Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel V] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.541 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 100121

Die van BCC zijn de ergste! In de vestiging van leidschendam lopen er 15 los rond, maar als er iemand eindelijk gevonden is die aanspreekbaar is, blijkt het niet zijn afdeling en sta je voor joker te wachten op iemand die hij zou gaan halen.

Anoniem: 51455

Anoniem: 100121 schreef op 18 december 2003 @ 16:28:
Die van BCC zijn de ergste! In de vestiging van leidschendam lopen er 15 los rond, maar als er iemand eindelijk gevonden is die aanspreekbaar is, blijkt het niet zijn afdeling en sta je voor joker te wachten op iemand die hij zou gaan halen.
Dit was dus ook BCC, ongelofelijk wat een lomp wijf had ik aan de lijn. "Heeft geen muziekvermogen", hoe verzin je het!???

Dame had dus zelf verminderd vermogen (om te denken)

Anoniem: 35647

Anoniem: 51455 schreef op 18 december 2003 @ 16:30:
[...]

Dit was dus ook BCC, ongelofelijk wat een lomp wijf had ik aan de lijn. "Heeft geen muziekvermogen", hoe verzin je het!???
Tja het is een dvd speler geen cd speler dus geeft beeld geen muziek????
Wie weet wat er in dat soort hoofden omgaat.

Het ergste vind ik nog altijd als ze gewoon iets compleets erbij verzinnen omdat ze het niet weten/durven toe te geven.

Of je vraagt iets en wat doen ze dan???
GAAN ZE OP HET KAARTJE WAT ERBIJ STAAT KIJKEN 8)7
Ik ben toch geen analfabeet |:(

Als je daar toch werkt dan wil je toch voor jezelf ook het 1 en ander weten over de meuk die je verkoopt :? , weinig mensen met hart voor electronica werken daar ;(

Het leukste zijn nog altijd gesprekken met andere klanten die je hoort.
Kwam er zo'n omaatje met een fohn die het niet meer goed deed, zegt die verkoper...
-"er zit haar in vast achterin dan moet je even met een hoge drukspuit erin spuiten"
-u bedoeld eentje met water?
-"nee mevrouwtje tegen water kan ie niet"
-maar wat bedoeld u dan?
-"met hoge druk lucht"
-maar waar doe ik dat dan?
-"even bij een autogarage achterin lopen en dan spuiten ze hem voor een paar gulden zo schoon"
omaatje verlaat het pand :D

Dat was echt zo'n gladde je kent het wel ongeloofelijk :r

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
boemboem schreef op 18 december 2003 @ 16:02:
[...]

staat in de handleiding beschreven... gaat om de volume van de rear speakers (zodat ze even hard klinken als voor)... als je 10Watt wegblaast vanaf 1m of vanaf 10m scheelt veel in hoe hard je het hoort, vandaar die afstanden...
Ja vond t maar vaag beschreven in de handleiding...

Moet je nou t aantal cm nemen dat de speaker van je vandaan staat?

Anoniem: 99895

Ik zit ook steeds te twijfelen over de aanschaf van die tft,zou graag wat meer details horen van de mensen die hem hebben gekocht over hoe het bevalt en hoe de grootte bevalt enzzzzz.
Heb op een duits forum 1 reactie gezien en die was ergg blij met de aanschaf.
had het wel over 1 of 2 pixelfouten ,gaat een tft nu wel of niet langer mee als een plasma ? :9~

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Anoniem: 99895 schreef op 18 december 2003 @ 16:58:
Ik zit ook steeds te twijfelen over de aanschaf van die tft,zou graag wat meer details horen van de mensen die hem hebben gekocht over hoe het bevalt en hoe de grootte bevalt enzzzzz.
had het wel over 1 of 2 pixelfouten ,gaat een tft nu wel of niet langer mee als een plasma ? :9~
welk duits forum dan? Ik was op zoek naar wat commentaar van duitsers op dat WLAN ding...

Ik heb er geen problemen mee. Geen pixelfouten ed. Mooi groot beeld. Er is wat naijleffect te zien bij bijvoorbeeld de lopende banners met aandelenkoersen op RTL 5 en als je een normale tv gewend ben, is dat in het begin noal hinderlijk. Dus geen RTL5 overdag.

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:21

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 99895 schreef op 18 december 2003 @ 16:58:
Een tft gaat langer mee:
Long-lasting - The rare gases used in each pixel of the Plasma TV will fade and finally become inadequate for the display in 25,000 to 30,000 hours. Once it is out, it is out. It can't be replaced, recharged or recovered in any way. LCD lasts about 50,000 to 75,000 hours, which is the lifetime of the blacklight bulb inside, and the blacklight bulb can actually be replaced if needed.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Maar goed, waar hebben we het dan over, bij een gemiddeld gebruik van 3 uur per dag is dat ruim 68 jaar! (een LCD) (75.000 uur)

Zelfs als hij 24 uur per dag aanstaat doe je er dan nog 8,5 jaar mee!

Bij een Plasma is dit dan ruim 27 jaar. (30.000 uur)
Of 3,5 jaar als hij 24 uur per dag aanstaat.

[ Voor 17% gewijzigd door zion op 18-12-2003 17:25 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Anoniem: 33664

Heeft nog iemand ervaringen met de home cinema set van medion. Is deze set zijn geld waard? Kan je er ook dvd's met dts in afspelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 33664 op 18-12-2003 17:27 ]

• DaFreakR
Anoniem: 33664 schreef op 18 december 2003 @ 17:25:
Heeft nog iemand ervaringen met de home cinema set van medion. Is deze set zijn geld waard? Kan je er ook dvd's met dts in afspelen?
Kun je niet gewoon even teruglezen in dit topic??

;)

Anoniem: 33664

DaFreakR schreef op 18 december 2003 @ 17:45:
[...]

Kun je niet gewoon even teruglezen in dit topic??

;)
Heb ik gedaan maar had graag nog wat meer meningen.

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

Anoniem: 51455 schreef op 18 december 2003 @ 14:39:
[...]

heb net gebeld en ze wisten er natuurlijk weinig vanaf. Eerste antwoord; "deze heeft geen muziekvermogen" 8)7 Na wat doorvragen kwam ze met het antwoord dat het totale vermogen 80 watt bedraagt, maar dat lijkt me wel heel erg weinig.
dat zal wel het stroomverbruik zijn ...

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
zion schreef op 18 december 2003 @ 17:23:
[...]
Bij een Plasma is dit dan ruim 27 jaar. (30.000 uur)
Of 3,5 jaar als hij 24 uur per dag aanstaat.
reken maar op minder.. als ik dat stukje goed begrijp, fade zo'n pixel langzaamaan uit tot 0... dus na 15000 uur heb je nog maar 50% van je helderheid over, dus op een gegeven moment kijkt zo'n scherm gewoon niet lekker meer

* Punksmurf gaat nog steeds voor de beamer voor groot beeld... die zijn een stuk goedkoper, branden niet in en faden niet uit... wel af en toe een nieuwe lamp maar dat is alles.

...niet dat ik geld heb voor 'n beamer :(

met een hamer past alles

Anoniem: 99895

Heb die lcd net even bekeken bij aldi ,lijkt me niet zo groot eigenlijk [heb nu een 70 cm 4:3 matchline ] ,hier een linkje naar die duitse reactie.

http://www.chip.de/forum/thread.html? bwthreadid=540580&bwpage=8&bwsortorder=ascending

Anoniem: 17720

Anoniem: 99895 schreef op 18 december 2003 @ 19:27:
Heb die lcd net even bekeken bij aldi ,lijkt me niet zo groot eigenlijk [heb nu een 70 cm 4:3 matchline ] ,hier een linkje naar die duitse reactie.

http://www.chip.de/forum/thread.html? bwthreadid=540580&bwpage=8&bwsortorder=ascending
Deze doet het beter ;)

Anoniem: 99835

Anoniem: 100121 schreef op 18 december 2003 @ 14:36:
Ik had zelf ook nog een vraag over de aankoop van de TFT. Er zit een garantiekaart bij die moet worden opgestuurd naar Panningen (L) om de garantie te laten ingaan. Normaal gesproken doe ik dat nooit. Wordt namelijk meestal geregeld via de dealer. Maar is dat in dit geval ook zo? Sowieso wel een gedoe om volgens de instructies, de doos drie jaar lang te bewaren. Je moet bij reparatie het apparaat in de doos samen met een kopie van de bon opsturen naar Panningen. Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dat misschien via de Aldivestiging?
Ik heb een tamelijk recente (juli 2003) garantie-reparatie-ervaring met een Medion tv (MD7006) met service-adres Medion-Panningen.
Ongeveer een maand na aankoop en ingebruikname kreeg ik af en toe problemen met de kleuren. Dan werd het tijdelijk een soort negatief beeld met veel lichtblauw en rose en het blauwe tussenscherm bij kanaalwisseling was dan groen. Op een gegeven moment werd dit permanent zo.
Ik heb toen Medion-Panningen gebeld. Na ong. 5 minuten van call-center-achtige toestanden kreeg ik toen een werkelijk sprekende persoon aan de lijn die me een klantnummer aanmaakte en vervolgens kreeg ik een andere persoon aan de lijn die vroeg of er soms luidsprekers in de buurt stonden. Hierna werd besloten tot reparatie over te gaan. Deze zou uitgevoerd worden door Elesco te Heteren. Ik zou van Elesco wel met een dag of 5 wat horen. Na 10 dagen afgewacht te hebben besloot ik Elesco zelf maar eens te bellen. Daar kreeg ik meteen een sprekende persoon aan de lijn die inderdaad de order van Medion-Panningen had binnengekregen. Kort werd me toen verteld hoe het in zijn werk zou gaan.
Elesco zou me een "vervoersbon" toesturen, die ik de volgende dag ook kreeg.
Deze bon moest ik plakken op de tv (of op de originele doos met daarin de
tv). Ook moest ik de klachtomschrijving bijvoegen alsmede een kopie van de
aankoop-Aldi-kassabon. Daarna moest ik UPS bellen en een afspraak maken om
de tv te komen halen. UPS kwam de tv een paar uur later halen.
Ruim een week later vond ik toen een kaartje van UPS in mijn brievenbus (zonder bericht vooraf) dat ze met de tv aan de deur waren geweest en of ik weer even met ze wilde afspreken. De volgende dag had ik de tv weer terug. Precies 3 weken na mijn eerste telefoontje aan Medion-Panningen.

De tv was keurig gerepareerd. Ook geen beschadigingen aan de kast.
Werkzaamheden evenals de onderdelen stonden op de vrachtbrief vermeld:
- Feature-box gerepareerd en doorgesoldeerd
- Geheel gecontroleerd op werking
- wél zelf de zenders opnieuw instellen

P.S. Ik heb de garantiekaart niet mee hoeven te sturen, maar ik heb hem samen met de kassabon gefotokopieerd meegestuurd. Ik raad je aan dit nu meteen al even te doen, omdat die kassabon na verloop van tijd verbleekt.
En o ja, ik heb de tv in de originele doos met UPS meegeven.

henkleerssen schreef op 18 december 2003 @ 17:01:
[...]

welk duits forum dan? Ik was op zoek naar wat commentaar van duitsers op dat WLAN ding...
In de.alt.fan.aldi loopt een thread over dat WLAN-ding:

Van: Klaus Schulz
Onderwerp: Funknetzwerk-Set WLAM 802.11g 54Mb/s ab 22.12.03
17-12-03 17:28

Ich bin kaufunschlüssig. Nach der Abbildung zu urteilen könnte es der
CONNECT2AIRT WLAN AP-600RP-USB AccessPoint von Fujitsu-Siemens und der USB
Netgear MA111GR sein. Letzterer entspricht aber nur dem Standard 11b (11
Mb/s).

Pro:
Ein AP-600RP kostet ohne Versandkosten mindestens 115 EUR. Ein USB Adapter
für 11g ist nicht unter 60 EUR zu haben. Macht zusammen (AP + 2 USB-Adapter)
235 EUR, Ersparnis bei Aldi 85 EUR. Ein 11b Adapter kostet ca. 38 EUR. Damit
würde sich die Ersparnis auf 42 EUR reduzieren.

Contra:
11b Adapter machen an einem 11g AP keinen Sinn, da dann doch nur 11b
gefahren wird. Außerdem habe ich gelesen, dass ein Optimum an
Entfernungsüberbrückung und Geschwindigkeit nur mit Geräten des gleichen
Herstellers zu erreichen ist.

Hat jemand eine Meinung dazu?

Klaus Schulz

• div-er
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-01 08:22
Naast alle electronica-stuff die hier wordt besproken, waar ik ook altijd van smul (maar niet altijd het geld heb), heeft de Belgische Aldi vanaf dinsdag (LET OP: alle aanbiedingen in NL en B een dag eerder dan normaal) de broodbakmachine die m.i. een tijd geleden in NL in de aanbieding was maar daar was ik toen net te laat.
Zie het linkje: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_52/OFF01.HTM

Iemand ervaringen hiermee?
Of met broodbakmachines in het algemeen?

Boer Bakker Bolletje... :*)

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
wij hebben een broodbakmachine en het brood is stukken lekkerder dan uit de supermarkt. het is wel veel steviger brood (maar dat zal ook wel aan het meel enzo liggen...), dus daar moet je wel van houden.
prettige bijkomstigheid dat zelf broodbakken ook stukken goedkoper is dan een broodje bij de locale super halen, om nog maar te zwijgen over de warme bakker. nadeel is, dat als het een keer misgaat (soms om onduidelijke reden, of bijvoorbeeld oud gist) je geen brood hebt...

ps ik bak het zelf niet dus kom niet bij mij met bakvragen :Y)

met een hamer past alles

Anoniem: 56669

Punksmurf schreef op 18 december 2003 @ 18:22:
[...]

reken maar op minder.. als ik dat stukje goed begrijp, fade zo'n pixel langzaamaan uit tot 0... dus na 15000 uur heb je nog maar 50% van je helderheid over, dus op een gegeven moment kijkt zo'n scherm gewoon niet lekker meer

* Punksmurf gaat nog steeds voor de beamer voor groot beeld... die zijn een stuk goedkoper, branden niet in en faden niet uit... wel af en toe een nieuwe lamp maar dat is alles.

...niet dat ik geld heb voor 'n beamer :(
Jij praat ook echt poep, wist je dat er in een beamer ook een LCD zit, nog nooit echt van dichtbij gezien ofwel :)
De lamp schijnt door een doorzichtig LCD scherm

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 56669 op 19-12-2003 10:16 ]

Anoniem: 90431

Wij hebben ook zo'n broodbakmachine en dat is best relaxt. Je gooit het spul er in en zet de timer op 's ochtendsvroeg en dan is het de volgende ochtern lekker warm klaar:P

Het grootse voordeel vind ik toch wel dat je elke dag een ander brood (kunt) hebben, dus dat vind ik wel lekker.
Ook is het goedkoper, maar dat licht een beetje aan het meel, of je wat exotisch spul erinkiepert of bloem. Zeker een aanrader als je het mij vraagt.

• div-er
Anoniem: 56669 schreef op 18 december 2003 @ 21:11:
[...]

Jij praat ook echt poep, wist je dat er in een beamer ook een LCD zit, nog nooit echt van dichtbij gezien ofwel :s
De lamp schijnt door een doorzichtig LCD scherm
Wij hebben op het werk een beamer van 1800 lumen, en een lampje kost 410 Euro excl. BTW, recent nog besteld. Kreeg bijna een raggende verzakking.

Anyway, Mac11 heeft wel gelijk, alleen dat lcd'tje is wel stukken kleiner...

Heb je wel eens nol's shop gezien op rtl4?

Daar verkopen ze ook van die machines en komt er zo'n enge vieze snor bakker uitleggen hoe het werkt.
Met noten erin en andere toestanden en dat ziet erg lekker uit.
Dus ik zou zeggen voor die 45 euro gewoon doen.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Anoniem: 99835 schreef op 18 december 2003 @ 20:55:
[...]

In de.alt.fan.aldi loopt een thread over dat WLAN-ding:

Van: Klaus Schulz
Onderwerp: Funknetzwerk-Set WLAM 802.11g 54Mb/s ab 22.12.03
17-12-03 17:28

Ich bin kaufunschlüssig. Nach der Abbildung zu urteilen könnte es der
CONNECT2AIRT WLAN AP-600RP-USB AccessPoint von Fujitsu-Siemens und der USB
Netgear MA111GR sein. Letzterer entspricht aber nur dem Standard 11b (11
Mb/s).

Pro:
Ein AP-600RP kostet ohne Versandkosten mindestens 115 EUR. Ein USB Adapter
für 11g ist nicht unter 60 EUR zu haben. Macht zusammen (AP + 2 USB-Adapter)
235 EUR, Ersparnis bei Aldi 85 EUR. Ein 11b Adapter kostet ca. 38 EUR. Damit
würde sich die Ersparnis auf 42 EUR reduzieren.

Contra:
11b Adapter machen an einem 11g AP keinen Sinn, da dann doch nur 11b
gefahren wird. Außerdem habe ich gelesen, dass ein Optimum an
Entfernungsüberbrückung und Geschwindigkeit nur mit Geräten des gleichen
Herstellers zu erreichen ist.

Hat jemand eine Meinung dazu?

Klaus Schulz
he? die usb dingen zijn niet 11g en die router wel? Ja dat schiet nog niet op... En blijkbaar haal je een bepaalde afstand volgens specs weer niet volgens hem.. Omdat je dus niet dezelfde makelij hebt.. tja.. eeuh. Ik moet er nog over nadenken geloof ik.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

mm bij de.alt.fan.aldi tot nu toe alleen maar discussie over of het nu wel of niet 54 Mbit kan gaan draaien. Theoretisch blijkt wel zo te zijn.. ook met die usb dingen... maar in de praktijk komt dat neer op maximaal 24 Mbit .. oftewel ~2 Megabyte/s .. toch nog allemaal redelijk.
Bron die daar werd gebruikt was: http://www.netgear-info.d...siswissen/Wireless_G.html

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

div-er schreef op 18 december 2003 @ 21:01:
Naast alle electronica-stuff die hier wordt besproken, waar ik ook altijd van smul (maar niet altijd het geld heb), heeft de Belgische Aldi vanaf dinsdag (LET OP: alle aanbiedingen in NL en B een dag eerder dan normaal) de broodbakmachine die m.i. een tijd geleden in NL in de aanbieding was maar daar was ik toen net te laat.
Zie het linkje: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_52/OFF01.HTM

Iemand ervaringen hiermee?
Of met broodbakmachines in het algemeen?

Boer Bakker Bolletje... :*)
Ik heb zo'n ding van de aldi. Perfect, op 1 ding na: de coating van de deeghaken is niet goed dus die plakken. Verder echt aan te raden, zeker voor dat geld (was jaar geleden 2x zo duur...)

Zoef

ik zit te wachten op een slushmachine :9 bij de aldi, zijn die dingen eigenlijk te koop voor een leuk bedrag?

[quote]henkleerssen schreef op 18 december 2003 @ 22:00:
[...]

he? die usb dingen zijn niet 11g en die router wel?

Volgens Klaus lijken die USB-dingen op de Netgear MA111GR, maar volgens de specificaties op die Duitse Netgear-site is die USB 1.1
Terwijl de Aldi-Nord website uitdrukkelijk spreekt van USB 2.0
Voorlopig ga ik ervan uit dat WLAN-ding en USB-dingen op elkaar zijn afgestemd en dus beide 11g zijn. Maandag weten we misschien meer nadat de eerste kopers het zakie hebben kunnen uittesten.

Anoniem: 42421

Vandaag de Audio/Video transmitter gehaald voor 40 euri bij de Aldi.
Bij deze echt een superding. Aansluiten en draaien. Goed beeld en goed geluid.
Alle snoeren er netjes bij geleverd dus ook zeer compleet. En dat ook nog eens met 3 jaar garantie op het geheel.
Voor een ieder die nog een draadloze oplossing zoekt voor een 2e tv is dit echt een aanrader. :9

• DaFreakR
DaFreakR schreef op 18 december 2003 @ 16:49:
[...]

Ja vond t maar vaag beschreven in de handleiding...

Moet je nou t aantal cm nemen dat de speaker van je vandaan staat?
Wet iemand t antwoord hierop toevallig?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 15:19
Voor degenen die nu nog steeds geen home cinema set hebben: bij de Karwei in Bussum stond gisteravond nog zo'n SEG set van 159,- van vorige week.

En laten ze nou net bij dat filiaal (Bussum dus) vandaag en morgen nog 15% extra kassakorting geven... Volgens mij valt ie daar dus te halen voor 135,-

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100364

weet iemand wat over de aldi dvd/divx player a 79 euro ???

vanaf 22 december in aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Anoniem: 100364 schreef op 19 december 2003 @ 09:31:

Er staat alleen divx5.x en mpeg4. Maar zeer aantrekkelijk geprijst! Wanneer komt ie naar nederland is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56669

Cableguy schreef op 19 december 2003 @ 09:39:
[...]Er staat alleen divx5.x en mpeg4. Maar zeer aantrekkelijk geprijst! Wanneer komt ie naar nederland is de vraag.
Waar zien jullie die staan, ik heb ook wel interesse.
Misschien doe ik er wel beter aan om zo`n betere te kopen aangezien niet alle divx/xvid ondersteunt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Laatst online: 29-05 01:29
Heeft iemand ervaring met dit dingetje:

http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_52/BILD13.JPG

Digitale multimeter met houder

* nauwkeurig meten van
* gelijkstroom wisselspanning,
* weerstand, diodes
* incl. 9 Volt batterij
* en 2 meetsnoeren
* TüV/RW-GS-gekeurd

(of een linkje naar wat meer specificaties) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49095

het is iig een elro......
maar ik kan op hun site er zo snel geen verdere informatie vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Laatst online: 29-05 01:29
Kan via google met elro multimeter ook niet echt veel vinden. magoe, nja, voor 3 euro... heb er toch eentje nodig voor wat mini doormeet dingen, kan ik me vast geen buil aan vallen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Die is er ongeveer elk jaar... prima ding! En natuurlijk geen geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
DaFreakR schreef op 18 december 2003 @ 23:21:
[...]

Wet iemand t antwoord hierop toevallig?

Zelf ook nog maar s zitten kijken, en in de gebruiksaanwijzing staat dus dat je in principe de afstand van de rear speakers buiten de denkbeeldige cirkel van de frontspeakers moet nemen.

Nu ging ik echter weer even in dat menu kijken, en zag ik enkel "center" "links" en "rechts" staan.....

is t dus zo dat wanneer ik die links en rechts (ik ga ervan uit dat dit enkel de rear speakers zijn) op 0 cm (dus in denkbeeldige cirkel) zet, het volume van die speakers harder staat dan wanneer ze op 170 cm staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84377

mvdklip schreef op 19 december 2003 @ 09:24:
Voor degenen die nu nog steeds geen home cinema set hebben: bij de Karwei in Bussum stond gisteravond nog zo'n SEG set van 159,- van vorige week.

En laten ze nou net bij dat filiaal (Bussum dus) vandaag en morgen nog 15% extra kassakorting geven... Volgens mij valt ie daar dus te halen voor 135,-

Hoe ziet zo'n set eruit? Specs?

Bedoel je misschien deze:
http://www.karwei.nl/aanbiedingen/index.jsp?item=5003a3
Geven ze overal bij Karwei 15% korting?
Ik zie ook dat het een digitale en coaxiale ingang heeft. Wie kan dit bevestigen?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 84377 op 19-12-2003 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594

Anoniem: 42421 schreef op 18 december 2003 @ 22:34:
Alle snoeren er netjes bij geleverd dus ook zeer compleet. En dat ook nog eens met 3 jaar garantie op het geheel.
Voor een ieder die nog een draadloze oplossing zoekt voor een 2e tv is dit echt een aanrader. :9
Ik heb 'em ook gehaald.
Tweede TV is 5 meter verder met een muurtje ertussen.
Elke 3 seconden een irritante ruis door het beeld/geluid.
Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Die is het ja.
Geven ze overal bij Karwei 15% korting?
Voor zover ik weet alleen in Bussum. Het is een openingsactie in verband met een verbouwing.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594 schreef op 18 december 2003 @ 15:18:
Ik heb twee weken geleden die 5 megapixel camera van de Aldi gekocht.
Alle foto's met mensjes hebben rode ogen, terwijl dat ding wel voorflitst.
Is dat probleem bekend of moet ik 'em terug brengen?
Schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84377

mvdklip schreef op 19 december 2003 @ 10:40:
[...]

Die is het ja.

[...]

Voor zover ik weet alleen in Bussum. Het is een openingsactie in verband met een verbouwing.
Je hebt gelijk! Ik heb ze net gebeld en één apart laten leggen! Ze zijn ook de enige die 15% korting geven!

SHIT ik belde voor de zekerheid even op en kreeg te horen dat het nu 199 - 15% is ! Het is dus duurder geworden! Jammer KARWEI BUSSUM :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt Yarvitech voor je reactie over de garantie. Betekent dus ook dat ik die kaart voor de garantie niet hoeft op te sturen, maar pas als het apparaat inderdaad moet worden gerepareerd?

Ik zal inderdaad de bon een aantal keer kopiëren,,,you never know. Wist niet dat de inkt na verloop van tijd vervaagt. Goede tip!

Overigens over het al dan niet lang meegaan van het apparaat...wie weet wat er over 8,5 jaar weer nieuw is. De breedbeeld televisie was nog niet zo lang geleden een hype...toen kwam de plasma en nu wil iedereen een LCD....tegen die tijd is er vast iets hightechs gekomen en kunnen we weer vrolijk een nieuw apparaat aanschaffen. En dat alles om de economie draaiend te houden. 8)7

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 100121 schreef op 19 december 2003 @ 11:00:

De breedbeeld televisie was nog niet zo lang geleden een hype...toen kwam de plasma en nu wil iedereen een LCD....tegen die tijd is er vast iets hightechs gekomen en kunnen we weer vrolijk een nieuw apparaat aanschaffen. En dat alles om de economie draaiend te houden. 8)7
Volgens mij is het enige voordeel van een LCD dat deze langer mee gaan, verder kan je beter een plasma hebben (denk aan veel hoger contrast, groter formaat, en de belangrijkste snellere response dus geen ghosting).

Ik heb hem gister trouwens aangesloten en gelukkig geen last van groene ondertiteling, wel valt het me nu pas op wat voor een crappy kwailiteit we eigenlijk krijgen over de kabel. Erg korrelig wat vroeger op m'n kleinere tv niet opviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over die kabelkwaliteit: inderdaad...je gaat het nu echt zien. Dus nu maar hopen dat de Aldi binnenkort met een aanbieding komt voor een schotelset.

Die groene letters zijn ondertussen wat verbeterd. Maar heb jij ook het probleem dat bij teletekst het soms wachten is voordat alle letters zich hebben gemeld?

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:34

MrScratch

I am rubber, you are glue

Bij de MediaMarkt staat een surround systeem voor 150 Euro op de teller. Aanbieding staat in de Spits van vandaag (19-december 2003).

Het betreft een CAT HTC-2050 Home Cinema Set

- 5.1 digitale DVD-receiver
- totaal 400 Watt,
- RDS Tuner,
- speelt DVD, DVD-R(W), CD, CDR(W), VCD, S-VCD, mp3 en jpeg.
- Ingebouwde Dolby Digital, DTS en Pro Logic Decoder, RGB-scartaansluiting.
- 3 jaar garantie

Iemand enig idee of het wat is?

[ Voor 3% gewijzigd door MrScratch op 19-12-2003 12:09 . Reden: garantietermijn toegevoegd ]

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 07:59

Smarron

The bend

MrScratch schreef op 19 december 2003 @ 11:17:
Bij de MediaMarkt staat een surround systeem voor 150 Euro op de teller. Aanbieding staat in de Spits van vandaag (19-december 2003).

- totaal 400 Watt,
- RDS Tuner,

Gezien het vermogen, is deze hetzelfde als die van de Aldi, die was 400 watt, 6x50 en 1x100. Lijkt me redelijk in orde. Tevens DTS wat die van de Aldi niet heeft. Koopje naar mijn mening!!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 100121 schreef op 19 december 2003 @ 11:17:
Die groene letters zijn ondertussen wat verbeterd. Maar heb jij ook het probleem dat bij teletekst het soms wachten is voordat alle letters zich hebben gemeld?
Uhm nee eigenlijk niet, nou heb ik ook nog niet echt veel op teletekst gekeken, maar de pagina's die ik heb bekeken had ik daar geen last van.

Wat ik trouwens gister wel had was dat bij het automatisch zoeken van zenders hij een aantal zenders uiteindelijk niet gevonden heeft (rtl5,yorin,tmf,veronica). Nu kan je die met handmatig zoeken zelf invoeren, dmv de MHz in te voeren, maar je begrijpt dat ik die frequenties(?) niet uit m'n hoofd weet. Is het nou ook mogelijk om de zenders die die niet automatisch gevonden heeft handmatig te laten zoeken? dus niet dmv zelf invoeren van MHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Smarron schreef op 19 december 2003 @ 11:20:
[...]
Gezien het vermogen, is deze hetzelfde als die van de Aldi, die was 400 watt, 6x50 en 1x100. Lijkt me redelijk in orde. Tevens DTS wat die van de Aldi niet heeft. Koopje naar mijn mening!!
Aldi set is 350 watt hè.....

5x 50 + 1x 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Anoniem: 100121 schreef op 19 december 2003 @ 11:17:
Over die kabelkwaliteit: inderdaad...je gaat het nu echt zien. Dus nu maar hopen dat de Aldi binnenkort met een aanbieding komt voor een schotelset.

Peter
Dat wachten op de letters ligt niet aan je tv, dat ligt aan je kabelverbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
Anoniem: 35647 schreef op 18 december 2003 @ 22:19:
ik zit te wachten op een slushmachine :9 bij de aldi, zijn die dingen eigenlijk te koop voor een leuk bedrag?
En wat mag zo'n slushmachine dan wel maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64476

div-er schreef op 19 december 2003 @ 11:39:
[...]

En wat mag zo'n slushmachine dan wel maken? :?
Slushpuppy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
komakeef schreef op 19 december 2003 @ 09:46:
Heeft iemand ervaring met dit dingetje:

http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_52/BILD13.JPG

Digitale multimeter met houder

* nauwkeurig meten van
* gelijkstroom wisselspanning,
* weerstand, diodes
* incl. 9 Volt batterij
* en 2 meetsnoeren
* TüV/RW-GS-gekeurd

(of een linkje naar wat meer specificaties) ?
Kijk, als je electronica studeert of in de branche werkt, of als fanatieke hobby hebt, dan is dit natuurlijk niks. MAAR, als je zo af en toe een batterij, een diode of weet ik veel wilt doormeten is dit dus wel handig. Een nadeel, hij heeft geen audio-signaal. Dat is jammer. Maar als je dat wilt ben je gauw tien keer zoveel kwijt. En de snoetjes zijn natuurlijk niet bungee-jump-proof (liet de mijne een keer van het bureau kledderen en hield hem vast aan de snoertjes. Dat leverde mij dus een soldeerklusje op...).

3 Euro? Daarvoor zou ik er bijna een in de auto, de boot, op zolder, op de fiets en ga zo maar door willen hebben. Geen geld, leuke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
MrScratch schreef op 19 december 2003 @ 11:17:

- totaal 400 Watt,
- RDS Tuner,

Shit! Die set heb ik twee weken geleden bij de Lidl gekocht voor 169,- (dan wel met 3 jaar garantie trouwens).

Is een prima set en regiovrij te maken met code: open,0,8,1,5,[regio]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Anoniem: 84377 schreef op 19 december 2003 @ 10:43:
[...]

Je hebt gelijk! Ik heb ze net gebeld en één apart laten leggen! Ze zijn ook de enige die 15% korting geven!

SHIT ik belde voor de zekerheid even op en kreeg te horen dat het nu 199 - 15% is ! Het is dus duurder geworden! Jammer KARWEI BUSSUM :(
Huh?! Gisteravond stond er toch echt 159,- op het kaartje bij de set en de 15% korting krijg je bij de kassa...

Ik heb zelf een infraroodsauna gekocht van 1295,- voor 899,- minus 15% korting = 764,-. Daar was het ook korting op korting, dus waarom bij deze set ineens niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het automatisch zoeken van de zenders leverde bij mij inderdaad hetzelfde probleem op, maar dan met andere zenders. Ik had gelukkig wel al de zender met de kabelmij en daar heb ik de zenderfrequenties opgezocht. Heb dus geen andere methode geprobeerd.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

mvdklip schreef op 19 december 2003 @ 11:50:
[...]

Shit! Die set heb ik twee weken geleden bij de Lidl gekocht voor 169,- (dan wel met 3 jaar garantie trouwens).
Op deze zit ook 3 jaar garantie. Ik heb het inmiddels aan mijn post toegevoegd.
Is een prima set en regiovrij te maken met code: open,0,8,1,5,[regio]
Die set bij de LIDL was dus precies dezelfde? Kun je zeggen wat voor input-aansluitingen er op zitten? Ik wil bijvoorbeeld mijn X-box en mijn tv geluid op deze set kunnen aansluiten.

Maar over het geluid ben je dus tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
Ooh, noemen ze dat zo, ik dacht dat dat hushpup of zoiets was. Anyway, ik weet wat je bedoelt (mede door een collega). Ik gebruik daarvoor altijd ijsklontjes in de blender (wel een stevige blender met de optie crush ice). En dan mik ik er meestal wat limo-siroop doorheen, of wat ook lekker is aardbeiensaus (van de pudding).

Lijkt me geen apparaat voor de Aldi.

<verbaasde modus aan>
VERREK: kijk hier: http://www.lidl.nl/nl/ind...oow.20031218.p.IJscrusher
Ik weet niet of die fijn genoeg crushed!? :o
<verbaasde modus uit>
ooo...net te laat met deze posting......

OFF TOPIC: het woordje van deze kerstmis: DE-SANTAFICATIONPROCES (uit: Santa Claus 2) :P

[ Voor 27% gewijzigd door div-er op 19-12-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
MrScratch schreef op 19 december 2003 @ 12:12:
Op deze zit ook 3 jaar garantie. Ik heb het inmiddels aan mijn post toegevoegd.
Damn... heb ik dus 19,- teveel betaald... :P
Die set bij de LIDL was dus precies dezelfde?
Sterker nog: http://www.cat-sound.com/cat/main/va_lidl.html
Kun je zeggen wat voor input-aansluitingen er op zitten? Ik wil bijvoorbeeld mijn X-box en mijn tv geluid op deze set kunnen aansluiten.
Zie url hierboven. Geen digitale ingang dus.
Maar over het geluid ben je dus tevreden?
Voor de prijs wel ja, genoeg vermogen, wel wat ruis (vergeleken met m'n Yamaha hifi versterker). Irritant vind ik wel dat je de geluidsmodus (2.0, 2.1 en 5.1) niet makkelijk kunt omschakelen.

Zie eerdere posts:
mvdklip in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

Da's jammer, maar wel AUX Audio/Video ingang. Dat zou betekenen dat je de xbox en tv wel over de boxen kunt krijgen met dolby pro logic, toch? Alleen geen 5.1 geluid met spellen.
Voor de prijs wel ja, genoeg vermogen, wel wat ruis (vergeleken met m'n Yamaha hifi versterker). Irritant vind ik wel dat je de geluidsmodus (2.0, 2.1 en 5.1) niet makkelijk kunt omschakelen.
Ok, dat is dus vervelend als je radio wilt luisteren en je tv staat niet aan? Dat is inderdaad een minpunt.
Thanks, da's een handig overzichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
Ook volgende week bij de B-Aldi:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_52/OFF10.HTM

Is dat dezelfde als de NL variant van enige tijd geleden? Ik wil dat weten omdat ik EN de dvd-speler wil kunnen gebruiken, EN de tv/videocombi van SOny, EN de Marantz Surround versterker. Ik hoef niet alle functies, maar toch wel de meest cruciale. Voor de vertek at het moeilijkst, die moet namelijk kunnen kiezen tussen de verschillende bronnen.
Kan deze AB ook zelf leren? Dan kan ik 'm die truukjes wel leren.

Ik hoor het graag (ben nu met het kerst-boodschappenlijstje bezig voor komende dinsdag! :+ DAAR GAAT JE 13e MAAND!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

div-er schreef op 19 december 2003 @ 12:25:
[...]

Ooh, noemen ze dat zo, ik dacht dat dat hushpup of zoiets was. Anyway, ik weet wat je bedoelt (mede door een collega). Ik gebruik daarvoor altijd ijsklontjes in de blender (wel een stevige blender met de optie crush ice). En dan mik ik er meestal wat limo-siroop doorheen, of wat ook lekker is aardbeiensaus (van de pudding).

Lijkt me geen apparaat voor de Aldi.
Ik heb nog wel naar dit ding zitten kijken maar dat lijkt me te grote blokken hmmm misschien toch maar even langsgaan om te kijken

http://www.lidl.nl/nl/ind...oow.20031218.p.IJscrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 08:25
Anoniem: 99835 schreef op 17 december 2003 @ 12:06:
[...]

In het vakje rechtsonder staat:

Technische specificaties:

- IEEE 802. 11g standaard
- frequentiebereik: 2.412 - 2.4835 Ghz
- 13 kanalen (Europa)
- netwerkbeveiliging 64/128 bit WEP gegevenscodering
- WAN interface: RJ-45 (10/100 Bade-TX met PPPOE protocolondersteuning)

Minimale systeemvereisten:

- Microsoft Windows 98SE/ME/2002/XP
- USB-aansluiting

Uw eigen netwerk voor PC's / internet
Weet iemand of deze ook gewoon te gebruikern is bij een kabelinternet aansluiting, of is het echt alleen voor ADSL zoals de folder in krom nederlands doet vermoeden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
MrScratch schreef op 19 december 2003 @ 12:41:
Da's jammer, maar wel AUX Audio/Video ingang. Dat zou betekenen dat je de xbox en tv wel over de boxen kunt krijgen met dolby pro logic, toch? Alleen geen 5.1 geluid met spellen.
Jep, enige restrictie is dat je niet tegelijkertijd de SCART-aansluiting en de TV-in aansluitingen mag gebruiken.
Ok, dat is dus vervelend als je radio wilt luisteren en je tv staat niet aan? Dat is inderdaad een minpunt.
Bij ons komt het erop neer dat de set standaard op 2.1 staat. Als we een film willen kijken, zetten we hem op 5.1 en naderhand weer terug naar 2.1. M'n vriendin heeft echt altijd de radio aanstaan, vandaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

mvdklip schreef op 19 december 2003 @ 12:49:
Jep, enige restrictie is dat je niet tegelijkertijd de SCART-aansluiting en de TV-in aansluitingen mag gebruiken.
Ok, betekent dit nou dat ik niet tegelijkertijd mijn xbox en tv kan aansluiten? Dus dat ik telkens een kabel moet verwisselen als ik mijn xbox wil gebruiken? Ik vrees dat ik het nog niet allemaal snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
MrScratch schreef op 19 december 2003 @ 12:53:
Ok, betekent dit nou dat ik niet tegelijkertijd mijn xbox en tv kan aansluiten? Dus dat ik telkens een kabel moet verwisselen als ik mijn xbox wil gebruiken? Ik vrees dat ik het nog niet allemaal snap.
Nee, dit betekent gewoon dat je niet tegelijkertijd de TV-audio-ingang en de SCART mag gebruiken. Je kunt de XBox dus gewoon op de AUX aansluiten, maar voor de TV moet je kiezen tussen SCART danwel de verschillende cinch-aansluitingen. Je kan de TV-in dus niet gebruiken om een derde apparaat aan te sluiten als je TV al op de SCART zit.

Ik persoonlijk heb mijn TV op de composite video out, analoog stereo uit en de TV-audio-in aangesloten omdat de SCART nogal slecht beeld gaf, maar dat kan ook aan de SCART-kabel of m'n TV liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

mvdklip schreef op 19 december 2003 @ 13:30:
[...]

Nee, dit betekent gewoon dat je niet tegelijkertijd de TV-audio-ingang en de SCART mag gebruiken. Je kunt de XBox dus gewoon op de AUX aansluiten, maar voor de TV moet je kiezen tussen SCART danwel de verschillende cinch-aansluitingen. Je kan de TV-in dus niet gebruiken om een derde apparaat aan te sluiten als je TV al op de SCART zit.
Ok, da's mooi. Dat is dus geen wezelijk probleem.

Maar nog 1 vraagje. Wat zijn de afmetingen van de front- en backspeakers? Ik kan uit het plaatje niet echt opmaken hoe groot ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594 schreef op 19 december 2003 @ 10:39:
[...]

Ik heb 'em ook gehaald.
Tweede TV is 5 meter verder met een muurtje ertussen.
Elke 3 seconden een irritante ruis door het beeld/geluid.
Bah.
Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88793

ik heb ook die lidl dvd home cinema set van CatSound

* is het nou mogelijk om radio 5.1 af te spelen?
ik hoor alleen stereo geluid, en niet over alle 5 de boxen
In de manual staat, dat als jij bij de tuner modus bent (dus dat blauwe tuner scherm op tv) dat je dan op "Menu" op je AB moet drukken en dan "Audio Amp" kiezen, maar als je op menu drukt dan komt er helemaal niks

* Als ik een film afspeel, hoor ik de 2 frontspeakers veel duidelijker dan de 2 achterspeakers, ik heb ook al de boxen onfhankelijk qua volume ingesteld, maar dat heeft niet zoveel effect

* kun je gewone audiocd's ook 5.1 afspelen?

voor de rest een aardig setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
MrScratch schreef op 19 december 2003 @ 14:24:
Maar nog 1 vraagje. Wat zijn de afmetingen van de front- en backspeakers? Ik kan uit het plaatje niet echt opmaken hoe groot ze zijn.
Ehm... 10x10cm bij 60cm hoog schat ik zo (speakers staan thuis en ik zit op m'n werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Anoniem: 88793 schreef op 19 december 2003 @ 15:54:
* is het nou mogelijk om radio 5.1 af te spelen?
Nee
* Als ik een film afspeel, hoor ik de 2 frontspeakers veel duidelijker dan de 2 achterspeakers, ik heb ook al de boxen onfhankelijk qua volume ingesteld, maar dat heeft niet zoveel effect
Gewoon even goed inregelen, en natuurlijk zorgen dat de achterspeakers niet direct naast of achter je bank staan... :P
* kun je gewone audiocd's ook 5.1 afspelen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-07 18:46
Anoniem: 42421 schreef op 18 december 2003 @ 22:34:
hmmm bij mij vind ik het juist bagger werken, maar zal wel aan mij liggen... tis maar van de PC tot aan de TV en dat is hemelsbreed nog geen 10 meter! maar hij stoort geregeld, als je door het signaal heen loopt stoort die al, zal toch niet bedoeling zijn om die dingen aan het plafond vast te moeten maken?! er zit trouwens standaard een muurtje tussen, maar er staat 100m (is wel buitenshuis), maar dan moet 10meter toch makkelijk kunnen?! ik zit erover te denken om hem terug te brengen en dan maar een kabel van 10m te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 100121 schreef op 19 december 2003 @ 11:00:
.... Betekent dus ook dat ik die kaart voor de garantie niet hoeft op te sturen, maar pas als het apparaat inderdaad moet worden gerepareerd?

Ja, die garantie-kaart hoef je nu nog niet op te sturen. Bekijk 'm maar eens goed. Er zit ook rechtsboven het adres geen vakje met "als briefkaart frankeren" of "geen postzegel nodig".
Toen mijn Medion-tv voor garantie moest worden gerepareerd, hoefde ik ook de garantiekaart niet mee te sturen, maar ik heb hem toch samen met de kassabon mee gefotocopieerd op één A4-tje. Je kunt door die vakjes wel heel duidelijk je naam en adres erop schrijven.
Hopelijk heb je hem nooit nodig. Veel plezier met je Medion LCD-TV!

Kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

boemboem schreef op 19 december 2003 @ 17:05:
[...]

hmmm bij mij vind ik het juist bagger werken, maar zal wel aan mij liggen... tis maar van de PC tot aan de TV en dat is hemelsbreed nog geen 10 meter! maar hij stoort geregeld, als je door het signaal heen loopt stoort die al, zal toch niet bedoeling zijn om die dingen aan het plafond vast te moeten maken?! er zit trouwens standaard een muurtje tussen, maar er staat 100m (is wel buitenshuis), maar dan moet 10meter toch makkelijk kunnen?! ik zit erover te denken om hem terug te brengen en dan maar een kabel van 10m te kopen...
hij werkt op 2.4 ghz, als je pech hebt heb je last van andere apparaten die ook hierop werken (bij de buren?) zoals dect telefoons, WLAN setjes, magnetrons of draadloze koptelefoons. Alle 4 banden al geprobeerd ?
hij komt bij mij door twee gewapende betonnen vloeren heen met af en toe een beetje ruis. wel moet ik de antenne heel goed richten...

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

kan de lidl/mediamarkt set op de mediamarkt site niet vinden, heeft iemand een scan van de advertentie ? Wil niet voor Jan L*L afreizen naar zwolle nl... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Kan een center speaker gewoon bovenop de tv geplaatst worden, of raden jullie me dit af (ivm magnetisch veld ofzo, wat je ook wel s bij computerspeakers hoort)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

freddifish schreef op 19 december 2003 @ 17:30:
[...]

hij werkt op 2.4 ghz, als je pech hebt heb je last van andere apparaten die ook hierop werken (bij de buren?) zoals dect telefoons, WLAN setjes, magnetrons of draadloze koptelefoons. Alle 4 banden al geprobeerd ?
hij komt bij mij door twee gewapende betonnen vloeren heen met af en toe een beetje ruis. wel moet ik de antenne heel goed richten...
magnetron ja.. hiero. maar ik heb een marmitek ding..
Dimmers schijnen ook te kunnen storen..
Koptelefoons werken doorgaans op 434 Mhz (of daaromtrent).. dus dat die dan op 2,4 Ghz preceis zou storen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt Yarvitech. Probleem is nu wel dat ik me genadeloos ga ergeren aan de kabelontvangst hier. Toch maar een schoteltje of digitenne?

Doet me denken aan die keer dat ik in de aanbieding een cdtje had gekocht waarmee je pokemonplaatjes kon maken en uitprinten. 50% korting dus een koopje.....bleek uiteindelijk mijn kleurenprintertje van 3 jaar oud een te lage resolutie te hebben...dus werd er een kleurenprinter aangeschaft. Leek goedkoop...maar die cartridges vliegen er door heen.

Peter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88793

Gewoon even goed inregelen, en natuurlijk zorgen dat de achterspeakers niet direct naast of achter je bank staan... :P
me boxen stonden op de grond naast de bank, kheb ze nu op oorhoogte gezet WAT EEN VERSCHIL!

bedankt voor de tip, dat ik er zelf niet ben opgekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

Anoniem: 100364 schreef op 19 december 2003 @ 09:31:

waar heb je die info vandaan ??
linkje mischien

aha found

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_52/OFF03.HTM

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_52/BILD03.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 50873 op 19-12-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Laatst online: 11:39
is die divx speler ook over de grens bij nijmegen te koop?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-07 18:46
freddifish schreef op 19 december 2003 @ 17:30:
[...]

hmmm heb idd een WLAN netwerkje lopen in het huis... dect telefoon hebben we ook al haha... maar zal alle frequenties keer op mijn gemak proberen... maar eh, hoe precieskomt het richten??? en hoe kan je de juisten "plaatsen" bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Anoniem: 100121 schreef op 19 december 2003 @ 17:50:
Bedankt Yarvitech. Probleem is nu wel dat ik me genadeloos ga ergeren aan de kabelontvangst hier. Toch maar een schoteltje of digitenne?
Pcies dat zelfde heb ik ook, ga me irriteren aan de crappy kwaliteit van de kabel, erg korrelig. Overigens is een dvdtje weer haarscherp, dus het ligt echt aan de kabel.
Zeg ik heb trouwens een probleempje met m'n videorecorder als ik die er op aansluit, dan heb ik namelijk geen geluid. Het lijkt dus wel of de tv het geluid van m'n video niet doorgeeft. Heb jij hier ervaring mee? ik heb hem gewoon op de SCART aansluiting aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laurens0619 schreef op 19 december 2003 @ 19:11:
is die divx speler ook over de grens bij nijmegen te koop?
Nee, want die divx speler is te koop bij Aldi-Nord. Filialen van Aldi-Nord langs de Nederlandse grens vind je vanaf Winterswijk ongeveer en dan verder omhoog naar het Noorden.
Vlak over de grens bij Nijmegen (Kranenburg, Kleve, etc.) dat is allemaal Aldi-Süd. Die hadden een paar weken geleden zo'n divx speler (Tevion dvd-3000) ook voor € 80,-. Maar of ze die nu nog hebben weet ik niet.
Aanstaande maandag hebben ze bij Aldi-Süd wel een setje voor € 199,- dat overweg kan met divx bestanden gecodeerd tot 2 Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DyStiC schreef op 19 december 2003 @ 20:38:
[...]

Zeg ik heb trouwens een probleempje met m'n videorecorder als ik die er op aansluit, dan heb ik namelijk geen geluid. Het lijkt dus wel of de tv het geluid van m'n video niet doorgeeft. Heb jij hier ervaring mee? ik heb hem gewoon op de SCART aansluiting aangesloten.
Ik denk dat de scartkabel niet helemaal goed in de aansluiting zit dan. Probeer hem eens voorzichtig (maar niet te bang) er wat verder in te wrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:49

timovd

Voorsprong door techniek

Ik had laatst een beamer op videorecorder aangesloten.. toen deed t geluid t ook niet. Toen had ik R een audiokabeltje tussen gedaan(tulipstekkers) en toen werkte ie wel gewoon. Wel raar, want audio moet ook via scart gaan.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 08:25
Weet iemand al of die WLAN router + 2 USB sticks te gebruiken is voor een kabelinternet aansluiting? En is er al mee bekend over de doorvoersnelheid van de USB sticks? Er gingen geruchten dat de USB sticks misschien niet met de G standaard werken en de router wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99835 schreef op 19 december 2003 @ 21:53:
[...]

Nee, want die divx speler is te koop bij Aldi-Nord. Filialen van Aldi-Nord langs de Nederlandse grens vind je vanaf Winterswijk ongeveer en dan verder omhoog naar het Noorden.
Vlak over de grens bij Nijmegen (Kranenburg, Kleve, etc.) dat is allemaal Aldi-Süd. Die hadden een paar weken geleden zo'n divx speler (Tevion dvd-3000) ook voor € 80,-. Maar of ze die nu nog hebben weet ik niet.
Aanstaande maandag hebben ze bij Aldi-Süd wel een setje voor € 199,- dat overweg kan met divx bestanden gecodeerd tot 2 Mbps.
wat houdt die 2 Mbps precies in? En weet jij of die DivX spelers ook Xvid pakken (eventueel na firmware update)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

freddifish schreef op 19 december 2003 @ 17:33:
kan de lidl/mediamarkt set op de mediamarkt site niet vinden, heeft iemand een scan van de advertentie ? Wil niet voor Jan L*L afreizen naar zwolle nl... :D
Een scan maken kan ik niet, maar de link met daarop een plaatje + specs was al een keer voorbijgekomen vandaag. Maar ik ben de beroerste niet:

http://www.cat-sound.com/cat/main/va_lidl.html

Ik heb hem vandaag trouwens aangeschaft (3x, ook voor zwager en schoonzus/zwager) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

MrScratch schreef op 19 december 2003 @ 22:51:
[...]

Een scan maken kan ik niet, maar de link met daarop een plaatje + specs was al een keer voorbijgekomen vandaag. Maar ik ben de beroerste niet:

http://www.cat-sound.com/cat/main/va_lidl.html

Ik heb hem vandaag trouwens aangeschaft (3x, ook voor zwager en schoonzus/zwager) :)
O.K. ze hebben hem dus echt :) zal morgen eens gaan kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 18:15

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Vandaag zag ik bij lidl een mini dvd setje

e-bench kh2370

maar ik kan er niets over vinden op internet

heeft iemand ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 51455 schreef op 19 december 2003 @ 22:16:
wat houdt die 2 Mbps precies in? En weet jij of die DivX spelers ook Xvid pakken (eventueel na firmware update)?
De bitrate (audio en video)? Verwacht daar geen problemen mee, want de meeste films zitten rond de 1-1,5 Mbps (Megabit per seconde). Slechte rips zitten daar zelfs nog onder.

En het lijkt mij dat ze ook Xvid af kunnen spelen + firmware updates. Zeker weten doe ik het niet, maar ze zijn goed bezig bij de Aldi. Ik denk niet dat ze zoiets over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

UniCache2 schreef op 19 december 2003 @ 22:11:
Weet iemand al of die WLAN router + 2 USB sticks te gebruiken is voor een kabelinternet aansluiting?
Je moet er wel een router tussen zetten. Achter die router kun je deze set gebruiken om een (gedeeltelijk wireless) LAN van 6 PC's te bouwen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 20 december 2003 @ 10:14:
[...]
De bitrate (audio en video)? Verwacht daar geen problemen mee, want de meeste films zitten rond de 1-1,5 Mbps (Megabit per seconde). Slechte rips zitten daar zelfs nog onder.

En het lijkt mij dat ze ook Xvid af kunnen spelen + firmware updates. Zeker weten doe ik het niet, maar ze zijn goed bezig bij de Aldi. Ik denk niet dat ze zoiets over het hoofd zien.
thnx, zit idd net te kijken via Gspot wat m'n films voor bitrate hebben en er zit er geeneen boven de 1 Mbps, terwijl het bijna allemaal gewoon goeie rips zijn.

Dat van Xvid wil ik eigenlijk wel zeker weten, aangezien dat toch de toekomst is...kan ook nergens een e-mail adres van Aldi vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 51455 schreef op 20 december 2003 @ 11:27:
thnx, zit idd net te kijken via Gspot wat m'n films voor bitrate hebben en er zit er geeneen boven de 1 Mbps, terwijl het bijna allemaal gewoon goeie rips zijn.

Dat van Xvid wil ik eigenlijk wel zeker weten, aangezien dat toch de toekomst is...kan ook nergens een e-mail adres van Aldi vinden.
Hmm, je bedoelt trouwens toch die speler die AlwaysConnected liet zien een aantal posts terug? Ik heb er nog eens naar gekeken en ik zie dat deze alleen DivX 5.x ondersteunt, dus ook geen 3.11a. Geen illegale codecs, dus waarschijnlijk ook geen Xvid. Firmware updates kunnen zulke dingen wel verhelpen, alleen durf ik niet te zeggen of ze dat ook aan zullen gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 20 december 2003 @ 11:42:
[...]
Hmm, je bedoelt trouwens toch die speler die AlwaysConnected liet zien een aantal posts terug? Ik heb er nog eens naar gekeken en ik zie dat deze alleen DivX 5.x ondersteunt, dus ook geen 3.11a. Geen illegale codecs, dus waarschijnlijk ook geen Xvid. Firmware updates kunnen zulke dingen wel verhelpen, alleen durf ik niet te zeggen of ze dat ook aan zullen gaan bieden.
yep, op die speler doel ik en op deze: http://germany.aldi.com/cms/product_01/product_524.html

Xvid zit er niet in, volgens mij, he? Hmm....
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.