Gruwelijk gejatte Icoon!
Anoniem: 202119
@ Yellowcube: thanks! Ik begin het nu vaker te horen dat mensen mijn foto's "herkennen", dat is bijzonder prettig moet ik zeggen 
Wat betreft jouw foto: Mooie kleuren, die goed bij de foto passen in mijn optiek. De lucht vind ik in ieder geval een fantastische blauwe kleuren hebben!
Encarta: Ten eerste waar is je commentaar op de vorige fotos? en ten tweede, de foto is niet echt spannend nee.

Barcelona Metro - Llefià by jsprhrmsn.photography, on Flickr
Wat betreft jouw foto: Mooie kleuren, die goed bij de foto passen in mijn optiek. De lucht vind ik in ieder geval een fantastische blauwe kleuren hebben!
Encarta: Ten eerste waar is je commentaar op de vorige fotos? en ten tweede, de foto is niet echt spannend nee.

Barcelona Metro - Llefià by jsprhrmsn.photography, on Flickr
@jspr kan niets toevoegen wat niet al gezegd is ... mooie consistente stijl
@YellowCube mooie kleuren, maar ik mis spanning.
@Gutteguttegut heerlijke abstracte plaat, zou deze nog mooier geweest zijn als deze symmetrisch was geschoten?
@Encarta leuk raadplaatje, maar weinig spannend.
en dan maar gelijk mijn alleerste foto op tweakers ....

DSC_3325 by michielboertjes, on Flickr
Afgelopen vrijdag uit m'n werk .. wat normaal een intens lelijk kantoorpand is, bleek toch ook een goede kant te bezitten.
@YellowCube mooie kleuren, maar ik mis spanning.
@Gutteguttegut heerlijke abstracte plaat, zou deze nog mooier geweest zijn als deze symmetrisch was geschoten?
@Encarta leuk raadplaatje, maar weinig spannend.
en dan maar gelijk mijn alleerste foto op tweakers ....

DSC_3325 by michielboertjes, on Flickr
Afgelopen vrijdag uit m'n werk .. wat normaal een intens lelijk kantoorpand is, bleek toch ook een goede kant te bezitten.
edit:
ik zie dat ik m'n monitor thuis even moet kalibreren ...
ik zie dat ik m'n monitor thuis even moet kalibreren ...
[ Voor 12% gewijzigd door farmertjes op 27-09-2010 12:03 ]
We hebben een nieuwe deeltje: [Verzamel] Architectuur
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Dit topic is gesloten.
Let op:
Ook hier is feedback welkom!
Ook hier is feedback welkom!