Ik zoek instellingen voor Email bij KPN abbo
Want ik krijg het helaas niet voor elkaar om maail te versturen
iemand een idee?
iemand een idee?
Verwijderd
Verwijderd
Goeie vraag. Kan ook alleen ontvangen.lairnoc schreef op 14 februari 2004 @ 17:34:
Ik zoek instellingen voor Email bij KPN abbo
iemand een idee?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik zou het graag willen doen/proberen maar ik heb heel weinig tijd, vandaar. De FAQ van mijn kant laat denk ik nog even op zich wachten, zodra ik tijd kan vinden begin ik er meteen aan.tijn.online schreef op 14 februari 2004 @ 19:47:
Ik moet toegeven dat een FAQje in de startpost wel handig zou zijn (je kunt je soms rot zoeken naar antwoorden op je vragen). Dus KnightIndustries, er is werk aan de winkel!
Verwijderd
KLOPT ! ! !-Sander_ schreef op 15 februari 2004 @ 05:58:
Klopt het dat de maximumoverdracht snelheid met infrarood maar 115200 bps is..?
Verwijderd
Met het meegeleverde installatiepakket van Nokia, de PC Suite, onderVerwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 16:22:
Hoe installeer je .JAR / .JAD files?
Verwijderd
Dat kan een foon niet aan :-O Daar zitten teveel verschillen kwa hard en software in!joon schreef op 15 februari 2004 @ 19:05:
volgens mij zijn er ook nog versies om gb advance spellen te spelen
Verwijderd
neejoon schreef op 15 februari 2004 @ 19:05:
ik heb gelezen dat je een gameboy emulator op je 6600 kan zetten waarmee je gameboy roms kan spelen![]()
er zijn 2 programmas voor ze heten: goboy en gamephone.
volgens mij zijn er ook nog versies om gb advance spellen te spelen
Verwijderd
neesuperpolm schreef op 15 februari 2004 @ 19:32:
Is het mogelijk om met de NES emulator spellen
te saven? Mij lukt t niet, dus mario spelen heeft
weinig zin.
geef eens wat duidelijkere antwoorden, dan hebben mensen er misschien wat aan.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ik had hem 4 februari besteld en kreeg hem ook vandaag binnen! Echt top toestel, ben er heel blij mee!!groetenBaRF schreef op 16 februari 2004 @ 13:36:
ik heb hem de 28e jan besteld via die super-deal en vandaag binnengekregen! geen dode of hete pixels en een geweldige ontvangst in middelburg
ja, dat heb ik dus ook te horen gekregen op hun klantenservice voor niet-klantenKrypt schreef op 16 februari 2004 @ 16:06:
Ja; je moet MMS activeren, anders doet ie 't niet.. Helpdesk kun je ook bellen zonder je nummer in te voeren..
[ Voor 21% gewijzigd door BaRF op 16-02-2004 16:42 ]
Heb je dat als je het spel op volledig scherm speelt? als het verkleind is dan is het logisch dat het niet goed leesbaar is aangezien het spelscherm dan gecomprimeerd wordjozy schreef op 16 februari 2004 @ 15:43:
als ik sonic speel op mijn 6600 lijkt het net of ik artifacts heb
de letters zijn niet zo goed te lezen en in het spel krijg ik van die lijntjes te zien
ik heb verschillende .blz's geprobeerd, en geinstalleerd met die .blz in root van e:\
iemand nog suggesties?
[ Voor 18% gewijzigd door joon op 16-02-2004 17:40 ]
check deze anders ook even:tijn.online schreef op 16 februari 2004 @ 18:53:
Is er eigenlijk veel freeware te vinden voor de 6600/Symbian 7?
[ Voor 3% gewijzigd door joon op 16-02-2004 21:03 ]
uh dat is dus ene die site waar ik het over hadjoon schreef op 16 februari 2004 @ 19:46:
[...]
check deze anders ook even:
http://www.die-ene.com die hebben ook aardig wat ringtones
ennuh thx BaRF
[ Voor 11% gewijzigd door BaRF op 16-02-2004 20:05 ]
OE! kheb het vlug gecensureerd;) stel je voor dat ik brein op mn dak krijgBaRF schreef op 16 februari 2004 @ 20:04:
[...]
uh dat is dus ene die site waar ik het over had![]()
kun je beter even removen voor je een modje op je dak krijgt![]()
Druk voor de grap eens op #jozy schreef op 16 februari 2004 @ 15:43:
de letters zijn niet zo goed te lezen en in het spel krijg ik van die lijntjes te zien
ik heb verschillende .blz's geprobeerd, en geinstalleerd met die .blz in root van e:\
iemand nog suggesties?
Aantal keer op 0 drukken, proberen kan geen kwaadjozy schreef op 16 februari 2004 @ 22:52:
tnx het werkt
weetje misschien ook hoe je het geluid uit zet
[ Voor 7% gewijzigd door SanderTje! op 17-02-2004 00:49 ]
Verwijderd
NEE dit is al tig keer gevraag , zelf zoeken is niet verboden hoor-Sander_ schreef op 17 februari 2004 @ 00:49:
Weet er ook iemand of de 6600 ook SD cards accepteert t.o.v. MMC cards?
Excusez moi, heb wel gezocht overigens, maar blijkbaar dus niet goed genoeg. Thanks anyway en tijd voor een FAQ.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 01:19:
[...]
NEE dit is al tig keer gevraag , zelf zoeken is niet verboden hoor
Beter
[ Voor 24% gewijzigd door joon op 17-02-2004 09:51 ]
Ik heb dit werkend gekregen, en uitvoerig uitgelegd in deel 2.Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 21:00:
heb remote s60 en softcam op comp.
Nu wil ik hem gebruiken als webcam voor msn, maar hij kan de cam niet vinden?
Hoe zit dat??
Support engineer
Support engineer
Ik heb juist hetzelfde... het is alleen met dat spel.jozy schreef op 16 februari 2004 @ 15:43:
iemand nog suggesties?
Support engineer
Verwijderd
als je nou even de moeite neemt om de posts hierboven te lezen dan zie je ook dat je het spel op full screen moet zetten met #Blowie1999 schreef op 17 februari 2004 @ 12:51:
[...]
Ik heb juist hetzelfde... het is alleen met dat spel.
Maar het spel blijft speelbaar... meer moet ik niet hebben ;-)
vuurtje erbij gehoudenVerwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 13:20:
Weet iemand of je reeds geïnstalleerde programma's middels bluetooth naar een andere kan overpiepen? Als ik in mijn MMC zoek naar een .sis en deze overstraal krijgt de andere bij het installatieproces "Bestand verminkt".
[ Voor 36% gewijzigd door joon op 17-02-2004 15:06 ]
Verwijderd
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Verwijderd
Tell me, wat zijn de settings???Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:18:
Heb de 6600 al enkele weken met plezier, maar het lukt mij niet om streaming video te bekijken, wat wel mogelijk moet zijn met de Real player. Is iemand dat wel gelukt? Ik heb een apart APN Internet aangemaakt zodat ik buiten de Imode omgeving het web op kan gaan, omdat ik al had begrepen dat binnen de imdode omgeving dit al niet mogelijk was.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://nokia-6600-software.epocware.com/PC_File_Manager.htmlVerwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 21:42:
Weet iemand een programma waarmee je vanaf je PC de c:\ en de e:\ schijven van je 6600 kan browsen alsmede bestanden verwijderen/kopieren/etc.
Niet Nokia PC Suite, want die komt niet bij alle folders.
Verwijderd
Waarom deze vraag (opnieuw)?labomba schreef op 17 februari 2004 @ 21:50:
Hi,
Kan iemand me zeggen hoe ik de standaard screensaver afbeelding kan wijzigen ?
Beestig!!!!!!!!joon schreef op 17 februari 2004 @ 15:00:
[...]
als je nou even de moeite neemt om de posts hierboven te lezen dan zie je ook dat je het spel op full screen moet zetten met #![]()
[...]
vuurtje erbij gehouden?
Support engineer
Mij is het ook nog niet gelukt.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:18:
Heb de 6600 al enkele weken met plezier, maar het lukt mij niet om streaming video te bekijken, wat wel mogelijk moet zijn met de Real player. Is iemand dat wel gelukt? Ik heb een apart APN Internet aangemaakt zodat ik buiten de Imode omgeving het web op kan gaan, omdat ik al had begrepen dat binnen de imdode omgeving dit al niet mogelijk was.
Support engineer
Zoek achter powerlock...labomba schreef op 17 februari 2004 @ 21:50:
Hi,
Kan iemand me zeggen hoe ik de standaard screensaver afbeelding kan wijzigen ?
Support engineer
Verwijderd
er zitten nog wat kleine bugs in de nokia SymbianOS, deze zullen vast in de toekomst gefixt worden met downloadbare firmware voor de telefoon.Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 12:28:
Ik heb sinds maandag de Nokia 6600 maar nu heb ik even wat vraagjes
Als ik hem opstart dan speelt hij het nokia geluid bij die handen soms maar half af.Wat houd dat in en wat kan ik daar aan doen?
Bij een foto maken hoort ook meestal een geluidje als je een foto neemt. Maar als ik mijn profiel op stil zet en daarna weer op algemeen, en ik neem een foto dan hoor je dat geluid ook niet meer alleen maar een klein tikje. Waarom is dit zo en wat kan ik er aan doen?
Ik heb dit forum over de nokia 6600 al een paar keer doorgelezen en ik las iets over een Firmware. Wat is dit precies en hoe kan ik zien welke firmware ik heb?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dat zou erg tof zijn. GROETEN
Verwijderd
Oow bedankt voor je reactie! maar heb jij deze ''bugs'' ook dan? weet je ook toevallig hoe ik bijvoorbeeld SonicN op mijn N6600 kan spelen? want dat lijkt me zo cooljoon schreef op 18 februari 2004 @ 12:43:
er zitten nog wat kleine bugs in de nokia SymbianOS, deze zullen vast in de toekomst gefixt worden met downloadbare firmware voor de telefoon.
Deze zal downloadbaar zijn van clubnokia op nokia.com/nl tegen betaling(denk ik)
hoe je kan zien welke firmware je hebt weet ik ook niet helaas..
Ga er maar niet vanuit dat je de firmware zelf kan updaten hoor. Je zal daarvoor langs moeten gaan bij een Nokia servicepoint.joon schreef op 18 februari 2004 @ 12:43:
[...]
er zitten nog wat kleine bugs in de nokia SymbianOS, deze zullen vast in de toekomst gefixt worden met downloadbare firmware voor de telefoon.
Deze zal downloadbaar zijn van clubnokia op nokia.com/nl tegen betaling(denk ik)
hoe je kan zien welke firmware je hebt weet ik ook niet helaas..
Verwijderd
Hey bedankt!ik hoop dan wel snel dat het verholpen kan worden die bugs.....maar ja we zien wel. Ik vind het in iedergeval een toptoestel,ben er erg blij mee!!!!DonDaaf schreef op 18 februari 2004 @ 13:24:
[...]
Ga er maar niet vanuit dat je de firmware zelf kan updaten hoor. Je zal daarvoor langs moeten gaan bij een Nokia servicepoint.
@Anix: Die bugs zijn bekend. Met een beetje mazzel zijn ze in een volgende software-versie eruit gehaald. Door *#0000# in te toetsen op je telefoon krijg je je versie in beeld. (De meeste mensen hebben 3.42.1 geloof ik) Vragen hoe je de n-gage spellen moet installeren horen hier niet thuis. Wellicht dat ze je op www.salesplaza.nl verder kunnen helpen.
Verwijderd
Kijk op dit forum en gebruik daar de zoek functie daar kan je alle antwoorden haast vinden op newbee vragen van de 6600Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 13:11:
[...]
Oow bedankt voor je reactie! maar heb jij deze ''bugs'' ook dan? weet je ook toevallig hoe ik bijvoorbeeld SonicN op mijn N6600 kan spelen? want dat lijkt me zo cool
groetjes
Vrij simpel, naar de instellingen van je phone gaan, en dan naar algemeen, en dan naar standby modus, en daar kun je die toetsen aanpassen.superpolm schreef op 18 februari 2004 @ 15:14:
Weet iemand of het mogelijk is om een programma
te koppelen aan de sneltoetsen? Ik zie alleen maar
standaard dingen staan (Camera, favorieten etc.) bij
telefooninstellingen.
Support engineer
hehe.....zover was ik ook al gekomen.Blowie1999 schreef op 18 februari 2004 @ 15:25:
[...]
Vrij simpel, naar de instellingen van je phone gaan, en dan naar algemeen, en dan naar standby modus, en daar kun je die toetsen aanpassen.
veel plezier!
Nee alleen, de standaard, maar dat zijn er ook al een heleboel.superpolm schreef op 18 februari 2004 @ 15:32:
[...]
hehe.....zover was ik ook al gekomen.
Alleen in dat rijtje staan de standaard dingen, niet gedownloade
programma's ofzo. Zal wel niet kunnen dan.
Support engineer
Verwijderd
Onzin. Doe eerst eens wat research...
juist, maar wat s.jay naar mijn mening bedoelt is dat er geen GBA emulators te krijgen zijn voor de 6600. De telefoon is daar gewoonweg niet snel genoeg voor, maar er valt genoeg lol te hebben met de wel beschikbare emulatoren, toch...Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 16:05:
[...]
Onzin. Doe eerst eens wat research...
Ik heb een NES emulator op mijn 6600 geinstalleerd en hij werkt prima. De emulator heet YewNes en kan je via google vinden.
Daarnaast heb ik ook een Gameboy emulator (Goboy) een Mega Game System emulator (MGS) en een Commodore 64 emulator (Frodo)
MarK_vB schreef op 17 februari 2004 @ 16:23:
heeft iemand al een manier gevonden om geluid aan de gang te krijgen in Doom (freeware) op de N6600? GoBoyPlus 1.4.1 installeren heeft voor mij helaas niets opgelost...
Doom draait overigens zonder geluid geweldig, maar helaas ziet het er naar uit dat multiplayer via bluetooth nooit werkelijkheid zal worden, wegens het in de steek laten van dit project door Wildpalm.
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Support engineer
Verwijderd
Verwijderd
Idd ik had het dus over die GBA emulator daar is dit processortje gewoon niet sterk genoeg voorMarK_vB schreef op 18 februari 2004 @ 17:52:
[...]
juist, maar wat s.jay naar mijn mening bedoelt is dat er geen GBA emulators te krijgen zijn voor de 6600. De telefoon is daar gewoonweg niet snel genoeg voor, maar er valt genoeg lol te hebben met de wel beschikbare emulatoren, toch...
ow, en om nog maar even terug te komen op mijn eerdere vraag, want ik ben toch wel erg benieuwd naar ervaringen van andere 6600 gebruikers wat dat betreft:
[...]
Verwijderd
Je wil dus je PC als internetverbinding voor je GSM gebruiken?BaRF schreef op 18 februari 2004 @ 21:49:
is het trouwens mogenlijk om mbv bluetooth via explorer op je kaart/telefoon te browsen?
Dit is al vele keren langsgekomen, en betreft de proxy instellingen van T-mobile, dus gewoon even de search gebruiken, staat waarschijnlijk in "Nokia 6600 - Deel 1". Deze instellingen werken overigens ook gewoon voor Opera, dus daar hoeft ook niet meer naar gevraagd te worden.Ghostface schreef op 18 februari 2004 @ 21:09:
kan iemand me de instellingen geven voor
agilemessenger i.c.m. t-mobile abbo
ik dacht dat ik alles had , maar hij kan niet inloggen ??
check your ursername/password or internet
*T-mobile abbo
*Gprs Actief
*Gprs T-zones & Mms doen het wel
wie kan me helpen
ik heb ook dat wap veranderd naar wap-act
maar niks geen connectie
wie heeft de oplossing ??
Denk niet dat BaRF dat bedoelt, maar eerder of het ook mogelijk is om met Windows Explorer je telefoongeheugen en MMC te bekijken... De vraag "Internet via Bluetooth" is ook al meerdere keren langsgekomen in dit topic, en is tot nu toe niet gelukt als ik het goed heb. Op de vraag van BaRF heb ik geen antwoord. Maar wat is er onvoldoende aan de combinatie PC-suite en FExplorer?-Sander_ schreef op 18 februari 2004 @ 21:57:
[...]
Je wil dus je PC als internetverbinding voor je GSM gebruiken?
Nou, die vraag heb ik ook..! Iemand een idee?
[ Voor 15% gewijzigd door MaXXeR op 19-02-2004 00:30 ]
Verwijderd
onder remote s60 : ga naar options - colour mode - jpeg - high ?MaXXeR schreef op 19 februari 2004 @ 00:23:
Ik heb een probleem met het gebruiken van mijn Nokia 6600 als webcam. Remote S60 en Softcam doen het verder wel, maar als ik bij Remote S60 op mijn pc het beeld bekijk dan is het net of het beeld negatief is. Dit beeld wordt dus overgenomen door Softcam. Het is het beeld wel, maar de kleuren kloppen voor geen meter.
Heb al kleurinstellingen in me foon proberen te veranderen en in het programma zelf, maar zonder resultaat. Heb al overal op inet gezocht INCL het GOT, maar overal staat alleen dat het zo moet, maar niemand krijgt het probleem wat ik heb.
Wie kan mij Helpen?
dat bedoel ik inderdaadMarK_vB schreef op 18 februari 2004 @ 22:39:
Denk niet dat BaRF dat bedoelt, maar eerder of het ook mogelijk is om met Windows Explorer je telefoongeheugen en MMC te bekijken...
...wat is er onvoldoende aan de combinatie PC-suite en FExplorer?
Heb mijn 6600 nog niet binnen, maar op andere phones kan je bij Dienst Instellingen de gegevensdrager veranderen van GPRS naar ISDN of AnaloogVerwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 21:00:
Ik zit bij T-mobile met een 150 abbo op m'n 6600 en nu ik toch genoeg belminuten heb wil ik ook gaan wappen. Alleen elke keer als ik ga wappen maakt ie gebruik van GPRS en dit valt waarschijnlijk buiten mijn bundel. Ik kan dus niet vinden hoe ik via gewoon bellen gebruik kan maken van WAP (dit kan toch ?)...
Alvast Bedankt
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Ik heb er zelf eentje van 128mb insteken.Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 11:48:
Ik heb eigenlijk aan 32mb geheugen te weinig. Nu wil ik wel een andere geheugenkaart erin doen alleen zou ik graag willen weten welk merk compatible is met de Nokia 6600 en hoeveel MB hij aan kan???
Support engineer
Frontjes???joon schreef op 19 februari 2004 @ 11:11:
Zijn er eigenlijk 6600 frontjes??
ik heb gezocht maar niet veel gevonden behalve een beschermhoesje ..
Support engineer
Verwijderd
Ja inderdaad, die cameraFX heb ik nu geen problemen mee, maar andere verschillende wel. Het rotte eraan is, je installeerd dat, same met nog een boel andere, en je vergeet he gewoon dat hij op je telefoon staat, op den duur staat hij propvol... Ik weet spijtig genoeg de solution nietVerwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 13:28:
Hebben jullie er ook last van als je op een gegeven moment een hoop programma's hebt geïnstalleerd dat sommige niet meer in je menu of submap te zien is, terwijl je die wel in de programma's lijst van Beheer ziet staan?
Zo had ik eerst CameraFX die opeens niet meer in mijn gemaakte submap Media stond.
Was nergens meer te vinden. Deze heb ik toen gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd.
Toen stond die weer netjes in het menu, maar als ik die opstarte sloot ie zichzelf weer vrolijk af!
Support engineer
Verwijderd
Het stoort mij wel...Blowie1999 schreef op 19 februari 2004 @ 14:12:
[...]
Ja inderdaad, die cameraFX heb ik nu geen problemen mee, maar andere verschillende wel. Het rotte eraan is, je installeerd dat, same met nog een boel andere, en je vergeet he gewoon dat hij op je telefoon staat, op den duur staat hij propvol... Ik weet spijtig genoeg de solution nietHet stoort me ook ni echt.
ik zou het niet wetenBlowie1999 schreef op 19 februari 2004 @ 12:35:
[...]
Frontjes???
Kun je die ook op deze gsm hangen????
kheb 6600's gezien met 512 mb erin, voor zover ik weet kan bijna elke MMC erin (multimedia card)Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 11:48:
Ik heb eigenlijk aan 32mb geheugen te weinig. Nu wil ik wel een andere geheugenkaart erin doen alleen zou ik graag willen weten welk merk compatible is met de Nokia 6600 en hoeveel MB hij aan kan???
[ Voor 49% gewijzigd door joon op 19-02-2004 16:22 ]
Verwijderd
Always Look On The Bright Side Of Life!
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 21:41 ]
Verwijderd
Zet je Local service poort op 12 en je remote poort op 13.Johannn schreef op 19 februari 2004 @ 17:16:
Mrouter wil maar niet connecten bij mij nu kan ik de Nokia Pc Suite dus niet gebruiken weet iemand waar dit aan ligt?
Er staan dr 4:
2 keer kabel COM1/2
1 keer bluetooth COM7 (die moet het zijn lijkt me)
1 keer infarood
Maar geen van allen willen ze verbinden
Maar het programma bluetooth tray werkt wel dat had ik bij mijn adapter, maar pc suite werkt wel ff wat fijner kan ik meerdere bestanden tegelijk doen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq