kan jij bijvoorbeeld wel mms-jes een meervoudige smsjes(van 2,3 etc lang) laden op je pc?

p.s. ik kan die datakabel niet vinden op die site 8)7
edit: oeps :X toch wel gevonden, maar zijn niet voorradig en kost 37 eurie en dan nog verzendkosten.. laat maar hange dus.

zou je die meegeleverde software niet aan kunnen passen zodat die ook met andere infrarood adapters werkt.. nee zeker?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.complaza.nl/inquire.php3?prodid=9671

en ze hebben de prijs veranderd zie ik
maar ja bij werkt dat wel ik heb echt nergens problemen mee
alleen van die foto`s is jammer ik ging 25 foto`s downloaden van mijn foontje en hij was er bijna 15 minuten mee bezig maar ja je kan niet alles hebben he

greetzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 10:10:
[...]

jes zoiets had k ook gepost een stukje terug. Dus dat werkt flex allemaal? Ja echt jammer dat easystud. zo buggy is. Kan jij bijvoorbeeld wel mms-jes een meervoudige smsjes(van 2,3 etc lang) laden op je pc?

p.s. ik kan die datakabel niet vinden op die site 8)7
edit: oeps :X toch wel gevonden, maar zijn niet voorradig en kost 37 eurie en dan nog verzendkosten.. laat maar hange dus.

zou je die meegeleverde software niet aan kunnen passen zodat die ook met andere infrarood adapters werkt.. nee zeker?
geen idee maar volgens mij wel je kan het altijd proberen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p.s nog een vraag
weet iemand mischien waar je de nieuwste beltonen kan downloaden (mmf files)
want de meeste die kan je niet downloaden zijn oud
maar de nieuwe top 40 bijvoorbeeld kan je nergen vinden of je moet er voor betalen
en tja ik ben nederlander he als het gratis kan zekers doen toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 14:05:
Er is nog meer software onder de zon. Handsetmanager, samsung staat er ook bij. Heb nog geen kans gezien om zelf te testen.

link: http://www.matweb-01.com/English/dls-ir.htm#Samsung

[later]

Oke getest,

jammer je moet dus een ma-620 hebben :). heb ik niet. maar misschien iemand anders wel.

Jammer, nog steeds niks beters dan dat klote easyStudio :S :(.
ik gebruik het programma van de ma-620 en is veel beter dan die easy studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow anders post je ff 4x achter elkaar :D.

Maarre nee t werkt niet met de adapter die ik heb. (van sitecom btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 11:21:
wow anders post je ff 4x achter elkaar :D.

Maarre nee t werkt niet met de adapter die ik heb. (van sitecom btw).
ow okee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:50
hallo,

hoe voeg je wapsite favorieten toe? ik kan het niet zo snel vinden.

tijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijs_a schreef op 08 maart 2004 @ 12:19:
hallo,

hoe voeg je wapsite favorieten toe? ik kan het niet zo snel vinden.

tijs
menu: 2 - 6 - 2 en dan helemaal onderaan heb je nog een (paar?) plekje over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 02 maart 2004 @ 19:35:
<font color=red>Weg</font> (check ff!)

wie wil helpen kan me mailen , wie opbouwende kritiek of tips heeft kan replyen of mailen, en wil je helpen kan je je gif's alstijd ergens uppen en me de link senden.

de site is net 5 min up. maar beloofd binnen een week de grootste e700 site opp[ het net te worden :)

elke vorm van hulp is welkom. ik dank u
schiet nog niet echt op met je site, welk adres ik overgens niet mag noemen omdat dat spam zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

offtopic:
Wat het beleid was over Firmwares vind ik niet terug in de openingspost, maar aangezien dit meer tweaken is dan domweg andere firmware erin zetten leek het me wel interessant om te posten:(sorry als het niet mag, als mod graag beargumenteren waarom niet!)

Modbreak:
Er bestaan ook nog zoiets als algemene regels op het forum; zie Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright. De startpost alleen is niet heilig... Als je het niet zeker weet, vráág het dan eerst. Ga het niet posten! faq "policy" #haal-weg
Jij mag zo je mail checken.

[ Voor 77% gewijzigd door Korakal op 09-03-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

kan mij iemand vertellen wat er nou precies anders is aan de e700 met tmobile simlock?

Ik heb begrepen dat hun logo voor op het klepje staat..

verder nog iets? aan de binnenkant/softwarematig??

