Het grote Nokia 7610 topic [deel 1]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.528 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ey Od-Frozen, hoezo doe je nouw net het slechste filmpjeh, heb op die site ook nog een paar andere filmpjes gezien die veel beter waren, en heeft iemand al antwoord op mijn vorige vraag

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:26
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 17:17:
[...]
Dank Je Wel
Weet Iemand Hier Trouwens Ook Of De Nokia 6710 Binnenkort Goedkoper Wordt, Dacht Dat Ik Dat Ergens Gelezen Had
Ik heb inderdaad gehoord dat de 7610 binnenkort opgenomen zal worden in het standaard pakket van een aantal telecom providers. Het zou daarom inderdaad kunnen dan deze tel goedkoper gaat worden. Of dat ook echt zo is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 23 augustus 2004 @ 15:40:
[...]

Ik heb inderdaad gehoord dat de 7610 binnenkort opgenomen zal worden in het standaard pakket van een aantal telecom providers. Het zou daarom inderdaad kunnen dan deze tel goedkoper gaat worden. Of dat ook echt zo is weet ik niet.
Ik heb nu sinds afgelopen woensdag de 7610, hij was gewoon beschikbaar, moest alleen een weekje wachten i.v.m. het overzetten van mijn nummer, bij een HI 30 abonnement moest ik 89,- euro betalen, lijkt me niet zo gek voor deze telefoon, volgens mij is hij gratis bij een HI 40 abonnement.....

Ben tot nu toe 100% tevreden met de 7610 echt een top telefoon, maar ja had dan ook al sinds twee jaar geen nieuwe telefoon meer, dus ik was wel toe aan iets anders na mijn Nokia 6510.

Groeten

Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
OD-Frozen schreef op 22 augustus 2004 @ 22:04:
[...]

Je zou de smsjes kunnen proberen de sms'jes te kopieren naar sim, en dan op je nieuwe telefoon weer importeren vanaf simkaart?
Misschien kun je ze doorsturen via bluetooth? misschien kan oxygen phone manager het?
Via de simkaart zou kunnen ja, dat had ik al gemerkt, maar dat gaat erg omslachtig worden. En daarnaast staan de dan geimporteerde smsjes bovenaan de lijst van ontvangen berichten, wat dus niet moet. Of is dit over na een herstart van de telefoon?

En daarom zou ik het ook graag met Oxygen doen. Maar krijg Oxygen hier niet werkend. Lijkt bij mij namelijk dat hij enkel via Irda en Bluetooth wil connecten. En de 7610 heeft dus geen Irda, en mijn laptop geen Bluetooth ... Maar jij doet het dan zeker met Bluetooth, of heb je een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 23:07:
[...]

Ik heb nu sinds afgelopen woensdag de 7610, hij was gewoon beschikbaar, moest alleen een weekje wachten i.v.m. het overzetten van mijn nummer, bij een HI 30 abonnement moest ik 89,- euro betalen, lijkt me niet zo gek voor deze telefoon, volgens mij is hij gratis bij een HI 40 abonnement.....

Ben tot nu toe 100% tevreden met de 7610 echt een top telefoon, maar ja had dan ook al sinds twee jaar geen nieuwe telefoon meer, dus ik was wel toe aan iets anders na mijn Nokia 6510.

Groeten

Remco
Volgens mij heb je dan gewoon een losse nokia met een los abonnement gekocht of niet? Wat ik bedoel is dat de telefoon zegmaar in een hi of vodafone doosje zit als pakket met het abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Gregoor schreef op 24 augustus 2004 @ 00:04:
[...]

Via de simkaart zou kunnen ja, dat had ik al gemerkt, maar dat gaat erg omslachtig worden. En daarnaast staan de dan geimporteerde smsjes bovenaan de lijst van ontvangen berichten, wat dus niet moet. Of is dit over na een herstart van de telefoon?

En daarom zou ik het ook graag met Oxygen doen. Maar krijg Oxygen hier niet werkend. Lijkt bij mij namelijk dat hij enkel via Irda en Bluetooth wil connecten. En de 7610 heeft dus geen Irda, en mijn laptop geen Bluetooth ... Maar jij doet het dan zeker met Bluetooth, of heb je een andere oplossing?
Oxygen werkt inderdaad alleen met BT en niet met de datakabel. Ik heb op mijn pc ook geen BT dus ik heb het nog niet getest.

Kun je sms'jes niet importeren vanaf de sim-kaart naar het telefoongeheugen? Ik zelf heb geen id, probeer het eens. Met je telefoonboek kan dat namelijk wel, dat heb ik wel getest en het werkt prima (vanaf een T230 -> Nokia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:27
voor diegene die nog een rs-mmc 256 mb nodig hebben. Heb vandaag de mijne binnen gekregen. Bestelt bij interngeheugen voor maar 39 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op 24 augustus 2004 @ 14:30:
voor diegene die nog een rs-mmc 256 mb nodig hebben. Heb vandaag de mijne binnen gekregen. Bestelt bij interngeheugen voor maar 39 euro
Kun je effe een linkjuh geven, kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ja natuurlijk, hier is hij:

http://www.interngeheugen...KELKOO&url=/prodlijst.odb

[ Voor 21% gewijzigd door Maite op 24-08-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet nog nie, alleen het eerste stukje, maar dan heb je hem nog nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb hem aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelukkig sinds vandaag ook de 7610 alleen nu had ik nog een paar vraagjes:

- zijn de links/rechts/onder/boven button niet te defineren als snelbuttons?
- het displaylicht ga na +- 10 sec uit, kan dit e.v.t ook langer?
- ik had de headset van een vriend van mij van zijn 6230 er aangelsloten maar de telefoon zei, dat hij niet supported was. Dit lijkt me gewoon een software matige beveiliging, is deze e.v.t uit te schakelen?
- ik wil er e.v.t gps op hebben, is dit iemand al gelukt?

Verder vindt ik het een perfect telefoontje, werkt goed, mooie foto's :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 02:55:
- zijn de links/rechts/onder/boven button niet te defineren als snelbuttons?
Niet met de standaard meegeleverde nokia software.
- het displaylicht ga na +- 10 sec uit, kan dit e.v.t ook langer?
Nog niet tegengekomen
- ik had de headset van een vriend van mij van zijn 6230 er aangelsloten maar de telefoon zei, dat hij niet supported was. Dit lijkt me gewoon een software matige beveiliging, is deze e.v.t uit te schakelen?
Bij mij werkte een headset van een 6220 wel..... Dan zou een headset van een 6230 ook moeten werken denk ik.
- ik wil er e.v.t gps op hebben, is dit iemand al gelukt?
Via bluetooth kan dat als het goed is wel. Ik ga daar alleen geen geld aan uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ik heb hem gisteren besteld bij www.gsm.nl

alleen gisteren was hij daar nog icm 2 jarige kpn 25 euro abon. voor 79 euro
Nu kijk ik vandaag even opnieuw en nu kost hij ineens 289 euro....

ik had een bevestiging gekregen van mijn contract / bestelling... dus hoop hem nu ook snel te mogen ontvangen.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
voor diegene die agile messenger gebruiken. Er is een nieuwe versie uit: 3.0

Je kunt nu ook audio gespreken naar je contacten sturen, best geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Maite schreef op 25 augustus 2004 @ 20:43:
voor diegene die agile messenger gebruiken. Er is een nieuwe versie uit: 3.0

Je kunt nu ook audio gespreken naar je contacten sturen, best geinig
en duur :) (gprs kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb orange, dus dat valt me

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 25 augustus 2004 @ 14:00:
[...]

Niet met de standaard meegeleverde nokia software.
Weet je met welke software dit wel mogelijk is, om aan alle knopjes een functie te geven?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 00:09 ]

Verwijderd

Weet je met welke software dit wel mogelijk is, om aan alle knopjes een functie te geven?

Verwijderd

*EDIT*

Wrom haal ik op dit tijdstip de quote en de edit button door elkaar? :/ Solly bout that

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 00:09 ]

• JasperE
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 00:07:
[...]
Geen idee eigenlijk, ik weet alleen dat het tot op zekere hoogte softwarematig wel mogelijk moet zijn.

(want als je psiloc taskman installeerd krijg je een ander menu als je de menutoets inhoud om te kijken welke progs er draaien)

Verwijderd

Gloeiende, ik heb nu net zo'n Stereo Headset HDS-3 gekocht voor m'n 7610, alleen er staat van niet ondersteund door apparaat. Mensen in de winkel zeiden gewoon van ja dat is de goede. Dus ik douw die koptelefoon erin en ik hoor maar uit 1 dop muziek (mp3) komen, de andere deed niks. En daarbovenop kwam er dus ook nog geluid uit mn luidspreker van m'n telefoon. Oftewel bagger. Weet iemand hier wat op? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 14:27:
Gloeiende, ik heb nu net zo'n Stereo Headset HDS-3 gekocht voor m'n 7610, alleen er staat van niet ondersteund door apparaat. Mensen in de winkel zeiden gewoon van ja dat is de goede. Dus ik douw die koptelefoon erin en ik hoor maar uit 1 dop muziek (mp3) komen, de andere deed niks.
Van alle reviews ide ik heb gelezen klopt dit, de telefoon is mono, en uit jouw verhaal blijkt dat ie ook niet aan dual mono doet.
En daarbovenop kwam er dus ook nog geluid uit mn luidspreker van m'n telefoon. Oftewel bagger. Weet iemand hier wat op? Alvast bedankt!
[/quote]

Ik heb (nog) geen 7610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
hier krijg je netfront 3.1 gratis, je moet alleen ff een feedback geven en dan sturen ze jou de registration key

http://www.access-sys-eu.com/index.php?id=131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, kan ik nou alleen mp3 luisteren via mn 7610 met een headset of is dat niet mogelijk? Als dat niet mogelijk is namelijk dan zit ik hier met zo'n gare headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Ik heb zelf geen headset dus kan hier niet mee testen, maar het lijkt er bijna op alsof je telefoon je headset as een handsfree oortje ziet.
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_hs_5_pop.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf die headset net ook gekocht bij de mediamarkt, en die ga ik proberen te modden met een 3.5 mm jackplug zodat ik elke er op kan doen, hopelijk werkt dat.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Maite schreef op 27 augustus 2004 @ 11:05:
hier krijg je netfront 3.1 gratis, je moet alleen ff een feedback geven en dan sturen ze jou de registration key

http://www.access-sys-eu.com/index.php?id=131
He cool, heb m gelijk ff erop gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even met ultra MP3 geluisterd met dat ene oordopje en dat luistert wel redelijk, alleen het is maar 1 oortje, nu nog 2 oortjes modden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist, kan iemand me vertellen of ik ook gewoon lekker chill met 2 doppen in m'n oren kan luisteren want dit is geen bal. En vindt het ook zo raar dat er nogsteeds muziek uit die 7610 komt als die headset erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand anders nog hetzelfde als mij? :?

1. ik kan geen bestanden doorzenden via bluetooth (sis bestanden)
(protected file, cant send. send unproteced. en dat lukt ook niet)

2. de orginele geheugenkaart zit een beveiliging op, zodat je deze niet
bv in een cardreader kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ja heb ik ook. Heb een ringtone van mijn t610 naar de 7610 gestuurd wat ook lukte maar kon hem niet meer terug naar de t610 sturen. Voor de ringtones heb ik wel een oplossing (weet niet hoe het zit met sis bestanden). Je moet met fexplorer de de naam van het bestandje veranderen, bv. van *.mid naar *.midi, dan lukt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Kun je al die bestanden niet gewoon via FExplorer verzenden? Daar zit namelijk ook een send via bluetooth functie in. Anders zul je idd ff de extensie moeten veranderen oid.

[ Voor 20% gewijzigd door JasperE op 29-08-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
Heb nog even een vraag voor mensen met T-Mobile in het bijzonder. Ik heb namelijk een T-Mobile abonnement, met daarnaast dan ook nog T-zones.

Wanneer ik nu via de ingebouwde browser wap en normale internetpagina's wil bekijken, dan werkt dit gewoon. Tot zover zou je dus zeggen dat het werkt. Alleen die ingebouwde browser ondersteunt natuurlijk bijna geen standaarden, en ik wil ook meer met mijn telefoon. Alleen het vreemde is, dat wanneer ik bijvoorbeeld met Opera wil browsen, geen van mijn toegangspunten enige data binnenkrijgt. Zelfs niet die die zouden moeten werken, en dat in de ingebouwde browser wel doen. Deze zijn ook ingesteld met de settings wizard, dus neem aan ook correct.

Met Agile Messenger heb ik hetzelfde probleem, die wil ook niet werken, omdat hij geen verbinding krijgt.

Overigens is het wel zo dat ik ook dan verbinding krijg, voor zover het gedeelte dat ik zie dat er een gprs verbinding is, maar vervolgens werkt het niet.

Iemand die hier ervaring mee heeft, en me dit uit kan leggen? Baal namelijk van die geintegreerde browser waar je niks mee kunt, doordat de pagina opbouw gaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Ook leuk: PuTTY voor je nokia s60 alhier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Ik heb gisteren mijn telefoon geformatteerd omdat er door experimenteren met software van mindere kwaliteit (blzinstapp etc) het een en ander niet meer helemaal goed zat :)
Een vernieuwde lijst van software die ik erop heb gezet na de format hieronder. De dikgedrukte titels zijn klikbaar om naar de bijbehorende website te gaan.

SettingWizard
* Freeware
Deze kennen we allemaal

FExplorer
* Freeware
Afbeeldingslocatie: http://www.stelletjeidioten.nl/upload/got/fexplorer.jpg
Super voor wat voor bewerking dan ook in het bestandssysteem. Met deze gratis tool zijn ook deze screenshotjes gemaakt. Je kan ook nog je telefoon geheugen comprimeren om ruimte te besparen.

PuTTY
*Freeware & Open source
Afbeeldingslocatie: http://www.stelletjeidioten.nl/upload/got/putty.jpg
S60 versie van s'werelds meest populaire ssh client.

NetFront
* Tijdelijk gratis regkey als je een korte survey invult
Afbeeldingslocatie: http://www.stelletjeidioten.nl/upload/got/netfront.jpg
Een goed werkende browser voor je smartphone.

Cocktail
* Freeware
Afbeeldingslocatie: http://www.stelletjeidioten.nl/upload/got/cocktail.jpg
Een receptendatabse voor maarliefst 782 cocktails, shooters en mocktails.

AgileMessenger
* Freeware
Afbeeldingslocatie: http://www.stelletjeidioten.nl/upload/got/agilemessenger.jpg
Een goed werkende Instant Messenger client compatible met ICQ, AOL, MSN en Yahoo messenger.

SmartMovie + XViD Codec
* Gratis trial
Afbeeldingslocatie: http://www.stelletjeidioten.nl/upload/got/smartmovie.jpg
Kan XViD ed. afspelen op je telefoon, leuk voor films en TV afleveringen! De bundel bestaat niet alleen uit een player voor je telefoon, maar ook een convert-programma voor je pc om grote videobestanden op een makkelijke manier kleiner te maken zodat ze geschikt zijn voor je telefoon. 25min Video neemt ongeveer 20mb in beslag op een voor je telefoon goed geschikte bitrate.

Crystallized (theme)
* Freeware, registratie bij zedge.no is wel nodig om te downloaden.
Afbeeldingslocatie: http://www.stelletjeidioten.nl/upload/got/crystallized.jpg
Een uitstekend thema al zeg ik het zelf, geen onhandige of onleesbare menutexten, en alles goed vormgegeven en strak.

En ik heb weer wat handigs gevonden:
Eggclock
* Freeware & Open source
Afbeeldingslocatie: http://www.stelletjeidioten.nl/upload/got/eggclock.jpg
Op de 7610 en veel andere s60 telefoons is standaard geen timer functie meegeleverd; bij deze dan :)

Ik hoop hier weer een aantal mensen mee geholpen te hebben :)

Edit: EggClock toegevoegd.

[ Voor 35% gewijzigd door JasperE op 29-08-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMastah
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:08
Heeft iemand Tom Tom navigator al geinstalleerd op zijn Nokia 7610 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
DaMastah schreef op 29 augustus 2004 @ 16:33:
Heeft iemand Tom Tom navigator al geinstalleerd op zijn Nokia 7610 ?
Voor zover ik weet is navigator niet compatible met s60 telefoons.
Zie ook: http://www.tomtom.com/pro...ility.php?ID=1&Language=5

Wat verschillende mensen wel hebben geinstalleerd is citymaps. Dat werkt wel.

[ Voor 13% gewijzigd door JasperE op 29-08-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de nokia 7610 nu een paar dagen en hij bevalt me heel goed!
Alleen wat ik heel erg mis zijn games.

Is er iemand die een goede site weet met games voor de nokia 7610?
Tot nu toe kom ik via zoekmachines alleen op sites met games geschikt voor allerlei type nokia's maar niet de 7610 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze telefoon lijkt me echt superchill! Heb nu een P800 die ik voor een goed prijsje weg kan doen, dus ga maar eens op zoek :)

Ik hoorde dat hij goedkoper was bij onze oosterburen? Weet iemand waar precies en voor welke prijs? Alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@OD-Frozen

bedankt voor de link naar Zedge.no. Leuke site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 20:14:
Hallo,

Ik heb de nokia 7610 nu een paar dagen en hij bevalt me heel goed!
Alleen wat ik heel erg mis zijn games.

Is er iemand die een goede site weet met games voor de nokia 7610?
Tot nu toe kom ik via zoekmachines alleen op sites met games geschikt voor allerlei type nokia's maar niet de 7610 :'(
Het gros van de spellen voor de nokia 6600 werken ook op de 7610. (Ben er nog nooit een tegengekomen waarbij dat niet zo is). Dit geldt trouwens ook voor applicaties en thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen wel jammer dat die IRemote niet werkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
kan ik niet wakker van liggen, aan de 3 afstandsbedieningen die hier op m'n bureau liggen heb ik wel genoeg lijtk me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) , ja zo kan je het ook bekijken natuurlijk. Heeft iemand trouwens Worms voor de 7610, die had ik namelijk eerst wel maar per ongeluk gedelete zonder back-up te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 00:15:
Ik heb zelf die headset net ook gekocht bij de mediamarkt, en die ga ik proberen te modden met een 3.5 mm jackplug zodat ik elke er op kan doen, hopelijk werkt dat.......
Kan je mij misschien vertellen voor welke modellen die nog meer is?
Ik heb al veel headsets gevonden, en daar staan veel typenummers bij maar niet de 7610.
Er zal toch wel een model zijn met dezelfde aansluiting neem ik aan?

Zodra ik die gevonden heb ga ik em ook modden met 2 oortjes...

[ Voor 7% gewijzigd door manta op 30-08-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manta schreef op 30 augustus 2004 @ 18:02:
[...]

Kan je mij misschien vertellen voor welke modellen die nog meer is?
Ik heb al veel headsets gevonden, en daar staan veel typenummers bij maar niet de 7610.
Er zal toch wel een model zijn met dezelfde aansluiting neem ik aan?

Zodra ik die gevonden heb ga ik em ook modden met 2 oortjes...
Ja waarom is er geen headset voor de 7610 die je gewoon erin kan douwen en gewoon je mp3 enz. kan luisteren. Neem aan dat er toch wel 1 moet zijn, vind het maar een gare bedoening. Dus alsiemand er1 heeft gevonden, zet even neer.

Dank u :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook op zoek naar oordopjes voor de nokia 7610.
Ik ben alleen bang dat dit moeilijk gaat worden aangezien de telefoon een mono geluid heeft.

quote:

En daarbovenop kwam er dus ook nog geluid uit mn luidspreker van m'n telefoon. Oftewel bagger. Weet iemand hier wat op? Alvast bedankt!

Ik had vandaag een headset geprobeerd een daarbij kwam onder andere het geluid uit de luidspreker.
Dr werd mij uitgelegd dat de real player van deze telefoon waarschijnlijk alleen maar de mp3's als beltoon kan afspelen (althans zo word dit 'gelezen door de real player). Dus ik ga nu op zoek naar een installatieprogramma voor een andere mp3 speler voor de telefoon die ik kan downloaden. Dus als iemand zoiets al heeft gedaan .... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je even laten weten als je een mp3progg installed dat ie het dan wel doet? MOOI! kzal ook eens rondsurfen of ik wat kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik heb dus nu ultramp3 progg erop gegooid. Alleen het probleem blijft, de muziek komt uit de luidspreker en komt ook maar uit 1 dop. Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik dat luidspreker geluid iig wegkrijg?

En als iemand me ook zou kunnen helpen met het zogenaamd modden van 2 doppen... graag!

Alvast bedankt voor de info/hulp

----------------------------------------------
----------------------------------------------
Wadata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 20:42:
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik dat luidspreker geluid iig wegkrijg?
Ik denk niet dat 5 keer dezelfde vraag stellen zin heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog opletters hier ;)
Ja sorry, je weet het niet he, het kan zijn dat het opeens te binnen schiet ofzo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag even bezig geweest met testen enzo.

De headset die ik gekocht heb is de HS-5

Ik had de oordopjes opengeschroeft, en dit even bekeken. Dit moet in princiepe niet zo moeilijk te solderen te zijn. Ik denk dat het makkelijker is om gewoon 1 oordopje er op te solderen. (dan heb je dus gewoon een mono signaal over 2 dopjes)

Ik had vandaag ook even de HS-5 op de 6230 aangesloten, en die had door het 1ne dopje veel beter geluid. Dus ik denk dat de Nokia 7610 alleen maar een mono uitgang heeft, en het dus nooit mogelijk is om stereo aan te sluiten. Met ultraMP3 wordt de muziek kwaliteit wel een stukje beter. Maar ook nog lang niet zo goed als die van de 6230

Ik heb snel even een wazig foto gemaakt. Ik heb ook nog wel een nette foto :)

Afbeeldingslocatie: http://wesley.shacknet.nu/upload/images/10626.JPG

Ik heb ook nog wel een nette foto om te laten zien dat de camera toch wel netjes is. Deze komt direct van de camera. :)

Afbeeldingslocatie: http://wesley.shacknet.nu/upload/images/10629.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 22:51 . Reden: verkeerde foto :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zal ik wel stom overkomen maar goed dat risico neem ik dan wel weer :+ . Kan je met die HS-5 koptelefoon nou gewoon mp3 luisteren met 2 doppen, zonder dat de luidspreker tekeer gaat?

Trouwens heeft iemand al zo''n toetsebord voor z''n7610? dat lijkt me ook wel leuk spul, iemand ervaring?

En kan er een progg op dat op word of iets dergelijks lijkt en zo ja hoe heet dat?

AJU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit al een keer gevraagd, maar nog nooit een heel antwoord gekregen...

Kun je het geluid dat bij films zit horen via een headset (neem heel toevallig de hs-5 :) ) en dat het geluid dan niet via de speakers komt? Is wel leuk namelijk als je bijvoorbeeld in het studiehuis zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 23:26:
Ik heb dit al een keer gevraagd, maar nog nooit een heel antwoord gekregen...

Kun je het geluid dat bij films zit horen via een headset (neem heel toevallig de hs-5 :) ) en dat het geluid dan niet via de speakers komt? Is wel leuk namelijk als je bijvoorbeeld in het studiehuis zit ;)
Het is voor zover ik weet nog niemand het gelukt de speaker uit te zetten terwijl er toch geluid komt uit de headset. Deze vraag is overigens al ongv. 6 keer gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 30 augustus 2004 @ 23:38:
[...]

Het is voor zover ik weet nog niemand het gelukt de speaker uit te zetten terwijl er toch geluid komt uit de headset. Deze vraag is overigens al ongv. 6 keer gesteld.
Ja ik zag het idd al staan over mp3's afspelen, maar ik wist niet of hetzelfde geld voor films, want dan gebruik je een ander programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Een heel irritant probleempje: als ik een MMS krijg, wordt het audiobestand door het zachte speakertje afgespeeld. Daar hoor je dus geen bal van. Bij de 6600 had je in het menu een optie om het via de luidspreker af te spelen, maar die zit er bij mij niet op. Als ik op Presentatie afspelen druk, lukt het wel. Maar veel telefoons geven een lengte van 5 seconden op voor een dia en als het geluidje langer is, stopt ie ermee. Iemand hier een oplossing voor?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
kun je niet gewoon pijltje naar rechts een paar keer indrukken terwijl je afspeelt? of op de rechter menutoets drukken die tijdens het bellen handsfree activeert?

Zelf nog niet met mms geexperimenteerd dus kan het niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
whiteclear schreef op 10 augustus 2004 @ 22:45:
Wat ik echt heel vaag vind is dat er geen Radio op de 7610 zit... terwijl toch sites dit wel zeggen. ik heb een boekje van een gsm winkel met allemaal gsm's, daar staat de 7610 ook bij..en weer staat het erbij :?

heel raar 8)7
huh, heeft het geen radio?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Dextourius schreef op 31 augustus 2004 @ 19:47:
[...]

huh, heeft het geen radio?
Nee, idd geen FM of AM radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook geen headset die met 2 doppen werkt _/-\o_

Maar toch het blijft een killerphone

--------------------------------------------------------------------
"Hey Doofy... smell this... it's the smell of manhood..."
"Hey Greg smell this..... "
"What the hell is that?!"
"My Ass"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 19:08:

Eenmaal bij het nokia citypoint stond er zo''n vrouwtje die zei ja dat klopt dat het uit de luidspreker komt het is mono en er komt ook geen headset uit die er wel goed voor is.

------------------------------------
Pies Out!
Aah egt shit! Ik was van plan zo'n prachtig apparaatje aan te schaffen, maar nu twijfel ik. Maarre.. zou dit probleem niet softwarematig op te lossen zijn? Nieuwe firmware vielleicht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me nou wel afvraag of het met een bluetooth headset nou wel mogelijk is om door 2 doppen te luisteren, wat denken jullie?

Hmmmm....Kansloos dat gezeik om die headset :7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 20:21:
Wat ik me nou wel afvraag of het met een bluetooth headset nou wel mogelijk is om door 2 doppen te luisteren, wat denken jullie?

Hmmmm....Kansloos dat gezeik om die headset :7
Een bluetooth headset is sowieso maar 1 dop. volgens mij is dit probleem niet op te lossen en moeten we maar zo luisteren.

Verwijderd

Heb vandaag contact gehad met Vodafone retention.
Dat is de contractsverlening-afdeling van Vodafone zelf..
De 7610 icm een 2 jarige Vodofone 200 abo (voorheen 180) kost het beestje nog steeds Euro 123,-

Dat is toch best veel .. niet?

• JasperE
zoveel betaalde ik begin augustus ook

• Maite
Ben ik blij heb ik mijn 7610 in juli gekocht, toen voor 19 euro bij een 2-jarig kpn mobile plus 17,50 en nog extra beltegoed van 75 euro

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 00:36:
[...]

Een bluetooth headset is sowieso maar 1 dop. volgens mij is dit probleem niet op te lossen en moeten we maar zo luisteren.
ik ga het op weg naar huis in de auto proberen met mijn bluetooth headset en een mp3tje.

Hebben jullie trouwens ook dat als je en mp3 als beltoon hebt dat ie heel erg zacht begint de eerste paar seconden?

• JasperE
Hebben jullie trouwens ook dat als je en mp3 als beltoon hebt dat ie heel erg zacht begint de eerste paar seconden?
Volgens mij niet, ik schrik me soms kapot als ie afgaat :*)

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 02 september 2004 @ 16:07:
[...]
Volgens mij niet, ik schrik me soms kapot als ie afgaat :*)
Bij mij gaat ie ook als een beest tekeer

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 30 augustus 2004 @ 23:38:
[...]

Met de HS-5 die ik hier heb. Gaat je main speaker uit. En hoor je alleen het Mp3'tje wat je draait. Of het xvidje dat je kijkt :)

Misschien is het nu duidelijk voor iedereen. ik ga vanavond ff proberen om 2 oordoppen er aan te bouwen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 18:37:
[...]

Met de HS-5 die ik hier heb. Gaat je main speaker uit. En hoor je alleen het Mp3'tje wat je draait. Of het xvidje dat je kijkt :)

Misschien is het nu duidelijk voor iedereen. ik ga vanavond ff proberen om 2 oordoppen er aan te bouwen.
Nou, ik ben benieuwd :) [

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 18:37:
[...]

Yooo... als dit klopt dan wordt dit prachtig beestje zeker een dezer dagen van mij. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. :)

• JasperE
messiah, zou ook leuk zijn als je hetzelfde mp3tje eens luistert op de 3210 van een vriend ofzo. gewoon doorzenden via BT. Er gaat namelijk het gerucht rond dat het geluid uit de 3210 stukken beter zou zijn.

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Is het zo slecht het geluid?

[ Voor 182% gewijzigd door whiteclear op 02-09-2004 20:59 ]

• leuf
  • Niet online
bij mij dus door de jabra bluetooth headset geluid van mp3 en een filmpje en niet door het speakertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een blauwe tand GPS 'muis' aanraden, die ik icm met de 7610 kan gebruiken.
Wil hem nml gaan inzetten met Mobile Route 2005....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik vraag het nog een keer. Zou het niet zo kunnen zijn dat het van de software afhangt? Hebben TheMessiah en leuf misschien een nieuwere firmware, waarbij dit is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
wie weet, ik heb:
V 4.0421.4
22-05-04
RH-51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HS5 doet het bij mij, 1 dop headset maar toch hij doet het. Jammer is wel dat het geluid een beetje zacht is. Oplossingen zijn er zeker niet?:o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 17:38:
HS5 doet het bij mij, 1 dop headset maar toch hij doet het. Jammer is wel dat het geluid een beetje zacht is. Oplossingen zijn er zeker niet?:o)
Ik had idd ook dat het geluid een beetje zacht is. Maar heb hier een soort van " W.I.P" van. Als je namlijk de HS-5 alleen met de eerste 4 pennetjes (rechts) aansluit (dus dan zit hij er schuin in) is het lawaai veel harder. Alleen dan blert de main speaker Dus waarschijnlijk is 1 van de andere 3 pootjes de identificate + speaker uitzetten en de laatste weet ik zo niet.

Ik wil even gaan testen, als ik 1 van de pootjes afplak dat het lawaa dan standaard harder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een getob allemaal :P , maar goed we zijn in afwachting van het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :) Wie deze telefoon voor 399,00 wil hebbuh moet effe kijken op http://www.websitewinkel....t_info.php?products_id=61 daar is die voor dat bedrag te koop (wil iemand hem ook effe in de pricewatch zetten, dat kan ik namelijk nie) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
hij is nog steeds de zelfde prijs icm. een abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op 04 september 2004 @ 16:06:
hij is nog steeds de zelfde prijs icm. een abo.
maar als je hem los koopt is die goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn er nog vorderingen te melden in het 'headsetdrama'? ;) Hopelijk dat iemand met het goede nieuws komt dat het echt mogelijk is muziek te luisteren via de headset zonder dat het uit de speaker komt...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan muziekluisteren met een HS-5 headset maar daar zit maar 1 dop aan (en het geluid is best zacht). Waarschijnlijk zei het nokia city point r''dam dat er ook nog een headset komt met 2 doppen maar wanneer dat is wisten ze niet, kan volgende week maar kan ook over paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Ik wilde een film bestand overzetten. Maar ik zou niet weten hoe :? Via Nokia PC Suite? Heb ik geprobeerd, maar nergens een menu waar staat film bestanden of Real Player bestanden overzetten. Hoe moet ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
ehm, rtfm.

hint: kijk eens bij "Deze Computer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 13:20:
Je kan muziekluisteren met een HS-5 headset maar daar zit maar 1 dop aan (en het geluid is best zacht). Waarschijnlijk zei het nokia city point r''dam dat er ook nog een headset komt met 2 doppen maar wanneer dat is wisten ze niet, kan volgende week maar kan ook over paar maanden.
Okee thx, ff samenvattend.. Het is dus mogelijk om met een HS-5 headset mp'3 te beluisteren en het geluid bij films, zonder dat het uit de speaker komt.
Dan is dit onderwerp afgerond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Weet iemand hoe je een kleine foto kan maken om bij je contacten te zetten? Bij de 7650 had je heel mooi die optie. Ik vind het een beetje nutteloos om een 1MP foto bij je contacten te zetten, beetje zonde van de ruimte.

Ik heb al bij de instellingen gekeken van de camera. Kon alleen de kwaliteit aan passen maar dat doet niets met het formaat van de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
volgens mij past de telefoon dat vanzelf aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Maite schreef op 05 september 2004 @ 20:14:
volgens mij past de telefoon dat vanzelf aan
Dat is inderdaad het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
thnx,

Alleen heb ik nog een probleempje. Ik heb een .RM bestand op me telefoon gezet (35mb) maar er van genieten lukt niet echt, hij hapert heel erg en blijf steeds vast staan en geluid gaat wel door. Moet ik soms de kwaliteit ofzo lager zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik Citymaps R''dam kan krijgen voor 7610?

Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Vodafone CityPoint in Nijmegen heeft tot op heden de grootste moeite om aan een Nokia 7610 te komen. Ik ben ze al twee weken aan het bellen en telkens krijg ik te horen 'bel over een aantal dagen maar eens terug'.

Eerlijk gezegd ben ik steeds meer aan het twijfelen tussen de 7610 en de Sony Ericsson S700. Daar hoor ik namelijk ook erg positieve dingen over, met name op camera en mp3 (stereo) gebied. Heb echter nog geen idee wanneer deze hiero behoorlijk te krijgen is.

When does the hurting stop? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
weet nu eindelijk hoe ik een foto moet plaatsen :D , dus gelijk ff getest.
Misschien dat iemand mij nog kan vertellen hoe ik dat ding kleiner maak? :?

edit, heb het gevonden

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~regula.roelofsen/Nokia7610(005).jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Maite op 07-09-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 11:54:
Het Vodafone CityPoint in Nijmegen heeft tot op heden de grootste moeite om aan een Nokia 7610 te komen. Ik ben ze al twee weken aan het bellen en telkens krijg ik te horen 'bel over een aantal dagen maar eens terug'.

Eerlijk gezegd ben ik steeds meer aan het twijfelen tussen de 7610 en de Sony Ericsson S700. Daar hoor ik namelijk ook erg positieve dingen over, met name op camera en mp3 (stereo) gebied. Heb echter nog geen idee wanneer deze hiero behoorlijk te krijgen is.

When does the hurting stop? :P
Ik keek eerst ook naar de S700i, maar deze valt voor mij toch af. Dat komt door de prijs (rond de 700 eurie) en geen Symbian (of Windows) besturingssysteem. Dus je kunt er geen programmaatjes op installeren. Als ik jou was zou ik voor de 7610 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 15:38:
[...]

Ik keek eerst ook naar de S700i, maar deze valt voor mij toch af. Dat komt door de prijs (rond de 700 eurie) en geen Symbian (of Windows) besturingssysteem. Dus je kunt er geen programmaatjes op installeren. Als ik jou was zou ik voor de 7610 gaan.
En ik vertrouw dat draaibare scherm niet, maar dat komt omdat ik altijd vrij sceptisch ben tegenover mechanische innovaties icm beeldschermpjes :*) .
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.