Het grote Nokia 7610 topic [deel 1]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.529 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:26
Maite schreef op 07 september 2004 @ 14:12:
weet nu eindelijk hoe ik een foto moet plaatsen :D , dus gelijk ff getest.
Misschien dat iemand mij nog kan vertellen hoe ik dat ding kleiner maak? :?

[afbeelding]
gebruik photoshop om het plaatje zelf kleiner te maken of lees de faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27
nou de faq heb ik gelezen maar daar staat niks over het kleiner maken van fotos. Ik wil de fotos juist zo origineel als mogelijk plaatsen.

edit: heb het gevonden, thanks

[ Voor 28% gewijzigd door Maite op 07-09-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
edit: heb het gevonden, thanks
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die films kijken op hun 7610 en daarvan hun bevindingen met ons willen delen.. ;) ? Ik ben nl. ook van plan zo'n mooi apparaatje aan te schaffen en er dan vooral southpark afleveringen op te gaan kijken. Op een ander forum las ik dat sommige mensen wat last hadden van haperingen en niet zo erg te spreken waren over de Realone Player. Kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Nou ik gebruik smartmovie en ben daar zeer tevreden mee. Helemaal geen last van haperingen. Niet dat ik het veel gebruik, maar af en toe "Ace age" of een filmtje dat mijn dochter op haar digi cam gemaakt heeft kijken is best leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op 08 september 2004 @ 22:30:
Nou ik gebruik smartmovie en ben daar zeer tevreden mee. Helemaal geen last van haperingen. Niet dat ik het veel gebruik, maar af en toe "Ace age" of een filmtje dat mijn dochter op haar digi cam gemaakt heeft kijken is best leuk
Maar voor Smartmovie heb je flink moeten betalen ofniet? (20 euro zoiets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op 08 september 2004 @ 22:30:
Ik heb Smartmovie ook erop gezet alleen als ik hem opstart blijft hij naar bestanden zoeken maar vindt nix...Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Smartmovie kost 19,99 voor de S60. Maar is moeilijk te krijgen want ik wil hem ook graag aanschaffen. Waar heb je Smartmovie gekocht Maite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb je wel *.avi bestanden op je telefoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die het fijn vinden op www.nieuwemobiel.nl is er nu ook een review
van de Nokia 7610. Veel lees plezier. Ik heb er een groot aantal foto's en films
bij gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Nice Marverick, goeie review _/-\o_

@Maito. Ik wil graag weten waar je Smartmovie heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heel eerlijk, ik heb hem niet gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op 08 september 2004 @ 22:48:
heb je wel *.avi bestanden op je telefoon staan?
Nee alleen 3GP files, hoe kan ik ze als avi krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
als het goed is heb je ook de SmartMovie Converter erbij gekreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op 08 september 2004 @ 23:22:
als het goed is heb je ook de SmartMovie Converter erbij gekreken.
Jawel maar bij mij worden de files NOG groter nadat ik ze heb geconverteerd, zo'n 8 GB! Hoe kan dat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 23:25:
[...]

Jawel maar bij mij worden de files NOG groter nadat ik ze heb geconverteerd, zo'n 8 GB! Hoe kan dat?
Je hebt er ook een xvid codec bij gekregen. Die moet je ook installeren. En bij de converter selecteren. bij codecs. Ik kijk altijd sochtends in de bus (25 min) een episode van friends :)

• JasperE
ik heb friends er ook opstaan s1e1 :*)

• whiteclear
Hoe kom je in de System van je Nokia? System op de MMC lukt wel, alleen via een card reader. Via phone browser staan ze er niet bij. Hoe kom ik in de verborgen bestanden van Telefoongeheugen (C)?

[ Voor 6% gewijzigd door whiteclear op 09-09-2004 15:48 ]

Verwijderd

Heey Maite, ik weet dat je er hierover niet mag praten,

Modbreak:en wat doe je dan? alsnog erover posten :X check je mail...

[ Voor 63% gewijzigd door Korakal op 12-09-2004 23:52 ]

• Maite
fexplorer installeren

http://users.skynet.be/domi/fexplorer.htm

[ Voor 52% gewijzigd door Maite op 09-09-2004 15:51 ]

• whiteclear
thnx, maar is er geen proggramma waar je via je pc kan kijken. is ook makkelijker.

En hoe maak je eigenlijk een screenshot? ik las iets van: potloodje + 0. maar waar slaat hij het plaatje op dan?

[ Voor 42% gewijzigd door whiteclear op 09-09-2004 16:31 ]

• Maite
ik weet, met de ngage kon je de system map op c: wel zien, was best handig. Met de 7610 lukt het mij helaas niet meer

• JasperE
whiteclear schreef op 09 september 2004 @ 16:22:
thnx, maar is er geen proggramma waar je via je pc kan kijken. is ook makkelijker.
Bestaat wel d8 ik, maar ik ben vergeten hoe dat progje heette :(
En hoe maak je eigenlijk een screenshot? ik las iets van: potloodje + 0. maar waar slaat hij het plaatje op dan?
Je moet FExplorer eerst opstarten, dan bij tools in de options "screenshot on" kiezen ofzoiets. Dan vraagt hij waar je de plaatjes wil opslaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 22:55:
Voor mensen die het fijn vinden op www.nieuwemobiel.nl is er nu ook een review
van de Nokia 7610. Veel lees plezier. Ik heb er een groot aantal foto's en films
bij gemaakt.
Er zitten nog wel een aantal slordigheden in. Zo staat er:
Zoals aangegeven een smartphone en dat betekend een Symbian, Windows Mobile, Java, Palm of Linux besturingssysteem waarop het complete toestel draait. In dit geval voor de Sendo X een Symbian besturingssysteem en dan versie Symbian 6.1 met de series 60 gebruikersinterface net zoals de Nokia 6600 of Siemens SX1.
Het is dus Symbian 7.0 en niet de Sendo X, maar de 7610.

Verder staat er dat het scherm een resolutie heeft van 176*220. Dit klopt dus ook niet, want het is 176*208.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 18:12 ]

Verwijderd

Klopt! Ik kwam er ook achter vandaag. Het blijkt dat de oude versie van mijn review
geplaatst is. De veranderingen worden zo snel mogelijk doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
OD-Frozen schreef op 09 september 2004 @ 18:04:

Bestaat wel d8 ik, maar ik ben vergeten hoe dat progje heette :(

Je moet FExplorer eerst opstarten, dan bij tools in de options "screenshot on" kiezen ofzoiets. Dan vraagt hij waar je de plaatjes wil opslaan.
Thnx!. Jammer dat je niet weet hoe het heet. Als het binnen schiet moet je het maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb em nu dus ook sinds 2 dagen...

ben eig wel teleurgesteld tot nu toe dan..

paar punten:

alleen engels > begrijp er dus niet veel van

foto's zijn BAGGER even slecht als camera van die ouwe dingen 0.3Mpixels, alleen resolutie is hoger.

mp3tjes zijn niet goed af te spelen, steeds vervelende haperingen

video's spelen met 1.2frame/s af ofzo en haperen ook

hetzelfde geld voor de ingebakken .amr bestanden, heel leuk en aardig, maar om de 4 sec dikke hapering..

erg jammer.. is dit op te lossen door naar een nokia punt te gaan en nieuwe software erop te laten zetten??
bij me vorige phone (6310i) verhielp dat ook aantal problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 'm met alleen Engels hebt dan heb je geen NL versie maar een import toestel. Als je 'm dus gewoon in een Nederlands winkel hebt gekocht kan je gewoon terug gaan. Van een SW update worden de meeste telefoon in ieder geval niet slechter... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 23:47:
foto's zijn BAGGER even slecht als camera van die ouwe dingen 0.3Mpixels, alleen resolutie is hoger.
Heb je het beschermplasticje aan de achterkant er wel afgehaald? :P

Maar de camera is normaalgesproken echt niet zo slecht. Heb je de foto's in dit topic gezien? [rml]ErectionJackson in "Het grote Nokia 7610 topic [ deel 1]"[/rml] Probeer dat maar eens met een camera uit de 6600

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear

Gewoon omzetten naar 96 of 64 kbps. Dan speelt het perfect af, verschil hoor je toch niet want het toestel speelt toch geen kwaliteit af van 320 of 192 kbps (via luidspreker)

[ Voor 4% gewijzigd door whiteclear op 13-09-2004 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
hmm ik heb em nu dus ook sinds 2 dagen...

ben eig wel teleurgesteld tot nu toe dan..

paar punten:

alleen engels > begrijp er dus niet veel van

video's spelen met 1.2frame/s af ofzo en haperen ook

hetzelfde geld voor de ingebakken .amr bestanden, heel leuk en aardig, maar om de 4 sec dikke hapering..

erg jammer.. is dit op te lossen door naar een nokia punt te gaan en nieuwe software erop te laten zetten??
bij me vorige phone (6310i) verhielp dat ook aantal problemen :)
De foto's zijn dus zeker wel beter dan de oude 0.3mp cams. Er is echt een gigantisch verschil in kwaliteit als ik mijn foto's vergelijk met de 3210 van een vriend. Ga maar eens op pagina 23 van dit topic kijken.
Verder gaat het afspelen van filmpjes ook prima, ik kan een friends episode zonder problemen kijken op mijn 7610. De kwaliteit van zelf opgenomen filmpjes is inderdaad wel wat minder. Verder heb je inderdaad een import toestal als er slechts engels als taal beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 23:58:
Als je 'm met alleen Engels hebt dan heb je geen NL versie maar een import toestel. Als je 'm dus gewoon in een Nederlands winkel hebt gekocht kan je gewoon terug gaan. Van een SW update worden de meeste telefoon in ieder geval niet slechter... ;)
lekker dan, denk koop em mooi bij belcompany ben ik van die import zooi af, krijg ik het nog steeds :S flikkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn eerste film gekeken, alleen die converter zet er telkens demo in, hebben meer mensen dat met smartMovie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 13:15:
[...]
lekker dan, denk koop em mooi bij belcompany ben ik van die import zooi af, krijg ik het nog steeds :S flikkers
Daar ben je mooi klaar mee dan :| Ik zou hem gelijk terugbrengen en een nederlandse vragen.
Edit: Idee: Misschien kun je wel een gratis software update naar een NL versie krijgen.
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 12:54:
Vandaag mijn eerste film gekeken, alleen die converter zet er telkens demo in, hebben meer mensen dat met smartMovie?
Jep, Om dat weg te halen moet je de converter registreren, en dat kost geld. Wat je ook kan doen is gewoon converten met een ander programma zoals virtualdub. Dan is het gratis.

[ Voor 18% gewijzigd door JasperE op 14-09-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
OD-Frozen schreef op 14 september 2004 @ 13:12:

Jep, Om dat weg te halen moet je de converter registreren, en dat kost geld. Wat je ook kan doen is gewoon converten met een ander programma zoals virtualdub. Dan is het gratis.
maar dan heb je alsnog volgens mij maar 60 min kijk plezier. Want de demo van smartmovie laat je in het totaal 60 min naar film bestanden kijken, dus als je friends kijkt heb je nog 40 min ofzo. Ik weet het niet zeker maar volgens mij wel.

[ Voor 49% gewijzigd door whiteclear op 14-09-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
whiteclear schreef op 14 september 2004 @ 15:01:
[...]
maar dan heb je alsnog volgens mij maar 60 min kijk plezier. Want de demo van smartmovie laat je in het totaal 60 min naar film bestanden kijken, dus als je friends kijkt heb je nog 40 min ofzo. Ik weet het niet zeker maar volgens mij wel.
Kan ik je niet meer over vertellen, heb de trial nooit geprobeerd

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

scheelt idd weer een vrije zak in me jeans al neem ik de camera functie niet al te serieus

PSN & XBL: Denkoyugo

• JasperE
Denko schreef op 15 september 2004 @ 18:12:
scheelt idd weer een vrije zak in me jeans al neem ik de camera functie niet al te serieus
waar heb je het over :?

• ExploWare
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 13:34

ExploWare

BoingBoing

mss tijd om een " Het grote Nokia 7610 topic [deel 2]" te starten?

. . . . . Youp.net . . . . .

• JasperE
Ik wil de startpost wel organiseren! Mods?

[ Voor 8% gewijzigd door JasperE op 15-09-2004 23:51 ]

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik kan sinds gisteren ineens niet meer MMSen met Vodafone en de afbeeldingen die ik toegestuurd krijg zijn ineens klein :{ Iemand anders hier ook last van?

Ah ik zie het al, nieuwe Vodafone instellingen. Handig dat ze niet even een sms sturen of zo :Z

[ Voor 25% gewijzigd door ErectionJackson op 16-09-2004 12:09 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 20:01:
Klopt! Ik kwam er ook achter vandaag. Het blijkt dat de oude versie van mijn review
geplaatst is. De veranderingen worden zo snel mogelijk doorgevoerd.
Hallo Marc, ik keek vandaag weer op je site en ik zag dat je idd de fout in je review over de Nokia 7610 (zie paar post hierboven) hebt verbeterd, maar het klopt nog steeds niet. Er staat nou wel 7610 i.p.v Sendo X, maar er staat nog wel dat hij op Symbian 6.1 loopt terwijl het toch echt Sybian 7.0 is. En er staat ook dat dit bij de 6600 ook zo is, maar deze loopt ook op Symbian 7.0.

Verwijderd

Ik snap er niets van !!! Ik heb tog echt deze mobiel goedkoper gezien en hij staat niet in de pricewatch. Ik kan heb daar niet in zetten, zou iemand anders dat willen doen. B.V.D. :) :) http://www.websitewinkel....t_info.php?products_id=61 :) :)

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:23
Damn, ik was er wel ongeveer uit dat ik deze telefoon wilde, maar nu hoor ik dus ook hier wat negatieve dingen... Miss toch beter om op de 6630 te wachten?

Weet iemand wanneer die in de winkels ligt?

• JasperE
jwstoop schreef op 18 september 2004 @ 13:00:
Damn, ik was er wel ongeveer uit dat ik deze telefoon wilde, maar nu hoor ik dus ook hier wat negatieve dingen... Miss toch beter om op de 6630 te wachten?

Weet iemand wanneer die in de winkels ligt?
Als je met 'negatieve dingen' doelt op het ontbreken van ondersteuning voor normale stereo headsets en als je wel stereo geluid wilt hebben dan zou ik inderdaad op de 6630 wachten. Verder kun je voor vragen zoals wanneer de 6630 beschikbaar is beter terecht in Nokia 6630 Smartphone
Introductie
Deze telefoon zal in het vierde kwartaal van dit jaar uitkomen en is geschikt voor gebruik in Europa.

[ Voor 28% gewijzigd door JasperE op 18-09-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn +en en -en

+
Mooi design
1 MegaPixel Camera
Xvid afspelen (3rd party softwar)
Mooi groot scherm

-
Mono output (een heel groot - punt)
Standaard slechte mp3 ondersteuning, (met 3rd party software wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 08:43:
Ik snap er niets van !!! Ik heb tog echt deze mobiel goedkoper gezien en hij staat niet in de pricewatch. Ik kan heb daar niet in zetten, zou iemand anders dat willen doen. B.V.D. :) :) http://www.websitewinkel....t_info.php?products_id=61 :) :)
Wel opgelet, ik heb al ergens gelezen dat dit een oplichter is, iemand ervaring?
www.internetoplichting.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Mijn enige minpunt is eigenlijk de grootte van het toestel. Want een 3210 bijvoorbeeld is nu eenmaal kleiner.... Stereo geluid of 320kbps mp3 ondersteuning heb ik niet nodig :)

Ook het openen van het telefoonboek zal voorlopig nog altijd sneller gaan op een niet-symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
Na lang wikken en wegen: ik heb hem besteld!!! Morgen wordt hij gebracht! Kan niet wachten om hem uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
* JasperE zag net de eerste 7610 reclame van nokia op ned3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbetering is weer doorgevoerd. Thanks! Ik had mijn review over die van de X heen
geschreven dan krijg je dit soort stomme fouten. De volgende review op de site zal
die van de P910i zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

* JumpStart staat op het punt om een 7610 aan te schaffen...

Klein puntje, stand-by tijd ... Met ctrl-f dit topic door en ik "oogst" dit:

7. Hoe is de batterij gebruiksduur?
  • Mijn ervaring is dat je hem na een paar keer goed leeg laten lopen en goed opladen gewoon 4 tot 5 dagen kan gebruiken. Met af en toe bellen en zo eens een fotootje en wat Bluetooth’en. Stand-by zonder iets te doen lukt wel een week.
  • Specificaties op het bordje @ Orange shop: 250 uur stand-by
  • De Verkoper in de orange shop: 3 a 4 dagen
  • De officiele "best case scenario" specs: Standby Time: up to 10.4 days
  • The battery is hidden under the rear cover, which is secured by a small latch. It is of Li-Ion type with a capacity of 900 mAh. Nokia claims that it can last for 180 minutes in talk mode. This is a laboratory value, of course, during tests I successfully discharged the battery in one day.
Dit varieert, begrijpelijk overigens, nogal. Fabrieks specs is het gunstigste van het gunstigste. Dat een reviewer 'em na een hele dag spelen leeggetrokken heeft, dat is worst-case. Kunnen hier een aantal 7610 eigenaren hun gemiddelde tijd-tussen-herladen posten, voorzien van omschrijving van hun typische gebruiksgedrag zodat ik (en de rest van de potentiele kopers) een beter beeld kan vormen?

* JumpStart is vooral geinteresseerd in low-key gebruik:

Weinig bellen, niet gamen, af en toe BT'en... Haal ik dan een week?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Zo ik zal ook weer eens van me laten horen hier. Ik heb een startpost gemaakt en er eigenlijk niet meer naar omgekeken. :X |:( Op zich is tie goed. Behalve dan dat de software nog niet is opgenomen in de startpost. Was van plan het na mn vakantie te doen, maar zo druk gehad.

@ OD-Frozen... ik denk dat je pas bij 1000 posts een nieuwe draad mag starten! ;)

Dus nog ff wachten.

Ik zag echter wel dat er een paar stukjes software waren opgenomen. Die zouden mooi verwerkt kunnen worden in een nieuwe startpost.
Maar volgens mij hebben niet zoveel mensen dit ding dus voorlopig zitten we nog aan deze draad vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
JumpStart schreef op 21 september 2004 @ 19:28:
The battery is hidden under the rear cover, which is secured by a small latch. It is of Li-Ion type with a capacity of 900 mAh. Nokia claims that it can last for 180 minutes in talk mode. This is a laboratory value, of course, during tests I successfully discharged the battery in one day.
Het kost een paar keer ontladen en opladen voordat je batterij in optimale conditie is. Mijn batterij was in het begin ook inderdaad na 1 dag leeg, maar nu gaat hij echt langer mee. Natuurlijk omt dat ook omdat ik er nu minder mee speel maar ik heb in ieder geval niets te klagen over de standby tijd.
Wat mijn gemiddelde standby tijd is zou ik echt niet weten, het is in ieder geval niet zo kort dat ik er ook maar aan gedacht heb dat eens bij te gaan houden :)

Tenzij je echt superhoge eisen stelt of je je bijzonder snel ergert aan een standby tijd die lager ligt dan die van een 6230 zou ik me hier geen zorgen over maken. Maar natuurlijk kunnen meningen hierover verschillen. Het is nu eenmaal een smartphone met een groot scherm, dat gaat in alle gevallen gepaard met een mindere standby tijd.......
Maar volgens mij hebben niet zoveel mensen dit ding dus voorlopig zitten we nog aan deze draad vast.
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen met de 7610, op zich wel cool 8)

Dit zou wel eens kunnen gaan veranderen nu ze er op tv reclame voor maken.

[ Voor 28% gewijzigd door JasperE op 21-09-2004 21:23 ]

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik hoop dat Vodafone Live 'm eindelijk eens gaat ondersteunen :{ De 6630 komt eind dit jaar al bij Vodafone in het pakket, dus ze mogen wel eens opschieten.

Verwijderd

Kun je met de 7610 eigenlijk meerder bluetooth verbindingen tegelijkertijd actief hebben?
Dus bv BT GPS ontvanger en BT headset?

Verwijderd

Gisteren gesproken met hoofd verkoop Nokia benelux, en er schijnt wel en stereo headset te zijn voor de 7610. iets van de hs-3 ofzo.

Ik weet niet of ze gelijk heeft maar ze was er wel van overtuigd dat hij er was.

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 23:37:
Kun je met de 7610 eigenlijk meerder bluetooth verbindingen tegelijkertijd actief hebben?
Dus bv BT GPS ontvanger en BT headset?
Volgens mij niet. Heb eens mijn BT headset ingehad en toen gedacht een foto via bluetooth te sturen maar dat wilde niet.

• JasperE
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 10:35:
Gisteren gesproken met hoofd verkoop Nokia benelux, en er schijnt wel en stereo headset te zijn voor de 7610. iets van de hs-3 ofzo.

Ik weet niet of ze gelijk heeft maar ze was er wel van overtuigd dat hij er was.
Vraag haar dan maar eens waarom hij hier niet bijstaat.

Stereo geluid heeft de 7610 sowieso niet dus een stereo headset gaat niet werken. Je kan de HS-3 stereo set inderdaad wel aansluiten op de 7610 maar dan heb je geluid uit maar 1 oordopje. Mono dus.

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
leuf schreef op 23 september 2004 @ 10:42:
[...]

Volgens mij niet. Heb eens mijn BT headset ingehad en toen gedacht een foto via bluetooth te sturen maar dat wilde niet.
dat klopt idd de 7610 kan maar max 1 BT verbinding hebben...
Makkelijk met Route 66 en je BT headset |:(

• JasperE
Dat is trouwens toch bij heel veel telefoons zo? Van de SendoX weet ik toevallig ook dat dit zo is.

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
ik ga volgende maand een nokia 7610 kopen (na veel dubben deze telefoon of de nokia 6630) maar ik weet niet met welk abbo ik de telefoon moet nemen. ik wilde eerst voor Hi gaan omdat het bellen en smsen gewoon goedkoop is. maar nu kwam ik erachter dat gprs heel erg duur is daar en bij orange is dat juist weer heel goedkoop. maar ik vind het bellen en smsen bij orange weer redelijk duur. weten jullie misschien welk abbo ik het beste kan kiezen. en hoevaak ik daadwerkelijk gprs ga gebruiken. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

well, for better or for worse, ik ben sinds gisteren een 7610 bezitter :)

Met een mengelmoes van uitproberen en de handleiding erop naslaan begin ik het beestje al een beetje te kennen. Accu capaciteit blijft nog een beetje onbekend. Verder is het zeker (opnieuw) wennen aan menu indeling en plaatsing van functies. Tot net iets meer dan 2 jaar geleden had ik een Nokia 3210, toen overgestapt op een Siemens M50 met geheel andere menustructuur, en nu dus weer terug naar Nokia.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

JumpStart schreef op 21 september 2004 @ 19:28:
* JumpStart staat op het punt om een 7610 aan te schaffen...

Klein puntje, stand-by tijd ... Met ctrl-f dit topic door en ik "oogst" dit:

7. Hoe is de batterij gebruiksduur?
  • [...]
  • Specificaties op het bordje @ Orange shop: 250 uur stand-by
  • De Verkoper in de orange shop: 3 a 4 dagen
  • De officiele "best case scenario" specs: Standby Time: up to 10.4 days
  • [...]
Dit varieert, begrijpelijk overigens, nogal. Fabrieks specs is het gunstigste van het gunstigste. Dat een reviewer 'em na een hele dag spelen leeggetrokken heeft, dat is worst-case. Kunnen hier een aantal 7610 eigenaren hun gemiddelde tijd-tussen-herladen posten, voorzien van omschrijving van hun typische gebruiksgedrag zodat ik (en de rest van de potentiele kopers) een beter beeld kan vormen?

* JumpStart is vooral geinteresseerd in low-key gebruik:

Weinig bellen, niet gamen, af en toe BT'en... Haal ik dan een week?
Een week zal je niet halen. Zoals hierboven al gezegd werd, zal in het begin de batterijtijd bedroevend zijn, maar dit verbeterd al snel. Na een maand gebruik zal de batterij optimaal zijn. Uitspraken in reviews over batterijduur moet je vaak niet zo serieus nemen, met name wanneer de reviewer een nieuw exemplaar heeft.

Een week zal je niet halen. Met niet al te veel gebruik zitten 4 dagen er wel in. Tip: leg de lader naast je bed, zodat je m 's nachts op kunt laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
ErectionJackson schreef op 24 september 2004 @ 16:40:
[...]
Een week zal je niet halen. Met niet al te veel gebruik zitten 4 dagen er wel in. Tip: leg de lader naast je bed, zodat je m 's nachts op kunt laden.
of als je een kantoor baan hebt, een lader bij je buro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe ik rechtstreeks een file kan kopieren van de pc naar het GEHEUGENKAART van mijn 7610. Telkens als ik iets wil versturen dan beland het in de interne geheugen van mijn gsm, maar die is maar 6 mb groot ofzo. En ik wil filmpjes uploaden van meer dan 10 mb groot.

Bvd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 23:49:
Weet iemand toevallig hoe ik rechtstreeks een file kan kopieren van de pc naar het GEHEUGENKAART van mijn 7610. Telkens als ik iets wil versturen dan beland het in de interne geheugen van mijn gsm, maar die is maar 6 mb groot ofzo. En ik wil filmpjes uploaden van meer dan 10 mb groot.

Bvd.
Met Nokia Pc-Suit, ofwel te verbinden met usb-kabel ofwel met bluetooth.
Daar is een optie bestandenoverdracht, en kan je de bestanden gewoon slepen,
Als je op je gsm dan het progje Fexplorer hebt, kan je zien waar de file is terecht gekomen op je gsm

• JasperE
euhm, of je stuurt hem gewoon naar de e: van je nokia. Dan staat hij op de geheugenkaart...

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ok, ik zit nu de handleiding door te spitten, maar kan tot nu toe niets vinden...

Hoe kan ik mijn 7610 zo instellen dat 'ie in stilte wakker wordt? Die handdruk animatie is zo erg nog niet, maar ik hoef echt de halve wereld niet te laten weten dat ik *jingle* mijn toestel aangezet heb.

Verwijderd

Zojuist geprobeerd om wat games te downen voor mijn 7610 ('Java Games for Series60'). Telkens komt er tijdens de installatie op mijn mobieltje een 'conversiefout', waarna de installatie wordt afgebroken? Is dit normaal en moet ik ergens anders naar zoeken?

Oh ja ... nu ik toch bezig ben: is er een mogelijkheid om de time-out van de backlight-verlichting te verlengen? Met andere woorden: kan ik de telefoon zo instellen dat deze niet zo snel overschakelt naar het donkere scherm?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

JumpStart schreef op 25 september 2004 @ 20:08:
Ok, ik zit nu de handleiding door te spitten, maar kan tot nu toe niets vinden...

Hoe kan ik mijn 7610 zo instellen dat 'ie in stilte wakker wordt? Die handdruk animatie is zo erg nog niet, maar ik hoef echt de halve wereld niet te laten weten dat ik *jingle* mijn toestel aangezet heb.
Bij Instellingen/Telefoon/Algemeen de Welkomstnotitie instellen op een tekst of afbeelding.
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 23:46:
Oh ja ... nu ik toch bezig ben: is er een mogelijkheid om de time-out van de backlight-verlichting te verlengen? Met andere woorden: kan ik de telefoon zo instellen dat deze niet zo snel overschakelt naar het donkere scherm?
Nope, al vanaf de 7650 zitten ze hiermee te knoeien (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

ErectionJackson schreef op 26 september 2004 @ 11:32:
[...]

Bij Instellingen/Telefoon/Algemeen de Welkomstnotitie instellen op een tekst of afbeelding.

[...]
OF jou 7610 heeft een andere firmware/Symbian versie, OF je dacht (net als ik trouwens) dat dit de oplossing wel zou zijn, zonder dat je het even testte. Plaatje had ik al geprobeerd, zonder gewenste resultaat.

Ingesteld op plaatje: Telefoon boot, pincode invoeren, piepje voor 'je pincode is correct', animatie + jingle, plaatje, klaar.

:|

Tekst dan? Probeer ik dat wel. Editen, telefoon uit en weer aan. Resultaat: Telefoon boot, pincode invoeren, piepje voor 'je pincode is correct', animatie + jingle, tekst plus piepje, klaar.

Dus erhh, nee, plaatje of tekst als welkomstnotitie instellen maakt de animatie niet jingle-loos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
Heeft iemand nog tips voor games? (of moet ik in een ander topic zijn?) Ik heb nu wel Goboy met alle gameboy en gameboy color spellen, maar zijn er ook nog andere, meer 3d-achtige spellen die echt de moeite waard zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
JumpStart schreef op 26 september 2004 @ 12:06:
[...]

OF jou 7610 heeft een andere firmware/Symbian versie, OF je dacht (net als ik trouwens) dat dit de oplossing wel zou zijn, zonder dat je het even testte. Plaatje had ik al geprobeerd, zonder gewenste resultaat.

Ingesteld op plaatje: Telefoon boot, pincode invoeren, piepje voor 'je pincode is correct', animatie + jingle, plaatje, klaar.

:|

Tekst dan? Probeer ik dat wel. Editen, telefoon uit en weer aan. Resultaat: Telefoon boot, pincode invoeren, piepje voor 'je pincode is correct', animatie + jingle, tekst plus piepje, klaar.

Dus erhh, nee, plaatje of tekst als welkomstnotitie instellen maakt de animatie niet jingle-loos...
Dan zal het wel niet mogelijk zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
jwstoop schreef op 26 september 2004 @ 12:10:
Heeft iemand nog tips voor games? (of moet ik in een ander topic zijn?) Ik heb nu wel Goboy met alle gameboy en gameboy color spellen, maar zijn er ook nog andere, meer 3d-achtige spellen die echt de moeite waard zijn???
Ik heb zelf eigenlijk nog maar 1 spelletje gedaan dus ik kan geen goede titels geven. Maar als je spelletjes zoekt zou ik eens rond gaan kijken op http://www.allaboutsymbian.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het synchroniseren van mijn 7610 met Outlook XP heeft een aantal keren goed gefunctioneerd, maar nu krijg ik telkens de melding 'Outlook - Kan Outlook niet openen'. Deze melding krijg ik wanneer ik Outlook geopend heb én wanneer ik Outlook niet geopend heb. Heeft iemand misschien een oplossing voor dit euvel, want ik ben erg gehecht aan de synchronisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Tip (beetje open deur intrappen, maar goed)

Menu --> Instellingen --> Telefoon --> Weergave --> Helderheid

Helderheid flink terugschroeven. Zelf heb ik 'em erg donker staan: Eerst volledig donker, en dan 3 of 4 keer naar rechts klikken, op 1/6 ongeveer. Alles is nog voldoende zichtbaar, behalve als je foto's goed wil bekijken, en er is een stuk minder stroom nodig voor de displayverlichting.

Donderdagavond de batterij helemaal volgeladen. Niet veel gebeld, een foto of 40 a 50 gemaakt (gewoon veel uitproberen) en nu, ongeveer 90 uur verder, zit ik met nog 4 van de 7 streepjes accu capaciteit. Bluetooth gebruik ik (nog) niet. Als dit zo doorgaat haal ik misschien een week standby nog wel, zonder de batterij 'in conditie te brengen'! Nou moet ik er wel bij vermelden dat de dekking voor het Orange netwerk goed is, 7/7 op werk, 6/7 thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
JumpStart schreef op 27 september 2004 @ 17:06:
Tip (beetje open deur intrappen, maar goed)

Menu --> Instellingen --> Telefoon --> Weergave --> Helderheid

Helderheid flink terugschroeven. Zelf heb ik 'em erg donker staan: Eerst volledig donker, en dan 3 of 4 keer naar rechts klikken, op 1/6 ongeveer. Alles is nog voldoende zichtbaar, behalve als je foto's goed wil bekijken, en er is een stuk minder stroom nodig voor de displayverlichting.

Donderdagavond de batterij helemaal volgeladen. Niet veel gebeld, een foto of 40 a 50 gemaakt (gewoon veel uitproberen) en nu, ongeveer 90 uur verder, zit ik met nog 4 van de 7 streepjes accu capaciteit. Bluetooth gebruik ik (nog) niet. Als dit zo doorgaat haal ik misschien een week standby nog wel, zonder de batterij 'in conditie te brengen'! Nou moet ik er wel bij vermelden dat de dekking voor het Orange netwerk goed is, 7/7 op werk, 6/7 thuis.
Dat heb ik ook al een hele tijd zo staan en het scheelt inderdaad. Stom dat ik er niet aan gedacht heb dat hier te vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Wie kan er SMS'en via de Nokia PC Suite?

Ik heb zowel via USB datakabel als BlueTooth verbinding tot nu toe geen succes om via Nokia PC Suite (versie 6.3.14) SMS'tjes te sturen. Zodra ik in de Text Message Editor op 'send' druk kom ik in de 'Phone Selector' en daar zie ik géén 7610...

De rest van de PC Suite werkt wel gewoon, ik kan een backup maken van de telefoon, ik kan bestanden overhalen, ik kan de 7610 browsen, enz. enz. Zowel via BT als USB datakabel. Maar voor het versturen van SMS kan Nokia PC Suite geen toestel vinden.

Wat zie ik hier over het hoofd? Handleiding zegt hier niets over. Oh wacht, CD-Rom van PC suite, eens even kijken...

Which Nokia PC Suite application do I need to do the following?For detailed instructions, see the help of the following application:
[...][...]
Write and send text messages from the PCNokia Phone Editor (does not support phones with Symbian operating system)

Wel G&@#*&@%@&^$ME... :( Dat is niet leuk zeg. Denk ik bij mezelf dat BlueTooth wel relaxed zal zijn om zonder T9 gepriegel of kabels gewoon met een normaal toetsenbord SMS te sturen valt? Nee hoor. (Voorlopig) Nog niet.

Verwijderd

Hallo,

Is er eigenlijk al iemand die een 1 GB RC MMC card heeft? voor zijn/haar Nokia 7610? ik kan eigenlijk alleen nog maar 512 mb versie's maximaal vinden.

Dane Elec is nog niet verder dan 512 bijvoorbeeld.

Wie weet dat?

• JasperE
JumpStart schreef op 28 september 2004 @ 22:15:
Wel G&@#*&@%@&^$ME... :( Dat is niet leuk zeg. Denk ik bij mezelf dat BlueTooth wel relaxed zal zijn om zonder T9 gepriegel of kabels gewoon met een normaal toetsenbord SMS te sturen valt? Nee hoor. (Voorlopig) Nog niet.
Wat jij nodig hebt is de oxygen phone manager

Dit programma is gemaakt om je tel via je pc en BT bij te werken enzo.
You also will be able to create and send both plain and Unicode SMS messages to individual recipients as well as to contact groups.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Thanks voor de tip!

Net op de site naar de features en screenshots gekeken, en ik moet zeggen dat het er een stuk beter uitziet, met thumbnails en betere overzichten, dan de soortgelijke functies in PC Suite zelf. Ik ga dit zeker downloaden en 30 dagen trail geven.

Overigens had afgelopen nacht de eerste volle acculading er de brui aan gegeven. Van donderdagmiddag opladen, tot dinsdagnacht/woensdagochtend. Pak 'em beet 5 dagen uiteindelijk. Daar doe ik het wel voor. Dat de conditie van de batterij er beter op wordt na een paar keer volledig leegtrekken/volladen wordt waarschijnlijk een beetje tenietgedaan doordat ik nu BT heb (al staat dat niet constant aan.) We zullen zien...

Verwijderd

Weet iemand of er al een autohouder (carholder) beschikbaar is voor de 7610?
Aangezien ik de handsfree functionaliteit van deze foon uitstekend vind, hoef ik geen complete carkit.
Wel zou het ideaal zijn als de foon op een of andere manier zou kunnen aansluiten aan mijn radio zodat, als er een oproep binnenkomt, de radio mute.
Eigenlijk zoals dit ook bij een carkit gebeurd.

Weet iemand of er iets te koop is wat dit voor me doet? Mischien een goedkope universele carkit voor de pop-port?

O ja. Heb route66 voor op de 7610 (met BT GPS ontvanger.. _/-\o_ ) Dus de houder moet een beetje goed te plaatsen zijn... :9~

• Maite
bij interngeheugen hebben ze nu 512 mb rs-mmc te koop voor 66 euro

http://www.interngeheugen...=STD045&a=13775&mpid=1605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nokia 7610 hier voor me. En daarmee wil ik net als mijn nokia 6600 via bluetooth fotos terugzetten naar de computer.

Net als met de andere telefoon leg ik een verbinding met de computer (pairen). Ik authoriseer de verbinding net als bij de andere telefoon.

Het stomme is nu dat ik van de computer zonder problemen vanalles kan sturen naar de 7610, maar verbinding maken van het toestel naar de computer wil maar niet lukken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
dat lukt mij idd ook niet.... ook niet met USB. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op de gok: Nokia PC Suite is geen mobiel device / doet geen mobiel device na. De 7610 probeert waarschijnlijk het bestand over te sturen zoals het zou sturen naar een ander mobiel device, wat mogelijk niet hetzelfde is als normale computer file transfer.

Het is tenslotte ook zo dat, wanneer je met BT software naar je 7610 stuurt (Nokia 7610 OBEX File Transfer) dan komt het bestand in je Inbox terecht. Gebruik je file transfer, dan kan je gewoon browsen en aangeven waar het terecht moet komen. Heeft jou PC wel een 'inbox'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 telefoons.
Beide behoorlijk nieuw en beide BT enabled en beide op exact dezelfde manier gepaired en geauthoriseerd aan dezelfde computer.

Bij de 6600 werkt alles goed (zenden en ontvangen van vanalles en nogwat).
Bij de 7610 kan ik alles er naar toe zenden vanaf de pc, maar van de 7610 naar de pc krijg je 'kan geen verbinding leggen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

HOPPPAAAAA!!

Direct maar een follow-up:

Ik ging in de "services" kijken die de BT adapter kon bieden. 'My Device' is dus de BT USB adapter in mijn PC, en er is een heel lijstje aan BT diensten.

File transfer stond aan, maar was kennelijk niet voldoende om berichten te ontvangen van 7610. Daarna heb ik PIM Item Transfer aangezet en ingesteld. Dit bleek de juiste zet te zijn, nu kan mijn PC berichten ontvangen via 7610/BT!

De default 'inbox' wordt dan \My Documents\Bluetooth Exchange Folder\

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/BTservices.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de foto die je ziet wanneer iemand belt (mits je dat ingesteld hebt uiteraard) wat groter (bijv. beeldvullend) weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 13:41:
Is het mogelijk om de foto die je ziet wanneer iemand belt (mits je dat ingesteld hebt uiteraard) wat groter (bijv. beeldvullend) weer te geven?
Ik ben bang van niet, je hebt namelijk alleen de optie om een thumbnail toe te voegen. Per definitie een heel klein plaatje dus.

Waarschijnlijk is het dus zo dat de enige manier waarop het mogelijk wordt is als ze de functie toevoegen aan de firmware/Symbian OS, of een losse applicatie. ;) Dank u Maite.

[ Voor 6% gewijzigd door JumpStart op 02-10-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
daar heb je een applicatie voor: fullscreen Caller

http://www.symbianware.co...hp?id=fscaller60&pl=n7610

[ Voor 40% gewijzigd door Maite op 02-10-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You rule! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een 7610 en ben nogal erg geinteresseerd in software zoals MiniGPS, dat dus celinformatie en dergelijke kan weergeven van netwerken enzo.

Nu is mijn vraag, is er nog meer van dit soort software dat de sterkte van het signaal kan weergeven en celinformatie kan laten zien???

Ben benieuwd naar de reacties...

Roland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik zit ontzettend te twijfelen of ik de n6230 ga halen of de 7610.
De voordelen van de n6230 zijn dat hij zowiezo snel is, snel door de menu;s etc etc. het formaat is goed en werkt lekker. Nadeel is toch wel het kleine schermpje en niet de mogenlijkheid om hem uit te breiden met software (nog geen behoefte aan gehad) maar met het oog op navigatie software is het misschien wel handig.
Voordelen van de 7610: groot scherm, verschillende software voor te vinden zoals navigatie.
Nadelen: ??? misschien te traag?
Iemand die ervaring heeft met beide toestellen? zelf heb ik wel ervaring met de n6230 maar niet met de n7610. En even snel in een winkel uittesten krijg je toch niet het werkelijke gevoel alsof je er al lang mee werkt en weet je daarom de min/pluspunten niet snel te vinden.

Iemand die mij meer kan helpen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien geld het niet voor jouw. maar ik vind het een nadeel als veel mensen dezelfde mobiel hebben. mja misschien niet echt een nadeel maar ik vind het niet leuk.

n6230 is echt een telefoontje die iedereen wil hebben (en veel mensen al hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ze allebei uitgebreid gebruikt en gekozen voor de 7610. Meer mogelijkheden dankzij Symbian was de belangrijkste overweging. Maar ook het kleine schermpje van de 6230 vond ik erg beperkt. De traagheid van de 7610 vind ik nogal meevallen. Als je regelmatig even de openstaande programma's (die op de achtergrond open blijven staan) afsluit (zit een handige tool op de 7610 om dat te doen), is er goed mee te werken. Daarnaast -maar dat is persoonlijk- ligt het ontwerp mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bedankt, het ontwerp van de 7610 spreekt mij ook ontzettend aan. Maar als je b.v. door je adresboek heen scrolt kun je dan er normaal doorheen scrollen of happert de telefoon dan af en toe? zoals mijn huidige Nokia7200 wel doet.

[ Voor 19% gewijzigd door Fietsbel op 03-10-2004 20:51 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Homedisc schreef op 03 oktober 2004 @ 20:31:
bedankt, het ontwerp van de 7610 spreekt mij ook ontzettend aan. Maar als je b.v. door je adresboek heen scrolt kun je dan er normaal doorheen scrollen of happert de telefoon dan af en toe? zoals mijn huidige Nokia7200 wel doet.
Nee.

Om te vergelijken: de Series 60 symbian 6600 Nokia heeft 24 seconden nodig om de camera functie enkel te starten. Op de 7610, ook een series 60 symbian telefoon, gaat starten, foto maken, foto opslaan in een totaal van ongeveer 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik heb ook besloten voor de 7610 te gaan.

weet iemand of ik nu al kan verlengen voor een abbo dat 9 jan. afloopt? ik heb de orange klantenservice al gebeld maar die vertelden mij dat ik 9 oktober maar eens terug moest bellen omdat dat volgens hen pas 3 maanden van tevoren kan. iemand ervaring?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.