Groeten,
Roger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op 02 maart 2004 @ 20:24:

offtopic:
Alleen bij deze wallpapers noem je ze allebei Nemo maar dat is Nemo's vader:
plaatje 1 en plaatje 2

Toevallig heeft Nemo kleinere rechter vinnetje zoals hier

Mijn zoontje is gek op Nemo, vandaar dat ik het weet.
Het is niet om af te zeiken hoor, maar ik dacht misschien vind je het leuk om te weten.
hahah, geweldige post, houden we toch nog beetje humor op dit forum... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 16:09:
hallo allemaal,

kan mij iemand vertellen wat er nou precies anders is aan de e700 met tmobile simlock?

Ik heb begrepen dat hun logo voor op het klepje staat..

verder nog iets? aan de binnenkant/softwarematig??

Groeten,
Roger
aantal veranderingen in menu, maar ze hebben wel dezelfde functies! als je precies wilt weten wat het verschil is moet je ff de 2 manuals downloaden en naast elkaar leggen (hoef je alleen maar de inhoudsopgave naast elkaar te leggen) en dan zie je wat de verschillen zijn.
het belangrijkste: geen verschillen qua functies iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bijvoorbeeld gehoord dat de menukleur ook van dat ranzige roze is, en dat het originele blauw er niet meer bij zit. Weet je daar iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hiervoor al een vraag gesteld maar nog geen reactie op gehad; Ik zal de vraag is herhalen misschien is er overheen gelezen.

Ik heb op i-net gezocht naar JAVA games voor mijn samsung en ik kwam veel tegen. Maar ik wil het spelletje "kamasutra" alleen die kan ik maar vinden voor de "Nokia"en "Siemens" .

Zou iemand mij kunnen helpen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 16:41:
Ik had hiervoor al een vraag gesteld maar nog geen reactie op gehad; Ik zal de vraag is herhalen misschien is er overheen gelezen.

Ik heb op i-net gezocht naar JAVA games voor mijn samsung en ik kwam veel tegen. Maar ik wil het spelletje "kamasutra" alleen die kan ik maar vinden voor de "Nokia"en "Siemens" .

Dan zal het waarschijndelijk alleen maar kunnen op een Siemens en op een Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw okay iig bedankt.

er is geen programmatje ofzo :P die het kan omzetten voor SAMSUNG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ergens op een forum gelezen dat je met de e700 met tmobile simlock geen foto's via irda naar de pc zou kunnen sturen.

Is dit waar? Lijkt me toch onzin of niet?

mensen met ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dat is onzin, het werkt hier prima met een T-Mobile E700. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben ze bij die tmobile versie zo'n roze menu als standaard ingesteld en het originele blauw eruitgehaald?

en wat is er nog meer veranderd t.o.v. de gewone e700

grtz

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Ja, naast het roze zijn er nog wel een aantal andere kleurschema's beschikbaar, maar niet het standaard blauw. En als je wilt weten wat er nog meer veranderd is, dan download je zoals gezegd even de handleidingen (links staan in de startpost) en vergelijk je die.

offtopic:
Als je niet binnen een uurtje antwoord krijgt hoef je niet je vraag opnieuw te posten hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 16:41:

ff vraagje, je kan die java games wel gaan downloaden naar je pc, maar hoe wil je ze dan ooit op je tel krijgen :? want bij easystudio kan je, zoals zo vaak al is vermeld, geen games uploaden...
duss, hoe ga je dat doen, wil ik eigenlijk wel weten :*)
ow wacht, denk nu ineens aan: ga je ze op eigen wap page zetten en dan met je tel downloaden??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aangemeld bij www.samsungmobile.com enne vanaf die website kon ik javagames via wap op mijn samsung krijg. :)

Maar ik wilde gewoon graag dat KAMASUTRA op mijn samsung, alleen IK kan hem maar vinden voor NOKIA en SIEMENS. Best jammer. Daarom vroeg ik of het op de 1 of andere manier om te zetten valt :*)

Zodat ik hem op mijn samsung kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:12:
ik heb ergens op een forum gelezen dat je met de e700 met tmobile simlock geen foto's via irda naar de pc zou kunnen sturen.

Is dit waar? Lijkt me toch onzin of niet?

mensen met ervaring?
Is (bij mij iig) nietwaar, k heb de tmobile versie, maar verstuur gewoon fotows via irda (sweex adapter) foto's naar mijn oc. Met easystudio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 19:15:
[...]

