Ik krijg opeens zin om een tweakers.net skin te maken voor mijn foontje.
I'm such a nerd. Eens kijken of het gaat lukken
.
I'm such a nerd. Eens kijken of het gaat lukken
Verwijderd
Geen idee, helaas. Waarschijnlijk zal de 7610 nooit officieel als Orange World toestel goedgekeurd worden aangezien het toestel volgens Orange HQ niet tot de "International Handset Catalogue" behoord, en dat is een criterium om Orange World er officieel op te krijgen.Maite schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:57:
@ATB, heb je een idee waarneer het met de 7610 mogelijk is om via Orange world mobiel te bankieren (Rabobank).
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Maite op 29-12-2004 23:09 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door NiteSpeed op 02-01-2005 03:06 . Reden: WIP ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
[ Voor 12% gewijzigd door Dalma op 03-01-2005 09:50 ]
Verwijderd
paar antwoorden:Dalma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 09:24:
Hoi iedereen,
ik wil binnenkort een nieuwe tel. halen en zat te denken aan een symbian tel. en de meeste die in het oog springt is toch de 7610.
heb een klein aantal vraagjes, alvast ontzettend bedankt:
- wat is de max. grootte van de rs-mmc die erin mag. kan ik er bijv. een 512mb kaartje instoppen?
- bij zo'n tel. gaat het mij vooral om webpagina's laden (niet al te extreem hoor, maar meer om m'n aandelen in de gaten te houden wanneer ik op vakantie ben, hoef ik niet elke keer een internet cafe op te zoeken) en email ophalen. Kan iemand z'n ervaring erop loslaten?
- voor de rest, gebruiksgemak?
- eventueel ander toestel wat in de buurt komt en vergelijkbaar is met deze nokia?
- kwaliteit van het kleurenscherm?
en voor de rest, is het een kraaktoestel, aangezien het gebruik maakt van covertjes?
edit: trouwens nog een kort vraagje, als ik 'm bijvoorbeeld hier in nl koop, bijvoorbeeld bij belcompany kan ik dan ook kiezen voor een compleet engels menu..dus OS helemaal in het engels?
Ik heb Engels en NederlandsDalma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:47:
hoi dank je voor je reactie.
hoe zit het trouwens met de taal van het operating system.
kan je nog kiezen tussen engels of nederlands, of is het alleen nederlands
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 23:54 . Reden: Hier stond iets heeeeel doms :P.... sorry guys... ]
[ Voor 13% gewijzigd door Le0032 op 07-01-2005 10:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kheb inmiddels al de 7610 besteldVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:22:
Ik heb momenteel de keus tussen de 7610 en de 6670, ik weet echter niet welke ik moet nemen. De 6670 is 'nieuwer' maar identiek qua software (misschien dan niet met bijgeleverde software maar qua OS) aan de 7610. De 7610 spreekt mij ook wel aan maar hier bij de tFORt en Dixonds hebben ze geen demomodel dus kan ik ook die knopjes niet voelen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 22:48 ]
De nieuwste firmware is op dit moment: 4.0437.4Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:32:
hmm ok dat wordt dus een firmware update.
don't worry, be happy...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
aan de hand van het imei-nummer kunnen ze alles achterhalen. Ik ga altijd naar Gami en Arnhem en heb nog nooit iets nodig gehad, behalve de foon. let wel op dat er alles af gaat, dus maak een backup voorafVerwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:53:
4. Foto's toevoegen aan een contact is mogelijk. Met de Add Thumbnail optie!
Kan iemand mij vertellen waar ik deze optie kan vinden?
Ik ga deze week even naar het Nokia Service point Center in R'dam om nieuwe firmware op mijn 7610 te laten zetten. Welke papieren en gegevens moet ik hiervoor bij hebben?
[ Voor 23% gewijzigd door NiteSpeed op 24-01-2005 14:07 ]
Ik heb die hele optie nietVerwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:11:
Klik op je contact-->bewerken--Thumbnail toevoegen.
Je moet een contact openen om te gaan bewerken, en dan kan je onder opties "thumbnail toevoegen" kiezen.mhulsegge schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 06:45:
[...]
Ik heb die hele optie niet
Of ik ben weer eens enorm scheel aan het kijken
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Jazeker!Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:11:
heeft iemand al last gehad van haperen van zijn toetsen
Zou het liever niet hoeven toe te geven, maar heb hier ook last van ...Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:11:
heeft iemand al last gehad van haperen van zijn toetsen
Ben dus niet de enige met dit probleem. Daarom hoop ik dan ook dat iemand wel wat goede zaken aan kan wijzen. Want maakt me verder niet echt uit waar het is, heb toch OV, dus kan ik op die plek mooi verder een middagje doorbrengen terwijl mijn telefoon wordt gemaaktVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:26:
Wat ik vervelender vind is dat de Nokia Store in R'dam al drie keer mijn verzoek voor het upgraden naar nieuwe firmware heeft afgewezen omdat er geen genoeg personeel aanwezig isEen keertje vind ik niet erg. Maar als ze je dan twee keer laten terug komen en weer weg sturen dan heb je toch zoiets van 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10....
Verwijderd
Kan dus niet bij normale filialen van beclompany die in Duiven is een "maxcenter" (BC en Halfords inéén) meende ik...Maite schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:52:
Ik heb mijn firmware update bij de Belcompany in Duiven gedaan. Heeft +/- 15 minuten geduurd.
[ Voor 20% gewijzigd door Maite op 02-02-2005 19:40 ]
Dat klinkt erg bemoedigendMaite schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:52:
Ik heb mijn firmware update bij de Belcompany in Duiven gedaan. Heeft +/- 15 minuten geduurd.
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
beetje oude quote maar toch.jwstoop schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:13:
Was bij het nokiacenter (Arnhem) en wilde mn software updaten.
Nu zeiden ze dat ze dat ff niet deden omdat ze al 3 toestellen kapot hadden geflashed???? Weet iemand hier meer van?
Verwijderd
Ik heb dit ook, echter bij mij gaat het onderhand om de hele rechter rij knoppen, de 3, 6 en 9 moeten heel hard ingedrukt worden willen ze het doen. Nogal irritant.Gregoor schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:32:
[...]
Zou het liever niet hoeven toe te geven, maar heb hier ook last van ...
Sins een week of twee doet mijn 3 toets het amper meer. Als ik een d,e of f wil sms'en moet ik die toets echt speciaal extra hard indrukken en dan wachten tot ik een letter op mijn scherm zie verschijnen. Maakt het sms'en erg irritant aangezien de andere toetsen nog wel goed werken, en je dus gewend bent snel te blijven sms'en. En als dan de 3 het niet doet mis je soms die letter.
Verwijderd
Als je goed kan krikken wel, maar lijkt me erg lastig om in het menu te komen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:49:
past de cover van de 7610 ook op die van de 6670??
Verwijderd
Verwijderd
gewoon terug naar de winkel on mijn geval was het gewoon garantie , had gsm na 1 week weer terugleuf schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:53:
[...]
Ik heb dit ook, echter bij mij gaat het onderhand om de hele rechter rij knoppen, de 3, 6 en 9 moeten heel hard ingedrukt worden willen ze het doen. Nogal irritant.
De bug van het niet kunnen snoozen kan ik nog mee leven maar die knopjes wordt ik een beetje moe van onderhand.
Iemand een idee wat er aan te doen? Vraag me af of het garantie is aangezien de knoppen het wel gewoon doen maar een stuk minder licht dan de rest van de knoppen.
Hier heb je nog een stapel themes, backgrounds, operator logos etc.Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:48:
Dag lui,
Weet iemand toevallig nog een goeie site waar je gratis Thema's kunt downloaden?
Ik ben mijn thema kwijt geraakt toen mijn 64MB kaartje naar de klote ging, En kreeg geen nieuwe want er zat maar 3 maanden garantie op
Heb inmiddels 512 MB besteld, met 120 maanden garantie,maar wil dus weer even een vette theme dr in hebben.
Groeten DoMAINiC
Verwijderd
Verwijderd
Vreems zeg... ik heb nog eens goed gekeken en gezocht maar kan alleen Engels kiezenMaite schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:55:
ik kan gewoon Nederlands instellen als taal
Verwijderd
Houd de menu toets een seconde ofzo ingedrukt, en je krijgt een lijst te zien met alle openstaande applicaties... De genen die je op dat moment niet nodig hebt via die manier afsluiten.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:00:
Ik heb ook sinds kort een Nokia 7610, heel leuk ding en hij bevalt erg goed!
Nu heb ik alleen een probleem waarover ik niets op internet en in de handleiding kan vinden![]()
Soms als ik een foto wil maken (voornamelijk wanneer ik de zoom gebruik) geeft ie de volgende melding: 'Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer 't opnieuw'
erg vervelend dus wanneer je ff snel een foto wil maken!maar het gekke is dat ie het niet altijd doet.
Ik heb momenteel 2 andere thema's op m'n telefoon van Mangothemes en ik heb een keylock proggie geinstalleerd.
Iemand dit probleem vaker gezien, of heeft iemand er een oplossing voor?
Dat klinkt wel positief. Heb er inmiddels namelijk last van bij zowel mijn 3 als soms bij mijn * toets. En vooral die laatste kan nogal eens irritant zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:56:
[...]
gewoon terug naar de winkel on mijn geval was het gewoon garantie , had gsm na 1 week weer terug
Verwijderd
Verwacht er absoluut niet te veel van, het scherm is te klein om SNES op te kunnen spelen, en de framerate is enooooorm bagger.jannes_beterams schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:42:
Ik heb hem net besteld krijs er zo steeds meer zin in
SNESen op de mobiele telefoon hahaha.
Ben benieuwd
[ Voor 7% gewijzigd door NiteSpeed op 12-03-2005 03:37 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 23:11 ]
Verwijderd
misscien heb je hier wat aanVerwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:32:
Heb hem nu ook, en wilde net even de usb kabel installeren;
maar werkt die wel op win98? heb ergens mee gekregen dat alleen 2000/xp er mee kan omgaan.. dat zou wel vervelend zijn(xp machines zijn hier thuis onvindbaar). Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
[edit] gaat dus over dku-2 kabel.
Verwijderd
Verwijderd
zou het ook niet lukken met nokia pc suite 5.8, je zou het kunnen proberen tochVerwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:23:
hmz, ja oxygen werkt weer niet met datakabelgaat weer lekker niet lukken dus vandaag.
dan snel óf een xp machine regelen óf een bluetooth dongeltje.. zal wel laatste worden
98 is nu blijkbaar toch echt afgelopen , mijn trouwe nummer !
[ Voor 15% gewijzigd door roeni1 op 25-03-2005 21:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hier letterlijk 3 dagen naar gezochtMaite schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:54:
gewoon onder instellingen > Telefoon > Standby-modus
PSN: PIELE
Mijn ophangknopje deed t ook een tijdje wat minder, ik moest hem heel hard indrukken voordat hij reageerde. Nu is dat weer overleuf schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:07:
heb ik ook last van zo nu en dan. Zet em eens helemaal uit en weer aan, meestal helpt dat bij mij.
Vervelender is het bij mij dat de 9 en de 0 het nu echt zo goed als niet meer doen. Uitblazen met een luchtspuitbus helpt ook niet,.
Verwijderd
39
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq