Heh, ik ben blij dat ik DSL Express heb besteld aan het begin, had de modem binnen 13 dagen en kon direct interpretten zonder dat de lijn officieel was opgeleverd 
Nu alleen m'n upgrade nog >_<
Nu alleen m'n upgrade nog >_<
Verwijderd
Verwijderd
En natuurlijk ontvang/lees je deze mail op 't moment dat de helpdesk alweer gesloten is. Fijn... moet ik maar weer wachten totdat ze de e-mail eens lezen.Geachte heer,
Van onze partner hebben wij het bericht ontvangen dat uw Demon DSL Express order is afgewezen. Uw order met nummer xxxxxx is automatisch geannuleerd.
Reden afwijzing:
Uw order is afgewezen om een voor ons op dit moment onbekende reden.
Oplossing:
Bij de verwerking van uw order in het geautomatiseerde proces is er een onbekende fout opgetreden. Wij verzoeken u contact op te nemen met Demon via een reply op deze e-mail.
Foutcodes:
Partner : -1000
Demon Internet : 1
Met vriendelijke groet,
--
Customer Service
Demon Internet
De helpdesk is tot 23 uur 's avonds open... staat ook op de support pagina's.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 17:59:
[...]
En natuurlijk ontvang/lees je deze mail op 't moment dat de helpdesk alweer gesloten is. Fijn... moet ik maar weer wachten totdat ze de e-mail eens lezen.
Hehe je hebt altijd baas boven baas...maar kan je is uitleggen wat iedereen met die vigor2600 heeft...is het een beter modem zodat je maximale snelheid haalt of gewoon een router? kan niet echt veel info erover vinden en nog nooit van gehoord ook eigenlijk..Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:34:
[...]
vorige week ook alles aangesloten, ik had t binnen 15 dagen![]()
overigens ook een steeds wegvallende connectie, straks even een vigor2600 halen om te kijken of dat beter werkt
[ Voor 8% gewijzigd door Damocles.NL op 16-03-2004 18:56 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:03 ]
Verwijderd
Hmm... ik had 't nummer gedraaid dat hier stond:Lizard schreef op 16 maart 2004 @ 18:25:
[...]
De helpdesk is tot 23 uur 's avonds open... staat ook op de support pagina's.
Ok thnx...wel een duur dingetje die vigor 2600 maar je hebt er wel wat mee, maar dan had ik geen modem bij me demon moeten nemen maar deze, had ik dat maar eerder gewetenVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:02:
Die vigor haalt 1024 up, heeft een ingebouwde 4poorts 10/100 switch, firewall en vpn mogelijkheden (lijkt me wel es grappig om te proberen) heel compleet dus
http://www.draytek.com.tw...ries/vigor2600_series.php
onder Related Links kan je een pdfje downloaden met spekjes
ik denk dat als iemand geupgrade is dat ze dat wel gelijk zullen posten hierDauthi schreef op 16 maart 2004 @ 19:06:
en wie is er al geupgrade?
Heb ff terug gemaild dat het me weinig uitmaakt dat die router doorgaand verkeer voorrang geeft boven inkomend verkeer. Dat ding zorgt gewoon voor belabberde pings.Geachte klant,
De ping tijden zijn voor zover ik kan zien acceptabel. Wat ook van belang is om te weten is dat ?ams2-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net? doorgaand verkeer voorang geeft boven inkomend (ping of te wel traceroute snelheden) wat een verkeerd beeld kan vormen.
Indien u speeld op in de UK geplaatste servers kan het inderdaad zijn dat u momenteel een hogere ping heeft doordat deze verbinding mementeel ?vol? zit. Dit zal binnen kort verholpen moeten zijn.
--
Vriendelijke groeten,
Robert
(Demon support)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
ik weet niet hoe t bij jou zit maar als ik aan kan tonen dat ik disconnect door die gare zyxel dan gaat ie hoe dan ook terug, daar betaal ik niet voor, niet bij een gewone winkel en niet bij een internet boer.Damocles.NL schreef op 16 maart 2004 @ 19:15:
[...]
Ok thnx...wel een duur dingetje die vigor 2600 maar je hebt er wel wat mee, maar dan had ik geen modem bij me demon moeten nemen maar deze, had ik dat maar eerder geweten
[...]
ik denk dat als iemand geupgrade is dat ze dat wel gelijk zullen posten hier![]()
rustig afwachten dus op de eerste gelukkigen...demon heeft nog tot de 31ste de tijd natuurlijk
Oh ja, had ik nog niet aan gedacht..hoop morgen het modem binnne te hebben..aansluiten zal wel ffies duren en dan merk ik wel hoe het zit met de disconnects...stiekum hopen dat ik er ook last van heb en dat ik hem kan terugsturen en me geld terugkrijgVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:50:
[...]
ik weet niet hoe t bij jou zit maar als ik aan kan tonen dat ik disconnect door die gare zyxel dan gaat ie hoe dan ook terug, daar betaal ik niet voor, niet bij een gewone winkel en niet bij een internet boer.
[ Voor 12% gewijzigd door Damocles.NL op 16-03-2004 20:09 ]
Damn, hier nu ookC:\Documents and Settings\Administrator>tracert www.tweakers.net
Tracing route to www.tweakers.net [213.239.154.35]
over a maximum of 30 hops:
1 30 ms 31 ms 20 ms bbned-demon-10k-01-vrf-02.router.nl.demon.net [8
2.161.84.1]
2 30 ms * 20 ms ams3-core-1-ge-0-2-0-0.router.nl.demon.net [213.
222.28.126]
3 80 ms 80 ms 60 ms ams2-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [21
3.222.31.201]
4 100 ms 110 ms 80 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.16
3]
5 70 ms 80 ms 70 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]
Trace complete.
Verwijderd
Verwijderd
had ik ook de eerste dag, denk dat ie smiddags naar de tgp gaat en dan nietmeer in het systeem opgenomen wordt maar morgen staat ie dan wel als aangenomen op vandaag, ws. heb je hem dan overmorgenDamocles.NL schreef op 16 maart 2004 @ 20:07:
[...]
Oh ja, had ik nog niet aan gedacht..hoop morgen het modem binnne te hebben..aansluiten zal wel ffies duren en dan merk ik wel hoe het zit met de disconnects...stiekum hopen dat ik er ook last van heb en dat ik hem kan terugsturen en me geld terugkrijg
[edit]
Bij track en trace van tpg wat in de mail stond vind ie niksduimen als een gek...duimen jullie met me mee :D:D
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Lekker!
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Misschien iets heel stoms maar is dit niet sinds de alcatel DSLAMS??iPodje schreef op 16 maart 2004 @ 21:10:
toppunt:
4 116 ms 114 ms 117 ms ams2-border-1-ge-0-0-0-3.router.nl.demon.net [21
3.222.31.193]
![]()
![]()
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Hey, volgende keer je vragen even duidelijk nummeren dan kunnen we zo ook duidelijker beantwoordenEl Cid schreef op 16 maart 2004 @ 20:50:
Binnenkort ga ik verhuizen. Een uitgelezen mogelijkheid dus om mijn ADSL-aansluiting te heroverwegen. Nou zit ik al weer een tijdje te geilen op dat 2048/1024 abbo van Demon. Dus ik sta voor de beslissing om na ruim 3 jaar weg te gaan bij Xs4all. Als ik al weg ga dan wordt het in ieder geval Demon. Puur omdat die een betaalbaar abbo hebben met een 1 mbit upload. Kan ik een gameservertje draaien en heb ik nog upload over ook.
Nou zou ik van jullie nog wat advies willen zodat ik een gefundeerde beslissing kan nemen. Zijn er bijvoorbeeld nog meer mensen die een vergelijkbare overstap hebben gemaakt? En bevalt het, of ben ik beter af bij Xs4all? De tijden van gratis modems en aansluitkosten lijken ook voorbij. Dus ik wil weten of mijn ouderwetse Alcatel Speedtouch Home overweg kan met die 1mbit upload? Moet ik nog vrezen voor lange wachttijden vanwege capaciteitsproblemen?
Ik ben ook best wel een usenet gebruiker kwa downloaden van binaries. Nou voert Xs4all niet alle groepen, en Demon de meesten wel. Maar usenet van Demon heeft ook gebreken als je sommigen hoort. Ga ik Newszilla missen als ik bij Demon zit of niet?
Zooo, dit zijn voorlopig wel genoeg vragen dacht ik.Als jullie het 1 en ander kunnen verduidelijken, mijn dank is groot.
[ Voor 3% gewijzigd door Damocles.NL op 16-03-2004 21:19 ]
Jep om mijn in-game gevoel te volgen: Dikke ping over de 100. Ik kan geen war meer meespelen omdat ik overal een giga ping heb, met instagib is dat nogal knudde. F1 = 110 f6= 140DeBolle schreef op 16 maart 2004 @ 21:15:
Op gevaar af overbodige dingen te vertellen, trace en ping zijn tools die op een ander niveau zaken aantonen dan waarvan we gegevens willen hebben. Beiden gebruiken ICMP en routers zijn tegenwoordig bijna allemaal met QoS zodanig ingesteld dat ze aan ICMP een lagere prioriteit toekennen dan aan 'echt' dataverkeer.
Ook de target, in dit geval een webserver, kan zodanig zijn ingesteld dat er voorrang wordt gegeven aan TCP boven ICMP.
Daarnaast wordt bij online gamen veel gebruik gemaakt van UDP en niet van TCP, zodat op dat vlak ook al verschillen kunnen optreden. Eigenlijk willen we (de online UT gamers) dat alle routers voorrang geven aan UDP op vooral poort 7777, maar dan heb je weer hordes surfers, ftp'ers en emailers die gaan klagen:)
Kortom, staar je vooral niet blind op getallen van traceroute en ping en 'luister' naar je in-game gevoel.
[ Voor 3% gewijzigd door Henri op 16-03-2004 21:26 ]
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Wat bedoel je met "niet vooruit te trappen" ? een download gaat niet snel? kan aan server waar je het vandaan haalt liggen, eigen systeem etc etcDamien schreef op 16 maart 2004 @ 21:24:
Ik heb zoals hier omschreven een tracert uitgevoerd , kan iemand mij vertellen wat ik hier nu uit kan halen?
Ik ben niet compleet noob maar hier heb ik dus weinig verstand van en ik wil graag weten of hier de bron van mijn problemen liggen (ik heb 8/1 abbo via babyxl).
Mijn verbinding is namelijk zo nu en dan niet vooruit te trappen zoals eerdere posts al hebben laten zien en demon zegt "geen idee te hebben"..
En is er verders ook niet veel mee van plan klaarblijkelijk tenzij ik hen een kant op kan sturen door ze met wat "feiten" om de oren te slaan.
m.a.w. hellup
De test zei dit:dolby schreef op 16 maart 2004 @ 21:37:
[...]
Wat bedoel je met "niet vooruit te trappen" ? een download gaat niet snel? kan aan server waar je het vandaan haalt liggen, eigen systeem etc etc
Wat is je snelheid bijv op http://speedtest.cistron.nl , hoewel van Cistron haal ik hier ook prima waarden.
Een tracert zegt niet zoveel, misschien is je systeem wat aan het doen op de achtergrond met je verbinding.
Probeer wel te onthouden dat je een overboekte dienst hebt, niet 1:1, die zijn er wel, maar een stukje duurder dan wat je nu betaald.
1
2
3
| downloaded 3687693 bytes in 8.625 seconds That is 418 kilobytes/second which is approximately 3933.5 kilobits/second ATM linerate speed. |
Klaarblijkelijk niet bij dat Cistron downloadje, zijn nette waarden.Damien schreef op 16 maart 2004 @ 21:49:
[...]
Nu snap ik dat dit ook aan de persoon ligt waar je op dat moment download maar ik heb het echt bij iedereen..
Even een aanvulling voor het antwoord van Damocles.NLEl Cid schreef op 16 maart 2004 @ 20:50:
Binnenkort ga ik verhuizen. Een uitgelezen mogelijkheid dus om mijn ADSL-aansluiting te heroverwegen. Nou zit ik al weer een tijdje te geilen op dat 2048/1024 abbo van Demon. Dus ik sta voor de beslissing om na ruim 3 jaar weg te gaan bij Xs4all. Als ik al weg ga dan wordt het in ieder geval Demon. Puur omdat die een betaalbaar abbo hebben met een 1 mbit upload. Kan ik een gameservertje draaien en heb ik nog upload over ook.
