Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel V] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.624 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:58
mvdklip schreef op 15 december 2003 @ 12:02:
[...]

De Medion-set heeft (net zoals de meeste andere sets) alleen een stereo RCA-ingang. Dus ja, je kan de XBOX aansluiten op de set, maar nee je krijgt dan geen Dolby Digital geluid uit de XBOX. Daarvoor moet je een set met een digitale ingang hebben.
Via Pro logic 2 zou misschien wel goed werken.!?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_Ventura schreef op 15 december 2003 @ 12:37:
[...]

Via Pro logic 2 zou misschien wel goed werken.!?
Nee denk het niet. Het moet DD5.1 zijn en geen pro-logic. Overigens is een optische ingang een pre voor een xbox. Jammer dat de Aldi geval het niet heeft. Ik leg het geld opzij en ga verder met het sparen voor een échte dvd cinema setje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

n.a.v. [rml][ DVD Recorder] DVD-Recorder bij Blokker iemand al ervaring?[/rml]
SdR schreef op 15 december 2003 @ 15:45:
Zag gister bij de Blokker deze DVD-recorder staan:

HOME ELECTRONICS DVD-RECORDER
Afbeeldingslocatie: http://www.blokker.nl/shop/Afbeeldingen/medium/1725116.jpg

Met ingebouwde TV-tuner.

Opname met één druk op de knop.

5 kwaliteitsinstellingen die borg staan voor 1-6 uur opnametijd per disc.
DVD+R, DVD+RW opnemen vanaf VHS, DVD, TV, satelliet, MP3, CD of Photo CD.
Speelt DVD-video, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, SVCD, VCD, CD-DA, MP3, CD-R en CD-RW af.

Iemand al wat ervaring met dit (noname merk)
Of weet iemand welk merk het is?
Heeft iemand al de beeldkwaliteit van de tuner kunnen waarnemen? ik ben hier wel erg benieuwd naar.
Wat is de prijs die erbij stond?

oke, prijs heb ik gevonden: 319 Euro's! das spot goedkoop als het ook nog eens allemaal goed werkt :)
http://www.blokker.nl/sho...ie=&lokatie=Zoekresultaat

[ Voor 11% gewijzigd door Fietsbel op 15-12-2003 16:07 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:39
het is niet waar dat je een xbox alleen optisch kan aansluiten! ik heb hem via coax aangesloten op mijn marantz sr 4200 versterker. maar dit aldi setje heeft geen digitale ingangen dus kan je er maar weinig mee! bij de wehkamp heb je een setje van LG, lijkt me iets betrouwbaarder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Homedisc schreef op 15 december 2003 @ 16:06:
Heeft iemand al de beeldkwaliteit van de tuner kunnen waarnemen? ik ben hier wel erg benieuwd naar.
Volgens mij is het deze:

http://www.service.shop.n...501952&categoryId=2024370

Kun je in ieder geval de gebruiksaanwijzing downloaden...

Edit: Home Electronics is dus ook gewoon een merk van boxford, net als Holland Electro...

[ Voor 22% gewijzigd door mvdklip op 15-12-2003 17:18 . Reden: update ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyPatrick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-01-2021
Over die home cinema set: ben benieuwd welk type het is. Zetten ze er natuurlijk weer niet bij he ;)

Kon op de Duitse Medion site iig nog niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancer schreef op 15 december 2003 @ 18:45:
Over die home cinema set: ben benieuwd welk type het is. Zetten ze er natuurlijk weer niet bij he ;)

Kon op de Duitse Medion site iig nog niks vinden...
Lijkt deze er misschien op:

http://www.audiosonic.com/pages/page8.html#Anchor-DVD-47383

en dan niet te veel naar de vormgeving kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 21:29:
[...]

Een normale breedbeeld voor 2200 euro? Je bent niet snik :D
Leg es uit.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 22:57:
[...]

Lijkt deze er misschien op:

http://www.audiosonic.com/pages/page8.html#Anchor-DVD-47383

en dan niet te veel naar de vormgeving kijken
Qua aantal watt wel... Bij de electriccity (V&D) hebben ze nu de audiosonic DVD2060 te koop. Regiovrij, dolby digital 5.1, pro logic +DTS DVD min en plus! 350Watt totaal ( 5x 50 en 1 x 100) voor €259,- (met gratis speakerstandaards??) Zou deze beter zijn dan die set van de aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff wat rondgebeld over de digitale homecinema set van de aldi , het is dus een medion , met dts throughput , in normaal nederlands , als je dts geluid wilt hebben heb je een apparte dts versterker nodig, maar dat is volgens mij bij 9 van de 10 in deze prijsklasse zo , verkoop truckjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
iemand zin om naar duitsland te gaan, ik snap niet waarom ze in nederland van die reut verkopen als je daaro voor dezelfde prijs veeeeel meer hebt, zoals DivX!

http://germany.aldi.com/cms/product_01/product_524.html

199 euri

met dts decoder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

BuG2FiX schreef op 16 december 2003 @ 11:50:
iemand zin om naar duitsland te gaan, ik snap niet waarom ze in nederland van die reut verkopen als je daaro voor dezelfde prijs veeeeel meer hebt, zoals DivX!

199 euri

met dts decoder!
2000 watt ! wow (PMPO) :+

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddifish schreef op 16 december 2003 @ 12:29:
[...]

2000 watt ! wow (PMPO) :+
Idd, beetje jammer dat ze nou weer met die PMPO komen. Verder wel heel aantrekkelijk setje, te bedenken dat je voor een losse speakerstatief al iets van 25 euro per stuk kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
In Kranenburg, net over de grens bij Nijmegen zit er eentje die ze verkoopt. Overigens heb je daar wekelijks gave dingen, voor soms honderden euro's minder (computers) als de dingen in nederland. heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41

ThaHandy

Discovery Channel

i van jullie die de beamer heeft gekocht? :)
is het een goei 1?
ik wil em nl wel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is de homecinema van morgen wel een naai aanbieding vergeleken met deze.
Dacht ik weer een mooie aanbieding te hebben nu twijfel ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

199 euri

met dts decoder!
Je krijgt in Duitsland dus VÉÉL meer voor dezelfde centjes! Misschien toch maar eventjes naar Duitsland rijden 8) (divx kunnen afspelen is echt netjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BuG2FiX schreef op 16 december 2003 @ 13:02:
In Kranenburg, net over de grens bij Nijmegen zit er eentje die ze verkoopt. Overigens heb je daar wekelijks gave dingen, voor soms honderden euro's minder (computers) als de dingen in nederland. heel apart.
Hoort dit filiaal wel bij Aldi Sud? Want de aanbieding voor die DivX-home cinema set is alleen te verkrijgen bij Aldi-winkels in de regio Aldi Sud....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 13:40:
[...]

Je krijgt in Duitsland dus VÉÉL meer voor dezelfde centjes! Misschien toch maar eventjes naar Duitsland rijden 8) (divx kunnen afspelen is echt netjes).
Zal wel mooi zijn die Duitse koppen, komen ze vroeg om de aanbieding te kunnen pakken staan er al rijen Nederlanders zodat ze met lege handen naar huis kunnen.
Eigen schuld moeten ze de mooie meuk maar niet voor zichzelf houden en ook naar Nederland sturen })
Dan hoor je zeker "scheisse Hollanders" en "eigen volk erst" opmerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wie is nu die wulpse Linda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:38
Er staat al een beetje over geschreven hierzo, maar heeft iemand er al iets meer info over kunnen vinden op het net.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/OFF01.HTM

Ik heb wel intresse in deze TV, maar ik vindt het nogal een uitgave voor een tv waarvan ik niet eens zeker weet welke merk ie nu precies is :?

Want morgen komt komt deze TV in de aanbieding en is het de moeite om voor de deur te gaan liggen. :9~

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 16 december 2003 @ 15:42:
Er staat al een beetje over geschreven hierzo, maar heeft iemand er al iets meer info over kunnen vinden op het net.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/OFF01.HTM

Ik heb wel intresse in deze TV, maar ik vindt het nogal een uitgave voor een tv waarvan ik niet eens zeker weet welke merk ie nu precies is :?

Want morgen komt komt deze TV in de aanbieding en is het de moeite om voor de deur te gaan liggen. :9~
Ik denk niet dat het nodig is om voor de deur te liggen, ik herinner me de plasma tv nog die hier 5 weken later nog in de winkel lag.
Is toch wel een beetje veel geld voor de gemiddelde Aldi klant voor een tv.
Bel anders medion even op en vraag het even of er een merk achter zit, medion.de kun je het telefoonnummer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

199 euri

met dts decoder!
wanneer kunnen we dit setje in Nederland verwachten dan ? Wilde namelijk morgen die home cinema set bij de aldi halen. Maar als dit ook binnenkort in de Nederlandse aldi's verkrijgbaar is, dan wacht ik nog wel ff :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyPatrick
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 13:46:
[...]

Hoort dit filiaal wel bij Aldi Sud? Want de aanbieding voor die DivX-home cinema set is alleen te verkrijgen bij Aldi-winkels in de regio Aldi Sud....
Hoort er NIET bij... dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyPatrick
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 16:29:
[...]

wanneer kunnen we dit setje in Nederland verwachten dan ? Wilde namelijk morgen die home cinema set bij de aldi halen. Maar als dit ook binnenkort in de Nederlandse aldi's verkrijgbaar is, dan wacht ik nog wel ff :9
Anders koop je deze toch gewoon :) Mocht dat andere setje over een halfjaar ofzo hier bij de aldi zijn, verkoop je deze gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

in emmerich is er wel eentje...je kunt via de aldi-sud site tot op stoeptegelniveau inzoomen haast :)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

De nieuwe folder van Lidl kreeg ik vandaag

en er stond een draagbare dvd+ingebouwde tft + tv tuner

ik kan er echter niets over vinden

het model heb ik wel gevonden

Welltech DVD 40112

hij is vanaf 18 december te koop voor 289

hij heeft een 16 cm beeldscherm

PS=> hoe zit het met die dvd+5.1 speakerset van kruidvat ik krijg teveel verschillende meningen te horen (im confused)

[ Voor 19% gewijzigd door Tetsuo55 op 16-12-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de aanbieding van Aldi: Medion LCD TV voor 2199,00

Begrijp niet waarom deze aanbieding 200 euro duurder moet zijn in Nederland in vergelijking met Dld, Fr en Spanje. Is dat een verkapte wraak op de bemoeienis van Zalm over het stabiliteitspact. Het is dat ik veel te ver van Dld af woon, anders zou ik daar morgen voor de deur liggen!

P. :( :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancer schreef op 16 december 2003 @ 18:25:
[...]

Hoort er NIET bij... dus helaas.
De Aldi In Kranenburg (vlak over de grens bij Nijmegen) is zeker wel Aldi-Süd.
De meest zuidelijke èn langs de Nederlandse grens gelegen Aldi-Nord vind je in Oeding (vlak over de grens bij Winterswijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyPatrick
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 22:36:
[...]

De Aldi In Kranenburg (vlak over de grens bij Nijmegen) is zeker wel Aldi-Süd.
De meest zuidelijke èn langs de Nederlandse grens gelegen Aldi-Nord vind je in Oeding (vlak over de grens bij Winterswijk).
Ah ik zie het ja je hebt gelijk, op het kaartje staat het zo snel niet aangegeven, maar als je zoekt op postcode/plaatsnaam vind ie hem wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:58
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 19:59:
Over de aanbieding van Aldi: Medion LCD TV voor 2199,00

Begrijp niet waarom deze aanbieding 200 euro duurder moet zijn in Nederland in vergelijking met Dld, Fr en Spanje. Is dat een verkapte wraak op de bemoeienis van Zalm over het stabiliteitspact. Het is dat ik veel te ver van Dld af woon, anders zou ik daar morgen voor de deur liggen!

P. :( :(
1 woord "BTW"

In Nederland 19%, in Duitsland 16%.
Wat het in Spanje en Frankrijk is weet ik niet.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_Ventura schreef op 16 december 2003 @ 23:27:
[...]

1 woord "BTW"

In Nederland 19%, in Duitsland 16%.
Wat het in Spanje en Frankrijk is weet ik niet.
Die 3% is geen 200 euro, effe snel kijken rond de 10 % dus.
Het lijkt me toch niet dat alle meuk eerst naar Duitsland gaat en dan naar Nederland?(ivm hogere kosten voor vervoer)
Ze zullen toch wel die zooi rechtstreeks hierheen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
Prijsverschillen met andere landen heeft niet alles te maken met BTW, meer met marktpositionering en vraag en aanbod. Ook vervoerskosten etc. spelen een rol.

Ga maar eens in duitsland een bouwmarkt binnen, daar zijn de prijzen ook een stuk prettiger, alsmede auto's en audio/video apparatuur. het kan lonen om even over de grens te gaan. De welbekende benzine is er ook eentje.

na ja, en nu weer ontopic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murmandamus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-09 14:16

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

Ach dat home cinema setje van de Aldi ziet er wel grappig uit. Ik heb um laten halen en ga um vanavond effen testen. Die kastjes hebben een redelijk geluidsvermogen :P

After all is said and done, there is more said than done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus vanochtend NIET naar de Aldi geweest. Ik vind het setje duidelijk minder dan die van Duitsland of gewoon TE prijzig. Ik zie steeds meer home cinema's voorbij komen tegen dezelfde prijs. Ik heb nog eventjes geduld.
(ik ben nu aan het sparen voor een echte setje :P Pioneer DCS-313 is zooo mooi :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 09:56:
Ik ben dus vanochtend NIET naar de Aldi geweest.

Ik ben WEL geweest en heb even de nieuwe Aldi-folder meegenomen, ingescand en online gezet:

http://www.versteven.be/a...3kwart04&id=nl2003week52a

voor de achterkant de laatste a in b veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murmandamus schreef op 17 december 2003 @ 09:47:
Ach dat home cinema setje van de Aldi ziet er wel grappig uit. Ik heb um laten halen en ga um vanavond effen testen. Die kastjes hebben een redelijk geluidsvermogen :P
dat setje in NL of die in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Hmm. Dat 3 in 1 wireless ding is wel gaaf. Was al van plan zoiets aan te schaffen van D-Link voor ongeveer dat bedrag, maar hier krijg je meteen twee dongle´s erbij. Handig. Nu effe wachten totdat deze aanbieding in Belgie verschijnt en wat de mening is van de kenners. Kenners?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:06

Garyu

WW

[quote]Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 10:09:
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 09:56:
Ik ben dus vanochtend NIET naar de Aldi geweest.

Ik ben WEL geweest en heb even de nieuwe Aldi-folder meegenomen, ingescand en online gezet:

http://www.versteven.be/a...3kwart04&id=nl2003week52a

voor de achterkant de laatste a in b veranderen
Medion WLAN ding + 2 USB dongles voor 159 euro's, is dat wat? Waarom staat er bij 'Werkt alleen bij ADSL-internetaansluiting?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:38
Medion WLAN ding + 2 USB dongles voor 159 euro's, is dat wat? Waarom staat er bij 'Werkt alleen bij ADSL-internetaansluiting?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, of dat een beetje werkt enzo, want is het nu ook mogelijk als ik dat ding in mijn slaapkamer zet ik toegang heb tot de PC van mijn overbuurman ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murmandamus

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 10:13:
[...]

dat setje in NL of die in Duitsland?
In Nederland, als hij niet bevalt gaat tie weer terug... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
het is dus gewoon een draadloze router met ingebouwde switch. de tekst is weer lekker op z'n aldi's zeg maar.

waarschijnlijk bedoelen ze dat je voor ADSL (internet) toegang een ander ding nodig hebt (duh, een modem natuurlijk), alleen staat het er heel krom. Het is dus geen ADSL gateway.

en die prijs, valt wel mee hoor, kijk maar eens hier bijvoorbeeld

http://wifiapparatuur.nl/mainindex.html

Linksys BEFW11S4 Wireless-B AP/Router/Switch

overigens, dit zal ook wel een 'B' versie zijn, dus dat is dus 11 Mbps. films kijken over het netwerk enzo is hiermee dus bijna niet te doen. internetten wel.

edit: er staat 802.11g, dat is raar want die 'g' hoort een hoofdletter te zijn. onderaan staat: achterwaarts compatible met 802.11g standaard (whahaha hetzelfde???? :? ) beetje apart

dus bezint eer ge begint. ook de snelheden kan ik niet duidelijk vinden, iemand meer info wie dit ding maakt? Medion maakt alleen het merkje dat erop zit geplakt dus die niet.
kan die scan niet iets scherper? ik kan het vakje niet lezen rechtsonder.

[ Voor 48% gewijzigd door BuG2FiX op 17-12-2003 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Hmm. Er staat doorvoer snelheid 54Mbit/sec dus dat duidt op de G standaard. Hij heeft waarschijnlijk geen PPPoE inbelfunctionaliteit dus is daarmee niet geschikt om via ADSL connectie te maken. Maar als je al een (ethernet) ADSL modem hebt is dat geen probleem. Ik ga hem denk ik wel aanschaffen en gebruik hem dan naast mijn bestaande ADSL router als AP. Met twee van die dingen kan je, met een beetje fantasie, een DMZ inrichten enzo gezien die functionaliteit momenteel niet in mijn eigen ADSL router zit. De prijs is vooral aardig omdat je twee USB dongle´s erbij krijgt. Bij courante AP´s moet je nog netwerkkaarten voor je laptop en/of PC erbij halen a veel geld per stuk. Dat is hier niet nodig.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Laatst online: 10-09-2024
Vanmorgen de Aldi set gehaald, had de laatste gelukkig :D

Net thuis aangesloten, en er komt echt een mega geluid uit!!

Ben er erg tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net het setje (home cinema set voor 199) bij de aldi gekocht, het is de MD 40355.
Ben er wel tevreden mee, speelt in ieder geval mijn dvd's, cd's en mp3 tjes. En ook nog mijn mpeg filmpjes van de pc!! Zelfs de radio doet het! Ik ga even kijken of ik de code kan vinden om het regio vrij te maken, maar als iemand die al heeft gevonden hoor ik het graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BuG2FiX schreef op 17 december 2003 @ 11:12:

kan die scan niet iets scherper? ik kan het vakje niet lezen rechtsonder.
In het vakje rechtsonder staat:

Technische specificaties:

- IEEE 802. 11g standaard
- frequentiebereik: 2.412 - 2.4835 Ghz
- 13 kanalen (Europa)
- netwerkbeveiliging 64/128 bit WEP gegevenscodering
- WAN interface: RJ-45 (10/100 Bade-TX met PPPOE protocolondersteuning)

Minimale systeemvereisten:

- Microsoft Windows 98SE/ME/2002/XP
- USB-aansluiting

Uw eigen netwerk voor PC's / internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 11:57:
ik heb net het setje (home cinema set voor 199) bij de aldi gekocht, het is de MD 40355.
Ben er wel tevreden mee, speelt in ieder geval mijn dvd's, cd's en mp3 tjes. En ook nog mijn mpeg filmpjes van de pc!! Zelfs de radio doet het! Ik ga even kijken of ik de code kan vinden om het regio vrij te maken, maar als iemand die al heeft gevonden hoor ik het graag!!
Daar wacht ik ook ff op. Als iemand het weet ben ik er ook benieuwd naar.

Een vriendin heeft dat setje op aanraden van mij gekocht. Net ff aan de telefoon gehad. Kon haar amper verstaan. :D

Ze zit in een kamer van 3x4. 8)7

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murmandamus

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

Voor diegenen die deze MD 40355 hebben gekocht.
Ik heb diverse remote codes gevonden voor de Medion MD 4883 en Medion 4359 werken ook voor de Medion 4560.

To change the region for
Medion MD 4560
Medion MD 4359
Medion MD 4883
Press the Open button on your player to open the drive tray
Press the Clear button on your remote control
Press the 1 button on your remote control
Press the 3 button on your remote control
Press the 6 button on your remote control
Press the 9 button on your remote control
Using your remote control, enter 1 for region 1, 2 for region 2, and so on, or 0 for multi-region playback

Ik heb er nog één en die gaat als volgt:
Eject (lade moet open zijn)
Setup
0 (voor regiovrij)
pause
step-back
step-forward
setup

En deze homepage verteld ook een boel over regio vrij maken van dvd spelers:
http://www.dvd.reviewer.c...gion/hackable.asp?Page=26

Kunnen jullie bevestigen of een van deze codes werken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dankzij degene die met het duitse setje kwam aanzetten het ook maar niet gehaald, divx is nogal een grote meerwaarde voor mij, mijn logitech boxen beuken ook wel aardig op mijn laptop dus wacht wel even.
En eerlijk gezegd was het meer voor het hebben dan het nodig hebben >:)

wel grappig, bij de ene komt er mega geluid uit, de andere is wel tevreden, of herrie door de telefoon klinkt goed, is het nu iets of niet?
Die sets bij tros radar werden nogal allemaal behoorlijk afgekraakt.

Bedankt voor de folderscan _/-\o_ aan zulke posts hebben we iets enne heeft die linda toch weer gelijk, weet zij misschien wanneer dat duitse setje hier komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyPatrick
DaFreakR schreef op 17 december 2003 @ 11:57:
Vanmorgen de Aldi set gehaald, had de laatste gelukkig :D

Net thuis aangesloten, en er komt echt een mega geluid uit!!

Ben er erg tevreden over!
Gaaf ik heb hem ook thuis staan, zie het vanavond wel :)

Heb alleen nog even een (misschien wel domme) vraag:

Als ik hem op tv wil aansluiten heb ik dan alleen genoeg aan een scartkabel m.b.t. geluid?

Scartkabel zal er wel niet bijzitten of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Trancer schreef op 17 december 2003 @ 13:10:
[...]

Gaaf ik heb hem ook thuis staan, zie het vanavond wel :)

Heb alleen nog even een (misschien wel domme) vraag:

Als ik hem op tv wil aansluiten heb ik dan alleen genoeg aan een scartkabel m.b.t. geluid?

Scartkabel zal er wel niet bijzitten of wel?
Scartkabel zit erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 12:53:

Bedankt voor de folderscan _/-\o_ aan zulke posts hebben we iets enne heeft die linda toch weer gelijk, weet zij misschien wanneer dat duitse setje hier komt?
Dat zou ik ook heel graag willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 20:08
ik heb hem vanmorgen ook gehaald... en ben er zeer tevreden over... komt goed geluid uit, lekker diepe bas (kan je zelfs nog instellen hoe hard enzo). Kabellengtes zijn goed enzo, en hij speelt MP3, WMA, DVD en zelfs .MPG filmpjes af... ben hem nog beetje aan het uitproberen maar heb er zeker geen spijt van, al moeten er nog wel 2 speakerstandaardjes bijkomen...

en ik ga ff die regio-vrij codes proberen, hoor je zo meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyPatrick
boemboem schreef op 17 december 2003 @ 13:37:
ik heb hem vanmorgen ook gehaald... en ben er zeer tevreden over... komt goed geluid uit, lekker diepe bas (kan je zelfs nog instellen hoe hard enzo). Kabellengtes zijn goed enzo, en hij speelt MP3, WMA, DVD en zelfs .MPG filmpjes af... ben hem nog beetje aan het uitproberen maar heb er zeker geen spijt van, al moeten er nog wel 2 speakerstandaardjes bijkomen...

en ik ga ff die regio-vrij codes proberen, hoor je zo meer over
Ben benieuwd :) En speelt ie ook gewoon JPEG af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
regio-vrij is mij niet gelukt, niet dat ik dat nodig zal hebben maar toch...

JPEG speelt ie ook gewoon af. Als je een Cd erin zet met JPG's (of MP3/WMA) krijg je gewoon een navigatieschermpje... en dan kan je zo je JPEG opzoeken... je kan ze roteren en je kan er slideshow van laten zien... geloof dat je er ook een aparte Picture CD van kan maken, maar hier ben ik verder niet bekend mee...

owja, de tuner werkt ook goed, helaas werkt het direct invoeren van een frequentie niet, maar dat is geen ramp als je hem eenmaal ingesteld hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

dat wlan ding.. is in duitsland nu 10 euro goedkoper.. http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_52/OFF02.HTM dus als je vlakbij duitsland woont...

Maar wat ik me afvroeg.. hoeveel pc's kunnen erop? Je krijgt er nu 2 usb dingen bij.. en is het geen probleem om daar dan meerdere aan te sluiten?
En ook het is dus geen probleem deze aan te sluiten aan mijn bestaande ADSL modem?
Iemand die al ervaring heeft met WLAN in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

met andere woorden.. weet iemand hoe de achterkant eruit ziet.. en van welke fabrikant dat wland ding komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
voor die 10 euro ga ik niet over de grens kijken... heb ik liever service binnen 5km dan binnen 50... woon op zich wel dicht bij de grens, maar mochten er stukken komen vind ik het te ver weg

maar geloof dat er zowel WLan als gewone LAN (100mbit) aansluitingen zijn, dus meer dan 2 PC's moet makkelijk kunnen, alleen of dat draadloos kan?!??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf en tot wanneer geldt die aanbieding van die Home Cinema-DivX-set in Duitsland eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coronaextra schreef op 12 december 2003 @ 09:14:
[afbeelding]

Draadloos transmissiesysteem

• frequentie 2.4 Ghz
• installatie zonder kabels
• incl. toebehoren
• draadloos doorgeven van
audio- en video-
signalen, ook door
plafonds en muren
speciaal voor o.a. dvd, video, sateliet

per set
39.99

HIER heb ik dus wel intresse in, ik denk dat dit gewoon hetzelfde bereik/kwaliteit heeft als marmitek of kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven.
Beginvraagpost rekick.

Heeft iemand deze gekocht en wil hij of zij z'n of haar ervaringen met ons delen over de storingsgevoeligheid van de set.

Te denken valt aan, zet een tv in de kruipruimte en de ontvanger zender op zolder, dat soort leuke tests :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

henkleerssen schreef op 17 december 2003 @ 16:06:

Maar wat ik me afvroeg.. hoeveel pc's kunnen erop? Je krijgt er nu 2 usb dingen bij.. en is het geen probleem om daar dan meerdere aan te sluiten?
En ook het is dus geen probleem deze aan te sluiten aan mijn bestaande ADSL modem?
4 ports switch -> 4 pc`s met kabel
Wlan -> Veel. Maar je deelt de bandbreedte, dus daarmee beperkt. Maar een aantal (> 10) moet wel lukken als je niet te veel bandbreedte nodig hebt.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 16:31:
vanaf en tot wanneer geldt die aanbieding van die Home Cinema-DivX-set in Duitsland eigenlijk?
maandag 22ste tot 5 minuten na openingstijd })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh je ik wou alleen maar editten, verkeerde knop :o

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 17:18:
[...]

maandag 22ste tot 5 minuten na openingstijd })
hehehe

ik ga er NU heen met m'n slaapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 17:26:
[...]

hehehe

ik ga er NU heen met m'n slaapzak
als je toch gaat neem er 1 voor mij mee, krijg je gratis een thermoskan warme koffie van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 17:13:
[...]

Beginvraagpost rekick.

Heeft iemand deze gekocht en wil hij of zij z'n of haar ervaringen met ons delen over de storingsgevoeligheid van de set.

Te denken valt aan, zet een tv in de kruipruimte en de ontvanger zender op zolder, dat soort leuke tests :)
ja ik heb deze, net uitgepakt. set is heel compleet zelfs afstandsbediening verzend hij volgens manual. bedoeling is door twee betonnen vloeren heen pc (divx) signaal te sturen... moet het nog uitproberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey arie26 heb je de tft tv bij de aldi gehaald of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomend op die home cinema set in Duitsland;
hij speelt wel DivX, maar geen Xvid. En XviD wordt wel steeds populairder. Of zou een firmware update ervoor kunnen zorgen dat dat ding later ook XviD pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddifish schreef op 17 december 2003 @ 19:25:
[...]

ja ik heb deze, net uitgepakt. set is heel compleet zelfs afstandsbediening verzend hij volgens manual. bedoeling is door twee betonnen vloeren heen pc (divx) signaal te sturen... moet het nog uitproberen dus.
En hoe bevalt ie? Denk dak er morgen ook 1 ga halen?
Als ik het goed begrijp kan ik dus zo tv-outen? enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 21:37:
[...]

En hoe bevalt ie? Denk dak er morgen ook 1 ga halen?
Als ik het goed begrijp kan ik dus zo tv-outen? enzo? :)
update: werkt prima.. signaal komt door twee betonnen vloeren heen.. wel wat ruis maar ik moet alle andere kanalen en antenne orientatie enzo nog uitproberen. Aan de PC kant aangesloten op de tv-out en speakeruitgang.
Mijn Wlan accespoint die ernaast staat lijkt niet extra te storen/of andersom de video laat mijn dataverkeer met rust, maar nadere kanalen moet ik nog proberen, in totaal 4 kanalen video en 13 kanalen wlan dus >70 combinaties B)
zitten alle denkbare aansluitkabels (scart, tulp, speaker->tulp verloop, scart->tulp verloop bij. Afstandbedining nog niet getest, moet die eers op de pc aan de gang krijgen met girder ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die beamer gekocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

kan iemand die de home cinema set heeft gehaald bevestigen dat er geen hardware DTS op zit maar alleen een 'pass through' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
henkleerssen schreef op 17 december 2003 @ 16:06:
dat wlan ding.. is in duitsland nu 10 euro goedkoper.. http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_52/OFF02.HTM dus als je vlakbij duitsland woont...

ja niet alleen 10 euro maar ook 1 dongle minder....

en als het een router is dan zullen er vast wel meer dan 2 op kunnen, daar zou ik niet te bang voor zijn. en ja, deze moet aan te sluiten zijn op je ADSL modem, als dat een Ethernet model is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
freddifish schreef op 17 december 2003 @ 23:07:
kan iemand die de home cinema set heeft gehaald bevestigen dat er geen hardware DTS op zit maar alleen een 'pass through' ?
Staat wel een DTS logotje op, maar als ik een dvd met DTS wil afspelen krijg ik inderdaad geen geluid

Verwijderd

[quote]BuG2FiX schreef op 17 december 2003 @ 23:13:
[...]

maar ook 1 dongle minder....

wie bitte?

Basisstation (Router) mit 2x USB 2.0 Sende-/Empfangsadaptern

Verwijderd

Uit die Home Cinema Set heb ik het idee dat ik niet het maximale eruit haal wat erin zit. Kan iedereen die die set heeft anders een neerzetten hoe hij zijn geluidsettings heeft staan.
Denk aan de treble, bas, vol settings, ed.

En welk effect hebben jullie aanstaan voor de radio, want bij een aantal effecten heb ik het idee dat de bas er helemaal niet bij zit.

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 20:16:
hey arie26 heb je de tft tv bij de aldi gehaald of niet?
Ik heb gister die Medion TFT bij de aldi gehaald, was echt super aan het twijfelen aangezien het beeld tenslotte het belangrijkste is aan een tv en juist dat kon je niet zien bij de aldi.
Maar gelukkig met de verkoper afgesproken dat ik hem gewoon mag terug brengen als ik het niets vind. Toen ik hem vroeg binnen welke termijn ik moest beslissen of ik het wat vond of niet zei ie 3 weken! dat is nog n's netjes.

Heb gister nog gen tijd gehad om hem aan te sluiten maar heb hem alleen ff bekenen en ff de manual door gelezen. Maar hij ziet er netjes uit, nu hopen dat het beeld ook goed is.

• JM83
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 08:38:
Uit die Home Cinema Set heb ik het idee dat ik niet het maximale eruit haal wat erin zit. Kan iedereen die die set heeft anders een neerzetten hoe hij zijn geluidsettings heeft staan.
Denk aan de treble, bas, vol settings, ed.

En welk effect hebben jullie aanstaan voor de radio, want bij een aantal effecten heb ik het idee dat de bas er helemaal niet bij zit.
Ik heb bij radio geloof ik effect 1 aan staan. Klonk de bas wel lekker. Maar je moet in ieder geval niet voor stereo gaan, 2.1 stereo kan wel, anders gebruik je de sub namelijk niet

maar aangezien ik nog 2 standaardjes moet gaan halen staan alle 5 de boxen nu nog aan de "front"-kant, dus veel over de rest van de instellingen kan ik nog niet zeggen...

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 21:55
DyStiC schreef op 18 december 2003 @ 09:32:
[...]

Ik heb gister die Medion TFT bij de aldi gehaald, was echt super aan het twijfelen aangezien het beeld tenslotte het belangrijkste is aan een tv en juist dat kon je niet zien bij de aldi.
Maar gelukkig met de verkoper afgesproken dat ik hem gewoon mag terug brengen als ik het niets vind. Toen ik hem vroeg binnen welke termijn ik moest beslissen of ik het wat vond of niet zei ie 3 weken! dat is nog n's netjes.

Heb gister nog gen tijd gehad om hem aan te sluiten maar heb hem alleen ff bekenen en ff de manual door gelezen. Maar hij ziet er netjes uit, nu hopen dat het beeld ook goed is.
Laat horen ! Ik zit ook te twijfelen of ik 'm nu wel of niet zal halen.

Zitten er trouwens gaten of zo waar je een muurbeugel aan vast kunt maken in ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

StevenK schreef op 18 december 2003 @ 09:50:
[...]

Laat horen ! Ik zit ook te twijfelen of ik 'm nu wel of niet zal halen.

Zitten er trouwens gaten of zo waar je een muurbeugel aan vast kunt maken in ?
Ik ga hem vanavond ff aansluiten dan post ik het resultaat wel ff van de beeldkwaliteit.

Over die gaten tbv een muurbeugel durf ik je niet te zeggen, dat zou ik ook even na moeten kijken. Ik geloof echter van niet, en volgens mij zit de voet ook vast aan de tv dus het zou me niet verbazen als het niet mogelijk is hem op te hangen.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 21:55
DyStiC schreef op 18 december 2003 @ 09:55:
[...]

Ik ga hem vanavond ff aansluiten dan post ik het resultaat wel ff van de beeldkwaliteit.

Over die gaten tbv een muurbeugel durf ik je niet te zeggen, dat zou ik ook even na moeten kijken. Ik geloof echter van niet, en volgens mij zit de voet ook vast aan de tv dus het zou me niet verbazen als het niet mogelijk is hem op te hangen.
Als dat zo is, is dat erg minder; een TFT wil juist voor aan de muur hebben :(

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• JM83
krijg alleen een probleempje dat de DVD speler soms "uitspringt"... twee keer meegemaakt inmiddels, weet nog steeds niet waar het aan ligt... ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben?

tis dat de TV op zwart springt (krijg het kanaal weer in beeld waar ie op staat (Av1)) en de rode standby ledje van de speler knippert dan... vaag, hoop dat er een instelling niet goed staat ofzo, want zou dat bagger vinden!

Verwijderd

dystic even nieuwsgierig, hoe komt het dat je dat ding nog niet hebt aangesloten?
Ik denk dat 99% van alle mensen na zo'n aankoop DIRECT dat ding aansluit.

Trouwens 3 weken zo'n ding hebben voor de huur van 0 euro is niet verkeerd
_/-\o_

Ik denk dat ik voor vele spreek als ik vraag of je er foto's van kunt maken met dat ding aan de muur etc.

Misschien minder spectacular maar even een vraagje over de Lidl.
Wie heeft er ervaring met terugbrengen van spullen bij lidl?
Ik doe dit eigelijk regelmatig want ik koop regelmatig die spulletjes.
Als iets kapot is of niet bevalt krijg ik mijn aankoopsbedrag terug ook al:
-heb ik het een maand in bezit
-heb ik het 1.5 jaar in bezit(kapotte muizen, gewoon versleten dus)
-hebben ze hetzelfde product goedkoper in de schappen liggen ik krijg het orgineel bedrag terug (hub, muizen), dus loop een rondje en heb geld over + de spulletjes.

Is het nu alleen mijn lidl die zo gek is of doet dit iedere lidl?
Door deze geintjes koop ik nogal te snel ook dingen want ik krijg mijn geld toch wel terug.
Zo goed als alles gaat toch binnen de garantie kapot van 2 jaar of 3 jaar dus eigenlijk is alles gratis.

Hoe doet de aldi dit trouwens daar koop ik eigenlijk niet veel kleine gadget dingen omdat zij dit niet echt vaak hebben.
Geven die na 1.5 jaar geld terug?

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 12:40:
-hebben ze hetzelfde product goedkoper in de schappen liggen ik krijg het orgineel bedrag terug (hub, muizen), dus loop een rondje en heb geld over + de spulletjes.

Ik koop heel regelmatig bij de Lidl (Bussum) en terugbrengen is geen probleem. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit geprobeerd om na 1.5 jaar een kapotte muis terug te brengen, maar het lijkt me heel sterk dat ze me dan m'n geld terug zouden geven. Er wordt ook altijd naar een reden voor terugbrengen gevraagd. Vervolgens moet ik een retourbonnetje tekenen met de reden erop.

Enneh, waarom zouden ze je je geld teruggeven als iets goedkoper in de schappen ligt dan voorheen? Met computerspullen en electronica is het toch heel normaal dat iets een maand later alweer goedkoper is?

Laat me even weten over welke Lidl je het hebt, dan ga ik daar ook 's shoppen... :P

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Verwijderd

mvdklip schreef op 18 december 2003 @ 12:55:
[...]

Ik koop heel regelmatig bij de Lidl (Bussum) en terugbrengen is geen probleem. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit geprobeerd om na 1.5 jaar een kapotte muis terug te brengen, maar het lijkt me heel sterk dat ze me dan m'n geld terug zouden geven. Er wordt ook altijd naar een reden voor terugbrengen gevraagd. Vervolgens moet ik een retourbonnetje tekenen met de reden erop.

Enneh, waarom zouden ze je je geld teruggeven als iets goedkoper in de schappen ligt dan voorheen? Met computerspullen en electronica is het toch heel normaal dat iets een maand later alweer goedkoper is?

Laat me even weten over welke Lidl je het hebt, dan ga ik daar ook 's shoppen... :P
Tja zo'n muis heeft 2 jaar garantie, eerst dacht ik dat moet je opsturen naar de fabrikant maar ze nemen het gewoon terug.
De reden hoef ik nooit in te vullen alleen naam en tekenen, soms ook helemaal niks tekenen.

Maar serieus, die vrouw zegt OH muis die is 8 euro(was dezelfde week weer in verkoop) stapt in de kassa en zegt oh nee 12.50 kostte die toen staat op het bonnetje, hier meneer prettige dag.

Dat geld terug is natuurlijk wel zo makkelijk voor het personeel (geen discussies en makkelijk niks opzoeken) en vaak zijn de spullen 1 malig dus niet vervangbaar (ook veel moeite om dat te regelen) enne als klant kom ik daar heel graag en leg zonder zorgen mijn poet neer op de toonbank :Y) ook gewone boodschappen want ik voel me niet genaaid door de winkel, voel me echt vaak genaaid in winkels trouwens.

uiteindelijk winst voor lidl, veel winkels twijfel ik wel 10 keer voordat ik iets koop, zijn trouwens opvallend leuke mensen in dat filiaal.

Bij lidl na kerstmis een pendrive 128mb usb2 voor 30 euro 8)7

Verwijderd

freddifish schreef op 17 december 2003 @ 23:07:
ja klopt, er staat ook in de gebruiksaanwijzing dat hij dts wel kan lezen en naar de digitale uitgang leidt. Het apparaat kan dts zelf niet weergeven! Of te wel je hebt er een apparte versterker voor nodig.

Heeft iemand toevallig al de dvd region hack voor dit apparaat gevonden?

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

dystic even nieuwsgierig, hoe komt het dat je dat ding nog niet hebt aangesloten?
Ik denk dat 99% van alle mensen na zo'n aankoop DIRECT dat ding aansluit.

Trouwens 3 weken zo'n ding hebben voor de huur van 0 euro is niet verkeerd
_/-\o_

Ik denk dat ik voor vele spreek als ik vraag of je er foto's van kunt maken met dat ding aan de muur etc.
Hehe heb gister echt geen tijd gehad om hem aan te sluiten, had gisteren etentje van m'n werk en was pas laat thuis daarom alleen ff de manual door kunnen lezen (in m'n bed nog wel). Anders had ik hem zeker direct aangesloten, nu wordt dat ook het eerste wat ik zo ga doen als ik thuis kom hoor ;-)

Ik zal proberen er ff wat foto's van te maken (ff camera zien te lenen hier), ik ga hem echter niet aan de muur hangen, er zit een voet aan waar ik hem op laat staan. Ik weet ook niet of het mogelijk is hem op te hangen (i.v.m. bevestigingsgaten voor beugel) wat ik in een eerdere post al aangaf, maar ik zal vanavond ff kijken.

Verwijderd

heeft iemand die aanbieidingen van BCC gezien?

http://www.bcc.nl/_public/w51%20Home%20Cinema.pdf

99 euro voor een home cinema setje?! Zo te zien is het van Medion.

• DaFreakR
boemboem schreef op 18 december 2003 @ 12:40:
krijg alleen een probleempje dat de DVD speler soms "uitspringt"... twee keer meegemaakt inmiddels, weet nog steeds niet waar het aan ligt... ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben?

tis dat de TV op zwart springt (krijg het kanaal weer in beeld waar ie op staat (Av1)) en de rode standby ledje van de speler knippert dan... vaag, hoop dat er een instelling niet goed staat ofzo, want zou dat bagger vinden!
Volgens mij zit je scart kabel los.....

• DaFreakR
Nog ff een vraagje over de surround set:

In het menu bij de speaker opties, staat er ook in een menu een afstand in cm achter de speakers (bij rear speakers staat 170 cm, bij front 0)

Weet iemand waarvoor dat is?

Verwijderd

Ik heb de TFT nu al sinds gisterenochtend draaien. Kleuren zijn goed. Alleen de kleurechtheid van ondertitels op sommige zenders is wat minder (neigen wat naar groen soms). Enige minpuntjes die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat op teletekst het soms even wachten is voordat alle letters ook zichtbaar zijn en dat op het moment dat je via de afstandsbediening naar een zender met twee cijfers wil gaan, bijvoorbeeld 14 je heel snel op de -/-- toets moet drukken om vervolgens binnen 1,4 sec de 1 en de 4 in moet toetsen, anders heb je eerst zender 1 en dan zender 4. Ik moet nog kijken of je de reactiesnelheid wat kan aanpassen.

De beugel zit overigens gewoon vast met twee schroeven, dus volgens mij is een plaatsing aan de muur mogelijk. Achterop zijn twee gaatjes geboord die volgens mij gebruikt kunnen worden om aan haakjes te hangen. Pas wel op voor de afstand tot het plafond. Het apparaat wordt vrij warm (38 graden volgens eigen info op het toestel zelf). Hoe het zit als je het tegen de muur aanschroeft weet ik niet. Volgens de handleiding moet er minimaal 10 cm achter en 10 cm boven het apparaat vrij zijn i.v.m. de warmteontwikkeling. Ik begrijp uit de handleiding dat er een veiligheidsrelais is die bij een bepaalde temperatuur het apparaat uitzet.

Bij mij staat hij nu op een standaard. Ik ga op zoek naar een TV-meubel waar ik hem in kan plaatsen, zodat hij verrijdbaar is. Plaats aan de muur heb ik niet, dus voor mij geen probleem.

Peter :+

• tweak_master
  • Laatst online: 10:52

Door deze geintjes koop ik nogal te snel ook dingen want ik krijg mijn geld toch wel terug.
Zo goed als alles gaat toch binnen de garantie kapot van 2 jaar of 3 jaar dus eigenlijk is alles gratis.
Jah, mijn broertje heeft die 5 megapixel-camera van nytech gekocht in de lidl (in belgie, voor zo'n 330 € d8 'k), met in gedachten de "niet goed, geld terug"-garantie...en wat blijkt nu:
De kwaliteit van deze camera is ronduit slecht, dus mijn broertje gaat terug...en krijgt z'n geld niet terug... Eerst moest er een aanvraag naar de hoofdzetel, maar na enkele dagen kregen we bericht dat het product niet werd teruggenomen !!!
Deze procedure hebben we 2x gedaan, met telkens hetzelfde resultaat: 330€ kwijt en een ondermaatse camera :(

Verwijderd

Ik had zelf ook nog een vraag over de aankoop van de TFT. Er zit een garantiekaart bij die moet worden opgestuurd naar Panningen (L) om de garantie te laten ingaan. Normaal gesproken doe ik dat nooit. Wordt namelijk meestal geregeld via de dealer. Maar is dat in dit geval ook zo? Sowieso wel een gedoe om volgens de instructies, de doos drie jaar lang te bewaren. Je moet bij reparatie het apparaat in de doos samen met een kopie van de bon opsturen naar Panningen. Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dat misschien via de Aldivestiging?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 13:49:
heeft iemand die aanbieidingen van BCC gezien?

http://www.bcc.nl/_public/w51%20Home%20Cinema.pdf

99 euro voor een home cinema setje?! Zo te zien is het van Medion.
heb net gebeld en ze wisten er natuurlijk weinig vanaf. Eerste antwoord; "deze heeft geen muziekvermogen" 8)7 Na wat doorvragen kwam ze met het antwoord dat het totale vermogen 80 watt bedraagt, maar dat lijkt me wel heel erg weinig.

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 14:31:
Ik heb de TFT nu al sinds gisterenochtend draaien. Kleuren zijn goed. Alleen de kleurechtheid van ondertitels op sommige zenders is wat minder (neigen wat naar groen soms). Enige minpuntjes die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat op teletekst het soms even wachten is voordat alle letters ook zichtbaar zijn en dat op het moment dat je via de afstandsbediening naar een zender met twee cijfers wil gaan, bijvoorbeeld 14 je heel snel op de -/-- toets moet drukken om vervolgens binnen 1,4 sec de 1 en de 4 in moet toetsen, anders heb je eerst zender 1 en dan zender 4. Ik moet nog kijken of je de reactiesnelheid wat kan aanpassen.
De kleuren kan je volgens mij aanpassen wat ik uit de handleiding heb gelezen. Je hebt een aantal standaard instellingen en kan de kleuren ook handmatig aanpassen. Dus dat moet wel op te lossen zijn.

Verwijderd

Klopt wel wat je zegt over de instelling van de kleuren. Geloof me ik heb alle toeters en bellen al geprobeerd. Gaat ook op voor een beperkt aantal zenders. Op de overige zenders is er haarscherp en kleurecht beeld en ondertiteling.

Iemand iets over die garantie. Speelt de Aldi daar zelf nog een rol in?

Peter :7

Verwijderd

Ik heb twee weken geleden die 5 megapixel camera van de Aldi gekocht.
Alle foto's met mensjes hebben rode ogen, terwijl dat ding wel voorflitst.
Is dat probleem bekend of moet ik 'em terug brengen?

• JM83
DaFreakR schreef op 18 december 2003 @ 13:50:
[...]

Volgens mij zit je scart kabel los.....
DaFreakR, dan zou de DVD speler zelf toch niet "uit" moeten springen of zou dat wel kunnen?! zou best wat mis mee kunnen zijn met die scartaansluiting aangezien de TV al heel wat jaartjes oud is...

• JM83
DaFreakR schreef op 18 december 2003 @ 13:54:
Nog ff een vraagje over de surround set:

In het menu bij de speaker opties, staat er ook in een menu een afstand in cm achter de speakers (bij rear speakers staat 170 cm, bij front 0)

Weet iemand waarvoor dat is?
staat in de handleiding beschreven... gaat om de volume van de rear speakers (zodat ze even hard klinken als voor)... als je 10Watt wegblaast vanaf 1m of vanaf 10m scheelt veel in hoe hard je het hoort, vandaar die afstanden...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 14:39:
[...]

heb net gebeld en ze wisten er natuurlijk weinig vanaf. Eerste antwoord; "deze heeft geen muziekvermogen" 8)7 Na wat doorvragen kwam ze met het antwoord dat het totale vermogen 80 watt bedraagt, maar dat lijkt me wel heel erg weinig.
Waar halen ze die lui toch altijd vandaan, kunt een hele topic beginnen over lomp personeel bij electronica bedrijven.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.