LOL (Heb je ook niets aan, maar moest ik even kwijt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 19:36 ]
Verwijderd
LOL (Heb je ook niets aan, maar moest ik even kwijt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 19:36 ]
Verwijderd
Heb je hier meer aanVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:36:
[...]
LOL (Heb je ook niets aan, maar moest ik even kwijt) Erg nuttige post van die dude...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 20:29 ]
Verwijderd
Je leest over de Elta goeie verhalen, maar helaas zijn het er nog niet heel erg veel. Volgens mij is dat ding alleen nog maar in Duitsland te krijgen. In ieder geval nog niet in Nederland. Ik heb een paar weken terug een mailtje naar Elta Nederland gestuurd (www.eltanederland.nl) en daar werd verteld dat de speler pas begin april op de Nederlandse markt komt. Ik geloof dat er stond dat ze wat leveringsproblemen hadden i.v.m. het succes. Maar goed, dat kan een marketing-verhaal zijnPluppie schreef op 02 maart 2004 @ 15:27:
Weet iemand of die Elta 8883 iets waard is en waar te verkrijgen in BE of in DE (Aken of omgeving)
Verwijderd
Zoow dat ziet er veelbelovend uit. Hier heb je inderdaad wel wat aan.. Ik hoop dat die firmware genoeg ruimte laat voor verbeteringen/vernieuwingen zoals goede onertiteling en post-processing..Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 20:27:
[...]
Heb je hier meer aan?
de beloofde menu plaatjes
het menu is in het nederlands grappig
Intro
[afbeelding]
divx browsen
[afbeelding]
jpg browsen
[afbeelding]
kodak menu ?
[afbeelding]
mp3 let op de equaliser !!
[afbeelding]
setup menu
[afbeelding]
[afbeelding]
de post is toch wel nuttig hoop ik
p.s. te veel plaatjes geweld ? dan wil ik het wel even op een website zetten
Verwijderd
Gaat ie weer: Waar heb je die geruchten gehoord en hoeveel waarde kunnen we daar aan hechten?(wat ongetwijfeld word verholpen in de aankomende firmware update die volgens de laatste geruchten eind Maart uitkomt).
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 21:41 . Reden: quotes ]
Verwijderd
Gebruik de screens maar (met creditsReptile-X schreef op 03 maart 2004 @ 22:19:
Pieter Nr 1,
Mooie screens en daar hebben we zeker veel aan![]()
Ik zag op dvdrhelp.com dat mensen problemen hadden met DVD+RW schijfjes, heb jij dit ook?
Zou ik je screens kunnen gebruiken in start post? met credits natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door woutervp op 04-03-2004 13:42 . Reden: ongewikkelde zinsconstructie ]
Beauty is in the eyes of the beholder..... is Windows echt de grootste bètatest ooit???
[ Voor 4% gewijzigd door AlbertTCB op 05-03-2004 12:11 ]
I'm just taking care of business
Qua uiterlijk is dat de 8883, maar ik kan me vergissen. Je zou even de specs van de 8882 er naast kunnen leggen.Cableguy schreef op 05 maart 2004 @ 11:47:
Welke verkopen ze bij schlecker?
Elta MPEG4 player voor DivX, DivX Pro en DVD met 5.1 uitgang
1 Stuks 104.99
http://nl.schlecker.com/
Onder multimedia -> Hifi
[ Voor 18% gewijzigd door eborn op 05-03-2004 12:41 . Reden: Plaatje ]
Ja dat kan jullie inderdaad doen ja...
Ik zal wel eventjes contact opnemen met een modje. Want ik heb geen idee of ze liever één centraal DivX-speler topic houden of nietReptile-X schreef op 05 maart 2004 @ 12:43:
Ja dat kan jullie inderdaad doen ja...
Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen, er zijn genoeg merk gebonden en niet merk gebonden topics:eborn schreef op 05 maart 2004 @ 12:47:
Ik zal wel eventjes contact opnemen met een modje. Want ik heb geen idee of ze liever één centraal DivX-speler topic houden of niet
De code is bij deze een 3cijferige volgens mij, of ik doe iets fout.Reptile-X schreef op 05 maart 2004 @ 13:14:
[...]
@evaarties,
Dat is een goeie, ik heb wel standard DVD's getest maar niet opgelet naar ondertitelingen, ik weet niet zeker meer maar op een van mijn oude spelers was het 6058 dacht ik
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 17:38 ]
Verwijderd
OpgelostReptile-X schreef op 06 maart 2004 @ 15:34:
BassBionic,
Ik denk dat ze hier niet zo fijn vinden als je de namen van die filmpjes bij noemt, ik heb ook getest met 6 films op DVD-RW maar namen heb ik niet genoemd
Verwijderd
Ik lees dat velen divx filmpjes branden op DVD-RW maar waarom niet gewoon op CD-RW. Dat lukt ook gewoon en je gebruikt je snelle cdwriter ipv je trage dvdwriter. En de normale CD-RW zijn ook nog een stuk goedkoper....ik heb ook getest met 6 films op DVD-RW...
[ Voor 1% gewijzigd door Reptile-X op 06-03-2004 19:18 . Reden: typo ]
Uiteraard branden ze meer films op 1 DVDVerwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 19:12:
[...]
Ik lees dat velen divx filmpjes branden op DVD-RW maar waarom niet gewoon op CD-RW. Dat lukt ook gewoon en je gebruikt je snelle cdwriter ipv je trage dvdwriter. En de normale CD-RW zijn ook nog een stuk goedkoper.
Of branden jullie meerdere films op 1 DVD-RW ?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 19:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Reptile-X op 07-03-2004 16:15 . Reden: typo ]
Verwijderd
tabel met bugs, irritatie punten en mogelijke oplossingen is goed idee... start maar met die directory namen (@jan dirk: scrollen is denk ik idd goeie optie) en nog ontbrekende ondertitelsupport.Reptile-X schreef op 07 maart 2004 @ 16:11:
Die tabel die ik zou maken over media en codecs voor startpost is overbodig denk ik, misschien een tabel met bugs en irritatie punten is beter idee.
Ik heb ook de startpost beetje aangepast en paar extra info toegevoegd.
Als jullie iets weten dat niet op startpost te vinden is, laat het me weten dan verwerk ik dat daarin, zo hoeven de nieuwe mensen niet alle pagina’s door te lezen.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
| VIDEO: XVID B-VOP: No S(GMC)-VOP: Yes QuarterPixel: Yes Frame Size: 640 x 480 Frames Rate: 23.976 Color Depth: 24 Total Frames: 32478 |
De nieuwste Xvid releases gebruiken standaard een nieuwe optie. Ik geloof dat het Packed bitstreaming heet. Op verschillende forums kom je tegen dat geen enkele stand-alone divx speler met deze chipset ermee overweg kan.mr. TCB schreef op 08 maart 2004 @ 22:58:
Deze films doen het momenteel erg slecht. Maak niet uit of het een CD-R(W) of DVD+/-R(W) is. De films doen het perfect op de pc, maar beginnen af-en-toe te stotteren op de Yamada 6600. Irritant, omdat dat juist de reden is geweest dat ik voor de 6600 ben gegaan
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
ik kom op 42,8 cm uit met een rolmaatMagma schreef op 09 maart 2004 @ 07:37:
Is er iemand die voor mij de precieze breedte wil nameten van deze speler? Want bij 45cm breed past ie NET (maar dan ook net) in mijn tv meubel
Dus voor Nederlands is het 7876.See below list and choose the language you need(Dutch 7876)
Ländercode Liste / LIST OF LANGUAGES
CODE LANGUAGE/Sprache Eingabe im Menüpunkt "Sonstige"/Enter within Others Menu
Mooooi, nu nog even mijn banksaldo opkrikken. Hoop wel dat ze snel met een update komen ivm de ondertitels.Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 07:47:
[...]
ik kom op 42,8 cm uit met een rolmaatdus aan 45 heb je zeker genoeg denk ik,. lijkt mij dat de voorkant t breedst moet zijn
Dank uReptile-X schreef op 09 maart 2004 @ 12:17:
evaarties en andere die willen weten wat de taal code is voor DVD menus en DVD ondertiteling, ik heb een reply gehad van Yamada op mijn E-mail
[...]
Dus voor Nederlands is het 7876.
Ik heb net de code ingesteld, na vierde nummer gaat het automatisch naar OK dus daarom lijkt het 3 nummers wanneer je invoert.
Ik heb niet de hele lijst gepost want die is te lang.
Maar ik heb het hier als text file upgeload.
Word verwerkt in startpost
Hij schrijft als of hij van Yamada is maar dat betwijfel ik om eerlijk te zijn.Noah schreef op 09 maart 2004 @ 13:26:
we are still working on DVX6600, DVX6000 improvements will be done
later.
Check Noah zijn historie maar eens, dan blijkt wel dat er maar twee mogelijkheden zijn;Reptile-X schreef op 09 maart 2004 @ 14:41:
[...]
Hij schrijft als of hij van Yamada is maar dat betwijfel ik om eerlijk te zijn.
Als het zo is, dan word DVX-6600 als eerst aangepakt, het is wel jammer voor DVX-6000 gebruikers en eigenlijk voor ons ook een beetje, want als straks een nieuwe speler uitkomt, word support voor DVX-6600 ook minder, maar tot die tijd hebben we geluk.
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Ik heb 'm zelf al via Duitsland, maar 't is misschien handig om te weten voor de mensen die nog een 6600 willlen kopen.Hallo,
Hierbij laat ik u vrijblijvend even weten dat de Yamada DVX-6600 uit voorraad leverbaar is.
De verkoopprijs is € 122,00 inclusief BTW, en inclusief verwijderingsbijdrage (van € 3,00).
Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag.
Verwijderd
ik heb dit zelf ook gezien en vond het ook wel buggy,. ik hoop dat dit er snel uitgehaald word / bekend word op meerdere forums en dat dit meegenomen word in de firmwareReptile-X schreef op 12 maart 2004 @ 23:13:
Ik heb iets raars gezien toen ik een originele DVD zat te kijken.
Ik vroeg me af of jullie dit ook hadden, bij somige ondertitels verschijnt aan de linker kant van de ondertiteling knipperende witte streepjes,
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 10:00 ]
Verwijderd
Nu zat ik dus te denken; gaat dit misschien ook de ondersteuning voor subtitles voor de Yamada 6600 in de eerst volgende firmware release opbreken? Of gebruiken zij een heel andere code en komt er eind maart gewoon een update met subtitles ondersteuning?KiSS heeft afspraken gemaakt met een organisatie (GPL) dat zij in deze firmware versie de ondertitel support voor DivX/XviD er uit laten. In een nieuwe firmware zal KiSS een eigen en verbeterde versie implementeren. Als u 2.8.0 op uw speler heeft staan, dan is het raadzaam om deze niet te updaten. Klanten met de 2.8.3 firmware op de speler dienen zelf de afweging te maken om de speler wel of niet te updaten. U kunt in het menu linksboven de firmare versie vinden, of in het hidden menu (OPEN - CLEAR - 2 - 7 - 6) De nieuwe firmware met ondertitel ondersteuning zal na ongeveer 2 weken beschikbaar komen. Let op! U kunt de speler niet meer terug flashen naar een oudere versie, dus éénmaal geupdate naar 2.8.4 kunt u niet meer terug.
Nee. De code van de yamada is van hun zelf. Bij de Kiss speler is er code gebruikt uit het porgramma mplayer als ik het goed had en die valt onder de GPL. Kiss mocht deze code dus niet gebruiken als ze hun eigen code niet kom kompleet vrijgaven, vandaar deze actie van Kiss.Magma schreef op 14 maart 2004 @ 11:22:
In het draadje over de diverse KiSS producten (link) staat nu het volgende:
[...]
Nu zat ik dus te denken; gaat dit misschien ook de ondersteuning voor subtitles voor de Yamada 6600 in de eerst volgende firmware release opbreken?
Verwijderd
ik heb ze vanmorgen ff gemaild over het flikkeren van dat balkje soms en kreeg het volgende terugReptile-X schreef op 13 maart 2004 @ 15:25:
Ik denk dat we moeten melden bij Yamada , ik zal volgende week melden, maar hoe meer mensen melden hoe beter het is natuurlijk.
support@yamada.de
Of zijn er ook mensen die het niet hebben?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 09:46 ]
Verwijderd
Hij begreep me verkeerd in de mail, ik had gezegd dat niet alle ondertitelingen hebben zelfde probleem, hij dacht dat ik DVD's bedoelde.Thanks for the information, i'll check this and if this is a problem
of the firmware we will fix it with next firmware release.
You did say it's not for every DVD, can you give me some names of the
DVD's that have such problem? Maybe they are in NTSC?
Verwijderd
welke titels heb je ?Reptile-X schreef op 15 maart 2004 @ 11:48:
Tot mijn verbazing is Thomas(Yamada) erg snel met replys en dat is een erg grote plus punt vind ik!![]()
Om precies te zijn ik had 7 getest, alle 7 PAL en Region 2 (duh!).
[ Voor 12% gewijzigd door Reptile-X op 15-03-2004 12:17 . Reden: typo ]
I love it when a plan comes together!
Verwijderd
Jep via Links en rechts, en uit je tv speakers,JohnHannibalSmith schreef op 15 maart 2004 @ 14:05:
Vraagje tussendoor:
Hoe is de audio-CD weergave van de 6600 2-kanaals?
Verwijderd
het klinkt zeker niet crap, net zo goed als mijn sonyXE220 die het trouwens nog steeds doet maar ik ben gauw geneigd nu ook muziek cds erin te douwenJohnHannibalSmith schreef op 15 maart 2004 @ 16:03:
[...]
Dat snap ik, maar is het ok of klinkt het crap?
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 16:27 ]
Dat snap ik, maar is het ok of klinkt het crap?Jep via Links en rechts, en uit je tv speakers,
gewoon stereo.
In dit draadje op Doom9.org staan een heleboel versienummers van verschillende spelers die op de MediaTek chipset gebaseerd zijn. Heb alleen geen idee wat je er aan hebt....Reptile-X schreef op 15 maart 2004 @ 15:37:
Ik zat even op de duitse forum weer te streunen, en ik zag dat Thomas3k in een post vertelt hoe je firmware versie kan bekijken met DVX-6600![]()
Het gaat als volgt:Dit word verwerkt in start post.
- Zorg dat er niets in de speler zit (dus geen DVD of CD in de lá)
- Druk nu op [Setup] knop
- Ga naar Voorkeurinstellingen (laatste icon in de rij) "Prefence page" in Engels
- Toets nu 1369
- Nu zie je de firmware versie
Mijn versie was:
Version 05.00.02.03
SubVer 0B.00.00.02
[ Voor 6% gewijzigd door styno op 15-03-2004 16:35 ]
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Verwijderd
Ik dacht eerst dat ik er geen last van had, maar wel dusReptile-X schreef op 15 maart 2004 @ 12:15:
Je moet echt geduldig wachten, toen ik vanochtend eentje probeerde pakken duurde eventjes, ik heb die foto bij DareDevil gemaakt.
Ik heb nog meer DVD's maar heeft geen zin om te testen want het gebeurd bij elke filmpje.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 08:24 . Reden: ff plaatje bij doen ]
Ik heb hem terug gemaild dat we niet van subtitels veranderen tijdens afspelen en als je klein beetje terug spoel en weer afspeel dat het niet meer gebeurd met zelfde ondertiteling dus dat het rondom terug komt.Ok, now i know what you mean, the problem can appear for some
subtitles or while switching them on a DVD.
Let's say you have a DVD and select the first subtitle(english) then
it's fine, but if you then change the subtitle to next language the
problem can appear!?
I'll double check and we surely can fix this with next firmware.
Best Regards and thanks for your feedback,
Thomas
---
Verwijderd
denk dat ze er wel wat aan gaan doen dat streepjeOk thanks then it shouldn't be a 100HZ problem, i'm looking forward to
the reply of our engineers, could take sometime because of Cebit
exhibition but we should be able to solve this easily.
Best Regards,
Thomas
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 14:34 ]
Op m'n video recorder zit een SCART in- en uitgang dus volgens mij kan ie daar dan aan? Zou alleen niet weten hoe ik het DVD kanaal dan op m'n TV tover..Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 14:18:
[...]
over scart,. bij mij hangt ie ook aan de scart en heb beeld en geluid op me tv ookals je meerdere apparaten eraan wil hangen kan dat met verschillende scart doosjes die automatisch schakelen tussen 2 of meer apparaten
[ Voor 7% gewijzigd door RePlayer op 16-03-2004 16:03 ]
---
Verwijderd
Verwijderd
ik denk dat je dan bij de tuner van je video moet zijn en iets van EXT 1 ofzo gaan kiezen, alleen vraag ik me af of je dan geen raar beeld krijg vanwege MarcoVision beveiliging. op een DvDtjeRePlayer schreef op 16 maart 2004 @ 16:02:
[...]
Op m'n video recorder zit een SCART in- en uitgang dus volgens mij kan ie daar dan aan? Zou alleen niet weten hoe ik het DVD kanaal dan op m'n TV tover..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:08 ]
Het ziet er goed uit en ik ben zeer tevreden met support dat ze geven, snelle replys van een "manufacturer" zie je niet zo vaakThanks again for your reply, we surely will fix the subtitle bug,
concerning new firmware it is scheduled for end of march but it's not
easy to say an exact date, if there are some issues there can also be
some delay.
Anyway, next firmware should improve most of the requested features
our customer wants.
Best Regards,
Thomas
Verwijderd
Verwijderd
Lees even de post nèt boven die van jouVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 22:19:
Is deze speler regiovrij?
Verwijderd
Hèhè, oepsVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 23:03:
[...]
Lees even de post nèt boven die van jou
Het antwoord is dus JA
Ik neem aan dat je niet eerst de posts hebt gelezen? Dit was al bekend, en de speler is trouwens out-of-the-box al regiovrijrubberduck1978 schreef op 17 maart 2004 @ 09:01:
Regio Code wijzigen:
Power ON
Druk Setup
Beweeg de cursor naar Voorkeuren (preferences)
Voer in 49540
Region-Code beeld komt op
Verplaats de cursor naar bovenup/bendeden om de regiocode te kiezen
Druk op enter om de nieuwe regiocode te selecteren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq