Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:45
waarom mmf? je kan er ook gewoon midi's opzetten. en midi's kan je overal downlaoden. had 12000 midi's met dc gedownlaod door het aanklikken van een map midi :)

huts! maar je kan ze ook van lycos en met beetje zoeken op google vinden.
dus waarom zo moeilijk?
en trouwens midi kan je wel omzetten en laten trillen dus heb je alsnog de gekke functies van mmf...

of zie ik ut nu verkeerd?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QUOTE: ), /QUOTE

Na een haakje mag toch geen leesteken meer komen? Misschien heb ik het fout hoor, maar....

Als je toch aan het KOMMANEUKEN bent...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

MMF kan ook geluidssamples opnemen, remcoXP... klinkt dan zoals een wavbestandje dat op een erg lage rate is gesampled...

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind die midi's echt niet klinken, het maakt je hele telefoon "goedkoop" :(

Ik heb zelf een MMF gemaakt van een MP3 van "Back by dope demand" en die klinkt echt veeeeeeeel beter als zo'n midi bestand :)

Wat me alleen niet lukt is om die ringtone ook aan het trillen te krijgen...
Met VLPlus en met PSMPlay lukt het me niet.
Waar zit precies de optie om je ringtone te laten trillen in PSMPlay :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de liveupdate gedaan gister van pims&file manager, maar dat was ff dik 5 mb downloaden, maar ik zie eigenlijk niks dat veranderd is :S. Je kan nog steeds niet lange smsjes of mms-jes backuppen. die software is echt bagger :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een optie om een sms melding of gemisteoproep melding op je externe scherm te tonen?

Als je nu ff je telefoon laat liggen op je buro en weer terugkomt moet je het ding openslaan om te kijken of je een oproep gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 08:57:
heb de liveupdate gedaan gister van pims&file manager, maar dat was ff dik 5 mb downloaden, maar ik zie eigenlijk niks dat veranderd is :S. Je kan nog steeds niet lange smsjes of mms-jes backuppen. die software is echt bagger :(.
Ben nu ook de update aan het doen (15 MB :? ) komt ook niet echt van de snelste server... 0.5 kb/s 8)7 . Ik gebruik Pims&File alleen nog maar om foto's van mijn tel af te halen de rest van de software gebruik ik helemaal niet meer... Easy Sync heb ik voor het sychoniseren met outlook, dat werkt wel erg oke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:44:
Is er een optie om een sms melding of gemisteoproep melding op je externe scherm te tonen?

Als je nu ff je telefoon laat liggen op je buro en weer terugkomt moet je het ding openslaan om te kijken of je een oproep gemist hebt.
neej, is er niet...

en je moet idd elke keer klepje open doen.. je kan ook op volume/zoom knop drukken (2sec ingedrukt houden) dan verschijnt het 'begin schermpje' ookj in beeld op je extern display... dus hoef je hem toch niet open te doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 14:29:
[...]

neej, is er niet...

en je moet idd elke keer klepje open doen.. je kan ook op volume/zoom knop drukken (2sec ingedrukt houden) dan verschijnt het 'begin schermpje' ookj in beeld op je extern display... dus hoef je hem toch niet open te doen :*)
mmmmmmmmm, damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:42:
[...]

3 posts geleden staat dat als je de waardes verhoogt het geluid zachter wordt, dus dan kan je misschien zelf wel raden wat je moet proberen om geluid harder te krijgen... en als dat niet lukt moet je dus gewoon terug naar standaard waardes, die zijn hier ook al aantal keer gepost...

zo moeilijk is het allemaal niet 8)
Nou, ik vind het wel moeilijk, als je de waarders verhoogd of verlaagd gaat hij bij beide zachter. Nog steeds is niet ontdekt hoe je het geluid echt harder krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we wachten dus nog steeds op een goed andwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

ik heb even een vraagje, ik heb nu al een tijdje mijn e700 (met Orange abo), maar het lukt me nog steeds niet om foto's te sturen naar andere telefoons. Ik heb gebeld met Orange en die hebben mij de instellingen doorgestuurd (die ik dus ook heb opgeslagen). Heeft iemand een idee waarom dit is? (voor iemand er over begint, die telefoons kunnen ze wel ontvangen, een vriend van mij heeft de e710/715 (die met flits) en die ontvangt ze dus ook niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Afbeeldingslocatie: http://www.down4free.com/gallery6/Eye_BW.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.down4free.com/gallery6/SunFlower.gif
de ene gif beweegt wel snel en de andere niet.. misschien omdat ik een gifje heb die 90 bij 90 is ofzow dat die sneller kan?
Afbeeldingslocatie: http://www.down4free.com/gallery3/GOT.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.down4free.com/gallery3/Neo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.down4free.com/gallery1/chicks.gif

vind ze zelf echt master... als iemand betere heeft mail me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
Ottooo schreef op 16 maart 2004 @ 20:18:
ik heb even een vraagje, ik heb nu al een tijdje mijn e700 (met Orange abo), maar het lukt me nog steeds niet om foto's te sturen naar andere telefoons. Ik heb gebeld met Orange en die hebben mij de instellingen doorgestuurd (die ik dus ook heb opgeslagen). Heeft iemand een idee waarom dit is? (voor iemand er over begint, die telefoons kunnen ze wel ontvangen, een vriend van mij heeft de e710/715 (die met flits) en die ontvangt ze dus ook niet...)
ik had ook, zo'n probleem met mijn e710 en de volgende oplossing werkte bij mij:
Een aantal zaken wissen op mijn sim-kaart, deze zat overvol en kon dus geen mmsjes meer ontvangen.. :S

Een simwissel, dat doet (bij jou) Orange voor je.

Eerst een MMSje naar je eigen telefoon sturen.

Succes, en moet je je niet bij orange eerst ergens aanmelden, zoals bij vodafone, Vodafone Live...?

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:50:
[...]

Nou, ik vind het wel moeilijk, als je de waarders verhoogd of verlaagd gaat hij bij beide zachter. Nog steeds is niet ontdekt hoe je het geluid echt harder krijgt.
blijkbaar kan je dus je geluid niet harder krijgen dan standaard...
ik snap ook niet helemaal meer probleem, wil je nou terug naar origineel of wil je harder dan standaard...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 15:04:
[...]

blijkbaar kan je dus je geluid niet harder krijgen dan standaard...
ik snap ook niet helemaal meer probleem, wil je nou terug naar origineel of wil je harder dan standaard...??
Het Geluid moet harder worden dan standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Iemand heeft dit probleem ook eens gehad, maar ik kan niet vinden hoe de persoon in kwestie dit heeft opgelost.

Ik heb de midlet Boxing gedownload, deze heeft een tijdje gewerkt, maar in 1x krijg ik hem niet meer opgestart, ik kan iook niet meer info kiezen om hem te verwijderen. Wat moet ik doen, ik heb gereboot en alles, maar dit schiet niks op.

Als laatste optie is er het cleanen van je al je midlets, maar ik hoop dat ik dit kan vermijden, want ik heb wat aardige wap kosten gemaakt om ze erop te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
jongens is het niet veel beter ssub forums te maken (zie je bij neowin.net ook )
zodat iemand die iets vraagt niet 8 pagina's hoeft te zoeken of zjijn vraag gewoon niet kwijtraakt..

is tog veel beter om met alle info die we hier hebben een sort groote faq te maken en een simpel vbb of ubbtje ergens opzetten? ik zou mijn site wel willen uitbreiden met faq van got (als dat mogelijk is) zodat mijn e700 site 1 van de grootste word.

iemand|??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje
ik zie dat jullie allemaal mooie gif plaatjes hebben voor de samsung
maar als ik die wil uploaden dan zegt hij dat hij maar 30 kb kan hebben per plaatje en de meeste plaatjes zijn rond de 80 ook als ik ze zelf maak
hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze in je foon te zetten doe ik iets verkeerd mischien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:11:
een vraagje
maar als ik die wil uploaden dan zegt hij dat hij maar 30 kb kan hebben per plaatje en de meeste plaatjes zijn rond de 80 ook als ik ze zelf maak
hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze in je foon te zetten doe ik iets verkeerd mischien ??
als jij je pics op deze maat maak: 128x126 dan zijn ze echt niet bocen de 80 hoor.
en ik heb zelf gif animaties van 110kb erop. dus zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:11:
een vraagje
Je kan proberen een aantal standaard afbeeldingen die in je telefoon staan te wissen. Misschien dat die map een beperkte ruimte heeft...
Het zou ook nog kunnen dat er nog fotos in je out/inbox staan. Scheeld ook ruimte!
Maar 80 kb per foto moet niet uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een stem als beltoon instellen. Ik heb dat niet kunnen uitvinden in m'n E-700. Wie weet hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:09

Japie.G

Colour Classic

Hee mensen!

Ik weet niet of het gepast is in dit forum om dit te vragen, maar ik zit met het volgende:

Ik heb bij mijn abbo verlenging een Tmobile samsung e700 gekregen. Ik heb hem een maandje gebruikt maar kan niet aan een klepjestelefoon wennen. Het pas gewoonweg niet bij mij.

Nu wil ik dus die samsung e700 tmobile verkopen. (Ik heb de simlock verwijderd, dus ik kan hem als simlockvrij verkopen). Maar wat mag ik hiervoor vragen, ik heb geen idee wat voor prijsklasses die dingen hebben. Ik was van plan er 200 euro voor te vragen. Hijs namelijk echt nog gloednieuw! Is dit redelijk? Of zit ik hiermee echt veel te hoog?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vin dat een goede prijs voor een telefoon die nog helemaal nieuw is...
mischien wil ik um wel van je kopen ;)
Grtz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 15:28:
mischien wil ik um wel van je kopen ;)
Grtz...
dan had je moeten zeggen dat 150 een betere prijs is.... ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic,
Dat is weer te gierig.
Maar zet hem anders te koop op www.salesplaza.nl
of marktplaats.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 19:49:
Ik wil graag een stem als beltoon instellen. Ik heb dat niet kunnen uitvinden in m'n E-700. Wie weet hoe dat moet?
Die stem opnemen als een .wav file en dan verder zoals bovenaan op pagina 4 aangegeven, het maken van een ringtone mbv audacity en SMAF maker.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik ben sinds gister een trotse eigenaar van de e700 die de nokia 6310i gaat vervangen.Ik heb een zeer uitgebreid telefoonboek in het geheugen van men nokia staan en die wil ik allemaal overbrengen naar de samsung.en ik dacht het op deze manier te doen:

Nokia aansluiten en pc suite syncronicer gebruiken om de nummers op te slaan in het standaart windows adresboek van outlook,om vervolgens de samsung aan te sluiten en easystudio gebruiken om het adresboek te importeren.

het probleem is:
als ik hem importeer in easystudio en nummers wil toevoegen zie ik dat ik slechts 10 namen kan instellen en bij de rest van de namen staat er geen nummer bij, terwijl de nokia software toch zeker weten goed gesaved heeft in het adresboek(ik heb het nagekeken).

dit alles doe ik onder windows xp met een sweex irda adapter

wie weet hoe dit kan, en hoe het opgelost kan worden?
of is er meschien een betere manier om dit allemaal te doen? _/-\o_

Ik heb zeer uitgebreid gezocht en ook de topics doorgelezen maar zag nergens een soortgelijk iets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Jackal,

Wil je de nummers op telefoon opslaan of op SIM kaart?

Ik heb wel een andere oplossing voor je maar het is niet zoals jij wil doen.
Je kan de nummers op de SIM kaart opslaan en vervolgens van de SIM kaart naar samsung kopiëren.

In ons oude telefoon was alles op SIM kaart opgeslagen maar je kan op onze SIM kaart geen andere nummers en E-mail adressen toevoegen bij contacten, dus ik heb zelf alles naar telefoon gekopieerd en in EasyStudio alles van de SIM kaart verwijderd zodat ik alles niet dubbel had.

Succes ermee :)

Ik heb ook andere tip voor mensen: als je PC traag word met gebruik van EasyStudio in combinatie met IRDA en het is toevallig eentje met SigmaTel chip/IC, download laatste drivers van SigmaTel.
http://www.sigmatel.com/drivers.htm

Mijn PC werd traag met standaard Windows drivers voor SigmaTel en probleem was weg met laatste drivers van SigmaTel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er meschien een mogelijkheid om nokia pc suite compitabel te maken met de e700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
wat ik zo jammer vind aan dit topic is dat het zo onoverzichtelijk is geworden. waarom niet gewoon alles opsplitsen?
in een subforum of apart forum openen?
zodat je verschillende forums hebt:
sounds/pics
vragen
aanbod
enz. als je nu een prob met bv. irda hebt kan je 80 pages doorzoeken.
schiet niet op.
Ik heb al een e700 site zou het misschien mogelijk zijn op die te koppelen met deze site?
bijvoorbeeld een forum opzetten en alle mensen in dit topic daarnaartoe verwijzen?
want heb al zoveel mensen dingen horen vragen en zovaak dat ze nog geen antwoord krijgen of gewoon een doelloos antw.

iemand die me hierbij wil helpen. want met alle info en oplossingen die in deze e700 topics staan is echt een grote faq te maken. zo groot dat eigenlijk niemand meer iets hoeft te vragen omdat het al duidelijk in de faq verwerkt staat.

