Het grote Nokia 7610 topic [deel 1]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.530 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vandaag heb ik de nokia 7610 gehaald bij de Nokia store in Rotterdam Orange 40 12 maanden en hoefde maar 110 euro bij te betalen :)
Straks even lekker spelen met het toestel maar eerst werken tot half 5 :/ :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik sms'jes die op mijn simkaart staan kan lezen? kan alleen die op gsm staan lezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 09:40
Homedisc schreef op 04 oktober 2004 @ 14:27:
Vandaag heb ik de nokia 7610 gehaald bij de Nokia store in Rotterdam Orange 40 12 maanden en hoefde maar 110 euro bij te betalen :)
Straks even lekker spelen met het toestel maar eerst werken tot half 5 :/ :P
Zooo HomeDisc hoevalt ie? nog -/+ punten? :9

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:26
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 15:31:
weet iemand hoe ik sms'jes die op mijn simkaart staan kan lezen? kan alleen die op gsm staan lezen.
Dat was hier al eerder gevraagd:
[rml]Gregoor in "Het grote Nokia 7610 topic [ deel 1]"[/rml]

Het was hem wel gelukt d8 ik dus misschien is did een rtfm? Anders moet je 't hem even vragen.

[ Voor 22% gewijzigd door JasperE op 07-10-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 07 oktober 2004 @ 17:51:
[...]

Dat was hier al eerder gevraagd:
[rml]Gregoor in "Het grote Nokia 7610 topic [ deel 1]"[/rml]

Het was hem wel gelukt d8 ik dus misschien is did een rtfm? Anders moet je 't hem even vragen.
thnx. Maar ik ben er al achter hoe het ook via gsm gaat. Is ff wenne als je van samsung bent overgestapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand het al gelukt om via bluetooth de internet connectie van de pc te delen?
Er zijn verschillende guides te vinden waarin ze het met een 6600 doen, maar volgens mij is het nog niemand gelukt met een 7610.

Graag jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na het lezen van dit topic heb ik ook maar besloten om er een te kopen. Heb een Hi 25 abbo en betaal voor de 7610 100 euro. Krijg hem in de loop van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ha, ik heb m eindelijk ook! Geweldig toestel en geweldige mogelijkheden ook! Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Ik hoorde een kennis nogal wat klagen over de standbytijd van een Nokia 6600, maar over de 7610 heb ik niets te klagen.

Geweldig ook om te zien wat je allemaal kan met Symbian! Ik heb nu een MSX emulator geinstalleerd en speel de spelletjes van weleer lekker op mijn mobiel.

Ook TomTom Mobile werkt lekker op de 7610. Het loopt soepel en ik heb het idee dat het soms nog wel beter werkt dan met een TomTom Go of TomTom op de PDA.

Ook grotere geheugenkaartjes lijken goed te gaan in de 7610. Ik heb er nu 512Mb RS-MMC inzitten en kan geen gekke problemen ontdekken.

Alleen...... ik zou zo graag via bluetooth gebruik willen maken van mijn ADSL-verbing thuis, maar ik lees dat het in de 7650 nog wel zat, maar dat het erna uitgehaald is. Ik lees overal wel mensen die denken er een oplossing voor te hebben, maar ik krijg deze oplossingen niet aan het lopen en gezien de reactie, anderen ook niet.

Deze: http://www.cs.helsinki.fi/u/mraento/symbian/bt-ap.html ziet er ook wel goed uit, maar dit krijg ik echt niet aan de gang! Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Zelfde hier... Mijn probleem is dat in al die artikelen gepraat wordt over het programma mrouter ... Maar ik heb dat nergens..Daar loop ik telkens op vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrouter wordt toch alleen maar gebruikt t/m de nokia 6600. Bij de 7610 zit de pcsuite-sw die niet meer werkt met mrouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27
misschien hebben jullie hier wat aan. Heb het zelfs niet getest maar blijkbaar werkt het wel

http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=397875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, wilde ik gisteren telefoon gaan halen hebben ze dat ding bij de belcompany niet meer op voorraad. ze zeggen dat hij momenteel erg moeilijk te leveren is. dat wordt dan nog maar weer 2 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog de imode instellingen voor de 7610, ik kan ze zo niet vinden in een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bohjaaaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07-2022

Bohjaaaa

tuiper de tuip

Ik heb dit toestel ook sinds enkele dagen.
Tot nu toe ben ik er erg over te spreken.
In het weekend heb ik lekker flink zitten sms'en (orange klant >:) ) om goed te wennen aan het ietwat vreemde toetsenbord.
Het ging al vrij snel goed en de toetsen zitten eigenlijk vrij logisch.
Alleen zijn de 3 en de 6 misschien wat klein.

Gisteren heb ik al aardig wat liggen experimenteren met verbinding naar de pc, installeren van een aantal applicaties (smartymovie, full screen caller, keylock, enz) en ook dit gaat allemaal uitstekend.

Nu moet ik nog 1 ding aan het werken krijgen en dan is het helemaal goed:

In de handleiding staat dat je de navigatietoets kan instellen zodat in stand-by de 4 richtingen naar bepaalde functies verwijzen die ik kan bepalen.
Maar ik krijg dit alleen voor elkaar voor de linker en rechter selectietoets.

Ik ben namelijk helemaal gewend aan mijn 6610 waarbij ik met pijl naar rechts gelijk in mijn agenda zit en met pijl naar links een sms bericht kan maken.

Weet iemand of dit toch ingesteld kan worden???

Oh ja, dat favorieten gebeuren, daar snap ik niks van. Ik kan van geen enkele handige functies snelkoppelingen maken in de favorieten. Alleen van losse foto's ed. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel, als je me je email adres geeft stuur ik de instellingen voor i-mode voor de 7610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mic_1979 -at- hotmail.com en alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand het internet sharing aan de praat heeft gekregen.. Laat het even weten.
Heb zelf ook al vanalles geprobeerd.

En.. Is het nu mogelijk om gebruik te maken van Vodafone Live?
En dan bedoel ik niet het GPRS van vodafone, maar de Live diensten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K ben trouwens ook benieuwd naar de instellingen van de navigatietoets, had ik nog helemaal niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maikel, jou email adres wordt niet herkend, kan dus niks sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Menno1234 schreef op 07 oktober 2004 @ 16:35:
[...]

Zooo HomeDisc hoevalt ie? nog -/+ punten? :9
[late reactie]
Het is een top telefoon! :)
De camera mocht van mij wel iets sneller opstarten maar opzich is het geen ramp. Wel is het even wennen als je hiervoor nog geen ervaring hebt met symbian, maar na een weekje spelen ermee voelt het heerlijk aan.
Mijn Bluetrack G2 werkt ook perfect met de n7610.
Alleen Bluejacken lukt me nog niet, wellicht doe ik het fout :)
Van de week een 512MB rs-mmc besteld zodat ik wat meer met de N7610 kan doen.

Zijn jullie al carkits tegengekomen voor de N7610? ik prop hem nu altijd in me asbak (rook toch niet) alleen echt ideaal is dat ook niet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Homedisc schreef op 24 oktober 2004 @ 00:11:
[...]

[late reactie][...]
Alleen Bluejacken lukt me nog niet, wellicht doe ik het fout :)
[...]
Bluejacken door notes te sturen werkt niet. Telefoonboek item bluejacken werkt wel gewoon. Tenminste, dat eerste lukte mij ook niet, het tweede ging wel gewoon.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Oh, en nog iets, ik heb gemerkt dat de 7610 merkbaar trager wordt als je veel foto's in de galerij hebt staan. Nadat ik 100+ foto's "opgeschoond" had en terugbracht tot iets van 15 ging het ineens weer merkbaar vlotter. Op de gok komt dat door bufferen van thumbnails in de gallerij.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, hij opent steeds het gehele bestand, dus hoe kleiner des te sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
je moet de gallerij ook afsluiten als je wat anders gaat doen, niet op ophangen drukken maar op afsluiten (Exit) dus. Dan zou dat geheugen ahg is gewoon vrij moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

OD-Frozen schreef op 24 oktober 2004 @ 12:04:
je moet de gallerij ook afsluiten als je wat anders gaat doen, niet op ophangen drukken maar op afsluiten (Exit) dus. Dan zou dat geheugen ahg is gewoon vrij moeten komen.
Dat is standaard gedrag bij mij, altijd afsluiten. Maar dan nog, kennelijk is het beschikbaar moeten hebben van 100+ thumbnails in het werkgeheugen een vertragende factor.

Ach, who cares waar het door komt? Na het opruimen voelt m'n 7610 weer sneller aan, en dat is wat telt. Ook al zit het misschien enkel tussen de spreekwoordelijke oren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je wat langer op de menu-knop drukt kun je zien of er nog meer open staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 16:13:
als je wat langer op de menu-knop drukt kun je zien of er nog meer open staat
Aardig dat je probeert te helpen hoor, maar ZO DOM ben ik nou ook weer niet. Ik ben bekend met het principe RTFM (lees de neukende handleiding!) dus ik weet wat de 7610 variant van de 'task manager' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Het lijkt mij overigens vrij onwaarschijnlijk dat je telefoon er langzamer van wordt als er meer foto's op staan. Ik zie hier geen logische reden voor. Zal wel tussen je oren zitten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

OD-Frozen schreef op 24 oktober 2004 @ 18:57:
Het lijkt mij overigens vrij onwaarschijnlijk dat je telefoon er langzamer van wordt als er meer foto's op staan. Ik zie hier geen logische reden voor. Zal wel tussen je oren zitten dus :)
Hee, klik maar even raak, voor een paar minuten. Ontdek het zelf. Of zet op je RS MMC kaart de folder 'afbeeldingen' goed vol. Ik wil wel graag weten of het alleen aan mij ligt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik merk er na 20 foto's nog niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
kheb zo'n 170 foto's erop staan en trager wordt ie echt niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik dan als nieuwe 7610 gebruiker nog een paar vragen stellen? Ik ben helemaal niet zo op de hoogte met de "nieuwe" telefoons (had tot voor kort een v50).......en struikel nu een beetje met een paar dingen. De meeste heb ik wel opgelost, maar wat nog overblijft is het feit dat ik de verlichting snel uit vindt gaan en geen manier vindt om die langer aan te houden......als dat al kan.
En de geluiden vindt ik irritant; om de 5 seconden stokt het geluid even een halve seconde zegmaar. Dat gaat met geluiden die er al standaard inzitten; die op de geheugenkaart staan maar ook met geluiden die in het telefoongeheugen zitten. Ook met geluiden die ik er zelf ingezet heb, alleen met geluiden die ik zelf opneem met het apparaat zelf; alleen die zijn goed.........
Is dat normaal, moet ik ermee terug?
Verder; toptelefoontje! Ik heb nog geen idee wat ik er verder allemaal mee kan maar ik ben bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 22:12:
Mag ik dan als nieuwe 7610 gebruiker nog een paar vragen stellen? Ik ben helemaal niet zo op de hoogte met de "nieuwe" telefoons (had tot voor kort een v50).......en struikel nu een beetje met een paar dingen. De meeste heb ik wel opgelost, maar wat nog overblijft is het feit dat ik de verlichting snel uit vindt gaan en geen manier vindt om die langer aan te houden......als dat al kan.
En de geluiden vindt ik irritant; om de 5 seconden stokt het geluid even een halve seconde zegmaar. Dat gaat met geluiden die er al standaard inzitten; die op de geheugenkaart staan maar ook met geluiden die in het telefoongeheugen zitten. Ook met geluiden die ik er zelf ingezet heb, alleen met geluiden die ik zelf opneem met het apparaat zelf; alleen die zijn goed.........
Is dat normaal, moet ik ermee terug?
Verder; toptelefoontje! Ik heb nog geen idee wat ik er verder allemaal mee kan maar ik ben bezig ;)
Ik zou dus even kijken in wat voor formaat die je geluiden opneemt.. welke hoeveel bps ze zijn.. lijkt mij dat als je je geluiden in die vorm op je phone zet het opgelost moet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat kun je eigenlijk nog emer doen met het potlood-toetsje dan alleen maar tekst kopieren en plakken in een sms :? beetje nutteloze toets heb ik zo het idee

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
t9 aan/uit zetten, t9 taal instellen, woord invoeren zonder t9, insert symbol, en nummer mode activeren.

Had idd ook allemaal in een menutje kunnen staan bij de knop links van de pijltjes knop.

[ Voor 32% gewijzigd door JasperE op 31-10-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ik heb op de nokia site http://nokia-asia.com/nokia/0,,65080,00.html het program

Nokia wireless presenter

gevonden. Hiermee kun je de PC controlleren. Mediaplayer, Desktop, Power Point etc. me besturen via BT. Helaas maar een 15 dag trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
mooi programma

Ik had alleen gehoopt dat je ook zag wat er op je beedscherm zou staan....
Zoals PCanywhere oid

Maar zou waarschijnlijk te veel dataverkeer opleveren voor BlueTooth...

Of is er toch zo'n programma??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMastah
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:08
Weet iemand of er een cradle te koop is voor de 7610 die je gewoon op je bureau kan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 18:48
Je bedoelt een bureaulader o.i.d.? Check www.telecomtelecom.nl, daar hebben ze voor nagenoeg alle nokia's een bureaulader/cradle. Ik heb er ook een voor mijn 6600 besteld (verder nergens te krijgen). Ze kosten € 10,45 per stuk incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 09:40
Misschien wel een leuk idee als iedereen even verteld welke theme hij/zij heeft...

De enige die ik tot nu toe de moeite waard vind is Crystallized (theme) van zedge.no

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Homedisc schreef op 31 oktober 2004 @ 20:41:
Wat kun je eigenlijk nog emer doen met het potlood-toetsje dan alleen maar tekst kopieren en plakken in een sms :? beetje nutteloze toets heb ik zo het idee
Nou zonder kopiëren/plakken wordt deze telefoon behoorlijk nutteloos voor mij :) Ik vind dat echt 1 van de meest waardevolle extra's van deze telefoon.

Ik heb btw het Frozen theme, erg strak en duidelijk. Deze MacOS achtige theme ziet er ook wel strak uit: http://www.regatta.0catch.com/

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Blijkbaar is er nieuwe firmware uit voor de 7610 (net gelezen op het howard forum)

So i just got new FW for my 7610!
V 4.0437.4
15-09-04
RH-51

Here are the new things in thes FW:

1. You can turn the 5 way dpad keys into shortcuts.
2. You can disable the "preview" picture that shows up after you take a picture to speed up taking pictures.
3. The menu opeining time is faster.
4. The phone opens up faster.
5. When up put an MP3 as a ringtone it doesnt start low and gets stronger it begins already strong.
6. While surfing with the built-in browser instead of having the two little arrows at the bottom of the screen you have a slide bar at the side of the screen.
7. The words you save in your t9 dictionary dont get deleted after you turn off your phone.

Thats all for now if I will find new things I will post them

ziet er veelbelovend uit zo te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijken zeer veelbelovende updates.

K ben benieuwd, heeft iemand er al meer van gehoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
1. You can turn the 5 way dpad keys into shortcuts.
2. You can disable the "preview" picture that shows up after you take a picture to speed up taking pictures.
3. The menu opeining time is faster.
4. The phone opens up faster.
5. When up put an MP3 as a ringtone it doesnt start low and gets stronger it begins already strong.
6. While surfing with the built-in browser instead of having the two little arrows at the bottom of the screen you have a slide bar at the side of the screen.
7. The words you save in your t9 dictionary dont get deleted after you turn off your phone.
die wil ik wel die nieuwe firmware, kun je die bij een nokia service centre erop laten zetten?
Vooral puntje 1, 2 en 3!

Even wat anders, ik kan ineens als ik de wekker gezet heb en hij gaat af niet meer op snooze drukken maar alleen maar op stop. Iemand enig idee hoe dit kan komen of iemand met hetelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
leuf schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:39:
[...]
die wil ik wel die nieuwe firmware, kun je die bij een nokia service centre erop laten zetten?
Vooral puntje 1, 2 en 3!
Kost geld d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
in de garantietijd kost het niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.symplification.com/n7610/guide

Een link met veel info ook over de nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
met de Nokia PX suite kan je je Outlook Contacts synchroniseren met je phone en andersom, kan je daarbij ook de photo's die je hebt gemaakt met je camera en bij personen hebt gezet naar Outlook gooien?
vlgs mij doet ie dat standaard niet (iig niet bij mij....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
leuf schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:39:Even wat anders, ik kan ineens als ik de wekker gezet heb en hij gaat af niet meer op snooze drukken maar alleen maar op stop. Iemand enig idee hoe dit kan komen of iemand met hetelfde probleem?
Dit is volgens mij een bug. Ik heb namelijk soms dat ik wel kan snoozen, en soms niet. En heb nog geen logische verklaring kunnen ontdekken waarom het soms wel en soms niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
Ik kan nu inderdaad alweer een paar dagen wel snoozen!
Vrij irritant. Als ik niet kan snoozen druk ik em namelijk in me slaap uit en verslaap ik me vervolgens.... Snel op zoek naar die nieuwe firmware, hopelijk lost dat dit probleem op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

Ik heb sinds gister de 7610. Nu ben ik zo stom geweest om een ander Operator Logo te downloaden bij T-Mobile. Dat logo is wit omrand terwijl mijn theme blauw gekleurd is.

Is er een manier om het logo helemaal weg te krijgen (dus géén wit balkje ipv het logo). Of een manier om het originele logo weer terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
FExplorer (freeware) heeft een "Set as operator logo" functie in het File menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is er in Nederland nog geen nieuwe firmware uit voor de 7610. Ik was vorige week namelijk in de Nokiastore van Eindhoven en wou mijn telefoon formatteren/upgraden. Ze zeiden dat ze geen nieuwere firmware voor me hadden dan ik standaard op mijn telefoon had terwijl ik zeker weet dat ik een maand eerder op een forum gelezen heb dat er wél een nieuwe firmware update is... lange zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Iemand al een 7610 houder gevonden voor in de auto :?
Ik bezoek de bekende sites maar ik kom hem nergens tegen.

[ Voor 36% gewijzigd door Fietsbel op 24-11-2004 19:43 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Mijn bluetooth-headset (Nokia HS-3W) verbindt zich niet automatisch met m'n 7610 als ik bluetooth op verborgen (voor overige BT-apparaten) heb gezet.
Indien BT op waarneembaar heb staan doet ie dat wel, terwijl m'n headset als geautoriseerd bekend staat in de 7610.
Is dit een bug die verholpen is in een latere softwareversie? Heb nu versie V 4.0421.4 / 22-05-'04 / RH-51.
Ik wil namelijk (graag!) automatisch de BT-headset in gebruik nemen, zonder verdere handelingen, maar niet de hele dag rondhobbelen met BT open en toegankelijk voor iedere mafkees met kwade bedoelingen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

schooierd, volgens mij is dat idd een bug. Zodra ik hetzelfde doe als wat jij beschrijft pakt hij mijn headset ook niet automatisch. Alleen zodra ik zelf het zaakje handmatig verbind.

Software versie
V4.0421.4
22-05-04
RH-51

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 27-11-2004 21:18 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schooierd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:57:
Mijn bluetooth-headset (Nokia HS-3W) verbindt zich niet automatisch met m'n 7610 als ik bluetooth op verborgen (voor overige BT-apparaten) heb gezet.
Indien BT op waarneembaar heb staan doet ie dat wel, terwijl m'n headset als geautoriseerd bekend staat in de 7610.
Is dit een bug die verholpen is in een latere softwareversie? Heb nu versie V 4.0421.4 / 22-05-'04 / RH-51.
Ik wil namelijk (graag!) automatisch de BT-headset in gebruik nemen, zonder verdere handelingen, maar niet de hele dag rondhobbelen met BT open en toegankelijk voor iedere mafkees met kwade bedoelingen.. :(
Met mijn carkit CK-7W van Nokia en m'n toestel op "verborgen" werkt het gewoon. Ik heb SW versie V 4.0437.4 (15-09-2004), die heb ik laatst op laten zetten. Met de oudere SW versie heb geen ervaring i.c.m. de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik las ook op het internet dat de SW V 4.0437.4 (15-09-2004) meer functies bevat voor je gsm. Zo kun je nu je navigeertoetsen ook aanwijzen voor snelkoppelingen naar b.v je calender, nieuw smsje typen etc etc.
Van de week maar even langs gaan bij de nokia store. Is het trouwens gratis?
Er was toch ook een *#[code]# om je GSM te formateren zodat alles is zoals je hem hebt gekocht? omzetten naar fabrieksinstellingen bedoel ik niet maar dat alles gewist wordt.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Thanx voor de suggesties!
Ben vandaag even langsgegaan bij Nokia Store Rotterdam.
Daar hebben ze m'n 7610 geholpen aan versie 4.0.437.4, meteen een hoop :+ functies erbij!!
En ... het bluetooth-bugje is uit de wereld met deze versie _/-\o_
De toegevoegde functie van de programmeerbare 5-functietoets is SUPER!
Het 'Bluetooth'-menu megasnel benaderbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
schooierd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:43:
Daar hebben ze m'n 7610 geholpen aan versie 4.0.437.4, meteen een hoop :+ functies erbij!!
Is dat de nieuwe versie? En koste het geld?

[ Voor 9% gewijzigd door whiteclear op 29-11-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Dat zou de nieuwste versie zijn. Er werd alleen gevraagd wanneer ik hem +/- gekocht had (eind augustus), en wat de reden is (is een soort hype om te pas en te onpas te updaten - zonder dat er een gegronde reden is). Geen aankoopbon nodig (nooit nodig gehad, heb al menigmaal een Nokia laten opfrissen), en geheel kosteloos.
Nokia Store Amsterdam (Muntplein) doet dit (alleen) direct als het niet té druk is, plusminus een kwartiertje werk. Nokia Store Rotterdam werkt altijd volgens het principe inleveren-en-een-uur-later-ophalen.
Die nieuwe softwareversie is een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
roeni schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:40:
met de Nokia PX suite kan je je Outlook Contacts synchroniseren met je phone en andersom, kan je daarbij ook de photo's die je hebt gemaakt met je camera en bij personen hebt gezet naar Outlook gooien?
vlgs mij doet ie dat standaard niet (iig niet bij mij....)
Neuh... gaat niet werken volgens mij.
Misschien dat er een add-on te krijgen is die dat via een u-bocht mogelijk maakt :? Ik synchroniseer ook 7610 <---> Outlook, werkt tamelijk goed (al blijft Outlook soms tamelijk stronteigenwijs.. |:( )
Zelf zou ik het wel leuk vinden over het GPRS-netwerk te synchroniseren met Outlook (niet-exchange), maar hoe :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
schooierd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:43:
Is er iemand die weet of deze versie ook de snooze bug bevat?
Mijn baas vindt me niet meer zo lief nu ik ongeveer één keer per week me verslaap :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Heb er een wetenschappelijk verantwoorde test op los gelaten B) :
... volgens mij doet 't alarm zoals ie 't zou moeten doen (snooze :Z bleef altijd verschijnen :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Ik heb niks opgemerkt dat de camera snelheid is verbeterd. Is nog steeds even langzaam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

leuf schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:12:
[...]

Is er iemand die weet of deze versie ook de snooze bug bevat?
Mijn baas vindt me niet meer zo lief nu ik ongeveer één keer per week me verslaap :'(
Welke snooze bug? zelf gebruik ik ook iedere dag de wekker alleen ben die bug nog niet tegengekomen.
Worden de gegevens op je gsm verwijderd tijdens de update? of verdwijnen alleen je smsjes maar je contactlijst behoud je? wie kan mij meer vertellen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Hou er maar rekening mee dat alles op het toestel zélf gewist wordt! (in eigenlijk zo goed als alle gevallen) Een backup maken kan dus geen kwaad... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
Homedisc schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:40:
[...]

Welke snooze bug? zelf gebruik ik ook iedere dag de wekker alleen ben die bug nog niet tegengekomen.
Worden de gegevens op je gsm verwijderd tijdens de update? of verdwijnen alleen je smsjes maar je contactlijst behoud je? wie kan mij meer vertellen.
ik kan soms wel snoozen maar soms is er geen snoozeknop.

Gevolg is dat ik dan in mijn slaap de wekker uit druk en me dus verslaap....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
ik heb nu een nokia 6600

is deze 7610 het waard om over te stappen?
ik hou wel van die megapixel camera en het toetsenbord vind ik ook wel tof (doet me herinneren aan mijn goeie oude tijden met de 3650 die ik nu nog mis 8)7 )

enige commentaar van mensen die zijn overgestapt? is dit de moeite of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-08 00:07
Ik heb sinds gisteren ook een nieuwe nokia 7610 met de nieuwste software versie zie ik.
  • V 4.0437.4
  • 15-9-04
  • RH-51
Zat er al in dus niets geen upgrade gedaan. :9

Ik ben zeer te spreken over mijn foon. Ik heb er gelijk een Transcend 512MB RS-MMC Reduces size + adapter ingestopt. Gekocht bij www.interngeheugen.com inclusief verzenden 58 euro's
Wil natuurlijk wel effe wat foto's kunnen maken 8)
En Tom Tom gaam gebruiken

Ben zeer benieuwt naar samenwerking tussen mij en mijn telefoon. :) Voorlopig gaat alles nog heel soepel. Het zenden van bestanden naar de mobiel met de bijgeleverde data kabel gaat wel traag.

Volgende aankoop is een Bluetooth GPS module. TomTom mobile heb ik nog ergens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nokia 7610 die ik halverwege augustus heb gekocht is niet vooruit te branden. Zeker niet in vergelijking met mijn 7650, die voor mij als een raket door het menu sjeest. Het duurt minimaal een minuut voordat de 7610 een foto kan openen die ik heb gemaakt. Ik heb laatst mijn hele kaart leeggehaald, maar hij blijft allemachtig traag. Hij is al zo traag sinds dag 1 dat ik hem kocht. Ook loopt de telefoon iedere dag wel een keer vast.

Hierdoor ben ik niet meer te spreken over mijn 7610... Wat erg jammer is, want op zich heeft de phone leuke specificaties. Bij de Orange shop konden ze niks voor mij doen. Moet ik nu naar de Nokia shop gaan om de Firmware te laten updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou ik inderdaad maar even doen want wat jij hebt is echt niet normaal. ik had een firmware van een half jaar oud ongeveer en daar ging het al veel sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
dan heb je denk ik een defect toestel gangster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:58:
Mijn nokia 7610 die ik halverwege augustus heb gekocht is niet vooruit te branden. Zeker niet in vergelijking met mijn 7650, die voor mij als een raket door het menu sjeest. Het duurt minimaal een minuut voordat de 7610 een foto kan openen die ik heb gemaakt. Ik heb laatst mijn hele kaart leeggehaald, maar hij blijft allemachtig traag. Hij is al zo traag sinds dag 1 dat ik hem kocht. Ook loopt de telefoon iedere dag wel een keer vast.

Hierdoor ben ik niet meer te spreken over mijn 7610... Wat erg jammer is, want op zich heeft de phone leuke specificaties. Bij de Orange shop konden ze niks voor mij doen. Moet ik nu naar de Nokia shop gaan om de Firmware te laten updaten?
Voor alle zekerheid: sluit je de gebruikte applicaties na gebruik af? Een rij actieve programma's is ook niet echt lekker voor de snelheid. Maar gezien je ervaring (7650) lijkt het een 'gevalletje firmware' :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-08 00:07
Ik ben alweer het weekend door met mijn foon maar ben ik nau helemaal eppo :? of zit er geen radio functie op mijn mobiel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiZtraL schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:21:
Ik ben alweer het weekend door met mijn foon maar ben ik nau helemaal eppo :? of zit er geen radio functie op mijn mobiel |:(
Nee, geen radio. Er staat ook nergens dat die er wel op zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damastx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

damastx

bumminc.

Ik heb met SeleQ file manager ff mn hele telefoon (7610) doorgelopen, elk mapje etc. Toen kwam ik in z:\System\sounds\digital\ de volgende bestanden tegen:

CamcorderCapture.wav
No_Sound.wav
startup.mid

dat is dus het geluidje van de cam als je een foto maakt en het start up deuntje. :+
Iemand al geprobeerd om ipv die bestanden een geluidloos bestandje neer te zetten met zelfde filename zodat je het Capture geluidje en het Startup jingeltje niet meer hoort?
:o

moet toch de oplossing zijn lijkt me?

(of zeg ik nou iets wat allang bekend was? :X)

[ Voor 5% gewijzigd door damastx op 06-12-2004 19:52 ]

As finishing touch, god created the dutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
ik denk zelfs niet da je iets kan veranderen in die Z (rom) drive,

is het geluidsje van de camera zo irritant?

dan gebruiken wa toch een andere camera applicatie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Of zet je profiel op stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ergodyne1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik probeer de nieuwe 7610 van mijn vriendin even aan te sluiten op mijn pc maar dat lukt voor geen meter... Heb de driver geinstalleerd en de Nokia PC-suite, daarna de pc opnieuw opgestart... zodra ik de usb kabel in de telefoon stop gaat de pc op zoek naar installatie bestanden, hij installeert dan USB-OBEX en Phone Parent, het leuke is nu dat ie steeds blijft controleren en herhalen op deze installatieprogs. Uiteindelijk laat ik hem dan stoppen en dan zegt ie dat het apparaat het niet doet :( (ik draai XP met sp2)

(had ze dan toch beter een Sony-Ericsson kunnen kopen :P)

Hulp!

Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 10:05
Probeer is een nieuwere versie van de site van nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"DO NOT INSTALL THIS PROGRAM 7610.extended.Theme.Manager.zip"

Smartphones suffer Skulls attack

Owners of some Nokia smartphones are being warned to watch out for
malicious wallpaper.

The malicious program hijacks the main page of the 7610

Those downloading the software could find all the icons on their 7610
phone swapped for images of skulls.

When installed the malicious program also locks many of the 7610's
functions making it hard to use and harder to repair.

The program is only the latest in a series of viruses produced to
attack mobile phones.

Broken handset

The file, nicknamed Skulls, is thought to have surfaced on shareware
sites where people can pick up free add-ons, such as wallpaper, games
and ringtones, for their phones

Symbian said that it was not sure if the damage Skulls does was
intentional or simply a result of bad programming.

Soon after being discovered the file is thought to have been removed
from the sites that were unwittingly harbouring it.

The program is masquerading as software that creates new background
images and themes for the main screen of the 7610 phone.

Infected phones can only make and take calls

The Skulls program is labelled as a file called:
7610.extended.theme.manager.zip.

Once installed the program replaces all the icons on the main page
with skulls and replaces all the working applications, such as
contacts, calendar, notebook etc with non-working versions so the
phone becomes almost useless.

The only thing the phone can do is make and take calls.

A statement by Symbian played down the significance of the malicious
program and said few people would fall victim to it as users have to
go through several steps to install it, one of which includes
ignoring a security warning.

Symbian said that the spread of the Skulls program was likely to be
limited as the program cannot travel from one phone to another by
itself.

Despite this Finnish anti-virus lab F-Secure said it had sporadic
reports of 7610 owners being caught out by it.

The firm has produced guidance for users caught out to help them
remove the program and get their phone working again.

The Skulls program is thought to have been written by a malicious
hacker using the alias Tee-222.

Symbian phones produced by Sony Ericsson, Motorola, BenQ, Arima and
Fujitsu are unaffected by the Skulls program.

Source - BBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
voor diegene die een geregistreerde versie van Netfront 3.1 hebben, tot 31.12.04 kun je gratis een registratiesleutel voor de nieuwe versie 3.2 krijgen als je een email met imei nr. en een aankoopbewijs stuurt naar nf3support@access-sys-eu.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:37
Was bij het nokiacenter (Arnhem) en wilde mn software updaten.

Nu zeiden ze dat ze dat ff niet deden omdat ze al 3 toestellen kapot hadden geflashed???? Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben, met de instalatie van de usb software voor de bijgeleverde kabel?

Hij vraag om Service pack 1, deze heb ik niet geinstalleerd.

Ik had van de nokia site al een andere software gedownload, maar dit is niet de goeie.
Dus ik moet wel de usb software van de cd instaleren. Maar Hij blijft om SP1 vragen.

Nu kan ik nog niks met de nokia suit doen.

Iemand ideeen hoe dit om zeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lievn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:28:
Hij vraag om Service pack 1, deze heb ik niet geinstalleerd.
Waarom installeer je gewoon Service Pack 1 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Van het weekend had ik iets aparts.
2 Bluetooth devices op m'n nokia 7610 die ik tegelijkertijd kon gebruiken!
:?
Ik zat in de auto en gebruikte m'n GPSrikaline 6030 module voor tom tom. Tijdens het rijden wilde ik gaan bellen en had ik mijn Realtek g2 aangezet. Deze wilde pairen met de telefoon en heb op ja gedrukt. toen kon ik navigeren en bellen!
De GPS module heb ik geautoriseerd staan en de g2 krijgt alleen verbinding als ik hem toewijs.
Voor de rest heb ik het nog niet geprobeerd maar blijkbaar kan je toch met 2 BT devices tegelijkertijd werken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 14-12-2004 08:45 ]

39

• leuf
  • Niet online
Nou, ik lijk er weer een probleem bij te hebben.

Naast het snoozen wat zo nu en dan ineens niet meer kan heb ik het volgende.

De trilfunctie kapt er te pas en te onpas mee. Oplossing, ga naar het profiel, zet trillen uit en weer aan en hij trilt gewoon weer.

Komt iemand dit bekend voor?

Binnenkort toch maar die nieuwe firmware halen. Kunnen ze bij de nokiastore me toestel backuppen of moet je dat zelf doen? (ik=lui)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Laatst online: 12-09 18:48
dit probleem heeft een maat van me met een nokia 6600 ook al eens gehad. Hij had 'm opgestuurd naar Nokia; nieuwe firmware erop; probleem opgelost! Back-up moet je zelf doen denk ik. De service van de meeste winkels is niet meer zó goed tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwstoop schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:13:
Was bij het nokiacenter (Arnhem) en wilde mn software updaten.

Nu zeiden ze dat ze dat ff niet deden omdat ze al 3 toestellen kapot hadden geflashed???? Weet iemand hier meer van?
verder geen idee maar ik zou graag willen weten waar die nokia store zit. dan kan ik daar ook even een keer langs gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
De Nokia Servicepoints kun je op onderstaande site vinden:

http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html?cn=nl

De vraag is alleen wat goede servicepoints zijn. Bij sommigen schijnt het namelijk geen probleem te zijn binnen een half uur de update te laten doen, terwijl anderen bijna standaard de telefoon naar Nokia zelf opsturen. Wat informatie hierover zou dus fijn zijn van mensen die hier ervaringen mee hebben. Maar anders zou je hierover even naar de zaak kunnen bellen. Want ben zelf een keer mijn telefoon 3 weken kwijt geweest voor een firmware update. Nu was dit wel mijn 2e telefoon, anders had ik deze niet kunnen missen, maar fijn is anders. Daarnaast moet je het wel binnen het jaar van de garantieperiode laten doen, anders ben je een euro of 40 a 50 kwijt.

Daarnaast heb ik als reactie op leuf zelf helaas ook ervaring met de nodige bugs in de oude firmware. Wordt dan ook eens tijd voor een update. De volgende bugs heb ik al last van gehad:

- Wekker geeft niet de mogelijkheid om te snoozen
- Telefoon trilt bij een sms soms 3x, dan weer 1x
- Telefoon reset zich soms
- Bij het verwijderen van statusrapporten komen oude rapporten soms ineens weer tevoorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Toch vreemd al die bugs die jullie vinden, heb er nog nooit last van gehad en ben er nog nooit een tegengekomen. Misschien een goed id om de telefoon eens helemaal te resetten met die # code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit mobiletje in combinatie met transcend 512 mmc rs en met tom tom mobile 3 erop en werkt als een tierelier. ik had eeerst een 6600 maar nu ben ik overgestapt naar de 7610. veel sneller als de 6600 en een betere cameratje. en de toetsenbord is gwn gaaf :)

heb de laatste firmware erop en geen enkel probs :D , lekker mobieltje dus :)

maar de nieuwe ervan de 6670 vind ik 3keer niks
lelijk gemaakt groter en zwaarder :(

7610 the best phone nu voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Ik heb deze telefoon nu sinds 2 dagen, en heb hem al erg goed door, alleen ik heb in feite nog één vraag:

Hoe maak je zelf themes?

[ Voor 10% gewijzigd door NiteSpeed op 19-12-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

NiteSpeed schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:25:
Ik heb deze telefoon nu sinds 2 dagen, en heb hem al erg goed door, alleen ik heb in feite nog één vraag:

Hoe maak je zelf themes?
Achtergrondjes instellen en kleuren veranderen kan in de 7610 zelf.

Wil je icoontjes gaan veranderen en dergelijke, dan moet je apparte Theme Editor/Builder hebben: Series 60 Theme Studio (for Symbian OS) v1.2

Die is gratis te downloaden op http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-301,00.html

edit:
Oh ja, registratie vereist, maar dat is ook gratis.

[ Voor 6% gewijzigd door JumpStart op 19-12-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
JumpStart schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:44:
Wil je icoontjes gaan veranderen en dergelijke, dan moet je apparte Theme Editor/Builder hebben: Series 60 Theme Studio (for Symbian OS) v1.2

Die is gratis te downloaden op http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-301,00.html

edit:
Oh ja, registratie vereist, maar dat is ook gratis.
Perfect, dank je.

Ik heb nu trouwens ook problemen met MMS ontvangen/versturen:

Ik heb Orange Free, mms is geactiveerd bij de klantenservice alleen zijn de instellingen niet goed. Ik heb veel geknutseld met de settings, ook zoals bij orange staat aangegeven, alleen het werkt nog steeds niet.

De 7610 staat ook niet vermeld bij toestellen die automatisch ingesteld kunnen worden.
Is er hier iemand die Orange heeft, en MMS op zijn 7610 werkend heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Gewoon de instellingen van de 6600 nemen. Als hij bij het opslaan om een code vraagt, gewoon een null intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiteSpeed schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:16:
Ik heb Orange Free, mms is geactiveerd bij de klantenservice alleen zijn de instellingen niet goed. Ik heb veel geknutseld met de settings, ook zoals bij orange staat aangegeven, alleen het werkt nog steeds niet.

De 7610 staat ook niet vermeld bij toestellen die automatisch ingesteld kunnen worden.
Is er hier iemand die Orange heeft, en MMS op zijn 7610 werkend heeft gekregen?
MMS i.c.m. Orange werkt prima hier. Inderdaad de instellingen van de 6600 laten toesturen vanaf Mijn Orange. Deze opslaan (pincode is 0) en bij de opties in het menu Berichten even nakijken of alles goed staat. Dan moet het werken als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
De instellingen zijn ondertussen binnen, thanks.
Bij aanvraag van mijn abbonoment had ik mms aangevraagd, maar na een belletje met de klantenservice bleek dat hij nog uit stond. Helaas staat de rekening niet op mijn naam, dus ik mocht het niet laten activeren :').

Ik zie wel binnen een paar minuten of het werkt.

/edit

Het werkt :)

[ Voor 5% gewijzigd door NiteSpeed op 19-12-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@ATB, heb je een idee waarneer het met de 7610 mogelijk is om via Orange world mobiel te bankieren (Rabobank).
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.