Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joon schreef op 03 maart 2004 @ 14:39:
[...]

uhm ik heb dat aleen bij sonicN ... verder is in elk spel het geluid bij mij perfect
Mag ik vragen welke spellen jij allemaal hebt draaien?
bij mij draaide ook splintercell even, maar het geluid was OOK brak en bij MotoGP was het ook ff brak, toen weer goed en nu weer wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er buiten Powerlock een ander programma is dat Animated gifs als screensaver wil draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi jongens

ik weet niet als dit mag nee dit mag niet!! Lees de policy en check je mail.

[ Voor 70% gewijzigd door Korakal op 06-03-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 22:27:
[...]

Mag ik vragen welke spellen jij allemaal hebt draaien?
bij mij draaide ook splintercell even, maar het geluid was OOK brak en bij MotoGP was het ook ff brak, toen weer goed en nu weer wel goed.
ok, de spellen die ik draai zijn de volgende:
sonicN
Rayman 3
Tony Hawk Pro skater
Tomb Raider
Puyo pop
Red Faction
Prince Of Persia: Sands of time
SkyForce
MotoGP
Metal Bluster

thats it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 23:52:
hoi jongens

ik weet niet als dit mag ...
mag dus niet, dus ik zou het maar weghalen ;) (ps ik heb het in elk geval niet :P)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

De T-Mobile simlock, is dat een provider lock, of een tmobile software lock?

* Nd heeft besloten voor de 6600 te gaan :*) nu nog alleen een 1 of 2-jarige....1 jaar is wel handig, dan kun je na 1 jaar switchen naar een 'nieuwere' verder ontwikkelde smartphone :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hoe verwijderd je dan weer een n-gage games van je nokia 6600 want ik heb er ook wat spellen er op gedaan maar alleen ik kan ze er niet er af halen dus wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
denken jullie dat het zin heft mijn 6600 te formateren (zoals me aanbevolen werd op het engels forum) ik kan onderhand geen één thema meer op mijn 6600 zetten!!!! allemaal compateble serie 60 skinseport!!!! en hoe doe ik dat?? mijn ogen tollen ,heb deel 1 en 2 doorgespit (niet pag.voor pag.) maar kan niks vinden,ik heb al meer gevraagd hier maar denk dat niemand me verder kan helpen denk ik.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ND schreef op 05 maart 2004 @ 18:59:
De T-Mobile simlock, is dat een provider lock, of een tmobile software lock?

* Nd heeft besloten voor de 6600 te gaan :*) nu nog alleen een 1 of 2-jarige....1 jaar is wel handig, dan kun je na 1 jaar switchen naar een 'nieuwere' verder ontwikkelde smartphone :)
Reken maar uit, het verschil wat je betaalt is per jaar zo 'weinig' dat het opzich voordeliger is om voor 2 jaar te gaan.. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 22:25:
maar hoe verwijderd je dan weer een n-gage games van je nokia 6600 want ik heb er ook wat spellen er op gedaan maar alleen ik kan ze er niet er af halen dus wie kan mij helpen
Dit kun je doen via software als filemanager, of via je card-reader, daar ga je naar de 'verborgen' map "system" en dan naar apps, daar zie je mapjes met je spellen staan... Let wel op dat je de goeie pakt, want er staan dus ook gewone apps tussen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
ik heb ook een nokia 6600 (niet echt origineel hier :+ )
maar nu heb ik een aantal spelletje die ik wil instaleren.
Dus ik heb via pc suit ze geinstaleerd (door te dubbel klikken).
Volgens mij ging dat allemaal goed, maar nu probeer ik ze te spelen maar kan ik nergens iets van een snelkoppeling ofzo zien. Ik zie ze wel in toep.beheer en daar staat ook dat ze geinstalleerd zijn maar ik ze dus niet vinden in mijn menu.
Iemand een idee waar ik ze kan vinden?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirwits schreef op 06 maart 2004 @ 11:56:
ik heb ook een nokia 6600 (niet echt origineel hier :+ )
maar nu heb ik een aantal spelletje die ik wil instaleren.
Dus ik heb via pc suit ze geinstaleerd (door te dubbel klikken).
Volgens mij ging dat allemaal goed, maar nu probeer ik ze te spelen maar kan ik nergens iets van een snelkoppeling ofzo zien. Ik zie ze wel in toep.beheer en daar staat ook dat ze geinstalleerd zijn maar ik ze dus niet vinden in mijn menu.
Iemand een idee waar ik ze kan vinden?
Wat voor spelletjes waren dat dan als ik vragen mag, en hoe ben je daaraan gekomen? Zijn het ook .sis install bestandjes of???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
aub reageer ff heeft iemand al zijn 6600 geformateerd?? is dat save?of schadelijk? het is misschien de enigste manier mijn theme te verwijderen uit de inbox en hopelijk kan ik dan weer alle thema's instaleren
hoe moet het?stap voor stap aub (ben een leek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
rooie60 schreef op 06 maart 2004 @ 19:27:
aub reageer ff heeft iemand al zijn 6600 geformateerd?? is dat save?of schadelijk? het is misschien de enigste manier mijn theme te verwijderen uit de inbox en hopelijk kan ik dan weer alle thema's instaleren
als je formateerd dan word ALLES wat jij ooit op je interne geheugen hebt gezet gewist en alle instellingen worden terug gezet naar de fabrieksinstellingen.. zeg maar een schone instalatie zonder instalatie :)

edit: zorg er wel voor dat je ruim genoeg accu streepjes overhebt je wilt niet dat je telefoon uitvalt tijdens het formateren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door joon op 06-03-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ehm, vind je het zelf ook niet een beetje overdreven om je telefoon te formatteren voor zoiets?

Probeer anders met bijvoorbeeld eFileManager het mapje te wissen. Elk berichtje heeft z'n eigen mapje. Lijkt me handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
wel rigoreus ja,maar ik kreeg dit advies!ik kan geen enkel thema meer erop zetten! 2 op de 10 lukt nog!krijg dat verdomde thema niet uit inbox,ook niet als ik het op MMc zet en dan verwijder?is toch niet normaal? en ik heb geen verstand van file manager
Ik moet toch wat!heb een aparte map met 15 themas die ik er maar niet op krijg!!weet jij iets beter dan rb338?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Je kan je mobiel gewoon resette naar Factory Defaults..
Pas wel op:!! je bent volgens mij echt alles kwijt, maar echt alles!
Type in *#7370# this will format the phone and put it back to the original settings.

IT WILL REMOVE EVERYTHING ON THE PHONE, SO BACKUP EVERYTHING YOU NEED!
Ik heb het eerder gedaan ja, omdat ik problemen had met een fout geinstalleerd programma wat fouten veroorzaakte (zelfde idee als jij, maar dan iets anders).
Is verder allemaal goed gegaan, maar ik had wel al me contacts opgeslagen op me SIM (die wilde ik niet kwijt ;))

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

rooie60 schreef op 06 maart 2004 @ 21:26:
wel rigoreus ja,maar ik kreeg dit advies!ik kan geen enkel thema meer erop zetten! 2 op de 10 lukt nog!krijg dat verdomde thema niet uit inbox,ook niet als ik het op MMc zet en dan verwijder?is toch niet normaal? en ik heb geen verstand van file manager
Ik moet toch wat!heb een aparte map met 15 themas die ik er maar niet op krijg!!weet jij iets beter dan rb338?
Heb je wel een connectie met je pc?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ja heb connectie met pc ja,als ik besluit te formateren dan zet ik er gewoon alles er weer op,heb net ook efilemanager erop gezet,het smsje gevonden,maar kon het niet deleten??
Dat smsje is niet het ergste,maar dat ik de meeste themá's er niet op kan zetten vind ik k*T!!!! ik slaap er nog een nachtje over
thnx flash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op 07 maart 2004 @ 00:12:
ja heb connectie met pc ja,als ik besluit te formateren dan zet ik er gewoon alles er weer op,heb net ook efilemanager erop gezet,het smsje gevonden,maar kon het niet deleten??
Dat smsje is niet het ergste,maar dat ik de meeste themá's er niet op kan zetten vind ik k*T!!!! ik slaap er nog een nachtje over
thnx flash ;)
Heb zojuist alles gebackupt
Zag bij de backup toen de thema's voorbij kwamen 'mbm' maar een thema is toch 'sis' of zeg ik nu iets stoms? zeg het maar,ben een leek,maar leer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
rooie60 schreef op 07 maart 2004 @ 00:32:
[...]

Heb zojuist alles gebackupt
Zag bij de backup toen de thema's voorbij kwamen 'mbm' maar een thema is toch 'sis' of zeg ik nu iets stoms? zeg het maar,ben een leek,maar leer
MBM is als ik mij niet vergis het bronbestand.. en niet uitvoerbaar op je 6600. Die SIS kan het thema wél bevatten, en die zou je dus eventueel kunnen uitvoeren om het daarin verwerkte thema te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
nou....ik heb het gedaan! dank jullie wel dat jullie me over de streep trokken!ik ben een leek dus ik vond het best eng
Ik kan nu moeiteloos álle thema's erop zetten ;)
Mijn smsje van (mindtheme) is eindelijk!! uit de inbox,denk dat dat toch de boosdoener was?
Heb alle programma's er weer op behalve......photographer en flexicam (install error)??? kan ik nu ff niet mee zitten want ben erg blij dat ik weer normaal thema's op de 6600 kan zetten 8)

p/s terug naar fabrieks instellingen hielp niets(smsje stond er nog in) dus uiteindelijk *#7370# gedaan en voilá
thnx voor jullie hulp/tips/steun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op 07 maart 2004 @ 16:20:
nou....ik heb het gedaan! dank jullie wel dat jullie me over de streep trokken!ik ben een leek dus ik vond het best eng
Mijn smsje van (mindtheme) is eindelijk!! uit de inbox,denk dat dat toch de boosdoener was?
Heb alle programma's er weer op behalve......photographer en flexicam (install error)??? kan ik nu ff niet mee zitten want ben erg blij dat ik weer normaal thema's op de 6600 kan zetten 8)

p/s terug naar fabrieks instellingen hielp niets(smsje stond er nog in) dus uiteindelijk *#7370# gedaan en voilá
o ja,ná format kreeg ik een smsje met de tekst://LCSMeX+Dq8aaK
Weet niet wat het is,misschien een van jullie?
IK zie nu dat ik ook een geinstalleerd bestandje mis wat volgens mij al op de 6600 zat (bij berichtgegevens stond een datum van vorig jaar november geloof ik) het bestandje eindigde op (.dat) met cijfers ervoor en letters ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Orange world aangevraagt maar nu heb ik zon G in beeld hoe zet ik dat uit en hoe kan ik internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een DC++ hub geopend voor freeware symbian apps/games etc.

Mail me op alex@DITWEGHALENhvva.nl voor adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 18:12:
Ik heb een DC++ hub geopend voor freeware symbian apps/games etc.

Mail me op alex@DITWEGHALENhvva.nl voor adres.
Zet het gewoon hiet neer joh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 16:56:
Ik heb Orange world aangevraagt maar nu heb ik zon G in beeld hoe zet ik dat uit en hoe kan ik internetten?
Die G staat voor GPRS die kun je dus niet weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 18:45:
[...]

Zet het gewoon hiet neer joh |:(
Oh ok, dacht dat linken enzo niet gewaardeerd werd.

ip:
hvva.nl:1090 <--- Let op poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Aha en hoe kan ik nu op het internet komen want dat lukt mij niet zo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 18:55:
[...]

Aha en hoe kan ik nu op het internet komen want dat lukt mij niet zo :*)
Je provider bellen voor instellingen, of naar hun website gaan om te kijken of er een tool is die jou de instellingen opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 18:56:
[...]

Je provider bellen voor instellingen, of naar hun website gaan om te kijken of er een tool is die jou de instellingen opstuurt.
Hm dat had ik al gedaan en het is per sms verstuurt en toen had ik de instellingen opgeslagen en ik kan wel verbinden met gprs maar ik kan nog geen html pagina's bekijken met opera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 23:06
Ik krijg sinds een week de synchronisatie in de nokia pc suite niet meer werkend.

Ik heb het zo ingesteld dat ie alle contacts uit outlookexpress, het standaard windows adresboek gebruikt als bron.
Hij strat netjes en hij geeft ook even reading device weer maar er worden geen contacts bijgewerkt, toegevoegd of verwijderd.

Wat kan er niet goed zijn, heeft het te maken met de bluetooth service "PIM synchronisatie" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kent iemand het spel erix van sony ericsson?
de z600 heeft deze in 3d en java maar die konden we niet versturen,
weet iemand waar ik dit spelletje (tegen betaling) kan downloaden?
het is echt zo'n verslavend spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

[...]

ehm.. Die G die onder je antenne meter staat? kan die niet weg?
Gaat prima weg hier als ik de gprs verbinding verbreek hoor :)
(of blaat ik nu iets omdat ik verkeerd las?)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik bv op GoT via mijn telefoon komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:59
Werkt dat geintje nog met orange om dan te internetten via gprs? Gratis wel te verstaan? In deel 2 staat het er vol van, maar deel 3 kan ik het niet echt terug vinden..

Of houdt iedereen zich stil om het niet af te laten schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 21:55:
Opera installeren (www.opera.com) en naar GoT browsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
rb338 schreef op 07 maart 2004 @ 23:26:
[...]

Opera installeren (www.opera.com) en naar GoT browsen :P
En hoe zit dat dan met de T-mobile instellingen? Ik wil via een "gegevensoproep", dus niet GPRS, mijn mailserver kunnen bereiken, of bijv. GoT. Ik krijg dan echter altijd de melding: Kan de server niet vinden! Ook bij m'n mailserver..

Wat moet ik veranderen aan de instellingen om wel dat soort dingen te kunnen bereiken? De GPRS instellingen staan wel op dit forum in deel 2, maar ik wil via WAP, omdat dat voordeliger is. Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker... Ik heb net Agilemessenger geïnstalleerd. Kreeg na de installatie een foutmelding en hij vroeg om toepassingen af te sluiten ik ging hiermee akkord, maar nu kan ik niet meer mijn menu in. Ik kan niks meer doen, pas als ik de mmc kaart eruit haal, maar met mmc kaart werkt hij niet, want dan geeft ie constant de melding toep. afgesl. AppArcServerTh read! en kan ik mijn menu niet meer in. Wie weet wat ik moet doen om dit te stoppen. Ik heb geen cardreader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan krijg ik dit Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/3055967U06O/picserver.jpeg :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
En dát heb ik dus ook! Erg beroerd, maar met T-mobile. T-mobile zelf claimt dat hun instellingen geschikt zijn en dat het ALTIJD aan de andere zijde ligt indien iets niet bereikbaar is. :/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander_ schreef op 08 maart 2004 @ 09:26:
[...]

En dát heb ik dus ook! Erg beroerd, maar met T-mobile. T-mobile zelf claimt dat hun instellingen geschikt zijn en dat het ALTIJD aan de andere zijde ligt indien iets niet bereikbaar is. :/ :(
Ja en ik heb gewoon hun(orange)hun sms instellingen opgeslagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien iemand die (inmiddels) weet of je in de winkel of bij een nokia servicepoint je frontje kunt (laten) vervangen? Ik had pas een krasje op m'n scherm en die probeerde ik weg te halen met "Displex" zo'n klein rood tubetje waarmee je je gsm z'n schermpje kunt "polishen" zodat de krasjes weggaan.

Dit had ik pas bij een maat van me gedaan en dit werkte uitstekend, maar nu deed ik het bij mijn eigen foon en is er een soort van kring ontstaan, die je niet meer wegkrijgt, ook niet als je nog een keer polisht.

Dus misschien weet iemand of je frontjes kunt verwisselen of anders moet ik hem misschien op laten sturen door de winkel waar ik hem heb gekocht, zodat ze er bij Nokia een nieuw frontje op zetten. Hij zit nog in de garantie, maar ik ben ook bereid er e.v.t een (klein) bedrag voor neer te tellen, dan daarna koop ik tevens wel even zo'n screenprotector 8)

Greetz. Diving Disaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 12:55:
...................

Dus misschien weet iemand of je frontjes kunt verwisselen of anders moet ik hem misschien op laten sturen door de winkel waar ik hem heb gekocht, zodat ze er bij Nokia een nieuw frontje op zetten. Hij zit nog in de garantie, maar ik ben ook bereid er e.v.t een (klein) bedrag voor neer te tellen, dan daarna koop ik tevens wel even zo'n screenprotector 8)

Greetz. Diving Disaster
Sorry, kan je niet helpen.
Maar wat bedoel je met een screenprotector?
Gewoon zo'n hoesje?
Of is er iets wat je alleen over je scherm kan doen zonder dat je met zo'n lomp groot hoesje hoef te lopen?
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, kan je niet helpen.
Maar wat bedoel je met een screenprotector?
Gewoon zo'n hoesje?
Of is er iets wat je alleen over je scherm kan doen zonder dat je met zo'n lomp groot hoesje hoef te lopen?
Linkje?
Je hebt dan gewoon een soort van "sticker" die je over je scherm heen plakt, zoiets als dat er altijd opzit wanneer je hem nieuw krijgt, maar dan beter.

http://www.supplies4mobility.nl/nl/dept_489.html bv.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds kort ook een nokia 6600 met een KPN-abonnement mobiel plus.
In dit abonnement zit een "GPRS-abonnnement". Nu heb ik op deze site de instellingen gevonden om te kunnen MMS-en, internetten etc.
Ik kan ook de i-mode sites op maar kan niet m'n mail (xxx@imail.nl) lezen.
Weet iemand hier raad mee. Ik moet nl. een mailbox definiëren en als ik op "ja" druk vraagt ie om : toegansp. in gebr. ; Server uitg. mail ; Server ink. mail.
Weet iemand de instellingen om m'n imail te kunnen ontvangen?
Alvst bedankt
Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
imail beschikt niet over een popserver; je zal dus altijd imail moeten lezen via het imode menu, dit gaat dus niet met 't ingebouwde email programma..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 21:55:
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Welke browser gebruik je? Opera of de build-in?
Het is trouwens aan te raden om pda.tweakers.net te gebruiken, de normale frontpage is te groot..

Heb je trouwens wel de proxy server ingesteld?
10.250.255.188 poort 5080

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op 08 maart 2004 @ 20:16:
Welke browser gebruik je? Opera of de build-in?
Het is trouwens aan te raden om pda.tweakers.net te gebruiken, de normale frontpage is te groot..

Heb je trouwens wel de proxy server ingesteld?
10.250.255.188 poort 5080
opera
proxy stond op 010. heb ik nu verandert maar het probleem blijft hetzelfde
en ik had gewoon de gegevens van het gestuurde smsje opgeslagen
wat zijn jou instellingen precies?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me ondertussen gelukt :D En internetten op HTLM pagina's is tog wel gratis en gaat tog niet van je 2MB bundel af?
bestaat er ook een pda versie van het forum?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
En wat was de fout?
Bij Orange gaat het om de accesspoint die je gebruikt.. Als je op de "wap" APN zit dan is flatfee, gebruikt je de "internet" APN dan gaat het van je bundel af..
pda versie van het forum bestaat niet; misschien dat het met opera werkt, maar het lijkt me niet fijn werken.. nooit geprobeerd eigenlijk..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op 08 maart 2004 @ 22:42:
En wat was de fout?
Bij Orange gaat het om de accesspoint die je gebruikt.. Als je op de "wap" APN zit dan is flatfee, gebruikt je de "internet" APN dan gaat het van je bundel af..
pda versie van het forum bestaat niet; misschien dat het met opera werkt, maar het lijkt me niet fijn werken.. nooit geprobeerd eigenlijk..
ik moest de proxy nog in opera instellen :X
hoe kan ik btw op een link klikken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

rooie60 schreef op 07 maart 2004 @ 16:20:

Verder geen problemen gehad?
Vraag me dan af wat er precies gebeurt en welke schijven hij wist. Ik neem aan dat je dan gewoon weer je telefoon kunt opstarten en alles zo is al dat het was toen je het ding uit de verpakking haalde?
Alleen je eigen bestanden en instellingen weg dus?!

[ Voor 19% gewijzigd door iAR op 09-03-2004 00:24 . Reden: mijn eigen reactie vergeten |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ja álles maar dan ook álles was weg,zelfs weer engels menu (net als uit de verpakking ja)heb de backup niet gebruikt,want dan zet ie dat rare thema ook weer terug die ik juist niet verwijderd kreeg uit mijn inbox en wat de boosdoener was
Het opstarten duurt na de format langer dan normaal maar dat las ik al op een engels forum ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiya beste mensen,

Ik heb alle drie de topics van Nokia 6600 doorgelezen, maar ik kom er niet uit bij een bepaald produkt. Ik heb de instellingen door T-Mobile laten versturen naar mijn telefoon en heb zelf handmatig de APN veranderd naar internet-act. In de instellingen stond de proxy server op 010.010.010.010 en dan poort 8080. Kan iemand deze bevestigen?

Nu mijn probleem. Ik wil Wayfinder gebruiken (heb een externe BT GPS muis), maar elke keer als ik een map wil downloaden via GPRS zegt hij: Network error 3000010. Check internet settings. Dus ik kan Wayfinder niet gebruiken :(
Gewoon gprs gebruiken om te surfen over t-zones.nl lijkt wel te werken. Dus bij deze wil ik graag vragen aan iemand wat de juiste instellingen zijn voor T-Mobile. En dan met name de proxy en poort. Als APN gebruik ik internet-act, omdat ik een actief gprs abo heb bij T-Mobile.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 16:48:
Hallo,

Ik heb sinds kort ook een nokia 6600 met een KPN-abonnement mobiel plus.
In dit abonnement zit een "GPRS-abonnnement". Nu heb ik op deze site de instellingen gevonden om te kunnen MMS-en, internetten etc.
Ik kan ook de i-mode sites op maar kan niet m'n mail (xxx@imail.nl) lezen.
Weet iemand hier raad mee. Ik moet nl. een mailbox definiëren en als ik op "ja" druk vraagt ie om : toegansp. in gebr. ; Server uitg. mail ; Server ink. mail.
Weet iemand de instellingen om m'n imail te kunnen ontvangen?
Alvst bedankt
Ronald
Dat wou ik dus ook (voordat mijn 6600 zwemles kreeg :( :( )
Maar dat gaat inderdaad niet.
Zelfs niet via het I-Mode menu (tenminste TOEN nog niet, misschien dat KPN het toestel inmiddels heeft goed gekeurd en dat het nu wel werkt)
Maar eigenlijk vond ik het niet zo'n ramp.
Ik kon nl. wel m'n Planet mail bekijken.
Dat vond IK veel interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
s.jay?
hoe heb je het aan de praat gekregen??
mijn wap instelling zijn als volgt:

Eigenschappen WAP
Naam verbinding: Orange NL WAP
Drager gegevens: Gegevensoproep
Inbelnummer: +31628500666
Gebruikersnaam: 0628000000
Vraag om w8woord: nee
Wachtwoord: ****
Verificatie: Normaal
Homepage:
Data-operoep: ISDN v.110
Max. snelheid gegev.: 14400
Beveiliging verb.: Uit
Sessiemodus: Doorlopend

Geavanceerde instellingen
IP Adres telefoon:
Automatisch
Primaire naamserver: 0.0.0.0
Secund. naamserver: 0.0.0.0
Proxy server adres: 010.250.255.188
Proxy-poortnummer: 5080

IK HEB nog niks ingesteld in opera? ik weet ook niet waar ik dit moet doen??
kan iemand mij helpen? ik heb dus Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Ik zit met een klein probleempje waar ik niet helemaal uitkom... Bij de aankoop van mijn 6600 zaten nogal wat Try&Buy-programmaatjes bij. Allemaal leuk en aardig, maar die hoef ik niet. Ik heb ze nu bijna allemaal verwijderd, maar één programmaatje lukt niet. Het gaat om WorldMate. Als ik in beheer aangeef dat ik dat pakketje wil verwijderen dan krijg ik de melding "Alle toepassingen sluiten?". Als ik dan op ja druk wordt alles afgesloten en hoor ik nog een keer twee piepjes. Verder niks. Het programma wordt in ieder geval niet verwijderd. Iemand enig idee wat ik nu moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

En ja hoor, nog een vraag van mij. Ik heb namelijk ontdekt dat het MMS'en bij mij ook niet helemaal lekker verloopt (ik zit bij T-Mobile, abo). Laatst stuurde ik een MMS-je naar een vriendin van mij (zit bij Vodafone, prepaid), blijkt dat ze helemaal niks heeft gekregen. Geen berichtje met code of wat dan ook. Dus probeerde ik vanochtend eens een foto-tje naar mezelf te sturen. Wat blijkt, krijg ik een bericht van T-Mobile MMS dat ik een MMS heb ontvangen en dat ik 'em kan bekijken op internet. Waarom krijg ik het MMS-je niet gewoon op mijn telefoon?
Ik neem aan dat mijn instellingen niet verkeerd zijn. Het toestel is sim-locked door T-Mobile en ook helemaal van tevoren ingesteld volgens mij. Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 16:22:
Hoe installeer je .JAR / .JAD files?
--Sturen via IR je krijgt ze dan als een sms binnen als je dan het smsje opent begint ie gelijk met installeren.--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Klein dingetje:

Ik heb een Nokia 6600 met een i-mode abb. (heb ook een N341i) Nu heb ik het voor elkaar om een verbinding op te zetten en ik kan ook internetten maar de pagina http://imenu.nl krijg ik iets heel anders op.

Afbeeldingslocatie: http://www.tranzy.demon.nl/imenu.jpg
Dit plaatje is voor het gemak even gemaakt door een screenshot te maken op de wapag.nl site.

Ik heb de settings overgenomen zoals eerder vermeld op deze site.
Verwijderd in "Nokia 6600 - Deel 2"

Wat doe ik verkeerd ????

[ Voor 20% gewijzigd door Tranzy op 09-03-2004 15:52 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonic- schreef op 09 maart 2004 @ 09:32:
s.jay?
hoe heb je het aan de praat gekregen??
mijn wap instelling zijn als volgt:

Eigenschappen WAP
Naam verbinding: Orange NL WAP
Drager gegevens: Gegevensoproep
Inbelnummer: +31628500666
Gebruikersnaam: 0628000000
Vraag om w8woord: nee
Wachtwoord: ****
Homepage:
Data-operoep: ISDN v.110
Max. snelheid gegev.: 14400
Beveiliging verb.: Uit
Sessiemodus: Doorlopend

IP Adres telefoon:
Automatisch
Secund. naamserver: 0.0.0.0
Proxy server adres: 010.250.255.188
Proxy-poortnummer: 5080

IK HEB nog niks ingesteld in opera? ik weet ook niet waar ik dit moet doen??
kan iemand mij helpen? ik heb dus Orange
Ik heb naar de klantersevice gebelt en daar Orange world laten activeren en toen hadden ze mij een smsje gestuurt met alle instellingen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 07:58:
Hiya beste mensen,

Ik heb alle drie de topics van Nokia 6600 doorgelezen, maar ik kom er niet uit bij een bepaald produkt. Ik heb de instellingen door T-Mobile laten versturen naar mijn telefoon en heb zelf handmatig de APN veranderd naar internet-act. In de instellingen stond de proxy server op 010.010.010.010 en dan poort 8080. Kan iemand deze bevestigen?

Nu mijn probleem. Ik wil Wayfinder gebruiken (heb een externe BT GPS muis), maar elke keer als ik een map wil downloaden via GPRS zegt hij: Network error 3000010. Check internet settings. Dus ik kan Wayfinder niet gebruiken :(
Gewoon gprs gebruiken om te surfen over t-zones.nl lijkt wel te werken. Dus bij deze wil ik graag vragen aan iemand wat de juiste instellingen zijn voor T-Mobile. En dan met name de proxy en poort. Als APN gebruik ik internet-act, omdat ik een actief gprs abo heb bij T-Mobile.

Iemand enig idee?
Ik blijf hier nu ook mee zitten! Ik heb OOK T-Mobile, Proxy 10.10.10.10 op 8080.. ik kan met Opera surfen (ook pda.tweakers.net bereiken), ik kan T-zones.nl bezoeken met het Diensten menu, maar ik kan @*$#* niet m'n mailserver bereiken en wordt nu eigenlijk wel een beetje pissed hierom vooral omdat T-mobile claimt dat hun instellingen goed zijn. Ja, zijn ze ook, tot op zekere hoogte.

Het probleem wat jij hebt, sluit hierbij ongeveer aan denk ik, de verbinding naar buiten toe.. En niemand tot zover heb ik een oplossing zien posten, heb dit hier als eerder gevraagd :) .. Maybe nu wel.. let's hope..

[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 09-03-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal er gewoon van. Heb 250 euro betaald voor gps muis, 250 euro voor software en niemand, maar dan ook niemand die me kan helpen. T-Mobile niet, Wayfinder niet, alle andere drukbezochte forums niet.

Hij geeft bij mij elke keer Network error 3000010.

Bah :( 1000 euro naar de mallemoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 18:01:
Ik baal er gewoon van. Heb 250 euro betaald voor gps muis, 250 euro voor software en niemand, maar dan ook niemand die me kan helpen. T-Mobile niet, Wayfinder niet, alle andere drukbezochte forums niet.

Hij geeft bij mij elke keer Network error 3000010.

Bah :( 1000 euro naar de mallemoer.
250+250=500 of ben ik gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 18:05:
[...]

misschien bedoelt ie gulden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Krijg jij telefoons altijd gratis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

[...]

250+250+6600=1000 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 09 maart 2004 @ 18:33:
[...]

250+250+6600=1000 ;)
Das toch echt 7100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Krypt schreef op 08 maart 2004 @ 17:46:
imail beschikt niet over een popserver; je zal dus altijd imail moeten lezen via het imode menu, dit gaat dus niet met 't ingebouwde email programma..
Heb jij een 6600 met I-mode werkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

-Sander_ schreef op 09 maart 2004 @ 16:20:
[...]

Ik blijf hier nu ook mee zitten! Ik heb OOK T-Mobile, Proxy 10.10.10.10 op 8080.. ik kan met Opera surfen (ook pda.tweakers.net bereiken), ik kan T-zones.nl bezoeken met het Diensten menu, maar ik kan @*$#* niet m'n mailserver bereiken en wordt nu eigenlijk wel een beetje pissed hierom vooral omdat T-mobile claimt dat hun instellingen goed zijn. Ja, zijn ze ook, tot op zekere hoogte.

Het probleem wat jij hebt, sluit hierbij ongeveer aan denk ik, de verbinding naar buiten toe.. En niemand tot zover heb ik een oplossing zien posten, heb dit hier als eerder gevraagd :) .. Maybe nu wel.. let's hope..
U kunt nu wel overal komen behalve je eigen mail serv. dus? :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
die kringen in je beeldscherm kreeg ik ookt oen ik met displex aan het poetsen was
heb het nog ff 1x extra over heen gepoetst en nu zijn ze weg
anders moet je het hoejse eraf halen
ik had paar paginas terug een tutorial gepost, check dat maar (het werkt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op 09 maart 2004 @ 21:52:
die kringen in je beeldscherm kreeg ik ookt oen ik met displex aan het poetsen was
heb het nog ff 1x extra over heen gepoetst en nu zijn ze weg
anders moet je het hoejse eraf halen
ik had paar paginas terug een tutorial gepost, check dat maar (het werkt ;))
Ja bedankt, maar daar hebben ze het dus over de cover eraf halen, maar dat lost mijn probleem met de doffe kring/ miniscule krasjes niet echt op denk ik. Dan kan ik wel een cover kopen op ebay en die er opzetten, maar ik laat hem dan eigenlijk liever opsturen naar Nokia, hij is net nog geen 3 weken oud :'( Desnoods betaal ik 20 € als ze dat zouden willen. Als ik iets verneuk met het andere frontje vervalt m'n garantie helemaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
ND schreef op 09 maart 2004 @ 21:39:
[...]

U kunt nu wel overal komen behalve je eigen mail serv. dus? :? :)
Ja, en andere mailservers. In Opera moet je gewoon de proxy opgeven, dan werkt het gewoon.

Niemand die ook T-mobile heeft en wél zijn mailserver (POP3 of IMAP4) gewoon kan bereiken?

[ Voor 16% gewijzigd door SanderTje! op 10-03-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie heeft er t-Mobile met Wayfinder (navigatiesoftware op S60 phones) draaien.
Dit programmaatje vraagt via gprs de mappen op, maar ik krijg elke keer Network Error 3000010. T-Mobile vertikt het om te helpen, want hun zeggen dat de instellingen goed zijn. Even dacht ik bij de juiste mensen terecht te komen bij t-Mobile doordat ze me doorstuurde naar zakelijke afdeling, maar deze stuurde me vrolijk (ook al zei ik dat ik daar vandaan kwam) weer terug zodat ik weer een miep aan de lijn krijg die me verteld dat de instellingen goed zijn, zucht.

Het leuke van alles is dat ik wel kan gprsen, maar zodra Wayfinder contact wilt maken met hun server krijg ik dus Network Error 3000010.

En na drie dagen proberen, kan ik je vertellen dat het je neus uitkomt :(

Is er iemand die enig idee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Tranzy schreef op 09 maart 2004 @ 21:09:
[...]

Nope; ik heb de 6600 icm Orange.. Weet alleen dat imode geen popserver heeft door mijn vriendin met haar M55.. Met wat gefrot kan ze wel mail versturen met de ingebouwde mailclient maar niet ontvangen; imode heeft geen popsever wel een smtp server..

Maar over 6600 icm KPN Imode.. heb je dit al geprobeerd?
http://6600.info/viewtopic.php?t=131

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
-Sander_ schreef op 09 maart 2004 @ 16:20:
[...]

Ik had dat probleem ook.
Kon alles doen: MMS-en Opera gebruiken, maar zodra ik verbinding met m'n mailbox wou maken ging het fout.
Toen ging ik dat proggie van Kodak gebruiken om foto's naar een pagina te uploaden.
Dat proggie maakte een nieuw Toegangspunt aan en de foto's uploaden ging via dat Toegangspunt goed.
Toen heb ik ingesteld dat de mail ook via dat Toegangspunt ging.
En ja, hoor!!!! Dat werkte.

Even de Toegangspunten gechecked en er stonden inderdaad wat andere instellingen.
Kan het nu helaas niet meer checken (m'n 6600 is verdronken).

Misschien werkt het ook voor jou.
BTW ik had KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Krypt schreef op 10 maart 2004 @ 08:41:
[...]

Nope; ik heb de 6600 icm Orange.. Weet alleen dat imode geen popserver heeft door mijn vriendin met haar M55.. Met wat gefrot kan ze wel mail versturen met de ingebouwde mailclient maar niet ontvangen; imode heeft geen popsever wel een smtp server..

Weet niet meer zeker of ik deze instellingen had.
Maar had het iig wel werkend.
Voor problemen met mailservers, probeer het verhaal van mij hierboven even.
Tranzy schreef op 09 maart 2004 @ 21:09:
[...]

Ja, dus.
Laat even weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 08:18:
Wie o wie heeft er t-Mobile met Wayfinder (navigatiesoftware op S60 phones) draaien.
Dit programmaatje vraagt via gprs de mappen op, maar ik krijg elke keer Network Error 3000010. T-Mobile vertikt het om te helpen, want hun zeggen dat de instellingen goed zijn. Even dacht ik bij de juiste mensen terecht te komen bij t-Mobile doordat ze me doorstuurde naar zakelijke afdeling, maar deze stuurde me vrolijk (ook al zei ik dat ik daar vandaan kwam) weer terug zodat ik weer een miep aan de lijn krijg die me verteld dat de instellingen goed zijn, zucht.

Het leuke van alles is dat ik wel kan gprsen, maar zodra Wayfinder contact wilt maken met hun server krijg ik dus Network Error 3000010.

En na drie dagen proberen, kan ik je vertellen dat het je neus uitkomt :(

Is er iemand die enig idee heeft?
Misschien lukt het wel met het verhaal wat ik hierboven heb gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Krypt schreef op 10 maart 2004 @ 08:41:
[...]

Daar was ik van op de hoogte ...ik wilde het ook doen via webmenu van imode ...maar ik kom met geen mogelijkheid op die imode site :(

Zie Tranzy in "Nokia 6600 - Deel 3" Lees ff aub

Ik zou misschien ook wel genoegen nemen met een verbinding waar ik mijn popmail mee kan ophalen en versturen ... ik krijg steeds een timeout error.

[ Voor 13% gewijzigd door Tranzy op 10-03-2004 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op 10 maart 2004 @ 09:09:
[...]

Misschien lukt het wel met het verhaal wat ik hierboven heb gezet?
Nope, met de instellingen van de kodak site kan ik zelfs helemaal geen foto's uploaden, zegt ie. Hij probeert te connecten, maar dat lukt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

-Sander_ schreef op 09 maart 2004 @ 23:25:
[...]
Niemand die ook T-mobile heeft en wél zijn mailserver (POP3 of IMAP4) gewoon kan bereiken?
Ik heb T-Mobile en kan gewoon mijn POP mail lezen.
Hiervoor heb ik de instellingen van mijn Internetprovider gebruikt (Mijn 6600 belt in bij XS4All en haald via IMAP de mail headers op)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Cobra_Lup schreef op 10 maart 2004 @ 11:00:
[...]

Ik heb T-Mobile en kan gewoon mijn POP mail lezen.
Hiervoor heb ik de instellingen van mijn Internetprovider gebruikt (Mijn 6600 belt in bij XS4All en haald via IMAP de mail headers op)
Dat klinkt interessant.. dus als ik ergens een gewone reguliere gratis internetaccount regel, daarvoor een Gegevensoproep instelling maak, dan kan ik daar ook gewoon bij een provider inbellen en dat hoeft dus niet per sé bij zo'n WAP ding zoals T-mobile aangeeft?

Kun je anders misschien je instellingen posten, want dit zou dé oplossing zijn! :) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 10-03-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

OK, komen ze :

Toegangspunt:

Naam : XS4ALL
Drager Gegevens : Gegevensoproep
Inbelnummer : +31793600800
Gebruikersnaam : USER123
Wachtwoord : ****
Verificatie : Normaal
Homepage : geen
Data-oproep : ISDN v.110
Max. snelheid gegevens : 9600 (14k4 werkt helaas niet)

Dit zijn de instellingen zoals ik ze in mijn phone heb en gebruik het om mijn mail binnen te halen en te internetten via Opera en te syncen met AvantGO

Het mooie hiervan is dat het van je belbundel af gaat en niet apart voor je GPRS hoeft te betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Luppie op 10-03-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 23:06
Stomme vraag misschien hoor, maar hoe kom je aan dat telefoon nummer voor XS4All? alle providers hebben toch 06760 nummers tegenwoordig die bij T-mobile apart betaald moeten worden bovenop je belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

http://www.xs4all.nl/helpdesk/algemeen/inbelnummers.html

Het zijn b.t.w. de ISDN nummers die je als het even kan moet gebruiken.

[ Voor 41% gewijzigd door Luppie op 10-03-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord heeft Wayfinder met T-Mobile aan de praat gekregen. Heeft me 3 dagen gekost en (geloof mij) een hoop gevloek, getier en seks erna.

De instellingen zijn zoals ik hem aan de praat heb gekregen:

Naam verbinding: Wayfinder
Drager: GPRS
Toegangspunt: internet (geen wap!!!)
Gebruikersnaam: tmobile
Vraag wachtwoord: Nee
Wachtwoord: tmobile
Homepage: t-zones crap :)

Ip adres telefoon: Automatisch
Secundaire naamserver: 0.0.0.0
Proxyadres: Geen
Proxypoort: 0

Met deze instellingen haalt hij bij mij de mappen op (eindelijk).

Suc6 mensen en met deze instellingen kan je tenminste je aandacht alleen op seks houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 13:31:
Yzord heeft Wayfinder met T-Mobile aan de praat gekregen. Heeft me 3 dagen gekost en (geloof mij) een hoop gevloek, getier en seks erna.
*knip*
Da was dan wel heftige seks of niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

PICS FOTOS FILMS :9~ :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik deze Siemens M55, deze vindt ik gewoon geweldig O-)

Modbreak:
Heel fijn voor je, maar het is niet echt nodig om de specs van dat ding in een topic over de Nokia 6600 te posten :X

[ Voor 93% gewijzigd door Korakal op 10-03-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Cobra_Lup schreef op 10 maart 2004 @ 11:18:
OK, komen ze :
Het mooie hiervan is dat het van je belbundel af gaat en niet apart voor je GPRS hoeft te betalen.
Dat klinkt beter! _/-\o_

Ik had de andere twee delen een keer gelezen, maar nu kan ik het stukje niet meer vinden.
- Kan deze ook mp3 afspelen? (met realone?)
- Hoe is de geluidskwaliteit van de 6600?
- Headset is een mono type? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Heel leuk, weten wij ook wat de M55 specs zijn ;)

Maar eh.. daarvoor zit je helaas in het verkeerde topic.. Raad je vriendelijk aan de FAQs door te lezen..
ND schreef op 10 maart 2004 @ 15:51:
[...]

Dat klinkt beter! _/-\o_

Ik had de andere twee delen een keer gelezen, maar nu kan ik het stukje niet meer vinden.
- Kan deze ook mp3 afspelen? (met realone?)
--> Niet met Real One, wel met een andere aparte speler. Maar ik heb een goeie headset erbij, maar het klinkt superbrak. Ik had een 192 kbps MP3'tje geupload, echter het klinkt gelijk aan hooguit 64 kbps voor het gevoel. Wat mij betreft geen aanrader voor MP3 dus.
- Hoe is de geluidskwaliteit van de 6600?
--> Nou, zoals ik al over de MP3 zei: niet al te best. Met spraak is ie gewoon heel helder. Daar is niets op aan te merken.
- Headset is een mono type? :?
--> Bij T-mobile krijg je er een eenvoudig headsetje bij, die raad ik je niet aan te gebruiken, want je hoort de hele tijd GSM-geluiden, en de andere kant ook. Ik heb zelf een andere headset, ook een Nokia, Stereo die ik ook al voor m'n 6510 gebruikte. Daar hoor je dat geluid dus helemaal niet. Dus voor het headset én de geluidskwaliteit van MP3 zou ik het niet op de 6600 gokken.. Maar er zijn meer dingen dan dat natuurlijk waarom de 6600 wél goed is. :)

[ Voor 152% gewijzigd door SanderTje! op 10-03-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben daarnet bij een Nokia Service Point geweest en daar kunnen ze dus met gemak een gloednieuw frontje op je 6600 zetten.

Ik had dus het probleem dat ik een krasje weg wilde halen met 'displex'. Dit is een polish-middel, maar geeft enorm veel problemen met het "zachte" plastic van het frontje. Bij mij was er een kring ontstaan in het frontje/scherm en die kreeg ik er vervolgens niet meer uitgepoetst.
Ik ging langs de service point. Daar werd ik enorm vriendelijk geholpen door een mede-6600-eigenaar en die heeft er vervolgens een nieuwe voorkant opgezet.

Let wel op. Ik had een 'roze' 6600, maar die hebben ze vaak/nooit bij servicepoints. Nu heeft hij er bij mij dus een witte voorkant opgezet. (Dit vond ik eigenlijk wel enorm cool staan, witte voorkant met roze toetsen en een roze achterkant)
Als je er een nieuwe voorkant op laat zetten, zit er geen achterkant bij. Gelukkig mocht deze mede-6600'er mij wel en gaf me een witte achterkant gratis mee.

De kosten van dit grapje:
- de reis naar de service point
- 40 € voor een voorkantje + montage

Nu vond ik dit respectabel en ik werd heel goed geholpen. EN natuurlijk heb ik nu een vrij unieke telefoon.
Check: home.tiscali.nl/divingdisaster/mooi.jpg

Moraal van het verhaal: "Displex is ******* voor je 6600"

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Yzord schreef op 10 maart 2004 @ 15:20:
[...]

Nou, vooruit. Gemaakt met de Nokia 6600 camcorder 8)

*link*
ík vind het niet erg, maar wat mannen in het rood hier op got wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op 10 maart 2004 @ 11:18:
OK, komen ze :

Toegangspunt:

Naam : XS4ALL
Drager Gegevens : Gegevensoproep
Inbelnummer : +31793600800
Gebruikersnaam : USER123
Wachtwoord : ****
Verificatie : Normaal
Homepage : geen
Data-oproep : ISDN v.110
Max. snelheid gegevens : 9600 (14k4 werkt helaas niet)

Dit zijn de instellingen zoals ik ze in mijn phone heb en gebruik het om mijn mail binnen te halen en te internetten via Opera en te syncen met AvantGO

Naja, ik krijg de volgende foutmelding:
"Ongeldige naam gebruiker of wachtwoord, controleer instelling inbelpunt"
Moet ik dus wel een wachtwoord invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 17:48:
Ik ben daarnet bij een Nokia Service Point geweest en daar kunnen ze dus met gemak een gloednieuw frontje op je 6600 zetten.

Ik had dus het probleem dat ik een krasje weg wilde halen met 'displex'. Dit is een polish-middel, maar geeft enorm veel problemen met het "zachte" plastic van het frontje. Bij mij was er een kring ontstaan in het frontje/scherm en die kreeg ik er vervolgens niet meer uitgepoetst.
Ik ging langs de service point. Daar werd ik enorm vriendelijk geholpen door een mede-6600-eigenaar en die heeft er vervolgens een nieuwe voorkant opgezet.

Let wel op. Ik had een 'roze' 6600, maar die hebben ze vaak/nooit bij servicepoints. Nu heeft hij er bij mij dus een witte voorkant opgezet. (Dit vond ik eigenlijk wel enorm cool staan, witte voorkant met roze toetsen en een roze achterkant)
Als je er een nieuwe voorkant op laat zetten, zit er geen achterkant bij. Gelukkig mocht deze mede-6600'er mij wel en gaf me een witte achterkant gratis mee.

De kosten van dit grapje:
- de reis naar de service point
- 40 € voor een voorkantje + montage

Nu vond ik dit respectabel en ik werd heel goed geholpen. EN natuurlijk heb ik nu een vrij unieke telefoon.
Check: home.tiscali.nl/divingdisaster/mooi.jpg

Moraal van het verhaal: "Displex is ******* voor je 6600"
Ik vind € 40 voor een voorkantje erop te laten zetten wel erg duur hoor , de telefoon kost zelf al zo duur en je hebt nog garantie en dan moet je nog € 40 betalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 17:48:Moraal van het verhaal: "Displex is ******* voor je 6600"
thnx voor de tip! anders zou ik binnenkort ook 40 euro armer zijn ;)
offtopic:
by the way, lekker internette met je Acer hehe...WIFI ownz ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 19:29:
[...]

Naja, ik krijg de volgende foutmelding:
"Ongeldige naam gebruiker of wachtwoord, controleer instelling inbelpunt"
Moet ik dus wel een wachtwoord invullen?
:*) LOL

Je moet natuurlijk wel je eigen accountgegevens invullen. Ik heb User123 ter voorbeeld gebruikt, omdat ik jullie mijn account gegevens niet ga geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 10 maart 2004 @ 21:21:
[...]

thnx voor de tip! anders zou ik binnenkort ook 40 euro armer zijn ;)
offtopic:
by the way, lekker internette met je Acer hehe...WIFI ownz ;)
Hoe weet je dat ik een acer heb???
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.