Psssssssst Bluetooth dongle kopen...Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:48:
Yay! Ook ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een heuse Nokia 6600!
Ik zit echter met een probleempje. Aangezien mijn PC op dit moment over Bluetooth noch IRDA beschikt, probeer ik themes, ringtones, e.d. via de cardreader op het MMC-kaartje te krijgen.
Ik heb alleen geen idee hoe de directory-layout in elkaar zit. Ik ga ervan uit dat het zo simpel zou moeten zijn als het kopieren van de betreffende SIS-file naar de juiste directory. Maar tot nu toe is het me helaas niet gelukt.De telefoon ziet de files niet. Moet ik ze in de telefoon eerst importeren of zo?
Met Google kan ik er nergens wat over vinden, want daar gaat men er allemaal vanuit dat je de files via Bluetooth met PC Suite op de telefoon installeert.
Morgen ga ik wel een Bluetooth-dongle halen, maar in de tussentijd moet het toch mogelijk zijn om het ook via de cardreader te doen? Iemand?
edit:
Aha! Ik heb al iets meer gevonden. Het schijnt dat ik de file op de MMC-card op de telefoon met een file manager moet benaderen. Maar om een of andere reden is de telefoon standaard niet uitgerust met een file manager en moet ik die dus apart vinden en installeren... Maar wacht eens even... Dan krijg ik het kip-ei-effect! Om die file manager te installeren zal ik in de eerste instantie TOCH bluetooth moeten gebruiken! Grrr...
Advies blijft dus welkom.
Wat je kan doen is op je MMC een dir aanmaken TEMP met daarin je SIS bestanden, deze temp dir. kan je benaderen met BestandsBeheer welke je standaard kan vinden in de map Instrumenten (Staat in je menu)
Installeer gelijk ook FExplorer, dan kan je later via je phone ook in system mappen komen
De SIS files die je in je TEMP hebt staan kan je dan runnen en worden vervolgens automatisch verwijderd (indien succesvol geinstalleerd)
Installeer gelijk ook FExplorer, dan kan je later via je phone ook in system mappen komen
De SIS files die je in je TEMP hebt staan kan je dan runnen en worden vervolgens automatisch verwijderd (indien succesvol geinstalleerd)
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Ik las dat je GPRS uit kan schakelen zodat bepaalde diensten van je belbundel gaan i.p.v. apart wordt gefactureerd (t-mobile abo).
a. hoe schakel je GPRS uit, ik kan die functie niet ontdekken;
b. kan ik nog wel MMS'en als GPRS is uitgeschakeld? want volgens het log van m'n mobiel wordt daar GPRS voor gebruikt.
Vraag van andere aard: een beschermhoesje lijkt me wel belangrijk. Deze zit er standaard niet bij. In de winkel waren ze op. Weet iemand een website waar ik een (leuke) kan bestellen? Ik kan met google niks vinden en op GoT ook geen draadje dat hier over gaat.
b. kan ik nog wel MMS'en als GPRS is uitgeschakeld? want volgens het log van m'n mobiel wordt daar GPRS voor gebruikt.
Vraag van andere aard: een beschermhoesje lijkt me wel belangrijk. Deze zit er standaard niet bij. In de winkel waren ze op. Weet iemand een website waar ik een (leuke) kan bestellen? Ik kan met google niks vinden en op GoT ook geen draadje dat hier over gaat.
d:)b
mmm, bij mij werkt het allemaal als ik ze gewoon in de root van de kaart zetVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:48:
Yay! Ook ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een heuse Nokia 6600!
Ik zit echter met een probleempje. Aangezien mijn PC op dit moment over Bluetooth noch IRDA beschikt, probeer ik themes, ringtones, e.d. via de cardreader op het MMC-kaartje te krijgen.
Ik heb alleen geen idee hoe de directory-layout in elkaar zit. Ik ga ervan uit dat het zo simpel zou moeten zijn als het kopieren van de betreffende SIS-file naar de juiste directory. Maar tot nu toe is het me helaas niet gelukt.De telefoon ziet de files niet. Moet ik ze in de telefoon eerst importeren of zo?
Met Google kan ik er nergens wat over vinden, want daar gaat men er allemaal vanuit dat je de files via Bluetooth met PC Suite op de telefoon installeert.
Morgen ga ik wel een Bluetooth-dongle halen, maar in de tussentijd moet het toch mogelijk zijn om het ook via de cardreader te doen? Iemand?
edit:
Aha! Ik heb al iets meer gevonden. Het schijnt dat ik de file op de MMC-card op de telefoon met een file manager moet benaderen. Maar om een of andere reden is de telefoon standaard niet uitgerust met een file manager en moet ik die dus apart vinden en installeren... Maar wacht eens even... Dan krijg ik het kip-ei-effect! Om die file manager te installeren zal ik in de eerste instantie TOCH bluetooth moeten gebruiken! Grrr...
Advies blijft dus welkom.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ga gewoon even in de winkel kijken joh, kost niks meer maar dan kun je gelijk even zien hoe ze zijn. Ik en mn vriendin hebben beiden een 6600 en zij heeft een hoesje van 25 euro oid (de echte nokia versie) en ik heb een nep hoesje van 12 euro, en je merkt het wel een beetje aangezien die van mij begint te rafelen. Die van mij ruikt trouwens wel meer naar leerMrJayMan schreef op 27 februari 2004 @ 01:12:
Ik las dat je GPRS uit kan schakelen zodat bepaalde diensten van je belbundel gaan i.p.v. apart wordt gefactureerd (t-mobile abo).
Ik heb dit hoesje voor de 6600:

Een hoesje wat een soort 2e huid vormt dus met het toestel. Op de foto's zie je ook vuil zitten, nu is dat op de foto wel wat duidelijk te zien dan in het echt, maar het geeft wel aan hoeveel het vasthoudt als het er toch in komt..
Als je op de 7 drukt, dan neem je soms ook wel is het *'tje mee, onhandig als je aan het SMS'en bent.
Je hebt wel wat kracht nodig om het toestel eruit te krijgen.. dus niet te vaak loshalen
De foto van het toestel heb ik ook zo genomen dat je de hoeveel lucht ziet die eronder zit.. Met het licht aan van het toestel is het zicht nog wel heel goed, maar je merkt wel dat die lucht zit door een soort ruis wat je ziet.. Verder een heerlijk hoesje, want hij is helemaal glad en past daarom nog steeds eenvoudig in je broekzak.

Een hoesje wat een soort 2e huid vormt dus met het toestel. Op de foto's zie je ook vuil zitten, nu is dat op de foto wel wat duidelijk te zien dan in het echt, maar het geeft wel aan hoeveel het vasthoudt als het er toch in komt..
Als je op de 7 drukt, dan neem je soms ook wel is het *'tje mee, onhandig als je aan het SMS'en bent.
Je hebt wel wat kracht nodig om het toestel eruit te krijgen.. dus niet te vaak loshalen
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Beetje condoomachtig-Sander_ schreef op 27 februari 2004 @ 15:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt wel wat kracht nodig om het toestel eruit te krijgen.. dus niet te vaak loshalenDe foto van het toestel heb ik ook zo genomen dat je de hoeveel lucht ziet die eronder zit.. Met het licht aan van het toestel is het zicht nog wel heel goed, maar je merkt wel dat die lucht zit door een soort ruis wat je ziet.. Verder een heerlijk hoesje, want hij is helemaal glad en past daarom nog steeds eenvoudig in je broekzak.
Waar heb je dit gekocht eigenlijk?
[ Voor 3% gewijzigd door JJ Le Funk op 27-02-2004 15:55 ]
hey kun je nou eigenlijk ook files náár de pc sturen met bluetooth?
Verwijderd
jaBaRF schreef op 27 februari 2004 @ 18:21:
hey kun je nou eigenlijk ook files náár de pc sturen met bluetooth?
mooi.
volgende vraag: hoe.
als ik dat probeer dan krijg ik de melding dat het niet gaat, of is er speciale software voor nodig dan?
Dat vraag ik me ook af; hoe zet je GPRS uit?MrJayMan schreef op 27 februari 2004 @ 01:12:
Ik gebruik t nooit, als ik er per ongeluk op druk moet ik tog betalen.
Ok hier komt ie dan :superpolm schreef op 27 februari 2004 @ 21:47:
[...]
Dat vraag ik me ook af; hoe zet je GPRS uit?
Ik gebruik t nooit, als ik er per ongeluk op druk moet ik tog betalen.
Ga naar Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Verbinding -> Toegangspunten
Hier heb je t-Zones GPRS staan, neem hiervan de instellingen over en maak een nieuw toegangspunt aan en stel gegevensdrager in op "gegevensoproep"
en Data-oproep stel je in op ISDN v.110 met een max. snelheid van 9600
Suc6
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
wat wil je versturen dan? plaatjes en filmpjes kunnen via PC suitBaRF schreef op 27 februari 2004 @ 20:32:
[...]
mooi.
volgende vraag: hoe.
als ik dat probeer dan krijg ik de melding dat het niet gaat, of is er speciale software voor nodig dan?
Condoomachtig is wel het juiste woord denk ikMrJayMan schreef op 27 februari 2004 @ 15:54:
[...]
Beetje condoomachtigmaar op zich wel goed bedacht. De mobiel wordt er niet onnodig veel dikker door. Maar loopt de kwaliteit van de foto's niet hard achteruit?
Waar heb je dit gekocht eigenlijk?
Gekocht bij The Phone House, 12 euro dacht ik, en het is van het merk Globo Comm..
heel vreemd?? ik heb een thema naar mijn 6600 gestuurd via BT (zoals altijd) mindtheme.sis maar kan niet geinstaleerd worden(weer dat compateble) ik wil het smsje verwijderen maar....dat lukt niet? dan krijg ik de tekst: algemeen:al in gebruik
???? ik snap hier ff niks van
???? ik snap hier ff niks van
Weet iemand of het ook mogelijk is om midi's via infrarood vanaf de 6600 naar andere foons te sturen? En hoe?
Als ik het toegangspunt voor MMS wijzig naar Dataoproep i.p.v. GPRS, blijft bij de instellingen van de MSS service alleen het t-zones GPRS toegangspunt over.Cobra_Lup schreef op 27 februari 2004 @ 22:12:
[...]
Ok hier komt ie dan :
Hier heb je t-Zones GPRS staan, neem hiervan de instellingen over en maak een nieuw toegangspunt aan en stel gegevensdrager in op "gegevensoproep"
Suc6
Een niet-GPRS toegangspunt is simpelweg niet te selecteren voor de MMS service (technisch onmogelijk?).
Voor t-zones is er wel een GSM alternatief (standaard gedefinieerd, maar niet de default).
ps: je kan de rode t-zones snelkoppeling op het hoofdmenu wijzigen in bijv. 'Bericht'
[ Voor 14% gewijzigd door JJ Le Funk op 28-02-2004 00:36 ]
Operator logo veranderen gaat heel makkelijk met het programma SeleQ
Kies een plaatje uit en in de opties kan je dan als operator logo instellen thats all
Kies een plaatje uit en in de opties kan je dan als operator logo instellen thats all
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Welke versie raad je aan om op de 6600 te zetten? Voor de 7650 of 3650?Leutje schreef op 28 februari 2004 @ 01:01:
Operator logo veranderen gaat heel makkelijk met het programma SeleQ
1.6.5.i draait hier prima-Sander_ schreef op 28 februari 2004 @ 01:54:
[...]
Welke versie raad je aan om op de 6600 te zetten? Voor de 7650 of 3650?
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Verwijderd
Zo´n hoesje is wel mooi maar die vlekken tussen hoesje en beelscherm zijn toch wel een beetje minder. Is niet echt een oplossing voor ofwel?-Sander_ schreef op 27 februari 2004 @ 15:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt wel wat kracht nodig om het toestel eruit te krijgen.. dus niet te vaak loshalenDe foto van het toestel heb ik ook zo genomen dat je de hoeveel lucht ziet die eronder zit.. Met het licht aan van het toestel is het zicht nog wel heel goed, maar je merkt wel dat die lucht zit door een soort ruis wat je ziet.. Verder een heerlijk hoesje, want hij is helemaal glad en past daarom nog steeds eenvoudig in je broekzak.
mm, ja maar daar krijg ik geen verbinding mee... Enige BT mogenlijkheid is via een compoort, of zie ik iets over het hoofd?Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:08:
[...]
wat wil je versturen dan? plaatjes en filmpjes kunnen via PC suit
en dan nog een vraag: kun je met de 6600 ook smsjes opslaan/ophalen van een simkaart? ik heb op mn oude sim namelijk nog wat smsjes staan die ik niet kwijt wil, zon 160 stuks (ja, het was een nokia 6210
[ Voor 38% gewijzigd door BaRF op 28-02-2004 10:17 ]
Verwijderd
het is vast al een keer gevraagt en ik wil niemand ergeren met mijn vraag, maar het zoeken schiet niet echt op.
mijn "probleem"
nokia 6600 met vodafone sim
wat moet ik instellen (en de gegevens hiervoor) om i-mode/live etc etc aan de praat te krijgen?
het zit namelijk zo, mijn vrouw heeft een nokia 6600 van t-mobile en ik heb een nokia 7650 met vodafone live.
we hebben van toestel geruild en nou is het de bedoeling dat ik beide toestellen dus instel, de nokia 7650 met t-mobile instellingen en de 6600 met vodafone live.
kan iemand mij vertellen wat ik allemaal moet invoeren?
gegevens en waar.....
mijn "probleem"
nokia 6600 met vodafone sim
wat moet ik instellen (en de gegevens hiervoor) om i-mode/live etc etc aan de praat te krijgen?
het zit namelijk zo, mijn vrouw heeft een nokia 6600 van t-mobile en ik heb een nokia 7650 met vodafone live.
we hebben van toestel geruild en nou is het de bedoeling dat ik beide toestellen dus instel, de nokia 7650 met t-mobile instellingen en de 6600 met vodafone live.
kan iemand mij vertellen wat ik allemaal moet invoeren?
gegevens en waar.....
ik wil toch proberen zelf themas te maken,heb theme studio gedownload,maar nu heb ik weer iets anders nodig ervoor? JRE version 1.4.2
Sorry ga echt niet 44 sites doorlezen waar hier iets over staat!! wil iemand me helpen? en waarom kan ik mindtheme niet verwijderen op mijn 6600?vroeg ik al eerder hier,hij zegt dan:al in gebruik?
Sorry ga echt niet 44 sites doorlezen waar hier iets over staat!! wil iemand me helpen? en waarom kan ik mindtheme niet verwijderen op mijn 6600?vroeg ik al eerder hier,hij zegt dan:al in gebruik?
Verwijderd
Kan alleen als je een programma hebt zoals file explorer je moet t via dat [programma op je foon verzenden naar de andere...die andere hoeft t programma niet te hebbentijn.online schreef op 27 februari 2004 @ 23:46:
Weet iemand of het ook mogelijk is om midi's via infrarood vanaf de 6600 naar andere foons te sturen? En hoe?
en dan nog een vraag: kun je met de 6600 ook smsjes opslaan/ophalen van een simkaart? ik heb op mn oude sim namelijk nog wat smsjes staan die ik niet kwijt wil, zon 160 stuks (ja, het was een nokia 6210 ) en allemaal doorsturen is een duur grapje. Maar met mn 6600 kan ik alleen kiezen voor mn mmc kaart of het interne geheugen, maar simkaart zie ik nergens?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb onlangs een andere sim er in gedaan , en toen ik mijn inbox opende gaf mijn foon een soort boodschap in de trand van "kan de sim niet lezen , deze eerst kopieren" vervolgens heb ik mijn sms-en gekopieerd naar mijn foon , en vervolgens verplaatst naar mappen op mijn MMC. Overigens is het onmogelijk dat je 160 sms-jes op je sim hebt staan (zullen er 20 zijn). De rest staat nog in je 6210. Simkaarten met zo`n capaciteit zijn er volgens mij nog niet in Nederland.
Succes . Marchel.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb onlangs een andere sim er in gedaan , en toen ik mijn inbox opende gaf mijn foon een soort boodschap in de trand van "kan de sim niet lezen , deze eerst kopieren" vervolgens heb ik mijn sms-en gekopieerd naar mijn foon , en vervolgens verplaatst naar mappen op mijn MMC. Overigens is het onmogelijk dat je 160 sms-jes op je sim hebt staan (zullen er 20 zijn). De rest staat nog in je 6210. Simkaarten met zo`n capaciteit zijn er volgens mij nog niet in Nederland.
Succes . Marchel.
Verwijderd
Ik heb m'n pc opnieuw moeten formatten en nu wil ik weer bluetooh connectie leggen via de usb dongle van Sitecom. Ik had toen ergens de instelingen gevonden in Nokia Deel 2. Maar die kan ik nu nergens weer vinden tussen die 41 pagina's
Je moest volgens mij 2 nieuwe seriele poorten aanmaken. En de 1 Local noemen en de andere Client. Maar ik weet het niet precies meer en hij doet het nog steeds niet. Ik krijg wel een connectie alleen via com poort 0. En als je dan kijkt bij de Mrouter dan zie je geen apparaten gevonden. Ik hoop dat iemand de juiste manier voor mij weet!
Alvast bedankt!!
Alvast bedankt!!
eey mensen,
kheb net wat leuks gevonden voor de Nokia 6600: custom keypads...
ik zie ze te koop op ebay(.com) maar ik vraag me af hoe ik deze in mijn bezit kan krijgen?
zo een keypad ziet er ongeveer zo uit:

en het resultaat zou zijn:

het zou in ieder geval een unieke uitstraling aan je telefoon geven en zo duur is het niet..
hier een linkje van ebay: http://cgi.ebay.com/ws/eB...3081015322&category=14968 (tis nummer 2)
ik zie ze te koop op ebay(.com) maar ik vraag me af hoe ik deze in mijn bezit kan krijgen?

het zou in ieder geval een unieke uitstraling aan je telefoon geven en zo duur is het niet..
hier een linkje van ebay: http://cgi.ebay.com/ws/eB...3081015322&category=14968 (tis nummer 2)
Hoe krijg je dat frontje eraf dan?joon schreef op 29 februari 2004 @ 14:48:
eey mensen,
[afbeelding]
[afbeelding]
laatste poging 
Ik heb inmiddels de them studio op mijn pc,maar mijn virtueel geheugen is te weinig en het duurt érg lang eer het laad,dus dat vergeet ik maar
2.Hoe krijg ik mijn mindtheme.sis uit mijn inbox?wil er niet uit omdat ie al in gebruik is zegt foon??
3.waarom kan ik het thema worms niet op mijn foon zetten?compateble met series 60 zegt ie!!en dat zegt ie wel eens vaker bij sommige themes???de meeste gaan wel
en weer bedankt alvast...
Ik heb inmiddels de them studio op mijn pc,maar mijn virtueel geheugen is te weinig en het duurt érg lang eer het laad,dus dat vergeet ik maar
2.Hoe krijg ik mijn mindtheme.sis uit mijn inbox?wil er niet uit omdat ie al in gebruik is zegt foon??
3.waarom kan ik het thema worms niet op mijn foon zetten?compateble met series 60 zegt ie!!en dat zegt ie wel eens vaker bij sommige themes???de meeste gaan wel
en weer bedankt alvast...
er zit als het goed is een 'how-to' bij .. de delen zitten gewoon aan mekaar geklikt.
op die site waar ze die keypads maken hebben ze ook frontjes voor de 6600..
kzal even kijken op die site of er instructies bijstaan..
Ik heb de 6600 nu ruim twee weken en heb al flink zitten klooien met bluetooth en alle mogelijke verbindingen.
Ik heb ook Remote S60 geinstalleerd en heb dat samen met softcam gebruikt om het op msn te kunnen krijgen.
Nu vraag ik me af of het camera beeld niet rechtstreeks naar msn is over te dragen? Volgens mij kan het niet, de webcamfunctie in remote s60 2.0 upload alleen een plaatje naar een ftp site. Maar is dit echt zo of kan het wel
Dan nog een andere vraag, het is mogelijk om tijdens een gesprek de luidspreker aan te zetten en zo handsfree te bellen.
Maar is het ook mogelijk om een profiel zo in te stellen dat ie altijd op handsfree staat?
Ik moet nu telkens na het opnemen de speaker nog aanzetten, da's irirtant in de auto.
Ik heb ook Remote S60 geinstalleerd en heb dat samen met softcam gebruikt om het op msn te kunnen krijgen.
Nu vraag ik me af of het camera beeld niet rechtstreeks naar msn is over te dragen? Volgens mij kan het niet, de webcamfunctie in remote s60 2.0 upload alleen een plaatje naar een ftp site. Maar is dit echt zo of kan het wel
Dan nog een andere vraag, het is mogelijk om tijdens een gesprek de luidspreker aan te zetten en zo handsfree te bellen.
Maar is het ook mogelijk om een profiel zo in te stellen dat ie altijd op handsfree staat?
Ik moet nu telkens na het opnemen de speaker nog aanzetten, da's irirtant in de auto.
Verwijderd
rooie60 schreef op 29 februari 2004 @ 14:55[/message]:[/b]
laatste poging
zet in berichten via instellingen geheugen naar mmc of juist telefoon geheugen.
Er wordt gevraagd om berichten ook over te zetten. Kies ja, en vervolgens kun je nu je thema wel verwijderen.
wel even geheugen terug zetten (als je dat wilt..)
laatste poging
zet in berichten via instellingen geheugen naar mmc of juist telefoon geheugen.
Er wordt gevraagd om berichten ook over te zetten. Kies ja, en vervolgens kun je nu je thema wel verwijderen.
wel even geheugen terug zetten (als je dat wilt..)
ohja verrek daarom kan ik ze niet van mn sim halen natuurlijkopperbom schreef op 29 februari 2004 @ 12:46:
en dan nog een vraag: kun je met de 6600 ook smsjes opslaan/ophalen van een simkaart? ik heb op mn oude sim namelijk nog wat smsjes staan die ik niet kwijt wil, zon 160 stuks (ja, het was een nokia 6210 ) en allemaal doorsturen is een duur grapje. Maar met mn 6600 kan ik alleen kiezen voor mn mmc kaart of het interne geheugen, maar simkaart zie ik nergens?
Succes . Marchel.

Verwijderd
Hey even een vraagje, omdat ik het niet (snel) kon vinden.
Als ik een afbeelding wil resizen om hem vervolgens als achtergrond te gebruiken op m'n 6600 wat waren/zijn dan de afmetingen, de breedte 176 Pixels, maar de Hoogte?
Als je namelijk 208 pakt, dan is dat de grootte van het HELE scherm, maar er komt natuurlijk nog dat balkje boven met daarin je operator etc.
Alvast Hartelijke Dank,
Diving Disaster
Als ik een afbeelding wil resizen om hem vervolgens als achtergrond te gebruiken op m'n 6600 wat waren/zijn dan de afmetingen, de breedte 176 Pixels, maar de Hoogte?
Als je namelijk 208 pakt, dan is dat de grootte van het HELE scherm, maar er komt natuurlijk nog dat balkje boven met daarin je operator etc.
Alvast Hartelijke Dank,
Diving Disaster
176x144 Diving
jebje??? dikke kus thnx het is gelukt
jebje??? dikke kus thnx het is gelukt
nu alleen nog het probleem......waarom ik sommige themas niet op mijn 6600 kan zetten,iemand was zo lief er 2 voor mij te maken,maar eenmaal op foon krijg ik weer:compateble series 60 skins??
aub aub aub laat iemand mij ff zeggen hoe dat kan en wat ik eraan kan doen maby?
aub aub aub laat iemand mij ff zeggen hoe dat kan en wat ik eraan kan doen maby?
en wat moet je dan instellen als inbelnummer?Cobra_Lup schreef op 27 februari 2004 @ 22:12:
[...]
Ok hier komt ie dan :
Suc6
Verwijderd
je moet pc suite instaleren op je pc en dan via BT verbinding maken met je tel. dan dubbelklikken op het thema en hij installeert hem automatisch goedrooie60 schreef op 01 maart 2004 @ 11:01:
nu alleen nog het probleem......waarom ik sommige themas niet op mijn 6600 kan zetten,iemand was zo lief er 2 voor mij te maken,maar eenmaal op foon krijg ik weer:compateble series 60 skins??
Verwijderd
GoT is geen vraag- en aanbod-forum.
[ Voor 85% gewijzigd door intoxicated op 01-03-2004 22:26 ]
Sinds een paar dagen ook in het bezit van een 6600, en natuurlijk ook opzoek gegaan naar leuke programma's.
Vond deze wel een leuke, hiermee kan je je Winamp of Powerpoint met je 6600 bedienen
Bemused http://www.compsoc.man.ac.uk/~ashley/bemused/ (freeware)
Vond deze wel een leuke, hiermee kan je je Winamp of Powerpoint met je 6600 bedienen
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Verwijderd
Ik weet niet of dit serieus bedoeld was, daarom zal ik ook niet gelijkVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 19:57:
iemand zijn nokia6600 ruilen;
voor mijn nw samsunge700 (t-mobile simlock)
met garantie zonder beschadigen!
Verwijderd
kan iemand mij vertellen of er ook een soort van Today schermpje op zit. zoiets zit op een pocketpc wel. dat als je hem aan hebt dat je gelijk al je afspraken ziet van die dag. je hoeft dus alleen maar een blik op je telefoon/pocketpc te werpen en je weet wat je die dag allemaal krijgt.
herkend deze foon eigenlijk .pdf? Zodat ik tijden
van buslijnen e.d. kan bekijken. Of zal ik al die
tijden zelf in moeten gaan vullen?
jebje??ik heb de pc suite op mijn pc,maar gebruik die alleen voor de foto's.
Ik had al geprobeerd ze via pc suite op 6600 te zetten,maar wist niet waar,maar nu zeg jij:dubbelklikken en dat deed ik niet,ga ik nu proberen thnxxxxx
Ik had al geprobeerd ze via pc suite op 6600 te zetten,maar wist niet waar,maar nu zeg jij:dubbelklikken en dat deed ik niet,ga ik nu proberen thnxxxxx
ja is gelukt maar kan geen thema terugvinden op de 6600?? ook niet bij thema's,????? ze zijn beide via pc suite op 6600 gezet?
niet standaard, maar ik gebruik een progje, geloof dat het pfd+ heet, en dat werkt heel goedsuperpolm schreef op 01 maart 2004 @ 23:02:
herkend deze foon eigenlijk .pdf? Zodat ik tijden
Verwijderd
heeft iemand een idee of je een "todaÿ" scherm hebt bij deze telefoon. ik wil hem misschien gaan halen, maar heb niet zoveel tijd meer. dit is voor mij toch wel belangrijk. anders wordt het misschien toch een telefoon met windows mobile.
ga naar themas in je menurooie60 schreef op 02 maart 2004 @ 00:43:
ja is gelukt maar kan geen thema terugvinden op de 6600?? ook niet bij thema's,????? ze zijn beide via pc suite op 6600 gezet?
ga dan met je joystick -> [rechts] kant op
dan zie je al je themas staan
ja dacht je nou echt dat ik dat niet gedaan had? ik heb gelijk gekeken bij MMC waar ze geinstaleerd zijn,maar ze staan er niet????
en ik heb toch echt gezien dat ie ze instaleerde via pc dubbelklik op thema (met BT aan) en ik heb ze idd op MMC gedaan?
ik snap er geen ene jota!! meer van!:| ik moet nuwerken en mag daar geen foon hebben dus zoek vanavond wel weer verder...word er moedeloos van,zijn 2 hele leuke thema's
ik snap er geen ene jota!! meer van!:| ik moet nuwerken en mag daar geen foon hebben dus zoek vanavond wel weer verder...word er moedeloos van,zijn 2 hele leuke thema's
Verwijderd
Nee er zit niet standaard een Today schermpje op, maar er is wel handige software te verkrijgen waarmee je dit mogelijk maakt.Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 12:37:
heeft iemand een idee of je een "todaÿ" scherm hebt bij deze telefoon. ik wil hem misschien gaan halen, maar heb niet zoveel tijd meer. dit is voor mij toch wel belangrijk. anders wordt het misschien toch een telefoon met windows mobile.
Verwijderd
Roestig maar,rooie60 schreef op 02 maart 2004 @ 13:17:
ja dacht je nou echt dat ik dat niet gedaan had? ik heb gelijk gekeken bij MMC waar ze geinstaleerd zijn,maar ze staan er niet????en ik heb toch echt gezien dat ie ze instaleerde via pc dubbelklik op thema (met BT aan) en ik heb ze idd op MMC gedaan?
Kun je anders gewoon proberen om rechtermuisknop op dat thema-bestandje en dan kopieren naar, BT en dan je 6600, dan krijg je een berichtje en daar staat het thema bestandje in... of krijg je dan JUIST die melding van "compatible theme " blah blah???
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 15:38 ]
Werkt fantastisch! incl. volume-Marshal- schreef op 01 maart 2004 @ 22:13:
Sinds een paar dagen ook in het bezit van een 6600, en natuurlijk ook opzoek gegaan naar leuke programma's.
Er staat op die site meer leuke software. O.a torch (zaklampje) enige wat het doet is een wit scherm tevoorschijn toveren
Mijn dank is groot
Verwijderd
Dat witte schermpje vreet daarbij maar net zoveel batterij als dat je gewoon je gsm gebruikt, dus is wel geining idd.Leutje schreef op 02 maart 2004 @ 15:41:
[...]
Werkt fantastisch! incl. volume![]()
Er staat op die site meer leuke software. O.a torch (zaklampje) enige wat het doet is een wit scherm tevoorschijn toverenmaar het geeft meer licht als een led lampje voor aan je sleutelbos
Mijn dank is groot
Hey all!
Terug van lang weggeweest..
heerlijk in het buitenland.. Venezuela.. waar ik dit telefoontje veelvuldig heb kunnen gebruiken in donkere situaties (disco's e.d.)
maar om het ontopic te houden..
hoe lang is ie nu al uit.. hoe lang heb ik m al.. voor kerst!
Hoelang wachten we dus GVD al op de #$@# firmware update!
Te lang ja!!
Wat gaan we hier aan doen.. met z'n allen..
gegevens verzamelen en ze naar nokia sturen ofzo.. dit KAN toch niet..
KOMT er eigenlijk nog wel een update of hebben ze er schijt aan bij nokia??
Wie heeft er al wat nieuws gehoord in de wandelgangen of moeten we actie ondernemen?
heerlijk in het buitenland.. Venezuela.. waar ik dit telefoontje veelvuldig heb kunnen gebruiken in donkere situaties (disco's e.d.)
Te lang ja!!
Wie heeft er al wat nieuws gehoord in de wandelgangen of moeten we actie ondernemen?
updates zijn er allang.. aleen niet in nederlandPtoeneigh schreef op 02 maart 2004 @ 19:26:
Hey all!
Te lang ja!!
de versie int buitenland is:
4.07.0
12-02-04
NHL 10
deze zou vrijwel bugloos en sneller wezen..
ik heb contact met nokia hierover gehad maar hun hadden ook niet echt een zinvol andwoord of het nou in nederland was of niet.. ik moest maar regelmatig een service point bellen, en die weten dus ook van nix..
Verwijderd
En hoe heet die softwareVerwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 15:32:
[...]
Nee er zit niet standaard een Today schermpje op, maar er is wel handige software te verkrijgen waarmee je dit mogelijk maakt.

Verwijderd
Je hebt TodayView en Active Today
link: http://my-symbian.com/765...ons.php?fldAuto=516&faq=2
Het spijt me als dit reclame zou zijn voor bovengenoemde maar hier staat iig de informatie die je kunt gebruiken.
Greetz
thnxBaRF schreef op 02 maart 2004 @ 07:15:
[...]
niet standaard, maar ik gebruik een progje, geloof dat het pfd+ heet, en dat werkt heel goed
Connecten lukt niet bij mij (Couldn't open port COM7: it appears to be in use. Is PC Suite using this port?)-Marshal- schreef op 01 maart 2004 @ 22:13:
Iemand bekend met dit probleem? Ik gebruik Winamp 5.02...
EDIT: al opgelost
[ Voor 3% gewijzigd door superpolm op 02-03-2004 22:51 ]
Muchas gracias amigo!joon schreef op 02 maart 2004 @ 19:57:
[...]
updates zijn er allang.. aleen niet in nederland![]()
de versie int buitenland is:
4.07.0
12-02-04
NHL 10
deze zou vrijwel bugloos en sneller wezen..
ik heb contact met nokia hierover gehad maar hun hadden ook niet echt een zinvol andwoord of het nou in nederland was of niet.. ik moest maar regelmatig een service point bellen, en die weten dus ook van nix..
we w88 af! maar het is als IETS!
* Tweaking_Deejay reageert per abuis op een reply van de eerste pagina van dit topic en vind dat hij beter moet leren lezen.......
[ Voor 93% gewijzigd door Tweaking_Deejay op 02-03-2004 22:41 ]
"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono
Diving?? ik klik er met rechts op en stuur ze naar de 6600,en ze komen mooi binnen in mijn inbox,maar als ik open vraagt ie:instal? ik zeg ja en dán krijg ik comp.series 60 0.0.0 bla bla..
Als ik op het thema dubbelklik (de andere manier,die rechtstreeks installleerd) zie ik dat ie instaleerd,maar zie ook staan:instalatiefout?in dat kleine schermpje,maar hij maakt het wel af??
Heb gelijk ook ff fotojotter gedaan op de dubbelklik manier en die staat wél netjes in het menu? #$%@#$!!!
Als ik op het thema dubbelklik (de andere manier,die rechtstreeks installleerd) zie ik dat ie instaleerd,maar zie ook staan:instalatiefout?in dat kleine schermpje,maar hij maakt het wel af??
Heb gelijk ook ff fotojotter gedaan op de dubbelklik manier en die staat wél netjes in het menu? #$%@#$!!!
kunnen we niet die firmware uit het buitenland op een of andere manier op onze foon proppen zonder bijkomst van een service point? ergens downloaden ofzo (of ligt hier het probleem soms)
wat interresant is...ik stuurde een ouder thema naar mijn 6600 via dubbelklikken (ladybug) en het schermpje zegt/vraagt :is al geinstaleerd,overnieuw? dus het werkt wel normaal? alleen bij die 3 themes niet???rooie60 schreef op 02 maart 2004 @ 22:57:
Diving?? ik klik er met rechts op en stuur ze naar de 6600,en ze komen mooi binnen in mijn inbox,maar als ik open vraagt ie:instal? ik zeg ja en dán krijg ik comp.series 60 0.0.0 bla bla..
ik ben helemaal van het padje af!!

nee, nokia released de firmware niet publiek.. ik denk dat dit is om hack/mod/crack pogingen van de symbianOS te voorkomen.jozy schreef op 02 maart 2004 @ 23:48:
kunnen we niet die firmware uit het buitenland op een of andere manier op onze foon proppen zonder bijkomst van een service point? ergens downloaden ofzo (of ligt hier het probleem soms)
ik zal morgen nokia weer eens lastig vallen
Echt te chill dat bemused! Gewoon lekker op me bank chillen en dan je pc besturen
(Winamp).
Alleen kut dat dat zelfde port is als Nokia Manager, dus je moet aldoor de een uitzetten om de ander te gebruiken (er kan maar 1 tegelijk listenen).
Verder vind ik dat active today, beetje brak omdat het fullscreen is enzo.
Daarnaast vroeg ik me nog af hoe je kan zorgen dat je Mobiel trilt als je een SMS krijgt.. hij doet namelijk bij mij nu nix (
) omdat ik het niet op geluid ga zetten. En een tril functie zie ik niet 123 zitten. (voor bellen heb ik dat wel hoor
)
Verder is het echt een chille mobiel
Alleen kut dat dat zelfde port is als Nokia Manager, dus je moet aldoor de een uitzetten om de ander te gebruiken (er kan maar 1 tegelijk listenen).
Daarnaast vroeg ik me nog af hoe je kan zorgen dat je Mobiel trilt als je een SMS krijgt.. hij doet namelijk bij mij nu nix (
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Verwijderd
Is het niet mogelijk om de firmware van zo'n nieuw dingetje uit te lezen?joon schreef op 03 maart 2004 @ 01:15:
[...]
nee, nokia released de firmware niet publiek.. ik denk dat dit is om hack/mod/crack pogingen van de symbianOS te voorkomen.
ik zal morgen nokia weer eens lastig vallen
Een simlock verwijderen is toch ook een kwestie ongelockte firmware eroverheen knallen?
Verwijderd
Gewoon tril aanzetten en een leeg Wave file als SMS toon gebruikenFLeSH schreef op 03 maart 2004 @ 10:22:
Echt te chill dat bemused! Gewoon lekker op me bank chillen en dan je pc besturen(Winamp).
Daarnaast vroeg ik me nog af hoe je kan zorgen dat je Mobiel trilt als je een SMS krijgt.. hij doet namelijk bij mij nu nix () omdat ik het niet op geluid ga zetten. En een tril functie zie ik niet 123 zitten. (voor bellen heb ik dat wel hoor
)
Wel beetje vaag dat et zo moetVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 10:35:
[...]
Gewoon tril aanzetten en een leeg Wave file als SMS toon gebruiken
Maar ik moet dus gewoon ff hier wavje maken, wat leeg is, en dat selecteren..
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
firmware zou je vast wel kunnen uitlezen op een of andere manier.. aleen niemand weet hoe behalve de nokia service points.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 10:33:
[...]
Is het niet mogelijk om de firmware van zo'n nieuw dingetje uit te lezen?
Een simlock verwijderen is toch ook een kwestie ongelockte firmware eroverheen knallen?
je telefoon unlocken met geunlockte firmware tsja dat is moeilijk doen.. je kunt je 6600 gewoon unlocken met een bepaalde code..
als je dit wilt PM me dan even dan geef ik je instructies
edit: ik heb dus net even met een ander service point in nederland gesproken, deze meneer ging netjes even de software om te checken downloaden.
de nieuwere firmware is idd nog niet in nederland de laatste versie bedraagt nogsteeds die van november.. terwijl ze in het buitenland al bij versie 4.07.0 zijn

hij zei ook dat de software waarscheinlijk moest aangepast worden aan de netwerken hier.. maar dat laat idd lang op zich wachten.
[ Voor 29% gewijzigd door joon op 03-03-2004 12:59 ]
Verwijderd
Ja dat is ook bij mijFLeSH schreef op 03 maart 2004 @ 10:45:
Nog 1 vraagje (volgens mij mag ik dat wel vragen..)..
Is het normaal dat je geluid helemaal flipt bij N-Gage spellen? Het hapert echt dik enzo..

Verwijderd
En je weet zeker dat het ook nokia 6600 compatible themes zijn?rooie60 schreef op 03 maart 2004 @ 00:50:
[...]
wat interresant is...ik stuurde een ouder thema naar mijn 6600 via dubbelklikken (ladybug) en het schermpje zegt/vraagt :is al geinstaleerd,overnieuw? dus het werkt wel normaal? alleen bij die 3 themes niet???
ik ben helemaal van het padje af!!
Dat is wel supervaag hoor, "oude" thema's wel installen, maar die nieuwe zijn "niet compatible" ... apart ...

Ik ga een nieuw mobiel halen, en nu is mijn oog gevallen op de mooie Samsung E700, en de super fraaie functionele Nokia 6600. (heb nu een 6610) Echter de 6600 is qua afmetingen wat groter en zwaarder dan de 6610, en daarom dat het misschien wat zou kunnen tegenvallen? Iemand ervaring hiermee? (of dat het reuze mee valt)
De opties voor vele programma's, internet en email spreken mij heel erg aan
Het gaat dan trouwens icm een T150 2jaar abbo worden, en bij t lezen van dit topic is er de optie om niet via GPRS te internetten/wappen/whatever. Een bevestiging dat dit ook daadwerkelijk werkt heb ik nog niet gevonden. Iemand? (mn 6610 kan iig wel wappen via GMS-gegevens(drager).
De opties voor vele programma's, internet en email spreken mij heel erg aan
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Ja dat is vrijwel bij ieder spel zo, waarom het precies is.... ngage heeft stereo geluid met een andere indeling volgens mij.
uhm ik heb dat aleen bij sonicN ... verder is in elk spel het geluid bij mij perfectVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 14:32:
[...]
Ja dat is vrijwel bij ieder spel zo, waarom het precies is.... ngage heeft stereo geluid met een andere indeling volgens mij.
Verwijderd
Dit is zeer waardevolle informatie! Thanks!Cobra_Lup schreef op 27 februari 2004 @ 01:03:
Wat je kan doen is op je MMC een dir aanmaken TEMP met daarin je SIS bestanden, deze temp dir. kan je benaderen met BestandsBeheer welke je standaard kan vinden in de map Instrumenten (Staat in je menu)
Installeer gelijk ook FExplorer, dan kan je later via je phone ook in system mappen komen![]()
Al heb ik inmiddels dus ook een Bluetooth-dongle gekocht. Met die Nokia Suite is het wel erg makkelijk om SIS-files te installeren.
Ik heb echter nog twee problemen:
1) Ik heb een MIDI-file (.MID) in de telefoon gezet (volgens mij op de SIM-kaart) en in de profiel-instellingen kan ik de toegevoegde MID-file weliswaar selecteren, maar zodra ik dan werkelijk gebeld wordt, hoor ik dan toch weer het default T-Mobile-geluidje. Terwijl die MID-file duidelijk in het profiel geselecteerd staat.
2) Ik heb Oggplay geprobeerd, maar ik krijg van die vage errors te zien als ik een OGG-file die op de MMC-kaart staat probeer af te spelen: "ogg_text_error_12" met daaronder "ogg_text_error_23". Volgens de changelog is support voor de Nokia 6600 alleen in de allernieuwste versie (0.98) toegevoegd, maar die versie gebruik ik ook! Heeft iemand hier misschien al meer succes met Oggplay op de 6600 gehad?
Alvast bedankt!
Ik heb een heel vreemd probleem;
heb onlangs Handy Clock op mn telefoon
gezet, heb ik een paar x als wekker gebruikt,
daarna heb ik t proggie er weer afgegooid.
Wat blijkt nu, het belletje (wat tevoorschijn komt
als je je wekker hebt gezet) wilt niet meer weggaan!
Ik heb vanalles geprobeerd, HC er opnieuw opgezet,
wekker aan en uit, nix werkt. Iemand een oplossing
voor dit bizarre probleem? Begin me er tog wel een
beetje aan te ergeren.
heb onlangs Handy Clock op mn telefoon
gezet, heb ik een paar x als wekker gebruikt,
daarna heb ik t proggie er weer afgegooid.
Wat blijkt nu, het belletje (wat tevoorschijn komt
als je je wekker hebt gezet) wilt niet meer weggaan!
Ik heb vanalles geprobeerd, HC er opnieuw opgezet,
wekker aan en uit, nix werkt. Iemand een oplossing
voor dit bizarre probleem? Begin me er tog wel een
beetje aan te ergeren.
vraagje, kameraad heeft gisteren telefoon gekocht. thuis aangekomen heeft ie een dooie pixel gevonden (flikkert steeds). omdat ie alleen te zien is met een donker achtergrond was het hem niet opgevallen bij de telecom winkel.
hoe gaat nokia om met dooie pixel garantie?? en het moet toch mogelijk zijn om zo'n toestel terug te brengen
hoe gaat nokia om met dooie pixel garantie?? en het moet toch mogelijk zijn om zo'n toestel terug te brengen
gewoon even terug gaan en omruilen....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Ook weer iets raars. Ik heb een Wave file van 30 seconden als ringtone.
Zet ik FSCaller aan en krijg ik een oproep met foto, dan wordt nadat de foto van boven naar beneden is gescrolled (standaard FSCaller feature) de wave opnieuw gestart.
Bij anonieme gesprekken of FScaller uit gebeurt dat niet.
Komt iemand dat bekend voor?
Remedie?
Zet ik FSCaller aan en krijg ik een oproep met foto, dan wordt nadat de foto van boven naar beneden is gescrolled (standaard FSCaller feature) de wave opnieuw gestart.
Remedie?
Ik hoorde dat als je bij een t-mobile 6600 de gegevensdrager op GSM gegevens zet, dit alleen beperkt is in alleen de t-zones van t-mobile. (m.a.w. als je gaat internetten/emailen lopen de kosten behoorlijk hoog op via GPRS)
Kan je dit wel van je belminuten af laten gaan bij Vodafone of Orange?
zo niet, dan heeft het voor mij niet echt veel zin, want internetten en emailen zal ik juist vaak gaan doen
Kan je dit wel van je belminuten af laten gaan bij Vodafone of Orange?
zo niet, dan heeft het voor mij niet echt veel zin, want internetten en emailen zal ik juist vaak gaan doen
nou ik kreeg geen nieuwe 6600 hoor! met een dode pixel,ze hebben ter plekke een nieuw scherm er in gezet,en nu is het goedNitai schreef op 03 maart 2004 @ 15:57:
gewoon even terug gaan en omruilen....
Diving?? alle themas komen van dezelfde site af? ook de 2 nieuwe,die maar niet willen lukken?net zoals wormstheme die lukt ook niet?
Ja, dat wil ik ook weten! Hoe stel je je telefoon in met T-mobile voor WAP? Ik heb al diverse settings geprobeerd, hier van dit topic en van T-mobile.nl ook zelf.ND schreef op 03 maart 2004 @ 22:25:
Ik hoorde dat als je bij een t-mobile 6600 de gegevensdrager op GSM gegevens zet, dit alleen beperkt is in alleen de t-zones van t-mobile. (m.a.w. als je gaat internetten/emailen lopen de kosten behoorlijk hoog op via GPRS)
Kan je dit wel van je belminuten af laten gaan bij Vodafone of Orange?![]()
Ik kan namelijk m'n mailserver niet bereiken via m'n telefoon met WAP en dat is me wel is gelukt met GPRS.. Maar ik wil het graag via WAP doen, dat is goedkoper.
[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 04-03-2004 00:48 ]
iemand zei me op een engels forum:deformat your phone! en probeer dan weer,maar daar heb ik dus geen verstand van,en de vraag is......helpt dat?
ik heb zelf orange free abbonement en het wappen gaat via een inbel nr dat evenveel kost als het bellen van een orange klantND schreef op 03 maart 2004 @ 22:25:
Kan je dit wel van je belminuten af laten gaan bij Vodafone of Orange?![]()
bij vodafone weet ik het niet daar heb ik geen ervaring mee
Verwijderd
Ik had de nokia 6610, daarna heb ik de sony ericsson t610 gehad en nu heb ik de nokia 6600, hij is inderdaad wat groter maar hij past nogsteeds in me broekzak dus ik stoor me er niet echt aan. En verder is hij echt in elk opzicht beter dus dus ik heb er zeker geen spijt vanND schreef op 03 maart 2004 @ 14:31:
Ik ga een nieuw mobiel halen, en nu is mijn oog gevallen op de mooie Samsung E700, en de super fraaie functionele Nokia 6600. (heb nu een 6610) Echter de 6600 is qua afmetingen wat groter en zwaarder dan de 6610, en daarom dat het misschien wat zou kunnen tegenvallen? Iemand ervaring hiermee? (of dat het reuze mee valt)
Verwijderd
Mooi, ik heb m'n wave-jes geconverteerd naar True Tones.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 21:59:
Ook weer iets raars. Ik heb een Wave file van 30 seconden als ringtone.
Remedie?
Die wordt niet gestoord door FSCaller.
Jebje?? mijn mindtheme zit toch nog in inbox van 6600,ik heb gedaan wat je zei,op MMC gezet en idd ik kon hem verijderen.
Maar kwam hem toch weer tegen toen ik net 30 smsjes verwijderde??
Wat ook raar was....ik verwijderde het thema 'heart'en de telefoon zei:kan zijn dat andere programma's niet meer werken bij verwijderen! ik heb hem toch verwijderd
zou een van deze 2 misschien de reden zijn dat ik nu moeite heb sommige thema's op mijn 6600 te zetten?????
Maar kwam hem toch weer tegen toen ik net 30 smsjes verwijderde??
Wat ook raar was....ik verwijderde het thema 'heart'en de telefoon zei:kan zijn dat andere programma's niet meer werken bij verwijderen! ik heb hem toch verwijderd
zou een van deze 2 misschien de reden zijn dat ik nu moeite heb sommige thema's op mijn 6600 te zetten?????
Ok bedankt!Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 08:25:
[...]
Ik had de nokia 6610, daarna heb ik de sony ericsson t610 gehad en nu heb ik de nokia 6600, hij is inderdaad wat groter maar hij past nogsteeds in me broekzak dus ik stoor me er niet echt aan. En verder is hij echt in elk opzicht beter dus dus ik heb er zeker geen spijt van
-Sander_, heb jij een 'specifiek' door T-Mobile gesimlockte N6600? Ik ben nu sites aan het afspeuren en zie bij sommigen t volgende staan :
"Nokia 6600 T-Mobile*" 0,-
"Nokia 6600" 80,-
Wat is het verschil tussen deze twee?
Hij is gesimlocked inderdaad voor 1 jaar (kan eerder natuurlijk...) , daarna krijg je de codes van T-mobile.. Ik weet niet of ie gesimlocked is op die wijze dat ik alleen binnen t-zones moet blijven.. Lijkt me niet want ik kon ook met GPRS m'n mailserver wel bereiken.ND schreef op 04 maart 2004 @ 13:57:
[...]
Ok bedankt!Leuke in de winkel is, dan heb je em in je handen voor 10 minuten en dan lijkt ie allemaal OK. Maar hij moet straks wel 2 jaar mee
-Sander_, heb jij een 'specifiek' door T-Mobile gesimlockte N6600? Ik ben nu sites aan het afspeuren en zie bij sommigen t volgende staan :
"Nokia 6600" 80,-
Wat is het verschil tussen deze twee?(miss dat bij de onderste je niet dat t-mobile wap/grps gedoe hebt, en dus niet beperkt ben tot alleen t-zones?)
Vodafone en Debitel hebben echter de simlockvrije versies, maar daar betaal je ook voor.
ik heb meegedaan met een actie van orange toestel voor 50 euro en abbonement van 30 euro p maand..-Sander_ schreef op 04 maart 2004 @ 14:56:
[...]
Vodafone en Debitel hebben echter de simlockvrije versies, maar daar betaal je ook voor.
en mn toestel is gewoon simlockvrij.. en die codes om je toestel te unlocken zijn best makelijk te vinden.. ik kan gewoon elk nokia toestel remote unlocken.. dat kan iedereen wel als je een btje goed zoekt
Ik zou 1 jarig contract nemen, je betaalt dan alleen wel 160 euro. T-mobile 150.ND schreef op 04 maart 2004 @ 13:57:
[...]
Ok bedankt!Leuke in de winkel is, dan heb je em in je handen voor 10 minuten en dan lijkt ie allemaal OK. Maar hij moet straks wel 2 jaar mee
(2call.nl)
Dan kun je na 1 jaar een cashdeal krijgen of een nieuwe foon.
Verwijderd
Ik doe de mijne weg en misschien kunnen we een dealtje maken. Zo ja mail mij op:ND schreef op 04 maart 2004 @ 13:57:
[...]
"Nokia 6600" 80,-
Wat is het verschil tussen deze twee?(miss dat bij de onderste je niet dat t-mobile wap/grps gedoe hebt, en dus niet beperkt ben tot alleen t-zones?)
keesklus (aapestaartje) hotmail dot com
Dit topic is gesloten.