Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 6] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.750 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Topicstarter
Nieuwe aanbiedingen, nieuw topic :)

Het is eens in de twee weken raak in AV: Bouwmarkten, mediamarkten en vooral de Aldi en LIDL strooien bij 80% van de nederlandse huishoudens hun reclame in de bussen. Met als gevolg een stortvloed aan "is dit wat" topics, door mensen die graag voor weinig een (veelal) speakersetje -al dan niet met DVD- speler willen kopen en zich afvragen welke kwaliteit ze kunnen verwachten. Ik heb ze een tijdje toegestaan, maar het werd op een gegeven moment het te erg. En heb ze daarom de afgelopen week consequent (zoveel mogelijk dan ) op slot gedaan. Niet omdat ze per topic niet aan de eisen voldeden, maar simpelweg omdat ze door hun grote aantal een te grote vervuiling gaven.

Maar uiteindelijk zou je in AV wel dit soort vragen moeten mogen stellen Dus vandaar dat we het voor de komende tijd in dit topic centraal gaan houden.
Dus ook al gaat de titel over ALDI's en LIDL's, dit topic is er ook voor de praxis/karwei/blokker enz enz enz. aanbiedingen.

Dus, dames en heren AV bezoekerts: Elcheapo DVD spelertje op het oog, knallend speakersetje gespot: Overleg hier of het wat is.

Raymond ;)

Deel 5: [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel V][/rml]
Deel 4: [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel IV][/rml]
Deel 3: [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel III][/rml]

Als je dus een mooiere startpost denkt te kunnen maken (dat moet toch niet zo moeilijk zijn ;) ). Mail die dan (incl code) naar mij en daar edit ik de startpost dan mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 22-02-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_09_NB/OFF03.HTM

Net gespot op de duitse Aldi site. Ik ben van plan om het te kopen maar ik vraag me af of ik hier in huis 2 stuks aan het werk kan krijgen zonder dat ze elkaar storen.

Mijn moeder wilt namelijk ook een afstandbediening voor 'haar' dingen. De vraag is dus of die dingen een aparte frequentie hebben zodat ik de twee afstandbedieningen 'uniek' kan maken en dat mijn moeder niet stiekem mijn cumputer uitzet als ze gaat slapen.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreggle
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Die dingen heb ik ook; niet precies dezelfde maar ook van die el-cheapo dingen, dus het is vergelijkbaar. :)

Je kan in de afstandsbediening een code instellen en die code moet je dan ook op ieder 'stopcontact' instellen. Verder kan je per stopcontact ook nog instellen aan welk nummertje op de afstandsbediening het gekoppeld moet zijn.

Met andere woorden: meerdere setjes zijn uit elkaar te houden en meerdere stopcontacten zijn te schakelen met 1 knop. Best geinig. :)

Het instellen gebeurt met zo'n dipswitch blokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ik denk dat ze elkaar wel gaan storen ten zij het zendbereik niet zo groot is of de communicatie met onfrarppd verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

die dingen moet ik hebben echt handig bij electronica zaken vragen ze er het 4 dubbele voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95446

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/BILD02.JPG
Kleuren TV 55 cm stereo en teletekst

• met de nieuwste generatie
Thomson flatsquare/black
matrix beeldbuis
• PAL B/G-systeem
• stereo 2 x 7 Watt / 50 Watt PMPO
• afstandsbediening incl. batterijen
• on-screen-functie
• 100 voorkeuzekanalen
• directe kanaalprogrammering
• hyperband/kabeltuner
• slaapschakelaar
• A/V-aansluiting met scart jack
• 'Space-sound' geluidsfunctie
• 5-band grafische equalizer
• 16 : 9 schakelaar (breedbeeld)
• automatische volumeregeling
per kanaal
• teletekst: 7 pagina's toptekst en fasttekst
• NTSC playback via scart
• kleur: antraciet/zwart
• automatische zenderzoeker
• (incl. 8.- verwijderingsbijdrage)

per stuk
159.-

Is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 99283 schreef op 22 februari 2004 @ 12:17:
die dingen moet ik hebben echt handig bij electronica zaken vragen ze er het 4 dubbele voor :P
Ja zeker, jammer dat het niet hier in Nederland is die actie :'(

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05 04:49

Jimbolino

troep.com

Mijn laptop heeft het begeven en nu was ik van plan om een nieuwe te kopen.
Nu heb ik er een bij de aldi gezien, en ik was benieuwd naar de volgende dingen:
- Geforce Go 5350 64MB DDR RAM (is dit een snelle / vergelijkbaar met radeon mobil 9200)
- TV-Tuner & afstandsbediening (heb ik nog nooit eerder gezien: een laptop met tv kaart?)
- linkje -

en vooral die 3 jaar garantie spreekt me wel aan, mijn laptop (ook aldi) is het na 2.5 jaar begeven...

offtopic:
misschien handig om in de sluitpost van het vorige topic een link naar dit topic te plaatsen

[ Voor 19% gewijzigd door Jimbolino op 22-02-2004 15:02 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98536

Anoniem: 95446 schreef op 22 februari 2004 @ 12:47:
[afbeelding]

Thomson flatsquare/black
matrix beeldbuis
• PAL B/G-systeem
• on-screen-functie
• 100 voorkeuzekanalen
• hyperband/kabeltuner
• slaapschakelaar
per kanaal

per stuk
159.-

Is dit wat?
die heb ik hier in mijn kamer staan.

ik ben er wel tevreden mee.
Goed beeld
Goed geluid enz enz enz

nix waaraan ik me iriteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 14:31

JaWa

zie hier een icon

De tv is een AudioSonic KT 9455TX / KT 9456MSTX zie:
http://www.audiosonic.com/pages/page22.html

met dank aan demonz ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JaWa op 22-02-2004 16:03 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106520

Ik ben totaal geen Fan van Aldi en Ldil!

ik heb 1 ding uit pure bugetoverweging in huis staan, That's IT!!

Ik vindt: als je een tv wil kopen (doelend op die audiosonic) kan je beter wachten totdat je wat meer geld hebt.

ik heb zelf een Panasonic TX21CK1C, dit is een toestel die 100,- meer kost, maar wel 10 keer zo goed is.

Wil je dus iets hebben dat niet te duur is en toch heeeel goed: PANASONIC!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vind die tv eergelijk gezegd wel intressant niet te deur :) voor in de slaapkamer :) dar heb ik nu 1 van 33 cm of zo. En wat wil je eigenlijk met je post bereiken? als je geen fan ben er niks wil kopen dan reply je gewoon niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Veel Aldi- en Lidl spul is gewoon goed. Dat jij een Panasonic hebt is heel leuk voor je, maar in de 'budget-markt' heerst dat Aldi-spul gewoon. Je zegt dat'ie 10 keer beter is, maar ik waag het te betwijfelen dat je een _objectieve_ test-sessie hebt gehad.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Wij hebben hier thuis 2 tv's van de aldi (grote en kleine). Allebei gaan ze al een aardig tijdje mee. Hiervoor hadden we een philips, die minimaal 1 keer per jaar kapot ging.

Beeld én geluids kwaliteit van deze TV is dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WeAreLegion schreef op 22 februari 2004 @ 16:07:
Ik vind die tv eergelijk gezegd wel intressant niet te deur :) voor in de slaapkamer :) dar heb ik nu 1 van 33 cm of zo. En wat wil je eigenlijk met je post bereiken? als je geen fan ben er niks wil kopen dan reply je gewoon niet ;)
Ik geef mijn mening over dit spul, zoals iedereen.

koop gerust die tv maar kom niet :'( huilen :'( al het ding snel stuk is en jij je geld kwijt bent !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Anoniem: 106520 schreef op 22 februari 2004 @ 16:15:
[...]

koop gerust die tv maar kom niet :'( huilen :'( al het ding snel stuk is en jij je geld kwijt bent !!!
Ben jij ervarings deskundige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wormaap schreef op 22 februari 2004 @ 16:08:
Veel Aldi- en Lidl spul is gewoon goed. Dat jij een Panasonic hebt is heel leuk voor je, maar in de 'budget-markt' heerst dat Aldi-spul gewoon. Je zegt dat'ie 10 keer beter is, maar ik waag het te betwijfelen dat je een _objectieve_ test-sessie hebt gehad.
heb je eigenlijk ook gelijk in, als ik van 10 aldi tv's de totale brandtijd optel dan is dat meer als 1 panasonic.

maar het is gewoon zo dat hij niet voor niets zo goedkoop is, en dat het geld ergens vandaan moet komen!!!! ik heb genoeg mensen gehoord die er niet tevreden over zijn, dus ik ben blij dat ik een A-Merk heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Okok, even weer lief voor elkaar zijn :P
Ik neem aan dat je je mening op een (slechte) ervaring met Aldi/Lidl spul baseert? Vertel hier dan eens over zodat wij weten wat er mis mee kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jevn schreef op 22 februari 2004 @ 16:16:
[...]

Ben jij ervarings deskundige?
Wormaap schreef op 22 februari 2004 @ 16:18:
Okok, even weer lief voor elkaar zijn :P
Ik neem aan dat je je mening op een (slechte) ervaring met Aldi/Lidl spul baseert? Vertel hier dan eens over zodat wij weten wat er mis mee kan zijn.
Soort van, ik zie erg veel reparaties voorbij komen!!! en er zit echt verschil in de merken!!! :)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 106520 op 22-02-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Mijn Audiosonic TV doet het al jaaaren goed. :) Volgens mij kwam hij ook bij de Aldi weg, maar dat weet ik niet zeker meer, daar voor is het al weer te lang geleden. :P
Enige waar ik een heeel klein beetje over val zijn de volumeknopjes op mn afstandsbediening die het niet goed meer doen. Dit heb ik opgelost door mn TV via de SCART-uitgang op mn stereotoren aan te sluiten. :)
En de SCART-aansluiting op zich is ook niet 100% goed meer, maar hij werkt op zich nog wel voldoende. :)

Verder heb ik 2 radios'van auiosonic gehad, maar het geluid was vrij snel brak daar van. Als je even aan de volumeknop draaide hoorde je een soort van ruis tijdens het draaien en het volume kon je dan ook niet altijd helemala juist instellen omdat het dan weer te hard en dan weer te zacht ineens was tijdens het instellen.

Maar het geluid van mn Audiosonic TV is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Anoniem: 98536 schreef op 22 februari 2004 @ 15:04:

Goed beeld
Goed geluid enz enz enz

Mooi, dan heb ik een vervanging voor mijn op sterven na dood zijnde Blaupunkt in mijn slaapkamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Anoniem: 106520 schreef op 22 februari 2004 @ 16:15:
[...]

Tja huilen?
Er zit 3 jaar garantie op dus echt snel huilen wordt het niet, reken op maximaal E53.33 voor 1 jaar televisie kijken.
De rest is gratis meegenomen :)
Alleen jammer niet in het zilver.

Als een panasonic na 1 jaar kapot gaat is het wel huilen, geen garantie meer.

Hoewel ik het er wel een beetje mee eens ben, voor 100 euro meer (met afpingelen) zou de baas van een zaak mij een aiwa verkopen.
Dit is dus een Sony in een ander jasje maar 100 euro cheaper, erg mooi vormgeving, platte buis trinitron :9~ , veel aansluit mogelijkheden.
Lijkt mij toch net iets beter voor mij persoonlijk.

Maar dat betekent niet dat de aldi tv geen scherpe aanbieding is, vooral die 3 jaar garantie maakt het erg intressant :9 en 100 euro is toch iets van 60% extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 17:51
Tuurlijk, 159 euro is erg wenig geld voor een 55 cm tv. Die Panasonic zal vast iets beter zijn, maar geloof me, heus niet 10x beter. Dat slaat nergens op! (en dan vind ik trouwens persoonlijk Philips tv's mooier en scherper dan Panasonic..)
Maar koop gerust die MT Logic tv, valt het beeld tegen dan kan je 'm gewoon terugbrengen en je geld terugkrijgen! :)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04 16:04
Ik heb ook zo'n hele dure Panasonic breedbeeld plus plus plus etc apparaat.... Die ging ook gewoon na 3 jaar stuk! Ik was wel blij dat ik vijf jaar garantie had bijgekocht.... Dus Panasonic = Off-topic.
Gewoon kopen die Aldibak.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

Anoniem: 98536 schreef op 22 februari 2004 @ 15:04:
[...]

Goed beeld
Goed geluid enz enz enz

Lijkt mij ook aan de specs te zien maar ik vind hem persoonlijk er een beetje erg 1992 eruit zien, aftands dus maar als het uiterlijk niet telt en alleen het innerlijke is dit een prima keus.
nb. terugvind post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tjah ik huil niet zo snel hoor voor 159 euro :) als hij 3 jaar mee gaat is het iets meer als 50 euro per jaar voor een tv :). Meschien maar eens gaan kijken naar zo ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

ach, moet je niet gewoon voor jezelf beslissen of je die TV wil of niet???

voor mij zou ie bvb uitermate goed zijn: mijn oude TV (Sony btw) is kapot aant gaan (af en toe valt et beeld weg en de kleuren lopen uit, dus waarsch tuner kapot) ik heb slechts 2 kanalen (antenne op studentenkamer) en zoveel kijk ik ook weer niet... reken daarbij dat ik over hier en 2 jaar hopelijk op m'n eentje ga wonen, dat ie nog jaartje of 2 (hopelijk) meegaat dan ben ik MEER dan tevreden voor m'n geld...

nu alleen nog gaan kopen natuurlijk :P

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hm, veel tegengestelde berichten. De één ziet er wel wat in, de ander kraakt alles af wat klinkt als 'Audiosonic'. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik van Audiosonic ook niet veel goede verhalen gehoord heb, maar daar gaat 't natuurlijk niet om. Waar 't wel om gaat is of deze Tv z'n geld waard is. Een 'beetje' 55cm Tv kost bij een gemiddelde elektronicazaak volgens mij al snel het dubbele. In dat opzicht is ie wel érg goedkoop, of misschien juist té?

Nog mensen met goede / slechte ervaringen met dergelijke producten? Ben erg benieuwd, denk er misschien toch over er 1 te halen woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Met 3 jaar garantie erop vind je nergens een TV voor die prijs. Dure TV's gaan trouwens ook kapot kan ik je verzekeren. :(

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koen Roumen schreef op 23 februari 2004 @ 23:06:
Hm, veel tegengestelde berichten. De één ziet er wel wat in, de ander kraakt alles af wat klinkt als 'Audiosonic'. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik van Audiosonic ook niet veel goede verhalen gehoord heb, maar daar gaat 't natuurlijk niet om. Waar 't wel om gaat is of deze Tv z'n geld waard is. Een 'beetje' 55cm Tv kost bij een gemiddelde elektronicazaak volgens mij al snel het dubbele. In dat opzicht is ie wel érg goedkoop, of misschien juist té?

Nog mensen met goede / slechte ervaringen met dergelijke producten? Ben erg benieuwd, denk er misschien toch over er 1 te halen woensdag.
Voor 160 euro kun je met wat zoeken ook een vestel of finlux vinden, lijkt mij niet beter dan een audiosonic.
Hoewel ik niet weet of het dan ook stereo is etc.
Een merk tv kost rond 200 euro.
Het vette voordeel is de 3 jaar garantie en als het echt bagger is kan je hem na een week nog makkelijk terugbrengen en cashen.
In een normale winkel kun je ook tv's keuren op beeld maar ik kom alleen winkels tegen die nodig signaal versterkers moeten aansluiten.
2 dezelfde tv's zijn wereld van verschil en de verkoper haalt zijn schouders op als je zegt dat het zo moeilijk vergelijken is |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 11:36
http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm

Is deze extrene HDD een aanrader? Ik heb de indruk van wel, want de prijs is niet zo veel hoger als een interne 160 GB HD bij mijn computerboertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8374

cocico schreef op 24 februari 2004 @ 14:09:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm

Is deze extrene HDD een aanrader? Ik heb de indruk van wel, want de prijs is niet zo veel hoger als een interne 160 GB HD bij mijn computerboertje...
Je bedoelt http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_09/OFF02.HTM

lijkt me prima, en dito prijs...hopelijk ook snel in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Wat vinden we hiervan:

http://www.blokker.nl/sho...tie=*%20ONZE%20FOLDER%20*

stelt waarschijnlijk weinig voor, maar is wel heeeeeeeel goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Voor dat geld kun je je amper een buil vallen. Leuk om je pa als verjaardagskadootje te geven zodat'ie kan patsen met z'n 5.1 set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455 schreef op 25 februari 2004 @ 00:19:
Wat vinden we hiervan:

is dat trouwens deze: http://www.service.shop.n...501995&categoryId=2024370

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:43
Wormaap schreef op 25 februari 2004 @ 00:22:
Voor dat geld kun je je amper een buil vallen. Leuk om je pa als verjaardagskadootje te geven zodat'ie kan patsen met z'n 5.1 set :P
Zo kan je overal wel van zeggen dat je je er geen buil aan kan vallen. Maar een 5.1 setje van nog geen 100 euro, dat is gewoon PRUT :r , en in zoverre weggegooid geld. Je valt je er dus wel degelijk een buil aan. Voor diezelfde 100 E kan je een heleboel andere dingen doen.

Een thuisbioscoop durven ze het nog te noemen :r

Ik snap sowieso al niet dat er mensen zijn die van die all-in-one satelietsetjes kopen, daar kan je toch geen moer aan uitbreiden later?

[ Voor 19% gewijzigd door Glenfiddich op 25-02-2004 00:34 ]

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Lijkt d'r érg veel op, maar de merkjes erop zijn niet helemaal gelijk... Niet dat dat veel zegt. 'T zal'm wel haast zijn :P
Haemorrhage schreef op 25 februari 2004 @ 00:26:
[...]

Zo kan je overal wel van zeggen dat je je er geen buil aan kan vallen. Maar een 5.1 setje van nog geen 100 euro, dat is gewoon PRUT :r , en in zoverre weggegooid geld. Je valt je er dus wel degelijk een buil aan. Voor diezelfde 100 E kan je een heleboel andere dingen doen.
Ach... D'r zit een DVD-spelertje in, en een paar boxjes en een woofertje. Als je niet veeleisend bent, kan ik me indenken dat je aan zo'n setje best wat lol kan beleven. 'N filmpje zal waarschijnlijk niet HEEL slecht erop klinken. Dus om een keer als ietwat overdreven kerstcadeautje ofzo te geven kan't best leuk zijn. Vergis je btw niet, ik zou zelf NOOIT zo'n set kopen, ik ben nl. wél redelijk veeleisend :P

[ Voor 107% gewijzigd door Wormaap op 25-02-2004 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 51455 schreef op 25 februari 2004 @ 00:19:
Wat vinden we hiervan:

Waarom zou je zoiets kopen? Koop dan gewoon ergens een provision DVD-speler voor 50,- en gebruik gewoon het geluid van je tv. Zo'n boxenset kan alleen maar rampzalig zijn. Zo'n sub die nog beroerder klinkt als een carnavalstrommel van een euro.. :X Ik denk dat de gemiddelde tv 10x betere boxen heeft.

Een vriend van me heeft zo'n set van Philips van iets van 500 euro. En daar zit dus al een beroerde sub bij (sattelieten kunnen we nog wel mee door).

[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 25-02-2004 00:30 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook wat veeleisender dan gemiddeld en zou dus niet zo snel voor mezelf zo'n setje van de Blokker kopen. Maar als cadeau voor op de slaapkamer bij iemand is het natuurlijk wel leuk.

Maar eenieder moet toegeven dat dit gewoon spotgoedkoop is! Voor 100 euro heb je een DVD-speler, een tuner, 5 boxjes en een subwoofer.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 51455 op 25-02-2004 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 51455 schreef op 25 februari 2004 @ 01:33:
[..] Maar eenieder moet toegeven dat dit gewoon spotgoedkoop is! Voor 100 euro heb je een DVD-speler, een tuner, 5 boxjes en een subwoofer.
Hmm.. Voor 50,- koop je een dvd-speler. Vind je 50,- voor dergelijke boxjes en een sub dan goedkoop? Ik denk daar toch anders over gezien de te verwachten geluidskwaliteit (kan meevallen natuurlijk).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dat blokker setje geluisterd in de winkel.
Er stond een rickie martin live concert op dus het was even slikken maar heb het getest.
De subwoofer klinkt als een natte doos, echt verschrikkelijk geluid, het ziet er ook niet uit.
Is trouwens zo groot als een melkpak die sub, je krijgt echt zoveel spul als je ervoor betaald, erg weinig dus.
Zoals gezegd kan je beter de losse dvd halen bij blokker en iets van een logitech set halen, dat klinkt heel wat beter voor hetzelfde geld.

Volgens mij zit er geen tuner op, anders is het misschien wel aardig voor de prijs.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 35647 op 25-02-2004 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71746

Jimbolino schreef op 22 februari 2004 @ 14:54:
mijn laptop (ook aldi) is het na 2.5 jaar begeven...
Goeie kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 06:50

KroeT

[...]

Ik twijfel ook een beetje over die tv. Ik heb nu een oude zuigtv staan, ook zwart, ook 55 cm, ook een nepmerk. Het beeld vertoont wat strepen, bij tv uitzendingen niet te zien maar tijdens het kijken van een dvd vrij storend.

Doh. Heb eigenlijk geen tijd om naar de Aldi te gaan vandaag, en morgen zullen ze wel op zijn..

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand die tv heeft even een verhaaltje plaatsen.
Die tv's lagen er de vorige keer 2 weken nadien nog dus ik heb alle tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Laatst online: 08:43
KroeT schreef op 25 februari 2004 @ 09:06:
Ik twijfel ook een beetje over die tv. Ik heb nu een oude zuigtv staan, ook zwart, ook 55 cm, ook een nepmerk. Het beeld vertoont wat strepen, bij tv uitzendingen niet te zien maar tijdens het kijken van een dvd vrij storend.

Doh. Heb eigenlijk geen tijd om naar de Aldi te gaan vandaag, en morgen zullen ze wel op zijn..
En je weet zeker dat die strepen niet veroorzaakt worden door slechte bekabeling?

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647 schreef op 25 februari 2004 @ 07:11:
Ik heb dat blokker setje geluisterd in de winkel.
Er stond een rickie martin live concert op dus het was even slikken maar heb het getest.
De subwoofer klinkt als een natte doos, echt verschrikkelijk geluid, het ziet er ook niet uit.
Is trouwens zo groot als een melkpak die sub, je krijgt echt zoveel spul als je ervoor betaald, erg weinig dus.
Zoals gezegd kan je beter de losse dvd halen bij blokker en iets van een logitech set halen, dat klinkt heel wat beter voor hetzelfde geld.

Volgens mij zit er geen tuner op, anders is het misschien wel aardig voor de prijs.
Thnx, hier heb ik wat aan...wordt'm dus niet. Al blijf ik het gewoon weinig geld vinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Anoniem: 35647 schreef op 25 februari 2004 @ 10:45:
Als iemand die tv heeft even een verhaaltje plaatsen.
Die tv's lagen er de vorige keer 2 weken nadien nog dus ik heb alle tijd.
Heb 'm vannochtend gehaald. Het was vrij druk, liepen al aardig wat mensen mee de deur uit, maar er waren er nog wel een aantal. Over 't beeld ben ik erg tevreden, maar ik ben dan ook een Tv kaart gewend. :) Het geluid is ook niet slecht, maar ik mis helaas wel een koptelefoon / audio uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 20:00

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Koen Roumen schreef op 25 februari 2004 @ 11:39:
[...]

Heb 'm vannochtend gehaald. Het was vrij druk, liepen al aardig wat mensen mee de deur uit, maar er waren er nog wel een aantal. Over 't beeld ben ik erg tevreden, maar ik ben dan ook een Tv kaart gewend. :) Het geluid is ook niet slecht, maar ik mis helaas wel een koptelefoon / audio uitgang.
Heeft de tv geen enkele audio-uitgang? :?
Anoniem: 95446 schreef op 22 februari 2004 @ 12:47:
[afbeelding]

Thomson flatsquare/black
matrix beeldbuis
• PAL B/G-systeem
• on-screen-functie
• 100 voorkeuzekanalen
• hyperband/kabeltuner
• slaapschakelaar
per kanaal
Of is die A/V-aansluiting alleen een ingang?

[ Voor 59% gewijzigd door HaaZ op 25-02-2004 23:06 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
HaaZ schreef op 25 februari 2004 @ 23:04:
Heeft de tv geen enkele audio-uitgang? :?
Nope, die's alleen optioneel en zit hier dus niet bij. Verbaasde mij ook wel; op de meeste Tv's zit toch op z'n minst een headphone-out.
Of is die A/V-aansluiting alleen een ingang?
Ook niet. Je kan wel A/V aansluiten via scart, maar er zit geen directe audio/video in of uitgang op de Tv zelf.

Na een dag gekeken te hebben heb ik toch besloten 'm morgen terug te brengen. Denk dat ik toch voor een Samsung met 'Real flat' beeldbuis ga. Het beeld van deze Tv is zeker niet slecht, maar ik vind dat platte toch prettiger kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Paradise op 25-02-2004 23:22 . Reden: quoteje rechtgezet ]

Anoniem: 41457

Koen Roumen schreef op 25 februari 2004 @ 23:21:
[...]

Nope, die's alleen optioneel en zit hier dus niet bij. Verbaasde mij ook wel; op de meeste Tv's zit toch op z'n minst een headphone-out.

[...]

Ook niet. Je kan wel A/V aansluiten via scart, maar er zit geen directe audio/video in of uitgang op de Tv zelf.

Na een dag gekeken te hebben heb ik toch besloten 'm morgen terug te brengen. Denk dat ik toch voor een Samsung met 'Real flat' beeldbuis ga. Het beeld van deze Tv is zeker niet slecht, maar ik vind dat platte toch prettiger kijken.
Heb hem net ook gekocht en wat me erg tegen viel was toch wel die missende audio uitgangen. Heb even het boekje door gebladert die erbij zat en er stond bij dat het optioneel was maar alleen als je model groter was dan 70 cm.
Heb nog geprobeert het geluid via de scart naar de versterker te sturen maar dit heeft ook niet geholpen. Ik heb geen stereo videorecorder die ik eraan kon sluiten om het geluid toch via de versterker te krijgen. dus die mogenlijkheid valt ook af.
Hierdoor heb ik besloten om hem morgen maar weer netjes terug tebrengen.
Voor de rest is het een perfecte tv.

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
Voor de mensen die dicht bij de Duitse Aldi's wonen:

-Vanaf maandag 1 maart 2004-

Slimline HiFi
DVD-Recorder

* PAL B/G Tuner für den Empfang analoger
Antennen- und Kabelprogramme
* One-Touch-Recording, neue Aufnahme beginnt automatisch an der nächsten
freien Stelle
* 1 digitaler Video-Eingang (DVI) Firewire
(z.B. für digitale Videokamera)
* Progressive Scan Ausgang via Cinch
* eingebauter 5.1 Dolby Digital-Decoder, z.B. für Surround-System mit 5.1 Audio
Cinch Ausgängen
* ShowView
* Aufnahmen von externen AV Signalen
(z.B. Videokamera, Videorecorder, SAT-Receiver)
* 99 Programmspeicherplätze

Zubehör: 1 DVD+RW Rohling, 1 Scart auf Scart Kabel, 1 Cinch Kabel Stereo L/R und Video, 1 Antennenkabel 75 OHM, 1 Fernbedienung inkl. Batterien

Aufnahmeformate: DVD+R, DVD+RW
Wiedergabeformate:

* Video: DVD, DVD+R, DVD+RW, DVD-R,
DVD-RW, VCD, S-VCD
* Audio: Audio CD, CD-R, CD-RW, CD, MP-3, WMA
* Sonstige: JPEG CD, Picture CD

Maße ca.: 43 x 5,2 x 36 cm (B x H x T)

Mit Service-Adresse.
3 Jahre Garantie

Preis: € 299,-

Afbeeldingslocatie: http://germany.aldi.com/cms/images/data_product/771491054035f984b434b.jpg

link: http://germany.aldi.com/cms/product_01/product_1014.html

[ Voor 5% gewijzigd door baldbelow op 26-02-2004 00:49 ]

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ik ben ff die URL kwijt voor die gescande aldi folders (ik ben zo ongeduldig he.. wil aanbiedingen van volgende week al zien).. Iemand?

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-03 21:17

xyl

henkleerssen schreef op 26 februari 2004 @ 08:13:
Ik ben ff die URL kwijt voor die gescande aldi folders (ik ben zo ongeduldig he.. wil aanbiedingen van volgende week al zien).. Iemand?
http://www.versteven.be/aldi/

• Paradise
  • Niet online
Anoniem: 41457 schreef op 26 februari 2004 @ 00:44:
[...]
Heb nog geprobeert het geluid via de scart naar de versterker te sturen maar dit heeft ook niet geholpen. Ik heb geen stereo videorecorder die ik eraan kon sluiten om het geluid toch via de versterker te krijgen. dus die mogenlijkheid valt ook af.
Hierdoor heb ik besloten om hem morgen maar weer netjes terug tebrengen.
Voor de rest is het een perfecte tv.
Als dat je enige bezwaar is, zou ik 'm wel houden. ;) Ik heb gisteren een scart adaptertje gekocht met tulp-tulp draadje, dat werkt perfect.

Afbeeldingslocatie: http://koen.scholieren.com/files/Temp/Scart-tulp.JPG

• Joen
Zo iets gebruik ik ook veel. :)
Om mn DVD-speler mee aan te sluiten, om geluid van mn TV op mn stereo te krijgen (volumeknopjes van de afstandsbediening van de TV doen het niet echt meer nl.), op mn digitale camera met TV-out op aan te sluiten en om de TV-out van mn PC op aan te sluiten.
En bovendien: redelijk makkelijk te verwisselen: je koopt even zo'n koppelstukje voor tulpstekkers, zet die op het uiteinde van een kabel en legt het op een gemakkelijk bereikbare plaats neer.
Ik vind het iig reuze makkelijk zo'n SCART-adaptertje. :Y)

• KroeT

KroeT

[...]

Ik heb die tv net ook maar gehaald, het was de laatste :P

Hij zoemt wel redelijk irritant, zelfs hoorbaar wanneer het geluid zacht aanstaat. Het lijkt ergens uit de buurt van de achterkant te komen, zal de voeding wel zijn. Het wordt ook niet echt minder als de tv warm is.

Hebben andere aldi-tv bezitters dit probleem ook?

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 14:22

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

KroeT schreef op 26 februari 2004 @ 11:09:

Hij zoemt wel redelijk irritant, zelfs hoorbaar wanneer het geluid zacht aanstaat. Het lijkt ergens uit de buurt van de achterkant te komen, zal de voeding wel zijn. Het wordt ook niet echt minder als de tv warm is.

Jup, das de reden dat ik mijn Aldi-TV teruggebracht had; werd er echt helemaal gek van!

¯\_(ツ)_/¯

• KroeT

KroeT

[...]

Hmz, daar had ik nog niemand over gehoord. Ik twijfel nog een beetje of ik hem wel houd, want het is inderdaad een irritant klotegeluid.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56

Ik had dit ook op mijn 32" breedbeeld TV van Philips, die heb ik toen onder garantie laten repareren, en sindsdien is het ok. Het was wel een heel hoge toon, die niet iedereen kan horen.

• KroeT

KroeT

[...]

Die enorm hoge toon hebben bijna alle tvs, in verschillende volumes. Maar hier gaat het om het soort geluid dat een heel klein ventilatortje zou maken als ie aanliep. Maar ja, in een tv zitten geen fans :P

• Bor
  • Laatst online: 08:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je dit vooral als er lichte beelden zijn?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• KroeT

KroeT

[...]

Nee, maar de toonhoogte stijgt een klein beetje als ik zap naar een andere zender, en dat duurt dan nog geen halve seconde.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-05 15:56
bij de aldi in belgie heb je nu 5 DVD+R's van memorex voor 5euro99 in normale doosjes

[ Voor 17% gewijzigd door m3gA op 26-02-2004 12:05 ]

• Bor

Bor

KroeT schreef op 26 februari 2004 @ 12:04:
Nee, maar de toonhoogte stijgt een klein beetje als ik zap naar een andere zender, en dat duurt dan nog geen halve seconde.
Gewoon eens bij een tv zaak langslopen om te vragen wat het kan zijn. Ik heb zelf zo'n piep gehad in onze tv. Bleek een defect te zijn aan de voeding.

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 20:05
Koen Roumen schreef op 26 februari 2004 @ 10:37:
[...]

Als dat je enige bezwaar is, zou ik 'm wel houden. ;) Ik heb gisteren een scart adaptertje gekocht met tulp-tulp draadje, dat werkt perfect.
Er bestaan ook kabels met 1 scartstekker en aan de andere kant 6 tulp/cinch stekers. Dat is dus voor Audio L en R en Video en dan voor alles in- en uitgang. Dan hoef je niet meer achter je TV te kruipen om het schakelaartje om te zetten.

A life lived in fear is a life half lived

• KroeT

KroeT

[...]

Bor_de_Wollef schreef op 26 februari 2004 @ 12:09:
[...]

Gewoon eens bij een tv zaak langslopen om te vragen wat het kan zijn. Ik heb zelf zo'n piep gehad in onze tv. Bleek een defect te zijn aan de voeding.
Mja, maar als ik t zo hoor hebben al deze tvs dat euvel. Ik heb 3 jaar garantie, dus dat is het probleem niet. Ik denk alleen dat de fabrikant het als 'normaal' afstempelt. Een voedingsgerelateerd geluidje is het denk ik inderdaad wel.

Anoniem: 41457

Koen Roumen schreef op 26 februari 2004 @ 10:37:
[...]

[afbeelding]
De Tv heeft 1 scartaansluiting mogelijkheid waardoor ik bij deze optie wel het geluid heb maar niet bv me dvd speler via de scart kan aansluiten. en om nou steeds achter de tv te gaan switchen.

• Bor

Bor

KroeT schreef op 26 februari 2004 @ 14:58:
[...]

Mja, maar als ik t zo hoor hebben al deze tvs dat euvel. Ik heb 3 jaar garantie, dus dat is het probleem niet. Ik denk alleen dat de fabrikant het als 'normaal' afstempelt. Een voedingsgerelateerd geluidje is het denk ik inderdaad wel.
Een erg irritante pieptoon hebben niet alle tvs zover ik weet. De mijne tenminste niet. Toen hij het wel had was de voeding kapot en moest hij heen voor reparatie. Maar je kent vast wel meer mensen met een tv. Ga daar eens luisteren of hun tv het ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:56

timovd

Voorsprong door techniek

HWI heeft de notebook van de ALDI kunnen testen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb eergister zo'n TV gekocht. Toevallig stopte mijn hele oude TV ermee in de slaapkamer. Daarom even bij Aldi zo'n ding gaan halen. Niks mis mee. Hij heeft een Philips beeldbuis, en het ziet er goed uit. Alle functies die je wilt zitten erop en 3 jaar garantie. Geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 09:56
Wat vinden jullie eigenlijk van deze (link) draadloze telefoon? Hij ziet er zo op 't plaatje mooi uit, maar kkan niet zien welk merk het is etc... Iemand ervaringen met zo'n telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr GAmba
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Die toon die jullie horen is hoogstwaarschijnlijk een spoel ofzo in het hoogspannings gedeelte. Kan opgelost worden maar zullen wel reparatiekosten ofzo aan vastzitten. ( Had mijn oude tv ook, schop ertegen aan gegeven en toen was het weg , maar dat raad ik bij een nieuwe tv niet aan |:( )

Signature unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Ik bedoelde eigenlijk niet dat alle tvs zo'n geluid maken, maar ik maakte uit reacties in dit topic op dat alle aldi-tvs van dit type een dergelijk bromgeluid produceerden. Dat zou betekenen dat het geen exemplarisch probleem is, en dat de garantie dus niets zou uithalen. Ik zou er dus mee moeten leven. Tja. Zo luid is het ook weer niet, maar ik wil er wel graag van af :)

* KroeT schopt zijn tv

[ Voor 4% gewijzigd door KroeT op 27-02-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lidl heeft donderdag een portable dvd speler met schermpje voor 199 euro.
Ik zoek al tijden een klein tvtje voor een leuke prijs die zenders vast kan leggen(dus zonder een tuning knop).
Iemand een idee of deze dat kan, of nog beter zoiets weet zonder de dvd erbij want dat gebruik ik toch niet.

Ik val graag in slaap met cnn of discoverychannel aan maar een normale tv geeft zo'n fel licht/geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 28-05 12:35
Anoniem: 35647 schreef op 29 februari 2004 @ 10:18:
Lidl heeft donderdag een portable dvd speler met schermpje voor 199 euro.
Ik zoek al tijden een klein tvtje voor een leuke prijs die zenders vast kan leggen(dus zonder een tuning knop).
Iemand een idee of deze dat kan, of nog beter zoiets weet zonder de dvd erbij want dat gebruik ik toch niet.

Ik val graag in slaap met cnn of discoverychannel aan maar een normale tv geeft zo'n fel licht/geluid
Andere vraag m.b.t. dit apparaat: er staat nergens bij of deze regiovrij is of kan worden gemaakt. Lijkt me eerste vereiste bij een draagbare dvd-speler die je dus mee zult nemen op vakantie. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

KroeT schreef op 27 februari 2004 @ 22:51:
Ik bedoelde eigenlijk niet dat alle tvs zo'n geluid maken, maar ik maakte uit reacties in dit topic op dat alle aldi-tvs van dit type een dergelijk bromgeluid produceerden.
Dat zou betekenen dat het hoogspanningsgedeelte (iets wat moeilijk te maken is overigens) niet van erg goede kwaliteit zou zijn in deze tv's.. Meestal is het een loszittende spoelwinding of een ander klein defect. De spoelen kun je hiertegen in een soort hars / kunststof laten "inpakken" zodat het goed vast zit.

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 29-02-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Laatst online: 18-10-2023
Niet slecht!
http://www.chip.de/news/c...895.html?tid1=9226&tid2=0

"Lidl bietet als erster Discounter mit dem Targa Visionary Athlon 64 3000+ ein 64-Bit-PC-System für 1.099 Euro an."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown98
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 19:45
roel-online schreef op 27 februari 2004 @ 15:25:
Wat vinden jullie eigenlijk van deze (link) draadloze telefoon? Hij ziet er zo op 't plaatje mooi uit, maar kkan niet zien welk merk het is etc... Iemand ervaringen met zo'n telefoon?
Het blijkt een Ucom Cocoon 755 8)7
Wordt ik ook niet wijzer van... Iemand een idee?
Hij ziet er wel aardig uit en de functies zijn niet te miniem.

[ Voor 3% gewijzigd door Shutdown98 op 02-03-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85043

Vanaf a.s. maandag is er een mooie DVD Mini set te koop bij LeenBakker!
Ik werk er zelf, en heb het dingetje dus al gezien......

Zoals gezegd is het een mini set, met 2 boxen erbij.
Het design ziet er erg strak uit naar mijn mening, met een donkerblauwe display o.a.!
Naast een DVD speler zit er ook een radio ingebouwd, dus eigenlijk 2 in 1!
De miniset zal 114 euro kosten.
Ook word verwacht dat er deze week nog een extra speaker set aangeleverd zal worden, ik weet nog niet of dit een combi p rijs gaat worden met de DVD set.

Precieze specs heb ik nu niet, maar ik zal er morgen ff voor kijken en evt een foto proberen te maken! Interesse??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:11
Shutdown98 schreef op 02 maart 2004 @ 15:50:
[...]
Het blijkt een Ucom Cocoon 755 8)7
Wordt ik ook niet wijzer van... Iemand een idee?
Hij ziet er wel aardig uit en de functies zijn niet te miniem.
Hier kun je de handleiding vinden. Er staan aan het eind wel wat specificaties, maar niet al te uitgebreid.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85043 schreef op 02 maart 2004 @ 23:46:
Vanaf a.s. maandag is er een mooie DVD Mini set te koop bij LeenBakker!
Ik werk er zelf, en heb het dingetje dus al gezien......

Zoals gezegd is het een mini set, met 2 boxen erbij.
Het design ziet er erg strak uit naar mijn mening, met een donkerblauwe display o.a.!
Naast een DVD speler zit er ook een radio ingebouwd, dus eigenlijk 2 in 1!
De miniset zal 114 euro kosten.
Ook word verwacht dat er deze week nog een extra speaker set aangeleverd zal worden, ik weet nog niet of dit een combi p rijs gaat worden met de DVD set.

Precieze specs heb ik nu niet, maar ik zal er morgen ff voor kijken en evt een foto proberen te maken! Interesse??
heb zeker interesse in die speakerset, laat maar ff weten als info hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown98
Master FX schreef op 03 maart 2004 @ 00:59:
[...]
Hier kun je de handleiding vinden. Er staan aan het eind wel wat specificaties, maar niet al te uitgebreid.
Hmmm, ik zie ook dat ze bij hun op de site t ding voor 42 euri te koop hebben, kost je dan wel verzendkosten en zo is de lidl nog goedkoper, maar dit is niet een buitenkansje.
Moederbedrijf heet topcom, daar zijn wel reviews over te vinden... goedkoop is duurkoop lees ik daar te vaak |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:11
Maar dat is enkel een losse hand-set :)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown98
Master FX schreef op 03 maart 2004 @ 01:22:
Maar dat is enkel een losse hand-set :)
Arggh
Klopt... tis al laat :Z
Maar dan toch wellicht een erg goedkope duurkoop?
Aan de andere kant lijkt het geen instapmodel...
Zal die ucom maar eens een mailtje sturen wat die 755 moet kosten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de tv beugel van de aldi gehaald, mooi ding hoor, koopje, kan mooi mijn dvd op staan.
Ik ben ook gelijk van mijn kleingeld af, moest je die kop van die kassatrien zien toen ik met 8 euro in 1 en 2 centjes uit mijn zak toverde :D
Mensen achter mij klagen dat ze haast hadden }) maar ja waarom ga je dan naar de Aldi s'morgens als het koopjes dag is :? , lange rijen zeg.

De leenbakker site heeft het nieuwe krantje nog niet, kun je geen foto maken van die dvd set etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 08:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Anoniem: 35647 schreef op 03 maart 2004 @ 10:40:
Ik ben ook gelijk van mijn kleingeld af, moest je die kop van die kassatrien zien toen ik met 8 euro in 1 en 2 centjes uit mijn zak toverde :D
Naast het feit dat dit arrogant en asociaal is (je had best even bij de bank kunnen wisselen) had die 'kassatrien' van jouw dat wettelijk keihard mogen weigeren. Had je kop dan wel eens willen zien.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:31

bonzz.netninja

Niente baffi

??? je mag juist wettelijk niet een wettig betaal middel weigeren hoor! Zolang ik met een wettig betaal middel in een winkel sta, kunnen ze mijn koopovereenkomst niet weigeren vanwege kleingeld

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 08:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dus niet, als het om meer dan 50 munten gaat, mag het geweigerd worden.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 16:48

slaay

Natuurbeleven.com

Crosspost..

[ Voor 94% gewijzigd door slaay op 03-03-2004 10:53 ]

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77021

Wettelijk is het dus zo geregeld dat een winkelier MEER als 25 muntenjes MAG weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
bonzz.netninja schreef op 03 maart 2004 @ 10:49:
??? je mag juist wettelijk niet een wettig betaal middel weigeren hoor! Zolang ik met een wettig betaal middel in een winkel sta, kunnen ze mijn koopovereenkomst niet weigeren vanwege kleingeld
Jawel, als je wilt betalen met meer dan -ik dacht- 50 munten, dan mag dat volgens de wet (één of andere Europese regelgeving) geweigerd worden door de verkoper.

.edit: spuit 11 :X

[ Voor 3% gewijzigd door JJapie op 03-03-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 18:04
bonzz.netninja schreef op 03 maart 2004 @ 10:49:
Je mag best een klant weren uit je winkel mocht deze de normale gang van zaken belemmeren. De ALDI biedt nooit service aan bij de kassa en dat kan je dus ook niet verwachten in deze situatie. Blijkt wel weer dat het stereotyp ALDI-klant bij deze centenschuiver van toepassing is :P

-edit:
spuit 11beta2

[ Voor 3% gewijzigd door BAUKstEr op 03-03-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Laatst online: 04-01-2024
Ik weet niet of dit het goeie topic is om dit te posten en ik weet niet of dit al gepost is (ik kon nix vinden bij search iig) maar bij de AH hebben ze nu een aanbieding van een computer en een losse flatscreen. Ik ben niet echt geinteresseerd in de computer want ik heb hier al een aardig beest staan maar aangezien ik nog geen flatscreen monitor heb sprak me de advertentie wel aan..Ik weet alleen niet of dit nou wat is.

Specificaties Q-motion PC (€699,-):

- Type model - Q-motion 2.8 / 533
- Type processor - Intel ®Pentium ® 4,2.8 GHz / FSB 533
- Cache geheugen - 512 KB
- Intern geheugen - 256 MB DDR RAM 333 MHz (1 module)
- Moederbord - Gigabyte GA-8ISIMLHP met 4x AGP (MicroATX)
- Grafische kaart - SIS651 Graphics,geïntegreerd op moederbord
- Harde schijf - 80 GB 7200 rpm 2MB cache Samsung
- DVD - 16/48 DVD-ROM
- CD-RW - CD-RW brander
- Read:52x CD /32x CDRW
- Write:52x CDR - /32x CD-RW
- Diskettestation - 3,5 "[1.44MB ] Samsung
- Fax-data modem - 56K V90 PCI
- Videogeheugen - 64 MB (Gedeeld)
- Uitbreidingssloten - 1 x AGP / 3 x PCI /2 PCI sloten vrij
- LAN - Ja, on board [10/100 Mbit ethernet ]
- Aansluitings-
- mogelijkheden - 1 x Audio-In [Line-In ] - 1 x Microphone,
- voorzijde - 2 x USB 2.0
- achterzijde - 2 x USB 2.0 / 1.1 - 2 x PS/2 [toetsenbord, muis],
- 1 x Parallel - 1 x COM-Serieel,
- 1 x LAN [RJ45 ] - 1 x 6-channel audio:
- 1 x Line-Out, 1 x Rear-Out -1 x Subwoofer,
- 1x Center-Out, 1 x Line-In, 1 x Microphone-In
- 1x Game/Midi port - 1x VGA
- Geluid - On-board (ALC 655 SoundMAX 6-channel CODEC)
- Software DVD-speler met 6 kanaals
- Toetsenbord - PS/2 incl. Multimedia toetsen
- Muis - USB optical Wheel Mouse
- Software - MS Windows XP Home Edition (OEM versie)NL
- CD, voorgeïnstaleerd
- Power DVD V5.x,op CD-Rom
- Ahead Nero Express V 6.x.x, op CD-Rom
- Garantie* - 24 mnd, reparatie (hardware) aan huis + Helpdesk

Specificaties Philips 107X53 Flatscreen:

- Type model - Philips 107X53
- Beeldscherm - Shadow mask, Flat Square,
- High Contrast, Anti Glare,
- Anti Static, Anti reflection,
- Light Transmission 47%
- Bruto beeldformaat - 17 inch
- Dotpitch horizontaal - 0,23 mm
- Resolutie
- Maximale resolutie - 1280 x 1024 @60 Hz
- Aanbevolen resolutie - 1024 x 768 @85 Hz.
- Electrische data
- Horizontale frequentie - 30 -70 kHz /50 -160 Hz
- Pixel frequentie - 108 MHz
- Nominale stroomverbruik - 64 W (Stand By mode<2 W)
- Signaal:
- Signaal synchronisatie - Separate sync en Composite sync
- Signaal input connector - 15 pin D-sup (analog)
- Certificaten
- EMI - TCO 03
- Veiligheid - TUV, UL, CSA
- Power Management - KEMA, Energy Star

- Garantie* - 3 jaar aan huis service

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://cmgtcontent.ahold.com/cmgtcontent/media/000245600/000/000245662_001_pcqmotion_wk1004.gif

De pc lijkt me leuk als je het nodig hebt voor je werk ofzo...want de geintregeerde grafische kaart is natuurlijk vrij bagger, dus niet echt geschikt voor games. Als je een budget pc wil waarmee je aardig kan gamen kan je toch beter op de Aldi pc wachten (geen id wanneer die weer komt).

De monitor ziet er wel ok uit al is de 60Hz op 1280*1024 misschien een beejte laag? Veel verstand heb ik niet van flatscreens, dus als iemand me kan zeggen of dit een beetje een fatsoenlijke monitor is waar ik wel minimaal 3 jaartjes mee verder kan...zou ik daar erg blij mee zijn

link naar ah site zelf: http://www.ah.nl/nieuws.jsp?id=244862

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou nou alles niet zo serieus nemen en als het geweigerd werd had ik mooi mijn pinpas nog bij dus mijn kop blijft altijd relaxed.

Ik ben gewoon aardig bij de kassamevrouw, kassamiep klinkt gewoon leuker, beetje jeaux aan het verhaaltje toevoegen anders wordt het hier zo'n droge boel.

Ze schuiven die rotzooi toch ook naar mij toe EN hoop winkels zijn blij met kleingeld want dit kost erg veel geld om bij de bank te krijgen.
Bij sommige winkels staat zelf een bordje dat ze graag kleingeld hebben.

Alles bij elkaar heeft het misschien 30 seconden extra geduurd, net zo lang als mensen die eerst hun kar volgooien dan in hun schoudertas de portemenee gaan zoeken etc. etc.
Dus niet net doen alsof ik een supermarktterrorist ben die de normale gang van zaken verstoort.

Als ik nu 100 euro in centjes afreken ok, maar ze mogen mij ook wel vertrouwen dan was het zo gepiept.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 35647 op 03-03-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toab
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:45
Anoniem: 35647 schreef op 03 maart 2004 @ 11:40:

Ik ben gewoon aardig bij de kassamevrouw, kassamiep klinkt gewoon leuker, beetje jeaux aan het verhaaltje toevoegen anders wordt het hier zo'n droge boel.
...
Als ik nu 100 euro in centjes afreken ok, maar ze mogen mij ook wel vertrouwen dan was het zo gepiept.
Heb eind vorig jaar voor "de baas" een beamer opgehaald bij de plaatselijke aldi. Er zat toevallig geboeg in de kleine kas, dus met een gevulde enveloppe op pad.
Bedrijfsleider haalt een exemplaar uit het kantoor, en vroeg een medewerkster om eea verder af te handelen (hoezo geen service? :P , xtra kassa open voor mij, enkele klanten dachten dat schiet mooi op, stonden ze ruim 5 minuten te wachten dat de juffrouw voor 200 aan grote coupures, 600 aan 5jes en de rest in munt geld had nageteld. eg ik was sneller de winkel uit dan ik dacht _/-\o_ en de klanten achter mij keken op hun neus maar waren ruim voor 't donker thuis :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sasquatch
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De tv-arm schijnt volgens de site tv's tot 55cm aan te kunnen, maar dat lijkt me wat overdreven. Ik heb de gok maar niet gewaagd...
Ik zag nog wel twee videorecorders liggen (Funai 27a-664): zes koppen, stereo en showview. 50 Euro, das toch niet duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joenes schreef op 03 maart 2004 @ 11:37:
Ik weet niet of dit het goeie topic is om dit te posten en ik weet niet of dit al gepost is (ik kon nix vinden bij search iig) maar bij de AH hebben ze nu een aanbieding van een computer en een losse flatscreen. Ik ben niet echt geinteresseerd in de computer want ik heb hier al een aardig beest staan maar aangezien ik nog geen flatscreen monitor heb sprak me de advertentie wel aan..Ik weet alleen niet of dit nou wat is.

Specificaties Philips 107X53 Flatscreen:

- Type model - Philips 107X53
- Beeldscherm - Shadow mask, Flat Square,
- High Contrast, Anti Glare,
- Anti Static, Anti reflection,
- Light Transmission 47%
- Bruto beeldformaat - 17 inch
- Dotpitch horizontaal - 0,23 mm
- Resolutie
- Maximale resolutie - 1280 x 1024 @60 Hz
- Aanbevolen resolutie - 1024 x 768 @85 Hz.
- Electrische data
- Horizontale frequentie - 30 -70 kHz /50 -160 Hz
- Pixel frequentie - 108 MHz
- Nominale stroomverbruik - 64 W (Stand By mode<2 W)
- Signaal:
- Signaal synchronisatie - Separate sync en Composite sync
- Signaal input connector - 15 pin D-sup (analog)
- Certificaten
- EMI - TCO 03
- Veiligheid - TUV, UL, CSA
- Power Management - KEMA, Energy Star

- Garantie* - 3 jaar aan huis service

Pic:
[afbeelding]

link naar ah site zelf: http://www.ah.nl/nieuws.jsp?id=244862
Voor die prijs lijkt me dit een CRT monitor met vlakke beeldbuis, geen TFT dus. Anders is het echt heel goedkoop voor een 17"TFT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16115

Klopt, is geen TFT, maar CRT. Op de site van AH staat verderop wel een TFT, maar die kost €399,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Laatst online: 04-01-2024
Anoniem: 16115 schreef op 03 maart 2004 @ 14:42:
Klopt, is geen TFT, maar CRT. Op de site van AH staat verderop wel een TFT, maar die kost €399,=
:X :X :X soz iedereen, beetje te snel gekeken |:(

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sasquatch schreef op 03 maart 2004 @ 13:28:
De tv-arm schijnt volgens de site tv's tot 55cm aan te kunnen, maar dat lijkt me wat overdreven. Ik heb de gok maar niet gewaagd...
Ik zag nog wel twee videorecorders liggen (Funai 27a-664): zes koppen, stereo en showview. 50 Euro, das toch niet duur?
Tja tot 30 kilo zegt de verpakking, ik denk dat een 55cm er amper op past maar qua gewicht zou het moeten kunnen.
Ik ben alleen eerder bang dat er een stuk uit die muur van mij komt, moeten echt flinke schroeven in die erbij zijn geleverd met pluggen.
Er zit ook een veiligheidskabel (draad) bij in het geval dat.
Als het echt te zwaar wordt knakt dat ding lijkt mij niet ineens, zal eerst wel een stuk gaan buigen zodat je op tijd in aktie kan komen.

Hey die video's waar is dat?Ik wil er wel 1 voor 50 euro, funai of niet ,van philips en andere merken komen ook van funai af, 3 jaar garantie, vette deal.
Waren trouwens 90 euro eerst.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 35647 op 03-03-2004 15:32 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.