Nokia 6600 - Deel 3

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.654 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Dan heb je meerdere nummers in je adresboek bij die contactpersoon. Erg irritant soms. Gewoon de mobiele nummer met een +31 in je adresboek invoeren dan komt de naam wel tevoorschijn.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 20 maart 2004 @ 10:21:
Dan heb je meerdere nummers in je adresboek bij die contactpersoon. Erg irritant soms. Gewoon de mobiele nummer met een +31 in je adresboek invoeren dan komt de naam wel tevoorschijn.
ik heb daar maar 1 nummer staan.. gewoon mobiel maar ik probeer het effe met +31 ervoor thanks iig

+31 werkt niet
als ik in mijn inbox kijk dan zie ik bij het mobiele nummer van de afzender
00316 als ik het dus zo invoer in mijn adresboek dan werkt het ook niet ook niet met +31 ervoor
zelfs niet na herstarten

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 10:34:
[...]

ik heb daar maar 1 nummer staan.. gewoon mobiel maar ik probeer het effe met +31 ervoor thanks iig

+31 werkt niet
als ik in mijn inbox kijk dan zie ik bij het mobiele nummer van de afzender
00316 als ik het dus zo invoer in mijn adresboek dan werkt het ook niet ook niet met +31 ervoor
zelfs niet na herstarten
ik heb ook last ermee,
ik heb alles op +31 staan., mijn probleem is dat als onze vaste lijn thuis belt, dat de naam niet in beeld komt.
ik heb het nummer al 3keer toegevoegd aan m'n contacten, maar nix..
echt raar..
als ze niet eens gauw komen met die klote firmware dan....
dan doen we nix en wachten we nog 3 maanden langer..
ik weet wel zeker dat ALS er een alternatief is, een goed alternatief is, strax met die UMTS telefoons dan ben ik de eerste die zal zeggen F* you nokia:
eerst maanden wachten en beloften niet nakomen met de levering.
en nu echt al maanden brakke software er in, telefoon die gewoon uitvalt bij GPRS gebruik.. (handig hoor als je even een mailtje wil sturen en hij crashed als je op venzenden klikt)
Nokia.. geweldig allemaal maar ALS ik kan.. ben ik weg bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

het schijnt ook af te hangen onder welk icoontje je telefoonnummer staat....onder werk, mobiel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 20 maart 2004 @ 11:28:
het schijnt ook af te hangen onder welk icoontje je telefoonnummer staat....onder werk, mobiel etc.
onder mobiel zet ik ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het kan dat Ultramp3 na een tijdje afsluit??
En hoe kan ik er voor zorgen dat als ik mp3tjes naar m'n tel. stuur dat ze ook in mp3formaat blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 12:38:
En hoe kan ik er voor zorgen dat als ik mp3tjes naar m'n tel. stuur dat ze ook in mp3formaat blijven staan?
Niet via PC suite sturen, gewoon rechtermuisknop --> kopieren naar BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AARGH! Ik word hier helemaal gek! Heb sinds een aantal dagen een nokia 6600. Heb nu Orange World laten activeren, maar het werkt absoluut niet! Het hele forum hier heb ik al doorgezocht, allerlei instellingen geprobeerd, met Orange gebeld (die kwamen er ook niet uit). Kan IEMAND me helpen? :?

Ik krijg telkens deze foutmelding: kan geen verbinding leggen. Controleer instellingen verbinding.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Heb je wel de proxy settings ingesteld?

Mijn settings:
Orange World (WAP APN):
Drager: GRPS
Toegangspunt: wap
Gebruikersnaam: 0628000000
Vraag om wachtw: Nee
Wachtwoord: leeg
Verificatie: Normaal
Homepage: http://wap.orange.nl/colour
Beveiliging verb.: Uit
Sessie modus: Tijdelijk
Geavanceederde instellingen (via opties)
IP: Auto
Pri DNS: 0.0.0.0 (auto)
Sec. DNS: 0.0.0.0 (auto)
Proxy adres: 10.250.255.188
Proxy poort: 5080
(Deze proxy settings moet je ook in Opera instellen als je die gebruikt)

In principe moeten de instellingen van Orange werken, alleen moet je handmatig de proxy settings toevoegen..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn ontvangen berichten ( inbox ) op de geheugen kaart komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, werkt nog steeds niet met die instellingen. Dezelfde foutmelding. Volgens mij heeft deze gsm een T-mobile simlock gehad, aangezien hiervan screensavers,themes en bookmarks in stonden. Misschien heeft dat invloed? (Heb deze zooi er inmiddels van afgegooid). Ook met opera lukt het niet, want hij wil dus gprs verbinding maken via orange world accespoint, wat dus ook niet lukt. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn inbox op de memory kaart krijgen, zodat de berichten die ik ontvang daar gelijk op komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
2x dezelfdevraag binnen 2 minuten komt wel erg drammerig over moet ik zeggen; zeker als het antwoord al tig keer in dit topic vermeld staat..

Lees eens de handleiding door; en probeer zelf eerst iets.. tip van de sluier; berichten instellingen.. happy searching

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanmiddag een Nokia 6600, maar waar kan ik de nokia N-gage en de mp3 speler vandaan halen?

Alvast bedankt,

nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 18:33:
Ik heb sinds vanmiddag een Nokia 6600, maar waar kan ik de nokia N-gage en de mp3 speler vandaan halen?

Alvast bedankt,

nick
N-Gage spellen zijn niet legaal verkrijgbaar voor de 6600 en kan je hier dus niet vinden en voor zover ik weet een MP3 speler ook niet...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 12:38:
Menu -> UltraMP3 -> Menu -> Idle Timeout -> Op "Never" zetten.

2e vraag: Start PC Suite -> Configuratiescherm -> Bestandsconversieprogramma's -> Dropdownbox: Selectie -> Vinkje uitzetten bij MP3.
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 17:42:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn ontvangen berichten ( inbox ) op de geheugen kaart komt?
Menu -> Berichten -> Opties (linker softkey) -> Instellingen -> Overige -> Gebruikt geheugen op Memory card zetten.
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 18:33:

Alvast bedankt,

nick
Zoals al gezegd: N-GAGE spellen en de software benodigd om te installeren zijn illegaal. Zoek zelf eens op Google, er zijn zat sites te vinden met info over deze vorm van piracy ;)

Een van de betere MP3-spelers op de markt is UltraMP3, van Lonely Cat Games. Niet freeware helaas, maar je kunt hier wel wat links vinden naar shops die hem verkopen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Lukt het iemand om met een inbelnummer van Fastinbel te internetten? (ik krijg een foutmelding verbinding) edit : tis wel handig als je wachtwoord vragen op JA zet :P

Trouwens, ik kan geen Opera vinden op mn T-mobile 6600 :?

[ Voor 18% gewijzigd door ND863 op 20-03-2004 20:37 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Krypt, sorry voor die vraag dat ik die 2 keer stelde. Maar dat kwam omdat er iets fout ging met posten, er werd gezegd dat de reactie niet geplaatst kon worden. Dus ik denk ik probeer het opnieuw. Dus sorry. ;)

@ Snake Bedankt voor je info. Maar bij Ultramp3, deze sluit zo snel af, dat ik niet eens op menu kan drukken. Reageert niet. Misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 01:47:
@ Snake Bedankt voor je info. Maar bij Ultramp3, deze sluit zo snel af, dat ik niet eens op menu kan drukken. Reageert niet. Misschien een idee?
Het programma start dus eigenlijk niet eens gewoon goed op? Vreemd.
Heb je veel software op je telefoon staan? Probeer eens alles uit te schakelen behalve de telefoon-app bij het opstarten (menu-knop ingedrukt houden, dan krijg je een soort task-manager - daar moet je dan even alles afsluiten behalve Telefoon). Misschien heeft hij niet genoeg geheugen, of draait er gewoon een "verkeerd" programma. Anders even een nieuwe .sis vinden en kijken of het probleem daar ook inzit. Soms zit er een foutje in het installatie-bestand waardoor het helemaal niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totaal off topic
misschien in het een goed id om in de eerste post een overzicht te maken met links van bijvoorbeeld fora over de nokia 6600 en links toevoegen van handige links. ik wil je heir eventueel wel mee helpen B)

want overal worden links geplaatst en sommige vragen komen 30x voor
is dit een ID om uit te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 13:04:
Totaal off topic
misschien in het een goed id om in de eerste post een overzicht te maken met links van bijvoorbeeld fora over de nokia 6600 en links toevoegen van handige links. ik wil je heir eventueel wel mee helpen B)

want overal worden links geplaatst en sommige vragen komen 30x voor
is dit een ID om uit te werken
Dat lijkt me nou een top idee! :) Moeten we wel iemand vinden die t doet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik ben even aan het kijken naar BD3 Feed Reader maar weet iemand misschien hoe ik de feeds op kan slaan ?
Als ik afsluit en de reader opnieuw opstart zijn alle feeds dus leeg. Dus dan moet ik de feeds eerst weer ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Mijn nokia 6600 heeft een T-mobile simlock gehad. Dit is verwijderd (legaal) maar er staat nog wel allemaal rotzooi van T-mobile op die ik niet kan verwijderen (thema's, screensavers, favorieten.). Is hier een manier voor om dit te verwijderen? Gewoon formateren werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 19:58:
Vraagje: Mijn nokia 6600 heeft een T-mobile simlock gehad. Dit is verwijderd (legaal) maar er staat nog wel allemaal rotzooi van T-mobile op die ik niet kan verwijderen (thema's, screensavers, favorieten.). Is hier een manier voor om dit te verwijderen? Gewoon formateren werkt niet.
ik denk dat het niet gaat dan zou je alles er hand matig uit moeten slopen want het toestel is natuurijlk geinstalleerd door t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik wil ook wel meehelpen aan een nieuwe openingspost, je kunt m'n mail (en tevens MSN) vinden in mijn profiel mocht m'n hulp nodig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 21:49
Mijn vriendin zit net met mijn 6600 te spelen, formatteerd ze mijn mmc g^&#%^#^!!! :( :( :( kan iemand me helpen aan de orginele files op de mmc? ik heb die telefoon net een halve dag... de provider is orange ik weet niet of dit uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
soory dat ik het zeg,maar vind het beetje dom om zomaar lukraak van alles in te drukken op een foon,die niet eens van jezelf is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles uit staan bij Apps, behalve dus Telefoon. Maar ik heb zoveel mogelijk programma's eraf gegooid. Degene die nu nog op m'n geheugen kaart staan zijn: Autolock, bounce, photographer, Fscaller, en irremote. En nog doet ie het niet. Je hoort bij het opstarten een soort van "ruis" en daarna sluit ie af. Echt heel jammer. En je kunt zeker ook geen playlist maken in de opname-eenheid.
En kun je mp3tjes omzetten naar 3gp zodat ze in realplayer kunnen worden afgespeeld?
En als laatste vraag, weet iemand waar of op welke site je van die screenprotectors kunt krijgen. Ik had wel een site gevonden mar daar moest je minimaal voor 29 euro bestellen |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

justinb81 schreef op 21 maart 2004 @ 22:55:
Mijn vriendin zit net met mijn 6600 te spelen, formatteerd ze mijn mmc g^&#%^#^!!! :( :( :( kan iemand me helpen aan de orginele files op de mmc? ik heb die telefoon net een halve dag... de provider is orange ik weet niet of dit uitmaakt.
gewoon een unformat progje van internet halen?

wel een stomme aktie hoor :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je haar gestraft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 13:31:
[...]

Ja ik heb afentoe dat hij de ringtone laat horen van het statusrapport, maar zodra ik hem opnieuw aanzet krijg ik het berichtje zelf pas te zien. En soms zegt ie ook "Toepassing afgesloten "main" "
Ik heb de laatste tijd ook steeds de foutmelding MAIN afgesloten.
Soms roept ie dat MCE wordt afgesloten.
Zaterdag heb ik de hele dag geen melding gehad van de inkomende smsjes omdat waarschijnlijk MAIN of MCE daarvoor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat me raden jullie hebben een andere MMC erin gedaan!!!!! Dan moet je je oude MMC wel goedback uppen
8)7
anders blijf je die foutmelding houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op het internet zwerven wel originele backups rond van de 32 MB MMC. Dus wie zoekt zal vinden. Denk echter niet dat ik hier kan gaan posten al is dit zeker een geval apart.

Even zoeken dus, en beter opletten :D

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kun je screenprotectors kopen voor een betere prijs:

http://www.supplies4mobility.nl/nl/dept_489.html

volgens mij 10 euro ;)

Er zijn ook bij de normale verkoop adressen, een soort van condooms voor je tel te koop Ph..... House heeft ze. Deze werken ook goed en zien er best wel ok uit!!
Beter dan die hoesjes met leer enzo, de foto's blijven ook goed , ook al heb je een hoes over je te l zitten, en het voordeel is dat je camera niet meer onder die vette vingers zit....

(Op de markt hebben ze ook vaak goed spul voor weining)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
Iemand enig idee hoe ik hem bij een sms'je kan laten trillen? Dus geen geluidje ofzo maar echt alleen het trillen..? Kan de optie nergens vinden terwijl het op een 3310 en 6310 wel gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightMare schreef op 22 maart 2004 @ 12:16:
Iemand enig idee hoe ik hem bij een sms'je kan laten trillen? Dus geen geluidje ofzo maar echt alleen het trillen..? Kan de optie nergens vinden terwijl het op een 3310 en 6310 wel gaat..
Is al regelmatig besproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:08:
laat me raden jullie hebben een andere MMC erin gedaan!!!!! Dan moet je je oude MMC wel goedback uppen
8)7
anders blijf je die foutmelding houden
Waarom is het belangrijk om die data mee te nemen?
De software voor SMS staat immmers op het interne geheugen.
Een geformateerde MMC werkt ook prima, dus ik begrijp je opmerking niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:13:

volgens mij 10 euro ;)

Er zijn ook bij de normale verkoop adressen, een soort van condooms voor je tel te koop Ph..... House heeft ze. Deze werken ook goed en zien er best wel ok uit!!
Beter dan die hoesjes met leer enzo, de foto's blijven ook goed , ook al heb je een hoes over je te l zitten, en het voordeel is dat je camera niet meer onder die vette vingers zit....

Interessant! Heb je hier ervaring mee? Want op die site staat; Gaat maanden mee! Ja leuk... maar dat zegt een winkel.

Ik heb nu zo'n 'condoom' van The Ph.... House :) As previously posted here..:

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/66001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:27:
[...]

Is al regelmatig besproken!
Je zou ook gewoon het antwoord kunnen geven want nu moet ik tig topics weer gaan doorlezen omdat het ergens in 1 van die topics beschreven staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
NightMare schreef op 22 maart 2004 @ 13:24:
[...]

Je zou ook gewoon het antwoord kunnen geven want nu moet ik tig topics weer gaan doorlezen omdat het ergens in 1 van die topics beschreven staat....
Leeg Wavefiletje gebruiken, OF als je de mogelijkheid hebt; midi maken met nootjes met volume 0. Mocht je daar om een of andere reden de voorkeur aan geven, dan heb ik die wel voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
  • Laatst online: 26-11-2021
Is er trouwens al een applicatie bekend waar je onbeperkt mee kan filmen en met geluid ??

Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

Kun je trouwens op een eenvoudige manier zien aan de 6600 of je met een beneluxe of een europese versie te maken hebt?

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een 256 MB van ExtreMEmory te gaan halen alleen weet ik niet zeker of de nokia 6600 hem herkend, iemand ervaringen met dit merk MMC?
Heb al gegoogeld maar kan niks vinden hier over :?

offtopic:
Ik ben nieuw btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
http://www.todosymbian.com/secart39.html
Wat ik daaruit kan halen, zou het gewoon moeten werken...

Ennuh.. Welkom op GoT

[edit]
volgens babelfish staat er dus dit:
And we have made the test of the evidence in a Nokia N-Gage, 6600 Nokia and Nokia 3650. In all of them with completely satisfactory results

[ Voor 45% gewijzigd door Krypt op 22-03-2004 14:06 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
  • Laatst online: 08-03-2023
Heb net een paar dagen mijn 6600 :)
Leuk fijn toestel.

Maar nu lukt het maar niet om die opera browser instellingen goed te krijgen :(
Heb orange free, allerlei instellingen al binnen via sms. MMS doet het,
orange world ook.

Heb hier ook al gezocht maar niet gevonden :'(

Wie heeft ze de juiste instellingen voor die Opera browser voor Orange???

Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis_000 op 25-03-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Wat werkt er niet in je Opera browser? Gewoon browsen al niet? Heb je wel je proxysettings in Opera ingesteld?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
Nee browsen doet ie al niet.

Wat moeten die proxy instellingen zijn???

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:13:

volgens mij 10 euro ;)

Dat is juist de site die ik bedoel, als je hier wil bestellen moet je minimaal voor 29 euro bestellen :/ dus misschien weet iemand anders een goede site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Het is misschien inderdaad een goed idee om ook een klein overzicht te geven over programma's zoals die mp3 speler. Dat zijn dingen die wel grappig zijn voor je telefoon. Zijn er ook hoofdtelefoons voor je phone te krijgen?

Misschien is het ook wel makkelijk om een document te maken voor WAP instellingen van alle provides en WORLD(?) instellingen, Email instellingen?

edit:

een idee erbij :)

[ Voor 35% gewijzigd door Sonic op 22-03-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

-Sander_ schreef op 22 maart 2004 @ 12:09:
[...]

Op het internet zwerven wel originele backups rond van de 32 MB MMC. Dus wie zoekt zal vinden. Denk echter niet dat ik hier kan gaan posten al is dit zeker een geval apart.

Even zoeken dus, en beter opletten :D
Op zich zou het niet eens verkeerd zijn om dat te posten.

Redenering:
* Als je een Nokia hebt heb je ook het recht om de software te gebruiken.
* De software is Telefoon gebonden (Je kan het alleen op de nokia gebruiken)

Het kan dus nooit illegaal zijn.

(Maar ja, misschien denken de modjes hier anders)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

maar je bent waarschijnlijk niet gerechtigd om dit te verspreiden... omdat andere telefoons ook gebruik maken van Symbian, kan men dit downloaden voor hun tellie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 23:06
Zegge...., ik vind het prima als er op dit forum voor gewaakt wordt dat er geen illegale software wordt verspreid of de links ernaar worden gegeven maar ik vind dit wel een beetje ver gaan als dit ook niet meer mag....

Geef die link maar gewoon zou ik zeggen.....(maarja wie ben ik....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Hutspot schreef op 22 maart 2004 @ 17:18:
Zegge...., ik vind het prima als er op dit forum voor gewaakt wordt dat er geen illegale software wordt verspreid of de links ernaar worden gegeven maar ik vind dit wel een beetje ver gaan als dit ook niet meer mag....

Geef die link maar gewoon zou ik zeggen.....(maarja wie ben ik....)
justinb81 contact mij @ MSN. Ik wacht in iedergeval wel af. :)

[ Voor 13% gewijzigd door SanderTje! op 22-03-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 23:06
Ik ben net met Displex aan het poetsen geweest om een verticale kras eruit te poetsen en ik heb helaas het zelfde moeten ondervinden als een aantal anderen hier op het forum

Er is een grote kring onstaan (maar de kras is weg) ik weet niet goed wat meer op valt, maar er is mee te leven.....

Ik ga nog maar 's proberen om ze weg te krijgen maar als ik de ervaringen van anderen moet geloven gaat dat waarschijnlijk niet lukken.
Displex werkt iig beter dan tandpasta en het kost maar 3,99 bij de kijkshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een 256 MB halen en eerder dacht ik aan het merk ExtreMemory, aangezien deze erg duurt werd met de verzending wil ik nu bij comptechworld.nl een 256 MB MMC kopen.

Mijn vraag is nu gaat de 6600 deze MMC herkennen, aangezien er geen merk van de mmc bij staat, iemand antwoord hierop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
Weet iemand of er alleen een hoofdtelefoon op de Nokia is aan te sluiten? Voor op vakantie is dat wel relax.. Lekker de mp3 speler op de phone aanzetten..

Laat maar ik koop zo'n adapter ervoor (Audio adapter 1*f 3.5mm > 1*m 2.5mm Jack)

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalrevolution.nl/images/products/052780.jpg

[ Voor 151% gewijzigd door Sonic op 23-03-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 20:25:
Ik wil graag een 256 MB halen en eerder dacht ik aan het merk ExtreMemory, aangezien deze erg duurt werd met de verzending wil ik nu bij comptechworld.nl een 256 MB MMC kopen.

Mijn vraag is nu gaat de 6600 deze MMC herkennen, aangezien er geen merk van de mmc bij staat, iemand antwoord hierop :?
Ik heb een 256MB van http://www.memorycard.biz/ draaiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Laatst online: 13-09 21:49
Ik heb de backup gevonden van een duitse site, wel hopen dat het zelf niet duits :/ is. al je het in het duits op google zoekt vind je het wel in het duits is dit originalmmcinhalt hebben anderen er ook wat aan.

bedankt he,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Sonic- schreef op 23 maart 2004 @ 08:49:
Weet iemand of er alleen een hoofdtelefoon op de Nokia is aan te sluiten? Voor op vakantie is dat wel relax.. Lekker de mp3 speler op de phone aanzetten..

Laat maar ik koop zo'n adapter ervoor (Audio adapter 1*f 3.5mm > 1*m 2.5mm Jack)

[afbeelding]
Ik denk dat dat gaat tegenvallen voor je, net zoals dat voor mij ook is tegengevallen. Heb een originele Nokia stereo headset gekocht en het geluid is echt ongelooflijk slecht. Schijnt te komen doordat er een mono chip in de Nokia zit.

Maar wie weet is het met een normaal hoofdtelefoontje wel beter. Kan me er niks bij voorstellen, maar mocht je toch dat verloopje kopen: laat het ons weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Right heb ik weer. Bij dit pracht apparaat is bij de mijne geen Opera mee geleverd :( Heb hem gehaald bij studentmobiel. Eerst vertellen deze mij dat dit zo hoort. Ikke bellen naar T-Mobile klantenservice (tnx Sander! :*) ) en die verwijzen mij weer door naar Nokia. (vragen ze aan mij of ik lid ben.... waarvan :? clubnokia? ja maar dan met een ander nummer/mobiel....)

Nog meer mensen een 6600 gehad zonder Opera erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
rb338 schreef op 23 maart 2004 @ 16:20:
[...]

Ik denk dat dat gaat tegenvallen voor je, net zoals dat voor mij ook is tegengevallen. Heb een originele Nokia stereo headset gekocht en het geluid is echt ongelooflijk slecht. Schijnt te komen doordat er een mono chip in de Nokia zit.

Maar wie weet is het met een normaal hoofdtelefoontje wel beter. Kan me er niks bij voorstellen, maar mocht je toch dat verloopje kopen: laat het ons weten :)
wat kost zo'n orginele head set dan??
en hoe erg is brak? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonic- schreef op 24 maart 2004 @ 13:49:
[...]

wat kost zo'n orginele head set dan??
en hoe erg is brak? :)
:r brak ,pijn aan je oren brak (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al beetje gezocht hier maar ik kan het niet helemaal vinden ik
wil dus via bluetooth een groot bestand verzenden alleen geeft die telkes aan dat het geheugen vol is nu wil ik dus graag dat de bestanden naar het geheugenkaartje sturen weet iemand waar ik dit in kan stellen
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 19:43:
ik heb al beetje gezocht hier maar ik kan het niet helemaal vinden ik
wil dus via bluetooth een groot bestand verzenden alleen geeft die telkes aan dat het geheugen vol is nu wil ik dus graag dat de bestanden naar het geheugenkaartje sturen weet iemand waar ik dit in kan stellen
gr
Instellen dat je (sms)-berichten binnenkomen op je mmc ipv op het telefoongeheugen. That should do it. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 23 maart 2004 @ 16:53:
Right heb ik weer. Bij dit pracht apparaat is bij de mijne geen Opera mee geleverd :( Heb hem gehaald bij studentmobiel. Eerst vertellen deze mij dat dit zo hoort. Ikke bellen naar T-Mobile klantenservice (tnx Sander! :*) ) en die verwijzen mij weer door naar Nokia. (vragen ze aan mij of ik lid ben.... waarvan :? clubnokia? ja maar dan met een ander nummer/mobiel....)

Nog meer mensen een 6600 gehad zonder Opera erop?
Ja, ik had mijne 2e hands gekocht en de MMC was geformateerd toen ik hem overnam.
Maar...geen probleem hoor, down je gewoon van de Opera site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 21:46:
[...]

Ja, ik had mijne 2e hands gekocht en de MMC was geformateerd toen ik hem overnam.
Maar...geen probleem hoor, down je gewoon van de Opera site.
En dan is het een trial versie van 14 dagen ja :( Het lijkt er dus op dat mn IMEI/Opera helemaal niet geregistreerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

ND schreef op 24 maart 2004 @ 22:07:
[...]

En dan is het een trial versie van 14 dagen ja :( Het lijkt er dus op dat mn IMEI/Opera helemaal niet geregistreerd is
Wat hier stond is niet van toepassing....misschien heb je mail gehad in je hotmailbox? :)

[ Voor 16% gewijzigd door davhor op 24-03-2004 22:33 ]

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_000
Leuk fijn toestel.

orange world ook.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
Dennis_000 schreef op 25 maart 2004 @ 12:02:
Leuk fijn toestel.

orange world ook.

Alvast bedankt _/-\o_
Als we toch bezig zijn, ik zoek de WAP instellingen voor Orange free :)
Voor Opera en telefoon instelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 20:16:
[...]

Instellen dat je (sms)-berichten binnenkomen op je mmc ipv op het telefoongeheugen. That should do it. 8)
what should do it. 8)
helemaal niets hetzelfde, terwijl ik genoeg geheugen erop heb.
ik kan het wel instellen maar het werkt op de 1 of andere manier niet... maar ik puzzel nog wel effe verder dan horen jullie van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de pc suite van nokia het bestand naar je telefoon toe sturen, dan kun je zelf aangeven waar het moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Hoe verwijder ik een ngage spel op mn 6600? :7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
FEExplorer of soortgelijk programma op je telefoon installeren; dan naar de E schijf,dan naar System/Apps en daar staat de directory met je spel; helemaal wegdonderen en voila, weg is je spel..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Krypt schreef op 25 maart 2004 @ 22:36:
FEExplorer of soortgelijk programma op je telefoon installeren; dan naar de E schijf,dan naar System/Apps en daar staat de directory met je spel; helemaal wegdonderen en voila, weg is je spel..
Ja ik las het net een stukkie terug in dit topic, tnx anyway! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannn
  • Laatst online: 22-04-2024
Welke mp3 player bebruiken jullie zijn er players die wma/mp3 pro ondersteunen?
En zijn er nu al progs om langer dan 11 sec te filmen en dan ook met geluid?

Gaat de ontwikkelijk van Ngage spelle trouwens nog door kom alleen maar dezelfde spellen tegen!?

Always Look On The Bright Side Of Life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
Na binnen amper een week (eindelijk) me Nokia 6600 van de Super Deal actie binnen te hebben, en er eindelijk mee aan de slag te kunnen. Doe ik me oude sim erin om de telefoon eens aan te bekijken, ontdek ik meteen een hinderlijke, irritante dode/bright pixel.

Ik het telefoon nummer bellen waar ik hem ook besteld heb, daar beloofd de telefooniste dat ik me telefoon kan omruilen nieuw in doos (de mijnen is immers ook nog gloedje nieuw en de plasticjes zitten er nog op).

Wordt ik doorverbonden met een andere telefoniste, die zegt dat ik me telefoon in een enveloppe moet opsturen en dat ik dan een gereviseerde toegestuurd krijg. Ik zeg wat, ik bestel dus een nieuw toestel bij jullie, die niet in orde blijkt te zijn en wordt dan dus maar met een gereviseerde afgewimpeld.

Nu mijn vragen.

Moet ik dit accepteren?

Rooie60: Ik zag in dit topic jij naar een Nokia SP was gegaan. Ik zit erover te denken om dat anders ook maar te gaan doen. Bij welk SP was jij geweest, want volgens mij doen ze het niet allemaal.

Hebben er meer mensen last van een dode of bright pixel? (Ik heb er wel een paar in deze topics zien staan, maar komt het nu echt vaak voor?)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

modbreak:
Dat lijkt me niet de bedoeling

[ Voor 83% gewijzigd door moto-moi op 26-03-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
jumpman?ik ben naar GAMI in Arnhem geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 17:23:
Quote het dan ook niet, handige harry :/
offtopic:
De site waarnaar je linkt is niet helemaal legaal zo ver ik weet... Hij is nu down trouwens, maar ik *denk* dat je die link beter weg kunt halen..

[ Voor 21% gewijzigd door moto-moi op 26-03-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
rooie60 schreef op 26 maart 2004 @ 18:44:
jumpman?ik ben naar GAMI in Arnhem geweest
Thnx!

Ik wacht nog een weekend op een telefoontje van hun, anders ga ik het denk ik ook maar proberen te laten fixxen bij het Nokia Service Point.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Laatst online: 23:43
ik heb een nokia 6600 uit thailand. Is het mogelijk om de nederlandse taal te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 17:23:
Mjah.. weg dus enzo.. Doe een TR de volgende keer ofzo
heel interessant maar niet geheel lagaal ;)

[ Voor 36% gewijzigd door moto-moi op 26-03-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 22:26:
[...]

heel interessant maar niet geheel lagaal ;)
Wat is TR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de link aangepast moto-moi, dus zo onhandig ben ik niet... O-)
TR is een topicreport, daarmee kun je een topic onder de aandacht van mods brengen als er iets niet klopt. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif Dat knopje dus, en dat zit naast de bookmarkknopjes bovenin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

na bijna gezellig met oom agent te hebben gebabbeld, heb ik toch maar besloten om de carkit te gaan inbouwen, dit is tot nu toe goed gelukt !
Maar nu komt het probleem, de 6600 vindt de ck-1w wel, maar zodra ik hem wil gaan aanmelden, krijg ik de melding "kan geen paar vormen met nokia" wat doe ik verkeerd ?!?!?
Of is er iets niet goed ?

Alvast bedankt voor je antwoord !

Groeten Gerwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

na bijna gezellig met oom agent te hebben gebabbeld, heb ik toch maar besloten om de carkit te gaan inbouwen, dit is tot nu toe goed gelukt !
Maar nu komt het probleem, de 6600 vindt de ck-1w wel, maar zodra ik hem wil gaan aanmelden, krijg ik de melding "kan geen paar vormen met nokia" wat doe ik verkeerd ?!?!?
Met m'n laptop is er namelijk nix aan de hand betreft het aanmelden etc.

Kent iemand van jullie deze melding ?

Thnx !

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 12:22 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 12:19:
Hallo iedereen,

Met m'n laptop is er namelijk nix aan de hand betreft het aanmelden etc.

Kent iemand van jullie deze melding ?

Thnx !
Hoi.... ik heb precies dezelfde carkit en geen problemen. Je moet eerst op je telefoon zoeken naar de carkit. Als je deze vindt ga je paren. Nu vraagt hij een wachtwoord. Dit is de in het Nokia pakket meegeleverde 4 cijferige code. Als je dit gedaan hebt, dan selecteer je het gekoppelde apparaat en dan opties. In het lijstje opties kies je Autoriseren. Als je dit gedaan hebt, zal bij de eerst volgende keer als je het contact van de auto aanzet de carkit verbinding maken met je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou precies Davhor,

dat is wat ik ook doe ik ga eerst zoeken met menu -> connect -> Bluetooth nieuwe app. zoeken.
Dan vindt ie de ck-1w dan selecteer ik hem. Nu gaat ie verbinding maken naar de ck-1w en zou die de pincode moeten vragen maar dan krijg ik dus de melding van "kan geen paar vormen met nokia ck-1w" hmm raar.

Bevalt de carkit goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds de paar maanden dat ik de nokia 6600 heb hem meerdere malen moeten terugbrengen naar de Nokia Service Point omdat hij niet meer aankon... Nou vertelden die lui me daar dat nokia hem nog 1 probeerd te maken en als hij daarna weer kapot gaat ik een nieuwe telefoon krijg...

Weet iemand of je dan perse weer de nokia 6600 krijgt of mag je ook een andere uitzoeken?? (Weet trouwens dan niet welke want de 6600 is tot nu toe zeker de vetste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

cgok schreef op 26 maart 2004 @ 22:20:
ik heb een nokia 6600 uit thailand. Is het mogelijk om de nederlandse taal te installeren?
tuurlijk, ff langs brengen bij het NSP, of een unlocker met DCT4 box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelancer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09-2023
Jumpman schreef op 26 maart 2004 @ 17:06:
Na binnen amper een week (eindelijk) me Nokia 6600 van de Super Deal actie binnen te hebben, en er eindelijk mee aan de slag te kunnen.
Ik heb hem precies 2 weken geleden verstuurd via de website en nog geen reactie gehad ... Heeft iemand die telefoon nummer nog.... Kan hem nergens meer vinden,

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Cobra_Lup schreef op 17 maart 2004 @ 00:24:
Ik heb eindelijk na 2 week er mee gespeeld te hebben mijn 6600 terug gestuurd naar T-Mobile i.v.m. een bright-pixel. Was daar helemaal geen probleem, mocht niet voorkomen en zal binnen 10 dagen worden gefixed.

Ik was vorige week al ff langs een Nokia ServicePoint geweest maar daar vertelden ze mij dat dat mocht voorkomen en dat ze hem niet ter reparatie wilden aannemen.

Ben blij dat T-Mobile het wel gaat reparenen.

Zijn er meer mensen die last hebben/hadden van een bright en/of death pixel ?
Zoo, ik heb dan eindelijk gisteren mijn 6600 weer terug gehad en het display is weer helemaal Ok. Kan ik eindelijk weer lekker verder spelen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
super-muffin schreef op 28 maart 2004 @ 13:17:
[...]

tuurlijk, ff langs brengen bij het NSP, of een unlocker met DCT4 box!
kan je uitleggen wat je met een unlocker met dct4 box bedoelt?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Misschien dat het al wel eerder gevraagd is, in dat geval mijn excuses. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om smsjes van je 6600 op één of andere manier over te brengen naar je pc (met bluetooth ofzo?). Please, let me know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cgok schreef op 28 maart 2004 @ 23:45:
[...]

kan je uitleggen wat je met een unlocker met dct4 box bedoelt?
bvd
Dat is iemand die SIM locks verwijderd voor DCT4 toestellen (de generatie toestellen waar de Nokia 6600 ook onder valt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 18:02:
Nou precies Davhor,

dat is wat ik ook doe ik ga eerst zoeken met menu -> connect -> Bluetooth nieuwe app. zoeken.
Dan vindt ie de ck-1w dan selecteer ik hem. Nu gaat ie verbinding maken naar de ck-1w en zou die de pincode moeten vragen maar dan krijg ik dus de melding van "kan geen paar vormen met nokia ck-1w" hmm raar.

Bevalt de carkit goed ?
Erg vreemd...ik zou er ook geen oplossing op weten.

De carkit bevalt erg goed. Ik heb hem nu 3 weken erin zitten, terwijl ik pas 1 week mijn Nokia 6600 heb. Hiervoor had ik een Sony Ericsson T68I. Deze kon ik ook zonder problemen aansluiten op mijn carkit, maar met deze combinatie heeft diegene die ik bel een gigantische echo. Deze persoon hoort heel erg irritant zichzelf twee keer.

Dezelfde dag als dat ik de carkit binnen kreeg ook maar even getest met een Nokia toestel. Een oudere met Bluetooth. Deze had geen echo.

Ook mijn Nokia 6600 heeft totaal geen echo. De kwaliteit van het geluid is voor zowel ik als beller en diegene die gebeld wordt uitstekend.

1 nadeel met mijn vorige carkit is dat mijn telefoon nu niet oplaadt, maar daar heb ik een autolaadsnoer voor aangeschaft. Dit nadeel weegt niet af tegen het feit dat ik volgend jaar zonder problemen een ander toestel kan aanschaffen (mits met bluetooth). Dus de aanschaf van deze carkit is niet net zoals mijn vorige maar voor een jaar, maar ik kan hem dus blijven gebruiken. Flexibiliteit is erg belangrijk, aangezien ik het leuk vind om na 1 jaar weer een nieuw mobieltje aan te schaffen. Dit is bij mij ook meestal nodig, omdat ik hem zeer intensief gebruik. Dus meestal is hij na 1 jaar echt aan vervanging toe.

Iedereen die gaat kijken voor een carkit. Ik kan bovenstaande zeker aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 08:12:
[...]

Dat is iemand die SIM locks verwijderd voor DCT4 toestellen (de generatie toestellen waar de Nokia 6600 ook onder valt).
de mijne is al simlock vrij, ik wil alleen de taal veranderen naar nederlands,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

tijn.online schreef op 29 maart 2004 @ 00:20:
Misschien dat het al wel eerder gevraagd is, in dat geval mijn excuses. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om smsjes van je 6600 op één of andere manier over te brengen naar je pc (met bluetooth ofzo?). Please, let me know...
Yep, je hebt "message saver" (ff googlen) om SMSjes te selecteren en over te beamen naar je PC. Je krijgt dan per zending een teskt bestand met alle SMSjes.

Of gebruik oxigen phone manager for symbian phones. Hiermee kun je SMSjes (en meer) op je pc bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
cgok schreef op 29 maart 2004 @ 09:50:
[...]

de mijne is al simlock vrij, ik wil alleen de taal veranderen naar nederlands,
dan ga je naar een nokia service point en laat je je telefoon flashen naar nederlandse firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelancer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09-2023
Freelancer schreef op 28 maart 2004 @ 22:08:
[...]

Ik heb hem precies 2 weken geleden verstuurd via de website www.superdeal.nl/nokia en nog geen reactie gehad ...
Bvd
ff gebeld naar 0800 2810038 ...... 20 sec in wacht _/-\o_ .... krijg ik een hele aardige dame aan de lijn :o ...
Die zich een aantal keer verontschuldigd en verteld dat het niet goed is overgekomen. En toen voorstelde het telefonisch (bij haar) te bestellen..... Orange wat ben je lekker :P ....

De website van www.super-deal.nl/nokia .... wordt dus gewoon afgehandeld door orange zelf ...

Nu nog max 2 weekjes wachten ... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Freelancer op 29-03-2004 15:50 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.