Is (bij mij iig) nietwaar, k heb de tmobile versie, maar verstuur gewoon fotows via irda (sweex adapter) foto's naar mijn oc. Met easystudio
bij mij werkt het ook gewoon handset manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ff vraagje, je kan die java games wel gaan downloaden naar je pc, maar hoe wil je ze dan ooit op je tel krijgen :? want bij easystudio kan je, zoals zo vaak al is vermeld, geen games uploaden...
duss, hoe ga je dat doen, wil ik eigenlijk wel weten :*)
ow wacht, denk nu ineens aan: ga je ze op eigen wap page zetten en dan met je tel downloaden??????
http://www.euploader.com/

wijst voor zich.........echt stoer initiatief, alleen jammer dat je geen beltonen meer kunt uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn datakabel.

T-for Telecom inEnschede. Ook de belcompany had hem al gehad, maar daar was hij inmiddels weer uitverkocht.

Lijkt erop dat dit kabeltje nu eindelijk overal leverbaar is.

38 Euro voor betaald...............ziek gewoon.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 20:06:
Ik heb mijn datakabel.

T-for Telecom inEnschede. Ook de belcompany had hem al gehad, maar daar was hij inmiddels weer uitverkocht.

Lijkt erop dat dit kabeltje nu eindelijk overal leverbaar is.

38 Euro voor betaald...............ziek gewoon.............
Goedkoper dan mijn IRda ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee mensen vraagje .
een midi file neemt die nou meer geheugen in beslag als een mmf file want een mmf is meestal maar een paar seconden en sommige midifile`s zijn meer als een minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Hangt er vanaf hoe lang je midi is idd. Een MMF beslaat meestal maar een paar seconden van een nummer, terwijl een MIDI meestal een compleet nummer is.

Bij benadering zijn MMFs en MIDI's van gelijke duur, ongeveer even groot.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jentae schreef op 08 maart 2004 @ 20:51:
Hangt er vanaf hoe lang je midi is idd. Een MMF beslaat meestal maar een paar seconden van een nummer, terwijl een MIDI meestal een compleet nummer is.

Bij benadering zijn MMFs en MIDI's van gelijke duur, ongeveer even groot.
oke tnhx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 20:44:
Hee mensen vraagje .
een midi file neemt die nou meer geheugen in beslag als een mmf file want een mmf is meestal maar een paar seconden en sommige midifile`s zijn meer als een minuut.
Je kan toch gewoon zelf de grootte van de ringtone checken? Als je de T-Mobile versie hebt kan dat via het Downloads menu, zie ook de handleiding. Als je de gewone versie hebt kan dat waarschijnlijk via het Funbox menu, zie ook dan de handleiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 08 maart 2004 @ 20:54:
[...]

Je kan toch gewoon zelf de grootte van de ringtone checken? Als je de T-Mobile versie hebt kan dat via het Downloads menu, zie ook de handleiding. Als je de gewone versie hebt kan dat waarschijnlijk via het Funbox menu, zie ook dan de handleiding. :)
?? downloads menu hou is op man gewoon met m`n ird kabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik heb het al eerder gevraagd maar hier blijkt niemand op te antwoorden, ik herhaal mijn vraag nog eens: Is het mogelijk bestanden te verzenden met de E700 naar een andere gsm (vb de sony-ericsson Z600)? zoja? hoe? merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:00:
Hallo mensen, ik heb het al eerder gevraagd maar hier blijkt niemand op te antwoorden, ik herhaal mijn vraag nog eens: Is het mogelijk bestanden te verzenden met de E700 naar een andere gsm (vb de sony-ericsson Z600)? zoja? hoe? merci!
wat voor bestanden dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 20:56:
[...]

?? downloads menu hou is op man gewoon met m`n ird kabeltje
IrDA kabeltje :?

Hoe dan ook, bij mij gaat de grootte checken via het Downloads menu toch echt sneller dan het aanzetten van de computer, het activeren van IrDA op de telefoon, het opstarten van EasyStudio en het starten van de File Manager, om vervolgens te kijken hoe groot mijn ringtone is.
Nee, dat is niet mogelijk. Het enige wat je uit kan wisselen is contacten in je telefoonboek.

[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 08-03-2004 21:04 . Reden: btw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Blazer schreef op 08 maart 2004 @ 21:03:
[...]

IrDA kabeltje :?

