Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel V] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.462 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100860

/offtopic een beetje misschien

maar als er nog mensen zijn die de JVC 5032 willen halen en twijfelen, dan kan ik
je hem zeker wel aanraden! Mijn broer heeft er eentje en het geluid is werkelijk
subliem voor dat geld _/-\o_

/ontopic

Hij heeft nu ook de beuken versie van die speakers, en geloof me, het gaat
hard genoeg :P . Ook al blijft het geluid toch gewoon mooi op dat volume :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Anoniem: 35647 schreef op 05 februari 2004 @ 11:44:
[...]

ja daar kwam ik net ook achter 6 cijfers, ik allemaal vier cijfers en 2 letters invullen 8)7

Had blokker ook niet zo'n ding te koop voor die prijs?

Eerst zichzelf bevoorraden, krijg wat van die Duitsers.
Volgens mij krijgen wij alleen de verotte zooi die ze in Duitsland niet meer kwijt kunnen, eerst die divx spelers, nu dit weer.
Ja, ben benieuwd wanneer er DivX spelers naar NL komen....Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104626

Die zijn er toch allang?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

naar de Aldi of Lidl bedoel ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 22:55
ik zit te dubben om die life (eltax) boxen ook te halen, ik heb nu Front:B&W DM220(zeer fijn, hoog kan ietjes beter)
Rear: Philips MFB 22rh541(kleine dingetjes volgens het revolutinaire motional feedback systeem ) ze klinken goed, gaan ook hard, kunne geen super zware bass aan helaas. Maar als ik die rears nu vervang door deze eltax klinkt hoog dan iig beter?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

TD-er schreef op 05 februari 2004 @ 11:42:
[...]

Zullen we dat maar een DV-ingang noemen, oftewel een ingang voor een digitale camcorder.
DVI is een aansluiting die op sommige videokaarten te vinden is.
Zou best kunnen hoor ...
De meeste plasma tv's hebben gewoon een DVI ingang ... :)

Maar dan zou het eigenlijk wel heel logisch zijn dat die recorder ook een dvi uitgang zou hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Patriot
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-05 19:30
Volgens mij zijn we mooi niet genaaid door ALDI:

http://www.aliquotelectro....php?pid=257&mid=7&cid=11

:/

Ik ga bij bovenstaande firma m'n CS, SS en SW bestellen..... :9~

[ Voor 34% gewijzigd door Da_Patriot op 05-02-2004 15:25 . Reden: prijs is per stuk; ALDI rulez! ]

Daikin EHBX04D6V / ERGA04DV | LG WH20S.F5 | Enphase iQ8+ 20 x 410W Qcells |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 21:24
TD-er schreef op 05 februari 2004 @ 11:42:
[...]

Zullen we dat maar een DV-ingang noemen, oftewel een ingang voor een digitale camcorder.
DVI is een aansluiting die op sommige videokaarten te vinden is.
Er staat toch echt dit:

Kopieren Sie Ihre digital aufgenommenen Urlaubsvideos ohne Qualitätsverlust auf DVD über die digitale DVI (Digital Visual Interface) Schnittstelle des DVD-Recorders.

Of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
Da_Patriot schreef op 05 februari 2004 @ 14:58:
Volgens mij zijn we weer mooi genaaid door ALDI:

Die prijs van € 70,- is per stuk! Dus Aldi = 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Da_Patriot schreef op 05 februari 2004 @ 14:58:
Volgens mij zijn we weer mooi genaaid door ALDI:

Ik was dinsdag nacht ook even op zoek gegaan en zag deze eltax voor 100 euro bij wehkamp (wehkamp is duur).
Toen dacht ik ook laat maar zitten, zo'n koopje is het niet en zo hard heb ik ze niet nodig.
Bij wehkamp haden ze ook eltax pyramides voor 200 euro, die lijken me een stuk bruuter.
Aldikoopje is dus een beetje gehypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 21:03
LaZZ schreef op 05 februari 2004 @ 08:40:
[...]

Hij scoort een 8,9 op kieskeurig.nl en ik neem aan dat het daarmee dus wel een goede receiver is. Heb er veel goede berichten over geleverd. En ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hij dezelfde problemen heeft als de RX-5020.. Als daar al problemen mee waren zullen die nu wel opgelost zijn.
Als er iets is waar ik niet al te zeer op zou vertrouwen is het de beoordeling op kieskeurig. De 5020 werd op kieskeurig ook heel goed gewaardeerd, een 9.2 als eindresultaat, en toch werd deze door de stiftung warentest nogal bekritiseerd wegens een uitgangsvermogen dat mijlenver onder de specificaties ligt.

Maar aangezien veel mensen hier de ballen verstand van hebben (niet dat ik een electronicus of iets dergelijks ben trouwens) zie je dit niet altijd terug in de waarderingen op kieskeurig.nl
Verder zijn de waarderingen op kieskeurig.nl vaak nogal overdreven omdat men nu eenmaal niet graag een eigen aankoop de grond in wil boren.

No flame intended richting JVC of wie dan ook, maar zo zie ik het nu eenmaal. Maar wie weet is de RX-5032 wel een prachtig ding, ik weet het niet.
Maar wat ik wil zeggen is: zoek even verder dan alleen kieskeurig.nl!

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62131

Anoniem: 35647 schreef op 05 februari 2004 @ 15:10:
Ik was dinsdag nacht ook even op zoek gegaan en zag deze eltax voor 100 euro bij wehkamp (wehkamp is duur).
Toen dacht ik ook laat maar zitten, zo'n koopje is het niet en zo hard heb ik ze niet nodig.
Bij wehkamp haden ze ook eltax pyramides voor 200 euro, die lijken me een stuk bruuter.
Aldikoopje is dus een beetje gehypt.
Even voor de goede orde het zijn deze speakers dus niet. Die van aldi hebben een baspoort erin zitten aan de voorkant en bovendien wegen deze speakers 10.8kg in plaats van 9,7. Ze zijn dus een tikje beter dan die eltax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62131 schreef op 05 februari 2004 @ 15:53:
[...]

Even voor de goede orde het zijn deze speakers dus niet. Die van aldi hebben een baspoort erin zitten aan de voorkant en bovendien wegen deze speakers 10.8kg in plaats van 9,7. Ze zijn dus een tikje beter dan die eltax
Ik zeg ook niet dat het een slechte koop is maar het is niet een superkoopje dat je niet mag missen zoals het hier soms overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647 schreef op 05 februari 2004 @ 15:57:
Ik zeg ook niet dat het een slechte koop is maar het is niet een superkoopje dat je niet mag missen zoals het hier soms overkomt.
Ahum als een vergelijkbaar product (dat zelfs nog iets minder goed is) op zijn minst 70x2=140 euro kost, dan vind ik 89 nogal een koopje eerlijk gezegd. Da's 50 euro= 40% goedkoper dan normaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
Anoniem: 62131 schreef op 05 februari 2004 @ 16:51:
[...]

Ahum als een vergelijkbaar product (dat zelfs nog iets minder goed is) op zijn minst 70x2=140 euro kost, dan vind ik 89 nogal een koopje eerlijk gezegd. Da's 50 euro= 40% goedkoper dan normaal!!!
Precies! Is echt wel cheap, niks hype :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77546

Wat mij opviel bij deze speaker is dat ze best wel wat werk gemaakt hebben van het scheidingsfilter. (aansluitpaneelteje even losschroeven)
Bij de meeste goedkope speakers zie je dat de hoge tonen speaker zit doorverbonden met de lage d.m.v. een elco. Hier in ieder geval 3 grote spoelen met wat eco'tjes.

Het is trouwens wel wat beter om van 2-weg speakers te spreken dan over 3-weg zoals op de verpakking vermeld. 3 speakers wil nog niet zeggen dat het 3-weg is :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 77546 op 05-02-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ik heb zelf een rx 5032 en hij bevalt echt erg goed. heb hem half jaartje en ja ik heb er wel redelijk verstand van. uiteraad levert hij geen 5 x 100 watt rms maar minder maar dat is bijna bij alle versterkers in het buget klasse stuk. hij is denk 5 x 50 watt rms bij 8 ohm ofzo maar dat is meer en meer dan genoeg voor gimidelde huiskamer.

voor speciefieke vragen voeg me maar toe @ msn of mail maar !

[ Voor 9% gewijzigd door cactusman op 05-02-2004 17:31 ]

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Hiero lagen nog wat speakers (in een aparte wijk, vooral zilveren nog) in de stad ga ik vanavond even kijken of ik een beuken nog kan kopen en anders doe ik het maar niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62131 schreef op 05 februari 2004 @ 16:51:
[...]

Deze lijken mij vergelijkbaar, kan het mishebben.
Graag jullie expertise over deze

http://www.neck.nl/index2.../necknl/nl_NL/categories>{248422}&mb_v301_ch=18872

wel effe doorklikken naar de boxen concept 200, de link verandert niet dus kan hem niet plaatsen

Is die 140 euro dan de goedkoopste website die er te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 11:50
baldbelow schreef op 05 februari 2004 @ 15:05:
[...]

Er staat toch echt dit:

Kopieren Sie Ihre digital aufgenommenen Urlaubsvideos ohne Qualitätsverlust auf DVD über die digitale DVI (Digital Visual Interface) Schnittstelle des DVD-Recorders.

Of ben ik nou gek?
Ik zie inderdaad dat dat erbij staat, maar als je op de plaatjes kijkt die erbij staan en die al eerder gepost zijn in Anoniem: 44568 in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..." dan zie je dat er nergens een DVI-connector op zit, maar wel een firewire poort, die weer niet in de omschrijving genoemd is.

Jammer dat er zo weinig TLA (three letter acronyms) mogelijk zijn, zo loop je gauw tegen een al eerder gebruikte TLA aan.

Nog even voor de volledigheid:
Afbeeldingslocatie: http://www.gefen.com/images/dvi_connector.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.centralnoble.k12.in.us/techsupport/help/mm/camera/firewire-connector.jpg
links de DVI-connector (apparaat-kant) en rechts de verschillende firewire (DV) stekkers (kabel-kant)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Even voor iedereen die de Aldi Speakers heeft gekocht, draai T Raumschmiere - Monstertruckdriver er maar eens op, dat klinkt echt ontzettend wreed _/-\o_

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77546

Niet dat ik negatief reageer op goedkope speakers, maar die baggerherrie (misschien ben ik te oud voor) klinkt volgens mij op elke speaker hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Anoniem: 77546 schreef op 05 februari 2004 @ 18:47:
Niet dat ik negatief reageer op goedkope speakers, maar die baggerherrie (misschien ben ik te oud voor) klinkt volgens mij op elke speaker hetzelfde.
mjah ach///khad het eigenlijk over de bass en die is niet op elke speaker hetzelfde...toch?? Kweenie waar jou muziekale voorkeur ligt...

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

Anoniem: 77546 schreef op 05 februari 2004 @ 18:47:
:? er is wel degelijk een verschil hoor :/

Mwa ach sommige mensen weet ook niet eens dat de zon overdag schijnt dus ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Anoniem: 35647 schreef op 05 februari 2004 @ 18:14:
[...]

Deze lijken mij vergelijkbaar, kan het mishebben.
Graag jullie expertise over deze

[knip]te lange url[/knip]
offtopic:
gebruik aub de [url] en [/url] tags om een zo'n lange url te plaatsen. Of anders tinyurl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06 11:01

E-Rick

I love it :7

Joenes schreef op 05 februari 2004 @ 18:29:
Even voor iedereen die de Aldi Speakers heeft gekocht, draai T Raumschmiere - Monstertruckdriver er maar eens op, dat klinkt echt ontzettend wreed _/-\o_
Dan kan je beter het (sub)laag van madonna - frozen effe goed bestuderen :)

Choose life - Shapeways shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51964

ik hebe en altec lansing 1715c, werken die boxen van de aldi daarmee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-03 21:17

xyl

Anoniem: 44568 schreef op 05 februari 2004 @ 11:20:
Post iig wel het juiste linkje: http://www.lidl.de/de/index.nsf/pages/c.o.oow.20040212.p.DVD-Recorder.ar10
en bedenk dat 90% van de bezoekers van deze site niet zo snel in Duitsland zal komen. ;)
Hmm, ik ben lekker bezig met verkeerd posten. Bij mij staat hij standaard op Aachen, niet bij nagedacht dat je dat inderdaad eerst moet invullen. Maar ook al komt 90% niet regelmatig in Duitsland, de ervaring leert dat de artikelen in Duitsland met enige vertraging en bij elketronische apparatuur vaak met een kleine opslag (zal wel zo'n 10 euro zijn) ook in Nederland verschijnt. Ik denk dus dat over enige tijd deze aanbieding ook hier mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Die ALDI speakers. Is het nu nog wat of kan ik beter naar de vakhandel gaan?

Ik gebruik nu hele fijne speakers van mijn pa maar wil eigenlijk zorgen dat ik zelf speakers koop. Er zit een dure mengtafel en een dure versterker aan dus ik wil geen troep hebben.

Die ALDI's,

Doen of niet doen?

Mocht ik nog reactie krijgen dan haal ik ze misschien nog om 12:00 en anders laat ik het maar zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:24

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon halen, kijken of je het wat vind en zo niet terug brengen. Da's het mooie van de aldi, niet goed geld terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Ik denk dus dat over enige tijd deze aanbieding ook hier mogen verwachten.
Mocht je niet kunnen wachten:
bij Schlecker is ook een DVD recorder te koop, maar dan voor € 304,99
LiteOn LVW5001 DVD-Recorder (art.nr. 00025569)
[NL > Multimedia > Audio > DVD-recorder]

Google: LiteOn LVW5001
LineOnIT: LVW5001 productpage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100141

Zonet voor die Aldi speakers een Harman/Kardon AVR 2550 voor €299 opgehaald in groningen. Ging eigenlijk naar de MM voor een JVC of sony receiver, maar toen liep ik toevallig bij een andere winkel tegen deze aanbieding aan!

Zal nog even kijken of ik tijd heb om ze deze week aan te sluiten, denk het niet :X .

Hoop dat het een beetje klinkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568 schreef op 06 februari 2004 @ 12:57:
[...]
Mocht je niet kunnen wachten:
bij Schlecker is ook een DVD recorder te koop, maar dan voor € 304,99
LiteOn LVW5001 DVD-Recorder (art.nr. 00025569)
[NL > Multimedia > Audio > DVD-recorder]

Google: LiteOn LVW5001
LineOnIT: LVW5001 productpage
Ik wil er even op wijzen dat schlecker spullen ook terugneemt.
Ik had een dvd speler gehaald die nogal brak was, even het gratis schleckernummer gebeld, sorry meneer we komen het ophalen, huppa koerier neemt het weer mee.
Je kan achteraf betalen via acceptgiro of via internetbankieren in 8 dagen, dus als het niks is niet betalen en binnen die 8 dagen opbellen.
Hierdoor loop je 0% risico.
Let ook op hun andere verzorgingsspullen, voordeliger dan in elke andere winkel, soms supergoedkoop in aanbiedingen en boven 15 euro gratis versturen _/-\o_ ik begin Duitsers leuk te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

Die van Schlecker neemt op DVD+R/RW op, bij Lidl kan ik dat niet zien. Ik dacht dat - de standaard aan het worden was? Daarnaast is die van Lidl iets mooier vind ik, maar dat is natuurlijk subjectief. Duidelijk is wel dat die prijs van Lidl ook weer niet zo extreem bijzonder is. Al moet je niet vergeten dat je drie jaar garantie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xyl schreef op 06 februari 2004 @ 13:10:
Die van Schlecker neemt op DVD+R/RW op, bij Lidl kan ik dat niet zien. Ik dacht dat - de standaard aan het worden was? Daarnaast is die van Lidl iets mooier vind ik, maar dat is natuurlijk subjectief. Duidelijk is wel dat die prijs van Lidl ook weer niet zo extreem bijzonder is. Al moet je niet vergeten dat je drie jaar garantie krijgt.
- standaard :? Waar basseer je dat op? Veel grote bedrijven steunen toch juist de +?! Dus waarom dan de - standaard wordt :X .

Trouwens ik denk dat er lang nog deze verschillende blijven staan, geen een wordt opgegeven :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb ze gehaald met de voorwaarde dat ik ze terug kon brengen.

Het laag is wel goed. Je moet alleen wel een FATSOENLIJKE versterker aansluiten want ze hebben behoorlijk voor power nodig.

Wat me wel opvalt is dat de tweeters behoorlijk fel zijn, ik hoop dat dit wegtrekt, dan vind ik het wel oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

Anoniem: 97917 schreef op 06 februari 2004 @ 13:14:
[...]

- standaard :? Waar basseer je dat op? Veel grote bedrijven steunen toch juist de +?! Dus waarom dan de - standaard wordt :X .
Misschien is standaard inderdaad een groot woord, maar bij mijn weten zijn Philips en Yamaha de enige "grote" fabrikanten die standaard kiezen voor +R. Natuurlijk, als je in de hogere prijscategorie gaat kijken dan tref je vaak spelers aan die beide aankunnen. Als je echter naar de instapmodellen of iets daarboven kijkt, dan bieden LG, Sony, Panasonic, Pioneer, JVC, Sharp en Toshiba in dat geval -R aan.

Aan de andere kant, ik zie Philips niet snel switchen naar -R. En de duurdere branders die beide kunnen zullen naar verloop van tijd alleen maar goedkoper worden en dus zullen meer mensen er een kopen. Ergo, waarschijnlijk blijven beide formats inderdaad nog een tijd naast elkaar bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10503

Fairy schreef op 06 februari 2004 @ 13:30:
Ik heb ze gehaald met de voorwaarde dat ik ze terug kon brengen.

Het laag is wel goed. Je moet alleen wel een FATSOENLIJKE versterker aansluiten want ze hebben behoorlijk voor power nodig.

Wat me wel opvalt is dat de tweeters behoorlijk fel zijn, ik hoop dat dit wegtrekt, dan vind ik het wel oke.
Ja ik hoop ook dat die tweeters wat minder schel worden , anders zit ik eraan te denken andere tweeters erin te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbel :(

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 10503 op 06-02-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xyl schreef op 06 februari 2004 @ 14:01:
[...]

Misschien is standaard inderdaad een groot woord, maar bij mijn weten zijn Philips en Yamaha de enige "grote" fabrikanten die standaard kiezen voor +R. Natuurlijk, als je in de hogere prijscategorie gaat kijken dan tref je vaak spelers aan die beide aankunnen. Als je echter naar de instapmodellen of iets daarboven kijkt, dan bieden LG, Sony, Panasonic, Pioneer, JVC, Sharp en Toshiba in dat geval -R aan.

Aan de andere kant, ik zie Philips niet snel switchen naar -R. En de duurdere branders die beide kunnen zullen naar verloop van tijd alleen maar goedkoper worden en dus zullen meer mensen er een kopen. Ergo, waarschijnlijk blijven beide formats inderdaad nog een tijd naast elkaar bestaan.
In mijn ogen maakt het ook niet echt veel uit wat nu standaard word met deze dvd apparaten, volgens mij is de techniek alweer vervangen voordat er 1 standaard is.
Het is een videorecorder, je neemt er tv programmas mee op, alsof je die jarenlang gaat bewaren.
Indien je dat toch doet dan zet je al je schijven toch na 5 jaar over op 1 schijf van de nieuwe techniek.
Het leuke van digitale spullen is dat je het zo op en af floept op je computer naar harddisk op dvd en terug etc etc.
Gewoon schijven kopen die erin passen en je kan het gebruiken tot het einde van de levensduur van je dvd recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87357

zat hier eergister op het forum, en hoorde van iedereen dat die speakers best wel redelijk klinken, du heb ze ook maar ff aangeschaft (de zilvere), zit best wel goed geluid in, in het begin klint het een beetje down en de tweeters juist te schel, maar als je ze ff een uurtje lekker hard laat spelen dan is het al een stuk minder. Als ze nog ergens te halen zijn, en je twijfelt of je ze wel of niet zou kopen, ik zou ze kopen, het geluid klinkt goed, als je ze op een goeie versterker aansluit teminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Anoniem: 87357 schreef op 06 februari 2004 @ 14:51:
zat hier eergister op het forum, en hoorde van iedereen dat die speakers best wel redelijk klinken, du heb ze ook maar ff aangeschaft (de zilvere), zit best wel goed geluid in, in het begin klint het een beetje down en de tweeters juist te schel, maar als je ze ff een uurtje lekker hard laat spelen dan is het al een stuk minder. Als ze nog ergens te halen zijn, en je twijfelt of je ze wel of niet zou kopen, ik zou ze kopen, het geluid klinkt goed, als je ze op een goeie versterker aansluit teminste.
Precies, dus NIET op je minisetje want dat klank gegarandeerd kut. Die speakers hebben veel vermogen nodig... Weinig rendement heet dat ook wel toch ?

Ik heb de lijningang op mijn versterker bijgesteld (handig zo'n goeie ouwe Cybernet amp)

[ Voor 6% gewijzigd door Fairy op 06-02-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 22:55
heb een 4x80 watt amp, voldoet wel toch? en dan ook echte WATTS van Sony :D

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Venxir schreef op 06 februari 2004 @ 15:21:
heb een 4x80 watt amp, voldoet wel toch? en dan ook echte WATTS van Sony :D
Lijkt me wel!

offtopic:
Heeft sony andere "WATTS" dan andere fabrikanten dan ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren meteen een boze brief van de onderburen gekregen dus wat betreft de bass en de hardheid van het geluid zit het wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10503 schreef op 06 februari 2004 @ 15:24:
Ik heb gisteren meteen een boze brief van de onderburen gekregen dus wat betreft de bass en de hardheid van het geluid zit het wel goed ;)
Een brief?

Zijn ze bang om even aan te bellen en te praten?

Of stond de bass zo hard dat bellen geen zin heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

Anoniem: 35647 schreef op 06 februari 2004 @ 14:49:
[...]

In mijn ogen maakt het ook niet echt veel uit wat nu standaard word met deze dvd apparaten, volgens mij is de techniek alweer vervangen voordat er 1 standaard is.
Het is een videorecorder, je neemt er tv programmas mee op, alsof je die jarenlang gaat bewaren.
Het is voor mij in zoverre van belang omdat ik een al wat oudere dvd-speler heb van niet extreem goede kwaliteit, die ik natuurlijk wel graag als 2e speler zou willen blijven gebruiken. Ik vraag mij af of die zowel - als + slikt, vandaar. Ach, de basisvraag was of het nou een bijzonder goede aanbieding is waar je per se op in moet gaan, al dan niet in plaats van een HDD recorder, het antwoord is volgens mij nee, er zijn meer van dit soort aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xyl schreef op 06 februari 2004 @ 14:01:
[...]

Nou ik heb 2 JVC dvd spelers en 1x philips allemaal stand alone en ze vreten de + schijfjes allemaal erg graag ;) . Microsoft steunt ook de + en nog wat ''grote'' bedrijven die invloed op de markt hebben! Maarja dat is neit echt voor dit topic bedoelt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog ff over die speakers, ze werken bij mij nogsteeds erg lekker, komt goed geluid uit, maar een kennisje van mij is ook van plan om ze te kopen, maar die heeft niet echt een goeie versterker. Toen dacht ik, ik heb er 1 staat die het nog goed doet, maar die ik eigenlijk niet gebruik, misschien is dat wat, maar komt er ook goed geluid uit als ik um daar op aansluit. Het is een Philips "900 Series Integrated Stereo Control Amplifier FA 950" nu dus ff de vraag is dat wat? Kan er zelf niet zo veel over vinden, en heb dus ook geen idee of ze goed geluid produceren samen met de lidl speakers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87357 schreef op 06 februari 2004 @ 21:50:
nog ff over die speakers, ze werken bij mij nogsteeds erg lekker, komt goed geluid uit, maar een kennisje van mij is ook van plan om ze te kopen, maar die heeft niet echt een goeie versterker. Toen dacht ik, ik heb er 1 staat die het nog goed doet, maar die ik eigenlijk niet gebruik, misschien is dat wat, maar komt er ook goed geluid uit als ik um daar op aansluit. Het is een Philips "900 Series Integrated Stereo Control Amplifier FA 950" nu dus ff de vraag is dat wat? Kan er zelf niet zo veel over vinden, en heb dus ook geen idee of ze goed geluid produceren samen met de lidl speakers!!
Ik heb er nog steeds geen spijt van (wat wil je voor dat geld ,) Ik heb een rot-versterker en en klinkt best goed. Dus gewoon halen proberen en als je ze echt shit vind -->> gewoon terugbrengen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10503 schreef op 06 februari 2004 @ 21:54:
[...]

Ik heb er nog steeds geen spijt van (wat wil je voor dat geld ,) Ik heb een rot-versterker en en klinkt best goed. Dus gewoon halen proberen en als je ze echt shit vind -->> gewoon terugbrengen !
Ik denk dat je gewoon kan zeggen: als je speakers nodig hebt en niet te veel geld wilt uitgeven en dus ook geen audiofiel bent ;) , ze heel goed kopen 8) . Dan heb je een mooi setje voor niet te veel geld!
Als je echt een audiofiel bent en wel wat geld wilt uitgeven dan moet je het niet doen, maar top boxen kopen :9

Ik heb naderhand gezien geen boxen nodig anders had ik ze zeker gekocht! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

owkee, thanks.

hij gaat ze morgen halen, en daarna komt ie bij mij de versterker halen en gaat ie het thuis aansluiten, daarna hoor ik wel hoe het klinkt. Maarja, wil eigenlijk toch wel weten wat ik weggeef, dus toch nog ff een vraagje, wie weet er iets over de "Philips 900 Series Integrated Stereo Control Amplifier FA 950"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87357 schreef op 06 februari 2004 @ 22:02:
owkee, thanks.

hij gaat ze morgen halen, en daarna komt ie bij mij de versterker halen en gaat ie het thuis aansluiten, daarna hoor ik wel hoe het klinkt. Maarja, wil eigenlijk toch wel weten wat ik weggeef, dus toch nog ff een vraagje, wie weet er iets over de "Philips 900 Series Integrated Stereo Control Amplifier FA 950"??
Niet doen! Die zijn bijna €38.000 per stuk waard!!

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, ff serieus wat is zoiets nog waard, en wat kan het, nog ff voor de duidelijkheid heb het hier over en: "Philips 900 Series Integrated Stereo Control Amplifier FA 950"

heb het boekje gevonden met de specs, weet niet veel over audio, maar zit toch erover te denken om um maar te houden, als ik dit zo zie komt er geen slecht geluid uit, weet natuurlijk nog niet hoe het met de speakers van de lidl klinkt (misschien gewoon is aansluiten)

Afbeeldingslocatie: http://www.imageshack.us/files/specs1.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 87357 op 06-02-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Als die specs kloppen is die versterker zeker genoeg om die aldi speakers van genoeg juice te voorzien. Hoe het klinkt is een tweede...

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40657

Aan allen die op zoek zijn naar een leuke receiver:

Ik heb recentelijk de YAMAHA RX-V440RDS gekocht voor bijna 300 euro (bij www.hifiklapper.nl) en ik ben er zeer tebreden over. Geluid is brilliant!
Deze receiver is bovendien bekroond met een EISA award.

belangrijkste specs:
output (DIN) 6x110W
decoders: DD EX, DTS ES NEO:6

meer info:
http://www.yamaha-hifi.co...=1070&archivset=&newsset=

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 40657 op 07-02-2004 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Mooie receiver...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 11:51
Da's een beetje rooskleurig 6X110 kijk eens eff op de officieele Yamaha site:

http://www.yamaha.co.jp/e...v/products/ht/rxv440.html

High power 6-channel discrete amplifier configuration (95W x 6, Max)

Maja ik heb um ook in combo met de Aldi boxjes en het klinkt lekker (wel eff instellen dat je de bas over de main/both speakers gooid volgens mij stond dat op sub bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79014

Abaddon1 schreef op 07 februari 2004 @ 12:05:
Da's een beetje rooskleurig 6X110 kijk eens eff op de officieele Yamaha site:

http://www.yamaha.co.jp/e...v/products/ht/rxv440.html

High power 6-channel discrete amplifier configuration (95W x 6, Max)
zelfs dat is nog erg optimistisch :P
als je bij de specs kijkt staat er 65w rms x6 @ 8ohm

maar uhm, lekker belangrijk allemaal toch? ik heb m ook, klinkt lekker en veel instellingen, das toch t belangrijkst :? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40657 schreef op 07 februari 2004 @ 02:24:
Aan allen die op zoek zijn naar een leuke receiver:

Ik heb recentelijk de YAMAHA RX-V440RDS gekocht voor bijna 300 euro (bij www.hifiklapper.nl) en ik ben er zeer tebreden over. Geluid is brilliant!
Deze receiver is bovendien bekroond met een EISA award.

belangrijkste specs:
output (DIN) 6x110W
decoders: DD EX, DTS ES NEO:6

meer info:
http://www.yamaha-hifi.co...=1070&archivset=&newsset=
En je hebt en in combi met de aldi zuilen ? En zo ja tevreden?
Ik denk er aan om ook zo'n yamaha te kopen duss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101834

Beetje off-topic momenteel maar oke:

Heeft er iemand ervaring met MUURBEUGELS voor de 30"MEDION-LCD TV?
Ik heb me laten vertellen dat een universele beugel er op zou passen, maar ik vraag me af hoe die dan wel bevestigd moet worden......

groeten
L. Bonez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 20:57

Smarron

The bend

En om maar weer ontopic te gaan. De weegschaal van de Aldi is in mijn bezit en ik ben er blij mee. :+

Helemaal van glas, mooi ding voor € 16,-. Ze moeten alleen Hello leren spellen. Ze zijn namelijk 1x de letter L vergeten. :D

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ach, emailservers weten dat ook niet :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
relax, me vader is vandaag met een grote doos speakers naar huis gekomen ;)

Hij heeft het in beukenhout gekocht en heb het meteen op een oude sharp stereotoren aangesloten en ik moet zeggen, geluid is gewoon goed!

Als iemand nog een setje speakers nodig heeft raad ik dit zeer zeker aan :o

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Laatst online: 12:22

Alaksandus

Vae puto deus fio

En hier voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_W3282/$file/04_W3282_b.jpg

5.0 Megapixel CCD

hoogwaardige 1/1.8" CCD-sensor voor een perfecte fotokwaliteit
vermogen: 2.560 x 1.920 dpi
optische zoomlens van 35 x 105 mm.
4-voudige digitale zoom
3-voudige optische zoom
1.6" TFT kleuren LCD-display voor het bekijken van uw foto's
11 MB intern geheugen
zelfontspanner is in te stellen van 2-10 sec.
in te stellen in voor verschillende formaten foto's
Playback mode voor het terugkijken van foto's (normaal, slideshow of
tumbnails)
Movie Mode voor het opnemen van film met geluid (max. 3 min.)
geschikt voor: Windows ¹98, ME, 2000, XP en MAC OS 9.0 of latere versies
bijgeleverde software: USB drive, MGI Photo Suite IV SE en Photo Vista
incl. o.a. USB kabel, video kabel, adapter, handboek, 128 MB geheugenkaart, opbergtas en snellader
werkt op 2 batterijen
Zeer compact: 95 x 64 x 36 mm.

279,-

Verkrijgbaar bij de Lidl vanaf 12-02

[ Voor 7% gewijzigd door Alaksandus op 07-02-2004 21:09 ]

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Net zoals je zelf ook de 5 Megapixel eerst noemt vrees ik dat de onbenullige consument dit stukje electrotechniek enkel en alleen op deze specificatie aan zal schaffen, want de prijs is zeker schappelijk te noemen. En waarschijnlijk niet voor niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101834

StevenK schreef op 09 januari 2004 @ 18:14:
[...]

Die universele beugels zijn belachelijk duur, ik maak zelf een paar beugeltjes :)

Overigens heb ik een afspraak voor a.s. woensdag, ze komen mijn TV vanwege de problemen omruilen. (En je zult zien: de laatste twee dagen heb ik de genoemde problemen niet meer gehad.)
StevenK, erg laat dat ik hier op reageer. Maar heb je inmiddels al een beugel gemaakt?

Greetz
Lord Bonez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

Coronaextra schreef op 07 februari 2004 @ 21:08:
En hier voor de liefhebbers:

[afbeelding]

5.0 Megapixel CCD
Kassa gezien.
Die zelfde camera maar dan van Medion en net zo duur werd door de fotovakschool als een sof bestempeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
Smarron schreef op 07 februari 2004 @ 19:46:
En om maar weer ontopic te gaan. De weegschaal van de Aldi is in mijn bezit en ik ben er blij mee. :+

Helemaal van glas, mooi ding voor € 16,-. Ze moeten alleen Hello leren spellen. Ze zijn namelijk 1x de letter L vergeten. :D
Ja ik heb dezelfde, goed ding. Ik denk dat dat 2e L er niet meer op pastte aangezien er maar 4 tekens zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104626

Tot hoelang zouden die speakers te koop zijn?
en weet iemand of deze speakers goed klinken icm een speakerset van creative oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 11:50
Anoniem: 104626 schreef op 08 februari 2004 @ 11:48:
Tot hoelang zouden die speakers te koop zijn?
en weet iemand of deze speakers goed klinken icm een speakerset van creative oid? :)
Bij de aldi is het gewoon verkrijgbaar tot het uitverkocht is.
De artikelen worden 1x geleverd en op=op.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:22
Anoniem: 16728 schreef op 07 februari 2004 @ 23:44:
[...]

Kassa gezien.
Die zelfde camera maar dan van Medion en net zo duur werd door de fotovakschool als een sof bestempeld.
Sof wat is dat ?

maar is het wat of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Aaaaargh heb een probleem.

De linkerspeaker heeft ineens een resonantie in het geluid, vooral hoorbaar bij een nummer van de cd van Tatu :(

Maandag maar effe bellen of ze er nog een hebben staan om te ruilen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:02

bladebla

<Piéééép>

Ik heb nog even een vraagje over de Medion autoradio die begin december bij Aldi te koop was. Das dit model:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/e.kars/got/medion_autoradio.jpg

Daar zat een nogal beperkte handleiding bij waar nogal wat functies onbesproken bleven. Ik meen gelezen te hebben dat je nog een kleur kon veranderen op de display. Weet iemand daar wat van?

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 5× Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Anoniem: 16728 schreef op 07 februari 2004 @ 23:44:
[...]

Kassa gezien.
ding werd inderdaad als afval beschouw door de foto vakschool maar heb zo`n gevoel dat ze dat met de meeste camera`s doen daar.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cactusman schreef op 08 februari 2004 @ 21:24:
[...]

ding werd inderdaad als afval beschouw door de foto vakschool maar heb zo`n gevoel dat ze dat met de meeste camera`s doen daar.
Het ging wel over een defect exemplaar neem ik aan want hij ging niet aan of zoiets.
Dus om te zeggen dat het model bout is is ook een beetje voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
mja fotovakschool != huis-tuin-en-keuken-gebruikers he ...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33524

bladebla schreef op 08 februari 2004 @ 21:12:
Ik heb nog even een vraagje over de Medion autoradio die begin december bij Aldi te koop was. Das dit model:

afbeelding

Daar zat een nogal beperkte handleiding bij waar nogal wat functies onbesproken bleven. Ik meen gelezen te hebben dat je nog een kleur kon veranderen op de display. Weet iemand daar wat van?
In de handleiding staat dat als er een andere kleur op de display is er een fout is volgens mij, wat mij meer aan zou spreken dat er een stand op zo zitten voor minder licht, bijv aansluiten op de lichtschakelaar zodat de display wat minder fel gaat branden, het is hinderlijk in het donker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 09:59

Nakebod

Nope.

Fotovakschool of niet, de foto's die ik tot nu toe heb gezien van die Aldi/Lidl dingen zijn redelijk van kwaliteit, maar niet super te noemen.
Voor die prijs zou ik persoonlijk zelf voor bijvoorbeeld een Canon Powershot A70 gaan, die is zowat even duur, en denk dat een fotovakschool daar toch wel positief over kan zijn :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:02

bladebla

<Piéééép>

Anoniem: 33524 schreef op 08 februari 2004 @ 21:49:
[...]
In de handleiding staat dat als er een andere kleur op de display is er een fout is volgens mij, wat mij meer aan zou spreken dat er een stand op zo zitten voor minder licht, bijv aansluiten op de lichtschakelaar zodat de display wat minder fel gaat branden, het is hinderlijk in het donker
Je kan de sterkte iig in 3 standen veranderen door kort op de powerknop te drukken (als je dat al niet wist).

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 5× Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33524

bladebla schreef op 08 februari 2004 @ 22:05:
[...]

Je kan de sterkte iig in 3 standen veranderen door kort op de powerknop te drukken (als je dat al niet wist).
perfect, ik wist het dus niet maar bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56546

Sjonge jonge, wat een gedoe weer met de Aldi.

Ga ik woensdagmiddag om die nietmachine te halen, is het overal al uitverkocht. Ik ben naar 3 aldi's geweest en het was binnen 10minuten al weg.

Toevallig kon ik die dag niet vroeg gaan om het te halen.

Dus als jouw Aldi het nog heeft, laat me weten.

Ps: ik heb toch nog die spanningsmeter kunnen scoren bij de Aldi. Ze hadden er nog een paar liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toab
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:45
bladebla schreef op 08 februari 2004 @ 21:12:

[afbeelding]

Dit zal vast uit een fabriek komen die het ook onder eigen naam verkoopt. Wie kent het originele merk/model? Met een "originele" handleiding komen alle andere functies ook vast boven water. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Voor degenen met een HP Deskjet 9xx-serie(vanaf 930 geloof ik) vanaf a.s. woensdag bij de Aldi. Normale prijs ligt meestal rond de € 35,-. Ik neem er in ieder geval een paar mee!:

Originele HP kleur of zwart patroon

• type C6578 kleur,
inhoud: 19 ml
of type 51645 zwart,
inhoud: 42 ml
• geschikt voor vele printers
van Hewlett Packard

per stuk
€ 27.99

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_07/BILD02.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door Smarron op 09-02-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

heeft iemand hier meer informatie over de proline dvd speler van de bcc (47 euri's). Staat dat ie alles ondersteund, maar welk type is het en eventueel welke aansluitingen zitten erop? Wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42080

Smarron schreef op 09 februari 2004 @ 10:11:
Voor degenen met een HP Deskjet 9xx-serie(vanaf 930 geloof ik):

Originele HP kleur of zwart patroon

• type C6578 kleur,
inhoud: 19 ml
of type 51645 zwart,
inhoud: 42 ml
• geschikt voor vele printers
van Hewlett Packard

per stuk
€ 27.99

[afbeelding]
Waar?! Bij de ALDI of LIDL ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Sorry, bij de Aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56546

Let ff op de vervaldatum. als je _NIET_ veel print, dan kan het zijn dat je cartridges op den duur overtijd zullen zijn. Ik weet niet wat de consequenties er van kunnen zijn.

Nu je toch al een paar meeneemt, waarom geen laserprinter. Man je print je lazarus en het kan maar niet opraken....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 56546 schreef op 09 februari 2004 @ 16:10:
Let ff op de vervaldatum. als je _NIET_ veel print, dan kan het zijn dat je cartridges op den duur overtijd zullen zijn. Ik weet niet wat de consequenties er van kunnen zijn.

Nu je toch al een paar meeneemt, waarom geen laserprinter. Man je print je lazarus en het kan maar niet opraken....:)
Aldi-spullen zijn altijd van prima kwaliteit. Ik print zelf genoeg, ik koop om de 2-3 maanden nieuwe cartridges. Ik maak me geen zorgen over vervaldata ofzo.

Enne, laserprinter? Ik print ook graag in kleur, wat wel een erg dure aanschaf zou zijn. Deze aanbieding is gewoon goedkoop te noemen in mijn ogen. Bij mij in de buurt kosten deze cartridges ongeveer € 35,-. Daar kan ik nu goed van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Vandaag 1 speaker teruggebracht en omgeruild :)

1 speaker zat resonantie in, ben er mee terug gegaan, ze hadden nog 1 doos zilver, die hebben ze voor mij achtergehouden. Ik hoefde alleen de ene speaker maar mee te nemen en die werd 1 op 1 omgeruild :)

Ik hoefde de bon niet eens te laten zien *D

Klasse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Wat is resonantie?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58225

ik heb laatst bij de LIDL dit gekocht:
Epson Inktpatronen (zwart & 3xkleur) voor 3euro/stuk!!! (gewone inktpatronen dus) voor de printer Epson C82

echte prijzen zijn (van epson dus)
40 voor zwart
20 voor geel, blauw, rood

bij de LIDL alles voor 3 EURO!!!!
echt goedkoop !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59903

Bij de kijkshop staat een speakerset van Lenzo te koop. Dit setje kost €79,-. Ik begrijp ook wel dat je er geen super geluid van mag verwachten, maar zijn er mensen die dit setje hebben en die er tevreden over zijn.
Dit is het setje waar het over gaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS102662g.gif

Link

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 59903 op 09-02-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Anoniem: 59903 schreef op 09 februari 2004 @ 19:29:
Bij de kijkshop staat een speakerset van Lenzo te koop. Dit setje kost €79,-. Ik begrijp ook wel dat je er geen super geluid van mag verwachten, maar zijn er mensen die dit setje hebben en die er tevreden over zijn.
Dit is het setje waar het over gaat:

[afbeelding]

Link
hmm, wel erg brakke specs... qua vermogen.

[ Voor 3% gewijzigd door Initial G op 09-02-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Laatst online: 20-05 15:37
Initial G schreef op 09 februari 2004 @ 19:36:
[...]

hmm, wel erg brakke specs... qua vermogen.
Frequentie bereik 20-110.000 Hz :X tot 110 kHz lol

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

bobsnl schreef op 09 februari 2004 @ 19:56:
[...]

Frequentie bereik 20-110.000 Hz :X tot 110 kHz lol
Ja bij -200dB zeker :D

O nee, tijdens de meting hing er een vleermuis aan het plafond van de testruimte _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Fairy op 09-02-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 13:10

timovd

Voorsprong door techniek

Kijkshop is écht troep! koop dan iets leuks bij Aldi/Lidl of MM

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Laatst online: 02-06 21:03
12,5 Watt HAHAHA wat moet je ermee. Misschien leuk voor je badkamerradio ofzo maar meer zou ik er niet van verwachten.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59903

timow schreef op 09 februari 2004 @ 22:14:
Kijkshop is écht troep! koop dan iets leuks bij Aldi/Lidl of MM
Jammergenoeg is der nu geen actie bij de aldi of de lidl of de kruidvat of de blokker. Dan moet ik nog maar ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59903 schreef op 09 februari 2004 @ 23:03:
[...]

Jammergenoeg is der nu geen actie bij de aldi of de lidl of de kruidvat of de blokker. Dan moet ik nog maar ff afwachten.
Zoek naar een logitech 5.1, die kosten bij de dixons al 100 euro dus ergens anders wel goedkoper.
Ik heb de 2.1 startmodel (sorry modelnummer ben ik even kwijt, z340 geloof ik)voor 50 euro gehaald hele tijd terug en dat maakt goed geluid voor dat geld en mooi afgwerkt..
Iedereen raadt deze logitechs aan.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.