Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel V] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Topicstarter
Nieuwe aanbiedingen, nieuw topic :)

Het is eens in de twee weken raak in AV: Bouwmarkten, mediamarkten en vooral de Aldi en LIDL strooien bij 80% van de nederlandse huishoudens hun reclame in de bussen. Met als gevolg een stortvloed aan "is dit wat" topics, door mensen die graag voor weinig een (veelal) speakersetje -al dan niet met DVD- speler willen kopen en zich afvragen welke kwaliteit ze kunnen verwachten. Ik heb ze een tijdje toegestaan, maar het werd op een gegeven moment het te erg. En heb ze daarom de afgelopen week consequent (zoveel mogelijk dan ) op slot gedaan. Niet omdat ze per topic niet aan de eisen voldeden, maar simpelweg omdat ze door hun grote aantal een te grote vervuiling gaven.

Maar uiteindelijk zou je in AV wel dit soort vragen moeten mogen stellen Dus vandaar dat we het voor de komende tijd in dit topic centraal gaan houden.
Dus ook al gaat de titel over ALDI's en LIDL's, dit topic is er ook voor de praxis/karwei/blokker enz enz enz. aanbiedingen.

Dus, dames en heren AV bezoekerts: Elcheapo DVD spelertje op het oog, knallend speakersetje gespot: Overleg hier of het wat is.

Raymond ;)

Deel 4: [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel IV][/rml]
Deel 3: [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel III][/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-01 08:22
Ik herhaal nog even mijn laatste vraag uit deel IV:

En is dit iets:
http://www.lidl.nl/nl/ind...20031215.p.DVD-CD_Hifiset

Ziet er ERRUG leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97183

div-er schreef op 09 december 2003 @ 12:11:
Ik herhaal nog even mijn laatste vraag uit deel IV:

En is dit iets:
http://www.lidl.nl/nl/ind...20031215.p.DVD-CD_Hifiset

Ziet er ERRUG leuk uit.
lijkt me die set die ze nu hebben (misschien is het nu wel 'hadden') beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 17:10
Ik heb de DVD home cinema set van de LIDL gisteren gekocht. Het is best een aardig setje, maar ik weet nog niet 100% zeker of ik hem hou:

- De tuner geeft in 5.1 modus alleen geluid via de center speaker (mono dus). In 2.0/2.1 is het geluid wel gewoon goed stereo.

- Het geluid is omschakelbaar tussen 2.0, 2.1 en 5.1. Helaas kan dit, voor zover ik weet, alleen via het OSD. De geavanceerde opties van dat OSD dien je trouwens (elke keer) met een 'geheime' code (staat in de manual) te activeren. Het is een beetje 'dom' dat ze geen knopje voor de geluidsmodus op de afstandsbediening gereserveerd hebben. Het is natuurlijk niet echt handig om je TV aan te moeten zetten omdat je radio wil luisteren... :P De RDS features van de radio activeer je trouwens met het 'display' knopje op de afstandsbediening. Dat stond bij mij niet in de manual.

- Het CAT logo dat je te zien krijgt als je de speler aanzet, bevat een dusdanige heldere witte vlek dat mijn (Philips 70cm 4:3) TV een beetje raar gaat doen. De vlek wordt langzaam groen en verdwijnt ook weer langzaam als het logo uit beeld is. :(

- De speler is niet regiovrij voor zover ik weet. Ik heb ook nog geen eventuele codes kunnen vinden.

- Hij speelt geen DVD+R/RW volgens de manual. Ik heb gelukkig een DVD-R/RW brander, maar het is toch onhandig om schijfjes van kennissen niet te kunnen afspelen. Ik heb dit trouwens nog niet getest.

- Hij speelt alleen MP3 op ISO9660 CD's volgens de manual. Geen ondersteuning voor lange bestandsnamen, subdirectories, laat staan DVD's. Nog niet getest.

Ik ben nog steeds op zoek naar technische gegevens. De set heeft als typenummer HTC-2050, de speler DVA-2050, maar ik heb alleen wat kunnen vinden over de HTC-2002 (voorloper?). Termen als 'smart navi' in de manual deden me al vermoeden dat het om een Raite/Yamakawa ging en ook het OSD is bijna helemaal hetzelfde als dat van m'n Yamakawa 715, maar ik heb nog geen gelijkwaardig model kunnen vinden. De website van Raite http://www.raite.com.tw blijkt zelfs helemaal niet meer te bestaan... :P

[ Voor 4% gewijzigd door mvdklip op 09-12-2003 14:05 . Reden: minder smilies ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77642

Ik ging naar de leenbakker voor het volgende boxen setje

http://www.leenbakker.nl/nl/index2.asp?MenuID=9&ID=640

Verkopen ze deze niet bij mij in de regio :(

Dus geen info over deze set..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-04 21:11

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 77642 schreef op 09 december 2003 @ 12:58:
Ik ging naar de leenbakker voor het volgende boxen setje

http://www.leenbakker.nl/nl/index2.asp?MenuID=9&ID=640

Verkopen ze deze niet bij mij in de regio :(

Dus geen info over deze set..
Welke regio is dat dan???

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gutteguttegut schreef op 09 december 2003 @ 13:05:
[...]
Welke regio is dat dan???
Regio emmen (drenthe)

Bedrijven op een bepaald indsutrie gebied in emmen mogen geen wit/bruin goed verkopen, en Leenbakker zit dus op dat stukje industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

weet iemand iets over de blokker

xiron portable dvd speler?

TFT/LCD 17,8cm display in 16:9
DVD speelt af
VCD/SVCD/CDDA/CD-R/RW/MP#-cd/JPG cd
on screen display in NL/Duits/Frans/Eng/
Digitale audio uit
Dobly digital AC-# DTS
Slow motion DVD playback in div. snelheden
Stereo luidsprekers
kinderslot
zoom funtie
repeat functie
equalizer
+ AB en in-ear hoofd telefoon

maar kan deze ook + - DVD aan ?
wie heeft meer spec

op de blokker.nl staat i nog niet , al wel in boekjes

kost 299, + gratis opbergtas
(advies prijs 379,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60359

Zag in het foldertje van Modern Electronics precies dezelfde portable DVD speler. Ook €299,-
Kon em niet terugvinden op de site.
Wel leuk speelgoed, maar zo duur. Ik sleep mijn el cheapo spelertje gewoon het hele huis door. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01
Die staat hie in Belgie nu in de aldi, alleen kost hij hier wel 379,- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

mvdklip schreef op 09 december 2003 @ 12:50:
Ik heb de DVD home cinema set van de LIDL gisteren gekocht. Het is best een aardig setje, maar ik weet nog niet 100% zeker of ik hem hou:

- De tuner geeft in 5.1 modus alleen geluid via de center speaker (mono dus). In 2.0/2.1 is het geluid wel gewoon goed stereo.

- Het geluid is omschakelbaar tussen 2.0, 2.1 en 5.1. Helaas kan dit, voor zover ik weet, alleen via het OSD. De geavanceerde opties van dat OSD dien je trouwens (elke keer) met een 'geheime' code (staat in de manual) te activeren. Het is een beetje 'dom' dat ze geen knopje voor de geluidsmodus op de afstandsbediening gereserveerd hebben. Het is natuurlijk niet echt handig om je TV aan te moeten zetten omdat je radio wil luisteren... :P De RDS features van de radio activeer je trouwens met het 'display' knopje op de afstandsbediening. Dat stond bij mij niet in de manual.

- Het CAT logo dat je te zien krijgt als je de speler aanzet, bevat een dusdanige heldere witte vlek dat mijn (Philips 70cm 4:3) TV een beetje raar gaat doen. De vlek wordt langzaam groen en verdwijnt ook weer langzaam als het logo uit beeld is. :(

- De speler is niet regiovrij voor zover ik weet. Ik heb ook nog geen eventuele codes kunnen vinden.

- Hij speelt geen DVD+R/RW volgens de manual. Ik heb gelukkig een DVD-R/RW brander, maar het is toch onhandig om schijfjes van kennissen niet te kunnen afspelen. Ik heb dit trouwens nog niet getest.

- Hij speelt alleen MP3 op ISO9660 CD's volgens de manual. Geen ondersteuning voor lange bestandsnamen, subdirectories, laat staan DVD's. Nog niet getest.

Ik ben nog steeds op zoek naar technische gegevens. De set heeft als typenummer HTC-2050, de speler DVA-2050, maar ik heb alleen wat kunnen vinden over de HTC-2002 (voorloper?). Termen als 'smart navi' in de manual deden me al vermoeden dat het om een Raite/Yamakawa ging en ook het OSD is bijna helemaal hetzelfde als dat van m'n Yamakawa 715, maar ik heb nog geen gelijkwaardig model kunnen vinden. De website van Raite http://www.raite.com.tw blijkt zelfs helemaal niet meer te bestaan... :P
Ik wil graag weten:
- snapt hij DVD+R/RW ?
- snapt hij mp3 gebrand op een DVD
- kent hij shuffle play voor de mp3's

staat hij op deze site soms? www.cat-sound.de

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
freddifish schreef op 09 december 2003 @ 15:22:
[...]

Ik wil graag weten:
- snapt hij DVD+R/RW ?
- snapt hij mp3 gebrand op een DVD
- kent hij shuffle play voor de mp3's
Edit: zie Anoniem: 6163 in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..." en mvdklip in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..."
staat hij op deze site soms? www.cat-sound.de
Dat is inderdaad de site van de fabrikant, maar dit model (2050) staat er niet op helaas.

[ Voor 34% gewijzigd door mvdklip op 10-12-2003 07:30 . Reden: nieuwe gegevens ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 15-03 19:49

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Iemand die projector van de Aldi al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84377

Ik heb helaas geen meetlat bij de hand maar de zuilen zijn aardig hoog (zo rond 1 meter). Ik vond het geluid goed maar ik ga het morgen terug brengen ivm het niet kunnen decoderen van dolby digital geluid. Ik moet dus nu een receiver kopen om deze dingen aan de praat te krijgen. Ik kan ze namelijk ook niet aansluiten op mijn JVC dvd speler omdat er geen optische uitgang zit op de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-04 21:11

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 84377 schreef op 09 december 2003 @ 17:43:
Ik heb helaas geen meetlat bij de hand maar de zuilen zijn aardig hoog (zo rond 1 meter). Ik vond het geluid goed maar ik ga het morgen terug brengen ivm het niet kunnen decoderen van dolby digital geluid. Ik moet dus nu een receiver kopen om deze dingen aan de praat te krijgen. Ik kan ze namelijk ook niet aansluiten op mijn JVC dvd speler omdat er geen optische uitgang zit op de speakers.
Mail me ff..ik kan ze hier niet meer krijgen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Die PDA met GPS vind ik heel interessant, maar weet iemand welk merk het is? Wat er op staat en of het wat is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6163

De DVD home cinema van de Lidl speelt dus wel DVD+R ,+RW nog niet geprobeerd.Ook speelt ie mp3 DVD's af ,wel lekker 1200 nrs op DVD en laat maar gaan. Shuffle moet ik ook nog uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 01:23

Brothar

meester

Maar om bij FM-radiostereo geluid te krijgen moet je de downmix omschakelen, en bij dvd weer terugzetten naar downmix=5.1 !
(vergelijk mijn posting in deel IV, page 40; dit is de reactie vanuit duitsland:
"Sehr geehrter Kunde,

im Radiobetrieb müssen Sie immer auf Stereo umschalten. Da das Hauptsignal,
die Sprache, nur der Center-Kanal wiedergibt. Im DVD-betrieb müssen sie dann
allerdings wieder auf 5.1-Kanal-Sound umschalten. Eine andere Lösung gibt es
nicht.

Mit freundlichen Grüssen
Ihr Logicom Team ")

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Brothar schreef op 09 december 2003 @ 20:28:
(vergelijk mijn posting in deel IV, page 40; dit is de reactie vanuit duitsland:
euhm, of het op pagina 40 staat ligt er heel er aan hoeveel postings je per pagina ziet.. bij mij is dat hele topic namelijk maar 21 pagina's lang :P

je kan beter even een linkje naar je post neerzetten, dat linkje zit onder de datum die bovenaan je post staat. als je die gewoon copy/pasted in je posting, maakt react er een mooi linkje van als volgt: Brothar in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..."

(die is het toch?)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar

Brothar

meester

Goed gezien, en bedankt voor de tip (weer wat geleerd :) ).
Trouwens over MP3-players gesproken: ook Lidl heeft er één maandag a.s. (wel mindere specs, maar extra aansluitingen mogelijk: op autoradio via "cassette-deel").
Aldi: http://www.aldi.nl/index_nl.htm
Lidl: http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Draagbare_MP3-CD_speler

[ Voor 86% gewijzigd door Brothar op 09-12-2003 22:24 ]

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Anoniem: 6163 schreef op 09 december 2003 @ 19:39:
De DVD home cinema van de Lidl speelt dus wel DVD+R ,+RW nog niet geprobeerd.Ook speelt ie mp3 DVD's af ,wel lekker 1200 nrs op DVD en laat maar gaan. Shuffle moet ik ook nog uitzoeken
Mooi nieuws dat ie DVD+R kan afspelen. Was het een film op DVD+R of MP3's?

Inderdaad, ik heb gisteren een DVD-RW vol MP3's geprobeerd en die kon ik met behulp van 'smart navi' gewoon browsen en de MP3's erop afspelen. :)

Met de 'PBC' toets kun je wisselen tussen 'folder', 'random' en 'shuffle on'. Wat het precies allemaal is ben ik nog niet achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Brothar schreef op 09 december 2003 @ 20:28:
Maar om bij FM-radiostereo geluid te krijgen moet je de downmix omschakelen, en bij dvd weer terugzetten naar downmix=5.1 !
Precies, daar was ik dus ook achter (zie m'n eerdere posting). Wat ik al zei: beetje dom dat ze hier geen knopje voor gereserveerd hebben op de AB. :P

Het zou fijn zijn als we erachter komen van welk merk deze speler nou echt is, dan kunnen we misschien wat tools/hacks vinden. Wat misschien nog de moeite is (zit nu zelf op m'n werk):

- De code 'stop', 'stop', 'setup', 'slow', 'skip left', '3' proberen. Normaliter kun je daarmee de versie van de Raite/Yamakawa firmware tonen.

Update: werkt niet. Ik heb bij toeval wel de code '0815' ontdekt. Type deze code op het setup-scherm en de speler reset zijn instellingen.

- CAT danwel Logicom per mail vragen om codes om de speler regiovrij te maken? Dan kunnen we zoeken naar spelers met dezelfde code.

