dat zijn toch pc speakers?? Ik wil namelijk een setje voor aan me dvd speler.Anoniem: 35647 schreef op 09 februari 2004 @ 23:48:
[...]
Zoek naar een logitech 5.1, die kosten bij de dixons al 100 euro dus ergens anders wel goedkoper.
Ik heb de 2.1 startmodel (sorry modelnummer ben ik even kwijt, z340 geloof ik)voor 50 euro gehaald hele tijd terug en dat maakt goed geluid voor dat geld en mooi afgwerkt..
Iedereen raadt deze logitechs aan.
Anoniem: 35647
De logitechs passen ook op je dvd, ik heb hem ook aan een cdspeler hangen.Anoniem: 59903 schreef op 09 februari 2004 @ 23:55:
[...]
dat zijn toch pc speakers?? Ik wil namelijk een setje voor aan me dvd speler.
Deze hebben erg goede prijs kwaliteitverhouding kijk maar naar reviews op internet naar alle logitech boxen.
Het enigste waar je aan moet denken is de bediening want het zijn pcspeakers.
Je hebt dus een volume/aan knop op 1 van de boxje zitten.
Ik weet niet hoe dat gaat bij de kijkshop, zit dat op de sub, heeft deze afstandbediening?
Maar ik zou zeker voor een logitech gaan ivm zo'n kijkshop set want dat is goedkope rotzooi.
Je moet niet denken omdat het pc speakers zijn dat ze slecht of zwak zijn, dit zijn echt hele mooie speakers mooi strak geluid.
Bekijk ze maar eens in het echt, ik schok echt hoe mooi ze waren afgewerkt.
Je DVD-speler moet natuurlijk wel een ingebouwde decoder hebben. Te zien idd aan de 5 tulpuitgangen voor de speakers en sub.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Heb hier op het werk al eens 3 over-de-datum HP kleurencartridges weg kunnen gooien (samen toch mooi dik 150 gulden toen). Geel was een smerig soort groen geworden.Anoniem: 56546 schreef op 09 februari 2004 @ 16:10:
[...]
Let ff op de vervaldatum. als je _NIET_ veel print, dan kan het zijn dat je cartridges op den duur overtijd zullen zijn. Ik weet niet wat de consequenties er van kunnen zijn.
Weet nog steeds niks.....
Anoniem: 105432
Wat ook een mooie sound geeft is een losse surround versterker kopen en deze dan aansluiten op een paar kleine boxjes, als je dit op marktplaats koopt dan ben je voor 100 a 200 euro klaar en dan heb je een super setje, ik heb 2 wharfedale boxjes en subwoofer(25 euri) als frontspeakers en 2 sony speakertjes(40 euro) als rearspeakers. ik heb een sony surround versterkertje gekocht voor 25 euri.
WErkt perfect en geeft stukken beter geluid als die simpele Lenco en logitec setjes.
PS Mazda625 zou je me even willen mailen, aub?? (sim_unlock@hotmail.com)
alvast bedankt!!
WErkt perfect en geeft stukken beter geluid als die simpele Lenco en logitec setjes.
PS Mazda625 zou je me even willen mailen, aub?? (sim_unlock@hotmail.com)
alvast bedankt!!
Anoniem: 59903
Ik heb ff zitten zoeken op internet, maar die 5 tulp uitgangen heb ik niet. Wel heb ik digitale uitgangen. Dat schijnt nog beter te zijn.Smarron schreef op 10 februari 2004 @ 10:43:
Je DVD-speler moet natuurlijk wel een ingebouwde decoder hebben. Te zien idd aan de 5 tulpuitgangen voor de speakers en sub.
Hier staat welke dvd speler ik heb dvd speler
Weet iemand nu welk dolby surround setje ik hierop aan kan sluiten??
Dit heb je dus:Anoniem: 59903 schreef op 10 februari 2004 @ 13:11:
[...]
Ik heb ff zitten zoeken op internet, maar die 5 tulp uitgangen heb ik niet. Wel heb ik digitale uitgangen. Dat schijnt nog beter te zijn.
Hier staat welke dvd speler ik heb dvd speler
Weet iemand nu welk dolby surround setje ik hierop aan kan sluiten??
Component Video Output Terminals (Y Pb, Pr)
Dolby DigitalR/DTSR Optical and Coaxial Digital Audio Outputs
zoiets heb ik ook en dat wil niet meer zegen dan dat het DVD signaal (DTS/dolby digital) ongewijzigd wordt doorgelust naar een uitgang, daar moet je een versterker met decoder op aansluiten, of een speakerset met ingebouwde decoder...
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Die aangeboden set van de Kijkshop heeft die decoder ingebouwd... die zit namelijk in de subwoofer.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
En dit staat op de site.
Dus die ingebouwde decoder lijkt me sterkVoor het aansluiten van een DVD-speler
met 5.1 kanaal. Bij een 2-kanaals DVD-speler geen Dolby Surround geluid!!
PSN: Shiver23
Bedoelen ze met een 5.1 kanaal niet gewoon de digitale uitgang??Shiver23 schreef op 10 februari 2004 @ 18:34:
En dit staat op de site.
[...]
Dus die ingebouwde decoder lijkt me sterk
Ik heb deze trust ook nog gezien:

Die heeft geen ingebouwde decoder zeker omdat ik als die tulp ingangen achterop zie.
Je hebt geen specs of link of iets over dat setje erbij staan. Kan daar moeilijk een uitspraak over doen.
En dit topic gaat over Aldi en LIDL aanbiedingen. Over PC-speakers en dolby digital zijn al voldoende topics. Beetje zoeken kan geen kwaad.
En dit topic gaat over Aldi en LIDL aanbiedingen. Over PC-speakers en dolby digital zijn al voldoende topics. Beetje zoeken kan geen kwaad.
PSN: Shiver23
Owja, daar heb je wel gelijk inShiver23 schreef op 10 februari 2004 @ 18:56:
Je hebt geen specs of link of iets over dat setje erbij staan. Kan daar moeilijk een uitspraak over doen.
Anders wou ik vragen of er mensen zijn die en goed setje weten waar een decoder inzit voor een elcheapo prijsje.
Anoniem: 51964
in de aldi in haren nog wel..Anoniem: 87099 schreef op 10 februari 2004 @ 22:31:
zijn de speakers nog te koop?
Anoniem: 100121
De aanbieding voor het auto-navigatiesysteem volgende week bij de Aldi: is het wat?
Gaat om de Medion MD PPC 200
576 Mb geheugen; 400 MhZ inclusief software voor navigatie Benelux; MS pocket Word, Excell, Internet explorer en MS inbox en dockingststation
Prijs: 499 euri
576 Mb geheugen; 400 MhZ inclusief software voor navigatie Benelux; MS pocket Word, Excell, Internet explorer en MS inbox en dockingststation
Dat is niet duur maar als je een laptop hebt (of 2de hands aanschaffen) en een USB gps muis (80-100 euro) dan ben je goedkoper uit. Als software kun je dan Route66 gebruiken. Ik heb er ook nog een 12-220 converter bij voor in de auto. zo'n systeem is vele malen flexibeler.Anoniem: 100121 schreef op 11 februari 2004 @ 15:52:
De aanbieding voor het auto-navigatiesysteem volgende week bij de Aldi: is het wat?
Anoniem: 56546
Deze was al eens in de aanbieding toch, afgelopen november/december?Anoniem: 100121 schreef op 11 februari 2004 @ 15:52:
Anoniem: 100121
Was dat dezelfde?Anoniem: 56546 schreef op 11 februari 2004 @ 17:06:
[...]
Deze was al eens in de aanbieding toch, afgelopen november/december?
Wat Don cristiano zegt gaat denk ik niet helemaal op. Als je namelijk je laptop 2 uurtjes aan hebt dan is je accu wel leeg. Dan zou je kunnen zeggen oke sluit hem aan op sigarettenaansteker. MAar helaas gebruiken onze Ibm Thinkpads 16v ipv 12v en ik heb daar nog geen omvormers voor gezien......
http://specs.tweak.to/6635
Heb in krantje gezien dat volgende week weer de PDA in de aanbieding komt met GPS en iets van 700MB aan geheugen enz. Waarschijnlijlk weer hetzelfde als eerst
Prijs : 499
Prijs : 499
Als een god in Nijmegen.
Anoniem: 101315
kan op de site er niks over vinden ... kan je t foldertje scanne en posten?.,.. k krijg m hier niet in de bus
Bvd
Bvd
Anoniem: 39303
hoorde dat er bij onze aldi nog een home cinema set lag met ingebouwde dvd speler? en 5.1 surround (uitgansvvermogen per speaker 50 watt rms)? Kan echter in dit topic niets daarover vinden, weet iemand of het wat is of niet?
Anoniem: 40750
Beter laat, dan nooit...
Voor dat geld, wou ik toch graag in bezit komen van deze zuilspeakertjes.
Vandaar ik vandaag toch maar 'n bezoekje heb gebracht aan de lokale Aldi, en met succes
Vanmorgen om 9:00 hadden ze nog 2 beuken, en 1 zilveren staan.
Ben heel benieuwd hoe ze zullen klinken...
Voor dat geld, wou ik toch graag in bezit komen van deze zuilspeakertjes.
Vandaar ik vandaag toch maar 'n bezoekje heb gebracht aan de lokale Aldi, en met succes
Vanmorgen om 9:00 hadden ze nog 2 beuken, en 1 zilveren staan.
Ben heel benieuwd hoe ze zullen klinken...
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 40750 op 12-02-2004 14:29 ]
Aldie vries heeft er ook nog zat staan.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Weet iemand of die Medion 75cm TFT die in december aangeboden nog ergens te krijgen is? (of een nieuwer model zelfde prijs natuurlijk).
Bedankt!
Bedankt!
aldi kronenburg heeft nog TFT televisies
http://specs.tweak.to/6635
Anoniem: 56546
Zeg, weet jij misschien of jouw aldi nog die nietmachines heeft van afgelopen week?Stampre schreef op 12 februari 2004 @ 19:12:
aldi kronenburg heeft nog TFT televisies
Wat zag mijn oog in de laatste aldi krant:
Auto navigatiesysteem:
-Medion MD PPC 200
Pocket PC met spraakgestuurde GPS-Navigatiesoftware voor Benelux en Europese hoofdwegen.
Extreem lichte en platte pocket pc met intel XScale 400 mhz. processor
-576 MB geheugen 64 MB intern en 2x256 mb extern flsah memory via SD/MMC
-TFT display
- 400 mhz processor
-GPS software, GPS ontvanger
- incl. 12v kabel
-inclusief docking station station en ActiveSync software voor sync met PC of laptop
-incl MS pocjet word, MS Pocket Excel, MS pocket IE, MS Inbox (email) MS WMP9 voor PPC.
ook met autohouder en alles dr op en dr an,
499 euro.
vanaf 18 februari
Auto navigatiesysteem:
-Medion MD PPC 200
Pocket PC met spraakgestuurde GPS-Navigatiesoftware voor Benelux en Europese hoofdwegen.
-TFT display
- 400 mhz processor
- incl. 12v kabel
-inclusief docking station station en ActiveSync software voor sync met PC of laptop
-incl MS pocjet word, MS Pocket Excel, MS pocket IE, MS Inbox (email) MS WMP9 voor PPC.
499 euro.
Anoniem: 43314
Ik ga morgen nog ff zoeken naar die speakers (ik hoop dat het hier in de buurt lukt
gelukkig weet ik nog een finiaal waar dit soort spul meestal blijft liggen)
Maar ik vraag me af waarom iederen het over een 5.1 speaker heeft hiero?
Ik moet toevallig toch een nieuwe versterker hebben, want die van mij is gister overleden,
maar ik was niet van plan een 5.1 versterker te halen (250 + euro)
Heeft bi-ampen nou veel zin bij deze speakers (ik had nog nooit van bi-ampen gehoord)
En als laatste heeft iemand toevallig nog een tip voor een nieuwe versterker
eventueel in combinatie met een (losse) cd speler? (100-200 euro voor versterker)
Ik moet toevallig toch een nieuwe versterker hebben, want die van mij is gister overleden,
Heeft bi-ampen nou veel zin bij deze speakers (ik had nog nooit van bi-ampen gehoord)
eventueel in combinatie met een (losse) cd speler? (100-200 euro voor versterker)
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 43314 op 13-02-2004 15:21 ]
Mijn 128 mb pendrive van Medion is net kapot gegaan. (One of the USB devices attached to this computer has malfunctioned. Windows does not recognize it.) Ik had hem met kerst in drenthe gekocht.
Ik heb geen bon meer
Kan ik het proberen bij een Aldi in Noordholland? Ik was op vakantie en kom daar niet regelmatig verder. Ze zijn de enigen die Medion verkopen dus krijg ik nog gezeik om de bon? Weet iemand of ik misschien beter contact op kan nemen met Medion zelf.
Ik heb geen bon meer
Kan ik het proberen bij een Aldi in Noordholland? Ik was op vakantie en kom daar niet regelmatig verder. Ze zijn de enigen die Medion verkopen dus krijg ik nog gezeik om de bon? Weet iemand of ik misschien beter contact op kan nemen met Medion zelf.
't maakt niet uit welke Aldi je heen gaat, in principe.
Wel is het zo - geen bon, geen garantie.
Je kan de Aldi (waar je 'm gekocht hebt) vragen om een nieuwe kassabon. Wel je bank-afschrift als bewijs van betaling meenemen, en de filiaal-manager lief aankijken.
Wel is het zo - geen bon, geen garantie.
Je kan de Aldi (waar je 'm gekocht hebt) vragen om een nieuwe kassabon. Wel je bank-afschrift als bewijs van betaling meenemen, en de filiaal-manager lief aankijken.
Anoniem: 45580
Natuurlijk kan het zijn dat dat ding echt stuk is, maar mijn ervaring is dat er wat mis is met drivers of je usb-poort-systeem zoals teveel andere usb-stroom-afnemers, vage-usb-hub-met-slechte-voeding, enz...Pixal schreef op 13 februari 2004 @ 01:51:
Mijn 128 mb pendrive van Medion is net kapot gegaan. (One of the USB devices attached to this computer has malfunctioned. Windows does not recognize it.) Ik had hem met kerst in drenthe gekocht.
Ik heb geen bon meer
Heb je hem al op een andere pc/andere niet-gedeelde usb-poort geprobeerd? (En Aldi geeft uit ervaring prima normale omruil en opstuur garantie, maar zonder bon moet je wel een heel behulpzame manager treffen (weinig kans...) en medion zal je natuurlijk echt niet helpen...).
2 pcs geprobeerd andere usb apparaten werken wel
Anoniem: 43314
WOEI, ik heb 2x 2 boxen gehaald er lagen nog 6 dozenAnoniem: 43314 schreef op 13 februari 2004 @ 00:21:
Ik ga morgen nog ff zoeken naar die speakers (ik hoop dat het hier in de buurt lukt
eerste indruk is zeker goed! nu nog een nieuwe versterker
die van mij kan het wel aan maar de DAT ingang is kapot en
ben wel aan een nieuwe toe, dus tips zijn zeker welkom
Ik had eerst 4 cheap boxen op mijn versterker aangesloten
maar als ik nu een nieuwe versterker hoop kan ik daan ook
met deze 4 boxen een mooi dolby serround maken ?
want dan is het wel de moeite om een 5,1 versterker te kopen?
Iemand die me kan vertellen of je hier ook TomTom Navigator 2 op kan installeren? En dus ook de GPS adapter die hier op staat daarvoor kunt gebruiken.MaCe1337 schreef op 12 februari 2004 @ 22:43:
Wat zag mijn oog in de laatste aldi krant:
Auto navigatiesysteem:
-Medion MD PPC 200
-TFT display
- 400 mhz processor
- incl. 12v kabel
499 euro.vanaf 18 februari
Alvast bedankt
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Damn, dat is toch wel een mooie aanbieding, die PocketPC, maar 499 euro blijft veel geld.
* eX0duS wil ook zo'n ding.
* eX0duS wil ook zo'n ding.
heeft iemand een telefoonnummer van medion gekregen en kan die dat dan effe posten hier?
Ik kwam dus in de aldi.
ik: hallo, ik heb met kerst dit artikel gekocht maar t werkt niet meer
vent: oh, die hebben we niet meer liggen
ik: weet u wat ik nu moet doen?
vent: ja je moet even met medion bellen, dan zeggen ze dat je het op mag sturen en heb je binnen 2 weken een nieuwe
ik: oh, ok, heeft u voor mij een telefoonnummer misschien?
vent: nee, dat hoort erbij te zitten in de doos..
ik: hmz, dan zoek ik thuis wel even
maar heb dus niets wat er op lijkt en de medion site is nur duits
Ik kwam dus in de aldi.
ik: hallo, ik heb met kerst dit artikel gekocht maar t werkt niet meer
vent: oh, die hebben we niet meer liggen
ik: weet u wat ik nu moet doen?
vent: ja je moet even met medion bellen, dan zeggen ze dat je het op mag sturen en heb je binnen 2 weken een nieuwe
ik: oh, ok, heeft u voor mij een telefoonnummer misschien?
vent: nee, dat hoort erbij te zitten in de doos..
ik: hmz, dan zoek ik thuis wel even
maar heb dus niets wat er op lijkt en de medion site is nur duits
Bijmedion heb je de bon nodig om garantie te claimen. Contact info staat op de site van medion.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
kut.. die bon stonden mn boodschappen op dus heb daar nooit aan gedacht.. er staat op het doosje hoe oud de pendrive is, die is dus nog geen jaar oud.. dan lijkt me bon toch ook beetje overdone
gewoon proberen
edit:
oeh mazzel.. mn moeder had de bon bewaard voor me
er staat Artikel 19% 39.99 niet echt duidelijk dus.. nouja.. bon is bon
ik mag m opsturen naar Panningen!
gewoon proberen
edit:
oeh mazzel.. mn moeder had de bon bewaard voor me
er staat Artikel 19% 39.99 niet echt duidelijk dus.. nouja.. bon is bon
ik mag m opsturen naar Panningen!
[ Voor 32% gewijzigd door Pixal op 13-02-2004 20:41 ]
even een laatkomer.
Ik was boodschappen aan het doen bij de Aldi en het is weer duurder geworden dan de bedoeling was, even een setje beuken boxen gescoord.
Ik stond bij de kassa te wachten en ik hoorde jullie stemmen in mijn hoofd hoe fantastisch het toch niet is.
Dus bij thuiskomst snel weer terug op de fiets en naar huis gebalanseerd met de boxen op de bagagedrager
Ziet er mooi uit ik heb alleen geen ruk zin om het aan te sluiten ben moe
.
Iemand nog een tip voor een leuke stereo receiver van 100 euro ofzo?
Ik was boodschappen aan het doen bij de Aldi en het is weer duurder geworden dan de bedoeling was, even een setje beuken boxen gescoord.
Ik stond bij de kassa te wachten en ik hoorde jullie stemmen in mijn hoofd hoe fantastisch het toch niet is.
Dus bij thuiskomst snel weer terug op de fiets en naar huis gebalanseerd met de boxen op de bagagedrager
Ziet er mooi uit ik heb alleen geen ruk zin om het aan te sluiten ben moe

Met ingebouwde versterker?Anoniem: 35647 schreef op 14 februari 2004 @ 10:01:
[ Voor 3% gewijzigd door PD2JK op 14-02-2004 10:53 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Voor dat geld moet je tweedehands gaan kijken. Heb zelf voor 30 pleuro een leuke Technics receiver bij een hifi zaak weten te vinden
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Daar wilde ik volgende week even gaan kijken, had gisteren wel in een winkel zitten neuzen maar echt goedkoop waren ze niet.Dr. Strangelove schreef op 14 februari 2004 @ 11:00:
Voor dat geld moet je tweedehands gaan kijken. Heb zelf voor 30 pleuro een leuke Technics receiver bij een hifi zaak weten te vinden
Ik heb ze aangesloten op de yamaha set van mijn ma en ze klinken wel aardig.
Nogal hoog zoals al gezegd was, de treble staat altijd vol open die kan dicht.
De enorme bass die iemand zei kan ik niet vinden
Ik twijfel nu wel over de kleur, is de zilvere de kleur van de pootjes ( glimmend zilver) of meer het bovenplankje kleur?
Dacht eraan om ze ipod wit te maken
Even een ouwe junkie xl cd erin, de bass komt eraan
Anoniem: 105945
Ik heb deze pocket pc eind vorig jaar gekocht en heb er zelf TomTom 2 opgezet.Solomon schreef op 13 februari 2004 @ 18:20:
[...]
Iemand die me kan vertellen of je hier ook TomTom Navigator 2 op kan installeren? En dus ook de GPS adapter die hier op staat daarvoor kunt gebruiken.
Alvast bedankt
Het werkt prima en ben er zeer tevreden over.
Nieuwe luidsprekers moet je altijd eerst minimaal 48 uur laten inspelen, na een aantal maanden regelmatig gebruik heb je pas het optimale geluidAnoniem: 35647 schreef op 14 februari 2004 @ 11:19:
[...]
Daar wilde ik volgende week even gaan kijken, had gisteren wel in een winkel zitten neuzen maar echt goedkoop waren ze niet.
Ik heb ze aangesloten op de yamaha set van mijn ma en ze klinken wel aardig.
Nogal hoog zoals al gezegd was, de treble staat altijd vol open die kan dicht.
De enorme bass die iemand zei kan ik niet vindenmoet er wel bij zeggen dat er normaal infinity's die 3 keer zo groot en 10 keer zo duur aanhangen, die ben ik dus gewend.
Ik twijfel nu wel over de kleur, is de zilvere de kleur van de pootjes ( glimmend zilver) of meer het bovenplankje kleur?
Dacht eraan om ze ipod wit te maken![]()
Even een ouwe junkie xl cd erin, de bass komt eraaneffe laten inspelen denk ik.
en zo zegt de andere helft van de audiofielen dat dit gelul is.. ik stond in een redelijk klein hifi winkeltje met niet echt gespecialiseerd personeel en ze vertelden me dat je als je hard speelt de speakers redelijk heet worden rond de magneet en dat de verf en lijm rond de spoel zacht zou worden, en dit niet gebeurde als ze al een tijdje zachtjes hadden gespeeldAnoniem: 105432 schreef op 14 februari 2004 @ 15:57:
[...]
Nieuwe luidsprekers moet je altijd eerst minimaal 48 uur laten inspelen, na een aantal maanden regelmatig gebruik heb je pas het optimale geluid
bij speaker en co waar ik mn zelfbouw sub vandaan had vonden ze dit onzin en mocht ik hem gewoon zwaar belasten op het moment dat ik wist hoeveel hij kon hebben.
gewoon zachtjes opbouwen en kijken bij welke volumes alles goed gaat, ik zeg er effe bij dat ik t niet weet. maar ik ga niet zoals iemand voorstelde eerst 24 uur 20 hz op die speaker zetten om hem in te trillen oid.. daahaag.. hij doet het nu ook goed
nee joh.. laat hem lekker googlen naar een stereo receiver
mag ik van u een doosje bougie vonken
[ Voor 11% gewijzigd door Pixal op 14-02-2004 20:14 ]
Ik bedoelde hiermee een receiver waar 2 boxen (stereo) aan kunnen en niet dat 5.1 homecinema gedoe.Pixal schreef op 14 februari 2004 @ 20:13:
[...]
[...]
nee joh.. laat hem lekker googlen naar een stereo receiver
mag ik van u een doosje bougie vonken
Wel eens eraan gedacht dat een 'stereo-receiver' heeeel misschien gewoon versterker heet?
[ Voor 19% gewijzigd door Wormaap op 14-02-2004 22:30 ]
Ticking away, the moments that make up a dull day
Nee, want een stereo receiver heeft een ingebouwde radio receiver en een gewone stereo versterker dus nietWormaap schreef op 14 februari 2004 @ 22:30:
Wel eens eraan gedacht dat een 'stereo-receiver' heeeel misschien gewoon versterker heet?![]()
Edit: Verrek... 'K heb niks gezegd... 'K ben er meerdere tegen gekomen op zoek naar een leuke receiver voor mezelf. Harman/Kardon heeft er een paar, en Denon ook
[ Voor 73% gewijzigd door Wormaap op 14-02-2004 23:47 ]
Ik was zelf wel gechameerd van een herman karton 1500 serie.
Receiver en dvd speler voor 499, leek mij niet zo duur, bij correct was het 50 euro goedkoper maar dat zit niet in de buurt.
Maar ja dat word weer meer dan de bedoeling was
Receiver en dvd speler voor 499, leek mij niet zo duur, bij correct was het 50 euro goedkoper maar dat zit niet in de buurt.
Sja... Kwaliteit kost (helaasAnoniem: 35647 schreef op 15 februari 2004 @ 00:14:
Ik was zelf wel gechameerd van een herman karton 1500 serie.
vind t maar raar dat zw die dingen maar inbouwen.. ik wil gewoon kwaliteit.. radio is zoiezo al baggerSick Nick schreef op 14 februari 2004 @ 22:33:
[...]
Nee, want een stereo receiver heeft een ingebouwde radio receiver en een gewone stereo versterker dus niet![]()
Op marktplaats al gekeken maar op 1 of andere manier staat er nooit iets wat in de buurt is.Wormaap schreef op 15 februari 2004 @ 00:18:
[...]
Sja... Kwaliteit kost (helaas) toch geld... Probeer anders eens of je niet via marktplaats.nl aan zoiets kunt komen? Zal vast wel wat in dat gebied te vinden zijn
Vind het ook schrikwekkend hoeveel geld mensen voor hun ouwe spul willen hebben.
Misschien even die junk op de hoek eens aanspreken morgen
De boxen beginnen steeds beter te klinken trouwens, ik heb ze los getrild, geen slecht spul.
je bedoelt dat je er aan begint te wennen want een speaker die los trilt gaat steeds slechter klinken.. speakers moeten muur maar dan ook muurvast in hun behuizing zitten. anders kan het erg naar gaan klinkenAnoniem: 35647 schreef op 15 februari 2004 @ 00:40:
[...]
Op marktplaats al gekeken maar op 1 of andere manier staat er nooit iets wat in de buurt is.
Vind het ook schrikwekkend hoeveel geld mensen voor hun ouwe spul willen hebben.
Misschien even die junk op de hoek eens aanspreken morgen![]()
De boxen beginnen steeds beter te klinken trouwens, ik heb ze los getrild, geen slecht spul.
Ik neem aan dat'ie bedoelt dat de speakers 'ingespeeld' raken...
Ja inspelen dus.Pixal schreef op 15 februari 2004 @ 01:02:
[...]
je bedoelt dat je er aan begint te wennen want een speaker die los trilt gaat steeds slechter klinken.. speakers moeten muur maar dan ook muurvast in hun behuizing zitten. anders kan het erg naar gaan klinken
Mooi die conus zo uit de box laten flappen met bass van maxwell.
Het stijve platte karton geluid is aan het verdwijnen, mooie beheerste bass groeit.
voor 100 euro?Wormaap schreef op 14 februari 2004 @ 22:36:
Edit: Verrek... 'K heb niks gezegd... 'K ben er meerdere tegen gekomen op zoek naar een leuke receiver voor mezelf. Harman/Kardon heeft er een paar, en Denon ook
[ Voor 89% gewijzigd door Punksmurf op 15-02-2004 12:53 . Reden: ff quote toegevoegd, liep een pagina achter :/ ]
met een hamer past alles
Ik heb voor 105 euro een mooie Pioneer versterker gekocht via Ebay, 4 kanaals 8~16 Ohm, 500 watt. Werkt als een beer. Daarbij heb ik nog 2x 110 watt Jamo's en 2 x 80 Watt Sony boxen. en natuurlijk een digitale equalizer van Sony voor de finetuning. Voor films kijken op mijn computer gebruik ik een 5.1 versterker van Sony en wat wharfedale en sony speakertjes. Ik heb trouwens nog een pioneer passieve subwoofer over voor de liefhebber
Ik heb alles 2de hands en het hoeft dus niet duur te zijn..
500 Watt?Anoniem: 105432 schreef op 16 februari 2004 @ 13:47:
[...]
Ik heb voor 105 euro een mooie Pioneer versterker gekocht via Ebay, 4 kanaals 8~16 Ohm, 500 watt. Werkt als een beer. Daarbij heb ik nog 2x 110 watt Jamo's en 2 x 80 Watt Sony boxen. en natuurlijk een digitale equalizer van Sony voor de finetuning. Voor films kijken op mijn computer gebruik ik een 5.1 versterker van Sony en wat wharfedale en sony speakertjes. Ik heb trouwens nog een pioneer passieve subwoofer over voor de liefhebber
Ik heb alles 2de hands en het hoeft dus niet duur te zijn..

En hoeveel vermogen heeft hij ECHT?
Catch a smile out there!
Ik weet het maar het echte vermogen is 4 x 75 watt (max) en dat zijn dus best wel veel "echte" watjes. Trouwens ik vind dat alleen de "echte" watjes vermeld moeten worden ipv het PMPO vermogen.Anoniem: 105758 schreef op 16 februari 2004 @ 14:46:
hehe 500 watt is het vermogen wat hij maximaal OPNEEMT van het stroomnet
![]()
Het is toch opzetterij als ze zeggen dat een luidspreker 500 watt PMPO vermogen heeft terwijl er maar 2 Watt "inzit". Dat vind ik ook het nadeel van die 5.1 systemen. Het lijkt wel leuk maar het klinkt als meuk, zeg ik altijd maar....
Heeft al iemand die MEDION MD PPC 200 gehaald?
LM is zeer benieuwd!
LM is zeer benieuwd!
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar
er ligt ook een projector voor 850 euro ofzo van de medion, zou iemand die gok nou echt durven nemen?
4 x 75 W RMS vind ik niet echt veel hoorAnoniem: 105432 schreef op 16 februari 2004 @ 15:29:
[...]
Ik weet het maar het echte vermogen is 4 x 75 watt (max) en dat zijn dus best wel veel "echte" watjes. Trouwens ik vind dat alleen de "echte" watjes vermeld moeten worden ipv het PMPO vermogen.
Het is toch opzetterij als ze zeggen dat een luidspreker 500 watt PMPO vermogen heeft terwijl er maar 2 Watt "inzit". Dat vind ik ook het nadeel van die 5.1 systemen. Het lijkt wel leuk maar het klinkt als meuk, zeg ik altijd maar....
Nederlander in België
Anoniem: 100231
voor als nog iemand die boxen wil hebben : hier in lemmer (frysland) staan er nog genoeg zei me pa
Anoniem: 101708
Ben even vandaag eens langs de Aldi geweest, er komt een 55cm tv volgende week. Kost geloof ik 159 euro.
Ze hadden er trouwens nog die PC's van een paar maanden terug ook nog, en de wifi setjes, en de boxen ..ik geloof dat ze daar niet echt goed verkopen
Ze hadden er trouwens nog die PC's van een paar maanden terug ook nog, en de wifi setjes, en de boxen ..ik geloof dat ze daar niet echt goed verkopen
Anoniem: 97917
Waar is dat danAnoniem: 101708 schreef op 18 februari 2004 @ 22:17:
Ben even vandaag eens langs de Aldi geweest, er komt een 55cm tv volgende week. Kost geloof ik 159 euro.
dat zal wel teveel kosten...
met een hamer past alles
Anoniem: 99729
bij welke aldi?Anoniem: 51964 schreef op 18 februari 2004 @ 12:47:
er ligt ook een projector voor 850 euro ofzo van de medion, zou iemand die gok nou echt durven nemen?
dan waag ik die gok
specs??
Nederlander in België
mwah, 55 cm is niet veel, denk da'k maar ga doorsparen voor een breedbekAnoniem: 101708 schreef op 18 februari 2004 @ 22:17:

Catch a smile out there!
Anoniem: 101708
Het was de filiaal in Overvecht-Utrecht.
De pc was iets van 1159 geloof ik (weet ik niet zeker)
Zag ook nog een beamer liggen ja, de wifi setje en die gps ding stond bij de kassa. Dus als je iets gemist hebt dan zou ik er snel heen fietsen/rijden/reizen
De pc was iets van 1159 geloof ik (weet ik niet zeker)
Zag ook nog een beamer liggen ja, de wifi setje en die gps ding stond bij de kassa. Dus als je iets gemist hebt dan zou ik er snel heen fietsen/rijden/reizen
wat zijn de specs van de beamer?
Nederlander in België
google?Elektronicanet schreef op 19 februari 2004 @ 19:50:
wat zijn de specs van de beamer?
dit is wel een leuk topic
http://www.chip.de/forum/thread.html?bwthreadid=562134
en dees
http://www.heimkino.alles...readid=523&boardid=6&sid=
Thx ik wist het typenr niet.Initial G schreef op 19 februari 2004 @ 20:18:
[...]
google?
dit is wel een leuk topic
http://www.chip.de/forum/thread.html?bwthreadid=562134
en dees
http://www.heimkino.alles...readid=523&boardid=6&sid=
Nederlander in België
ik ook niet, ik nam gewoon aan dat er maar 1 cheape Medion beamer is
Het is dus een soort NEC maar dan geassembleerd door Medion
JepInitial G schreef op 19 februari 2004 @ 20:32:
[...]
ik ook niet, ik nam gewoon aan dat er maar 1 cheape Medion beamer is
Het is dus een soort NEC maar dan geassembleerd door Medion

Hier lees ik: Aldi verkauft übrigens den 2950 (LCD).
Dus dikke kans dat het die is...
[ Voor 14% gewijzigd door Elektronicanet op 19-02-2004 20:37 ]
Nederlander in België
Heeft iemand hiet de vorige keer die Aldi tv gekocht?
Ben vandaag wezen shoppen voor een tv en ik schrok toch wel van de prijzen voor een 55cm tv.
Lekker kloterig dat alles ex verw. bijdrage is en bezorgen hebben ze ook niet van gehoord, 1 jaar garantie
.
Deze aldi tv lijkt mij wel iets, ik kan alleen de mt logic site niet meer vinden(vorige keer wel).
Wilde even weten of er svideo ondersteuning op zit.
Ben vandaag wezen shoppen voor een tv en ik schrok toch wel van de prijzen voor een 55cm tv.
Lekker kloterig dat alles ex verw. bijdrage is en bezorgen hebben ze ook niet van gehoord, 1 jaar garantie

Deze aldi tv lijkt mij wel iets, ik kan alleen de mt logic site niet meer vinden(vorige keer wel).
Anoniem: 37722
Ben benieuwd hoeveel die junk vraagt als jij die tv eenmaal thuis hebt staan.....Anoniem: 35647 schreef op 15 februari 2004 @ 00:40:
[...]
<knip>
Misschien even die junk op de hoek eens aanspreken morgen![]()
<knip>
Van heroine krijg je broze botten dus die junk levert geen zware spullenAnoniem: 37722 schreef op 20 februari 2004 @ 03:35:
[...]
Ben benieuwd hoeveel die junk vraagt als jij die tv eenmaal thuis hebt staan.....
ja die si het idd, lagen er een stuk of 10Elektronicanet schreef op 19 februari 2004 @ 20:34:
[...]
JepDan moet dit 'm zijn:
[afbeelding]
Hier lees ik: Aldi verkauft übrigens den 2950 (LCD).
Dus dikke kans dat het die is...
Anoniem: 99283
ja maar de prijs is maar 159 euroAnoniem: 35647 schreef op 20 februari 2004 @ 03:11:
Heeft iemand hiet de vorige keer die Aldi tv gekocht?
Lekker kloterig dat alles ex verw. bijdrage is en bezorgen hebben ze ook niet van gehoord, 1 jaar garantie.

Ahhh heb ik iets negatiefs gezegd over de aldi tv?Anoniem: 99283 schreef op 20 februari 2004 @ 09:51:
[...]
ja maar de prijs is maar 159 euroKoop hem dan niet en ja dmv een scart adapter heeft ie s video
Kijk elders dan heb je een ander merkloos tv'tje van 37 cm voor 200 euro
Ik snap even deze reaktie niet
Precies zoals je zegt ergens anders heb je voor 200 euro een 37cm tv zonder enige service, dat was mijn klacht toen ik ging shoppen.
Maar vieux heb je deze tv omdat je weet dat hij svideo ondersteund?
Die tv in volgens aldiview de 2e aanbieding (OFF_02T.HTM).
Heeft iemand een idee wat de 1e aanbieding is?
Heeft iemand een idee wat de 1e aanbieding is?
Eerlijk gezegd vind ik die TV wel verleidelijk. De mijne heeft een beetje groen beeld, en mono geluid 
Ik vraag me alleen af wat ik me moet voorstellen bij "A/V-aansluiting met scart jack"
Kan er nou een scart stekker in of alleen een s-video stekker?
Ik vraag me alleen af wat ik me moet voorstellen bij "A/V-aansluiting met scart jack"
Kan er nou een scart stekker in of alleen een s-video stekker?
a/v met scart
dus scart voor av aansluiting (want scart ís een av-aansluiting) ...
denk niet dat je er zonder verloopje s-video in kwijt kan
dus scart voor av aansluiting (want scart ís een av-aansluiting) ...
denk niet dat je er zonder verloopje s-video in kwijt kan
met een hamer past alles
Ik heb 2 weken geleden voor 150 EUR een 2e hands philips gekocht,
http://www.kieskeurig.nl/...h1/Philips%2028PW6302.htm
k wou graag eens over naar breedbeeld, en nieuw vond ik weer iets teveel geld, zovaak gebruik ik 'm nou ook weer niet.
Ding bevalt me prima, 2x scart, ingangen aan de voorkant, en prima beeldje imho
Liever zo dan een nieuwe "lowbudget" 55cmtvtje
k wou graag eens over naar breedbeeld, en nieuw vond ik weer iets teveel geld, zovaak gebruik ik 'm nou ook weer niet.
Mjaa, dat ben ik op zich met je eens, maar ik kom niet zo vaak goede tweedehands teevees tegen. Eens kijken of er wat op 2dehands sites te vinden valt.DJSmiley schreef op 20 februari 2004 @ 22:10:
Ik heb 2 weken geleden voor 150 EUR een 2e hands philips gekocht,
Zulke koopjes zijn schaars 2ehands en dan ook nog in de buurt, hoop zooi kom ik altijd tegen 2ehands.
Heb bij its wel een samsung 55cm platte buis voor 229 gezien, die ga ik nu even beter bekijken.
Heb bij its wel een samsung 55cm platte buis voor 229 gezien, die ga ik nu even beter bekijken.
Ik had m via martkplaats. Meestal zit ie daar rond de 200 eur, alleen diegene die ik m van gekocht had, MOEST m kwijt ivm een verhuizing, ik bood 150 eur, ging ie mee akkoord als ik m dezelfde dag nog ging halen. Naja, prima, een dieseltje kost ook weer niet zoveel om ff heen en weer te rijensphere2 schreef op 20 februari 2004 @ 22:21:
[...]
Mjaa, dat ben ik op zich met je eens, maar ik kom niet zo vaak goede tweedehands teevees tegen. Eens kijken of er wat op 2dehands sites te vinden valt.
Ik zie het net op de aldi site, komende woensdag weer zo'n desktop laptop.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/COMP.JPG
Mobile Intel® Pentium® 4 Processor
Hyper Threading Technologie
per stuk
1499.-
edit:
Superieure grafische mogelijkheden
nVidia GeForceFX
Go 5350 64MB DDR RAM
wil die Go zeggen dat het een mobile videokaart is?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/COMP.JPG
Mobile Intel® Pentium® 4 Processor
Hyper Threading Technologie
per stuk
1499.-
edit:
Superieure grafische mogelijkheden
nVidia GeForceFX
Go 5350 64MB DDR RAM
wil die Go zeggen dat het een mobile videokaart is?
[ Voor 27% gewijzigd door jevn op 21-02-2004 10:53 ]
http://www.tweakers.net/aanbod/128536
Goh, deze tweaker heeft hem wel erg snel (en ook alweer te koop).
Zou ie met bon zijn?
Dan schrijft ie er 500 euro op af want hij vraagt maar 950 euro
Zou ie met bon zijn?

[ Voor 21% gewijzigd door Toink op 21-02-2004 10:54 ]
Zeker van de vrachtwagen gevallen.Toink schreef op 21 februari 2004 @ 10:53:
http://www.tweakers.net/aanbod/128536
Zou ie met bon zijn?Dan schrijft ie er 500 euro op af want hij vraagt maar 950 euro
![]()
edit: of gekocht in belgie, duitsland of een ander land.
[ Voor 8% gewijzigd door jevn op 21-02-2004 11:12 ]
Anoniem: 104626
Mensen, ff een vraagje... vandaag zag ik in de winkel nog 2 dozen speakers liggen... Welke zal ik nemen, de beuken of zilveren??
Anoniem: 86754
meen je dat nou serieus?Anoniem: 104626 schreef op 21 februari 2004 @ 17:58:
Mensen, ff een vraagje... vandaag zag ik in de winkel nog 2 dozen speakers liggen... Welke zal ik nemen, de beuken of zilveren??

Ja!Anoniem: 104626 schreef op 21 februari 2004 @ 17:58:
Nederlander in België
Anoniem: 97917
Neem ze allebei, kijk welke het beste thuis bij je interieur past als je twijvelt en breng de andere terug
pff wat een onzekere tweaker zeg
, "hey jongens, wat vind ik mooi?"
Koop beuken, die vind ik mooi

Koop beuken, die vind ik mooi
Anoniem: 104626
Nee ik wou weten welke jullie mooi vonden... Want die zilveren heb ik nooit duidelijk gezien, enz.. Maar ik denk dat t de beuken wordt...
Dit topic is gesloten.