Deel 4 alweer Deeltje I: Thermaltake Aquarius II Cooling Deel II: Thermaltake Aquarius II Cooling Thermaltake Aquarius II Cooling Deeltje 3 het gaat over dit setje: Thermaltake Aquarius II Cooling Handige Review Links: Madshrimps Overclokercafe PC-Arena Motherboards Dit is de doos + inhoud. ![]() Leuk video filmpje: Video 15.8 MB en dit is bijv. de opstelling die ik zelf heb gemaakt: Lege Kast Volle Kast BackUp Ding Rad + Pomp Pomp Met Kapot Ding Blokje + Temp Zonder Kast!! :D KLIK VOOR FOTOS Mini FAQ: Wat voorn temps krijg je ongeveer?? -Ik zelf haal met mijn 1700+ temps zoon 25 Graden. Als ik hem oc naar 2600+ dan heb ik temps van 35 Graden. Andere users hebben soms wel temps van zoon 40 graden. [bijv Smarron met een vcore van 1.8] Kan ik dit setje uitbreiden?? -Ja als je dit wilt kan dit. de slangen kunnen over een 8mm blokje. Alleen de temps worden wel wat warmer. Moet ik die spiralen erin doen?? -Deze spiralen zorgen ervoor dat de slangen niet snel buigen. Je kan ze er wel in laten als je dat mooier vind. Whelp!! Me slangen worden Groen!!! -Dan had je dat groene goedje er niet in moeten gooien dat je erbij kreeg. dit is wel verstandiger want dit helpt tegen corrensie. Is deze set 100% universeel?? -Ja je kan met dit setje op elke mobo terecht. Er is nog niemand die dat heeft bewezen dat het niet kan. Uhm. Dit is de eerste keer dat ik wc heb, kan ik dit wel inelkaar zetten?? -Zelfs voor de ergste n0_ob's is dit een makkie. [If you can't build your wc, go back to making paper planes!! Belangrijk om te weten!!: Ben je een echte lanpartyanimal?? hou dan wel je kast rechtop en niet op de kop of schuin/scheef als je aan het sjouwen bent. de backupreceiver lekt als je hem op de kop houdt Nog vragen die bij elke watercooling van pas komen?? Watercooling topic |
Een toevoeging met dank aan kaasie: Thermaltake Aquarius Series VGA Waterblok ![]() Voor de Thermaltake Aquarius serie is er nu ook een VGA koeler te koop. Dit koelblok is Universeel met nVIDIA en ATI videokaarten. Dit koelblok wordt geleverd met de bijbehorende slangen en koelpasta. Heb ik een andere pomp nodig? Nee, je kan het standaard pompje van de TAII blijven gebruiken. Deze is krachtig genoeg voor deze complete set. Wat zijn de temps na toevoeging van de koelblok? De temperatuur van je waterkoeling zal iets stijgen, in mijn geval was het 3 graden boven mijn oude cpu temperatuur. Kan ik mijn videokaart nu hoger klokken? Ja dat is mogelijk, maar verwacht geen wonderen. Ik kon 30 mhz hoger klokken dan met standaard luchtkoeling. Ik heb een TAIII kan ik nu ook het VGA blok aansluiten? Ja zeker, de TA2 en TA3 zijn voorzien van dezelfde slangmaat zodat het blokje zonder problemen gebruikt kan worden. meer info is te vinden op: de site van Thermaltake |
Als er nog handige/nuttige/interessante toevoegingen voor deze topicstart zijn, meld het gerust via mail aan mij, dan zet ik het erin. Post on-topic en hou het beschaafd mensen
SauS© , deze topicstart van HenK overgenomen uit deel II.
[ Voor 15% gewijzigd door Remy op 13-02-2004 12:57 . Reden: vgablok info toegevoegd ]