@Tiwazz Leuk! Herkenbaar gebouw, ben er ook geweest. Foto zelf doet me niet heel veel, redelijk vlak/saai qua kleur en de lijnen lopen voor mijn gevoel niet helemaal lekker. Heb je nog andere composities geprobeerd? Hoe is IJsland je verder bevallen, nog mooie platen kunnen schieten?
@
Macsylver Heel gaaf! Ondanks dat het een redelijke rechttoe-rechtaan compositie is, vind ik het wel een mooie plaat met een futuristische tint. Zou zo uit Star Wars of iets kunnen komen!
@
jd1987 Je plaat van de melkfabriek vind ik saai, volgens mij kun je meer uit deze locatie halen, ook vanuit de lucht (alhoewel ik daar totaal geen ervaring mee heb). De volgende is dan wel weer heel mooi. Het lijnenspel van die wolken voegt echt iets toe, plaatje klopt gewoon en mooi gebruik van zwart/wit.
@
leendertv Leuke rapportage van een fotogenieke stad! Volgens mij kun je er makkelijk een dag vullen.
@
Chiron Mooi! Lijnen trekken je de foto in en de mist zorgt voor een mysterieuze sfeer die goed bij dit soort gebouwen/urbex-achtige settings past.
@
Grozno Aparte compositie! Ik vind hem geslaagd.