39
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 15:32 ]
Zooo HomeDisc hoevalt ie? nog -/+ punten?Homedisc schreef op 04 oktober 2004 @ 14:27:
Vandaag heb ik de nokia 7610 gehaald bij de Nokia store in Rotterdam Orange 40 12 maanden en hoefde maar 110 euro bij te betalen
Straks even lekker spelen met het toestel maar eerst werken tot half 5
Alles van Apple
Dat was hier al eerder gevraagd:Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 15:31:
weet iemand hoe ik sms'jes die op mijn simkaart staan kan lezen? kan alleen die op gsm staan lezen.
[rml]Gregoor in "Het grote Nokia 7610 topic [ deel 1]"[/rml]
Het was hem wel gelukt d8 ik dus misschien is did een rtfm? Anders moet je 't hem even vragen.
[ Voor 22% gewijzigd door JasperE op 07-10-2004 17:53 ]
Verwijderd
thnx. Maar ik ben er al achter hoe het ook via gsm gaat. Is ff wenne als je van samsung bent overgestaptOD-Frozen schreef op 07 oktober 2004 @ 17:51:
[...]
Dat was hier al eerder gevraagd:
[rml]Gregoor in "Het grote Nokia 7610 topic [ deel 1]"[/rml]
Het was hem wel gelukt d8 ik dus misschien is did een rtfm? Anders moet je 't hem even vragen.
Verwijderd
Er zijn verschillende guides te vinden waarin ze het met een 6600 doen, maar volgens mij is het nog niemand gelukt met een 7610.
Graag jullie reactie.
Verwijderd
Geweldig ook om te zien wat je allemaal kan met Symbian! Ik heb nu een MSX emulator geinstalleerd en speel de spelletjes van weleer lekker op mijn mobiel.
Ook TomTom Mobile werkt lekker op de 7610. Het loopt soepel en ik heb het idee dat het soms nog wel beter werkt dan met een TomTom Go of TomTom op de PDA.
Ook grotere geheugenkaartjes lijken goed te gaan in de 7610. Ik heb er nu 512Mb RS-MMC inzitten en kan geen gekke problemen ontdekken.
Alleen...... ik zou zo graag via bluetooth gebruik willen maken van mijn ADSL-verbing thuis, maar ik lees dat het in de 7650 nog wel zat, maar dat het erna uitgehaald is. Ik lees overal wel mensen die denken er een oplossing voor te hebben, maar ik krijg deze oplossingen niet aan het lopen en gezien de reactie, anderen ook niet.
Deze: http://www.cs.helsinki.fi/u/mraento/symbian/bt-ap.html ziet er ook wel goed uit, maar dit krijg ik echt niet aan de gang! Weet iemand een oplossing?
Verwijderd
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=397875
Verwijderd
Verwijderd
Tot nu toe ben ik er erg over te spreken.
In het weekend heb ik lekker flink zitten sms'en (orange klant
Het ging al vrij snel goed en de toetsen zitten eigenlijk vrij logisch.
Alleen zijn de 3 en de 6 misschien wat klein.
Gisteren heb ik al aardig wat liggen experimenteren met verbinding naar de pc, installeren van een aantal applicaties (smartymovie, full screen caller, keylock, enz) en ook dit gaat allemaal uitstekend.
Nu moet ik nog 1 ding aan het werken krijgen en dan is het helemaal goed:
In de handleiding staat dat je de navigatietoets kan instellen zodat in stand-by de 4 richtingen naar bepaalde functies verwijzen die ik kan bepalen.
Maar ik krijg dit alleen voor elkaar voor de linker en rechter selectietoets.
Ik ben namelijk helemaal gewend aan mijn 6610 waarbij ik met pijl naar rechts gelijk in mijn agenda zit en met pijl naar links een sms bericht kan maken.
Weet iemand of dit toch ingesteld kan worden???
Oh ja, dat favorieten gebeuren, daar snap ik niks van. Ik kan van geen enkele handige functies snelkoppelingen maken in de favorieten. Alleen van losse foto's ed.
Verwijderd
Heb zelf ook al vanalles geprobeerd.
En.. Is het nu mogelijk om gebruik te maken van Vodafone Live?
En dan bedoel ik niet het GPRS van vodafone, maar de Live diensten...
Verwijderd
[late reactie]
Het is een top telefoon!
De camera mocht van mij wel iets sneller opstarten maar opzich is het geen ramp. Wel is het even wennen als je hiervoor nog geen ervaring hebt met symbian, maar na een weekje spelen ermee voelt het heerlijk aan.
Mijn Bluetrack G2 werkt ook perfect met de n7610.
Alleen Bluejacken lukt me nog niet, wellicht doe ik het fout
Van de week een 512MB rs-mmc besteld zodat ik wat meer met de N7610 kan doen.
Zijn jullie al carkits tegengekomen voor de N7610? ik prop hem nu altijd in me asbak (rook toch niet) alleen echt ideaal is dat ook niet.
39
Bluejacken door notes te sturen werkt niet. Telefoonboek item bluejacken werkt wel gewoon. Tenminste, dat eerste lukte mij ook niet, het tweede ging wel gewoon.Homedisc schreef op 24 oktober 2004 @ 00:11:
[...]
[late reactie][...]
Alleen Bluejacken lukt me nog niet, wellicht doe ik het fout
[...]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Dat is standaard gedrag bij mij, altijd afsluiten. Maar dan nog, kennelijk is het beschikbaar moeten hebben van 100+ thumbnails in het werkgeheugen een vertragende factor.OD-Frozen schreef op 24 oktober 2004 @ 12:04:
je moet de gallerij ook afsluiten als je wat anders gaat doen, niet op ophangen drukken maar op afsluiten (Exit) dus. Dan zou dat geheugen ahg is gewoon vrij moeten komen.
Ach, who cares waar het door komt? Na het opruimen voelt m'n 7610 weer sneller aan, en dat is wat telt. Ook al zit het misschien enkel tussen de spreekwoordelijke oren
Aardig dat je probeert te helpen hoor, maar ZO DOM ben ik nou ook weer niet. Ik ben bekend met het principe RTFM (lees de neukende handleiding!) dus ik weet wat de 7610 variant van de 'task manager' is.Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 16:13:
als je wat langer op de menu-knop drukt kun je zien of er nog meer open staat
Hee, klik maar even raak, voor een paar minuten. Ontdek het zelf. Of zet op je RS MMC kaart de folder 'afbeeldingen' goed vol. Ik wil wel graag weten of het alleen aan mij ligt of niet.OD-Frozen schreef op 24 oktober 2004 @ 18:57:
Het lijkt mij overigens vrij onwaarschijnlijk dat je telefoon er langzamer van wordt als er meer foto's op staan. Ik zie hier geen logische reden voor. Zal wel tussen je oren zitten dus
Verwijderd
En de geluiden vindt ik irritant; om de 5 seconden stokt het geluid even een halve seconde zegmaar. Dat gaat met geluiden die er al standaard inzitten; die op de geheugenkaart staan maar ook met geluiden die in het telefoongeheugen zitten. Ook met geluiden die ik er zelf ingezet heb, alleen met geluiden die ik zelf opneem met het apparaat zelf; alleen die zijn goed.........
Is dat normaal, moet ik ermee terug?
Verder; toptelefoontje! Ik heb nog geen idee wat ik er verder allemaal mee kan maar ik ben bezig
Verwijderd
Ik zou dus even kijken in wat voor formaat die je geluiden opneemt.. welke hoeveel bps ze zijn.. lijkt mij dat als je je geluiden in die vorm op je phone zet het opgelost moet zijn..Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 22:12:
Mag ik dan als nieuwe 7610 gebruiker nog een paar vragen stellen? Ik ben helemaal niet zo op de hoogte met de "nieuwe" telefoons (had tot voor kort een v50).......en struikel nu een beetje met een paar dingen. De meeste heb ik wel opgelost, maar wat nog overblijft is het feit dat ik de verlichting snel uit vindt gaan en geen manier vindt om die langer aan te houden......als dat al kan.
En de geluiden vindt ik irritant; om de 5 seconden stokt het geluid even een halve seconde zegmaar. Dat gaat met geluiden die er al standaard inzitten; die op de geheugenkaart staan maar ook met geluiden die in het telefoongeheugen zitten. Ook met geluiden die ik er zelf ingezet heb, alleen met geluiden die ik zelf opneem met het apparaat zelf; alleen die zijn goed.........
Is dat normaal, moet ik ermee terug?
Verder; toptelefoontje! Ik heb nog geen idee wat ik er verder allemaal mee kan maar ik ben bezig
39
Had idd ook allemaal in een menutje kunnen staan bij de knop links van de pijltjes knop.
[ Voor 32% gewijzigd door JasperE op 31-10-2004 21:12 ]
Nokia wireless presenter
gevonden. Hiermee kun je de PC controlleren. Mediaplayer, Desktop, Power Point etc. me besturen via BT. Helaas maar een 15 dag trial.
Ik had alleen gehoopt dat je ook zag wat er op je beedscherm zou staan....
Zoals PCanywhere oid
Maar zou waarschijnlijk te veel dataverkeer opleveren voor BlueTooth...
Of is er toch zo'n programma??
De enige die ik tot nu toe de moeite waard vind is Crystallized (theme) van zedge.no
Alles van Apple
Nou zonder kopiëren/plakken wordt deze telefoon behoorlijk nutteloos voor mijHomedisc schreef op 31 oktober 2004 @ 20:41:
Wat kun je eigenlijk nog emer doen met het potlood-toetsje dan alleen maar tekst kopieren en plakken in een smsbeetje nutteloze toets heb ik zo het idee
Ik heb btw het Frozen theme, erg strak en duidelijk. Deze MacOS achtige theme ziet er ook wel strak uit: http://www.regatta.0catch.com/
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
So i just got new FW for my 7610!
V 4.0437.4
15-09-04
RH-51
Here are the new things in thes FW:
1. You can turn the 5 way dpad keys into shortcuts.
2. You can disable the "preview" picture that shows up after you take a picture to speed up taking pictures.
3. The menu opeining time is faster.
4. The phone opens up faster.
5. When up put an MP3 as a ringtone it doesnt start low and gets stronger it begins already strong.
6. While surfing with the built-in browser instead of having the two little arrows at the bottom of the screen you have a slide bar at the side of the screen.
7. The words you save in your t9 dictionary dont get deleted after you turn off your phone.
Thats all for now if I will find new things I will post them
ziet er veelbelovend uit zo te lezen
Verwijderd
K ben benieuwd, heeft iemand er al meer van gehoort?
die wil ik wel die nieuwe firmware, kun je die bij een nokia service centre erop laten zetten?1. You can turn the 5 way dpad keys into shortcuts.
2. You can disable the "preview" picture that shows up after you take a picture to speed up taking pictures.
3. The menu opeining time is faster.
4. The phone opens up faster.
5. When up put an MP3 as a ringtone it doesnt start low and gets stronger it begins already strong.
6. While surfing with the built-in browser instead of having the two little arrows at the bottom of the screen you have a slide bar at the side of the screen.
7. The words you save in your t9 dictionary dont get deleted after you turn off your phone.
Vooral puntje 1, 2 en 3!
Even wat anders, ik kan ineens als ik de wekker gezet heb en hij gaat af niet meer op snooze drukken maar alleen maar op stop. Iemand enig idee hoe dit kan komen of iemand met hetelfde probleem?
Kost geld d8 ikleuf schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:39:
[...]
die wil ik wel die nieuwe firmware, kun je die bij een nokia service centre erop laten zetten?
Vooral puntje 1, 2 en 3!
vlgs mij doet ie dat standaard niet (iig niet bij mij....)
Dit is volgens mij een bug. Ik heb namelijk soms dat ik wel kan snoozen, en soms niet. En heb nog geen logische verklaring kunnen ontdekken waarom het soms wel en soms niet zou kunnen.leuf schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:39:Even wat anders, ik kan ineens als ik de wekker gezet heb en hij gaat af niet meer op snooze drukken maar alleen maar op stop. Iemand enig idee hoe dit kan komen of iemand met hetelfde probleem?
Vrij irritant. Als ik niet kan snoozen druk ik em namelijk in me slaap uit en verslaap ik me vervolgens.... Snel op zoek naar die nieuwe firmware, hopelijk lost dat dit probleem op!
Is er een manier om het logo helemaal weg te krijgen (dus géén wit balkje ipv het logo). Of een manier om het originele logo weer terug te krijgen?
Verwijderd
Ik bezoek de bekende sites maar ik kom hem nergens tegen.
[ Voor 36% gewijzigd door Fietsbel op 24-11-2004 19:43 ]
39
Indien BT op waarneembaar heb staan doet ie dat wel, terwijl m'n headset als geautoriseerd bekend staat in de 7610.
Is dit een bug die verholpen is in een latere softwareversie? Heb nu versie V 4.0421.4 / 22-05-'04 / RH-51.
Ik wil namelijk (graag!) automatisch de BT-headset in gebruik nemen, zonder verdere handelingen, maar niet de hele dag rondhobbelen met BT open en toegankelijk voor iedere mafkees met kwade bedoelingen..
Software versie
V4.0421.4
22-05-04
RH-51
[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 27-11-2004 21:18 ]
39
Verwijderd
Met mijn carkit CK-7W van Nokia en m'n toestel op "verborgen" werkt het gewoon. Ik heb SW versie V 4.0437.4 (15-09-2004), die heb ik laatst op laten zetten. Met de oudere SW versie heb geen ervaring i.c.m. de carkit.schooierd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:57:
Mijn bluetooth-headset (Nokia HS-3W) verbindt zich niet automatisch met m'n 7610 als ik bluetooth op verborgen (voor overige BT-apparaten) heb gezet.
Indien BT op waarneembaar heb staan doet ie dat wel, terwijl m'n headset als geautoriseerd bekend staat in de 7610.
Is dit een bug die verholpen is in een latere softwareversie? Heb nu versie V 4.0421.4 / 22-05-'04 / RH-51.
Ik wil namelijk (graag!) automatisch de BT-headset in gebruik nemen, zonder verdere handelingen, maar niet de hele dag rondhobbelen met BT open en toegankelijk voor iedere mafkees met kwade bedoelingen..
Van de week maar even langs gaan bij de nokia store. Is het trouwens gratis?
Er was toch ook een *#[code]# om je GSM te formateren zodat alles is zoals je hem hebt gekocht? omzetten naar fabrieksinstellingen bedoel ik niet maar dat alles gewist wordt.
39
Ben vandaag even langsgegaan bij Nokia Store Rotterdam.
Daar hebben ze m'n 7610 geholpen aan versie 4.0.437.4, meteen een hoop
En ... het bluetooth-bugje is uit de wereld met deze versie
De toegevoegde functie van de programmeerbare 5-functietoets is SUPER!
Het 'Bluetooth'-menu megasnel benaderbaar.
Is dat de nieuwe versie? En koste het geld?schooierd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:43:
Thanx voor de suggesties!
Daar hebben ze m'n 7610 geholpen aan versie 4.0.437.4, meteen een hoopfuncties erbij!!
[ Voor 9% gewijzigd door whiteclear op 29-11-2004 23:04 ]
Nokia Store Amsterdam (Muntplein) doet dit (alleen) direct als het niet té druk is, plusminus een kwartiertje werk. Nokia Store Rotterdam werkt altijd volgens het principe inleveren-en-een-uur-later-ophalen.
Die nieuwe softwareversie is een aanrader!
Neuh... gaat niet werken volgens mij.roeni schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:40:
met de Nokia PX suite kan je je Outlook Contacts synchroniseren met je phone en andersom, kan je daarbij ook de photo's die je hebt gemaakt met je camera en bij personen hebt gezet naar Outlook gooien?
vlgs mij doet ie dat standaard niet (iig niet bij mij....)
Misschien dat er een add-on te krijgen is die dat via een u-bocht mogelijk maakt
 )
 )Zelf zou ik het wel leuk vinden over het GPRS-netwerk te synchroniseren met Outlook (niet-exchange), maar hoe
Is er iemand die weet of deze versie ook de snooze bug bevat?schooierd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:43:
Thanx voor de suggesties!
Daar hebben ze m'n 7610 geholpen aan versie 4.0.437.4, meteen een hoopfuncties erbij!!
Mijn baas vindt me niet meer zo lief nu ik ongeveer één keer per week me verslaap
... volgens mij doet 't alarm zoals ie 't zou moeten doen (snooze
 bleef altijd verschijnen
  bleef altijd verschijnen   )
 )
                    Welke snooze bug? zelf gebruik ik ook iedere dag de wekker alleen ben die bug nog niet tegengekomen.leuf schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:12:
[...]
Is er iemand die weet of deze versie ook de snooze bug bevat?
Mijn baas vindt me niet meer zo lief nu ik ongeveer één keer per week me verslaap
Worden de gegevens op je gsm verwijderd tijdens de update? of verdwijnen alleen je smsjes maar je contactlijst behoud je? wie kan mij meer vertellen.
39
ik kan soms wel snoozen maar soms is er geen snoozeknop.Homedisc schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:40:
[...]
Welke snooze bug? zelf gebruik ik ook iedere dag de wekker alleen ben die bug nog niet tegengekomen.
Worden de gegevens op je gsm verwijderd tijdens de update? of verdwijnen alleen je smsjes maar je contactlijst behoud je? wie kan mij meer vertellen.
Gevolg is dat ik dan in mijn slaap de wekker uit druk en me dus verslaap....
is deze 7610 het waard om over te stappen?
ik hou wel van die megapixel camera en het toetsenbord vind ik ook wel tof (doet me herinneren aan mijn goeie oude tijden met de 3650 die ik nu nog mis
 )
  )enige commentaar van mensen die zijn overgestapt? is dit de moeite of niet
- V 4.0437.4
- 15-9-04
- RH-51
Ik ben zeer te spreken over mijn foon. Ik heb er gelijk een Transcend 512MB RS-MMC Reduces size + adapter ingestopt. Gekocht bij www.interngeheugen.com inclusief verzenden 58 euro's
Wil natuurlijk wel effe wat foto's kunnen maken
En Tom Tom gaam gebruiken
Ben zeer benieuwt naar samenwerking tussen mij en mijn telefoon.
Volgende aankoop is een Bluetooth GPS module. TomTom mobile heb ik nog ergens
Verwijderd
Hierdoor ben ik niet meer te spreken over mijn 7610... Wat erg jammer is, want op zich heeft de phone leuke specificaties. Bij de Orange shop konden ze niks voor mij doen. Moet ik nu naar de Nokia shop gaan om de Firmware te laten updaten?
Verwijderd
Voor alle zekerheid: sluit je de gebruikte applicaties na gebruik af? Een rij actieve programma's is ook niet echt lekker voor de snelheid. Maar gezien je ervaring (7650) lijkt het een 'gevalletje firmware'Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:58:
Mijn nokia 7610 die ik halverwege augustus heb gekocht is niet vooruit te branden. Zeker niet in vergelijking met mijn 7650, die voor mij als een raket door het menu sjeest. Het duurt minimaal een minuut voordat de 7610 een foto kan openen die ik heb gemaakt. Ik heb laatst mijn hele kaart leeggehaald, maar hij blijft allemachtig traag. Hij is al zo traag sinds dag 1 dat ik hem kocht. Ook loopt de telefoon iedere dag wel een keer vast.
Hierdoor ben ik niet meer te spreken over mijn 7610... Wat erg jammer is, want op zich heeft de phone leuke specificaties. Bij de Orange shop konden ze niks voor mij doen. Moet ik nu naar de Nokia shop gaan om de Firmware te laten updaten?

Verwijderd
Nee, geen radio. Er staat ook nergens dat die er wel op zit...MiZtraL schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:21:
Ik ben alweer het weekend door met mijn foon maar ben ik nau helemaal eppoof zit er geen radio functie op mijn mobiel
CamcorderCapture.wav
No_Sound.wav
startup.mid
dat is dus het geluidje van de cam als je een foto maakt en het start up deuntje.
Iemand al geprobeerd om ipv die bestanden een geluidloos bestandje neer te zetten met zelfde filename zodat je het Capture geluidje en het Startup jingeltje niet meer hoort?
moet toch de oplossing zijn lijkt me?
(of zeg ik nou iets wat allang bekend was?
 )
)
                                                [ Voor 5% gewijzigd door damastx op 06-12-2004 19:52 ]
As finishing touch, god created the dutch.
is het geluidsje van de camera zo irritant?
dan gebruiken wa toch een andere camera applicatie ;-)
(had ze dan toch beter een Sony-Ericsson kunnen kopen
Hulp!
Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob
Verwijderd
Smartphones suffer Skulls attack
Owners of some Nokia smartphones are being warned to watch out for
malicious wallpaper.
The malicious program hijacks the main page of the 7610
Those downloading the software could find all the icons on their 7610
phone swapped for images of skulls.
When installed the malicious program also locks many of the 7610's
functions making it hard to use and harder to repair.
The program is only the latest in a series of viruses produced to
attack mobile phones.
Broken handset
The file, nicknamed Skulls, is thought to have surfaced on shareware
sites where people can pick up free add-ons, such as wallpaper, games
and ringtones, for their phones
Symbian said that it was not sure if the damage Skulls does was
intentional or simply a result of bad programming.
Soon after being discovered the file is thought to have been removed
from the sites that were unwittingly harbouring it.
The program is masquerading as software that creates new background
images and themes for the main screen of the 7610 phone.
Infected phones can only make and take calls
The Skulls program is labelled as a file called:
7610.extended.theme.manager.zip.
Once installed the program replaces all the icons on the main page
with skulls and replaces all the working applications, such as
contacts, calendar, notebook etc with non-working versions so the
phone becomes almost useless.
The only thing the phone can do is make and take calls.
A statement by Symbian played down the significance of the malicious
program and said few people would fall victim to it as users have to
go through several steps to install it, one of which includes
ignoring a security warning.
Symbian said that the spread of the Skulls program was likely to be
limited as the program cannot travel from one phone to another by
itself.
Despite this Finnish anti-virus lab F-Secure said it had sporadic
reports of 7610 owners being caught out by it.
The firm has produced guidance for users caught out to help them
remove the program and get their phone working again.
The Skulls program is thought to have been written by a malicious
hacker using the alias Tee-222.
Symbian phones produced by Sony Ericsson, Motorola, BenQ, Arima and
Fujitsu are unaffected by the Skulls program.
Source - BBC
Nu zeiden ze dat ze dat ff niet deden omdat ze al 3 toestellen kapot hadden geflashed???? Weet iemand hier meer van?
Verwijderd
Hij vraag om Service pack 1, deze heb ik niet geinstalleerd.
Ik had van de nokia site al een andere software gedownload, maar dit is niet de goeie.
Dus ik moet wel de usb software van de cd instaleren. Maar Hij blijft om SP1 vragen.
Nu kan ik nog niks met de nokia suit doen.
Iemand ideeen hoe dit om zeilen?
Waarom installeer je gewoon Service Pack 1 niet?Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:28:
Hij vraag om Service pack 1, deze heb ik niet geinstalleerd.
2 Bluetooth devices op m'n nokia 7610 die ik tegelijkertijd kon gebruiken!
Ik zat in de auto en gebruikte m'n GPSrikaline 6030 module voor tom tom. Tijdens het rijden wilde ik gaan bellen en had ik mijn Realtek g2 aangezet. Deze wilde pairen met de telefoon en heb op ja gedrukt. toen kon ik navigeren en bellen!
De GPS module heb ik geautoriseerd staan en de g2 krijgt alleen verbinding als ik hem toewijs.
Voor de rest heb ik het nog niet geprobeerd maar blijkbaar kan je toch met 2 BT devices tegelijkertijd werken
[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 14-12-2004 08:45 ]
39
Naast het snoozen wat zo nu en dan ineens niet meer kan heb ik het volgende.
De trilfunctie kapt er te pas en te onpas mee. Oplossing, ga naar het profiel, zet trillen uit en weer aan en hij trilt gewoon weer.
Komt iemand dit bekend voor?
Binnenkort toch maar die nieuwe firmware halen. Kunnen ze bij de nokiastore me toestel backuppen of moet je dat zelf doen? (ik=lui)
Verwijderd
verder geen idee maar ik zou graag willen weten waar die nokia store zit. dan kan ik daar ook even een keer langs gaanjwstoop schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:13:
Was bij het nokiacenter (Arnhem) en wilde mn software updaten.
Nu zeiden ze dat ze dat ff niet deden omdat ze al 3 toestellen kapot hadden geflashed???? Weet iemand hier meer van?
http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html?cn=nl
De vraag is alleen wat goede servicepoints zijn. Bij sommigen schijnt het namelijk geen probleem te zijn binnen een half uur de update te laten doen, terwijl anderen bijna standaard de telefoon naar Nokia zelf opsturen. Wat informatie hierover zou dus fijn zijn van mensen die hier ervaringen mee hebben. Maar anders zou je hierover even naar de zaak kunnen bellen. Want ben zelf een keer mijn telefoon 3 weken kwijt geweest voor een firmware update. Nu was dit wel mijn 2e telefoon, anders had ik deze niet kunnen missen, maar fijn is anders. Daarnaast moet je het wel binnen het jaar van de garantieperiode laten doen, anders ben je een euro of 40 a 50 kwijt.
Daarnaast heb ik als reactie op leuf zelf helaas ook ervaring met de nodige bugs in de oude firmware. Wordt dan ook eens tijd voor een update. De volgende bugs heb ik al last van gehad:
- Wekker geeft niet de mogelijkheid om te snoozen
- Telefoon trilt bij een sms soms 3x, dan weer 1x
- Telefoon reset zich soms
- Bij het verwijderen van statusrapporten komen oude rapporten soms ineens weer tevoorschijn
Verwijderd
heb de laatste firmware erop en geen enkel probs
maar de nieuwe ervan de 6670 vind ik 3keer niks
lelijk gemaakt groter en zwaarder
7610 the best phone nu voor mij
Hoe maak je zelf themes?
[ Voor 10% gewijzigd door NiteSpeed op 19-12-2004 20:33 ]
Achtergrondjes instellen en kleuren veranderen kan in de 7610 zelf.NiteSpeed schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:25:
Ik heb deze telefoon nu sinds 2 dagen, en heb hem al erg goed door, alleen ik heb in feite nog één vraag:
Hoe maak je zelf themes?
Wil je icoontjes gaan veranderen en dergelijke, dan moet je apparte Theme Editor/Builder hebben: Series 60 Theme Studio (for Symbian OS) v1.2
Die is gratis te downloaden op http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-301,00.html
Oh ja, registratie vereist, maar dat is ook gratis.
[ Voor 6% gewijzigd door JumpStart op 19-12-2004 21:01 ]
Perfect, dank je.JumpStart schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:44:
Wil je icoontjes gaan veranderen en dergelijke, dan moet je apparte Theme Editor/Builder hebben: Series 60 Theme Studio (for Symbian OS) v1.2
Die is gratis te downloaden op http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-301,00.html
edit:
Oh ja, registratie vereist, maar dat is ook gratis.
Ik heb nu trouwens ook problemen met MMS ontvangen/versturen:
Ik heb Orange Free, mms is geactiveerd bij de klantenservice alleen zijn de instellingen niet goed. Ik heb veel geknutseld met de settings, ook zoals bij orange staat aangegeven, alleen het werkt nog steeds niet.
De 7610 staat ook niet vermeld bij toestellen die automatisch ingesteld kunnen worden.
Is er hier iemand die Orange heeft, en MMS op zijn 7610 werkend heeft gekregen?
Verwijderd
MMS i.c.m. Orange werkt prima hier. Inderdaad de instellingen van de 6600 laten toesturen vanaf Mijn Orange. Deze opslaan (pincode is 0) en bij de opties in het menu Berichten even nakijken of alles goed staat. Dan moet het werken als een trein!NiteSpeed schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:16:
Ik heb Orange Free, mms is geactiveerd bij de klantenservice alleen zijn de instellingen niet goed. Ik heb veel geknutseld met de settings, ook zoals bij orange staat aangegeven, alleen het werkt nog steeds niet.
De 7610 staat ook niet vermeld bij toestellen die automatisch ingesteld kunnen worden.
Is er hier iemand die Orange heeft, en MMS op zijn 7610 werkend heeft gekregen?
Bij aanvraag van mijn abbonoment had ik mms aangevraagd, maar na een belletje met de klantenservice bleek dat hij nog uit stond. Helaas staat de rekening niet op mijn naam, dus ik mocht het niet laten activeren
Ik zie wel binnen een paar minuten of het werkt.
/edit
Het werkt
[ Voor 5% gewijzigd door NiteSpeed op 19-12-2004 22:39 ]
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

:strip_exif()/u/5116/jsr.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/65626/crop5e441ed581fc5_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/113904/MAITE10.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1929/Lifeforms60x60.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/5848/Kay-010-copy.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/3984/icon.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/115541/crop5f8c20cd40703.jpeg?f=community) 
            /u/111508/crop55d17d893c721_cropped.png?f=community) 
            /u/119537/nick_icon.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/26046/download.jpg?f=community) 
            /u/66185/crop6231c43b3824c_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/87870/raccoon3.gif?f=community)