Toon posts:

Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 6] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.902 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

GuardianAngel schreef op 09 april 2004 @ 18:12:
Stinger_Ventura schreef op 09 april 2004 @ 13:08:

[...]

De sateliet hangt ergens ca. 30.000 km vanaf de aarde. Een paar graden verschil.... moet je eens omrekenen hoeveel kilometer dat uiteindelijk is.

Kortom, een deinende boot en een satelietontvanger is niet zo'n leuke combinatie.
Nou 30000 kilometer lijkt me wel erg stug hoor. Dat is 1/10e van de afstand naar de maan. Lijkt me hooguit 3000 kilometer te kunnen zijn of zelfs nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:51
titel fixed :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 17:19

MARTIJN_

<<---^|^--->>

REDFISH schreef op 12 april 2004 @ 10:27:
[...]

Nou 30000 kilometer lijkt me wel erg stug hoor. Dat is 1/10e van de afstand naar de maan. Lijkt me hooguit 3000 kilometer te kunnen zijn of zelfs nog minder.
Voor geostationaire satellieten (tv satellieten) is het ongeveer 36000 Km, zo dat de omlooptijd van de satelliet gelijk is aan de aardrotatie.

PGEQRZEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 09:34:
[...]ik denk dat die dan WMA kan afspelen :)
Leest: DVD+R, DVD+RW, DVD-R,
DVD-RW, VCD, SVCD, Audio CD, CDR,
CDRW, Photo-CD en MP3/WMA-CD

ja hij kan wma afspelen is wist niet dat daar een logo voor was op dvd speler :) weer wat bijgeleerd :) Maar had iemand dit setje toevallig al eens eerder gezien en weet welk type het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog in Hardware Algemeen daar er ook computers, camera's en allerhande shit in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titel van t forum is leuk, maar klinkt zo.... goedkoop. Aanbiedingen suggereert toch al dat t scherpe prijsjes zijn? Als t om een computer van over de 1000 euries gaat dan vind ik 'goedkoop' niet zo van toepassing in de titel van een forum.
Sorry hoor, maar vind het gewoon zo goedkoop klinken, terwijl de meeste aanbiedingen best een smak geld zijn.

Woordje 'Goedkope' maar schrappen moderator? (jaja, ik weet t, ik heb een zonnesteek na vandaag ;) )
|:( 8)7 _/-\o_

Maar meen t allemaal wel! Lekker puh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 17:49:
Ik ga woensdag bij de Aldi de 8-in-1 USB 2.0 cardreader van 7,99 EUR kopen.
Heel wat goedkoper dan de Sweex 8-in-1 cardreader (29,95), de Trust 8-in-1 cardreader (19,95) of de Conceptronic 8-in-1 cardreader (29,95).

Hij is (bijna) hetzelfde als de typhoon variant. Hier een hi-res pic.
(Het is dus hetzelde product, alleen anders gekleurd :Y) )
Mwjahhh, hij is ook BIJNA hetzelfde als deze:
Hama variant bij Dixons
Die heb ik vrijdag gekocht. Alleen leest deze ook XD en die van de ALDI dus jammer genoeg niet. Overigens zit er een BELACHELIJK kort USB kabeltje bij, 5cm ofzo. Je bent dus verplicht ook een USB verlengkabel te hebben dus tel dat op bij de kosten. Ik ga me hierover dinsdag a.s. bij Dixons beklagen want dit slaat echt nergens op. En dat voor een toch redelijk gerenommeerd merk als HAMA. Alsof je een stofzuiger koopt met een 220 snoer van een halve meter !

Verder doet het ding goed en foutloos zijn werk. En hij is erg rap. Kan hem alleen niet via mijn MS Natural keyboard USB poort aansluiten omdat ie daar te veel stroom voor trekt (volgens XP).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:54

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 22:16:
Titel van t forum is leuk, maar klinkt zo.... goedkoop. Aanbiedingen suggereert toch al dat t scherpe prijsjes zijn? Als t om een computer van over de 1000 euries gaat dan vind ik 'goedkoop' niet zo van toepassing in de titel van een forum.
Sorry hoor, maar vind het gewoon zo goedkoop klinken, terwijl de meeste aanbiedingen best een smak geld zijn.

Woordje 'Goedkope' maar schrappen moderator? (jaja, ik weet t, ik heb een zonnesteek na vandaag ;) )
|:( 8)7 _/-\o_

Maar meen t allemaal wel! Lekker puh :+
Je moet goedkoop op een andere manier zien. Tuurlijk is € 1000,- + veel geld voor een PC, maar in vergelijking met andere PC's die dezelfde componenten bevatten, betaal je bij andere winkels veel meer! Vandaar goedkoop. Goedkoop is een relatief begrip. :>

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 17:06

Goku33

Ownage!

Iemand al meer info over dit setje? Merk/type? Ik ben wel geintresseerd wat de afmetingen zijn namelijk (past ie in mijn redelijk smalle kassie...) Ook wel interessant is welke aansluitingen het beestje heeft

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/OFF01_T.HTM
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/BILD01.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door Goku33 op 13-04-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel behoefte aan deze DVD set alleen kan er op google geen info over vinden en op de website van medion ook niet. Weet iemand toevallig wat voor type het precies is en natuurlijk alle aansluitmogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:16
Dat weten we volgens mij geen van allen hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat ff te rellen over dat 'goedkoop' >:) ... denk een overdosis paaseitjes ofzo... 8)7

Oke, weer on-topic:

Heb geen idee hoe erg het storm gaat lopen woensdag op dit setje, maar ik ga een poging doen hem te bemachtigen. Zal morgen dan gelijk ff het type nummer posten, maak ik volgens mij veel mensen blij mee. Rond 0900 zal het morgen gepost zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09 20:13
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 14:24:
Wat is eigelijk het orginele merk van die DVD speler want ik heb er eigelijk ook wel intresse in voor op mijn slaapkamer :)
Kast is iets anders (o.a. knoppen aan de bovenkant), maar ab is exact gelijk aan de finlux die ik thuis heb staan - dvd 313. Maar die kan geen DivX aan (of is er ergens een firmware update te vinden? :) )

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savantas schreef op 13 april 2004 @ 10:27:
[...]

Kast is iets anders (o.a. knoppen aan de bovenkant), maar ab is exact gelijk aan de finlux die ik thuis heb staan - dvd 313. Maar die kan geen DivX aan (of is er ergens een firmware update te vinden? :) )
Ik snap even niet waarom je over DivX begint...die set van Medion kan toch ook geen DivX aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 26-09 21:54

Smarron

The bend

Hmm, grappig. Die Finlux 313 heb ik ooit eens aan mijn vader cadeau gedaan. Wat mij opviel aan de menu's en het geluid van de lade (open-dichtgaan) is dat deze exact gelijk was aan 1 van de eerst DVD-spelers op de markt: DiViDo

Deze was destijds als beste getest en vaak nog beter dan de bekende merken. Dingetje doet het hier nog perfect en is al 5 jaar oud ofzo!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matjepet
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 01:34
Psboy schreef op 13 april 2004 @ 08:13:
Dat weten we volgens mij geen van allen hier 8)7
Op de duitse Medion-site staat weer een andere home-cinema-set, volgens mij, dus daar heb je ook niet veel aan.

Toevallig iemand ooit naar Medion zelf gebeld om de specificaties te vragen of is in dat opzichte de support van medion niet zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil hem ook graag gaan halen maar wil wat meer info hebben. WIE?

M.v.g. ralphzor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die cardreader gaat * GGS_206 morgen ook even halen *D :)

Is altijd wel handig, en dat voor weinig geld :)

[ Voor 8% gewijzigd door GGS_206 op 13-04-2004 14:18 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 25-09 22:25

4POX

Everybody is wired

GGS_VR6 schreef op 13 april 2004 @ 14:15:
Die cardreader gaat * 4POX morgen ook even halen *D :)[/ME]

Is altijd wel handig, en dat voor weinig geld :)
Welke acht formaten lust die reader.. Ook XD kaarten van Fuji ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

4POX schreef op 13 april 2004 @ 14:16:
[...]

Welke acht formaten lust die reader.. Ook XD kaarten van Fuji ?
Hmm, goeie vraag. Staat er zo niet bij he (de rest trouwens ook niet) maar denk wel dat die het aankan. Morgen kan ik je het vertellen :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09 20:13
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 11:43:
[...]

Ik snap even niet waarom je over DivX begint...die set van Medion kan toch ook geen DivX aan?
Helemaal gelijk, ik dacht dat het over de DVD-speler enkele berichten hoger genoemd werd. |:(

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die cardreader is USB 2.0 maar past toch wel gewoon op 1.1 of 1.0 toch?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

GGS_VR6 schreef op 13 april 2004 @ 14:43:
Die cardreader is USB 2.0 maar past toch wel gewoon op 1.1 of 1.0 toch?
Ja.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
GuardianAngel schreef op 09 april 2004 @ 18:12:
Stinger_Ventura schreef op 09 april 2004 @ 13:08:

[...]

De sateliet hangt ergens ca. 30.000 km vanaf de aarde. Een paar graden verschil.... moet je eens omrekenen hoeveel kilometer dat uiteindelijk is.

Kortom, een deinende boot en een satelietontvanger is niet zo'n leuke combinatie.
Het probleem is niet de ontvanger maar de schotel die goed afgericht moet staan. Er zijn overigens wel schotels in de handel die automatisch de satelliet volgen (bedoeld voor idd op boten), maar die kosten 1000en euro's. EDie combineer je dan ook niet met een Gamma ontvanger.
Muttley schreef op 09 april 2004 @ 17:53:
[...]

Je hebt niet per se een Common Interface (CI) nodig om RTL te ontvangen. Je hebt ook ontvangers zonder CI die een kaartje kunnen laden. Je bent wel beperkter in je (ontvangst-)mogelijkheden. Maar als het alleen voor de standaard zenders van Canal Digital gaat, is dat nog wel te doen.
Maar dan moet je wel die kaart kunnen laden en dat staat bij deze aanbieding nergens. Dus in de winkel kijken of dat kan.....
Genoemde ontvanger is een embedded SECA Mediaguard ontvanger. Hierin werkt een Canal Digitaal kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
DJkim schreef op 12 april 2004 @ 04:30:
Iemand nog ervaring met LiDL DECT telefoon?
Is die weer in de aanbieding dan? Ik zie hem nergens staan @lidl.nl.
Ik heb hem vorig jaar gekocht , merk Cocoon (55 Euro of zoiets) en hij bevalt nog steeds goed. Verbinding is betrouwbaar, batterijlevensduur en geluidskwaliteit zijn goed, 2 stuks standaard NiMH AAA batterijen.
Nadelen:
Primitief display; letters slecht leesbaar
Geen verlichting op display
Geen ingebouwde klok: datum en tijd van (gemiste) oproepen is niet te zien
Geen keyboard lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al toevallig met medion gebeld ? of weet iemand al meer want morgen begint al heel dicht bij te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 17:02:
Heeft er iemand al toevallig met medion gebeld ? of weet iemand al meer want morgen begint al heel dicht bij te komen :)
Heb jij ff mazzel dat ik gebeld heb ;)

Uitgangen:

S-video uit
Gewoon video uit
Audio uit
Aux in
Component uit
Hoofdtelefoon aansluiting

En zo zei die man nog vanalles maar dat kon ik niet zo snel allemaal volgen :P

Heb wel een kwartier moeten wachten voor ik iets aan de lijn had, maar dat terzijde ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 14:00
Zag zaterdag bij de Mediamarkt in Nordhorn Duitsland deze Divxspeler in de aanbieding voor 69 eurootjes. De specs lijken me wel oké :)

Afbeeldingslocatie: http://shop.mediamarkt.de/mmimg/de_DE/prod/catentry_36201_4.jpeg

DivX 3.11, DivX 4.12, DivX 5.x

MPEG4: inklusive Pro-Features wie GMC,
Q-Pel, B-Frames, XviD
MPEG1/2: VCD, S/VCD,
DVCD, DSVCD, S/XVCD, MVCD, XCD
2-Chanel-Output
Coaxial-Digital Out, Scart; S-Video Out,
Composite Video Out
Functions: Zoom, 4:3 or 16:9 and more
PAL/NTSC
Standby
MPEG Flashrom - supplies software updates
incl. Remote Control

[ Voor 41% gewijzigd door ®Otto op 13-04-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Laatst online: 27-09 17:53
Ben er achter waarom mijn 8083 zo lang wachtte bij het intel-logo. Hij probeerde te booten van iets dat er niet was, een usb-dongle ofzo. 1st bootdevice op hdd gezet en klaar. Tx 4 de mogelijke oplossing trouwens!

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op 13 april 2004 @ 19:52:
Zag zaterdag bij de Mediamarkt in Nordhorn Duitsland deze Divxspeler in de aanbieding voor 69 eurootjes. De specs lijken me wel oké :)

[afbeelding]

DivX 3.11, DivX 4.12, DivX 5.x

MPEG4: inklusive Pro-Features wie GMC,
Q-Pel, B-Frames, XviD
MPEG1/2: VCD, S/VCD,
DVCD, DSVCD, S/XVCD, MVCD, XCD
2-Chanel-Output
Coaxial-Digital Out, Scart; S-Video Out,
Composite Video Out
Functions: Zoom, 4:3 or 16:9 and more
PAL/NTSC
Standby
MPEG Flashrom - supplies software updates
incl. Remote Control
Heb je hem meegenomen? :*) Lijkt me wel cool dingetje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 14:00
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 21:06:
[...]

Heb je hem meegenomen? :*) Lijkt me wel cool dingetje :Y)
Nee, heb vorig jaar een gewone dvd-speler gekocht daar, maar daar moet ik nog mee terug en ik hoop eigenlijk dat ik 'm dan kan omruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 18:56:
[...]

Heb jij ff mazzel dat ik gebeld heb ;)

Uitgangen:

S-video uit
Gewoon video uit
Audio uit
Aux in
Component uit
Hoofdtelefoon aansluiting

En zo zei die man nog vanalles maar dat kon ik niet zo snel allemaal volgen :P

Heb wel een kwartier moeten wachten voor ik iets aan de lijn had, maar dat terzijde ;).
Zat op de dvd speler toevallig ook optical zoals op de al eerder genoemde divx speler van 75 euro? Weet je toevallig ook de maten? Ik denk dat ik morgen maar eens een uitstapje naar de aldi ga maken om dat ding te bekijken :) ik woon er ongeveer 100 meter van 1 af :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 00:56:
[...]

Zat op de dvd speler toevallig ook optical zoals op de al eerder genoemde divx speler van 75 euro? Weet je toevallig ook de maten? Ik denk dat ik morgen maar eens een uitstapje naar de aldi ga maken om dat ding te bekijken :) ik woon er ongeveer 100 meter van 1 af :P
Nope, alles wat ik heb kunnen "uitvissen" is dat. Ik wilde weten of hij een audioingang had, leek me wel geschikt ter vervanging van me pc speakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wordt het dus echt morgen vroeg op of eigelijk zometeen al :O maar goed dan maar zelf kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Laatst online: 23-09 13:55
Ervaringen al van mensen met die Aldi Homecinema set ? :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

Als iemand het dvd/audio setje bij de Aldi heeft gekocht, post dan hier nog even of wat is of niet :) Dan ga ik in m'n middagpauze nog even kijken of ze het nog hebben..... ik heb jammer genoeg geen tijd gehad om vanochtend al te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 16:38
mijn broertje gaat er ook 1 halen, althans mijn moeder voor hem, in veenendaal, ik hoop voor em dat me ma er 1 te pakken heeft kunnen krijgen, zo niet dan wel mijn usb 8 in 1 cardreader :) maar ik zal dan vanavond ook nog wel even posten wat ik er van vind

de meeste denken zeker ook dat sommige mensen niets te doen hebben ofzo :D

[ Voor 14% gewijzigd door orange.x op 14-04-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em NET aangesloten en speel nu mn eerste DVDtje af... echt lekker geluid!! Heb niet een huiskamer als een voetbalstadion, dus het geluid komt goed tot zn recht. Mooi display heeft ie... als ie uit staat lijkt het chroom, maar als je hem aanzet dan zie je dat t een display is, erg leuk detail. Knopjes op het apparaat zijn een beetje plastic achtig, maar oke, ga niet avonden lang naar het apparaat op zich kijken dus dat maakt niet zoveel uit (zeker niet als je voornamelijk de afstandsbediening gebruikt). De standaards voor de boxjes zijn niet echt super kwaliteit, beetje plastic-achtig... maar dat nog altijd liever dan 50 euries meer betalen voor alleen wat betere afwerking.
Het geluid is goed en de bas klinkt lekker heftig, de subwoofer is dus ook als föhn te gebruiken.

Wat betreft de aansluitingsmogelijkheden:
- Scart
- Component video out
- S-video out
- video uitgang
- audio uitgang
- AUX in

Tja, wat willen jullie nog meer weten?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Hoe hoog zijn die standaards ??
:)

klinkt goed al die specs..

offtopic:

Morgen koop ik een nieuwe televisie, en heb daardoor geen 179euri om nog ff dit 'wrede' setje te kopen ;(
Overigens koopik weleen elite tv morgen .. een Mediamarkt Amsterdam aanbieding.

[ Voor 121% gewijzigd door knights16 op 14-04-2004 10:03 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, het liep niet storm bij de Aldi bij t Weteringcircuit in Amsterdam... na opening gingen er 'maar' 4 sets de deur uit... de cardreader ging echter snel... de meeste mensen die om 0830 voor de deur stonden bleken daarvoor te komen...
Trouwens, de struisvogelbiefstukjes van de Aldi zijn ook erg aan te raden... ook gelijk maar ff ingeslagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knights16 schreef op 14 april 2004 @ 09:55:
Hoe hoog zijn die standaards ??

klinkt goed al die specs..

offtopic:
toffe mediamarkt aanbieding betalen morgen, heb helaas niet 190 euri bij de hand.. ;(
je hebt maar 179 nodig... die wel bij de hand??? Standaards gaan tot max. 1,20m (jaja, had meetlint al bij de hand :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow, die 190 was voor Mediamarkt aanbieding... ik slaap kennelijk nog :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik ben pas rond 12:30 bij de Aldi. Dan zijn de cardreaders zeker al op? :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
hehe
ik poste ook wel een vreemde post :P
edited .. in ieder geval :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Die Medion setjes hier gingen erg hard, het is maar goed dat ik er om 9.20 al was en dus redelijk vooraan stond, anders had ik er geen meer gehad. Ze hadden er maar vier :/

Ik heb 'm niet aangesloten, want ik heb 'm voor iemand anders gekocht, dus over de kwaliteit kan ik niet veel zeggen, maar tot nu toe heb ik geen slechte ervaringen met Medion, dus waarschijnlijk is 'ie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 13:50

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ik Heb nu die card reader van ze liggen, werkt verder prima maar zit wel een heel erg zuinig usb kabeltje bij, ding haalte de 10 cm niet eens :r
Verder een mooi plat dingetje, en ziet er ook niet onaardig uit

[ Voor 19% gewijzigd door Armageddon_2k op 14-04-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matjepet
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 01:34
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 09:54:

Wat betreft de aansluitingsmogelijkheden:
- Scart
- Component video out
- S-video out
- video uitgang
- audio uitgang
- AUX in

Tja, wat willen jullie nog meer weten?!?!?
Dit klinkt allemaal heel erg goed, dus de kans is zeer groot dat ik hem toch maar aanschaf (als ze hem nog hebben). Nu heb ik de discussie zo heel af en toe gevolgd, maar nu deze specs allemaal bekend zijn, wat zou nou toch een reden zijn hem niet te kopen (buiten het feit dat het geen Sony, Philips oid is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind em super, lekker geluidje... ff DVD van Lenny Kravitz Live er in gedaan, heerlijk die bassen..... Minder leuk dat mn buren geheel uit de maat mee drummen tegen de muur aan |:(
en hij staat nog geeneens hard.... nou ja, ik ga zo maar es richting sportschool, gun ik die mensen ook ff rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Rijswijk (ZH) liggen de cardreaders achter de kassa, dus uit het zicht. Meer kans dat je er vanmiddag nog een hebt. De dvd setjes waren al bijna op, er liggen er nog 3.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb vanmorgen ook even zo'n cardreader gehaald. Er lagen nog genoeg in die bak *D
Waren niet achter de kassa of dergelijke.

Er zit een USB kabel(tje) bij, van +- 8 cm ongeveer. Ik had wel wat langer verwacht ;)

Straks even aansluiten en doen. Maar het is handiger om een USB-verlengkabel er bij te halen, want aangezien m'n PC in een kast staat is het lastig manouvreren en doen. Maar tis een mooi dingetje voor weinig geld :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.gorter81/log/cardreader.jpg

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz

TaZz

Nostalgist

Pfff... nog net op tijd voor zo'n homecinema setje :) :) Er lag er nog eentje :)

Eerst even gekeken, toen terug om een winkelkarretje te pakken wat niet zo heel erg slim was, want ik zag al wat mensen bij 'mijn' setje staan met een interessante blik.

Snel erheen gecrossed, doos in 't karretje, wat verbaasde blikken et voila! >:)
Vanavond maar eens kijken of 't wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
GGS_VR6 schreef op 14 april 2004 @ 11:45:
Ik heb vanmorgen ook even zo'n cardreader gehaald. Er lagen nog genoeg in die bak *D
Waren niet achter de kassa of dergelijke.

