Verwijderd
Flauw want de E700 had deze functie moeten hebben en dan doen ze nu ineens alsof ze een revolutionaire vondst hebben gedaan.
Verwijderd
ach dr zijn freaks genoeg die nu hun best doen de hele firmware zelf in elkaar te knutselen. Nog een half jaartje en dan is er wel stuff voor te vinden denk ik. Reeel of niet?Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 13:31:
Ik vind het wel erg kinderachtig dat ze op dit moment een reclamecampagne voor de E600 hebben lopen met als motto dat je een foto als callerid kan instellen. Op ieder NS station zie ik posters hangen en gister stond de spits er vol mee.
Flauw want de E700 had deze functie moeten hebben en dan doen ze nu ineens alsof ze een revolutionaire vondst hebben gedaan.
Verwijderd
he das wel vet maaruh hoe krijg je dat in hemelsnaam op je telefoon
Ik heb al de 28 pagina's door gelezen maar ik zit nog steeds bij mijn vraag naar 2 uurtjes achter mijn computer gezeten tehebben en veel site gezien te hebben zit ik nog steeds met het probleem en dat gaat over het volgende.
Ik heb sinds kort ook een Samsung SGH-E700 Toestel.
ik had boven in de kast nog een infrarood adapter ligen..
Merk Mobile Action AM-600 (Serial).
Ik wou graag mijn telefoon gegevens en zo over zenden en terug sturen. Dat zou moeten kunnen deed het met mijn nokia 8310 ook. Nu heb ik windows xp er op nieuw op gezet en alles is weg.. ik heb de drivers wel gevondne hij heeft ook stoom het groene lampje brand maar ik kan niet met het programma EasyStudio mijn gegevens zenden. ik krijg onder in beeld bij de taakbalk van windows xp ook niet zo'n infrarood icontje te zien..
Wat kan ik nog doen om alles goed te laten werken en zo zou ik tof vinden en schild mijn weer een hoop werk om al mijn telefoon nummers in tetype op de telefoon kan ik het gewoon met de computer doen..
Al vast bedankt voor het beandwoorden van mijn vraag(en)
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
volgens mij past dit beter in Hardware Algemeen of Windows OSDokman schreef op 15 mei 2004 @ 21:26:
Vraagje.
[..]
Al vast bedankt voor het beandwoorden van mijn vraag(en)
want zoals jij het beschrijft ligt het aan je IR-apparaat dat niet wil werken (in Windows)
en heeft het vooralsnog dus weinig met je Samsung van doen
correct me if i'm wrong
Leeg - Sinds 20180907
Probeer eens bij je Configuratiescherm te scannen op nieuwe hardware. Misschien heb je m al wel aangesloten maar is hij gedeactiveerd. Succes.
Eer aan je korf (haha)
Verwijderd
Modbreak:
Het is niet de bedoeling om te vragen om te mailen. Het forum is juist om kennis centraal te houden. Gewoon via het forum laten beantwoorden dus.
[ Voor 41% gewijzigd door Korakal op 18-05-2004 00:09 ]
Ben het met je eens. Ben erg tevreden over de E700, maar deze feature had het toestel gewoon moeten hebben. Raar dat Samsung er zo advanced doet; een oude gare Sony-Ericsson van mijn broertje heeft er al callerid op zittenVerwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 13:31:
Ik vind het wel erg kinderachtig dat ze op dit moment een reclamecampagne voor de E600 hebben lopen met als motto dat je een foto als callerid kan instellen. Op ieder NS station zie ik posters hangen en gister stond de spits er vol mee.

Verwijderd
Verwijderd
De telefoon geeft namelijk steeds aan dat: m'n sim geheugen vol is maar er is nog genoeg geheugen vrij op m'n sim kaart. Op de simkaart kunnen namelijk 20 smsjes en normaal slaatie smsjes automatisch op het telefoon geheugen op indien het sim geheugen vol is. Nu is dat niet meer het geval. De telefoon blijft aangeven dat het sim geheugen vol is. En pas als ik een plekje vrij maak op mn sim geheugen krijg ik het smsje binnen.
Weet iemand waar dit alles aan ligt?
Bedankt!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
bij een S300 kan het wel, dus het lijkt me sterk dat het bij een nieuwer model niet zou kunnen...Deddiekoel schreef op 19 mei 2004 @ 10:09:
Callerid is idd iets dat ik mis bijde E700. Maar wat ik nog veel meer mis is de mogelijkheid om eigen ringtones aan mensen te koppelen. Of is er inmiddels een manier waarmee dit wel kan?
(S300:) bij de opties van een telefoonnummer in je telefoonboek staat Belgroep en (belangrijker) Aan Groep Toevoegen
eerst groepjes aanmaken natuurlijk
bij Namen (beginscherm) kan ik gewoon kiezen voor Groep zoeken en Groep wijzigen
ok, het is wat omslachtiger als bij Nokia's (en misschien kan beter iemand die een E700 heeft het uitleggen) maar misschien dat je dr wat aan hebt
[ Voor 8% gewijzigd door Chillz op 19-05-2004 17:56 ]
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Mischien is er iemand zo vriendelijk mijn vraag te beantwoorden?
De Ericsson T610 en de samsung E600 hebben de mogelijkheid om een snapshot in je phone te linken aan een nummer in je telefoonboek.
Het leuke hiervan is dat als iemand je belt, je gelijk zijn/haar foto ziet op je (externe) display.
Mijn vraag is kort en krachtig: heeft de E700 deze optie ook, en werkt dit een beetje op het (vrij eenvoudige) externe display?
Alvast bedankt!
Je kan wel ringtones toevoegen aan personen (en ik weet ook hoe). Je kan dit echter alleen met de standaard ringtones en dus niet met je eigen ringtones. Zijn er wellicht nieuwe firmwares die dit wel kunnen?Chillz schreef op 19 mei 2004 @ 17:54:
[...]
bij een S300 kan het wel, dus het lijkt me sterk dat het bij een nieuwer model niet zou kunnen...
(S300:) bij de opties van een telefoonnummer in je telefoonboek staat Belgroep en (belangrijker) Aan Groep Toevoegen
eerst groepjes aanmaken natuurlijk
bij Namen (beginscherm) kan ik gewoon kiezen voor Groep zoeken en Groep wijzigen
ok, het is wat omslachtiger als bij Nokia's (en misschien kan beter iemand die een E700 heeft het uitleggen) maar misschien dat je dr wat aan hebt
dat is vreemd dan... je zou verwachten dat ringtone == ringtoneDeddiekoel schreef op 19 mei 2004 @ 19:42:
Je kan wel ringtones toevoegen aan personen (en ik weet ook hoe). Je kan dit echter alleen met de standaard ringtones en dus niet met je eigen ringtones. Zijn er wellicht nieuwe firmwares die dit wel kunnen?
bij mij kan het wel trouwens,
dus misschien toch ergens een betere firmware zoeken ja
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Maar jij hebt geen E700 toch? Is er iemand met een E700 die bovenstaande wel kan?Chillz schreef op 19 mei 2004 @ 21:33:
[...]
dat is vreemd dan... je zou verwachten dat ringtone == ringtone
bij mij kan het wel trouwens,
dus misschien toch ergens een betere firmware zoeken ja
Verwijderd
Hoe kan ik nu met dit programma werken als hij niet opent!
Plz kan iemand het my vertellen !
Verwijderd
Nu is het de E700, zoals al vaak genoeg is aangegeven, van T-mobile een echte T-mobile versie. Deze vind ik zelf drie keer niets, dus eigenlijk valt die ook wel af. Concluderend ben ik dus op zoek naar een originele E700 icm een Vodafone of T-mobile abo. 2-jarige contracten heb ik het een beetje mee gehad, dus om nog helemaal specifiek te worden: een 1-jarig contract.
Nu was hetgeen wat ik me afvroeg: is de Vodafone versie van de E700 nu over het algemeen ook met een Vodafone-logo en een ander menu, net als de E710?
Ohja over die "frontjes" Lijkt me wel heel cool maar hoe zit het met de batterij.... Want die is dus ook in de marine blauwe kleur.....???
En weet iemand misschien waar ik een goeie firmware kan vinden...? Een legale... (

Wèh zedde gij??
Verwijderd
Verwijderd
Ik had het geluid uitgezet wat de telefoon maakt als je een foto neemt. Maar nu is het volume van mijn belmelodie ook heel anders. Veel harder. Ik had dit proberen terug te zetten door het volgende te doen:
*#8999*8378# in te voeren
dan naar H/w test gegaan
dan naar geluidsinstelling
dan naar versterker melodie gegaan
en toen 6 ingetoetst
Maar nu is het volume van mijn melodieen erg zacht als ik m op zijn hardst zet.
Is er een manier om dit terug te krijgen of deze instelling weer op standaard te zetten?
Help mij aub!!
Verwijderd
deze vraag is al zo vaak geweest lees gewoon het forum goed door gvdVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 18:48:
Ik heb ff een vraagje:
Ik had het geluid uitgezet wat de telefoon maakt als je een foto neemt. Maar nu is het volume van mijn belmelodie ook heel anders. Veel harder. Ik had dit proberen terug te zetten door het volgende te doen:
*#8999*8378# in te voeren
dan naar H/w test gegaan
dan naar geluidsinstelling
dan naar versterker melodie gegaan
en toen 6 ingetoetst
Maar nu is het volume van mijn melodieen erg zacht als ik m op zijn hardst zet.
Is er een manier om dit terug te krijgen of deze instelling weer op standaard te zetten?
Help mij aub!!
Modbreak:
Doe even normaal, laat die krachttermen achterwege alsjeblieft. Ook al is de vraag vaker gesteld, dat is nog geen reden om zo te reageren :/
[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 22-05-2004 20:52 ]

Ik heb 1 keer echt de moeite genomen om ALLE waarden van elke onderdeel te posten en ook uitdrukkelijk gevraagd dit in de beginpost te zetten

of misschien was dat niet hier
Heeft iemand hier miss antwoord op?Havocnl schreef op 20 mei 2004 @ 20:44:
En weet iemand misschien waar ik een goeie firmware kan vinden...? Een legale... () Zijn die er eigenlijk wel geweest na het uitbrengen van de telefoon, want dat kon ik niet terugvinden in het topic.
©2004
Verwijderd
verkeerd gekekenVerwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 19:34:
Iedereen ziet toch dat et hier alleen het gedkleurde betreft
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...ry=14418#ebayphotohosting
inclusief schroevendraaiertje,ik heb geen idee of deze ook in nederland zijn te krijgen hoor
[ Voor 7% gewijzigd door Reptile-X op 24-05-2004 04:18 . Reden: typo ]

Ik heb 1 vraagje:
Ik heb laatst al m'n contactpersonen overgezet naar de telefoon (na via de instructies in dit topic m'n telefoonboek te hebben gecopieerd naar de pc). Nu heb ik m'n contactpersonen ondergedeeld in groepen en e-mail adressen toegevoegd etc.
Ik heb ook een ander melodietje op m'n mobiel gezet met easy-studio maar als m'n vriendin me belt dan krijg ik niet m'n standaard melodie maar een ander melodietje (en ik weet niet waar het vandaan komt).
Ik heb bij het telefoonboek tabblad melodie -> Niet toegewezen staan en zou dus verwachten de standaard melodie te horen.
Ik heb ook al gekeken of het het toewijzen van een (eigenlijk nog best suf) plaatje of de groep was maar dat was het ook niet.
Heeft iemand zoiets al geprobeerd? Is het een beetje betrouwbaar en kan het veel schade aanrichten aan je telefoon? Als ik het doe ben ik dan al me nummers/sms/mms berichten kwijt en me wap instellingen etc. En hoe zit het met de taal hou ik wel Nederlands? Ik vertrouw jullie nml ff meer dan die mensen daar..
[ Voor 33% gewijzigd door hk12nl op 24-05-2004 17:32 ]
©2004
Verwijderd
Even een hele oude quote aanhalen (om alleen al te laten zien dat ik wel gezocht hebn00bs schreef op 01 maart 2004 @ 09:14:
[...]
