Ik heb gisteren mijn telefoon geformatteerd omdat er door experimenteren met software van mindere kwaliteit (blzinstapp etc) het een en ander niet meer helemaal goed zat
Een vernieuwde lijst van software die ik erop heb gezet na de format hieronder. De dikgedrukte titels zijn klikbaar om naar de bijbehorende website te gaan.
SettingWizard
* Freeware
Deze kennen we allemaal
FExplorer
* Freeware

Super voor wat voor bewerking dan ook in het bestandssysteem. Met deze gratis tool zijn ook deze screenshotjes gemaakt. Je kan ook nog je telefoon geheugen comprimeren om ruimte te besparen.
PuTTY
*Freeware & Open source

S60 versie van s'werelds meest populaire ssh client.
NetFront
* Tijdelijk gratis regkey als je een korte survey invult

Een goed werkende browser voor je smartphone.
Cocktail
* Freeware

Een receptendatabse voor maarliefst 782 cocktails, shooters en mocktails.
AgileMessenger
* Freeware

Een goed werkende Instant Messenger client compatible met ICQ, AOL, MSN en Yahoo messenger.
SmartMovie + XViD Codec
* Gratis trial

Kan XViD ed. afspelen op je telefoon, leuk voor films en TV afleveringen! De bundel bestaat niet alleen uit een player voor je telefoon, maar ook een convert-programma voor je pc om grote videobestanden op een makkelijke manier kleiner te maken zodat ze geschikt zijn voor je telefoon. 25min Video neemt ongeveer 20mb in beslag op een voor je telefoon goed geschikte bitrate.
Crystallized (theme)
* Freeware, registratie bij zedge.no is wel nodig om te downloaden.

Een uitstekend thema al zeg ik het zelf, geen onhandige of onleesbare menutexten, en alles goed vormgegeven en strak.
En ik heb weer wat handigs gevonden:
Eggclock
* Freeware & Open source

Op de 7610 en veel andere s60 telefoons is standaard geen timer functie meegeleverd; bij deze dan
Ik hoop hier weer een aantal mensen mee geholpen te hebben
Edit: EggClock toegevoegd.
[
Voor 35% gewijzigd door
JasperE op 29-08-2004 22:55
]