Er zit een USB kabel(tje) bij, van +- 8 cm ongeveer. Ik had wel wat langer verwacht ;)

Straks even aansluiten en doen. Maar het is handiger om een USB-verlengkabel er bij te halen, want aangezien m'n PC in een kast staat is het lastig manouvreren en doen. Maar tis een mooi dingetje voor weinig geld :)

[afbeelding]

Hier dan in irl. Werkt prima, beetje een kort kabeltje :(

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/h/h.d.tran/files/P1020297.JPG

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Vanmorgen gehaald, net aangesloten en echt een heerlijk setje _/-\o_

Ik vin m alleen een klein beetje zacht .. mss ligt t aan mij hor, maar dat weet ik niet, kan je dat evt nog instellen .. in het boekje had ik namelijk niet echt zo 1,2,3 wat kunnen vinden. :)

[ Voor 59% gewijzigd door n1ck op 14-04-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 23:09

UnderClock

Enjoy the silence!

Inderdaad een erg kort kabeltje. Op het list&bedrog-achtige af. Want hoe kan je zoiets nu op een normale manier gebruiken?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/1I9658JBG1B5/picserver.jpeg

IK ben onlangs op zoek geweest naar kant en klare kabels van dit type (USB 2.0 cable A-mini 5pin 1.8m) en die zijn niet goedkoop. Vanaf zo'n EUR 18,= tot EUR 25,=. Nu is het korte Medion-kabeltje wel te verlengen met een iets goedkopere USB-kabel, maar de prijs wordt toch minder bijzonder op deze manier.

Bij Aldi Rotterdam Kleiweg was om 13:30 uur alles uitverkocht.
Bij Aldi Rotterdam Argonautenweg nam ik rond 14:00 uur een van de laatste mee. Zijn daar nu op.

Voor de mensen die achter het net visten of gewoon niet in de Medion-list willen trappen:
Twee weken geleden haalde ik bij Mycom Rotterdam voor EUR 15,= een gelijkwaardig apparaatje van Apacer. Dat model heeft een metalen behuizing en bevat wel een kabel van normale lengte:
pricewatch: Apacer MegaSteno USB 2.0 7in1 Gold (Mycom prijs is dus EUR 15,=, niet EUR 22,=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:37
Vraagje over de DVD-Cinema set van de Aldi:

- is 'ie regiovrij?
- zo niet, is die dan eenvoudig regiovrij te maken? Hoe?

Is er meer info of ze nog beschikbaar zijn (ik kon vanochtend niet,en wil na mijn werk even kijken)?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
nocalimero schreef op 14 april 2004 @ 15:11:
Vraagje over de DVD-Cinema set van de Aldi:

- is 'ie regiovrij?
- zo niet, is die dan eenvoudig regiovrij te maken? Hoe?

Is er meer info of ze nog beschikbaar zijn (ik kon vanochtend niet,en wil na mijn werk even kijken)?
In de handleiding staat dat ie voor regio 2 is, en evt hoe je m regiovrij kan maken, dat weet ik niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Nog een vraagje:

wat is het Medion typenummer van de Aldi-set?
(misschien dat je via dat nummer de regio-hack kunt achterhalen ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met zo'n kort kabeltje wordt het dus een stuk oninteressanter :'( Wilde eigenlijk zo nog even kijken of er nog wat lagen bij de Aldi hierzo; maar denk dat ik het maar laat zitten! Als je dan ook nog kabels moet fixen etc. heb nog wel zo'n soort kabel liggen maar toch....ik wacht wel even tot ik hem echt hard nodig heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hmm, ik moet dus ook even een verlengkabel hebben. Maar die zijn helaas wel aardig duur :s

Gemiddel voor een 1.8m betaal je iets van 8 euro ongeveer.

Zijn ze niet ergens goedkoper of dergelijke?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
nocalimero schreef op 14 april 2004 @ 15:25:
Nog een vraagje:

wat is het Medion typenummer van de Aldi-set?
(misschien dat je via dat nummer de regio-hack kunt achterhalen ...)
Het is de MD 40205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Dan heb ik via google een regio-hack gezien: (wel in het duits ...); zie onder

Overigens wordt op een van de duitse sites gezegt dat de set geen DTS weergeeft. alleen dat 'ie DTS door kan lussen naar een externe dedoder. Kan iemand dat even checken, want dan wordt de set toch minder interessant ..

Vraag is dus, of de set wel of niet DTS geluid weer kan geven.

De regio hack:

codefree bzw. regionfree zu schalten.

1. Player anschalten
2. Lade öffnen
3. Taste "Clear" drücken
4. "1369" eintippen
5. die Ziffer für die jeweilige Region 1=USA, 2=Deutschland etc. 0=regionfree eintippen (in unserem Fall einfach die "0"

(der Player teilt euch nicht mit, dass ihr ihn regionfree geschaltet habt)

Um jedoch zu testen, ob euer "Unternehmen" Erfolg hatte geht wie folgt vor:

1. ins Setup Menu gehen "Einstellungen"
2. "1379" eintippen
3. schauen welche Ziffer ganz unten im neu geöffneten Fenster steht

das wars, sollte eine Sache von ein paar Sekunden sein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Bij Aldi Kampen heb ik zonet nog even zo'n 8-in-1 reader gehaald, en ik erger me zeer aan het korte kabeltje. Hij is voor mij niet fatsoenlijk te gebruiken. Dan maar een duurdere mét normale kabel.

NB: Op het doosje staat ook nog "Incl. USB-verlengkabel". Da's dus geen verlengkabel, da's gewoon zuinigheid :(

Ik heb Medion maar even gebeld; ze kunnen er helaas niets aan doen. Grrrblm. Die ga ik morgen dus gewoon terugbrengen. Als iemand nog behoefte heeft aan zo'n ding; naar Kampen dus :/

Daar staan trouwens ook nog heel wat PC's van de laatste aanbieding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMRJ
  • Laatst online: 28-11-2024
Auf den ersten Blick sieht das Gerät sehr edel aus. Das aufbauen ist sicher auch für ungeübte ein Kinderspiel - verschiedenfärbige Kabel sorgen für Übersicht. Im Lieferumfang ist auch ein Scartkabel enthalten (lobenswert). Die Entäuschung folgt dann leider gleich beim ersten Hörtest. Wieso höre ich nichts wenn ich eine DVD im DTS-Modus abspiele? Die Erklärung findet sich in der Bedienungsanleitung. "DTS-Sound nur über einen externen Decoder möglich" !!! Und das obwohl das DTS-Logo gross auf dem Gerät prangert !!!??? Naja, auch muss ich sagen ich habe schon 15 Watt Sinus Geräte gehört die besser klingen.
Facit: Für jemanden der ohne viel Geld etwas Heimkino geniessen will das richtige Gerät... weil billig

Geen DTS dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook ondervonden dat hij geen DTS speeld :( :( Nou ja hij speeld het wel alleen heb ik dan geen geluid :'( Nog iets mijn set zat in een nederlandse doos en daar in een duistse doos, mijn menu is dus ook duist :( weet iemand hoe ik deze op nederlands of engels krijg

Tot nu toe mijn bevinden hij leest alle DVD formaten goed en snel het geluid vind ik ook best goed en zoals al eerder genoemd worden de buren er blij van. Het enige wat me tegen viel is dat die subwoofer wel erg groot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 25-09 22:25

4POX

Everybody is wired

Welke formaten leest die cardreader allemaal ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:28
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 17:21:
Ik heb het ook ondervonden dat hij geen DTS speeld :( :( Nou ja hij speeld het wel alleen heb ik dan geen geluid :'( Nog iets mijn set zat in een nederlandse doos en daar in een duistse doos, mijn menu is dus ook duist :( weet iemand hoe ik deze op nederlands of engels krijg

Tot nu toe mijn bevinden hij leest alle DVD formaten goed en snel het geluid vind ik ook best goed en zoals al eerder genoemd worden de buren er blij van. Het enige wat me tegen viel is dat die subwoofer wel erg groot is
Je kunt hem terugbrengen als het je stoort. Speeld is trouwens speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden in Gorinchem nog genoeg cardreaders liggen toen ik er was (stuk of 20).
Hij werkt goed. Korte kabeltje heb ik geen last van, hij ligt toch naast mijn USB-hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
4POX schreef op 14 april 2004 @ 17:29:
Welke formaten leest die cardreader allemaal ?
- CompactFlash 1
- CompactFlash 2
- Smartmedia
- Microdrive
- Secure Digital Card
- Multimedia Card
- Sony Memory Stick
- Sony Memory Stick Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Aldi-krantje meegenomen en ingescand, deze aanbiedingen staan nl. nog niet op de website.
Afbeeldingslocatie: http://www.vanachterberg.com/rik/images/aldi-21-april.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 11:05

glashio

C64 > AMIGA > PC

WoW :D Die Heren Slippers _/-\o_

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem dan meteen zo'n overheerlijk flesje chilleense wijn mee :P kan je lekker tussen die plantjes gaan zitten in het zonnetje 8) en dan een foto maken met je nieuwe camera...trouwens...

Iemand ervaring met die camera? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Doe dan gelijk een afwasborstel :+

Het valt mij wel op dat er steeds meer 'techniek' bij de Aldi te koop is, ik ben benieuwd of die DVD-VHS combo wat is.

Het model van die 5MP camera komt mij wel bekend voor eigenlijk, die andere lijkt mij zo'n Aiptek gevalletje.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Handig van de ALDI. Eerst een cardreader met te kort kabeltje verkopen om de week erna een USB Hub te verkopen ;)

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Die afwasborstels zijn ideaal. Pak van 4 voor 1.89
Los kosten ze ongeveer een euro.

maar die USB-hub is zeker wel de moeite waard. Alleen die zal wel weer net zo'n lang kabeltje hebben als die cardreader |:(

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wordt de USB-Hub ook door Typhoon "gemaakt" :)
Specs zijn als volgt:

(Art. No. 83045 - TYPHOON USB-HUB 2.0)
Features
* supports USB2.0 as well as USB1.1
* Hot Plug & Play
* 4 USB 2.0 high speed ports at 500mA each
* 5 LED indicators for HUB status
Specifications
* Transfer rates: 1.5 / 12 / 480Mbit
* Power supply: 5V ~ 500mA each port
* Dimension: 98 x 62.5 x 21 mm
System requirements
* Intel® Pentium® II 266 MHz or above
* 64MB of system memory or more
* One available USB port - version 1.1 or 2.0
* Windows® 98 SE / ME / 2000 / X

Trust verkoopt hem ook voor 29,95.
En het lijkt erop dat Sweex hem ook verkoopt.

Hm. Het "power" lampje van mijn cardreader brandt helemaal niet :S

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Morgen gaat Media Markt Alkmaar open, met speciale aanbiedingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iemand dat ook dat er een nederlandse doos om de duitse doos heen zat en dat heel het menu duits is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 19:35:
Had iemand dat ook dat er een nederlandse doos om de duitse doos heen zat en dat heel het menu duits is :(
Ja, had ik precies t zelfde, maar dat maakt niet uit, het menu kan je in het nederlands zetten .. of in het engels, wat je zelf wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus geprobeerd alleen is alles dus nog in het duits :( doe ik soms iets verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op 14 april 2004 @ 19:28:
Morgen gaat Media Markt Alkmaar open, met speciale aanbiedingen!
Ik zeg die jongens zijn goed bezig!! Zeker leuk spul ... zou graag die draadloze telf willen hebben , maarja ... en die mp3stick ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de BCC in de aanbieding: PHILIPS LX3750W
voor 399, best wel mooie aanbieding lijkt mij, aangezien de normale prijs € 475 - 574,99 is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 19:50:
Bij de BCC in de aanbieding: PHILIPS LX3750W
voor 399, best wel mooie aanbieding lijkt mij, aangezien de normale prijs € 475 - 574,99 is..
Misschien handig om erbij te zetten wat het is...
* Gutteguttegut heeft nl. geen ideeeeee.....

[ Voor 4% gewijzigd door Gutteguttegut op 14-04-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 19:40:
Dat heb ik dus geprobeerd alleen is alles dus nog in het duits :( doe ik soms iets verkeerd
Ik denk t ... want bij mij was t zo veranderd .. je moet op setup drukken, op je afstandsbediening, dan naar systemeinstellungen gaan en dan naar osd sprache gaan en dan kan je daar voor niederland (nederlands) kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op 14 april 2004 @ 19:53:
[...]
Misschien handig om erbij te zetten wat het is...
* Gutteguttegut heeft nl. geen ideeeeee.....
DTS DVD-speler + 5.1 boxen
Weergave mp3+jpg enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psboy schreef op 14 april 2004 @ 19:57:
[...]

Ik denk t ... want bij mij was t zo veranderd .. je moet op setup drukken, op je afstandsbediening, dan naar systemeinstellungen gaan en dan naar osd sprache gaan en dan kan je daar voor niederland (nederlands) kiezen
Jaaa nu doet hij het super :) is bij jou toevallig het beeld soms ook een beetje vreemd dat er hoe moet je het zeggen bewegingen in het beeld zitten dus niet de film. Ik had de bijgeleverde scartkabel gebruikt zometeen maar ff een eigen kabel pakken die dikker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:37:
[...]

Jaaa nu doet hij het super :) is bij jou toevallig het beeld soms ook een beetje vreemd dat er hoe moet je het zeggen bewegingen in het beeld zitten dus niet de film. Ik had de bijgeleverde scartkabel gebruikt zometeen maar ff een eigen kabel pakken die dikker is :)
ja heb ik geloof ik ook, ik zelf gebruik de video out of in :P, weet niet precies .. tis iig een gele dunne kabel (tulip stekker ofzo iets) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht die DVD/TV ook. De zenderzoeker heeft op een aantal kanalen een probleem met het vasthouden van het signaal, maar na fijninstelling lijkt dat opgelost.

Probleem met het aansluiten van het Digital Dolby 5.1 systeem:
Ik probeerde de Medion 5.1. speakerset, maar dat lukte niet. De DVD/TV heeft i plug uitgang voor aansluiting van een digitaal 5.1 systeem, de [Medion set heeft in ieder geval 3 uitgangen nodig. Misschien is die voor de PC bedoelde speakerset helemaal niet bedoeld voor dit soort toepassingen.
Toevallig stond bij Trekpleiseter een 5.1 speakersetje dat wel bedoeld was voor aansluiting op een TV. Maar ook dat lukte niet. Met de daarbij horende kabels kun je het 5.1 systeem aansluiten op de 2 uitgangen van een TV met 5.1 systeem.
Een TV/PC etc. handelaar wilde me voor €200- een systeem verkopen dat ik tussen de DVD/TV en een 5.1 speakersetje zou moeten aansluiten. Dat leek me toch wel een beetje onzin worden.

Wat ik op deze DVD/TV wel kan aansluiten? Wat een Inspire 5500 is, weet ik niet. Als Digital Dolby 5.1 een algemeen gebruikelijk systeem is, kan het toch niet moeilijk zijn om legio speakersetjes te vinden die aangesloten kunnen worden?
Wat is er eigenlijk 5.1 aan die enkele tulp uitgang voor Digital Dolby van deze Aldi DVD/TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is gewoon video out. Heb je trouwens die kabels al door die standaard heen gehaalt. wat een kut werk ik krijg ze er nog niet door heen dat gepriegel ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz

TaZz

Nostalgist

Geen DTS dus bij dat Medion homecinema setje :(

Ik vind dit eerlijk gezegd gewoon een beetje oplichterij. Een mooi DTS logo op de doos plakken, en ook nog eens op de website "DTS meerkanaals-toonsysteem" vermelden, en dan blijkt er dus helemaal geen DTS op te zitten :? :(

En op de website staat dus zo'n leuke zin dat zet- en drukfouten verbehouden zijn, dus waarschijnlijk kun je ook niks reclameren ofzo. Behalve dan de hele zooi terugbrengen.

Gaat iemand van jullie nog het setje terugbrengen of heb je zoiets van laat maar zitten?
Ik vind het zelf op zich wel prima zo, maar ik baal er eigenlijk wel goed van. Ik heb ook geen zin om de hele boel weer in te pakken en terug te brengen.

edit:

Net nog een keertje op de doos gekeken, en daar staat zover ik kon zien niks over DTS op. Maar op de website van de ALDI staat het dus wel, en daar was ik dus van uitgegaan. In de winkel heb ik niet eerst de hele doos bestudeerd.

[ Voor 17% gewijzigd door TaZz op 14-04-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
TaZz schreef op 14 april 2004 @ 21:32:

Ik vind dit eerlijk gezegd gewoon een beetje oplichterij. Een mooi DTS logo op de doos plakken, en ook nog eens op de website "DTS meerkanaals-toonsysteem" vermelden, en dan blijkt er dus helemaal geen DTS op te zitten :? :(
Net zoiets als "incl. USB-verlengkabel" op het doosje van de Medion 8-in-1 memory reader, waarna blijkt dat er een kabeltje van nog geen 10cm in zit. Alleen deze is wat gemakkelijker terug te brengen, wat ik dus ook ga doen morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegve
  • Laatst online: 17-09 08:23
Nog even over die webcam. NIET DOEN, ik heb 'm de vorige keer gehaald en na een dag weer terug gebracht. Kon niet herkennen wat ik fotografeerde of webcamde. Heel erg vaag en donker beeld. Binnen geen enkele foto herkenbaar, buiten heb ik het voor elkaar gekregen om een fiets in fel zonlicht herkenbaar in beeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TaZz schreef op 14 april 2004 @ 21:32:

En op de website staat dus zo'n leuke zin dat zet- en drukfouten verbehouden zijn, dus waarschijnlijk kun je ook niks reclameren ofzo. Behalve dan de hele zooi terugbrengen.

Gaat iemand van jullie nog het setje terugbrengen of heb je zoiets van laat maar zitten?
Ik vind het zelf op zich wel prima zo, maar ik baal er eigenlijk wel goed van. Ik heb ook geen zin om de hele boel weer in te pakken en terug te brengen.

edit:

Net nog een keertje op de doos gekeken, en daar staat zover ik kon zien niks over DTS op. Maar op de website van de ALDI staat het dus wel, en daar was ik dus van uitgegaan. In de winkel heb ik niet eerst de hele doos bestudeerd.
Ik heb dat dus ook zelfs op de dvd spele staat het logo van DTS en als je een DTS DVD/CD erin stopt geeft hij gewoon netjes in de display aan DTS alleen hoor je dan niks |:( ik breng hem denk ik niet terug maar baal er wel van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

koelkast schreef op 14 april 2004 @ 21:41:
[...]

Net zoiets als "incl. USB-verlengkabel" op het doosje van de Medion 8-in-1 memory reader, waarna blijkt dat er een kabeltje van nog geen 10cm in zit. Alleen deze is wat gemakkelijker terug te brengen, wat ik dus ook ga doen morgen :(
Je kan ook een verlengkabel los kopen, zijn vast niet zo duur :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 21:57:
[...]

Ik heb dat dus ook zelfs op de dvd spele staat het logo van DTS en als je een DTS DVD/CD erin stopt geeft hij gewoon netjes in de display aan DTS alleen hoor je dan niks |:( ik breng hem denk ik niet terug maar baal er wel van :(
Als een DTS logo erop staat betekend het haast nooit dat het DTS support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32
Mmm, zat er zelf ook aan te denken om zo'n setje te halen, maar als er geen DTS op zit wordt het al snel minder :(

* Nielson is verder benieuwd hoe men die giga doos thuis heeft gekregen :?

Ben vanmiddag even wezen kijken of ze er nog waren, maar heb 'm laten staan omdat ik bang was dat 'ie gewoon niet in m'n auto (323F) paste (achteraf misschien dus wel weer gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dts logo van de medion home cinema set is ook het logo voor DTS Digital Out, wat dus inhoudt dat hij het kan lezen en dan naar de digitale uitgangen (digital outs) stuurt. Op de doos stond het dts logo helemaal niet, het stond wel wat vaag in de folder, maar er staat niet dat hij het afspeelt.

Verder speelt hij fantastisch voor een set van 179 euro, ben errug blij ermee.

Weet iemand de echte fabrikant, merk en type toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de set gewoon lopens op gehaald ik woon nog geen 100 meter van de aldi af :) in het winkelwagentje paste hij trouwens niet :) Maar voor de rest is het een erg mooi setje alleen jammer van die DTS maar goed daar valt mee te leven ik heb hem voor mijn slaapkamer gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die cardreader:

Voor dat korte kabeltje had ik al gewaarschuwd op een pagina of 2 terug.
[rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 6][/rml]

Ik heb deze bijna zelfde cardreader bij Dixons gehaald omdat die versie WEL XD kaartjes aankan. Is alleen een stuk duurder, 19.95.

Merk is HAMA en da's toch een redelijk gerenommeerd merk, dan verwacht je niet zo'n truc met dat kabeltje. Ik ga er morgen mee terug want dit slaat echt nergens op. Ze geven me er maar mooi een verlengkabeltje bij, en anders mogen ze hem terug hebben !

Overigens is die USB Hub bij de aldi misschien nog wel goedkoper dan alleen een verlenkabeltje, maar ja dan heb je weer een los kastje erbij.
En wie weet hoe kort het kabeltje daar van is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielson schreef op 14 april 2004 @ 22:00:
Mmm, zat er zelf ook aan te denken om zo'n setje te halen, maar als er geen DTS op zit wordt het al snel minder :(
Alsof je de betere klank van DTS gaat horen op die prutsboxjes die bij zo'n setje zitten.....

Ik zeg leuk voor op de kinder/slaap kamer maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 23:51:
[...]

Alsof je de betere klank van DTS gaat horen op die prutsboxjes die bij zo'n setje zitten.....

Ik zeg leuk voor op de kinder/slaap kamer maar verder...
Je staat er nog versteld van wat voor geluid uit die dingen komt :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.