maarjah als iemand intresse heeft om mij te helpen: r_v_geel@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 22 maart 2004 @ 09:35:
wat ik zo jammer vind aan dit topic is dat het zo onoverzichtelijk is geworden. waarom niet gewoon alles opsplitsen?
in een subforum of apart forum openen?
zodat je verschillende forums hebt:
sounds/pics
vragen
aanbod
enz. als je nu een prob met bv. irda hebt kan je 80 pages doorzoeken.
schiet niet op.
Ik heb al een e700 site zou het misschien mogelijk zijn op die te koppelen met deze site?
bijvoorbeeld een forum opzetten en alle mensen in dit topic daarnaartoe verwijzen?
want heb al zoveel mensen dingen horen vragen en zovaak dat ze nog geen antwoord krijgen of gewoon een doelloos antw.

iemand die me hierbij wil helpen. want met alle info en oplossingen die in deze e700 topics staan is echt een grote faq te maken. zo groot dat eigenlijk niemand meer iets hoeft te vragen omdat het al duidelijk in de faq verwerkt staat.

maarjah als iemand intresse heeft om mij te helpen: r_v_geel@hotmail.com
nah weetje, op die site van je staat eigenlijk nog helemaal niks boeiends :X . Dus misschien is zo'n faq wel iets. Man je hebt ff dik 400 hits op een dag, ik zou er heel wat meer mee doen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie persoonlijk echt niet in wat een forum met site eromheen meer bied dan dit topic op GoT. Hier zijn alle antwoorden al terug te vinden incl. uitgebreide FAQ in de first post.

Die e700 site van remcoXP heeft al weken lang dezelfde inhoud (oke andere layout) en er is nog absoluut geen toegevoegde waarde t.o.v. andere sites met wallpapers. En ik kan me ook niet indenken dat het opstarten van een forum ineens interessante discussies doet opwekken die hier niet uit de grond komen.

Enige wat je krijgt is meer mensen die te lui zijn om zelf een antwoord voor hun vraag te zoeken. Maar goed dat is mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 14:09:
[...]

nah weetje, op die site van je staat eigenlijk nog helemaal niks boeiends :X . Dus misschien is zo'n faq wel iets. Man je hebt ff dik 400 hits op een dag, ik zou er heel wat meer mee doen als ik jou was.
zoals wat? tunes word aan gewerkt. komen nog extra's (irda bestellen enz)
tuurlijk wil ik meer forum, of faq. maar kan niet alles tegelijk in me eentje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 14:16:
Ik zie persoonlijk echt niet in wat een forum met site eromheen meer bied dan dit topic op GoT. Hier zijn alle antwoorden al terug te vinden incl. uitgebreide FAQ in de first post.

Die e700 site van remcoXP heeft al weken lang dezelfde inhoud (oke andere layout) en er is nog absoluut geen toegevoegde waarde t.o.v. andere sites met wallpapers. En ik kan me ook niet indenken dat het opstarten van een forum ineens interessante discussies doet opwekken die hier niet uit de grond komen.

Enige wat je krijgt is meer mensen die te lui zijn om zelf een antwoord voor hun vraag te zoeken. Maar goed dat is mijn mening...
mee eens, maar het is opzich wel handig op alle info op 1 site te hebben (wallpapers, ringtones, faq, firmware, ALLES dus)... voor de luie mensen jah, maar uiteindelijk hebben we toch allemaal liever 1 site met alle info dan 10 sites met allemaal een deeltje info....
en over dat forum op je site, zo ik idd ook niet doen.. door het op jou site te zetten zullen er idd niet opeens nieuwe discussies oplaaien (want het is inmiddels hier wel een beetje uitgebrand heb ik het idee, alles is wel gezegd.. :X )...
remcoXP schreef op 22 maart 2004 @ 14:17:
[...]

zoals wat? tunes word aan gewerkt. komen nog extra's (irda bestellen enz)
tuurlijk wil ik meer forum, of faq. maar kan niet alles tegelijk in me eentje doen :)
geteste firmware lijkt me leuk voor je site, heb zelf alleen geen id hoe je daaraan moet komen...

Maar zoals ik al heb gezegd, ik vind het wel een goed initiatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 14:16:

hmm sorry maar er komen snog steeds dagelijks nieuwe pics bij.
en ik heb zelf nog geen 1 site gezien die meer pics heeft als mij (en gratis en advertentie vrij is!!)

ik vind ut trouwens beter om alles van 1 site te trekken dan dat ik 100 sites afga! niet dat ik lui ben maar is gewoon veel makkelijker ook voor noobs :)

en waarom staat mijn site nog niet in 1ste post?? :P

Over deze en voorgaande posts: hou je nou eens op met mensen werven voor je site? :/ Dat is niet de bedoeling van dit topic, ik geloof dat we dat zo onderhand vaak genoeg naar je gecommuniceerd hebben

[ Voor 10% gewijzigd door Korakal op 22-03-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 17:03:
[...]

mee eens, maar het is opzich wel handig op alle info op 1 site te hebben (wallpapers, ringtones, faq, firmware, ALLES dus)... voor de luie mensen jah, maar uiteindelijk hebben we toch allemaal liever 1 site met alle info dan 10 sites met allemaal een deeltje info....
en over dat forum op je site, zo ik idd ook niet doen.. door het op jou site te zetten zullen er idd niet opeens nieuwe discussies oplaaien (want het is inmiddels hier wel een beetje uitgebrand heb ik het idee, alles is wel gezegd.. :X )...

[...]

geteste firmware lijkt me leuk voor je site, heb zelf alleen geen id hoe je daaraan moet komen...

Maar zoals ik al heb gezegd, ik vind het wel een goed initiatief :)
heb wel wat firmwares (komen er uiteraard ook op) maar zijn alleen allemaal russisch of engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat het handig zou zijn om een centrale plek op het internet te hebben met alles voor en over de e700.

Echter wat kan je me bieden dat ik nu niet reeds heb? Wallpapers en tunes is allemaal leuk en aardig maar daar zit ik niet echt om te springen. Het interesseert me eerlijk gezegd weinig wat voor plaatje erin mn telefoon zit, ik heb die vogel die er standaard bij zit en daarmee chill. Beltonen idem, hier ergens smack my bitch up vandaag gevist en daarmee ben ik voorzien en dus niet geinteresseerd meer in beltonen. En de software etc. staat allemaal gewoon op de samsung site of hier in de first post.

