Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel V] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

Anoniem: 100772 schreef op 24 december 2003 @ 21:01:
Sinds zaterdag de Lidl/Mediamarktset in bezit van CAT.

Satelieten geven een bevredigend geluid, helaas is er van de aanwezigheid van een subwoofer weinig te merken.

LOTR heeft een prachtige donder in de film die ik helaas mis. Ook in Pearl Harbor heb ik het idee dat het geluid niet helemaal volledig is.

Ik heb wel de instellingen voor bass en treble kunnen vinden, maar bas op +7 heeft ook geen effect.

Al een paar keer met de SW op schoot gezeten om te kijken of hij wel werkt, dat doet hij wel maar komt wat te kort.

Andere soortgelijke ervaringen, wellicht adviezen?

Alvast bedankt.
zoiets heb ik ook...ook met mp3 muziek. Heb nu twee andere frontspeakers van mijn oude miniset aangesloten en dat scheelt behoorlijk!

volume sub valt inderdaad nogal tegen, het is ook een passieve zonder eigen voeding lijkt me :(

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:11
RedSoniq schreef op 24 december 2003 @ 08:57:
[...]

Wij hebben thuis de Medion 82 cm breedbeeld van een vorige keer. Ook die heeft sinds een paar maanden last van dit probleem. Zou goed kunnen dat er dezelfde IR-module inzit natuurlijk.
Da's flauw; Ik heb trouwens het idee dat het probleem zich alleen voordoet als het ding langer dan een uur of 12 op standby heeft gestaan.

Heb nu nog een klein probleempje ontdekt: als 'ie lang aan heeft gestaan en je zet 'm uit (standby), dan blijft de backlight aan.

Daar staat wel tegenover dat het beeld het super is !

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Waar blijven de foto's van de lcd tv's die ons even lekker jaloers maken :)
Erg benieuwd hoe het allemaal eruit ziet in een huiskamer, zeker als ik alle goede ervaringen hoor.

• StevenK
Anoniem: 35647 schreef op 24 december 2003 @ 23:58:
Waar blijven de foto's van de lcd tv's die ons even lekker jaloers maken :)
Erg benieuwd hoe het allemaal eruit ziet in een huiskamer, zeker als ik alle goede ervaringen hoor.
Komt 'ie:

Afbeeldingslocatie: http://iks.op.het.net/tv.JPG

Niet erg geslaagde foto, maar de batterijen van m'n camera zijn leeg, dus ik kon ff geen nieuwe maken.

StevenK schreef op 25 december 2003 @ 00:18:
[...]

Komt 'ie:

[afbeelding]

Niet erg geslaagde foto, maar de batterijen van m'n camera zijn leeg, dus ik kon ff geen nieuwe maken.
hey man volgens mij is er iets niet goed met je tv er zit een enorme witte waasvlek op.Was je dit nog niet opgevallen? ;)

Bedankt enne meerdere zijn welkom, zijkant misschien, ziet er goed uit.
Is het medion logo erop gedrukt of zo'n opsteek plaatje?

Anoniem: 95594

bmwman schreef op 24 december 2003 @ 02:00:
Zag dat de aldi in duistland vanaf 29-12 dvd branders gaat verkopen voor 109 euro, onder de merk medion, maar als ik naar het plaatje kijk twijfel ik er aan of het geen pioneer is.
Wat denken jullie hier van?

specificaties:
Interner
Multi-Standard
DVD/CD-Brenner
Brennt und liest alle Formate
DVD-R/DVD-RW/DVD+R/DVD+RW/CD-R/CD-RW* Klasse II

• max. Geschwindigkeit beim Schreiben:
4x DVD-R,
2x DVD-RW,
4x DVD+R,
2.4x DVD+RW,
16x CD-R, 10x CD-RW
• max. Geschwindigkeit beim Lesen:
12x DVD,
32x CD
• 2 MB Datenpuffer
• Anschluss an die IDE-Schnittstelle
• Einfach installiert durch Plug 'n' Play
• Single-CD-tauglich
• 'Buffer'-Technologie um Schreibfehler zu
vermeiden
Anschlüsse:
- IDE 40-polig Audioausgang analog
(intern)
- Stromanschluss über PC-Netzteil
• inkl. 1 DVD-Rohling, Montagezubehör
(z.B. Kabel etc.) und Softwarepaket Intervideo

* DVD RAM wird nicht unterstützt.
Bitte beachten Sie die Systemvoraussetzungen auf der Verpackung.

36 Monate Herstellergarantie.

Komplett-Set
109,-

zie pic:
[afbeelding]
Yep, is een Pioneer

Anoniem: 35647 schreef op 25 december 2003 @ 12:45:
[...]

hey man volgens mij is er iets niet goed met je tv er zit een enorme witte waasvlek op.Was je dit nog niet opgevallen? ;)

Bedankt enne meerdere zijn welkom, zijkant misschien, ziet er goed uit.
Is het medion logo erop gedrukt of zo'n opsteek plaatje?
Had jij je geld niet beter in je inrichting kunnen steken? ;)

• StevenK
Anoniem: 95594 schreef op 25 december 2003 @ 13:52:
[...]

Had jij je geld niet beter in je inrichting kunnen steken? ;)
Nee, m'n honden breken toch alles weer af; daarom heb ik een TV gekocht die ik met goed fatsoen aan de muur kan kleunen; ook voor de aanschaf van m'n Mission FS-1 speakers was dit het doorslaggevende argument.

Oh, het logo zit gelijmd en aangezien het ding best wel warm wordt, haal je die er makkelijk af. Hier nog een paar pics:
Afbeeldingslocatie: http://iks.op.het.net/tv1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://iks.op.het.net/tv2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://iks.op.het.net/tv3.JPG

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 13:16
w00t ! w00t ! kewle tv :D

Wat maakt het interieur nu uit als je dan nog geld over hebt voor een Blokker 37cm tv :)

Heeft mijn opmerking nu het medion logo laten verdwijnen?
Dat is een mooie Sony lcd zeg >:)

Ik zie al dat de kinderen je tv hebben overgenomen, ook nog een pooh klok.

Puik ding hoor.

Kun je eens een paar pics van een flinke afstand doen, om een overzicht te zien.

Die hondjes slopen misschien wel wat maar houden ook de tv veilig voor niet uitgenodigde gasten.
Om 1 of andere reden zie ik een paar flinke doberman's lopen in je huis.

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:46

MrScratch

I am rubber, you are glue

freddifish schreef op 24 december 2003 @ 22:41:
[...]

volume sub valt inderdaad nogal tegen, het is ook een passieve zonder eigen voeding lijkt me :(
Mmmhh, dit heb ik inderdaad ook al ondervonden. Maakt het nog uit of je de front-speakers instelling op "small" zet ipv "large". Ik heb begrepen dat dat voor de subwoofer ook kan schelen?

Look behind you! A three headed monkey!

Anoniem: 100121

Anoniem: 35647 schreef op 25 december 2003 @ 15:06:
Wat maakt het interieur nu uit als je dan nog geld over hebt voor een Blokker 37cm tv :)

Heeft mijn opmerking nu het medion logo laten verdwijnen?
Dat is een mooie Sony lcd zeg >:)

Ik zie al dat de kinderen je tv hebben overgenomen, ook nog een pooh klok.

Puik ding hoor.

Kun je eens een paar pics van een flinke afstand doen, om een overzicht te zien.

Die hondjes slopen misschien wel wat maar houden ook de tv veilig voor niet uitgenodigde gasten.
Om 1 of andere reden zie ik een paar flinke doberman's lopen in je huis.
Verrek...die lijkt op die van mij! Alleen heb ik geen Winnie the Pooh op mijn scherm, :P

Mooi apparaatje, vinden jullie niet! _/-\o_

Anoniem: 100121 schreef op 25 december 2003 @ 19:50:
[...]

Verrek...die lijkt op die van mij! Alleen heb ik geen Winnie the Pooh op mijn scherm, :P

Mooi apparaatje, vinden jullie niet! _/-\o_
Je kunt natuurlijk het logootje eraf halen en net doen of het een Sony is....maar hij start wel op met Medionlogo. Lukt ook mij niet deze eraf te halen. 8)7

• StevenK
Anoniem: 100121 schreef op 25 december 2003 @ 19:52:
[...]

Je kunt natuurlijk het logootje eraf halen en net doen of het een Sony is....maar hij start wel op met Medionlogo. Lukt ook mij niet deze eraf te halen. 8)7
Dat merkje interesseert mij eigenlijk heel weinig; ik baal er wel een beetje van dat 'ie een klein beetje kuren heeft. Twee problemen keren bij mij toch steeds terug:

- als 'ie langer dan een uur of 10 standby staat gaat 'ie niet meer aan
- als lang aan staat, dan gaat de backlight niet uit als je 'm uitzet

• StevenK
Zo,

Net ook nog ff m'n laptop aan m'n TV gehangen en het beeld is, in 1280 x 768, helemaal perfect !

En voor de discussie over honden enzo:

Afbeeldingslocatie: http://iks.op.het.net/dogs.jpg

Zo doen ze dus ook in huis. Lijkt me een uitstekende reden om alles van waarde hoog en veilig aan de muur te hangen !

Ook een draadloos netwerk was voor mij bittere noodzaak. Het gebeurde regelmatig dat ik lekker aan het werk was, en dat één van de honden onder mijn stoel lag en besloot in één ruk naar de keuken te rennen, alle snoeren die 'ie onderweg tegenkwam meesleurend. Dat heeft met diverse UTP wandcontactdoosjes en één voedingsaansluiting in m'n vaio gekost. En ook redelijk wat barsten in m'n vaio.

StevenK schreef op 25 december 2003 @ 20:06:
[...]

Dat merkje interesseert mij eigenlijk heel weinig; ik baal er wel een beetje van dat 'ie een klein beetje kuren heeft. Twee problemen keren bij mij toch steeds terug:

- als 'ie langer dan een uur of 10 standby staat gaat 'ie niet meer aan
- als lang aan staat, dan gaat de backlight niet uit als je 'm uitzet
Het merkje maakt ook niks uit, alsof mijn voorbeeld van Sony nou zo lekker merk is.
Ik heb persoonlijk liever helemaal geen merkjes op de behuizingen staan, staat lekker strak.

De 10 uur standby is dat nu echt een probleem, lui probleem uitzetten die hap >:)
De backlight is niet zo lekker, medion al over gebeld?

Je grasmat is er trouwens ook flink aan gegaan door de honden ;) .
Je geeft ze die bal toch niet in huis om mee te spelen?
Als ik ze zo bezig zie kun je beter je meubels ook aan het plafond schroeven :D

• StevenK
Anoniem: 35647 schreef op 25 december 2003 @ 22:47:
[...]

Het merkje maakt ook niks uit, alsof mijn voorbeeld van Sony nou zo lekker merk is.
Ik heb persoonlijk liever helemaal geen merkjes op de behuizingen staan, staat lekker strak.
Dat vind ik ook zeker zo strak staan !
De 10 uur standby is dat nu echt een probleem, lui probleem uitzetten die hap >:)
De backlight is niet zo lekker, medion al over gebeld?
Ja, ik heb ze gebeld: er zit 'on-site' garantie op. Dat betekent dat ze het ding op komen halen om te repareren. Ze konden niet zeggen hoe lang ik dan de TV kwijt ben. En aangezien ik mijn oude TV al verkocht heb, is dat best wel, eh, k*t. Ik zit daarom nog te twijfelen tussen repareren of terug brengen en een andere kopen.

Op zich vind ik de beeldkwaliteit wel super, veel beter dan van een (duurder) plasma scherm en daarom laat ik 'm waarschijnlijk wel repareren.

Maar ik had tot nu toe het ding niet geaard aangesloten, dat probeer ik nu eerst. Misschien is het wel echt zo'n simpel probleem :)
Je grasmat is er trouwens ook flink aan gegaan door de honden ;) .
Je geeft ze die bal toch niet in huis om mee te spelen?
Als ik ze zo bezig zie kun je beter je meubels ook aan het plafond schroeven :D
Yep, dat gras hebben ze vakkundig gesloopt; vooral toen ze probeerden het water uit de sproeier tussen het gras uit te drinken:)

En ja, ze mogen hun speeltjes mee naar binnen nemen. Het voordeel is dat ze niet op de meubel kauwen. Het enige nadeel is dat af en toe m'n hele bank verplaatst is. Dan is er één achter gaan liggen slapen en met erg veel haast opgestaan :)

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
lol, want een honden joh :P
zou er helemaal gek van worden, zulke druktemakers, maar als je daar niet mee zit, is het hartstikke tof!

met een hamer past alles

Anoniem: 56546

mooie tv, graag wat meer pics, van de hele ruimte!

Anoniem: 56546 schreef op 25 december 2003 @ 23:08:
Inbreker die het plaats delict van te voren wilt onderzoeken.
Door het zijraampje met het slechte slot, 2 leverworsten naar binnen werpen voor de waakhonden, met de tv weer naar buiten })

Als ik het zo hoor dan kom je dus thuis en hele huis is anders ingericht door de honden.

• Punksmurf
Anoniem: 56546 schreef op 25 december 2003 @ 23:08:
hmm.. wat boeit jouw zijn woonkamer? daar zie ik niet echt het nu van in, dis toch geen 'show hier je woonkamer' - topic?

tiz idd wel een mooie tv jaar maar daarvoor moet je ook wel een aardige zak geld inruilen :/
zou m ook graaag willen hebben :)

met een hamer past alles

Anoniem: 94631

Punksmurf schreef op 25 december 2003 @ 23:32:
[...]

hmm.. wat boeit jouw zijn woonkamer? daar zie ik niet echt het nu van in, dis toch geen 'show hier je woonkamer' - topic?

tiz idd wel een mooie tv jaar maar daarvoor moet je ook wel een aardige zak geld inruilen :/
zou m ook graaag willen hebben :)
Ik wil ook wel eens zien waar de LCD terecht is gekomen. Zoiets moet wel tot zijn recht komen.

• Punksmurf
ik geloof dat het voor stevenk meer noodzaak dan design was :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja als ik heel eerlijk ben ben ik ook wel benieuwt hoe de huiskamer eruit ziet na al die honden verhalen :+

Ik zag ook op de tuin foto's hoe het hele zaakje betaald is, lijkt net of er een woud aan wietplanten staat :D

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 35647 op 26-12-2003 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Watvoor kleur gordijnen heb je?
Is het een zachte of harde stof, ik vind harde stof altijd moeilijk zelf te weven.
Laatst wel een heel leuk motief gezien, maar dat stond niet bij mijn behang (maakte het behang heel dof).
Ik denk dat ik gewoon voor neutraal moet gaan.
Wat vind jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594 schreef op 26 december 2003 @ 11:42:
Watvoor kleur gordijnen heb je?
Is het een zachte of harde stof, ik vind harde stof altijd moeilijk zelf te weven.
Laatst wel een heel leuk motief gezien, maar dat stond niet bij mijn behang (maakte het behang heel dof).
Ik denk dat ik gewoon voor neutraal moet gaan.
Wat vind jij?
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon alles symmetrisch houden, kan niet verkeerd gaan volgens Jan _/-o_

Modbreak: Hou dit soort opmerkingen alsjeblieft achterwege, hoe leuk ook, het lokt offtopic gedrag uit.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 27-12-2003 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647 schreef op 26 december 2003 @ 13:14:
gewoon alles symmetrisch houden, kan niet verkeerd gaan volgens Jan _/-\o_
Dus tweevoud is toch belangrijk?
Ik heb drie chrynoliaas in de vensterbank, maar de derde is toch een beetje een buitenbeen.
Misschien kan ik met een andere vaas daar wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Watvoor kleur snoer hangt eraan die TV?
Is dat wel verenigbaar met je dressoir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:57

Smarron

The bend

Laten we maar weer ff ontopic vragen stellen.

Iemand enig idee wanneer en waar er weer universele afstandsbedieningen voor weinig geld (< € 10,-) verkrijgbaar zullen zijn ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Smarron schreef op 27 december 2003 @ 09:52:
Laten we maar weer ff ontopic vragen stellen.

Iemand enig idee wanneer en waar er weer universele afstandsbedieningen voor weinig geld (< € 10,-) verkrijgbaar zullen zijn ?
Ik denk dat je er beter eentje van een merk kunt kopen (Philips voor 15 euro ofzo), want die van Medion zijn erg brak:

M'n moeder heeft er één van een half jaar oud, vergeet steeds (zo'n 3 keer per week) de codes (ook met verse batterijen)

M'n schoonmoeder heeft er één, en de knoppen moet je steeds harder indrukken om nog een signaal te kunnen geven, is dus ook brak.

Ik koop dus ook geen uni afstandsbediening bij de Aldi meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 100121 schreef op 18 december 2003 @ 14:36:
Ik had zelf ook nog een vraag over de aankoop van de TFT. Er zit een garantiekaart bij die moet worden opgestuurd naar Panningen (L) om de garantie te laten ingaan. Normaal gesproken doe ik dat nooit. Wordt namelijk meestal geregeld via de dealer. Maar is dat in dit geval ook zo? Sowieso wel een gedoe om volgens de instructies, de doos drie jaar lang te bewaren. Je moet bij reparatie het apparaat in de doos samen met een kopie van de bon opsturen naar Panningen. Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dat misschien via de Aldivestiging?
IK heb ze aan de telefoon gehad. Er is on-site garantie op, wat betekent dat ze'm komen halen als er iets mis mee is. En dat drie jaar lang; zo'n garantie krijg je bij geen enkel ander merk, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

koelkast schreef op 27 december 2003 @ 10:22:
Ik denk dat je er beter eentje van een merk kunt kopen (Philips voor 15 euro ofzo), want die van Medion zijn erg brak:

M'n moeder heeft er één van een half jaar oud, vergeet steeds (zo'n 3 keer per week) de codes (ook met verse batterijen)

M'n schoonmoeder heeft er één, en de knoppen moet je steeds harder indrukken om nog een signaal te kunnen geven, is dus ook brak.

Ik koop dus ook geen uni afstandsbediening bij de Aldi meer..
Hmm, ik had die van de Aldi gehaald en ben er tot zover erg tevreden over! Reageert erg vlot en alle functies blijven beschikbaar die ik ook had op mijn originele. Misschien ff afwachten idd hoelang de levensduur is. Maar tot op heden ben ik zeer tevreden over deze van de Aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StevenK schreef op 27 december 2003 @ 10:50:
[...]

IK heb ze aan de telefoon gehad. Er is on-site garantie op, wat betekent dat ze'm komen halen als er iets mis mee is. En dat drie jaar lang; zo'n garantie krijg je bij geen enkel ander merk, volgens mij.
Inderdaad, goede service. Begreep dat jouw TFT nog problemen heeft, maar dat je nog niet weet of je 'm laat repareren. Mocht je dat wel doen, dan ben ik erg benieuwd naar je ervaringen....of het niet alleen service in naam, maar ook in daad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Topicstarter
Modbreak:

Ik heb een aantal offtopic reacties moeten verwijderen. Daarbij waren ook een aantal posts van een flamerige aard, disbeliever en pcpirate met name aan jullie wil ik dringend vragen deze achterwege te laten. Deze bedreigen het voortbestaan van dit topic serieus. Dat is erg jammer voor de rest van de users die wel gewoon doen waar voor dit topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 100121 schreef op 27 december 2003 @ 18:59:
[...]

Inderdaad, goede service. Begreep dat jouw TFT nog problemen heeft, maar dat je nog niet weet of je 'm laat repareren. Mocht je dat wel doen, dan ben ik erg benieuwd naar je ervaringen....of het niet alleen service in naam, maar ook in daad is.
Klopt, als de problemen zich weer voordoen, laat ik 'm zeker repareren, want het beeld van het alternatief (een plasma) is toch beduidend minder. Overigens, ik heb dus nu drie problemen gezien:
- Backlight gaat niet uit
- Reageert niet op afstandbediening als 'ie lang (16 uur ofzo) op de standby heeft gestaan
- Is al twee van zelf uitgesprongen (geen hoge temp, ook geen temp-waarschuwing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StevenK schreef op 27 december 2003 @ 19:30:
[...]

Klopt, als de problemen zich weer voordoen, laat ik 'm zeker repareren, want het beeld van het alternatief (een plasma) is toch beduidend minder. Overigens, ik heb dus nu drie problemen gezien:
- Backlight gaat niet uit
- Reageert niet op afstandbediening als 'ie lang (16 uur ofzo) op de standby heeft gestaan
- Is al twee van zelf uitgesprongen (geen hoge temp, ook geen temp-waarschuwing).
Het eerste probleem is zorgerlijk, denk ik zo.
Het tweede zou opgelost kunnen zijn door het probleem weg te laten, maar het zou eigenlijk niet moeten kunnen
Het derde probleem lijkt op een probleem in de voeding (loszitten). Met een andere tv leverde dat een steeds meer groeiende ergenis op, vooral toen het steeds vaker voorkwam.

Hoe lang zei je ook al weer hoe lang de reparatie zou kunnen duren? Die vestiging van de Aldi bij jou heeft er zeker geen meer. Kl%%te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 100121 schreef op 27 december 2003 @ 19:38:
[...]

Het eerste probleem is zorgerlijk, denk ik zo.
Het tweede zou opgelost kunnen zijn door het probleem weg te laten, maar het zou eigenlijk niet moeten kunnen
Eerste en tweede kun je samen oplossen: met de schakelaar uitzetten
Het derde probleem lijkt op een probleem in de voeding (loszitten). Met een andere tv leverde dat een steeds meer groeiende ergenis op, vooral toen het steeds vaker voorkwam.
Daar lijkt het wel op, maar ik zie 't nog ff aan (Heb me oude TV al verkocht).
Hoe lang zei je ook al weer hoe lang de reparatie zou kunnen duren? Die vestiging van de Aldi bij jou heeft er zeker geen meer. Kl%%te
Heb ik niet gezegd; ik ga maandag kijken of ze er nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StevenK schreef op 27 december 2003 @ 20:37:
[...]

Eerste en tweede kun je samen oplossen: met de schakelaar uitzetten

[...]

Daar lijkt het wel op, maar ik zie 't nog ff aan (Heb me oude TV al verkocht).

[...]

Heb ik niet gezegd; ik ga maandag kijken of ze er nog hebben.
Ik wil bij ons ook wel even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 100121 schreef op 27 december 2003 @ 21:38:
[...]

Ik wil bij ons ook wel even checken.
Thx.I guess; waar is 'ons' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StevenK schreef op 27 december 2003 @ 22:03:
[...]

Thx.I guess; waar is 'ons' ?
Voorschoten-Leiden-Leidschendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Hmm zag net dat ik in het verkeerde (oude) gadgettopic had gereageerd, maar weet iemand of er nog een Pendrive bij de LIDL in de aanbieding kwam?

Ik meende te herinneren dat er maandag een voor 29,95 in de aanbieding kwam, echter kan ik het niet meer terugvindne op de site. Of vergis ik me nu gewoon heel erg hard een week en vis ik achter het net?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wessel99 schreef op 28 december 2003 @ 20:59:
Hmm zag net dat ik in het verkeerde (oude) gadgettopic had gereageerd, maar weet iemand of er nog een Pendrive bij de LIDL in de aanbieding kwam?

Ik meende te herinneren dat er maandag een voor 29,95 in de aanbieding kwam, echter kan ik het niet meer terugvindne op de site. Of vergis ik me nu gewoon heel erg hard een week en vis ik achter het net?? :D
Op www.lidl.nl is de aanbieding helaas niet meer te vinden.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Klopt, is vanaf morgenochtend. 128MB USB2, ik dacht van Tornado. Op de site istie inderdaad niet meer te vinden, maar hij stond in het foldertje voor 29,95. Deze jongen staat morgen om 9:00 bij de Lidl! :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Hmmm thanks a lot!! Btw, gaan op maandagochtend supermarkten om 0900 open??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-04 11:39

Ik heb hem !!!!!!! ik zal zo ff foto's posten :P

ongeveer om half negen stond ik voor de winkel :P ik ging naar binnen en ik ging naar het gedeelte met de aanbiedingen. ik loop erlang hé daar is het bordje van de usbstick, maar geen USB doosjes :( Hmm mischien aan de andere kant, mar aaan de andere kant liggen ze ook niet :( ik loop er nog een stuk of 20 keer langs. uit verkocht dnek ik maar zoveel menseen waren er nou ook weer niet. ik vraag het toch even, ze liggen bij de kassa krijg ik als antwoordt. ik ren naar de kassa. Vraag om een USB Menorystick en en ze hebben hem gewoon. :p 8)

[ Voor 36% gewijzigd door Rubie-The-Sysop op 29-12-2003 08:50 . Reden: Verhaaltje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Kijk eens http://www.lidl.nl/nl/ind...w.20031229.p.Memory_stick :)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 100121 schreef op 27 december 2003 @ 19:38:

't Is ff afwachten met feestdagen enzo, maar het schijnt dat er binnen een paar dagen een monteur langs gaat komen. Ik laat wel horen als er wat aan het ding gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:40

duderuud

Sliden is koel

Thx! Ik ga ook vandaag eens langs bij de Lidl!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
gvd, bij alle 3 de lidls keihard uitverkocht, en ik moest er nog wel 3 halen (ook 2 voor huisgenoten). Ik was om 11 uur al bij de eerste, maar niks noppes, nada! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:38
Anoniem: 99835 schreef op 22 december 2003 @ 18:49:
Door op het plaatje te klikken kun je het vergroten. Dan zie je dat er wel iets wezenlijks aan die Medion sat. ontvanger ontbreekt. Zie ook:

cosmoOo in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..."
Kan je er wel de nederlandse radiozenders mee ontvangen, denk je?
Ik ben namelijk helemaal niet thuis in schotelland, dus ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen met zoeken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wie nog meer info wilt over de Memstick van Lidl+Drivers e.d. kan hier even klikken: http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=83061 Gelukkig heeft mijn moeder er één voor me kunnen bemachtigen rond een uur of 9 's ochtends. Collega probeerde er 5 te halen bij Lidl Bergen op Zoom, maar ze hadden er slechts nog 1. Hij had dus geluk dat hij er in ieder geval één voor zichzelf had.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 14:04
Wat is het support email-adres van de Aldi voor die Digitale Camera?

CF-kaart werkt niet meer.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 09:35
Was gisteren rond 13:00u ook bij de lidl voor een memorystick. En helaas.... hij was uitverkocht.

Ik heb wel een paar vraagjes over dit soort aanbiedingen:
- Kan het zijn dat er later (vandaag, deze week) nieuwe voorraad binnenkomt?
- Kun je als iets is uitverkocht nog nabestellen?
- Hoeveel memorysticks heeft een gemiddelde lidl op voorraad?
- Wordt het niet eens tijd voor wetgeving zoals in Duitsland waar dit soort aanbiedingen alleen mogen als de winkel voorraad heeft voor 3 dagen/nabestelling mogelijk is?

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Not_Disclosed schreef op 30 december 2003 @ 11:08:
Was gisteren rond 13:00u ook bij de lidl voor een memorystick. En helaas.... hij was uitverkocht.

Ik heb wel een paar vraagjes over dit soort aanbiedingen:
- Kan het zijn dat er later (vandaag, deze week) nieuwe voorraad binnenkomt?
- Kun je als iets is uitverkocht nog nabestellen?
- Hoeveel memorysticks heeft een gemiddelde lidl op voorraad?
- Wordt het niet eens tijd voor wetgeving zoals in Duitsland waar dit soort aanbiedingen alleen mogen als de winkel voorraad heeft voor 3 dagen/nabestelling mogelijk is?
Ben bang dat de enige garantie, de op=op garantie is. Uit eigen ervaring weet ik dat voor dit soort aanbiedingen de voorraad bedroevend klein is (of de stormloop telkens enorm groot). Er is soms nog wel hoop op dat producten teruggaan naar de Lidl als iemand spijt heeft van zijn aankoop (met name grote aankopen als TV's en computers). Wat betreft de wetgeving...in principe heb je gelijk, maar dat betekent misschien ook dat winkelketens een kleine opslag gaan rekenen voor extra risico op winkeldochters. Kleine voorraden hebben als voordeel dat de kans gering is dat je blijft zitten met onverkochte spullen. Vooral de eigenaren van franchise-winkels, zoals Lidl en Aldi vaak zijn, proberen vaak minimaal risico en hoog rendement te scoren. Heb je ook andere filialen geprobeerd?

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjunnie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 12:01

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

UniCache2 schreef op 24 december 2003 @ 13:07:
[...]

Zou je, voor de mensen die geen tijd hebben om de helpdesk te bellen, even kort kunnen uitleggen wat zij precies vertelden en waar die nieuwe firmware te downloaden is?
Sorry, lees het nu pas terug...
http://www.medion.de/down...=md40900webde.exe&lang=de

En het komt hier op neer:
1. Het bestand webfileset_1_0_8.img en webflash.bat naar C:\ kopieeren
2. In Dos box naar c:\ gaan
3. Door te pingen naar 192.168.0.100 testen of de router nog reageert
(als dat niet het geval is, is de firmware defect, en moet de router opgestuurd worden.
4. Het bestand webflash.bat uitvoeren en MINIMAAL 2 minuten niets doen, en de router niet van de netspanning afhalen
5. Na een nieuwe reset van de router moet de web-user-interface weer normaal bereikbaar zijn.

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84377

Wat vinden jullie van de dartbord voor 30 euro?
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_8128/$file/04_8128_b.jpghttp://www.lidl.nl/nl/ind...5.p.Elektronisch_dartspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:03
En dit dan?

Draadloze hoofdtelefoon

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_02/OFF03.HTM

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_02/BILD03.JPG

• stereo ontvangst
via 863 Mhz FM
• draadloos
• met adapter en
oplaadbare batterijen
• reikwijdte 50 mtr.
• incl. zender/ontvanger,
met 'automatic tuning' en
oplaadbare batterijen
automatische oplaadfunctie,
led-indicatie voor laden,
energie-spaarstand,
volumeregelaar en adapter
incl. aansluitsnoeren
geschikt voor audio/video-apparatuur
met hoofdtelefoonuitgang

per stuk
25.99

Edit: Vanaf de ??? (staat niet op de site)

[ Voor 6% gewijzigd door Brokencore op 02-01-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84377

BHZ-Robert schreef op 02 januari 2004 @ 11:11:
En dit dan?

Draadloze hoofdtelefoon

[afbeelding]

• stereo ontvangst
via 863 Mhz FM
• draadloos
• met adapter en
oplaadbare batterijen
• reikwijdte 50 mtr.
oplaadbare batterijen
energie-spaarstand,
incl. aansluitsnoeren
met hoofdtelefoonuitgang

per stuk
25.99
Normaal gesproken hebben die dingen toch een reikwijdte van 100m waarom heeft deze 'maar' 50m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:53

alienfruit

the alien you never expected

omdat deze 26euro kost en die andere >50euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35476

Is deze aanbieding vanaf woensdag de 7e?
(staat normaal een datum bij de aanbieding, maar nu niet)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 35476 op 02-01-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
  • Laatst online: 14:03
En dit dan?

Draadloze hoofdtelefoon

[afbeelding]

• stereo ontvangst
via 863 Mhz FM
• draadloos
• met adapter en
oplaadbare batterijen
• reikwijdte 50 mtr.
oplaadbare batterijen
energie-spaarstand,
incl. aansluitsnoeren
met hoofdtelefoonuitgang

per stuk
25.99

ahgg verkeerde knopje 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Brokencore op 02-01-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56787

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Aiptek 4 megapixel autofocus camera van euro 119 van de Lidl? Ze hebben er hier nog een hele stapel van liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35476

Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van draadloze hoofdtelefoons, zoals die van de Aldi (zie hierboven)???
Bevalt het een beetje? Wat zijn de beperkingen of wat valt er aan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Anoniem: 100121 schreef op 16 december 2003 @ 19:59:
Over de aanbieding van Aldi: Medion LCD TV voor 2199,00

Begrijp niet waarom deze aanbieding 200 euro duurder moet zijn in Nederland in vergelijking met Dld, Fr en Spanje. Is dat een verkapte wraak op de bemoeienis van Zalm over het stabiliteitspact. Het is dat ik veel te ver van Dld af woon, anders zou ik daar morgen voor de deur liggen!

P. :( :(
Late reactie, maar ik ben net terug van vakantie in frankrijk en daar zag ik die tv voor €2000 inderdaad. Dat viel me op, want ik dacht dat hij hier dus 2200 was, wat dus klopt. Maar je krijgt er daar maar 1 jaar garantie op, hier in nederland volgens mij 3 jaar. Ik denk dat dat het verschil verklaard.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Punksmurf schreef op 03 januari 2004 @ 22:44:
[...]

Late reactie, maar ik ben net terug van vakantie in frankrijk en daar zag ik die tv voor €2000 inderdaad. Dat viel me op, want ik dacht dat hij hier dus 2200 was, wat dus klopt. Maar je krijgt er daar maar 1 jaar garantie op, hier in nederland volgens mij 3 jaar. Ik denk dat dat het verschil verklaard.
Bedankt Punk. Dat lijkt me zeer aannemelijk. Ach, ik treur niet. Het apparaat werkt goed en ik ben zeer onder de indruk van de kleur, het contrast en de scherpte. Misschien dat ik soms wat problemen blijf houden met het naijlen van snelle bewegingen...maar alles went. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou Linda overigens ook met vakantie zijn. Ik hoor niets meer over de aanbiedingen van de Aldi, voordat het krantje uit is. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

ik vraag me af of die dvd spelers die tegenwoordig bij de kruidvat en de trekpleister nog wat zijn. voor zover ik heb kunnen uitvinden is het de JDB 851MR. op www.kieskeurig.nl/bla is er al het eea over te vinden en daar wisselen de meningen nogal. ik heb de website van JDB niet kunnen vinden helaas dus ik kan daar niet kijken. iemand die hier wat meer over weet? zelf zou ik liever een duurdere aanschaffen maar het is voor mijn ouders en schoonouders dus daar hoeft niet zo'n heel goeie te staan (hij moet mp3 en dvds kunnen spelen)..

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
dat vraag ik me dus ook af .. net weer even zitten kijken in die krantjes.. mja voor die prijs :S kweet het niet.. dus als iemand er wat over weet!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:21
py.mosjuh schreef op 04 januari 2004 @ 14:06:
ik vraag me af of die dvd spelers die tegenwoordig bij de kruidvat en de trekpleister nog wat zijn. voor zover ik heb kunnen uitvinden is het de JDB 851MR. op www.kieskeurig.nl/bla is er al het eea over te vinden en daar wisselen de meningen nogal. ik heb de website van JDB niet kunnen vinden helaas dus ik kan daar niet kijken. iemand die hier wat meer over weet? zelf zou ik liever een duurdere aanschaffen maar het is voor mijn ouders en schoonouders dus daar hoeft niet zo'n heel goeie te staan (hij moet mp3 en dvds kunnen spelen)..
Ik zelf heb de HT set bij kruidvat gekocht om op mijn slaapkamer te zetten naast diegene die al in mijn woonkamer staat. Dvd speler is redelijk voor die prijs. Je hoort de dvd wel iets draaien maar nog geen problemen mee gehad verder.

Kan ook gewoon gekopieerde dvd's aan.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In het vorig del hadden ze het al over de provision die bij de blokker toen stond.
waren over 't algemeen posistieve reacties.
Ze hebben nu weer een beetje ander model.
Met een display.
Staat zo niet of er osd bij zit denk 't wel.

Van mij de vraag, hoe zit dat nou als je mp3's afspeelt is dat menu wat handig.
En zit er een goeie werkende random-shuffle OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

gp500 schreef op 05 januari 2004 @ 19:00:
In het vorig del hadden ze het al over de provision die bij de blokker toen stond.
waren over 't algemeen posistieve reacties.
Ze hebben nu weer een beetje ander model.
Met een display.
Staat zo niet of er osd bij zit denk 't wel.

Van mij de vraag, hoe zit dat nou als je mp3's afspeelt is dat menu wat handig.
En zit er een goeie werkende random-shuffle OP.
Weet iemand uberhaupt of provision (google weet niks ;) ) een website heeft en of weet iemand welk merk inwendig de provision uit bestaat.

BTW een shuffle functie zit er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dus je moet altijd alle nr's in volgorde horen, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

gp500 schreef op 05 januari 2004 @ 20:57:
dus je moet altijd alle nr's in volgorde horen, bah.
of wat vaker een CD-RWtje branden ;)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:41
Anoniem: 16728 schreef op 05 januari 2004 @ 20:18:
[...]

Weet iemand uberhaupt of provision (google weet niks ;) ) een website heeft en of weet iemand welk merk inwendig de provision uit bestaat.

BTW een shuffle functie zit er niet op.
Provision is een merk van Boxford, net als SMC, Home Electronics etc:

http://www.service.shop.nl/

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101834

Hoi,

Beetje laat, maar nog effe over de 30" LCD-TV.
Ik heb em dus ook gekocht, ben er eigelijk zeer tevreden over. Heb 2 dooie pixels, maar daar stoor ik me niet aan, zie je niet eens van meer dan een halve meter afstand.

Verder vroeg ik me af wat jullie van het 'zwart' vinden. Zwart beeld is (zoals eigelijk bekend) niet compleet zwart, maar er zit een lichte waas overheen. Ik heb hier geen problemen mee want het is niet ernstig, maar ik vroeg me af of nog iemand bepaalde tips heeft om dmv van instellingen dit nog beter te krijgen (wat volgens mij erg moeilijk is, je blijft altijd de backlight door het zwarte heen zien).

Verder had mijn vriendin vorige week Medion aan de lijn, je kan de TV schijnbaar met een 'universele' beugel aan de muur hangen. Moet nog effe uitzoeken waar je die dingen koopt en wat ze kosten.
(8>
Groeten,

Lord BoñeZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 09-06 22:40

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Anoniem: 101834 schreef op 06 januari 2004 @ 13:38:
Hoi,

Beetje laat, maar nog effe over de 30" LCD-TV.
Ik heb em dus ook gekocht, ben er eigelijk zeer tevreden over. Heb 2 dooie pixels, maar daar stoor ik me niet aan, zie je niet eens van meer dan een halve meter afstand.

Verder vroeg ik me af wat jullie van het 'zwart' vinden. Zwart beeld is (zoals eigelijk bekend) niet compleet zwart, maar er zit een lichte waas overheen. Ik heb hier geen problemen mee want het is niet ernstig, maar ik vroeg me af of nog iemand bepaalde tips heeft om dmv van instellingen dit nog beter te krijgen (wat volgens mij erg moeilijk is, je blijft altijd de backlight door het zwarte heen zien).

Verder had mijn vriendin vorige week Medion aan de lijn, je kan de TV schijnbaar met een 'universele' beugel aan de muur hangen. Moet nog effe uitzoeken waar je die dingen koopt en wat ze kosten.
(8>
Groeten,

Lord BoñeZ
Tjah dat zwart niet echt zwart is, is volgens mij een algemeen TFT probleem.
Ik stoor me er eerlijk gezegd helemaal niet aan, het valt me ook helemaal niet op.

Die beugels hebben ze bij elke audio/hifi zaak, Stafhorst of mediamarkt zelfs. zijn wel erg duur, ik dacht iets van 200 - 300 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56669

En dit dan?

Draadloze hoofdtelefoon

[afbeelding]
per stuk
25.99

Ik heb hem vanmiddag opgehaald.

Het is voor het geld wel een redelijk apparaat.

paar minpuntjes:
- Hoog gepitched geluid continu
(Kom misschien door pc morgen test ik hem op m`n sony cd speler, alleen hoorbaar wanneer er geen geluid is)
- Buiten werkt hij niet meer
(we hebben wel HR++ ramen waarschijnlijk blokkeerd deze het signaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32026

Als ik het goed begrepen heb, mogen hier ook aanbiedingen in die niet v/d Aldi of de Lidle zijn.....

Heeft iemand toevallig bij de macro de nieuwe tft's gezien die ze in de folder hebben staan? Ik zag het net op hun site. Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://82.161.4.19/temp/Sigmatft.jpg

eniewee, dit zijn de specs:
Sigma 17" TFT Active SXGA LCD kleurenmonitor
Resolutie: 1280 x 1024
Kijkhoek: 125 -150 graden
Helderheid: 300 cd/m2
Contrast: 350:1
Low radiation acc. (WF mag dit wezen?)
TCO99, 2 ingeb. speakers, OSD
Garantie: 2 jr. pick up & return

319 ex. / 379,61 incl. BTW

/edit
m'n neef was zo aardig om een plaatje te hosten
/edit

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 32026 op 09-01-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101834

Tjah. dat merk Sigma zegt me niet zoveel. Maar goed, Medion zei me tot 1 jaar geleden ook nix! (8>

Ik zou zeggen ga een kijkje nemen, meeste TFTs zijn wel oke tegenwoordig dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32026 schreef op 08 januari 2004 @ 11:56:
Als ik het goed begrepen heb, mogen hier ook aanbiedingen in die niet v/d Aldi of de Lidle zijn.....

Heeft iemand toevallig bij de macro de nieuwe tft's gezien die ze in de folder hebben staan? Ik zag het net op hun site. Ik heb wel een plaatje, ik weet alleen niet hoe ik een plaatje hier kan uppen. Ik heb net ff de gotfaq doorgenomen, maar kon het zo snel niet vinden ;(

eniewee, dit zijn de specs:
Sigma 17" TFT Active SXGA LCD kleurenmonitor
Resolutie: 1280 x 1024
Kijkhoek: 125 -150 graden
Helderheid: 300 cd/m2
Contrast: 350:1
Low radiation acc. (WF mag dit wezen?)
TCO99, 2 ingeb. speakers, OSD
Garantie: 2 jr. pick up & return

319 ex. / 379,61 incl. BTW
Vraag me af of het niet een verouderd apparaat is. Kijkhoek, helderheid en contrast zijn tegenwoordig hoger (resp. 170 graden, 450 en 500). De prijs is evenwel laag genoeg om zeker ook even te kijken. Laat weten wat je ervan vindt en als je 'm koopt of-ie bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98536

freddifish schreef op 24 december 2003 @ 22:41:
[...]

zoiets heb ik ook...ook met mp3 muziek. Heb nu twee andere frontspeakers van mijn oude miniset aangesloten en dat scheelt behoorlijk!

heb je toevallig ook last van ruis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 17:44

Jimbolino

troep.com

Wie heeft er nog meer een Davilex cursus Italiaans gehaald bij de aldi ?

In het foldertje stond dat ze ook Spaans/Frans/Duits/Engels hadden, maar in de winkel lag alleen maar Italiaans.

Opzich is die cursus wel aardig, met filmpjes, goed geluid, spelletjes enz

Wie wil er ruilen, ik wil namelijk Spaans hebben :)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 101834 schreef op 06 januari 2004 @ 13:38:
Hoi,

(8>
Groeten,

Lord BoñeZ
Die universele beugels zijn belachelijk duur, ik maak zelf een paar beugeltjes :)

Overigens heb ik een afspraak voor a.s. woensdag, ze komen mijn TV vanwege de problemen omruilen. (En je zult zien: de laatste twee dagen heb ik de genoemde problemen niet meer gehad.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 56669 schreef op 07 januari 2004 @ 23:35:
[...]

Ik heb hem vanmiddag opgehaald.

Het is voor het geld wel een redelijk apparaat.

paar minpuntjes:
- Hoog gepitched geluid continu
(Kom misschien door pc morgen test ik hem op m`n sony cd speler, alleen hoorbaar wanneer er geen geluid is)
- Buiten werkt hij niet meer
(we hebben wel HR++ ramen waarschijnlijk blokkeerd deze het signaal)
En hoe is die nadat je hem hebt aangesloten op je sony cd-speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StevenK schreef op 09 januari 2004 @ 18:14:
[...]

Die universele beugels zijn belachelijk duur, ik maak zelf een paar beugeltjes :)

Overigens heb ik een afspraak voor a.s. woensdag, ze komen mijn TV vanwege de problemen omruilen. (En je zult zien: de laatste twee dagen heb ik de genoemde problemen niet meer gehad.)
Goede service! Dat ze hem komen omruilen. Dat-ie de laatste dagen geen problemen heeft, zegt niets. Een wijze raad: als een apparaat kuren vertoont, dan mankeert-ie wat. Zomaar opeens het weer doen, komt in de praktijk niet voor. Omruilen dus!
P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:36

KingCrash

Angry Rabbit

Bij de LIDL staat dit apparaatje in de aanbieding
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_4514/$file/04_4514_b.jpg

Een intercom, is dit een leuk apparaatje voor de 25 euro die het kost?
meer info http://www.lidl.nl/nl/ind...o.oow.20040112.p.Intercom

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56669

Oscar Mopperkont schreef op 09 januari 2004 @ 22:20:
[...]

En hoe is die nadat je hem hebt aangesloten op je sony cd-speler?
Dan is het stukken beter, het zal wel komen doordat mijn 22 jaar oude Sansui versterker niet geaard is.
En zoals ik zei voldoet ie wel voor wat hij gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

Anoniem: 98536 schreef op 09 januari 2004 @ 00:06:
[...]

heb je toevallig ook last van ruis?
nee, is me niet opgevallen ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

KingCrash schreef op 11 januari 2004 @ 16:13:
Bij de LIDL staat dit apparaatje in de aanbieding
[afbeelding]

Een intercom, is dit een leuk apparaatje voor de 25 euro die het kost?
meer info http://www.lidl.nl/nl/ind...o.oow.20040112.p.Intercom
Morgen ga ik hem zowieso halen. € 25,- is redelijk cheap en ik had er toch al 1 nodig. Mijn moeder wordt namelijk een beetje schor van het schreeuwen naar 2 verdiepingen hoger. :P

Ik laat wel weten hoe het dingetje bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nou, we hebben het apparaat in huis, maar het enige wat eruit komt is storing en gekraak. Vanavond nog ff goed testen en anders gaat hij weer terug.

Geprobeerd op dezelfde verdieping, 1 verdieping hoger en 2 verdiepingen hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39900

Ik heb dat intercom setje een paar maanden geleden ook gekocht. Zelfde model , maar geen succes.
Had dat ding gekocht en getest. De eerste keer beide op de eerste verdieping werkte hij, daarna heb ik de ene naar boven meegenomen en toen deden ze het niet meer.. Wat ik ook deed, alle verdiepingen, niets. Toen een nieuwe gehaald, zelfde verhaal alleen deed deze niets van het begin af aan. Toen weer een andere, WEER zelfde verhaal... Dus.. beter dat je em niet koopt en gewoon nog blijft schreeuwen om aandacht te trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102666

Nog een vraagje over de Provision DVD 3100 van de Blokker voor 49 euro. Op de doos staat nergens iets over (S)VCD, en ook de website (http://www.service.shop.n...ow=faq&categoryId=2024370) van provision vermeld dat hij geen (S)VCD ondersteunt. Nu zag ik op de doos een afbeelding van de speler, en een van de ledjes op de display was toch echt SVCD. En ook het feit dat andere uitvoeringen van de provision dvd spelers werden "officieel" niet geleverd met (S)VCD functie, maar door een simpele code-combinatie kon je het alsnog activeren (zelfde met regiovrij). Deze combinatie heb ik nog niet gevonden.

Mijn vraag is dus: Weet iemand of de Provision DVD 3100 van de Blokker (S)VCD afspeelt? "Out-of-the-box" of via een code combinatie?

Update: Ik bekeek net de handleiding van de 3100 online (.pdf file), en daarin staat WEL dat hij (S)VCD ondersteunt. Ik snap er nu NIKS meer van 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 102666 op 13-01-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 15:03

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe gaat die Provision met dvd-r en dvd+r (en -rw en +rw) om trouwens? Ik hoor erg tegenstrijdige berichten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

Bor_de_Wollef schreef op 13 januari 2004 @ 22:44:
Hoe gaat die Provision met dvd-r en dvd+r (en -rw en +rw) om trouwens? Ik hoor erg tegenstrijdige berichten.
+r vertoond geen problemen -r weet ik niet zal ook wel weinig problemen geven.
+ en - rw is brak en wordt niet gelezen.
De philipsen 4x +rw hebben nog de beste kans en zelfs dan is het een lucky shot als ie hem pakt met veel schokkerige beelden.
Tis dan echt de leesbaarheid maar cdrw's pakt die wel en dat zijn toch ook 'kristallen'.

Voor 50 eurie is het meer een tussen oplossing als over een paar jaar dvdr's voor minder als 150,- eurie de toonbank over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Update over de garantie-afhandeling: ik heb net een nieuwe TV gekregen van Medion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Anoniem: 102666 schreef op 13 januari 2004 @ 22:41:
Nog een vraagje over de Provision DVD 3100 van de Blokker voor 49 euro. Op de doos staat nergens iets over (S)VCD, en ook de website (http://www.service.shop.n...ow=faq&categoryId=2024370) van provision vermeld dat hij geen (S)VCD ondersteunt. Nu zag ik op de doos een afbeelding van de speler, en een van de ledjes op de display was toch echt SVCD. En ook het feit dat andere uitvoeringen van de provision dvd spelers werden "officieel" niet geleverd met (S)VCD functie, maar door een simpele code-combinatie kon je het alsnog activeren (zelfde met regiovrij). Deze combinatie heb ik nog niet gevonden.

Mijn vraag is dus: Weet iemand of de Provision DVD 3100 van de Blokker (S)VCD afspeelt? "Out-of-the-box" of via een code combinatie?

Update: Ik bekeek net de handleiding van de 3100 online (.pdf file), en daarin staat WEL dat hij (S)VCD ondersteunt. Ik snap er nu NIKS meer van 8)7
De Provision speler van de Blokker speelt zowel vcd,svcd en mini-dvd af. Ondersteund ook fatsoenlijk cd-rw met bijv. jpg en mp3. Lust ook dvd+/-rw en +/-r.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 15:03

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

mowa schreef op 14 januari 2004 @ 15:00:
[...]

De Provision speler van de Blokker speelt zowel vcd,svcd en mini-dvd af. Ondersteund ook fatsoenlijk cd-rw met bijv. jpg en mp3. Lust ook dvd+/-rw en +/-r.
Waarom zegt NiBor dan het volgende:
+ en - rw is brak en wordt niet gelezen
:?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bor_de_Wollef schreef op 14 januari 2004 @ 15:02:
[...]

Waarom zegt NiBor dan het volgende:

[...]

:?
Ik zou het echt niet weten..!!
Mijn buurvrouw heeft zo'n Provision, nadat ik de laatste 3 jdb's bij het Kruidvat weghaalde (€3 duurder), en ik heb 'm met van alles "gevoerd". Zonder problemen werd alles afgespeeld.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.