Wat is nou eigenlijk de beste BT-dongle om te gebruiken i.c.m. de 6600?
Maakt vrij weinig uit? , alles werkt... tenminste bij mij
Maar toch hoor ik nog aardig wat problemen hiero, bijvoorbeeld met de dongle van Mycom.
Dongle van Mycom werkt zonder problemen bij mij (WinXP).tijn.online schreef op 19 februari 2004 @ 23:04:
Maar toch hoor ik nog aardig wat problemen hiero, bijvoorbeeld met de dongle van Mycom.
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
MSI die werkt zonder problemen met mijn nok 3650.nok 6600 en SE T610 nooit één probleem gehad
Verwijderd
Heb inmiddels weer mijn TDK PCMCIA kaartje erin gezet en die geeft geen connectie problemen. Ga dongle morgen terug brengen, weet niet of het aan de merk ligt of aan het feit dat het USB is maar wil liever een stabiele goeie connectie dan een die ik iedere 2 minuten opnieuw moet inschakelen...Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 17:07:
Heb ook een Nokia 6600 en ben er erg blij om. Had alleen een paar vraagjes/probleempjes. Ik heb uiteraard al de search gebruikt...
1. Ik heb een Bluetooth dongle van MyCom, en op zich werkt alles goed, alleen als ik met PCSuite een lijst met 10 midi bestanden copieer dan gaat mijn connectie af en toe dicht, en krijg ik van PCSuite de melding "PC Suite was unable to copy because an error has occured" Dit probleem had ik bij een PCMCIA kaartje niet.
2. In Outlook 2003 staan mijn telefoonnrs automatisch als +31 (netnr) telefoonnr, bijv +31 (070) 1234567. De telefoon snapt dit niet en alleen maar een volledige nummer zonder spaties en zo. Moet ik handmatig alles aanpassen of is er een andere oplossing voor? Of dat ik de standaarden van outlook verander, kan dat?
3. Heb ik al voorbij zien komen maar nog geen antwoord, kan ik mijn PC via Bluetooth aangeven als access point?
Alvast bedankt...
Weet iemand toevallig hoe het hier in Nederland met de bijgeleverde software zit? Ik las laatst ergens dat bijv. Opera op de mmc wordt meegeleverd, maar dat sommige providers ervoor kiezen om programma's van derden niet mee te leveren (en dan zou je het programma dus zelf moeten kopen...). Wie weet hier meer over?
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoe ik stof achter mijn display kan verwijderen? Er zit nogal wat achter...
Ik zou namelijk niet weten hoe ik het covertje eraf schroef.
Alvast bedankt.
Ik zou namelijk niet weten hoe ik het covertje eraf schroef.
Alvast bedankt.
Als er programmas als Opera meegeleverd worden op de telefoon is dat als shareware (try&buy), dus dan is het nog steeds de bedoeling dat je de software koopt mits je het nodig hebt. Opera shareware is trouwens gewoon te downloaden...tijn.online schreef op 20 februari 2004 @ 14:42:
Weet iemand toevallig hoe het hier in Nederland met de bijgeleverde software zit? Ik las laatst ergens dat bijv. Opera op de mmc wordt meegeleverd, maar dat sommige providers ervoor kiezen om programma's van derden niet mee te leveren (en dan zou je het programma dus zelf moeten kopen...). Wie weet hier meer over?
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Nokia heeft een licentie met opera; is de volledige versie en zou na 14 dus nogsteeds moeten werken..
Op mijn 6600 zit een trial van Opera. Na 14 dagen kon ik die niet meer gebruiken. Bij het starten van Opera krijg ik nu een link waar ik een key kan kopen.Krypt schreef op 20 februari 2004 @ 16:47:
Nokia heeft een licentie met opera; is de volledige versie en zou na 14 dus nogsteeds moeten werken..
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
kheb mn nokia net binnen 
geen dode pixels ofzo werkt perfect geen onderbrekingen van het opstart geluid ofzo, kheb geen bugs ontdekt verder iig niet die hier worden beschreven..
werkt heel fijn start in 15 seconden op (vind ik ruim genoeg)
ik moet aleen nog ff een cardreader vinden of een bluetooth dongle maarja dat komt nog wel:)
geen dode pixels ofzo werkt perfect geen onderbrekingen van het opstart geluid ofzo, kheb geen bugs ontdekt verder iig niet die hier worden beschreven..
werkt heel fijn start in 15 seconden op (vind ik ruim genoeg)
ik moet aleen nog ff een cardreader vinden of een bluetooth dongle maarja dat komt nog wel:)
Verwijderd
Als jou 6600 na 14 geen gebruik meer kan maken van Opera dan zou ik maar eens terug gaan naar de winkel. Een vriend van mij heeft dat ook gehad en contact gehad met Opera. Er kunnen twee dingen aan de hand zijn:Freshbie schreef op 20 februari 2004 @ 17:44:
[...]
Op mijn 6600 zit een trial van Opera. Na 14 dagen kon ik die niet meer gebruiken. Bij het starten van Opera krijg ik nu een link waar ik een key kan kopen.
