Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 15:31:
[...]
Hahaha, wat een onzin, we wachten al 6 maanden. Gewoon betalen naar het HUIDIGE bedrag van € 19,95. Ik leef niet in de toekomst. Ik heb niet gevraagd om een snelheidsverhoging. Ik wil gewoon dezelfde prijs als de rest die nu instapt en niet als trouwe klant genaaid worden door het dubbele voor dezelfde dienst te moeten betalen. Weet je wel niet hoe dom het klinkt wanneer je blaat a la "het staat in het contract dus je hebt maar te betalen"? Ze kunnen zoveel in hun contract zetten, maar als 2 prijzen rekenen voor dezelfde dienst illegaal blijkt te zijn, dan houdt het op voor Demon met z'n contractje. Ik ga dit nog uitzoeken.
Er is van te voren duidelijk gecommuniceerd over hoe lang het uiteindelijk zal gaan duren. Dat is gebeurd nadat het bleek dat de upgrade niet zo snel ging als ze verwacht hadden. Daarin is ook gecommuniceerd dat voor bestaande abonnees de maandbedrag niet word verlaagd, maar dat de snelheden worden opgehoogd.
Je wist dus waar je aan toe was.
Daarnaast: op het moment dat je nu in bepaalde gebieden een nieuw lijn aanvraagt krijg je zelfs ook niet meteen je verhoogde lijn omdat de centrales niet geschikt zijn.
Ze mogen zoveel rekenen als ze willen. Er zijn gebieden waar Tiscali een 256/128 lijntje aanbiedt op plekken waar er eigenlijk geen ADSL te verkrijgen is voor een bedrag van een 2048/1024 lijn.
Bullshit. Soms werkt het helemaal niet. Ook heb ik helemaal geen zin om 10x te moeten proberen of ik de mail wel of niet kan ophalen. Als het niet werkt, biedt het dan niet aan. Zelfde als met de fax. En met de webspace.
Ik heb met de mail vrijwel nergens last van behalve dat ik
SOMS1 of 2 keer extra op het knopje "verzenden en ontvangen" moet drukken. Is dat tijdelijk geen kleine moeite. Daarnaast is dat iets van de laatste weken en er word hard aan gewerkt zoals je kan lezen op demon.nl.support waar de medewerkers van Demon die aan de mail werken je ook op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen en daarin af en toe ook niet te beroerd zijn om aan te geven dat het niet loopt zoals het moet. Beter gezegd: eerlijke berichtgeving daar dus.
Ben jij gestoord ofzo? Dit is denk ik de meest belachelijke uitspraak in deze hele topic. Waar haal je al die onzin vandaan?
Waarom zou ik gestoord moeten zijn omdat ik vind dat als je zulke hoge eisen stelt aan ruimte op internet dat je voor een hosting moet kiezen?
Ik draai zelf ook niet voor niets een webserver aangezien ik de bandbreedte op mijn webspace iets te veel gebruikte.
Je kan niet verwachten van zo'n dienst dat je daar compleet het maximum uit kan halen. Zoals je misschien gezien hebt draait er een gast op demon een mirror van suprnova. Als iedereen dat zou doen gaat het alleen maar meer achteruit.
Wanneer je Direct ADSL van KPN zal nemen wel. Wanneer alle extra diensten waar je bij Demon wel degelijk voor betaalt niet werken dan betaal je dus teveel. En ga nou zelf niet lopen te zeuren met "dat krijg je er gratis bij" want dat is niet zo want alles kost geld. Mailservers, webserver en de mensen die er nu mee bezig zijn...
Mij hoor je niet zeggen dat je die diensten er gratis bij krijgt en dus niets mag verwachten, maar wat ik wel vind dat voor bepaalde problemen dat je een bedrijf de kans moet geven om het probleem op te lossen.
Terwijl ik het vreemd vind dat je daarover loopt te zeuren aangezien je in onderstaande quote aangeeft dat je "al die niet werkende zooi" toch niet wilt hebben. Dus beter gezegd: je wilt het niet, maar omdat je het toch hebt wil je daar wel even het maximum uit halen..
De verbinding van Demon vind ik zelf wel goed. Er is geen datalimiet (ook al beweer jij dat die er wel is i.v.m. het niet werken van webspace) dus daar ben ik ook blij mee. Maar al die niet werkende zooi zoals webspace, mail en faxnummers hoef ik niet, en daar wil ik dus ook niet voor betalen, en ik wil al helemaal niet het dubbele betalen als de mensen die nu instappen.
Er zit wel degelijk een data limiet op je webspace van demon (je
www.naam.demon.nl adres dus en niet de FUP van je standaard internetverkeer):
http://www.demon.nl/support/homepages/bandbreedte.html
en ik quote:
Gebruiksniveaus
Momenteel zullen sites die de aangegeven niveaus van bandbreedtegebruik overschrijden, transparant worden verhuisd van de Standaard homepages server naar de 'resource limited' server zonder dat dit effect heeft op de inhoud, de URL van de site of de toegang van de klant tot de site per FTP.
De Standaard Homepages server zal altijd een hogere prioriteit hebben wat betreft performance en beschikbare capaciteit boven de Resource Limited server.
Om u te helpen te bepalen of het verkeer van uw site binnen de perken blijft, voorzien we u van een bgebruik.txt bestand, zoals beschreven in de volgende sectie.
Standaard Homepages server
Sites die onder de 60Mbytes per dag blijven, blijven op de Standaard Homepages server.
Sites die tot en met 7 piekdagen binnen 1 kalendermaand hebben, blijven ook op de Standaard Homepages server
Een piekdag is gedefinieerd als een dag met een gebruik tussen 60Mbytes en 150Mbytes.
Resource Limited Homepages server
Sites met meer dan 7 piekdagen per kalendermaand lopen de kans automatisch te worden verplaatst naar de Resource Limited server.
Sites die meer dan 150Mbytes per dag gebruiken kunnen ook automatisch worden verplaatst naar de Resource Limited server.
Sites die minder dan 60Mbytes per dag gebruiken op de Resource Limited Homepages server gedurende ieder van de laatste 7 dagen in een kalendermaand zullen worden teruggezet op de Standaard Homepages server. Er wordt niet automatisch email verzonden wanneer uw site wordt teruggezet op de Standaard Homepages server.
Sites op de Resource Limited Homepages blijven op dezelfde manier bereikbaar met dezelfde URL en FTP-toegang.
Een automatisch emailbericht zal worden verzonden naar webmaster@systeemnaam.demon.nl indien een site naar deze server is verplaatst.
Wat ik het ergst vind van allemaal is dat een kleine groep met gebruikers het op een forum voor de rest verpest die nergens last van heeft.
Ik vergelijk het even met Schiphol: er is kleine groep klagers die zorgt voor de overgrote deel van het aantal klachten. Beter gezegd: notoire klagers. Mensen die overal ergens te klagen over moeten hebben. Is het niet de prijs van de sigaretten of het biertje in de kroeg dan is het wel over de internetverbinding.