Mijn settings:
Versterker Luidpspreker: 6 - 54 - 16
Versteker Microfoon: 16 - 24 - 8
Versteker Melodie: 0 - 6 - 14 - 26 - 31
Luidsprekervolume (normaal): 6 - 10 - 19 - 32 - 50
Hoop dat je zo ff genoeg info hebt
Verwijderd
Edit.. Voor de mensen die ook nog het antwoord zoeken; ik begrijp het eindelijk!Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 00:31:
Verhaal...
Zie hier de uitleg van Ptrick: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20368000.
In de H/W Test settings kun je bijv bij Versterker Luidspreker 3 soorten waarden invoeren. Druk 3 x op opslaan, et voila
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 19:02 ]
Vergeet ook niet dat die MMFjes niet echt groter dan 30KB mogen zijn.
Kijk anders op wat betere wapportals met die ringtones en download ze eens daarvandaan
Welke raden jullie aan?SS2 Harem schreef op 24 mei 2004 @ 17:28:
[...]
Heeft iemand zoiets al geprobeerd? Is het een beetje betrouwbaar en kan het veel schade aanrichten aan je telefoon? Als ik het doe ben ik dan al me nummers/sms/mms berichten kwijt en me wap instellingen etc. En hoe zit het met de taal hou ik wel Nederlands? Ik vertrouw jullie nml ff meer dan die mensen daar..
©2004
Verwijderd
Verwijderd
ik krijg niet geaccepteerd doe ik dan opnieuw krijg ik de melding geen reactie van netwerk(bestand is kleiner dan 30kb) ik heb het gewoon als bv ring.mmf op mijn web site en ik kan op die manier wel jpg en gif's of mijn gsm krijgen ik type dan de link van de site/bestand.mmf zo wil het nml. met de jpg weln00bs schreef op 26 mei 2004 @ 11:28:
Welke melding krijg je via WAP? probleem is dat je niet zomaar op elke homepage die MMF files kan linken op je eigen gemaakte wapsite... (had dit probleem ook), moet blijkbaar ondersteuning zijn voor bepaalde MIME types ofzo bij je ISP(of hoe dat ook zit).
Vergeet ook niet dat die MMFjes niet echt groter dan 30KB mogen zijn.
Kijk anders op wat betere wapportals met die ringtones en download ze eens daarvandaan
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 17:21 ]
MIME type details
Extension: .mmf
MIME type: application/vnd.smaf
[ Voor 7% gewijzigd door Joni op 27-05-2004 16:10 . Reden: btw ]
Verwijderd
Ik heb nml hetzelfde probleem en mijn haren vallen er vanuit en ik kan niks vinden hoe ik het kan verhelpenVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 16:37:
ik heb de Samsung E700 sinds december vorig jaar en ik heb sinds kort een probleem.
De telefoon geeft namelijk steeds aan dat: m'n sim geheugen vol is maar er is nog genoeg geheugen vrij op m'n sim kaart. Op de simkaart kunnen namelijk 20 smsjes en normaal slaatie smsjes automatisch op het telefoon geheugen op indien het sim geheugen vol is. Nu is dat niet meer het geval. De telefoon blijft aangeven dat het sim geheugen vol is. En pas als ik een plekje vrij maak op mn sim geheugen krijg ik het smsje binnen.
Weet iemand waar dit alles aan ligt?
Bedankt!
niemand ? der moeten toch nog zijn die dit hebben ?
Verwijderd
Wat is een mime???Blazer schreef op 27 mei 2004 @ 16:09:
Waarschijnlijk moet je dan, zoals n00bs al aangeeft, de config van je webserver wijzigen. Heb je onderstaande MIME type al aangemaakt?
[...]
Verwijderd
En wat zijn de verschillen met de firmwares? staat er ook nergens bij.SS2 Harem schreef op 24 mei 2004 @ 17:28:
[...]
Verwijderd
Je kan hier tenminste even checken als je ergens niet uit komt...
Maar wat ik dus heel frustrerend vind is dat het nu bijna 2 uur 's nachts is
en dat ik ergens maar niet uit kom.
En mij probleem is:
Ik heb dus vanmiddag een datakabel gekocht voor mijn Samsung E700 en nu had ik hem aangesloten. Ten eerste geeft mijn pc al helemaal niet aan dat mijn telefoon is aangesloten op de pc.
Nou ten tweede heb ik alle progammatjes maar gedownload die te downloaden zijn op samsung.nl met betrekking tot de plaatjes en telefoonnummers die je van en naar je telefoon kan sturen. En telkens als ik die progamma's wil starten dan komt er te staan: "Kan DAO/Jet DB-engine niet initialiseren". Van die zin begrijp ik al helemaal niks, maar het is helemaal irritant dat hij het steeds niet doet. Ik heb op prijzenstunters.nl gekeken en hun raad opgevolgd maar het wou maar niet.
Ik wou dus even vragen of meerdere mensen dat hebben gehad en zo ja hoe diegene dat heeft opgelost.
En kunnen jullie hier misschien even de drie progamma's neerzetten die ik moest downloaden doordat het misschien wel zou werken. Dan probeer ik dat eerst even en kijk ik even naar de reacties. Als ik er DAN niet meer uitkom ga ik wel even terug naar de media markt om het daar te vragen. Want dan weet ik het echt niet meer aangezien jullie op bijna alles wel een antwoord hebben.
Nou alsvast bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes
|| MiStHa SeLeCTa || ©
Verwijderd
Firware overschrijven doe je met een speciaal programmaatje (flasher). Die zijn her en der wel te downloaden.Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 11:58:
Ik heb nou een firmware op mijn computer gedownload maar hoe kan ik hem naar mijn gsm downloaden? Ik heb een datakabel en easy studio pims and file manager maar ik kan niet vinden waar je hem naar je gsm kan uploaden?
Pleas help me!
Maar als je er zo weinig verstand van heb zou ik er sowiezo niet aan beginnen. Straks verkloot je je hele telefoon. En de enige firmware's die er nu zijn stellen niets voor en dus eigenlijk niet de moeite om zo'n risico te nemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 08:23 ]
Verwijderd
Bedankt voor je mening, zal ik er niet aan beginnen.Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 08:22:
[...]
Firware overschrijven doe je met een speciaal programmaatje (flasher). Die zijn her en der wel te downloaden.
Maar als je er zo weinig verstand van heb zou ik er sowiezo niet aan beginnen. Straks verkloot je je hele telefoon. En de enige firmware's die er nu zijn stellen niets voor en dus eigenlijk niet de moeite om zo'n risico te nemen.
Mischien wel slim voor mensen die last hebben dat de batterij niet lang mee gaat.
Koop een 2e accu en een bureaulader. Dan kun je de 2e accu opladen zonder gsm als je 1e accu op is omzisselen, nooit meer je gsm opladen. Een bureaulader heb je al van 9.95 en een 2e accu vanaf 29.95. dus voor 40 euro nooit meer opladen heb ik ook gedaan, heel makkelijk
maar dan moet je dus wel elke dag je telefoon een keer aan- en uitzettenVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:18:
Mischien wel slim voor mensen die last hebben dat de batterij niet lang mee gaat.
Koop een 2e accu en een bureaulader. Dan kun je de 2e accu opladen zonder gsm als je 1e accu op is omzisselen, nooit meer je gsm opladen. Een bureaulader heb je al van 9.95 en een 2e accu vanaf 29.95. dus voor 40 euro nooit meer opladen heb ik ook gedaan, heel makkelijk
ik heb gewoon de laadsnoer naast m'n bed liggen
als ik slaap laad m'n telefoon op
dus van het opladen heb ik geen last, en hoef ook niet steeds accu's te verwisselen
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
En heeft niemand die software op een cd staan,het is toch freeware neem ik aan.
Verder hele goed info voor iemand die een e700 gaat kopen.
Verwijderd
Ik had vanavond even de tijd dus heb ik alles even doorgelezen. Het is me nu gelukt en ik kan nu alles overzetten op de pc en andersom! Echt tof!
En nog iets. Mijn vriendin heeft de Samsung E600 gekocht en het is best wel een leuk telefoontje. Ik vind alleen dat wij ((E700)) eigenlijks de functie callerID moesten hebben. En trouwens .. onze camera is wel scherper
Verwijderd
Mijn luidspreker is ineens heel zacht. Als iemand mij beld dan hoor ik diegene heel slecht. Heel zacht. Heb wel 1 keer die code ingetoets van *#89998blabla maar heb hem ook weer omgezet in de goeie. Alleen nu doet mijn luidspreker een beetje moeilijk. En aan de zijkant met de volumetoetsen kan ik nu álles harder en zachter zetten ... die is toch alleen voor de toetsenbord volume .. ? (en ik bedoel als je gewoon op het beginscherm zit he. Dat je verder helemaal niet in een menu zit).
Heeft iemand daar ervaring mee of ook al gehad?
of moet ik er gewoon mee naar de klantenservice bellen?
Graag zsm reactie
Ik heb vandaag precies hetzelfde probleenVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:24:
Hey ik heb een probleempje
Mijn luidspreker is ineens heel zacht. Als iemand mij beld dan hoor ik diegene heel slecht. Heel zacht. Heb wel 1 keer die code ingetoets van *#89998blabla maar heb hem ook weer omgezet in de goeie. Alleen nu doet mijn luidspreker een beetje moeilijk. En aan de zijkant met de volumetoetsen kan ik nu álles harder en zachter zetten ... die is toch alleen voor de toetsenbord volume .. ? (en ik bedoel als je gewoon op het beginscherm zit he. Dat je verder helemaal niet in een menu zit).
Heeft iemand daar ervaring mee of ook al gehad?
of moet ik er gewoon mee naar de klantenservice bellen?
Graag zsm reactie

Als ik bel staat hij heel zacht, maar ik kan hem wel harder zetten aan de zijkant, maar op z'n max is hij niet zo hard als hij was, heel vreemd.
Ik kan via de site van samsung ook geen service centers vinden.
I, for one, like Roman numerals
ik zou het de easy way oplossen en gewoon geen "ë" meer gebruikenDef_P schreef op 03 juni 2004 @ 23:13:
Hmm ik weet niet zo veel van deze samsung telefoon. Maar t volgende, mijn zussie heeft er een. En die heeft de nare eigenschap om bij het smssen voor een ë ongeveer 90 karakters te rekenen, komt dit meer voor? Want ze moet hem opsturen, en dat gaat ongeveer 2 weken duren. Is er ergens een service center waar ze dit (waarschijnlijk met firmware update) op kunnen lossen terwijl je er op wacht? Of misschien een ander bedrijf dat dit kan?
dan ben je'm iig niet kwijt
en niemand die er moeilijk over zal doen denk ik
want of ik hier nu Belgie of België typ, iedereen weet en snapt wat ik bedoel, toch?
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
heb er ook last van. gewoon die tekens niet gebruike. blijft jammer btw.Def_P schreef op 04 juni 2004 @ 13:02:
Hmm ik ken enkel siemens telefoons, en die kan je gewoon thuis updaten. Maar heeft iedereen er dus last van bij een E700? Of is het gebonden aan bepaalde firmwares?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:57:
Het zal er vast wel ergens in staan,maar wat is nu de beste webwinkel voor een datakabel?
En heeft niemand die software op een cd staan,het is toch freeware neem ik aan.
Verder hele goed info voor iemand die een e700 gaat kopen.
...
Verwijderd
www.solid-Vision.nlDef_P schreef op 03 juni 2004 @ 23:13:
Hmm ik weet niet zo veel van deze samsung telefoon. Maar t volgende, mijn zussie heeft er een. En die heeft de nare eigenschap om bij het smssen voor een ë ongeveer 90 karakters te rekenen, komt dit meer voor? Want ze moet hem opsturen, en dat gaat ongeveer 2 weken duren. Is er ergens een service center waar ze dit (waarschijnlijk met firmware update) op kunnen lossen terwijl je er op wacht? Of misschien een ander bedrijf dat dit kan?
Die repareren,en updaten
Verwijderd
probleem is al een keer uitgebreid naar voren gekomen hierDef_P schreef op 03 juni 2004 @ 23:13:
Verwijderd
Ik zag ergens in de voorgaande berichtjes een site waar ik plaatjes naar kon downloaden en dat weer naar mijn gsm kan sturen.... Kan iemand mij die site nog een keer vertellen? Ik kan die namelijk niet meer vinden en was die vergeten op te slaan!
Help me!
Verwijderd
http://www.bytedust.net/E700.htmVerwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 23:56:
Heyy!
Ik zag ergens in de voorgaande berichtjes een site waar ik plaatjes naar kon downloaden en dat weer naar mijn gsm kan sturen.... Kan iemand mij die site nog een keer vertellen? Ik kan die namelijk niet meer vinden en was die vergeten op te slaan!
Help me!
http://members.home.nl/pja.lemmens/
http://nl.samsungmobile.com/
http://phatmixes.no-ip.com/wallpapers/e700/index.htm
http://www.gsm.scoobypics.com/
http://www.tagtag.com/site/index.php3
Verwijderd
Mijn geheugen zit dus nu na no time vol.
Hoe kan ik dit herstellen?
Is er iets van een reset ofzo?
Als je nieuwe foto's maakt staan alleen die in de betreffende mappen. De rest is loze ruimte
Verwijderd
ok bedankt hij is besteld
zit alleen geen software bij
maar die kan je toch downloaden bij de samsung homepage?
Verwijderd
Originele MQ Datakabel SAMSUNG E700 - USB op
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=STRK%3AMESE%3AIT&rd=1
en
Originele MQ Datakabel SAMSUNG E700 - SERIELE POORT op
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=STRK%3AMESE%3AIT&rd=1
Veel bied geluk.
Verwijderd
klopt;)Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 15:50:
[...]
ok bedankt hij is besteld
zit alleen geen software bij
maar die kan je toch downloaden bij de samsung homepage?
Verwijderd
Heeft iemand er al ervaring mee?
Is het makkelijk zelf te doen met het bijgeleverde schroevendraaiertje?
Verwijderd
ik heb nou ook een irda ontvanger gekocht bij computerland (usb no name)
ik installeer de usb ontvanger
ik installeer EasyStudio PIMS & File Manager (herstart)
ik zet de infrarood aan op de telefoon en richt deze op de ontvanger
ik open EasyStudio PIMS & File Manager
dan wil ik gaan connecten, maar alleen com1 en com2 ? geen irda
ik heb al transfer-rates aangepast bij eigenschappen van de usb receiver
en gewoon niet werken,
wie kan me snel en SIMPEL uitleggen hoe jij je telefoon hebt aangesloten??????
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 23:46 ]
Ik activeer wel eerst altijd easystudio voordat ik m'n telefoon contact laat maken met de IrDa poort.
Heb je windows 2000 als OS? Dan raad ik je aan de laatste Service Pack te installeren. Irda werd bij mij wel gedetecteerd na die install.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 23:40:
Hey mensen,
en gewoon niet werken,
Is het dat kleine dingetje? In een oranje achtige verpakking?Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 23:40:
Hey mensen,
en gewoon niet werken,
Die heb ik voor mijn zusje ook gekocht, en daarmee werkt het perfect.
Het enige is wel dat het alleen werkte als ik de hele data suite installeerde, anders kreeg ik ook geen verbinding. Bij mij staat er gewoon irda in het lijstje en connect i dus ook goed. Welk OS? Ik draaide onder winxp.
Ik heb er een, maar ze zijn niet mooi afgewerkt en ze passen niet goed. Ze zijn nagemaakt dus de kwaliteit laat te wensen over.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 10:52:
Ik heb een samsung e700 en ik zag op ebay housings staan in verschillende kleuren.
Heeft iemand er al ervaring mee?
Is het makkelijk zelf te doen met het bijgeleverde schroevendraaiertje?
Het is zelf te doen, het schroevedraaiertje dat je erbij krijgt heb je nodig, maar het vergt wel enige handigheid en wrikken.
Maar als ik een tip mag geven: doe het niet! Je telefoon wordt er niet beter/mooier van, en de kans dat ie stuk gaat is redelijk groot, ik heb nu strepen op mijn buitendisplay.
Verwijderd
hey ik heb ook idd dat kleine irda ontvangertje, ik ga proberen om de hele data suite te installeren, ik heb werk op xp pro .Def_P schreef op 10 juni 2004 @ 11:39:
[...]
Is het dat kleine dingetje? In een oranje achtige verpakking?
Die heb ik voor mijn zusje ook gekocht, en daarmee werkt het perfect.
Het enige is wel dat het alleen werkte als ik de hele data suite installeerde, anders kreeg ik ook geen verbinding. Bij mij staat er gewoon irda in het lijstje en connect i dus ook goed. Welk OS? Ik draaide onder winxp.
zometeen gaan we de 400ste poging wagen

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Damn, dan ben jij degene die mij heeft overboden. Ik had maar liefst 1 euro geboden maar heb daarna niet meer gekeken...Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 12:07:
LOL heb een datakabel via ebay gekocht voor €1,50![]()
en hij werkt ook nog
!!! geniaal dat ebay
!!!
Mazzelaar.
Verwijderd
Het blijkt dat als je via Mediabox met alles wissen (incl vinkje beschermde foto's), wel die restruimte mee wist.
Het wissen via de fotomappen is dus een ander softwareproces als via die Mediaboxoptie.
Bij mij was eerst een fors deel van de ruimte bezet, volgens geheugenstatus in de fotomappen terwijl daar niets zichtbaar was.
De oorzaak is denk ik dat ik wel eens de MIA software die meegeleverd werd met mijn mediamarkt IR unit heb gebruikt.
Hier kun je ook voor de E700 kiezen. Dat werkt ook lekker,alleen gaat het net fractie trager. Wel voordeel is dat ie niet eerst de nummers/SMSen synchroniseert zoals Easystudio doet
Tot een update werkte bij mij namelijk Easystudio niet echt (Na update draaien wel)
Weer helemaal prima dus
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 02:14 ]
weet iemand misschien hoe ik een liedje dat ik van bijv. beltonen.nl heb van me telefoon naar me computer kan halen? Ik heb een datakabel en Pims & File manager alleen geeft ie dan een fout. Is er een andere manier voor?
©2004
Het moet gewoon mogelijk zijn om via PIMS, als je de inhoud kunt bekijken van je ringtonedirectory op je E700, hem met het pijltje naar beneden, naar je pc te halen. Klaar uit. Meer niet.
Eer aan je korf (haha)
Verwijderd
Verwijderd
PIMS & file managerVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:55:
Maar beltonen en wallpapers uploaden, dat kan via zon kabel he, maar wat heb ik daar voor nodig, alleen EasyStudio of ook PIMS & File Manager
Dit kan in mmf als midi fomaat. MP3 kan helaas (nog) niet en foto's/plaatjes kunnen zowel in jpg, (animated) gif formaat (128 x 126 px).en hoe moet ik tones naar me tel versturen via die kabel als mmf of via midi of kan t ook als mp3 en foto's kunnen die alleen jpg of ook gif?
[/quote]
Verwijderd
Maar ik heb nog steeds de vraag
Mijn camera doet het niet meer, ik kan geen MMS verzenden, Even geduld AUB bij het openen van een nieuw bericht of nieuwe bericht maken,
Camera is gelijk zwart beeld, of wit, net als die uitvalt, en als ik camera via buitekant doe, is het BOOM dood!, zwart beeld, en moet ik de accu eruit halen, wil ik weer bellen
Wat is hier in godsnaam aan de hand met die telefoon?
Verwijderd
een vriend van me heeft een E700 en wil ringtones. Mijn ipaq 2210 en SE T610 hebben beide infrarood maar weigeren mmf ringtones te sturen naar de Samsung. Mijn Ipaq herkent m want tijdens het alignen staat er SamSung E700 found. Wat doe ik verkeerd? Op mijn Pc heb ik geen infrarood poort. Ik heb de search functie gebruikt maar stuit telkens op dit of voorgaande topics en om die nu compleet uit te pluizen