Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey gasten ik heb ook een E700 gekocht en ik moet zeggen im loving it :)

zalig schermpje!!! echt waar ziet er lekker warme kleuren uit enz :)

heb ook direct maar kabel gekocht ook :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nou wel kabelss te koop voor dat ding of niet :S
of heb je zon infraroodkabel gekocht?

Grtz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 12:10:

Grtz...
zijn zeker wel kabels te koop. heb der zelf 1 van phonehouse voor 40 euri gekocht.. super handig hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:>
Hallo allemaal
Ik ben Jolanda en heb het forum doorgelezen en ik vind dat er wel wat mensen zijn die er veel van af weten _/-\o_
Ik heb nu eindelijk ook e700 maar ik heb er een probleem mee ;(
Toen ik het forum las, kwam ik een code tegen (*#8999*8378*) om het geluid te regelen.
Ik heb nu per ongeluk al die waardes veranderd die bij geuidsinstellingen staan.
;( ;( Ik hoor mensen nu heel zacht als ze mij bellen!
Ik wil nu graag weten of er mensen zijn die de codes willen opzoeken in hun eigen telefoon en willen doorgeven. :*) :*)
Het gaat om bijna al de codes die bij telefooninstellingen staan (nr 1,2,3 en 4)
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
XXXXX ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste E700 gebruikers.
Ik heb de E700 topics sinds het begin aardig in de gaten gehouden aangezien ik het mobieltje altijd een prachtige gadget heb gevonden :)
Nu heb ik nog aardig lang mijn Orange 20 (wat voor de komende 4 maanden nog is omgezet naar een Orange 30) abo lopen helaas, zodat een nieuwe abootje met mobieltje er eigenlijk nog niet in zit. Toch kwam ik afgelopen week de aanbieding van de Bel Company tegen (E700 gratis bij 1-jarig Orange 40- wat uiteraard na 6 maanden om te zetten is naar 20).
Aangezien de bundels bij Orange 'nooit op gaan', vond ik dit een zeer interessante aanbieding. Vrienden hebben het echter even uit mijn hoofd weten te praten wegens de hoge kosten die ik het aankomende half jaar zal hebben aan het abonnenemt (aangezien ik voor ongeveer 30 euro bel per maand).
Volgens mij is dit een van de beste aanbiedingen tot nu toe, 40x 6 maanden + 20x 6 maanden = 360 euro die je gewoon ook nog s kan opbellen.

Maar jah, misschien ken je het wel, als je eenmaal ergens je zinnen op heb gezet is het toch moeilijk om deze weer te wijzigen ;)
Nu hoorde ik gisteren van een vriend dat de E700 van zn vader maar 1 dag mee gaat qua batterij. Hier schrok ik toch wel even van. Dus ben ik even de oude topics gaan doorspitten, en kwam ik 2 reacties tegen van mensen die na 3 a 4 dagen weer de batterij moesten opladen. Zelf vind ik dat geen probleem. Hoe zijn de ervaringen hierbij? Nog meer mensen die echt elke dag de mobiel op het stroomnet moeten gooien?

Verder vroeg ik mij af hoe het zit met de Javagames, aangezien ik deze aankomende tijd veel zal moeten 'testen'. Hoeveel spellen zijn er ongeveer op te slaan op je mobieltje? Gaat dit ten koste van andere ruimte, zoals je foto's?

Heel erg bedankt alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 14:31:
(...)
Nu hoorde ik gisteren van een vriend dat de E700 van zn vader maar 1 dag mee gaat qua batterij. Hier schrok ik toch wel even van. Dus ben ik even de oude topics gaan doorspitten, en kwam ik 2 reacties tegen van mensen die na 3 a 4 dagen weer de batterij moesten opladen. Zelf vind ik dat geen probleem. Hoe zijn de ervaringen hierbij? Nog meer mensen die echt elke dag de mobiel op het stroomnet moeten gooien?
Hoe lang je met de batterij doet hangt natuurlijk sterk van het gebruik af. 1 dag vind ik wel erg kort, maar misschien wordt hij erg veel gebruikt. Ik laad de telefoon zelf eens in de 4-5 dagen op, soms wat vaker soms wat minder. Ik speel dan bijna elke dag ongeveer 20 minuten een spelletje (in de trein) en ik bel gemiddeld denk ik 20 minuten per dag.
Verder vroeg ik mij af hoe het zit met de Javagames, aangezien ik deze aankomende tijd veel zal moeten 'testen'. Hoeveel spellen zijn er ongeveer op te slaan op je mobieltje? Gaat dit ten koste van andere ruimte, zoals je foto's?
Zoals ook in de startpost staat heb je 9 MB dynamisch geheugen, daarin kan je foto's, afbeeldingen en ringtones opslaan. Daarnaast heb je 600 KB geheugen voor Java midlets. Hoeveel games dat zijn kan je zelf uitrekenen, kijk gewoon even hoe groot de verschillende games zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een midlet gedonload die ik niet meer kan wissen. wie kan me helpen
XX O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 13:47:
:>
Hallo allemaal
Ik ben Jolanda en heb het forum doorgelezen en ik vind dat er wel wat mensen zijn die er veel van af weten _/-\o_
Ik heb nu eindelijk ook e700 maar ik heb er een probleem mee ;(
Toen ik het forum las, kwam ik een code tegen (*#8999*8378*) om het geluid te regelen.
Ik heb nu per ongeluk al die waardes veranderd die bij geuidsinstellingen staan.
;( ;( Ik hoor mensen nu heel zacht als ze mij bellen!
Ik wil nu graag weten of er mensen zijn die de codes willen opzoeken in hun eigen telefoon en willen doorgeven. :*) :*)
Het gaat om bijna al de codes die bij telefooninstellingen staan (nr 1,2,3 en 4)
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
XXXXX ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
hier heb je de instellingen hoe ze goed werken.... als je het zo insteld komt alles goed ;)

Grtz....

Versterker Luidpspreker: 6 - 54 - 16
Versteker Microfoon: 16 - 24 - 8
Versteker Melodie: 0 - 6 - 14 - 26 - 31
Luidsprekervolume (normaal): 6 - 10 - 19 - 32 - 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxxer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-08 17:19
Hallo,

Weet iemand hoe ik mijn SMS'jes en Telefoonlijst kan exporteren van de E700 naar de PC?

Ik heb geprobeerd in EasyStudio en dan "Extra" en dan "Import/Export".
Kun je kiezen uit:

Import en Export - Windows Adresboek
Import - Comma Separated File (*.CSV)
Import - Outlook adresboek
Import - EasyGSMII bestand (*.mdb)
Export - Comma Separated File (*.CSV)
Export - Outlook adresboek

Ik heb gekozen voor "Export - Outlook adresboek" en dan telefoonlijst.
Hier geeft hij een fout --> "Exporteren niet mogelijk. Geselecteerd item is leeg."

Maar ik heb ong. 100 nummers in m'n telefoon staan?!

Kan iemand mij hier mee helpen??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Aangezien ik op een kinderachtige, (en ik blijf erbij onterechte) manier een OW gehad heb is mijn bijdrage aan dit topic heel erg verminderd.

Desondanks heb ik niet stilgezeten, heb wat dingen uitgezocht die mij voor een hoop plezier gezorgd hebben(en ook wat onkosten bespaard hebben).

Voor de mensen die zitten te twijfelen tussen een datakabel en IR én die meer willen dan alleen foto's en beltonen uitwisselen kan ik een datakabel aanraden.

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in:
Java midlets via datakabel op je telefoon zetten(dus geen dure Wap kosten meer)
Andere opstartlogo's
De "irritante" sms bevestigingslogo's uit krijgen

wil ik graag doorverwijzen naar http://5026.rapidforum.com/, dit is het forum van http://www.aviworld.de.

De software die bovenstaande mogelijk maakt is te vinden op http://www.avi-stuff.de. De bestanden zijn met een wachtwoord beveiligt, schrijf je in op het forum en vraag in de chat naar het wachtwoord, hierdoor geef je de moderators daar ook wat credit voor het "werk" wat zij verrichten. * De site is Duits, maar de bezoekers zijn best bereid om Engels met je te praten als je er in je school Duits niet meer uitkomt

Succes

offtopic:
[ventileer modus]
Als ik een computer koop met windows en ik zet daar, een door een fanatiekeling gemaakte os van (lukraak) Linux op. Dan mag dit en wordt het ondersteund op GoT.

Als ik een telefoon koop met standaard Samsung firmware, en ik zet daar, door een fanatiekeling gemaakte firmware(lees gemaakte, NIET gemod) op. Dan mag dit niet, je schend hierbij de auteursrechten volgens HET GoT beleid.

Hypocriet, dat mag je als lezer zelf beoordelen.

@Mod: Gelieve met deze post verantwoordelijk om te gaan, ik hou me aan de regels door mensen door te verwijzen naar een site, waar zij mensen vinden die hun verder helpen. Deze mensen mogen dan zelf er bij stilstaan of zij wel of niet legaal handelen. Ik lever GEEN directe link, naar VRIJ te benaderen software.

Mijn offtopic schend ook aan andere bezoekers duidelijkheid over jullie beleid. Ik zou het dan ook waarderen dat jullie dit, onder de noemer:"Vrijheid van meningsuiting" laten staan
[/ventileer modus]

[ Voor 4% gewijzigd door Cai op 05-04-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 18:57:
ff een vraagje: kan ik eigenlijk met deze phone in Amerika bellen? Ik ga over paar weekjes naar New York (jaja) maar weet dus niet of in daar kan smsen/ bellen... heb iets gehoord over 1900 band (?), maar weet niet of dat klopt.. kan iemand hier ff iets over uitleggen (ik heb btw t-mobile abbo)...
alvast thx
E700 wordt wel verkocht in de US. Ik heb een Telfort abbo en op hun website --> internationale beltarieven, staat amerika er wel gewoon tussen (prijzig; dat wel!). Ik denk dat ik gewoon kan bellen met Telfort, en jij waarschijnlijk ook wel met T-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

Ja, je kan met een abo van telfort of t-mobile er wel bellen maar NIET met de E700 omdat die niet compatible is met de netwerken in de VS. Daar gebruiken ze idd 1900 Mhz als frequentie in tegenstelling tot de 900 Mhz (kpn, vodafone) en 1800 Mhz (orange, t-mobile, telfort) hier. Wil je daar bellen moet je een triband toestel hebben of eentje die in ieder geval 1900 Mhz aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveonfire schreef op 01 april 2004 @ 12:38:
Heb gisteren dit geweldige telefoontje gekocht. Heb alleen 1 probleempje: als ik via PIMS & File Manger via IRDA aansluit op mijn laptop gaat alles goed totdat ik een melding op mijn mobieltje krijg"NIET TOEGESTAAN". Nu kan ik dus wel mijn telefoonlijst importeren, maar de mogelijkheid om melodieën en plaatjes up te loaden is niet beschikbaar. Wat doe ik fout?
Je kan alleen je plaatjes uploaden in:
Easy Studio PIMS & File manager -> File manager -> Images

Of

*.mmf beltonen uploaden in:
Easy Studio PIMS & File manager -> File manager -> Sounds -> My Sounds

In alle andere folders kan je niks uploaden...

Ik weet niet of je probleem nu is verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.prijzenstunter...B_Datakabels_Samsung.html
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 12:10:

Grtz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 19:47:
ik heb een midlet gedonload die ik niet meer kan wissen. wie kan me helpen
XX O+
Toevallig dat "boxing" spelletje? Ik had laatst ook het probleem dat ik een midlet niet kon spelen of verwijderen. Als experiment heb ik toen nogmaals hetzelfde spel gedownload, deze werd over de oude versie gecopieerd. Met succes, ik kon gewoon deze midlet weer verwijderen!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zmoeZz
DANK je wel ik heb em eindelijk verwijderd!! :*)
WingZ
dank je wel heb eindelijk em geluid goed!!
maar zmoeZz die datakabel zit daar al software bij en weet je zeker dat hij het doet met de e700
BYe ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben helemaal klaar met die e700,
zonder bluetooth kun je er maar weinig mee.

ga deze maand een pda kopen lekker navigeren in de auto emailen en internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Dat er geen Bluetooth op zit wist je toch al toen je hem kocht? Als jij er zonder Bluetooth weinig mee kan, waarom heb je de hem dan toch gekocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 20:37:
zmoeZz
DANK je wel ik heb em eindelijk verwijderd!! :*)
maar zmoeZz die datakabel zit daar al software bij en weet je zeker dat hij het doet met de e700
BYe ;) ;) ;)
Relaxt dat het opgelost is met die midlet :) !

Ik heb die datakabel zelf ook, werkt 100%!! (en ik gebruik Win2000)

Een USB -> COM bridge (driver) kan je downloaden op hun site:
http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/Samsung-E700-USB.zip

Install-Instructies:
http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/info_4240.html

Ik had mijn kabel binnen 2 dagen in huis (via online rabobankieren betaald)... en binnen 15 minuten werkend.

Echt geen bullshit, een cookie...

PS.
Deze driver maakt van de USB een virtuele COM poort.
(COM4 in mijn geval). Deze COM-poort moet je nog wel even instellen in je Easystudio PIMS & file manager -> Bestand -> Instellingen -> Poort -> COM4 ;) .

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 05 april 2004 @ 20:58:
Dat er geen Bluetooth op zit wist je toch al toen je hem kocht? Als jij er zonder Bluetooth weinig mee kan, waarom heb je de hem dan toch gekocht? :)
mens maakt weleens fouten, eerste 2 mnd was leuk, maar eerlijk vergelijk eens met de nokia6600 kun je hele divx films op kijken videoclips, filmpjes opnemen, navigeren etc etc zou je toch ook wel willen op de samsung als dat zou kunnen dmv een patch. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Heb hem ook gehaald.
Tijdelijke aanbieding bij de Primafoon , 2 jaar nieuw abbo Hi 20 (20 euro per maand)
Telefoon was gratis en heb bij de Bel compagny het supermooie hoesje van Body glove gekocht, Past perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over het geluid op mijn samsung700 als ik door een ander mobiel word gebeld is het geluid veel harder dan dat ik word gebeld door een vast toestel
daar zullen meer mensen last van hebben hoe kan ik dit geluid van vast gebeld worden harder zetten net als het mobiel gebeld worden mijn volume staat voluit ik heb een orange abo wat moet ik veranderen om het vast bellen harder te krijgen????
bedankt van een half dove

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:21
[b][message=20435929,noline]
http://www.prijzenstunters.nl/

Ik had mijn kabel binnen 2 dagen in huis (via online rabobankieren betaald)... en binnen 15 minuten werkend.

Echt geen bullshit, een cookie...
Ik moet ook toegeven. Betaald via Rabo Telebankieren afgelopen woensdag, en zaterdag had ik de kabel.

Alles gedownload en geinstalleerd liep ik tegen het eerste probleem aan. Gelukkig wordt dat hierboven even uitgelegd. De COM-poort moet worden gezocht.

Dus wil je een kabel, goedkoop, die werkt en snel wordt geleverd is dit een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zmooZz

oja zo goed
maar easyprog moet je dat downloaden???
en ik ga em denk ik halen ;)
en wie weet waar ik firmware kan dowloaden en hoe ik
deze op me tel. kan zetten

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loenen
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Sick Nick schreef op 05 april 2004 @ 19:37:
Ja, je kan met een abo van telfort of t-mobile er wel bellen maar NIET met de E700 omdat die niet compatible is met de netwerken in de VS. Daar gebruiken ze idd 1900 Mhz als frequentie in tegenstelling tot de 900 Mhz (kpn, vodafone) en 1800 Mhz (orange, t-mobile, telfort) hier. Wil je daar bellen moet je een triband toestel hebben of eentje die in ieder geval 1900 Mhz aan kan.
Klopt, de E700 is in Amerika op de markt gebracht als E705. Als je dus de 1900 MHZ versie wil, moet je de 705 of 715 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 09:40:
ik heb een vraag over het geluid op mijn samsung700 als ik door een ander mobiel word gebeld is het geluid veel harder dan dat ik word gebeld door een vast toestel
daar zullen meer mensen last van hebben hoe kan ik dit geluid van vast gebeld worden harder zetten net als het mobiel gebeld worden mijn volume staat voluit ik heb een orange abo wat moet ik veranderen om het vast bellen harder te krijgen????
bedankt van een half dove
bij mij is dat andersom ??? maar ik herken t wel. de ene keer hoor ik mensen veel harder dan de andere keer. maar mobiel<->mobiel hoor ik best goed. mobiel->home hoor ik veel slechter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al wat die update van easystudio van dik 15MB voor nut had? Ik zie nog niet echt iets dat ze verbeterd hebben. waarom maken ze niet gewoon goeie software?

mn foon is ondertussen gaar geworden. het contrast is veelste hoog en als ik een foto wil maken word t hele beeld wit :S. Naja hijs verzekerd dus krijg hopelijk snel een nieuwe :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Cai schreef op 05 april 2004 @ 11:23:

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in:
Java midlets via datakabel op je telefoon zetten(dus geen dure Wap kosten meer)
Andere opstartlogo's
De "irritante" sms bevestigingslogo's uit krijgen

De site is Duits, maar de bezoekers zijn best bereid om Engels met je te praten als je er in je school Duits niet meer uitkomt[/i]

Succes

Ok, ik vind het heel erg leuk dat de duitsers bereid zijn om engels te praten, maar in het Nederlands is het voor mij veel duidelijker. :?

