Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Ik krijg opeens zin om een tweakers.net skin te maken voor mijn foontje.
I'm such a nerd. Eens kijken of het gaat lukken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:57:
@ATB, heb je een idee waarneer het met de 7610 mogelijk is om via Orange world mobiel te bankieren (Rabobank).
Geen idee, helaas. Waarschijnlijk zal de 7610 nooit officieel als Orange World toestel goedgekeurd worden aangezien het toestel volgens Orange HQ niet tot de "International Handset Catalogue" behoord, en dat is een criterium om Orange World er officieel op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er alweer meer ervaringen met de nieuwe software versies?

Ik kom deze week nog langs de Nokia store en zou graag willen weten hoe het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
heb net vanmorgen de nieuwe firmware erop laten zetten. Kan nog niet veel zeggen maar de telefoon lijk sneller en zeker de mogelijkheid de navigatietoets te beleggen met snelkoppelingen naar applicaties is al de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
ik ben nieuw hier. Ik zou graag op mijn 7610 willen navigeren. Hier heb ik dus een gps-muis voor nodig en software. Nu heb ik al verschillende gps-muizen voorbij zien komen, maar welke functioneert nu eigenlijk? En wat is het verschil tussen bijvoorbeeld Tom Tom en Route 66. Ik ben op zoek naar een eenvoudige oplossing en als het kan betaalbaar!
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
op de 7610 werken zowel tomtom mobile als ook route 66. Ik zou zeggen lees deze 2 topics ff door:

TomTom Mobile BeNeLux
Route 66 Mobile Symbian S60

[ Voor 5% gewijzigd door Maite op 29-12-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke,
Die topics zijn erg lang maar heb wel het een en ander gelezen. Is het niet kort samen te vatten wat het verschil is tussen deze?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Ik zie net dat mijn onlangs gekochte 7610 vrij verouderde firmware heeft.

V 4.0421.4
22-05-04
RH-51

Ergens denk ik dat het flink nut gaat hebben om een upgrade te vragen bij het Nokia Center, maar wat zou een goede reden zijn om het te laten doen :P.

Problemen heb ik er niet echt mee, vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Zeg gewoon dat je de nieuwste versie van Lifeblog 1.5 (van de nokia site) wil installeren en dat je telefoon dan zegt dat je eerst de nieuwste firmware erop moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Dat is een hele goede, ik ga binnen enkele dagen maar eens langs met mijn foontje :).
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Ik ben nu bezig met de themebuilder voor series 60, en het begint me eindelijk te lukken. Het is een zwaar programma omdat het compleet op java draait, de hele GUI, maar hij doet zijn werk uiteindelijk best goed.

Ik zal dalijk of morgen wat WIP's posten.

Afbeeldingslocatie: http://img133.exs.cx/img133/4757/wip1themebuilder1mx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img133.exs.cx/img133/6734/wip2photoshop4vq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img136.exs.cx/img136/1686/wip3themebuilder0jk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img70.exs.cx/img70/5799/wip4themebuilder2os.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img70.exs.cx/img70/5450/wip5photoshop4td.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door NiteSpeed op 02-01-2005 03:06 . Reden: WIP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Ha, eerder dan verwacht kan ik al iets laten zien:

Afbeeldingslocatie: http://img91.exs.cx/img91/2660/tnetskin11vf.png

Afbeeldingslocatie: http://img91.exs.cx/img91/9495/tskin27rr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ziet er goed uit!

Alleen jammer dat ik persoonlijk de standaard beige kleuren template maar niets vind... Wat mij betreft had je je theme op de grijze kleurstelling moeten baseren.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Ik denk dat ik maar opnieuw ga beginnen met de skin, en nu gebaseerd op een bestaande template zodat ik zeker weet dat alle velden goed uitgelijnd zijn. Nu zie je bijvoorbeeld op die webcamshots dat het menu over de topimage heen valt ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
Hoi iedereen,

ik wil binnenkort een nieuwe tel. halen en zat te denken aan een symbian tel. en de meeste die in het oog springt is toch de 7610.

heb een klein aantal vraagjes, alvast ontzettend bedankt:

- wat is de max. grootte van de rs-mmc die erin mag. kan ik er bijv. een 512mb kaartje instoppen?
- bij zo'n tel. gaat het mij vooral om webpagina's laden (niet al te extreem hoor, maar meer om m'n aandelen in de gaten te houden wanneer ik op vakantie ben, hoef ik niet elke keer een internet cafe op te zoeken) en email ophalen. Kan iemand z'n ervaring erop loslaten?
- voor de rest, gebruiksgemak?
- eventueel ander toestel wat in de buurt komt en vergelijkbaar is met deze nokia?
- kwaliteit van het kleurenscherm?

en voor de rest, is het een kraaktoestel :p, aangezien het gebruik maakt van covertjes?

edit: trouwens nog een kort vraagje, als ik 'm bijvoorbeeld hier in nl koop, bijvoorbeeld bij belcompany kan ik dan ook kiezen voor een compleet engels menu..dus OS helemaal in het engels?

[ Voor 12% gewijzigd door Dalma op 03-01-2005 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 09:24:
Hoi iedereen,

ik wil binnenkort een nieuwe tel. halen en zat te denken aan een symbian tel. en de meeste die in het oog springt is toch de 7610.

heb een klein aantal vraagjes, alvast ontzettend bedankt:

- wat is de max. grootte van de rs-mmc die erin mag. kan ik er bijv. een 512mb kaartje instoppen?
- bij zo'n tel. gaat het mij vooral om webpagina's laden (niet al te extreem hoor, maar meer om m'n aandelen in de gaten te houden wanneer ik op vakantie ben, hoef ik niet elke keer een internet cafe op te zoeken) en email ophalen. Kan iemand z'n ervaring erop loslaten?
- voor de rest, gebruiksgemak?
- eventueel ander toestel wat in de buurt komt en vergelijkbaar is met deze nokia?
- kwaliteit van het kleurenscherm?

en voor de rest, is het een kraaktoestel :p, aangezien het gebruik maakt van covertjes?

edit: trouwens nog een kort vraagje, als ik 'm bijvoorbeeld hier in nl koop, bijvoorbeeld bij belcompany kan ik dan ook kiezen voor een compleet engels menu..dus OS helemaal in het engels?
paar antwoorden:

- 512 mb rs-mmc kan goed, heb ik zelf ook erin zitten.

- ik weet niet wat voor web pagina's je wilt laden maar dat is denk ik meer afhankelijk van het netwerk dan de telefoon (weet ik niet zeker hoor). openen van pagina's gaat bij mij redelijk. een pagina van ongeveer 200 kb doet ie in 2 min helemaal.

- ik vind de telefoon erg fijn in gebruik. als je al eerder een symbian os telefoon hebt gehad zul je het meeste meteen kunnen vinden, anders is het even proberen en binnen een paar dagen heb je het wel door. toetsen lijken erg raar te zitten maar daar was ik binnen een dag aan gewend.

- toestellen die in de buurt komen: Sendo X, nokia 6630, SE P910. heb zelf voor geen van deze toestellen gekozen omdat er altijd wel iets bij zat wat me niet aan stond. bijv. geen 1 mp camera of de prijs

- scherm is echt goed. lekkere resolutie en ook redelijk groot.

- toestel zit stevig in elkaar alleen klemt de voorkant van mijn telefoon niet helemaal ofzo. zit in ieder geval een beetje los maar daar erger ik me niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
hoi dank je voor je reactie.

hoe zit het trouwens met de taal van het operating system.

kan je nog kiezen tussen engels of nederlands, of is het alleen nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Dalma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:47:
hoi dank je voor je reactie.

hoe zit het trouwens met de taal van het operating system.

kan je nog kiezen tussen engels of nederlands, of is het alleen nederlands
Ik heb Engels en Nederlands :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
moet zeggen dat de nokia 3230 ook heel interessant is.

heeft eigenlijk alles wat de 7610 heeft, plus een 1,3 megapixel camera, fm radio, hot swappable mmc en niet zo'n vreemde keylayout

een hele interesante keuze moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:55
Ik ben zelf ook maar eens met een theme begonnen dit omdat alle theme's die ik kon vinden het net niet hadden voor mij en dan vooral qua duidelijkheid van het menu en de kleuren/achtergrond combi's. en voor een thema betalen zal ik al helemaal niet doen vandaar dat ik aan deze begonnen ben.

Afbeeldingslocatie: http://www.mirage.cistron.nl/preview.jpg

hij is nog beta dus nog niet helemaal af vooral de icons moeten eigenlijk allemaal gerestyled ik heb alleen wat struggelingen met het programma waardoor het niet helemaal wil maar dat komt hopelijk nog wel goed.

hij is hier neer te halen

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 23:54 . Reden: Hier stond iets heeeeel doms :P.... sorry guys... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik vind dat Nokia de laatst uitgekomen modellen wel lécht ijkt af te raffelen. Dit blijkt uit het feit dat de 6670, 6630 ( komt binnenkort weer een ge-update versie van op de markt :X ) en de 7610 allemaal erg op elkaar lijken, er zijn hier en daar slechts hele kleine verschillen te constateren ( UMTS, 1 tegen 1,3 Mpix, Mp3 stereo dat soort dingetjes ), allemaal van die kleine dingetjes waarvan ik zoiets heb van: Breng het gewoon lekker uit in één of 2 modellen, laat ons als consument maar kiezen en dat wij paar dagen later geen spekkoper zijn en denken: Had ik maar een paar dagen / weken gewacht.
Als je daarentegen gewoon kijkt naar SE die echt een vernieuwend toestellen heeft: De V800, de S700i de K700i, en tuurlijk doet elk telefoonmerk dat, een toestel uitbrengen dat niks toevoegt zoals bij de SE T610 gebeurde ( T630 ) en Samsung E330 - E600, X450 - X460 en de S500 - S300 maar bij Nokia ligt het er echt zo duimendik boven op, en véééééééél mensen willen Nokia gewoon écht niet meer, en dat is ook echt duidelijk te merken aan de verkoopcijfers en vaak ook de afkeurende reacties van klanten als ik het over Nokia heb ( zonder er zelf negatief erover te beginnnen ).
Dit is ook de reden dat ik helemaal geen Nokia meer koop, er is gewoon echt niks vernieuwend vind ik, qua ontwerp en qua specs niet.
Het enige toestel dat ik misschien enigszins zou willen hebben is gelijk ook de duurste en meest geavanceerde: de Nokia 9500, maar dat is omdat ik niet altijd mijn laptop bij me heb terwijl ik die wel vrij vaak nodig heb en de specs en design echt wel dik in orde zijn :9~ maar dat is echt alléén bij dit toestel. Misschien dat dit binnenkort mijn eerste Nokia weer wordt sinds tíjden... :)

offtopic:
edit: Ook wel weer beetje jammer van Nokia, ram dan gewoon een megapixel camera in de 9500, maar nee dat doen ze niet hoor, want dan verkopen alle andere megapixel toestellen niet meer :|

[ Voor 13% gewijzigd door Le0032 op 07-01-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel de keus tussen de 7610 en de 6670, ik weet echter niet welke ik moet nemen. De 6670 is 'nieuwer' maar identiek qua software (misschien dan niet met bijgeleverde software maar qua OS) aan de 7610. De 7610 spreekt mij ook wel aan maar hier bij de tFORt en Dixonds hebben ze geen demomodel dus kan ik ook die knopjes niet voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je lief aan de verkoper vraagt kan je toch vast wel even vasthouden? ik weet ook niet precies wat je wil voelen aan die knopjes maar ik zou niet teveel op de indeling letten. in het begin is dat namelijk wel een beetje irritant maar dat is na een paar uur spelen wel over. niet teveel waarde aan hechten dus als het irritant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:22:
Ik heb momenteel de keus tussen de 7610 en de 6670, ik weet echter niet welke ik moet nemen. De 6670 is 'nieuwer' maar identiek qua software (misschien dan niet met bijgeleverde software maar qua OS) aan de 7610. De 7610 spreekt mij ook wel aan maar hier bij de tFORt en Dixonds hebben ze geen demomodel dus kan ik ook die knopjes niet voelen.
Kheb inmiddels al de 7610 besteld :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik heb een probleem. elke keer als ik een berichtje krijg dan krijg ik er een gratis error bij. dat vind ik opzich niet zo erg (wel irritant) maar ik krijg dan ook geen geluidje te horen. de error die ik krijg is: Ncnlist error.

dingen die ik al geprobeerd heb:

- terug naar fabrieksinstellingen --> geen verandering
- harde format --> bij alle beltonen weer die error behalve bij 1 hele lelijke :(

firmware versie weet ik zo niet maar het is de op 1 na nieuwste. ik vind het wel raar dat ik die error nu opeens krijg want ik heb er eerst 2 maanden normaal mee kunnen doen. ik heb er verder niets aan veranderd en nu opeens die error :S

zelf zat ik al te denken aan een firmware update maar ik vraag me af of dat helpt.

iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Laatst online: 11-09 18:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ok dat wordt dus een firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier verkopen ze 512mb!

http://www.telecomtelecom.nl/?p=25&gid=22 :D

En het zijn deze kaartjes : http://www.phonepartners.com/images/ppw/ebay/128RSMMC.pdf

Edit: Oops was bedoeld voor 6630 forum, maar alsnog de link. |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:32:
hmm ok dat wordt dus een firmware update.
De nieuwste firmware is op dit moment: 4.0437.4

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie favo apps? Zelf gebruik ik Control Freak 2.1 (www.mtvoid.com) erg veel, veruit het beste programma. Daarnaast ook Dashfly Minutes voor het bijhouden van me bel/sms gprs-bundel.
Skeeter, Stunt Car Extreme en MGS spellen zijn ook erg vet! Voor videoopnames gebruik ik Philips Camcoder Pro. Voor videos kijken gebruik ik Smartmovie en voor mp3 Mp3player Viking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx holleboomer voor delinks :)
wel fijn!
Verder tja me favo apps?
eerst maar wat downloaden.
Laten we anders ff een lijst maken met wat Apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
mijn lijst:

AgileMessenger
Profimail
TomTom
Smartmovie
UltraMp3
Netfront 3.2
SMSFace
bemused
Quickoffice

@Holleboomer, die Dashfly Minutes lijkt me ook cool, die ga ik of ff testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
SmartMovie
Frozen Bubble (Geweldig freeware spel, gebaseerd op de gelijkname game voor Linux)

Voor de rest gebruik ik vrij weinig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4. Foto's toevoegen aan een contact is mogelijk. Met de Add Thumbnail optie!
Kan iemand mij vertellen waar ik deze optie kan vinden?

Ik ga deze week even naar het Nokia Service point Center in R'dam om nieuwe firmware op mijn 7610 te laten zetten. Welke papieren en gegevens moet ik hiervoor bij hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klik op je contact-->bewerken--Thumbnail toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:53:
4. Foto's toevoegen aan een contact is mogelijk. Met de Add Thumbnail optie!
Kan iemand mij vertellen waar ik deze optie kan vinden?

Ik ga deze week even naar het Nokia Service point Center in R'dam om nieuwe firmware op mijn 7610 te laten zetten. Welke papieren en gegevens moet ik hiervoor bij hebben?
aan de hand van het imei-nummer kunnen ze alles achterhalen. Ik ga altijd naar Gami en Arnhem en heb nog nooit iets nodig gehad, behalve de foon. let wel op dat er alles af gaat, dus maak een backup vooraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Wat was de code om heel je GSM hard te resetten naar de beginstaat? Dat doe ik liever zelf dan anderen, aangezien ik wéét dat er naar persoonlijke shit gekeken wordt in dit soort zaken. En is het ook nodig om je RS-MMC mee te leveren, ik denk het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
*#7370#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Goed, de backups worden nu gemaakt. Kijken of ze vanmiddag mijn telefoon willen upgraden.

/edit

Hmpf, morgen is de reparateur er pas :r.

[ Voor 23% gewijzigd door NiteSpeed op 24-01-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:11:
Klik op je contact-->bewerken--Thumbnail toevoegen.
Ik heb die hele optie niet :(
Of ik ben weer eens enorm scheel aan het kijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

mhulsegge schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 06:45:
[...]

Ik heb die hele optie niet :(
Of ik ben weer eens enorm scheel aan het kijken :?
Je moet een contact openen om te gaan bewerken, en dan kan je onder opties "thumbnail toevoegen" kiezen.

Wat veel netter werkt is om via de Nokia PC suite foto's toe te voegen. Als je namelijk een direct gemaakte foto toevoegd dan is die niet geroteerd, en dus prop je dan een 'landscape' (liggend) plaatje op een plek waar eigenlijk een 'portrait' (staand dus) foto hoort.

Of heeft iemand ondertussen een freeware Symbian60 progje gevonden dat plaatjes 90 graden links- of rechtsom kan roteren?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ PhotoRite SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al last gehad van haperen van zijn toetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:11:
Jazeker! :(

Af en toe blijven de onderste linker en/of rechter toets bij mij hangen of haperen ze. Dit is ongeveer een uur tot een dag en daarna heb ik het weer een hele tijd niet (paar weken).
Beetje vreemd maar ik kan er mee leven :O

Wat ik vervelender vind is dat de Nokia Store in R'dam al drie keer mijn verzoek voor het upgraden naar nieuwe firmware heeft afgewezen omdat er geen genoeg personeel aanwezig is |:( Een keertje vind ik niet erg. Maar als ze je dan twee keer laten terug komen en weer weg sturen dan heb je toch zoiets van 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:11:
Zou het liever niet hoeven toe te geven, maar heb hier ook last van ...

Sins een week of twee doet mijn 3 toets het amper meer. Als ik een d,e of f wil sms'en moet ik die toets echt speciaal extra hard indrukken en dan wachten tot ik een letter op mijn scherm zie verschijnen. Maakt het sms'en erg irritant aangezien de andere toetsen nog wel goed werken, en je dus gewend bent snel te blijven sms'en. En als dan de 3 het niet doet mis je soms die letter.

Weet nog niet wat ik er mee wil doen, maar wacht het nog even af. Maar komt vooral omdat ik toch al naar een servicepunt wilde gaan voor de firmware-update.

Echter wat betreft de firmware-update, ik heb dit eerder eens bij Bombeeck in Eindhoven gedaan. Daar duurt dit echter een week of drie als ze hem opsturen, en om het daar terplekke door de monteur te laten doen binnen een uurtje of 2 schijnt voor hun maar moeilijk te regelen te zijn. (Volgens mij vooral onwil omdat ze liever hebben dat hun monteur dingen doet waar ze meer aan verdienen). Daarnaast is het repareren binnen het eerste jaar wel gratis, maar wordt gemeld dat ik een aankoopfactuur nodig heb. Die heb ik volgens mij niet echt omdat het toestel via een verlenging verkregen is en ik dus niet echt weet of daarop ook de Nokia staat.

Wat ik daarom graag wil weten is naar welke servicepoints de mensen hier gaan en welke bedrijven wel/geen problemen hebben met binnen een middag updaten. En daarnaast het liefst ook dat ze zelf aan de hand van bijvoorbeeld de telefooncode al zelf kunnen zien dat mijn toestel nog geen jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:26:
Wat ik vervelender vind is dat de Nokia Store in R'dam al drie keer mijn verzoek voor het upgraden naar nieuwe firmware heeft afgewezen omdat er geen genoeg personeel aanwezig is |:( Een keertje vind ik niet erg. Maar als ze je dan twee keer laten terug komen en weer weg sturen dan heb je toch zoiets van 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.... O-)
Ben dus niet de enige met dit probleem. Daarom hoop ik dan ook dat iemand wel wat goede zaken aan kan wijzen. Want maakt me verder niet echt uit waar het is, heb toch OV, dus kan ik op die plek mooi verder een middagje doorbrengen terwijl mijn telefoon wordt gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Ik heb mijn firmware update bij de Belcompany in Duiven gedaan. Heeft +/- 15 minuten geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na haperen uitvallen en en dan weer wel doen is nu weer een andere toets uitgevallen en doet dus echt helemaal niks meer, heb gsm ter reparatie aangeboden en dus afwachten nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Maite schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:52:
Ik heb mijn firmware update bij de Belcompany in Duiven gedaan. Heeft +/- 15 minuten geduurd.
Kan dus niet bij normale filialen van beclompany die in Duiven is een "maxcenter" (BC en Halfords inéén) meende ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ja sorry, ik bedoelde maxcenter. Dit is ook de enigste NSP in Duiven volgens de Nokia site. Wist niet dat dit samen was met Halfords, heb alleen de reclame van Belcompany gezien

[ Voor 20% gewijzigd door Maite op 02-02-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
Maite schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:52:
Dat klinkt erg bemoedigend :) Alleen jammer dat Duiven zo te zien met de trein niet heel makkelijk te bereiken is. Maar wie weet als ik een keer een middagje vrij heb, want wordt er nu toch wel een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cockery
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-01-2023
Heeft iemand goede ervaringen met een BT-headset?

Ik had laatst er eentje gekocht bij de blokker (NAE-003) die volgens hun universeel was. Hij functoneerde prima op een essentieel punt na: ik kon een gesprek niet via de headset ophangen en moest dan toch steeds weer mijn GSM pakken en dat is nu juist niet de bedoeling in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Kleine update:

Vampent heeft een nieuw product uitgebracht, vSun

vSun is een SNES emulator voor Series60 mobieltjes.
De demo is te downloaden op http://www.vampent.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Heb een vraagje over de 7610. Dit mobieltje, is het mogelijk om deze te synchroniseren met je Outlook of niet?? Dit zou vooral handig zijn doordat mijn contacten allemaal in mijn Outlook 2003 bevinden!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat met zonder problemen over mijn blauwtand verbinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
bij mij werkt het ook perfect via BT of via de DKU-2 kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwstoop schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:13:
Was bij het nokiacenter (Arnhem) en wilde mn software updaten.

Nu zeiden ze dat ze dat ff niet deden omdat ze al 3 toestellen kapot hadden geflashed???? Weet iemand hier meer van?
beetje oude quote maar toch.

weet jij toevallig wat er kapot aan geflashed is? ik had namelijk ongeveer 1-2 weken nadat ik em had laten updaten een trillend scherm toen ik een sms'je kreeg. daarna geen last meer van gehad. maar gisteren begon dat ding weer te trillen en van die witte 'flitsen' in het scherm te laten zien, een uurtje later ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn 7610 dood is. ik krijg alleen nog maar witte schermen :(. woensdag maar even praten met de vrienden van de belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag lui,

Weet iemand toevallig nog een goeie site waar je gratis Thema's kunt downloaden?

Ik ben mijn thema kwijt geraakt toen mijn 64MB kaartje naar de klote ging, En kreeg geen nieuwe want er zat maar 3 maanden garantie op :S

Heb inmiddels 512 MB besteld, met 120 maanden garantie, :) maar wil dus weer even een vette theme dr in hebben.

Groeten DoMAINiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
Hier heb je in ieder geval al veel achtergronden: http://www.jhonny.org/wap/

En hier hebben ze ook veel thema's: http://www.zedge.no/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gregoor schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:32:
[...]

Zou het liever niet hoeven toe te geven, maar heb hier ook last van ...

Sins een week of twee doet mijn 3 toets het amper meer. Als ik een d,e of f wil sms'en moet ik die toets echt speciaal extra hard indrukken en dan wachten tot ik een letter op mijn scherm zie verschijnen. Maakt het sms'en erg irritant aangezien de andere toetsen nog wel goed werken, en je dus gewend bent snel te blijven sms'en. En als dan de 3 het niet doet mis je soms die letter.
Ik heb dit ook, echter bij mij gaat het onderhand om de hele rechter rij knoppen, de 3, 6 en 9 moeten heel hard ingedrukt worden willen ze het doen. Nogal irritant.
De bug van het niet kunnen snoozen kan ik nog mee leven maar die knopjes wordt ik een beetje moe van onderhand.
Iemand een idee wat er aan te doen? Vraag me af of het garantie is aangezien de knoppen het wel gewoon doen maar een stuk minder licht dan de rest van de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

past de cover van de 7610 ook op die van de 6670??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:49:
past de cover van de 7610 ook op die van de 6670??
Als je goed kan krikken wel, maar lijkt me erg lastig om in het menu te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de Nokia Camera Flash PD-2 mogen ontvangen via www.sotel.de

Totaal 42,80 inclusief verzendkosten; stuk goedkoper dan in nederland. Zal vanavond wat pics posten die er mee gemaakt zijn, is nu nog te licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuf schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:53:
[...]

Ik heb dit ook, echter bij mij gaat het onderhand om de hele rechter rij knoppen, de 3, 6 en 9 moeten heel hard ingedrukt worden willen ze het doen. Nogal irritant.
De bug van het niet kunnen snoozen kan ik nog mee leven maar die knopjes wordt ik een beetje moe van onderhand.
Iemand een idee wat er aan te doen? Vraag me af of het garantie is aangezien de knoppen het wel gewoon doen maar een stuk minder licht dan de rest van de knoppen.
gewoon terug naar de winkel on mijn geval was het gewoon garantie , had gsm na 1 week weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:48:
Dag lui,

Weet iemand toevallig nog een goeie site waar je gratis Thema's kunt downloaden?

Ik ben mijn thema kwijt geraakt toen mijn 64MB kaartje naar de klote ging, En kreeg geen nieuwe want er zat maar 3 maanden garantie op :S

Heb inmiddels 512 MB besteld, met 120 maanden garantie, :) maar wil dus weer even een vette theme dr in hebben.

Groeten DoMAINiC
Hier heb je nog een stapel themes, backgrounds, operator logos etc. :)

http://symbianthemes.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jajaja hier is er iemand helemaal happy! :D

Vandaag had Nokiastore R'dam eindelijk tijd om mijn 7610 te voorzien van nieuwe firmware _/-\o_
Ik heb nu versie V 4.0437.4 (15-09-04 RH-51).
Toen ik hem aanzette en de toegangscode had ingetikt viel hij weer direct uit 8)7 Gelukkig deed hij het daarna maar is hij intussen één keer blijven hangen en starte hij vanzelf opnieuw op. Nu ik hem heb opgeladen doet ie het perfect en is ie merkbaar wat sneller :7

De verkoper gaf trouwens aan dat het probleem met de toetsen die soms niet goed reageren bekend is bij dit model.

Ik ga snel een nieuwe installatie van progjes erop gooien :9~

Is het trouwens zo dat deze firmwareversie alleen Engelstalig is :? Bij mij kan ik in ieder geval geen Nederlandse taalondersteuning kiezen. Ik heb wel het idee dat de T9 tekstinvoer wel Nederlands ondersteunt. Hoe zit dat bij jullie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ik kan gewoon Nederlands instellen als taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:55:
ik kan gewoon Nederlands instellen als taal
Vreems zeg... ik heb nog eens goed gekeken en gezocht maar kan alleen Engels kiezen ;(
Opzich niet zo'n heel groot probleem want dat is goed voor men taalontwikkeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij de Orange World instellingen voor de 7610 bezorgen :?
Ik kan ze op de website niet vinden en krijg ze niet toegestuurd als ik op Stel in! klik bij de Nokia 6600 op de Orange site.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
een quote van een eerdere post van jou:

Ik heb van een medewerker van Orange de instellingen van Orange World en Orange MMS gehad voor de Nokia 7610 (gewoon even 1200 bellen ;))

Orange mail (Orange internet):
mailbox naam: orange mail
nieuw toegangspunt: standaardinst. Gebruiken
naam verbinding: orange internet
drager gegevens: gprs
naam toegangspunt: internet
gebruikersnaam: geen
vraag om wachtw: nee
wachtwoord: leeg
verificatie: normaal
homepage: geen
mijn emailadres: alias@orange.nl
server uitg. mail: smtp.orange.nl
bericht zenden: meteen
kopie naar mij: nee
handtek openemen: nee
gebruikersnaam: alias
wachtwoord: gelijk aan www.orange.nl
server inkom. Mail: imap.orange.nl
mailbox type: imap4
beveiliging: uit
bijlagen ophalen: ja
berichtkop ophalen: 30

Orange MMS:
nieuw toegangspunt: standaardinst. Gebr
naam verbinding: orange MMS
naam toegangspunt: mms
vraag om wachtw: nee
homepage http://mms.orange.nl:8002
ontvangs multimedia: uitsl eigen netw
bij ontvangst bericht: meteen ophalen
anoniem ber. Toestaan: ja
advertentie ontvangen: ja
rapport ontvangen: nee
rapport zenden weigeren: nee
geldigheid bericht: maximale duur
grootte afbeelding: groot

Orange World:
nieuw toegangspunt: standaardinst. Gebr
naam verbinding: orange world
naam toegangspunt: wap
vraag om wachtwoord: nee
homepage: http://wap.orange.nl/colour
opties: geavanc instell
ip adres telefoon: automatisch
primaire naamserver: 0.0.0.0
secund naamserver: 0.0.0.0
proxy adres: 10.250.255.188
proxy poort nummer: 5080

Met deze instellingen kan ik ook agillemessenger gebruiken _/-\o_

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds kort een Nokia 7610, heel leuk ding en hij bevalt erg goed!

Nu heb ik alleen een probleem waarover ik niets op internet en in de handleiding kan vinden ;(

Soms als ik een foto wil maken (voornamelijk wanneer ik de zoom gebruik) geeft ie de volgende melding: 'Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer 't opnieuw'
erg vervelend dus wanneer je ff snel een foto wil maken! :s maar het gekke is dat ie het niet altijd doet.

Ik heb momenteel 2 andere thema's op m'n telefoon van Mangothemes en ik heb een keylock proggie geinstalleerd.

Iemand dit probleem vaker gezien, of heeft iemand er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
misschien heb je te veel applicaties op de achtergrond lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:00:
Ik heb ook sinds kort een Nokia 7610, heel leuk ding en hij bevalt erg goed!

Nu heb ik alleen een probleem waarover ik niets op internet en in de handleiding kan vinden ;(

Soms als ik een foto wil maken (voornamelijk wanneer ik de zoom gebruik) geeft ie de volgende melding: 'Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer 't opnieuw'
erg vervelend dus wanneer je ff snel een foto wil maken! :s maar het gekke is dat ie het niet altijd doet.

Ik heb momenteel 2 andere thema's op m'n telefoon van Mangothemes en ik heb een keylock proggie geinstalleerd.

Iemand dit probleem vaker gezien, of heeft iemand er een oplossing voor?
Houd de menu toets een seconde ofzo ingedrukt, en je krijgt een lijst te zien met alle openstaande applicaties... De genen die je op dat moment niet nodig hebt via die manier afsluiten.
Alleen de "applicatie" telefoon kan niet afgesloten worden.....

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:56:
[...]

gewoon terug naar de winkel on mijn geval was het gewoon garantie , had gsm na 1 week weer terug
Dat klinkt wel positief. Heb er inmiddels namelijk last van bij zowel mijn 3 als soms bij mijn * toets. En vooral die laatste kan nogal eens irritant zijn.

Maar waar heb je hem heengebracht? De winkel waar je hem kocht of een Nokia servicepoint? Ik heb hem namelijk bij een internetzaak (www.2call.nl) gekocht, dus dat wordt wat lastiger om hem daar terug te brengen.

En heb je hetzelfde toestel goed werkend terug gekregen, of een nieuw exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik heb hem net besteld krijs er zo steeds meer zin in :)

SNESen op de mobiele telefoon hahaha.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar belcompany waar ik hem heb gekocht, heb hetzelfde toestel goed werkend terug gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
jannes_beterams schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:42:
Ik heb hem net besteld krijs er zo steeds meer zin in :)

SNESen op de mobiele telefoon hahaha.

Ben benieuwd
Verwacht er absoluut niet te veel van, het scherm is te klein om SNES op te kunnen spelen, en de framerate is enooooorm bagger.

GB, GBC en NES werken wel perfect voor de rest.

[ Voor 7% gewijzigd door NiteSpeed op 12-03-2005 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik heb het toestel vandaag binnengekregen

Tot nu toe werkt alles perfect en lekker scherp dat beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu ook, en wilde net even de usb kabel installeren;
maar werkt die wel op win98? heb ergens mee gekregen dat alleen 2000/xp er mee kan omgaan.. dat zou wel vervelend zijn(xp machines zijn hier thuis onvindbaar :) ). Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
[edit] gaat dus over dku-2 kabel.
[edit 2] wel een driver gevonden voor de dku-2 op 98se, maar nu doet pcsuite het weer niet..! oxygen maar proberen dan.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:32:
Heb hem nu ook, en wilde net even de usb kabel installeren;
maar werkt die wel op win98? heb ergens mee gekregen dat alleen 2000/xp er mee kan omgaan.. dat zou wel vervelend zijn(xp machines zijn hier thuis onvindbaar :) ). Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
[edit] gaat dus over dku-2 kabel.
misscien heb je hier wat aan
http://www.nokia.com/nokia/0,,54698,00.html#model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, ja oxygen werkt weer niet met datakabel :P gaat weer lekker niet lukken dus vandaag.

dan snel óf een xp machine regelen óf een bluetooth dongeltje.. zal wel laatste worden :D

98 is nu blijkbaar toch echt afgelopen , mijn trouwe nummer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:23:
hmz, ja oxygen werkt weer niet met datakabel :P gaat weer lekker niet lukken dus vandaag.

dan snel óf een xp machine regelen óf een bluetooth dongeltje.. zal wel laatste worden :D

98 is nu blijkbaar toch echt afgelopen , mijn trouwe nummer !
zou het ook niet lukken met nokia pc suite 5.8, je zou het kunnen proberen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
Ik heb net een Logitech BlueTooth headset (Logitech Headset Freedom Bluetooth) gekocht.

Als ik de handleiding volg dan kom ik uit op een foutmelding op mn foon:
Bluetooth handsfree-profiel niet ondersteund door .... (naam van mn BT headset)

Wat doe ik verkeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
de 7610 ondersteund alleen het bluetooth handsfree profiel en je BT headset denk ik alleen bluetooth headset profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
wat bedoel je daarmee?? Dat er geen BT headset met de 7610 werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Natuurlijk werkt een BT headset met de 7610 maar je moet er eentje hebben die het handsfree profiel ondersteund. De meeste BT headsets ondersteunen het handsfree en het headset profiel, maar niet allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
Ik denk dat ze wel samen moeten kunnen werken want op deze pagina is er een review van de logitech en de 7610
http://www.pocket-lint.co.uk/fullreview.php?reviewId=779

Gelukt!!!!

[ Voor 15% gewijzigd door roeni1 op 25-03-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
mooi, vond het al vreemd want de nieuwere BT headsets ondersteunen beide profielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Nokia nu ook opgestuurd gehad naar Nokia, via mediamarkt. 4 weken opgestuurd geweest. De 3 toets deed het niet meer, alleen als je hem hard indrukte.

Maar het goede niews is, dat nokia ook even de nieuwste firmware er op heeft gezet. Nu heb je dus op de 4 punts druktoets, snelkoppelingen. Weet ook iemand hoe je deze kan veranderen? En weet iemand hoe je het maximaal aantal bluetooth verbinden kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
gewoon onder instellingen > Telefoon > Standby-modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:54:
gewoon onder instellingen > Telefoon > Standby-modus
Ik heb hier letterlijk 3 dagen naar gezocht

*held* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Mijn telefoon wilt niet meer snoozen, al weken niet meer.
Totaal geen spoor van een snoozeknopje of snooze-instelling te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
heb ik ook last van zo nu en dan. Zet em eens helemaal uit en weer aan, meestal helpt dat bij mij.

Vervelender is het bij mij dat de 9 en de 0 het nu echt zo goed als niet meer doen. Uitblazen met een luchtspuitbus helpt ook niet,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
Mijn tft is dood... volgens mij een steekas opgevallen, ofzow... kon ie niet tegen denk ik...
Weet iemand nog shops waar je replacements kan krijgen?? kon niet goedkoper vinden dan €70

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
leuf schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:07:
heb ik ook last van zo nu en dan. Zet em eens helemaal uit en weer aan, meestal helpt dat bij mij.

Vervelender is het bij mij dat de 9 en de 0 het nu echt zo goed als niet meer doen. Uitblazen met een luchtspuitbus helpt ook niet,.
Mijn ophangknopje deed t ook een tijdje wat minder, ik moest hem heel hard indrukken voordat hij reageerde. Nu is dat weer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon nu dus net 1 week terug. En nu doen de toesten alweer vaag. Als ik een spatie wil, typt hij een 2, ald ik 6 druk doet hij een 5. En hij komt tijdens het smsen steeds met het venster voor speciale tekens. Beter maar weer opsturen dus.

Damnz, daar betaal ik nu voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Trouwens, weet niet of het al gezegd is maar 'k raad iedereen aan de nieuwste pc suite van nokia.com te halen.
hierzo: http://www.nokia.com/nokia/0,,72026,00.html

De nieuwe lijkt een aantal bugs opgelost te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bedankt nu werken weer wat meer programma's :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Ter informatie:

Het is nu ook mogelijk met je 7610 via BT te internetten met je ADSL verbinding :D
De oplossing het GNUBOX
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.