Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel V] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.473 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LaZZ schreef op 04 februari 2004 @ 08:13:
Ik ga maar eens op stap :) Hopelijk werken ze, heb er niet veel vertrouwen in but hey... niet geschoten is altijd mis.
Ik ga ook, maar zullen we stoppen met slowchatten voor we dit topic verneuken? :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

Laat de speakers eerst even inspelen dan zul je zien dat je na een half uurtje veel meer bas hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 22:43
Zijn jullie al uitgevochten? Tests wil ik zien hier! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Kan pas na mijn werk erheen... ik ga ze gewoon halen, en dan kijken. Ze zullen allicht beter klinken dan mijn standaard-bij-miniset-geleverde-crapdingen met ondertussen een losgetrild frontje...

Hoop alleen ten zeerste dat ze nog een stel beuken hebben staan...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62131

Euhm hoe sluit ik die @*#$# boxen in godsnaam aan er zitten 2 rode en 2 zwarte stekkers per box op, ik moet neem ik aan alleen de bovenste aansluiten maar hoe krijg ik die draden er in godsnaam in vast ?? :S

(ja ben audio n00b :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op 04 februari 2004 @ 09:21:
Kan pas na mijn werk erheen... ik ga ze gewoon halen, en dan kijken. Ze zullen allicht beter klinken dan mijn standaard-bij-miniset-geleverde-crapdingen met ondertussen een losgetrild frontje...

Hoop alleen ten zeerste dat ze nog een stel beuken hebben staan...
Dan had je ff eerder moeten gaan want hier waren die al om 08.35 weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62814

Anoniem: 62131 schreef op 04 februari 2004 @ 09:22:
Euhm hoe sluit ik die @*#$# boxen in godsnaam aan er zitten 2 rode en 2 zwarte stekkers per box op, ik moet neem ik aan alleen de bovenste aansluiten maar hoe krijg ik die draden er in godsnaam in vast ?? :S

Als het goed is zijn dat plugjes of stekkers, hoe je ze wilt noemen.
Het zijn er vier voor het geval je wilt bi-ampen. Zoniet dan gebruik je als het goed is de bovenste twee.
Kan je er niet aan draaien??

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 62814 op 04-02-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:54

Sick Nick

Drop the top!

Je moet de dingen open draaien, dan het draadje door het gaatje prikken ;)

[edit]

Boven of onder boeit niet als je niet bi-amped, dan moeten die verbindingsstukjes ertussen en krijgen ze beide hetzelfde signaal. Dan werkt het gewoon op zowel boven of onder.

[ Voor 57% gewijzigd door Sick Nick op 04-02-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Anoniem: 62131 schreef op 04 februari 2004 @ 09:22:

je gebruik 1 rode en 1 zwarte, dit is om te bi-ampen. Dan haal je dat "tussenstuk" eraf.

Voor de rest draai je die "schroef" los, en zit er een gat. Daar stop je je kabel in, en dan draai je em weer dicht..

Review comming up ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
Mooi, wacht in spanning af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wtf is bi-ampen ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
Daarmee kun je de hoge en lage tonen apart aansturen (bijv. 2 versterkers), toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Ben ze nu aan het inspelen :D
Klinkt echt niet gek voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Plague schreef op 03 februari 2004 @ 19:10:
[...]

Nee, die "dubbele" aansluitingen zijn om te Bi-ampen. Dat wil zeggen: hoog en laag appart "aansturen".

Dit is leuk voor high-end speakers, maar met de "aldi's" zul je het verschil niet echt merken denk ik :+
edit:
@baldbelow: ja dus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door nitpicker op 04-02-2004 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd hoog en laag scheiden, maar dan heb je wel een reciever nodig die kan bi-ampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
Abaddon1 schreef op 04 februari 2004 @ 09:46:
Ben ze nu aan het inspelen :D
Klinkt echt niet gek voor dat geld!
Hoe zijn ze qua constructie en afwerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62814 schreef op 04 februari 2004 @ 09:47:
[...]

Idd hoog en laag scheiden, maar dan heb je wel een reciever nodig die kan bi-ampen.
Heb ik niets aan dus... ik wil een JVC RX-5032 aanschaffen en die kan dat niet...
maarreh nog 1 n00b vraag dan: wat is het verschil tussen een versterker en een receiver??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

baldbelow schreef op 04 februari 2004 @ 09:50:
[...]

Hoe zijn ze qua constructie en afwerking?
Zeer netjes, hoewel de laklaag op de hoeken aan de achterkant behoorlijk minder is afgewerkt dan die aan de voorkant :) niet dat je het ziet maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100141

Ik was pas om 8:45 uur bij de Aldi (appingedam, 8)7 ), en ik had het gevoel de eerste te zijn die zo'n set kocht. Stonden nog 15 sets beuken en ongeveer net zoveel zilver.

Nu nog een versterker kopen, volgens mij hebben veel audio zaken nu uitverkoop, iig in groningen (Vink hifi en Hifi corner iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
Ik heb ook wel wat foutjes op de afwerking. Bij een box zelfs zichtbaar bij de basreflex poort.

Edit:
Heb ze nu een uurtje spelen, vind dat die basreflex poorten niet veel doen ook niet met harde stuff. De bas is wel goed hoor maar dat komt rechtstreeks uit die woofers?

EDIT:
Kwam door DTS Neo:6 music :P . Op stereo blaast ie wel })

[ Voor 61% gewijzigd door @baddon op 04-02-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62131 schreef op 04 februari 2004 @ 09:50:
[...]

Heb ik niets aan dus... ik wil een JVC RX-5032 aanschaffen en die kan dat niet...
maarreh nog 1 n00b vraag dan: wat is het verschil tussen een versterker en een receiver??
In weze niks, ze doen allebei hetzelfde, maar de versterker is meestal puur voor stereo en receiver voor meer kanalen. (5.1 e.d enz..)
Maar er staat heel veel op GoT hierover dus, ff searchen, want anders vervuilen we het topic. Want het gaat immers over die speakers! Dus komop met die reviews >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 08:01
versterker = versterker
reciever = versterker met radiotuner

toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Abaddon1 schreef op 04 februari 2004 @ 09:57:
Ik heb ook wel wat foutjes op de afwerking. Bij een box zelfs zichtbaar bij de basreflex poort.
Snel teruggaan en ruilen voor een andere set nu ze nog in de winkel staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben iig zeer tevreden met het setje voorzover
heb het aangesloten op een mini setje van pioneer (30W met 2 uitgangen 8-16ohm) en het geluid is redelijk goed maar mooi wordt het natuurlijk pas op zo'n receiver / cd speler combinatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Nou, daar komt ie dan:

Uit de verpakking
Ze speakers zitten samen in een grote doos, waar je ze niet zo makkelijk uit krijgt :D. Voor de rest tref je bij het openen een kleine handleiding aan waar je niet zo gek veel aan hebt. Misschien handig voor de mensen die nog niet zo veel kaas hebben gegeten van audio.

Helemaal onder in de door tref je 2 kabels van 3 meter aan (1,5mm^2). Dit heeft Life wat minder handig gedaan, want ze zitten helemaal onder in de doos vastgeplakt, waardoor je ofwel helemaal in de doos moet kruipen, ofwel de onderkant open snijden. Het open snijden is weer niet echt handig als je ze nog wil terug brengen. Ik heb dus maar voor de "kruip-optie" gekozen :+

Owja, er zitten ook nog 2 speakers in :+ (goed verpakt in piepschuim)

Aansluiten
Het aansluiten is vrij standaard: 2 x 2 vergulde pluggen, waar je zowel met van die "pennetjes" ze aan kan sluiten, als met een gewone kabel. En ja, ze zijn dus te bi-ampen. De kabel die erbij zat heb ik nog niet vervangen, dus kan niets vertellen over de kwaliteit daarvan, maar ik denk niet dat daar veel (merkbaar) mee mis is :)

Het geluid
Toen ik ze voor het eerst aansloot vond ik ze wat matig klinken. Zeker in vergelijking met mijn Jamo E430's. Wat "flets". Dit "fletse" werd wel minder, maar nog steeds, ze zijn niet geweldig als je ze aan een 2 channel versterker hangt. Ik mis gewoon de "volheid". Ze gaan wel best laag. Het hoog is ook zuiver. Echter, ik vind het totaalbeeld gewoon saai.

Mijn Jamo's missen wat laag, maar het hogo vind ik geweldig, hoewel de meningen daarover verdeeld zijn. Maar ik vind het vet :)

Ze klinken absoluut beter dan een standaard prut-setje, maar qua "dynamiek" vind ik ze wat tegen vallen. Voor Jazz-muziek zijn ze echter zeer aan te raden, kwam ik achter. Dat is "hun" stijl!

Toen ging ik ze aansluiten samen met mijn Jamo's. Wat een geweldig geluid! _/-\o_ Alles wat ik miste aan de Jamo's wordt aangevult door de Aldi's! Dit klinkt echt lekker!

Het geluid is, nogmaals, gewoon wat saai, maar in combinatie met mijn Jamo's vullen ze elkaar prima aan. Dit zijn dus prima speakers voor de "rear" in een HT.

Ik heb ze op een aantal muziek-stijlen getest, zowel met als zonder Jamo's ernaast.
Muziek in combinatie met speakers
Muziek:AldiJamo E430 + Aldi
Snoop Dogg - Buck 'emGoed, mits hardBeter dan met met alleen de Aldi's, maar niet veel
Brainpower - Je Moest Waarschijnlijk Gaan
(Live @ PURE)
Erg goed, mooi hoogMinder, stuk minder, veel teveel bass, weinig hoge tonen meer
TQ - WestsideGoed, iets teveel bassVeel te "beladen" (slecht dus)
Acda en de Munnik - Het Regent ZonnestralenMooi helder, misschien ietsjes "flets"Beter dan met met alleen de Aldi's. Stuk voller.
Beyonce - Naughty GirlKlinkt lekker, lekker "dancy"Ietstjes meer bass. Met Aldi's alleen misschien iets mooier. Wat "helderder"
Limp Bizkit - Break StuffLekker veel bass, je "voelt" het nummer echt als je em hard zet!Meer bass, iets betere hoge tonen. Dit trekt het geheel wat recht. Beter dan met aldi's alleen dus.
Decibel OutdoorLekker strak, maar beetje saaiVeel minder saai dan met de Aldi's alleen, Knalt wat meer!

Afwerking
De afwerking is prima. Geen rafels, geen raar uitstekende dingen, enzovoort. Ik vind het alleen jammer dat die bass-poort aan de voorkant zit, want dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Conclusie
Ik vind ze het geld waard, maar ga ze in de meeste gevallen toch samen met mijn jamo's laten spelen. Dit klinkt over het algemeen (met mijn muziek-smaak) toch wat beter.

Zoals jullie kunnen zien is het enorm van het soort muziek afhankelijk wat beter klinkt. Daarom raad ik ook aan om ze zelf gewoon eens te luisteren en als ze niet bevallen ze terug te brengen.

Voor de 90 euro is het absoluut een koopje als je de standaard speaker-prut bent gewend. Ben je echter Dali's, B&W's of Mission speakers gewend: daar halen ze het niet bij.

[ Voor 6% gewijzigd door Plague op 04-02-2004 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
LOL die kabels had ik niet gevonden: de doos lag al bij oud vuil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Plague schreef op 04 februari 2004 @ 10:57:
Ben je echter Dali's, B&W's of Mission speakers gewend: daar halen ze het niet bij.
Hehe dat had ik dan ook niet verwacht voor dat bedrag :)
alhoewel, mijn ouders echter hebben 2x50watt 25 jaar oude B&W speakers... zou ik het qua geluidskwaliteit van ze winnen?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
@Plague, mooie review!

Mijn ouders hebben een setje voor me opgehaald, echter hadden ze bij de Aldi hier alleen maar de zilveren uitvoering terwijl ik eigenlijk beuken wilde... Achja, ze klinken vast hetzelfde :P Klinkt goed, ben benieuwd naar de klank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Patriot
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-05 19:30
Ik heb vanochtend ook een setje beuken-zuilen gehaald.
Nu nog een bijpassende receiver (JVC RX-7032 denk ik)....

Daikin EHBX04D6V / ERGA04DV | LG WH20S.F5 | Enphase iQ8+ 20 x 410W Qcells |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:18
Anoniem: 62131 schreef op 04 februari 2004 @ 09:50:
[...]

Ik weet niet of ik wel een JVC receiver zou kopen. Ik kan me nog herinneren dat de duitse 'stifting warentest' de toenmalige JVC RX-5020 had getest en tot de conclusie kwam dat deze niet de beloofde 100W per kanaal leverde, maar slechts 12W.

Maar hoe het met de RX-5032 zit weet ik niet. Ik zou wel eerst even een klein onderzoekje verrichten voordat ik tot kopen over zou gaan :)

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:28
Is er buiten Plague nog iemand die een review kan geven. Plague bedankt iig :)
Beleving van geluid is namelijk toch een subjectief gegeven dus en hangt ook van andere omstandigheden af (speelruimte, akoestiek en gebruikte versterker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
omg...ik ga pas om 2 uur... khad eerder echt geen tijd, khoop echt dat ze er nog zijn. iemand uit Bergen op Zoom al geweest?

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik zit er ook over na te denken. gewoon leuk voor in de woonkamer.
de vorm is al goedgekeurd :) maar het geluid is erg belangrijk.

hoe goed klinken Jamo E430's :P
heb zelf 10 jaar oude tannoy m15's

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:52

E-Rick

I love it :7

Ik heb ze ook gekocht, nog genoeg aanwezig in Delft om een uur of 13:30. Wel een beetje lastig op de fiets :D
Over het geluid ben ik zeer goed te spreken, stukken beter dan mn oude no-name 50 watt 1-weg's (En dan zijn ze nog niet eens ingespeeld)
Ik heb ze op een Pioneer-receiver aangesloten (30 jaar oud, SX-636, doet het nog steeds perfect)

Choose life - Shapeways shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

voor degene die in friesland nog wil hebbe in lemmer liggen ze nog volop.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
nou ik heb ze gehaald...tis wel m'n eerste speakerset na de kragge boxjes die bij m'n ministereotoren werden geleverd. Nu denk ik toch dat ik een versterker nodig heb omdat het geluid niet super hard kan. Wat ik niet helemaal begrijp is waar de vier uitgangen per box voor zijn... Ik heb namelijk maar vier ingangen op m'n stereotoren. Zijn er dan 2 voor bass en 2 voor treble? En zijn de twee snoertjes dan kruislings aan te sluiten voor een gemengd resultaat? Is het handig om een versterker te kopen of een nieuwe stereotoren
Nu staat er op de achterkant:

* 220 - 230 V ~50 Hz 25 W
* speakers 3 Ohm

Voor zover ik kan beoordelen is het geluid erg mooi en het design zonder kappen is ook erg stoer...

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
MUSTIS schreef op 04 februari 2004 @ 14:19:
ik zit er ook over na te denken. gewoon leuk voor in de woonkamer.
de vorm is al goedgekeurd :) maar het geluid is erg belangrijk.

hoe goed klinken Jamo E430's :P
heb zelf 10 jaar oude tannoy m15's
Best wel goed imo :)
De klank zal niet iedereen aan spreken, omdat het hoog een klein beetje scherp is, maar dat vind ik wel vet :)

Het zijn bijvoorbeeld prima speakers voor in een HT. Ze gaan niet super laag, maar dat hoeft ook niet als je er nog een subwoofer bij hebt. Hoe die missions klinken weet ik dan weer niet ;)
Joenes schreef op 04 februari 2004 @ 15:03:
nou ik heb ze gehaald...tis wel m'n eerste speakerset na de kragge boxjes die bij m'n ministereotoren werden geleverd. Nu denk ik toch dat ik een versterker nodig heb omdat het geluid niet super hard kan. Wat ik niet helemaal begrijp is waar de vier uitgangen per box voor zijn... Ik heb namelijk maar vier ingangen op m'n stereotoren. Zijn er dan 2 voor bass en 2 voor treble? En zijn de twee snoertjes dan kruislings aan te sluiten voor een gemengd resultaat? Is het handig om een versterker te kopen of een nieuwe stereotoren
Nu staat er op de achterkant:

* 220 - 230 V ~50 Hz 25 W
* speakers 3 Ohm

Voor zover ik kan beoordelen is het geluid erg mooi en het design zonder kappen is ook erg stoer...
Dan moet je ff een stukkie terug lezen, dat is om te bi-ampen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
even 3 fotos voor de liefhebber...gemaakt met mobiel..dus niet super kwaliteit. Ook eentje van de ingangen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/speaker/speaker01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/speaker/speaker02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/speaker/speaker03.jpg

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Joenes schreef op 04 februari 2004 @ 15:19:
even 3 fotos voor de liefhebber...gemaakt met mobiel..dus niet super kwaliteit. Ook eentje van de ingangen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon uit interesse: waarom heb jij geen beuken gehaalt? :? Dat staat veel beter bij je interieur imo ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Misschien beetje n00b vraag...maar ik ga nu ook even die speakers halen (Dronten)...en ik lees dat je die dingen een beetje in moet laten spelen.. Nou ben ik een aardige noob op dit gebied :+ . Hoe moet ik dat inspelen doen? Ik bedoel..zijn daar nog dingen aan verbonden van dat ik ze bijvoorbeeld niet zo hard mag zetten...of juist wel? Kan ik iemand me wat tips geven hierover?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:21

mace

Sapere Aude

ff om wat duidelijk te maken: bi-ampen is dat je per box 2 aparte versterkers gebruikt voor laag en hoog, en bi-wirering, is dat je 2 kabels naar de speakers doet, maar op één punt aansluit bij de versterker, of dat laatste veel verschil maakt valt nog te bezien maar ja, je hebt lui doe het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
Plague schreef op 04 februari 2004 @ 15:20:
[...]

Gewoon uit interesse: waarom heb jij geen beuken gehaalt? :? Dat staat veel beter bij je interieur imo ;) :)
hehe :) klopt, maar ik vond de zilveren speakers een stuk stoerder + over 1,5 jaar ga ik studeren en dan koop ik waarschijnlijk een compleet nieuw interieur. Ik ben toch best wel blij dat ik die zilveren heb gehaald, want ze zijn echt heel erg stoer.
Er komt niet super veel geluid bij mij uit, tenzij ik m'n torentje overdreven hard zet.. komt dat door die 3 Ohm?

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93961

hoe moet ik hem aansluiten dubbel bekabelen? als ik de kabels in de onderste doe doen de speakers het (het gat eronder (bass) doet niks, en de tweater doet dan ook niks) als ik de kabels in de bovenste doe komt al het geluid door de tweater? help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Plague schreef op 04 februari 2004 @ 10:57:
Nou, daar komt ie dan:

Uit de verpakking
Ze speakers zitten samen in een grote doos, waar je ze niet zo makkelijk uit krijgt :D. Voor de rest tref je bij het openen een kleine handleiding aan waar je niet zo gek veel aan hebt. Misschien handig voor de mensen die nog niet zo veel kaas hebben gegeten van audio.

Helemaal onder in de door tref je 2 kabels van 3 meter aan (1,5mm^2). Dit heeft Life wat minder handig gedaan, want ze zitten helemaal onder in de doos vastgeplakt, waardoor je ofwel helemaal in de doos moet kruipen, ofwel de onderkant open snijden. Het open snijden is weer niet echt handig als je ze nog wil terug brengen. Ik heb dus maar voor de "kruip-optie" gekozen :+

.
*sprint naar het hok* :)

ik had die kabel nog niet gevonden idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat komt omdat jou stereo 3 ohm is en deze boxen eingelijks 4-8 omh zijn als ik het goed heb...

en ik heb hier een HELE oude versterker (gekregen van buurman keer :P) en tjah daar staat op dat je 2 stekkers kan aansluiten dan hebj e 4 omh en als je alle 4 stekkers aansluit die andere 2 erbij dus dat je dan 8 omh hebt zoiets :P

kzit ern og wel over te denken maja khebook niet echt wat om ze op aan te sluiten behalve dan een versterker waar alleen rechts het doet ;) en een dvd met 5.1 van provision O-)

nog ff edit! :

ik heb zelf ook boxen maar die gaan van een ijzerdraadje die je achter in de box netzo aansluit als dezen naar nog zo draadje ding hoe sluit ik die op een tulp aansluiting aan!@:@::@>??

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 100231 op 04-02-2004 15:50 . Reden: topevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jeeej :D Mijn vader en mijn zusje hebben net een paar beuken speakers voor mij bemachtigd :D

Nu nog binnenkort een nieuwe versterker aanschaffen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Owjah, mijn setje hangt aan een Sony STR-DE 485 receiver. (5x80W)

Ik krijg er meer dan genoeg herrie uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb ze dus vanochend gehaald. Eerste teleurstelling was meteen de grootste en die had ik ook verwacht, het werkte niet met mijn ingebouwde DD5.1 versterker. Gelukkig hadden we nog ergens een oude (stereo) versterker staan dus ik kon in ieder geval muziek luisteren van de computer...

Toen ik op school zat begon ik te denken.. Hmm, die audiokabel heeft toch links en rechts? Dat is niet voor niks :) dus ik linksvoor op wit aangesloten en rechtsvoor op rood, in de versterker geplugd en jahoor, het werkt perfect :)

Ben erg tevreden over de speakers... Moest wel even nieuwe kabels halen (audiokabels) want mijn oude kabels gaven nogal veel ruis. Maar voor een prijs van 89,99 heb je hiermee toch hele mooie speakertjes :)

EDIT: ze kunnen inderdaad ook behoorlijk hard en blijven dan toch zuiver spelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door LaZZ op 04-02-2004 16:03 ]

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da_Patriot schreef op 04 februari 2004 @ 12:04:
Haha ik zit met precies dezelfde in mijn hoofd :)
heb je al ergens goede review sites kunnen vinden?? ik niet namelijk (naast prijsvergelijker natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zitten kabels bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

uuh heb je de laatste paar dagen van dit topic gelezen vieux :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10503

Weet iemand wat de openingstijden zijn van de ALDI's overal ?
Ik wil een setje na men werk gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Ik ga zo eens denk ik rondkijken bij de Aldi ;) . Denk niet dat ze nog wat hebben of schatten jullie dat anders in? B)
(Deventer centrum :9 )Misschien haal ik er dan wel een paar. 8)

^^meestal zijn ze tot 18uur open 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 04-02-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

E-Rick schreef op 04 februari 2004 @ 16:17:
uuh heb je de laatste paar dagen van dit topic gelezen vieux :?
hij zei :

Ben erg tevreden over de speakers... Moest wel even nieuwe kabels halen (audiokabels) want mijn oude kabels gaven nogal veel ruis. Maar voor een prijs van 89,99 heb je hiermee toch hele mooie speakertjes

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
nou heb ik dus een leuk setje speakers voor een goedkope prijs...is er ook zoiets te vinden voor een receiver/versterker? graag wel nieuw

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joenes schreef op 04 februari 2004 @ 16:42:
nou heb ik dus een leuk setje speakers voor een goedkope prijs...is er ook zoiets te vinden voor een receiver/versterker? graag wel nieuw
daar ben ik dus ook naar op zoek... wie o wie weet iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Anoniem: 99283 schreef op 04 februari 2004 @ 16:24:
[...]

hij zei :

Ben erg tevreden over de speakers... Moest wel even nieuwe kabels halen (audiokabels) want mijn oude kabels gaven nogal veel ruis. Maar voor een prijs van 89,99 heb je hiermee toch hele mooie speakertjes

:/
oow sorry het was me effe niet duidelijk op wie je nou reageerde |:(

[ Voor 17% gewijzigd door E-Rick op 04-02-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100141

Mijn speakers staan nu in de garage te wachten op een bijpassende versterker, en dan mag alles in de auto naar mijn nieuwe kamer!

Over een passende receiver: t'is niet bij de Aldi, maar ik kon een (nieuwe) sony STR-DB780 (QS-serie) kopen voor 350 euro. Is een oud model en deze prijs is alleen voor de zwarte uitvoering, maar volgens de verkoper levert deze versterker wel om en nabij de 5*100 watt RMS (ipv DIN).

Succes bij jullie zoektocht naar een versterker!

NB De versterker wordt waarschijnlijk wel 4 tot 5 maal zo duur als de speakerset.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Ik ga voor een JVC RX 5032 en die levert ook 100 watt RMS per kanaal dus dat lijkt me een betere aanschaf, kost ook maar 269 euro....

Voor 200 euro meer heb je een JVC RX7032 en die ondersteund dan weer Dolby Digital EX en DTS ES + 6.1 geluid.. Het is maar net waar je prioriteit ligt..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
Anoniem: 100141 schreef op 04 februari 2004 @ 16:58:
NB De versterker wordt waarschijnlijk wel 4 tot 5 maal zo duur als de speakerset.......
f*ck...daar had ik niet echt op gerekend, hehe... dat wordt sparen denk...of vragen of m'n familie nog ergens wat heeft staan. Waarom zijn die dingen zo duur dan...als ze alleen het geluid wat luider maken( of zeg ik nou iets heel doms). Is er trouwens nog een speciaal topic over?

alvast bedankt

is dit niet wat dan?

http://www.consumax.nl/ca...info.php?products_id=2178

[ Voor 10% gewijzigd door Joenes op 04-02-2004 17:09 ]

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is geen super sterke versterker maar opzich geeft die prima geluid en waarschijnlijk hard genoeg. Ik vind t zonde om 500 euro voor een versterker neer te tellen, maar goed dat moeten die audiofieltjes zelf weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
Anoniem: 99283 schreef op 04 februari 2004 @ 17:12:
dat is geen super sterke versterker maar opzich geeft die prima geluid en waarschijnlijk hard genoeg. Ik vind t zonde om 500 euro voor een versterker neer te tellen, maar goed dat moeten die audiofieltjes zelf weten :P
haalt dat alles uit m'n speakers? En zo niet, waar moet ik dan naar kijken en rond welke prijsklasse zit ik dan?

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Anoniem: 99283 schreef op 04 februari 2004 @ 17:12:
500 euro is nog niet eens zo veel voor een 5.1 receiver (want ja, je telt voor een 5.1 receiver meer neer dan voor een stereo versterker). Voor een stereo versterker kan je voor 100-200 klaar zijn inderdaad. Een beetje 5.1 receiver begint bij 300 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb n's rondgekeken op www.pick2pay.nl (die schijnen erg goedkoop te zijn)
en dit is wat eruit kwam

Set Prijs Watt

Panasonic SA-HE 75 EG € 233,00 5x 80
Sony STR-DE585 black € 255,00 5x 100
Sony STR-DE 595 € 223,00 5x 100, 2x 100
Pioneer VSX-D 512 € 242,00 5x 80
ONKYO TX-8211 € 249,00 5x 70
KENWOOD KRF-V4070D € 239,00 5x 100 RMS @ 6 Ohm
JVC RX-5032 silver € 212,00 5x 100, 2x 100 @ 8 Ohm-1khz

ik ben nog steeds wel in voor die JVC RX-5032 maar misschien zijn er hier mensen die er meer verstand van hebben en misschien een ander model uit deze lijst of ergens anders (max €250) aanbevelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 23-11-2024
Joenes schreef op 04 februari 2004 @ 17:07:
[...]

f*ck...daar had ik niet echt op gerekend, hehe... dat wordt sparen denk...of vragen of m'n familie nog ergens wat heeft staan. Waarom zijn die dingen zo duur dan...als ze alleen het geluid wat luider maken( of zeg ik nou iets heel doms). Is er trouwens nog een speciaal topic over?

alvast bedankt

is dit niet wat dan?

http://www.consumax.nl/ca...info.php?products_id=2178
Hmmm, die versterker heeft een hoofdtelefoon _ingang_. Leuk !

Nee, even serieus. Waarom weet ik ook niet, maar losse versterkers (Surround !) kosten minimaal 300 euro. En dan heb je ook een apparaat wat 100+ Watt kan leveren. Nergens voor nodig natuurlijk, ook al kunnen deze speakers het volgens de specs wel aan.

Voor een 'simpele' stereo versterking van je geluid heb je helemaal niet zoveel nodig, al is het wel leuk natuurlijk. (Zelf heb ik de Philips FR996, 6 kanaals, 100 watt per kanaal, dolby/dts/zo ongeveer alle andere surround formaten, automatische aanpassing aan locatie van gebruiker (mits ingesteld), momenteel overigens aangesloten op 3 boxen (links, center en rechts)). Zwaar overkill op het moment, maar ik wil m'n boxen langzaamaan upgraden naar fatsoenlijk materiaal, en dan moet je core-component ook goed zijn natuurlijk.

Om nog terug te komen op een vraag van iemand anders: wat houd dat 'inspelen' van de boxen in? motorgeluiden van een auto die 1000 km aan het inrijden is?

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2111

RedSoniq schreef op 04 februari 2004 @ 17:23:
[...]

Hmmm, die versterker heeft een hoofdtelefoon _ingang_. Leuk !

Nee, even serieus. Waarom weet ik ook niet, maar losse versterkers (Surround !) kosten minimaal 300 euro. En dan heb je ook een apparaat wat 100+ Watt kan leveren. Nergens voor nodig natuurlijk, ook al kunnen deze speakers het volgens de specs wel aan.

Voor een 'simpele' stereo versterking van je geluid heb je helemaal niet zoveel nodig, al is het wel leuk natuurlijk. (Zelf heb ik de Philips FR996, 6 kanaals, 100 watt per kanaal, dolby/dts/zo ongeveer alle andere surround formaten, automatische aanpassing aan locatie van gebruiker (mits ingesteld), momenteel overigens aangesloten op 3 boxen (links, center en rechts)). Zwaar overkill op het moment, maar ik wil m'n boxen langzaamaan upgraden naar fatsoenlijk materiaal, en dan moet je core-component ook goed zijn natuurlijk.

Om nog terug te komen op een vraag van iemand anders: wat houd dat 'inspelen' van de boxen in? motorgeluiden van een auto die 1000 km aan het inrijden is?
Inspelen wil gewoon zeggen dat de speaker nog beter gaat klinken doordat langzaam de rubber/foam rand van de speakers soepel worden door het gebruik. Om dit te versnellen zijn er mensen die dan roze ruis (pink noise) afspelen als ze zelf aan het werk zijn. Je kan ook gewoon wachten, en proberen zoveel mogelijk de speakers te gebruiken dan zijn ze naar een paar weken wel soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77546

Heb ze vanmorgen gehaald. Als vervanging van mijn huidige speakers vind ik ze tekort schieten in het laag.

Bij de computer doen ze het perfect. Heb ze nu als vervanging van mijn front speakers van de creative megaworks 510D gebruikt. Deze set heeft tenminste een subwoofer die het laag goed ondersteund.
Het gemis aan hoge tonen is nu ook opgelost.
Al met al een goede aankoop.

Ze hadden allen maar beuken, dus ik heb voor beuken gekozen (wel moeilijk een keuze te maken)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 77546 op 04-02-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand nog pics van die beuken versie up ze dan ff plzz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Anoniem: 100231 schreef op 04 februari 2004 @ 17:30:
heeft iemand nog pics van die beuken versie up ze dan ff plzz!
Ja, ben ook wel benieuwd die zijn mooi :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 23-11-2024
Anoniem: 2111 schreef op 04 februari 2004 @ 17:28:
[...]

Inspelen wil gewoon zeggen dat de speaker nog beter gaat klinken doordat langzaam de rubber/foam rand van de speakers soepel worden door het gebruik. Om dit te versnellen zijn er mensen die dan roze ruis (pink noise) afspelen als ze zelf aan het werk zijn. Je kan ook gewoon wachten, en proberen zoveel mogelijk de speakers te gebruiken dan zijn ze naar een paar weken wel soepel.
Tnx ! Niets meer dan een 'natuurlijk' proces dus.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de beuken versie, let niet op de kabel rotzooi :)
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~r.vdveen3/zuil.jpg

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~r.vdveen3/zuil(1).jpg Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~r.vdveen3/zuil(2).jpg

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~r.vdveen3/zuil(3).jpg Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~r.vdveen3/zuil(4).jpg

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~r.vdveen3/zuil(5).jpg Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~r.vdveen3/zuil(6).jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93961 op 04-02-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net de "beuken" versie gehaald en aangesloten. Daar ik geen audiofiel ben vind het erg goed klinken maar nu blijkt toch wel dat men versterker (gare sony 2 keer 30 watt 8)7 ) te slecht is.

Afbeeldingslocatie: http://www.rimond.demon.nl/box.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.rimond.demon.nl/box2.JPG

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 10503 op 04-02-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:54

Sick Nick

Drop the top!

Hebben ze nou dat grijze frontje ook op die beuken geplakt? Dat ziet er toch niet uit? Heb zelf een paar zilveren gehaald, past goed bij de rest van de spullen (zilveren tv, zwart meubel, zilveren versterker/dvdspeler, zwart/zilvere HTPC, zwart/zilverachtige speakers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
Sick Nick schreef op 04 februari 2004 @ 18:43:
Hebben ze nou dat grijze frontje ook op die beuken geplakt? Dat ziet er toch niet uit? Heb zelf een paar zilveren gehaald, past goed bij de rest van de spullen (zilveren tv, zwart meubel, zilveren versterker/dvdspeler, zwart/zilvere HTPC, zwart/zilverachtige speakers).
kvind die fronten er sowieso een beetje te braaf uit zien...

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sick Nick schreef op 04 februari 2004 @ 18:43:
fijn voor je maar ik vind t er juist erg top uitzien dat grijze frontje loopt ook mooi over met de bovenkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zow, aangesloten en wel... en ik moet zeggen, ze zijn mijn geldje zeker waard :)

Now playing: Tool - Lateralus, en het klinkt nog briljanter dan eerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283 schreef op 04 februari 2004 @ 18:52:
[...]

fijn voor je maar ik vind t er juist erg top uitzien dat grijze frontje loopt ook mooi over met de bovenkant
idd ik vind ze kwa design echt niet verkeerd , ik moet echt geen lelijke shit in men huis en men vrouwtje zegt net dat ze ze mooi vind :P

Ze hebben btw dezelfde kleur als men vloer dus ik zie ze niet eens.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 10503 op 04-02-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op 04 februari 2004 @ 18:54:
Zow, aangesloten en wel... en ik moet zeggen, ze zijn mijn geldje zeker waard :)

Now playing: Tool - Lateralus, en het klinkt nog briljanter dan eerst :P
Je moet voor de grap es ff snel je oude speakers weer aansluiten heb ik net ook gedaan (2x 30w pioneer) en dan hoor je het kwaliteitsverschil pas echt :)

damn dit ding was 't (weinige) geld me echt waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 20:22
Ik heb ze ook gekocht, uurtje zachtjes laten inspelen en eens geluisterd.. ze zitten weer in de doos :)
Best leuk, maar op internet koop ik liever een 2ehands setje missions ofzo. iets meer waar voor m'n geld. (Snel m'n elipson 1303's weer aangesloten.. heerlijk :*))
niet echt vergelijkbaar, maar het proberen waard.. ze pasten ook niet echt in mijn kamer kwa kleur, maar zien er wel top uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UnExPeCtAbLe schreef op 04 februari 2004 @ 19:33:
Ik heb ze ook gekocht, uurtje zachtjes laten inspelen en eens geluisterd.. ze zitten weer in de doos :)
Best leuk, maar op internet koop ik liever een 2ehands setje missions ofzo. iets meer waar voor m'n geld. (Snel m'n elipson 1303's weer aangesloten.. heerlijk :*))
niet echt vergelijkbaar, maar het proberen waard.. ze pasten ook niet echt in mijn kamer kwa kleur, maar zien er wel top uit.
tsja dat is een optie maar bij 2e hands krijg je geen garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Laatst online: 17:18
LaZZ schreef op 04 februari 2004 @ 17:07:
Ik ga voor een JVC RX 5032 en die levert ook 100 watt RMS per kanaal dus dat lijkt me een betere aanschaf, kost ook maar 269 euro....

Voor 200 euro meer heb je een JVC RX7032 en die ondersteund dan weer Dolby Digital EX en DTS ES + 6.1 geluid.. Het is maar net waar je prioriteit ligt..
Haemorrhage schreef op 04 februari 2004 @ 12:09:
[...]

Ik weet niet of ik wel een JVC receiver zou kopen. Ik kan me nog herinneren dat de duitse 'stifting warentest' de toenmalige JVC RX-5020 had getest en tot de conclusie kwam dat deze niet de beloofde 100W per kanaal leverde, maar slechts 12W.

Maar hoe het met de RX-5032 zit weet ik niet. Ik zou wel eerst even een klein onderzoekje verrichten voordat ik tot kopen over zou gaan :)
Zoals ik eerder al opmerkte: pas op met die goedkope JVC receivers! Als die RX-5032 hetzelde probleem heeft als de RX-5020 dan vormen ze een gevaar voor je luidsprekers!

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Patriot
  • Laatst online: 29-05 19:30
Da_Patriot schreef op 04 februari 2004 @ 12:04:
Euuhhhh, toch met een andere receiver thuisgekomen: http://www.pioneer.nl/nl/...id=3788&taxonomy_id=62-98

Daikin EHBX04D6V / ERGA04DV | LG WH20S.F5 | Enphase iQ8+ 20 x 410W Qcells |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom heb je voor die set gekozen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Haemorrhage schreef op 04 februari 2004 @ 21:19:
[...]

[...]

Zoals ik eerder al opmerkte: pas op met die goedkope JVC receivers! Als die RX-5032 hetzelde probleem heeft als de RX-5020 dan vormen ze een gevaar voor je luidsprekers!
Hij scoort een 8,9 op kieskeurig.nl en ik neem aan dat het daarmee dus wel een goede receiver is. Heb er veel goede berichten over geleverd. En ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hij dezelfde problemen heeft als de RX-5020.. Als daar al problemen mee waren zullen die nu wel opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

heir dan voor de volledigheid de link naar kieskeurig...
http://www.kieskeurig.nl/.../Pioneer%20VSX%20D512.htm
Ondertussen raken we wel off-topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ze vandaag opgehaald, had verwacht dat ze er niet meer zouden zijn. Maar gelukkig hadden ze nog wat beuken staan 2 in totaal (nu 1 ;) ). En alles zat mee dus ik moest ze wel meenemen. Sta ik in de rij die vrij lang was, zegt elke voorganger tegen mij: "ohw je hebt maar 1 ding, ga maar voor :D ." Dus stond binnen 3 min weer buiten. Maar goed nu de speakers. Heb ze alleen nog uitgepakt, maar ik moet zeggen dat ze er wel gelikt uit zien :9 . Zeker als je het voorkapje eraf haalt. Het enigste wat je in eerste blik zou kunnen vertellen dat het goedkope dingetjes zijn is het merk "life" en de manier waarop het erop staat. Voor de rest zijn ze erg netjes. Netjes afgewerkt enzo... Heb nu geen tijd meer dus vanaaf de buurtjes maar 's pesten }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 93961 schreef op 04 februari 2004 @ 19:57:
[...]

tsja dat is een optie maar bij 2e hands krijg je geen garantie
aan speakers kan dan ook echt bijzonder weinig kapot gaan, als je speakers weet te slopen dan was het
1: een fabricagefout die al snel aan het ligt komt
2: volledig je eigen schuld :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 17:47
JvS schreef op 05 februari 2004 @ 09:55:
[...]

aan speakers kan dan ook echt bijzonder weinig kapot gaan, als je speakers weet te slopen dan was het
1: een fabricagefout die al snel aan het ligt komt
2: volledig je eigen schuld :P
of:

3: familie/vrienden/kennisen die over de vloer komen en hem ff omver schoppen ( wat mij overkwam met m'n Kef Q5 )

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-03 21:17

xyl

Per ongeluk had ik hem al verkeerd gepost 8)7 , maar dan nu in het juiste forum:

Ik zie dat in Duitsland er binnenkort een DVD-recorder te koop is:

http://www.lidl.de/de/ind...40212.p.DVD-Recorder.ar10

Compleet met 3 jaar garantie is dit natuurlijk wel een prettige prijs. Ik was eigenlijk van plan om later in het jaar een harddisk/dvdrecorder te kopen, maar die is bijna 1000 euro duurder! Zou het dan niet verstandiger zijn om gewoon iets te kopen als deze aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Laatst online: 13:55

MrScratch

I am rubber, you are glue

xyl schreef op 05 februari 2004 @ 11:16:
Ik zie dat in Duitsland er binnenkort een DVD-recorder te koop is:

http://www.lidl.de/de/ind...40212.p.DVD-Recorder.ar10
Link doet het bij mij niet.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Post iig wel het juiste linkje: http://www.lidl.de/de/index.nsf/pages/c.o.oow.20040212.p.DVD-Recorder.ar10
en bedenk dat 90% van de bezoekers van deze site niet zo snel in Duitsland zal komen. ;)
Je kunt niet die link zien zonder eerst en 5-cijferige postcode in te voeren.
Ik vind dit een slecht beleid van de aldi in Duitsland, al kan ik me wel voorstellen dat aanbiedingen regiogebonden zijn.
Deeplinks naar Duitse filialen:Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/03_4190_b.jpg
  • Dolby Digital (AC-3) Digital-Audio-Ausgang
  • Dolby Digital (AC-3) Stereo-Down-Mix-Ausgang
  • Time-Programmierung (7 Tage), ShowView, TXT, VPS/PCD
  • DVD-Editierung
  • Anschlussmöglichkeiten:
    • Scart-Eingang
    • Scart-Ausgang
    • Audio-Ausgang
    • Video-Ausgang
    • Audio-Eingang
    • Koaxial-Digital-Audio-Ausgang
    • Tuner-Eingang
    • Antenne
    • S-Video-Ausgang
    • DV-Eingang (FireWire/IEEE1394)
  • Aufnahme von A/V-Material von Videorecorder oder anderen A/V-Quellen
  • DTS Digital Pass Through
  • OSD (On-Screen-Display) und Kindersicherung
  • Inklusive Fernbedienung, Batterien und Scartkabel
  • 3 Jahre Herstellergarantie
  • Preis je Stück (Abb. ähnlich)

€ 339,-

Tip: bij Schlecker is ook een DVD recorder te koop, maar dan voor € 304,99
LiteOn LVW5001 DVD-Recorder (art.nr. 00025569)
[NL > Multimedia > Audio > DVD-recorder]

[ Voor 138% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 06-02-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 31-05 11:50
Anoniem: 44568 schreef op 05 februari 2004 @ 11:20:
Post iig wel het juiste linkje: http://www.lidl.de/de/ind...40212.p.DVD-Recorder.ar10
en bedenk dat 90% van de bezoekers van deze site niet zo snel in Duitsland zal komen. ;)
Je kunt niet die link zien zonder eerst en 5-cijferige postcode in te voeren.
Ik vind dit een slecht beleid van de aldi in Duitsland, al kan ik me wel voorstellen dat aanbiedingen regiogebonden zijn.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Net ook maar effe een set opgehaald voor als rears bij mn Marantz sr5300... Had tot nu toe alleen nog maar 2x Dali Suite 2.5 als front en dit leek me wel een leuke tussenoplossing (tijdelijk) totdat er weer meer cash is voor iets beters.. :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

ik kan helemaal de weekproducten aanklikken jammer, hoeveel kost dat ding?

Ik wacht echt wel op smacht dat de lidl wat meer electronische spullen gaat verkopen van hogere klassen.
Die prulletjes zijn vaak ook leuk maar dvdrecorders, platte scherm tv's en al dat soort luxere spullen daar kun je nu juist voordeel mee halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
Die dvd-recorder zier er wel goed uit, heeft zelfs een DVI-ingang. En dat voor € 339,-
Alleen kan ik het merk niet zien op de foto's, ik wilde graag opzoeken of er iets meer over te vinden is...

oh, en 3 jaar garantie!

[ Voor 9% gewijzigd door baldbelow op 05-02-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
Anoniem: 35647 schreef op 05 februari 2004 @ 11:35:
ik kan helemaal de weekproducten aanklikken jammer, hoeveel kost dat ding?

Ik wacht echt wel op smacht dat de lidl wat meer electronische spullen gaat verkopen van hogere klassen.
Die prulletjes zijn vaak ook leuk maar dvdrecorders, platte scherm tv's en al dat soort luxere spullen daar kun je nu juist voordeel mee halen.
Je kunt als postcode (postleizahl) bijvoorbeeld 52134 invullen, dat is in Herzogenrath, net over de grens bij Kerkrade. Je kunt dan de folder bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 31-05 11:50
baldbelow schreef op 05 februari 2004 @ 11:36:
Die dvd-recorder zier er wel goed uit, heeft zelfs een DVI-ingang. En dat voor € 339,-
Alleen kan ik het merk niet zien op de foto's, ik wilde graag opzoeken of er iets meer over te vinden is...

oh, en 3 jaar garantie!
Zullen we dat maar een DV-ingang noemen, oftewel een ingang voor een digitale camcorder.
DVI is een aansluiting die op sommige videokaarten te vinden is.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

baldbelow schreef op 05 februari 2004 @ 11:38:
[...]

Je kunt als postcode (postleizahl) bijvoorbeeld 52134 invullen, dat is in Herzogenrath, net over de grens bij Kerkrade. Je kunt dan de folder bekijken.
ja daar kwam ik net ook achter 6 cijfers, ik allemaal vier cijfers en 2 letters invullen 8)7

Had blokker ook niet zo'n ding te koop voor die prijs?

Eerst zichzelf bevoorraden, krijg wat van die Duitsers.
Volgens mij krijgen wij alleen de verotte zooi die ze in Duitsland niet meer kwijt kunnen, eerst die divx spelers, nu dit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-02 15:02

elinsen

Fear me......

Anoniem: 44568 schreef op 05 februari 2004 @ 11:20:
Post iig wel het juiste linkje: http://www.lidl.de/de/ind...40212.p.DVD-Recorder.ar10
Je moet idd ff een postcode invoeren. Voer diegenen die toch ff willen kijken. De postcode van Heinsberg, net bij Roermond over de grens is 52525

E.P.M. Linsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Heb net ook de speakers gehaald. Moet zeggen dat hij lekker klinkt.
Vanavond maar even aansluiten op m'n eigen versterker, zit nu aan de Wehkamp-radio van m'n ouders. :P (Met gescheiden lage/hoge tonen, dus bass valt mee nu)

Heb de beuken versie trouwens, waren er nog maar twee van. :+

[ Voor 11% gewijzigd door r0b op 05-02-2004 12:12 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.