Enige wat nog toegevoegde waarde zou hebben is firmware functies. Maar ik krijgt niet de indruk dat iemand hier ook maar iets van weet. RemcoXP idem. Iemand merkte het ook op: ik denk dat de discussie een beetje over is. Alles is gezegd en alles is gevraagd en wat er nu nog aan vragen langs komt is of niet interessant vanwege gebrek aan raakvlak met de e700 of reeds eerder beantwoord. Laten we eerlijk zijn: wanneer is er in dit topic iets interessants langekomen voor het laatst?

Om een lang verhaal kort te maken: RemcoXP succes met het maken van je site, maak er een plek van waar samsung e700 bezitters een meerwaarde aan toegankelijke informatie kunnen vinden. Eerlijkheidshalve moet ik je echter wel bekennen dat ik niet denk dat het je gaat lukken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Inderdaad, ik ben het helemaal met Majin__Vegeta eens. Bovendien kan je wallpapers ook heel_simpel zelf maken.
remcoXP schreef op 22 maart 2004 @ 17:58:
en waarom staat mijn site nog niet in 1ste post?? :P
Dat heeft een aantal redenen:
  1. Ik kan de startpost niet meer editten, omdat een moderator het bericht gewijzigd heeft om de HTML te activeren.
  2. Lees deze reply eens door. Ook al staan er nu waarschijnlijk nog geen andere firmware versies op, je geeft aan dat die er wel komen.
Verder wens ik je veel succes met je site. :P

P.S. voor dit soort dingen kan je beter mailen / ICQ-en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
zal dit weekend de firmwares die ik heb even uiploaden.
maar je kan ze niet via irda op je gsm zetten :(

Samsung SGH-E71x »»»
E75UVWL2 : Mon Dec 22 15:51:20 2003
E71BUWL2 : Tue Dec 02 21:35:57 2003
E75UVWK4 : Mon Nov 24 12:05:32 2003

en voor ons:
Samsung SGH-E70x »»»
E70BBDA2 : Thu Jan 15 12:55:02 2004
E70ABDA1 : Wed Jan 14 20:00:03 2004
E70BGDA1 : Wed Jan 14 11:04:46 2004
E70XADA1 : Wed Jan 07 11:25:35 2004
E70XAXB1 : Fri Feb ?? MOD!!??? 2004
E70AIWL1 : Thu Dec 18 18:34:56 2003
E70JRWJ1 : Thu Nov 27 18:31:36 2003
E70CGWJ1 : Tue Nov 18 20:22:13 2003
E70XEWJ7 : Sat Nov 01 01:21:16 2003
E70XBWJ7 : Sat Nov 01 10:43:08 2003
E70AIWJ2 : Wed Oct 15 15:31:17 2003
E78ZCWI2 : Thu Sep 25 15:37:22 2003
E70AIWI1 : Mon Sep 08 20:52:18 2003
E70XAWI1 : Thu Sep 04 11:15:06 2003
E70XAWH5 : Wed Aug 27 16:36:17 2003

--------------------------------------------------------------------------------

Samsung SGH Flashers »»»
Optiflash 3.6 : SGH-V20x/S10x/S20x/S30x/E71x/P100/P40x and more...
Optiflash 3.3 : For WINDOWS 98/98 SE* remcoXP USERS!!!
Downloader 3.3 : SGH-E700/E708

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
huh?
* remcoXP USERS!!!

daar moet staat / m e users

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:37:
Iemand merkte het ook op: ik denk dat de discussie een beetje over is. Alles is gezegd en alles is gevraagd en wat er nu nog aan vragen langs komt is of niet interessant vanwege gebrek aan raakvlak met de e700 of reeds eerder beantwoord. Laten we eerlijk zijn: wanneer is er in dit topic iets interessants langekomen voor het laatst?
Duidelijk gesproken _/-\o_ . De discussie is gewoon over :X. Als er een keer nieuwe software komt met aanvullende mogelijkheden dan kunnen we weer verder praten.

@remcoX, heb je ook een omschrijving wat de veranderingen van de firmware inhouden? Of is het alleen andere taalondersteuning?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook een week of 3 de sgh-e700 en hij bevalt me echt uitstekend, weet alleen nog niet hoe het geluid van de foto uit kan zetten. en weet iemand waar het kleine rubbertje voor dient aan de zijkant van het toestel de linkerkant is voor de hoofdtelefoon maar de rechterkant wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:08:
weet alleen nog niet hoe het geluid van de foto uit kan zetten.
hahahaha!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet alleen nog niet hoe het geluid van de foto uit kan zetten.
Als dat geen bevestiging is van wat ik gister zei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet alleen nog niet hoe het geluid van de foto uit kan zetten
gozer, alsjeblieft..... :z |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 08:52:
[...]

Duidelijk gesproken _/-\o_ . De discussie is gewoon over :X. Als er een keer nieuwe software komt met aanvullende mogelijkheden dan kunnen we weer verder praten.

@remcoX, heb je ook een omschrijving wat de veranderingen van de firmware inhouden? Of is het alleen andere taalondersteuning?
hmmmm neej nog niet :) komt met de tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 08:52:
[...]

Dit is iets wat ik eigenlijk een paar weken geleden al wou zeggen, maar dacht het nog even aan te kijken.. Je hebt gelijk.

Maar voor het geval we een draadje krijgen, waar we alleen over bevestigingen van hoe-goed-dit-wel-niet-voor-een-idee-is :O hoor ik graag als er nieuwe zooi is voor deze telefoon! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn zelfgemaakte ringtones. Er zitten er 5 in deze Rar
  • Basement Jaxx - Petrilude2.mmf Cassius - Telephone.mmf Wamdue Project - King of my castle .mmf Spookrijders - Ik ben de Man.mmf Heb je even voor mij2.mmf
Klik hier voor 5 Voice ringtones

geen vib alleen :T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ff een vraag zag het niet in de berichten staan maar ik heb een samsung sgh e700 en een infrarood van sweex het werkt goed maar ik wil weten hoe ik de standaard beltonen en achtergronden die er instaan als je em koopt kan weghalen [ deleten ] hoe gaat dit weet iemand dit ???
en de nog een vraag ik wil het analoge klokje zien in het externe display maar heb alleen de digitaal de 710 heeft dit klokje wel kan dit ook in de 700 en zoja hoe en waar haal ik hem vandaan alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard beltonen kun je niet verwijderen helaas. De standaard achtergrondjes wel, als je wilt weten hoe je dat moeten doen zou ik voor de verandering eens in de handleiding kijken 8)7

En op je 2e vraag geef je zelf al antwoord, dat kan dus alleen met een e710/715

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Weet iemand misschien een goede site (niet in allerlei vreemde talen) waar je beltonen/ games kan downloaden. En dan via data kabel erop kan zetten, dus niet met wap!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:03:
De standaard beltonen kun je niet verwijderen helaas.
Voor het geval je het eventueel niet wist, de Melodieën kan je wel deleten.
Menu-downloads-Melodieën
Als je die allemaal weg mikt heb je wel veel meer ruimte voor nieuwe beltonen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evant87 schreef op 25 maart 2004 @ 17:39:
Weet iemand misschien een goede site (niet in allerlei vreemde talen) waar je beltonen/ games kan downloaden. En dan via data kabel erop kan zetten, dus niet met wap!