Nou zou ik van jullie nog wat advies willen zodat ik een gefundeerde beslissing kan nemen. Zijn er bijvoorbeeld nog meer mensen die een vergelijkbare overstap hebben gemaakt? En bevalt het, of ben ik beter af bij Xs4all? De tijden van gratis modems en aansluitkosten lijken ook voorbij. Dus ik wil weten of mijn ouderwetse Alcatel Speedtouch Home overweg kan met die 1mbit upload? Moet ik nog vrezen voor lange wachttijden vanwege capaciteitsproblemen?
Ik ben ook best wel een usenet gebruiker kwa downloaden van binaries. Nou voert Xs4all niet alle groepen, en Demon de meesten wel. Maar usenet van Demon heeft ook gebreken als je sommigen hoort. Ga ik Newszilla missen als ik bij Demon zit of niet?
Zooo, dit zijn voorlopig wel genoeg vragen dacht ik.Als jullie het 1 en ander kunnen verduidelijken, mijn dank is groot.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
same goes voor mee...ErAdiCToR schreef op 16 maart 2004 @ 21:18:
[...]
Jep om mijn in-game gevoel te volgen: Dikke ping over de 100. Ik kan geen war meer meespelen omdat ik overal een giga ping heb, met instagib is dat nogal knudde. F1 = 110 f6= 140
Dus uh hoe je het ook bekijkt. de ping is zwaar knudde atm
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dan blijft het me een raadsel, in ieder geval bedankt voor het meedenkendolby schreef op 16 maart 2004 @ 21:53:
[...]
Klaarblijkelijk niet bij dat Cistron downloadje, zijn nette waarden.
Dat riep ik ook (sinds 1,5 week bagger) met een kleine vraag extra op pagina 41, iemand antwoord??Phydomir schreef op 16 maart 2004 @ 22:00:
[...]
same goes voor mee...
ik raak overdag gewoon veel meer dan 's avonds met instagib. En als dat een keer zo is wil ik best geloven dat ik minder speel, maar altijd lijkt me sterk.
Ook is het vreemd dat het pas sinds ongeveer 1,5 week zo brak is.
Verwijderd
Ik heb er past last van sinds gister. En tot nut toe is ergeen verandering in gekomen... hetgeen ik erg jammer vind want ik kan zo niet lekker spelen. Als je eerst ping 70 gewend bent en nu is het 140 gaat het niet zo soepel meer allemaal.Sm0k3r schreef op 16 maart 2004 @ 22:11:
[...]
Dat riep ik ook (sinds 1,5 week bagger) met een kleine vraag extra op pagina 41, iemand antwoord??
- specs - audioscrobbler -
Wat wil je hiermee bereikenDamocles.NL schreef op 16 maart 2004 @ 23:27:
Bestaat er eigenlijk al een demon gebruikers groep website achtig iets...
Gewoon een goede duidelijke website voor Demon gebruikers door Demon gebruikers..op die manier kan je ook makkelijker klachten verzamelen en als spreekbuis werken voor de mensen..zodat als er een duidelijk probleem zoals nu met de pings zich voordoet we als grote groep duidelijk kunnen maken dat we er niet blij mee zijn en willen dat er onderzocht word door Demon Internet danwel Bbned of BabyXl wat hiervan de oorzaak is... hoe meer mensen zich met het probleem melden hoe serieuzer ze het moeten aanpakken lijkt mij...
Nou ben ik geen held wat webdesign betreft maar misschien is dit wel een ideetje..gezien de populariteit van die vele delen tellende topic is er wel behoefte naar een klaagbak/vraagbaak en noem het maar op website
Just let me know and you can count me in
je kan in de newsgroupen van demon kijken:Damocles.NL schreef op 16 maart 2004 @ 23:27:
Bestaat er eigenlijk al een demon gebruikers groep website achtig iets...
