Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel V] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.454 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 19:32
ehhh niet om het een of ander hoor, maar dit is de 1000e post in dit topic :)
<hint @ mod>
De afgelopen week was voor den gemiddelde tweakers niet super interessant wat betreft de aanbiedingen van de aldi en lidl, maar komende week des te meer

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Dan doe je ene topicreport: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Heb ik zojuist gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 19:15
1002e post :P

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
BTW, bij Aldi is er een leuke notebook en TV in de aanbieding, misschien is het leuk daar het volgende deeltje mee te starten. ;) :P

1003e post... :P

[ Voor 8% gewijzigd door Joen op 21-02-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

JeroenM_tbs schreef op 21 februari 2004 @ 22:18:
BTW, bij Aldi is er een leuke notebook en TV in de aanbieding, misschien is het leuk daar het volgende deeltje mee te starten. ;) :P

1003e post... :P
misschien is het wel leuk om het volgende deeltje te starten met de mededeling dat laptops (en desktops) voortaan in het aanbiedingentopic van CSL kunnen. da's een stuk overzichtelijker :)
CSL aanbiedingen dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 21-02-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
In dit topic gaan ook wel es gadget aanbieidngen en niet-PC aanbieding voorbij, lijkt me dus niet volledig geschikt voor CSL. ;)
Dit topic heeft al een eigen karakter, dus een aparte CSL-topic over Lidl en Aldi-notebooks en PC lijkt me meer wat voor dit karakteristieke topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

JeroenM_tbs schreef op 21 februari 2004 @ 22:40:
In dit topic gaan ook wel es gadget aanbieidngen en niet-PC aanbieding voorbij, lijkt me dus niet volledig geschikt voor CSL. ;)
Dit topic heeft al een eigen karakter, dus een aparte CSL-topic over Lidl en Aldi-notebooks en PC lijkt me meer wat voor dit karakteristieke topic. :P
Tjah zal wel overzichtelijker zijn, maar andere kant ook niet ;) Een super aanbieding wordt hier toch over gebabbeld en zie je onderhand ook nog de andere aanbiedingen :9
Dit topic is langzamerhand cultuur :9 en moet dus niet veranderd worden vind ik :+ . Wie start het volgende topic nou eens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
*eens :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

JeroenM_tbs schreef op 21 februari 2004 @ 22:40:
hohoho, waar zeg ik dat dan? ik zeg alleen dat de pc's eigenlijk in het CSL topic zouden moeten :)

duh dat de rest hier dan in blijft, ik heb het ook niet voor niets over het _volgende_ deel. wmb heeft dit topic zeker bestaansrecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
OWk..
* Joen houdt zich verder stil daar over... :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Topicstarter
Moet dat nou die posts tellen? :/

Maar iig is ook dit topic weer tot een einde gebracht. Ik zal een nieuwe openen, met eenzelfde startpost, tenzij iemand een veel mooiere/betere kan ontwerpen. Die kan hij dan naar mij mailen en zal ik daar m'n post mee editten. ;)

[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel VI][/rml]

We houden dit topic gewoon nog in AV, dat is wat duidelijker voor users die wat willen vragen over audio gerelateerde aanbiedingen. Die kijken dan toch eerst in AV dan in CSL. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 23-02-2004 17:24 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.