Hoe dan ook, bij mij gaat de grootte checken via het Downloads menu toch echt sneller dan het aanzetten van de computer, het activeren van IrDA op de telefoon, het opstarten van EasyStudio en het starten van de File Manager, om vervolgens te kijken hoe groot mijn ringtone is.

neem me niet kwalijk heb je verkeerd begrepen ik dacht dat je in de foon zelf bedoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:06:
[....]

neem me niet kwalijk heb je verkeerd begrepen ik dacht dat je in de foon zelf bedoelde
bedoelde blazer ook (toch).... en probeer volgende keer ff duidelijke te quoten, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb van iemand op Howardforums.com een simpele Howto gekregen om mmf ringtones te maken van een mp3.
  • First thing to do is download 1. [url=http://osdn.dl.sourceforge.net/sourceforge/audacity/audacity-win-1.2.0.exe]Audacity[/url] 2. [url=http://smaf-yamaha.com/tools/dl/WSC-MA2-SMAF-u.zip]Yamaha WAV to SMAF converter (WSCMA2U)[/url] The the conversion process goes like this: 1. Open the mp3 in Audacity 2. Select a 10 second clip of the song ( no more tthan 10 seconds) 3. Make sure it loops well, then highlight the entire clip click effects then click amplify, move the slider down to between -2.0 and -2.5 Db 4. Export the clip as a WAV 5. Open the WAV in windows sound recorder 6. Save it under the same name but change the sound properties to 8 Khz , 16 Bit , Mono (it was originally 44.1 Khz , 16 Bit , Stereo) 7. Now drag and drop the file into the Yamaha WAV to SMAF converter box 8. Your .mmf file is now complete, make sure the file is UNDER 40Kb 9. Transfer the .mmf to your phone and enjoi
Met dank aan Bumpon10s

Om er dan nog vibratie aan toe tevoegen moet je hier even kijken: Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2"

Ok dit moet voor iedereen te doen zijn, als je wat te vragen heb moet je maar stoppen want dan kan je het gewoon niet :P

Mijn eerste dingetje zonder vibratie: Cassius - Telephone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een wachtwoord te zetten op het wap gebeuren. want bij mij is het al een paar keer voor gekomen dat ik verkeerd drukte en dan begint hij gelijk wap op te starten. O-)

aangezien mijn neefje }) ook regelmatig zit te spelen met mijn tel kan die het ook zo opstarten zonder dat hij erging heeft en dat kan mij klauwe met geld gaan kosten. |:(

iemand tips of hints alvast bedankt. _/-\o_
ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 09:05:
Is het mogelijk om een wachtwoord te zetten op het wap gebeuren. want bij mij is het al een paar keer voor gekomen dat ik verkeerd drukte en dan begint hij gelijk wap op te starten. O-)

aangezien mijn neefje }) ook regelmatig zit te spelen met mijn tel kan die het ook zo opstarten zonder dat hij erging heeft en dat kan mij klauwe met geld gaan kosten. |:(

iemand tips of hints alvast bedankt. _/-\o_
ciao
nee dat is volgens mij niet mogelijk heb het ook al geprobeerd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wijst voor zich.........echt stoer initiatief, alleen jammer dat je geen beltonen meer kunt uploaden...

dus als ik dat spelletje wil, download ik "KAMASUTRA" op mijn pc, en via die website kan ik het dan op mijn telefoon laden?

moet dat via IrDa of DATA-kabel of wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog geen antwoord gekregen op mijn vraag
weet iemand mischien waar ik de nieuwste top kan downloaden (mmf files)
om up te loaden naar mijn foontje
het enige wat ik kan vinden zijn nummer uit de jaren 90 maar niet 2003 en 2004

iemand mischien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee niet mogelijk, helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 09:46:
nog geen antwoord gekregen op mijn vraag
weet iemand mischien waar ik de nieuwste top kan downloaden (mmf files)
om up te loaden naar mijn foontje
het enige wat ik kan vinden zijn nummer uit de jaren 90 maar niet 2003 en 2004

iemand mischien ?
wap.mobelle.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over het programma easy studio. Als ik ff gauw een foto wil uploaden van mn e700 naar mn computer, gaat hij altijd automatisch eerst mn telefoonboek en sms en gesprekken uploaden .
Dit duurt best lang en is dus irri omdat ik dat dan helemaal niet wil. Kan je dit ook uiztetten dat hij alleen gelijk verbinding maakt maar niet eerst alles weer gaat uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dit is een goede vraag, ik hoop dat er een oplossing hiervoor is want het is echt vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderWit schreef op 08 maart 2004 @ 19:52:
[...]

