Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joon schreef op 29 maart 2004 @ 15:04:
[...]

dan ga je naar een nokia service point en laat je je telefoon flashen naar nederlandse firmware
Daar vragen ze wel €25,-- voor, want veranderen van taal valt niet onder de Nokia garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dat geen 1 mp3player goed werkt bij mij? UltraMp3 sluit af en Mp3player stoort. Weet iemand nog een goed player die zeker weten werkt?

En ik heb zo'n plastic hoesje gekocht die zich vacuum zuigt. Maar nu heb ik nog allemaal luchtbellen onder me beeldscherm zitten. Weet iemand hoe ik deze eruit kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Euhm, wat zegt een Clubnokia Service point ervan als ze niet legale stuf (ngage etc) op je 6600 vinden als je ff langskomt? :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Zeggen ze niks van (Is nl. niet aan hun om te bepalen of het legaal is of niet)

Meestal flashen ze je phone en ben je zowiezo alles kwijt.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:50:
Hoe kan het dat geen 1 mp3player goed werkt bij mij? UltraMp3 sluit af en Mp3player stoort. Weet iemand nog een goed player die zeker weten werkt?

En ik heb zo'n plastic hoesje gekocht die zich vacuum zuigt. Maar nu heb ik nog allemaal luchtbellen onder me beeldscherm zitten. Weet iemand hoe ik deze eruit kan krijgen?
Dat kan niet (als we het over hetzelfde hoesje hebben - zie foto van mij).. Ik heb het hoesje er al 3 keer afgehad om schoon te maken. Het hoesje daarna met heet water gespoeld zodat ie zacht wordt en dan weer om de telefoon gedaan.. Ziet er weer heel schoon uit, maar de lucht zal je er nooit onder wegkrijgen.

Bovendien krijg ik nu een scheurtje in de uitsparing.. in de buurt van het ringetje.. dus het hoesje gaat nu al kapot, terwijl ik juist daar zo voorzichtig mee was om daar geen scheurtje te krijgen..

Ik denk daarom inmiddels nu aan een screenprotector.. Iemand daar ervaringen mee op de 6600? Kan ik hem dan nog gewoon in m'n broekzak steken zonder dat ik bang moet zijn dat die screenprotector eraf gaat? En.. veroorzaakt dat geen luchtbelletjes onder het scherm?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

Kun je opera ook zo instellen dat ie via de bluetooth dongle connect om te surfen? Heb er een poosje mee gestoeid, maar lukte niet echt. Heb het ook zo werkend op me ipaq namelijk. Dus als het op de 6600 ook te doen is ben ik helemaal happy

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
Heeft iemand de 256 MB (of de 128 MB) MMC van Gistron werkend op zijn Nokia 6600?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kent er een proggie voor mij waarmee je filmpjes fullscreen kan kijken ?
met realone player lukt dat nie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 14:43:
Wie kent er een proggie voor mij waarmee je filmpjes fullscreen kan kijken ?
met realone player lukt dat nie :S
:/

Dat is pas 500x gevraagd in dit topic. En Google geeft ook genoeg resultaten.

Maar ik zal 'm nog maar 's noemen: PvPlayer

Oja, en :S is geen smiley op GoT :+

[ Voor 8% gewijzigd door rb338 op 30-03-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb heel het topic + de vorige 2 doorgelezen, maar ik kom mijn probleem niet tegen. Ik heb een Sitecom usb adapter waarmee mijn 6600 probleemloos werkt. Nu heb ik pc suite geinstalleerd, maar krijg het niet werkend. Bij de connection manager wil ik BT selecteren, maar dan geeft hij aan dat de media settings van mijn systeem niet goed zijn. Waar wijzig ik dit en hoe? Ik heb Xp en de originele software erop staan. Bij apparaatbeheer staat ook 2x Bleutooth Communications port (Com7) + (Com9). Heeft dit er iets mee te maken? Mijn Sitecom zit volgens mij in Com 7... Als ik op de Mrouter dubbelklik en alle poorten aanvink om op te zoeken, vind ie ook niks... Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 15:10:
IK heb heel het topic + de vorige 2 doorgelezen, maar ik kom mijn probleem niet tegen. Ik heb een Sitecom usb adapter waarmee mijn 6600 probleemloos werkt. Nu heb ik pc suite geinstalleerd, maar krijg het niet werkend. Bij de connection manager wil ik BT selecteren, maar dan geeft hij aan dat de media settings van mijn systeem niet goed zijn. Waar wijzig ik dit en hoe? Ik heb Xp en de originele software erop staan. Bij apparaatbeheer staat ook 2x Bleutooth Communications port (Com7) + (Com9). Heeft dit er iets mee te maken? Mijn Sitecom zit volgens mij in Com 7... Als ik op de Mrouter dubbelklik en alle poorten aanvink om op te zoeken, vind ie ook niks... Wie kan me helpen?
Ik zit nu ook al de hele dag te ouwehoeren om pc suite aan de gang te krijgen plz iemand die een duidelijke uitleg kan geven hoe je 'm moet configureren ????

bij mij gaat 't om een conceptronic bluetooth device icm win XP pro. Standaard staat er bij mij bij locale services com 8 voor bt ingesteld en voor client-toepassingen com 7.

heb zelf ook al extra seriele sservices toegevoegd om op hogere poorten te proberen maar 't loopt nog steeds niet.

Kreeg wel dat mrouter wel connected was maar in pc suite vind ie de phone niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Cobra_Lup schreef op 29 maart 2004 @ 23:03:
Zeggen ze niks van (Is nl. niet aan hun om te bepalen of het legaal is of niet)

Meestal flashen ze je phone en ben je zowiezo alles kwijt.
Check. Ben net langs een SP gegaan, pfff alleen om de volledige versie van Opera te hebben (waar je recht op hebt) duurt als je geluk hebt twee weken.... echter verwacht ik dat dit een maand word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 15:10:
Heb hem inmiddels aan de praat gekregen, maar als ik filmpjes wil overzetten naar de pc of andersom verbreekt pc suite de verbinding. Plaatjes verzenden heen en weer gaat wel... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 18:18:
[...]

Heb hem inmiddels aan de praat gekregen, maar als ik filmpjes wil overzetten naar de pc of andersom verbreekt pc suite de verbinding. Plaatjes verzenden heen en weer gaat wel... :?
Lijkt me handig als je ook meld hoe je je probleem hebt opgelost.
Kunnen anderen van leren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sitecom heeft speciaal voor de Nokia 6600 een manual online staan waar stap voor stap staat beschreven hoe je je Bluetooth aan het werk kan krijgen. Ook staat er in de FAQ een link naar een MS-patch mocht het alsnog niet werken.

Volgende keer zelf even zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:56

CyBeRSPiN

sinds 2001

Heb er sinds gister ook een. Hij zit er erg gelikt uit, maar tis wel ff wennen met die kleine toetjes en brede vormgeving (had een 6210).
Binnenkort maar ff zo'n BT dongle kopen..

Keb trouwens 1 brakke pixel, als het scherm op zwart gaat dan knippert er 1 pixel, heel irri.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 09:42:
[...]

Lijkt me handig als je ook meld hoe je je probleem hebt opgelost.
Kunnen anderen van leren :/
Dat zou ik graag posten, maar ik heb geen idee hoe ik hem werkend heb gekregen. Ik kreeg eerst de ene na de andere foutmelding en toen maakte hij ineens verbinding. Als ik je had kunnen helpen had ik dat dus zeker wel gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 11:35:
[...]

Dat zou ik graag posten, maar ik heb geen idee hoe ik hem werkend heb gekregen. Ik kreeg eerst de ene na de andere foutmelding en toen maakte hij ineens verbinding. Als ik je had kunnen helpen had ik dat dus zeker wel gedaan...
Hmm, als je de error bedoelt die je krijgt bij het dubbelklikken van het "Bluetooth serial port"-icon: Die moet je negeren. Laat het scherm eventjes open, en dan verschijnt er vanzelf een info-ballonnetje rechtsonder ;)
Truc is alleen dat je dat venster niet gelijk nadat je die error hebt gehad weg moet klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds geen mp3's of video's naar de 6600 kopieren via Pc Suite. Bij bv. een Mp3 gaat hij eerst converteren, daana zet hij ze over naar de 6600 waarbij dus een blauwe balk verschijnt met de voortgang. Na 1 of 2 streepjes blijft ie hangen en geeft ie aan dat de verbinding is verbroken. Vervolgens verbreekt ie inderdaad de verbinding tussen de pc en de 6600. Iemand tips? Die MS-patch durf ik niet goed te proberen, want die snap ik niet helemaal. Iemand die in normaal Nederlands uit kan leggen wat ik moet doen? Heb de time-out van de 6600 al op 30 minuten gezet, maar daar ligt het niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 13:42:
Ik kan nog steeds geen mp3's of video's naar de 6600 kopieren via Pc Suite. Bij bv. een Mp3 gaat hij eerst converteren, daana zet hij ze over naar de 6600 waarbij dus een blauwe balk verschijnt met de voortgang. Na 1 of 2 streepjes blijft ie hangen en geeft ie aan dat de verbinding is verbroken. Vervolgens verbreekt ie inderdaad de verbinding tussen de pc en de 6600. Iemand tips? Die MS-patch durf ik niet goed te proberen, want die snap ik niet helemaal. Iemand die in normaal Nederlands uit kan leggen wat ik moet doen? Heb de time-out van de 6600 al op 30 minuten gezet, maar daar ligt het niet aan...
Om te beginnen zou ik de Bestandsconversie-opties in Nokia PC Suite eens nakijken. Als je een MP3 speler op je telefoon hebt, is het zinloos om die bestanden om te laten zetten naar .wav. Heb je een XviD-codec, kan je ook makkelijk .avi's naar je telefoon sturen. Zet de automatische conversiedingen dus eens even uit, en kijk of dat scheelt. :)

De patch, vertaald:

Ga naar Start -> Uitvoeren
Voer uit: "regedit"
In de Register Editor ga je naar de volgende key: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Enum\USB

Klap alle subkeys uit om de Device Parameters-key te vinden, daarin staat het Bluetooth Identificatienummer. Bijv zo: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USB\Vid_0c10&Pid_0000\120000AB0AFC\Device Parameters

In het rechterscherm rechtsklikken, Nieuw, DWord.
Voer als naam in "Change Link Key Always"
Rechtsklik op de nieuwe sleutel, "Change Link Key Always", en kies "Aanpassen"
Bij waarde, type 0.
Sluit Regedit af.
Haal je BT-device uit de USB poort en doe em er opnieuw in, of start de PC opnieuw op.
Na deze stap, zul je opnieuw de authenticatie-wizard moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 14:10:
[...]

Om te beginnen zou ik de Bestandsconversie-opties in Nokia PC Suite eens nakijken. Als je een MP3 speler op je telefoon hebt, is het zinloos om die bestanden om te laten zetten naar .wav. Heb je een XviD-codec, kan je ook makkelijk .avi's naar je telefoon sturen. Zet de automatische conversiedingen dus eens even uit, en kijk of dat scheelt. :)

De patch, vertaald:

Ga naar Start -> Uitvoeren
Voer uit: "regedit"
In de Register Editor ga je naar de volgende key: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Enum\USB

Klap alle subkeys uit om de Device Parameters-key te vinden, daarin staat het Bluetooth Identificatienummer. Bijv zo: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USB\Vid_0c10&Pid_0000\120000AB0AFC\Device Parameters

In het rechterscherm rechtsklikken, Nieuw, DWord.
Voer als naam in "Change Link Key Always"
Rechtsklik op de nieuwe sleutel, "Change Link Key Always", en kies "Aanpassen"
Bij waarde, type 0.
Sluit Regedit af.
Haal je BT-device uit de USB poort en doe em er opnieuw in, of start de PC opnieuw op.
Na deze stap, zul je opnieuw de authenticatie-wizard moeten draaien.
Mocht je datgene dat in de patch staat niet goed doen, kan dat dan kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels datgene dat in de patch staat gedaan, maar het helpt niet. Heb nog steeds het probleem dat ie de verbinding verbreekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Weet iemand of deze bluetooth dongle goed werkt?

MSI Bluetooth Dongle USB 100m PC2PC

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 31-03-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Check je mail

[ Voor 171% gewijzigd door intoxicated op 01-04-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Dit soort dingen horen niet op GOT; vanuitgaande dat je de regcode niet op een legale manier verkregen hebt.. Heb je dat wel, mail dan de makers van 't pakket..

Ik heb trouwens een klein probleempje; ik heb de Oxigen Phone Manager (Symbian 6) demo draaien om te kijken of je daar wat meer mee kan; ik heb de sis geinstalleerd op de telefoon en connecten via IR gaat perfect, alleen wil ik het via bluetooth maar dat wil niet lukken..

Ik start de OPM_Agent op de telefoon, start de phonemanager en connect de met mijn Bluetooth software (Sitecom) de serial poort.. Ik krijg je gebruikelijke foutmelding en dan blijft mijn telefoon hangen er gebeurt er niets.. Iemand ervaring hoe ik dit aan de praat krijg?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Krypt schreef op 31 maart 2004 @ 22:34:
Dit soort dingen horen niet op GOT; vanuitgaande dat je de regcode niet op een legale manier verkregen hebt.. Heb je dat wel, mail dan de makers van 't pakket..

Ik heb trouwens een klein probleempje; ik heb de Oxigen Phone Manager (Symbian 6) demo draaien om te kijken of je daar wat meer mee kan; ik heb de sis geinstalleerd op de telefoon en connecten via IR gaat perfect, alleen wil ik het via bluetooth maar dat wil niet lukken..

Ik start de OPM_Agent op de telefoon, start de phonemanager en connect de met mijn Bluetooth software (Sitecom) de serial poort.. Ik krijg je gebruikelijke foutmelding en dan blijft mijn telefoon hangen er gebeurt er niets.. Iemand ervaring hoe ik dit aan de praat krijg?
Je moet die OPM_AGENT opnieuw je computer laten vinden, ik moet zeggen dat ik er echt heeel veel problemen mee heb gehad voordat et werkte.. en ik weet ook niet precies hoe et uiteindelijk goed is gekomen :(.
Iig echt een rot programma, en et heeft ook niet echt meerwaarde!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

Jumpman schreef op 31 maart 2004 @ 20:02:
Weet iemand of deze bluetooth dongle goed werkt?

MSI Bluetooth Dongle USB 100m PC2PC
Die heb ik ook, en connecten met nokia suite naar de 6600 gaat prima.

Kom er alleen echt niet uit om de 6600 via BT te connecten via internet sharing. Zou toch moeten kunnen lijkt mij.

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
6600 via BT het internet op via ICS gaat niet.. je hebt er wel software voor (weet zo niet meer welke) maar mijn ervaring is dat dat echt niet goed werkt.. Standaard gaat het niet met de 6600..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Check je mail

[ Voor 104% gewijzigd door intoxicated op 01-04-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
damswer schreef op 01 april 2004 @ 07:19:
[...]

Die heb ik ook, en connecten met nokia suite naar de 6600 gaat prima.

Kom er alleen echt niet uit om de 6600 via BT te connecten via internet sharing. Zou toch moeten kunnen lijkt mij.
Thnx! _/-\o_ Ga hem nu ook zeker bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kent iemand nog een goede Inet browser waar mee je alle inet pagina's kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 00:31:
kent iemand nog een goede Inet browser waar mee je alle inet pagina's kan bekijken?
Netfront

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Heeft iemand de instellingen voor Netfront 3.1 icm Orange?
Ik heb de instellingen van de Orange site naar me laten sturen.
Daarmee kan ik wel internetten met de ingebouwde browser, maar niet met Netfront.
In Netfront kan je ook een aantal dingen invullen en aanpassen.
Ook een proxy.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op 02 april 2004 @ 14:03:
Heeft iemand de instellingen voor Netfront 3.1 icm Orange?
Ik heb de instellingen van de Orange site naar me laten sturen.
Daarmee kan ik wel internetten met de ingebouwde browser, maar niet met Netfront.
In Netfront kan je ook een aantal dingen invullen en aanpassen.
Ook een proxy.

Kan iemand mij helpen?
GPRS of NON GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Hoi mensen,
ik wil iets installeren met de blizzard installer. De installatie verloopt helemaal goed, zonder foutmeldingen. Ik krijg ook de melding dat het programma succesvol is geinstalleerd.
Als ik dan naar het menu ga, staat het programma icoontje er niet bij? Kortom, ik kan het programma nou niet opstarten.
Op de MMC kaart staat het programma er wel op (in E:\system\apps\programmanaam).
Overigens bij Beheer.Toep staat hij ook niet bij. Ik moet het dus weer via de computer verwijderen.
Weet iemand hoe dit mogelijk is? En sterk, hoe verhelp ik dit?? Heb ik het dubbel geinstalleerd of iets dergelijks?
Bedankt alvast

[ Voor 50% gewijzigd door Sonic op 02-04-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snobin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-04 20:36
Ik heb mn nokia 6600 nu vanaf december. Bluetooth en pc suite werkte goed. Nu heb ik een sinds een week een probleem.

Het connecten naar de PC gaat foutloos krijg zelfs bij de mRouter het computer telefoontje logo en de gekleurde stekkertjes. Ga ik nu naar PC suite geeft hij een foutmelding en waar de naam van mijn mobiel moet staan met daarachter (online) staan nu alleen nog maar vierkantjes (dezelfde als je op een chinese pagina komt zonder ondersteuning van je browser). Ik kan ook meteen weinig meer ik heb alle opties maar geen werkt. Het lijkt wel alsof hij ongeldige informatie vanuit mijn mobiel krijgt...

Ik heb 20 paginas afgestruimt in deze topic maar nog niks kunnen vinden is er iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snobin schreef op 02 april 2004 @ 15:39:
Ik heb mn nokia 6600 nu vanaf december. Bluetooth en pc suite werkte goed. Nu heb ik een sinds een week een probleem.

Het connecten naar de PC gaat foutloos krijg zelfs bij de mRouter het computer telefoontje logo en de gekleurde stekkertjes. Ga ik nu naar PC suite geeft hij een foutmelding en waar de naam van mijn mobiel moet staan met daarachter (online) staan nu alleen nog maar vierkantjes (dezelfde als je op een chinese pagina komt zonder ondersteuning van je browser). Ik kan ook meteen weinig meer ik heb alle opties maar geen werkt. Het lijkt wel alsof hij ongeldige informatie vanuit mijn mobiel krijgt...

Ik heb 20 paginas afgestruimt in deze topic maar nog niks kunnen vinden is er iemand die mij kan helpen?
Wat is de foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Heb jij de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Sonic- schreef op 02 april 2004 @ 15:35:
Hoi mensen,
ik wil iets installeren met de blizzard installer. De installatie verloopt helemaal goed, zonder foutmeldingen. Ik krijg ook de melding dat het programma succesvol is geinstalleerd.
Als ik dan naar het menu ga, staat het programma icoontje er niet bij? Kortom, ik kan het programma nou niet opstarten.
Op de MMC kaart staat het programma er wel op (in E:\system\apps\programmanaam).
Overigens bij Beheer.Toep staat hij ook niet bij. Ik moet het dus weer via de computer verwijderen.
Weet iemand hoe dit mogelijk is? En sterk, hoe verhelp ik dit?? Heb ik het dubbel geinstalleerd of iets dergelijks?
Bedankt alvast
zat te denken.. SIS bestanden doen het wel prima... zou het aan me blizzard versrie kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Hoe zorg ik er nu voor dat ie gaat trillen bij een agenda punt? :? (met alarm aan gaat die alleen knipperen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Goeiedag mensen

Ik heb vandaag mn nokia 6600 crystal keypad binnen gekregen die ik op ebay.com heb gekocht,
ik ben meteen begonnen met het voorzichtig openmaken van my precious nokia >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.anime-xtreme.nl/1.jpg
Door voorzichtig de zijkant open te tillen met een dun metalen clipje klikte het frontje langzaam los, na ongeveer 30 minuten zweten en proberen mn nokia niet te beschadigen of iets te forceren was het me eindelijk gelukt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.anime-xtreme.nl/2.jpg
*censuur* naakte nokia :+
Na het openmaken heb ik voorzichtig mn telefoon schoongeblazen met een compressor aangezien ik niet wil dat er stof tussen het frontje en mn tft scherm komt B) . toen heb ik het oude keypad verwijderd en het nieuwe erin gezet en het frontje weer op het toestel geklikt.

Afbeeldingslocatie: http://www.anime-xtreme.nl/3.jpg
Het resultaat :D met het oude keypadje ernaast

Afbeeldingslocatie: http://www.anime-xtreme.nl/4.jpg
Het Resultaat van dichtbij :>

Afbeeldingslocatie: http://www.anime-xtreme.nl/5.jpg
En natuurlijk het lichtgevende resultaat :9~

Natuurlijk raad ik niemand aan om zn nokia zo open te maken aangezien er best wat risico's aan verbonden zijn. gelukkig is er bij mij niets fout gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
tja...tis maar wat je mooier vind he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op 02 april 2004 @ 15:50:
[...]

Heb jij de instellingen?
Nee, niet voor GPRS, maar die kun je vast hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook echt ngage spellen spelen op de 6600??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 19:30:
ja.. Meer mag er niet over uitgesproken worden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door joon op 02-04-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ik heb een MEGA iddee/oplossing voor de mensen met Orange.
(vooral voor deze mensen is het heel interessant!!)

Met Orange World (voorheen share) kun je onbeperkt GPRS gebruiken als je gebruik maakt van de Orange World "settings/gateway"
Wil je met je 6600 ook Mail binnen gaan halen en met Opera gaan browsen dan zijn hier zogenaamde "internet acces" instellingen voor.
helaas heb je voor internet acces maar 2MB per maand te besteden.
Daarna betaal je 3 euro per MB.
niet duur vergeleken met Vodafone en KPN en zelfs T-Mobile

Nu komt het:
Voor je POP3 mail is internet acces 2MB (inbegrepen bij die 6 euro orange world bundel dus) meeer dan genoeg.. nouja.. laat ik het houden op "aardig wat MB's" dan.

Alleen je opera browser: hiermee kun je dus beter sneller en zonder crashes browsen op echte sites, daarmee ben je zo door je 2MB heen.
De oplossing is er..!!
In je operabrowser settings kun je OOK die Orange World verbinding selecteren, en OOK de proxy poort en adres invoeren. (gewoon ff kijken je ziet het vanzelf)
Nou waarom? Nu kun je via Orange World dus -ONBEPERKT- internetten met je Opera Browswer.

VET TOCH?!!!

mijn persoonlijke voordelen waaom die opera zo geweldig is.

NU.nl!
je kunt nu deze site zonder moeite zien.
je kunt kiezen voor de (patser) full-colour mode.. beetje onzin die grote plaatjes dus gelukkig heb je ook een vereenvoudiger in de browser zitten en kun je onzinnige plaatjes uitschakelen waardoor je DAT overhoudt wat je wilt zien: Nieuws in Text. probeer het maar het werkt PERFECT (modus veranderen die je met sterretje en hekje, plaatjes uitschakelen: toets 5)
geen content abonnementen meer nodig dus.

Wat ook leuk werkt is het startpagina prikbord bijvoorbeeld..
tweakers en fok soms nog een beetje minder.. maar toch het is IETS!

Ik zit iedere dag 1 uur in de trein en een site als NU.nl is dan wel aardig om bij de hand te hebben toch.

Leuk als je Orange hebt nu dus..
mensen die geen Orange hebben: jullie sms-en meestal wel wat goedkoper,
dat hebben wij met Orange weer niet helaas.
...een bepaald evenwicht moet er zijn he ;-)
Volgens mij werkt dit niet meer, he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 19:30:
foei :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb trouwens ook last van dat veel spellen geen geluid geven. Bijvoorbeeld MGS games, daar hoor ik helemaal niks.
In profile settings staat alarm/spel geluiden wel aan.

Iemand hier last van? En wat is de oplossing?
PS: Een ngage spel (testing purpose) gaf wel gewoon geluid.... heel weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Joon:

Heb je misschien een link naar de site waar je dat toetsenbordje besteld hebt? En zijn er ook al frontjes?En je hebt alleen het voorste frontje verwijderd? zat die niet met schroefjes vast?

En heeft iemand nog nieuws over de screenprotectors? Misschien kunnen we samen inkopen i.v.m. de minimale prijzen die opgegeven worden, ik d8 min, 29 euro.

en weet iemand misschien of er een programma is waarmee je er voor kunt zorgen dat als je belt naar iemand, dat je dat ipv van nummer niet weergeven in kunt stellen dat je zelf een nummer opgeeft dat weergegeven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraaje,

Ik heb het zelfde setje van nokia, maar ik heb problemen met de verbinding met de carkit. Elke keer als een gesprek tot stand komt wordt deze binnen 10sec verbroken. heb jij enig idee wat het probleem kan zijn.
Cobra_Lup schreef op 12 maart 2004 @ 09:27:
Voor € 139,- heb je ook een originele Nokia BleuTooth carkit. (beetje zonde om dan nog fake te kopen)

Ik heb zelf de MBC-19 gekocht (Houder voor de telefoon)
Evt. met een losse autolader er bij ben je ook al waar je wilt zijn, het is alleen jammer dat de 6600 geen sleepcontactjes heeft en moet je dusdoende altijd een stekkertje in je phone stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 23:11:
@ Joon:

Heb je misschien een link naar de site waar je dat toetsenbordje besteld hebt? En zijn er ook al frontjes?En je hebt alleen het voorste frontje verwijderd? zat die niet met schroefjes vast?
http://cgi.ebay.com/ws/eB...3397268815&category=42407

daar :)

Het frontje zit niet vast met schroefjes, deze zit vastgeklikt met verschillende plastic clipjes. als je het frontje voorzichtig bij elk clipje optilt dan kan je het frontje er zo afkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
$#@#@!! het lukt me niet!ik wil gewoon een beeldschermvullend plaatje naar mijn 6600 sturen.
Als ik het plaatje 176x144 maak komt ie mooi in beeld (behalve boven en onder),maak ik een plaatje van 176x208 en stuur dat naar 6600,wat dus beeldschermvullend zou moeten zijn.lijkt het hélemaal nergens op!(mis zijkanten) hoe kan dit ?

p/s van de theme editor snap ik geen bal,kom er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op 30 maart 2004 @ 09:59:
Heeft iemand de 256 MB (of de 128 MB) MMC van Gistron werkend op zijn Nokia 6600?
Ik. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

cgok schreef op 28 maart 2004 @ 23:45:
[...]

kan je uitleggen wat je met een unlocker met dct4 box bedoelt?
bvd
DCT is een generatie van Nokia, en DCT 4 is de nieuwste, en daarvoor moet je een speciale box hebben om die te kunnen updaten

het voordeel van iemand die zo'n box heeft is dat je binnen 10 minuten klaar bent, maar het is niet gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
[quote]rooie60 schreef op 03 april 2004 @ 17:22:
$#@#@!! het lukt me niet!ik wil gewoon een beeldschermvullend plaatje naar mijn 6600 sturen.
Als ik het plaatje 176x144 maak komt ie mooi in beeld (behalve boven en onder),maak ik een plaatje van 176x208 en stuur dat naar 6600,wat dus beeldschermvullend zou moeten zijn.lijkt het hélemaal nergens op!(mis zijkanten) hoe kan dit ?

p/s van de theme editor snap ik geen bal,kom er niet uit[/quot

Maak zelf met Paintshop pro plaatjes van 580x480 , en operatorlogo`s van 176x44 . Deze zijn beeldvullend.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lamaar....

[ Voor 97% gewijzigd door Tidaku op 04-04-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
opperbom?ik gebruik zelf irfanvieuw,dan zou ik dus een plaatje naar 580x480 kunnen resizen,en die zou beeld vullend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]opperbom schreef op 04 april 2004 @ 12:11:
rooie60 schreef op 03 april 2004 @ 17:22:

p/s van de theme editor snap ik geen bal,kom er niet uit[/quot

Maak zelf met Paintshop pro plaatjes van 580x480 , en operatorlogo`s van 176x44 . Deze zijn beeldvullend.
Marchel.
Ik hoef helemaal de foto's niet aan te passen. Ze worden automatisch verkleind als ik ze via BT naar mijn telefoon verstuur... De foto's staan op normale grootte op mijn pc en komen beeldvullend op mijn gsm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
met beeldvullend bedoel ik vam boven naar beneden het hele plaatje zien,dus geen strook erboven of eronder? ik stuur ook vaak grote plaatjes naar mijn 6600 en idd past hij ze aan,maar niet van helemaal bovenaan naar onderen? dus het hele beeldscherm vol met plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
rooie60 schreef op 04 april 2004 @ 17:14:
met beeldvullend bedoel ik vam boven naar beneden het hele plaatje zien,dus geen strook erboven of eronder? ik stuur ook vaak grote plaatjes naar mijn 6600 en idd past hij ze aan,maar niet van helemaal bovenaan naar onderen? dus het hele beeldscherm vol met plaatje
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry , ik was niet helemaal wakker !!!! (iets teveel gedronken gisteren , denk ik).
8)7
Dacht namelijk dat je witte randjes aan de zijkant bedoelde. Echt beeldvullend kan volgens mij alleen met een theme-editor. Nu heb ik ooit al eens een theme geprobeerd te maken , maar op het moment dat ik er dan een SIS-bestand van wil maken , houd hij er mee op. Heb al op diverse fora gevraagd of er een soort proggie voor is , maar behalve de theme-editor , schijnt dat er (nog) niet te zijn.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ja daarom zei ik al:ik snap geen bal van de theme editor,werd er helemaal gek van op den duur!!dan maar geen beeldvullend plaatje :/
Vind dat wel mooier dan die strook erboven en eronder nog maar ja....proost!! (_)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1ch3lb
sinds een klein weekje heb ik ook dit toestel... Nu heb ik 1 vraagje, bij wie piept die oplader ook zo als hij in het stopcontact zit want als ik hem oplaad blijft de oplader constant piepen. Hoort dit zo of kan ik beter een andere oplader gebruiken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

m1ch3lb schreef op 05 april 2004 @ 10:06:
sinds een klein weekje heb ik ook dit toestel... Nu heb ik 1 vraagje, bij wie piept die oplader ook zo als hij in het stopcontact zit want als ik hem oplaad blijft de oplader constant piepen. Hoort dit zo of kan ik beter een andere oplader gebruiken ??
Ik zou op zoek gaan naar een andere oplader, aangezien die van mij totaal geen geluid maakt. :)

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1ch3lb
davhor schreef op 05 april 2004 @ 10:07:
[...]

Ik zou op zoek gaan naar een andere oplader, aangezien die van mij totaal geen geluid maakt. :)
Dan zal ik mijn oplader van mijn 8310 eens ff vergelijken met die van de 6600, en anders zou ik toch wel recht hebben op een nieuwe want echt veilig lijkt het me niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
KiTsEr schreef op 02 april 2004 @ 21:18:
[...]

Volgens mij werkt dit niet meer, he?
Jawel ;-)
Ik gebruik het nog iedere dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
m1ch3lb schreef op 05 april 2004 @ 10:06:
Haha, ik werk zelf voor een helpdesk maar als iemand me dit zou vragen zou ik echt moeten lachen haha.
(ik geloof je wel hoor, maar kan het niet de phone zijn.. of een storing in je wandcontactdoos/lader?)
Het staat er zo grappig ;-)

Als je wil lachen... bel Nokia eens.. en vraag hoe je dat uit moet zetten die piepende lader..
"Ik heb al overal gekeken.. Bij profielen.. Instellingen.. ook als ik 'm op stil zet blijft ie piepen.. M'n ouders worden er ook gek van, en de hond ook Help wat moet ik doen weet u het?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1ch3lb
De phone piept ook niet, het is echt de lader. Ik heb hem in verschillende stopcontacten gestoken en in alle stopcontacten begint hij te piepen dus het zal wel aan de lader liggen. Maar Goed als ik naar de helpdesk bel zal ik wel afgescheept worden met een antwoord waar ik niks aan het dus ik loop binnenkort wel even binnen bij t 4 telecom, daar heb ik hem gekocht en dan zal ik ze het wel eens laten horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Hey, aangezien er heel wat experts hier zitten met ervaring:

Ik wil mijn 6600 gaan formatteren.
Helaas werkt de PC Suite Backup niet meer..
Dus iedere keer als k m wil backuppen wordt op de telefoon de sync applicatie afgesloten en komt r vanzelf ook een foutmelding in de PC Suite..

Mijn plan was dan ook om de telefoon op mijn MMC te backuppen.
Het backup bestandje en de "Mail" er met een cardreader vanaf te halen en veilig te stellen.

het gaat me om de contacten, die moet ik nog hebben.. de rest kan gestolen worden.

Dan ook mijn MMC helemaal schoonvegen, en de Original MMC.zip die ik heb weten te bemachtigen er op te zetten.
Ik heb namelijk begrepen dat als die MMC in orde is strax.. dat dan de foutmelding:
"toepassing afgesloten: main" weg moet zijn.

Mijn vragen aan jullie:

- Welke code kan ik gebruiken om de phone te formatteren?
- Ik heb het programma mini-gps in gebruik, iemand enig idee of ik de opgeslagen cellen ook kan backuppen op een of andere manier (welk bestand?)
- Iemand ervaring hiermee en tips?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
m1ch3lb schreef op 05 april 2004 @ 10:24:
De phone piept ook niet, het is echt de lader. Ik heb hem in verschillende stopcontacten gestoken en in alle stopcontacten begint hij te piepen dus het zal wel aan de lader liggen. Maar Goed als ik naar de helpdesk bel zal ik wel afgescheept worden met een antwoord waar ik niks aan het dus ik loop binnenkort wel even binnen bij t 4 telecom, daar heb ik hem gekocht en dan zal ik ze het wel eens laten horen :)
Ja idd dat werkt sneller.
mocht het aan de phone liggen.. als het de phone is die het geluid veroorzaakt, simpel dan moeten ze een nieuwe regelen en die oude terugsturen naar Nokia..
laat je niet afschepen met een reparatie-proces dan kun je 3 weken gaan wachten en dat schiet echt niet op natuurlijk.
(ik ben persoonlijk nog al gehecht aan die telefoon en ik ga niet 3 weken met een 3310 lopen ofzo.. ALS je al een leentoestel krijgt)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Is er ook iemand die weet hoe ik het T9 woordenboek van de telefoon in kan zien? Ik wil graag bepaalde woorden eruit halen.. is dat mogelijk?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ptoeneigh schreef op 05 april 2004 @ 10:24:
Hey, aangezien er heel wat experts hier zitten met ervaring:

Ik wil mijn 6600 gaan formatteren.
Helaas werkt de PC Suite Backup niet meer..
Dus iedere keer als k m wil backuppen wordt op de telefoon de sync applicatie afgesloten en komt r vanzelf ook een foutmelding in de PC Suite..

Mijn plan was dan ook om de telefoon op mijn MMC te backuppen.
Het backup bestandje en de "Mail" er met een cardreader vanaf te halen en veilig te stellen.

het gaat me om de contacten, die moet ik nog hebben.. de rest kan gestolen worden.

Dan ook mijn MMC helemaal schoonvegen, en de Original MMC.zip die ik heb weten te bemachtigen er op te zetten.
Ik heb namelijk begrepen dat als die MMC in orde is strax.. dat dan de foutmelding:
"toepassing afgesloten: main" weg moet zijn.

Mijn vragen aan jullie:

- Welke code kan ik gebruiken om de phone te formatteren?
- Ik heb het programma mini-gps in gebruik, iemand enig idee of ik de opgeslagen cellen ook kan backuppen op een of andere manier (welk bestand?)
- Iemand ervaring hiermee en tips?

Alvast bedankt!!
Ik heb de code *#7370# gebruikt en MMC kaart erin laten zitten,ik kwam maar niet van een smsje af in mijn inbox! na format was 6600 leeg kreeg ook weer het engelse menu en heb er daarna alles weer handmatig opgezet,nu werkt ie prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
mijn lader sist :/

dit heb ik ook al sinds dat ik mn nokia heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Ik heb nu rare dingen met de mijne. Als ik een .mid file instel als ringtone laat hij een heel andere horen. Terwijl het in de preview (profiles > personalise) wel gewoon speelt. Misschien toch maar eens een formware update laten doen?

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

je kan ook ringtones per persoon instellen heh ;) dus misschien moet je dat ook ff checken

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Nitai schreef op 05 april 2004 @ 15:35:
je kan ook ringtones per persoon instellen heh ;) dus misschien moet je dat ook ff checken
Lijkt me niet. Ik heb dat namelijk nooit ingesteld en heb binnenkomende gesprekken van verschillende mensen geprobeerd om te testen. Als ik een .wav file als ringtone in heb gesteld werkt het wel. Is it a bug...? or a 'feature' :X

Ik heb het al gevonden. Die .mid file MOET per se in de Sound clips / Digital Sounds staan op je C:\ anders werkt 't niet als ringtone. Fucking irritant!

[ Voor 17% gewijzigd door SveNRG op 23-04-2004 15:40 ]

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goed website waar ik WAV ringtones kan downloaden? eventueel met stem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ptoeneigh schreef op 05 april 2004 @ 10:12:
[...]

Jawel ;-)
Ik gebruik het nog iedere dag ;)
En hoe doe je dat dan?
Gebruik je het IAP "internet acces" en zet je de proxy op "Ja" en vul je bij proxy adres de gateway van IAP "Orange World" in?
Zo doe ik het nl.
Maar dan krijg ik na een tijdje:
ERROR TCP connect http://www.blaba....
Maar ik werk wel met Netfront 3.1 (vind ik net iets mooier)

Ik zal mijn instellingen hier even zetten:

Connection:
Default connection-> Internet Access
Browser timeout-> 5 min
Enable proxy-> Yes
Proxy host-> 10.250.255.188
HTTP proxy port -> 8080
Enable HTTP 1.1 -> Yes
Send URL as UTF-8-> Yes

Wil jij je instellingen ook neerzetten?
Misschien kán het gewoon niet met Netfront.
Misschien alleen met Opera?
Kan je nu dus ook "gratis" mailen (voor 6 euri)?

[ Voor 8% gewijzigd door Kitser op 05-04-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 04 april 2004 @ 22:47:
ja daarom zei ik al:ik snap geen bal van de theme editor,werd er helemaal gek van op den duur!!dan maar geen beeldvullend plaatje :/
Vind dat wel mooier dan die strook erboven en eronder nog maar ja....proost!! (_)
;)
Jullie zouden Theme Studio eens moeten proberen, werkt wat vriendelijker dan theme editor. Deze is gratis te downloaden vanaf de Nokia developers site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
die is zó traag!!! die heb ik geprobeerd,mijn pc zal wel te traag zijn????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 16:06:
Heeft iemand een goed website waar ik WAV ringtones kan downloaden? eventueel met stem :D
www.dailywav.com was het toch? zijn geen echte ringtones maar echt VEEL coole quote's enzo :)

ik heb nu zelf bij een s(m)msje Austin Powers "Yooouve got maaail baaybe yeeeah!!" _o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 21:50:
Jullie zouden Theme Studio eens moeten proberen, werkt wat vriendelijker dan theme editor. Deze is gratis te downloaden vanaf de Nokia developers site.
Mjah, die heb ik nu ook. Is wel traag maar goed.
Nadeel is dat hij geen MBM bestanden kan openen...

Is daar een programma voor? Er zijn volgens mij 2 soorten, de icoontjes van programma's, die zijn in MBM opgeslagen. Maar theme's zijn ook in MBM en die zitten allemaal in die file... maar ik kan niks vinden om ze te open om te kijken wat voor plaatjes erin zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 06 april 2004 @ 09:03:
[...]

www.dailywav.com was het toch? zijn geen echte ringtones maar echt VEEL coole quote's enzo :)

ik heb nu zelf bij een s(m)msje Austin Powers "Yooouve got maaail baaybe yeeeah!!" _o_
he waar staat die die kan ik niet vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 16:06:
Je hoeft toch geen WAV ringtones te dowloaden??!!8)
Als je de Nokia 6600 hebt, dan heb je ook de PC Suite van Nokia.
Met deze PC Suite kun je mp3 bestanden naar je telefoon kopieeren.
Nokia PC Suite zet de mp3 dan om in WAV en plaatst het bestandje onder: 'Gallery' > 'Geluidsfr.' > 'Digitale tonen'.
Nu kan je het mp3-je >> nu WAV-bestand afspelen als beltoon!!

ps. Ik heb de WAV-bestanden 45 sec. gemaakt omdat de Nokia 6600 maar 45 sec overgaat!! Want hoe korter de tone... hoe meer er op de telefoon/mmc-kaart kunnen;)

Succes

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

ND schreef op 02 april 2004 @ 16:37:
Hoe zorg ik er nu voor dat ie gaat trillen bij een agenda punt? :? (met alarm aan gaat die alleen knipperen)
Niemand? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Dan ga je naar agenda--->opties--->instellingen---> agenda alarmtoon

Volgens mij is dat hem... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 23:06
m1ch3lb schreef op 05 april 2004 @ 10:24:
Dat heb ik ook, het is irritant maar het hoort wel zo volgens mij.
Het wordt volgens mij veroorzaakt door de schakelende voeding die in de lader zit. Die werkt niet met een transformator maar met een IC die de spanning regelt.

Het is hetzelfde principe als de dubbeldekstreinen bij de NS die piepen ook zo bij het optrekken omdat ze dan steeds meer of juist minder stroom trekken en niet zoals bij de oude treinen het te veel aan stroom in warmte omzetten (transformator)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

davhor schreef op 06 april 2004 @ 21:39:
[...]

Dan ga je naar agenda--->opties--->instellingen---> agenda alarmtoon

Volgens mij is dat hem... :)
Nope dat werkt ook niet :? Hij gaat wel trillen als ik profiel Algemeen geactiveerd heb. Zodra ik hem op stil zet wilt ie niet gaan trillen. (zelfs als ik een leeg WAV filetje als alarmsignaal doe in t profiel Algemeen wilt hij niet gaan trillen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Hutspot schreef op 06 april 2004 @ 21:43:
[...]

Het wordt volgens mij veroorzaakt door de schakelende voeding die in de lader zit. Die werkt niet met een transformator maar met een IC die de spanning regelt.

Het is hetzelfde principe als de dubbeldekstreinen bij de NS die piepen ook zo bij het optrekken omdat ze dan steeds meer of juist minder stroom trekken en niet zoals bij de oude treinen het te veel aan stroom in warmte omzetten (transformator)
JAAA, ook ik heb het :'(
Kan ik ook mijn oude lader van mijn 8310 gebruiken?
Of mag dit niet omdat (zoals hierboven gezegt werd) het een hele andere lader is?
Is inderdaad ontzettend lastig dat piepen:(

Heeft er ook iemand een Nokia 6600 die helemaal geen herrie maakt??

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

ND schreef op 06 april 2004 @ 23:55:
[...]

Nope dat werkt ook niet :? Hij gaat wel trillen als ik profiel Algemeen geactiveerd heb. Zodra ik hem op stil zet wilt ie niet gaan trillen. (zelfs als ik een leeg WAV filetje als alarmsignaal doe in t profiel Algemeen wilt hij niet gaan trillen)
Dit probleem had ik niet :'( omdat ik het niet wist dat dat zo was. Maar nu heb ik het probleem ook. Erg raar, want volgens mij kan je het nergens instellen. Ik zie het in iedere geval nergens terugkomen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

davhor schreef op 07 april 2004 @ 08:44:
Dit probleem had ik niet :'( omdat ik het niet wist dat dat zo was. Maar nu heb ik het probleem ook. Erg raar, want volgens mij kan je het nergens instellen. Ik zie het in iedere geval nergens terugkomen. 8)7
Heb je in het profiel stil het tril alarm wel aangezet :?
Just asking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 13:02:
[...]

he waar staat die die kan ik niet vinden :D
ah die heb ik blijkbaar niet van dailwayv, maar van 1 van deze ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

zerosignal schreef op 07 april 2004 @ 08:59:
[...]
Heb je in het profiel stil het tril alarm wel aangezet :?
Just asking...
Yep! Hij trilt wel als er een beller of een bericht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hutspot schreef op 06 april 2004 @ 21:43:
[...]

Same here. Blij dat ik niet de enige ben. Ik maakte me al zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

davhor schreef op 07 april 2004 @ 09:38:
[...]

Yep! Hij trilt wel als er een beller of een bericht is.
Yes same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Kan je trouwens bewegende plaatjes als 8ergrond gebruiken?
Of bestaat er een proggie die dat mogelijk maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
superpolm schreef op 07 april 2004 @ 14:40:
Kan je trouwens bewegende plaatjes als 8ergrond gebruiken?
Of bestaat er een proggie die dat mogelijk maakt?
Als achter grond niet, geloof ik, je kunt wel een .gif file'tje instellen. Maar die gaat niet bewegen.
Met powerlock, kun je wel een bewegende screensaver maken. Dus ook voor een afbeelding kiezen, maar een gif.
Maar dat is allemaal af te raden, het slurpt serieus wat batterij power.
Dan moest ik zeker elke dag mijn phone herladen!

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik een mp3 op mijn nokia6600 zetten. Als ik het via PC Suite doe, dan wordt hij autom. omgezet naar .wav
Hoe doe ik het zo dat het formaat .mp3 blijft en dat ik hem dus kan selecteren in Ultra mp3 player?

Alvast super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 21:59:
Ook weer iets raars. Ik heb een Wave file van 30 seconden als ringtone.
Zet ik FSCaller aan en krijg ik een oproep met foto, dan wordt nadat de foto van boven naar beneden is gescrolled (standaard FSCaller feature) de wave opnieuw gestart.
Bij anonieme gesprekken of FScaller uit gebeurt dat niet.
Komt iemand dat bekend voor?
Remedie?
Misschien een domme vraag, maar waar haal ik dat FsCaller? Klinkt wel goed nl.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.