Damn man kwil misschien ook over op waterkoeling maar ik ken mensen die ook waterkoeling setjes hebben en lang niet zulke temps/specs halen als mijn homebrew aircooled stofzuiger kast. stressed sinds kort 53 graden was eerst 49

ff nieuw pasta ertussen gooien binnenkort.
Het is een xp2100+ 12x200 dus 2400Mhz vcore 1,90-1,93V en ik ga natuurlijk niet overstappen naar liquidkoeling als ik daardoor geen duidlijke negative temp verschil krijg. En over herrie gesproken die 50db ofzo daar blaas je toch makkelijk overheen met je audio apparatuur

what's the problem , oftewel het gaat niet om geluid
Deze setje is btw wel erg cheapass en ziet er opzich redelijk kwalitatief uit

raak in de war denken jullie dat ik 5 gradjes lager kom te zitten ???
//edit hoe zit het verder met stroom van dat ding ?? kzie nergens een stekker ofzo moet ie gewoon aan je voeding of zit er een adapter bij ?? mijn voeding heeft het al zo zwaar

denk dat ik gelijk een nieuwe voeding bij zou moeten halen of een ouwe at voeding ergens uitslopen
//edit 2

, hoe zit het met uitbereidings mogenlijkheden ik vind dat cpu heatsinkkoeler whatever niet echt super volgens mij scheeld het best veel als je daar een iets betere voor haald. oftewel niet uitberiding waar ik om vraag maar vervanging , hoe compatible is het standaard maten of thermaltake maten ??
sorry ben een wc noob
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 08-03-2004 17:17
]