1. Toestel is een keer omgeruild
2. MMC is een keer geformatteerd.
Opera wat op je MMC staat is namelijk gekoppeld aan je IMEI. Haal je bijv. jou MMC eruit en ik stop die van mij daarin doet hij het ook niet. Ik zou maar eens op onderzoek uitgaan.
Verwijderd
Iemand een idee?Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 17:07:
2. In Outlook 2003 staan mijn telefoonnrs automatisch als +31 (netnr) telefoonnr, bijv +31 (070) 1234567. De telefoon snapt dit niet en alleen maar een volledige nummer zonder spaties en zo. Moet ik handmatig alles aanpassen of is er een andere oplossing voor? Of dat ik de standaarden van outlook verander, kan dat?
3. Heb ik al voorbij zien komen maar nog geen antwoord, kan ik mijn PC via Bluetooth aangeven als access point?
Alvast bedankt...
Verwijderd
nieuwe firmware is nog niet uitjozy schreef op 20 februari 2004 @ 23:45:
wie weet waar je firmware van de nokia 6600 kan vinden
en themes zijn ook wel handig
Heb je een MSI bluetooth dongle? Zoja, das vast een bug, ik heb het ook. Soms als ik de bluetooth software installeer dan lukt het wel, soms niet.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 21:44:
Weet iemand hoe je de bluetooth verbinding tussen PC en Phone netjes kan verbreken?
Als ik verbonden ben kan ik met de rechtermuisknop de systeembalkbluetooth icoon niet bereiken (is dat normaal). Ik moet dus steeds mijn PC booten om de opnieuw verbinding te kunnen maken als ik vanaf de 6600 de verbinding heb verbroken.
Ik doe ook een reboot, of laat bt gewoon aanstaan!
Huh? Is er een mogelijkheid om je phone te formatteren (intern, niet het mmc-tje)en de boel er opnieuw in te zetten (ook de officiele nokia stuff). Mijn phone is aardig dichtgeslibt.businka19 schreef op 19 februari 2004 @ 21:32:
p.s. Ik wil mijn phone niet fotmateren, heb alles net erop gezet, voor zoveelste keer...
Hier gelijk ff op inhaken, is het ook mogelijk om 1 enkel applicatie te uninstallen.
Ik heb een MP3 speler als SiS bestand geinstalleerd en kan geen mogelijkheid vinden om het te deinstalleren.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar Add/Remove Programs
Ik heb een MP3 speler als SiS bestand geinstalleerd en kan geen mogelijkheid vinden om het te deinstalleren.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Ik kreeg van een vriend van me een MMSje, maar nu zegt T-Mobile dat ik de foto via WAP kan downloaden!
Waarom kan ik die niet in mijn inbox krijgen?
Bedankt,
Ivo
Waarom kan ik die niet in mijn inbox krijgen?
Bedankt,
Ivo
Verwijderd
met selQ kan je verwijderenCobra_Lup schreef op 21 februari 2004 @ 12:34:
Hier gelijk ff op inhaken, is het ook mogelijk om 1 enkel applicatie te uninstallen.
is het trouwens mensen opgevallen dat het beltoon geluid eigenlijk heel erg laag is?? ik heb em op zn max gezet maar tis nog steeds best zacht.. hoe komt dit??
Verwijderd
Nee, ik heb een dongle van Trust en Sitecom.zerosignal schreef op 21 februari 2004 @ 10:11:
[...]
Heb je een MSI bluetooth dongle? Zoja, das vast een bug, ik heb het ook. Soms als ik de bluetooth software installeer dan lukt het wel, soms niet.
Ik doe ook een reboot, of laat bt gewoon aanstaan!
Meestal reboot ik mijn telefoon als ik iets nieuws heb geïnstalleerd, ik had ergens gelezen dat dat veel problemen voorkomt.
Helaas heeft mijn PC niet door dat de verbinding dan verbroken is (mRouter wel).
Beste mensen, Ik ben aan het rotzooien met agile messenger, hoe krijg ik dit nou aan de praat samen met de mycom dongle, de pc draait XP en zit achter een router van sitecom(de 202), heb het vorige topic door gespit, maar niet echt antwoord kunnen vinden. dank je
Dat gaat zover ik weet niet... over die Bluetooth verbinding kun je geen internet delen helaaskikkeraap schreef op 21 februari 2004 @ 19:53:
Beste mensen, Ik ben aan het rotzooien met agile messenger, hoe krijg ik dit nou aan de praat samen met de mycom dongle, de pc draait XP en zit achter een router van sitecom(de 202), heb het vorige topic door gespit, maar niet echt antwoord kunnen vinden. dank je
Het zou trouwens echt een HELE uitkomst zijn als iemand daar een app voor zou maken.. Lekker mp3's luisteren met shoutcast op je mobile
Verwijderd
Hey 6600 friends,
Mijn 6600 is van december 2003, dus een van de eerste partij.
Alles werkt perfect, alleen sinds een week of 2 is ie al 5 x uitgevallen.
De ciontactpunten van accu en tel. schoongemaakt en dan doet ie weer ff.
Heeft iemand ook al last van het uitvallen van zijn 6600??
Alvast bedankt Boudha
Alvast bedankt Boudha
Verwijderd
die van mij komt ook uit december maar ik heb nog geen last gehad met uitvallen enzo.Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 20:45:
Hey 6600 friends,
Alvast bedankt Boudha
Ja, maak een back up op je mmc, zorg dat je phone voor ongv. 3/4 opgeladen is, zet hem uit, druk groene knop+3+* en zet je telefoon aan ( hou de andere knoppen ingedrukt), laat ze los als je de melding ziet Formatting... Niet te vaak doen, hoorHuh? Is er een mogelijkheid om je phone te formatteren (intern, niet het mmc-tje)en de boel er opnieuw in te zetten (ook de officiele nokia stuff). Mijn phone is aardig dichtgeslibt.
Probeer Manager die op je phone zit ( geen File manager), dit is de enige manier om bestanden echt te deinstalleren, met seleq of fexplorer kan je ze alleen verwijderen, je telefoon beschouwt ze wel aanwezigHier gelijk ff op inhaken, is het ook mogelijk om 1 enkel applicatie te uninstallen.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar Add/Remove Programs .
Ik heb hetzelfde probleem (Mycom), je blijft rebooten, krijg ook geen verbinding met Suite, het verschilt echt per aparte dongle, niet eens per merk want je hoort heel verschillende dingen over hetzelfde merken.Nee, ik heb een dongle van Trust en Sitecom.
Meestal reboot ik mijn telefoon als ik iets nieuws heb geïnstalleerd, ik had ergens gelezen dat dat veel problemen voorkomt.
Helaas heeft mijn PC niet door dat de verbinding dan verbroken is (mRouter wel)..
valt je telefoon zomaar uit of op sommige vaste punten?Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 20:45:
Hey 6600 friends,
Alvast bedankt Boudha
reactie? iemand ?joon schreef op 21 februari 2004 @ 18:19:
is het trouwens mensen opgevallen dat het beltoon geluid eigenlijk heel erg laag is?? ik heb em op zn max gezet maar tis nog steeds best zacht.. hoe komt dit??
[ Voor 23% gewijzigd door joon op 21-02-2004 23:42 ]
Ik heb echt nergens last van? Het enige wat je moet doen is even een seriele verbinding opbouwen naar je telefoon.. daarna komt ie met een error en wordt je toestel automatisch gepaard! Mrouter werkt dan ook meteen 
Ik ben echt totally tevreden over dit toestel
Ik ben echt totally tevreden over dit toestel
Verwijderd
Heeft echt niemand anders dit probleem??? Moet toch vaker voorkomen of niet?Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 17:07:
Heb ook een Nokia 6600 en ben er erg blij om. Had alleen een paar vraagjes/probleempjes. Ik heb uiteraard al de search gebruikt...
Alvast bedankt...
Heb ook hier erover gepost: [rml][ Outlook 2003] Format Contacts[/rml]
Je moet ook geen 0 voor het netnummer zettenVerwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 13:26:
[...]
Heeft echt niemand anders dit probleem??? Moet toch vaker voorkomen of niet?
Heb ook hier erover gepost: [rml][ Outlook 2003] Format Contacts[/rml]

Bij mij werkt het met haakjes en spaties gewoon, dus het ligt echt aan jou.
[ Voor 11% gewijzigd door straat op 22-02-2004 15:09 ]
Verwijderd
Kan je het niet gewoon verwijderen bij 'Beheer' in het hoofdmenu, ik zag daar nog applicaties staan die ik allang met FExplorer had verwijderd.Cobra_Lup schreef op 21 februari 2004 @ 12:34:
Verwijderd
Lol die 0 in het netnummer staat alleen in het voorbeeld, niet in mijn contacts. en als mensen bellen werkt het ook niet.... dan zie ik dus niet wie er belt omdat hij dan +31701234567 krijgt, en niet de goeie formaat...Straat schreef op 22 februari 2004 @ 15:08:
[...]
Je moet ook geen 0 voor het netnummer zetten
Bij mij werkt het met haakjes en spaties gewoon, dus het ligt echt aan jou.
Ondanks dat je dan MP3 KUNT luisteren, is het nog steeds hele brakke kwaliteit.. Blegh!Klubbheads schreef op 21 februari 2004 @ 20:13:
[...]
Dat gaat zover ik weet niet... over die Bluetooth verbinding kun je geen internet delen helaas![]()
Het zou trouwens echt een HELE uitkomst zijn als iemand daar een app voor zou maken.. Lekker mp3's luisteren met shoutcast op je mobile
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
kvind het ook jammer dat je er geen oordopjes in dat kreng kan douwen.. plus geen stereogeluid.-Sander_ schreef op 22 februari 2004 @ 17:26:
[...]
Ondanks dat je dan MP3 KUNT luisteren, is het nog steeds hele brakke kwaliteit.. Blegh!
maarja die dingen komen alemaal in de 6620
Oordopjes kunnen er gewoon in hoor, ze zitten er alleenjoon schreef op 22 februari 2004 @ 17:44:
[...]
kvind het ook jammer dat je er geen oordopjes in dat kreng kan douwen.. plus geen stereogeluid.
niet standaard bij.
Ik heb 2 problemen:
- Opera (full version die op de foon gratis meegeleverd werd) wil de plaatjes niet goed laten zien. soms wel, soms niet. Spelen met sneltoets 5 levert weinig op. Hebben meer mensen dit probleem?
- DeNokia Modem Options op de bijgeleverde CD-ROM installeert niet goed. Na de verplichte reboot (die langer duurt dan normaal) zie je verder niets en is er ook geen executable geinstalleerd. Iemand een fix?
- Opera (full version die op de foon gratis meegeleverd werd) wil de plaatjes niet goed laten zien. soms wel, soms niet. Spelen met sneltoets 5 levert weinig op. Hebben meer mensen dit probleem?
- DeNokia Modem Options op de bijgeleverde CD-ROM installeert niet goed. Na de verplichte reboot (die langer duurt dan normaal) zie je verder niets en is er ook geen executable geinstalleerd. Iemand een fix?
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Ja, ik baalde al dat ik voor 2 jaar vast zit aan de 6600joon schreef op 22 februari 2004 @ 17:44:
[...]
kvind het ook jammer dat je er geen oordopjes in dat kreng kan douwen.. plus geen stereogeluid.
de mijne passen er jammergenoeg niet in?superpolm schreef op 22 februari 2004 @ 18:17:
[...]
Oordopjes kunnen er gewoon in hoor, ze zitten er alleen
niet standaard bij.
Je moet er ook wel speciale Nokia-dingen voor hebben, een gewone mini-jack zal inderdaad niet passen...
Verwijderd
bij mijn vorige telefoon nokia 5210 had ik de mogelijk om het toestenbord automatisch te blokkeren. na bv 20 seconden.. ik heb de hele telefoon al doorgezocht maar kan die optie niet vinden. weet iemand of het wel mogelijk is?
Welke nokia is dat ook al weer met rubber-achtige frontjes en met lampje en met decibelmeter en temperatuurmeter ?
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/5100/index.html rubber achtig frontje nr1superjoost schreef op 22 februari 2004 @ 23:18:
Welke nokia is dat ook al weer met rubber-achtige frontjes en met lampje en met decibelmeter en temperatuurmeter ?
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/5210/index.html nr2
meer kon ik er niet vinden
Nou dan is dat erg vreemd want bij mij werkte alles gewoon standaardVerwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 15:57:
[...]
Lol die 0 in het netnummer staat alleen in het voorbeeld, niet in mijn contacts. en als mensen bellen werkt het ook niet.... dan zie ik dus niet wie er belt omdat hij dan +31701234567 krijgt, en niet de goeie formaat...
Verwijderd
icoon instell. - beveiliging - telefoon en sim - periode automa.blok en blokkeringskode instellen.Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 21:18:
bij mijn vorige telefoon nokia 5210 had ik de mogelijk om het toestenbord automatisch te blokkeren. na bv 20 seconden.. ik heb de hele telefoon al doorgezocht maar kan die optie niet vinden. weet iemand of het wel mogelijk is?
Je kunt ook PowerLock proberen, dacht dat dat door Psiloc gemaakt werd en anders Symbianware. Volgens mij is dit de functionaliteit die jij zoekt en niet dat je een code in moet toetsen eerst om het zooitje weer aan de gang te krijgen..Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 01:33:
[...]
icoon instell. - beveiliging - telefoon en sim - periode automa.blok en blokkeringskode instellen.
Dan zelf nog een vraagje:
Ik heb een Thema geinstalleerd (Windows XP) maar ik wil de tekstkleur van de operator wijzigen in zwart omdat het nu wit is en dat valt soms amper te lezen. Ik heb het bronbestand van dit Thema maar kan de tekstkleur van de operator maar niet wijzigen. Iemand die weet hoe het wél moet?
Je hebt keylock nodig, kan hem hier halen http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/jjlkeylock.htmlbij mijn vorige telefoon nokia 5210 had ik de mogelijk om het toestenbord automatisch te blokkeren. na bv 20 seconden.. ik heb de hele telefoon al doorgezocht maar kan die optie niet vinden. weet iemand of het wel mogelijk is?
knite schreef op 23 februari 2004 @ 01:33:
[...].
Niet dat het belangrijk is (ik heb er toch al keylock en powerlock op gezet) maar bij mij vraagt hij naar code bij het instellen van autolock periode en ik weet zeker dat ik er geen heb op gezet, simpelweg omdat toen ik hem kocht er geen standaard autolock optie in zat. En nu, nadat hij een keertje geflasht is, zit hij daar wel in, maar dan met code die ik niet ken. Go figure![icoon instell. - beveiliging - telefoon en sim - periode automa.blok en blokkeringskode instellen.
Ah, dan komt het door het omruilen van het toestel. In m'n eerste zat een dode pixel. Aangezien ik een backup had gemaakt op de MMC, hebben ze die in m'n nieuwe phone gedropt.Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 20:33:
[...]
Als jou 6600 na 14 geen gebruik meer kan maken van Opera dan zou ik maar eens terug gaan naar de winkel. Een vriend van mij heeft dat ook gehad en contact gehad met Opera. Er kunnen twee dingen aan de hand zijn:
1. Toestel is een keer omgeruild
2. MMC is een keer geformatteerd.
Opera wat op je MMC staat is namelijk gekoppeld aan je IMEI. Haal je bijv. jou MMC eruit en ik stop die van mij daarin doet hij het ook niet. Ik zou maar eens op onderzoek uitgaan.
Heeft je vriend de volledige versie nog gekregen?
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
En nog een tooltje om je 6600 automatisch te laten locken.
http://my-symbian.com/7650/download/search.php?name=Autolock
Deze werkt zoals je het van Nokia zelf gewend bent. Tijd instellen (10 sec.) en hij gaat na 10 sec. automatisch op keylock. Telefoon aannemen en 112 bellen is nog steeds mogelijk met het gelockte toetsenbord.
http://my-symbian.com/7650/download/search.php?name=Autolock
Deze werkt zoals je het van Nokia zelf gewend bent. Tijd instellen (10 sec.) en hij gaat na 10 sec. automatisch op keylock. Telefoon aannemen en 112 bellen is nog steeds mogelijk met het gelockte toetsenbord.
[ Voor 47% gewijzigd door Luppie op 23-02-2004 14:12 ]
De standaardcode die altijd is ingevuld is 12345; staat in de handleiding..businka19 schreef op 23 februari 2004 @ 10:19:
Niet dat het belangrijk is (ik heb er toch al keylock en powerlock op gezet) maar bij mij vraagt hij naar code bij het instellen van autolock periode en ik weet zeker dat ik er geen heb op gezet, simpelweg omdat toen ik hem kocht er geen standaard autolock optie in zat. En nu, nadat hij een keertje geflasht is, zit hij daar wel in, maar dan met code die ik niet ken. Go figure!
Back-up als in alles kopieëren (of met een speciaal tooltje)?businka19 schreef op 21 februari 2004 @ 22:32:
Ja, maak een back up op je mmc, zorg dat je phone voor ongv. 3/4 opgeladen is, zet hem uit, druk groene knop+3+* en zet je telefoon aan ( hou de andere knoppen ingedrukt), laat ze los als je de melding ziet Formatting... Niet te vaak doen, hoor
En na de formattering kan ik alles terug zetten? En hoe? Is de file explorer (owe) dan niet weggeformatteerd?
Yipee, heb nu ook de fMSX op mijn 6600 draaien http://personal.inet.fi/private/riihimaki/s60/ echt supergaaf om die ouwe roms weer eens te spelen en dat op een Phone.
Ben nu ook bezig met eMame zodat ik ook de Arcade spellen kan spelen, alleen bij het zoeken naar spellen geeft eMame aan dat ie geen spellen kan vinden. Ik heb een rompack op mijn telefoon staan en de rompack heb ik met Mame32 getest en werkt wel.
Heeft iemand een idee wat er fout gaat en/of heeft iemand eMame al aan de praat gekregen op z'n 6600 ?
Ben nu ook bezig met eMame zodat ik ook de Arcade spellen kan spelen, alleen bij het zoeken naar spellen geeft eMame aan dat ie geen spellen kan vinden. Ik heb een rompack op mijn telefoon staan en de rompack heb ik met Mame32 getest en werkt wel.
Heeft iemand een idee wat er fout gaat en/of heeft iemand eMame al aan de praat gekregen op z'n 6600 ?
Verwijderd
Je moet ff nokia bellen. Nummer vind je op de site. Zij vertellen je dan verder wat je moet doen. SuccesFreshbie schreef op 23 februari 2004 @ 12:22:
[...]
Ah, dan komt het door het omruilen van het toestel. In m'n eerste zat een dode pixel. Aangezien ik een backup had gemaakt op de MMC, hebben ze die in m'n nieuwe phone gedropt.
Heeft je vriend de volledige versie nog gekregen?
Hoe makkelijk (of moeilijk) is het eigenlijk om je eigen ringtones op de 6600 te zetten? Ik heb hier wel een aantal MIDI's die ik wel graag als ringtone zou gebruiken, maar is dit te doen met bijvoorbeeld bluetooth?
Ja gewoon je MIDI naar het toestel sturen en dan krijg je hem in je inbox, dan kun je hem opslaan en dan kun je hem direct daarna kiezen als ringtone.tijn.online schreef op 23 februari 2004 @ 18:31:
Hoe makkelijk (of moeilijk) is het eigenlijk om je eigen ringtones op de 6600 te zetten? Ik heb hier wel een aantal MIDI's die ik wel graag als ringtone zou gebruiken, maar is dit te doen met bijvoorbeeld bluetooth?
Ik gebruik trouwens infrarood, werkt net zo.
Weet je, het is best irritant met die banken tegenwoordig, die sturen nog maar zo weinig bankafschriften. Was ik net van plan morgen naar de BelCompany te gaan om een 6600 i.c.m. T-Mobile 150 2jr. te halen, zie ik dat m'n laatste bankafschrift alweer meer dan een maand (paar dagen maar...) oud is. Of zullen ze daar niet zo moeilijk over doen?
Warez vragen is niet de bedoeling, check zo je mail

[ Voor 80% gewijzigd door intoxicated op 23-02-2004 23:09 ]
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Dit riekt naar warezrequest...

Verwijderd
Bij T-Mobile is het óf een bankpas óf een bankafschrift... Niets aan de hand dus.tijn.online schreef op 23 februari 2004 @ 22:04:
Weet je, het is best irritant met die banken tegenwoordig, die sturen nog maar zo weinig bankafschriften. Was ik net van plan morgen naar de BelCompany te gaan om een 6600 i.c.m. T-Mobile 150 2jr. te halen, zie ik dat m'n laatste bankafschrift alweer meer dan een maand (paar dagen maar...) oud is. Of zullen ze daar niet zo moeilijk over doen?
En dat weten die gasten bij BelCompany ook?
Je moet gewoon een ringtone opnemen van het origineel (.wav),tijn.online schreef op 23 februari 2004 @ 18:31:
veel mooier, en het lijkt tenminste op t echte nr. Bij MIDI moet je
5x luisteren en dan weet je nog niet watvoor nr. het is.
Verwijderd
Ik zie tegenwoordig steeds meer mensen online komen op msn met een mobile device, degene die ik ken hebben allemaal orange share en ze beweren dat het echt super goedkoop is.. Ik zelf heb T-mobile en nou heb ik de prijzen gechecked maar volgens mij is dat echt super hoog als ik hiervan gebruik wil maken (GPRS).. Klopt dat ook of zit ik verkeerd te kijken ? Ik snap echt niet dat Orange zo super goedkoop is en T-mobile ontzettend duur
Vrienden met Orange Share gebruiken hun mobiel ook om email op te halen en te versturen, iets wat opzich toch erg handig is
als ik sommige thema's op de 6600 wil zetten zegt ie: compatible!! en nog iets,dus lukt niet,hoe kan dat? (oa worms thema)
Orange betaal je 6 euro per maand, kan je onbeperkt websites kijken en voor 2 MB mail/msn/irc/ssh enzo, is ruim zat. Als je over de 2MB gaat betaal je €3 per MB, best te doen dusVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 00:43:
Ik zie tegenwoordig steeds meer mensen online komen op msn met een mobile device, degene die ik ken hebben allemaal orange share en ze beweren dat het echt super goedkoop is.. Ik zelf heb T-mobile en nou heb ik de prijzen gechecked maar volgens mij is dat echt super hoog als ik hiervan gebruik wil maken (GPRS).. Klopt dat ook of zit ik verkeerd te kijken ? Ik snap echt niet dat Orange zo super goedkoop is en T-mobile ontzettend duurVrienden met Orange Share gebruiken hun mobiel ook om email op te halen en te versturen, iets wat opzich toch erg handig is
Ik zit zelf bij T-Mob. en heb meteen GPRS gedisabled. Doe alles via GSM, gaat het tenminste van mijn bundel af en heb ik geen extra kosten.
Eh, ja.. soms wel.. Maar het ligt ook aan de kwaliteit van de makers, die 'hippe' commerciële zooi kun je het inderdaad amper horen..! Voer maar is een goede midi aan m'n keyboard, wedden dat je het herkent? En voer diezelfde maar is aan de foon, wedden dat je het dan óók kent?superpolm schreef op 24 februari 2004 @ 00:15:
[...]
Je moet gewoon een ringtone opnemen van het origineel (.wav),
veel mooier, en het lijkt tenminste op t echte nr. Bij MIDI moet je
5x luisteren en dan weet je nog niet watvoor nr. het is.
Midi kan écht wel goed zijn hoor
Verwijderd
Hebben jullie al eens geprobeert met de Nokia Audio suite ? Deze kan je via de nokia site gaan downloaden. Met dit progje kan je de muziek die je op je pc hebt staan omzetten naar .AMR en via blue tooth ofzo doorsturen naar je 6600.
Zo heb je ipv midi files echt gezongen liedjes op je gsm , best tof.
yep heb zelf een paar mp3's omgezet om ze als ringtone te gebruiken, maar vind het niet zóo mooi klinkenVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 18:38:
Hebben jullie al eens geprobeert met de Nokia Audio suite ? Deze kan je via de nokia site gaan downloaden. Met dit progje kan je de muziek die je op je pc hebt staan omzetten naar .AMR en via blue tooth ofzo doorsturen naar je 6600.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Waar kan ik Audio Suite downen?Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 18:38:
Verwijderd
Weet iemand ook een tooltje om een wat grotere afbeelding te zien wanneer iemand je belt?
Verwijderd
http://portals.devx.com/N...Container/6573?detail=368
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 21:19 ]
fullscreen caller en photoid oidVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 21:13:
Weet iemand ook een tooltje om een wat grotere afbeelding te zien wanneer iemand je belt?
ik snap er geen reet van...hierboven wordt toch ook naar programmaatjes gevraagd?wat is het verschil met wat ik vroeg (en niet mocht?)
ik heb niet gelezen wat er in jouw originele bericht stond, maar ik neem aan dat er iets stond van 'waar kan ik dat en dat progje vinden', terwijl hierboven alleen naar een naam wordt gevraagd zodat de vrager het betreffende programma kan aanschaffen met zijn creditcardrooie60 schreef op 24 februari 2004 @ 23:04:
ik snap er geen reet van...hierboven wordt toch ook naar programmaatjes gevraagd?wat is het verschil met wat ik vroeg (en niet mocht?)
en audiosuite is gratis
[ Voor 4% gewijzigd door BaRF op 25-02-2004 08:58 ]
Kan je in de agenda oook instellen dat het alarm standaard afgaat.
Nu moet je elke keer bij een afspraak naar beneden scrollen om het alarm aan te zetten.
Bij m'n 6310i stond ie standaard aan.................
Nu moet je elke keer bij een afspraak naar beneden scrollen om het alarm aan te zetten.
Verwijderd
Goede vraag!KiTsEr schreef op 25 februari 2004 @ 10:56:
Kan je in de agenda oook instellen dat het alarm standaard afgaat.
Wil ik ook weten.
krijg je *.wav niet aan de praat op je 6600 ? ik heb er een stuk of 4 opstaanBaRF schreef op 24 februari 2004 @ 18:52:
[...]
yep heb zelf een paar mp3's omgezet om ze als ringtone te gebruiken, maar vind het niet zóo mooi klinkenMaarja, kan ook niet echt anders he
Wav krijg ik namelijk niet aan de praat op het toestel!
Verwijderd
Nou, ik heb die Audio Suite gedowned, maar het is alleen maar een plugin, dus vraag me af hoe jij naar .AMR converteerd.Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 18:38:
Er bestaan hackprogramma's om via BT in iemand zijn telefoon te kijken (sms-jes lezen, programma's copieren, etc.) zonder dat je dan een password hoeft op te geven. Weet iemand hoe/of je je daar tegen kan beveiligen?
En als laatste vroeg ik me af of er een videoplayer bestaat waar ik mijn .rm bestanden (dus niet .3gp) fullscreen mee kan afspelen. Ik heb me rot gezocht op verschillende fora en Google, maar ik kan niets vinden.
En als laatste vroeg ik me af of er een videoplayer bestaat waar ik mijn .rm bestanden (dus niet .3gp) fullscreen mee kan afspelen. Ik heb me rot gezocht op verschillende fora en Google, maar ik kan niets vinden.
Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT
BT onderweg gewoon uitzetten? (want je hebt er dan meestal niks aan)
Het spaart je batterij ook nog eens
Het spaart je batterij ook nog eens
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
nou mn wavjes dóen het wel, tót ik ze kopieer naar de ringtone map. dan spelen ze (bijna) niet. Ik denk dat het aan de bitrate en compressie enzo ligt, maar achjoon schreef op 25 februari 2004 @ 15:35:
[...]
krijg je *.wav niet aan de praat op je 6600 ? ik heb er een stuk of 4 opstaanwerkt perfect..
Ik heb nu sinds gisteren een eigen 6600!
Meteen maar een BT-dongle van Sitecom erbij gekocht en er mee gaan rommelen. Maar op één of andere manier krijg ik de Nokia PC Suite niet werkend met mijn foon. Ik heb de nieuwste versie van de Sitecom BT-software (versie 1.4.2.11) gedownload. Als ik bij "My Bluetooth Places" kijk dan vindt 'ie de 6600 ook en kan ik pairen. Maar op één of andere manier kan de PC Suite 'em niet vinden. Als ik dat programma opstart krijg ik een venstertje waarin wordt gevraagd de 6600 aan te sluiten. Als ik dan op OK druk krijg ik alleen een grijs venster waarin ik niks kan. Heeft iemand misschien een oplossing voor mij? Als het kan een beetje makkelijk houden...
Edit: Hè? Na wat rotzooien doet 'ie het ineens wel? Hm, eens kijken of ik dat laten nog kan herhalen...
Meteen maar een BT-dongle van Sitecom erbij gekocht en er mee gaan rommelen. Maar op één of andere manier krijg ik de Nokia PC Suite niet werkend met mijn foon. Ik heb de nieuwste versie van de Sitecom BT-software (versie 1.4.2.11) gedownload. Als ik bij "My Bluetooth Places" kijk dan vindt 'ie de 6600 ook en kan ik pairen. Maar op één of andere manier kan de PC Suite 'em niet vinden. Als ik dat programma opstart krijg ik een venstertje waarin wordt gevraagd de 6600 aan te sluiten. Als ik dan op OK druk krijg ik alleen een grijs venster waarin ik niks kan. Heeft iemand misschien een oplossing voor mij? Als het kan een beetje makkelijk houden...
Edit: Hè? Na wat rotzooien doet 'ie het ineens wel? Hm, eens kijken of ik dat laten nog kan herhalen...
[ Voor 26% gewijzigd door tijn.online op 26-02-2004 10:59 ]
Heb je je 6600 op "waarneembaar" staan? Bij mij werkte die meteen perfect; welliswaar dat het connecten met de compoort een error oplevert, maar na een paar seconden connect de 6600 weer met de BT dongle en werkt het perfect..
lol, ik heb van die preview ringtones in mp3 omgezet met lame mp3 naar *.wav en op mn foon gepleurt.. werkt perfectBaRF schreef op 26 februari 2004 @ 08:03:
[...]
nou mn wavjes dóen het wel, tót ik ze kopieer naar de ringtone map. dan spelen ze (bijna) niet. Ik denk dat het aan de bitrate en compressie enzo ligt, maar ach
edit:
btw voor veel *gratis* midi ringtones check hier:
http://www.freepolytones.net/browse.php
of www.tagtag.com
[ Voor 14% gewijzigd door joon op 26-02-2004 11:59 ]
oeps :x
[ Voor 97% gewijzigd door joon op 26-02-2004 11:58 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe je de Nokia 6600 cover kan verwijderen van het toestel? Bij de SE T610 is het ook mogelijk...
Er zit namelijk allemaal stof achter m'n cover!
Alvast bedankt,
Ivo
Er zit namelijk allemaal stof achter m'n cover!
Alvast bedankt,
Ivo
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 13:40 ]
Ik heb zo ineens nog even een vraag, want ik las dus dat je ergens kan instellen wel geheugen hij moet gebruiken: mmc of intern. kun je dat ook per item (software, plaatjes, berichten, ...) instellen? of is het een voor allen: of mmc of intern?
En kun je programma's op intern geheugen installeren en de rest via mmc doen?
Hoe zit dat precies?
Hoe zit dat precies?
Verwijderd
Tijdens het installeren van een programma wordt je gevraagd in welk geheugen je de meuk wilt knallen.zerosignal schreef op 26 februari 2004 @ 15:42:
Ik heb zo ineens nog even een vraag, want ik las dus dat je ergens kan instellen wel geheugen hij moet gebruiken: mmc of intern. kun je dat ook per item (software, plaatjes, berichten, ...) instellen? of is het een voor allen: of mmc of intern?
Hoe zit dat precies?
Een programma installeren kan op beide.zerosignal schreef op 26 februari 2004 @ 15:42:
Hoe zit dat precies?
Van de standaard applicaties weet ik dat je bij je messaging, camera, Video Recorder in kan stellen waar nieuwe files gedumpt worden
Verwijderd
Ik kon gisteren nog connecten via Bluetooth (met een Microsoft Bluetooth device die je bij die Bluetooth Desktop krijgt), alleen nu doet ie het niet meer... Ik snap echt niet waaraan het ligt, maar ik krijg de volgende foutmelding:
Kan geen verbinding maken met Mark telefoon - Er is een socketbewerking mislukt omdat de doelhost niet actief is.
Weet iemand hoe ik dit oplos??
Kan geen verbinding maken met Mark telefoon - Er is een socketbewerking mislukt omdat de doelhost niet actief is.
Weet iemand hoe ik dit oplos??
Verwijderd
Goede sitejoon schreef op 26 februari 2004 @ 11:52:
[...]
lol, ik heb van die preview ringtones in mp3 omgezet met lame mp3 naar *.wav en op mn foon gepleurt.. werkt perfect
edit:
btw voor veel *gratis* midi ringtones check hier:
http://www.freepolytones.net/browse.php
of www.tagtag.com
Verwijderd
Yay! Ook ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een heuse Nokia 6600! 
Ik zit echter met een probleempje. Aangezien mijn PC op dit moment over Bluetooth noch IRDA beschikt, probeer ik themes, ringtones, e.d. via de cardreader op het MMC-kaartje te krijgen.
Ik heb alleen geen idee hoe de directory-layout in elkaar zit. Ik ga ervan uit dat het zo simpel zou moeten zijn als het kopieren van de betreffende SIS-file naar de juiste directory. Maar tot nu toe is het me helaas niet gelukt.
De telefoon ziet de files niet. Moet ik ze in de telefoon eerst importeren of zo?
Met Google kan ik er nergens wat over vinden, want daar gaat men er allemaal vanuit dat je de files via Bluetooth met PC Suite op de telefoon installeert.
Morgen ga ik wel een Bluetooth-dongle halen, maar in de tussentijd moet het toch mogelijk zijn om het ook via de cardreader te doen? Iemand?
Ik zit echter met een probleempje. Aangezien mijn PC op dit moment over Bluetooth noch IRDA beschikt, probeer ik themes, ringtones, e.d. via de cardreader op het MMC-kaartje te krijgen.
Ik heb alleen geen idee hoe de directory-layout in elkaar zit. Ik ga ervan uit dat het zo simpel zou moeten zijn als het kopieren van de betreffende SIS-file naar de juiste directory. Maar tot nu toe is het me helaas niet gelukt.
Met Google kan ik er nergens wat over vinden, want daar gaat men er allemaal vanuit dat je de files via Bluetooth met PC Suite op de telefoon installeert.
Morgen ga ik wel een Bluetooth-dongle halen, maar in de tussentijd moet het toch mogelijk zijn om het ook via de cardreader te doen? Iemand?
edit:
Aha! Ik heb al iets meer gevonden. Het schijnt dat ik de file op de MMC-card op de telefoon met een file manager moet benaderen. Maar om een of andere reden is de telefoon standaard niet uitgerust met een file manager en moet ik die dus apart vinden en installeren... Maar wacht eens even... Dan krijg ik het kip-ei-effect! Om die file manager te installeren zal ik in de eerste instantie TOCH bluetooth moeten gebruiken! Grrr...
Advies blijft dus welkom.
Aha! Ik heb al iets meer gevonden. Het schijnt dat ik de file op de MMC-card op de telefoon met een file manager moet benaderen. Maar om een of andere reden is de telefoon standaard niet uitgerust met een file manager en moet ik die dus apart vinden en installeren... Maar wacht eens even... Dan krijg ik het kip-ei-effect! Om die file manager te installeren zal ik in de eerste instantie TOCH bluetooth moeten gebruiken! Grrr...
Advies blijft dus welkom.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 23:52 ]
Dit topic is gesloten.