Alvast bedankt!
Startpost! Werken prima.
Mochten die er wel zijn zullen ze der wel bij staan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

Je hebt standaard al ranzig veel geheugen? Bovendien kan ik het menu wat jij bedoelt niet vinden, melodieen vind ik alleen in de mediabox en daar staan alleen degene die ik via ir ernaartoe heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 22:56:
[...]

Voor het geval je het eventueel niet wist, de Melodieën kan je wel deleten.
Menu-downloads-Melodieën
Als je die allemaal weg mikt heb je wel veel meer ruimte voor nieuwe beltonen! :)
Als ik naar Menu-downloads-Melodieën ga dan kom ik toch echt bij mijn gedownloade en geuploade melodieën en niet bij de standaard beltoontjes.

Als het mogelijk is om de standaard melodieën te verwijderen zou ik wel graag willen weten hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evant87 schreef op 25 maart 2004 @ 17:39:

Alvast bedankt!
Tagtag.com is een hele goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:03:
De standaard beltonen kun je niet verwijderen helaas. De standaard achtergrondjes wel, als je wilt weten hoe je dat moeten doen zou ik voor de verandering eens in de handleiding kijken 8)7

En op je 2e vraag geef je zelf al antwoord, dat kan dus alleen met een e710/715
ik heb de handleiding ingezien voordat ik dit schreef maar zal het wel over het hoofd hebben gezien maar heb er niks over gelezen trouwens ook raar de 700 word ook weergeven met het klokje is dus misleiding want in de winkel staat de demo met klokje afgebeeld ga wel ff terug om te discuseren wel leuk verder bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 09:55:
[...]

Als ik naar Menu-downloads-Melodieën ga dan kom ik toch echt bij mijn gedownloade en geuploade melodieën en niet bij de standaard beltoontjes.

Als het mogelijk is om de standaard melodieën te verwijderen zou ik wel graag willen weten hoe.
Oke kleine aanpassing, na Menu-downloads-Melodieën nog een keer verder naar Melodieën. Daar staan ze!! Ik heb btw de T-Mobile Versie (Ook handig te weten).

Vraag 2: Opzich niet geheel onlogisch dat het standaard beltonen zijn en ze daarom niet kan verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:22:
[...]

Oke kleine aanpassing, na Menu-downloads-Melodieën nog een keer verder naar Melodieën. Daar staan ze!! Ik heb btw de T-Mobile Versie (Ook handig te weten).

Vraag 2: Opzich niet geheel onlogisch dat het standaard beltonen zijn en ze daarom niet kan verwijderen....
Toevallig ben ik ook in het bezit van de T-Mobile versie. Als ik naar download-melodieën ga dan staan er 4 punten in het menu:
1 Meer beltonen (wap dus)
2 T-Music (wap dus)
3 Stemmen (logisch)
4 Melodieën
En bij die 4e kom ik toch echt bij mijn eigen gedown- en geuploade ringtones en niet bij de standaard :/ .

Ik vraag mezelf daarna af waarom je de standaar plaatjes er wel kan afgooien maar de standaar ringtones niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan maar 15 smsies opslaan in postvak in :| en 200 in uit... ik heb liever dat het andersom is |:(
zijn er nog meer mensen met dit probleem? ik vin het maar een naaistreek....ik heb een orange abbo.. daar zal het wel aan lichen denk....

Grtz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 14:03:
[...]

Toevallig ben ik ook in het bezit van de T-Mobile versie. Als ik naar download-melodieën ga dan staan er 4 punten in het menu:
1 Meer beltonen (wap dus)
2 T-Music (wap dus)
3 Stemmen (logisch)
4 Melodieën
En bij die 4e kom ik toch echt bij mijn eigen gedown- en geuploade ringtones en niet bij de standaard :/ .

Ik vraag mezelf daarna af waarom je de standaar plaatjes er wel kan afgooien maar de standaar ringtones niet...
Misverstand dus. sorry :)

Edit: Maargoed... de standaard beltonen kunnen dus niet verwijderd worden!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag deze USB data kabel ontvangen via deze site: http://www.prijzenstunter...B_Datakabels_Samsung.html
(binnen 2 dagen had ik mijn kabel :))

Op deze pagina kan je ook de USB driver downloaden (USB to Serial bridge). Kabel werkt 100% (win2000) en niet duur t.o.v. originele kabels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb even een vraagje aan alle slimme mensen hier :*)
Is het mogelijk om foto`s die je met de Samsung E700 gemaakt hebt gratis naar je computer te sturen op de één of andere manier?

ik vind het nogal verwarrend omdat er geen bluetoot op zit enzo..

Ik hoop dat iemand mij wil helpen :)

Liefs Marieke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 18:03:
Hallo,

ik heb even een vraagje aan alle slimme mensen hier :*)
Is het mogelijk om foto`s die je met de Samsung E700 gemaakt hebt gratis naar je computer te sturen op de één of andere manier?

ik vind het nogal verwarrend omdat er geen bluetoot op zit enzo..

Ik hoop dat iemand mij wil helpen :)

Liefs Marieke
jah kan! maar moet je infrarood ontvangertje kopen voor je pc! 37 euro bij www.schcomputers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:02
ik heb dit en t vorige topic helemaal doorgelezen maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag:

het is mogelijk om het klikken bij een foto uit te zetten. Das al heel fijn, maar is het ook mogelijk om in de normale stand (dus niet stille modus) die irri bevestigingstoontjes uit te zetten bij bijv het versturen van een sms??

Heb ook in de handleiding gekeken maar stond het niet in en bij de BC wisten ze het ook niet...

Kan je dat misschien wijzigen in hetzelfde menu als voor het klikgeluid van de camera?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V Beker schreef op 27 maart 2004 @ 22:32:
ik heb dit en t vorige topic helemaal doorgelezen maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag:

het is mogelijk om het klikken bij een foto uit te zetten. Das al heel fijn, maar is het ook mogelijk om in de normale stand (dus niet stille modus) die irri bevestigingstoontjes uit te zetten bij bijv het versturen van een sms??

Heb ook in de handleiding gekeken maar stond het niet in en bij de BC wisten ze het ook niet...

Kan je dat misschien wijzigen in hetzelfde menu als voor het klikgeluid van de camera?

Alvast bedankt!
Ik zal je aanraden ook even de start post te lezen voor je iets post! Daar staat tussen de FAQ iets over geluiden uitzetten, waaronder de "click"!
succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
http://wap.spel.ws

contains the below list of javagames, to download, start up a wap session, and download the file with the .jad extention, this will tell your phone how to get the game.

Not all games are tested, so if you download one, post a reply in this thread with some comments, your phone type, etc.

games are also directly downloadable using the following wap url:

http://wap.spel.ws/games/GAMENAME.jad

Heres the list:

AlphaMania7210.jad
BubbleSmile.jad
Carrom.jad
Caveman.jad
ChessBuddy3.jad
EASportsFIFA2003.jad
GifView.jad
HFighter.jad
HFighter2.jad
ImageViewer.jad
JpegView.jad
MDoom.jad
Movemove.jad
PmanII.jad
Prince-SOT.jad
Prince.jad
SnowBallFight.jad
Snowboard.jad
Townsmen.jad
WebViewer.jad
aco_monsterland_h.jad
amaze.jad
babyboom.jad
balls.jad
beachrally.jad
blockbuster.jad
blockcity.jad
boulder1.jad
boulder2.jad
bowling.jad
boxing.jad
bricks.jad
busiman.jad
carracer.jad
casino.jad
casino.jar
dopewars.jad
electric.jad
evildeadpinball.jad
evilhunter.jad
fire.jad
fremtris.jad
froggy.jad
gandalf.jad
glider.jad
italianjob.jad
lightcycle.jad
mahjong.jad
motofit.jad
motogp.jad
msf.jad
mysticis.jad
nineball.jad
olympicsports.jad
pacificstorm.jad
pacman.jad
pair.jad
paradrop.jad
pebble.jad
piratesofthecarribean.jad
popofortune.jad
seed.jad
siberian.jad
skiing.jad
smhexa.jad
snake.jad
snapp.jad
snowball.jad
thps4.jad
toneoflove.jad

en neej dit is geen site van mij en dus geen spam actie!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 11:46:
[...]

Ik zal je aanraden ook even de start post te lezen voor je iets post! Daar staat tussen de FAQ iets over geluiden uitzetten, waaronder de "click"!
succes :)
jaa dat weet ik wel, en zoals ik al zei weet ik al wel hoe ik de fotoklik uit moet zetten, maar het ging me om de bevestigingstoontjes bij bijv. het versturen van een sms of het veranderen van een instelling! :z ;)

iemand dus een idee hoe ik DIE geluidjes uitzet? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Beeksma op 28-03-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Test (http://wap.spel.ws/games/....)

E700:

-piratesofthecarribean.jad :
De grootte v.h. beeld is niet geschikt vh E700 scherm (klein beeld). Niet leesbare tekst e.d.

-boulder2.jad:
Werkt, geen geluid...

-gandalf.jad:
Werkt, maar met vreemde taal (Russische tekst!? of Elfs? ;))

-evildeadpinball.jad:
zie: priatedofcarribean.jad

-froggy.jad
hell yeah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht Verwijderd.
Orgineel, zie hier onder.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 17:49 . Reden: Toevoegingen van zinnen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op 29 februari 2004 @ 21:50:
[...]

ja maar daar heb ik alleen dat cam geluid uitgezet zoals staat aangegeven in het begin van dit topic

hoe reset ik deze settings weer dan? misschien is dat een mogelijkheid.. of als iemand alle standaards even wil geven..

Mijn settings van 1 naar 9:

44
12
0
Normaal 3
Normaal 3
3
Spraak 0
0
0
Hey

Ik heb ook zitten kutten in het menu van *#8999*8378# en bij mij was dat ook zo(Geluiden helemaal kut).
Alleen ik heb het weer voor elkaar gekregen zodat mijn tel weer werkt.
Als je nou gaat naar -->2 H/W Test -->2 Geluidsinstellingen -->3 Versterker melodie dan zie je als eerste een 0 staan druk je nou opslaan zie je het getal veranderen als het goed is, is dat een 12 de volgende (bij mij) is 16 dan is de volgende 20 bij mij en dan de volgende 27.
Hoe zit dit in elkaar.
Je heb de volume blokjes;
Blauw: Volume 0 (Zachts)
Groen: Volume 12 (Iets harder)
Geel: Volume 16 (Nog iets harder)
Groen: Volume 20 (Nog harder)
Rood: Volume 27 (Hardst)

In jou geval was het zo(Geloof ik, geen zin om te kijken hoe het in elkaar zat) dat je bij het 3e blokje zachter stond dan de 2e dan is dus het 3e hokje bijv Volume 15 en het 2 hokje Volume 20 waardoor dus 2e blokje harder is dan het 3e blokje

Oplossing: Als je nou gaat naar -->2 H/W Test -->2 Geluidsinstellingen -->3 Versterker gaat en de cijfers veranderen naar de onderstaande gegeven cijfers moet je telefoon weer werken.

Volume: 0
Volume: 12
Volume: 16
Volume: 20
Volume: 27

P.S. Gebruik op eigen risico!! Ik ben nergens aansprakelijk voor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Ik wil een MMS naar me hotmail adres sturen, maar krijg telkens een Netwerk fout...Ligt dit aan mij of...?

Ik heb een E700 + T mobile 150abo en ja ik heb me aangemeld bij MMs van tmobile en ja heb de instelling opgeslagen.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat probleem ook alleen dan met orange
ik ben naar de winkel gegaan en daar zeiden ze dat het gewoon niet mogelijk is om fotos naar je email te sturen :| terwijl er ooit eens eentje is aangekomen bij mij.... maja ze zeiden dat het alleen mogelijk is met vodafoon |:(

Grtz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje: zijn die rubberen dingetjes voor onderin je tel (bescherming voor die connector) als ergens te koop? ik heb namelijk geen zin om nog een keer de stofzuigerzak open te knippen, en mijne is ook al beetje aan het kapot gaan... iemand dus een idee??
volgens mij zit dat zelfde dingetje in meerdere samsung modellen, dus kans lijkt mij groot...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 19:55:
ik heb dat probleem ook alleen dan met orange
ik ben naar de winkel gegaan en daar zeiden ze dat het gewoon niet mogelijk is om fotos naar je email te sturen :| terwijl er ooit eens eentje is aangekomen bij mij.... maja ze zeiden dat het alleen mogelijk is met vodafoon |:(

Grtz...
Ik kan namelijk helemaal geen mms berichten versturen (niet naar phone niet naar mail) gewoon ruk dus!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 17:47:
[...]

Hey

Ik heb ook zitten kutten in het menu van *#8999*8378# en bij mij was dat ook zo(Geluiden helemaal kut).
Alleen ik heb het weer voor elkaar gekregen zodat mijn tel weer werkt.
Als je nou gaat naar -->2 H/W Test -->2 Geluidsinstellingen -->3 Versterker melodie dan zie je als eerste een 0 staan druk je nou opslaan zie je het getal veranderen als het goed is, is dat een 12 de volgende (bij mij) is 16 dan is de volgende 20 bij mij en dan de volgende 27.
Hoe zit dit in elkaar.
Je heb de volume blokjes;
Blauw: Volume 0 (Zachts)
Groen: Volume 12 (Iets harder)
Geel: Volume 16 (Nog iets harder)
Groen: Volume 20 (Nog harder)
Rood: Volume 27 (Hardst)

In jou geval was het zo(Geloof ik, geen zin om te kijken hoe het in elkaar zat) dat je bij het 3e blokje zachter stond dan de 2e dan is dus het 3e hokje bijv Volume 15 en het 2 hokje Volume 20 waardoor dus 2e blokje harder is dan het 3e blokje

Oplossing: Als je nou gaat naar -->2 H/W Test -->2 Geluidsinstellingen -->3 Versterker gaat en de cijfers veranderen naar de onderstaande gegeven cijfers moet je telefoon weer werken.

Volume: 0
Volume: 12
Volume: 16
Volume: 20
Volume: 27

P.S. Gebruik op eigen risico!! Ik ben nergens aansprakelijk voor!!
hey, das best wel cool 8). Ik vraag me af hoe hard die kan. Wanneer zou je het speakertje opblazen? :P . Ik heb de laatste nou op 35 staan en dat gaat goed dacht ik.

Wel leuk gevonden patric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Vivre la victorie!!
Geachte meneer *****,

Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en geven hierop graag de volgende
reactie.

U geeft aan dat u problemen ondervindt bij het versturen van een MMS-bericht
met uw Samsung E700. U heeft uw toestel aangemeld voor T-Mobile MMS en ook
de instellingen in het toestel kloppen. Desondanks krijgt u bij een poging
een MMS-bericht te versturen de foutmelding 'netwerkfout'. Wij vinden het
erg vervelend dat u geen gebruik kunt maken van T-Mobile MMS en helpen u
graag bij het vinden van een oplossing.

Wij hebben de netwerkinstellingen voor uw nummer gecontroleerd. Hieruit
blijkt dat er helaas een fout is opgetreden in de MMS-instellingen in ons
netwerk voor uw aansluiting. Wij hebben de instellingen inmiddels
gecorrigeerd en opnieuw gecontroleerd.
Wij verzoeken u vriendelijk uw toestel gedurende 5 minuten uit en daarna
opnieuw aan te zetten. Hierna kunt u volledig gebruik maken van T-Mobile
MMS. Wij bieden u onze excuses aan voor het ontstane ongemak.

Wij wijzen u erop dat het noodzakelijk is eerst zelf een MMS-bericht te
versturen met uw toestel voordat u een MMS-bericht op uw toestel kunt
ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u een
prettige dag. Als u nog vragen heeft, kunt u die stellen via
www.t-mobile.nl.

Met vriendelijke groet,

Robert-Jan ******
Medewerker T-Mobile Klantenservice
Internet: www.t-mobile.nl
Me phone staat nu uit en ik ga dus nu ff afwachten :)

Edit: Mission succesfull, kan nu dus pics ed naar me mail sturen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Canon23 op 29-03-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel mooi probleem opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 23:38:
ff vraagje: zijn die rubberen dingetjes voor onderin je tel (bescherming voor die connector) als ergens te koop? ik heb namelijk geen zin om nog een keer de stofzuigerzak open te knippen, en mijne is ook al beetje aan het kapot gaan... iemand dus een idee??
volgens mij zit dat zelfde dingetje in meerdere samsung modellen, dus kans lijkt mij groot...... :?
Daar dacht ik ook aan laatst en ben gaan zoeken op google maar resultaat was erg veel naar mijn zoek oprdracht, als we nou wisten hoe dat dingentje genoemd word was het makelijker geweest.

Samsung Phone Spare Parts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik het volume opgeschroefd van een mmf-beltoon?

ik weet hoe het via de telefoon kan, maar dan is het contract met andere beltonen zo groot, dus alleen het volume van de mmf.

Ik heb het geprobeerd met PSMplay 4.6 maar ik krijg bij het opslaan steeds dezelfde fout: WAV is not convertible for this format.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op 29 maart 2004 @ 20:56:
[...]

Daar dacht ik ook aan laatst en ben gaan zoeken op google maar resultaat was erg veel naar mijn zoek oprdracht, als we nou wisten hoe dat dingentje genoemd word was het makelijker geweest.

Samsung Phone Spare Parts
jah idd, als we dat eens wisten.. ik noem het inmiddels kut dingetje.. maar dan krijg je denk ik heel andere zoekresultaten op google...

de oplossing is al eens geboden: dat kut dingetje tussen je klepje doen als je aan het opladen/ connecten bent, maar dan raakt ie (bij mij iig) helemaal kwijt, doe 1x klepje open en weg is ie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
V Beker schreef op 27 maart 2004 @ 22:32:

het is mogelijk om het klikken bij een foto uit te zetten, en hier weet ik al van hoe dat moet. Das al heel fijn, maar is het ook mogelijk om in de normale stand (dus niet stille modus) die irri bevestigingstoontjes uit te zetten bij bijv het versturen van een sms??

Alvast bedankt!
Iemand hier nog antwoord op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Dat kan dus niet. Gewoon je duim op het speakertje houden dus.

BTW Kan dit ook in de startpost?

[ Voor 82% gewijzigd door Jentae op 30-03-2004 23:11 ]

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 19:41:
[...]

jah idd, als we dat eens wisten.. ik noem het inmiddels kut dingetje.. maar dan krijg je denk ik heel andere zoekresultaten op google...

de oplossing is al eens geboden: dat kut dingetje tussen je klepje doen als je aan het opladen/ connecten bent, maar dan raakt ie (bij mij iig) helemaal kwijt, doe 1x klepje open en weg is ie....
eigenlijk hadden ze in de adapter van je oplader een uitsparing moeten maken, waar je dan tijdelijk dat 'dopje' in kon doen. maja, ze hebbe niet overal aan gedacht bij sammy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje: kan ik eigenlijk met deze phone in Amerika bellen? Ik ga over paar weekjes naar New York (jaja) maar weet dus niet of in daar kan smsen/ bellen... heb iets gehoord over 1900 band (?), maar weet niet of dat klopt.. kan iemand hier ff iets over uitleggen (ik heb btw t-mobile abbo)...
alvast thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
nee de e700 is niet triband dus dat gaat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik heb trouwens een vraagje over het easystudio programma pims and filemanager. Dit programma gebruikte ik altijd om via de infrarood foto's van mijn mobiel naar mijn pc te uploaden. Dat werkte altijd prima tot ik een poosje geleden het programma opnieuw had geinstalleerd. Sindskort heb ik het programma opnieuw geinstalleerd maar nu is het probleem dus dat mijn laptop de infrarood van mijn mobiel wel 'ziet' maar dat het programma mijn mobiel niet zoekt of niet vind. Het programma start dus gewoon op alsof er geen infraroodapparaat in de buurt is en zoekt dus niet naar mijn mobiel. Ik heb wel in de instellingen van pims en filemanager het verbindingstype op irda gezet.

Ik vind het heel vreemd dat het nu niet meer werkt en ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie waardoor het niet werkt. Iemand enig idee waarom het niet werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

o0-Bianca-0o,

Probeer ook de com poorten eens in de instellingen, ik heb het niet op een laptop maar ik moet het op een com poort instellen terwijl ik een USB irda heb.
Ik heb ook irda tussen het lijstje zitten maar die werkt niet, bij mij zit het onder com3 dus.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveonfire
  • Laatst online: 09-07-2023
Heb gisteren dit geweldige telefoontje gekocht. Heb alleen 1 probleempje: als ik via PIMS & File Manger via IRDA aansluit op mijn laptop gaat alles goed totdat ik een melding op mijn mobieltje krijg"NIET TOEGESTAAN". Nu kan ik dus wel mijn telefoonlijst importeren, maar de mogelijkheid om melodieën en plaatjes up te loaden is niet beschikbaar. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik zal een screenshot uitleg voor je maken, er is een goeie uitleg op startpost dit is voor meer duidelijkheid en stap voor stap.

Als programma klaar is met synchroniseren van alles, gebruik volgende rood omcirkelde knop (File Manager)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.ozen4/E700/menu.jpg
Wanneer dit knopje niet beschikbaar is voor je installeer alle onderdelen van Easystudio (schijnt te helpen)
Voor duidelijke screens klik op volgende thumbnails

Nu krijg je deze scherm:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.ozen4/E700/uploadscrs.jpg
Klik op "Mijn telefoon"
En nu krijg je deze scherm:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.ozen4/E700/uploadscr1s.jpg

Foto's van E700 naar PC:
1:Klik op "Photos"
2:Klik op "My photos"
3:Selecteer foto
4:Klik op "Laden" knopje (met pijl omlaag)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.ozen4/E700/uploadscr2s.jpg

Achtergronden van PC naar E700:
1:Klik op "Images"
2:Selecteer een foto of meer foto's
3:Klik op "Laden" knopje (met pijl omhoog)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.ozen4/E700/uploadscr3s.jpg

Melodieën van PC naar E700:
1:Klik op "Sounds"
2:Klik op "My sounds"
3:Selecteer Melodie
4:Klik op "Laden" knopje (met pijl omhoog)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.ozen4/E700/uploadscr4s.jpg

Het lijkt meer op een "dummies" versie van het verhaal maar ik hoop dat het duidelijk is voor je.

Als het nog steeds niet werkt probeer nieuwe IRDA drivers verder zou ik ook niet weten wat je zou moeten doen.

Suc6

[ Voor 10% gewijzigd door Reptile-X op 01-04-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej mensen, ik heb nu een IrDa ontvanger (zelfgemaakt, wordt wel herkend door windows xp). Met het programma van Samsung krijg ik geen verbinding met m'n E700..

Is dit probleem bekend bij jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o0-Bianca-0o schreef op 31 maart 2004 @ 19:11:
Ik heb trouwens een vraagje over het easystudio programma pims and filemanager. Dit programma gebruikte ik altijd om via de infrarood foto's van mijn mobiel naar mijn pc te uploaden. Dat werkte altijd prima tot ik een poosje geleden het programma opnieuw had geinstalleerd. Sindskort heb ik het programma opnieuw geinstalleerd maar nu is het probleem dus dat mijn laptop de infrarood van mijn mobiel wel 'ziet' maar dat het programma mijn mobiel niet zoekt of niet vind. Het programma start dus gewoon op alsof er geen infraroodapparaat in de buurt is en zoekt dus niet naar mijn mobiel. Ik heb wel in de instellingen van pims en filemanager het verbindingstype op irda gezet.

Ik vind het heel vreemd dat het nu niet meer werkt en ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie waardoor het niet werkt. Iemand enig idee waarom het niet werkt??
Dit heb ik gehad met mijn gewone pc... Werkte pas weer toen ik me hele pc opnieuw had geformateerd en geinstalleerd toen ik toevallig toch dat moest doen vanwege een andere fout op mijn pc. Bij mij was het begonnen nadat ik hadgeprobeerd nokia software te draaien op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X; mooie uitleg, jij maakt er wel werk van zeg _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveonfire
bedankt reptile-x, het werkt nu wel! Ben trouwens wel benieuwd wanneer samsung eens deugdelijke software uitbrengt voor de e700 :*)

[ Voor 3% gewijzigd door steveonfire op 02-04-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveonfire
wat ik trouwens wel een gemis vind, is dat je geen foto's kunt verzenden van de e700 naar andere telefoons middels irda :'(

Is dit iemand wèl gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdeKeijzer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 09:08

GdeKeijzer

Asjemenou?

Luitjes...

Weet niet of dit gaat werken, maar dit schijnt dus te gaan werken om Java Midlets van je telefoon te kunnen rippen. Laatste versie is nog wel in ontwikkeling, maar even in de gaten houden.

G.

Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 09:34:
Reptile-X; mooie uitleg, jij maakt er wel werk van zeg _/-\o_ .
Bedankt, ik had eventjes tijd dus vandaar :)
steveonfire schreef op 02 april 2004 @ 13:53:
bedankt reptile-x, het werkt nu wel! Ben trouwens wel benieuwd wanneer samsung eens deugdelijke software uitbrengt voor de e700 :*)
Graag gedaan hoor, als het geholpen heeft ben ik al blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Reptile-X schreef op 01 april 2004 @ 01:05:
o0-Bianca-0o,

Probeer ook de com poorten eens in de instellingen, ik heb het niet op een laptop maar ik moet het op een com poort instellen terwijl ik een USB irda heb.
Ik heb ook irda tussen het lijstje zitten maar die werkt niet, bij mij zit het onder com3 dus.

Succes
Ik heb die com poorten ook geprobeerd maar die werken dus niet (ik heb ingebouwde irda in mijn laptop) :-(
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste