Ik weet dat er al veel over verteld is in dit forum, toch zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik ben van plan om een dvd-speler te kopen die tevens divx ondersteunt. Ik heb veel divx-films, maar daarentegen ben ik mijn dvd-collectie dmv de pas aangeschafte dvd-brander ook aan het uitbreiden. Ik moet dus een speler hebben die beide goed afspeeld. Ook het geluid moet niet verwaarloosd worden.
Mijn eisen aan de speler zijn:
- Goede beeldkwaliteit (geen haperingen, storingen, of iets dergelijks)
- Goede geluidskwaliteit
- afspelen van cd/cd-r(w)/Dvd/Dvd-r(w)/Dvd+r(w)/SVCD/VCD/Divx 3.11-4-5/XVID/MP3 zonder moeilijkheden
- liefst : DTS / digitale decoder / optisch + coaxiaal / RGB
- mogelijkheid tot regiovrij
- subtitle-support
Ik heb het hele forum en andere sites al doorzocht, en wil graag kiezen tussen 1 van deze spelers:
- Philips 737
- Kiss dp-450
- Yamada DVX-6000
- Elta 8882
Ondanks mijn vele zoekwerk kan ik geen goed beeld krijgen van de daadwerkelijke kwaliteit van de spelers, mede door alle firmwares die uitgekomen zijn.
Mijn vraag is nu dus: Welke speler kan ik het beste kopen?
Mijn eisen aan de speler zijn:
- Goede beeldkwaliteit (geen haperingen, storingen, of iets dergelijks)
- Goede geluidskwaliteit
- afspelen van cd/cd-r(w)/Dvd/Dvd-r(w)/Dvd+r(w)/SVCD/VCD/Divx 3.11-4-5/XVID/MP3 zonder moeilijkheden
- liefst : DTS / digitale decoder / optisch + coaxiaal / RGB
- mogelijkheid tot regiovrij
- subtitle-support
Ik heb het hele forum en andere sites al doorzocht, en wil graag kiezen tussen 1 van deze spelers:
- Philips 737
- Kiss dp-450
- Yamada DVX-6000
- Elta 8882
Ondanks mijn vele zoekwerk kan ik geen goed beeld krijgen van de daadwerkelijke kwaliteit van de spelers, mede door alle firmwares die uitgekomen zijn.
Mijn vraag is nu dus: Welke speler kan ik het beste kopen?