[Ervaringen] Demon DSL Express #10

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.984 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Hier heb ik een ping van 17 ms naar www.tweakers.net nu (babyxl ; regio Eindhoven).

Ik heb ook een Counter Strike server draaien, hebben meer mensen last van dat bv iemand van chello dan een ping van bv 100 ms heeft (en beetje lag), terwijl als we beide naar een echte 100 mbit op de TU connecten ping van 30 ms hebben?

(Heb 8 / 1 mbit abbo, iptraffic is ook hooguit 10 kb/sec, voor de rest de load van de server is +/- 0.20 ; linux bak)

Voor de rest ben ik zeer tevreden, snelheden kan hoger ( 800 kb/s down en 83 kb/s up) maar daar moet ik later voor kijken naar een andere modem (Zyxel gaat max 860 kbit up).

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58
Mijn ping is weer normaal (25ms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Kleintje81 schreef op 09 maart 2004 @ 13:40:
Ik heb ook een Counter Strike server draaien, hebben meer mensen last van dat bv iemand van chello dan een ping van bv 100 ms heeft (en beetje lag), terwijl als we beide naar een echte 100 mbit op de TU connecten ping van 30 ms hebben?
Ik heb 6 jaar lang Chello gehad en er valt geen pijl te trekken op die pings. Je hbt zomaar kans dat als je het 10 minuten later nog eens probeert hij ineens een ping van 30 naar jou heeft en 100 naar die TU.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:53

Wildfire

Joy to the world!

Update planning upgrades

9 maart 2004
Verdere mededeling naar aanleiding van eerder aangekondigde snelheidsupgrades

In eerdere berichten is een planning voor de upgrades bekendgemaakt. Dit bericht dient ter bevestiging van die planning. De upgrades van lijnen die via Versatel en BaByXL zijn aangesloten zijn inmiddels uitgevoerd. Voor de overige klanten die in aanmerking komen voor de upgrade geldt het volgende:

Demon begint op 15 maart met de uitvoering van de upgrades en streeft ernaar deze op 31 maart afgerond te hebben.

Voorwaarden gesteld in eerdere berichten blijven van toepassing.

U wordt per e-mail aan het adres postmaster@systeemnaam.demon.nl op de hoogte gesteld voordat uw lijn geupgrade wordt. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.
Bron: http://www.demon.nl/produ...lexpress/statementnw.html

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

Begint op 15 maart! :? dat is dus alweer later dan in de planning stond! alleen de einddatum is hetzelfde gebleven en dus ga ik ervan uit dat ze die dan ook niet zullen halen in 2 weken tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

n00bs schreef op 09 maart 2004 @ 16:00:
[...]

Begint op 15 maart! :? dat is dus alweer later dan in de planning stond! alleen de einddatum is hetzelfde gebleven en dus ga ik ervan uit dat ze die dan ook niet zullen halen in 2 weken tijd
Nee, dat is nìet later dan in de planning stond. Er was gezegd dat onze upgrades ergens in de periode februari/maart zouden komen... en dat klopt dus.

Kijk maar eens hier, statement van 9 december:
Demon DSL Express klanten via bbned: uitvoering upgrades tussen 1 februari en 31 maart 2004.

[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 09-03-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje terug is er in een van de demon dsl topics een lijstje met modems en hun ping gepost, ik kan dat lijstje niet meer vinden.. dus als iemand weet waar ie staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
woooehhhoooeeeee eindelijk \o/

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wildfire schreef op 09 maart 2004 @ 16:01:
[...]

Nee, dat is nìet later dan in de planning stond. Er was gezegd dat onze upgrades ergens in de periode februari/maart zouden komen... en dat klopt dus.

Kijk maar eens hier, statement van 9 december:

[...]
Tussen 01/02/2004 en 31/03/2004 is toch HEEL wat anders dan vanaf 15/03/2004 t/m misschien 31/03/2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:56
Ach ja, ik hoop nu alleen maar dat het ook goed gaat. Ik vind het rijkelijk laat dat tussen de aankondiging en het realiseren 7 maanden zitten. Maar goed, als het dan ook perfect werkt, vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb trouwens vernomen bij een kennis diebij Cistron zit dan hij wel tariefsverlaging heeft gekregen... zegt weer wat over Demon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een aantal dagen een down van maar 250 Kbytes, p/sec erg irriterend.

Pinging www.tweakers.net [213.239.154.35] with 32 bytes of data:

Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=12ms TTL=250
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=11ms TTL=250

Ping is wel goed,

Tracing route to www.tweakers.net [213.239.154.35]
over a maximum of 30 hops:

1 12 ms 12 ms 30 ms babyxl-ams-gw-3.router.nl.demon.net [212.238.192
.254]
2 * * 14 ms ams3-core-1-ge-1-3-0-4.router.nl.demon.net [213.
222.31.225]
3 13 ms 18 ms 13 ms ams2-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [21
3.222.31.201]
4 14 ms 13 ms 14 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.16
3]
5 14 ms 13 ms 14 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
GoT Ownz

[ Voor 211% gewijzigd door Damocles.NL op 09-03-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:46
n00bs schreef op 09 maart 2004 @ 16:00:
[...]
Sinds wanneer is een planning definitief? De planning die je sinds vanmiddag leest is bevestigd en de upgrade zal nu dus echt komen.
n00bs schreef op 09 maart 2004 @ 17:10:
Ik heb trouwens vernomen bij een kennis diebij Cistron zit dan hij wel tariefsverlaging heeft gekregen... zegt weer wat over Demon...
Ja hoor... Demon is niets verplicht. Waarom zou je Demon kwalijk nemen omdat ze je geen gunst (prijsverlaging) willen doen? Als ik jou geen geld wil lenen en een ander wel... zegt dat ook wat over mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier (huissen-arnhem) zijn de problemen met ams3-core-1-ge-0-2-0-0.router.nl.demon.net [212.222.28.126] hoop dat ze dit snel fixen, ongeveer 20 % loss geeft een programma aan, en met tracert zie je dat duidelijk.

wel fijn om te weten waarneer ze nou echt met de updates beginnen, elke dag mail checken ;) (waarom krijg ik trouwens als ik naar jeroen210@demon.nl mail stuur, dat ik hem dan net zo hard van hotmail weer terug krijg, terwijl als ik naar jeroen210@jeroen210.demon.net mail stuur het wel lukt. ik moet toch ook gewoon naar jeroen210@demon.nl mail kunnen sturen.. kon volgens mij eerst wel :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Jup nog maar een weekje of 2 ^__^ vond ut ook wel minder hoor dat we gewoon de volle 65$ moesten betalen :P ( zelfs na 1 jaar =) nieuwe contract = nieuwe voorwaarden toch :P) maar jah ^__^ het werkte lekker geen storingen enzo dat is toch belangrijker dan een upgrade en er alsmaar uit liggen :)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

n00bs schreef op 09 maart 2004 @ 16:40:
[...]

Tussen 01/02/2004 en 31/03/2004 is toch HEEL wat anders dan vanaf 15/03/2004 t/m misschien 31/03/2004
Dan heb jij het bericht uit december compleet verkeerd begrepen. Demon gaf toen aan dat de upgrade ergens in februari en/of maart zou plaatsvinden, maar wist geen exacte datum. Die is nu dus wel bekend en die past gewoon binnen die periode van twee maanden die in december is gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:56
Jimsterrr schreef op 09 maart 2004 @ 18:05:
Ja hoor... Demon is niets verplicht. Waarom zou je Demon kwalijk nemen omdat ze je geen gunst (prijsverlaging) willen doen? Als ik jou geen geld wil lenen en een ander wel... zegt dat ook wat over mij?
Het gaat er meer om dat er nu voor dezelfde verbinding twee prijzen gehanteerd worden, waarbij de mensen die eerder voor demon gekozen hadden, nu eigenlijk benadeeld worden. Lijkt me niet helemaal fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

bassio schreef op 09 maart 2004 @ 20:10:
[...]

Het gaat er meer om dat er nu voor dezelfde verbinding twee prijzen gehanteerd worden, waarbij de mensen die eerder voor demon gekozen hadden, nu eigenlijk benadeeld worden. Lijkt me niet helemaal fair.
GVD gisteren was het am3 nu ams2 de tering zeg gewoon probleem verschuiven, ping weer onstabiel!!! :r :r ;(

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn hier ook langzaam (down 330 :|)

wtf is er aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:08
Hoe is de retentie van de nieuwsserver van demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Sm0k3r schreef op 09 maart 2004 @ 20:40:
[...]

GVD gisteren was het am3 nu ams2 de tering zeg gewoon probleem verschuiven, ping weer onstabiel!!! :r :r ;(
wordt er echt een beetje moe van nu... Altijd problemen ermee...

Voor gewoon een beetje surfen maakt het weinig uit. Maar een lekker potje instagib zit er niet in :S
Hertog_Martin schreef op 09 maart 2004 @ 20:57:
Verschilt per groep. De grote binary dump groepen zitten dacht ik op 1.9 dagen. Minder bekende en grote groepen zitten om zo'n week.

[ Voor 29% gewijzigd door Phydomir op 09-03-2004 21:02 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op 09 maart 2004 @ 20:57:
Voor de gratis newsserver van een ISP, best goed te doen :).

De retentie in de grotere dumpgroepen staat nu op zo'n 3.2 dagen en in de rest van de groepen is het een stuk hoger: in bijvoorbeeld alt.binaries.cores een ruime twee weken :).

Vind ik persoonlijk best goed, ook als je kijkt naar bijvoorbeeld Planet die hier in de grote dumpgroepen er niet aan kan tippen of Wanadoo die al helemaal niets hoeft te zeggen. Alleen qua snelheid laat de server nog wat te wensen over, maar als je echt grote dingen wilt gaan leechen kun je beter een payserver nemen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuws server is de laaste tijd minder, ik hoop dat we snel weer 3 lijntjes krijgen, ik heb nu soms ook nog problemen ook al heb ik maar 1 lijntje open staan :?

en ben ik de eeniste bij wie de snelheid laaaag is van de nieuws server zit nu rond de 15 kb/s (met een 512/256 abbo :| )
ben verder nix aan het downloaden ofzo dus. en die ping enz. schiet ook niet echt op. beter gezegd genoeg te doen voor demon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 11-09 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

He, de nieuwsgroepen zijn erg bagger imo :P 2 lijntjes is al erg genoeg maar ik haal er maar 15-25kb mee schiet ook niet erg op maar jah :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Jeps, de problemen komen rond een uur of 19.00, en eindigen rond 22.00. Net zoals vorige maand, werd na minder dan weekje opgelost.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
vreemd, 2 lijntjes open in de newserver met zown 190kb/s ... tis alleen heeeel vaag downloaden .... tis 190k .. 0.00k ... 184k... 0.00k ... 194k .... 0.00k.... etc. etc. heel vreemd .... wel dat et snel download maar tis een up, down, up, down verbinding :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Piksa schreef op 09 maart 2004 @ 23:23:
vreemd, 2 lijntjes open in de newserver met zown 190kb/s ... tis alleen heeeel vaag downloaden .... tis 190k .. 0.00k ... 184k... 0.00k ... 194k .... 0.00k.... etc. etc. heel vreemd .... wel dat et snel download maar tis een up, down, up, down verbinding :|
Lijkt me aan jou liggen dan, 190KB/s is namelijk niet mogelijk met Supernews en slechts twee lijntjes. Dat kun je namelijk alleen met drie lijntjes open halen en dan heb je zelfs nog geluk. Ik denk dat jouw newsreader dus om één of andere reden verkeerd rekend, want als je jouw genoemde waardes bij elkaar optelt en het gemiddelde ervan neemt haal je al een veel realistischere snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
Ik heb nu ongeveer 2 weken internet van demon (8/1 mbit) maar als ik online game valt de verbinding elke 4-5 min een paar seconden weg. Ik heb de modem geflash naar de nieuwste versie en ik heb verschillende gameservers geprobeerd maar dat maakt geen verschil. Mijn ping is goed (meestal rond de 20 ms) en het maakt ook geen verschil wat voor game ik speel(counterstrike, battlefield ect allemaal geprobeerd).

Ik heb de search en google gebruikt en ik heb verschillende poorten open gezet maar dat helpt ook niet. Aan mij pc ligt het ook niet want mij broertje heeft hetzelfde probleem.

gegevens:
demon 8/1 mbit
smc SMC2804WBR router

Als ik gewoon bestanden van het inet download heb geen problemen(meestal duurt dat ook niet langer dan 4-5 min }) ).

Wie kan mij helpen dit irritante probleem op te lossen.

(nadat ik demon had gemailt vertelden ze mij dat ik de poorten moest openen wat ik heb gedaan maar dat hielp dus ook niet)

[ Voor 12% gewijzigd door 3p0x op 09-03-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Genghis Khan schreef op 09 maart 2004 @ 23:25:
[...]

Lijkt me aan jou liggen dan, 190KB/s is namelijk niet mogelijk met Supernews en slechts twee lijntjes. Dat kun je namelijk alleen met drie lijntjes open halen en dan heb je zelfs nog geluk. Ik denk dat jouw newsreader dus om één of andere reden verkeerd rekend, want als je jouw genoemde waardes bij elkaar optelt en het gemiddelde ervan neemt haal je al een veel realistischere snelheid.
psst...het ophalen van headers kan razendsnel gaan (is namelijk uncapped) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
sylvesterrr schreef op 10 maart 2004 @ 00:05:
[...]

Nou dan weet ik niet wat voor server jij gebruikt, maar headers downloaden met 190KB/s heb ik nog nooit gezien i.c.m. met Supernews. Uncapped is het inderdaad, maar die snelheid haal je dus echt niet, zelfs niet in de daluren. In mijn ervaring dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Genghis Khan schreef op 10 maart 2004 @ 00:13:
[...]
Nou dan weet ik niet wat voor server jij gebruikt,
Supernews (news.demon.nl)
maar headers downloaden met 190KB/s heb ik nog nooit gezien i.c.m. met Supernews.
Nou, ik wel. :+
In mijn ervaring dan.
Vaag...

Naja, ik zal vanmiddag ff een screenshot maken. :)

offtopic:
Het is bedtijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
sylvesterrr schreef op 10 maart 2004 @ 00:15:
[...]

Supernews (news.demon.nl)

[...]

Nou, ik wel. :+

[...]
Vaag...

Naja, ik zal vanmiddag ff een screenshot maken. :)

offtopic:
Het is bedtijd :X
Nou bedtijd is het zeker :).

Maar over die header-downloads: ik kom dus echt niet boven de 50KB/s met meerdere newsreaders en meerdere PC's. Zie bijvoorbeeld onderstaande screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25530/thumb.png
NewsBin: zo'n 500Kbps met schommelingen naar onderen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25529/thumb.png
Newsleecher: zo'n 50KB/s ook met schommelingen naar onderen.

Nu wordt ik echt nieuwsgierig hoe ik dit naar boven kan krikken dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
sylvesterrr schreef op 10 maart 2004 @ 00:05:
[...]

dat was tog eerst alleen zo ??

sinds ik demon 8/1 had hebben ze dat ook gecapped :(

ik haal max met updaten rond de 80 KB/s :(

duurt veels te lang pffffftttttttttttttt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

MajinChaos schreef op 10 maart 2004 @ 00:51:

[...]

dat was tog eerst alleen zo ??

sinds ik demon 8/1 had hebben ze dat ook gecapped :(
Headers ophalen is niet gecapped. Supernews kampt helaas wèl met een probleem met headers ophalen waardoor het langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Dit is wat ik te zien krijg:

Afbeeldingslocatie: http://www.pixxa.demon.nl/newsgroup.JPG
- En de volgende seconde is hij 0.00k ... en daarna weer hoog ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:59
En jawel hoor: landelijke storing bij BabyXL... :(

Weer geen verbinding. Tweede keer in twee maanden is dit.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Vincent Bovelander schreef op 10 maart 2004 @ 09:32:
En jawel hoor: landelijke storing bij BabyXL... :(

Weer geen verbinding. Tweede keer in twee maanden is dit.
Your point being?

Demon is allesbehalve de enige internet provider die BaByXL gebruikt, dus wat dit in het Demon topic doet snap ik al niet, en verder hebben alle netwerken wel eens storingen. Is het nu zo erg om even een half uurtje niet thuis te kunnen inetten? Dit post je zeker bij de buurman uit pure frustratie?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
curry684 schreef op 10 maart 2004 @ 09:52:
[...]

Your point being?

Demon is allesbehalve de enige internet provider die BaByXL gebruikt, dus wat dit in het Demon topic doet snap ik al niet, en verder hebben alle netwerken wel eens storingen. Is het nu zo erg om even een half uurtje niet thuis te kunnen inetten? Dit post je zeker bij de buurman uit pure frustratie?
Het valt mij op dat ik in mijn jaren bij XS4ALL alleen in het begin een enkele keer een storing had, en nu ik sinds twee maanden (na een verhuizing) bij Demon zit is het gemiddelde al 1 keer per maand. En dat vind ik vrij veel.

Wat dit in dit topic doet: het topic heet "[Ervaringen] Demon DSL Express". Mijn "ervaring" is dus dat er, relatief, veel storingen zijn. En dat de storing aan de kant van BabyXL ligt lijkt me niet relevant: ik betaal aan Demon, niet aan BabyXL.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees blij, ik heb het nog geen 2 weken en tis nu de 2de keer plat, maar hij is inmiddels in weer ik werking. Stond trouwens op de site van demon wat er was, maar ja als je alleen demon heb wordt het moeilijk kijken daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Piksa schreef op 10 maart 2004 @ 07:59:
Dit is wat ik te zien krijg:

[afbeelding]
- En de volgende seconde is hij 0.00k ... en daarna weer hoog ....
Je moet zo ie zo je verbindingen op 2 channels zetten :), je staat nu op 4. Maar grabit meet niet echt lekker, kijk maar naar du meter, die is betrouwbaarder. En dat je op en neer gaat, komt misschien omdat je aan het uploaden en downloaden bent naar/van iets anders dan nieuwsgroepen.

[ Voor 14% gewijzigd door Tutti-frutti op 10-03-2004 10:56 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

curry684 schreef op 10 maart 2004 @ 09:52:
[...]

Your point being?

:?
Mag van een mod toch wel verwachten dat je niet zo op de man speelt :?
ik vind dit soort uitlatingen niet kunnen, mods pikken dit ook niet van users, je hebt een voorbeelfunctie!

Overigens zijn het zijn ervaringen met Demon... ieder mag voor zichzelf bepalen of hij wel of niet tevreden is en dit hoeft iemand anders je niet op te leggen. Dit is nog altijd een vrij land waar ieder zijn mening kan uiten.

Overigens stelt iedereen andere eisen en wensen en ik zelf begin ook beetje Demon zat te worden, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
n00bs schreef op 10 maart 2004 @ 11:08:
[...]

ik vind dit soort uitlatingen niet kunnen, mods pikken dit ook niet van users, je hebt een voorbeelfunctie!

Overigens zijn het zijn ervaringen met Demon... ieder mag voor zichzelf bepalen of hij wel of niet tevreden is en dit hoeft iemand anders je niet op te leggen. Dit is nog altijd een vrij land waar ieder zijn mening kan uiten.

Overigens stelt iedereen andere eisen en wensen en ik zelf begin ook beetje Demon zat te worden, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Tja, mods stappen ook wel eens met hun verkeerde been uit bed denk ik... >:)

Belangrijker: mijn verbinding is weer up.

Ik weet inmiddels een ding: als ik wat meer geld heb (ben nu arme student) ga ik weer terug naar XS4ALL. Ik vroeg me altijd af waarom dat zo duur was, nu weet ik het.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Vincent dat is waar ;) en ik ook >:) zeker als ik honger heb :+
Anyway ik zit in dezelfde situatie, zat bij XS4 en ben overgestapt naar Demon, vanwege het feit dat de verbinding daar 14 Euro goedkoper was en ik 2x zoveel upstream zou hebben bij Demon alleen wel minder downstream.
Maarja, nu zit ik nog een paar weekjes met een 512/256 verbinding en dan eindelijk na 7~8 maanden de upgrade. Maar ondetussen zijn alle andere ISP's al veel verder geupgrade en heb je bij een aantal voor hetzelfde maandbedrag alweer 2Mbit down en 320Kbit up.
Daarnaast zijn de andere diensten (buiten de i-net verbinding) die Demon biedt de laatste weken/maanden gewoon "gaar" en dan vind ik die 39 euro toch wel veel geld. Is toch weer 1000 piek op jaarbasis!

Dus ik ga of weer terug naar XS4all of naar Tiscali, ligt er ff aan wat er op de markt gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar je zit toch een jaar aan je contract vast?
ik zou wel willen weten hoe jij dan je demon wilt opzeggen en weer naar xs4all gaan (ook wel intresse in :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Uhm mijn jaar zit er al bijna weer op, dus :) je kan natuurlijk wel voortijdig beeindigen, maar dan kan je de resterende maanden lekker doorbetalen (zoals bij elk contract)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
n00bs schreef op 10 maart 2004 @ 11:32:

Maarja, nu zit ik nog een paar weekjes met een 512/256 verbinding en dan eindelijk na 7~8 maanden de upgrade. Maar ondetussen zijn alle andere ISP's al veel verder geupgrade en heb je bij een aantal voor hetzelfde maandbedrag alweer 2Mbit down en 320Kbit up.
"EUR 39,95 p.m. ADSL Lite XS4ALL 1024/320"
"EUR 59.95 p.m. ADSL Basic XS4ALL 2048/320"
Demon 1024/512 = 39euro
Demon 2048/1024 = 55euro
Tiscali zal ik maar niet noemen want die kun je niet vergelijken met een kwaliteits provider zoals Demon.
Vincent Bovelander schreef op 10 maart 2004 @ 11:24:
[...]

Tja, mods stappen ook wel eens met hun verkeerde been uit bed denk ik... >:)

Belangrijker: mijn verbinding is weer up.

Ik weet inmiddels een ding: als ik wat meer geld heb (ben nu arme student) ga ik weer terug naar XS4ALL. Ik vroeg me altijd af waarom dat zo duur was, nu weet ik het.
Ik heb toegang tot beide en ik merk dat xs4all nog steeds veel problemen heeft met email en newszilla, als dat niet belangrijk voor je is: rest is nog wel ok, op het monster genaamd accounting na, administratie is een ramp bij xs4all :'(

[ Voor 47% gewijzigd door dolby op 10-03-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

n00bs schreef op 10 maart 2004 @ 11:08:
[...]
Nou ja, en waar slaat dit nu weer op? :? Ik speel niets op de man, ik vraag me alleen af waarom iemand die niet op internet kan blijkbaar zo nodig daarover online wil klagen dat ie is verkast naar een plek waar wel internet is... voorbeeldfunctie m'n aars, ik mag het nog steeds wel oneens zijn met iemand z'n gedrag of uitlatingen :/

Ja hoor, die persoonlijke mening is jouw goed recht, maar mijn persoonlijke mening is dat je stom bezig bent als je omwille van een fout bij de netwerkprovider je ISP slecht vind. Dadelijk ga je je Demon nog slecht vinden omdat je net een half uurtje niet op GoT kon. Of ga je Opel een rotauto vinden omdat je er mee in de file hebt gestaan.

Als BaByXL een structureel probleem heeft waardoor gebruikers niet meer realistisch van de dienst gebruik kunnen maken is Demon het welzeker aan zijn klanten verplicht om een goede oplossing voor dat probleem te presenteren. Maar allejezus, er is 2 keer een storing van een uur geweest in een half jaar blijkbaar, doe ff realistisch :Z

Waarheen wilde je switchen? Tiscali gebruikt alleen BaByXL dus je probleem blijft bestaan, en alle andere betaalbare ADSL-providers gebruiken BBNed dat het afgelopen half jaar wel tientallen uren op z'n gat heeft gelegen wegens capaciteitsgebrek. Lekker terug naar KPN dus neem ik aan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
ff nog een aanvulling op mijn post ( pagina 32 )
Ben gisteren een hele tijd bezig geweest om me verbinding weer in de lucht te krijgen, maar helaas :(
Met een router kan ik geen internet verbinding meer te krijgen terwijl als ik hem rechtreeks op een van mijn 2 pc's aansluit dat wel het geval is
Ik kom dan meteen op de demon mac adres pagina en 10 min later heb ik me ip adres
Heb het met 2 routers geprobeerd ( linksys bef sr41 en een edimax br6004+ )
iemand enig idee hoe dit kan ?

[ Voor 6% gewijzigd door taz3d_nl op 10-03-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wat ik belabberd vind is dat het probleem opschuift van AMS3 naar AMS2 en dat is degelijk Demon (hun hardware toch), is dat overbelasting of ????

Eerst de ene dan de andere, ik zal vanavond nog es checken en een uitslag geven.

[ Voor 12% gewijzigd door Sm0k3r op 10-03-2004 15:21 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
curry684 schreef op 10 maart 2004 @ 13:40:
[...]

Nou ja, en waar slaat dit nu weer op? :? Ik speel niets op de man, ik vraag me alleen af waarom iemand die niet op internet kan blijkbaar zo nodig daarover online wil klagen dat ie is verkast naar een plek waar wel internet is... voorbeeldfunctie m'n aars, ik mag het nog steeds wel oneens zijn met iemand z'n gedrag of uitlatingen :/
Niks verkassen, inbelverbinding :)
Ja hoor, die persoonlijke mening is jouw goed recht, maar mijn persoonlijke mening is dat je stom bezig bent als je omwille van een fout bij de netwerkprovider je ISP slecht vind. Dadelijk ga je je Demon nog slecht vinden omdat je net een half uurtje niet op GoT kon. Of ga je Opel een rotauto vinden omdat je er mee in de file hebt gestaan.

Als BaByXL een structureel probleem heeft waardoor gebruikers niet meer realistisch van de dienst gebruik kunnen maken is Demon het welzeker aan zijn klanten verplicht om een goede oplossing voor dat probleem te presenteren. Maar allejezus, er is 2 keer een storing van een uur geweest in een half jaar blijkbaar, doe ff realistisch :Z

Waarheen wilde je switchen? Tiscali gebruikt alleen BaByXL dus je probleem blijft bestaan, en alle andere betaalbare ADSL-providers gebruiken BBNed dat het afgelopen half jaar wel tientallen uren op z'n gat heeft gelegen wegens capaciteitsgebrek. Lekker terug naar KPN dus neem ik aan? :?
Ik geef mijn ervaring. En die is dat ik in twee maanden (dus niet in een jaar) twee keer een storing heb gehad. De meest recente inderdaad van maar een uurtje, die hiervoor duurde bijna een hele dag. Ik ben dan misschien verwend, maar ik vind dat vrij veel. Jij vindt dat kennelijk normaal, en dat is je goed recht. En wat je laatste zin betreft: als ik weer wat meer geld heb en mijn jaarcontract voorbij is ga ik, tenzij ik vanaf nu geen storingen meer heb, zeker weer terug naar KPN.

Je vergelijking met de auto klopt overigens niet. Ik betaal Demon voor internetaccess, hoe zij die leveren is mijn probleem niet. Als ik een Opel koop en de banden gaan binnen een week allemaal kapot zeggen zij ook niet "Wij hebben die banden niet gemaakt, daarvoor moet je bij *vul hier bandenmerk in* zijn"...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woehoe was zo blij met me demon dsl lijntje 8mb/1mb tot gister.........me down snelheid is ingeklapt tot 13 kb/s!!! dat is toch te gek!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Vincent Bovelander schreef op 10 maart 2004 @ 16:05:
[...]

[...]

Ik geef mijn ervaring. En die is dat ik in twee maanden (dus niet in een jaar) twee keer een storing heb gehad. De meest recente inderdaad van maar een uurtje, die hiervoor duurde bijna een hele dag. Ik ben dan misschien verwend, maar ik vind dat vrij veel.
Je kunt geen oordeel geven als je pas 2 maanden abonnee bent.
Kijk en luister naar de abonnees die al langer, soms al vele jaren, abonnee zijn, die zijn allemaal heel goed te spreken over Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Vincent Bovelander schreef op 10 maart 2004 @ 16:05:
[...]
Je vergelijking met de auto klopt overigens niet. Ik betaal Demon voor internetaccess, hoe zij die leveren is mijn probleem niet. Als ik een Opel koop en de banden gaan binnen een week allemaal kapot zeggen zij ook niet "Wij hebben die banden niet gemaakt, daarvoor moet je bij *vul hier bandenmerk in* zijn"...
Vind ik juist nogal een kromme vergelijking. Als de router van Demon kapot gaat klaag ik tegen hun, en als ie van BaByXL kapot gaat klaag ik via Demon tegen BaByXL. Dus vanzelfsprekend heb je het volste recht om tegen Demon te klagen als eindleverancier.

Ik betwist alleen of je Demon een rotprovider moet vinden om dit gevalletje. Of vind je die Opel ook kut omdat na een week die Michelinbanden stuk waren? Nee, want ze zijn wel het aanspreekpunt en de leverancier, maar niet de schuldige partij!

En dat jij je bij KPN scheel wilt betalen is idd je goed recht, veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:06:
woehoe was zo blij met me demon dsl lijntje 8mb/1mb tot gister.........me down snelheid is ingeklapt tot 13 kb/s!!! dat is toch te gek!!!
Dank voor deze informatieve post waar we totaal niets mee kunnen.

Ik heb wel eens minder dan 13kb/sec op m'n 8/1 lijn gehaald, minder dan 1kb/sec zelfs. Op een server in Zimbabwe die met rooksignalen aan het internet hing, toegegeven, maar ik haalde geen 8 megabit nondeju! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
verlopig doet tie het weet dus waar maken jullie je nu druk om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

taz3d_nl schreef op 10 maart 2004 @ 15:13:
ff nog een aanvulling op mijn post ( pagina 32 )
Ben gisteren een hele tijd bezig geweest om me verbinding weer in de lucht te krijgen, maar helaas :(
Met een router kan ik geen internet verbinding meer te krijgen terwijl als ik hem rechtreeks op een van mijn 2 pc's aansluit dat wel het geval is
Ik kom dan meteen op de demon mac adres pagina en 10 min later heb ik me ip adres
Heb het met 2 routers geprobeerd ( linksys bef sr41 en een edimax br6004+ )
iemand enig idee hoe dit kan ?
Gistermiddag heb ik een 12e familie op Demon aangesloten,
daar had ik het inderdaad ook, nog nooit eerder gehad.
Normaal gesproken zet ik het Zyxel modem in router modus,
daarna kom ik altijd eerst op de Tiscali pagina daarna op de Demon pagina.
Alleen lukte dat gisteren dus niet, ik bellen, moest ik hem eerst op bridge zetten,
daarna werkte het uiteraard nog steeds niet :O :Z
Na een tijdje stilte aan de andere kant, deed hij het ineens wel.
Daarna uiteraard hem weer op router modus gezet en het bleef werken. >:)
Na ja, heb ik ook eens een keertje met Demon kunnen bellen,
nog niet eerder gedaan eigenlijk. :P

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 16:14

reminder

oi....

Ik heb sinds 2 dagen ook een 8mbit account, helaas wil m'n modem niet verder dan 4 mbit maar dat is nog niet het ergste, het valt mij op dat vooral 's avonds servers in the US erg langzaam zijn (10 a 30 kb/sec). Ik heb het aan nog wat andere demon users gevraagd en hadden zelfde probleem. nog iemand anders met XS4All haalde gewoon zijn volle 2mbit.

hier een voorbeeld filetje : http://download.blizzard....ryphonMovieDownloader.exe (ik haal hier z'n 10 kb/sec op dit moment)

Verder zijn het niet alle servers in the us maar wel een groot aantal.

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
_DPC_Null2k schreef op 10 maart 2004 @ 19:24:

hier een voorbeeld filetje : http://download.blizzard....ryphonMovieDownloader.exe (ik haal hier z'n 10 kb/sec op dit moment)

Verder zijn het niet alle servers in the us maar wel een groot aantal.
Gebruik eens de Demon proxy, gaat het dan beter?
Ik denk aan een routerings probleempje

Als je tracert doet naar die server kun je zien dat het bij qwest.net fout gaat, niet in het Demon netwerk, een routerings probleem dus

[ Voor 15% gewijzigd door dolby op 10-03-2004 19:38 . Reden: tracert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

en weer is die ams2 router gewoon brak..

tijd voor een e-mailtje.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Phydomir schreef op 10 maart 2004 @ 20:22:
en weer is die ams2 router gewoon brak..

tijd voor een e-mailtje.
1 15 ms <10 ms 16 ms babyxl-ams-gw-3.router.nl.demon.net

2 <10 ms 16 ms <10 ms ams3-core-1-ge-1-3-0-4.router.nl.demon.net [213.
222.31.225]
3 32 ms 46 ms 47 ms ams2-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [21
3.222.31.201]
4 31 ms 47 ms 47 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.16
3]
5 31 ms 47 ms 32 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]

en ja hij heeft gelijk weer slechte ping vanaf ams2
kolere man koop een betere tijd voor wat nieuwe hardware ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

zoals ik al eerder zei. voor internet maakt het nix uit. maar 80% van de tijd dat ik echter me pc zit game ik online...

En dan is er niets vervelender dan een brakke ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Sm0k3r schreef op 10 maart 2004 @ 20:57:
[...]

en ja hij heeft gelijk weer slechte ping vanaf ams2
kolere man koop een betere tijd voor wat nieuwe hardware ofzo??
Waarschijnlijk heeft die machine een lage prioriteit op ping, zegt niets over de capiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Het is de laatste dagen echt klote :(

Bezig met het traceren van de route naar www.tweakers.net [213.239.154.35]
via maximaal 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms firewall [192.168.1.1]
2 20 ms 20 ms 20 ms bbned-demon-10k-02-vrf-01.router.nl.demon.net [2
12.238.152.1]
3 22 ms 21 ms 21 ms ams3-core-1-ge-0-2-0-0.router.nl.demon.net [213.
222.28.126]
4 83 ms 85 ms 95 ms ams2-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [21
3.222.31.201]
5 84 ms 86 ms 85 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.16
3]
6 81 ms 86 ms 84 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]

De trace is voltooid.

Dit is mijn tracert, word er niet goed van :(
Denk je een provider te hebben waar je een goede ping denkt te hebben, krijg je dit :(

Hopelijk is het morgen opgelost

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dolby schreef op 10 maart 2004 @ 21:18:
[...]

Waarschijnlijk heeft die machine een lage prioriteit op ping, zegt niets over de capiciteit.
Dan nog... Als ie dat heeft zorgt ie er wel voor dat je niet normaal online kan gamen. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

dolby schreef op 10 maart 2004 @ 21:18:
[...]

Zodoende de vraagtekens, maar laat ze het oplossen want het is onstabiel als de nete, dan goed, slecht, goed, slecht, slechter, FUCKED UP slecht en dan maar ophouden met gamen, 65,- is toch 140+ gulden wat je payed. En "morgen beter" denk het niet want eergisteren was het ams3 gister ams2 nu weer ams2 zodirekt je gateway :) dan hebben ze in ieder geval ams2 en 3 weer normaal 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 10-03-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

nou maar afwachten zzzZZZzzzZZZzzz

[ Voor 94% gewijzigd door Sm0k3r op 10-03-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Sm0k3r schreef op 10 maart 2004 @ 21:36:
[...]

Zodoende de vraagtekens, maar laat ze het oplossen want het is onstabiel als de nete, dan goed, slecht, goed, slecht, slechter, FUCKED UP slecht en dan maar ophouden met gamen, 65,- is toch 140+ gulden wat je payed. En "morgen beter" denk het niet want eergisteren was het ams3 nu ams2 zodirekt je gateway :) dan hebben ze in ieder geval ams2 en 3 weer normaal 8)7
Als je problemen hebt: neem contact op met support , zet duidelijk uiteen wat je vraag/opmerking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B
  • Laatst online: 16-06 12:25

Chief_B

even een klein ander vraagje; op de site van demon staat dit;

"U wordt per e-mail aan het adres postmaster@systeemnaam.demon.nl op de hoogte gesteld voordat uw lijn geupgrade wordt"

hoe werkt dit ??? krijg je dan een email of kan je de stand van zaken ergens volgen ??? thx

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Laatst online: 11-08 18:52
fucked up gaar, heb naar alle servers een ping van 80+, zat net ff een eurocup league match te spelen met cs,.. erg fijn :/ dikke vertraging met alles

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.2
2 18 ms 17 ms 17 ms bbned-demon-10k-01-vrf-01.router.nl.demon.net [82.161.60.1]
3 18 ms 20 ms 17 ms ams3-core-1-ge-0-1-0-3.router.nl.demon.net [213.222.28.30]
4 86 ms 95 ms 83 ms ams2-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [213.222.31.201]
5 85 ms 84 ms 84 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.163]
6 88 ms 86 ms 89 ms gathering.tweakers.net [213.239.154.36]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:07

Bleh!

:)

curry684 schreef op 10 maart 2004 @ 13:40:

Ik heb vroeger ook XS4ALL over KPN gebruikt, en ook die hebben weleens landelijke/regionale storingen (gehad).

Enfin het was vrij snel weer over en als ze er geen gewoonte van maken blijf ik tevreden ;)

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Chief_B schreef op 10 maart 2004 @ 21:41:
even een klein ander vraagje; op de site van demon staat dit;

"U wordt per e-mail aan het adres postmaster@systeemnaam.demon.nl op de hoogte gesteld voordat uw lijn geupgrade wordt"

hoe werkt dit ??? krijg je dan een email of kan je de stand van zaken ergens volgen ??? thx
Ja, je krijgt een email lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Nouja.. ik kan eigk alleen nog maar relaxt gamen wanneer het binnen het demon netwerk ligt ;) Dus mensen met demon + cs :

195.11.238.161:27015 The Dog [1] CS 1.6 FF-ON
195.11.238.161:27016 The Dog [2] CS 1.6 FF-ON

Jammer dat het daar niet zo druk is ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B
  • Laatst online: 16-06 12:25

Chief_B

dolby schreef op 10 maart 2004 @ 21:47:
[...]

Ja, je krijgt een email lol
ok thx :)

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met demon is tot nu toe wel redelijk. (Heb demon dsl expres 8/1 sinds een paar weken nu)

Ik deed de postcode check op demon.nl en bbned(ik dacht dus dat ik daarop gegooid zou worden).

2 weken, iets langer misschien, modem(ZyXeL Prestige 650R-31) binnen kon meteen op het internet (na het usual gefuck natuurlijk)

Mn broertje zeurend om internet, een sweex router/switch aangehangen.(geen problemen die ik niet zelf kon oplossen :))
Alles gaat goed, netlimiter op zijn pc gegooid >:)
Counterstrike, ping zeer netjes allemaal. Echter s'avonds(en dit sinds gister!)
heb ik ping van 80, 90 ms.
Ik GoT forum search vanzelfsprekend, "blabla BabyXL dit en dat".
voer ik een tracert uit naar een random Nederlandse counterstrike server:

*CLICKABLE* TRACERT

ping 8/9 op de babyXL router.

nja dat is dan nu het enige minpunt, voor mij dan.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Tis inmiddels weer beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ongeveer een uur geleden schoot het omhoog naar 110 ms :/

Ik woon in den haag, aangesloten op BabyXL.

vind ik toch wel klote aangezien ik rond 2100 een potje cs speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:30:
Echter s'avonds(en dit sinds gister!)
heb ik ping van 80, 90 ms.
Ik GoT forum search vanzelfsprekend, "blabla BabyXL dit en dat".
voer ik een tracert uit naar een random Nederlandse counterstrike server:
Tja:
Tracing route to 81.173.116.121 over a maximum of 30 hops

1 1 ms 1 ms 1 ms . [192.168.2.1]
2 2 ms 2 ms 2 ms . [192.168.1.1]
3 12 ms 12 ms 12 ms 82.161.48.254
4 26 ms 28 ms 28 ms ams3-core-1-ge-1-3-0-4.router.nl.demon.net [213.222.31.225]
5 30 ms 38 ms 44 ms ams2-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [213.222.31.201]
6 28 ms 29 ms 30 ms amsix.globalswitch.netholding.nl [195.69.144.79]
7 28 ms 28 ms 28 ms 81.173.116.121

Trace complete.
Ook BaByXL, kwart voor elf 's avonds :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ik zit via BBnet en heb de volgende pings met een tracert

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
C:\>tracert www.tweakers.net

Bezig met het traceren van de route naar www.tweakers.net [213.239.154.35]
via maximaal 30 hops:

1     1 ms   <1 ms   <1 ms  192.168.1.1
  2    19 ms    19 ms    20 ms  bbned-demon-10k-01-vrf-01.router.nl.demon.net [8
2.161.60.1]
  3    49 ms    26 ms    20 ms  ams3-core-1-ge-0-1-0-3.router.nl.demon.net [213.
222.28.30]
  4    20 ms    20 ms    29 ms  ams2-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [21
3.222.31.201]
  5    21 ms    21 ms    19 ms  ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.16
3]
  6    20 ms    20 ms    20 ms  www.tweakers.net [213.239.154.35]

De trace is voltooid.

uur geleden was het bij en na AMS2 80+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:52:
mja ongeveer een uur geleden schoot het omhoog naar 110 ms :/

Ik woon in den haag, aangesloten op BabyXL.

vind ik toch wel klote aangezien ik rond 2100 een potje cs speel
Ja ik heb ook al 3 dagen achter elkaar dat ik tussen 20:00 en 22:00 een hoge ping heb. Ik ben aangesloten op BBned. Het is erg vervelend want ik heb rond die tijd meestal q3 wars hopelijk wordt het gauw gefixed

[ Voor 28% gewijzigd door SICK op 10-03-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Wat is echt het probleem....velen hier hebben ping probz...geen last van gister ook al niet....klop klop

Ping-statistieken voor 213.239.154.35:
Pakketten: verzonden = 15, ontvangen = 15, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 15ms, Maximum = 16ms, Gemiddelde = 15ms

tabee ff slaapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

dolby schreef op 10 maart 2004 @ 21:39:
[...]

Als je problemen hebt: neem contact op met support , zet duidelijk uiteen wat je vraag/opmerking is.
Wil jij dat voor mij doen dan, of werk jij daar aangezien je zo pro Demon bent, ik heb ze al aan de telefoon gehad maar de cust. ser. medewerkers kunnen het probleem toch niet oplossen, ik denk config of hardwarematig, dus voortaan leuk dat je zo serieus bent maar geef ons a.u.b. geen commentaar want dit is onze uitlaat en hier kunnen we gewoon onder ons klagen (weet dat het niet helpt maar je kan dan zien dat het een algemeen probleem is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Sm0k3r schreef op 11 maart 2004 @ 09:24:
[...]

Wil jij dat voor mij doen dan, of werk jij daar aangezien je zo pro Demon bent, ik heb ze al aan de telefoon gehad maar de cust. ser. medewerkers kunnen het probleem toch niet oplossen, ik denk config of hardwarematig, dus voortaan leuk dat je zo serieus bent maar geef ons a.u.b. geen commentaar want dit is onze uitlaat en hier kunnen we gewoon onder ons klagen (weet dat het niet helpt maar je kan dan zien dat het een algemeen probleem is).
Als je een probleem met de Demon verbinding hebt neem je contact op met support, denk je dat het vanzelf over gaat dan doe je niks maar moet je ook hier niet gaan klagen.
Daar is de support afdeling voor, leuk dat je al weet dat ze het probleem niet voor je kunnen oplossen, je bent op de hoogte van het Demon netwerk beheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Sm0k3r schreef op 11 maart 2004 @ 09:24:
[...]

dit is onze uitlaat en hier kunnen we gewoon onder ons klagen (weet dat het niet helpt maar je kan dan zien dat het een algemeen probleem is).
Nee dit is het Demon DSL Express Ervaringen topic, dat hopelijk bij een hoop nieuwe of potentiele toekomstige klanten van dienst kan zijn bij hun beslissing om al of niet Demon te nemen, en om mensen door hun beginnersproblemen te loodsen. Dit is niet het flame-ff-lekker-ononderbouwd-op-Demon topic.

Als je serieuze klachten hebt moet je bij Demon zijn, en als je gegronde reden tot klagen hebt moet je dat zeker hier melden. Maar als je je abo op wil zeggen omwille van een storing van een uur bij een derde partij ben je wmb gewoon stom bezig en kun je commentaar hier verwachten omdat je irreeel aan het flamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

curry684 schreef op 11 maart 2004 @ 10:12:
[...]

Nee dit is het Demon DSL Express Ervaringen topic, dat hopelijk bij een hoop nieuwe of potentiele toekomstige klanten van dienst kan zijn bij hun beslissing om al of niet Demon te nemen, en om mensen door hun beginnersproblemen te loodsen. Dit is niet het flame-ff-lekker-ononderbouwd-op-Demon topic.

Als je serieuze klachten hebt moet je bij Demon zijn, en als je gegronde reden tot klagen hebt moet je dat zeker hier melden. Maar als je je abo op wil zeggen omwille van een storing van een uur bij een derde partij ben je wmb gewoon stom bezig en kun je commentaar hier verwachten omdat je irreeel aan het flamen bent.
Als je terug kijkt heb ik genoeg mensen geholpen niet in ervaringen 10 maar daarvoor, en zeker veel geholpen, waarom jullie zo zitten te zeiken hierover weet ik niet, de andere die dit probleem ook hebben roepen niks terug en laten het ook zien, en trouwens dit zijn toch ervaringen "Demon ervaringen" het is hun router dus beide get a life en laat me met rust ofzo. En vertrouw me zoals ik dus al zei " cust. ser. kan hier niets mee"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Chutney schreef op 11 maart 2004 @ 00:05:
Wat is echt het probleem....velen hier hebben ping probz...geen last van gister ook al niet....klop klop

Ping-statistieken voor 213.239.154.35:
Pakketten: verzonden = 15, ontvangen = 15, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 15ms, Maximum = 16ms, Gemiddelde = 15ms

tabee ff slaapen
Ping eens tussen 19 uur en 22 uur :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

curry684 schreef op 10 maart 2004 @ 22:55:
[...]

Tja:

[...]

Ook BaByXL, kwart voor elf 's avonds :X
En jij doet gezellig mee zag ik })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja heb nu demon voor een week of 2/3 (overgestapt omdat ik met chello super hoge pings had en instabiele connectie)
eerste week ping rond de 20, tweede week leek me ping ineens super laag (stabiele ping 11 op een q3 serv... maxpackets 100.... gewoon bijna lan-ping :p) maar deze week is het idd gewoon niet leuk, s'avonds idd erg instabiel en / of gewoon erg hoog

vannavond hebben we een eurocup match:
http://www.clanbase.com/n...nid=121658&mid=0&lid=1355

kunnen alleen maar hopen dat het dan weer beter is maar ik betwijfel het :<

kheb nu het idee dat ik precies dezelfde situatie zit als dat ik toendertijd met chello had :< /me hoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

curry684 schreef op 11 maart 2004 @ 10:12:
[...]

Precies Demon ervaringen, en een ervaring is geheel persoonlijk... ;)
Overigens worden op GOT over en alles en nog wat onzin uitgekraamd waar geen haan naar kraait...

En een storing van een uur, zal je de meeste mensen niet over horen... maar wanneer in een incident zich vaker voordoet, mag je wel van een probleem spreken en aangezien Demon jouw spoc is, heb je niets met andere partijen te maken en hoef je dus de schuld ook niet bij een andere partij neer te leggen. Als klant heb je hier ook geen reet mee te maken, aangezien je een contract hebt met Demon. Bij een winkel hoeven ze je ook niet naar de fabriek te sturen... je hebt namelijk een overeenkomst met de winkel, terwijl het product niet door hen is gefabriceerd.

Overigens zoals ik al vaker heb gemeld en ook anderen, bestaat het servicepakket bij Demon, uit 20MB webspace (wat de laatste maanden niet meer goed functioneerd), uit newsserver (die de laatste maanden niet meer juist functioneerd), uit mail (dat de laatste weken niet meer juist functioneerd), uit een verbinding (waar ik mij flink genaaid over voel door al 7 maanden het dubbele te betalen tov andere klanten, en vele mensen met een >2Mbit verbinding veel probs ondervinden met de stabiliteit van de doorvoer en ping) en uit service...

Service heb ik weinig nodig gehad, aangezien de avg. kennis bij de klantingang mij weinig nieuws kan vertellen en zeker niet meedenken aan een oplossing. Vond dit bij KPN (XS4all) toch een stuk netter gaan.

Dus mijn mening over Demon op dit moment, voor wat ik nu betaal al die maanden... is een 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

n00bs schreef op 11 maart 2004 @ 12:26:
[...]
Dus mijn mening over Demon op dit moment, voor wat ik nu betaal al die maanden... is een 5
Ach, mijn mening dan:

• Als je een fantastische klantenservice wil moet je naar een dure provider. Demon is voor ervaren gebruikers, niet voor MyFirstInternetConnection.
• Als je een fantastische webspace wil moet je naar een dure provider. Ik host zelf thuis m'n websites inclusief databases, PHP en 110Gb webspace. Wmb gooien ze die 20Mb tjap morgen nog offline.
• Ik host zelf SMTP en heb geen problemen met mail. Ik POP de Demon account wel en heb geloof ik 3 keer een error gezien, waarvan 2 keer overloaded. Retry ging paar minuten later gewoon perfect.
• Nieuwsservers gebruikte ik tot 1995, toen Usenet nog een modern vitaal en belangrijk onderdeel van internet was. Tegenwoordig is Usenet enkel nog een bloated, far overabused en faroutdated methode om warez en porno te verspreiden. Wmb gooien ze die tjap morgen nog helemaal offline zodat ik niet meer mee sta te betalen aan de bandbreedte van eikels die 200Gb aan 'nieuws' per maand downloaden. Of BUMA en Brein linea recta langssturen bij iemand die meer dan 10Gb nieuwstraffic heeft: moet jij eens zien hoe snel die nieuwsserver weer perfect werkt.

Ik heb een provider genomen die stukken goedkoper was dan andere providers omdat ik aan alle overbodige tjap eromheen geen behoefte had. Ik was bereid 65 euro per maand te betalen voor een stabiele verbinding met lage ping en hoge transfers. Ik trek structureel sub-25ms ping naar Tweakers, upload met 85Kb (capped door Zyxel) en download vanaf alle grote sites structureel 700-800Kb/sec (op 2.5km hemelsbreed van centrale, mind you). Demon levert perfect wat ik ervan vraag, en wat realistisch is te vragen van een bedrijf dat zich actief profileert als zijnde een provider voor de ervaren gebruiker.

Wat mij betreft een 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Tutti-frutti schreef op 11 maart 2004 @ 11:21:
[...]

Ping eens tussen 19 uur en 22 uur :)
Is goed...je krijgt vanavond een ping tussen die 3 uurtjes van mij...(hopen dat ie wel goed is dan 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

curry684 schreef op 11 maart 2004 @ 12:42:
[...]

Ach, mijn mening dan:

• Als je een fantastische klantenservice wil moet je naar een dure provider. Demon is voor ervaren gebruikers, niet voor MyFirstInternetConnection.
• Als je een fantastische webspace wil moet je naar een dure provider. Ik host zelf thuis m'n websites inclusief databases, PHP en 110Gb webspace. Wmb gooien ze die 20Mb tjap morgen nog offline.
• Ik host zelf SMTP en heb geen problemen met mail. Ik POP de Demon account wel en heb geloof ik 3 keer een error gezien, waarvan 2 keer overloaded. Retry ging paar minuten later gewoon perfect.
• Nieuwsservers gebruikte ik tot 1995, toen Usenet nog een modern vitaal en belangrijk onderdeel van internet was. Tegenwoordig is Usenet enkel nog een bloated, far overabused en faroutdated methode om warez en porno te verspreiden. Wmb gooien ze die tjap morgen nog helemaal offline zodat ik niet meer mee sta te betalen aan de bandbreedte van eikels die 200Gb aan 'nieuws' per maand downloaden. Of BUMA en Brein linea recta langssturen bij iemand die meer dan 10Gb nieuwstraffic heeft: moet jij eens zien hoe snel die nieuwsserver weer perfect werkt.

Ik heb een provider genomen die stukken goedkoper was dan andere providers omdat ik aan alle overbodige tjap eromheen geen behoefte had. Ik was bereid 65 euro per maand te betalen voor een stabiele verbinding met lage ping en hoge transfers. Ik trek structureel sub-25ms ping naar Tweakers, upload met 85Kb (capped door Zyxel) en download vanaf alle grote sites structureel 700-800Kb/sec (op 2.5km hemelsbreed van centrale, mind you). Demon levert perfect wat ik ervan vraag, en wat realistisch is te vragen van een bedrijf dat zich actief profileert als zijnde een provider voor de ervaren gebruiker.

Wat mij betreft een 9.
Hoe komt het dat jij Demon zo beschermt? En de keus voor lage prijs is om veel klanten te trekken hoor niet speciaal voor de ervaren internet gebruikers, dat is echt het slapst geouwehoer wat ik ooit heb gehoord voor "ervaren gebruikers", dan moeten ze A. geen mail service aanbieden, B. Geen usenet toegang (zoals Cistron), C. Geen web-space levern etc etc alles wat jij zogenaamd zelf doet dan.
Ik kan het niet beseffen dat gasten zoveel commentaar en kritiek leveren op wat andere te vertellen hebben, wat bereik je er mee als je Demon zo beschermd, we zuigen het hier niet zomaar uit onze duimen.
Alsnog deze hele discussie begon dus met het feit dat AMS2 nu zuigt en volgens jou en nog een ander was dat zinloos klagen(terwijl jij zelf ook je tracert liet zien en ging klagen over de connex "ahumm").

[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 11-03-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Sm0k3r schreef op 11 maart 2004 @ 13:35:
[...]

Hoe komt het dat jij Demon zo beschermt?
Omdat ik geen reden heb om te klagen sinds ik overgestapt ben van Chello? En omdat ik vind dat de 'enorme klachten' die hier over Demon geuit worden sinds de 'enorme storing' nogal onterecht en overdreven zijn hier en daar? Omdat ik vind dat je wat voor leverancier niet publiekelijk hoort te verketteren tenzij er grove nalatigheid plaatsvind, en al zeker niet als er een storing buiten hun schuld optreedt?

En begin nu niet weer over de nieuwsservers en de mail en zo, dat zal allemaal wel maar trok je er pas later bij. Ik ageer enkel tegen de mensen die nu zitten te roepen dat Demon k*t is omdat er woensdagochtend een storing was bij BaByXL.
Alsnog deze hele discussie begon dus met het feit dat AMS2 nu zuigt en volgens jou en nog een ander was dat zinloos klagen(terwijl jij zelf ook je tracert liet zien en ging klagen over de connex "ahumm").
Ik heb geen problemen met de AMS2, en als je de traceroute eens goed zou bekijken die ik gepost had zou je zien dat ik flat 28ms pings trok tijdens de avondspits op de zogenaamd 'bij Demon onbereikbare CS server'. De 'ahum' sloeg dan ook op de door mij geciteerde reactie dat het zo slecht zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Sm0k3r schreef op 11 maart 2004 @ 13:35:
[...]

Hoe komt het dat jij Demon zo beschermt? En de keus voor lage prijs is om veel klanten te trekken hoor niet speciaal voor de ervaren internet gebruikers, dat is echt het slapst geouwehoer wat ik ooit heb gehoord voor "ervaren gebruikers", dan moeten ze A. geen mail service aanbieden, B. Geen usenet toegang (zoals Cistron), C. Geen web-space levern etc etc alles wat jij zogenaamd zelf doet dan.
Ik kan het niet beseffen dat gasten zoveel commentaar en kritiek leveren op wat andere te vertellen hebben, wat bereik je er mee als je Demon zo beschermd, we zuigen het hier niet zomaar uit onze duimen.
Ik snap jou niet, je zegt dat je problemen hebt, onderneem dan wat richting Demon, kom niet aanzetten met "ze kunnen het niet oplossen", dat is onzin.
Wees duidelijk naar demon support toe, laat ze traceroutes zien, up/download logs etc etc.
Het merendeel van de abonnees is tevreden en heeft geen problemen, anders was het wel een stuk drukker met berichten in oa demon.nl.support en op GoT.
Nogmaals, als je een probleem hebt is Demon je aanspreekpunt, wij kunnen alleen vertellen hoe en wat onze verbinding doet, bij mij werkt het prima, wat dat betreft een 9 voor Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

dolby schreef op 11 maart 2004 @ 14:10:
[...]

Ik snap jou niet, je zegt dat je problemen hebt, onderneem dan wat richting Demon, kom niet aanzetten met "ze kunnen het niet oplossen", dat is onzin.
Wees duidelijk naar demon support toe, laat ze traceroutes zien, up/download logs etc etc.
Het merendeel van de abonnees is tevreden en heeft geen problemen, anders was het wel een stuk drukker met berichten in oa demon.nl.support en op GoT.
Nogmaals, als je een probleem hebt is Demon je aanspreekpunt, wij kunnen alleen vertellen hoe en wat onze verbinding doet, bij mij werkt het prima, wat dat betreft een 9 voor Demon.
Jij snapt mij niet, ik vroeg ook niet aan jou of je me wilt begrijpen en direct/persoonlijk kritiek daar vroeg ik al helemaal niet om.
"En begin nu niet weer over de nieuwsservers en de mail en zo" Dit gaf ik aan omdat jij zei dat een Demon verbinding voordeliger is omdat het voor de gevorderde internetter is niet voor de beginner, voordelig zijn is geen reden om meteen brak te zijn.
En Dolby ja jij was de ander, zoals ik al zei wat moeten ze dan gaan doen, dit zijn onze ervaringen van de Demon verbinding en dat vertellen we hier (voor de derde keer).
En ik ben ook weggegaan bij Chello en die hadden ook problemen, kreeg je hulp toen je zei dat je ping kut was "nee" ping kut bij Demon alsnog "nee" we hebben allemaal wel es gebeld en het enige wat elke internet provider zegt is "u kunt toch nog downloaden?" tuurlijk maar ik ben een gamer geen downer, zo ralex ik na het werk, maar weet je wat laat het hier nou maar eindigen want jullie bereiken er toch niks mee door mij lastig te vallen en kritiek te leveren op alles wat ik zeg.

[ Voor 12% gewijzigd door Sm0k3r op 11-03-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Sm0k3r schreef op 11 maart 2004 @ 14:21:
[...]

jullie bereiken er toch niks mee door mij lastig te vallen en kritiek te leveren op alles wat ik zeg.
Volgens mij zijn 'wij' degenen die openstaan voor een goede discussie en ben jij degene die alleen kritiek levert. Maar okee, :w dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

curry684 schreef op 11 maart 2004 @ 17:50:
[...]

Volgens mij zijn 'wij' degenen die openstaan voor een goede discussie en ben jij degene die alleen kritiek levert. Maar okee, :w dan.
Hmz... ik zie dat anders niet zo. Die jongen uit zijn mening net als ik en nog een ander en krijgen gelijk van alles en nog wat naar ons hoofd geslingerd :?

We geven onze mening, vragen niet om een onzinnige discussie. Er valt ook niets te discussieren aangezien het over eigen mening gaat en eigen bevindingen.

Kansloos dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

ping is goed ---> Kusjes aan demon die het weer gefixt heeft (lijkt me :))

khoop niet dat ik te vroeg gejuicht heb :X

[ Voor 67% gewijzigd door Tutti-frutti op 11-03-2004 19:54 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb de laatste tijd een eigenaardig probleem.
Ik heb een 8/1 abbo en ren over de lijn van BabyXl via mijn Zyxel prestige 650 E
Toen het pas draaide was het echt goed snel, nu echter heb ik veel problemen (downloaden / gamen). Mijn verbinding valt steeds helemaal terug, maar valt niet uit. Ga ik op zo'n moment naar speedtest dan ziet het er allemaal best uit (getuige de afbeelding). Maar mijn dc++ of de spellen die ik speel storten letterlijk in van de lag.

Afbeeldingslocatie: http://www.gordijnh.demon.nl/Plaatjes/snelheid.jpg

Erg merkwaardig hierbij is dat nederlandse pagina's zijn vrij snel oproepbaar (behalve mijn eigen webspace van demon maar dat heeft blijkbaar andere oorzaken), ga ik naar .com o.i.d. dan merk ik duidelijk dat er problemen ontstaan.
En daar de meeste downloads en games die ik speel "over de grenzen gaan". geeft dit ook de meeste problemen.

Ik heb de laatste firmware voor mijn modem geinstalleerd en heb al eens direct aan de modem gehangen (ik gebruik een Sweex switch-routertje) maar dat maakte geen enkel verschil. Ik heb tevens demon geraadpleegt maar nog geen mail teruggekregen en telefonarisch kom ik er simpelweg niet doorheen.

Heeft iemand enig idee wat er óf aan de hand is óf wat ik eraan doen kan?

p.s. de reden dat ik deze post niet in dit topic zet (alhoewel ik daar wel gepost heb, is omdat ik wel verbinding houd in tegenstelling tot dat topic waar zij de verbinding geheel kwijtraken voor enkele seconden c.q. minuten.

[ Voor 4% gewijzigd door Henri op 11-03-2004 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Laatst online: 19:37

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

En dan is het weer tijd voor een van de spaarzame 'hulde' berichtjes - ik heb een DSL Express 2/1 sinds oktober. Vanaf de oplevering geen enkel probleem gehad, buiten de al veelvuldig elders gemelde trage mailserver(s) in de afgelopen twee weken.
Gisterennacht schijnt er iets gewijzigd te zijn in de centrale - Cisco vervangen door Alcatel dacht ik gelezen te hebben - en mijn modem had zelfstandig beslist dat ik nu een 2Mb/512Kb lijn had.
Het (gratis) helpdesk nummer gebeld, na ongeveer 35 minuten aan de beurt, modem gereset op verzoek, enkele minuten wachten op 'nader onderzoek' en men zou dit doorgeven aan de carrier omdat er misschien het verkeerde profile op gezet was bij de werkzaamheden.
Vanmiddag weer gekeken en het modem pakt alles weer keurig op 2048/960 (om precies te zijn).
Snel opgelost, geen ergernissen, geen kosten (want gratis helpdesknummer).

Dat is zoals het altijd hoort te zijn en daarom hulde!

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.