Update:

since 13 September 2003 the new Law of copyright §95a allows not to change
Regioncode, that's why the DVA-2050 is only for Region 2 (Europe).

best regards
Your Logicom Team

---

> Is it totally impossible to change the regioncode or aren't you allowed to give me
the code?

in reference to the new copyright Law we have totally cancelled the Region
code Change Function.
the code 4711 is only for entering expert setup menu.

best regards
Your Logicom Team

---

> And code '0815' is for resetting to defaults... ;-)

Yes this Code is only for our Service.

Update 17-12-2003: Ik vroeg me al af waarom een 'reset to defaults' code alleen 'for our service' zou zijn... Dezelfde code (maar dan op een andere plek) gebruik je voor de region select!:

open, 0, 8, 1, 5, [region]

Waarbij [region] een getal tussen de 1 en 6 is. Multiregion heb ik nog niet geprobeerd, maar ik vermoed dat je daar 0 voor kan gebruiken.

:D

[ Voor 107% gewijzigd door mvdklip op 17-12-2003 09:43 . Reden: code gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04 21:04
Ik heb het Aldi draadloze weerstation gekocht. Helaas werkte de DCF automatische tijdsynchronisatie niet en na inruil werkte de tweede ook niet. Openschroeven leerde dat er een los DCF-ontvangerprintje in zit. De signaal namen staan er bij geprint, dus ik meteen de voltmeter erop zetten, maar inderdaad geen signaal te zien op de data pin. Mijn ervaring met dergelijke ontvangerprintjes van Conrad is dat de ontvangst zo beroerd is dat ze hier in nederland niet functioneren, en ik woon maar 40km van de duitse grens af.
Volgens de handleiding staat de zender in Frankfurt am Main (364km van hier met de auto) en is het bereik 1500km.
Waarschijnlijk doet zo'n ding het alleen als je naast de zender staat, of het is gewoon een foute serie. :( Mijn DCF wekkertje doet het uitstekend hier, dus het moet kunnen... Gelukkig kan je bij het weerstation ook de tijd met de hand instellen, alleen heb je dikke kans dat je dit vaak moet doen want het is maar de vraag of de klokoscillator wel gecalibreerd is omdat er immers toch een ontvanger in zit. Kortom, een afrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Nu weer een set bij Karwei in de aanbieding:

http://www.karwei.nl/aanbiedingen/index.jsp?item=5003a3

Afbeeldingslocatie: http://www.karwei.nl/elements/50_a3.jpg

Zijn deze dingen nou eigenlijk het geld waard? Voor 300 heb je een set van een A-merk en een stuk meer vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Die karwei set is allang uitverkocht.
Ik heb aan het showmodel (die stond er nog) zitten frutten en de knoppen en afwerking is zeker goed te noemen, niet van die goedkope knop klikjes etc.
Geluid geen idee.

300 euro is toch wel even een bak geld meer natuurlijk, of die a merk nou ook zo goed klinken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:31
Bij de Kruidvat, Home Cinema set voor 99,95 euro

http://kruidvat.amercom.n...ine_72_pagina_1_groot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://home.conceptsfa.nl/%7Everlinde/Picture%20002.jpg

aanbieding aldi vanaf 17 december, staat nog niet op de site, morgen wel waarschijnlijk. Wat vinden jullie ervan? Lijkt mij een prima set, graag commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ploink schreef op 10 december 2003 @ 13:54:
Openschroeven leerde dat er een los DCF-ontvangerprintje in zit. De signaal namen staan er bij geprint, dus ik meteen de voltmeter erop zetten, maar inderdaad geen signaal te zien op de data pin. Mijn ervaring met dergelijke ontvangerprintjes van Conrad is dat de ontvangst zo beroerd is dat ze hier in nederland niet functioneren, en ik woon maar 40km van de duitse grens af.
Dat soort printjes werken niet / slecht als er een tlbuis / computer / magnetron / tv / speaker oid in de buurt is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 97183 schreef op 10 december 2003 @ 15:15:

aanbieding aldi vanaf 17 december, staat nog niet op de site, morgen wel waarschijnlijk. Wat vinden jullie ervan? Lijkt mij een prima set, graag commentaar.
Geen DTS ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel dolby digital (AC3) decoder, wat is precies het verschil tussen ac3 en dts? hoor je dat meteen?? De een heeft grotere bandbreedte, maar hoe merkbaar is dat? En ik denk dat die niet regio vrij is! maar dat is vaak op te lossen, klopt dat?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 97183 op 10-12-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 97183 schreef op 10 december 2003 @ 15:28:
wel dolby digital (AC3) decoder, wat is precies het verschil tussen ac3 en dts? hoor je dat meteen?? De een heeft grotere bandbreedte, maar hoe merkbaar is dat? En ik denk dat die niet regio vrij is! maar dat is vaak op te lossen, klopt dat?
Ja, dat hoor je meteen. Ik zou zeggen "ga eens langs een audio zaak om het verschil zelf te beluisteren". Bovendien is het belangrijk als je bv een PS2 / XBOX oid wilt aansluiten (als dat uberhaubt met die set kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Deze beamer van Aldi lijkt mij wel wat.
• portable all-in-one LCD projector
voor home entertainment en
multimedia toepassingen
• gemakkelijk aan te sluiten op bijv.:
DVD speler, videorecorder, TV,
PC-desktopcomputer,
notebook of spelcomputer, afhankelijk
van aansluitingen op uw apparaat
technische specificaties:
• 1200 ANSI-lumen
• contrast ratio: 400:1
• resolutie: SVGA (800 x 600)
• progressive scan compatibiliteit
• manuele zoomfunctie,
stilstaandbeeld functie,
horizontale en verticale spiegelfunctie
• beeldformaten: 4:3 en 16:9
• trapezium correctie: +/- 30°
• OSD (on screen display)
meerdere talen
• Pal/Secam/NTSC
• Netspanning: 110-240 Volt 50-60 Hz
aansluitingen:
• video in
• S-video in
• 3 x audio in (2x RCA/ 1 x 3.5 mm jack)
• composite in
• VGA in
meegeleverde onderdelen:
• incl. draagtas
• incl. afstandsbediening
Ik kijk af en toe wat DivX fimpjes en DVD's. Mijn monotor heeft een contrast ratio van 1 : 700 deze beamer 1: 400. Is dit dan niet veel te weinig? Is de resolutie van 800*600 voldoende?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97183 schreef op 10 december 2003 @ 15:15:

Dat wordt volgende week weer knokken voor de deur bij de aldi.
Als ik zo die specs lees dan is dit wel een heel mooi setje, vooral vergeleken met de andere homecinema sets die deze week verkrijgbaar waren.
100 watt rms woofer dat beukt toch aardig lijkt me, normaal is het pmpo voor deze prijs.
Het vermogen ziet er goed uit, even vanuit gaan dat het in de piek verrot klinkt dan blijft er nog genoeg vermogen om het half open te zetten.
Dat het geen dts heeft zegt niks, veel specs worden altijd niet volledig geplaatst.
3 jaar garantie vind ik ook zoals het hoort _/-\o_
Ik ga hem zeker halen of er moet iets anders beters tevoorschijn komen wat ik betwijfel.

Anoniem: 39596

Ploink schreef op 10 december 2003 @ 13:54:
Ik heb het Aldi draadloze weerstation gekocht. Helaas werkte de DCF automatische tijdsynchronisatie niet en na inruil werkte de tweede ook niet. Openschroeven leerde dat er een los DCF-ontvangerprintje in zit. De signaal namen staan er bij geprint, dus ik meteen de voltmeter erop zetten, maar inderdaad geen signaal te zien op de data pin. Mijn ervaring met dergelijke ontvangerprintjes van Conrad is dat de ontvangst zo beroerd is dat ze hier in nederland niet functioneren, en ik woon maar 40km van de duitse grens af.
Volgens de handleiding staat de zender in Frankfurt am Main (364km van hier met de auto) en is het bereik 1500km.
Waarschijnlijk doet zo'n ding het alleen als je naast de zender staat, of het is gewoon een foute serie. :( Mijn DCF wekkertje doet het uitstekend hier, dus het moet kunnen... Gelukkig kan je bij het weerstation ook de tijd met de hand instellen, alleen heb je dikke kans dat je dit vaak moet doen want het is maar de vraag of de klokoscillator wel gecalibreerd is omdat er immers toch een ontvanger in zit. Kortom, een afrader.
Ik heb ook zo'n ding aangeschaft, maar hier geen centje pijn hoor. Na ongeveer 3 minuten werd de datum en tijd automatisch ingesteld (ik woon in Breda). Ook temperatuur binnen en buiten doen het prima. En de overige functies doen het ook allemaal. Hij ziet er overigens ook best leuk uit Ik vind het voor dit geld echt een aanrader.

Anoniem: 60403

a.s Donderdag bij de Lidl (18-12)

Draagbare DVD speler met monitor :9

* Draagbare DVD-speler met monitor
* Specificaties:
* 220° Draaibaar kleuren 6.4'' TFT-LCD scherm
* Geschikt voor DVD, CD, MP3, CD-R(W), SVCD en JPEG
* Dolby Digital (AC-3) Audio-uitgang
* Dolby Digital (AC-3) Audio-decoder (2 kanalen)
* TV-tuner
* DTS Digital
* 24 Bit audio D/A converter
* On-Screen Display
* Ingebouwde luidsprekers (stereo)
* Kinderslot
* 2 Aansluitingen voor hoofdtelefoon met regelbaar volume
* DVD-functies:
* Zoomfunctie
* Slowplay
* Zoeken op titel, hoofdstuk of tijd
* Taalkeuze voor ondertitel en spraak
* Inclusief:
* Multifunctionele afstandbediening
* Sigarettenaanstekeraansluiting voor in de auto
* Afm.: 19.4 x 17.7 x 7.7 cm.

289,00

http://www.lidl.nl/nl/ind...re_DVD_speler_met_monitor

Anoniem: 35647 schreef op 10 december 2003 @ 16:39:
[...]

Dat wordt volgende week weer knokken voor de deur bij de aldi.
Als ik zo die specs lees dan is dit wel een heel mooi setje, vooral vergeleken met de andere homecinema sets die deze week verkrijgbaar waren.
100 watt rms woofer dat beukt toch aardig lijkt me, normaal is het pmpo voor deze prijs.
Het vermogen ziet er goed uit, even vanuit gaan dat het in de piek verrot klinkt dan blijft er nog genoeg vermogen om het half open te zetten.
Dat het geen dts heeft zegt niks, veel specs worden altijd niet volledig geplaatst.
3 jaar garantie vind ik ook zoals het hoort _/-\o_
Ik ga hem zeker halen of er moet iets anders beters tevoorschijn komen wat ik betwijfel.
Je kunt dit rotzooi zeker ook niet aansluiten op je xbox of wel?

timow schreef op 10 december 2003 @ 16:30:
Deze beamer van Aldi lijkt mij wel wat.
• portable all-in-one LCD projector
voor home entertainment en
multimedia toepassingen
• gemakkelijk aan te sluiten op bijv.:
DVD speler, videorecorder, TV,
PC-desktopcomputer,
notebook of spelcomputer, afhankelijk
van aansluitingen op uw apparaat
technische specificaties:
• 1200 ANSI-lumen
• contrast ratio: 400:1
• resolutie: SVGA (800 x 600)
• progressive scan compatibiliteit
• manuele zoomfunctie,
stilstaandbeeld functie,
horizontale en verticale spiegelfunctie
• beeldformaten: 4:3 en 16:9
• trapezium correctie: +/- 30°
• OSD (on screen display)
meerdere talen
• Pal/Secam/NTSC
• Netspanning: 110-240 Volt 50-60 Hz
aansluitingen:
• video in
• S-video in
• 3 x audio in (2x RCA/ 1 x 3.5 mm jack)
• composite in
• VGA in
meegeleverde onderdelen:
• incl. draagtas
• incl. afstandsbediening
Ik kijk af en toe wat DivX fimpjes en DVD's. Mijn monotor heeft een contrast ratio van 1 : 700 deze beamer 1: 400. Is dit dan niet veel te weinig? Is de resolutie van 800*600 voldoende?
800*600 is genoeg, wel eerst op internet kijken voor info over beamers er zijn genoeg dingen waar je echt op moet letten.

Ik krijg vanmiddag ook een beamer binnen 800*600 maak wel wat pics >:)

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 16:23
Ik heb het foldertje vandaag gekregen en het 2de logo'tje van links lijkt een DTS logo te zijn.
Dus volgens mij heeft die dat wel.

Opzich niet zo'n wereld aanbieding lijkt mij, als je het vergelijkt met de veelal goedkopere aanbiedingen.

Vraag is alleen, valt een merkt te herleiden dat we kennen. Dan kan je het systeem nl. wel op zijn waarde schatten.
Tot die tijd blijft het gokken voor gevorderden.

American Express vraagbaak

Anoniem: 79815

Stinger_Ventura schreef op 11 december 2003 @ 17:52:
[...]

Ik heb het foldertje vandaag gekregen en het 2de logo'tje van links lijkt een DTS logo te zijn.
Dus volgens mij heeft die dat wel.

Opzich niet zo'n wereld aanbieding lijkt mij, als je het vergelijkt met de veelal goedkopere aanbiedingen.

Vraag is alleen, valt een merkt te herleiden dat we kennen. Dan kan je het systeem nl. wel op zijn waarde schatten.
Tot die tijd blijft het gokken voor gevorderden.
Geef mij toch maar liever de logitech z-680 8)

Anoniem: 28059

Dan zou dit hem moeten zijn ! Alleen met merkje Medion erop...
Shit, ziet er toch wel goed uit allemaal... toch maar kerstcadeautje doen dan???

Afbeeldingslocatie: http://store6.yimg.com/I/lcd-projector_1761_103726

Lamp Life 3,000 hours

Inputs RGB: Mini D-Sub 15-pin for computer or component video (optional cable)
S-Video: NTSC, PAL, PAL-60, SECAM, NTSC 4.43, PAL-N, PAL-M
Composite Video: NTSC, PAL, PAL-60, SECAM, NTSC 4.43, PAL-N, PAL-M
Audio: (2 Pair) L/R RCA for video and S-Video
Stereo mini jack for computer
HDTV Compatible: 1080i, 1080i/50Hz, 720p, 480p, 480i

Regulations USA: UL1950, FCC Class B
Canada: CSA950 (C-UL)

Power Requirments 100-120 v / 200-240 VAC, 50 / 60 Hz

Power Consumption 220 W

Warranty Registered owners receive a 2-year limited parts and labor warranty. The lamp, when used under normal operating conditions is warranted for 1000 hours or six months, whichever comes first.

Light Output 1200 ANSI Lumens

Lamp 160 watt NSH

Projection Distance 29" to 435"

Image Size 21" to 300" diagonal

Installation Orientation Floor/Front, Floor/Rear, Ceiling/Front, Ceiling/Rear

Dimensions (WxHxD) 12.2" (W) X 9.7"(D) X 3.5" (H), 310mm X 230mm X 89mm

Net Weight 6.6 pounds, 2.9Kg

VORTEX Technology Plus Provides uncompromising display of video and data. Improves white level, color accuracy, dynamic range, and display of varying levels of black in an image. Picture management enables adjustment of RGB for display of personal color preferences.

AutoSense Technology Projector automatically syncs with any computer signal and features one touch image optimization

Image Magnification 64 step image magnification with location control.

Built-in Speakers 1W monaural

Cabinet Control Panel Lock Restricts access to projector cabinet controls.

Panel 0.7" x 3, p-Si TFT

Keystone Correction ±30°

Native Resolution SVGA (800 x 600 pixels)

Resolutions Supported VGA through UXGA with Advanced AccuBlend

Sync Range Horizontal 15-100 kHz
Vertical 50-120 Hz

Auidble Noise 32dB

Anoniem: 99283

Die beamer is zeker mooi hoor ;) ! Ik heb zelf ook verschillende apparatuur van medion prima service en alles werkt nog top 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

De levensduur hoef je ook niet aan te twijfelen. De specs zijn alleen poep. Ik vind 400:1 echt niet mooi, dit is een ideale presentatiebeamer maar hometheatre? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 06-04 12:31
Anoniem: 60403 schreef op 11 december 2003 @ 12:43:
a.s Donderdag bij de Lidl (18-12)

Draagbare DVD speler met monitor :9
Zo'n ding koop je dus bij elke normale winkel ook voor 300 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92146

Heeft iemand toevallig een scan liggen van de nieuwste folder? Ik ben benieuwd naar die LCD TV die erin staat.

Meteen natuurlijk de vraag, is het wat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 25-04 15:01
Anoniem: 94631 schreef op 12 december 2003 @ 00:32:
De levensduur hoef je ook niet aan te twijfelen. De specs zijn alleen poep. Ik vind 400:1 echt niet mooi, dit is een ideale presentatiebeamer maar hometheatre? Nee.
Idd, en dat 800*600 is ook niet alles... Vind 1024*768 beter bij deze tijd passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Laatst online: 08:40

Alaksandus

Vae puto deus fio

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD07.JPG

Draadloos transmissiesysteem

• frequentie 2.4 Ghz
• installatie zonder kabels
• incl. toebehoren
• draadloos doorgeven van
audio- en video-
signalen, ook door
plafonds en muren
speciaal voor o.a. dvd, video, sateliet

per set
39.99

HIER heb ik dus wel intresse in, ik denk dat dit gewoon hetzelfde bereik/kwaliteit heeft als marmitek of kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven.

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594

DTS vind ik persoonlijk veeel mooier klinken dan Dolby Digital, dus voor mij geen Aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594

Coronaextra schreef op 12 december 2003 @ 09:14:
[afbeelding]

• frequentie 2.4 Ghz
• incl. toebehoren
audio- en video-
signalen, ook door
plafonds en muren

per set
39.99

HIER heb ik dus wel intresse in, ik denk dat dit gewoon hetzelfde bereik/kwaliteit heeft als marmitek of kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven.
Doet dit ding ook VGA verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Anoniem: 95594 schreef op 12 december 2003 @ 10:19:
[...]

Doet dit ding ook VGA verzenden?
Wil ik ook wel weten.

DivX eindelijk op de breedbeeld in de huiskamer kijken? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82429

Die dingen hebben alleen composite (gele tulpje) en stereo (rood/witte tulpje) dus als jij je TV out naar zo'n ding legt kan je je divX gewoon op je TV kijken
Anoniem: 51455 schreef op 12 december 2003 @ 10:29:
[...]

Wil ik ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:02
Anoniem: 51455 schreef op 12 december 2003 @ 10:29:
[...]

Wil ik ook wel weten.

Ik heb een vorige versie van Medion van dit apparaat. Het werkt niet bijzonder goed. Veel storing en je moet ze heel precies op elkaar richten. Ik heb er later 1 van Trust gekocht, die is wel iets duurder maar werkt 10x beter.

Het aparaat werkt dus in principe wel. Ook voor VGA, ik gebruik(te) hem vooral om films op m'n tv te kijken. DE infrarood doorgave van het aparaat werkt bij mijn computer ook erg slecht. Bij een test met mijn videorecorder op een andere kamer werkte het wel vrij aardig.

Ik zelf zou er toch één van Trust, Philips of Marmitek kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Laatst online: 08:40

Alaksandus

Vae puto deus fio

jswinkels schreef op 12 december 2003 @ 10:46:
[...]

Ik heb een vorige versie van Medion van dit apparaat. Het werkt niet bijzonder goed. Veel storing en je moet ze heel precies op elkaar richten. Ik heb er later 1 van Trust gekocht, die is wel iets duurder maar werkt 10x beter.

Het aparaat werkt dus in principe wel. Ook voor VGA, ik gebruik(te) hem vooral om films op m'n tv te kijken. DE infrarood doorgave van het aparaat werkt bij mijn computer ook erg slecht. Bij een test met mijn videorecorder op een andere kamer werkte het wel vrij aardig.

Ik zelf zou er toch één van Trust, Philips of Marmitek kopen.
Bij mij moet ie een afstand van 5m overbruggen zonder door muren te gaan, dan zul je toch geen last hebben van storing? Maar bij zo'n korte afstand is het beeld dan wel goed?

Anders kun je toch terug naar aldi gaan en geld terug vragen?

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Coronaextra schreef op 12 december 2003 @ 09:14:
[afbeelding]

• frequentie 2.4 Ghz
• incl. toebehoren
audio- en video-
signalen, ook door
plafonds en muren

per set
39.99

Dit gaat zeker geweldig lopen interfereren met mijn WIFI netwerk :?
anders lijkt het me wel wat

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Anoniem: 95594 schreef op 12 december 2003 @ 10:17:
DTS vind ik persoonlijk veeel mooier klinken dan Dolby Digital, dus voor mij geen Aldi.
Volgens mij heeft dat Aldi ding wel DTS.
Ik heb de folder hier voor mij liggen, en het ziet er naar uit dat het 2de logo'tje van links toch echt een DTS logo is.

Verder moet je DVD die je er in stopt natuurlijk ook wel in DTS zijn opgenomen ( ongeveer 10% van de films), dus het is niet altijd beter.

Maar mijn gok is dat voor 95% zeker de set DTS heeft.
Alle andere in het segment hebben ook DTS, dus het zou sowieso vreemd zijn als die zonder geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik heb de Aiptec Pocketcam geprobeerd van de Lidl.

Deze camera is zeer compleet geleverd met een 32Mb CF kaartje, GP Powerbank en een setjes van 4 penlite accu's(1800 mAh). De kwaliteit van de Cam is erg ruk vergeleken met de Creative webcam 5 die ik hier al had staan. De kwaliteit van de foto's is matig, er zit teveel rood in.
Wat mij verder tegen viel is dat het TFT schermpje niet uit kan en het stroomverbruik erg hoog ligt, een half uurtje op een lading batterijen is nog net te doen.

Zoek je een leuke cam voor een aardig prijsje kan beter zoeken naar iets anders

[ Voor 3% gewijzigd door Lip op 12-12-2003 11:46 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 26-04 19:09

-Sander-

///M Powerrrrrr

Stinger_Ventura schreef op 12 december 2003 @ 11:33:
[...]

Volgens mij heeft dat Aldi ding wel DTS.
Ik heb de folder hier voor mij liggen, en het ziet er naar uit dat het 2de logo'tje van links toch echt een DTS logo is.

Verder moet je DVD die je er in stopt natuurlijk ook wel in DTS zijn opgenomen ( ongeveer 10% van de films), dus het is niet altijd beter.

Maar mijn gok is dat voor 95% zeker de set DTS heeft.
Alle andere in het segment hebben ook DTS, dus het zou sowieso vreemd zijn als die zonder geleverd wordt.
Vrijwel alle films zijn tegenwoordig in DTS!
Verder hoeft een logo nog niks te zeggen of hij DTS heeft of niet, hij kan het ook ondersteunen. Zodat je hem op een versterker moet aansluiten MET DTS decoder.

Als je DTS wil afspelen op niet DTS compatible apparatuur hoor je dus echt niks....
Tis ff dat je het weet, ga niet zomaar blindelings wat kopen omdat er een logo bij staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand die FF een scan heeft van die LCD TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Graag ff jullie mening gevraagd over deze set, denk erover deze te gaan halen....

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD02.JPG

Digitale DVD home-cinema systeem

• DVD-speler, tuner en luidsprekers
• 5 speakers (elk 50 Watt RMS) en 1
subwoofer (100 Watt RMS)
• leest navolgende formaten: DVD+R /
DVD+ RW / DVD-R / DVD-RW VCD,
SVCD, CD-audio, CD-R, CD-RW,
Photo-CD en MP3/WMA-CD
• compleet systeem in modern
'spiegel' design
• tuner; FM/AM stereo, 30 program-
meerbare zenders,
RDS en 75 Ohm aansluiting
• Dolby Digital (AC3) Decoder,
videoformaten;
4:3 en 16:9, On Screen Display (OSD)
• incl. krachtige subwoofer,
2 x front-luidsprekers,
1 x center-luidspreker en
2 x rear-luidsprekers
• Soundmodus: AC 3 Dolby Digital,
Dolby Prologic II,
Concert, Living-room, Hall,
Bathroom, Cave,
Arena, Church
• incl. IR afstandsbediening
• Aansluitingen:
• scart aansluiting
• S-video uitgang
• AUX ingang (RCA)
• component uitgang
• digitale audio uitgang (coaxiaal)
• 6.3 mm hoofdtelefoonaansluiting
• luidsprekeraansluiting
• AV-uitgang
• (incl. 3.- verwijderingsbijdrage)

per stuk
199.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35476

Anoniem: 92146 schreef op 12 december 2003 @ 12:06:
Niemand die FF een scan heeft van die LCD TV?
Een beetje moeite doen kan ook geen kwaad:
Hier dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35476

EDIT: vorige bericht editten resulteerde dus in nieuw bericht! |:(
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD01.JPG
LCD-TV TFT 30 inch
(75 cm.)
flat display/multimedia

• All in one
• 75 cm beelddiagonaal
• 2 speakers 7 Watt (RMS)
• PIP-functie (picture in picture)
in PC-modus
• gecombineerde LCD-televisie en
TFT monitor
met briljante beeldkwaliteit
gebaseerd op de nieuwste
LCD-techniek
• geschikt voor aansluiten van
home-entertainment en multi media
apparaten
• Technische specificaties:
• contrastratio: 500:1 (type),
helderheid: 450 cd/m2 (type)
• resolutie: 1280 x 768,
zichtbare hoek: 170º (type)
• ingebouwde TV-tuner:
VHF/UHF/Hyperband,
TOP-FLOT teletekst
met 250 programmeerbare pagina's
• systeem:
PAL/SECAM/NTSC/FBAS/RGB/
S-VIDEO
• OSD (on screen display),
99 programmeerbare zenders,
automatische zender zoekfunctie,
beeldformaten: 16:9 en 4:3
• 2 ingebouwde luidsprekers 7 Watt (RMS)
• incl. multifunctionele
IR-afstandsbediening incl. batterijen
• h x b x d: 535 x 870 x 140 mm
(incl. voet)
(incl. 8.- verwijderingsbijdrage)

per stuk
2199.-

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 35476 op 12-12-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35476 schreef op 12 december 2003 @ 12:25:
[...]

Een beetje moeite doen kan ook geen kwaad:
Hier dus!
Hoe kom je daarbij? Via www.aldi.nl kon ik hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraag over een dvd homecinema set in het algemeen.

Ik heb dus een ouwe tv in de slaapkamer staan waar ik dat Aldi apparaat wil neerzetten.
Hierop zit een scart maar deze ondersteunt geen s-video.
Dan sluit ik dus de homecinema aan op de scart van de tv.
Als ik de laptop wil aansluiten via s-video kan ik deze dan in de homecinemaset stoppen en dat het beeld dan via de scart van de homecinema naar de tv in kleur komt?

laptop s-video -> homecinema s-video -> homecinema scart -> scart tv

snappie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 08:07
Zo een config had ik ook "vroeger":

Laptop (voor divx) met svhs + geluid(stereo) => Mustek DVD homecinema => TV met alleen scart..

En alles werkte perfect, behalve het 5.1 geluid, dat werd niet door de Mustek vertaald (kan ie niet).

Weet niet of dat aldi ding dat kan... (dat van dat geluid)
Anoniem: 35647 schreef op 12 december 2003 @ 13:35:
Even een vraag over een dvd homecinema set in het algemeen.

Ik heb dus een ouwe tv in de slaapkamer staan waar ik dat Aldi apparaat wil neerzetten.
Hierop zit een scart maar deze ondersteunt geen s-video.
Dan sluit ik dus de homecinema aan op de scart van de tv.
Als ik de laptop wil aansluiten via s-video kan ik deze dan in de homecinemaset stoppen en dat het beeld dan via de scart van de homecinema naar de tv in kleur komt?

laptop s-video -> homecinema s-video -> homecinema scart -> scart tv

snappie 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door chaosonline op 12-12-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

wat krijgen we over twee weken, een auto bij de aldi :? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een retagged Mercedes waarop een medion embleem zit voor de prijs van een Lada.
Zeg ik geen nee tegen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 22:20
Niet helemaal aldi/lidl, maar:

Vanaf as. zaterdag bij de Office Centre een doosje van 10 TDK CDR 48X 74 min INC. JewelCase voor €2.50 exl. btw.

Inclusief alles is dat dus 29 cent per CDR met doosje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Cutebritney schreef op 12 december 2003 @ 14:36:
Niet helemaal aldi/lidl, maar:

Vanaf as. zaterdag bij de Office Centre een doosje van 10 TDK CDR 48X 74 min INC. JewelCase voor €2.50 exl. btw.

Inclusief alles is dat dus 29 cent per CDR met doosje :)
Handig voor muziek cd backups voor in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 20:33
Iemand de PDA met gps nog gehaald bij de aldi? Mijn vader zit erover te denken om een GPS te halen en wilt weten of dit een goede oplossing is en hoe ie presteerd t.o.v. van de HP ipaq met tomtom2 gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:26
Sodeju, die LCD tv is wel stoer!! Als ik het geld ervoor (over)had kocht ik hem. Maar momenteel vindt ik de LCD tv's nog een tikkie te duur. Ik wacht nog wel even.... ....of koop een gewone breedbeeld tv met zo'n toeter aan de achterkant.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

SICK schreef op 12 december 2003 @ 20:01:
Iemand de PDA met gps nog gehaald bij de aldi? Mijn vader zit erover te denken om een GPS te halen en wilt weten of dit een goede oplossing is en hoe ie presteerd t.o.v. van de HP ipaq met tomtom2 gps?
uiteraard is daar al een GOT opic over gaande: Aldi Medion Pocket PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 20:33
freddifish schreef op 12 december 2003 @ 20:55:
[...]

uiteraard is daar al een GOT opic over gaande: Aldi Medion Pocket PC :)
ja had em al gevonden

beetje dom van me om eerst te vragen en er na pas te zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

liquid-orange schreef op 12 december 2003 @ 20:41:
Sodeju, die LCD tv is wel stoer!! Als ik het geld ervoor (over)had kocht ik hem. Maar momenteel vindt ik de LCD tv's nog een tikkie te duur. Ik wacht nog wel even.... ....of koop een gewone breedbeeld tv met zo'n toeter aan de achterkant.
Moet je gewoon je tv tegen een muur zetten waar een ruimte achter zit, gat erin en erin schuiven.

Ik vind lcd schermen helemaal niet mooi voor tv gebruik, matte kleuren en je moet er toch behoorlijk recht voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98697

Digitale DVD home-cinema systeem van de aldi heeft zo te lezen geen dolby digital 5.1 ondersteuning... flink balen dus :(
wel mooi prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD03.JPG
DVD/-videorecorder

• hifi stereo videorecorder
gecombineerd met dvd-speler
• incl. afstandsbediening +
scartaansluiting
• specificatie videorecorder:
• 6-kop stereo (4 koppen video, 2 koppen
hifi audio/stereo)
• 99 voorkeuzezenders
• on screen display, 7 talen incl.
Nederlands
• Pal B/G en NTSC weergave
• voorprogrammeerbaar tot 1 jaar en
maximaal 8 programma's
• automatisch en handmatig
zenderzoeken
• OTR 1-toets opnamesysteem
• 8 uur longplay
• automatische koppenreiniging
• front A/V-aansluiting
• incl. antennekabel
• verder de gebruikelijke functies
zoals stilstaand beeld, slowmotion
auto-tracking
• specificatie dvd-speler:
• dolby digital
• DTS op de digitale uitgang
• audio CD /MP3 /CD/R/ CD-RW
• S-video en video-uitgang
• digitale audio-uitgang
• jog shuttle bediening
• instelmenu's via het beeldscherm
• in 7 talen incl. Nederlands
• scartaansluiting incl. scartkabel
• DVD/audio CD
• optische digitale uitgang
• VHD led-display
• afstandsbediening
• (incl. 3.- verwijderingsbijdrage)

per stuk
189.-

Iemand met deze combi dvd speler ervaring. Heb nog hoop vragen:
- zit er showview op de video
- speelt de dvd svcd?
- speelt de dvd jpeg bestanden?

Alvast bedankt voor de hulp!~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar

Brothar

meester

william 23: AC3 Dolby Digital is volgens mij een synoniem (eig. officiele benaming) van wat ook wel 5.1 audio heet !

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42753

wat zeg je ? uh Trust ? .... BBBBHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

never trust a trust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Laatst online: 16-01 13:39
Brothar schreef op 13 december 2003 @ 01:22:
william 23: AC3 Dolby Digital is volgens mij een synoniem (eig. officiele benaming) van wat ook wel 5.1 audio heet !
AC3 staat voor Dolby Digital, niet voor DD5.1, want je hebt ook wel AC3 2.1, 5.1, 6.1 :)

Die Aldi set ondersteund ngewoon DD5.1 hoor

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

ViolatoR schreef op 13 december 2003 @ 09:51:
[...]

AC3 staat voor Dolby Digital, niet voor DD5.1, want je hebt ook wel AC3 2.1, 5.1, 6.1 :)

Die Aldi set ondersteund ngewoon DD5.1 hoor
Maar ondersteunt hij ook DTS ? heb niet voor niets de LOTR extended DTS versie gehaald natuurlijk.. :P Kan iemand met de papieren folder in huis en een loep hier uitsluitsel over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
freddifish schreef op 13 december 2003 @ 12:29:
[...]

Maar ondersteunt hij ook DTS ? heb niet voor niets de LOTR extended DTS versie gehaald natuurlijk.. :P Kan iemand met de papieren folder in huis en een loep hier uitsluitsel over geven?
Tja, ik denk een DTS logo te zien.

Maar zoals iemand hierboven de discussie al aan ging, kan het misschien alleen de speler zijn die DTS ondersteunt en het receiver deel niet!
Maar persoonlijk lijkt mij dat stug.

Tja, als die niet bevalt kan je hem gewoon terug geven met money back garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Maar heeft er nou iemand ervaring met die gecombineerde video-dvd speler die er deze week in komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BertusG schreef op 13 december 2003 @ 13:33:
Maar heeft er nou iemand ervaring met die gecombineerde video-dvd speler die er deze week in komt?
Ik heb er geen ervaring mee maar dat komt ook omdat ik het eigelijk een hele stomme aankoop zou vinden.
Zo'n video was paar weken terug voor 90 euro, een dvd speler voor 75 euro, als de ene stuk is is de andere nog bruikbaar en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99835

BertusG schreef op 13 december 2003 @ 13:33:
Ik denk niet dat er nog veel ervaringen met dit apparaat zijn, omdat het nog tamelijk nieuw is.
Hier is er info:
http://www.funai.de/pages/combi.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

freddifish schreef op 12 december 2003 @ 14:12:
wat krijgen we over twee weken, een auto bij de aldi :? :/
Volgens "Linda":

From: linda (12, Dec, 2003, 14:17)
vanaf 23 dec(ja dinsdag) draadloos LAN netwerk 4 poorten €159,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyPatrick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-01-2021
DaFreakR schreef op 12 december 2003 @ 12:20:
Graag ff jullie mening gevraagd over deze set, denk erover deze te gaan halen....

[afbeelding]
Deze is zeker niet regiovrij ??
En zal de tuner wat zijn of niet?

Wel mooi setje opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Anoniem: 99835 schreef op 13 december 2003 @ 14:57:
[...]

Volgens "Linda":

From: linda (12, Dec, 2003, 14:17)
vanaf 23 dec(ja dinsdag) draadloos LAN netwerk 4 poorten €159,-
Sorry,
maar wat voor "Bron" is "linda"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stinger_Ventura schreef op 13 december 2003 @ 18:21:
[...]

Sorry,
maar wat voor "Bron" is "linda"?
"Linda" bleek de afgelopen 3 weken de komende nieuwe Aldi-aanbiedingen steeds van tevoren te kunnen zeggen. Laten we even wachten tot woensdag a.s. wanneer de nieuwe Aldi-folder er is. Ondertussen ga ik uitzoeken wát een draadloos-LAN-netwerk-met-4-poorten eigenlijk is en of ik het zou moeten hebben en of het dan goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 25-04 22:23

Smarron

The bend

Trancer schreef op 13 december 2003 @ 17:16:
Deze is zeker niet regiovrij ??
En zal de tuner wat zijn of niet?

Wel mooi setje opzich :)
Als ik hem nodig zou hebben, had ik hem zeker gehaald!

Regiovrij boeit niet. Vind ik tegenwoordig geen minpunt meer, ook de tuner zal degelijk zijn. Ligt ook aan je ontvangst natuurlijk.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Anoniem: 99835 schreef op 13 december 2003 @ 19:50:
[...]

"Linda" bleek de afgelopen 3 weken de komende nieuwe Aldi-aanbiedingen steeds van tevoren te kunnen zeggen. Laten we even wachten tot woensdag a.s. wanneer de nieuwe Aldi-folder er is. Ondertussen ga ik uitzoeken wát een draadloos-LAN-netwerk-met-4-poorten eigenlijk is en of ik het zou moeten hebben en of het dan goedkoop is.
Okay, en waar is die linda te vinden? ;)

Over dat draadloos LAN.
Aangezien het 4 (UTP) poorten heeft, zal het wel een router met ingebouwt AP zijn.
Lijkt me niet echt voordelig, aangezien je al een SWEEX wireless routertje hebt voor 40 euro. Dit is dan wel 11Mbps.

Der van uit gaande dat het een 54Mbps is, dan zit je aan de 90 euro voor een goed gespecte Asus router ( met usb poort voor webcam, harddisk etc ).

Het wordt pas interessant als ze er PCMCIA kaart, of USB adapter bij gaan geven.
Met één PCMCIA kaart op 54 en 1 USB adapter zou je aan een vertegenwoordigte waarden zitten van zo'n 190 á 200 euro schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Maar dus nog geen duidelijkheid of ie nu wel of geen DTS bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ding heeft zeker ook geen optische ingang of wel soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99895

Wie heeft er info over die lcd 30"tv die ze woensdag te koop hebben bij aldi,ik bedoel dus of dat een goeie keus is .
Die is trouwens in duitsland 200 euronen goedkoper :O .
Zou zo,n lcd een beter beeld geven dan een normale breedbeeld voor hetzelfde geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Anoniem: 84377 schreef op 14 december 2003 @ 20:41:
Dat ding heeft zeker ook geen optische ingang of wel soms?
Hen er niet zoveel verstand van, maar waarvoor dient dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99895 schreef op 14 december 2003 @ 21:07:
Wie heeft er info over die lcd 30"tv die ze woensdag te koop hebben bij aldi,ik bedoel dus of dat een goeie keus is .
Die is trouwens in duitsland 200 euronen goedkoper :O .
Zou zo,n lcd een beter beeld geven dan een normale breedbeeld voor hetzelfde geld?
Een normale breedbeeld voor 2200 euro? Je bent niet snik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
5x20 watt satellietspeakers
40 watt subwoofer

Is dit een beetje hard volume??

20 watt lijke me zo weinig namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De sub is dus 100 watt rms en boxjes 50 rms.
Ik kan dus bijna niet geloven dat dit werkelijk rms is want dan zal het dus echt wel goed beuken voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar kan ik dus mijn xbox met een advanced scart kabel nu aansluiten op de Medion Home Cinema set?

info over advanced scart kabel:
De Xbox Scart-Kabel verbindt de console met tv’s die zijn voorzien van een Scart-aansluiting en kan RGB-video signalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid.
Afbeeldingslocatie: http://www.gcshop.nl/img/i2145.jpg
http://www.gcshop.nl/details.php?id=839

info Medion Home Cinema set:
subwoofer (100 Watt RMS)
Photo-CD en MP3/WMA-CD
'spiegel' design
meerbare zenders,
videoformaten;
2 x front-luidsprekers,
2 x rear-luidsprekers
Dolby Prologic II,
Bathroom, Cave,
Arena, Church
• Aansluitingen:
• scart aansluiting
• S-video uitgang
• AUX ingang (RCA)
• component uitgang
• luidsprekeraansluiting
• AV-uitgang

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD02.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 25-04 22:23

Smarron

The bend

Anoniem: 35647 schreef op 14 december 2003 @ 23:12:
De sub is dus 100 watt rms en boxjes 50 rms.
Ik kan dus bijna niet geloven dat dit werkelijk rms is want dan zal het dus echt wel goed beuken voor die prijs.
Daar is Aldi toch goed in. Goede harde waren voor veel te lage prijzen ? Een collega gaat dit setje ook halen. Wilde eigenlijk alleen een DVD-speler. Toen raadde ik dat setje aan bij de Aldi.

Ik heb eigenlijk nog geen troep gezien daarzo. De kwaliteit is altijd erg goed. (En zo niet, krijg je geld terug).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95364

Anoniem: 84377 schreef op 14 december 2003 @ 21:29:
[...]

Een normale breedbeeld voor 2200 euro? Je bent niet snik :D
Piiiieeew! Da's toch wel bijna het bedrag dat ik tig jaren geleden voor mijn good old Philips 82cm breedbeeld had neergeteld! Ik was nog blij ook want ik had bij de IT's afgedongen van 5999,- naar 4400 ouderwetse pietermannen :)

Enne over die HiFi VHS DVD combi: lijkt me een erg rare aankoop. Capture je ouwe VHS troep, knal die op een DVD'tje, en koop dan liever voor EUR 179,- de Philips DVD737, die speelt ook DiVX/XVID af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Anoniem: 84377 schreef op 14 december 2003 @ 23:31:
Maar kan ik dus mijn xbox met een advanced scart kabel nu aansluiten op de Medion Home Cinema set?

info over advanced scart kabel:
De Xbox Scart-Kabel verbindt de console met tv’s die zijn voorzien van een Scart-aansluiting en kan RGB-video signalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid.
[afbeelding]
http://www.gcshop.nl/details.php?id=839

info Medion Home Cinema set:
subwoofer (100 Watt RMS)
Photo-CD en MP3/WMA-CD
'spiegel' design
meerbare zenders,
videoformaten;
2 x front-luidsprekers,
2 x rear-luidsprekers
Dolby Prologic II,
Bathroom, Cave,
Arena, Church
• Aansluitingen:
• scart aansluiting
• S-video uitgang
• AUX ingang (RCA)
• component uitgang
• luidsprekeraansluiting
• AV-uitgang

[afbeelding]
Ja, volgens mij kan de Xbox op de Medion set.

Die XBOX scartkabel makt nl. van component/RCA/Tulp uitganen een Scart signaal, om zo makkelijk aan je TV te verbinden als je geen component/etc ingangen op je TV hebt.

Wat je zou moeten doen is via de 2 (rood en wit) tulp stekkertjes je Xbox aan je Medion set verbinden.
Je gele moet dan wel door naar de TV, maar misschien dat die ook in de Medion kan en dan via de scart van de medion naar de TV.
anders zal die via een tulpje op de TV moeten worden aangesloten. ( en als je die niet hebt, dus zo'n scart adapter, maar die kan je ook voor 7,50 bij een electronica zaak halen !)

Correct me if i am wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Stinger_Ventura schreef op 15 december 2003 @ 11:45:
[...]

Ja, volgens mij kan de Xbox op de Medion set.

Die XBOX scartkabel makt nl. van component/RCA/Tulp uitganen een Scart signaal, om zo makkelijk aan je TV te verbinden als je geen component/etc ingangen op je TV hebt.

Wat je zou moeten doen is via de 2 (rood en wit) tulp stekkertjes je Xbox aan je Medion set verbinden.
Je gele moet dan wel door naar de TV, maar misschien dat die ook in de Medion kan en dan via de scart van de medion naar de TV.
anders zal die via een tulpje op de TV moeten worden aangesloten. ( en als je die niet hebt, dus zo'n scart adapter, maar die kan je ook voor 7,50 bij een electronica zaak halen !)

Correct me if i am wrong!
De Medion-set heeft (net zoals de meeste andere sets) alleen een stereo RCA-ingang. Dus ja, je kan de XBOX aansluiten op de set, maar nee je krijgt dan geen Dolby Digital geluid uit de XBOX. Daarvoor moet je een set met een digitale ingang hebben.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.