Dit wilde ik ook doen bij mijn vorige post, maar wist niet hoe het werkte met dat "quote" |:(

iig moet ik dan dat spelletje KAMASUTRA downloaden op mijn pc en dan via dat progje op mijn samsung zetten? Moet dat via WAP, IrDa of DATA-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals er misschien wel meer het haten, haat ik het typen in T9, als ik een SMSje wil intypen moet ik altijd eerst het T9 uitzetten om ABC te selecteren. Is het niet mogelijk om in te stellen dat het automatisch in ABC-stand opstart??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:00:
Ik heb een vraagje over het programma easy studio. Als ik ff gauw een foto wil uploaden van mn e700 naar mn computer, gaat hij altijd automatisch eerst mn telefoonboek en sms en gesprekken uploaden .
Dit duurt best lang en is dus irri omdat ik dat dan helemaal niet wil. Kan je dit ook uiztetten dat hij alleen gelijk verbinding maakt maar niet eerst alles weer gaat uploaden?
Mja, vind ik ook ambetant, je kan natuurlijk wel ALT-F4 gebruiken maar dan moet je toch wachten tot alles geladen is om files manager te starten. Misschien ondertussen rap iets anders doen op je pc, geduld is een mooie zaak maar toch zou er iets moeten aan gedaan worden. Iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:00:
8)7 |:( Je kan anders ook gewoon het loadschermpje wegklikken en direct aan de slag gaan. Je moet wel een paar dingetjes laten loaden anders doet filemanager het niet. Maar je hoeft em zeker niet volledig te laten laden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit berichtje te plaatsen,...

nee, daar is http://www.tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 46% gewijzigd door Korakal op 10-03-2004 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes, heb ehm al voor minder dan 400 gezien. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

400 LOL, dan mag iemand die van mij voor 350 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 23:26:
Ok ik heb van iemand op Howardforums.com een simpele Howto gekregen om mmf ringtones te maken van een mp3.

[list]
First thing to do is download
1. Audacity
2. Yamaha WAV to SMAF converter (WSCMA2U)
Ik heb dit programma geprobeerd en het werkt perfect!!! Het enigste nadeel is dat de geluiden op de telefoon wat "rommelig" overkomen :?

[ Voor 2% gewijzigd door Korakal op 10-03-2004 20:59 . Reden: je was de /quote tag vergeten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mulitishot van 15 foto´s gemaakt:

Met welk programma kan je er een filmpje van maken?
Ik heb het geprobeerd met Windows Movie Maker, maar dat werkt allemaal niet echt lekker.

Kan ik het filmpje dan ook terugzetten als bijvoorbeeld screensaver op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:17:
Met welk programma kan je er een filmpje van maken?
terugzoeken in dit topic en een beetje zelf nadenken/zoeken leert je dat je de foto's om moet zetten naar GIF om er vervolgens met een animated gif-maak programma een animated gifje van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ook niet hoe je dat moet doen, een filmpje maken. Maar ik kon het na zoeken niet echt vinden (kan er overheen gelezen hebben). Maar dan kan je toch wel een wat duidelijker antwoord geven want hier schiet ik niks mee op. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik gebruik zelf Adobe Imageready (zit bij het pakket van photoshop) om animated gif te maken. Supersimpel, kies een folder waar je foto's zitten... import. Kies timeslice klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed wat uitgebreider dan :). Je zult eerst iedere foto van de multishot serie moeten omzetten naar het GIF formaat (tenzij je GIF-animator programma JPEG begrijpt). Mischien is het slim om ieder fototje meteen iets te verkleinen naar een voor het scherm van de E700 geschikt formaat (128x126 oid).

Dan moet je ergens een programmaatje voor het samenstellen van animated gifs vinden. Google.com heeft vast ergens een freewareachting dingetje voor je klaar staan. In dit programma kun je vervolgens een voor een de multishot serie importeren. Het programma maakt hier 1 grote GIF afbeelding van die van afbeelding naar afbeelding springt, een soort van filmpje dus.

