Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108690

Anoniem: 110047 schreef op 14 juni 2004 @ 20:19:
[...]

PIMS & file manager

[...]

Dit kan in mmf als midi fomaat. MP3 kan helaas (nog) niet en foto's/plaatjes kunnen zowel in jpg, (animated) gif formaat (128 x 126 px).
[/quote]

dus ik heb easy studio en PIMS & file manager nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110047

Anoniem: 108690 schreef op 15 juni 2004 @ 09:03:
[...]

dus ik heb easy studio en PIMS & file manager nodig
Je hebt "EasyStudio PIMS & File Manager" nodig. Dit zijn geen afzonderlijke programma's.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 110047 op 15-06-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 30511 schreef op 14 juni 2004 @ 23:36:
Hoi,
een vriend van me heeft een E700 en wil ringtones. Mijn ipaq 2210 en SE T610 hebben beide infrarood maar weigeren mmf ringtones te sturen naar de Samsung. Mijn Ipaq herkent m want tijdens het alignen staat er SamSung E700 found. Wat doe ik verkeerd? Op mijn Pc heb ik geen infrarood poort. Ik heb de search functie gebruikt maar stuit telkens op dit of voorgaande topics en om die nu compleet uit te pluizen O-) .
Wat je wil kan niet. Je moet echt gebruikmaken van de PIMS & File Manager om ringtones naar je telefoon te sturen. Dus totdat Samsung met een EasyStudio versie voor de Pocket PC komt is dit niet mogelijk.

offtopic:
Kijk trouwens even in de startpost om te zien hoe je snel een topic kan doorzoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103051

Hee, soory, maar die 25 pag's doorlezen pfoe :O
Duzz, weet iemand hoe je nou van 15 fotows een filmpje kan maken??
Heeeel erg bedankt, k kom er egt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Anoniem: 103051 schreef op 17 juni 2004 @ 17:27:
Hee, soory, maar die 25 pag's doorlezen pfoe :O
Duzz, weet iemand hoe je nou van 15 fotows een filmpje kan maken??
Heeeel erg bedankt, k kom er egt niet uit
Tip 1) Lees de FAQ:
Lees voordat je in dit topic een vraag stelt even de handleiding van je telefoon en deze post door, daarmee voorkom je dat je een vraag stelt die al heel vaak gesteld is. Ook kan je even "?limit=999" achter de URL zetten en vervolgens met de zoekfunctie van je browser (meestal "Ctrl + F") het topic doorzoeken.
Tip 2) Download de foto's en gebruik een animation programma om er een bewegend "filmpje" van te maken (een .gif bestand). (daarvoor kan je weer kijken op andere delen van het forum die meer computer gerelateerd zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 20:47
Wat ik nog niet ben tegen gekomen (ja alles doorgelezen):

er zit ook zo'n headsetje bij. Bij het microfoontje zit ook een knopje. Ik dacht dat dat de opneem knop was, maar dit blijkt niet zo te zijn? :?
Waar is die dan wel voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Ik begrijp je niet helemaal. Welk knopje bedoel je nou? Ik dacht eerst dat je het knopje van de meegeleverde headset / oortelefoon bedoelde, maar dat kan niet want je hebt alles doorgelezen, dus dan zou je ook in de handleiding gekeken hebben en daar staat de werking van dat knopje gewoon in:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35053/full.gif

Dus welk knopje bedoel je nou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
Sorry vergeten te vermelden dat dat inderdaad wel in het boekje staat van Samsung ja (alleen niet hier op GoT), maar hoe lang ik hem ook indruk, hij verbind niet..
Weet iemand hoeveel seconden daarvoor staat.. Als dat 20 is, dan heeft die persoon al lang weer opgehangen :P

Sorry was wat onduidelijk van mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Cafun op 18-06-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110047 schreef op 15 juni 2004 @ 11:20:
[...]

Je hebt "EasyStudio PIMS & File Manager" nodig. Dit zijn geen afzonderlijke programma's.
thnx, en ik kan dus ook .mid formaten naar me tel uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110047

Anoniem: 108690 schreef op 18 juni 2004 @ 17:51:
[...]

thnx, en ik kan dus ook .mid formaten naar me tel uploaden?
Als ik me niet vergis wel ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
Hmm, vaag..

Headsetje doet het nu hoor...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115697

hey

ik wil graag een java game downloaden. namelijk: prince of persia SOT
maar als ik naar http://data.javagames.nu/...d=32&prDev=32&gameId=2646 ga en wil bestellen, zeggen ze dat ik het niet kan downloaden/ophalen via wap.
ze zeggen dat vodafone prepaid dit niet ondersteunt.
weet iemand een site of een oplossing hoe ik dit wel kan downloaden?

en kost het ophalen van spellen enzo ook geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102344

