Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 6] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.886 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 14:57:
nog even over de autoradio,

heb um ingebouwd en alles werkt goed eigenlijk, geluid valt me ook niets van tegen.. Nou had ik een cd'tje gefikt met 4 mapjes erop.. als ik die afspeel en wil tussen mapjes navigeren lukt het me niet om na het kiezen van een mapje daadwerkelijk er naar toe te gaan? Kan iemand mij vertellen of dat aan mij ligt of dat het misschien aan de radio ligt?
Zelfde vraag van mij.
Het is weer zo'n vertaalde handleiding.
Ik begrijp dat ik op Enter moet drukken, maar dan doettie echt nix.

Voor de rest perfect, maar het navigeren tussen de verschillende mappen met mp3's snap ik dus echt niet.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets meer over die portable dvd-speler van de kruidvat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier is je scan :D
[afbeelding]
klikkie[/quote]
Ja ja, daar heb je het al... het is idd levensgevaarlijk. Stel je nu voor dat je met dat ding echt gaat mountainbiken (lijkt me straf dat een mountainbiker op dat ding zou rijden maar goed) en je voorvork breekt door op een kritiek puntje van de route en ja... je kan de gevolgen wel zelf raden 8)7

Ook zullen de spaken na één keer wel krom staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:13

timovd

Voorsprong door techniek

Ik mag t eigenlijk niet vertellen...
Over een paar weken @ Gamma een plasmascherm á €2000,- grootte, etc. weet ik (nog) niet.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

GieltjE

Niks te zien...

Die mountain bikes zijn alleen leuk als je een groote schade vergoeding van de aldi wilt hebben omdat je een oog mist en een kunstgebit hebt door zo'n fiets.
Een mountainbike mag pas een moutainbike heten als je er veilig mee door de bergen mee kan, en niet als hij als bij het eerste beste park een voorvork verliest.

* GieltjE is fietsenmaker, en condoleert iedereen met zo'n aldi fietst

Mijn advies koop een fatsoenlijke fiets, geen troep zoals dit. Met een goede fiets kun je jaren door! met dit soort troep maar 1 of 2 en dan ben je dus uiteindelijk weer duurder uit.

Service voor alles:p

[ Voor 10% gewijzigd door GieltjE op 22-05-2004 20:16 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
1 of 2 MAANDEN bedoel je dan, met geluk....
GieltjE schreef op 22 mei 2004 @ 20:15:
[...]

Denk niet dat ze krom gaan staan maar of gewoon breken, en als je geluk hebt buigen, nog niet eens te bedenken wat dat met de velg doet.........
Uhh, je zegt fietsenmaker te zijn? Spaken zijn van staal en kunnen derhalve niet breken, maar buigen. Wielsets zoals die van Mavic (CxMax ed.) hebben alu/zicral spaken die door hun platte vorm last hebben van kerfwerking, deze kúnnen wel breken... Maar hé, de body van een Crossmax wiel is al net zo duur als deze complete fiets :+

[ Voor 88% gewijzigd door bbbrumbrum op 22-05-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Nu online

GieltjE

Niks te zien...

Ja ja, daar heb je het al... het is idd levensgevaarlijk. Stel je nu voor dat je met dat ding echt gaat mountainbiken (lijkt me straf dat een mountainbiker op dat ding zou rijden maar goed) en je voorvork breekt door op een kritiek puntje van de route en ja... je kan de gevolgen wel zelf raden 8)7

Ook zullen de spaken na één keer wel krom staan...
Denk niet dat ze krom gaan staan maar of gewoon breken, en als je geluk hebt buigen, nog niet eens te bedenken wat dat met de velg doet.........

[ Voor 17% gewijzigd door GieltjE op 22-05-2004 20:15 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Nu online

GieltjE

Niks te zien...

Uhh, je zegt fietsenmaker te zijn? Spaken zijn van staal en kunnen derhalve niet breken, maar buigen. Wielsets zoals die van Mavic (CxMax ed.) hebben alu/zicral spaken die door hun platte vorm last hebben van kerfwerking, deze kúnnen wel breken... Maar hé, de body van een Crossmax wiel is al net zo duur als deze complete fiets :+
Ik heb ondertussen alles zien breken, van complete frames tot simpele ketting schakels (die ik overigens zelf ook door de midde getrapt heb).
Alles breekt zolang er maar genoeg kracht op komt.

Die platte spaken verkopen iig goed, maar of ik er nu zo blij mee ben dat ze er meteen maar de helft van het normale aantal inzetten......

[ Voor 12% gewijzigd door GieltjE op 22-05-2004 22:07 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIe fiets knalt echt niet zomaar uit elkaar hoor, heb er al menige heuvels door gecrossed in het bos. Je moet alleen ff die veer ietsje afstellen.
GieltjE schreef op 22 mei 2004 @ 21:12:
[...]

Ik heb ondertussen alles zien breken, van complete frames tot simpele ketting schakels (die ik overigens zelf ook door de midde getrapt heb).
Alles breekt zolang er maar genoeg kracht op komt.

Die platte spaken verkopen iig goed, maar of ik er nu zo blij mee ben dat ze er meteen maar de helft van het normale aantal inzetten......
tja brommers hebben ook platte spaken en na een ongeluk zit daar nog niet eens een slag in.... (en dat noemt zich een fietsenmaker :D)

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
We hebben het hier niet over wielen, maar echt een combinatie van spaken/velgen en naven. Brommerwielen zijn vaak uit een stuk. Maarre, welk soort platte spaken verkoop je dan, want hier zijn ze iig er moeilijk te verkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Nu online

GieltjE

Niks te zien...

tja brommers hebben ook platte spaken en na een ongeluk zit daar nog niet eens een slag in.... (en dat noemt zich een fietsenmaker :D)
Even ter informatie ik ben Fietsenmaker, dus geen scooters of brommers.
En als je wilt weten waar ik werk... bij de grootste sparta met dealer van europa. :7

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:28

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Ik wil nog even reageren op die fiets, hehe >:) .
Dat krantenartikel is leuk en aardig en Gianfranco Storoni (met artisjokkenhartjes) zal er wel veel van weten, maar dit artikel breekt zijn eigen geloofwaardigheid. Namelijk door in het tweede hoofdstukje meteen te vermelden dat de fietsbranche zich uit alle macht verzet tegen het nieuwe verschijnsel. (goedkope fietsen in de supermarkt. red.) Daarmee diskwalificeert het Gianfranco Storoni (met artisjokkenhartjes) als objectieve deskundige/tester.

my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Nu online

GieltjE

Niks te zien...

Initial G schreef op 23 mei 2004 @ 13:11:
Dat krantenartikel is leuk en aardig en Gianfranco Storoni (met artisjokkenhartjes) zal er wel veel van weten, maar dit artikel breekt zijn eigen geloofwaardigheid. Namelijk door in het tweede hoofdstukje meteen te vermelden dat de fietsbranche zich uit alle macht verzet tegen het nieuwe verschijnsel. (goedkope fietsen in de supermarkt. red.) Daarmee diskwalificeert het Gianfranco Storoni (met artisjokkenhartjes) als objectieve deskundige/tester.

my 2 cents
Naar mijn weten doen ze het ook, het word levensgevaarlijk op de weg door dit soort fietsen waarop geen service word gelevert of onderhoudsbeurten voor vroegtijdige diagnose van falende onderdelen word genomen.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GieltjE schreef op 23 mei 2004 @ 13:20:
[...]

Naar mijn weten doen ze het ook, het word levensgevaarlijk op de weg door dit soort fietsen waarop geen service word gelevert of onderhoudsbeurten voor vroegtijdige diagnose van falende onderdelen word genomen.
levensgevaarlijk als luitjes zoals jij erop rijden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Initial G schreef op 23 mei 2004 @ 13:11:

my 2 cents
Ach, ja artikel ook gelezen. Ze zijn natuurlijk ook bang dat als het voor dit geld WEL an dat iedereen zegt dat we door hen zijn opgelicht :+ !
Maarja....het kan gewoon geen goede fiets zijn voor dit geld dit geloof ik best, de gasvering alleen al is los bijna net zo duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Richard schreef op 22 mei 2004 @ 14:40:
Na de Blokker nu ook bij de Kruidvat een DVD speler voor €49,99 Excl €3 verwijderingsbijdrage, echter wel met Scart. Scanner niet in huis, denkt dat het plaatje hier wel zal komen.

Merk: JDB
Type: JDBDVD51-S2
Specs: 5.1 DVD speler, Prachtige zilverkleurige DVD-speler, Speelt DVD, CD, CD-R, CD-RW, MP3, HDCD Disc en JPEG. Is eenvoudig aan te sluiten. Onmdersteund 8 verschillende talen en 32 verschillende ondertitels. Kinderslot en afstandbediening. Ingebouwde dolby AC-3 decoder. Inclusief Scartkabel, 2 jaar garantie.

[afbeelding]

Google
ik wil nog een paar dingen over dit apparaat weten misschien dat iemand me kan helpen ermee

zittuh hier 6 uitgangen voor 5.1 op? dus allemaal losse tulp uitgangen?

en kan deze dvd+ en - r aan? kopies dus?

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Bware81 schreef op 23 mei 2004 @ 21:00:
[...]

ik wil nog een paar dingen over dit apparaat weten misschien dat iemand me kan helpen ermee

zittuh hier 6 uitgangen voor 5.1 op? dus allemaal losse tulp uitgangen?

en kan deze dvd+ en - r aan? kopies dus?
Waarschijnlijk is deze JDB hetzelfde als een JDB Slimline-2 Zie hier voor meer specs.

Als het goed is eet ie dus sowieso + & -, maar dat moet je daar maar even uitzoeken.

Uitgangen op die kratten zijn gewoon een enkele digitale coaxiale tulp.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 18:12
uhm even tussen door, ik had laatst ergens een aanbieding zien staan in een foldertje (weet dus niet welke winkel,merk ) van een dvd speler van 29,- euro.. weet iemand waar die te halen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Shockers schreef op 23 mei 2004 @ 23:06:
uhm even tussen door, ik had laatst ergens een aanbieding zien staan in een foldertje (weet dus niet welke winkel,merk ) van een dvd speler van 29,- euro.. weet iemand waar die te halen is?
Media Markt Alkmaar had ze laatst voor 39 euro...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Shockers schreef op 23 mei 2004 @ 23:06:
Ergens een Aldi die voor het eerst open ging (Openingsaanbieding) €19.95 max 2 per klant, niet voor handelaren, alleen die actie is uiteraard al lang voorbij.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op 22 mei 2004 @ 18:03:
[...]

Zelfde vraag van mij.
Het is weer zo'n vertaalde handleiding.
Ik begrijp dat ik op Enter moet drukken, maar dan doettie echt nix.

Voor de rest perfect, maar het navigeren tussen de verschillende mappen met mp3's snap ik dus echt niet.

Iemand?
Deze quote gaat over de autoradio voor de helderheid. Iemand hiero misschien een antwoord op? Er moeten vast meer mensen zijn met hetzelfde probleem als ons... ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Richard schreef op 23 mei 2004 @ 21:45:
[...]

Waarschijnlijk is deze JDB hetzelfde als een JDB Slimline-2 Zie hier voor meer specs.

Als het goed is eet ie dus sowieso + & -, maar dat moet je daar maar even uitzoeken.

Uitgangen op die kratten zijn gewoon een enkele digitale coaxiale tulp.
heb op marktplaats iemand gevonden met dezelfde dvd speler en hbe deze gemaild hij vertelde me dat hij alles afspeelt en ook alle uitgangen los erop zitten :)

dus ik ga iig na de kruidvat om deze te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 11:50:
[...]

Deze quote gaat over de autoradio voor de helderheid. Iemand hiero misschien een antwoord op? Er moeten vast meer mensen zijn met hetzelfde probleem als ons... ?
Juist, heb ook hetzelfde probleem, maar weet eveneens het antwoord hier ook niet op.

Het is me wel eens gelukt, toen ik op alle mogelijke knoppen drukte, maar heb geen idee meer in welke volgorde ik dat deed 8)7

Dus, iemand hier????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Ondanks dat ik niet helemaal denk dat ik hier goed zit, zal ik hier toch, op advies van Play, mijn vraag posten.

De Albert Heijn heeft een Bonusaanbieding vanaf deze week (week 22, OP=OP aktie), namelijk: Philips bClever lc3631/40, een beamer, van 1399, nu met Bonuskaart voor 999,-. Dat kan uiteraard goedkoper (check pricewatch) maar desalniettemin ben ik geïnteresseerd in de beamer (en de aktie, aangezien ik nog eens 10% korting krijg ;)).

Mijn vraag: zijn er mensen die deze beamer hebben en/of die er hun ervaringen over willen delen?

[ Voor 6% gewijzigd door JaFFoG op 24-05-2004 15:10 ]

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mediamarkt heeft een Bellagio AA 2020 Divx Player te koop voor 88 euro.. iemand ervaringen met dit merk/type ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 14:10:
[...]

Juist, heb ook hetzelfde probleem, maar weet eveneens het antwoord hier ook niet op.

Het is me wel eens gelukt, toen ik op alle mogelijke knoppen drukte, maar heb geen idee meer in welke volgorde ik dat deed 8)7

Dus, iemand hier????
Na wat gepuzzel met de autoradio en de handleiding gisteren kwam ik op de volgende manier om tussen directories (of MP3-files) te switchen: :*)

- Druk 3x acher elkaar op de "MP3"-button
- Nu kun je met de volumeknop navigeren tussen de directories en de mp3-files in de Root-directory.
- Kies vervolgens een directory (of een MP3-file) door op "Enter" te drukken.
- Kies daarna de gewenste MP3-file (of een volgende subdirectory) door op "Enter" te drukken.

Weet iemand nou eigenlijk nog (met zekerheid te zeggen) waarvoor het 'zwarte doosje' achteraan de radio dient? Is dit inderdaad een storingsfilter zoals eerder vermoed werd?

Ben verder nog steeds erg blij met de radio! Er zit goed geluid in en hij heeft voldoende vermogen om er een paar flinke speakers aan te hangen.
Enigste minpuntjes tot nu toe vind ik de snelheid van het inlezen (niet heel erg storend overigens) en de kijkhoek (Door het diep wegliggen van het display is de tekst minder goed af te lezen van schuin bovenaf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 16-09 19:21
Makkie80 schreef op 24 mei 2004 @ 17:42:
[...]
Ben verder nog steeds erg blij met de radio! Er zit goed geluid in en hij heeft voldoende vermogen om er een paar flinke speakers aan te hangen.
Enigste minpuntjes tot nu toe vind ik de snelheid van het inlezen (niet heel erg storend overigens) en de kijkhoek (Door het diep wegliggen van het display is de tekst minder goed af te lezen van schuin bovenaf).
Ik heb deze net in de plaats gezet van een pioneer en ik ben ook over het geluid heel tevreden.
En, ach dat trage inlezen wen ik ook wel aan.

grtz en bedankt voor de hulp met de MP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:19

MnM

FIY Philips Bclever Beamer te koop bij Albert Heijn.

Smart Optimum
Extreem stil : 29 dB
Controle van de bron
High Brightness : 1100 ANSI lumen
Levensduur Lamp: 6000 uur

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/lc3631_l.jpg

http://www.p4c.philips.co..._40/lc3631_40_pss_eng.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zwarte doosje is idd een Filter... even nog over die mp3 functie: Als ik 3 x op mp3 knoppie druk kan ik dus tussen dir's bladeren, vervolgens druk ik op enter maar dan krijg ik ' ' te zien. Is het dan de bedoeling dat ik weer ga kiezen tussen de verschillende liedjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
MnM schreef op 24 mei 2004 @ 22:24:

Smart Optimum
Extreem stil : 29 dB
Controle van de bron
High Brightness : 1100 ANSI lumen
Levensduur Lamp: 6000 uur

[afbeelding]

http://www.p4c.philips.co..._40/lc3631_40_pss_eng.pdf
weinig inputs, laag contrast(zeeeer laag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toab
  • Laatst online: 27-01 14:45
Bij Norrod een DVD/Divx speler voor 75 euri. Iemand een idee van merk en specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ToaBi schreef op 25 mei 2004 @ 08:42:
Bij Norrod een DVD/Divx speler voor 75 euri. Iemand een idee van merk en specs?
technische specs:

Mediaformaten
- DivX 3.11/4/5.x; MPEG4 AVI; XviD, DVD, CD, MP3, VCD, SVCD, JPEG Picture CD, CD-R/CD-RW, compatibel, DVD-R/RW, DVD+R/RW compatibel, Kodak Picture CD; JPEG CD

- Scart aansluiting voor RGB en componenten Video uitgang
- Dolby Digital 5.1; DTS digital out
- S-Video en Composite-uitgang
- TV-standarden: PAL/NTSC
- Pan en Scan, Letterbox en 16:9 Widescreen beeldformaat
- 10 bit Video D/A
- Zoom - funktie
- JPEG resolutie 640x480, 1280x960, 2272x1704 tot 5 MegaPixel
- traploze instelling van beeldformaat en beeldpositionering
- MP3 en JPEG (op CD-R/RW, DVD-R/RW en DVD+R/RW)
- DTS - digitale uitgang
- Optische en coaxiale digitale uitgang
- RCA Audio-uitgang (2x)
- Onscreen-Menu
- afstandsbediening
--100~240VAC Universele Netspanning

merk heb ik geen idee van

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
MnM schreef op 24 mei 2004 @ 22:24:

(...)
Zei ik dat niet al? :/ :9
Desolation Angel schreef op 24 mei 2004 @ 22:30:
Werkelijk? Heeft misschien iemand een foto van het apparaat in aktie? Zou het graag met mijn eigen ogen willen zien (en zelf beoordelen :) )

[ Voor 11% gewijzigd door JaFFoG op 25-05-2004 10:59 ]

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:34

4POX

Everybody is wired

Jammer dat je met die beamer 25 % van je beeld kwijt bent als je een dvd aan het kijken bent.

Ik heb geen prijs zien staan in dit topic !!

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:19

MnM

Die Philips Beamer bij de AH kost 999,- euro.

@ JaFFog, Sorry ik had je post even over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Desolation Angel schreef op 24 mei 2004 @ 22:30:
[...]

Laag contrast?
Het is 1100 ansilumen!
Weinig input's:
Hallow, het is een Philips beamer voor 999,-
Geen tokki merk, Philips

En,
VGA, RCA en S-video.
Wat heb je nog meer nodig?
je kan er wel 18 VGA op hebben, en 9 S-video , maar dit is echt wel genoeg hoor voor thuis.

Er zit geen DVI aansluiting op, dat is misschien minder, maar het blijft een philips beamer voor 999,-.

Ooh, 6000 (!) branduren per lamp, 6000 , dat is 3x zoveel als de gemiddelde beamer hoor.

En...
3 jaar garantie, dat is best lang..

weeraanmelden is het niet eens met de reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

4POX schreef op 25 mei 2004 @ 11:08:
Jammer dat je met die beamer 25 % van je beeld kwijt bent als je een dvd aan het kijken bent.
?????
ik denk dat je 66% bedoelt
( 21:9 op een 4:3 beamer )
of 33%
(16:9 op een 4:3 beamer)

Ik heb de Hopper Impact met 1100 Ansilumen van 3 jaar oud.
de aanbieding is de opvolger van de hopper met een iets andere chip voor beeldbronnen, maar ik kan wel (proberen) wat pics vanavond te maken van de beamer in actie.
(even een digicam lenen)
Dat geeft je een beetje een indruk van de beamer.

het is dat ik deze week een vloer en tuin ga aanleggen, anders stond ik gisteren al bij de appie voor deze beamert...

[ Voor 17% gewijzigd door weeraanmelden op 25-05-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Yo, nog even die TFT-monitor van bij de Aldi.

Hier zijn de specs (gevonden op Medion.de)

19" TFT SXGA LCD Color Monitor
Sichtbare Bildschirmdiagonale 48,2 cm
Betrachtungswinkel typ. Horizontal = 170° / Vertikal = 170°
Kontrastverhältnis typ. = 500:1
2 integrierte Lautsprecher
Maximale Auflösung 1280 x 1024
Helligkeit typ. = 250 cd/m2
Reaktionszeit typ. = 25ms
Multilinguales OSD (On Screen Display)
Universal Netzbetrieb (100-240V 50-60Hz)
Strahlungsarm nach TCO 99
Monitor und Netzteil VDE/GS geprüft

Afbeeldingslocatie: https://www.medionshop.de/P23ShopImagesDE//40/40B13581A2300F29E10000000A00004A.jpg

(Het plaatje komt inderdaad niet precies overeen met die van bij de Aldi, maar hij ziet er verder wel hetzelfde eruit, ook qua specs)

Dussss, Is dit wat?

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Jammer dat je met die beamer 25 % van je beeld kwijt bent als je een dvd aan het kijken bent. (...)
Hoe bedoel je, "van je beeld kwijt"? Zie je niet het totale beeld van de film of bedoel je de "zwarte balken" die je boven en onder krijgt en dat die ruimte dus niet benut wordt?
(...) Ik heb geen prijs zien staan in dit topic !!
JaFFoG schreef op 24 mei 2004 @ 15:07:
(...) van 1399, nu met Bonuskaart voor 999,-. (...)

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
eGo2K schreef op 25 mei 2004 @ 11:19:

[afbeelding]

(Het plaatje komt inderdaad niet precies overeen met die van bij de Aldi, maar hij ziet er verder wel hetzelfde eruit, ook qua specs)

Dussss, Is dit wat?
Heb er niet superveel verstand van, maar weet dat 25ms reaktietijd niet echt overhoudt. Voor o.a. games schijn je sneller te moeten hebben (i.v.m. het zgn. "ghosting" effect: strepen of wazig beeld bij snelle beeldveranderingen).

Ikzelf heb de Iiyama ProLite E431S, die een reaktietijd van 16ms heeft. Dit gamed prima. Dit is een 17" TFT, dus kleiner, maar ook goedkoper. :)

[ Voor 4% gewijzigd door JaFFoG op 25-05-2004 11:55 ]

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is zeker een 4:3 en dvd is 16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over die JDB DVD speler van de Kruidvat!

Ik had vanochtend hun JDB surround speakerset aangeschaft voor 49,99. Bleek dat ik op mijn huidige DVD speler geen ingebouwde AC-3 decoder had, dus ik kon alleen stereogeluid uit die set krijgen. Goed, dat was natuurlijk mijn eigen fout.

Nu staat er in de folder dat de DVD speler die ze aanbieden (JDBDVD51-S2) een ingebouwde AC-3 decoder heeft. Lijkt me ook wel logisch, want je zou hem moeten kunnen aansluiten samen met de speakerset die ze aanbieden. Ik dacht dus, nou dan haal ik die speler maar even...

Wat blijkt nou; ik heb een JDB 910 meegekregen! Deze heeft dus geen 6 uitgangen voor de surroundset en bovendien geen display!

...Ik ben hier dus niet zo blij mee en heb ook even geen idee wat ik nou met de hele handel aanmoet. Die speler gaat sowieso terug, maar weet iemand of ze bij andere Kruidvat filialen wel de juiste speler aanbieden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

eGo2K schreef op 25 mei 2004 @ 11:19:

[afbeelding]

Dussss, Is dit wat?
Ik vind 't scherm er lelijk uit zien (heb 'm IRL gezien ja), maar dat is een kwestie van smaak.
Verder vond ik de kleuren niet zo mooi overkomen, je kunt er weinig aan instellen. Ik zou op zoek gaan naar een merk 19" TFT, die zijn wel iets duurder, maar naar mijn mening het geld wel waard. Neem anders een 17", de resolutie is toch hetzelfde...

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde trouwens dat die Kruidvat DVD speler die ik meekreeg (JDB 910) wel een ingebouwde decoder heeft, maar alleen een coaxiale uitgang en dus geen 6 losse tulpuitgangen voor aansluiting van de speakerset die de Kruidvat aanbiedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Laatst online: 09:30

Dentheman

Zie signature

Ik heb gister van mn moeder die staande ventilator van de Lydl gehad :P

V 230/240 50 HZ
44 W
Windsnelheid 300 m/min=5m/s=18km/h
90 graden rotatie
afm in cm: 25x25x80,5 (inc. standaard)
Timer
3 snelheidsstanden

Is wel lekker voor de 'warme' dagen, hoewel Nederland die niet echt kent op het moment.

En mn pc is normaal iets van 40c, gister die fan een uurtje erop gezet, 16 graden gaf mn bios aan :7

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Net MM folder binnen, staat een Vestel 70cm breedbeeld tv voor 250 in

specs:

utrla flat, 70cm,fast text functie,100 zenders,2x scart, 2x25w stereo,font av (ff snel overgetypt)

ik ga er zeker ff naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de online folder bij MediaMarkt zie ik hem niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

weeraanmelden schreef op 25 mei 2004 @ 11:16:
[...]

Laag contrast?
Het is 1100 ansilumen!
Die 1100 ansilumen geeft de lichtopbrengst aan, niet het contrast.
Het contrast is hier 300:1, gecombineerd met de inderdaad behoorlijk hoge lichtobrengst geeft dit waarschijnlijk een flets beeld met grijs waar het zwart had moeten zijn
Weinig input's:
Hallow, het is een Philips beamer voor 999,-
Geen tokki merk, Philips

En,
VGA, RCA en S-video.
Wat heb je nog meer nodig?
je kan er wel 18 VGA op hebben, en 9 S-video , maar dit is echt wel genoeg hoor voor thuis.

Er zit geen DVI aansluiting op, dat is misschien minder, maar het blijft een philips beamer voor 999,-.
Tuurlijk heb je de meeste aansluitingen zo en kun je bijna alles kijken. Echter mis ik wel de component ingang! Dat is (na vga maar dat zit meestal niet op een dvdspeler) toch wel de mooiste beeldkwaliteit. Bovendien had je dan progressive kunnen aansturen.
Ooh, 6000 (!) branduren per lamp, 6000 , dat is 3x zoveel als de gemiddelde beamer hoor.

En...
3 jaar garantie, dat is best lang..

weeraanmelden is het niet eens met de reactie :)
Ik heb zelf sinds een week de Epson TW10. Dit is ook geen tokkiemerk en voor hetzelfde bedrag te koop. Goed, hij heeft 'slechts' 3000 branduren maar de lampen kosten 250-300 euro wat niet veel is hiervoor.

Mocht je naar een beamer kijken in deze prijscategorie dan is er dus nog veel meer te koop, maar daar loopt hier in AVH nog een ander topic over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elektronicanet schreef op 25 mei 2004 @ 12:25:
[...]

Ik vind 't scherm er lelijk uit zien (heb 'm IRL gezien ja), maar dat is een kwestie van smaak.
Verder vond ik de kleuren niet zo mooi overkomen, je kunt er weinig aan instellen. Ik zou op zoek gaan naar een merk 19" TFT, die zijn wel iets duurder, maar naar mijn mening het geld wel waard. Neem anders een 17", de resolutie is toch hetzelfde...
Ik heb hem ook en ben het er totaal niet eens mee.
Als ik schermen in winkels zie staan ga ik altijd even kijken en vaak geven die (15/17inch) vaak belabberd beeld vergeleken met deze.
Ik zeg dit niet omdat ik hem zelf heb een geen kritiek kan verdragen, als het niet goed was had ik hem teruggebracht.
Ik heb geen idee wat je allemaal kan instellen bij andere merken maar er zit een heel menu in waarin je van alles kunt instellen.

Ik vind wel dat de aanbieding een stuk minder is want ik heb hem in November gehaald voor dezelfde prijs.Ik neem aan dat de merken nu 19inch voor stukken goedkoper hebben als toen.
Vergeet alleen de 3 jaar garantie niet :9

Het gewone werk en films gaan prima op dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gamma.com/elements/p01_dgn23.jpg

Dit is toch spotgoedkoop voor zo een tv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:05

bonzz.netninja

Niente baffi

en je computer kan erop:)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Het is mij werkelijk een raadsel waarom iemand zoveel geld zou uitgeven voor een tv van een ongetwijfeld dubieus merk bij een winkel als de Gamma. Als ik dat ga neerleggen voor een tv, wil ik ook iets goeds hebben van een gespecialiseerde zaak. Aan beide eisen zal die Gamma tv niet voldoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toab
  • Laatst online: 27-01 14:45
kamstra schreef op 25 mei 2004 @ 09:36:
[...]

technische specs:

Mediaformaten
- DivX 3.11/4/5.x; MPEG4 AVI; XviD, DVD, CD, MP3, VCD, SVCD, JPEG Picture CD,
...
- afstandsbediening
--100~240VAC Universele Netspanning

merk heb ik geen idee van
Kwam op het idee om een loep te pakken. Merk blijkt yamada, type gok ik op 6100. PLaatselijk filiaal had ze nog niet binnen en heeft geen flauw idee welk merk het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op 25 mei 2004 @ 13:57:
Het is mij werkelijk een raadsel waarom iemand zoveel geld zou uitgeven voor een tv van een ongetwijfeld dubieus merk bij een winkel als de Gamma. Als ik dat ga neerleggen voor een tv, wil ik ook iets goeds hebben van een gespecialiseerde zaak. Aan beide eisen zal die Gamma tv niet voldoen..
Maar waar wil jij in zo'n zaak voor 2000 euro een 75cm tft met pip halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 22:26:
Het zwarte doosje is idd een Filter... even nog over die mp3 functie: Als ik 3 x op mp3 knoppie druk kan ik dus tussen dir's bladeren, vervolgens druk ik op enter maar dan krijg ik ' ' te zien. Is het dan de bedoeling dat ik weer ga kiezen tussen de verschillende liedjes?
Yep... je kunt dan gewoon nog een keer Enter drukken geloof ik (of even het 1e liedje selecteren en Enter drukken) en dan speel je die cd (directory) af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

samsung vdp80 digitale camcorder
10x optisch, 400x digitale zoom
800.000 beeldpunten
steadyshot
6,25 cm lcd
dv-out
1 jaar garantie

355.81 euro incl

lukas klamer

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 12:48:
Op de online folder bij MediaMarkt zie ik hem niet.....
volgens mij ook alleen geldig in zwolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nep-dremel bij het Kruidvat, is dat wat?
link
Deze multifunctionele machine boort, schuurt, snijdt, freest en polijst.
Compleet met accesoires, verpakt in een kunststof koffer. 2 jaar garantie.
€ 13,95

Afbeeldingslocatie: http://www.jackdesign.nl/extra/kinzo.jpg
Ik ga hem iig morgen halen. Het zal kwalitatief niet zo goed zijn als de echte Dremels e.d., maar toch genoeg voor wat ik ermee wil doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 15:05:
[...]Maar waar wil jij in zo'n zaak voor 2000 euro een 75cm tft met pip halen?
Niet, maar waarom zou je 2000 euro gaan uitgeven voor iets dat eigenlijk gewoon niet bijster goed is? Voor dat geld heb je ook een hele goede crt televisie die wel mooi beeld geeft. De enige reden om voor zo'n tft te kiezen is dat hij plat is en niet omdat ie van goede kwaliteit zou zijn. En dan vind ik 2000 euro een boel geld voor troep, ongeacht of het voor zo'n scherm nu een relatief goede deal zou zijn. Wil je zonodig een platte tv, dan moet je gewoon nog meer uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog mensen die morgen ook naar de aldi gaan voor de laptop?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 19:48:
link
€ 13,95

[afbeelding]
Ik ga hem iig morgen halen. Het zal kwalitatief niet zo goed zijn als de echte Dremels e.d., maar toch genoeg voor wat ik ermee wil doen.
Ja, had hem vandaag in me handen :) . Hij is trouwens 12,99 ;)
Zat te twijvelen toch maar niet gedaan, misschien morgen wel halen. Zitten allemaal bitjes bij etc. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:46:
[...]

Ja, had hem vandaag in me handen :) . Hij is trouwens 12,99 ;)
Zat te twijvelen toch maar niet gedaan, misschien morgen wel halen. Zitten allemaal bitjes bij etc. :o
12,99 exclusief 1 euro verwijderingsbijdrage ;)
Wat is er dan met die bitjes?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op 25 mei 2004 @ 12:37:
Net MM folder binnen, staat een Vestel 70cm breedbeeld tv voor 250 in

specs:

utrla flat, 70cm,fast text functie,100 zenders,2x scart, 2x25w stereo,font av (ff snel overgetypt)

ik ga er zeker ff naar kijken!
Inmiddels kom je bijna overal ook Deawoo 70cm televisies tegen voor 250 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:38:
Zijn er eigenlijk nog mensen die morgen ook naar de aldi gaan voor de laptop?? :)
Ik ga voor de self inflating mat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 19:48:
link
€ 13,95

[afbeelding]
Ik heb dezelfde Kinzo (Nederlands bedrijf) alleen dan de MultiTool uitvoering.
Komt me nu bij de verhuizing zekers van pas, ik heb em al sinds 2000 destijds
voor 69 gulden gekocht en nog nooit gefaald.
Verschil met de mijne is dat ik er een schuurkop / beitel en dremel-look tool bij heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:54:
[...]

ook breedbeeld? en zoja, waardan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op 25 mei 2004 @ 20:33:
[...]
Niet, maar waarom zou je 2000 euro gaan uitgeven voor iets dat eigenlijk gewoon niet bijster goed is? Voor dat geld heb je ook een hele goede crt televisie die wel mooi beeld geeft. De enige reden om voor zo'n tft te kiezen is dat hij plat is en niet omdat ie van goede kwaliteit zou zijn. En dan vind ik 2000 euro een boel geld voor troep, ongeacht of het voor zo'n scherm nu een relatief goede deal zou zijn. Wil je zonodig een platte tv, dan moet je gewoon nog meer uitgeven.
Ik geef je gelijk hoor, 2000 is niet duur voor zoiets maar wel een hoop geld.
Als je 2000 kunt uitgeven voor een tv kun je ook wel 2500 ofzo uitgeven.
De Aldi versie waren wel goede dingen, daa zou ik het nog wel proberen, ook omdat je vette omruil garantie hebt en 3 jaar garantie.

Ik vind trouwens tft barre shit als tv, plasma kijkt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 00:11:
[...]

Ik geef je gelijk hoor, 2000 is niet duur voor zoiets maar wel een hoop geld.
Als je 2000 kunt uitgeven voor een tv kun je ook wel 2500 ofzo uitgeven.
De Aldi versie waren wel goede dingen, daa zou ik het nog wel proberen, ook omdat je vette omruil garantie hebt en 3 jaar garantie.

Ik vind trouwens tft barre shit als tv, plasma kijkt stukken beter.
Denk er wel aan dat plasma een zeer korte levensduur heeft. Ik hoor weinig positieve verhalen over plasma schermen. Als er iets kapot gaat is het vaak goedkoper om een nieuwe te halen. Wat mij betreft wordt er nog wat doorgesleuteld aan de lcd tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Laatst online: 18-10-2023
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:54:
[...]

Heb je daar een paar voorbeelden van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor deel 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Is er al meer bekend over de beamer bij Ome Albert (Philips bClever)?

Ik zou daar graag wat foto's van zien (van het ding in aktie). Is er misschien een beamer die vergelijkbaar is met deze (behalve de voorganger)?

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Sharp PG-B10s
laagste prijs bij kieskeurig 915 euro, lijkt me al beter.

Deze is nog veel beter voor +/- 1200 euro.

zo goedkoop istie niet daar bij de AH, bij adata.nl heb je hem voor 68 euro minder.

[ Voor 8% gewijzigd door Initial G op 26-05-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Initial G schreef op 26 mei 2004 @ 10:47:
(...)

zo goedkoop istie niet daar bij de AH, bij adata.nl heb je hem voor 68 euro minder.
Dat weet ik (en elke andere pricewatch raadpleger 8)7 ) maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe het ding zich gedraagt in aktie. En als je mijn eerdere posts hebt gelezen dan weet je dat ik nog eens 10% korting krijg, wat de AH dus weer goedkoper maakt. ;)

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

JaFFoG schreef op 26 mei 2004 @ 11:35:
[...]

Dat weet ik (en elke andere pricewatch raadpleger 8)7 ) maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe het ding zich gedraagt in aktie. En als je mijn eerdere posts hebt gelezen dan weet je dat ik nog eens 10% korting krijg, wat de AH dus weer goedkoper maakt. ;)
als je hem bij die webshop koopt kun je hem testen en nog terugsturen >:) , bij de AH wordt dat lastiger.

trouwens deze is ook wel grappig voor 740 euro. Met 1500:1 contrast ratio en goede reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixal schreef op 26 mei 2004 @ 01:02:
[...]

Denk er wel aan dat plasma een zeer korte levensduur heeft. Ik hoor weinig positieve verhalen over plasma schermen. Als er iets kapot gaat is het vaak goedkoper om een nieuwe te halen. Wat mij betreft wordt er nog wat doorgesleuteld aan de lcd tv's.
Als je een dode pixel hebt kan daar ook weinig aan gedaan worden volgens mij.
Korte levensduur tja het zijn niet "laat maar aanstaan ik ga even naar boven of val in slaap" tv's voor zulke prijzen :)
Mijn sony tv 4:3 topmodel was ook net na 1 jaar stuk, het is dat er extra garantie bij kreeg voor een drol (25 euro ofzo) anders was een nieuwe kopen bijna goedkoper.

Met de levensduur van een hoop apparaten tegenwoordig is het slecht gesteld :(

Ik vind een lcd niet echt sprankelend beeld geven, plasma geeft meer felheid.
Ook lijkt mij de inkijkhoek en als er een beetje zon schijnt erg lastig als ik dit zie met mijn computerscherm, hier zit je altijd recht voor dus geen probleem maar als tv :|

Maar het maakt niks uit, komende 5 jaar zie ik me toch niet zo'n tv kopen voor zulke bedragen ;) tegen die tijd kijk ik wel wat ze ervan gebakken hebben.

Oh ja, ik heb net de alditent gehaald, oranje blauw, puik ding hoor _/-\o_
De walkytalky's zagen er ook goed uit, mooi compact en afgewerkt.
Zat nog te twijfelen want eigenlijk weet ik niet wat ik er mee ga doen, maar ja het blijft gaaf spul :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Initial G schreef op 26 mei 2004 @ 11:42:
[...]

als je hem bij die webshop koopt kun je hem testen en nog terugsturen >:) , bij de AH wordt dat lastiger.

trouwens deze is ook wel grappig voor 740 euro. Met 1500:1 contrast ratio en goede reviews
Bij de AH kun je hem altijd terugbrengen en je geld terugkrijgen, dat is een garantie die de AH op al haar producten heeft.

Wat die andere beamer betreft: ziet er wel goed uit idd. Alleen 3 dB meer fan-geluid. Waar kan ik dat mee vergelijken? Ik heb geen idee hoe dat klinkt 8)7

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:49:
[...]

Als je een dode pixel hebt kan daar ook weinig aan gedaan worden volgens mij.
Korte levensduur tja het zijn niet "laat maar aanstaan ik ga even naar boven of val in slaap" tv's voor zulke prijzen :)
Mijn sony tv 4:3 topmodel was ook net na 1 jaar stuk, het is dat er extra garantie bij kreeg voor een drol (25 euro ofzo) anders was een nieuwe kopen bijna goedkoper.
offtopic:
Wat voor een verschríkkelijke schrijfstijl is dit? :r

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen met de aldi laptop op mijn schoot gezeten en hij is best cool hij loopt erg lekker wat ik zo gezien heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, ik heb de Kinzo-hobbymachine van het Kruidvat. Leuk spul, de accesoires zijn niet allemaal even stevig/goed maar het apparaat is prima, zeker voor dit geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haemorrhage schreef op 26 mei 2004 @ 12:05:
[...]

offtopic:
Zout toch op man.

Ik lig met een laptop in bed, zoals je misschien weet typen laptops voor geen meter.
Na alle delete handelingen kan de zinsbouw zijn gesneuveld, pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:39:
[...]

Zout toch op man.

Ik lig met een laptop in bed, zoals je misschien weet typen laptops voor geen meter.
Na alle delete handelingen kan de zinsbouw zijn gesneuveld, pech gehad.
nu lukt het je wel :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

hoezo, als je niet de moeite en tijd wilt besteden voor een fatsoenlijke post, post dan niks! Door zulke slechte posts voeg je niks toe aan deze thread.

Laptops typen prima, maar je moet wel de tijd willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 08:31
net het walkie talkie setje gehaald bij de aldi, heb ze nog niet gebruikt.
het eerste dat me opviel was dat ze heel klein zijn

weet iemand of je walkie talkies in frankrijk gewoon mag gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 18:12
Haemorrhage schreef op 26 mei 2004 @ 12:05:
[...]

offtopic:
@malle jopie, laat hem lekker hij heeft waarschijnlijk meer problemen met zich zelf..

Die look a like dremel werkt relax hier, net schakelaartje in pc gemaakt zo gepiept.. vooral dat freesje werkt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

died_laughing schreef op 26 mei 2004 @ 13:08:

Heb ze daar weleens in de SuperMarche zien liggen ;) , maar misschien hebben die een andere frequentie of iets dergelijks. Misschien kun je het vinden met google.nl >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:10:
[...]

Heb ze daar weleens in de SuperMarche zien liggen ;) , maar misschien hebben die een andere frequentie of iets dergelijks. Misschien kun je het vinden met google.nl >:)
met google kom ik er ook niet uit, of ik type de verkeerde zoek worden in 8)7

er staat met ergens iets van bij dat zendbakkies in de auto verboden waren in frankrijk, maar of dat waar is weet ik dus niet

en dan is de vraag geld het ook voor een simpele huis tuin en keuken walkie talkie

[ Voor 24% gewijzigd door died_laughing op 26-05-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonzz.netninja schreef op 26 mei 2004 @ 13:05:
hoezo, als je niet de moeite en tijd wilt besteden voor een fatsoenlijke post, post dan niks! Door zulke slechte posts voeg je niks toe aan deze thread.

Laptops typen prima, maar je moet wel de tijd willen nemen.
Als je een post beoordeeld op zijn zinsbouw/spelling dan kan onderhand de helft weg.
Een beetje kromme zin betekent nog niet dat het een nutteloze uitspraak is.

Ja ik kan nu weel weer normale zinnen bouwen.
Ik ben uit mijn bed gerold, gedouched, en rechtop achter een normaal toetsenbord gekropen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:14:
[...]

Als je een post beoordeeld op zijn zinsbouw/spelling dan kan onderhand de helft weg.
Een beetje kromme zin betekent nog niet dat het een nutteloze uitspraak is.

Ja ik kan nu weel weer normale zinnen bouwen.
Ik ben uit mijn bed gerold, gedouched, en rechtop achter een normaal toetsenbord gekropen :)
offtopic:
Zullen we deze discussie stoppen? Daar hebben we msn etc. voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

died_laughing schreef op 26 mei 2004 @ 13:08:

Zitten er ook 220v adapters bij of moet je je batterijen zelf opladen?

En wat betreft Frankrijk, klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

died_laughing schreef op 26 mei 2004 @ 13:12:
[...]

met google kom ik er ook niet uit, of ik type de verkeerde zoek worden in 8)7

er staat met ergens iets van bij dat zendbakkies in de auto verboden waren in frankrijk, maar of dat waar is weet ik dus niet

en dan is de vraag geld het ook voor een simpele huis tuin en keuken walkie talkie
Ja, zijn in vrijwel alle (west) europese te gebruiken. De volledige lijst met landen en eventuele uitzonderingen staat op deze site

Het is overigens een PMR apparaat, meer info over PMR vind je op

http://www.pmr446-info.tk
http://www.446user.co.uk

Ik heb zelf ook een setje gekocht, zag tijdens de wintersport een aantal mensen met deze apparaatjes rondlopen, het is erg handig als je met een grote groep bent en wil informeren waar de rest van je reisgenoten uithangt.

[ Voor 23% gewijzigd door Phrenetic op 26-05-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:21:
[...]

En wat betreft Frankrijk, klikkerdeklik
ik heb de doos nog niet opengemaakt, moet ff tot na het werk
ik zal dan wel ff posten wat erin moet

op welke woorden heb je gezocht bij google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

JaFFoG schreef op 26 mei 2004 @ 11:51:
[...]

. Alleen 3 dB meer fan-geluid. Waar kan ik dat mee vergelijken? Ik heb geen idee hoe dat klinkt
Nergens mee.
3dB minder is niets.
Als het nu 30dB zou zijn.
Als je keuze hier van afhankelijk is , ben je , sorry dat ik het zeg, heel erg aan het mierenne#ken.

http://www.hoorzaken.nl/Decibel.htm is wel grappig.
Hier zie dat 60 db een gesprek tussen 2 mensen is
en 40 dB een rustige werkkamer.

Ik heb een ( gokje) 33 dB beamer, maar ik hoor deze alleen bij stilte momenten in de film, maar dan hoor ik ook de pc of de DVD speler.
niet storend. meer aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

died_laughing schreef op 26 mei 2004 @ 13:35:
[...]

ik heb de doos nog niet opengemaakt, moet ff tot na het werk
ik zal dan wel ff posten wat erin moet

op welke woorden heb je gezocht bij google?
zoek opdracht : portofoon gebruiken in buitenland
4e linkje zoekresultaat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:21:
[...]

Nee, er zitten alleen 8 stuks non-oplaadbare AAA batterijtjes bij.
Overigens kan je wel NiMH batterijen in het apparaat zelf opladen met een externe adapter. Aansluiten via een 3,5mm plug, zie handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Phrenetic schreef op 26 mei 2004 @ 13:22:
[...]

Ja, zijn in vrijwel alle (west) europese te gebruiken. De volledige lijst met landen en eventuele uitzonderingen staat op deze site

Het is overigens een PMR apparaat, meer info over PMR vind je op

http://www.pmr446-info.tk
http://www.446user.co.uk

Ik heb zelf ook een setje gekocht, zag tijdens de wintersport een aantal mensen met deze apparaatjes rondlopen, het is erg handig als je met een grote groep bent en wil informeren waar de rest van je reisgenoten uithangt.
precies, daarom heb ik ze ook gekocht
ga volgende week naar normandië en dan is dit goedkoper dan mobiel naar elkaar bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
Initial G schreef op 26 mei 2004 @ 10:47:
Sharp PG-B10s
laagste prijs bij kieskeurig 915 euro, lijkt me al beter.

Deze is nog veel beter voor +/- 1200 euro.

Ik kan maar 1 tip geven !! Adata.nl totaal vergeten als goedkope webwinkel!!
Ik heb hier nog een bestelling lopen en duurt nu al 5 weken :r
Ik heb dus besteld voordat ik shop survey gechecked had..........lees voor de gein de klantenervaringen maar eens door....je schrikt je dood

Misschien erg off topic maar moest dit ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op 25 mei 2004 @ 23:16:
[...]

ook breedbeeld? en zoja, waardan?
http://www.best-sellers.nl/product_info.php?products_id=2133

Kreeg ook folders van de bcc e.d. en daar stond ie reeds voor 249,-

Foldertje van Prijstopper staat ie ook voor 249,-
http://www.prijstopper.nl/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

weeraanmelden schreef op 26 mei 2004 @ 13:43:
[...]

Nergens mee.
3dB minder is niets.
Als het nu 30dB zou zijn.
Als je keuze hier van afhankelijk is , ben je , sorry dat ik het zeg, heel erg aan het mierenne#ken.

http://www.hoorzaken.nl/Decibel.htm is wel grappig.
Hier zie dat 60 db een gesprek tussen 2 mensen is
en 40 dB een rustige werkkamer.

Ik heb een ( gokje) 33 dB beamer, maar ik hoor deze alleen bij stilte momenten in de film, maar dan hoor ik ook de pc of de DVD speler.
niet storend. meer aanwezig.
uuh
3 dB extra klinkt als een verdubbeling van het aantal geluidsbronnen, oftewel twee keer zo hard. Decibel is een logaritmische schaal!!

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

E-Rick schreef op 26 mei 2004 @ 21:19:
[...]

uuh
3 dB extra klinkt als een verdubbeling van het aantal geluidsbronnen, oftewel twee keer zo hard. Decibel is een logaritmische schaal!!
idd! maar subjectief valt het wel mee gelukkig. Ook is de bepaling van het geluidsniveau sterk afhankelijk van de meetmethode. Het volume neemt namelijk kwadratisch af bij toename van de afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

* JvS vindt het tijd voor een vervolg!
* JvS wil niet constant dit topic in zijn topichistorie hebben, dus opent geen nieuwe

Succes met deel 7 mensen! :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.