Gewoon een goede duidelijke website voor Demon gebruikers door Demon gebruikers..op die manier kan je ook makkelijker klachten verzamelen en als spreekbuis werken voor de mensen..zodat als er een duidelijk probleem zoals nu met de pings zich voordoet we als grote groep duidelijk kunnen maken dat we er niet blij mee zijn en willen dat er onderzocht word door Demon Internet danwel Bbned of BabyXl wat hiervan de oorzaak is... hoe meer mensen zich met het probleem melden hoe serieuzer ze het moeten aanpakken lijkt mij...
Nou ben ik geen held wat webdesign betreft maar misschien is dit wel een ideetje..gezien de populariteit van die vele delen tellende topic is er wel behoefte naar een klaagbak/vraagbaak en noem het maar op website
Just let me know and you can count me in
[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 17-03-2004 10:30 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mee eens ja.WaSteiL schreef op 17 maart 2004 @ 10:24:
Maar ik moet zeggen dat support een ellende is van mensen die alleen maar lopen te zeiken als een idioot. Het gaat daar voornamelijk over de bedragen die betaald moeten worden terwijl andere mensen al een half jaar goedkopere tarieven betalen en waarom de update nog niet door is.. Stemming is daar erg negatief..
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 10:59 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Doe eens wat moeite joh, jouw vraag staat in elk ADSL DHZ handleiding en vaak genoeg beantwoord hier @got.Damocles.NL schreef op 17 maart 2004 @ 11:55:
Yow mensen,
Nou, me modem is binnen gekomen.
Alleen heb dus dat doe het zelf gedoe...snap iets alleen niet.
Me NT1 kastje is model S2, de isra lijn gaat dus in me NT1 kastje maar die zit daar met 2 losse draadjes in een oranje dingetje geklikt....dus die draad kan ik helega niet in me splitter krijgen... nou heb ik zo een knijptang dus wat mogelijk zou zijn is dat ik daar gewoon zo een connector aan doe...dat ik die in me splitter stop en vervolgens het meegeleverde kabeltje aan een kant doorknip en daar weer los die 2 draden van in me nt1 kastje doe...maar voordat ik ga kutten wil ik jullie mening ff erover horen...
Ik heb dus schijnbaar oud model NT1 kastje.. met isra met 2 losse draden erin geklemt...wat nu te doen?
ik moet nu werken dus ik lees het wel vanavond als ik terug ben
Thnx alvast
[ Voor 8% gewijzigd door KillerAce_NL op 17-03-2004 12:02 ]
Zelf persoonlijk houd ik niet zo van die losse stekkertjes er zelf aanknijpen.Damocles.NL schreef op 17 maart 2004 @ 11:55:
Yow mensen,
Nou, me modem is binnen gekomen.
Alleen heb dus dat doe het zelf gedoe...snap iets alleen niet.
Me NT1 kastje is model S2, de isra lijn gaat dus in me NT1 kastje maar die zit daar met 2 losse draadjes in een oranje dingetje geklikt....dus die draad kan ik helega niet in me splitter krijgen... nou heb ik zo een knijptang dus wat mogelijk zou zijn is dat ik daar gewoon zo een connector aan doe...dat ik die in me splitter stop en vervolgens het meegeleverde kabeltje aan een kant doorknip en daar weer los die 2 draden van in me nt1 kastje doe...maar voordat ik ga kutten wil ik jullie mening ff erover horen...
Ik heb dus schijnbaar oud model NT1 kastje.. met isra met 2 losse draden erin geklemt...wat nu te doen?
ik moet nu werken dus ik lees het wel vanavond als ik terug ben
Thnx alvast
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
Verwijderd
Persoonlijk vindt ik je dan nog ruim denken , ik zat aan een datum in April te denken.bassio schreef op 17 maart 2004 @ 15:00:
Ik gok erop dat we rond 30-31 maart een mailtje krijgen. Maar ik kan me vergissen...
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Verwijderd
Hah, dat zou Demon volgens mij helemaal niet zo erg vinden als BBned rond begin april pas upgraded, op die manier krijgt Demon nog wel een maand extra geld binnen van de mensen die nu nog het oude bedrag betalen.docftp schreef op 17 maart 2004 @ 15:32:
[...]
Persoonlijk vindt ik je dan nog ruim denken , ik zat aan een datum in April te denken.
Maar ook ik kan me vergissen en laat ik het maar hopen
[ Voor 16% gewijzigd door Redlum op 17-03-2004 15:51 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq