Ik vind speedlinq ook maar een provider van NIKS!!
Hun helpdesk is gewoon veeeeels te duur en in de 1,3 jaar dat ik bij hun een abbo heb (8 mbit down/1 mbit up) Heb ik altijd ninimaal 4 minuten moeten wachten voordat ik geholpen kon worden (heb dit bijgehouden).
Ook als je een klacht heb moet je dit per mail of brief melden, je hebt dus niks aan de helpdesk als je een klacht hebt.
De mail word 1x per week gelezen en als ik een mailtje verstuur duurt het meestal 2 weken voordat ik antwoord heb op mijn brief.
De antwoorden in de emails zijn altijd het omgekeerde wat je vraagt en ze proberen altijd zo vaag mogelijk te reageren
Ik heb nog NOOIT een antwoord gehad op een brief die ik via de post naar hun heb gestuurd

.
Ook heb ik meerdere aangetekende brieven verstuurd naar hun waarop ik ook NOOIT een antwoord heb gekregen.
Ik heb nu mijn abbonoment afgesloten (4 maanden geleden een aangetekende opzeggingsbrief gestuurd en ook nog een email voor de zekerheid).
Mijn internet moest 3 maanden geleden al afgesloten zijn maar er wordt nogsteeds geld van mijn rekening afgetrokken (89 euro

) terwijl ik de verbinding allang heb opgezegd.
Daarnaast heb ik veel problemen met de verbinding. Om de zoveeltijd (ongeveer om de 40 min) wordt de verbinding verbroken en wordt er weer verbinding gemaakt. Dit is ZEEEER irritant. Het probleem heb ik al sinds het begin dat ik de aansluiting heb. Er is nooit wat aan gedaan. Het enige wat ik na 4 maanden van de helpdesk te horen kreeg is dat ze wisten dat het probleem bestond maar dat ze er niks aan konden doen

. Ook was het niet mogelijk om mijn contract te beindigen.
Op hun website stond vroeger dat je 24/7 online kon zijn. Toen ik hun op dit wees hebben zij dit meteen aangepast zodat ik de abbonoment niet kon opzeggen
Alleen maar problemen met deze organisatie dus
Het enigste pluspuntje wat ik kan vermelden is dat ik nog nooit een bericht heb gehad dat ik over mijn download limit ga terwijl ik ontzettend veel gigabyte's per maand download.
Belde ik laatst nog naar de helpdesk, wat krijg ik te horen:
'Dit gesprek wordt opgenomen voor opleid doeleinden ofzowiets'
Dit is tog ronduit belachelijk, ik wil helemaal niet dat mijn gesprekken worden opgenomen !!!!
Echte een zuig organisatie. Toen ik mijn abbo aansloot waren hun de goedkoopste. Nou ik heb het wel geweten. Mijn volgende abbo wordt gewoon een demon (8 mbit down/1mbit up voor 55 euro)
Speedlinq
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk