Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel V] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.471 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:36

The Zep Man

🏴‍☠️

Als 300ste post...

Hoe verander ik de regio van mijn Medion MD40355?

Instructies:

1. Zet de speler aan.
2. Druk op de EJECT-knop op de afstandsbediening.
3. Druk nu op de PROGRAM-knop op de afstandsbediening.
3. Druk nu de volgende nummers achter elkaar in op de afstandsbediening: 1369
4. Druk nu, op de afstandsbediening, een nummer in uit de onderstaande tabel.
5. Sluit de lade met de EJECT-knop op de afstandsbediening.

Nummer - Omschrijving
-----------------------------
1 - Regio 1
2 - Regio 2
3 - Regio 3
4 - Regio 4
5 - Regio 5
6 - Regio 6

0 - Regiovrij

Al wil je dus bijvoorbeeld je speler op regio 1 hebben, druk je de code 13691 in bij stap 3.

De speler zal op geen één manier laten zien dat de regio veranderd is. Pas al doe je een DVD in de speler van een regio anders dan waarop de speler is afgesteld, dan pas krijg je het bericht "Verkeerde regio" in het scherm.

Veel plezier ermee. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Londje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-01 20:39

Londje

....tssssssss....

Nog even over die LCD televisie. Ik lees in dit forum dat de personen welke deze gekocht hebben, zeer tevreden zijn.

Is de kleurechtheid ook goed? Wat ik nog graag wil weten is hoeveel scart aansluitingen en wat voor andere aansluitingen de tv allemaal heeft.

Alle reacties zijn welkom hieromtrent!

Asus P3B-F | PentiumIII 800@992 | 2 *256mb PC133 ECC | Voodoo3 3000 AGP | Creative AWE64 | Maxtor 40GB 7200 | WD 20 GB 7200| Plextor 40x SCSI | Plextor 12x4x32 SCSI | Iiyama Vision Master Pro 510 | IntelliMouse Explorer | WinXP |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:09

Smarron

The bend

Anoniem: 51455 schreef op 20 december 2003 @ 11:55:
yep, op die speler doel ik en op deze: http://germany.aldi.com/cms/product_01/product_524.html

Xvid zit er niet in, volgens mij, he? Hmm....
Ik ben bang van niet nee. Jammer. Verder wel een übercheape set!
The Zep Man schreef op 20 december 2003 @ 12:10:
Als 300ste post...

Hoe verander ik de regio van mijn Medion MD40355?

Instructies:

1. Zet de speler aan.
2. Druk op de EJECT-knop op de afstandsbediening.
3. Druk nu op de PROGRAM-knop op de afstandsbediening.
3. Druk nu de volgende nummers achter elkaar in op de afstandsbediening: 1369
4. Druk nu, op de afstandsbediening, een nummer in uit de onderstaande tabel.
5. Sluit de lade met de EJECT-knop op de afstandsbediening.

Nummer - Omschrijving
-----------------------------
1 - Regio 1
2 - Regio 2
3 - Regio 3
4 - Regio 4
5 - Regio 5
6 - Regio 6

0 - Regiovrij

Al wil je dus bijvoorbeeld je speler op regio 1 hebben, druk je de code 13691 in bij stap 3.

De speler zal op geen één manier laten zien dat de regio veranderd is. Pas al doe je een DVD in de speler van een regio anders dan waarop de speler is afgesteld, dan pas krijg je het bericht "Verkeerde regio" in het scherm.

Veel plezier ermee. :)
Thanx, ik hoop dat het werkt. Even aan een vriendin doorpassen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05 09:14
Zpottr schreef op 20 december 2003 @ 10:41:
[...]

Je moet er wel een router tussen zetten. Achter die router kun je deze set gebruiken om een (gedeeltelijk wireless) LAN van 6 PC's te bouwen.
Huh?? Ik dacht dat het al een router was.. Wat is er dan zo goedkoop aan dit setje als je er ook nog een router bij moet kopen? dan koop je voor ongeveer 180 euro een linksys setje met 2 wireless kaartjes, en ben je nog goedkoper uit ...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

UniCache2 schreef op 20 december 2003 @ 12:49:
[...]

Huh?? Ik dacht dat het al een router was.. Wat is er dan zo goedkoop aan dit setje als je er ook nog een router bij moet kopen? dan koop je voor ongeveer 180 euro een linksys setje met 2 wireless kaartjes, en ben je nog goedkoper uit ...? :?
Uhm ja, mijn fout, sorry. Maar dan zou ik nog niet weten waarom je dit ding niet gewoon achter een Chello-modem oid kunt hangen. In de advertentie staat "werkt alleen bij ADSL-internetaansluiting" :? :?

Lijkt me onzin.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63676

DyStiC schreef op 19 december 2003 @ 20:38:
[...]

Pcies dat zelfde heb ik ook, ga me irriteren aan de crappy kwaliteit van de kabel, erg korrelig. Overigens is een dvdtje weer haarscherp, dus het ligt echt aan de kabel.
Zeg ik heb trouwens een probleempje met m'n videorecorder als ik die er op aansluit, dan heb ik namelijk geen geluid. Het lijkt dus wel of de tv het geluid van m'n video niet doorgeeft. Heb jij hier ervaring mee? ik heb hem gewoon op de SCART aansluiting aangesloten.
Klinkt me bekend in de oren...op de afstandbediening van de VIDEO zit een knop TV/VCR....probeer die maar eens (er mag GEEN VCR op het display van de video staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
Zpottr schreef op 20 december 2003 @ 13:49:
[...]

Uhm ja, mijn fout, sorry. Maar dan zou ik nog niet weten waarom je dit ding niet gewoon achter een Chello-modem oid kunt hangen. In de advertentie staat "werkt alleen bij ADSL-internetaansluiting" :? :?

Lijkt me onzin.
Dat is dus juist mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:25
Londje schreef op 20 december 2003 @ 12:36:
Nog even over die LCD televisie. Ik lees in dit forum dat de personen welke deze gekocht hebben, zeer tevreden zijn.

Is de kleurechtheid ook goed? Wat ik nog graag wil weten is hoeveel scart aansluitingen en wat voor andere aansluitingen de tv allemaal heeft.

Alle reacties zijn welkom hieromtrent!
Ik heb 'm net, na veel twijfel, gehaald en ik vind 'm super; ik ben nu nog ff een wandbeugel aan het regelen, ik denk dat ik er zelf één ga fabriceren, want die dingen zijn belachelijk duur (300 euro en meer).

Beeld is perfect (vind ik), ik heb zo gauw gezien: 2 x SCART, Tulp, Antenne, VGA.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 08:36

The Zep Man

🏴‍☠️

Hoe is het beeld vanaf de zijkant (Nu praat ik over een hoek van +/- 30-45 graden)? Het is dan wel LCD, maar er zijn een paar schermen die ook op dat punt goed scoren (nee, ik praat niet over plasma).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
The Zep Man schreef op 20 december 2003 @ 15:19:
Hoe is het beeld vanaf de zijkant (Nu praat ik over een hoek van +/- 30-45 graden)? Het is dan wel LCD, maar er zijn een paar schermen die ook op dat punt goed scoren (nee, ik praat niet over plasma).
[loopt even naar woonkamer]
Op ruim 10 meter, hoek van ongeveer 30 graden is het beeld nog steeds erg goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49143

UniCache2 schreef op 19 december 2003 @ 12:48:
[...]

Weet iemand of deze ook gewoon te gebruikern is bij een kabelinternet aansluiting, of is het echt alleen voor ADSL zoals de folder in krom nederlands doet vermoeden??
Heb je ondertussen al meer info over dit netwerk gevonden? Heb inet via kabel, moet volgens mij wel kunnen met dit apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 19:18

DyStiC

'Atta way, baby!

StevenK schreef op 20 december 2003 @ 15:16:
[...]
Beeld is perfect (vind ik), ik heb zo gauw gezien: 2 x SCART, Tulp, Antenne, VGA.
En ook een S-VHS aansluiting, verschillende audio-in (2x) en uitgangen (1x), inderdaad 2 SCART aansluitingen, een DVI ingang, en nog iets van een YMG (?) ingang.

Mijn probleem met geen geluid van de video is overigens opgelost, werkt perfect nu. Enige wat ik nog wil is dat Medion logo uitzetten als je de tv aanzet. Heb wel iets van een optie gevonden dat iets met logo te maken heeft maar toch blijft ie hem weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
Anoniem: 49143 schreef op 20 december 2003 @ 15:48:
[...]

Heb je ondertussen al meer info over dit netwerk gevonden? Heb inet via kabel, moet volgens mij wel kunnen met dit apparaat
Ik heb nog niet veel extra info gevonden. Ik denk dat er redelijk wat mensen zitten te springen om even net iets meer informatie van een (wlan) router expert. Dus wat heb je behalve deze aankoop nodig als je:

- Een ADSL aansluiting hebt
- Een kabelinternet aansluiting hebt

Iemand wat zinning te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Laatst online: 16:47

tozzke

aka tozzert

ik ga die wireless router wel kopen denk ik... ik heb nu sinds een half jaar ofzo een linksys setje (11mbit), maar die snelheid valt me wat tegen.

en dan die USB dongles lijken me wel handig.
alleen weet iemand hoe het psies zit met USB1.1 (wat op mijn laptop zit). Haalt USB 1.1 die 54mbit wel? zoniet... hoe snel is usb1.1. Ik denk dat dit setje wel sneller zal zijn dan de snelheid die ik nu haal, 500K/s. Voor internet genoeg, maar soms wil je ook vanuit de tuin een bestandje overpompen ;)

of komen er snellere setjes voor een schappelijke prijs in de nabije toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:50

timovd

Voorsprong door techniek

Konmar doet ook gezellig mee.
Binnenkort een 2.0 MP Medion camera voor €99,-
zit geen optische zoom op
16MB intern geheugen (volgens mij met SD slot)
video out.

prijs is wel leuk

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Tozzman schreef op 20 december 2003 @ 20:13:
ik ga die wireless router wel kopen denk ik... ik heb nu sinds een half jaar ofzo een linksys setje (11mbit), maar die snelheid valt me wat tegen.

en dan die USB dongles lijken me wel handig.
alleen weet iemand hoe het psies zit met USB1.1 (wat op mijn laptop zit). Haalt USB 1.1 die 54mbit wel? zoniet... hoe snel is usb1.1. Ik denk dat dit setje wel sneller zal zijn dan de snelheid die ik nu haal, 500K/s. Voor internet genoeg, maar soms wil je ook vanuit de tuin een bestandje overpompen ;)

of komen er snellere setjes voor een schappelijke prijs in de nabije toekomst?
usb 1.1 haalt iets meer dan 1 Megabyte/s (niet omdat het 1.1. heet btw).
Dus die 54 Mbit/s (theoretisch 6 Megabyte/s) zul je dus niet halen.
Dus je moet eigenlijk al winxp met sp1 (of een wat recentere Linux distro) hebben met een mobo die usb 2 aan kan om de volle snelheid van dit setje te halen.
Daarbij is het zo dat hoe verder je van zo'n acces point gaat, hoe langzamer de verbinding wordt. Verzin ik allemaal niet zelf hoor.. maar staat allemaal hiero: de.alt.fan.aldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Vriend heeft die Medion 2.0 bij de Edah gekocht.
Zit idd geen optische zoom in, in een kamer waar de belichting nogal brak is veel ruis op de foto's.
Camera is leuk om mee te beginnen, maar al gauw ga je toch naar meer opties verlangen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

Ik heb hier nu zo'n "draadloos radio zend en ontvangstsysteem" maar als ik dan een film afspeel op de tv welke al vanzelf automagisch verschijnt dan zie ik jammerlijk genoeg geen ondertitels ook al selecteer ik ze.

Volgens mij zie ik een Nvidia instelling over het hoofd alleen ik weet niet welke.
Kaart is een GF2MX kaartje voor de duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100121

DyStiC schreef op 19 december 2003 @ 20:38:
[...]

Pcies dat zelfde heb ik ook, ga me irriteren aan de crappy kwaliteit van de kabel, erg korrelig. Overigens is een dvdtje weer haarscherp, dus het ligt echt aan de kabel.
Zeg ik heb trouwens een probleempje met m'n videorecorder als ik die er op aansluit, dan heb ik namelijk geen geluid. Het lijkt dus wel of de tv het geluid van m'n video niet doorgeeft. Heb jij hier ervaring mee? ik heb hem gewoon op de SCART aansluiting aangesloten.
Ik heb geen problemen met het geluid van de videorecorder.

Ik vraag me wel af hoe ik het teletekstprobleem moet verhelpen? Is er ook teletekst via de satelliet?

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 100121 schreef op 21 december 2003 @ 18:04:
[...]

Ik heb geen problemen met het geluid van de videorecorder.

Ik vraag me wel af hoe ik het teletekstprobleem moet verhelpen? Is er ook teletekst via de satelliet?

Peter
teletext via de satteliet is er zeker (niet alle kanalen maar nederlandse zenders zeker). Kun je via de afstandbediening van je satteliet ontvanger gewoon kiezen lijkt me. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanx 4 d info Schnumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien weet Linda wanneer de Aldi een schotelset in de aanbieding doet. Dat ga ik die maar eens kopen. Kwaliteit van de kabel is ergerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

henkleerssen schreef op 20 december 2003 @ 21:43:
[...]

usb 1.1 haalt iets meer dan 1 Megabyte/s (niet omdat het 1.1. heet btw).
Dus die 54 Mbit/s (theoretisch 6 Megabyte/s) zul je dus niet halen.
Dus je moet eigenlijk al winxp met sp1 (of een wat recentere Linux distro) hebben met een mobo die usb 2 aan kan om de volle snelheid van dit setje te halen.
Daarbij is het zo dat hoe verder je van zo'n acces point gaat, hoe langzamer de verbinding wordt. Verzin ik allemaal niet zelf hoor.. maar staat allemaal hiero: de.alt.fan.aldi
usb 1.1 haalt volgens mij bij 'slow' 1.5 mbyte/sec en normaal 12 mbyte/sec.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
freddifish schreef op 21 december 2003 @ 22:10:
[...]

usb 1.1 haalt volgens mij bij 'slow' 1.5 mbyte/sec en normaal 12 mbyte/sec.
Ok, wat is het nou, haal je die 54 mbit/s nou wel of niet met die usb sticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100534

Anoniem: 100121 schreef op 21 december 2003 @ 18:28:
Misschien weet Linda wanneer de Aldi een schotelset in de aanbieding doet. Dat ga ik die maar eens kopen. Kwaliteit van de kabel is ergerlijk
Heb zaterdag jl. ook de LCD TV gehaald, maar dan bij de Aldi in Nordhorn, Duitsland.
Scheelt toch effe €200,- en dat voor 40 km rijden. 8)
Zag daar mooie schotelantennesets staan van Medion voor €130,- als ik me niet vergis. Weet niet of ze dan hier nog in de aanbieding komen, maar dan heb je een indicatie.

Voor alle anderen.... ik vind de kwaliteit prima, veel aansluitmogelijkheden.
Zou hem zelf niet aan de muur hangen ivm de kabels die dan over de muur lopen
voor die vele aansluitmogelijkheden. Dan kun je beter een LCD kopen met losse
TV-tuner en die kun je dan bovenop je DVD-speler zetten ofzo. Dan heb je maar twee snoertjes van je TV-tuner naar het scherm ( 1x signaal / 1x spanning).

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 100534 op 22-12-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 12:09

T.T.

Sowieso

Weiterer DivX-DVD-Player bei Aldi
Bei Aldi Nord gibt es seit dem heutigen Montag einen weiteren DivX-DVD-Player. Schon in der vergangenen Woche kursierten in einschlägigen Foren Gerüchte, nach denen der zum Preis von 80 Euro angebotene Player mit dem neuen Decoder-Chip MT1389 von MediaTek sein sollte. In dem bei Aldi als "Slimline Design DVD-Player" angebotenen Gerät steckt nun tatsächlich ein MT1389GE.

Bei dem Chip handelt es sich um einen DivX-tauglichen Decoder der dritten Generation (nach Sigma Designs' EM85xx und ESS Technologies Vibratto). Der Chip soll DivX 3.11, DivX 4.x und 5.x mit QPel (Bewegungsschätzung bis auf Viertelpixel-Niveau) und GMC (Global Motion Compensation) mit Bitraten bis zu 8 MBit/s (DivX 5.x bis 10 MBit/s) abspielen. Allerdings versteht sich der Chip nur auf 1-Warp-Point GMC, sodass bei XviD mit GMC und Nero Digital MPEG-4 auch weiterhin kleinere Abspielprobleme zu erwarten sind.

Unsere DivX-Testdateien spielte das Gerät allerdings klaglos ab, nur nach schnellem Hin- und Herspulen (bis zu 16X) kam es bei der Wiedergabe kurzzeitig zur Rucklern. Ältere XviD-Dateien mit GMC bereiteten dem Player aber erwartungsgemäß Verdauungsschwierigkeiten: Er spielte die Videos deutlich zu langsam ab, mitunter machte der Player bei der Wiedergabe auch eine mehrsekündige Verschnaufpause.

Kleinere Patzer leistete sich das Gerät indes beim Abspielen von MP3 und WMA. So funktionierte die Wiedergabe von WMA 9 mit 320 kBit/s nicht. Wenn man während der Wiedergabe der Dateien auf dem Medium navigiert, treten zudem "glucksende" Artefakte auf. ID3-Tags scheinen dem Gerät zumindest momentan völlig fremd.

Der Player verfügt über einen integrierten Dolby-Digital-5.1-Decoder, DTS gibt er über optische oder koaxiale Digitalausgänge an externe Geräte weiter. Das Videosignal gibt der Player über Scart (RGB), Composite oder S-Video aus, auf Wunsch auch als "Progressive Scan" in Vollbildern über Komponentenausgänge. Zudem spielt der Player Video-DVD, VCD, SVCD und Photo-CD. (vza/c't)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 100534 schreef op 22 december 2003 @ 09:05:
[...]
TV-tuner en die kun je dan bovenop je DVD-speler zetten ofzo. Dan heb je maar twee snoertjes van je TV-tuner naar het scherm ( 1x signaal / 1x spanning).
Bij mij gaat 'ie wel aan de muur, als is het alleen maar om te voorkomen dat m'n honden het ding omver lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StevenK schreef op 22 december 2003 @ 10:38:
[...]

Bij mij gaat 'ie wel aan de muur, als is het alleen maar om te voorkomen dat m'n honden het ding omver lopen :)
In mijn geval zijn het twee loslopende jongetjes die elkaar soms weleens goed in de haren vliegen (zijn verder hardstikke lief). Ik zoek naar zo'n meubel waarin het scherm kan worden ingezet en daar hoop ik wat veiliger is. Aan de muur heb ik geen plek een dan zit je inderdaad met al die kabels...tenzij je handig genoeg ben om een sleuf in de muur te freezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100534 schreef op 22 december 2003 @ 09:05:
[...]

Heb zaterdag jl. ook de LCD TV gehaald, maar dan bij de Aldi in Norhorn, Duitsland.
Scheelt toch effe €200,- en dat voor 40 km rijden. 8)
Zag daar mooie schotelantennesets staan van Medion voor €130,- als ik me niet vergis. Weet niet of ze dan hier nog in de aanbieding komen, maar dan heb je een indicatie.

Voor alle anderen.... ik vind de kwaliteit prima, veel aansluitmogelijkheden.
Heb je nog een link naar de aanbieding van de schotelset van 130 euro? Ben erg benieuwd!

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-06 09:00
Ik heb dus kabelinternet van @home
Kan ik dan toch dat WLAN setje gebruiken ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594

Ik heb twee weken geleden die 5 megapixel camera van de Aldi gekocht.
Alle foto's met mensjes hebben rode ogen, terwijl dat ding wel voorflitst.
Is dat probleem bekend of moet ik 'em terug brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

MrScratch schreef op 19 december 2003 @ 11:17:
Bij de MediaMarkt staat een surround systeem voor 150 Euro op de teller. Aanbieding staat in de Spits van vandaag (19-december 2003).

Het betreft een CAT HTC-2050 Home Cinema Set

- 5.1 digitale DVD-receiver
- totaal 400 Watt,
- RDS Tuner,
- speelt DVD, DVD-R(W), CD, CDR(W), VCD, S-VCD, mp3 en jpeg.
- Ingebouwde Dolby Digital, DTS en Pro Logic Decoder, RGB-scartaansluiting.
- 3 jaar garantie

Iemand enig idee of het wat is?
even terugkomend op dit setje, welke mediamarkt is dat want in utrecht wisten ze van niks ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:17

MrScratch

I am rubber, you are glue

freddifish schreef op 22 december 2003 @ 15:12:
[...]

even terugkomend op dit setje, welke mediamarkt is dat want in utrecht wisten ze van niks ?
Mmmhh, wat typisch. Ik heb toevallig de advertentie nog liggen, ik zal even kijken.

Tsja, er staat niet echt bij dat het slechts voor 1 Mediamarkt geldt. Wel staat onderaan het adres en openingstijden van MediaMarkt Amsterdam. Ik denk dat het dan dus alleen in Amsterdam is. Dat is ook de plek waar ik ze heb gehaald.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100121 schreef op 22 december 2003 @ 12:32:
[...]

Heb je nog een link naar de aanbieding van de schotelset van 130 euro? Ben erg benieuwd!

Peter
Heb een link voor je naar de site van Medion.
De schotel ziet er wat anders uit, die in de Aldi had een Medionlogo op zijn schotel. De prijs is ook wat hoger, maar misschien heb ik me vergist in de prijs.

http://www.medionshop.de/...5b55&ArtDetail.curritem=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

MrScratch schreef op 22 december 2003 @ 15:17:
[...]

Mmmhh, wat typisch. Ik heb toevallig de advertentie nog liggen, ik zal even kijken.

Tsja, er staat niet echt bij dat het slechts voor 1 Mediamarkt geldt. Wel staat onderaan het adres en openingstijden van MediaMarkt Amsterdam. Ik denk dat het dan dus alleen in Amsterdam is. Dat is ook de plek waar ik ze heb gehaald.
OK thanks

zal ze daar eens bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

MrScratch schreef op 22 december 2003 @ 15:17:
[...]

Ik heb ernaar gevraagd in R'Dam en die gozer wist me te vertellen dat die aanbieding alleen in Rijswijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99835

[quote]Anoniem: 100534 schreef op 22 december 2003 @ 15:18:
[...]

De schotel ziet er wat anders uit, die in de Aldi had een Medionlogo op zijn schotel. De prijs is ook wat hoger, maar misschien heb ik me vergist in de prijs.

... misschien deze dan? :7

http://www.koever.com/ald...?request=angebot&ID=13003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97183

[quote]The Zep Man schreef op 20 december 2003 @ 12:10:
Als 300ste post...

Hoe verander ik de regio van mijn Medion MD40355? (quote is ingekort)

Heel mooi bericht!!! Daar hebben we veel aan, _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 99835 schreef op 22 december 2003 @ 16:17:
Anoniem: 100534 schreef op 22 december 2003 @ 15:18:
[...]

... misschien deze dan? :7

http://www.koever.com/ald...?request=angebot&ID=13003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 100121 schreef op 22 december 2003 @ 18:00:
Voor zover ik kan beoordelen ziet-ie er goed uit. Nu maar wachten totdat-ie in Nederland te koop is.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99835

[quote]Anoniem: 100121 schreef op 22 december 2003 @ 18:01:
[quote]Anoniem: 100121 schreef op 22 december 2003 @ 18:00:

[...]

Voor zover ik kan beoordelen ziet-ie er goed uit. Nu maar wachten totdat-ie in Nederland te koop is.

Door op het plaatje te klikken kun je het vergroten. Dan zie je dat er wel iets wezenlijks aan die Medion sat. ontvanger ontbreekt. Zie ook:

cosmoOo in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:32
op CDFreaks stond nog een artikel over die DivX DVD Speler van Aldi - DE... schijnt best aardig ding te zijn, en niet duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Hm.. Volgens mij heb ik nu toch een probleem(pje) met m'n TFT TV: ik heb 't nu al voor de tweede keer gehad dat 'ie niet reageerde op de afstandbediening als 'ie op stand-by staat.

Na 'm ff met de schakelaar uit- en aan te zetten reageerde hij weer wel.

Ben ik de enige met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

StevenK schreef op 22 december 2003 @ 19:56:
Hm.. Volgens mij heb ik nu toch een probleem(pje) met m'n TFT TV: ik heb 't nu al voor de tweede keer gehad dat 'ie niet reageerde op de afstandbediening als 'ie op stand-by staat.

Hmm nog geen probleem mee gehad.
Weet iemand inmiddels al hoe ik dat MEDION logo kan uitzetten als je de tv aanzet? er staat bij instellingen wel een optie met iets van 'Logo' maar het doet niets volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
  • Laatst online: 09-04 11:39
nu heeft de lidl hier een aanbieding: http://www.lidl.nl/nl/ind...w.20031229.p.Memory_stick . Maar nu is me vraag heeft iemand hier ervaring mee ? En wat zijn de voordelen van een memorypen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 22:20
Leuk stickie, ga ik denk ook maar eens halen. (op tijd voor de deur gaan liggen vrees ik)

Hoe zit dat met die highspeed datatransfer van 480MB/s? (NOOB vraag misschien??)

Wel eens begrepen dat dit soort sticks ook wel op USB1.1 moet werken. (Of deze misschien niet?)

Moet je echt SP1 voor XP hebben? (DIe heb ik dus nog niet)

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Maar dit vind ik nogal vaag:vanaf ma, 29-12. Vandaag is het maandag, maar wel maandag de 22 ste. Dus zal wel op zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99432

mcb1 schreef op 22 december 2003 @ 22:58:
[...]
Nee hoor, Win98 SE voldoet ook. (Tenminste, voor de Hi-Speed USB stick van Canyon die ik kreeg bij een c't abo.) O-)

En die werkt trouwens ook op usb 1.1 .
Rubie-The-Sysop schreef op 22 december 2003 @ 23:30:
Maar dit vind ik nogal vaag:vanaf ma, 29-12. Vandaag is het maandag, maar wel maandag de 22 ste. Dus zal wel op zijn ?
Wil niet lullig doen hoor, maar 22 + 7 = ??? })

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 99432 op 22-12-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
DyStiC schreef op 22 december 2003 @ 21:28:
[...]

Hmm nog geen probleem mee gehad.
Weet iemand inmiddels al hoe ik dat MEDION logo kan uitzetten als je de tv aanzet? er staat bij instellingen wel een optie met iets van 'Logo' maar het doet niets volgens mij.
Klopt; die optie heeft bij mij ook geen enkel effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Anoniem: 99432 schreef op 22 december 2003 @ 23:32:
Wil niet lullig doen hoor, maar 22 + 7 = ??? })
WTF, sorry was nogal gek bezig ofzo ik begin langzmaerhand gek te worden :(:S

En ik heb nog een oude laptop zonder USB maar wel met com poorten. Nu kan ik een snoertje kopen dat van com ==> USB gaat. Kan ik op dei USB aansluiting die memorystick aansluiten ??? En ook die W-lan USB Stick ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Rubie-The-Sysop schreef op 22 december 2003 @ 22:15:
nu heeft de lidl hier een aanbieding: http://www.lidl.nl/nl/ind...w.20031229.p.Memory_stick . Maar nu is me vraag heeft iemand hier ervaring mee ? En wat zijn de voordelen van een memorypen ?
ik heb een paar jaar terug zon pen 32 mb gehaald bij lidl, perfect ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99432

In het kader van die memorystick even een praktische vraag:
Weet iemand hoe laat de Lidl 's maandags open gaat? Of verschilt dit per filiaal?
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb twee weken geleden die 5 megapixel camera van de Aldi gekocht.
Alle foto's met mensjes hebben rode ogen, terwijl dat ding wel voorflitst.
Is dat probleem bekend of moet ik 'em terug brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89157

Dit probleem is bijna op alle camera's. De flitser staat dan te dicht bij de lens. Terug brengen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij is het wel zo dat-ie wat traag reageert...of ik heb de afstandsbediening niet goed gericht op de TV. Hij schakelt wel gewoon aan als ik op het TV-knopje druk of op een cijfer, maar soms pas in tweede instantie. Over dat logo kan ik nog niets zeggen. Het apparaat is erg in trek hier en ik heb weinig kans meer gezien om nog iets aan instellingen en dergelijke te veranderen.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99432 schreef op 23 december 2003 @ 03:11:
In het kader van die memorystick even een praktische vraag:
Weet iemand hoe laat de Lidl 's maandags open gaat? Of verschilt dit per filiaal?
Thanx
Volgens mij om 8.30 uur, maar er is een telefoonnummer waar je terecht kan waar ze de openingstijden per filiaal kunnen geven. Zie lidl-site.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100121 schreef op 23 december 2003 @ 10:06:
[...]

Bij mij is het wel zo dat-ie wat traag reageert...of ik heb de afstandsbediening niet goed gericht op de TV. Hij schakelt wel gewoon aan als ik op het TV-knopje druk of op een cijfer, maar soms pas in tweede instantie. Over dat logo kan ik nog niets zeggen. Het apparaat is erg in trek hier en ik heb weinig kans meer gezien om nog iets aan instellingen en dergelijke te veranderen.

Peter
Heb geen problemen met de AB.
Er is wel een mogelijkheid om het logo uit te schakelen in het instelmenu, echter is dat van toepassing als een soort screensaver als er geen signaal is.
Het logo bij opstarten kan niet gewijzigd worden voglens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Rubie-The-Sysop schreef op 23 december 2003 @ 01:42:
En ik heb nog een oude laptop zonder USB maar wel met com poorten. Nu kan ik een snoertje kopen dat van com ==> USB gaat. Kan ik op dei USB aansluiting die memorystick aansluiten ??? En ook die W-lan USB Stick ?
Ik denk dat jij beter af bent met een PCMCIA-LAN kaartje en een PCMCIA-CF adapter plus een goedkoop CF-kaartje. Tenminste, als je een of 2 PCMCIA-slots hebt in dat ding.

Een PCMCIA -> USB (2) - kaartje is ook een optie. Ik denk niet dat je veel snelheid over houdt als je alles via je com-poort tunnelt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

kan je met die Wlan router ook een VPN verbinding aanmaken??

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Zpottr schreef op 23 december 2003 @ 11:26:
[...]

Ik denk dat jij beter af bent met een PCMCIA-LAN kaartje en een PCMCIA-CF adapter plus een goedkoop CF-kaartje. Tenminste, als je een of 2 PCMCIA-slots hebt in dat ding.

Een PCMCIA -> USB (2) - kaartje is ook een optie. Ik denk niet dat je veel snelheid over houdt als je alles via je com-poort tunnelt.
Maar het grote probleem is dat mijn laptop geen 32Bits ondersteunt, dus veel PCMCIA kaartjes werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
div-er schreef op 19 december 2003 @ 11:45:
[...]

Kijk, als je electronica studeert of in de branche werkt, of als fanatieke hobby hebt, dan is dit natuurlijk niks. MAAR, als je zo af en toe een batterij, een diode of weet ik veel wilt doormeten is dit dus wel handig. Een nadeel, hij heeft geen audio-signaal. Dat is jammer. Maar als je dat wilt ben je gauw tien keer zoveel kwijt. En de snoetjes zijn natuurlijk niet bungee-jump-proof (liet de mijne een keer van het bureau kledderen en hield hem vast aan de snoertjes. Dat leverde mij dus een soldeerklusje op...).

3 Euro? Daarvoor zou ik er bijna een in de auto, de boot, op zolder, op de fiets en ga zo maar door willen hebben. Geen geld, leuke kwaliteit.
Hehe, idd.. ik heb de meter net maar aangeschaft, hier wat meer info:

FERM TMMH-930, ik denk dat deze wel redelijk overeenkomt met hoe en wat:

http://www.ferm.nl/custom...14I0RU3K5&art_code=185935

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100546

Een prima setje.
Gemiddeld geluid, veel mogelijkheden
Foto's vertonen, dvd tje, prima!

voor dit geld veel home cinema!!
Anoniem: 97183 schreef op 10 december 2003 @ 15:15:
http://home.conceptsfa.nl/%7Everlinde/Picture%20002.jpg

aanbieding aldi vanaf 17 december, staat nog niet op de site, morgen wel waarschijnlijk. Wat vinden jullie ervan? Lijkt mij een prima set, graag commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
mcb1 schreef op 22 december 2003 @ 22:58:
Leuk stickie, ga ik denk ook maar eens halen. (op tijd voor de deur gaan liggen vrees ik)

Hoe zit dat met die highspeed datatransfer van 480MB/s? (NOOB vraag misschien??)

Wel eens begrepen dat dit soort sticks ook wel op USB1.1 moet werken. (Of deze misschien niet?)

Die speed van 480MB/s is MBit per seconde... dat deel je door 8 kom je zo rond de 55MB/s uit THEORIE!!! je zal waarschijnlijke rond de 20MB/s halen met een onboard USB 2.0 controller en 10 ofzo met een USB 2.0 uitbreidingskaartje.

Hij is echter wel gewoon backwards compatible met USB 1.x (neem ik aan), echter haal je dan maximaal 1MB/s datasnelheid...

en SP1 voor Win XP is nodig voor ondersteuning van USB 2.0. Echter bij goed moederbord (of uitbreidingskaartje) zitten drivers waarmee je USB 2.0 toch aan de gang krijgt. USB 1.x kan vanaf Windows 98SE en de handydrive wordt automatisch herkend, geen verder installatie van nodig, gewoon inpluggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95473

heeft iemand al ervaring met die pomp van Aldi ?? is ie heel luidruchtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Anoniem: 95473 schreef op 23 december 2003 @ 16:27:
heeft iemand al ervaring met die pomp van Aldi ?? is ie heel luidruchtig?
Hoezo vraag je dat?

Of ga je er een vijver mee aanleggen in de huiskamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 07-03 18:12

Kr3Kr

Melpomene

Anoniem: 35647 schreef op 23 december 2003 @ 17:06:
Hoezo vraag je dat?
Of ga je er een vijver mee aanleggen in de huiskamer?
Waterkoeling? ;)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

ik heb inmiddels de Wireless router binnen, maar ik heb iets doms gedaan :D

hij werkte prima, op zich een overzichtelijke webinterface, makkelijk in te stellen.
maar toen ik hem weer naar fabrieksinstellingen wilde zetten... had ik niet door dat het voedingsstekkertje los zat. Ik ging dus resetten, met het gevolg dat ik de volgende mooie melding kreeg ;)

code:
1
No valid Web File System found. Please upload a valid Filesystem

de firmware is dus gevlogen
ik ga hem morgen omruilen om verder te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 20:28
Anoniem: 100121 schreef op 21 december 2003 @ 18:04:
[...]

Peter
Volgens mij heeft dit te maken met een zwakke signaaloverdracht. Ik heb het hier ook bij sommige zenders, terwijl beneden in de woonkamer het wel goed is. Misschien zou je een versterker er tussen kunnen zetten? Weet dat ze bestaan, maar niet wat ze kosten, maar het lijkt mij een goedkopere oplossing dan een schotel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Tozzman schreef op 23 december 2003 @ 21:25:

hij werkte prima, op zich een overzichtelijke webinterface, makkelijk in te stellen.
maar toen ik hem weer naar fabrieksinstellingen wilde zetten... had ik niet door dat het voedingsstekkertje los zat. Ik ging dus resetten, met het gevolg dat ik de volgende mooie melding kreeg ;)

code:
1

had ik dus ook last van..
Misschien dat we morgen weer verder kunnen praten hier .. we zullen zien. Om hier weer discussie te houden maakt dit topic nog meer onoverzichtelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

NAV dit topic heb ik ook dev lidl/mediamarkt CAT HTC 2050 dvd set gehaald..
kwaliteit valt me niet tegen :) Wel inderdaad lastig die downmix voor radio en mp3.
Ik heb zo'n aldi programmeerbare AB, ga eens kijken of ik daar niks mee kan.
klein vraagje nog, hoe kan je zelf radiozenders inprogrammeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

henkleerssen schreef op 23 december 2003 @ 23:59:
[...]

Misschien dat we morgen weer verder kunnen praten hier .. we zullen zien. Om hier weer discussie te houden maakt dit topic nog meer onoverzichtelijk...
sjae.... ik weet niet of ik hem morgen nog heb... waarschijnlijk heb ik dan het geld terug :)
als ik zo hoor dat wanneer de spanning eraf gaat.. hij de instellingen EN DE firmware zo ongeveer kwijt is... nee dank je

ik heb al een losse router en een linksys Access Point. Deze wilde ik alleen maar voor het 54mbit gedeelte en die 2 dongles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Cavalera schreef op 23 december 2003 @ 21:33:
[...]

Volgens mij heeft dit te maken met een zwakke signaaloverdracht. Ik heb het hier ook bij sommige zenders, terwijl beneden in de woonkamer het wel goed is. Misschien zou je een versterker er tussen kunnen zetten? Weet dat ze bestaan, maar niet wat ze kosten, maar het lijkt mij een goedkopere oplossing dan een schotel :)
Zo'n versterkertje kost inderdaad nix, kun je bij iedere electronika zaak halen. Ik heb er ooit eens eentje bij de Praxis gehaald voor €10,--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-03 17:09
henkleerssen schreef op 23 december 2003 @ 23:59:
[...]

Goh.... dat probleem had ik ook al.. Gelukkig maken ze bij de Aldi nooit problemen over dingen omruilen dus ik heb em nu eindelijk fatsoenlijk aan de gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

El Psycho schreef op 24 december 2003 @ 01:10:
[...]

Goh.... dat probleem had ik ook al.. Gelukkig maken ze bij de Aldi nooit problemen over dingen omruilen dus ik heb em nu eindelijk fatsoenlijk aan de gang :)
heb je nu de spanning er al af gehad?
zo ja: blijftie z'n instellingen en firmware onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-05 21:25
Zag dat de aldi in duistland vanaf 29-12 dvd branders gaat verkopen voor 109 euro, onder de merk medion, maar als ik naar het plaatje kijk twijfel ik er aan of het geen pioneer is.
Wat denken jullie hier van?

specificaties:
Interner
Multi-Standard
DVD/CD-Brenner
Brennt und liest alle Formate
DVD-R/DVD-RW/DVD+R/DVD+RW/CD-R/CD-RW* Klasse II

• max. Geschwindigkeit beim Schreiben:
4x DVD-R,
2x DVD-RW,
4x DVD+R,
2.4x DVD+RW,
16x CD-R, 10x CD-RW
• max. Geschwindigkeit beim Lesen:
12x DVD,
32x CD
• 2 MB Datenpuffer
• Anschluss an die IDE-Schnittstelle
• Einfach installiert durch Plug 'n' Play
• Single-CD-tauglich
• 'Buffer'-Technologie um Schreibfehler zu
vermeiden
Anschlüsse:
- IDE 40-polig Audioausgang analog
(intern)
- Stromanschluss über PC-Netzteil
• inkl. 1 DVD-Rohling, Montagezubehör
(z.B. Kabel etc.) und Softwarepaket Intervideo

* DVD RAM wird nicht unterstützt.
Bitte beachten Sie die Systemvoraussetzungen auf der Verpackung.

36 Monate Herstellergarantie.

Komplett-Set
109,-

zie pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_53/BILD01.JPG

[ Voor 65% gewijzigd door bmwman op 24-12-2003 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84377

freddifish schreef op 24 december 2003 @ 00:01:
NAV dit topic heb ik ook dev lidl/mediamarkt CAT HTC 2050 dvd set gehaald..
kwaliteit valt me niet tegen :) Wel inderdaad lastig die downmix voor radio en mp3.
Ik heb zo'n aldi programmeerbare AB, ga eens kijken of ik daar niks mee kan.
[sub] klein vraagje nog, hoe kan je zelf radiozenders inprogrammeren ?[sub]
Hoe is de geluidskwaliteit? Hoeveel heb je er voor moeten betalen? Waar heb je het gehaald? Wat zijn de aansluitmogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fenrir schreef op 23 december 2003 @ 11:54:
kan je met die Wlan router ook een VPN verbinding aanmaken??
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:09

Smarron

The bend

bmwman schreef op 24 december 2003 @ 02:00:
Zag dat de aldi in duistland vanaf 29-12 dvd branders gaat verkopen voor 109 euro, onder de merk medion, maar als ik naar het plaatje kijk twijfel ik er aan of het geen pioneer is.
Wat denken jullie hier van?

specificaties:
Interner
Multi-Standard
DVD/CD-Brenner
Brennt und liest alle Formate
DVD-R/DVD-RW/DVD+R/DVD+RW/CD-R/CD-RW* Klasse II

• max. Geschwindigkeit beim Schreiben:
4x DVD-R,
2x DVD-RW,
4x DVD+R,
2.4x DVD+RW,
16x CD-R, 10x CD-RW
• max. Geschwindigkeit beim Lesen:
12x DVD,
32x CD
• 2 MB Datenpuffer
• Anschluss an die IDE-Schnittstelle
• Einfach installiert durch Plug 'n' Play
• Single-CD-tauglich
• 'Buffer'-Technologie um Schreibfehler zu
vermeiden
Anschlüsse:
- IDE 40-polig Audioausgang analog
(intern)
- Stromanschluss über PC-Netzteil
• inkl. 1 DVD-Rohling, Montagezubehör
(z.B. Kabel etc.) und Softwarepaket Intervideo

* DVD RAM wird nicht unterstützt.
Bitte beachten Sie die Systemvoraussetzungen auf der Verpackung.

36 Monate Herstellergarantie.

Komplett-Set
109,-

zie pic:
[afbeelding]
Opzich niet slecht, maar gezien de prijs zou ik voor een NEC ND1300-A gaan. Deze kost evenveel (of zelfs al wat minder) en de support is uitstekend te noemen voor de tweakers. Beter veilig dan dit zou ik in dit geval zeggen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 23-11-2024

Wij hebben thuis de Medion 82 cm breedbeeld van een vorige keer. Ook die heeft sinds een paar maanden last van dit probleem. Zou goed kunnen dat er dezelfde IR-module inzit natuurlijk.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Anoniem: 84377 schreef op 24 december 2003 @ 03:15:
[...]

Hoe is de geluidskwaliteit? Hoeveel heb je er voor moeten betalen? Waar heb je het gehaald? Wat zijn de aansluitmogelijkheden?
153 (incl 3 verwijd. bijdrage) bij mediamarkt ArenA A'dam.
Wat betreft de specs check linkje naar fabrikant of
deze en verdere bijdrage: mvdklip in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..."

wat betreft geluid? lastig want ik heb geen vergelijking maar mijn kids waren erg onder de indruk van een voorbijrazende trein in Indiana Jones :P
Ik kreeg er overigens een poolse handleiding bij :? maar gelukkig in de spelerdoos ook nog een engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:17

MrScratch

I am rubber, you are glue

freddifish schreef op 24 december 2003 @ 09:31:
[...]

153 (incl 3 verwijd. bijdrage) bij mediamarkt ArenA A'dam.
Wat betreft de specs check linkje naar fabrikant of
deze en verdere bijdrage: mvdklip in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..."

wat betreft geluid? lastig want ik heb geen vergelijking maar mijn kids waren erg onder de indruk van een voorbijrazende trein in Indiana Jones :P
Ik kreeg er overigens een poolse handleiding bij :? maar gelukkig in de spelerdoos ook nog een engelse.
Ik heb hem ook gekocht en inderdaad de poolse handleiding en de engelse als verrassing onder in de doos. Ik vind het geluid uitstekend, de lobbyscene van The Matrix klonk aardig wreed. Tevens vind ik de boxen een leuk design hebben, maar da's een kwestie van smaak.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:37
freddifish schreef op 24 december 2003 @ 00:01:
klein vraagje nog, hoe kan je zelf radiozenders inprogrammeren?
Je kan tussen 'auto' en 'manual' switchen met de PBC-toets als ik me niet vergis. Kijk anders ff in de manual, daar staat het in.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75773

Tozzman schreef op 24 december 2003 @ 01:46:
[...]

heb je nu de spanning er al af gehad?
zo ja: blijftie z'n instellingen en firmware onthouden?
Dit is een bug in de firmware. Er is een nieuwe firmware beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjunnie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:49

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

Tozzman schreef op 23 december 2003 @ 21:25:

code:
1

Hier is nieuwe firmware voor beschikbaar, die er eenvoudig op te flashen is.
Een telefoontje naar de helpdesk doet wonderen. :+

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb zonet die multimeter (TOPcraft) van 2,99 gekocht, maar nu doen de cijfers het helaas maar half. Meer mensen daar last van? Zometeen maar even terug omruilen, want opsturen naar de fabriek kost net zoveel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100546

Ik zit erover te denken om de 2 frontspeaker boxen van mijn Aldi medion Home Cinema Set (ja, een goede koop) te vervangen door de boxen van mijn geluidsinstallatie. Dat zijn redelijk grote B&W boxen van heel goede kwaliteit.
Ik moet dan geloof ik opletten op de impedantie ( het aantal ohms van de luidspreker moet overeenkomen met de capaciteit van de dvd aldi speler) om te voorkomen dat ik de versterker opblaas.
Heeft iemand al eens uitgeprobeerd om de boxen van een home cinema set (gedeeltelijk) te vervangen door boxen van de hifi installatie?
Welke ervaringen heb je hiermee?
DaFreakR schreef op 19 december 2003 @ 10:14:
[...]

Zelf ook nog maar s zitten kijken, en in de gebruiksaanwijzing staat dus dat je in principe de afstand van de rear speakers buiten de denkbeeldige cirkel van de frontspeakers moet nemen.

Nu ging ik echter weer even in dat menu kijken, en zag ik enkel "center" "links" en "rechts" staan.....

is t dus zo dat wanneer ik die links en rechts (ik ga ervan uit dat dit enkel de rear speakers zijn) op 0 cm (dus in denkbeeldige cirkel) zet, het volume van die speakers harder staat dan wanneer ze op 170 cm staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
sjunnie schreef op 24 december 2003 @ 11:53:
[...]

Zou je, voor de mensen die geen tijd hebben om de helpdesk te bellen, even kort kunnen uitleggen wat zij precies vertelden en waar die nieuwe firmware te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75773

UniCache2 schreef op 24 december 2003 @ 13:07:
[...]

Zou je, voor de mensen die geen tijd hebben om de helpdesk te bellen, even kort kunnen uitleggen wat zij precies vertelden en waar die nieuwe firmware te downloaden is?
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/852022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

sjunnie schreef op 24 december 2003 @ 11:53:
[...]

inderdaad ja.. maar jammer genoeg werd door isp ff dat bat filetje geblockt.. kun je eens de tekst van dat filetje posten? alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 20:43
Anoniem: 100546 schreef op 24 december 2003 @ 12:48:
Ik zit erover te denken om de 2 frontspeaker boxen van mijn Aldi medion Home Cinema Set (ja, een goede koop) te vervangen door de boxen van mijn geluidsinstallatie. Dat zijn redelijk grote B&W boxen van heel goede kwaliteit.
Ik moet dan geloof ik opletten op de impedantie ( het aantal ohms van de luidspreker moet overeenkomen met de capaciteit van de dvd aldi speler) om te voorkomen dat ik de versterker opblaas.
Heeft iemand al eens uitgeprobeerd om de boxen van een home cinema set (gedeeltelijk) te vervangen door boxen van de hifi installatie?
Welke ervaringen heb je hiermee?
Niet doen, tenzij je een hele warme home-cinema set wilt hebben. Je zegt zelf al, de impedantie van die home cinema zal wel iets van 8 Ohm zijn gok ik, dan is nog de vraag hoe het intern zit in dat ding. Er staat doorgaans niet bij wat de maximale impedantie is die aangesloten kan worden.

ten tweede, B&W speakers (600 serie?) hebben een versterker nodig met een hoger wattage output. Ik denk dat die home-cinema niet boven de 20 watt per kanaal uitkomt, (continu belasting he.. dus niet dat max PMPO vermogen geneuzel)

maw, ga je die grote speakers aansluiten dan zul je maar weinig geluid krijgen qua volume denk ik. proberen kan geen kwaad, hou wel de temps in de gaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
de versterker van de Home Cinema Set levert zeker wel meer uitgangsvermogen dan 20Watt... hij komt qua geluidssterkte zeker in de buurt van mijn Sony stereo met 2x80Watt RMS (120Watt PMPO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97183

boemboem schreef op 24 december 2003 @ 16:13:
de versterker van de Home Cinema Set levert zeker wel meer uitgangsvermogen dan 20Watt... hij komt qua geluidssterkte zeker in de buurt van mijn Sony stereo met 2x80Watt RMS (120Watt PMPO)
Die home cinema set heeft als uitgangsvermogen 50 Watt rms per box met 8 ohm. Ik heb thuis nog een set boxen staan 70 Watt, 8 ohm. Dat is dan wel een 3-weg systeem. Die boxen van de aldi-set zijn dat niet. Enig idee of dat dan werkt? En waarom niet? (in de gebruiksaanwijzing staat inderdaad dat andere boxen schade aan de installatie kan opleveren!)
Nog techneuten die hier iets over kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66717

Smarron schreef op 24 december 2003 @ 08:52:
[...]
Opzich niet slecht, maar gezien de prijs zou ik voor een NEC ND1300-A gaan. Deze kost evenveel (of zelfs al wat minder) en de support is uitstekend te noemen voor de tweakers. Beter veilig dan dit zou ik in dit geval zeggen.
Aan het uiterlijk te zien is dit niet de NEC 1300A, aangezien ik die zelf heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

Anoniem: 66717 schreef op 24 december 2003 @ 17:20:
[...]

Aan het uiterlijk te zien is dit niet de NEC 1300A, aangezien ik die zelf heb.
Ja.. dus? Dat word toch ook door niemand beweerd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66717

Anoniem: 86754 schreef op 24 december 2003 @ 17:25:
[...]

Ja.. dus? Dat word toch ook door niemand beweerd? 8)7
Goedemorgen :O Was nog niet helemaal wakker, beetje gaar van het werken, dan krijg je dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

timow schreef op 20 december 2003 @ 21:35:
Konmar doet ook gezellig mee.
Binnenkort een 2.0 MP Medion camera voor €99,-
zit geen optische zoom op
16MB intern geheugen (volgens mij met SD slot)
video out.

prijs is wel leuk
Ik quote mezelf 8)7
Het gaat hier om een 3.1 MP(zonder interpolatie)
geen opt. zoom. wel 4x digitale zoom
Er wordt een statief bijgeleverd en een videokabel.
Software wordt ook uiteraard meegeleverd.
CF(type I) slot

Er zijn nog voldoende camera's gewoon ff vragen bij de klantenservice.
Op de posters die in de winkel hangen staat dat het om een 2.0 MP gaat. Het is dus een 3.1

(Timow werk bij Konmar)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

pls... delete

[ Voor 98% gewijzigd door timovd op 24-12-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100772

Sinds zaterdag de Lidl/Mediamarktset in bezit van CAT.

Satelieten geven een bevredigend geluid, helaas is er van de aanwezigheid van een subwoofer weinig te merken.

LOTR heeft een prachtige donder in de film die ik helaas mis. Ook in Pearl Harbor heb ik het idee dat het geluid niet helemaal volledig is.

Ik heb wel de instellingen voor bass en treble kunnen vinden, maar bas op +7 heeft ook geen effect.

Al een paar keer met de SW op schoot gezeten om te kijken of hij wel werkt, dat doet hij wel maar komt wat te kort.

Andere soortgelijke ervaringen, wellicht adviezen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:26
[EDIT] Wrong topic :( ik schaam me! :(

[ Voor 95% gewijzigd door Griffin2k op 24-12-2003 22:17 ]

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.