Beste mede users,
Ik heb een klein probleempje met Speedlinq.
Na een mislukte telco migratie(4 weken zonder internet) werd mijn speedlinq account eindelijk op 5 Januari jongstleden geactiveerd.
Na 2 weken probleemloos te hebben gewerkt op de normale 2MB verbindings snelheid begon het opeens.
Tijdens piekuren, dat is sávonds tussen 18.00 en ongeveer 23.00, komt mijn Download niet hoger dan 40 KB/ps. In de minder drukke uren, dus dat is sóchtends, geeft hij wel mijn normale snelheid aan van ongeveer 220 KB/ps.
Na 5 meeltjes te hebben verstuurd naar hun Helpdesk begin ik er echt over na te denken om de fuckers te gaan bellen. Dit wil ik eigenlijk ten alle tijden voorkomen omdat ik geen geld wil spenderen aan het in de wacht hangen bij speedlinq. Waarschijnlijk moet ik ze wel gaan bellen want ze reageren helemaal niet op mijn meeltjes.
Zelfs op de vraag of het een normaal verschijnsel is en of dit vaker bij hun voorkomt krijg ik geen gehoor.
Het geld van de ACTIE moet ik ook nog steeds terug krijgen, nadat ze 2x het geld (zonder problemen) ervan af hebben geschreven heb ik ze gemeeld en gevraagd waar mijn geld blijft, hun antwoord daarop was"we hebben je voucher nog niet ontvangen", terwijl ik dat ding 10 dagen geleden al heb opgestuurd.
Tot nu toe vind ik het echt een zuig provider, dat komt waarschijnlijk omdat ik bijna 3 jaar bij Cistron klant ben geweest en die provider was zwaar de bom. Jammer dat het nu XS4all is geworden.
Help!!!! Kent iemand dit probleem?
Computer getetst op worms, virussen, adware, spyware en niets gevonden.
Getest op 2 verschillende modems, zelfde probleem.
Getest op een andere computer en nog steeds het zelfde probleem van langzame connecties tijdens spitsuren!!
Help me !! Thanks in Advance~!