Zolang deze animated gif klein genoeg is kun je hem met EasyStudio weer terug doen in de E700 en bijvoorbeeld als achtergrond instellen. Ik zou zeggen probeer en leer en als iets niet duidelijk is wees welkom. Excuses als mijn eerdere reactie te kortaf is geweest ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb wat gevonden mischien is het wel handig voor de bezitters van deze telefoon.
je kan de simlock verwijderen door het volgende code in te typen : blablabla

Ik heb zelf geen e700 dus vandaar dat ik het niet kan testen.

ps: Je mag op deze manier je telefoon LEGAAL unlocken.
ps2: als die het doet tenminste.
ps3: Schrijf hier ff op als die het doet.

[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 11-03-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op 11 maart 2004 @ 00:37:
Ik heb wat gevonden mischien is het wel handig voor de bezitters van deze telefoon.
je kan de simlock verwijderen door het volgende code in te typen :

volgens mij hebben wij het daar al 2 topics geleden over gehad :O
met de codes oud nieuws dus

[ Voor 2% gewijzigd door Xandrios op 11-03-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 07:41:
[...]

volgens mij hebben wij het daar al 2 topics geleden over gehad :O
met de codes oud nieuws dus
:z Ik volg het topic ook niet maar ik zag ze staan dus postte ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 17:06:
[...]

Ik heb dit programma geprobeerd en het werkt perfect!!! Het enigste nadeel is dat de geluiden op de telefoon wat "rommelig" overkomen :?
Klopt, ik krijg het ook niet super mooi, maar het blijft ook maar een telefoon speakertje.

Ik krijg alleen geen vibratie aan m'n zelf gemaakte ringtones met de manier die ik eerder gepost heb :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je eigen midis zonder keyboard of iets. Download Fruitloops 3.56 of hoger. Met dit programma kun je zelf, simpel, muziek maken. Daarna Save As... en opslaan als .MID, daarna met PSMplay omzetten naar .MMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 00:04:
Ik zou zeggen probeer en leer en als iets niet duidelijk is wees welkom. Excuses als mijn eerdere reactie te kortaf is geweest ;)
ik heb heeel erg veel gelezen in andere topics. Ik kon wel "filmpjes" vinden, maar zonder een duidelijke uitleg erbij, maar nu begrijp ik het helemaal, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadster112
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:04
ik heb nu een usb datakabel voor de e700 gekocht, maar er gebeurt verdomd weinig, heb iedergeval een driver waarschijnlijk nodig want xp installeert zelf niet veel en ook in easystudio kan ik geen usb bij verbinding selecteren, weet iemand wat ik moet doen?

deze kabel is het:

http://www.prijzenstunter...B_Datakabels_Samsung.html

edit: never mind ze hebben na mijn mailtje de driver erbij gezet

[ Voor 9% gewijzigd door Roadster112 op 15-03-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 10 maart 2004 @ 23:43:
Ik gebruik zelf Adobe Imageready (zit bij het pakket van photoshop) om animated gif te maken. Supersimpel, kies een folder waar je foto's zitten... import. Kies timeslice klaar
Het is me gelukt met Adobe ImageReady.

1. Ga naar File, Import, Folder as frames. Kies daar het mapje met de foto´s.
De foto´s worden automatisch in een "filmpje" gezet.
Eventueel kan je de secondes tussen de foto´s wijzigen.
2. Kies File, Save Optimized (As), hij wordt opgeslagen als een
animated GIF bestandje.

Ik heb 5 fotos gedaan, deze hadden een grootte van 61kb, en heb ze met Easy Studio als animated GIF bestandje op mijn telefoon gezet, deze speelt hij op de telefoon wel erg traag af, maar het is ook een groot bestand. Dus als je een kleiner bestand neemt zal het beter gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 17:02 . Reden: Iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Als je het voor je telefoon gebruikt, zorg dan ook dat de gemaakt fotos de instellingen hebben van je display resolutie... scheelt weer een hoop overhead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 11 maart 2004 @ 17:07:
Als je het voor je telefoon gebruikt, zorg dan ook dat de gemaakt fotos de instellingen hebben van je display resolutie... scheelt weer een hoop overhead
Bij een multishot is het formaat van de foto´s 128*120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 18:39:
[...]

Dit wilde ik ook doen bij mijn vorige post, maar wist niet hoe het werkte met dat "quote" |:(

iig moet ik dan dat spelletje KAMASUTRA downloaden op mijn pc en dan via dat progje op mijn samsung zetten? Moet dat via WAP, IrDa of DATA-kabel?
[quote]Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 18:39:
[...]

Sorry hoor maar alles staat uitgelegd op die site. Nadat je het bestand hebt geupload krijg je 2 codes: één "itemnummer" en een wachtwoord. Vervolgens WAP (das dus WAPPEN) naar het adres gegeven op de site....voer je die nummers in....en als alles goed is kan je via WAP het spel d/l.

Had ik al gezegd dat je moest WAPPEN? :Z Mensen, voor de zoveelste keer: wees niet lui, lees goed en probeer zelf eens wat........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In deel 2 spraken we ooit over een petitie:

quote:
Deddiekoel schreef op 28 October 2003 @ 18:05:
Iedereen hier is wel positief over de E700 maar heeft toch wel een paar opmerkingen. Kunnen we wellicht niet een petitie (oid) opzetten met de aanpassingen die we graag zouden willen zien in een nieuwe firmware? Met name het picture phonebook en eigen ringtones toekennen zijn volgens mij veelgevraagde wensen!

Is die er nu eigenlijk al gekomen? Zoneen, kzou zeggen, moeten we echt doen. enja, nog klein vraagje. Hoe komt het dat een smsje altijd wordt opgeslagen in outbox nadat het verzonden wordt? kan je da nie stopzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 23:22
B0MBACI schreef op 11 maart 2004 @ 00:37:
je kan de simlock verwijderen door het volgende code in te typen : blablabla

Lees de startpost in het vervolg: Unlocken is niet de bedoeling, of het nu legaal is of niet. Zie daarom het emailtje dat je over 5 minuten in je mailbox kunt verwachten.

Mensen, nogmaals: Unlocken is NIET de bedoeling. Dat is de policy, of het nu legaal is of niet. Er worden dus Officiele Waarschuwingen voor uitgedeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 23:26:
  • First thing to do is download 1. [url=http://osdn.dl.sourceforge.net/sourceforge/audacity/audacity-win-1.2.0.exe]Audacity[/url] 2. [url=http://smaf-yamaha.com/tools/dl/WSC-MA2-SMAF-u.zip]Yamaha WAV to SMAF converter (WSCMA2U)[/url] The the conversion process goes like this: 1. Open the mp3 in Audacity 2. Select a 10 second clip of the song ( no more tthan 10 seconds) 3. Make sure it loops well, then highlight the entire clip click effects then click amplify, move the slider down to between -2.0 and -2.5 Db 4. Export the clip as a WAV 5. Open the WAV in windows sound recorder 6. Save it under the same name but change the sound properties to 8 Khz , 16 Bit , Mono (it was originally 44.1 Khz , 16 Bit , Stereo) 7. Now drag and drop the file into the Yamaha WAV to SMAF converter box 8. Your .mmf file is now complete, make sure the file is UNDER 40Kb 9. Transfer the .mmf to your phone and enjoi
Met dank aan Bumpon10s

Om er dan nog vibratie aan toe tevoegen moet je hier even kijken: Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2"

Ok dit moet voor iedereen te doen zijn, als je wat te vragen heb moet je maar stoppen want dan kan je het gewoon niet :P

Mijn eerste dingetje zonder vibratie: Cassius - Telephone
Het is me gisteravond gelukt om een ringtone te maken, alleen lukt het niet om er
vibratie aan toe te voegen met die VLPlus14.

Ik heb wel precies de stappen gevolgd zoals ze beschreven staan.

Klopt er iets niet met de beschrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe lang gaat bij jullie de batterij mee? Ik heb die van mij wel aardig veel gebruikt, maar
3 dagen vindt ik wel erg kort :(

Met veel bedoel ik, foto's maken, game gespeeld, infrarood meerdere keren gebruikt, bellen, sms'en, instellingen lopen klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op 12 maart 2004 @ 13:47:
Hoe lang gaat bij jullie de batterij mee? Ik heb die van mij wel aardig veel gebruikt, maar
3 dagen vindt ik wel erg kort :(

Met veel bedoel ik, foto's maken, game gespeeld, infrarood meerdere keren gebruikt, bellen, sms'en, instellingen lopen klooien.
ook zoiets... 3 a 4 dagen.. het is overigens bekend dat het een kut batterij is! (zie vorige topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]SanderWit schreef op 11 maart 2004 @ 17:26:
[...]
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 18:39:
[...]

