@wvbesien; kan je met AutoCAD .OBJ exporteren?
Neen...
De mogelijkheden zijn: .dxf .3ds .wmf .sat .stl .eps .dxx .bmp en .dwg.
Ik kan ook vanuit 3ds een AutoCAD (.dwg) bestand importeren.
damnz, na een hd crash ben ik dus alles kwijt van me fiets wat ik gemaakt had, anyway, dit was wel om wat van maya te leren....
offtopic:
weet iemand nog wat beters voor een voertuigje wat ik kan maken, dan een fiets?
kwil graag leren hoe je zoiets in unreal 2004 plant en gebruikt, vandaar de fiets
thnx...
offtopic:
kwil graag leren hoe je zoiets in unreal 2004 plant en gebruikt, vandaar de fiets
thnx...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
.3ds gebruiken! Elk object dat je later wilt gaan editen (aparte materialen geven) ook apart in een laag zetten, anders gaat ie groupen!wvbesien schreef op 03 april 2004 @ 15:47:
Neen...
Die luifel zou je denk ik makkelijk vanuit 3DSMax kunnen maken met een editable rechthoekje
Misschien dat je iets aan de videotutorials hebt van 3D Buzz, daar staan een berg films over UT 2003. Aangezien ik de ballen verstand heb van die games kan het zijn dat je er niks aan hebt, maar misschien dat ze niet zo veel verschillen qua techniek ofzojarnotjuh schreef op 03 april 2004 @ 15:49:
damnz, na een hd crash ben ik dus alles kwijt van me fiets wat ik gemaakt had, anyway, dit was wel om wat van maya te leren....
offtopic:
thnx...
ik ben 1 vd trotse bezitters van de SE van ut2004: metalen box, headset, 1 dvd vol maya en andere "zinnige" tutors...Barracuda_82 schreef op 03 april 2004 @ 17:37:
[...]
Misschien dat je iets aan de videotutorials hebt van 3D Buzz, daar staan een berg films over UT 2003. Aangezien ik de ballen verstand heb van die games kan het zijn dat je er niks aan hebt, maar misschien dat ze niet zo veel verschillen qua techniek ofzo.
ik vroeg alleen ff of iemand iets wist voor in unreal te maken, voertuigje ofzo...
anyway, toch bedankt!
Verschillen de tutorials op de SE van UT2004 van die van 3dbuzz.com??jarnotjuh schreef op 03 april 2004 @ 17:56:
[...]
ik ben 1 vd trotse bezitters van de SE van ut2004: metalen box, headset, 1 dvd vol maya en andere "zinnige" tutors...
ik vroeg alleen ff of iemand iets wist voor in unreal te maken, voertuigje ofzo...
anyway, toch bedankt!
Staan er bijvoorbeeld ook voertuig-tutorials op, en is het echt gericht op UT2004? Of zijn het UT2003 video-tutorials?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Dan zou je bijvoorbeeld een scootmobiel kunnen maken. Niet zo'n moderne die op een gewone auto lijkt, maar zo'n oud vierkant hok op kleine wieltjes. Die zijn vrij makkelijk te modellen denk ik.jarnotjuh schreef op 03 april 2004 @ 17:56:
[...]
ik ben 1 vd trotse bezitters van de SE van ut2004: metalen box, headset, 1 dvd vol maya en andere "zinnige" tutors...
anyway, toch bedankt!
Anders die driewieler van Sisi ofzo. Iets komisch maken is wel leuk denk ik.
Als je serieuze kanonnen wilt maken kun je hier wel wat ideetjes opdoen. Dit is een site met informatie over merendeel van het Amerikaanse oorlogstuig. heb je nog wat geld over, dan kun je gelijk wat raketten en tanks kopen voor een goede referentie
ja, er staan ook voertuig tutors op, deze tutors zijn deels van ut2003 en wat new in ut2004 is hebben ze er bij gedaan(vehicles, meer physics enz...)inquestos schreef op 03 april 2004 @ 18:12:
[...]
Verschillen de tutorials op de SE van UT2004 van die van 3dbuzz.com??
Staan er bijvoorbeeld ook voertuig-tutorials op, en is het echt gericht op UT2004? Of zijn het UT2003 video-tutorials?
ik kan wel wat laten zien.... pics komen eraan dan... 5 min ofzo.....
EDIT: ok, hier het overzicht, geeft een goed beeld denk ik.....
Klik hier voor het overzicht
ja, aanzoiets zat ik ook te denken.... zo'n scootmobiel...Barracuda_82 schreef op 03 april 2004 @ 18:25:
[...]
Dan zou je bijvoorbeeld een scootmobiel kunnen maken. Niet zo'n moderne die op een gewone auto lijkt, maar zo'n oud vierkant hok op kleine wieltjes. Die zijn vrij makkelijk te modellen denk ik.
Anders die driewieler van Sisi ofzo. Iets komisch maken is wel leuk denk ik.
Als je serieuze kanonnen wilt maken kun je hier wel wat ideetjes opdoen. Dit is een site met informatie over merendeel van het Amerikaanse oorlogstuig. heb je nog wat geld over, dan kun je gelijk wat raketten en tanks kopen voor een goede referentie.
is toch een soort 45 km wagentje? maar dan anders
ik ben nu geinspireerd door de deltavlieger van far cry, ben er dus ook 1 aan het modellen
thnx iig!
[ Voor 7% gewijzigd door enira op 03-04-2004 19:30 ]
Ja, layers per materiaal werken goed. Materialen, renderen, animaties,... zal geen probleem zijn denk ik. Alleen de dingen die afgerond moeten worden... dat is nog een probleem. In AutoCAD is er iets dat "Gouraud shaded" noemt, en dan blijven ronde dingen gewoon in hoekige polygonen staan, maar in de schaduwen zie je dan geen hoekjes. Kan dat niet in 3DS?HyperTrophy schreef op 03 april 2004 @ 15:55:
[...]
.3ds gebruiken! Elk object dat je later wilt gaan editen (aparte materialen geven) ook apart in een laag zetten, anders gaat ie groupen!
Die luifel zou je denk ik makkelijk vanuit 3DSMax kunnen maken met een editable rechthoekje
Anoniem: 80198
updatje, zo nu en dan aan gewerkt.
Moet hem nog opvoeren..

ben ook al bezieg met een char, om er dus eventueel in te zitten
Moet hem nog opvoeren..
Ziet er al erg goed uit. Zover ik met het blote oog kan zien is het model vrij accuraat. Ik mis nog wat interieur maar dat zal wel aan het feit liggen dat het nog een wip is.Anoniem: 80198 schreef op 03 april 2004 @ 20:48:
updatje, zo nu en dan aan gewerkt.
Moet hem nog opvoeren..![]()
[afbeelding]
Een leuke carpaint, een persoon in de auto en wielen en dan ben je al vrij ver.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Anoniem: 35969
Dtox, zou je eens een non-meshsmooth wireframe en een (non-wireframe) render ipv een screenshot willen geven ?
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 03-04-2004 22:38 ]
Anoniem: 86133
rareAap: Niet eraan beginnen, ik heb hier al een half af zijnde startpost liggen!
Dat stond nog in mijn posts! :x Ik zou er aan beginnen >> was eraan begonnen >> had suggesties nodig >> jij begint eraan 
-1 langs elkaar levend
-1 langs elkaar levend
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 86133 op 03-04-2004 22:41 ]
okiedokieAnoniem: 35969 schreef op 03 april 2004 @ 22:36:
Dtox, zou je eens een non-meshsmooth wireframe en een (non-wireframe) render ipv een screenshot willen geven ?
ziet er wat ''minder'' uit natuurlijk..
let niet op de update's
btw>binnenkant heb ik helemaal dicht gemaakt. Is het beste lijkt me.
Maar is het nou ook goed om de onderkant dicht te maken? of hoeft dit niet?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 03-04-2004 23:00 ]
jup, klinkt alleen wat makkelijker als het is.. de persoon word een vrouw, maar heb besloten d'er niet meteen te posten. Aangezien ik na het posten altijd op de een of andere manier, minder zin meer heb om er mee door te gaan.Tieten zijn trickieQylos schreef op 03 april 2004 @ 22:23:
[...]
Ziet er al erg goed uit. Zover ik met het blote oog kan zien is het model vrij accuraat. Ik mis nog wat interieur maar dat zal wel aan het feit liggen dat het nog een wip is.
Een leuke carpaint, een persoon in de auto en wielen en dan ben je al vrij ver.
btw Zit nog geen carpaint op hoor. Als het met brazil word gerendert enzo, ziet het er meteen een stuk mooier uit..
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 03-04-2004 23:02 ]
Ik bedoelde ook juist dat de carpaint en de andere dingen nog ontbrekenAnoniem: 80198 schreef op 03 april 2004 @ 22:58:
[...]
btw Zit nog geen carpaint op hoor. Als het met brazil word gerendert enzo, ziet het er meteen een stuk mooier uit.., maar dat doe ik pas als ie af is
Is het niet tijd om het volgende deel te openen?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Lijkt me wel verstandig. Stel dat je een ondergrond hebt die weerspiegeling heeft, dan zie je zo'n gek gat. Lijkt me dus wel verstandig, right?Anoniem: 80198 schreef op 03 april 2004 @ 22:55:
[...]
okiedokie
ziet er wat ''minder'' uit natuurlijk..
[afbeelding]
let niet op de update's
btw>binnenkant heb ik helemaal dicht gemaakt. Is het beste lijkt me.
Maar is het nou ook goed om de onderkant dicht te maken? of hoeft dit niet?
Dit topic is gesloten.