Ik had nog even wat in te halen van de afgelopen periode:
[verzamel] Architectuur laatste pagina.
@ WhiskyPhreak: fijne zwart-wit omzetting. 1) mooie lucht! Vervorming is wel te prominent aanwezig. 2) had je niet iets moois kunnen doen met de weerspiegeling in het water? 3) gewoon top! 4) wederom een mooie lucht. Ook mooi dat er geen highlights zijn, het scheve had van mij niet gehoeven.
@ Richard!: mooi! Jammer van het uiterste linker hoekje.
@ Dieter: mooi detail, goede omzetting. Wel een beetje krap.
@ rhi: het is toegestaan om commentaar te geven. Nr 1 is mooi, de rest qua compositie matig.
@ wilmundo: mooi verdwijnpunt. Bovenaan mist helaas wel een wit stukje. Ik denk dat met een iets gedraaide compositie nog meer uit het beeld gehaald kunnen worden.
@ Dieter: mooi interieurshot, Waarom zwart-wit?
@ wilmundo: schaduw en architectuur zijn een beetje uit evenwicht. Mensen in beeld zijn prima en goed voor de menselijke schaal.
@ greenbeauty2: als rhj.Voorste deel lijkt wat onscherp. Compositie roept meer vragen op dan dat het antwoord geeft.
@ Richard!: ik vind het perspectief en de compositie niet echt mooi. Het lijkt alsof je dmv een extreme nabewerking nog wat uit de plaat hebt willen halen.
@ Tunboy: let op je perspectiefvervorming. Het schuine op de meeste foto's vind ik niets toevoegen en erg storend.
@ Gutteguttegut: zie rhj. Jammer van het randje links.
@ YellowCube: de gebouwen vallen om. Object links vind ik te prominent aanwezig; qua compositie was er meer uit te halen geweest.
@ Encarta: zie rhj. Compositie doet me niets.
@ jspr: mooie perspectief, mooie nabewerking. Rechts een lift?
@ farmertjes: leuk concept. Het donkere deel vind ik teveel aandacht op eisen. Ook jammer dat het beeld niet symmetrisch is.
Deze pagina
@ WhiskyPhreak: fijne plaat! Leuk de menselijke schaal en een mooi lijnenspel.
@ d-illusion: zie rhj. Prima beeld. Jammer van de rafelige rand (compressie). Onderste rand had ik weggehaald.
@ PowerUp: beetje donker. Blue hour had een betere uitkomst geboden. Compositie is ook erg saai (denk aan rule of thirds) waarbij ik de brug te prominent aanwezig vind.
@ TranceSetter: leuk gevelbeeld. Wel een beetje saai daglicht (met strijklicht was er meer diepte in de gevel gekomen).
@ farmertjes: wederom leuk concept. Uitvoering is wat beter dan je vorige versie, maar ik vind het donkere deel nog steeds te prominent aanwezig.
Laatste maanden heb ik niet echt tijd gehad om architectuur te schieten.Daarom wat oudjes:
Kop van Oost by
markskiekjes, on Flickr
Porsche-centrum Groningen by
markskiekjes, on Flickr
Porsche-centrum Groningen by
markskiekjes, on Flickr