Sorry hoor maar alles staat uitgelegd op die site. Nadat je het bestand hebt geupload krijg je 2 codes: één "itemnummer" en een wachtwoord. Vervolgens WAP (das dus WAPPEN) naar het adres gegeven op de site....voer je die nummers in....en als alles goed is kan je via WAP het spel d/l.

Had ik al gezegd dat je moest WAPPEN? :Z Mensen, voor de zoveelste keer: wees niet lui, lees goed en probeer zelf eens wat........
BEDANKT HEH!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand misschien voor mij een mmfje kunnen hosten op een wap server?
zou zeer prettig zijn

offtopic:
jellowrv@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellow, enkele dagen geleden vroeg ik enkele dingen maar er is nog steeds geen antwoord op. Waarschijnlijk overgelezen ofzo. Welnu ik vraag ze even opnieuw
1. Elk verzonden berichtje wordt opgeslaan in postvak uit. Kan je dat uitschakelen?

2. Hoe zit het met die petitie uit deel 2 i.v.m. die firmware?

3. Als je een berichtje begint in te toetsen, start je altijd in T9-stand. Kan je dat uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een site gevonden waar best relaxte melodien op staan maar je kan ze niet opslaan :(
je kan ze wel afspelen met winamp (5), weet iemand mischien hoe ik hem dan via winamp ofzo kan opslaan op mijn comp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 20:20:
Hellow, enkele dagen geleden vroeg ik enkele dingen maar er is nog steeds geen antwoord op. Waarschijnlijk overgelezen ofzo. Welnu ik vraag ze even opnieuw
1. Elk verzonden berichtje wordt opgeslaan in postvak uit. Kan je dat uitschakelen?

2. Hoe zit het met die petitie uit deel 2 i.v.m. die firmware?

3. Als je een berichtje begint in te toetsen, start je altijd in T9-stand. Kan je dat uitschakelen?
1. Nee
2. Nee
3. Nee

2. Nee als in "Er gebeurt niks."

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 01 maart 2004 @ 09:14:
[...]

Mijn settings:
Versterker Luidpspreker: 6 - 54 - 16
Versteker Microfoon: 16 - 24 - 8
Versteker Melodie: 0 - 6 - 14 - 26 - 31
Luidsprekervolume (normaal): 6 - 10 - 19 - 32 - 50

Hoop dat je zo ff genoeg info hebt :)
nog ff een vraagje hierover hoe moet ik dit instellen om ervoor te zorgen dat me luidsprekervolume harder gaat... hij staat nu op 6 - 54 - 16

Grtz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Hm... hogere waardes invoeren misschien...

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:45
een gek got logo gemaakt door Spiderhulk

uiteraard ook op me e700 wallpaper site te vinden.

http://www.down4free.com/gallery3/GOT.jpg

Ik snap dit trouwens niet: je mag allemaal goeie e700 sites hier replyen zodat andere mensen er wijzer van worden., maar als het toevallig je eigen website is is het spammen. beetje raar... tog? heb je gelijk een officiele waarschuwing..
terwijl het id van een apart e700 site juist hier vandaan kwam.. maarjah

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jentae schreef op 14 maart 2004 @ 17:38:
Hm... hogere waardes invoeren misschien...
Als je hogere waardes invoerd, gaat hij zachter heb ik gemerkt.
Ik wil me Melodie Luidspreker harder hebben, maar heb nog niet ontdekt hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 10:04:
ik heb een site gevonden waar best relaxte melodien op staan maar je kan ze niet opslaan :(
je kan ze wel afspelen met winamp (5), weet iemand mischien hoe ik hem dan via winamp ofzo kan opslaan op mijn comp ?
Het is misschien wel makkelijk als je de site erbij vermeld, dan kunnen mensen kijken hoe je het moet opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:14:
[...]

nog ff een vraagje hierover hoe moet ik dit instellen om ervoor te zorgen dat me luidsprekervolume harder gaat... hij staat nu op 6 - 54 - 16

Grtz...
wie weet hier andwoord op? moet je de waardes verhogen of verlagen? en welke dan?

Grtz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:40:
[...]

wie weet hier andwoord op? moet je de waardes verhogen of verlagen? en welke dan?

Grtz..
3 posts geleden staat dat als je de waardes verhoogt het geluid zachter wordt, dus dan kan je misschien zelf wel raden wat je moet proberen om geluid harder te krijgen... en als dat niet lukt moet je dus gewoon terug naar standaard waardes, die zijn hier ook al aantal keer gepost...

zo moeilijk is het allemaal niet 8)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste