Ik zit met een raar probleem: Van het ene moment op de andere deed mijn dvx 6600 het niet meer. Bij het aanzetten van de powerknop komt het logo op het scherm, kan de lade nog openen, en wanneer ik een dvd of zo insteek en de speler sluit dan begint hij met laden en verder niets meer... Het display geeft constant 'laden' weer, maar dan hangt ie vast en reageert totaal niet meer... Als ik dan weer aan en uit zet dan doet ie ofwel hetzelfde, ofwel komt er helemaal niets meer op het display, ofwel krijg ik hem zelfs niet meer open...
Wat ik ook gezien heb is dat wanneer ik op de setup knop duw, ik alleen de bovenste icoontjes te zien krijg, maar wanneer ik deze selecteer, krijg ik geen opties te zien...
Allemaal rare dingen met andere woorden...
Op zeker moment werkte ie wel weer helemaal, heb ik een hele dvd gezien en dan plots was het weer gedaan...
Iemand enig idee wat dit kan zijn, hoe dit kan opgelost worden... Moet ie terug binnen voor herstelling (heb nog garantie, maar moet terug naar Duitsland gestuurd worden dan

) of kan een firmware upgrade helpen? Heb nog altijd geen upgrade gedaan in afwachting van een officiele volledige upgrade...
Hoop dat iemand kan helpen!!
P.S.: Weet er iemand hoe ik een mpeg-film omgezet krijg naar avi?
[
Voor 4% gewijzigd door
Superjef op 01-07-2004 16:46
]