Kikske_007: Mooie foto, maar meer dan een 'registratie' vind ik het niet. Sorry.
BBE: Heerlijk die witte lijnen tegen een diep blauwe lucht :-)
Laurens: 1: een mooie dromerige desktop plaat, maar verder ben ik daar geen fan van. 2&3: Mooi strak, maar bij foto 3 stoort mij het donkere vlak rechts onder een beetje.
Tommyz: Mooie foto's en toning. Lekker abstract, en daar hou ik van :-)
hstuivenberg: Prima foto, alleen vind ik persoonlijk de kijkhoek niet zo lekker kijken.
Tommyz: Idem aan mijn forige reactie m.b.t. jouw foto.
Rikske_007: Mooie foto!
Exigence: Lekker die rode accenten!
[p]inky: Ik denk ook dat een ander tijdstip de foto's beter zullen doen.
Laurens: Heerlijk dat tegenlicht in de eerste foto. Mooi die harde schaduwlijn over het gebouw. Foto 2 vind ik persoonlijk beter passen in straatfotografie eigenlijk, maar verder een prima foto.
Kwaas: Aparte kleuren!
Vandaag (voor het eerst) met mijn nieuwe camera en objectief door de stad en metro gestruind. Deze foto is genomen op het metro station Mundet waar ik eigenlijk normaal nooit kom, maar ik kwam een foto tegen van dit metro station dus wilde ik even gaan kijken.
Tevens is dit de eerste foto die ik geheel in Photoshop bewerkt heb en niet in Lightroom. Ik ben tevreden met het resultaat, maar toch zit er nog wat ruis in, maar met ISO1000 en het licht in de metro is het niet anders.