Weet niet of meerdere mensen er problemen mee hebben, maar ik heb me E700 omgeruild met veel moeite voor een Nokia 6230 en dat gaat veel beter.
Het probleem is dat de verbinding met T-Mobile heel vaak problemen geeft.
Er komt danin het scherm "Beperkte Service" te staan en een streep door een telefoon icoontje. Voor de rest geeft hij wel aan dat hij een volledig ontvangst heeft. Maar je bent op dat moment niet te bellen. Mensen die je bellen krijgen namelijk meteen je voicemail te pakken.
Het vreemde is dat dit probleem zich alleen maar voordoet met t-mobile en niet met de andere providers. Ben twee weken in het buitenland geweest en geen enkel probleem, kom terug en het begint weer.
T-mobile heeft eerst in het begin niet toegegeven dat ze problemen hebben, maar na lang bellen van de telecom winkel gaven ze toch toe dat er problemen zijn tussen samsung (E700) en t-mobile...
Ze wilden een CASE aanmaken voor dit probleem, maar daar had ik geen zin in. Dus heb het voor elkaar gekregen om mijn telefoon omgeruild te krijgen.
Maar voor mensen die dat probleem wel hebben en het maakt niet uit welke versie firmware er in zit, ga naar t-mobile of via de winkellwaar je hem gekocht heb en laat ze met t-mobile bellen en door gegeven dat er meer mensen zijn met dit probleem.
Moet wel zeggen dat ik een sim-lock vrije had, dus niet de versie van t-mobile.
Zo een heel verhaal, maar ik vond dat jullie het moesten weten..
Wees dus gewaarschuwd...
PS5 User ;-) ...