Nou ik heb mn datakabel eindelijk,aangesloten software er op.
En na een beetje gezeik met de juiste com poort aan de gang.
maar toen ik hem eruit haalde weer,had ik opeens nog maar 3 menu items i.p.v
9,wat maar een paar sec duurde,toen had ik alles weer terug
nu is mijn vraag,zit er gevaar aan het erin en eruit halen van de datakabel,als de telefoon aanstaat.
Voor de rest is het zo easy als wat allemaal,heb de beginpost hier doorgenomen,
en het ging vanzelf allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
ik krijg de E700 in beaujolois red super man!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand een goede site waar je splintercell 2 en prince of persia SOT kan downloaden met vodafone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109542

ik kan via easy studio pims&files manager geen beltonen naar me telefoon sturen ik kan niet op het icoontje klikken maar kan wel weer foto's versturen en terug sturen ik weet dus niet waarom dit niet kan iemand een uitleg voor me???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Anoniem: 109542 schreef op 20 juni 2004 @ 23:03:
ik kan via easy studio pims&files manager geen beltonen naar me telefoon sturen ik kan niet op het icoontje klikken maar kan wel weer foto's versturen en terug sturen ik weet dus niet waarom dit niet kan iemand een uitleg voor me???
Je moet naar de goeie (sub)directory
probeer er wat meer uit in je telefoon en je zal zien dat het knopje om te uploaden blauw wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102344

Zijn er ook websites met nederlandse mmf files erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96381

ik kan met pims & file manager geen irda poort selecteren?
ik heb alles goed geinstalleerd tel maakt connectie met pc
maar kan in het programma geen irda poort selecteren.

wie helpt me? ik wordt hopeloos van deze telefoon.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Anoniem: 96381 schreef op 21 juni 2004 @ 20:29:
ik kan met pims & file manager geen irda poort selecteren?
ik heb alles goed geinstalleerd tel maakt connectie met pc
maar kan in het programma geen irda poort selecteren.

wie helpt me? ik wordt hopeloos van deze telefoon.................
Heb ik ook gehad en bij mij lag het ECHT aan de installatie van de IRDA poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

golem schreef op 22 juni 2004 @ 08:40:
[...]
Heb ik ook gehad en bij mij lag het ECHT aan de installatie van de IRDA poort.
heb je drivers van jou irda kabeltje misschien voor mij dan?

hoe heb jij het opgelost dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116876

Weet iemand een midlet voor de E700 om mee te kunnen msn-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Afaik is dat niet mogelijk op de E700, omdat een midlet op de E700 geen internetverbinding kan maken / gebruiken. Om die reden werkt bijvoorbeeld MobileMule ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96604

hey ik ben nu al een tijd lid van dit forum vanaf deel 1
maar ik heb nu weer die wapsite's nodig voor spelletjes maar vooral voor ringtones
die ook gratis zijn niet dat ik er 1.15 voor betaal.
weet iemand die s.v.p? _/-\o_

sorry dat ik jullie hier weer mee lastig val.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Anoniem: 96381 schreef op 22 juni 2004 @ 12:28:
[...]

heb je drivers van jou irda kabeltje misschien voor mij dan?

hoe heb jij het opgelost dan?
drivers verwijderd, en opnieuw helemaal volgens de handleiding geinstalleerd (en dus de usb kabel pas erin gedaan nadat de installatie compleet was :+ )

Ik heb de drivers wel ik kan alleen niet bij m'n pc ivm een verbouwing is die uit het stof gezet en ik weet niet of ik tijd heb om de pc voor m'n vakantie terug te zetten. Lukt dat dan zal ik voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50159

Hey, heeft er iemand een ringtone van het Nederlands Volkslied voor de e700? - heb hier al gezocht en ook op de verschillende sites, maar helaas.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 50159 op 24-06-2004 12:58 . Reden: dit is de reden van de edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey mensen,
ik heb een datakabel aangeschaft en als ik dat aan mijn telefoon aansluit (e700)
valt mijn telefoon ineens uit.
hoort dat zo?
waar ligt dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117198

help mijn samsung e700 slaat al mijn smsjes op in het simgeheugen. Het probleem is dat ik nu maar 20 smsjes kan opslaan. Vroeger kon ik er 200 opslaan op mijn telefoongeheugen.
ALs ik ze verplaats met easy studio komen ze opeenz in mijn postvak uit te staan vet strange. Wie weet hier een oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93772

Anoniem: 50159 schreef op 24 juni 2004 @ 11:25:
Hey, heeft er iemand een ringtone van het Nederlands Volkslied voor de e700? - heb hier al gezocht en ook op de verschillende sites, maar helaas.
www.bamikanarie.nl
en dan kijken bij EK special :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

www.mobelle.nl misschien :?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 26-06-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117309

ik had een vraag over de samsung e700 kun je foto`s versturen naar een andere telefoon via infrarood.

Modbreak:
Ik dacht dat intoxicated toch redelijk duidelijk was hier:
intoxicated in "een vraag over de e700"
Iets meer eigen zoekwerk wordt er wel van je verwacht!

[ Voor 55% gewijzigd door Korakal op 28-06-2004 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Anoniem: 117309 schreef op 26 juni 2004 @ 17:29:
ik had een vraag over de samsung e700 kun je foto`s versturen naar een andere telefoon via infrarood.
nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel is het mogelijk om adressen via infrarood uit te wisselen, maar de infraroodfunctie op de e700 is beperkt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Le0032 schreef op 26 juni 2004 @ 19:17:
[...]

nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel is het mogelijk om adressen via infrarood uit te wisselen, maar de infraroodfunctie op de e700 is beperkt helaas.
dat vind ik wel jammer van die telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

golem schreef op 24 juni 2004 @ 10:34:
[...]

drivers verwijderd, en opnieuw helemaal volgens de handleiding geinstalleerd (en dus de usb kabel pas erin gedaan nadat de installatie compleet was :+ )

Ik heb de drivers wel ik kan alleen niet bij m'n pc ivm een verbouwing is die uit het stof gezet en ik weet niet of ik tijd heb om de pc voor m'n vakantie terug te zetten. Lukt dat dan zal ik voor je kijken.
thnx voor de info, maar ik heb al een werkende oplossing gevonden www.ircomm2k.de, die maakt een virtuele compoort aan en dan werkt het ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik mijn datakabel in mijn telefoon stop, valt mijn telefoon uit. weet iemand hoe dit kan?

en weet iemand waar ik het spel: prince of persia sands of time voor de e700 kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kun je op de e 700 een filmpje bekijken.ik had namelijk een mms gekregen van iemand die een nokia 6820 heeft maar kon het niet openene.is er een mogelijkheid om die film toch te kunnen bekijken zo ja kan iemand mij vertellen wat ik moet doen
vriendelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101113

Zo maar ff een klein vraagje.

Bij het verzenden van sommige ringtones via MMS krijg ik het foutbericht: "DRM-geluid. Verzenden onmogelijk." Is dit een soort beveiliging van de ringtone ofzo? En kan er wat aan gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117309 schreef op 27 juni 2004 @ 17:08:
kun je op de e 700 een filmpje bekijken.ik had namelijk een mms gekregen van iemand die een nokia 6820 heeft maar kon het niet openene.is er een mogelijkheid om die film toch te kunnen bekijken zo ja kan iemand mij vertellen wat ik moet doen
vriendelijk dank.
Gezien de E700 geen filmpjes kan opnemen zal ie het waarschijnlijk ook wel niet kunnen afspelen.

Of je moet een filmpje in de zin van een .gif animated picture bedoelen, maar dat doe je vast nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104090

Anoniem: 101113 schreef op 28 juni 2004 @ 12:08:
Zo maar ff een klein vraagje.

Bij het verzenden van sommige ringtones via MMS krijg ik het foutbericht: "DRM-geluid. Verzenden onmogelijk." Is dit een soort beveiliging van de ringtone ofzo? En kan er wat aan gedaan worden?
ja, dat heb ik ook bij sommige ringtones die ik vanaf m'n pc via datakabel naar me tel stuur... bij mij zijn dat altijd van die 'real voice ringtones' ofzow...

geen id wat er aan te doen is, wel beeeeeetje jammer, want een aantal zijn wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Ik kijk net op mijn telefoon, 1 oproep gemist. Staat er het volgende in de lijst van gemiste oproepen:

code:
1
+ ^ L 2 < 6 D 4 0 &

zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aspje schreef op 01 juli 2004 @ 13:51:
Ik kijk net op mijn telefoon, 1 oproep gemist. Staat er het volgende in de lijst van gemiste oproepen:

code:
1
+ ^ L 2 < 6 D 4 0 &

zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is?
Het eerste mobiele contact met buitenaards leven?? 8)7

Nee sorry, ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111802

Ik heb het geluid van mn camera uitgezet met de methode uit de openingspost-FAQ, maar nu heb ik ook geen geluid meer als iemand me belt of sms't (alleen trillen). Alle ringtones geven geen geluid meer (maar dat irritante geluidje als je wat verandert is er nog wel...)
Ik heb al geprobeerd om in de testmodus het nummer weer terug te zetten naar de originele waarde, maar dat verandert niks. Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115070

www.spammmm.nl heeft hem
heb zelf ook e700

[ Voor 3% gewijzigd door intoxicated op 10-07-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117793

Hallo Allemaal :)

Wij zijn de trotse bezitters van de Samsung E700!! Wat een toffe telefoon!!
Maar........
We hebben nu een datakabel gekocht en de Pims software geinstalleerd.
Nu lopen we tegen het volgende aan....

Als we JPEG of GIF bestanden op de telefoon willen zetten is dat geen probleem.
Maar nu staan er een paar op die we ERAF willen hebben. Dus van de telefoon af.

Hoe doen we dit?? Hier komen we niet uit.

Het gaat ook om ringtones die we op de telefoon hebben gezet. Die willen we er ook weer afhalen.

Please Help!!!

Doei,

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117824

Help!

Ik heb gisteren de E700 aangeschaft maar wt een problemen joh. Ik krijg de PIN code niet weg. OP zich rot, maar geenramp, 4x 0 volstaat.
Maarwat erger is, ik kan niet uitgaan bellen. Wel inkomend. Dus na 2x de KPN bellen en de SIMkaart verwisselen met een ander toetsel lukte het ineens wel.

De vrees dat de software gewoon verneukt was leek hierbij van de baan. Maar helaas vanochtend zette ik het toestel aan en daar gaan we weer , melding : WAARSCHUWING; Niet Toegestaan.

Wie weet raad. Misschien kan ik sowieso de PIN code eraf krijgen??

Dank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een bestand geupload een ringtone maar me tel speelt hem niet af, het was een mid bestand op mijn e700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hoe kan je een MP3 ringtone omzetten naar mmf?

Modbreak:
Lees ajb de startpost, handleiding, etc. Daar is dit prima in te vinden. Dit forum is niet van het type 'gooi je vraag hier maar neer en zoek het lekker uit'.
Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Verder kun je je bericht wijzigen met de editknop bovenaan je post, 2x achter elkaar posten is niet nodig.

[ Voor 79% gewijzigd door Korakal op 03-07-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Anoniem: 108690 schreef op 03 juli 2004 @ 16:30:
ik heb een bestand geupload een ringtone maar me tel speelt hem niet af, het was een mid bestand op mijn e700
Kan je de ringtone wel afspelen in de File Manager van de EasyStudio PIMS & File Manager? Als dat ook niet lukt is de ringtone waarschijnlijk corrupt of wordt hij niet ondersteund door de E700. :)

edit:
Wat betreft je tweede vraag: kijk eens in de FAQ uit de startpost.

[ Voor 17% gewijzigd door Joni op 03-07-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de links van die progs doen het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
En Google werkt ook niet? Even zoeken op de naam of bestandsnaam van het programma daarmee doet namelijk wonderen. :)

Anyway, Audacity vind je hier en de Yamaha WAV to SMAF converter kan je via deze link downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 16:50
Was vandaag in leiden waar ik woon op de markt bij de Lakenfeesten, kocht een E700 datakabel voor 20 euro USB & hij werkt als een tiet, dacht dat die dingen een godsvermogen kosten maar 20 euro en werken vind ik best meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-05 14:08

Jentae

Houdt van aglets.

Anoniem: 117793 schreef op 02 juli 2004 @ 21:05:Als we JPEG of GIF bestanden op de telefoon willen zetten is dat geen probleem.
Maar nu staan er een paar op die we ERAF willen hebben. Dus van de telefoon af.
Ga naar menu 7.7 (Funbox->Mediabox) en dan naar 'Afbeeldingen'... dan kun je ze handmatig verwijderen.

Graag gedaan :D

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115933

Hallo,

ik volg al vanaf deel 1 het samsung e700 topic en ik heb een vraag.
Ik zag net dat ik een gemiste oproep had, dus ik ga kijken wie mij gebeld heeft staat er in de oproepenlijst ipv van een naam of telefoonnummer:
+(($.$@&@<$pN4
de keer dat erna is gebeld, en ik vermoed dezelfde persoon krijg ik weer zo'n code alleen ietsje anders.
Ik heb daarna zelf nog een keer ergens heen gebeld en dan komt er wel een naam in de oproepenlijst ipv een code
Heeft iemand dit eerder gehad?? of weet iemand wat het is???

:+ en nee het is vast niet het eerste contact van aliens via een mobieltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Anoniem: 115933 schreef op 05 juli 2004 @ 18:45:
Hallo,

ik volg al vanaf deel 1 het samsung e700 topic en ik heb een vraag.
Ik zag net dat ik een gemiste oproep had, dus ik ga kijken wie mij gebeld heeft staat er in de oproepenlijst ipv van een naam of telefoonnummer:
+(($.$@&@<$pN4
de keer dat erna is gebeld, en ik vermoed dezelfde persoon krijg ik weer zo'n code alleen ietsje anders.
Ik heb daarna zelf nog een keer ergens heen gebeld en dan komt er wel een naam in de oproepenlijst ipv een code
Heeft iemand dit eerder gehad?? of weet iemand wat het is???

:+ en nee het is vast niet het eerste contact van aliens via een mobieltje
Lees een paar posts terug, ik had precies hetzelfde. In het totaal 2x zon "raar" nummer in mn oproepenlijst gehad en nu is het weer normaal :?

Misschien ligt het aan de provider? Ik heb zelf vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb het ook gehad en ik heb Orange.
Het is wel een tijdje geleden, toen zat ik in Duitsland. Dacht dus toen dat, dat ermee te maken had. Blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65695

hallo,

ik draai win xp sp 1 en heb een sweex irda. onder samsung easy studio heb ik geen enkel probleem om mijn e700 te bereiken via irda, alleen onder easy sync (gedownload via de link van blazer) zie ik mijn e700 niet, ik heb geen optie voor irda, alleen com1 en com2. wie helpt me uit de droom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:20
aangezien ik m'n e700 ga verkopen wil ik natuurlijk alle smsjes en gemaakte foto's wissen wat op m'n gsm staan.

is hier 'n optie voor om dit alles in 1x te doen??? want als je alle smsjes enzo 1voor1 moet verwijderen ben ik nog wel effe bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Lees de handleiding eens. Je SMS berichten, foto's, ringtones, achtergronden e.d. kan je allemaal in een keer verwijderen. Je verwijdert bijvoorbeeld alle SMS berichten via Menu -> 1. Berichten -> 4. Alles wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59809

Anoniem: 65695 schreef op 06 juli 2004 @ 21:53:
hallo,

ik draai win xp sp 1 en heb een sweex irda. onder samsung easy studio heb ik geen enkel probleem om mijn e700 te bereiken via irda, alleen onder easy sync (gedownload via de link van blazer) zie ik mijn e700 niet, ik heb geen optie voor irda, alleen com1 en com2. wie helpt me uit de droom??
Heb je de internet-update in het programma wel uitgevoerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104090

hmzz, nog 2 probleempjes gevonden afgelopen maanden:

1. Als ik per ongeluk op wap toetsje (kheb t-mobile versie, dus knopje bovenaan middenin) druk, en dan gelijk op het 'ophangen knopje' druk, blijft het telefoontje bovenin knipperen (alsof je dus nog verbinding hebt).. Erg irritant, want heb geen id of ie dan nog verbinding heeft.. Het gaat ook niet uit als je klepje dicht en weer open doet... Gaat pas weg als je telefoon helemaal uit zet en dan weer aan...
Weet ook niet waar het aan ligt, want had het nog niet aan het begin, iemand een idee..??

2. Als ik een smsje aan het typen ben en ik wil bijvoorbeeld een vraagteken en dan gelijk een uitroepteken, dus dit: ?! wil typen, krijg je een punt ertussen... Je typt dus eerst de '1' en dan een aantal keer hekje... dan nog een keer de '1' en dan weer aantal keer hekje... maar dan krijg je er dus een punt tussen :? vaaaaaaag... gebeurt ook als je ..! wilt... probeer maar eens zou ik zeggen... Iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104090 op 11-07-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 08:31

J.W

Weet iemand hoe je de telefoon hard kunt resetten?
Als ik dit wil doen met mijn e700 vraagt ie om een wachtwoord.
Ik zou echt niet weten wat het zou moeten zijn.

Ik heb hem via debitel/vodafone .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ncrflx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Lees Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 111% gewijzigd door Korakal op 13-07-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 17:52

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Weet niet of meerdere mensen er problemen mee hebben, maar ik heb me E700 omgeruild met veel moeite voor een Nokia 6230 en dat gaat veel beter.

Het probleem is dat de verbinding met T-Mobile heel vaak problemen geeft.
Er komt danin het scherm "Beperkte Service" te staan en een streep door een telefoon icoontje. Voor de rest geeft hij wel aan dat hij een volledig ontvangst heeft. Maar je bent op dat moment niet te bellen. Mensen die je bellen krijgen namelijk meteen je voicemail te pakken.

Het vreemde is dat dit probleem zich alleen maar voordoet met t-mobile en niet met de andere providers. Ben twee weken in het buitenland geweest en geen enkel probleem, kom terug en het begint weer.

T-mobile heeft eerst in het begin niet toegegeven dat ze problemen hebben, maar na lang bellen van de telecom winkel gaven ze toch toe dat er problemen zijn tussen samsung (E700) en t-mobile...

Ze wilden een CASE aanmaken voor dit probleem, maar daar had ik geen zin in. Dus heb het voor elkaar gekregen om mijn telefoon omgeruild te krijgen.

Maar voor mensen die dat probleem wel hebben en het maakt niet uit welke versie firmware er in zit, ga naar t-mobile of via de winkellwaar je hem gekocht heb en laat ze met t-mobile bellen en door gegeven dat er meer mensen zijn met dit probleem.
Moet wel zeggen dat ik een sim-lock vrije had, dus niet de versie van t-mobile.

Zo een heel verhaal, maar ik vond dat jullie het moesten weten..

Wees dus gewaarschuwd... O-)

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118358

Hoi,

Ik ben eigelijk erg benieuwd of je met een datakabel of infrarood games op mijn samsung E700 kan zetten. Kan iemand mij helpen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Anoniem: 118358 schreef op 13 juli 2004 @ 19:54:
Hoi,

Ik ben eigelijk erg benieuwd of je met een datakabel of infrarood games op mijn samsung E700 kan zetten. Kan iemand mij helpen? :*)
Ze zijn gewoon te krijgen bij de Telecomboer, vanaf 24,95 of je kan ze bestellen op internet via ebay.nl oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat weet ik, maar kan ik met een datakabel of infrarood games op mijn telefoon zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 13:12

Korakal

Up up up!

Lees de thread, handleiding, kijk op google, etc... Wat denk je hoe de rest z'n games erop krijgt; telepathie? ...

Ook in grote threads gelden de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), geen basic vragen en eerst zelf zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi, dat weet ik maar ik heb heel het forum al doorgelezen! En ben er nog steeds niet achter of je games met infrarood of datakabel op je gsm kan zetten! Weet iemand dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
In de startpost staat bij de uitleg van de File Manager hoe je kan zien welke bestanden door de File Manager ondersteund worden. Daar staat ook bij:
In het rood omcirkelde gedeelte staan dus de bestandtypes die je naar de geselecteerde map kan uploaden. Je kan dus geen Java midlets uploaden via de File Manager. Java Midlets moet je downloaden via WAP.
Dit staat gewoon in dit topic, dus blijkbaar heb je niet heel het forum doorgelezen. Daarnaast kan je natuurlijk ook even de EasyStudio PIMS & File Manger downloaden en opstarten. Dan had je al snel gezien dan je geen Java midlets ermee naar je telefoon kan sturen. Zo ben ik er ook achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat weet ik nu onderhand wel, en ik heb ook EasyStudio PIMS & File Manger gedownload en weet dat het daar mee niet gaat! Maar kan het met een ander programma gedaan worden? Want ik weet ook dat het JID bestanden zijn maar ik weet niet welk programma ik nodig heb op die java games (JID) bestanden op mijn telefoon te krijgen!Wie wel en waar kan ik dat downloaden dan? Plz..kan iemand mij helpen!
Je kan me ook mailen...vraag het dan maar even naar mijn mail adres!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik probeer nu animated wallpapers van TagTag.com te downloaden, maar ze bewegen niet?
Ligt dat aan mij of aan die site?

http://www.tagtag.com/sit...p3?fCat=11&fName=Animated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:46

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb het net geprobeerd, gewoon op het plaatje klikken. Dan krijg je een popupje, daar even de gif opslaan. Dan via easy studio in je images map gooien en het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het werkt nu ook bij mij :)

Kan je ook de grootte van een animated gif aanpassen?
Ik kon het niet zo snel vinden in Irfanview, maar dat is eigenlijk ook een viewer.

Ik probeer het nog wel even in Fotosjoep.

Edit: Met Photoshop lukt het niet, maar met Adobe Imageready gaat het heel gemakkelijk :)

Edit2: Ik heb ergens gelezen dat je voor de e700 als afbeeldingsgrootte 128x120 moet aanhouden, maar voor een wallpaper kan je veel beter 128x126 aanhouden, dan heb je ook niet meer die witte rand aan de onderkant :)

Misschien kan dit ook in de startpost worden gezet?

[ Voor 50% gewijzigd door bitpixl op 15-07-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118496

hallo ,,

ik ben ook zon bezitster van die mooie e700, en heb sinds vorige week ontdekt wat ik er allemaal eigenlijk mee kan via dit forum, nu heb ik vanmiddag zo'n datakabel aangeschaafd bij de media markt, staat geen merk op en verder er niets bij, infrarood werk alles prima alleen met de datakabel dus niet, hij is niet usb aangesloten,gewoon op compoort maar hij doet niets met easystudio, hij lees wel wat tot aan me smsen dan zeg hij dat het niet te laden is en dan slaat het proggie ,zeg maar dood. kan er dan niets meer mee, open geen file manager of wat dan ook. Wat doe ik fout ? Heb alles al wat er is aan proggie's geinstaleerd en ingesteld maar ook dan niets, nogmaals met infrarood heb ik nergens last van. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 18:14
Anoniem: 118358 schreef op 14 juli 2004 @ 11:28:
Hoi, dat weet ik maar ik heb heel het forum al doorgelezen! En ben er nog steeds niet achter of je games met infrarood of datakabel op je gsm kan zetten! Weet iemand dat dan?
Ja, dat kan op twee verschillende manieren.
Door de games eerst in een .tfs bestand te zetten en die vervolgens naar je mobiel te flashen.
Tweede manier is door java upload niet via gprs maar via je com-poort te laten verlopen waarbij je je mobiel doormiddel van wat codes daarvoor moet instellen.
Met infrarood gaat het voor zover ik weet niet.

Ben er alleen niet zeker van of een uitleg daarvan hier door de mod's op prijs wordt gesteld.

[ Voor 4% gewijzigd door 4tune op 16-07-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16379

4tune schreef op 16 juli 2004 @ 20:11:
[...]

Ja, dat kan op twee verschillende manieren.
Door de games eerst in een .tfs bestand te zetten en die vervolgens naar je mobiel te flashen.
Tweede manier is door java upload niet via gprs maar via je com-poort te laten verlopen waarbij je je mobiel doormiddel van wat codes daarvoor moet instellen.
Met infrarood gaat het voor zover ik weet niet.

Ben er alleen niet zeker van of een uitleg daarvan hier door de mod's op prijs wordt gesteld.
Vertel Vertel!

Of iig een linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Anoniem: 16379 schreef op 19 juli 2004 @ 09:38:
[...]

Vertel Vertel!

Of iig een linkje
Ok Ok ;)

Manier 1

http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=133032

Manier 2

http://www.mobiledia.com/forum/topic11850.html

werkt dus beide.

edit
Let bij manier 2 wel op!
- lees ook de eerste reply in dat topic
- als je hierna EasyStudio weer gaat gebruiken moet je in 'netwerk verbindingen' bij 'binnenkomende verbindingen' de verbinding tussen twee computers weer uitvinken.

Beter kan ik het ook niet uitleggen.
/edit

[ Voor 36% gewijzigd door 4tune op 21-07-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117001

Weet je of dit ook op de Samsung E710 werkt??
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101586

kan iemand mij vertellen wat de maximale grote van gif'jes mag zijn, om maar de E700 te sturen via infrarood?

ik had er gister nl. een paar gemaakt van 400kb maar toen kreeg ik de melding un suported file size?

Gr Roel

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 101586 op 20-07-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Anoniem: 117001 schreef op 20 juli 2004 @ 11:10:
[...]

Weet je of dit ook op de Samsung E710 werkt??
_/-\o_
Nee, E700 is Philips en E710 is Agere. Je zal zelf wat zoekwerk moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109388

weet er eigenlijk iemand als je da vervelend geluid kunt afzetten als je een bericht hebt verstuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107070

Anoniem: 110047 schreef op 05 april 2004 @ 19:54:
[...]

Toevallig dat "boxing" spelletje? Ik had laatst ook het probleem dat ik een midlet niet kon spelen of verwijderen. Als experiment heb ik toen nogmaals hetzelfde spel gedownload, deze werd over de oude versie gecopieerd. Met succes, ik kon gewoon deze midlet weer verwijderen!!
Inmiddels deze post gelezen en eveneens geprobeerd het opnieuw te downen via WAP, maar RANOVA geeft bij elk spelletje een fout bij installatie...ik zit dus nog steeds met dat kutspelletje BOXING opgescheept wat er niet af wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107070

Ik ben een fanatieke Multi-shooter...
Laatst had ik een openhaard "gefilmd"...gevolg: 163 plaatjes...
nu stonden er nog een stuk of 20 foto's op die ik niet wilde wissen en tussen de multishots door had ik ook wat losse foto's gemaakt...

Als ik de 'filmpjes' wil wissen moet ik óf de foto's eerst in een map zetten (wat tijdrovend is als je er een stuk of 30 hebt) en dan alles wissen in de gebruiksmap, óf ik moet de 'filmpjes' stuk voor stuk wissen...

Dit lijkt me beide een beetje teveel van het goede. Okee: ik kan natuurlijk ook meteen de foto's uploaden naar mn PC, maar dat vind ik ook niet bepaald gebruiksvriendelijk van Sammy...
is er een andere oplossing voor?

Tevens ben ik nog steeds op zoek naar een manier om dat irritante BOXING-spelletje te verwijderen, nu wap.ranova.org (kill the king! mooie site overigens) niet meewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 15:25
Anoniem: 110047 schreef op 28 maart 2004 @ 16:15:
Game Test (http://wap.spel.ws/games/....)

E700:

-boulder2.jad:
Werkt, geen geluid...
Vreemd, ik heb alles gedaan. (via Uploader) Ben nu bezig met uploaden maar hij staat nu al zo'n 5 minuten te 'downloaden' op mijn telefoon. Hoe lang moet dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 11:19
Mijn vriendin heeft onlangs de E700 mogen ontvangen.
Zeer tevreden mee, allen met 1 klein irritant dingetje niet: als je ook maar iets veranderd (nummer opslaan, verwijderd, of wat dan ook) hoor je zo'n super irritant pingeltje. Tot op heden niet kunnen vinden hoe dit uit te zetten.

In eerste instantie dach tik dat ze die telefoon gewoon niet goed kon bedienen, maar ik heb geen optie gevonden waar dit uitgezet kan worden.
Ik heb alle (4) topics doorzocht en ben het probleem wel tegen gekomen, maar geen oplossing tegen gekomen.
Dat ie geluid maakt als je een foto maakt is tot daaraantoe, maar dat je je de tandjes schrikt als je iets opslaat...... (en niet te vergeten je omgeving)

Wie-o-wie heeft dit al getackeld????

edit:
Ik heb op kieskeurig.nl gelezen dat het niet mogelijk zou zijn om alleen dit geluidje uit te zetten, maar dat je gewoon de e700 op stil moet zetten. Tja, das leuk maar niet wat de bedoeling is.
Daarbij heb ik de personen hier toch wel wat treetjes hoger zitten dan de meeste personen die op kieskeurig.nl hun 'kennis' delen.

[ Voor 24% gewijzigd door Spidey op 22-07-2004 12:39 ]

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4tune schreef op 19 juli 2004 @ 18:28:
[...]

Ok Ok ;)

Manier 1

http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=133032

Manier 2

http://www.mobiledia.com/forum/topic11850.html

werkt dus beide.

edit
Let bij manier 2 wel op!
- lees ook de eerste reply in dat topic
- als je hierna EasyStudio weer gaat gebruiken moet je in 'netwerk verbindingen' bij 'binnenkomende verbindingen' de verbinding tussen twee computers weer uitvinken.

Beter kan ik het ook niet uitleggen.
/edit
Ik had nog een vraag! Als eerste nog bedankt voor het vertellen hoe de games erop kunnen!
Maar nou had ik toch nog een vraag want ik kan namelijk bijna helemaal geen engels!
Zou je mij alsjeblieft precies willen mailen wat ik precies moet doen!
Naar jolijn148@hotmail.com
Alvast bedankt! ;)

Enne...kost het geld als er komt te staan downloading???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59
Spidey73 schreef op 22 juli 2004 @ 11:13:
Zeer tevreden mee, allen met 1 klein irritant dingetje niet: als je ook maar iets veranderd (nummer opslaan, verwijderd, of wat dan ook) hoor je zo'n super irritant pingeltje. Tot op heden niet kunnen vinden hoe dit uit te zetten.

In eerste instantie dach tik dat ze die telefoon gewoon niet goed kon bedienen, maar ik heb geen optie gevonden waar dit uitgezet kan worden.
Ik heb alle (4) topics doorzocht en ben het probleem wel tegen gekomen, maar geen oplossing tegen gekomen.
Dat ie geluid maakt als je een foto maakt is tot daaraantoe, maar dat je je de tandjes schrikt als je iets opslaat...... (en niet te vergeten je omgeving)

Wie-o-wie heeft dit al getackeld????
Dat vraag ik me dus ook af! Ik heb wel een vage post gezien in deel 4 waar staat dat het kan en dat je dan een duitse site moet bezoeken en aardig moet zijn voor een password, maar daar kwam ik dus niet verder mee... Wie kan ons helpen?

<edit>
Het is me wel opgevallen dat het geluidje een stuk zachter is als je je camera geluid uitzet.
</edit>

[ Voor 6% gewijzigd door Archie_T op 22-07-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Anoniem: 118358 schreef op 22 juli 2004 @ 17:47:
[...]

Ik had nog een vraag! Als eerste nog bedankt voor het vertellen hoe de games erop kunnen!
Maar nou had ik toch nog een vraag want ik kan namelijk bijna helemaal geen engels!
Zou je mij alsjeblieft precies willen mailen wat ik precies moet doen!
Naar jolijn148@hotmail.com
Alvast bedankt! ;)

Enne...kost het geld als er komt te staan downloading???
Wat dat laaste betreft, als vanaf je PC naar je E700 upload kost dat natuurlijk niks.

Een uitleg in het nederlands krijg je misschien ergens in de komende 3 weken (vakantie _/-\o_ _/-\o_ ). Als het slecht weer wordt dan. ;)

edit:

hehe, ik heb nog even geprobeerd om de linkjes die ik eerder gaf te laten vertalen op deze site:

http://trans.voila.fr/

(link onderaan invullen en dan 'Anglais vers Néerlandais' kiezen)

Geeft wel een melig resultaat maar is nauwelijks te volgen :)

/edit

[ Voor 18% gewijzigd door 4tune op 22-07-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Spidey73 schreef op 22 juli 2004 @ 11:13:

[knip]
Tja, het kan uit maar naar mijn weten niet op een eenvoudige manier. Ik heb mijn E700 voorzien van een aangepaste firmware. Daarin zijn die vervelende geluiden vervangen door een 'stil' geluidsfragment. Het is een manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
[dubbel]
hmm, ging een beetje raar.

[ Voor 150% gewijzigd door 4tune op 22-07-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kheb internet al geraadpleegd en in de handleiding ziten zoeken......maar ik kna maar niks vinden op mn volgende vraag:

Hoe stel ik Wap-Push in op de e700 T-Mobile versie???

Op de samsungsite staat iets over funbox maar aangezien de tmobile versie heel anders in elkaar zit kom ik er echt niet uit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119401

Hey iedereen,

Ik ben nieuw hier hehe. Maar ik heb geen tijd om alle pagina's door te lezen. Heb er wel al veel gehad hoor maar nie allemaal. Maar ik heb 3 kortje vraagjes die misschien wel heel makkelijk zijn maar de manuals kon ik niks uit halen wat ik kon gebruiken.

1. Afbeeldingen of muziek uploaden werkt niet bij mij. Ik krijg die pijl naar boven maar nie blauw. Weet iemand waarom ik niet kan uploaden want werkt gewoon nie. Kan er gewoon nie opdrukken

2. Je zouw ook via je telefoon aan je pc op internet kunnen. Ik heb alles gevolgd maar hij vraagt om een telefoon nummer als ik dan mijn eigen nummer invul krijg ik een voicmail bericht met allemaal getik erin :r . Moet ik een inbel nummer hebben van bijvoorbeeld: zonnet ?

3. Hoe kan ik de standaard beltonen uit mijn telefoon verwijderen ?

Dank je wel voor het antwoorden alvst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
strikefighter
1) verkeerde directory in je telefoon
2) weet ik niet
3) RTFM (*zucht* oftewel: In menu 7,2 Mediabox kan je wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119401

1. het is al gelukt zat in verkeerde image directory
2. jammer
3. sorry maar bedankt :)

kortom thnx!

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 119401 op 23-07-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119503

Ik heb de e700 nu al een maandje, jazeker lekker optijd.. En nu heb ik dus alle software geïnstalleerd, en de kabel aangesloten op de COM1 poort. Ik start het programma om FileManager te starten, en ik hoor ook een piepje op mn telefoon, wat aangeeft dat er een verbinding wordt gelegd, denk ik zo. Maar bij FileManager kan ik niet op het plusje voor MyPhone drukken.. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen, wat is er bijvoorbeeld fout aan de verbinding? Ik heb op het begin van dit topic gelezen:

Als het goed is zal EasyStudio nu verbinding maken met je telefoon en je telefoonboek, oproepenlijst, SMS berichten en Organiser synchroniseren.

|Nou dit is dus niet goed, want er wordt ook niet gesynchroniseerd.. probleem!

Ik kan dus op dit moment niks met de kabel/software.. zou iemand daarin verandering kunnen brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
lees dit of één van de andere 3 draadjes nog eens goed door (of doe zoals in de start-post staat een search) want volgens mij zijn er eerder mensen geweest die problemen hadden met de kabel (ik gebruik infrarood). Volgens mij hadden ze het opgelost door een programma te runnen dat ervoor zorgde dat de kabel herkend werd als een comm-poort (maar dit waren USB kabels dacht ik)
Sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Laatst online: 21-05 15:32
golem schreef op 26 juli 2004 @ 09:59:
lees dit of één van de andere 3 draadjes nog eens goed door (of doe zoals in de start-post staat een search) want volgens mij zijn er eerder mensen geweest die problemen hadden met de kabel (ik gebruik infrarood). Volgens mij hadden ze het opgelost door een programma te runnen dat ervoor zorgde dat de kabel herkend werd als een comm-poort (maar dit waren USB kabels dacht ik)
Sterkte
sorry ?? Ik heb net een datakabel besteld en ik heb een usb gepakt ipv zo's ander poort ding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Un-X-PecteD schreef op 26 juli 2004 @ 23:59:
[...]

sorry ?? Ik heb net een datakabel besteld en ik heb een usb gepakt ipv zo's ander poort ding :(
dan zou ik even goed de topics doorlezen want er stond ergens hoe je ervoor kan zorgen dat je pc je usb datakabel als een comm poort kon zien voor het geval het niet direct werkte.

niet boos kijken gozer usb datakabels werken ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
golem schreef op 27 juli 2004 @ 08:16:
[...]

dan zou ik even goed de topics doorlezen want er stond ergens hoe je ervoor kan zorgen dat je pc je usb datakabel als een comm poort kon zien voor het geval het niet direct werkte.

niet boos kijken gozer usb datakabels werken ook!
:P I know, maar het is weer zooo typisch dat ik weer iets moet kopen dat niet direct werkt :*)

[edit] Hij werkt, hij herkent mijn telefoon, maar tool ---> melody to phone en image to phone zijn niet te selecteren :{

[ Voor 13% gewijzigd door Dashinuke op 27-07-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Un-X-PecteD schreef op 27 juli 2004 @ 14:17:
[...]

:P I know, maar het is weer zooo typisch dat ik weer iets moet kopen dat niet direct werkt :*)

[edit] Hij werkt, hij herkent mijn telefoon, maar tool ---> melody to phone en image to phone zijn niet te selecteren :{
[edit] via filemanager wel, schijnbaar gaat het met de e700 anders als met me vorige samsung... het werkt wel :D
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste