Oke bedankt...vertel meer , hoe klinkt het geheel?Chriskonijn schreef op 01 april 2004 @ 12:59:
[...]
Aansluiten op PC gaat prima; er zitten zowel 3 minijack kabels (PC) als 3 tulp kabels bij (andere apparatuur). Rear speakers hebben ruim 5.5m kabel.
Heb je hier misschien een link of plaatje van?Davitos schreef op 31 maart 2004 @ 18:21:
Vanaf 7 april KTV 37 CM met DVD speler ineen voor 169 euro bij de Aldi,
-100 voorkeuze zender
-dvd speler met dolby digital 5.1
ktv met
-on screen functie
-hyperbal/kabeltuner
-ntsc playback via scart
-sleeptimer
-hoofdtelefoon aansluiting
-a/v aansluiting op front
-stereoweergave via a/v aansluiting
-scartaansluiting
-afstandsbediening
Dvd speler
-Regio vrij -pal BG/NTSC
-DTS op de digitale aansluiting
-MPEG2/vcd/svcd/kodakimage/audio cd/mp3/cd-r/cd-rw/dvd-r(rw)/dvd+r(rw)
-S-video en video uitgang
-scartaansluiting
-menu's
Verwijderd
Heeft nu geen zin meer. Vanochtend teruggebracht en bij de Block een optische muis met cord gekocht voor 9,95 euro.....Muttley schreef op 01 april 2004 @ 13:04:
[...]
Probeer eens een andere muismat (hielp bij mij ook) liefst zonder afbeelding.
Vanf 5 april bij Aldi Duitsand
30' TFT-Flachbildfernseher mit Video-Text

Prijs €1999
- Brillante Bildqualität mit einer
Auflösung von 1280 x 768
- Bildschirmfüllende Darstellung sowohl
im 16:9-, als auch im 4:3-Modus
- Integrierte Lautsprecher
- Einfacher Anschluss von Sat-Receiver,
DVD, Video, PC, Notebook oder
Spielekonsole
- TOP/FLOF Videotext mit 256 Seitenspeicher
- Bild-in-Bild-Funktion im PC-Modus
- Kontrastverhältnis 500:1 (Typ.)
- DVI-I-Anschluss
36 Monate Hersteller-Garantie
SERVICE HOTLINE 365 Tage im Jahr
auch sonn- und feiertags.
en
Tragbarer LCD-Projektor

Prijs €999
- Wandfüllendes Heimkinoerlebnis
in brillanter Bildqualität durch
leistungsstarke 1.200 Ansi Lumen
- Bilddiagonale bis zu 762 cm
- Einfacher Anschluss von DVD, Video,
PC, Notebook, Spielekonsole oder
Sat-Receiver
- Auflösung: SVGA (800 x 600)
- inkl. Komfort-Tragetasche
- Maße H/B/T: ca. 10,2/24,5/31 cm
inkl. 365 Tage Service-Hotline auch sonn- und feiertags
Prijs €1999
- Brillante Bildqualität mit einer
Auflösung von 1280 x 768
- Bildschirmfüllende Darstellung sowohl
im 16:9-, als auch im 4:3-Modus
- Integrierte Lautsprecher
- Einfacher Anschluss von Sat-Receiver,
DVD, Video, PC, Notebook oder
Spielekonsole
- TOP/FLOF Videotext mit 256 Seitenspeicher
- Bild-in-Bild-Funktion im PC-Modus
- Kontrastverhältnis 500:1 (Typ.)
- DVI-I-Anschluss
SERVICE HOTLINE 365 Tage im Jahr
auch sonn- und feiertags.
en
Tragbarer LCD-Projektor
Prijs €999
- Wandfüllendes Heimkinoerlebnis
in brillanter Bildqualität durch
leistungsstarke 1.200 Ansi Lumen
- Bilddiagonale bis zu 762 cm
- Einfacher Anschluss von DVD, Video,
PC, Notebook, Spielekonsole oder
Sat-Receiver
- Auflösung: SVGA (800 x 600)
- inkl. Komfort-Tragetasche
- Maße H/B/T: ca. 10,2/24,5/31 cm
inkl. 365 Tage Service-Hotline auch sonn- und feiertags
Verwijderd
Of we hebben het over:
http://www.lidl.nl/nl/ind....p.Auto_navigatie-systeem

Niet te verwarren natuurlijk met de Asus MyPAL A620....
http://www.asus.com/products/pda/event/a620/index.htm

Los kost de A620 ongeveer 300 euro (zonder routedinges)
Nu met routepakket dus voor 449 maar dan inclusief 256mb CF kaartje.
Aangezien de 256 CF los voor 50 euro ongeveer over de toonbank gaan, betaal je voor het routepakket zo'n 100 euro.
Al met al een leuke aanbieding, een soortgelijk pakket (maar dan met TomTom, wel wat beter dus) kost honderden euro's meer.
Toch vind ik 'm dit keer wat tegenvallen. Wat jullie?

Aangezien de 256 CF los voor 50 euro ongeveer over de toonbank gaan, betaal je voor het routepakket zo'n 100 euro.
Al met al een leuke aanbieding, een soortgelijk pakket (maar dan met TomTom, wel wat beter dus) kost honderden euro's meer.
Verwijderd
Help!
Een kennis van me wil opeens de Medion-computer van de Aldi kopen, maar vangt nu (uiteraard) bot bij de vestigingen in de buurt. Weet iemand of er nog een filiaal in de omgeving van Leiden is met nog een exemplaar? Alvast bedankt!
Een kennis van me wil opeens de Medion-computer van de Aldi kopen, maar vangt nu (uiteraard) bot bij de vestigingen in de buurt. Weet iemand of er nog een filiaal in de omgeving van Leiden is met nog een exemplaar? Alvast bedankt!
Tis niet echt omgeving Leiden maar ik weet dat ze bij de Aldi in Heemstede er nog een paar hebbenVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 17:47:
Help!
Nee heb geen plaatje, zal deze week wel op de site komen, ik heb hem uit het foldertje, maar geen scanner

tis een MTlogic misschien dat ie ergens op internet te vinden is.
tegenvallen? valt toch wel mee? Ik ga er ff van uit dat je een gps ontvanger erbij krijgt. Je krijgt er dus ook FALK Navigator 2004 er bij.. en over smaak val te twisten. Tom tom is ook niet heilig.Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 16:42:
Of we hebben het over:
[afbeelding]
[afbeelding]
btw kijk ook bij falk zelf : de combi pda+gps+software is weer duurder> 519 euro.
Ik heb die koptelefoon van de lidl vandaag gehaald, perfect dingetje voor weinig geld
Beetje fatsoenlijke bas, heb wel is slechtere dingen gehad.
Nu kijken hoelang die het volhoud.
Nu kijken hoelang die het volhoud.
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Ik heb gisteren die Lidl koptelefoon gekocht en heb hem nu al terug gebracht vanwege de volgende redenen:
Oorschelpen zijn net te klein vallen dus niet om je oren maar erop, daardoor zit de koptelefoon niet lekker (En ik heb niet eens zulke grote oren) Na uren gamen gaat dat pijn doen.
Die extra bass vibration is gewoon iritant zeker omdat de schakelaar als je hem uit hebt toch vanzelf aan gaat (oplossing USB eruit halen)
De geluids kwaliteit is niet echt denderend
Vanwege bovenstaande redenen ga ik verdere kijken naar een betere oplossing.
Oorschelpen zijn net te klein vallen dus niet om je oren maar erop, daardoor zit de koptelefoon niet lekker (En ik heb niet eens zulke grote oren) Na uren gamen gaat dat pijn doen.
Die extra bass vibration is gewoon iritant zeker omdat de schakelaar als je hem uit hebt toch vanzelf aan gaat (oplossing USB eruit halen)
Volgens mij zag ik vanochtend in het AD een advertentie van Mediamarkt waar dezelfde tv voor dezelfde prijs aangeboden wordt.Alieunited schreef op 01 april 2004 @ 16:30:
-plaatje, etc.-
Verwijderd
[quote]Alieunited schreef op 01 april 2004 @ 16:30:
[afbeelding]
Prijs €1999
Heb deze TV vorig jaar december gekocht in Duitsland.
Ben er erg tevreden over.
De optie om hem na 3 weken retour te doen heb ik niet benut.
Cordless bleutooth desktop setje erbij icm met wireless lan en
perfect voor in de huiskamer.
[afbeelding]
Prijs €1999
Heb deze TV vorig jaar december gekocht in Duitsland.
Ben er erg tevreden over.
De optie om hem na 3 weken retour te doen heb ik niet benut.
Cordless bleutooth desktop setje erbij icm met wireless lan en
perfect voor in de huiskamer.
Verwijderd
Ja, ik moet zeggen dat ik ook last krijg van mijn oren, maar ik ga proberen nieuwe kussentjes te maken die iets ruimer vallen....slybas schreef op 02 april 2004 @ 08:18:
Ik heb gisteren die Lidl koptelefoon gekocht en heb hem nu al terug gebracht vanwege de volgende redenen:
Bass gaat bij mij niet vanzelf aan hoor
Geluidskwaliteit zal je voor 18 euro niet makkelijk beter/minder slecht vinden denk ik.
Verwijderd
Is er al iemand die meer kan vertellen over het 5.1 speakersetje van donderdag jl. van de LIDL? Hoe klinkt ie?
http://www.lidl.nl/nl/ind...0401.p.Luidsprekersysteem
http://www.lidl.nl/nl/ind...0401.p.Luidsprekersysteem
Ik heb laatst een netwerk adapter en socom 2 gekregen voor mijn ps2. Geweldig, beide... Alleen heb ik geen headset gekregen bij socom...
Ik vroeg mij af of iemand weet of de usb headset van typhoon(te koop bij Lidl) ook zou werken op mijn ps2 voor teamspeak?
Ik heb zelf gegoogled, maar heb niets kunnen vinden.
Ik vroeg mij af of iemand weet of de usb headset van typhoon(te koop bij Lidl) ook zou werken op mijn ps2 voor teamspeak?
Ik heb zelf gegoogled, maar heb niets kunnen vinden.
Dit is een Hiteker 1900ToaBi schreef op 02 april 2004 @ 08:04:
Weet iemand wat voor merk/type de DVD-speler van AH is?
Ticking away, the moments that make up a dull day
ik zie net de nieuwe actie van lidl voor 8 apr.
er staat een digitale camera in nytech nd-4020 voor 199,- iemand ervaringen met dit cameratje ofzow?
Digitale 4,0 camera
Vermogen: 2.272 x 1.704 Pixel
24 Bit kleurdiepte
Hoogwaardige 1/1.8" CCD-Sensor
3-Voudige optische zoom 35-105 mm
6-Voudige digitale zoom
1,6” TFT kleuren LCD-display voor het bekijken van uw foto’s
Audio-opname: met ingebouwde microfoon
Videofunctie: tot max. 3 min.
Zelfontspanner
Instelbare flitser met rode-ogen reductie
Werkt op 2 oplaadbare batterijen
In te stellen in verschillende kwaliteiten: precies/fijn, standaard en economy
Geschikt voor: Windows 98, ME, 2000, XP en OS 9.0 of latere versies van OS
Bijgeleverde software: USB-drive, MGI Photo Suite IV SE en Photo Vista .02
Incl. o.a. USB-kabel, video kabel, adapter, handboek, 64MB geheugenkaart, snellader, opbergtas en 4 oplaadbare batterijen
er staat een digitale camera in nytech nd-4020 voor 199,- iemand ervaringen met dit cameratje ofzow?
Digitale 4,0 camera
Vermogen: 2.272 x 1.704 Pixel
24 Bit kleurdiepte
Hoogwaardige 1/1.8" CCD-Sensor
3-Voudige optische zoom 35-105 mm
6-Voudige digitale zoom
1,6” TFT kleuren LCD-display voor het bekijken van uw foto’s
Audio-opname: met ingebouwde microfoon
Videofunctie: tot max. 3 min.
Zelfontspanner
Instelbare flitser met rode-ogen reductie
Werkt op 2 oplaadbare batterijen
In te stellen in verschillende kwaliteiten: precies/fijn, standaard en economy
Geschikt voor: Windows 98, ME, 2000, XP en OS 9.0 of latere versies van OS
Bijgeleverde software: USB-drive, MGI Photo Suite IV SE en Photo Vista .02
Incl. o.a. USB-kabel, video kabel, adapter, handboek, 64MB geheugenkaart, snellader, opbergtas en 4 oplaadbare batterijen
Wat verwacht je van die camera? 199 euro is niet veel maar volgens mij kun je beter iets meer neerleggen voor een goede camera. Die specs zeggen helemaal niets. Wat voor lens zit er bijvoorbeeld in?
[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 04-04-2004 19:23 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Over de ALDI tv met ingebouwde dvd-speler.Davitos schreef op 01 april 2004 @ 21:03:
[...]
Nee heb geen plaatje, zal deze week wel op de site komen, ik heb hem uit het foldertje, maar geen scanner![]()
tis een MTlogic misschien dat ie ergens op internet te vinden is.
Volgens my is MTlogic weer Audiosonic (http://www.audiosonic.nl). Hij staat hier: http://www.audiosonic.nl/pages/page5.html als CTDVD 37TX
Als iemand nog meer linkjes heeft?
[ Voor 5% gewijzigd door Not_Disclosed op 05-04-2004 15:30 ]
A life lived in fear is a life half lived
het is die tv wel ja, hij ziet er in het foldertje net zo uit.Not_Disclosed schreef op 05 april 2004 @ 15:26:
[...]
Over de ALDI tv met ingebouwde dvd-speler.
Volgens my is MTlogic weer Audiosonic (http://www.audiosonic.nl). Hij staat hier: http://www.audiosonic.nl/pages/page5.html als CTDVD 37TX
Als iemand nog meer linkjes heeft?
hij staat nu ook op de Aldi site
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_15/OFF01.HTM
Het zal ook wel AudioSonic zijn, heb al diverse producten van AudioSonic bij Aldi ooit gekocht. Waaronder 2 portable radio's en 1 TV.
Verwijderd
Voor mensen met zo`n headset: ik zei al dat ik ging proberen nieuwe kussens te maken voor de mijne omdat ik last van mijn oren kreeg na 1 a 2 uur.
Nou: het is gelukt! Met naald, draad en schuim mooie kussens gemaakt die om mijn oren heen vallen, comfortabeler zitten (zachter en ruimer). En het mooiste komt nog:
Het geluid is veeeel beter geworden: veel helderder!
Ben benieuwd of er audiofielen zijn met een verklaring? Situatie eerst: krappe dichte kussentjes die op de oren zelf rusten, nu ruime stoffen kussens die om het oor heen vallen.....

Edit: Bedankt Chingy!
Nou: het is gelukt! Met naald, draad en schuim mooie kussens gemaakt die om mijn oren heen vallen, comfortabeler zitten (zachter en ruimer). En het mooiste komt nog:
Het geluid is veeeel beter geworden: veel helderder!
Ben benieuwd of er audiofielen zijn met een verklaring? Situatie eerst: krappe dichte kussentjes die op de oren zelf rusten, nu ruime stoffen kussens die om het oor heen vallen.....
Edit: Bedankt Chingy!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 10:41 ]
Heb vandaag de dvd speler in aldi duitsland gehaald!! speelt werkelijk alles!
toppertje
toppertje
heb ong. anderhalfjaar geleden bij de Aldi een Medion digitale camera 4.1 megapix. voor € 269,- gekocht
inlc. alle accesoires ben er zeer tevreden mee, apparaat gaat als een trein; gebruik em dagelijks, 980 foto's geschoten, zelfde geheugenkaartje
de kwaliteit is super (voor mijn gebruik en technisch inzicht)
ps. heb hiervoor ook zo'n dure-sony-Dixonsgeval-ding gehad, binnen drie maanden stuk, een nieuwe opgestuurd gekregen; na 1 maand weer stuk! laten repareren, binnen twee weer weken stuk; weer nieuwe gehad, gaf binnen eerste dag alweer kuren, gelijk doorverkocht
(hoop dat ie nu wel wat door de beugel kan)
inlc. alle accesoires ben er zeer tevreden mee, apparaat gaat als een trein; gebruik em dagelijks, 980 foto's geschoten, zelfde geheugenkaartje
ps. heb hiervoor ook zo'n dure-sony-Dixonsgeval-ding gehad, binnen drie maanden stuk, een nieuwe opgestuurd gekregen; na 1 maand weer stuk! laten repareren, binnen twee weer weken stuk; weer nieuwe gehad, gaf binnen eerste dag alweer kuren, gelijk doorverkocht
(hoop dat ie nu wel wat door de beugel kan)
[ Voor 13% gewijzigd door XunFar op 06-04-2004 12:14 ]
[dit had ik in mijn eerdere bericht moeten plaatsen, mijn excuses indien ik irritaties heb gewekt, had wellicht ook wat subtieler gekund denk ik]
oh ja dvd-speler Mustek van de Aldi € 60,- regiovrij werkt nu al 2 jaar super op de slaapkamer
kan ik niet zeggen over de dure sony die in de woonkamer staat
lang leve de cheap stuff
oh ja dvd-speler Mustek van de Aldi € 60,- regiovrij werkt nu al 2 jaar super op de slaapkamer
kan ik niet zeggen over de dure sony die in de woonkamer staat
lang leve de cheap stuff
[ Voor 32% gewijzigd door XunFar op 06-04-2004 12:18 ]
1. Dit gaat over _actuele_ aanbiedingen, niet die van 1,5 jaar terug.
2. Je kan je reactie ook editten om iets bij te voegen. Handig joh.
3. Teveel smileys is nou niet echt bevoordelijk voor de leesbaarheid.
2. Je kan je reactie ook editten om iets bij te voegen. Handig joh.
3. Teveel smileys is nou niet echt bevoordelijk voor de leesbaarheid.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Als je tevreden bent met je product mag je dat wmb best even vertellen, maar niet op deze manier. taXoudanT, let even op je smilie gebruik en als je nog wat aan je post wilt toevoegen kun je gebruik maken van de edit functie.
sorry play; ik zal er voortaan rekening mee houden...
Verwijderd
Bij de Gamma is de volgende schotel in de aanbieding.

http://www.gammabouwmarkt.nl/elements/p21dgn15.jpg
Is dit wat? Maw is dit ding te 'tweaken' voor meer zenders zoals MTV en BBC.
Of weet iemand nog een ander merk rond dezelfde prijsklasse?

offtopic:
ik had net een tr gestuurd, desbetreffend over de titel.. Ik zie al een paar keer een aanbieding van verschillende ketens langs komen, dus niet alleen aldi + lidl.. is het dan niet verstandiger om een andere titel aan dit topic te gaan geven, aangezien het niet altijd over de aldi + lidl gaat.
/me weet niet als iemand de TR heeft gelezen, en misschien is het dan eigenlijk ook onnodig om hier te gaan reageren, daarom doe ik het offtopic.. Maar zo te zien zitten jullie (mods) hier ook
ik had net een tr gestuurd, desbetreffend over de titel.. Ik zie al een paar keer een aanbieding van verschillende ketens langs komen, dus niet alleen aldi + lidl.. is het dan niet verstandiger om een andere titel aan dit topic te gaan geven, aangezien het niet altijd over de aldi + lidl gaat.
/me weet niet als iemand de TR heeft gelezen, en misschien is het dan eigenlijk ook onnodig om hier te gaan reageren, daarom doe ik het offtopic.. Maar zo te zien zitten jullie (mods) hier ook
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik zat er ook aan te denken om dit te kopen, maar ik wil ook graag de BBC-kanalen ontvangen, en die kan je alleen met een grotere schotel( > 70 cm )ontvangenVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 12:28:
Dus dat gaat denk ik niet echt werken.
Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?
Die Elro ontvanger ken ik niet maar in het algemeen kun je beter een populairder merk nemen omdat daar meer alternatieven software voor is. Ook heeft deze geen Common Interface slot.Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 12:28:
[afbeelding]
Een Philips of Pioneer voor Canal-Digitaal is niet veel duurder en heeft de mogelijkheid tot leuke hooby-projecten.
In de duurdere prijsklasse kun je kiezen voor een Topfield of Dreambox.
Het beste ga je jezelf eerst goed informeren over alle mogelijkheden op de diverse internet sites.
Trouwens die foto klopt niet, de LNB (kop) zit er precies verkeerd om op gemonteerd.
BBC op Astra 28 Oost kun je afh. van waar je woont wel ontvangen met een 60cm schotel. Maar dan moet je hem wel daar op richten. Voor multifeed kun je beter een 80cm nemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Bigfoot op 06-04-2004 13:49 ]
Krijg net een Trekpleister krantje binnen, en ze hebben een HE DVD Rcorder te koop voor maar 269 Euro.
Specificaties:
Moderne en stijlvolle DVD recorder, waarmee u voortaan al uw favoriete TV programma's, fikms, voetbalwedstrijden, digitaal kunt vastleggen op DVD!!!
- Ingebouwde TV-tuner
- DVD+R, DVD+RW, opnemen vanaf VHS,DVD,TV, satelliet, MP3, CD og Photo CD.
- 5 Kwaliteitsinstellingen, die borg staan voor 1-6 uur opnametijd per disc.
- Neemt DVD+R, DVD+RW op.
- Speelt DVD Video, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW,, SVCD, CD-DA, MP3, CD-R en CD-RW af.
- Voortreffelijke, kristalheldere DVD-afspeling met progressieve scan
- Compatibel met Kodak Picture CD & JPEG leesbaar
- 2 Jaar garantie
Voor dat geld wil ik het wel proberen, alleen het merk ken ik absoluut niet
Denken jullie dat dit een miskoop is?
Specificaties:
Moderne en stijlvolle DVD recorder, waarmee u voortaan al uw favoriete TV programma's, fikms, voetbalwedstrijden, digitaal kunt vastleggen op DVD!!!
- Ingebouwde TV-tuner
- DVD+R, DVD+RW, opnemen vanaf VHS,DVD,TV, satelliet, MP3, CD og Photo CD.
- 5 Kwaliteitsinstellingen, die borg staan voor 1-6 uur opnametijd per disc.
- Neemt DVD+R, DVD+RW op.
- Speelt DVD Video, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW,, SVCD, CD-DA, MP3, CD-R en CD-RW af.
- Voortreffelijke, kristalheldere DVD-afspeling met progressieve scan
- Compatibel met Kodak Picture CD & JPEG leesbaar
- 2 Jaar garantie
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Pas op, Die goedkope dingen hebben vaak een Mono TV-tuner.VincentVega schreef op 07 april 2004 @ 18:04:
Krijg net een Trekpleister krantje binnen, en ze hebben een HE DVD Rcorder te koop voor maar 269 Euro.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 17:51 ]
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
goedkoop is meestal duurkoop.. en vergeet niet dat je bij die partijverkopen meestal niet zo'n lekkere garantie hebt.VincentVega schreef op 07 april 2004 @ 18:04:
Ik zou iets langer doorsparen en voor 100 euri meer een goeie kopen bij een erkende witgoed zaak (megapool bijvoorbeeld
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 17:51 ]
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Zoals misschien in het foldertje is gezien heeft de super volgende week een Medion DVD spelertje in de aanbieding (59 euro). Specs volgens de folder:
Op het plaatje is een DVD speler te bewonderen met het merkje 'Life' erop. Mijn vraag, wie kent dit apparaat, wie weet of het wat is? De laatste keer dat de Super een DVD-speler-actie had zijn een hele hoop van die apparaten teruggestuurd naar de fabriek, vandaar deze huiverige instellingGeschikt voor DVD+R/DVD+RW/DVD-R/DVD-RW/MP3/CD-R/CD-RW/Audio-CD/
Photo-CD/SVCD/VCD
Incl Scartkabel, multifunctionele afstandbediening en batterijen
Multifunctioneel display ()
OSD
Regio 2
Met gratis 'Pippi zet de boel op stelten' en 'Strictly Ballroom' op DVD
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 18:03 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Bij de aldi hebben ze nu volgende week (vanaf 14 april) een Digitale DVD home-cinema systeem voor €179..
Specs:
- 5 speakers (elk 50 watt RMS) en 1 subwoofer (100 watt)
- versterker met 350 Watt RMS/ sinusvermogen
- leest: DVD+R, DVD+RW DVD-R, DVD-RW, VCD, SVCD, Audio CD, CDR, CDRW,
Photo-cd en Mp3/WMA-CD
- 75 ohm aansluiting
- pal/ntsc compatible
- RDS tuner met FM/aM stereo met 30 programmeerbare zenders
- DTS meerkanaals-toonsystem
- 11 surround modi
- decoder voor Dolby Digital
- multi-functiedisplay
- uitgebreide aansluitmogelijkheden
- incl. scartkabel
- 2 in hoogste verstelbare luidsprekerstandaards
- multifunctionele IR afstandsbediening
Zou dit wat zijn?, omdat ik al lang op zoek ben naar een Home Cinema syteem, en deze ziet er goed uit, en heeft een goede prijs!
Specs:
Photo-cd en Mp3/WMA-CD
- 75 ohm aansluiting
- pal/ntsc compatible
- 11 surround modi
- multi-functiedisplay
- incl. scartkabel
Zou dit wat zijn?, omdat ik al lang op zoek ben naar een Home Cinema syteem, en deze ziet er goed uit, en heeft een goede prijs!
Ik denk dat dit een heel aardig setje is. Het belangrijkste is dat ie DVD+ en - leest, en DTS ondersteunt. Een geïntegreerde 350 Watt RMS (!) versterker vind ik trouwens wel veel zeg! Ik vraag me af of dat wel klopt.Psboy schreef op 08 april 2004 @ 15:14:
Bij de aldi hebben ze nu volgende week (vanaf 14 april) een Digitale DVD home-cinema systeem voor €179..
Specs:
Photo-cd en Mp3/WMA-CD
- 75 ohm aansluiting
- pal/ntsc compatible
- 11 surround modi
- multi-functiedisplay
- incl. scartkabel
Al met al zal het geen slechte koop zijn, en anders breng je 'm gewoon terug.
Nederlander in België
Ik heb hem woensdag gekocht en ik moet zeggen dat het een prima ding is.
Goed beeld.
De ingebouwde DVD speler draait alles behalve MP3 DVD's maar dat doen de meeste niet.
Voor op de slaapkamer aan een TV beugel is het een perfect toestel.
De digitale uitgang werkt ook prima even getest met mijn inspire 5500.
DTS heb ik nog niet getest maar ik neem aan dat dit ook wel goed zit.
Iedergeval wel 3 jaar garantie niet slecht, met een afschrijving van €4,69 per maand.
Goed beeld.
De ingebouwde DVD speler draait alles behalve MP3 DVD's maar dat doen de meeste niet.
Iedergeval wel 3 jaar garantie niet slecht, met een afschrijving van €4,69 per maand.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd
Is toch dezelfde die in December is verkocht, scheen nogal aardig te beuken <- positief dus.Elektronicanet schreef op 08 april 2004 @ 16:04:
[...]
Ik denk dat dit een heel aardig setje is. Het belangrijkste is dat ie DVD+ en - leest, en DTS ondersteunt. Een geïntegreerde 350 Watt RMS (!) versterker vind ik trouwens wel veel zeg! Ik vraag me af of dat wel klopt.
Al met al zal het geen slechte koop zijn, en anders breng je 'm gewoon terug.
Voor dat geld kun je beter een ander setje halen.Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 12:28:
[afbeelding]
Digit-all world sci-2100 met x-crypt (alle coderingen+emulatie)
en 2 ci-sloten, linux ontvanger zaptijd onder 1 sec, optische DTS uitgang € 219,-
Schotel van 80Cm € 39,-
Monoblock Lnbf (astra hotbird) € 40,-
Muurbeugel € 10,-
20 Meter coax + 2 F connectoren € 10,-
eventueel een seca 2 kaart € 69,-
Hiermee ben je goedkoper uit of met SECA 2 kaart net iets duurder
Maar je kan wel de Astra en hotbird ontvangen en je hebt x-crypt welke via een nulmodem kabel te updaten is.
Eurosport (ESP NL) en de BBC zijn gratis te ontvangen op de hotbird ( Legaal!!)
Geloof me als je eenmaal een schotel hebt kun je niet meer zonder, echt kwaliteits beeld.
Als je een seca2 kaart koopt zijn de kosten € 15 per jaar voor het set-top pakket, wil je ook discovery enz. dan betaal je € 6,50 per maand voor het basis pakket de 15 euro per jaar vervalt dan.
Ik betaalde hier € 16,20 aan upc voor klote kwaliteit nu betaal ik minder voor meer kwaliteit.
[ Voor 25% gewijzigd door fast-server op 08-04-2004 16:26 ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
volgende week in de aldi:
MP3-speler/recorder
• Eenvoudig overbrengen van MP3- muziek- gegevens vanaf cd-speler of pc naar de speler
• 128 MB opslagcapaciteit (intern)
• Directe opname van MP3-bestanden vanaf CD-speler zonder PC
• Ook te gebruiken als dicteerapparaat : voice recording via ingebouwde microfoon en luidspreker
• Dotmatrix LCD-display met blauwe achtergrondverlichting
• 3D-geluid voor alle voorinstellingen
• MP3- en WMA-bestanden kunnen worden afgespeeld
• 5 voorgedefinieerde geluidsinstellingen (Normaal, Pop, Jazz, Rock, Klassiek)
• USB-kabel voor eenvoudige overdracht van pc -> MP3-speler.
€109
Heeft iemand dit ding al? wat vinden julie ervan? goeie koop, slechte koop?
meer info op: www.aldi.be
TNX for info
MP3-speler/recorder
• Eenvoudig overbrengen van MP3- muziek- gegevens vanaf cd-speler of pc naar de speler
• 128 MB opslagcapaciteit (intern)
• Directe opname van MP3-bestanden vanaf CD-speler zonder PC
• Ook te gebruiken als dicteerapparaat : voice recording via ingebouwde microfoon en luidspreker
• Dotmatrix LCD-display met blauwe achtergrondverlichting
• 3D-geluid voor alle voorinstellingen
• MP3- en WMA-bestanden kunnen worden afgespeeld
• 5 voorgedefinieerde geluidsinstellingen (Normaal, Pop, Jazz, Rock, Klassiek)
• USB-kabel voor eenvoudige overdracht van pc -> MP3-speler.
€109
Heeft iemand dit ding al? wat vinden julie ervan? goeie koop, slechte koop?
meer info op: www.aldi.be
TNX for info
Wat ik erover schreef in een ander topic:VincentVega schreef op 07 april 2004 @ 18:04:
Specificaties:
*knip*
GFM schreef op 01 april 2004 @ 20:43:
Mijn tante had zo'n ding gehaald, maar wat een pokke dingen zijn dat zeg
De knoppen voelen goedkoop, de cd lade klinkt goedkoop, het apparaat maakt een verschrikkelijke herrie tijdens het draaien (je hoort zowel het loopwerk van de speler als de cooler die continu draait).
Verder speelt dat ding SVCD's haperend af..
Ik heb mijn tante bevolen dat ding terug te brengenNu staat er een Philips 737
Is dat beeld niet ontzettend kleinfast-server schreef op 08 april 2004 @ 16:09:
Goed beeld.
Nederlander in België
Verwijderd
Kheb een vraag over de Home Cinema Set die ze binnenkort verkopen bij de ALDI.
Weet iemand of deze een digitale/analoge ingang heeft zodat ik ook mij pc hierop kan aansluiten en heeft dit type in tegenstelling tot zijn voorganger wel een DTS-Decoder.
Alvast bedankt
,
Lars
Weet iemand of deze een digitale/analoge ingang heeft zodat ik ook mij pc hierop kan aansluiten en heeft dit type in tegenstelling tot zijn voorganger wel een DTS-Decoder.
Alvast bedankt
Lars
Naar wat ik gehoord heb heeft het deze NIET. Zowiezo hebben de goedkopere sets dit meestal niet.Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 18:23:
Kheb een vraag over de Home Cinema Set die ze binnenkort verkopen bij de ALDI.
Alvast bedankt,
Lars
Verwijderd
Hmm, maar wat verstaan ze dan onder uitgebreide aansluitmogelijkhedenBor_de_Wollef schreef op 08 april 2004 @ 18:26:
[...]
Naar wat ik gehoord heb heeft het deze NIET. Zowiezo hebben de goedkopere sets dit meestal niet.
Lars
Da's pure reclamepraatVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 21:03:
[...]
Hmm, maar wat verstaan ze dan onder uitgebreide aansluitmogelijkhedenzoals in de folder van Aldi vermeld .
Lars
[ Voor 84% gewijzigd door Wormaap op 08-04-2004 21:06 ]
Ticking away, the moments that make up a dull day
Verwijderd
Koop merk ontvanger (Bijv: Topfield) , als je weet wat van amateurs bij de Gamma, de LNB op de foto zit verkeerd omVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 12:28:
[afbeelding]
En ze adverteren met "Ontvangst van Hotbird en Astra, Hoe kan dat nou met een enkele LNB (Die verkeerd om zit
Een complete Topfield set bieden wij al aan voor €399,- dus behoorlijk in de buurt denk ik
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 21:14 ]
Vanaf 15 april heeft de Lidl een camping satelliet-ontvangstset in de aanbieding: http://www.lidl.nl/nl/ind...gitale_camping_satelliet_
Is dit een leuk setje om mee te nemen op vakantie, of kan ik beter doorsparen voor een betere set? (ik maak mij vooral zorgen over de receiver, er staat nergens dat je RTL e.d. kan ontvangen)Digitale camping satelliet
Altijd de beste digitale ontvangst zowel thuis, op de camping of zelfs in de auto
Voorgeprogrammeerd voor Astra, Hotbird en Sirius
Signaalmeter voor het optisch en akoestisch uitlijnen van de satelliet
Verschillende montage-toebehoren
Incl. satellietkompas
4000 zendergeheugenplaatsen
Digitale radio ontvangst
On screen display
2 x euroscart, 2x audio output, cinch stereo
12 / 24 Volt input
Video text, kinderbeveiliging
Incl. o.a. infrarood afstandsbediening, 10 meter
coaxkabel, wandbevestigingsset, ovale kunststof schotel
119,00 *
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
RTL kan je zo te zien niet ontvangen, want er wordt nergens over een Common Interface gesproken. Is dus een ontvanger die alleen FTA (free to air) zenders kan ontvangen. Ik had er eerlijk gezegd ook niet op gerekend afgaande op die prijsResistor schreef op 08 april 2004 @ 21:19:
Vanaf 15 april heeft de Lidl een camping satelliet-ontvangstset in de aanbieding: http://www.lidl.nl/nl/ind...gitale_camping_satelliet_
[...]
Is dit een leuk setje om mee te nemen op vakantie, of kan ik beter doorsparen voor een betere set? (ik maak mij vooral zorgen over de receiver, er staat nergens dat je RTL e.d. kan ontvangen)
He who controls the Spice, controls the Universe.
Deze heb ik dus gehaald! Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee. Ik heb er een apart topic voor geopend met wat info en foto's:Crvdwoestijne schreef op 28 maart 2004 @ 23:13:
Vanaf maandag 5 april is er bij Aldi-Süd in Duitsland een Tevion (huismerk) DVD/Divx/Progressive scan speler te koop:
- Gebruikelijke DVD, CD, DVD-R en +R
- MP3, WMA mogelijkheid
- XviD
- Divx 3.11, 4.0x, 5.0x tot 4 MBit datarate
- Progressive scan
- Optische en coaxiale uitgang
- Svhs uitgang
Dat lijkt me wel een leuke koop voor 76 Euro.![]()
Is er iemand die ervaring met dit ding heeft?
edit: scan toegevoegd:
[afbeelding]
Is dus duidelijk anders dan die bij de Aldi Nord in Frankrijk te koop is

Tevion DVD-4000
[ Voor 7% gewijzigd door baldbelow op 08-04-2004 22:47 ]
Toch welVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 21:12:
[...]
Maar lijkt mij dat dit een ALDI/LIDL draadje is dus hoort dit er niet echt in thuis, mjah.
Openingspost
Dus ook al gaat de titel over ALDI's en LIDL's, dit topic is er ook voor de praxis/karwei/blokker enz enz enz. aanbiedingen.
ARME AOW’er
Verwijderd
Lol sorry
.....
Maar het blijft [DOM] van de Gamma om de LNB verkeerd om te monteren en deze te fotograferen
....
en ik vindt het TE duur voor wat het is. maar dat was al gemeld geloof ik.
____
Morgen hoor ik de Revieuws van de LIDL digi cam 4MP.
Maar het blijft [DOM] van de Gamma om de LNB verkeerd om te monteren en deze te fotograferen
____
Prima camera als je hem gebruikt voor vakantie/verjaardagen/etc. Niet geschikt om foto's mee te maken die je altijd in FG kunt posten. Heb zelf de 3.1 versie en die bevalt me prima.Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:42:
Lol sorry.....
Maar het blijft [DOM] van de Gamma om de LNB verkeerd om te monteren en deze te fotograferen....
De schotel enz. lijkt me inderdaad wat duur. Zelf heb ik voor iets meer i.m.o. wat beters bij de vakhandel vandaan gehaald. Ook een vrij onbekend merk, XSAT, maar wel goed.
ARME AOW’er
Verwijderd
quote:
maniacshouse schreef op 06 april 2004 @ 12:28:
[afbeelding]
Zit trouwens een prima decoder bij , op de de doos staat dat hij van Elro is maar het is een Strong 8000 is trouwens ook weer gelijk aan Philips, type weet ik zo ff niet.
Met een "goede" kaart is hij wel te tweaken. =;-)
maniacshouse schreef op 06 april 2004 @ 12:28:
[afbeelding]
Zit trouwens een prima decoder bij , op de de doos staat dat hij van Elro is maar het is een Strong 8000 is trouwens ook weer gelijk aan Philips, type weet ik zo ff niet.
Met een "goede" kaart is hij wel te tweaken. =;-)
Verwijderd
Strong
.... Tsjah... philips is te tweaken maar reken er maar niet te veel van... met een hoop Gekloot kan je een motor sturen... (De DSX 6073)
Koop Topfield/Samsug/Humax hierbij kun je je eigen CI module kiezen en ga maar los like Magic/Axas/MATRIX/Dragon/etc/etc... nou dat hoef je met je Strong/elro/philips niet te doen hoor.

Koop Topfield/Samsug/Humax hierbij kun je je eigen CI module kiezen en ga maar los like Magic/Axas/MATRIX/Dragon/etc/etc... nou dat hoef je met je Strong/elro/philips niet te doen hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 23:17 ]
Ik heb ook zo'n ding en ik vond dat hij ontzettend slechte foto's maakte. Alleen bij stralend weer maakte het apparaat redelijke foto's maar als je eenmaal binnen bezig ging, niet te geloven. Ook moest ik om 1 goede foto te krijgen 3 foto's maken. Daarbij duurde het een eeuwigheid voordat de camera een foto maakte als je de knop indrukt. Op de vara site had ik een stukje gevonden over klachten en heb toen gemaild met Medion. Dit hadden ze te zeggen:taXoudanT schreef op 06 april 2004 @ 11:37:
heb ong. anderhalfjaar geleden bij de Aldi een Medion digitale camera 4.1 megapix. voor € 269,- gekocht
Je kon volgens de site ook je geld terug krijgen. Dat laatste heb ik natuurlijk gedaan, de 5 megapixel camera is nl nauwelijks beter dan de 4.1. Ik kreeg de volle 289 euro terug!Indien uw camera een van de volgende modelnummers heeft, MD5995, MD6000, MD7425, MD9700 of MD9801, dan kunnen we deze camera omruilen. De nieuwe camera die u krijgt, is de 5.0 megapixel (MD2998). Hiervoor hebben we de volgende gegevens van u nodig, zodat wij u een klantnummer kunnen geven en het verder af kunnen handelen.
Heb toen voor 425 euro een Canon G5 gekocht. Niet te geloven wat een verschil, alleen maar goede foto's.
Verwijderd
[quote]Resistor schreef op 08 april 2004 @ 21:19:
[...]
Welke zenders kan je free to air ontvangen en hoe is de ontvangst?
[...]
Verwijderd
289 tegenover 425=127 eurie.Red devil schreef op 09 april 2004 @ 09:46:
Je kon volgens de site ook je geld terug krijgen. Dat laatste heb ik natuurlijk gedaan, de 5 megapixel camera is nl nauwelijks beter dan de 4.1. Ik kreeg de volle 289 euro terug!
Heb toen voor 425 euro een Canon G5 gekocht. Niet te geloven wat een verschil, alleen maar goede foto's.
Als ik 147% extra te besteden heb voor een auto heb ik ook een betere, snellere en veiligere auto, dus het is appels met peren vergelijken.
Verwijderd
Eeumm ik denk dat je een rekenvaudt maakt, volgens mij is het verschil 136 euri en komt dat neer op ca 50%. Het argument blijft natuurlijk wel overeind
Kwaliteit van foto's heeft vrijwel niets met het aantal megapixels te maken maar meer met de lens / gebruikte techniek etc. Logisch dat de G5 stukken beter is, je vergelijkt hem nu met een bagger aldi toestel. No offence maar dat is gewoon geen vergelijking.Red devil schreef op 09 april 2004 @ 09:46:
[...]
Je kon volgens de site ook je geld terug krijgen. Dat laatste heb ik natuurlijk gedaan, de 5 megapixel camera is nl nauwelijks beter dan de 4.1. Ik kreeg de volle 289 euro terug!
Verwijderd
IK lees hierboven dat ik mijn Medion 4.1 megapixel camera kan omruilen voor een nieuwer/beter model.
Waar kan ik dit doen want dat wil ik natuurlijk ook wel!
Ik moet zeggen dat ik de foto's van onze camera niet slecht vind.
Maar als ik voor nop mijn camera kan ruilen voor een nieuwer/beter model dan zeg ik natuurlijk geen nee...!
Maar als ik voor nop mijn camera kan ruilen voor een nieuwer/beter model dan zeg ik natuurlijk geen nee...!
Kruidvat heeft zo'n Home-Cinema set in de aanbieding, 99,95. Je krijgt dan een 5.1 set en een DVD-speler.

Is dit want, want ik ben van plan om een 5.1 of 6.1 aan te schaffen, en ik had mijn ogen op de Creative 6700 6.1, kost 75 euro. Nu zie ik dus deze cinemaset voor 99,95

Is dit want, want ik ben van plan om een 5.1 of 6.1 aan te schaffen, en ik had mijn ogen op de Creative 6700 6.1, kost 75 euro. Nu zie ik dus deze cinemaset voor 99,95
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ok, de vergelijking is scheef omdat die Canon een stuk duurder is. Maar ik weet 100% zeker dat de vlieger ook op zou gaan als je de Aldi camera zou vergelijken met andere camera's in dezelfde prijsklasse.Bor_de_Wollef schreef op 09 april 2004 @ 11:04:
[...]
Kwaliteit van foto's heeft vrijwel niets met het aantal megapixels te maken maar meer met de lens / gebruikte techniek etc. Logisch dat de G5 stukken beter is, je vergelijkt hem nu met een bagger aldi toestel. No offence maar dat is gewoon geen vergelijking.
Die aldi camera maakte gewoon structureel slechte foto's. Dat ik gelijk een dikke Canon G5 heb gekocht ipv een camera voor 279 euro (het geld wat ik terugkreeg) wil meer zeggen over de frustraties die ik had met mijn Aldi cam waardoor ik perse een "perfecte" camera wilde hebben.
Daarbij is het sowieso een goede keuze om dat ding om te ruilen (mits deze voldoet aan het serienr) omdat je voor 279 euro nu meer camera kunt krijgen dan vorig jaar.
Je moet even een mailtje sturen naar: CE-SupportNL@medion.com met vermelding van je gegevens + serienr van je camera. Daarna de reply bende uitprinten en dan naar de Aldi gaan met je bon.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:13:
IK lees hierboven dat ik mijn Medion 4.1 megapixel camera kan omruilen voor een nieuwer/beter model.
Verwijderd
hebben ze die 5mp camera's nog bij de aldi liggen dan?
want ik hoef mijn geld niet terug.
Ik heb liever een nieuwer model van de camera
Vanaf volgende week (14) woensdag is er een Home Cinema set van Medion in de aanbieding bij de Aldi voor 179 euro?
Is het wat?
Is die al eens geweest?
Kan je beter een paar tientjes meer uitgeven en voor een Philips set gaan?
Let the scushelbut begin!
spec's
Digitale DVD home-cinema systeem
• 5 speakers (elk 50 Watt RMS)
en 1 subwoofer (100 Watt)
• versterker met 350 Watt
RMS/sinusvermogen
• Leest: DVD+R, DVD+RW, DVD-R,
DVD-RW, VCD, SVCD, Audio CD, CDR,
CDRW, Photo-CD en MP3/WMA-CD
• 75 Ohm aansluiting
• PAL/NTSC compatible
• RDS-tuner met FM/AM-stereo
met 30 programmeerbare zenders
• DTS meerkanaals-toonsysteem
• 11 surround modi
• decoder voor Dolby Digital
• multi-functiedisplay
• uitgebreide aansluitmogelijkheden
• incl. scartkabel, 2 in hoogte verstelbare
luidsprekerstandaards en
multifunctionele
IR-afstandsbediening
• (incl. 3.-verwijderingsbijdrage)
per stuk
179.-
Link: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/OFF01.HTM
Is het wat?
Is die al eens geweest?
Kan je beter een paar tientjes meer uitgeven en voor een Philips set gaan?
Let the scushelbut begin!
spec's
Digitale DVD home-cinema systeem
• 5 speakers (elk 50 Watt RMS)
en 1 subwoofer (100 Watt)
• versterker met 350 Watt
RMS/sinusvermogen
• Leest: DVD+R, DVD+RW, DVD-R,
DVD-RW, VCD, SVCD, Audio CD, CDR,
CDRW, Photo-CD en MP3/WMA-CD
• 75 Ohm aansluiting
• PAL/NTSC compatible
• RDS-tuner met FM/AM-stereo
met 30 programmeerbare zenders
• DTS meerkanaals-toonsysteem
• 11 surround modi
• decoder voor Dolby Digital
• multi-functiedisplay
• uitgebreide aansluitmogelijkheden
• incl. scartkabel, 2 in hoogte verstelbare
luidsprekerstandaards en
multifunctionele
IR-afstandsbediening
• (incl. 3.-verwijderingsbijdrage)
per stuk
179.-
Link: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/OFF01.HTM
American Express vraagbaak
[quote]Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:49:
En hoe zit dat met de ontvangst op bijvoorbeeld een boot die een beetje deining heeft? ( paar graden bak- en stuurboord)Resistor schreef op 08 april 2004 @ 21:19:
[...]
American Express vraagbaak
Je krijgt dan via Medion een nieuwe. Maar volgens mij vind je voor die 289 overal betere camera's. Ik heb mijn G5 bij deze winkel weg, zijn vrij goedkoop:Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 12:12:
hebben ze die 5mp camera's nog bij de aldi liggen dan?
http://www.kamera-express.nl/shop.asp?shop=digitaal
Je hebt niet per se een Common Interface (CI) nodig om RTL te ontvangen. Je hebt ook ontvangers zonder CI die een kaartje kunnen laden. Je bent wel beperkter in je (ontvangst-)mogelijkheden. Maar als het alleen voor de standaard zenders van Canal Digital gaat, is dat nog wel te doen.MST_Morpheus schreef op 08 april 2004 @ 21:40:
[...]
RTL kan je zo te zien niet ontvangen, want er wordt nergens over een Common Interface gesproken. Is dus een ontvanger die alleen FTA (free to air) zenders kan ontvangen. Ik had er eerlijk gezegd ook niet op gerekend afgaande op die prijs
Maar dan moet je wel die kaart kunnen laden en dat staat bij deze aanbieding nergens. Dus in de winkel kijken of dat kan.....
An 11 is a 10 that swallows
Stinger_Ventura schreef op 09 april 2004 @ 13:08:
Kortom, een deinende boot en een satelietontvanger is niet zo'n leuke combinatie.
De sateliet hangt ergens ca. 30.000 km vanaf de aarde. Een paar graden verschil.... moet je eens omrekenen hoeveel kilometer dat uiteindelijk is.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:49:
En hoe zit dat met de ontvangst op bijvoorbeeld een boot die een beetje deining heeft? ( paar graden bak- en stuurboord)
Kortom, een deinende boot en een satelietontvanger is niet zo'n leuke combinatie.
[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 09-04-2004 18:13 ]
ARME AOW’er
ik ben het niet met je eens; de Medion 4.1 mp is voor mijn gebruik een uitstekend toestel, het kan zijn dat uw toestel haperingen toonde; dat kan elk soort/merk camera overkomen! Een kwestie van fabrieksfouten. Hoe duur of kwalitief het toestel ook is. Je kan moeilijk van een camera verwachten dat ie zomaar met een druk op de knop 'mooie' klikjes voor je schiet. Het is de fotograaf zelf die bepaald hoe mooi een plaatje moet zijn. De kwaliteit zit em niet in de prijs of merk.Red devil schreef op 09 april 2004 @ 12:02:
[...]
Ok, de vergelijking is scheef omdat die Canon een stuk duurder is. Maar ik weet 100% zeker dat de vlieger ook op zou gaan als je de Aldi camera zou vergelijken met andere camera's in dezelfde prijsklasse.
Die aldi camera maakte gewoon structureel slechte foto's. Dat ik gelijk een dikke Canon G5 heb gekocht ipv een camera voor 279 euro (het geld wat ik terugkreeg) wil meer zeggen over de frustraties die ik had met mijn Aldi cam waardoor ik perse een "perfecte" camera wilde hebben.
Daarbij is het sowieso een goede keuze om dat ding om te ruilen (mits deze voldoet aan het serienr) omdat je voor 279 euro nu meer camera kunt krijgen dan vorig jaar.
De Canon is inderdaad een kwalitatief goed toestel, de vergelijking is - zoals eerder is aangeven - niet eerlijk. Met de standaard instellingen kun je inderdaad leuke fotootjes schieten. Alles is tot in de puntjes uitgewerkt voor de gebruiker, en daar leg je ook een fiks bedrag voor neer. Het is maar waar je voor kiest...
Ik heb de 5MP camera van de ALDI (gekocht door mijn ouders als vervanging van de door mijn pa gemolde FinePix 2600Zhebben ze die 5mp camera's nog bij de aldi liggen dan?
Wordt vervolgd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
a) In mijn naaste omgeving heb ik toendertijd een aldi-camera hype gestart. Door mijn toedoen zijn er toen wel 5 camera's gekocht door mensen om mij heen.taXoudanT schreef op 10 april 2004 @ 01:40:
[...]
ik ben het niet met je eens; de Medion 4.1 mp is voor mijn gebruik een uitstekend toestel, het kan zijn dat uw toestel haperingen toonde; dat kan elk soort/merk camera overkomen! Een kwestie van fabrieksfouten. Hoe duur of kwalitief het toestel ook is. Je kan moeilijk van een camera verwachten dat ie zomaar met een druk op de knop 'mooie' klikjes voor je schiet. Het is de fotograaf zelf die bepaald hoe mooi een plaatje moet zijn. De kwaliteit zit em niet in de prijs of merk.
Van die 5 is er 1 die ""tevreden"' is. Al die andere 4 mensen willen hun geld terug/andere camera.
b) Waarom denk je dat Medion de serienrs van bepaalde 4MP camera's bekend maakt? Ik kan maar 1 reden bedenken en dat is die serie gewoon bagger is. Teveel mensen met problemen en klachten.
En ik wil wel dat een camera met een druk op de knop mooie foto's maakt, althans in de meeste gevallen. Ik wil niet, zoals bij de aldi-cam, 3 a 4 foto's maken om 1 redelijke eruit te vissen. Dat is toch belachelijk???
Ik ben ook benieuwd naar de home cinema set van de aldi. Heeft iemand er ervaring mee?
Verwijderd
Ik heb vandaag gebeld met MEDION. De set heeft inderdaad geen digitale ingangen. Een kennis van mij heeft zijn voorganger gekocht. De set voldoet voldoende voor films, qua muziek vond ik hem ietwat tegenvallen, ik ben de set van mn vader gewend: Sony STR-DE 675 i.c.m Sony SAVE335. Zoals ik al eerder zei voldoet de set prima voor films en is hij zijn geld zeker waard (in zijn eigen prijsklasse).toktokcity schreef op 10 april 2004 @ 18:20:
Ik ben ook benieuwd naar de home cinema set van de aldi. Heeft iemand er ervaring mee?
Opmerkelijk: Ik zag de set ook voorbijkomen op een Duitse site voor 129 euro
je ontvangt alleen, met jou theorie zou je alleen op 1 en dezelfde plek kunnen ontvangenGuardianAngel schreef op 09 april 2004 @ 18:12:
Stinger_Ventura schreef op 09 april 2004 @ 13:08:
[...]
De sateliet hangt ergens ca. 30.000 km vanaf de aarde. Een paar graden verschil.... moet je eens omrekenen hoeveel kilometer dat uiteindelijk is.
Nee, want je richt immers je schotel op de sateliet.Sjoak schreef op 10 april 2004 @ 18:58:
[...]
je ontvangt alleen, met jou theorie zou je alleen op 1 en dezelfde plek kunnen ontvangen
Ik heb hem nu thuis maar over een aantal weken gaat hij mee naar Zuid-Frankrijk. Met behulp van de 'sattelite-finder' zoek ik daar de ASTRA en kan ik fijn voetballen kijken.
Als ik de schot 1 cm naar links of rechts of naar beneden naar boven beweeg is de ontvangst helemaal 0. Kan er ook niets aan doen maar het is wel waar.
ARME AOW’er
Nogmaals, het aantal megapixels zegt vrijwel geen ruk over de fotokwaliteit.Dr. Strangelove schreef op 10 april 2004 @ 08:51:
[...]
en de kwaliteit van de foto's is belachelijk slecht voor een 5MP cam.
Wordt vervolgd
Welke site? .. ik ben namelijk wel benieuwd, aangezien ik m wil kopen bij de Aldi, en niet genaaid wil wordenVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 18:41:
[...]
Ik heb vandaag gebeld met MEDION. De set heeft inderdaad geen digitale ingangen. Een kennis van mij heeft zijn voorganger gekocht. De set voldoet voldoende voor films, qua muziek vond ik hem ietwat tegenvallen, ik ben de set van mn vader gewend: Sony STR-DE 675 i.c.m Sony SAVE335. Zoals ik al eerder zei voldoet de set prima voor films en is hij zijn geld zeker waard (in zijn eigen prijsklasse).
Opmerkelijk: Ik zag de set ook voorbijkomen op een Duitse site voor 129 euro.
Idd, het aantal megapixels bepaalt volgens mij hoe groot een afbeelding standaard word (in pixels), compressie etc. daargelaten.Bor_de_Wollef schreef op 10 april 2004 @ 19:29:
[...]
Nogmaals, het aantal megapixels zegt vrijwel geen ruk over de fotokwaliteit.
Het is de hardware die bepaald hoe de foto's worden. Ik durf met zekerheid te stellen dat mijn Sony DSC-S85 (4.1 megapixel) betere foto's maakt dan die 5.0 megapixel van Medion.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Volg het topic al een tijdje, en wou dan toch even reageren op deze aanbieding;YellowNeck schreef op 09 april 2004 @ 11:18:
Kruidvat heeft zo'n Home-Cinema set in de aanbieding, 99,95. Je krijgt dan een 5.1 set en een DVD-speler.
[afbeelding]
een vriend van me had deze set gekocht. Opzich wel aardig, ware het niet dat een deel van zijn originele dvd's afspeelden. Hij kwam in het talen menu, en dat was het dan ook. Het ging hierbij om de dvd's van Finding Nemo en Pirates of the C.
Beide dvd's deden het bij mij perfect.
Hij heeft uiteindelijk het setje terug gebracht, en netjes zijn geld terug gekregen
Verwijderd
Zoals al eerder gepost stel ik mij ook de vraag of ik voor de Home Cinema Set van de Aldi moet gaan of wat meer moet betalen voor een merk ding.
Met de Medion computer van de Aldi heb ik geen problemen... Maar ja, is dat met al t Medion spul zo.
Wat zijn trouwens de prijzen van een vergelijkbare set met een merkje er op? en wat zijn nou precies de verschillen tussen die sets en de Medion set?
Somebody help me!!!!
Met de Medion computer van de Aldi heb ik geen problemen... Maar ja, is dat met al t Medion spul zo.
Wat zijn trouwens de prijzen van een vergelijkbare set met een merkje er op? en wat zijn nou precies de verschillen tussen die sets en de Medion set?
Somebody help me!!!!
Verwijderd
Wat is eigelijk het orginele merk van die DVD speler want ik heb er eigelijk ook wel intresse in voor op mijn slaapkamer
Medion richt zich op de niet veel eissende huis-tuin-en-keuken gebruikers. OFtewel, Het apparaat doet wat 'ie moet doen, zonder al te veel extra's en ingewikkelde dingen. Zoals bijd e Medion PC's wordt niet alles getest, om zo de kosten te drukken. Daardoor zijn er soms producten die niet naar behoren werken. Gelukkig is de service van Medion goed, ke kunt het product laten vervangen of repareren. Wil je dat niet? Dan ga je terug naar de Aldi en zegt dat je niet tevreden bent met het product. Je krijgt dan zonder problemen je geld terug.
Voor een home cinema set, is de kwaliteit belangrijk, het hangft af van de gebruiker. Wil je rijk bioscoop geluid, met extreem goed geluid, dan moet je geen Medion nemen. Vaak zijn de boxen niet krachtig genoeg, hebben niet het juiste frequentie bereik. Ook speciale instellingen zul je niet al te vaak tegenkomen, oftewel, ben je geen fan van Dolby Surround, hoeft alles niet extreem goed te klinken, maar moet het wél betaalbaar zijn, neem Medion.
Wil je kwaliteit, dan zul je er wat meer voor neer moeten leggen. Het is een kwestie van persoonlijke smaak, probeer het gewoon. Valt het Medion setje tegen, dan breng je het terug. Zo simpel is het.
Eigenlijk zou je een vergelijkingsonderzoek moeten doen. Ik had eerst de standaard geluidskaart gebruikt, die bij de Medion PC zat. Goede kwaliteit, niets op aan te merken. Maar toen ik mijn Creative kaart erin deed, was het geluid helder, de bass dieper.
Je merkt het dus pas als je meer gewent bent, maar ben je niet veel eissend, is de Medion een prima keuze!
Voor een home cinema set, is de kwaliteit belangrijk, het hangft af van de gebruiker. Wil je rijk bioscoop geluid, met extreem goed geluid, dan moet je geen Medion nemen. Vaak zijn de boxen niet krachtig genoeg, hebben niet het juiste frequentie bereik. Ook speciale instellingen zul je niet al te vaak tegenkomen, oftewel, ben je geen fan van Dolby Surround, hoeft alles niet extreem goed te klinken, maar moet het wél betaalbaar zijn, neem Medion.
Wil je kwaliteit, dan zul je er wat meer voor neer moeten leggen. Het is een kwestie van persoonlijke smaak, probeer het gewoon. Valt het Medion setje tegen, dan breng je het terug. Zo simpel is het.
Eigenlijk zou je een vergelijkingsonderzoek moeten doen. Ik had eerst de standaard geluidskaart gebruikt, die bij de Medion PC zat. Goede kwaliteit, niets op aan te merken. Maar toen ik mijn Creative kaart erin deed, was het geluid helder, de bass dieper.
Je merkt het dus pas als je meer gewent bent, maar ben je niet veel eissend, is de Medion een prima keuze!
Verwijderd
De DVD set die ze nu aanbieden is volgens mij wel anders dan vorige keer toen ook die dvd speler met videorecorder samen was volgens mij was die set toen groen. Heeft iemand toen die DVD set gekocht, hoe was hij en was dat nou wel dezelfde als nu of is hij anders.
Verwijderd
Ik vind dat de Aldi set wel meer opties heeft dan bijv. een Philips van 100 euro meer.... meer vermogen, tuner, DVD+ en DVD- ondersteuning....
Nu ben ik alleen zoooooo benieuwd naar de kwaliteit! Woensdag maar vroeg opstaan dan maar en ff testuh (en de doos in de buurt laten staan voor het geval dat t tegenvalt).
Als er mensen zijn die een vergelijkbare Medion set gekocht hebben .... POST IT ! (nee, doel nu niet op die gele papiertjes...)
Fijne Paashaas verder!
Nu ben ik alleen zoooooo benieuwd naar de kwaliteit! Woensdag maar vroeg opstaan dan maar en ff testuh (en de doos in de buurt laten staan voor het geval dat t tegenvalt).
Als er mensen zijn die een vergelijkbare Medion set gekocht hebben .... POST IT ! (nee, doel nu niet op die gele papiertjes...)
Fijne Paashaas verder!
Verwijderd
Zijn er nog mensen die vorige keer het dvd setje hadden gekocht, ik vind het altijd tegevallen als je wat gekocht hebt en je het dan moet terug brengen omdat het tegenviel
Verwijderd
Ik ga woensdag bij de Aldi de 8-in-1 USB 2.0 cardreader van 7,99 EUR kopen.
Heel wat goedkoper dan de Sweex 8-in-1 cardreader (29,95), de Trust 8-in-1 cardreader (19,95) of de Conceptronic 8-in-1 cardreader (29,95).
Hij is (bijna) hetzelfde als de typhoon variant. Hier een hi-res pic.
(Het is dus hetzelde product, alleen anders gekleurd
)
Heel wat goedkoper dan de Sweex 8-in-1 cardreader (29,95), de Trust 8-in-1 cardreader (19,95) of de Conceptronic 8-in-1 cardreader (29,95).
Hij is (bijna) hetzelfde als de typhoon variant. Hier een hi-res pic.
(Het is dus hetzelde product, alleen anders gekleurd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 17:55 ]
Ik heb de MD8083 PC gekocht. Fijn dingetje, 1 ding waar ik geen vinger achter krijg: Bij het opstarten komt er dat Intel Inside P4 HT-logootje. Dat blijft minimaal 1 minuut staan. Hoort dat of is het (te) lang? Tia!
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Verwijderd
Geen idee of het al aan bod is geweest (5x 41 pagina's + 20 pagina's is wat veel om te scannen op zondagavond).... toch maar proberen.
Ik zag in de airmilesshop een AEG Home Cinema Set voor 45000 airmiles. Nou ken ik AEG eigenlijk alleen maar van de wasmachines e.d. Ik kan ook nergens meer info over deze set vinden (geen enkele AEG site spreekt over DVD spelers of Homecinema).
Iemand ervaring met AEG als Audio/Video merk? Iemand ervaring met deze set?
Stel dat ik genoeg airmiles heb, zal ik 'm dan kopen?
Ik zag in de airmilesshop een AEG Home Cinema Set voor 45000 airmiles. Nou ken ik AEG eigenlijk alleen maar van de wasmachines e.d. Ik kan ook nergens meer info over deze set vinden (geen enkele AEG site spreekt over DVD spelers of Homecinema).
Iemand ervaring met AEG als Audio/Video merk? Iemand ervaring met deze set?
Stel dat ik genoeg airmiles heb, zal ik 'm dan kopen?
Verwijderd
Zie ook Dit forum voor oplossing mbt tot de md8083 en 8080.Doane schreef op 11 april 2004 @ 20:12:
Ik heb de MD8083 PC gekocht. Fijn dingetje, 1 ding waar ik geen vinger achter krijg: Bij het opstarten komt er dat Intel Inside P4 HT-logootje. Dat blijft minimaal 1 minuut staan. Hoort dat of is het (te) lang? Tia!
De oplossing is:
Zet de pc uit. Zet de voedingschakelaar uit, druk op de aanuitknop. Zet de voedingsschakelaar weer aan. Start de pc op.
Voila, het werkt
Verwijderd
Zijn er nog meer mensen dit dit setje bij de Aldi willen gaan halen of zijn er mensen die er wat meer info over hebben. Weet iemand ook toevallig welk medion type dit is want op de website van medion kan ik hem niet vinden en ook niet 123 bij google.

Ik heb het krantje thuis ook en daar staat op de dvd speler ook allemaal logo's zoals doby digital en DTS maar ook als derde geloof ik een windows achtig logo weet iemand waar dat logo voor is en wat het inhoud. Recht boven in de hoek van de DVD speler staat dat.
Ik heb het krantje thuis ook en daar staat op de dvd speler ook allemaal logo's zoals doby digital en DTS maar ook als derde geloof ik een windows achtig logo weet iemand waar dat logo voor is en wat het inhoud. Recht boven in de hoek van de DVD speler staat dat.
Iemand nog ervaring met LiDL DETC telefoon?
Lucky Goldstar
Verwijderd
ik denk dat die dan WMA kan afspelenVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 04:25:
Zijn er nog meer mensen dit dit setje bij de Aldi willen gaan halen of zijn er mensen die er wat meer info over hebben. Weet iemand ook toevallig welk medion type dit is want op de website van medion kan ik hem niet vinden en ook niet 123 bij google.
[afbeelding]
Ik heb me laten vangen aan een setje DECT telefoons uit het Kruidvat van €30 (kwam van €75).
Startel is het merk.
Op zich zo slecht niet, maar er zit een constante ruis op de lijn en het output volume is ook niet zo denderend. Maar aan de andere kant kon dat ook niet anders voor die €30...
Startel is het merk.
Op zich zo slecht niet, maar er zit een constante ruis op de lijn en het output volume is ook niet zo denderend. Maar aan de andere kant kon dat ook niet anders voor die €30...
Dit topic is gesloten.