Ik ben daarnet bij een Nokia Service Point geweest en daar kunnen ze dus met gemak een gloednieuw frontje op je 6600 zetten.
Ik had dus het probleem dat ik een krasje weg wilde halen met 'displex'. Dit is een polish-middel, maar geeft enorm veel problemen met het "zachte" plastic van het frontje. Bij mij was er een kring ontstaan in het frontje/scherm en die kreeg ik er vervolgens niet meer uitgepoetst.
Ik ging langs de service point. Daar werd ik enorm vriendelijk geholpen door een mede-6600-eigenaar en die heeft er vervolgens een nieuwe voorkant opgezet.
Let wel op. Ik had een 'roze' 6600, maar die hebben ze vaak/nooit bij servicepoints. Nu heeft hij er bij mij dus een witte voorkant opgezet. (Dit vond ik eigenlijk wel enorm cool staan, witte voorkant met roze toetsen en een roze achterkant)
Als je er een nieuwe voorkant op laat zetten, zit er geen achterkant bij. Gelukkig mocht deze mede-6600'er mij wel en gaf me een witte achterkant gratis mee.
De kosten van dit grapje:
- de reis naar de service point
- 40 € voor een voorkantje + montage
Nu vond ik dit respectabel en ik werd heel goed geholpen. EN natuurlijk heb ik nu een vrij unieke telefoon.
Check: home.tiscali.nl/divingdisaster/mooi.jpg
Moraal van het verhaal: "Displex is ******* voor je 6600"
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 10-03-2004 18:26
]