Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
If it aint broke, fix it till it is!
1003e post...
[ Voor 8% gewijzigd door Joen op 21-02-2004 22:18 ]
Anoniem: 70162
misschien is het wel leuk om het volgende deeltje te starten met de mededeling dat laptops (en desktops) voortaan in het aanbiedingentopic van CSL kunnen. da's een stuk overzichtelijkerJeroenM_tbs schreef op 21 februari 2004 @ 22:18:
BTW, bij Aldi is er een leuke notebook en TV in de aanbieding, misschien is het leuk daar het volgende deeltje mee te starten.![]()
1003e post...
CSL aanbiedingen dus
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 21-02-2004 22:24 ]
Dit topic heeft al een eigen karakter, dus een aparte CSL-topic over Lidl en Aldi-notebooks en PC lijkt me meer wat voor dit karakteristieke topic.
Anoniem: 97917
Tjah zal wel overzichtelijker zijn, maar andere kant ook nietJeroenM_tbs schreef op 21 februari 2004 @ 22:40:
In dit topic gaan ook wel es gadget aanbieidngen en niet-PC aanbieding voorbij, lijkt me dus niet volledig geschikt voor CSL.
Dit topic heeft al een eigen karakter, dus een aparte CSL-topic over Lidl en Aldi-notebooks en PC lijkt me meer wat voor dit karakteristieke topic.
Dit topic is langzamerhand cultuur
Anoniem: 70162
hohoho, waar zeg ik dat dan? ik zeg alleen dat de pc's eigenlijk in het CSL topic zouden moetenJeroenM_tbs schreef op 21 februari 2004 @ 22:40:
In dit topic gaan ook wel es gadget aanbieidngen en niet-PC aanbieding voorbij, lijkt me dus niet volledig geschikt voor CSL.
duh dat de rest hier dan in blijft, ik heb het ook niet voor niets over het _volgende_ deel. wmb heeft dit topic zeker bestaansrecht

Maar iig is ook dit topic weer tot een einde gebracht. Ik zal een nieuwe openen, met eenzelfde startpost, tenzij iemand een veel mooiere/betere kan ontwerpen. Die kan hij dan naar mij mailen en zal ik daar m'n post mee editten.
[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel VI][/rml]
We houden dit topic gewoon nog in AV, dat is wat duidelijker voor users die wat willen vragen over audio gerelateerde aanbiedingen. Die kijken dan toch eerst in AV dan in CSL.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 23-02-2004 17:24 ]
Dit topic is gesloten.