Ik zou graag een andere opstartlogo willen hebben, heb nu T-mobile.
Weet iemand hoe ik deze kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi, ik heb um ook... nog maar 180 blz handleiding te gaan :|
ik moet zeggen dak nu al tevreden ben :D bellen doet ie, en die andere functies kom ik ook ooit nog wel uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eyyy CAI
Weet jij het wachtwoord dan van die duitse site of iemand anders??? :*)
alvast bedankt

het wachtwoord is: avistuffbyag

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Weet iemand misschien een goede site ( geen vreemde talen zoals chinees) waar ze nieuwe poly ringtones hebben? zoals 50 cent-pimp :P Die je dan via een datakabel naar je gsm kan sturen O-)

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evant87 schreef op 08 april 2004 @ 19:53:
Weet iemand misschien een goede site ( geen vreemde talen zoals chinees) waar ze nieuwe poly ringtones hebben? zoals 50 cent-pimp :P Die je dan via een datakabel naar je gsm kan sturen O-)

Alvast bedankt!!!
die heb ik wel voor je, geef maar ff je mail adres, dan stuur ik hem ff!
(ow wacht, ik zie dat ik tegen een barman praat, geef me dan gelijk maar ff biertje)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 06:44
ik ga hem strax kopen denk ik :)
ik mag een nieuw abbo (verlengen + verhogen T-mobile)
hij is zeker mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evant87 schreef op 08 april 2004 @ 19:53:

Alvast bedankt!!!
ik weet nie of het gepost mag worden, maar dit kwam ik tegen toen ik in deel 1 of 2 aan het door bladeren was.

http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=156903

iets van 135 blz met mmf ringtones enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 13:00:
[...]

ik weet nie of het gepost mag worden, maar dit kwam ik tegen toen ik in deel 1 of 2 aan het door bladeren was.

http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=156903

iets van 135 blz met mmf ringtones enzo
yep, erg goeie 'site'/ forum...!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 06:44
Is niet een oplossing dat je ze naar een nummer zend
en dat ze dan online staan zoals naar telefoons die geen mms hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxxer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-08 17:19
Hallo,

Weet iemand hoe ik mijn SMS'jes en Telefoonlijst kan exporteren van de E700 naar de PC?

Kun je kiezen uit:

Hier geeft hij een fout --> "Exporteren niet mogelijk. Geselecteerd item is leeg."

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Ik was net even beetje aan het wandelen naar de MC :)
Kwam ik de volgende poster tegen :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5D39V43H82KN

en hier nog wat prijslijsten :) let op tw dollar!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5ZW8OH2TQFAD

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/AQ3E047RD564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( :'( :'(
HALLO
ik heb een probleem met m'n datakabel :?
ik hoop dat iemand me kan helpen
als ik het programma opstart dan krijg ik een scherm met
"kan DAO/Jet DB-engine niet initialiseren"
weet iemand wat et betekent
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Lees alsjeblieft de startpost (eerste post in een topic) eens door. Daar staat het letterlijk in. Mocht je de oplossing die daar staat al geprobeerd hebben, dan is het handig als je dat vermeldt.

@gotties: zou je die pics even willen resizen? Alvast bedankt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow Ok thnX O+
Ik ga et proberen
maar...... weet iemand waar ik scarface ringtones kan downloaden
en dan per mail naar iemand anders kan sturen??
alvast bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier nu voor mn comp met mn e700. deze wordt herkend door mn SMC IrCC fast infrared port, maar als ik het programma PIMS & File manager opstart krijg ik eerst twee keer de foutmelding "Kan berichten niet ophalen" en vervolgens blijft het programma steken bij "bezig met het laden van MS Organizer gegevens"...?
mijn poort onder instellingen staat op com3, er is geen andere keus, ook geen ir poort...

Wie verlost mij van dit probleem, ik wil mn 1e 150 fotows overzetten. :(
Tijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
Misschien een vraagje dat al eens eerder gevraagd is, maar hoe kan je een beltoon die je er zelf op gezet heb weer van je e700 verwijderen? ( dus niet de standaart tones bedoel ik ;) )

Bedankt!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej... heeft iemand misschien nog geupdate tips voor javagames en andere funstuff voor de E700 (anders dan de links in de startpost of eerder genoemd urls in deze E700 draad)?

Of aanraders voor leuke games?

Balen dat de commerciele mobiel-fun sites meestal geen javagames hebben voor de E700 (of de games zijn saai)... :(

Thanks in advanced... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evant87 schreef op 13 april 2004 @ 20:34:
Misschien een vraagje dat al eens eerder gevraagd is, maar hoe kan je een beltoon die je er zelf op gezet heb weer van je e700 verwijderen? ( dus niet de standaart tones bedoel ik ;) )

Bedankt!!1
Funbox -> mediabox -> melodieen -> ["kies je melodie"] -> opties -> wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
zmoeZz Heel erg bedankt!! twas misschien een beetje domme vraag die ook in handleiding stond, maar kon het niet vinden dus Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe doe je uberhaupt iemand verwijderen van je simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boxxer schreef op 10 april 2004 @ 01:30:
Hallo,

Kun je kiezen uit:

Alvast bedankt!!
je moet eerst je smsjes naar PC-sms kopieeren of slepen. Daarna moet je op PC-sms gaan staan en dan met dat exporteren beginnen.

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 09:24
Kan iemand even aanwijzingen geven hoe je infrarood inschakeld, mijn display doet het niet meer en voordat ik hem wegbreng wil ik ff de telefoonlijst op me laptop zetten. Graag aanwijzing zoals kies menu, dan 4 keer naar rechts, kies etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

menu (linker knopje met 3 bolletjes) - 4 - 8 - ok (linker knopje met 3 bolletjes)

Zo gaat hier de ir aan (gewone versie, geen t-mobile menu ofzo)

[ Voor 4% gewijzigd door Sick Nick op 14-04-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

ook ik begin met het maken van een excuus, omdat ik nu een vraag ga stellen die misschien allang gesteld is, maar ik heb weinig zin om 15 pagina's text door te lezen.

Ik heb dus een probleempje met mijn alarm, ook wel wekker genoemd. Ik heb mijn geluid voor t klikken van mijn foto camera-tje uitgezet (via *#8999*8378#) maar nu is tegelijk met dat ook heel het geluid van mijn wekker vermindert! Ik ben nogal een vaste slaper, dus heb echt wel een keihard geluid nodig voor mijn wekkertje. Ik heb ook al mijn toetsvolume vol aan gezet (via toetsen aan de zijkant) en dan komt het geluid voor t 'foto maken' weer terug, maar t geluid voor m'n wekker blijft zacht.

Wie kan mij vertellen onder welke optie ik dit geluid harder kan zetten?
En wie kan mij vertellen ofter ook een soort SNOOZE functie op zit, zodat de wekker bijvoorbeeld na 10 minuten nadat je em uit heb gedrukt weer gaat?

Dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 22:20:
Mensen,

ook ik begin met het maken van een excuus, omdat ik nu een vraag ga stellen die misschien allang gesteld is, maar ik heb weinig zin om 15 pagina's text door te lezen.

Ik heb dus een probleempje met mijn alarm, ook wel wekker genoemd. Ik heb mijn geluid voor t klikken van mijn foto camera-tje uitgezet (via *#8999*8378#) maar nu is tegelijk met dat ook heel het geluid van mijn wekker vermindert! Ik ben nogal een vaste slaper, dus heb echt wel een keihard geluid nodig voor mijn wekkertje. Ik heb ook al mijn toetsvolume vol aan gezet (via toetsen aan de zijkant) en dan komt het geluid voor t 'foto maken' weer terug, maar t geluid voor m'n wekker blijft zacht.

Wie kan mij vertellen onder welke optie ik dit geluid harder kan zetten?
En wie kan mij vertellen ofter ook een soort SNOOZE functie op zit, zodat de wekker bijvoorbeeld na 10 minuten nadat je em uit heb gedrukt weer gaat?

Dank u _/-\o_
volgens mij gewoon met de volume knopjes op de zijkant. Als je die harder zet is je geluid van de cam-klik ook harder.
Als je via *#8999*8378# je klik uit zet is dit alleen op de laagste stand van je vol-regelling.
Snappie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 13:55:
Zit hier nu voor mn comp met mn e700. deze wordt herkend door mn SMC IrCC fast infrared port, maar als ik het programma PIMS & File manager opstart krijg ik eerst twee keer de foutmelding "Kan berichten niet ophalen" en vervolgens blijft het programma steken bij "bezig met het laden van MS Organizer gegevens"...?
mijn poort onder instellingen staat op com3, er is geen andere keus, ook geen ir poort...

Wie verlost mij van dit probleem, ik wil mn 1e 150 fotows overzetten. :(
Tijn
Ik heb ook een SMC IrCC infraroodpoort en dat werkt inmiddels super met dat programma. Ik kan gewoon bij de opties kiezen uit een irda poort. Dus niet com3 want die werkt niet. Dus je moet die irda, selecteren en dan de nieuwste drivers downloaden (via die updatefunctie) want met die eerste werkte het niet bij mij.
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:44

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Iemand die een oplossing weet voor mijn probleem.

Heb Pims versie 1.0.0.1 XB1.

Het probleem is erg simpel, alleen heb nog steeds geen oplossing gevonden.
Pims wil mijn telefoon wel uitlezen alleen niet de telefoonlijst van uit het telefoongeheugen. Alles uit de SIM kaart wil hij wel doen, die nummer ziet hij wel.
Voor de rest gaat alles wel goed... :'(

Graag zou ik willen weten wie het zelfde probleem heeft of heeft gehad.

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

Ik heb hem nu ook!! Wat een lekker mobieltje is dit zeg. Mooie kwaliteit beeld en dergelijke..
Ik heb alleen 1 probleempje, ik heb er een irda sweex ding bijgekocht, en geinstalleerd, maar nu connect hij niet met mijn mobiel, heb wel infrarood in e700 aangezet, maar ik zie niks op mijn pc.
Heb de nieuwste drivers al geprobeerd van sweex, en nog verschillende installatiemethodes, niks schijnt te werken..
Zoals eerst installeren, dan kabel erin...... of eerst kabel erin en dan installeren en dergelijke..
Iemand hier meer last van gehad? En kan iemand mij helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Om dan contact tussen je mobiel en pc te maken heb je het programma pims and filemanager van samsung nodig. Deze kan je vinden op de samsung site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hallo
ik ben hier nieuw en heb ook een sgh-e700 toestel.
alleen ik heb een vraag en met de handleiding
maar daar ben ik ook niet echt vaak verder mee gekomen .
maar mijn vraag is dus hoe je een opgenomen spraak opnamen kan
gebruiken als melodieen ?

alvast bedankt
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Neem spraak op je pc op, als WAV. En zet het dan om met de software die in de E700 topics besproken worden.

Succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

o0-Bianca-0o schreef op 16 april 2004 @ 22:13:
Om dan contact tussen je mobiel en pc te maken heb je het programma pims and filemanager van samsung nodig. Deze kan je vinden op de samsung site
Jah, die heb ik al gedownload.. Maar wat nu blijkt is dus dat ik de sweex usb -> Irda niet kan installeren, Hij geeft bij apparaatbeheer een fout met de infrarood apparaat, het apparaat start niet (code 10).
Iemand hier ervaring meej/ :( Ik wil mijn foto's goed zien!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Finch85 schreef op 17 april 2004 @ 13:34:
Maar wat nu blijkt is dus dat ik de sweex usb -> Irda niet kan installeren, Hij geeft bij apparaatbeheer een fout met de infrarood apparaat, het apparaat start niet (code 10).
als het probleem bij je Infrarood adapter ligt, dan kun je dat beter niet hier in dit topic navragen he...

even met de search zoeken of het probleem al vaker is voorgekomen
of anders zelf een nieuw topic aanmaken ervoor in Overige Hardware bijvoorbeeld

dit topic is voornamelijk bedoelt voor de SGH-E700 :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cai schreef op 17 april 2004 @ 12:35:
Neem spraak op je pc op, als WAV. En zet het dan om met de software die in de E700 topics besproken worden.

Succes 8)
jah, sorry hoor, maar iemmand die even snel een vraag stelt heeft natuurlijk geen zin om 4000 posts of meer door te lezen.

ik heb ook al tig keer gezocht naar programma's die van normale mp3 of wav files midi of mmf ringtones kan maken, maar ben er tot nu toe nog niet in geslaagt om een WERKEND programma te vinden.
het enigge proggie wat zou ''moetten'' werken is Mobile Music Polyphonic, helaas is deze niet ''gratis'' te verkrijgen (ala cracken met serials enz.) in de demo kun je naar mijn weten maar 8 seconden converteren naar .mmf....
''opslaan wil niet :( ''
het enigge wat ik heb gevonden is bagger software.... mischien als ik een keer 2 weken vakantie heb dak dan deze topics maar eens moet gaan door lezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finch85 schreef op 16 april 2004 @ 12:34:
Ik heb hem nu ook!! Wat een lekker mobieltje is dit zeg. Mooie kwaliteit beeld en dergelijke..
Ik heb alleen 1 probleempje, ik heb er een irda sweex ding bijgekocht, en geinstalleerd, maar nu connect hij niet met mijn mobiel, heb wel infrarood in e700 aangezet, maar ik zie niks op mijn pc.
Heb de nieuwste drivers al geprobeerd van sweex, en nog verschillende installatiemethodes, niks schijnt te werken..
Zoals eerst installeren, dan kabel erin...... of eerst kabel erin en dan installeren en dergelijke..
Iemand hier meer last van gehad? En kan iemand mij helpen? :)
als je je e-700 voor je IRDA legt (+/- 5cm) krijg je dan in windows (xp) na een aantal seconden een melding dat er een andere pc genaamd samsung-blablabla in de buurt is? gebruik je die samsung studio software eigenlijk wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb mijn collectie wallpapers voor de E700 online gezet:

>>CLICK HERE<<

:)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 18:43:

jah, sorry hoor, maar iemmand die even snel een vraag stelt heeft natuurlijk geen zin om 4000 posts of meer door te lezen.
daarom moet je ook niet even snel een vraag stellen!!! :( dan moet diegene toch echt die 1500 posts doorlezen of via een zoekfunctie het antwoord even opzoeken in die 1500 posts!!! })

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik heb een e710 en daar zou ik graag net zoals bij mijn e700 kon het geluid van de foto uitschakelen alleen werkt die code niet op de e710.
en ik kan geen foto`s en filmpjes naar mijn computer sturen via de originele software en met een infrarood datakabel. ik kan niet file manager in.

wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:14:
hey,

ik heb een e710 en daar zou ik graag net zoals bij mijn e700 kon het geluid van de foto uitschakelen alleen werkt die code niet op de e710.
en ik kan geen foto`s en filmpjes naar mijn computer sturen via de originele software en met een infrarood datakabel. ik kan niet file manager in.

wie kan mij helpen?
moet je dan niet bij de e710 thread zijn................. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voicetones :)

Art of Fighters - The Beat Can't Change
http://www.freewebs.com/c3ll/The%20Beat%20Cant%20Change.mmf
French Connection - French Connection
http://www.freewebs.com/c3ll/French%20Connection.mmf
Speedy J - Pullover
http://www.freewebs.com/c3ll/Speedy%20J%20-%20Pullover.mmf
Neophyte vs Scott Brown - Fuzzy Muff
http://www.freewebs.com/c3ll/Fuzzy%20Muff.mmf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom doet iedereen zo moeilijk om tussen 35 en 45 euro een kabel ergens op internet te bestellen. 8)7 8)7 Je kunt hem zo in de winkel kopen 24.50 en meteen in huis werkt perfect. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

hoe groot mogen trouwens die voicetones zijn..
Ik heb wat voicetones van special d enzow op me computer, maar die kan ik nie op mijn telefoon zetten. Bestand te groot zegt ie dan.
En kan je mff bestandjes nog op een of andere manier kleiner maken.
Ze zijn trouwens allemaal +- 40 kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boss1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07-2023
hoi mensen ff een vraagje ik heb al wat gekeken in de topics maar nog niks gevonden
ik heb zo'n t mobil samsung maar als ik em aanzet zie je het opstart filmpje van t mobil maar hij slaat gelijk vast
hij blijft dus op het eerste beeld staan hij loopt gewoon niet verder
is hier iets aan te doen of moet ik em opsturen
alvast bedankt
grt mb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boss1 schreef op 22 april 2004 @ 19:52:
hoi mensen ff een vraagje ik heb al wat gekeken in de topics maar nog niks gevonden
ik heb zo'n t mobil samsung maar als ik em aanzet zie je het opstart filmpje van t mobil maar hij slaat gelijk vast
hij blijft dus op het eerste beeld staan hij loopt gewoon niet verder
is hier iets aan te doen of moet ik em opsturen
alvast bedankt
grt mb 8)7
opsturen, helaas maar geen andere optie :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finch85 schreef op 22 april 2004 @ 19:08:
hoe groot mogen trouwens die voicetones zijn..

En kan je mff bestandjes nog op een of andere manier kleiner maken.
Op de E700 moeten ring- voicetones kleiner dan 32 kb zijn.

Voicetones maak ik kleiner met behulp van Goldwave en/of Audacity, dit zijn mp3/wav bewerkingsprogramma's.

Voor .mmf bestanden gebruik ik PSM-player. Ik maak ze simpelweg kleiner door er een stuk 'af te knippen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weet iemand nog een goede site voor GRATIS voicetones? ranova ligt er namelijk al een tijdje uit :(:(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb gisteren de e700 gekocht met een Orange Free abo. Prachtig ding alleen zijn er wel wat probleempjes met Orange World, om de paar minuten valt de telefoon gewoon uit. :( Volgens Orange is het een bekend probleem van deze telefoon en wordt eraan gewerkt... Is er hier niemand anders die hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemiddag.
Ik heb de samsung e700 nu een maandje maar mijn camera werkt nu opeens niet meer :X Ikhad gehoopt dat iemand me hier kon helpen, zaterdags is de 'telefoon' winkel gesloten namelijk.

Dit is mijn probleem:
Wanneer ik een foto wil maken moet ik het 'plaatje' kunnen zien, maar in plaats van het 'plaatje' krijg ik een foutmelding: fout bij tonen voorbeeld :X
Ik heb al geprobeerd de instellingen te veranderen zoals het formaat en de resolutie. Helaas zonder succes :X

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Misschien is dit een domme vraag of een dubbel post, maar als je een nieuwe firmware op je samsung zet, blijft alles dan hetzelfde? dus daarmee bedoel ik mee de taal en mijn instellingen :? en ik snap het niet hoe je dat doet, ik ben wel naar die site gegaan van samsung, maar ik weet het niet wat je daar voor moet doen, kan iemand me helpen? ;(

[ Voor 39% gewijzigd door OfferedPoet op 25-04-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
En als ik mijn samsung aandoe, en als ik mijn pincode invoer, kan je gelijk horen welke pincode ik heb, kan ik misschien dat toets geluid uitdoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Chuckiej schreef op 25 april 2004 @ 18:16:
En als ik mijn samsung aandoe, en als ik mijn pincode invoer, kan je gelijk horen welke pincode ik heb, kan ik misschien dat toets geluid uitdoen?
Bij Samsungs is het geluid bij toetsdrukken gewoon uit te zetten...

ga in het menu naar je geluidsopties en zoek daar iets in de trend van "Toetstoon", daar kan je kiezen voor Uit :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 16:35:
goedemiddag.
Ik heb de samsung e700 nu een maandje maar mijn camera werkt nu opeens niet meer :X Ikhad gehoopt dat iemand me hier kon helpen, zaterdags is de 'telefoon' winkel gesloten namelijk.

Dit is mijn probleem:
Wanneer ik een foto wil maken moet ik het 'plaatje' kunnen zien, maar in plaats van het 'plaatje' krijg ik een foutmelding: fout bij tonen voorbeeld :X
Ik heb al geprobeerd de instellingen te veranderen zoals het formaat en de resolutie. Helaas zonder succes :X

Alvast bedankt
Zelf heb ik die probleem niet, maar je kunt morgen naar de telefoon winkel toe, en als hij het dan nog niet doet, moet je ff naar de fabriek sturen(was volgens mij 1 jaar garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat is nu eigenlijk het verschil met de nieuwe firmware??
heb ik proberen te zoeken maar zonder succes....

en als je die gebruikt vervalt de garantie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 19:32:
Maar wat is nu eigenlijk het verschil met de nieuwe firmware??
heb ik proberen te zoeken maar zonder succes....

en als je die gebruikt vervalt de garantie dan?
Dat vraag ik me ook toevallig af, iemand meer ervaring erover??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet officiële firmwares zijn NIET toegestaan

[ Voor 93% gewijzigd door Korakal op 26-04-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Wel vreemd dat het praten over firmwares geoorloofd wordt.

[fluistermodus]
IIG ik heb er zeer prettige ervaringen mee. Maar over het algemeen gezien, is het meer een leuk speel iets dan echt "nuttig" zoals bugfixes.

Enkele nuttige voordelen:
standaard beltonen aanpassen, dus je kan nu bij personen "eigen gemaakte beltonen" selecteren. Pietje krijgt bijv. Mission Impossible theme.

sms tonen veranderen. Als ik nu een berichtje krijg, kan ik bijv. kiezen, tussen ICQ alert geluidje of MSN geluidje.

Java Midlets, via je kabel uploaden.

Wat echt leuk is vind ik, is zelf je firmware maken. Maak de firmware van je favo voetbalclub oid. Houdt je van de straat. Kheb begrepen dat er al een paar fanatiekelingen bezig zijn met een "linux" achtige firmware.
[/fluistermodus]

Ik fluister omdat het tweaken van Firmware niet mag op tweakers.net (of ik mag het niet, want op de verschillende telefonie forums word er openlijk over gesproken), tweaken van Windows mag wel. :r

Voor eventuele links naar fora, waar er wel vrij over gesproken mag worden, zie ongeveer 30 posts hoger.

Succes

(ps. ben zelf met een firmware bezig, waar je met icoontjes oor je menus heen scrolt, ala E710, V525 achtig) wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 16:35:
goedemiddag.

Dit is mijn probleem:

Alvast bedankt
jah ik heb dat probleem ook, maar dat komt door het veelvuldig laten vallen of gooien met mn foon. Hij is rijp voor de sloop, maar een nieuwe halen is beter denk ik, die dure verzekering niet voor niets afgesloten. Mn contrast en alles doet ook raar, soms krijg ik ineens een heel wit scherm of allemaal strepen >:) . Samsung e700 test 1 shockproof result: failes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 11:39:
[...]

jah ik heb dat probleem ook, maar dat komt door het veelvuldig laten vallen of gooien met mn foon. Hij is rijp voor de sloop, maar een nieuwe halen is beter denk ik, die dure verzekering niet voor niets afgesloten. Mn contrast en alles doet ook raar, soms krijg ik ineens een heel wit scherm of allemaal strepen >:) . Samsung e700 test 1 shockproof result: failes.
hmm nee zo oud is ie nog niet toch maar naar de winkel er mee. Dacht dat het misschien aan de instellingen lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
kan iemand met een vodafone abbo even proberen een java midlet te downloaden van wap.rananova.org? het lukt mij niet meer, dus ik vroeg me af of het aan mijn foon ligt, aan mijn setings, aan rananova, of aan vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Hoe kun je plaatjes bij GPRS uitzetten? Dure grap anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Belcompagny heeft nu iets moois met deze telefoon

gratis Samsung E700
2 jarige abbo bij telfort
200 belminuten
25 euro per maand

Goed?

Ik weet niet of er aansluitkosten bij zitten? jullie wel?

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

R-B schreef op 26 april 2004 @ 22:58:
Belcompagny heeft nu iets moois met deze telefoon

gratis Samsung E700
2 jarige abbo bij telfort
200 belminuten
25 euro per maand

Goed?

Ik weet niet of er aansluitkosten bij zitten? jullie wel?
Ik heb zelfde combo, maar toen was de toestel 49 Euro.

Maar je hoeft niet naar Belcompany voor deze actie want telfort zelf bied het al bijna 2 maanden voor gratis (zonder aansluitkosten)
zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Reptile-X schreef op 27 april 2004 @ 02:15:
[...]

Ik heb zelfde combo, maar toen was de toestel 49 Euro.

Maar je hoeft niet naar Belcompany voor deze actie want telfort zelf bied het al bijna 2 maanden voor gratis (zonder aansluitkosten)
zie hier
oh, ik kijk vanmiddag wat belcompany te bieden heeft
Als het aansluitkosten heeft ga ik naar telfort site en bestel ik hem
heeft het geen aansluitkosten neem ik deze gewoon :D

moet je voor die telefoon op de site geen 25 euro per maand betalen?

[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 27-04-2004 07:42 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

R-B schreef op 27 april 2004 @ 07:40:
[...]
moet je voor die telefoon op de site geen 25 euro per maand betalen?
Dat is de abo met 200 bel minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik het goed begrijp behoud je je garantie als je een firmware gebruikt?

en zitten er veel risico's aan zoals verliezen foto's geheugen telefoonboek enz.?

En waar kun je ze downloaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het programma internet acces start dan geeftie aan installatie gelukt en druk ik op verbinden dan geeftie aan "fout in AT commando"
weet iemand wat dit is en betekent en hoe ik dat moet voorkomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Samsung E700 vertoond een erg irritant probleem en het lijkt de laatste tijd alleen maar erger te worden. Wanneer ik sms'jes ontvang die uit meerdere delen bestaan, je kent 't wel, verwisseld mijn E700 het 2e deel van deze sms'jes met het 2e deel van sms'jes die ik reeds in m'n telefoon had staan. M'n telefoon staat nu dus vol met sms'jes die niet meer te lezen zijn, omdat er niks van klopt. Ik vroeg mij af of anderen hier ook last van hebben. Misschien is dit al eerder behandeld, maar ik kon er zo snel niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hoelang duurt het voor het netwerk aangesloten is bij een abb van orange??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
R-B schreef op 27 april 2004 @ 15:45:
hoelang duurt het voor het netwerk aangesloten is bij een abb van orange??? |:(
netwerk als in "ermee kunnen bellen/sms'en" ??

dat moet gelijk kunnen werken :)
denk maar aan de reclames van een paar jaar terug: "Bellend de winkel uit"

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de pagina http://www.tagtag.com/sit...p3?fCat=11&fName=Animated staan ook bewegende plaatjes.

Kun je die ook downloaden via datakabel naar gsm of alleen stilstaande??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"je kan mutli opname van 15 shots maken.
naar je pc sturen m.b.v. easystudio
de jpg's achter elkaar plakken
saven als [bepaald formaat]
je hebt een kort filmpje."

Hoe kun je de jpg's achter elkaar plakken en saven als bepaald formaat?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste