Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Kan iemand mij misschien helpen aan het telefoon nummer voor de super-deal Nokia 6600 aanbieding. Op de site staat wel een link naar het inschrijf formulier, maar ik zou graag telefonisch contact willen i.v.m. met wat vragen.

_/-\o_

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0800 2810028 is het nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Thnx ATB!

Weet iemand BTW of alles inclusief doosjes en onbeschadigd geleverd wordt? Niet dat de Nokia doos al helemaal verrot oogt etc.

Ik heb nu een Orange abo, en wil dus hun bellen voor 2 jaar verlengingen. Iemand hier al ervaring mee (en of dit mogelijk is)?

Heb het hele Nokia 6600 topic al doorgebladerd, maar kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op 10 maart 2004 @ 21:28:
[...]

:*) LOL

Je moet natuurlijk wel je eigen accountgegevens invullen. Ik heb User123 ter voorbeeld gebruikt, omdat ik jullie mijn account gegevens niet ga geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik op mijn laptop internetten MBV bluetooth zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Jumpman schreef op 10 maart 2004 @ 23:00:
Thnx ATB!

Weet iemand BTW of alles inclusief doosjes en onbeschadigd geleverd wordt? Niet dat de Nokia doos al helemaal verrot oogt etc.

Ik heb nu een Orange abo, en wil dus hun bellen voor 2 jaar verlengingen. Iemand hier al ervaring mee (en of dit mogelijk is)?

kep het ook via die superdeal pagina gedaan, en je krijgt gewoon een nieuwe gesealde hoor :+ Die van mij was nog nooit open geweest in elk geval :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Probleem Nokia 6600??

Ik heb een Sitecom Bluetooth stick en die gebruik ik op de zaak op mijn laptop en thuis in mijn pc. Nu is het probleem dat ik elke keer opnieuw moet pairen.

Het lijkt wel of ik maar 1 paired device op mijn Nokia 6600 mag hebben. Want als ik op de zaak kom zie ik in mijn tel mijn pc naam van thuis staan en als ik dan zoek naar bluetooth devices op mijn tel dan vervangt hij mijn pc thuis voor mijn laptop.

ps. Weet iemand al hoe je de start page kan benaderen van i-mode op je nokia ?
Zie Tranzy in "Nokia 6600 - Deel 3"

Of hoe ik met mijn i-mode verbinding een pop server kan benaderen ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op 11 maart 2004 @ 08:29:
Probleem Nokia 6600??

Ik heb een Sitecom Bluetooth stick en die gebruik ik op de zaak op mijn laptop en thuis in mijn pc. Nu is het probleem dat ik elke keer opnieuw moet pairen.

Het lijkt wel of ik maar 1 paired device op mijn Nokia 6600 mag hebben. Want als ik op de zaak kom zie ik in mijn tel mijn pc naam van thuis staan en als ik dan zoek naar bluetooth devices op mijn tel dan vervangt hij mijn pc thuis voor mijn laptop.
Vreemd heb de zelfde dongel en heb geen problemen al is de nieuwste software
en nieuwste firmware in de dongel wil ook wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Ik lees hier trouwens overal dat mensen hun e-mail lezen met de 6600. Heeft 'ie ergens een apart programmaatje voor e-mail, of moet ik 't gewoon via de webmail ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Tranzy schreef op 11 maart 2004 @ 08:29:
Probleem Nokia 6600??

Heeft dat er niet gewoon mee te maken dat je PC thuis dan niet meer in het bereik staat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

tijn.online schreef op 11 maart 2004 @ 10:01:
Ik lees hier trouwens overal dat mensen hun e-mail lezen met de 6600. Heeft 'ie ergens een apart programmaatje voor e-mail, of moet ik 't gewoon via de webmail ophalen?
Bij je berichten kan je een mailbox toevoegen. Deze is via een Internet toegangspunt te benaderen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 19:29:
[...]

Naja, ik krijg de volgende foutmelding:
"Ongeldige naam gebruiker of wachtwoord, controleer instelling inbelpunt"
Moet ik dus wel een wachtwoord invullen?
Ben je echt zo dom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
EVEN EEN UPDATE!!

Ik heb eindelijk de imode site voor elkaar op de Nokia 6600.
Volg alle instellingen zoals eerder vermeld. Maar ipv homepage http://imenu.nl moet je invullen http://menu/gprs/mn/main.aspx.

Nu nog de mail voor elkaar krijgen ...dat zal toch ook wel gewoon een pagina zijn. ???

Je kan ook via het menu o.a. naar de site van MobilEmail onder het menu email en agenda. Daar kan je alle providers kiezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Tranzy op 11-03-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Jumpman schreef op 10 maart 2004 @ 23:00:
Thnx ATB!

bestel hem via de telefoon dat gaat veel sneller.. ik had de telefoon in een werkweek toen ik hem telefonisch had besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n 6600 eindelijk gekregen, echt een cool foontje, maar ik heb 2 dingen waar ik niet uitkom ?

Kon het in dit topic (nog) niet vinden maar hoe kan ik mijn telefoon instellen dat als ik wap, ik niet extra voor data moet betalen, maar dat 't van mijn belminuten afgaat ???

Ik heb 3 standaard toegangspunten:

t-mobile mms
t-mobile gprs
t-mobile gsm

is er via 1 van deze 3 opties mogelijk om 't via belminuten te doen ? Ze stonden al standaard in mijn telefoon.

Verder vraag ik me af of die t-mobile screensaver die er ook standaard instaat ook te verwijderen is ? Vind 'm nogal irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:10:
0800 2810028 is het nummer.
Bij dit nummer weten ze niets van de super-deal. Iemand een idee, of is het nummer toevallig fout?

En kan je er ook je abo met 2 jaar verlengen met het zelfde nummer (ik zit al bij Orange)?

Alvast thnx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 13:02:
Ik heb m'n 6600 eindelijk gekregen, echt een cool foontje, maar ik heb 2 dingen waar ik niet uitkom ?

Kon het in dit topic (nog) niet vinden maar hoe kan ik mijn telefoon instellen dat als ik wap, ik niet extra voor data moet betalen, maar dat 't van mijn belminuten afgaat ???

t-mobile mms
t-mobile gprs
t-mobile gsm

is er via 1 van deze 3 opties mogelijk om 't via belminuten te doen ? Ze stonden al standaard in mijn telefoon.

Verder vraag ik me af of die t-mobile screensaver die er ook standaard instaat ook te verwijderen is ? Vind 'm nogal irri
t-mobile gsm moet je hebben om gebruik te maken van diensten via je belminuten. Heb je ongelimiteerd internet toegang nodig maak dan een inbel toegangspunt aan naar een internetprovider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 13:02:

t-mobile mms
t-mobile gprs
t-mobile gsm

Zou je de exacte instellingen van T-Mobile GSM hier kunnen posten? Dan kan ik die instellingen overnemen op mijn telebel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instellingen van t-zones gsm:

Naam verbinding: t-zones GSM
Drager gegevens: gegevensoproep
inbelnummer: +31624000927
gebruikersnaam: tmobile
vraag om wachtw.: nee
wachtwoord ****
verificatie: normaal
homepage:http://www.t-zones.nl
data-oproep:isdn v.110
max snelheid gegev. : 9600

dit zijn de gegevens die er bij mij staan !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 00:41:
kan ik op mijn laptop internetten MBV bluetooth zo ja hoe?
nou ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Vanavond ben ik bij een paar winkels geweest om me te laten informeren over de 6600 in combinatie met een abonnement; misschien een paar handige dingen om te weten:

- T-mobile rondt per etmaal de verbruikte kilobytes af op 100; dit houdt dus in dat, wanneer je elke dag een paar KB verbruikt, je aan het eind van de maand rond de 3MB zit.
- Bij Orange zit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld T-mobile, GPRS-verbruik bij de totale bundel in. Dus wanneer je een maand meer belt, maar minder dataverkeer genereert, hoef je niet bij te betalen zolang je binnen je bundel blijft.
- Vanaf vandaag heeft Orange een aanbieding: de 6600 in combinatie met Wayfinder+GPS BT dongle. Bij het afsluiten van een 1-jarig €20-abonnement betaal je €714,95. Je betaalt voor de Wayfinder-bundel dus €350 in plaats van €499.

Verder heb ik zelf nog een vraag: Heeft iemand goede of slechte ervaringen met een carkit in combinatie met de 6600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Glival schreef op 11 maart 2004 @ 20:55:
- T-mobile rondt per etmaal de verbruikte kilobytes af op 100; dit houdt dus in dat, wanneer je elke dag een paar KB verbruikt, je aan het eind van de maand rond de 3MB zit.
- Bij Orange zit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld T-mobile, GPRS-verbruik bij de totale bundel in. Dus wanneer je een maand meer belt, maar minder dataverkeer genereert, hoef je niet bij te betalen zolang je binnen je bundel blijft.
Hierboven is vermeld dat je het internetten en emailen (ook buiten T-Zones) ook van je belminuten/bundel kan laten afgaan, mits je de juiste instellingen gebruikt.

* Nd staat op het punt de 6600 te halen mpx 200 vind ik te duur, en de Sendo X waarschijnlijk ook plus dat ik niet kan wachten/nieuw abo dringend nodig heb :)

[ Voor 12% gewijzigd door ND863 op 11-03-2004 21:05 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
ND schreef op 11 maart 2004 @ 21:03:
[...]

Hierboven is vermeld dat je het internetten en emailen (ook buiten T-Zones) ook van je belminuten/bundel kan laten afgaan, mits je de juiste instellingen gebruikt.
Je hebt gelijk; het is alleen niet zo'n nette oplossing vind ik. Je betaalt per minuut in plaats van per kilobyte (toch :?), en er is vast ook een starttarief. Verder is de maximumsnelheid 9600bps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Internetten op laptop mbv bluetooth en gprs/dailup kan inderdaad.. met je bluetooth software een dailup verbinding maken en je zit er al op.. Als je GPRS gebruikt moet je wel de juiste APN instellen in je telefoon en anders gewoon je dailup settings aanpassen met je dailin gegevens..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gister even langs Primafoon om te informeren over carkits voor de Nokia 6600. Er is geen carkit met een zogenaamde 'haven'. Een houder die meteen de telefoon op kan laden, en waarmee je handsfree kan bellen. Dat is toch wel een gemis...of hebben ik en Primafoon het mis? :) De mevrouw in de winkel liet een Pama Bluetooth carkit zien, met een microfoontje en kastje dat je op je dashboard kan plakken met bijvoorbeeld rubberen dopjes/klittenband/plakstrip. Ik heb even opgezocht of er iemand was met ervaring met die Pama set, maar heb niet echt concrete informatie kunnen vinden. Weet iemand toevallig of dat nog wat is? Hij kost 139 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBussy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09 15:57
Er bestaad inderdaad niet zo'n carcit. Nokia heeft ook alleen een BlueTooth optie als carkit.

Ik vindt dat idd ook wel een gemis. Ik vindt zo'n 'ouderwetse' met oplader eigenlijk wel fijn. En ook veel mooier, omdat je die zo kunt zetten dat je ook makkelijk op het display kunt kijken...

Nu kan dat ook wel met een losse houder enz... maar dat is toch niet zo mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Voor € 139,- heb je ook een originele Nokia BleuTooth carkit. (beetje zonde om dan nog fake te kopen)

Ik heb zelf de MBC-19 gekocht (Houder voor de telefoon)
Evt. met een losse autolader er bij ben je ook al waar je wilt zijn, het is alleen jammer dat de 6600 geen sleepcontactjes heeft en moet je dusdoende altijd een stekkertje in je phone stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mrBussy schreef op 12 maart 2004 @ 09:21:
Er bestaad inderdaad niet zo'n carcit. Nokia heeft ook alleen een BlueTooth optie als carkit.

Ik vindt dat idd ook wel een gemis. Ik vindt zo'n 'ouderwetse' met oplader eigenlijk wel fijn. En ook veel mooier, omdat je die zo kunt zetten dat je ook makkelijk op het display kunt kijken...

Nu kan dat ook wel met een losse houder enz... maar dat is toch niet zo mooi....
Nu zie ik wel de nieuwe Bluetooth Carkit van Nokia (610): http://www.nokia.nl/nl/Te...en/Nokia610/features.html. De 6600 staat er niet bij als compatible...zou dat geen foutje zijn? Dit is toch wel een hele mooie carkit.. Bluetooth=bluetooth..toch? :?

Edit: de Nokia Bluetooth carkit CK-1W is volgens mij ook wel een prima oplossing. Behalve de standaard foto (http://www.nokia.nl/pics/...nts/carkit_112_1.jpg)niks geen foto's van kunnen vinden. Maarrr...dan heb je dat schermpie niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 10:26 . Reden: nieuwe kit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op 11 maart 2004 @ 14:27:
Bij dit nummer weten ze niets van de super-deal. Iemand een idee, of is het nummer toevallig fout?
Excuses! Het is 0800 2810038...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 21:28:
[...]

Hoe weet je dat ik een acer heb???
te zien aan het plaatje, ik heb ook een Travelmate ;) Ik zag dat je Wifi lampje aanstond dus...vandaar hehehe

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 12 maart 2004 @ 14:09:
[...]

te zien aan het plaatje, ik heb ook een Travelmate ;) Ik zag dat je Wifi lampje aanstond dus...vandaar hehehe
Hahahahaha ik dacht al....
Relaxte Laptop eej :p

Ik heb trouwens ook nog een Jabra bt200 en als ik die "paire" met m'n 6600 dan kan ik die ook gebruiken om mijn midi en wav-files te horen. Waarschijnlijk kan ik dan dus ook met bv. UltraMp3 luisteren naar Mp3's , jammer is dan natuurlijk dat je wel maar één oortje in hebt, maar omdat het toch Mono-geluid is maakt het ook geen kont uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik heb eigenlijk nog over 3 onderwerpen vragen voordat ik de Nokia 6600 aanschaf.

1. Welke kleur Nokia 6600 krijg je bij de super-deal actie?

2. Kan je via bluetooth (beperkt) Internetten op je Nokia 6600 (dus de dongle in je PC en met de Nokia 6600 Internetten via de dongle, zonder dat het je GPRS of belminuten kost)?

Ik heb op Tweakers, HowardForums en Google wel gezocht of het kon, en de
ene keer staat er dat het wel kan en de andere keer weer dat het niet mogelijk is. Als iemand weet of het mogelijk is, welke software heb je dan nodig?

3. Speelt de Nokia 6600 mp3's in stereo af (met de juiste software, want standaard kan het niet, dat weet ik), en is de kwaliteit rendabel?

Alvast thnx! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 13-03-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Ik lees een paar keer iets over "de super-deal actie"; gaat dat over de 6600 icm T-Mobile 150 (2 jaar) voor €0 ?

Edit: nee dus...
Da's niet duur :)
Zit er dan een Orange sim-lock op?

[ Voor 38% gewijzigd door Glival op 12-03-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Glival schreef op 12 maart 2004 @ 22:56:
Ik lees een paar keer iets over "de super-deal actie"; gaat dat over de 6600 icm T-Mobile 150 (2 jaar) voor €0 ?

Edit: nee dus...
Da's niet duur :)
Zit er dan een Orange sim-lock op?
Nee, er zit geen Orange lock op het toestel. Dus geen T-zones idee dus. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Jumpman schreef op 12 maart 2004 @ 23:01:
[...]

Nee, er zit geen Orange lock op het toestel. Dus geen T-zones idee dus. :*)
Hmz... m'n T-mobile abonnement is pas over zo'n 5 maanden afgelopen... nu kan ik m'n nummer zeker niet meenemen? Kan ik niet de laatste paar maanden afkopen?
Jumpman schreef op 12 maart 2004 @ 22:33:
2. Kan je via bluetooth (beperkt) Internetten op je Nokia 6600 (dus de dongle in je PC en met de Nokia 6600 Internetten via de dongle, zonder dat het je GPRS of belminuten kost)?
Da's een goeie.. met de N-Gage kan het wel, dus ik denk dat het met de 6600 ook wel moet lukken. Hier staat hoe je het op de N-Gage aan de praat kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glival schreef op 12 maart 2004 @ 23:14:
Hmz... m'n T-mobile abonnement is pas over zo'n 5 maanden afgelopen... nu kan ik m'n nummer zeker niet meenemen? Kan ik niet de laatste paar maanden afkopen?
Je kan inderdaad afkopen of nummerbehoud aanvragen voor over 5 maanden... Afkopen is eigenlijk best zonde, je gooit die minuten gewoon weg. Als je niet zo'n duur abonnement hebt is het nog wel te doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 23:51:
[...]

Je kan inderdaad afkopen of nummerbehoud aanvragen voor over 5 maanden... Afkopen is eigenlijk best zonde, je gooit die minuten gewoon weg. Als je niet zo'n duur abonnement hebt is het nog wel te doen natuurlijk.
Niet handig dus.

Ik heb veel negatieve verhalen gelezen over de dekking van Orange buiten de randstad; weet iemand hoe de dekking van Orange is vergeleken met bijvoorbeeld T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glival schreef op 13 maart 2004 @ 00:05:
Niet handig dus.

Ik heb veel negatieve verhalen gelezen over de dekking van Orange buiten de randstad; weet iemand hoe de dekking van Orange is vergeleken met bijvoorbeeld T-Mobile?
Orange ervaringen op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Jumpman schreef op 12 maart 2004 @ 22:33:
Ik heb eigenlijk nog over 2 onderwerpen vragen voordat ik de Nokia 6600 aanschaf.

1. Welke kleur Nokia 6600 krijg je bij de super-deal actie?

Ik heb op Tweakers, HowardForums en Google wel gezocht of het kon, en de
ene keer staat er dat het wel kan en de andere keer weer dat het niet mogelijk is. Als iemand weet of het mogelijk is, welke software heb je dan nodig?

Alvast thnx! _/-\o_
je kunt die lui van de aktie eventueel wel benaderen via info@detraders.nl, ze geven best vlot antwoord :)

1) in elk geval niet roze ;)

2) heb ik ook al eens gevraagd, maar volgens mij kan de bt niet als connectie daartussen werken ofzoiets wazigs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei. Ik heb em gisteren ook gehaald...

Nu heb ik een paar vragen: Wat kan ik er vanaf gooien zonder problemen, wat zijn de tools die ik absoluut moet hebben geprobeerd, wat zijn dingen die ik moet vermijden, en wat zijn de mogelijkheden?
Waar kan ik gratis software vinden?

Heb dus een 6600 met Hi 20 2-jaar abo, en een Sitecom Bluetooth USB Adapter. Fucking l33t 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu bijv Monopoly gedownload, naar mijn telefoon gestuurd (installatie-bestanden map) en daarna geinstalleerd. Probeer ik het spel te starten, gebeurd er echter helemaal niks? Na een half uur komt er "Use keys 4 or 6 to display help at any time", maar verder gebeurd niks??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een goede site voor theme's is

http://www.themes6600.tk/ hier kun je gratis downloaden en dus hoef je ze alleen ff op je tel te zetten.

Greetz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
De meesten van julie zullen dit wel weten , maar voor de enkelen onder ons die dit niet weten........hier komt ie.
Maak een tekst , foto of foto met tekst in de grootte 176x44 (doe dit zelf met paint shop pro). Deze op je telefoon zetten (of MMC) . Dan FExplorer starten , ga dan op de foto staan , klik op opties , bestand , instellen als logo. Je foon start opnieuw op , en voila.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@Snake: Feli met je aankoop hè :P

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik zie overal MMC geheugen staan, werkt SD geheugen ook? En wat is het maximale aantal geheugen wat de Nokia 6600 ondersteund?

Volgens mij heb ik al ergens een compatibiliteits tabel gezien van geheugen kaarten, maar ik kan deze echter niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-DarkShadow- schreef op 14 maart 2004 @ 15:26:
@Snake: Feli met je aankoop hè :P
Dank je. Ik ben er nog steeds blij mee ;)
Wat een leuk speeltje zeg.. Echt niet normaal wat er allemaal mee kan.
Heb er nu een MP3-speler opgezet, dat "ir Remote Control" en Photographer. De laatste maakt toch net een stuk mooiere foto's dan het standaard Nokia dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een 6100 van nokia en na 6 keer dat die is omgruild maken ze een fout , namelijk ze geven mij een 6600 :p

Ikke blij lololol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mogelijk om de opnamelengte van videorec. te vergroten.
Moet de n6600 daarvoor worden ge-upgraded? of zijn die instellingen zelf te veranderen? :?
Als dit al besproken is geef dan die link door. (In 3 delen met elk 30+ pagina's vind je moeilijk iets terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:09:
Moet de n6600 daarvoor worden ge-upgraded? of zijn die instellingen zelf te veranderen? :?
Als dit al besproken is geef dan die link door. (In 3 delen met elk 30+ pagina's vind je moeilijk iets terug).
Ik had ergens gelezen dat je daarvoor ETI Camcorder zou moeten/kunnen gebruiken, maar de versie die ik gevonden had doet het niet. Is volgens mij ook niet bedoeld voor de 6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:09:
Met VideoMSG kan je 40sec opnemen, alleen de kwaliteit is minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Jumpman schreef op 14 maart 2004 @ 16:24:
Ik zie overal MMC geheugen staan, werkt SD geheugen ook? En wat is het maximale aantal geheugen wat de Nokia 6600 ondersteund?

Volgens mij heb ik al ergens een compatibiliteits tabel gezien van geheugen kaarten, maar ik kan deze echter niet meer terug vinden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hij loopt absoluut NIET op SD geheugen. Heb gehoord dat er in ieder geval 256 MB in kan , en waarschijnlijk zelfs 512 MB (maar dat laatste weet ik niet zeker).
Marchel.

ps heb er zelf 128 MB inzitten , en daar kom je een heel eind mee. ( 5 Ngage games , 7 java games , ruim 500 foto`s , 2 Mp3`s , div appz e.d. .......... en nog 40 MB over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kaart van 128 mb is dat een SD kaart of een MMC zie dat dit altijd gescheiden wordt gehouden.
Verder wat hebben jullie er voor betaald en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*zucht* lees!
SD leest de 6600 niet, dus wat houd je dan over? juist, MMC
voor prijzen kun je hier kijken:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/302

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Heb voor de 128 MB kaart 40 Euro betaald bij Mycom. De 256 MB kan je bestellen bij www.gistron.com (iets meer dan 70 Euro).
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sorry! Ik heb nog ff wat beter gezocht.

De Nokia 6600 ondersteund alleen MMC, zoals hierboven ook al gezegd wordt. Hij ondersteund tot en met 512 MB MMC, maar niet van alle merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glival schreef op 13 maart 2004 @ 00:05:
[...]

Niet handig dus.

Dekking ? ? ?

Je hoort en leest het regelmatig . . .
T-Mobile heeft de slechtste dekking in héél Nederland terwijl Orange
een super-dekking heeft en overal bereikbaar is. Oók in gebouwen.
T-Mobile valt juist dán regelmatig helemaal weg.

Bij Orange neem je de resterende belminuten altijd mee naar de volgende maand
terwijl je bij T-mobile maar beperkt mee mag nemen.
Bij Orange gaat alles van je beltegoed af terwijl je bij T-Mobile alle extras ook extra
moet betalen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Zie Google; ( Orange dekking of T-Mobile dekking ) en je wordt wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Jumpman schreef op 15 maart 2004 @ 09:04:

De Nokia 6600 ondersteund alleen MMC, zoals hierboven ook al gezegd wordt. Hij ondersteund tot en met 512 MB MMC, maar niet van alle merken!
Ik had vorige week Nokia gebeld en hij ondersteund TOT EN MET 128MB !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Tranzy schreef op 15 maart 2004 @ 10:20:
Jumpman schreef op 15 maart 2004 @ 09:04:

Lekker vaag dus?! ;)

Welke merken ondersteunt hij wel dan met meer MB's?
Is het handig om dat in een tabelletje te zetten in de startpost? Ik zou dit wel graag willen weten... ik krijg hem vandaag... 72 uur te laat, thanks to TPG :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Even wat feiten over geheugen op een rijtje:

• Er kan alleen MMC geheugen in, dus géén SD
• Nokia ondersteunt officieel 128 MB
• In werkelijkheid kan er zelfs 512 MB in, 1 GB niet getest
• De grotere kaartjes kun je het beste van een bekend merk kopen, die werken altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Tranzy schreef op 15 maart 2004 @ 10:20:
[...]

das bull, ik heb een 6600 gezien met een 1gb pretec MMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
joon schreef op 15 maart 2004 @ 12:45:
[...]

das bull, ik heb een 6600 gezien met een 1gb pretec MMC
Don't shoot the messenger _/-\o_ :X . Maar wat moet je met zoveel ruimte ? tis leuk dat het kan.. Ik heb er 64 in... heb een paar n-gage games, wat foto's en andere shit en heb nog 22mb over. Vind het wel best zo.

Tja misschien als je er een film op wil zetten ok... Maar wie doet dat ... je gaat toch niet een hele f**cking film op een schermpje van een paar CM zitten kijken ??? Tuurlijk is het leuk om ff te showen.... zo van Wow kijk es wattie kan!!

Zo moest ik kennelijk ff kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

1 Gb in m'n 6600 ????

Jippie kan ik eindelijk al mijn vrienden in mijn telefoon zetten !!! :9

ff alle gekheid op een stokje, ik ben het met mijn voorganger eens, wat moet je er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op 15 maart 2004 @ 14:23:
1 Gb in m'n 6600 ????

Jippie kan ik eindelijk al mijn vrienden in mijn telefoon zetten !!! :9

ff alle gekheid op een stokje, ik ben het met mijn voorganger eens, wat moet je er mee.
ja, precies. nix dus... Al zou je er een paar films op zetten, spellen en àl je vrienden dan nog heb je maar de helft nodig (HOOGUIT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan zullen we het nog maar niet gaan hebben over de snelheid die het apparaat dan zal hebben.. Ik vind hem nu al traag reageren af en toe..

En opstarten, hoe lang duurt dat dan? 5 minuten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 256MB van http://www.memorycard.biz/ lopen.
Werkt super en lekker vol met MP3'tjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Valt er wel een beetje te luisteren naar de mp3's? aangezien de n6600 alleen mono afspeelde?

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 16-03-2004 09:30 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 16 maart 2004 @ 09:31:
Valt er wel een beetje te luisteren naar de mp3's? aangezien de n6600 alleen mono afspeelde?
Ja op de werkvloer (suf kantoor) is het wel lekker op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik mag van t-mobile kiezen uit een T610, 6600 en een E700 bij verlengen, maar ik denk toch dat het de E700 wordt. De 6600 is wel mooi kwa mogelijkheden, maar hij blijf een beetje groot.

Voor BT en 3band heb ik al een T630 en ik denk niet dat de vrouw een 6600 wil hebben.

Verder is het wel een mooi toestel, maar ik denk dat ik de meeste features toch niet ga gebruiken. De 6230 daarentegen is weer wel interessant.

Lastig hoor!

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

@basset: lekker offtopic, reageer dan niet...

ik heb zelf ook een 256 MMC card, werkt heerlijk! Jammer genoeg wil ik er nog een voor een vriend van me maar waren niet meer te verkrijgen bij de locale mediamarkt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op 16 maart 2004 @ 11:07:
Ik mag van t-mobile kiezen uit een T610, 6600 en een E700 bij verlengen, maar ik denk toch dat het de E700 wordt. De 6600 is wel mooi kwa mogelijkheden, maar hij blijf een beetje groot.

Voor BT en 3band heb ik al een T630 en ik denk niet dat de vrouw een 6600 wil hebben.

Verder is het wel een mooi toestel, maar ik denk dat ik de meeste features toch niet ga gebruiken. De 6230 daarentegen is weer wel interessant.

Lastig hoor!
Val ons daar niet mee lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot
  • Laatst online: 17-07 23:06
Ik heb een kleine kras op m'n 6600 zitten. Nu heb ik al wel een beetje gekeken naar wat topics over het verwijderen van krassen.
Tandpasta, koperpoets en nog wat middelen komen daar voorbij maar opeens stond er een reactie met "maar mijn scherm is niet van glas"

Mijn scherm van m'n 6600 ook niet als ik het goed heb....
Werkt dat dan wel of juist dan? heeft de 6600 idd een plastic bescherm plaatje ervoor zitten.
Enzo ja, is deze dan te vervangen, oftewel kan het frontje van de 6600 eraf en zijn er nieuwe frontjes en/of display glaasjes te krijgen of moet ik toch aan het poetsen ???

[ Voor 4% gewijzigd door Hutspot op 16-03-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

In dit deel staat een posting hierover. Iemand die zijn display heeft vern**kt.

Zal wel ff voor je kijken, ben in een goede bui.

En gevonden :
Verwijderd in "Nokia 6600 - Deel 3 Bericht 1"
Verwijderd in "Nokia 6600 - Deel 3 Bericht 2"
Verwijderd in "Nokia 6600 - Deel 3 Bericht 3"

[ Voor 50% gewijzigd door Luppie op 16-03-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot
Cobra_Lup schreef op 16 maart 2004 @ 17:02:
In dit deel staat een posting hierover. Iemand die zijn display heeft vern**kt.

Zal wel ff voor je kijken, ben in een goede bui.

En gevonden :
Verwijderd in "Nokia 6600 - Deel 3 Bericht 1"
Verwijderd in "Nokia 6600 - Deel 3 Bericht 2"
Verwijderd in "Nokia 6600 - Deel 3 Bericht 3"
Bedankt voor de links, ik ben ff aan het poetsen geweest. Eerst de randen van de telefoon goed afgeplakt met tape (gaffer-tape ging er goed af en laat niks door) en toen 5 minuten gepoetst.

Het is nog niet weg maar het is wel beter geworden dus ik ga 't op deze manier nog maar 's doen.

Ohja ik vond net via een site waar ik screen protectors besteld heb deze lijst met forum topics. Allemaal over de Nokia 6600 en gescheiden per onderwerp.
Denk dat er nog wel wat nuttigs tussen staat.

http://www.expansys.nl/forum.asp?man=NOKIA&code=105822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Ik heb eindelijk na 2 week er mee gespeeld te hebben mijn 6600 terug gestuurd naar T-Mobile i.v.m. een bright-pixel. Was daar helemaal geen probleem, mocht niet voorkomen en zal binnen 10 dagen worden gefixed.

Ik was vorige week al ff langs een Nokia ServicePoint geweest maar daar vertelden ze mij dat dat mocht voorkomen en dat ze hem niet ter reparatie wilden aannemen.

Ben blij dat T-Mobile het wel gaat reparenen.

Zijn er meer mensen die last hebben/hadden van een bright en/of death pixel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ja na 8 dagen verscheen er bij mij ook een dode pixe, heb nokia SP gebeld,kon langskomen en ze hebben er gelijk kosteloos een nieuw scherm ingezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, bug of kan ik een setting niet vinden? Bij Contacten heb ik weergave op Voornaam Achternaam, dus bijv. Jan Jansen. Dit gaat goed, ik kan ook een sms sturen naar Jan Jansen, maar zodra Jan terug SMSt, komt bij m'n inbox als afzender "Jansen Jan" te staan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, wow cool man. Om zomaar je naam tegen te komen, jammer dat het niet echt positief is wat ik te melden had over dat scherm. Ik heb er nu maar een neoprenen (duikerspakspul) hoesje omzitten, dat hem goed beschermt tegen krassen, maar toch ook zeker stoten en vallen. Ik heb dat tasje een paar jaar geleden gekocht bij de Hema. Ik weet niet of ze ze nog steeds zullen hebben, maar ik ben er iig een enorme fan van.
Scheelt je iig een nieuw frontje als er een kras op je scherm komt en was goedkoper dan een screenprotector.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosemite
  • Laatst online: 30-07 00:14
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:57:
Hmm, bug of kan ik een setting niet vinden? Bij Contacten heb ik weergave op Voornaam Achternaam, dus bijv. Jan Jansen. Dit gaat goed, ik kan ook een sms sturen naar Jan Jansen, maar zodra Jan terug SMSt, komt bij m'n inbox als afzender "Jansen Jan" te staan...?
Dat klopt. Ik heb me laten vertellen dat deze 'bug' ook al in de Nokia 3650 aanwezig was; en waarschijnlijk ook in de rest van de Nokia Series 60 phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een bug gevonden. Telkens als ik mijn telefoon uit zet en weer aan krijg ik het bericht dat m'n laatste smsjes zijn aangekomen (afleverrapporten) terwijl deze al dagen geleden zijn aangekomen en hij begint ook over een error dat een toepassing is afgesloten. Meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor de UNIX freaks:

Putty werkt fantastisch op de Nokia 6600! Nu kun je dus SSH'en (protocol 1) en telnetten vanaf je phone. En continu ingelogd blijven, dat kost toch niet zoveel dataverkeer.

Linkje: http://s2putty.sourceforge.net/

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 12:28:
Ik heb nog een bug gevonden. Telkens als ik mijn telefoon uit zet en weer aan krijg ik het bericht dat m'n laatste smsjes zijn aangekomen (afleverrapporten) terwijl deze al dagen geleden zijn aangekomen en hij begint ook over een error dat een toepassing is afgesloten. Meer mensen last van ?
Ja ik heb afentoe dat hij de ringtone laat horen van het statusrapport, maar zodra ik hem opnieuw aanzet krijg ik het berichtje zelf pas te zien. En soms zegt ie ook "Toepassing afgesloten "main" "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 27-08 13:55
Yep; dat heb ik ook gehad.. heb toen irremote eraf gedonderd en toen had ik die melding van "main" niet meer.. Heb nog wel af en toe het euvel van ringtone bij statusrapport..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51
Weet iemand een RSS client voor deze telefoon? lijkt me nou echt handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelancer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09-2023
Weet iemand als die superdeal met orange 30 abo nog loopt ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
RSS Feed Reader: Klikkerdeklik!

Is er al iets bekend over de firmware update? Bijvoorbeeld of je 'm al kan upgraden? Versie 4.01 oid schijnt uit te zijn, heb ik al een tijdje terug gelezen, maar hier heb ik er nog niks van gehoord. Is er al iemand langs een Nokia Service Point geweest met die vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
OK, na wat geflame heb ik toch een vraag: Hoe werken de toetsen nou als je wat grotere handen hebt? Is ie echt zo slecht? Ik kan hem namelijk voor 59 euro krijgen als ik 2 jaar mijn Ben regelmatig (13 euro 100 min) verleng bij T-mobile. Maar al het commentaar op de toetsen houd mij iets tegen.

En hoe zit ie in je broekzak? Vergelijkbaar met een 3310? Ik heb nl het idee dat de 6600 en 3310 ongeveer even groot zijn alleen in de 3310 geloof ik iets smaller.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelancer schreef op 19 maart 2004 @ 08:24:
Weet iemand als die superdeal met orange 30 abo nog loopt ..?
Ja volgens mij duurt het tot 31 maart als ik het goed gelezen heb! Kheb hem zelf ook en ben er erg tevreden mee en vooral met orange vanwege dat je onbeperkt je beltegoed mee kan nemen!!! ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 15:19
Is het ook mogelijk om je pc met dit ding over bluetooth remote te bedienen. dingen zoals winamp enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
QSYS schreef op 19 maart 2004 @ 15:06:
Is het ook mogelijk om je pc met dit ding over bluetooth remote te bedienen. dingen zoals winamp enzo?
Zie een eerdere post van mij :)

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eigenlijk van plan om een nokia 6230 te kopen, omdat die klein is en standaard MP3-speler heeft, maar ik vond het dan wel een nadeel dat hij een klein schermpje heeft. Maar nu kan ik een 6600 overkopen voor een schappelijke prijs, maar ik twijfel, omdat hij zo groot is, en vooral, omdat hij geen standaard MP3-speler heeft... Kan iemand me overtuigen om toch de 6600 te kopen? En bij de redens ook liefst wat uitleg, allé, persoonlijke ervaringen ofzo...

Ik heb al een heel deel van de topic(s) gelezen over de 6600, en ik weet wel dat je vb een muziekprogje kan installeren enzo, maar het is maar mono-sound, dusja... Daarom dat ik dit zo vraag, vooral om persoonlijke meningen te krijgen.
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Als je hem wil kopen met de intentie om MP3 bestanden er mee af te spelen dan zou ik moeten zeggen "Niet Doen"

Wil je hem kopen om het scherm, dan zou ik zeggen "Wel Doen"

Het geluid is niet dusdanig om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot
Ik heb net 's ff een slag in de ronte gebeld met nokia en T-Mobile over firmware upgrades (naar v3.49) Ik heb dus een T-Mobile versie van de Nokia 6600 met firmware v3.42.1

Nokia servicepunt in Deventer zegt dat ze er drie (geen idee of het T-Mobile versies waren) gedaan hadden maar dat ze alle drie op 80% bleven hangen en opgestuurd moesten worden naar Nokia.

Nokia servicepunt in Rijssen zegt dat er voor de T-Mobile versie nog helemaal geen upgrade beschikbaar is.

Nokia helpdesk weet nauwelijks wat een firmware is

T-Mobile helpdesk weet het woord ook nauwelijk uit te spreken en weet na navraag ook niks over eventuele upgrades van de firmware.

Ik kom dus geen steek verder zo, heeft één van jullie ook al geinformeerd of heeft iemand al een upgrade uit laten uitvoeren met een 6600 van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op 19 maart 2004 @ 17:20:
Als je hem wil kopen met de intentie om MP3 bestanden er mee af te spelen dan zou ik moeten zeggen "Niet Doen"
Het geluid is niet dusdanig om over naar huis te schrijven.
Tja, tis eigenlijk bedoeld om onderweg wa muziek te beluisteren, en kheb wel een MP3-spelertje (van nokia :P ), maar kvergeet hem meestal mee te pakken, daarom dak hem op mijn gsm zou willen... En de kwaliteit, wat bedoel je juist? Zit er storing op ofzo, of is het gewoon omdat het maar 1 oortje ten goede komt... (Wat nu niet echt een probleem zou zijn) En als je gebeld wordt terwijl je naar muziek luistert, houdt hij er dan rekening mee, of ga je het telefoontje missen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

[off topic]
GVD, vandaag zou de postbode met mn 6600 langskomen. Na een vrij zware dag op school zit ik in een ubervolle vertraagde trein, maar met de gedachte van "yiehaaa als ik thuis ben met mn 6600 spelen!".... kom ik thuis zie ik een TPG briefje :( mn moeder/zus hoorde de postbode niet. Aaargh! :( Nu staat er dat ik em de volgende werkdag kan ophalen bij t postkantoor, en laat het nou nét vrijdag zijn. Hoevaak komt het voor dat hij nu al of morgen zaterdag al op het postkantoor is? :7
[/off topic]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot
Dan ligt ie vrijwel zeker morgen ochtend op het postkantoor.
Zaterdag is bij de post ook een werkdag, heb het ook al vaker gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Hutspot schreef op 19 maart 2004 @ 17:21:
Ik heb net 's ff een slag in de ronte gebeld met nokia en T-Mobile over firmware upgrades (naar v3.49) Ik heb dus een T-Mobile versie van de Nokia 6600 met firmware v3.42.1

Nokia servicepunt in Deventer zegt dat ze er drie (geen idee of het T-Mobile versies waren) gedaan hadden maar dat ze alle drie op 80% bleven hangen en opgestuurd moesten worden naar Nokia.

Nokia servicepunt in Rijssen zegt dat er voor de T-Mobile versie nog helemaal geen upgrade beschikbaar is.

Nokia helpdesk weet nauwelijks wat een firmware is

T-Mobile helpdesk weet het woord ook nauwelijk uit te spreken en weet na navraag ook niks over eventuele upgrades van de firmware.

Ik kom dus geen steek verder zo, heeft één van jullie ook al geinformeerd of heeft iemand al een upgrade uit laten uitvoeren met een 6600 van T-Mobile?
Precies!
ik erger me hier dus ook dood aan..
eigenlijk van de zotte.. hoelang is dat ding nu al uit.. ik heb m echt al maanden..
ben benieuwd of er ooit es een gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51
Hoe kan je text selecteren? Ik weet wel hoe je kan kopieren en plakken enzo, maar toch handig als je text eerst kunt selecteren anders kan je nix kopieren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

dat potloodje ingedrukt houden en dan met je joystickje rondgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even iets heel anders :D

wanneer ik mijn inbox (sms) open zie ik alleen het telefoon nummer van de gene die me een sms heeft gestuurd terwijl ik hier liever de naam te zien krijg
ik heb het hele boekie al zo'n beetje doorgelezen van nokia 6600 maar kom geen stap verder
kan iemand me helpen hiermee, of kan dit niet met de 6600 :?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.