Toon posts:

Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 6] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.922 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-10 21:37
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 21:25:
Ja dat is gewoon video out. Heb je trouwens die kabels al door die standaard heen gehaalt. wat een kut werk ik krijg ze er nog niet door heen dat gepriegel ook >:)
Neej, heb ik nog niet gedaan, dat ga ik vanmiddag doen .. ik hoorde van een vriend van me, dat ie t met een naald gedaan had (vraag me niet hoe :) )
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 23:53:
[...]

Je staat er nog versteld van wat voor geluid uit die dingen komt :)
Dr komt echt mega goed geluid uit, voor een setje van 179 ... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is de titel van dit topic Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 6]? Aanbiedingen zijn toch altijd goedkoop, of zie ik dat fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 22:16:
Titel van t forum is leuk, maar klinkt zo.... goedkoop. Aanbiedingen suggereert toch al dat t scherpe prijsjes zijn? Als t om een computer van over de 1000 euries gaat dan vind ik 'goedkoop' niet zo van toepassing in de titel van een forum.
Sorry hoor, maar vind het gewoon zo goedkoop klinken, terwijl de meeste aanbiedingen best een smak geld zijn.

Woordje 'Goedkope' maar schrappen moderator? (jaja, ik weet t, ik heb een zonnesteek na vandaag ;) )
|:( 8)7 _/-\o_

Maar meen t allemaal wel! Lekker puh :+
Goedkoop betekend gewoon 'een goede koop' dat betekend dus niet 'weinig geld'. Dus een harstikke superdewoeper PC voor maar 1000 euri is inderdaad een goede koop oftewel goedkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

nocalimero schreef op 14 april 2004 @ 16:03:
Dan heb ik via google een regio-hack gezien: (wel in het duits ...); zie onder

De regio hack:

codefree bzw. regionfree zu schalten.

1. Player anschalten
2. Lade öffnen
3. Taste "Clear" drücken
4. "1369" eintippen
5. die Ziffer für die jeweilige Region 1=USA, 2=Deutschland etc. 0=regionfree eintippen (in unserem Fall einfach die "0"
Heeft iemand dit al geprobeerd? Bij mij werkt het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 09:02:
[...]

Goedkoop betekend gewoon 'een goede koop' dat betekend dus niet 'weinig geld'. Dus een harstikke superdewoeper PC voor maar 1000 euri is inderdaad een goede koop oftewel goedkoop..
Leuke uitleg maar t'slaat nergens op helaas...

Ik heb de card reader weer terug gebracht. 1 kapotte en inderdaad was het kabeltje veel te kort.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb laatst de Yamaha V440RDS receiver besteld (helaas nog niet binnen) en ben nog op zoek naar een DVD-speler + speakers. Het heeft niet echt haast maar door deze aanbieding ben nu aan het overwegen om die set van de Aldi aan te schaffen...
Als ik het goed begrijp gaat die DTS van de DVD-speler werken als ik 'm via de digital out op m'n receiver aansluit? Of is een DVD-speler met een échte DTS decoder toch een betere optie?

En kan iemand misschien in iets meer detail dat ding beschrijven? Hoor je het loopwerk goed, speelt 'ie foutloos DVD-R /+R af e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Flipmo2K schreef op 15 april 2004 @ 10:42:
Ik heb laatst de Yamaha V440RDS receiver besteld (helaas nog niet binnen) en ben nog op zoek naar een DVD-speler + speakers. Het heeft niet echt haast maar door deze aanbieding ben nu aan het overwegen om die set van de Aldi aan te schaffen...
Als ik het goed begrijp gaat die DTS van de DVD-speler werken als ik 'm via de digital out op m'n receiver aansluit? Of is een DVD-speler met een échte DTS decoder toch een betere optie?

En kan iemand misschien in iets meer detail dat ding beschrijven? Hoor je het loopwerk goed, speelt 'ie foutloos DVD-R /+R af e.d.
Als je een receiver gebruikt kan je beter de DD/DTS decoder van deze receiver gebruiken en niet die van de DVD speler. Als je de DVD speler digitaal aansluit gebruik je in principe de decoder van de receiver.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:10

Alaksandus

Vae puto deus fio

Iemand enig idee of dat die speakers van de aldi die ze laatst in de aanbieding hadden nog terug komen, waren die 2 stereo zuil luidspeakers?

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TaZz schreef op 15 april 2004 @ 09:10:
[...]

Heeft iemand dit al geprobeerd? Bij mij werkt het niet....
Hey, dat is dezelfde regio-hack als bij Cyberhome.
Lukte mij ook pas de tweede keer, kwestie van tempo houden tijdens het intoetsen van code 1369 (dus niet tussentijds wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipmo2K schreef op 15 april 2004 @ 10:42:
Je kunt de dvd speler wel gebruiken ja, de speakers zijn voor de prijs erg redelijk en met een aparte receiver waarschijnlijk nog beter. Kijk wel even of ze aangesloten kunnen worden op je receiver, ze gebruiken gewone luidspreker kabels en de subwoover is niet aktief(heeft geen eindversterker, die zal je receiver ook wel hebben).
Hij speel foutloos dvd+r af, je hoort het loopwerk wel redelijk, maar echt storend is het niet. Hij geeft erg mooi de kleuren door en heeft een mooi scherp beeld. Hij ziet er fantastisch uit natuurlijk. Hij heeft redelijke aansluit mogelijkheden, maar geen optisch, maar je receiver zal ook wel coax hebben. Je kunt hem zelfs composite aansluiten (als je tv dat ook heeft) dit betekend dus dat elke kleur (3 kleuren dus waar het beeld uit opgebouwd wordt) een eigen aansluiting en kabel heeft.
Hij is regio vrij te maken, heeft een nederlandse menu structuur, duidelijk grafisch display, kan mp3 en wma afspelen, heeft een leuke screensaver ( :) ) en speelt ook vcd en svc af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coronaextra schreef op 15 april 2004 @ 11:17:
Iemand enig idee of dat die speakers van de aldi die ze laatst in de aanbieding hadden nog terug komen, waren die 2 stereo zuil luidspeakers?
Die speakers zijn wel eens vaker langsgekomen, of dat nu precies dezelfde waren weet ik niet.
Grote kans dat ze nog een keer langskomen maar dat zal nog wel even duren.
Vaak komt alles pas na een half jaar terug, zie de computers, deze dvd speler etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielson schreef op 14 april 2004 @ 22:00:
Mmm, zat er zelf ook aan te denken om zo'n setje te halen, maar als er geen DTS op zit wordt het al snel minder :(

* Nielson is verder benieuwd hoe men die giga doos thuis heeft gekregen :?

Ben vanmiddag even wezen kijken of ze er nog waren, maar heb 'm laten staan omdat ik bang was dat 'ie gewoon niet in m'n auto (323F) paste (achteraf misschien dus wel weer gelukkig).
Is toch die Mazda?
Gewoon de achterbanken klappen moet lukken, mijn ouders hebben ook die kar gaat echt van alles in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-10 19:15

mjl

Ugh

Kan iemand me vertellen hoe hoog de subwoofer is bij dat dolby surround setje voor 179 euro ? Dan kan ik eens kijken of deze zou passen op de koelkast ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk betaal je meer geld aan een MEDION-setje dan een kwaliteit-set.
Medion heeft namelijk de neiging om altijd kapot te gaan wanneer jij het spul het meest nodig hebt.. zonder dollen, een medionset klinkt niet, en het gaat gewoon niet langer mee dan 2 jaar. Als je een goed set koopt betaal je misschien wel 5 keer zo veel maar het gaat je hele leven mee en het is robuuster , tevens betere service....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:18
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 14:26:
Medion heeft namelijk de neiging om altijd kapot te gaan wanneer jij het spul het meest nodig hebt.. zonder dollen, een medionset klinkt niet, en het gaat gewoon niet langer mee dan 2 jaar. Als je een goed set koopt betaal je misschien wel 5 keer zo veel maar het gaat je hele leven mee en het is robuuster , tevens betere service....
en als het na 2 jaar stuk gaat heb je nog 1 jaar garantie...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op de 3 jaar garantie na snap ik niet waarom men 179 euro uitgeeft aan een HT setje van Medion, als je dan toch met alle geweld goedkoop en merkloos wil gaan, koop je bij de Mediamarkt een el cheapo setje van 129 euro, wil je 3 jaar garantie, koop je dat lekker bij voor 13 euro. Voor een tientje meer (189) heb je in Enschede zelfs al een LG, een merk dus. Nu ga ik niet beweren dat dat stukken beter klinkt dan die Medion, maar 'k heb er iig meer vertrouwen in :P

Maar goed, ik begrijp ook niet waarom mensen uren van tevoren al in de rij staan voor CF geheugen wat je in de stad bij de Funprice of Paradigit voor een 15% lagere prijs kunt halen, zonder wachtrijen en gewoon voldoende op voorraad :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 15 april 2004 @ 15:09:
Op de 3 jaar garantie na snap ik niet waarom men 179 euro uitgeeft aan een HT setje van Medion, als je dan toch met alle geweld goedkoop en merkloos wil gaan, koop je bij de Mediamarkt een el cheapo setje van 129 euro, wil je 3 jaar garantie, koop je dat lekker bij voor 13 euro. Voor een tientje meer (189) heb je in Enschede zelfs al een LG, een merk dus. Nu ga ik niet beweren dat dat stukken beter klinkt dan die Medion, maar 'k heb er iig meer vertrouwen in :P

Maar goed, ik begrijp ook niet waarom mensen uren van tevoren al in de rij staan voor CF geheugen wat je in de stad bij de Funprice of Paradigit voor een 15% lagere prijs kunt halen, zonder wachtrijen en gewoon voldoende op voorraad :)
Die LG klinkt stukken beter en heeft ook DTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 14:26:
Maar niet iedereen heeft even 1000 euro liggen voor een setje of vind het het geld niet waard.
Veel mensen hebben de radio aan staan en af en toe een cd of dvd, perfecte oplossing dan.
Hier betaal je gewoon 63 euro per jaar voor 3 jaar.

De betere merken van de speciaalzaak zijn voor een heel ander type mensen.
Maar ehh 3 jaar garantie op deze merken zie ik niet echt dus qua service????
Maar inderdaad dat soort spul zie je erg vaak gewoon 20 jaar meegaan zonder problemen.

Je krijgt dan wel het probleem dat je spul nog goed is maar achterloopt op de techniek.
Zoals je kunt balen dat je cd speler geen rewritables kan afspelen maar het totaal niet nodig is om het te vervangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij leest +R -R +RW -RW zonder probleem :)

Die steunen zijn best leuk ik heb de kabels er doorheen getrokken met een trekveer 8) Dan trek je hem er zo doorheen :)

Het regio vrij maken heb ik nog niet geprobeerd dus daar moet ik nog naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 15:12:
[...]

Inderdaad heb dat setje ook :p enne ik ben er wel tevreden over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals jullie weten ( of niet) heb ik dat setje ook, alleen blijft regelmatig de timer hangen (ik bedoel dus de digitale teller op de DVD speler zelf). Als ik de DVD speler dan op stand-by stand zet speelt de film vrolijk verder, maar zonder geluid. Ook de afstandsbediening werkt dan amper meer, heel raar allemaal....
Morgen maar es met Medion bellen... want dit is niet leuk!
Vanavond toch maar een poging wagen een filmpie er op te kijken.

Iemand anders zulke problemen? Of kan t zijn dat t ligt aan t feit dat mn tv vrij dichtbij de DVD speler staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz

TaZz

Nostalgist

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 15:12:
[...]

Heb je 't goed kunnen vergelijken dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz

TaZz

Nostalgist

Grrrrrene schreef op 15 april 2004 @ 15:09:
Voor een tientje meer (189) heb je in Enschede zelfs al een LG, een merk dus
Waar heb je dat setje gezien als ik vragen mag?
En welke is het precies, weet je dat?

[ Voor 8% gewijzigd door TaZz op 15-04-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

hallo,
hopelijk op de goede plaats...
nou hebben mijn ouders onverwacht een dvd home cinema gehaald. nu hebben ze ergens op zoch wel een leuk setje gevonden alleen een probleem: hij herkent alleen maar regio 0 en regio , oftewel: niet regio vrij. natuurlijk wil ik elke dvd kijken dus nu is mijn vraag: krijg ik dat kreng regio vrij? this denk ik een aldi geval of zo maar et gaat om een:medion md 40205

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 19:50:
Zoals jullie weten ( of niet) heb ik dat setje ook, alleen blijft regelmatig de timer hangen (ik bedoel dus de digitale teller op de DVD speler zelf). Als ik de DVD speler dan op stand-by stand zet speelt de film vrolijk verder, maar zonder geluid. Ook de afstandsbediening werkt dan amper meer, heel raar allemaal....
Morgen maar es met Medion bellen... want dit is niet leuk!
Vanavond toch maar een poging wagen een filmpie er op te kijken.

Iemand anders zulke problemen? Of kan t zijn dat t ligt aan t feit dat mn tv vrij dichtbij de DVD speler staat?
Ik heb hier zelf helemaal geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChris
  • Laatst online: 16-10 18:57

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Ik had wel een tweetal keren dat de speler ophield met spelen na een naar mijn mening lichte tik. Mijn vorige speler kon dit in ieder geval wel aan.

Tijdens het afspelen van de (originele) DVD van the Matrix hield de speler er op 58:38 mee op en begon heftig heen en weer te zoeken. Het menu was nog wel gewoon bereikbaar inclusief animaties en geluid, maar als dan terug naar de film werd geschakeld veranderde dit niks.

Edit:
Ik heb even mijn collectie doorgespit. Pulp Fiction geeft hetzelfde probleem bij 1:15:43 en Interview with the Vampire speelt al helemaal niet af.

Ik heb het alweer gehad met deze prut, die gaat morgen linea recta terug naar Aldi.

[ Voor 25% gewijzigd door AntiChris op 16-04-2004 01:11 ]

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over dat losse 5+1 setje van maart.

Ik heb het gekocht en aangesloten op mijn geluidskaart (terrateck sixpack op een iwill dual athlon), destijds met dit doel in het systeem gezet en toen was mijn geld op |:( dus toen heb ik er zo'n drieweg-setje van logitech achter gehangen. Maar goed: écht fantastisch geluid nu, zelfs als ik het geluid in de late uurtjes heel zacht heb staan, ik ga de front- en back speakers nog wel wat verder doortrekken maar met die tulpstekkers is dat zo gepiept.

Desalniettemin een beetje lopen frutten in de intellingen (xp pro) en alles klinkt nu prachtig: pctv, winamp, powerdvd, real- & divx-player allemaal fijn, maar zodra ik divx of xvid in mediaplayer 9 draai geeft die geen geluid, terwijl gspot me vertelt dat ik alle audio-codecs heb en in divx-player dus wel alles hoor. En ik was nog wel zo gelukkig met mijn zelf met pijn en moeite samengestelde codec-pack. Meestal google ik mezelf er uiteindelijk wel uit maar deze keer dus niet.

Dus wat te doen? De hele boel van de grond opnieuw installeren of weet iemand hier misschien iets?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muttley
  • Laatst online: 30-04 17:21
edit: info inmiddels achterhaald, dus post overbodig.

[ Voor 105% gewijzigd door Muttley op 16-04-2004 14:38 ]

An 11 is a 10 that swallows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 08:05
Heb dit setje gisteren gehaald.
Menu's waren inderdaad bij mij ook in het duits.
Maar als je hem op DVD zet zonder dvd erin en je druk op setup op je AB dan kom je in het menu waar je vanalles kan instellen. Staat overigens ook in de handleiding.Pagina 18 t/m 23 :*)

Nu is bij mij alles Nederlands en standaard pakt ie Engels als Audio en voor de ondertitels standaard Nederlands. Ook dit kan je instellen in het menu.

Ik ben best tevreden over het setje het geluid is goed, tenminste dat is mijn mening. Nu nog een beetje aan het uitzoeken hoe ik de speakers het beste neer kan zetten enzo.

Problemen heb ik verder nog niet gehad met het setje alles zit netjes ingepakt en ziet er al met al verzorgd uit. Tuurlijk mag je het niet vergelijken met een set van
€ 600, dat zal allicht beter zijn, misschien ook kwalitatief.
Maar goed dit Medion setje kost ook maar € 179 :) dus mag je ook niet teveel klagen.
DTS doet ie inderdaad niet speelt wel af maar geen geluid dus dat is wel jammer.
Maar goed je kan niet alles hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig of dit wat is??
Afbeeldingslocatie: http://www.deeq.com/fotocam.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm misschien is het handig om prijs + specificaties erbij te zetten + welke winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Die digicam heb ik ook zien staan, is bij de Aldi, zo uit het hoofd:

239 euro, 4 MP. Verder weet ik niet uit hoofd, maar staat op Aldi-site

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 14:50
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 16:27:
weet iemand toevallig of dit wat is??
[afbeelding]
Dat is een Lifetec digitale camera met ingebouwde flitser, een forse hoop optische zoom en waarschijnlijk een 5.18 MPixel CCD (dat willen ze je in elk geval laten geloven) en een 128MB SD-kaart erbij die je gratis krijgt als je de camera koopt...

...tenminste, dat is wat ik uit het fotootje haal.

P.S.: hoop niet dat ie beter is dan mijn Dimage Z1 want dan baal ik als een stekker, kreng was duur

[ Voor 12% gewijzigd door kakanox op 16-04-2004 16:42 ]

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook al nieuwsschierig of iemand al ervaring met een eerder versie heeft gehad. Dus als iemand iest weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Van de digitale aldi cams moet je niet te veel verwachten. Alle voorgaande modellen waren teleurstellingen als je ze vergelijkt met de "grote" merken. De camera's worden aangeboden met specs waar het niet om gaat wbt fotokwaliteit als megapixels etc terwijl er vaak beroerd glaswerk (of kunstof) in zit. Ik zou absoluut voor iets anders gaan, ook gezien de ervaringen van diverse kenissen met de eerdere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

lammmetak schreef op 15 april 2004 @ 22:46:
hallo,
hopelijk op de goede plaats...
nou hebben mijn ouders onverwacht een dvd home cinema gehaald. nu hebben ze ergens op zoch wel een leuk setje gevonden alleen een probleem: hij herkent alleen maar regio 0 en regio , oftewel: niet regio vrij. natuurlijk wil ik elke dvd kijken dus nu is mijn vraag: krijg ik dat kreng regio vrij? this denk ik een aldi geval of zo maar et gaat om een:medion md 40205
iemand?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 21:17

Elektronicanet

Leds do it!

Hoe je dat apparaat regiovrij krijgt weet ik niet, maar mocht je er niet uitkomen, je kunt altijd je dvd'tje in de computer inlezen en de regioprotectie er af halen. Je hebt dan wel een dvd-brander nodig.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-10 14:53
Ik ben van plan om deze week een digitale camera te kopen, en ik twijfel tussen de Canon Powershot A60 (€180 incl. verzenden) en de Lifetec (Aldi-aanbieding, €239). De A60 komt vaak als beste uit tests e.d., en is goedkoper; de Lifetec is een 5MP-camera met draagtas, accu's, oplader, netadapter en 128MB "secure digital card (:?)". Opzich heb ik die extra 60 euro er wel voor over, maar dan moet 'ie wel beter zijn ;)
Ik heb absoluut geen verstand van digitale camera's; zou iemand me advies willen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 10-10 21:17

Elektronicanet

Leds do it!

Glival schreef op 19 april 2004 @ 11:05:
Ik ben van plan om deze week een digitale camera te kopen, en ik twijfel tussen de Canon Powershot A60 (€180 incl. verzenden) en de Lifetec (Aldi-aanbieding, €239). De A60 komt vaak als beste uit tests e.d., en is goedkoper; de Lifetec is een 5MP-camera met draagtas, accu's, oplader, netadapter en 128MB "secure digital card (:?)". Opzich heb ik die extra 60 euro er wel voor over, maar dan moet 'ie wel beter zijn ;)
Ik heb absoluut geen verstand van digitale camera's; zou iemand me advies willen geven?
Ik zou absoluut voor de Canon gaan. De kwaliteit van de lens van de Aldi cam is meestal niet zo geweldig. Wat extra Megapixels is wel aardig, maar heb je in de praktijk niet hard nodig. Het is veel belangrijker dat je een mooie, scherpe foto hebt!

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een camera van de aldi en ik moet zeggen top ding. je moet in de prijs wel even alle extra's mee tellen (je hoeft er niks meer bij te halen).
Kortom kwaliteit is erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jij hebt bovenstaande camera? Kan je dan even wat foto's posten die je gemaakt hebt? :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Laatst online: 08-08 18:42
Regio 0 = Regiovrij :+ Je hebt dus al wat je wilt! :P

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-10 14:53
Weet iemand trouwens of die camera er is vanaf overmorgen, of vanaf vorige week woensdag?
edit:
Er staat heel groot "Vanaf 21 april" boven :X

[ Voor 28% gewijzigd door Glival op 19-04-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:04

elinsen

Fear me......

Ik heb zelf na wat te hebben gesnuffeld via Google de volgende DVD speler besteld bij Schlecker (zie link beneden). Hij speelt ook MPEG4, DIVX en XVID. Ook MP3 en WMA (volgens andere sites) kunnen worden afgespeeld. Ik heb zelfs de ondersteuning voor OGG al ergens gelezen.

De prijs is € 104,99.

Specs:

- MPEG4: MPEG4, DivX™ vanaf 3.11 (4.02, 5.03) en hoger, XviD
- MPEG2: DVD en S-VCD (inclusief DSVCD en XSVCD), Superbit DVD
- MPEG1: VCD (inclusief DVCD en S/XVCD)
- Audio: CD, MP3
- Beeld: JPEG, Kodak Picture CD
- Media: CD, CD-R, CD-RW, DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
- 5.1 Dolby Digitale uitgang
- Progressive Scan
- Aansluitingen: Digitale uitgang (coax), Scart (RGB),
- S- VHS uitgang, Composit Video,
- SPDIF uitgang, YUV uitgang, Analoge Stereo uitgang
- Coax- Digitale uitgang: DTS/ DOLBY Digital, MPEG, PCM
- Fucties: Zoom, Kinderbeveiliging, 4:3 / 16:9 omschakeling,
- ID3-Tag en Random, Angle, Standby
- Afstandsbediening (1.5 V, AAA)
- 10-bit/27 Mhz Video en 96 Khz/24-bit Audio DAC
- On- Screen- Display (Duits/ Engels)
- Kleur: zilver
- Gewicht: 3,5 kg
- Afmeting: 420x 50x 300 (Bx Hx D in mm)

De DVD speler is gebaseerd op de MediaTek MT1389 chip om MPEG, DIVX en XVID af te kunnen spelen.

Heeft iemand hier toevallig reeds ervaringen mee.

http://www.elta.de/de/art...4&Artikel1=8883&x=80&y=27

Afbeeldingslocatie: http://www.twips.com/catalog/images/elta8883MP4.jpg

Info en gebruikerservaringen staan hier: http://www.dvdrhelp.com/d...9&Search=Search&#comments

Hij is vanaf vandaag te koop bij de Schlecker. Link: http://nl12.shop.schlecke...r=00026371&seiten_block=1

Schlecker zelf: http://nl.shop.schlecker.com

Er is ook een forum op Got: Informatie Elta 8883 MP4 (DivX-speler)

Nogmaals: het lijkt een aanrader te zijn !!!!!!!

[ Voor 77% gewijzigd door elinsen op 19-04-2004 13:16 ]

E.P.M. Linsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 19-10 21:35
Ik was ook al nieuwsschierig of iemand al ervaring met een eerder versie heeft gehad. Dus als iemand iest weet?
Ik heb de 5Mp van de Aldi (Toshiba 5300) en ik probeer mijn geld terug te krijgen. Duidelijk genoeg? ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elinsen schreef op 19 april 2004 @ 12:20:
Ik heb zelf na wat te hebben gesnuffeld via Google de volgende DVD speler besteld bij Schlecker (zie link beneden). Hij speelt ook MPEG4, DIVX en XVID. Ook MP3 en WMA (volgens andere sites) kunnen worden afgespeeld. Ik heb zelfs de ondersteuning voor OGG al ergens gelezen.

De prijs is € 104,99.

Wat vinden jullie ervan.
Kijk even hier:

Informatie Elta 8883 MP4 (DivX-speler)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Laatst online: 09:43

MrScratch

I am rubber, you are glue

Dr. Strangelove schreef op 19 april 2004 @ 12:21:
[...]

Ik heb de 5Mp van de Aldi (Toshiba 5300) en ik probeer mijn geld terug te krijgen. Duidelijk genoeg? ;)
Nou eigenlijk niet. Is het dezelfde camera onder een andere naam of een totaal andere camera. Dat het 5Mp is zegt natuurlijk nog niets. Tevens is belangrijk waarom je hem slecht vind? Als je een veeleisende fotograaf ben en het niets vindt, wil dat nog niet zeggen dat de vakantiekiekjes-persoon er ook niks mee kan. Kun je wat meer uitleg geven?

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

WoWo schreef op 19 april 2004 @ 11:21:
[...]

Regio 0 = Regiovrij :+ Je hebt dus al wat je wilt! :P
kan ik dan dus ook uit regio 1 en zo draaien?/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

lammmetak schreef op 19 april 2004 @ 13:01:
[...]

kan ik dan dus ook uit regio 1 en zo draaien?/
Jep, dat is wat hij bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie oh wie weet meer van de volgende home cinema set aangeboden bij de Mediamakt in Duitsland?
DVONE:
DR 3.9
Das Emerson DR3.9 von DVOne™ ist ein hochintegriertes Paket für wahres Home-Entertainment. Es vereint einen Digitaltuner, DVD Player, Dolby Digital Decoder, dts Decoder, Verstärker, fünf Surround Lautsprecher, ein Aktiv Subwoofer und eine Infrarotfernbedienung zu einem leistungsstarken Paket. Ob Sie Einsteiger oder Profi sind, der Emerson DR3.9 ist die Lösung für digitalen 5.1 Sound.

DVONE dr3.9 bij mediamarkt

Ik wilde graag meer weten voordat ik deze misschien ga aanschaffen. Is het wat?
Graag jullie reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

elinsen schreef op 19 april 2004 @ 12:20:

De prijs is € 104,99.

Specs:

- MPEG4: MPEG4, DivX™ vanaf 3.11 (4.02, 5.03) en hoger, XviD
- MPEG2: DVD en S-VCD (inclusief DSVCD en XSVCD), Superbit DVD
- MPEG1: VCD (inclusief DVCD en S/XVCD)
- Audio: CD, MP3
- Beeld: JPEG, Kodak Picture CD
- Media: CD, CD-R, CD-RW, DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
- 5.1 Dolby Digitale uitgang
- Progressive Scan
- Aansluitingen: Digitale uitgang (coax), Scart (RGB),
- S- VHS uitgang, Composit Video,
- SPDIF uitgang, YUV uitgang, Analoge Stereo uitgang
- Coax- Digitale uitgang: DTS/ DOLBY Digital, MPEG, PCM
- Fucties: Zoom, Kinderbeveiliging, 4:3 / 16:9 omschakeling,
- ID3-Tag en Random, Angle, Standby
- Afstandsbediening (1.5 V, AAA)
- 10-bit/27 Mhz Video en 96 Khz/24-bit Audio DAC
- On- Screen- Display (Duits/ Engels)
- Kleur: zilver
- Gewicht: 3,5 kg
- Afmeting: 420x 50x 300 (Bx Hx D in mm)

De DVD speler is gebaseerd op de MediaTek MT1389 chip om MPEG, DIVX en XVID af te kunnen spelen.

Heeft iemand hier toevallig reeds ervaringen mee.

http://www.elta.de/de/art...4&Artikel1=8883&x=80&y=27

[afbeelding]

Info en gebruikerservaringen staan hier: http://www.dvdrhelp.com/d...9&Search=Search&#comments

Hij is vanaf vandaag te koop bij de Schlecker. Link: http://nl12.shop.schlecke...r=00026371&seiten_block=1

Schlecker zelf: http://nl.shop.schlecker.com

Er is ook een forum op Got: Informatie Elta 8883 MP4 (DivX-speler)

Nogmaals: het lijkt een aanrader te zijn !!!!!!!
Afstandsbediening is dezelfde als die ik bij mijn oude mustek-meuk kreeg... das iig niet veel...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb net een folder binnen waarin een Aldi filiaal voor Amersfoort aangekondigd wordt. Opening is op 28 april.

Ze hebben een standalone DVD-speler voor 19,99. Lijkt me wel wat voor de slaapkamer... Het is er eentje van het merk MT logic, wat volgens mij gewoon Audiosonic is. Specs letterlijk uit het krantje:

- Dolby Digital 5.1 ja, duh!
- MPEG2/VCD/Kodak Image CD jeetje, MPEG2 op een DVD-speler?? :P
- VFD/Led display
- scartaansluiting incl. scartkabel
- DTS op digitale uitgang ja, duh!
- audio CD, MP3-, CD-R/CD-RW/DVD-R/DVD+r, i-VHS en video uitgang i-VHS is waarschijnlijk S-video...
- digitale audio uitgang
- optische digital uitgang
- instelmenu's via beeldscherm
- hoofdtelefooningang

Typische manier van verkopen... Gewoon vage specs geven, vooral geen modelnummer bij de advertentie zetten en hopen dat genoeg mensen het kopen zonder verdere vragen...

Weet iemand meer over dit apparaat? Ik wil met name weten of:
- DVD+RW/DVD-RW ondersteund wordt
- Komt er RGB uit die SCART-uitgang?
- Komt er wel stereo geluid uit dat ding? (Ja, dat is nodig om te vragen want uit de specs kun je het niet afleiden...)
- Wordt Dolby Digital gedownmixed naar stereo als je geen gebruikmaakt van de digitale uitgang?
- Speelt hij VCD?
- Speelt hij SVCD? Zo ja, wordt de standaard goed geïmplementeerd? (dus met closed captions en meerdere audio tracks)
- Speelt hij MPEG1 en MPEG2 bestanden van DVD-ROM?
- Is hij regiovrij of eenvoudig regiovrij te maken?
- Heeft hij ondersteuning voor breedbeeld (anamorphic, WSS, etc.)
- Is hij multinorm, dus PAL en NTSC?
- Kan er tweetalig ondertiteld worden bij DVD-Video en/of SVCD?
- Kan de positie van ondertitels ingesteld worden i.v.m. letterbox beeldverhoudingen?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, je hebt nogal een eisenpakket voor een player van 20 euro.
als jij in de kroeg 5 biertjes haalt, doe je dan ook zo moeilijk?

koop dat ding gewoon, en als het nix is breng je hem lekker terug, krijg je je 20 euri zonder vragen terug. da's aldi :P

ga er trouwens maar vanuit dattie het meeste wel leest. waarschijnlijk hadden ze nog wat dvd spelers over van hun laatste medion-computer actie, en daar hebben ze een hele mooie plastic doos met dito display omheen gedaan >>> voila stand alone player :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

ari3 schreef op 20 april 2004 @ 19:44:
Ik heb net een folder binnen waarin een Aldi filiaal voor Amersfoort aangekondigd wordt. Opening is op 28 april.

Ze hebben een standalone DVD-speler voor 19,99. Lijkt me wel wat voor de slaapkamer... Het is er eentje van het merk MT logic, wat volgens mij gewoon Audiosonic is. Specs letterlijk uit het krantje:

- Dolby Digital 5.1 ja, duh!
- MPEG2/VCD/Kodak Image CD jeetje, MPEG2 op een DVD-speler?? :P
- VFD/Led display
- scartaansluiting incl. scartkabel
- DTS op digitale uitgang ja, duh!
- audio CD, MP3-, CD-R/CD-RW/DVD-R/DVD+r, i-VHS en video uitgang i-VHS is waarschijnlijk S-video...
- digitale audio uitgang
- optische digital uitgang
- instelmenu's via beeldscherm
- hoofdtelefooningang

Typische manier van verkopen... Gewoon vage specs geven, vooral geen modelnummer bij de advertentie zetten en hopen dat genoeg mensen het kopen zonder verdere vragen...

Weet iemand meer over dit apparaat? Ik wil met name weten of:
- DVD+RW/DVD-RW ondersteund wordt
- Komt er RGB uit die SCART-uitgang?
- Komt er wel stereo geluid uit dat ding? (Ja, dat is nodig om te vragen want uit de specs kun je het niet afleiden...)
- Wordt Dolby Digital gedownmixed naar stereo als je geen gebruikmaakt van de digitale uitgang?
- Speelt hij VCD?
- Speelt hij SVCD? Zo ja, wordt de standaard goed geïmplementeerd? (dus met closed captions en meerdere audio tracks)
- Speelt hij MPEG1 en MPEG2 bestanden van DVD-ROM?
- Is hij regiovrij of eenvoudig regiovrij te maken?
- Heeft hij ondersteuning voor breedbeeld (anamorphic, WSS, etc.)
- Is hij multinorm, dus PAL en NTSC?
- Kan er tweetalig ondertiteld worden bij DVD-Video en/of SVCD?
- Kan de positie van ondertitels ingesteld worden i.v.m. letterbox beeldverhoudingen?
Kan je mischien ff de folder scannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10 16:23

Zak

Mediamarkt heerlen : http://www.mediamarkt.nl/...L_MM_HER_1904RFNL1_01.pdf

Onderaan staat een homecinema set voor 129 van lenco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand meer specificaties over deze set, op google is niks te vinden!
Wie oh wie weet meer van de volgende home cinema set aangeboden bij de Mediamakt in Duitsland?
DVONE:
DR 3.9
Das Emerson DR3.9 von DVOne™ ist ein hochintegriertes Paket für wahres Home-Entertainment. Es vereint einen Digitaltuner, DVD Player, Dolby Digital Decoder, dts Decoder, Verstärker, fünf Surround Lautsprecher, ein Aktiv Subwoofer und eine Infrarotfernbedienung zu einem leistungsstarken Paket. Ob Sie Einsteiger oder Profi sind, der Emerson DR3.9 ist die Lösung für digitalen 5.1 Sound.

DVONE dr3.9 bij mediamarkt

Ik wilde graag meer weten voordat ik deze misschien ga aanschaffen. Is het wat?
Graag jullie reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Laatst online: 17-10 21:49
Heeft iemand de USB-hub al gezien?
Zit daar net zo'n kort snoertje bij als bij de kaartlezer van vorige week ?
En, werkt ie goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toab
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:45
Toos en Bep schreef op 21 april 2004 @ 09:03:
Heeft iemand de USB-hub al gezien?
Zit daar net zo'n kort snoertje bij als bij de kaartlezer van vorige week ?
En, werkt ie goed?
Snoertje iets langer dan vorige week, ik meet ca 80cm. (Dat is dan 10x zo lang als vorige week B) ).
Verder lijkt er niet zo veel aan te mankeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:41
Ik heb hem, hij functioneerd maar ik vind dat ie wel warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Laatst online: 17-10 21:49
Gebruik je hem dan met of zonder net-adapter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de lifetec 5.18 camera gekocht bij de aldi. De foto's zijn niet scherp en roze.
Oftewel bagger. iemand andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ons je 'roze' en 'niet scherpe' ervaringen laten zien? foto?
Ik ben wel benieuwd naar deze medion/lifetec camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Laatst online: 16-10 22:32

Goku33

Ownage!

Hier is dus die aanbieding van die nieuwe aldi in amersfoort (woensdag 28 april). Ik heb hem even gescanned.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dunk0017/aldi.jpg

Wat vinden jullie ervan, mij lijkt het wel wat, zeker voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
damn, nou voor 2 tientjes kan je nooit echt een slechte koop doen lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goku333 schreef op 22 april 2004 @ 14:46:
Hier is dus die aanbieding van die nieuwe aldi in amersfoort (woensdag 28 april). Ik heb hem even gescanned.

[afbeelding]

Het maakt aldi ook geen zak uit of ze per product een tientje verlies maken.
Men is in de winkel is de gedachte en men hoopt dat men dan nog wat andere dingen meeneemt en vaker terug komt vaste klantenbindingstactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
Damn, dt ding wil ik ook wel!!! voor 20 eurotjes, mooi voor op de kamer.
Maar zou hij alleen in Amersfoort te krijgen zijn!?

ik woon nl. in Apeldoorn...

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Laatst online: 01:35
ja en ze worden verkocht als 4x DVD+R

ik ben met de helpdesk in discussie en ze beweren bij hoog en bij laag dat ze getest hebben en dat ze op 4x gebrand kunnen worden
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:27:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
--------------------------------------------------------------------------
Unique Disc Identifier : [DVD+R:DDDessau-V10-000]
Disc Type :              [DVD+R]
Manufacturer ID :        [DDDessau]
Media Type ID :          [V10]
Product Revision :       [Not Specified]
Disc Application Code :  [General Purpose]
Recording Speeds :       [2.4x]
Blank Disc Capacity :    [Not Supported By Method 2]
[DVD Identifier - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Die actie is dus ALLEEN in A'foort?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online

[afbeelding]

dezelfde speler als deze trouwens :D
http://www.kijkshop.nl/on...55Fname%3DDVD%252Dspelers

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/zoom_images/KS102663b.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Iemand ervaring met deze speakers ? (te krijgen bij Schlecker voor E 44,95)

Elta Subwoofer Speaker Systeem 5.1

Aktieve subwoofer in houten kast, ingebouwd met Net deel.
Incl. PC aansluitingskabel.
Ingang: RCA x 6 voor 5.1 kanaal; RCA x 2 voor stereokanaal
Subwoofer: 5.25"/60 Hz ~200 Hz
Surround/Center: 3"/200 Hz ~20 KHz
Afm. ca. Subwoofer 130 x 300 x 285 mm.
Surround: 90 x 90 x 100 mm.
Center: 180 x 90 x 100 mm.
Verp. 553 x 186 x 368 mm.
Incl. afstandbediening.

Afbeeldingslocatie: http://www.elta.de/bigpic/8886.jpg

Ben wel benieuwd hoe dit klinkt, en misschien dat iemand mij ook kan vertellen of het mogelijk is om met een 10watt RMS versterker, 2 Eltax zuilspeakers aan te sturen, zonder de versterker op te blazen ;) .

[ Voor 13% gewijzigd door ernst op 22-04-2004 16:11 ]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-10 20:53
ernst schreef op 22 april 2004 @ 16:07:
Iemand ervaring met deze speakers ? (te krijgen bij Schlecker voor E 44,95)

Elta Subwoofer Speaker Systeem 5.1

Aktieve subwoofer in houten kast, ingebouwd met Net deel.
Incl. PC aansluitingskabel.
Ingang: RCA x 6 voor 5.1 kanaal; RCA x 2 voor stereokanaal
Subwoofer: 5.25"/60 Hz ~200 Hz
Surround/Center: 3"/200 Hz ~20 KHz
Afm. ca. Subwoofer 130 x 300 x 285 mm.
Surround: 90 x 90 x 100 mm.
Center: 180 x 90 x 100 mm.
Verp. 553 x 186 x 368 mm.
Incl. afstandbediening.

[afbeelding]

Ben wel benieuwd hoe dit klinkt, en misschien dat iemand mij ook kan vertellen of het mogelijk is om met een 10watt RMS versterker, 2 Eltax zuilspeakers aan te sturen, zonder de versterker op te blazen ;) .
heb precies dezelfde maar dan staat er H&E op

blikkerig geluid en nauwelijks bas.. was toen bij de praxis te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel foto's plaatsen gemaakt met de Lifetec 5,18 camara als jullie mij vertellen hoe ik dat kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt op onderbelichting, dan worden de foto's roodachtig.
Ik heb zelf de camera sinds gisteren en hij werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
zion schreef op 22 april 2004 @ 15:19:
Die actie is dus ALLEEN in A'foort?
Ja, staat in de folder: OP=OP Aanbiedingen alleen gelding in filiaal Amersfoort

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 17:19:
Ik wil wel foto's plaatsen gemaakt met de Lifetec 5,18 camara als jullie mij vertellen hoe ik dat kan doen.
even denken... je hebt internet, dus heb je vast ook webruimte bij je provider.....

hmm, dan heb je een ftp programmaatje, daarmee upload je de geschoten fotos naar je homepage

je plakt hier een link naar toe met [*url=http://hier_uw_homepage_url_link_naar_plaatje]plaatje[*/url] en klaar?
:*)

ps: *'tjes uit de [ url][ /url] tags halen, anders gaat het niet werken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door cavey op 22-04-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komakeef schreef op 22 april 2004 @ 23:09:
[...]

even denken... je hebt internet, dus heb je vast ook webruimte bij je provider.....

hmm, dan heb je een ftp programmaatje, daarmee upload je de geschoten fotos naar je homepage

je plakt hier een link naar toe met [*url=http://hier_uw_homepage_url_link_naar_plaatje]plaatje[*/url] en klaar?
:*)

ps: *'tjes uit de [ url][ /url] tags halen, anders gaat het niet werken ;)
in gewone mensen taal:
• surf naar www.imageshack.us
• blader naar je plaatje en dubbelklik
• copypaste de code die je daar krijgt ff naar de quick reply
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online

Ik heb even een mail gedropt bij AudioSonic om mijn eerder gestelde vragen beantwoord te krijgen. Het lijkt er op dat er geen RGB uitkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien het adres van de Aldi in Amersfoort?

Op de aldi homepage staat ie er (nog) niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 13:35:
Weet iemand misschien het adres van de Aldi in Amersfoort?

Op de aldi homepage staat ie er (nog) niet tussen.
Kreupelstraat 32. Dat is een zijstraat van het Kamp en dat is weer net buiten de Kamperbinnenpoort. Komend vanaf de Kamperbinnenpoort bij de Megapool rechtsaf. De nieuwe Aldi zit dan na 50 meter links op de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
Hier wat foto's gemaakt met de laatste digitale camera aanbieding
(die Lifetec :))

http://www.jwf.demon.nl/pics/

(1280x960 direct van de camera afgehaald (dus 56k unfriendly :P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdk schreef op 24 april 2004 @ 21:41:

Sorry dat ik het zeg, maar ik ben er niet kapot van....de fotos lijken wat onscherp en er zit soms een gele, soms een rode zweem langs de randen van de objecten. Misschien ben ik wel wat te kritisch? Wat vind je er zelf van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind ook dat alleen het object waar je opricht beetje scherp is, rest is gewoon echt wazig vind ik persoonlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
me zusje wilde perse deze camera

en had er ff paar foto's mee gemaakt

zelf vind ik ze voor webfoto's wel prima.
maarja een beetje waas hebben sommige foto's wel ja, ik heb echter geen vergelijkings camera aangezien dit de eerste digitale camera in ons huis is :P

overigens snap ik niet helemaal wat je bedoelt met gele/rode randen, misschien komt het omdat het al vrij laat was rond 21 uur, de zon stond dus al behoorlijk scheef zodat je misschien een wazige reflectie op de daken van de auto's krijgt :)

had wel gezegd dat ze beter een canon a60 bijvoorbeeld had kunnen nemen maarja ze moest en wou persé deze :P omdat ie zo compleet is

[ Voor 14% gewijzigd door Jimmie op 25-04-2004 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
sdk schreef op 25 april 2004 @ 00:18:
overigens snap ik niet helemaal wat je bedoelt met gele/rode randen,
Bekijk img00023.jpg maar eens goed, en kijk naar de paarse randen langs de letters. Dit effect wordt ook wel CA of purple fringeing genoemd. Er zijn overigens ook duurdere camera's die er last van hebben.
Als ik img00021.jpg bekijk zie ik een erg slechte belichtingsautomatiek. De witte partij in de vacht van de kat is bijna helemaal dichtgelopen tot een egaal wit vlak.
Zoals al vaker gemeld in dit topic zou ik in die prijsklasse liever een Canon A60/A70 kopen, wel minder Mpixels, maar betere foto's.

[ Voor 14% gewijzigd door Henk007 op 25-04-2004 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 22:00:
Ik heb vandaag de lifetec 5.18 camera gekocht bij de aldi. De foto's zijn niet scherp en roze.
Oftewel bagger. iemand andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 19-10 21:35
Nou eigenlijk niet. Is het dezelfde camera onder een andere naam of een totaal andere camera. Dat het 5Mp is zegt natuurlijk nog niets. Tevens is belangrijk waarom je hem slecht vind? Als je een veeleisende fotograaf ben en het niets vindt, wil dat nog niet zeggen dat de vakantiekiekjes-persoon er ook niks mee kan. Kun je wat meer uitleg geven?
Beetje laat antwoord, want de hierboven geposte foto's van de Lifetec vallen in hetzelfde straatje: wazig dus.

Additionele punten m.b.t. mijn eigen camera (echt een Toshiba met een ander logootje erop): SD kaarten zijn niet leesbaar in cardreaders, moviemode is dramatisch slecht (filmpjes waren op mijn Fuji 2600Z stukken beter), boven de 100 ISO komt er meteen gigantisch veel ruis (dus gewoon niet bruikbaar).

Een vacantiekiekjespersoon kan m.i. voor 250 euro een veel betere camera vinden, zoals de al eerder genoemde Canon A70 of de op het moment in de aanbieding zijnde Olympus C4000 (229 bij MM).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Henk007 schreef op 25 april 2004 @ 10:27:
[...]

Bekijk img00023.jpg maar eens goed, en kijk naar de paarse randen langs de letters. Dit effect wordt ook wel CA of purple fringeing genoemd. Er zijn overigens ook duurdere camera's die er last van hebben.
Als ik img00021.jpg bekijk zie ik een erg slechte belichtingsautomatiek. De witte partij in de vacht van de kat is bijna helemaal dichtgelopen tot een egaal wit vlak.
Zoals al vaker gemeld in dit topic zou ik in die prijsklasse liever een Canon A60/A70 kopen, wel minder Mpixels, maar betere foto's.
ja klopt die foto's zijn wel van heel erg dichtbij genomen en hij flitse bij de kat ook nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die nytech 4 megapixel camera van de lidl paar weekjes terug. Leuk dingetje hoor, me ouders zijn enthousiast, maar hoelang moet je die batterijen in de oplader stoppen? In het boekje bij die adapter staat tussen de 18 en 20 uur voor 2000 mAh batterijen. Maar die ledjes blijven na veel langer opladen nog steeds rood. Hoort dit? Mijn verstand zegt dat als ze opgeladen zijn dat de ledje dan groen moet worden

oja en wat is de maximale sd kaart die je erin kan stoppen (ik meende 256mb?)

b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-10 16:10
Zie net in de folder van mycom het volgende:

http://silverapp1.mycom.n...uctID=61735&productType=1

Nu zie ik op de site van apacer dit:

http://www.apacer.com/apa...tml/audio_steno_bp300.asp

Volgens mycom is ie 256Mb en volgens apacer 128Mb max. Hoe zit dit?

Is het trouwens iets als het 256Mb is. (redelijke geluidskwaliteit of bagger??)

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcb1 schreef op 27 april 2004 @ 19:21:
Zie net in de folder van mycom het volgende:

http://silverapp1.mycom.n...uctID=61735&productType=1

Nu zie ik op de site van apacer dit:

http://www.apacer.com/apa...tml/audio_steno_bp300.asp

Volgens mycom is ie 256Mb en volgens apacer 128Mb max. Hoe zit dit?

Is het trouwens iets als het 256Mb is. (redelijke geluidskwaliteit of bagger??)
Jongen uit me klas heeft dat ding ook, geluid is echt bagger, bas kut enz. En ja, ik heb m met me eigen sonydopjes ook geprobeerd. ;)
Bovendien is het design ontwerp oerlelijk.

Ik denk trouwens dat er meerdere versies van zijn, 64/128/256 mb enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-10 16:40
MidnightMotion schreef op 30 maart 2004 @ 20:06:
Ik heb dus ook deze Aldi pc gehaald en meteen ook maar het 5.1 boxen setje erbij gekocht. Ik heb echter 1 probleem:

Óf de subwoofer doet gewoon niks (met de meegeleverde drivers) Zowel het afspelen van een DVD als van een MP3 levert een bas-loos geluid op... In het Xear 3d config scherm klinkt alles gewoon goed bij het klikken op elke speaker (inclusief subwoofer!)

Óf het geluid van de center en subwoofer (die op 1 kanaal zitten en worden gescheiden) ruist behoorlijk (met de CMI9761 drivers van de cmedia site) Er komt dan ook pas bas uit na het aanzetten van de basverbetering...

De optie "midden/bas uitvoer wissel" staat aan, ik heb de center en subwoofer plug al omgewisseld gehad maar dan klopt er bij het afspelen van een 5.1 film geen klote meer van...

Ik heb trouwens Windows 2000 geinstalleerd maar met de standaard installatie van XP had ik hetzelfde probleem!

Zijn er meer mensen die deze set hebben die dit wel aan de praat hebben gekregen of is die set/chip van mij gewoon rot?

edit:
Situatie 1 blijkt nu ook wel te werken maar pas als de bas knop op de achterkant vol open staat (en dus ook gaat ruisen) en er is dan nog maar een vrij zachte bas te horen, in de config staat alles intussen te trillen als ik nu op de subwoofer druk :?
Ik heb dit probleem ook! Weet iemand misschien hoe dit op te lossen is??
Please help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Nog even terugkomend op die DVD speler voor €19,99 bij de vandaag geopende Aldi in Amersfoort: dit hele feest is dus niet doorgegaan heh, om 5 uur lagen de mensen al voor de deur (winkel ging geloof ik om half 9 open) en later was de hele doorgang geblokkeerd door de enorme mensenmassa voor de deur. Dit liep na een tijdje uit op een enorme matpartij, waardoor de Aldi op laste van de politie maar is gesloten... geen DVD spelers voor de mensen... Er waren overigens 1000 DVD spelers beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-10 19:54
Misschien een "oude" maar hier bij de Gamma hadden ze de Ferm "Dremel" voor 18,99 inclusief standaard, flexibele as en 40 accesoires. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-10 16:10
Goku333 schreef op 28 april 2004 @ 19:13:
Nog even terugkomend op die DVD speler voor €19,99 bij de vandaag geopende Aldi in Amersfoort: dit hele feest is dus niet doorgegaan heh, om 5 uur lagen de mensen al voor de deur (winkel ging geloof ik om half 9 open) en later was de hele doorgang geblokkeerd door de enorme mensenmassa voor de deur. Dit liep na een tijdje uit op een enorme matpartij, waardoor de Aldi op laste van de politie maar is gesloten... geen DVD spelers voor de mensen... Er waren overigens 1000 DVD spelers beschikbaar...
Misschien kun je morgen die DVD speler nog krijgen, neem aan dat de 1000 nog niet verkocht zijn.

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Goku333 schreef op 28 april 2004 @ 19:13:
knokken dus bij de Aldi, foto'ssssss >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

sdk schreef op 24 april 2004 @ 21:41:

De kwaliteit valt me echt vies tegen. Onscherpte, veel zaken overbelicht, wazig, weinig details en veel CA / PF. Absoluut iets om te laten liggen als ik dit zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond vanmorgen dus ook bij de aldi in a'foort en het was echt een gekkenhuis.
De mensen die zijn toegelaten zijn met elkaar op de vuist gegaan, hebben dvd spelers afgepakt van kinderen en hebben het magazijn bestormt.
In de rijen stonen mensen met kleine kinderen. Ik heb zelfs iemand met een baby van een paar maanden op de arm gezien. Dan ben je ook niet lekker...
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat je 2 dvd spelers per persoon verkocht werden.

In de amersfoortse courant staat een artikel.
Opening Aldi loopt compleet uit de hand
AMERSFOORT - De opening van de Aldi Achter de Kamp is vanochtend compleet uit de hand gelopen.

De speciale openingsaanbiedingen, metname een dvd-speler voor 20 euro, trokken zoveel mensen dat Achter de Kamp en de Kamp tot aan de Kamperbinnenpoort verstopt raakten. In de winkel werd gevochten en raakten mensen in de verdrukking. Een winkelruit sneuvelde. De winkel werd op last van de politie tijdelijk gesloten.

De 13-jarige Remco hield een grote blauwe plek over van een harde trap tegen zijn been. De dvd-speler die hij had bemachtigd werd afgepakt door twee sterkere klanten.

Marit Keteman (14) heeft buikpijn van een harde por onder haar ribben. Mensen die in de winkel waren vertellen dat er is geduwd en getrokken, en dat er bloedneuzen zijn geslagen. Het magazijn is bestormd en zowel kinderen als volwassenen liepen overstuur waren en huilend rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Ik las daarstraks op de teletekst dat over de dag verspreid alsnog mondjesmaat mensen werden toegelaten tot de aldi, waardoor wel alle dvd spelers pleite zijn.... jammer
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.