Nokia 6600 - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.645 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
Ptoeneigh schreef op 15 april 2004 @ 10:11:
[...]

Iemand van MD-Products zit volgens mij ook hier in dit topic toch?
ik kan me van het begin nog zoiets herinneren..?
Of 'ie hier ook zit weet ik niet...
*geheugen opfrist: - klik -
Ik heb de site ff bekeken, is goed te doen,
alleen de vraag: due firmware-update valt dat gewoon onder de garantie?
(of het gratis is :-) )
Ik hoop wel dat ze vanauit Nokia een vergoeding krijgen voor het leveren van die service.
k wil niet gaan profiteren, maar als ze van Nokia een vergoeding krijgen is het iets anders natuurlijk :-)
Ze leveren die service gratis. Dat wil zeggen... Het kostte mij iig niets.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjaakman op 15-04-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:27
Vandaag ook mijn firmware update gehaald. Gister foon weggebracht vandaag opgehaald. Update bij PHC-Telecom uit laten voeren, zit op vliegveld Eindhoven Airport. Hele goeie service daar...zoals t hoort! :)

Als ik nu een nieuwe sms wil maken, dan kon je eerst standaard bij "Naar:" letters invoeren. Na de update zijn dat cijfers geworden. Kan dit aangepast worden, zag t er bij de instellingen niet bijstaan. Als ik de #-toets ingedrukt hou, dan schakelt ie wel naar alfabetische modus. Maar bij een nieuw bericht staat ie dan weer op cijfermodus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
ik heb nu t-mobile troep in men telefoon staan
als ik hem nu naar die nieuwe firmware laat flashe
zijn die dan weg? iemand ervaringen?

ze zijn iig niet zomaar te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op 15 april 2004 @ 22:41:
ik heb nu t-mobile troep in men telefoon staan
als ik hem nu naar die nieuwe firmware laat flashe
zijn die dan weg? iemand ervaringen?

ze zijn iig niet zomaar te verwijderen
Firmware update helpt niet, je moet het toestel gewoon laten flashen. Ik heb hetzelfde gehad met die t-mobile rotzooi en na de flash was alles weg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
sjaakman?ik zou naar nokia service point gaan,ik had ook een dode pixel en er is ter plekke een nieuw scherm ingezet
Ik ga straks de nieuwe update halen bij nokia service point,ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:34
Heeft iemand Agile messenger aan de praat gekregen:S?, een maat van me lukt het wel via bluetooth te msn'en @ agilemessenger... maar ik krijg het niet voor elkaar om met mijn n6600 te msn'en met agile messenger. Hoe werkt dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik zie iedereen maar praten over geÏnstalleerde apps maar waar haal je die dan vandaan, degene die ik gevonden heb moet je afrekenen met een credit card, en die heb ik dus niet.

Groeten Mark :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 23:53:
[...]

Firmware update helpt niet, je moet het toestel gewoon laten flashen. Ik heb hetzelfde gehad met die t-mobile rotzooi en na de flash was alles weg! :)
hoe bedoel je flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op 16 april 2004 @ 15:34:
sjaakman?ik zou naar nokia service point gaan,ik had ook een dode pixel en er is ter plekke een nieuw scherm ingezet
Ik ga straks de nieuwe update halen bij nokia service point,ben benieuwd
zo ik heb nu 4.09.1 de man zei:je bent wel alles kwijt he?? maar ik zie nu dat alles er nog op staat qua plaatjes en themas adressen,ben benieuwd of ik verschil bemerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op 16 april 2004 @ 16:27:
[...]

hoe bedoel je flashen?
offtopic:
dus jij kent cola turka ook he, it rulez! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
rooie60 schreef op 16 april 2004 @ 18:01:
[...]

zo ik heb nu 4.09.1 de man zei:je bent wel alles kwijt he?? maar ik zie nu dat alles er nog op staat qua plaatjes en themas adressen,ben benieuwd of ik verschil bemerk
Ik ben teruggegaan naar de winkel waar ik 'm had gekocht en omdat het binnen 8 dagen was heb ik acuut een nieuwe meegekregen. Met die nieuwe foon ben ik rechtstreeks naar het NSP gereden om meteen de laatste software-versie er op te laten zetten.

En dat jij alles nog hebt... Kan het zijn dat dat data is die op het 32MB-kaartje stond/staat? Daar gebeurt natuurlijk niks mee.

Mclercx schreef op 16 april 2004 @ 16:15:
Heeft iemand Agile messenger aan de praat gekregen:S?, een maat van me lukt het wel via bluetooth te msn'en @ agilemessenger... maar ik krijg het niet voor elkaar om met mijn n6600 te msn'en met agile messenger. Hoe werkt dat precies?
Is de GPRS-internet-verbinding met je provider goed ingesteld en is deze in Agile gekozen als manier van verbinden?

Nog even voor de mensen die met Opera zitten te pielen...

Je krijgt Opera compleet en volledig bij de 6600. Bij de meeste Nokia helpdesks weten ze dat alleen niet.

Als je 'm om wat voor reden dan ook kwijt bent kan je 'm hier gratis downloaden en kan je hier gratis en voor niks een nieuw serial krijgen.

:)

Modbreak:
Meerdere keren direct achter elkaar posten is niet nodig. Je kunt in dat soort gevallen de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif editknop gebruiken om je laatste post bij te werken. Ik heb je posts nu samengevoegd.

[ Voor 54% gewijzigd door Korakal op 17-04-2004 11:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
klopt sjaakman,ik heb het meeste op mmc staan behalve photographer en die was weg
Ik merk verder geen verschil nog,behalve dan als je 'nieuwe'sms maakt en dat je dan cijfers krijgt gelijk(vind ik wel handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met je infaroodpoort evenveel dingen doen als met een bluetooth verbinding met Nokia Pc Suite. Want ik kan geen verbinding leggen met met mijn Nokia Pc Suite. Ik heb een Externe infarood poort, maar verder dan `bezig met verbinding maken` komt ie niet. Is het nu verstandig om een bluetooth dongle aan te schaffen of niet. Want ik heb mijn infarood poort maar een maandje geleden aangeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend gebeld naar 7 Nokia Service Points.
1 is dicht op zaterdag.
2 hebben er alleen firmware 3.42.1.
1 deed op zaterdag geen nieuwe firmware updates.
2 waren open maar de medewerker voor de firmware updates was er niet.
1 had de juiste firmware en ik kon langs komen.

Ik daarheen. Kom ik aan, vertelt hij me dat er een grote bug in de nieuwe firmware zit (4.09.1) en dat ze die er niet meer op zetten! Ik wordt gebeld als er een nieuwe is.

Het Nokia 6600 drama gaat door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26
Ik wil al mijn mp3z omzetten naar awb zodat ik ze ook als "mooi" klinkende beltonen kan gebruiken.
Maar ik wil ze dus ook gewoon in een playlist gebruiken want ze klinken toch als mp3. Ultramp3 kan hier niet mee omgaan welke ("mp3")speler wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 12:09:
1 is dicht op zaterdag.

Ik daarheen. Kom ik aan, vertelt hij me dat er een grote bug in de nieuwe firmware zit (4.09.1) en dat ze die er niet meer op zetten! Ik wordt gebeld als er een nieuwe is.

en wat is die grote bug ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Ben ook benieuwd naar die bug.. Kun je 'ons' ook op de hoogte stellen wanneer ze jou bellen over de nieuwe firmware?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joon schreef op 17 april 2004 @ 12:44:
[...]

en wat is die grote bug ??
Als ik het wist had ik het verteld. Ik laat het hier weten als ze een nieuwe hebben. Ik was overigens bij Ricom Repairs in Schiedam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:27
rooie60 schreef op 17 april 2004 @ 11:25:
als je 'nieuwe'sms maakt en dat je dan cijfers krijgt gelijk(vind ik wel handig)
Vind ik juist vet irritant..ik was gewend om de eerste 2/3 letters van de naam in te toetsen van de persoon waar die sms heen moest..en dan pakt ie t vanzelf..nu moet ik eerst die # toets ff ingedrukt houden om em op lettermodus te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op 17 april 2004 @ 13:08:
[...]

Vind ik juist vet irritant..ik was gewend om de eerste 2/3 letters van de naam in te toetsen van de persoon waar die sms heen moest..en dan pakt ie t vanzelf..nu moet ik eerst die # toets ff ingedrukt houden om em op lettermodus te krijgen :(
Precies. Ik vind het ook een slechte verandering. Het lijkt mij dat mensen vaker een naam dan een nummer intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
enermax schreef op 17 april 2004 @ 12:24:
Ik wil al mijn mp3z omzetten naar awb zodat ik ze ook als "mooi" klinkende beltonen kan gebruiken.
Maar ik wil ze dus ook gewoon in een playlist gebruiken want ze klinken toch als mp3. Ultramp3 kan hier niet mee omgaan welke ("mp3")speler wel?
hoe zet je mp3's om naar awb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 11:44:
Kan je met je infaroodpoort evenveel dingen doen als met een bluetooth verbinding met Nokia Pc Suite. Want ik kan geen verbinding leggen met met mijn Nokia Pc Suite. Ik heb een Externe infarood poort, maar verder dan `bezig met verbinding maken` komt ie niet. Is het nu verstandig om een bluetooth dongle aan te schaffen of niet. Want ik heb mijn infarood poort maar een maandje geleden aangeschaft
Niemand??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 11:44:
Het programma mRouter maakt de verbinding voor je. Via kabel (niet met een 6600), bluetooth of infrarood. De nokia PC Suite maakt verbinding met mRouter. Wat voor type verbinding dat is maakt voor PC Suite niet uit. Om een kort verhaal lang te maken. Ja, het zou moeten werken via infrarood. Helaas heb ik op mijn PC geen infrarood om het voor je te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
wie weet nog ! hoe je een 6600 kan laten trillen als je geluid op stil staat
bij een inkomende SMS , er was iets met een wave file of zo ?

kan het niet meer terug vinden heb gezocht

op 6600 trillen , 6600 stil en tril etc etc , misschien kijk ik er over heen

maar ok

wie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Ghostface schreef op 18 april 2004 @ 17:02:

maar ok

wie ??
Was dat niet iets met een "stil" geluid maken van een seconde ofzo?
Als je die dan kiest als bel- en SMS-geluid ben je er, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op 18 april 2004 @ 17:02:

maar ok

wie ??
Je moet een lege .wav (of .mid of wat dan ook) uploaden en instellen als berichttoon. Hij trilt de eerste halve seconde, is daarna een halve seconde stil, etc, dus een lege .wav file van precies 1,00 sec werkt het beste :)
[edit]
Ik ga alvast een begin maken aan de start van deel 4, nog 80 posts en deze is vol.. Als iemand wil helpen, dingen heeft die er per se in moeten staan: Mail staat in m'n profile :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26
jozy schreef op 18 april 2004 @ 01:38:
[...]

hoe zet je mp3's om naar awb?
Met Nokia Multimedia converter. Niet naar AMR omzetten dat is bokkie wokkie maar WB amr.

Weet iemand nou hoe je een playlist maakt met .awb files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Zijn er mensen die problemen hebben ervaren met het connecten van de Nokia 6600 met de computer via de bluetoothdongle van Sitecom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jigs schreef op 18 april 2004 @ 21:10:
Zijn er mensen die problemen hebben ervaren met het connecten van de Nokia 6600 met de computer via de bluetoothdongle van Sitecom?
Heb alleen problemen met pc suite. Hij maakt verbinding, maar zodra dat ik een mp3 of video door wil sturen loopt ie vast en verbreekt ie de verbinding. Plaatjes lukt wel. Als ik hem via My bluetooth places verbind heb ik geen problemen, is dus alleen met PC suite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em zelf ook, helemaal geen problemen mee. Alleen mRouter vind ik een lastig programma, omdat die af en toe 100% CPU gaat trekken...

Op de site van Sitecom staat ook een handleiding voor de 6600, hoe je hem precies moet installeren om het lekker aan het werk te krijgen. Werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
iemand nog opmerkelijke verschillen gemerkt ná de update???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Nee, en dat komt door deze faq: De Bluetooth FAQ (powered by Sitecom) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg geen connectie toen ik mijn sitecom bluetoothdongle net had gekocht.
Ben toen ff naar de site van sitecom gegaan, nieuwe firmware voor de dongle geinstalleerd, en daarna werkte het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

kan iemand me vertellen of het nog uitmaakt wat voor merk mmc cardje in de 6600 stopt? Die standaard nokia dingen zijn natuurlijk te duur. Dus hoe zit het met een sandisk, dane-elec of een apacher mmc card?? werkt dat, of geeft het problemen....

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Probleempje = dat ik wel verbinding heb maar dat ik telkens bij het intoetsen van een naam een fout krijg ( ongeldige nam )

dit probleem komt voor in de bijgeleverde software ( PC suite ).

Wie heeft ervoor mij een oplossing

alvast Bedankt,

Robert L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
damswer schreef op 19 april 2004 @ 10:56:
kan iemand me vertellen of het nog uitmaakt wat voor merk mmc cardje in de 6600 stopt? Die standaard nokia dingen zijn natuurlijk te duur. Dus hoe zit het met een sandisk, dane-elec of een apacher mmc card?? werkt dat, of geeft het problemen....
Ik heb een Apacer 128MB erin gefrot en het werkt als een trein.. denk dat 128MB het over het algemeen wel zal werken; 256MB en 512MB zouden ook moeten werken, maar ligt denk ik ook aan de chips die erin zitten..

[edit]
Robert; waar heb je je nokia suite geinstalleerd? hij moet op je C schrijf staan anders krijg je problemen, ook de locatie van de \nokia dir is belangrijk..

[ Voor 14% gewijzigd door Krypt op 19-04-2004 12:38 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 12:22:
hoi,

Probleempje = dat ik wel verbinding heb maar dat ik telkens bij het intoetsen van een naam een fout krijg ( ongeldige nam )

dit probleem komt voor in de bijgeleverde software ( PC suite ).

Wie heeft ervoor mij een oplossing

alvast Bedankt,

Robert L.
Check eens bij de Bluetooth instellingen hoe je foon zichzelf over Bluetooth noemt, en komt dat overeen met hoe NokiaSuite denkt dat de telefoon heet?

(Of zit ik nu in de verkeerde hoek te zoeken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal
Wie kan me helpen...
Ik heb zoals al meerdere opera per ongeluk weggegooid.. nu wou ik het er toch nog opzetten.. dit gedaan via de links die al vaak besproken zijn maar als ik hem overzet naar mijn telefoon en dan via bestandsbeheer installeer vind ik hem nergens terug hebben anderen dit probleem ook of ben ik gewoon scheel??

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hai!!! ik heb dus nu weer een nieuwe 6600 omdat mijn vorige steeds uitviel terwijl de batterij nog vol was, maar nu heb ik weer een probleempje met de nieuwe 6600. Als mijn scherm zwart is dan zie ik een heel klein rood stipje volgens mij is dat een dode pixel en er zit ook wat stof onder mijn scherm!!! wat kan ik hier aan doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 08:35
Het zal ongetwijfeld (als het bestaat) ergens in deze 3000 posts staan. Maar ik heb het niet kunnen vinden, heb ook niet alles door gezocht, maar steekproefgewijs.

Bestaat er een progje voor je PC waar je in de root van je Nokia 6600 kan. Dus het Fexplorer idee, maar dan op je PC (via Bluetooth). Want als je de geheugenkaart in een geheugenkaart lezer doet zie je ook de root, maar dan moet je weer de MMC kaart helemaal uit je Nokia halen.

Dit zoek ik omdat je dan bestanden in bepaalde mappen kan kopieren. Bijvoorbeeld een bestandje in C:\System\Apps (van je telefoon dan).

En je kan dan makkelijker software (try & buy troep, of progjes die je niet meer gebruikt) verwijderen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op 19 april 2004 @ 23:03:
Het zal ongetwijfeld (als het bestaat) ergens in deze 3000 posts staan. Maar ik heb het niet kunnen vinden, heb ook niet alles door gezocht, maar steekproefgewijs.

Bestaat er een progje voor je PC waar je in de root van je Nokia 6600 kan. Dus het Fexplorer idee, maar dan op je PC (via Bluetooth). Want als je de geheugenkaart in een geheugenkaart lezer doet zie je ook de root, maar dan moet je weer de MMC kaart helemaal uit je Nokia halen.

Dit zoek ik omdat je dan bestanden in bepaalde mappen kan kopieren. Bijvoorbeeld een bestandje in C:\System\Apps (van je telefoon dan).

En je kan dan makkelijker software (try & buy troep, of progjes die je niet meer gebruikt) verwijderen.
selQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Nevermind...

[ Voor 83% gewijzigd door SanderTje! op 20-04-2004 01:43 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is voor op je telefoon :)

Wat je zoekt is Epocware PC File Manager. Werkt alleen als je ook Nokia PC Suit ehebt geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 16:25:
Hallo allemaal
Wie kan me helpen...
Ik heb zoals al meerdere opera per ongeluk weggegooid.. nu wou ik het er toch nog opzetten.. dit gedaan via de links die al vaak besproken zijn maar als ik hem overzet naar mijn telefoon en dan via bestandsbeheer installeer vind ik hem nergens terug hebben anderen dit probleem ook of ben ik gewoon scheel??

dank
Je installeert via bestandsbeheer... Op je foon of op de PC?

Je hoeft het installatiebestand helemaal niet op je foon te zetten.
Het is de bedoeling dat je PC in verbinding staat met je foon, en dat je dan op je PC dubbelklikt op het installatiebestand.
Opera zal dan via de draadloze verbinding tussen de foon en de PC ge-installeerd worden op je foon.

Jumpman schreef op 19 april 2004 @ 23:03:
...
Dat kan toch net zo makkelijk op je foon via het icoontje "Beheer"?
Of pak je daar niet alles mee?

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 18:06:
hai!!! ik heb dus nu weer een nieuwe 6600 omdat mijn vorige steeds uitviel terwijl de batterij nog vol was, maar nu heb ik weer een probleempje met de nieuwe 6600. Als mijn scherm zwart is dan zie ik een heel klein rood stipje volgens mij is dat een dode pixel en er zit ook wat stof onder mijn scherm!!! wat kan ik hier aan doen? ;)
Terug naar de winkel. En als die je niet (kunnen) helpen naar een "Nokia Service Point" gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door Sjaakman op 20-04-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Foutje :o

Post toegevoegd aan post hierboven.

[ Voor 85% gewijzigd door Sjaakman op 20-04-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Foutje :o

Post toegevoegd aan post hierboven.

[ Voor 90% gewijzigd door Sjaakman op 20-04-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ga het proberen en waar zou ik het icoontje van opera dan moeten kunnen vinden? En hoe uninstalleer ik dan dingen of gaat dat wel via de telefoon zelf? Want heb nu alles gewoon via bestandsbeheer verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ergens gelezen dat ik via de knoppen 'groen' '*' en '3' ingedrukt houden (wanneer de telefoon uit staat) dan de telefoon aanzetten (nog steeds knoppen ingedrukt houden totdat hij formatting zegt.. Dit om de telefoon volledig te resetten... Kent iemand deze methode?
en wat doet het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Laatst online: 19:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Laatst online: 19:40
Zijn er al mensen die een 256Mb of zelfs 512Mb MMC kaartje actief hebben op hun 6600, mocht dat zo zijn dan zou ik graag weten welke merk&type.

Nog een andere vraag, heb gisteren in de Orange sjop de 6600 gehaald en dacht dat deze in de shop 100% geconfigureerd was, helaas jammer, had ik tenminste wat te lezen in Deel I/II/II :X
Had de volgende Access Points vanuit de shop:
- MMS --> werkte niet (proxy&poortnummer verkeerd)
- Orange World --> werkt goed

Dus op "Mijn Orange" nogmaals de instelling verstuurd naar me 6600 en opgeslagen:
- Orange MMS --> werkt nu goed
- Orange NL WAP --> werkt goed
- Orange World(01) --> werkt goed (mist alleen de homepage instelling)

Het is ook wel jammer dat er geen optie is om "Orange Internet" instellingen meteen te activeren/SMSen voor Opera en dergelijke?

Waarom is "Orange NL WAP" nog beschikbaar voor 0,xx cent p/m terwijl je gratis kan WAPpen over GPRS (en sneller)? Iemand enig idee, lijkt mij dat er dan nog een voordeel aan moet zitten, niet?

Iemand enig idee wanneer het scherm-fade-out handmatig ingesteld kan gaan worden (ik bedoel niet de screensaver)?

Verder 99% tevreden over het dingetje, alleen het joystick druk knoppie mocht van mij wel iets lekkerder klikken... 8)

Alvast bedankt,
LLaTeM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 17:26:
ok ik ga het proberen en waar zou ik het icoontje van opera dan moeten kunnen vinden?
Gewoon in het menu dat je krijgt als je één keer op de menu-knop drukt.
Hij zal helemaal onderaan staan. Je kunt 'm dan zelf wel verplaatsen natuurlijk.
En hoe uninstalleer ik dan dingen of gaat dat wel via de telefoon zelf? Want heb nu alles gewoon via bestandsbeheer verwijderd
Op de foon via "Beheer". (Met het "kubus-icoon")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
LLaTeM schreef op 21 april 2004 @ 00:38:
...
Waarom is "Orange NL WAP" nog beschikbaar voor 0,xx cent p/m terwijl je gratis kan WAPpen over GPRS (en sneller)? Iemand enig idee, lijkt mij dat er dan nog een voordeel aan moet zitten, niet?
...
Voor mensen met een foon die niet aan GPRS, maar wél aan WAP doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier wel eens gelezen dat je de 6600 als webcam kon gebruiken, maar welk programma heb je daar voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik wil deze wel :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.forum.nokia.com/pics/6620_developers2.jpg
Nokia 6620

Maar volgens mij is dat die Amerikaanse versie ofzo?
Zie namelijk in de specs ook weinig verschil :(

edit:
Toch een verschilletje:
Music Support:
MIDI tones (poly 24), True Tones (WB-AMR), AAC/MP3

[ Voor 24% gewijzigd door rb338 op 21-04-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Laatst online: 22-09-2022
Hoe kan in mijn IMAP mail met de 6600 ophalen ?? Ik heb Vodafone ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ff een vraagje, niet geheel gerelateerd aan de 6600. Het internetten/mailen via een 06760-inbelnummer, gaat dat nou van je belminuten af of is dit een ander tarief dat dus bovenop je normale abbo kosten komt? :?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Dat ligt aan je abo... bij Orange gaat het van je bundel af naar mijn weten, maar bij Telfort komt het boven op je normale abbo.. Bel even je provider op om het te vragen..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Mark,

Welkom op GoT. Dit soort dingen kan je beter hier niet vragen er wordt nl. geen prijs op gesteld. Misschien is het wel handig om eens de Faq (die je hebt gezien bij je inschrijving) door te nemen. Hierdoor hoef je geen 2e keer een fout reply te geven.

Vor het geval je de Faq niet kunt vinden heb ik hier een link voor je : http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Oh, ja hetgeen waar je om vroeg zou je misschien wel op een P2P netwerk kunnen vinden zoals Kazaa of eDonkey. Gewoon even zoeken dus. O-)

K5l: dank voor de uitleg :)

[ Voor 17% gewijzigd door Korakal op 23-04-2004 00:42 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rb338 schreef op 21 april 2004 @ 11:47:

[afbeelding]
Nokia 6620

edit:
Toch een verschilletje:

[...]
is al oud nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
onzin

[ Voor 95% gewijzigd door AP3X op 21-04-2004 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag trussendoor, ben ik de enige die telfort gebruikt in combinatie met een 6600? En dan meteen maar de 2e vraag. Heeft iemand de juiste mms instellingen van Telfort voor de 6600? Ik heb zelf telfort al een paar keer aan de lijn gehad en telefoon diverse malen opgestart, maar niets helpt/werkt.

Mijn dank is groot en aan een standbeeld wordt gewerkt.... _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Mja dacht ik eigenlijk ook al.
Maar met de search kwam er niet veel uit dus ik dacht ik post 't ff :+

Zijn er niet zulke frontjes te koop ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 23:20:
Even een vraag trussendoor, ben ik de enige die telfort gebruikt in combinatie met een 6600? En dan meteen maar de 2e vraag. Heeft iemand de juiste mms instellingen van Telfort voor de 6600? Ik heb zelf telfort al een paar keer aan de lijn gehad en telefoon diverse malen opgestart, maar niets helpt/werkt.

Hey,

Ik heb ook telfort maar ik krijg de juiste instellingen ook niet te pakken. Ik heb het ook geprobeerd via een derde (clubmms.com) maar daar hebben ze ook niet de juiste instellingen. Heb al mail gestuurd naar telfort en clubmms maar krijg niks terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 23:20:

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 10:29:
[...]

Hey,

Ik heb ook telfort maar ik krijg de juiste instellingen ook niet te pakken. Ik heb het ook geprobeerd via een derde (clubmms.com) maar daar hebben ze ook niet de juiste instellingen. Heb al mail gestuurd naar telfort en clubmms maar krijg niks terug...
Klik hier: http://www.nokia.com/nokia/0,6771,53589,00.html op "Get MMS settings", en ga naar de settings voor jouw provider. (Noteer het wachtwoord dat je op een gegeven moment krijgt)
Aan het eind krijg je een "smart SMS" toegestuurd.
Open het SMS-je, (wachtwoord voor nodig), klik bij opties op "installeer" en that's it. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaakman op 22-04-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Weet iemand naar welk Nokia email-adres je (software/OS)suggesties voor de 6600 kunt sturen?
Het is niet de bedoeling dat het terecht komt bij een Nederlandse helpdesk ofzo, dus ik zoek een adres dat richting Finland gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Is een file met de extentie .med een symbian game?
If not, wat is het dan wel?

[ Voor 110% gewijzigd door Sjaakman op 22-04-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 is dicht op zaterdag.

Het bleek uiteindelijk dat de firmware zelf ok is maar dat hun versie corrupt was geraakt. Elke telefoon die ze flashen was daarna dood.

Ik ben nu ook voorzien van 4.09.1. Ik merk niets van het snelheidsverschil dat mensen in andere forums roepen. Er zitten nog wel een hoop irritante niet opgelost bugs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaakman schreef op 22 april 2004 @ 12:29:
Is een file met de extentie .med een symbian game?
If not, wat is het dan wel?
Ik denk het niet die zijn meestal .jar of .sis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rb338 schreef op 21 april 2004 @ 11:47:

[afbeelding]
Nokia 6620

edit:
Toch een verschilletje:

"AAC/MP3"

[...]
Dat is niet het enige verschil. De 6620 heeft kennelijk ook meer intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Laatst online: 23-08 23:39
Sjaakman schreef op 22 april 2004 @ 11:37:
[...]

[...]

Klik hier: http://www.nokia.com/nokia/0,6771,53589,00.html op "Get MMS settings", en ga naar de settings voor jouw provider. (Noteer het wachtwoord dat je op een gegeven moment krijgt)
Aan het eind krijg je een "smart SMS" toegestuurd.
Open het SMS-je, (wachtwoord voor nodig), klik bij opties op "installeer" en that's it. :)
ik zie nokia 6600 er niet tussen staan of ik kijk ik overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
ik heb een geluidsfragmentje opgeslagen op mijn pc als .rm (met soundforge) en via een cardreader op m'n SD-kaartje gezet. Ik kan'm in de gallerij zien en hij speelt'm netjes af in RealPlayer, maar HOE kan ik in godsnaam dat fragment als beltoon gebruiken? kan dat uberhaupt? dat heb ik namelijk altijd ged8 :(

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
BezurK schreef op 22 april 2004 @ 19:52:
ik heb een geluidsfragmentje opgeslagen op mijn pc als .rm (met soundforge) en via een cardreader op m'n SD-kaartje gezet. Ik kan'm in de gallerij zien en hij speelt'm netjes af in RealPlayer, maar HOE kan ik in godsnaam dat fragment als beltoon gebruiken? kan dat uberhaupt? dat heb ik namelijk altijd ged8 :(
Sla 'm in je SoundForge eens op als mono WAV-file?
(Stereo snapt de 6600 toch niet, en zo scheelt het de helft aan ruimte)
Bij mij kan ik alle WAV-files die ik op de foon heb staan gewoon als beltoon kiezen.

Afhankelijk van hoe groot 'ie is en wat voor kwaliteit je op je foon wilt hebben moet je misschien effe de audio-compressie-settings in de Nokia-suite aan of uit zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjaakman op 22-04-2004 22:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Sjaakman schreef op 22 april 2004 @ 22:17:
[...]

Sla 'm in je SoundForge eens op als mono WAV-file?
(Stereo snapt de 6600 toch niet, en zo scheelt het de helft aan ruimte)
Bij mij kan ik alle WAV-files die ik op de foon heb staan gewoon als beltoon kiezen.

Afhankelijk van hoe groot 'ie is en wat voor kwaliteit je op je foon wilt hebben moet je misschien effe de audio-compressie-settings in de Nokia-suite aan of uit zetten.
Mmm, dan probeer ik dàt eens ja :)

Overigens kan ik dat laatste (nog) niet doen. De enige PC hier in huis met BlueTooth is m'n laptop en dat is een Apple... Nokia is zo leuk om die Suite alleen uit te brengen voor Windows :(

edit:
het werkt uitstekend! Ik neem de samples op op 44.1Khz/16 bit mono en dan resample ik ze naar 11.1Khz en daarna convert ik de bit-depth naar 8 bit :)
Werkt uitstekend en de files blijven nog enigzins 'bruikbaar' qua grootte :)

[ Voor 16% gewijzigd door BezurK op 22-04-2004 23:26 ]

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Ik ben bezig geweest om dat operatorlogo te vervangen. (zie 2 pagina's terug op dit forum) Ik krijg het alleen niet voor elkaar om dat plaatje helemaal transparant te maken. Ik verstuur het wel van mijn pc als transparant 'gif-plaatje'. Maar de telefoon maakt er .bmp van. Nu is het dus wit!! :(

Wie is het wel gelukt om hem (gedeeltelijk)transparant te maken?
Kan het operator logo misschien helemaal verwijderd worden?

Mij dank is(wordt) groot _/-\o_

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
ik heb een probleem ik ben mijn instalatie cd kwijt en ik wil mijn bluetooth opnieuw instaleren kan je de cd ook ergens online downloaden of de software?
iemand een idee?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Van welk merk is je bluetooth dongle? Kijk zowiezo ff op de site van de fabrikant daar kun je meestal wel de drivers vinden.

Greetszzz
Mirwits schreef op 23 april 2004 @ 11:07:
ik heb een probleem ik ben mijn instalatie cd kwijt en ik wil mijn bluetooth opnieuw instaleren kan je de cd ook ergens online downloaden of de software?
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]joon schreef op 03 maart 2004 @ 12:34:
[...]

als je dit wilt PM me dan even dan geef ik je instructies ;)

edit: zeg Joon, heb je die instructies voor mij misschioen ook? Heel graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, even een vraagje mbt. bluetooth.
Op dit moment is het zo dat als er een bluetooth bericht binnenkomt ik deze afzonderlijk moet accepteren / toestemming geven.
Ik wil echter zonder elke X toestemming te moeten geven automatisch de berichten ontvangen. Vanmiddag al de hele middag in m'n 6600 zitten zoeken en daarna op internet maar tot op heden zonder resultaat. Weet 1 van jullie waar ik dit aan kan passen of wat ik er voor moet doen om dit aan te zoeken ?
_/-\o_
Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 20:54:
Hallo, even een vraagje mbt. bluetooth.
Op dit moment is het zo dat als er een bluetooth bericht binnenkomt ik deze afzonderlijk moet accepteren / toestemming geven.
Ik wil echter zonder elke X toestemming te moeten geven automatisch de berichten ontvangen. Vanmiddag al de hele middag in m'n 6600 zitten zoeken en daarna op internet maar tot op heden zonder resultaat. Weet 1 van jullie waar ik dit aan kan passen of wat ik er voor moet doen om dit aan te zoeken ?
_/-\o_
Groetjes,
Bij de gepaarde apparaten kan je automatische authorisatie instellen.
Wijst zichzelf, beetje gek dat je dit zelf niet hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
[quote]Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 13:47:
joon schreef op 03 maart 2004 @ 12:34:
[...]

als je dit wilt PM me dan even dan geef ik je instructies ;)

edit: zeg Joon, heb je die instructies voor mij misschioen ook? Heel graag. :)
als ik je kan toevoegen op messenger ofzo zou dat makkelijker wezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Mijn ouders zitten er sterk aan te denken om de nokia 6600 te kiezen icm een abbo.
Aangezien ze ook een jaartje ouder worden houden mijn ouders van een mooi duidelijk (groot) display, dus dat zit wel goed.
Maar bij het invoeren van een tel nummer zijn de cijfers weer wat aan de kleine kant, is dit instelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoiN schreef op 24 april 2004 @ 18:36:
Mijn ouders zitten er sterk aan te denken om de nokia 6600 te kiezen icm een abbo.
Aangezien ze ook een jaartje ouder worden houden mijn ouders van een mooi duidelijk (groot) display, dus dat zit wel goed.
Maar bij het invoeren van een tel nummer zijn de cijfers weer wat aan de kleine kant, is dit instelbaar?
Nee, het is uiteraard niet mogelijk om de grootte van de toetsen dynamisch in te stellen. 8)7

Maar serieus: die smalle toetsen vormen wel een nadeeltje aan de telefoon: af en toe wil je weleens "missen" en per ongeluk de toets eronder of erboven indrukken.

Persoonlijk vind ik het wel meevallen, maar ik kan me voorstellen dat anderen daar meer moeite mee zouden hebben.

Volgens mij ondersteunde de Nokia 6600 trouwens wel voice dialing, maar ik heb daar zelf nog niet mee gespeeld. Misschien dat anderen hier daar meer over kunnen vertellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 12:43:
[...]

Nee, het is uiteraard niet mogelijk om de grootte van de toetsen dynamisch in te stellen. 8)7

Maar serieus: die smalle toetsen vormen wel een nadeeltje aan de telefoon: af en toe wil je weleens "missen" en per ongeluk de toets eronder of erboven indrukken.
De toetsen zijn het probleem niet maar de cijfers die op het display verschijnen gaat het meer om. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net deze telefoon. na eindelijk bleutooth aan de praat te hebben gekregen wil ik dus synchroniseren. maar nu geeft outlook 2003 aan dat dit niet kan. althans. de pcsuite geeft aan dat outlook niet geopend kan worden. weet iemand hier een oplossing voor. alvast superbedankt.
ps. heb niet hierover kunnen vinden in de algemene 6600 topics maar wie weet weet iemand een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik heb nu een probleem, na 3 maanden van de foon te hebben genoten. Hij blijft maar herstarten. Soms blijft het standby scherm wel tijd staan, maar zodra ik mijn menu en/of berichten wil openen zie je het scherm langzaam van rechts naar links vervagen en herstart de telefoon. Is dit probleem bekend? ik heb wel gezocht op 6600 herstart maar kon zo snel niks vinden. Please heeft iemand een oplossing?

Mijn Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Heeft iemand een idee waarmee ik .mbm bestanden kan editten (of eigenlijk ontleden)? Het gaat om the theme bestanden, ik heb een theme met wat minder mooie puntjes en het lijkt me wel handig om op basis van die een eigen theme te maken... maar hoe krijg ik al die stukjes uit het .mbm bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik heb al een hoop info voor deel IV verzameld, als er nog iemand anders iets heeft, mail me dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik heb met "?limit=999" achter het topic url gezocht naar apacer, maar alleen 1 iemand had dat getest, maar het probleem is dat die gozer 128 mb heeft getest, dus mijn vraag:

Wie heeft er 256mb van Apacer getest? Hij kost 59 euro bij Mycom: http://silverapp1.mycom.n...uctID=62076&productType=1

En is het geluidskwaliteit icm MP3 echt zo brak?

[ Voor 16% gewijzigd door Roflmao op 25-04-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:53
Ik heb een probleem, als ik programma's installeer via blizzard installer komen deze niet meer in mijn menu te staan? dus ik kan ze niet openen?
Is dit op te lossen door nieuwe firmware?
Echter sis bestanden werken wel gewoon en komen in het menu te staan.
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 22:29:
offtopic:
Ik heb al een hoop info voor deel IV verzameld, als er nog iemand anders iets heeft, mail me dan :)
offtopic:
zet in de volgende die open gaat ook een kleine fax dan?
Zoals hoe formateer ik me telefoon.
Mp3speler? koop Ultramp3
etc.. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 16:35:
Ik heb dus net deze telefoon. na eindelijk bleutooth aan de praat te hebben gekregen wil ik dus synchroniseren. maar nu geeft outlook 2003 aan dat dit niet kan. althans. de pcsuite geeft aan dat outlook niet geopend kan worden. weet iemand hier een oplossing voor. alvast superbedankt.
ps. heb niet hierover kunnen vinden in de algemene 6600 topics maar wie weet weet iemand een antwoord
Outlook 2003 (ik heb 'm ook) heeft een beveiligingsinstelling dat andere programma's geen toegang mogen hebben tot de agenda/adressen.
Misschien staat dat bij jou te strak ingesteld?

Bij mij vraagt Outlook bij elke synchronisatie "Een programma wil toegang tot de agenda/adressen. Mag dat? En voor hoeveel minuten?" (Tekst is niet letterlijk)

Effe spitten in je Outlook settings denk ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he sjaakman. ik heb lopen spitten en heb iets gedaan. weet effe niet wat want heb meerdere dingen aan en uit gezet. nu werkt het wel. superbedankt. kan nu weer echt genieten van deze telefoon. het is echt een superding. ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
Roflmao schreef op 25 april 2004 @ 23:30:
...
En is het geluidskwaliteit icm MP3 echt zo brak?
Het klinkt goed genoeg voor een muziek-ringtone, maar niet goed genoeg om als MP3-speler te gebruiken. (Vind ik).
Daarbij... Het apparaat is MONO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:29
cgok schreef op 22 april 2004 @ 19:12:
[...]

ik zie nokia 6600 er niet tussen staan of ik kijk ik overheen?
Nee, je kijkt er niet overheen. Telfort ondersteund nog geen WAP 2.0, wat nodig is om MMS te kunnen versturen. Volgens het laatste mailtje wat ik erover heb gekregen (in januari ofzo) zou het in april/mei operationeel moeten zijn. Nog ff afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaakman schreef op 26 april 2004 @ 11:12:
[...]

Het klinkt goed genoeg voor een muziek-ringtone, maar niet goed genoeg om als MP3-speler te gebruiken. (Vind ik).
Daarbij... Het apparaat is MONO.
Ach, tis hetzelfde als de fotocamera: Tis leuk voor een keertje, maar voor kwaliteit moet je toch echt een stand-alone apparaat hebben. Die MP3-speler voldoet voor mij in de bus, op de fiets of in de les. Dan heb je toch veel achtergrondgeluid, meestal maar 1 oortje in (en dan vind ik mono zelfs fijner :) ) en is dat dus niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 18:10:
[...]

Ach, tis hetzelfde als de fotocamera: Tis leuk voor een keertje, maar voor kwaliteit moet je toch echt een stand-alone apparaat hebben. Die MP3-speler voldoet voor mij in de bus, op de fiets of in de les. Dan heb je toch veel achtergrondgeluid, meestal maar 1 oortje in (en dan vind ik mono zelfs fijner :) ) en is dat dus niet zo belangrijk.
Je kan wel dus met 2 oortjes hebben toch? En er moet dus niet van die standaard discman koptelefoon aansluitingen in, maar die dunnere... Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Roflmao schreef op 26 april 2004 @ 18:13:
[...]

Je kan wel dus met 2 oortjes hebben toch? En er moet dus niet van die standaard discman koptelefoon aansluitingen in, maar die dunnere... Toch?
Inderdaad... je moet die smallere aansluiting hebben. Bij de nokia 8310 zat bijvoorbeeld zo een standaard headset met twee 'oortjes' die ook in de nokia 6600 past. (dit headset heeft ook een knop om gesprekken op te nemen of om van voicedail gebruik te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roflmao schreef op 26 april 2004 @ 18:13:
[...]

Kan wel ja. Maar het geluid blijft mono ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

TheWarden schreef op 25 april 2004 @ 20:03:
Ik heb nu een probleem, na 3 maanden van de foon te hebben genoten. Hij blijft maar herstarten. Soms blijft het standby scherm wel tijd staan, maar zodra ik mijn menu en/of berichten wil openen zie je het scherm langzaam van rechts naar links vervagen en herstart de telefoon. Is dit probleem bekend? ik heb wel gezocht op 6600 herstart maar kon zo snel niks vinden. Please heeft iemand een oplossing?
Hopelijk heb je hier wat aan.. http://www.telecomvergeli...241/forum/?thread_id=4516
Erg handig als je een grote softwarematige fout in je telefoon hebt 8)
ps.. Daar kan je gelijk vermelden of het gelukt is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Martino-s schreef op 23 april 2004 @ 00:29:
Ik ben bezig geweest om dat operatorlogo te vervangen. (zie 2 pagina's terug op dit forum) Ik krijg het alleen niet voor elkaar om dat plaatje helemaal transparant te maken. Ik verstuur het wel van mijn pc als transparant 'gif-plaatje'. Maar de telefoon maakt er .bmp van. Nu is het dus wit!! :(

Wie is het wel gelukt om hem (gedeeltelijk)transparant te maken?
Kan het operator logo misschien helemaal verwijderd worden?

Mij dank is(wordt) groot _/-\o_
Dit weten jullie toch wel?! Met FExplorer kan je dat operator logo bovenin bewerken!!
Ik krijg het alleen nog niet goed voor elkaar :'(
Duzz.... lees het bovenstaande nog eens door en help me eens uit mijn nood!! (8>
:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Nokia 6600 - Deel IV

Hier verder graag :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.