Speedlinq: ervaringen!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.114 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Epitome schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:48:
Ik heb nu ook de Sagem F@ST 948 ontvangen, maar wil mijn SpeedTouch Home ISDN ADSL-modem blijven gebruiken als die beter werkt. :)

[afbeelding]

Heeft iemand misschien de instellingen voor een SpeedTouch Home ISDN ADSL-modem voor het Speedlinq All-in abonnement? :?
Als je effe terug scrollt dan zie je Mr.Liu's instelling en die kun je gewoon gebruiken voor Speedtouch dacht ik :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Edit dubbele post!

[ Voor 97% gewijzigd door DJkim op 05-01-2005 17:27 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:59
Anoniem: 117064 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:23:
@Extera ik zit zelf op 2 mb abbo met volgens mij max 25 maar heb in de afgelopen dagen al 40 gedownload, volgens mij zijn ze vrij relaxt met de fair-use.

@voil ... hoe ken je die stats genereren? Met welk proggie?

Nu weer ff ontopic:

Ik heb vandaag naar Speedlinq de volgende mail gestuurd, ff kijken wat ze zeggen:

Beste helpdesk,

Sinds augustus 2004 heb ik een X-tra 2048 abbo die
loopt via BBNED, toen ik inschreef bij jullie kon ik
nog niet op het BabyXL netwerk. Nu checkte ik gisteren
en kwam ik erachter dat ik op mijn adres nu wel op het
BabyXL netwerk kan komen.

Ik wil graag weten of ik nu kan overstappen van het
BBNED X-tra 2048 naar BabyXl All-in 8064 abbo, dit is
dus een hogere snelheid. Ik betaal nu 50 euro p.m.
hierna dus 55 euro p.m. Ik wil graag weten of dit
mogelijk is en zo ja hoeveel me dit gaat kosten.

Groeten,

XXXX
Volgens mij heeft het geen zin meer hoor, om mail naar speedlinq te sturen aangezien ze maandje ofzo geleden hun email support hebben laten vallen. Je kan ze alleen bereiken via telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

voil schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:50:
[...]
Volgens mij heeft het geen zin meer hoor, om mail naar speedlinq te sturen aangezien ze maandje ofzo geleden hun email support hebben laten vallen. Je kan ze alleen bereiken via telefoon.
Helpdesk misschien, maar dit soort dingen moeten ook niet naar de helpdesk. Administratie en contract-afdeling zijn echt nog wel per e-mail bereikbaar en dat is ook precies waar het heen moet.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39059

woeper schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:14:
[...]

V2 welk modem heb je nu? Ik ben van plan om een andere modem te gaan halen, maar weet nog niet welke.
Ik ben hier in TIlburg de eerste de beste PC zaak binnen gewandeld.
Het enige wat ze mij te bieden hadden was een Conceptronic modem. Simpel router-modempje waarbij werkelijk alles te configureren is. Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt welke modem je kiest, zolang het geen Sagem F@st 908 is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

lol ik zeg het nogmaals ik heb 2 Zyxel Prestige 650 adsl modem liggen. Voor diegene die interesse heeft mail me effe op donnykim@hotmail.com. Misschien wil ik hem wegdoen tegen leuke prijs!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

@voil en @Mr. Liu .... klopt ik heb deze dan ook naar administratie@blabla gestuurd, nog steeds geen bericht gehad. We wachten af, ik hoop dat ik een goeie kans maak. Ik heb eerder wel problemen gehad met mijn facturering (actiekorting die ze moesten overmaken maar wat eeuwig duurde). Toen een nette doch beetje cynische mail gestuurd en na 2 dagen netjes antwoord (wat ik ook wilde horen) en toen 2 weken later idd me poen terug. We wachten af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 07:44

Darth Punk

professionalized prutz0r

TIP: voor mensen die een goede ADSL modem/router met wireless 54g raad ik aan om de nieuwe nederlandse editie van c't magazine te lezen. Dat is het Januari/Februari 2005 nummer Ze hebben daar een hele hoop van deze dingen onder de schop genomen. Als conclusie werd er de Draytek(hoe kan het ook anders :P) 2600 Gi en een of andere Belkin aangeraden. En als je geld over hebt dan wordt er één of andere NetCom aangeraden, maar ja die kost meer dan 650 euri :(.

ok, die Draytek is ook duur(deze heeft advies prijs van 280 euro) en de Belkin slechts 90 euro.

er werd getest op
Veiligheid (wep encriptie, etc)
WLAN functionaliteit
snelheid internet via wireless wifi 54 mbit op een 768 kbit ADSL lijn
en nog wat dingen, kweenie meer B)

de Draytek was 'gemiddeld' qua snelheid over wireless zowel met 1m afstand als 20m afstand, maar de reviewer was erg te spreken over de vele features en instellingen.
dr ook een USB poortje op voor een printer aan te sluiten :P

i want LART!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 20:36

Stephane

Behhhhh

DJKim, koopwaar aanbieden op GoT kan gezeur opleveren, verder zou het kunnen dat speedlinq of tiscali het modem terug eist, dus wacht eerst even af zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Zyxel modem is van mij. Tiscali heeft geen modem gestuurd :) (ik had modem ook niet aangevraagd). Zyxel modem komen van mijn Demon Abo tijd. Ik had eentje voor mijn kantoor die maar weinig is gebruikt vanwege mijne zakenreis enzovoort. Dus die doe ik hem weg en ander zit ik nu te gebruiken voor Tiscali en werkt perfect :) ik download als gek voordat Tiscali dit offline haalt :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 03-04 16:15
Mensen die gebruikt hebben gemaakt van het All-in 3072 abonnement, wat hebben jullie nu in eerste instantie moeten betalen? En heb je dat bedrag al teruggestort gekregen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woeper
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 06:35
@Epotime: 69euro voor de sagem isdn modem, 89 aansluitkosten, 35 voorschot eerste volle maand en nog 3 euros voor 3 dagen abonnement in december dus totaal ongeveer 196 euro precies zoals in de actievoorwaarden staat geschreven. En ik heb nog geen geld terug gekregen, maar dat is denk ik omdat de actie korting pas word terugbetaald nadat speedlinq voor 2 maanden abonnnementskosten heeft geind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 12:31

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

en als je je voucher instuurt!
zonder dat geen restitutie.
en inderdaad ik heb ook 69 euro voor het modem betaalen 128,35 voor de aansluitkosten plus abbo.
na 2x succesvol automatische incasso mag ik mijn voucher insturen met een kopie van de kpn rekening.

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Wat houdt die Voucher in dan? Kopie van Kpn rekening? Het gebruikt toch geen KPN netwerk?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woeper
  • Laatst online: 07-06 06:35
DJkim schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:32:
Wat houdt die Voucher in dan? Kopie van Kpn rekening? Het gebruikt toch geen KPN netwerk?
laatste stukje naar je huis is wel het netwerk van kpn. Ik denk ze dat extra willen controleren dat je een kpn telefoon aansluiting hebt want als je geen kpn telefoonaansluiting hebt, moeten ze meer geld betalen aan kpn voor het gebruik van het laatste stukje kpn netwerk naar je huis

[ Voor 32% gewijzigd door woeper op 07-01-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

DJkim schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:32:
Het voucher is een kaartje dat je van Speedlinq krijgt en even in moet vullen. De reden voor de kopie is al eerder uitgelegd, plus dat ze zeker willen weten dat het telefoonnummer klopt.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
piems schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:59:
en als je je voucher instuurt!
zonder dat geen restitutie.
en inderdaad ik heb ook 69 euro voor het modem betaalen 128,35 voor de aansluitkosten plus abbo.
na 2x succesvol automatische incasso mag ik mijn voucher insturen met een kopie van de kpn rekening.
Na dat ik dit hier las heb ik ook meteen mijn aanvraag voor een abo weer geannuleerd.
Die sporen niet bij speedlinq 197,35 voor uit betalen en na 2 maanden de voucher op sturen en dan +- 2 maanden wachten voor je het geld weer terug ziet op je bank rekening.
Dan neem ik wel quicknet daar is gratis modem en aansluitkosten ook meteen gratis en niet na 2 maanden als je de voucher in stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 14:51
Wij hebben een Speelinq 8 Mbit abbo, maar we halen maar 200 kb/s :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hmmm vreemd mijn Tiscali verbinding is nog steeds niet geannuleerd en Speedlinq wacht nog steeds.... weet iemand hoe het ongeveer gaat duren?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
meat106 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:28:
[...]

Na dat ik dit hier las heb ik ook meteen mijn aanvraag voor een abo weer geannuleerd.
Die sporen niet bij speedlinq 197,35 voor uit betalen en na 2 maanden de voucher op sturen en dan +- 2 maanden wachten voor je het geld weer terug ziet op je bank rekening.
Dan neem ik wel quicknet daar is gratis modem en aansluitkosten ook meteen gratis en niet na 2 maanden als je de voucher in stuurt.
Ja, ik vind het ook een beetje vreemd...

Geen aansluitkosten, Gratis Modem, Eerste zes maanden korting...

Maar wat blijkt als je de kleine lettertjes leest: eerst de volle mep betalen voor alles en pas na enkele maanden krijg je je geld terug! :(

Dat je voor je modem moet betalen voordat je het geld terugkrijgt, kan ik nog begrijpen maar voor de rest vind ik het echt overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-06 17:31
Ze hopen er gewoon op dat je dat formuliertje, kwijtraakt, niet, niet goed ingevuld, te laat etc. opstuurd, het is wel wat achterbaks ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Waar kun je die formulier krijgen dan? Ik heb nog niks ontvangen en wanneer begin je eigenlijk met betalen? Mijn Speedlinq lijn is nog steeds niet opgeleverd.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133736

DJkim schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 02:15:
Waar kun je die formulier krijgen dan? Ik heb nog niks ontvangen en wanneer begin je eigenlijk met betalen? Mijn Speedlinq lijn is nog steeds niet opgeleverd.
Wel, dat formuliertje krijg je meestal met de brief met de abonnementsgegevens (een zeer goedkoop looking flyer met een vette kans dat iemand hem dus pronto kwijtraakt). Meteen op de post doen is geadviseerd! (kopie is ook zeer handig van dat formulier, just in case als er iets gruwelijks foutgaat bij hun administratie..)

Dit betekend dus als je die formulier kwijtbent, dat de kans dat iemand bij speedlinq zulk formuliertje opnieuw stuurt (of op tijd) nihil is. Het is achterbaks, maar dat noemen ze nou sluwheid :Z

Normaal gesproken betaal je vanaf het moment dat de pakket "officieel" op het moment wordt opgeleverd, dwz dat je aangesloten wordt, ongeacht of je wel of niet de modem setup voor de verbinding hebt geinstalleerd. Als je de brief met abonnementsgegevens hebt ontvangen en je hebt een modempakket besteld mar nog niet ontvangen, erachteraan gaan!

Kleine noot: voor degenen die voor die acties vallen van speedlinq, niet blindelings vallen voor de standaart datalimiet (zoals bij 4096/1024 all in one abonnement). Ze hebben altijd wel aparte clausules na de standaart gegevens die afwijken. Vette kans dat de reguliere datalimiet in acties gehalveerd zijn (summer sale actie van speedlinq heeft bij 4096/1024 abo een datalimit of 25gb in plaats van 50gb)

=====================================================================

Ik heb zelf wel wat eigen vraagjes toch ;)

in de vakantie speedlinq aangevraagd, in september/augustus alle zooi gekregen etc, pas tot januarie gewacht met installeren, acties en de teruggaaf kosten modem en korting geregeld, geen probleem.

Het probleem is dat ik na installatie mijn speed checkte. De download speed klopte wel met wat er normaal kan worden verwacht van mijn abo (4096/1024), maar de upload speedstond schots en scheef in vergelijking met de verwachtte snelheden:

Dl rond de 450kb/ps
Ul rond de 20kb/ps i.p.v 80kb/ps (ja, ik heb zo'n maffe speedtouch modem ) <==AUW

Het kan liggen op de manier hoe ik de zooitje geinstalleerd heb (er zit een 10 meter lange modulaire telefoonkabel tussen de splitser en de modem zelf, en de uiteindes zijn niet errug goed), maar zou dat dan niet de dlspeed ook beinvloeden? Waarom alleen de upload speed dan? Of hebben jullie een andere kijk op de sitautie?

Tweede vraag is wat makkelijker: heb ergens gelezen dat de All in One pakket een bepaalde "feature" had, die ik heb opgepikt uit een oud persbericht. In dat persbericht had de directeur van speedlinq gezegd dat All in one pakketten de datalimieten die niet gebruikt zijn van de vorige maanden, meegaan naar de volgende (dus je hebt in januarie maar 10gb gebruikt itt 25gb, dan gaan die 15gb naar de volgende maand, waardoor je 40gb kan verkwisten in die maand?) Waar of niet waar?

Shezus, lange post, anyways de mzzl/slaap uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb nu een Demon Abo. 2048/1024... Opzich erg tevreden met Demon, maar die prijs he!
€ 55,- :| Kan echt niet meer vandaag de dag ;)

Maar goed.. ik wil dus een overstap gaan maken naar Speedlinq. Als je mazzel hebt schijnt het tegenwoordig vrij snel geregeld te zijn... dus dat houdt me niet tegen. De prijs houdt me zeker niet tegen. € 32,50 p.m. Goed te doen dus.

Zijn er argumenten te verzinnen om de overstap niet te maken?

Edit: Brak modem is geen argument, aangezien ik de Zyxel Prestige 650R hier heb.

[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 08-01-2005 23:24 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 13:43
Anoniem: 133736 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 04:30:
Het probleem is dat ik na installatie mijn speed checkte. De download speed klopte wel met wat er normaal kan worden verwacht van mijn abo (4096/1024), maar de upload speedstond schots en scheef in vergelijking met de verwachtte snelheden:

Dl rond de 450kb/ps
Ul rond de 20kb/ps i.p.v 80kb/ps (ja, ik heb zo'n maffe speedtouch modem ) <==AUW

Het kan liggen op de manier hoe ik de zooitje geinstalleerd heb (er zit een 10 meter lange modulaire telefoonkabel tussen de splitser en de modem zelf, en de uiteindes zijn niet errug goed), maar zou dat dan niet de dlspeed ook beinvloeden? Waarom alleen de upload speed dan? Of hebben jullie een andere kijk op de sitautie?

Tweede vraag is wat makkelijker: heb ergens gelezen dat de All in One pakket een bepaalde "feature" had, die ik heb opgepikt uit een oud persbericht. In dat persbericht had de directeur van speedlinq gezegd dat All in one pakketten de datalimieten die niet gebruikt zijn van de vorige maanden, meegaan naar de volgende (dus je hebt in januarie maar 10gb gebruikt itt 25gb, dan gaan die 15gb naar de volgende maand, waardoor je 40gb kan verkwisten in die maand?) Waar of niet waar?

Shezus, lange post, anyways de mzzl/slaap uit 8)7
Snelheid van een DSL verbinding is optimaal als je de modem direct aan je ISRA koppelt. Dus optimaal verbonden zonder brakke kabels of overdreven veel koppelstukken.

Alles wat je extra aansluit/verlengt kan heel nadelig werken voor je uiteindelijke lijnsnelheid. Kijk in je modem op welke snelheid je modem 'trained' is dit nu wel bijvoorbeeld 832kbit dan is de 20KByte/s ergens anders een probleem. Als je modem al laag 'trained' zou ik zeker de bekabeling eens nalopen/anders aansluiten.

Verleng altijd liefst na je modem en doe liefst niets voor je splitter verlengen en / of aftakken. Zelfs loze vertakkingen die bijgeschroeft zijn kunnen verlies geven op je verbindingssnelheid. Upstream zit tussen telefonie en downstream in de frequentie verdeling. 't Zou kunnen dat met jou manier van aansluitnig je precies in die frequenties problemen hebt waardoor niet je downstream maar je upstream zakt. Test ook even zonder splitter en met verschillende kabels je modem direct aan je ISRA punt.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133847

Ik heb ook een abbo van Speedlinq, de 8/1, ben er wel tevreden over, maar ik had even een vraagje aan mijn medegebruikers.

Ik heb een mail gestuurd naar de helpdesk over de nieuwsgroepen omdat deze via news.eigendomeinnaam.speedlinq.nl erg incompleet waren. Ik kreeg de reactie dat ik moest nemen als server sp-news.cambrium.nl

Maar nu geeft elk programma dat ik gebruik voor de nieuwsgroepen dit aan:

Als ik geen login/wachtwoord ingeef: Server requires authentication
Of als ik mijn speedlinq inlog gegevens aangeef dan krijg ik dit:
01/09/2005 14:00:46 PROTOCOL=Engine Process, SERVER=Cambrium, MSG=Unspecified Network Error
01/09/2005 14:00:46 SERVER=Cambrium, MSG=Auth: Username or Password is incorrect - The server rejected the authentication
01/09/2005 14:00:45 MSG=Processing Server: Cambrium Groups: alt.binaries.nl
01/09/2005 14:00:45 MSG=Group: Cambrium Server: alt.binaries.nl Unable to Read First Record

Laatst kreeg ik zelfs een melding met een link naar een payserver, dit vind ik niet kunnen...

Doe ik iets verkeerd misschien? Iemand die weet welke gegevens ik moet gebruiken? (Dus svp niet doorgeven dat ik naar de helpdesk moet bellen, want die kunnen me zo niet helpen omdat ik 'de enige ben met het probleem en er verder niets van bekend is')

Alvast heel erg bedankt!

Grtzzzz Fifide2e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
Probeer deze eens.
Server: news.demon.nl
Port : 119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01
meat106 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:32:
Probeer deze eens.
Server: news.demon.nl
Port : 119
Dat gaat niet werken natuurlijk voor Speedlinq klanten ;)

Die sp-news.cambrium.nl werkt bij mij gewoon zonder inlog-gegevens, zal wel op IP gecheckt worden op een of andere manier.
Maar hier hebben 9 van de 10 groepen die mij boeien een postcount van 0 :|

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133847

man-o-script schreef op maandag 10 januari 2005 @ 01:30:
[...]

Dat gaat niet werken natuurlijk voor Speedlinq klanten ;)

Die sp-news.cambrium.nl werkt bij mij gewoon zonder inlog-gegevens, zal wel op IP gecheckt worden op een of andere manier.
Maar hier hebben 9 van de 10 groepen die mij boeien een postcount van 0 :|
dus dan kan ik weer naar die klotehelpdesk gaan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

Anoniem: 133847 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:44:
[...]

dus dan kan ik weer naar die klotehelpdesk gaan bellen?
Die kosten overtreffen waarschijnlijk de kosten van een abbo bij Eweka ;)
(Maar goed dat laatste is natuurlijk per maand, 7.50 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:03
volgens mij werkt die news server nooit van hun. Of retentie van 1 uur oid. Speedlinq=puur verbinding ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Dat zowieso, het is gewoon incompleet, dus denk dat je jezelf er maar bij neer moet leggen wat de nieuwsgroepen betreft :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134003

Ik heb nu een 3072/1024 abo. van speedlinq met een sagem modem .
heb er maar 1 woord voor een RAMP!

Heb telkens last van dat hij om de 5min ging hij disconnecten.
Nu gaat het dan wel weer beter ,maar zodra ik emule aanzet "BAM" offline.

Vandaag of morgen maar een speedlinq bellen.
Ook de upload is ook erg bagger ,want ik haal de helft van 1024 geen eens.
En zit niet ver van de centrale af (850 meter)

Hopelijk krijg ik wel me actie geld wel terug :)

1 tip: neem geen sagem modem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Anoniem: 134003 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 00:33:

Ik heb precies hetzelfde als jij. Als de sagem trained op 640 kbits upload dan is het prima, dan blijft de connectie in stand, echter, trained hij op 983 ofzo, iets in die buurt, dan knalt hij er onherroepelijk om de 5 minuten uit.

Beeeeetje jammer. ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk na 5 dagen antwoord:

In reactie op je vraag over het wijzigen van je abonnementstype sturen wij je deze mail.

Helaas kunnen wij vanwege de regelgeving van onze netwerkleverancier Bbned je nog niet laten profiteren van de huidige tariefstelling van BabyXL. Je dient eerst 12 maanden lang je bestaande abonnement uit te dienen, alvorens je kan overstappen naar het BabyXL netwerk.

De 12 maanden lopen af op 24-09-2005

We zien je reactie t.z.t. tegemoet.

Met vriendelijke groet,

XXXX

Kortom, over een paar maanden voor me contract krijgen ze idd reactie, dan stap ik wel over op een ander. Zo tevreden ben ik ook nou niet over Speedlinq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dit is echt ONGELOVELIJK !!

Ik heb in augustus een Speedlinq abonnement genomen met hun "zomeractie"
Geen aansluitkosten, gratis modem, 1e 3 maanden 45 euro ipv 55 etc.

Alles goed en wel, maar ik moest alles wel eerst netjes vantevoren betalen en dan zouden ze later wel het actiebedrag terugstorten op mijn rekening.

Zodra ik mijn eerste KPN nota binnen had heb ik de actie voucher ingevud en opgestuurd.
Het zou echter wel ongeveer een maandje of twee duren eer ik het bedrag zou ontvangen.
Vorige maand begon het me toch wel een beetje lang te duren en heb ik gebeld, maar de helpdesk kon mij daarover niet te woord staan. Ik moest maar even een e-mail sturen.

Na lang wachten kreeg ik dan eindelijk een reply met de melding dat mijn voucher nooit door Speedlinq is ontvangen en of ik even een nieuwe wilden sturen.
Zo gezegd zo gedaan en aangezien dat alweer een aantal weken geleden was heb ik maar weer een confirmatie mail gestuurd om te kijken of het ze ditmaal wel was gelukt.

Krijg ik DIT !?
Beste Ken,

We hebben de actievoucher van jou ontvangen. Wel is de uiterste inzenddatum inmiddels verstreken. Dat was namelijk 31 oktober. We hebben jouw voucher ontvangen op 29 december.

Aangezien je ook voor 31 oktober geen ontvangstbevestiging hebt aangevraagd, (pas op 16 december stuurde je een email), kunnen we jouw actievoucher helaas niet honoreren.

Met vriendelijke groet,

Speedlinq

Inge
Da’s toch te gek voor woorden ??
Of ben ik nou gek ?

Wat moet ik nou ? Ik heb al een redelijk kwaad (doch net) mailtje terug gestuurd, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in.

Iemand anders wel z’n actiegeld terug ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:18:

[...]

Da’s toch te gek voor woorden ??
Of ben ik nou gek ?

Wat moet ik nou ? Ik heb al een redelijk kwaad (doch net) mailtje terug gestuurd, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in.

Iemand anders wel z’n actiegeld terug ontvangen ?
Das is genaaid man :(

De voucher die ik heb opgestuurd was 100% zeker weten nog geldig, tot april zelfs!

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 39059 op 11-01-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FoggyFreek schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 00:50:
[...]

Ik heb precies hetzelfde als jij. Als de sagem trained op 640 kbits upload dan is het prima, dan blijft de connectie in stand, echter, trained hij op 983 ofzo, iets in die buurt, dan knalt hij er onherroepelijk om de 5 minuten uit.

Beeeeetje jammer. ;)
ik HAD precies hetzelfde. Nieuwe modem ertussen en weg disconnects :)

(p.s. Thx DJKIM, Zyxel werkt voortreffelijk) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderRobert
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik heb hier de Speedtouch 510i.
werkt deze modem ook met Babyxl netwerk? (postcode is wel beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hehe V2 pleasure is mine ;) en Tiscali is eindelijk van mijn lijn af... bijna 1 1/2 week gratis geinternet via Tiscali en nu weer via 56k modem. Maar waarom hoor ik zoveel slechte verhalen over Saegem modem? Kun je dat ding niet van firmware updaten? En e-mail schrijven naar Speedlinq. Ik heb een ding geleerd. Je moet altijd je naam en adres en nog klantennummer als je die hebt en contract nummer erbij sturen. Dat had ik een tijdje gedaan en als ik Speedlinq mail dan krijg ik mijn mijn altijd binnen 3 dagen beantwoord met naam van Helpdesk medewerker.

P.S ben geen ADSL modem verkoper maar opeens herinner ik me dat ik nog oude modem van Speedtouch heb liggen ergens in mijn schuur. Ik gebruikte het voor Planet ADSL. Als iemand interesse heeft voor ADSL modem Speedtouch. Je kan mij nog mailen ;) donnykim@hotmail.com

Oh ik heb nog een vraag.

Ik heb ook die 3mbit bij Speedlinq besteld en jullie hebben over actievoucher enzo maar ik snap er geen reet van.

Waar kan ik het halen en wat moet ik naar Speedlinq sturen en tot wanneer moet ik het opsturen? Kan iemand mijn effe antwoorden? Ik heb Speedlinq 16 Dec besteld dus lijn is nog niet opgeleverd maar ik wil wel zeker zijn dat ik al die geld nog terug krijg......en mensen als je iets naar Speedlinq per post stuurt... doe het dan aangetekend dan krijg je ook geen probleem later.

[ Voor 26% gewijzigd door DJkim op 11-01-2005 17:15 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
ThunderRobert schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:53:
Ik heb hier de Speedtouch 510i.
werkt deze modem ook met Babyxl netwerk? (postcode is wel beschikbaar)
Die heb ik hier ook op m'n Speedlinq (BabyXL/Tiscali)
http://www.speedtouch.nl/drivers.html#510

Hiermee kun je hem dan meteen goed instellen:
http://www.speedtouch.nl/downloads/510R427_config_05.exe

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FoggyFreek schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 00:50:
[...]

Beeeeetje jammer. ;)
Zou het zo zijn als je een andere modem neemt dat dan je upload ook meer is?

Was k nou maar bij @home gebleven alleen zo jammer dat @home zo duur is.
Maar ze leveren wel kwaliteit.
Geen klachten over hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 39059 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:47:
[...]

Das is genaaid man :(

De voucher die ik heb opgestuurd was 100% zeker weten nog geldig, tot april zelfs!
En heb jij wel je geld al teruggekregen ?
DJkim schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:11:
Oh ik heb nog een vraag.

Ik heb ook die 3mbit bij Speedlinq besteld en jullie hebben over actievoucher enzo maar ik snap er geen reet van.

Waar kan ik het halen en wat moet ik naar Speedlinq sturen en tot wanneer moet ik het opsturen? Kan iemand mijn effe antwoorden? Ik heb Speedlinq 16 Dec besteld dus lijn is nog niet opgeleverd maar ik wil wel zeker zijn dat ik al die geld nog terug krijg......en mensen als je iets naar Speedlinq per post stuurt... doe het dan aangetekend dan krijg je ook geen probleem later.
Ja, voortaan zal ik dat zeker doen ja.
Da’s weer typisch zo’n leermoment hè :X

Maar die voucher krijg ik iig bij de activeringsbrief.
Ik kon ’m toen nog niet opsturen aangezien ik destijds nog geen KPN nota had.
A5 papiertje, blauwig, met witte letters en oranje koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39059 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:52:
[...]

ik HAD precies hetzelfde. Nieuwe modem ertussen en weg disconnects :)

(p.s. Thx DJKIM, Zyxel werkt voortreffelijk) 8)
Welke modem/router heb je gekocht dan?
en is je upload nu ook beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Anoniem: 134003 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:56:
[...]

Het was Zyxel Prestige 650R-31 ADSL modem.. die ik voor mijn 2 demon abo had gekregen. :) Volgens mij werken alle andere modems gewoon beter dan die Saegem.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

x KeN x schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:55:
[...]

[...]

Ja, voortaan zal ik dat zeker doen ja.
Da’s weer typisch zo’n leermoment hè :X

Maar die voucher krijg ik iig bij de activeringsbrief.
Ik kon ’m toen nog niet opsturen aangezien ik destijds nog geen KPN nota had.
A5 papiertje, blauwig, met witte letters en oranje koppen.
Mijn lijn is nog niet geactieveerd maar dus die actieveringsbrief krijg je nadat je lijn is geactiveerd of gebeurt het voordat geactiveerd is?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:55:
[...]

[...]
Nog niet. Mijn abbo is sinds 28 december pas actief. Ze schrijven eerst 2 maanden abbo-geld af en de extra kosten. (modem, aansluiting).

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
St.     Bedrag  Datum                    Omschrijving
------------------------------------------------------------------------ - - 
  1      89,00                           sp154462 ADSL aansluitkosten, zie actievoorwaarden
  1       4,52  28-12-2004 / 31-12-2004  sp154462 ADSL All-in 3072 (3072/1024 kbps)
  1      35,00  01-01-2005 / 31-01-2005  sp154462 ADSL All-in 3072 (3072/1024 kbps)
------------------------------------------------------------------------ - - 

EUR     128,52  Totaal faktuurbedrag inclusief 20,53 btw

Ik ben benieuwd wanneer ik het terug ga ontvangen.
DJkim schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:11:

[..]
Oh ik heb nog een vraag.

Die voucher moet bij de brief zitten met je login gegevens.
Anoniem: 134003 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:56:
[...]

Speedtest met de sagem

Download: 347.8 KByte/sec =2782 kbps
Upload: 35.9 KByte/sec =287 kbps
Verbinding: 796.0 Conn/min

Speedtest met de Zyxel 650r31

Download: 356.3 KByte/sec =2850 kbps
Upload: 69.6 KByte/sec =557 kbps
Connection: 888.0 Conn/min
Ping test Nederland: 14.0 ms

Lijkt mij duidelijk :)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 39059 op 11-01-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Effe vraagje als ik toch bezig ben. Die actieveringsbrief krijg je dus voordat je lijn geactiveerd is he dus een brief met logingegevens. Dan moet ik toch effe mailtje sturen... ik heb al 3 keer brief van ze gehad dat er signaal op mijn lijn was maar verder geen login gegevens ofzo of moet ik toch maar even wachten?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Laten we het zo zeggen, ik kreeg iig een pakket met:
- modem
- brief met logingegevens
- kortingsvoucher

En V2.. succes.
Jij hebt het hopelijk wel aangetekend verstuurd ?
Als ze bij jou ook doen alsof ze je voucher niet hebben ontvangen laat het alsjeblieft even weten, dan kan er misschien wel sprake zijn van opzet.

Ik kan ook een bedrijf oprichten en mensen vooruit laten betalen en achteraf gaan lopen roepen dat ik hun vouchers niet gezien heb |;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangetekend? weet je wat dat kost :+

Laat mij nou even 2 maanden naief geloven in de TPG en in Speedlinq als serieus bedrijf. Daarna zien we wel verder.

(bovendien kan ik toch gemachtigde afschrijvingen laten annuleren in een bankshop?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Iedereen doet zo moeilijk over dat vooruit betalen maar dat is bij meer providers het geval.

Binnen 4 weken zou je het eventueel nog terug kunnen boeken, vandaar dat ze kiezen voor 2 maanden, ze hebben dan bovendien een redelijke buffer voor de modem die ze je gratis hebben verstrekt en waarmee je er anders vandoor zou kunnen gaan ;)
Je moet je niet vergissen in het aantal wanbetalers en de hoge kosten die providers hebben, wat ze op deze manier proberen te voorkomen...

Dat geval waarbij de voucher niet of te laat is aangekomen is dan een apart geval, maar absoluut geen opzet. Hier moet dus heus wel uit te komen zijn.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

...laten we het hopen.
’t Gaat toch wel om bijna 200 euro.
Ben benieuwd ;)

Verder heb ik gelukkig niet echt te klagen.
’t Is iig een stuk degelijker dan m’n vorige aansluiting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij is het weer probleem avond bij speedlinq @ sagem.

weer te vaak disconnecten.. :(

morgen maar eens bellen met speedlinq..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

Pinobigbird

doesn't share food!

Anoniem: 117064 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:02:
Eindelijk na 5 dagen antwoord:

In reactie op je vraag over het wijzigen van je abonnementstype sturen wij je deze mail.

Helaas kunnen wij vanwege de regelgeving van onze netwerkleverancier Bbned je nog niet laten profiteren van de huidige tariefstelling van BabyXL. Je dient eerst 12 maanden lang je bestaande abonnement uit te dienen, alvorens je kan overstappen naar het BabyXL netwerk.

De 12 maanden lopen af op 24-09-2005

We zien je reactie t.z.t. tegemoet.

Met vriendelijke groet,

XXXX

Kortom, over een paar maanden voor me contract krijgen ze idd reactie, dan stap ik wel over op een ander. Zo tevreden ben ik ook nou niet over Speedlinq.
Ik heb ook mijn abonnement omgezet nadat ik 12 maanden had uitgediend.
Maar je kan blijkbaar al na 10 maanden al je abo wijzigen.
In een mailtje van de administratie stond het volgende:
Wij mogen namelijk abonnees die 10 maanden en langer abonnee zijn, overzetten naar de snelheden en prijzen volgens de actie zoals die nu op onze website staan.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Uh ik heb wel Saegem Modem gekregen maar geen brief over korting? Moet ik een mailtje sturen ofzo? lol grappig is dat die Speedlinq.

En om het te activeren moet je dus login gegeven en password hebben? Bij Tiscali was het niet zo, daar kon je door MAC registreren kon je al internet op.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:31
Eventjes stoom afblazen hiero over Speedlinq (via BabyXL/Tiscali).

Net als een half jaar geleden zat mijn vader ineens zonder ADSL. We hebben hetzelfde probleem als toen. De modem krijgt geen IP adres, heeft een lijnsync, verzend datapakketjes en krijgt geen datapakketjes terug. Een half jaar geleden heeft het zes weken geduurd voordat de zaak rond was.

Ik beb me vanavond suf getest op spyware, virussen en trojans, de permissies voor de firewall gecheckt, splitter en bedrading totaal getest, Ipconfig creatief gebruikt, en dit enkel om de helpdesk het gras voor de voeten weg te maaien zodat morgen broertje, ing. Marc, weer op ze los te kunnen laten. 8) :Y)

Er was toen de harde hand van mijn jongste broer, software ing., Marc voor nodig om de oplossing te brengen. Hij heeft, nadat hij de special cases meneer eerst gedurende een week weer dezelfde mantra's had laten afdraaien, uiteindelijk de oplossing gebracht door de helpdesk medewerker telefonisch een email naar BabyXL/Ttiscali te dicteren die de oplosing bracht. |:( :r :X

Het volgende zegt weinig of niets over de inzet van de helpdesk kinderen maar alles over de aansturing van die helpdesk.

De eerste medewerker Richard, die ik overnam omdat mijn Pa geen nieuwe driver kan installeren, leek goed op weg, maar bleek uiteindelijk door de structuur niet verder te kunnen komen. We elimineerden de modem en drivers, de draad en splitter als bron van storing en Richard concludeerde dat het niet aan onze kant lag. Hij zou een lijnmeting aanvragen bij Tiscali. Daar mag Tiscali een week over doen. Een meting! Dan zal het vast wel de goede kant op gaan. _/-\o_ 8)7

Navraag op het forum hier leerde dat een lijnmeting enkel meet of een lijn elektrisch, qua impedanties, in orde is. Of er uberhaupt wel een verbinding mogelijk is. We hadden een lijn sync want Windows zag de lijn, dus was die meting niet nodig. Ook werd mij verteld dat als je de storingslijn van KPN belt ze dat direct meten. Hoezo een week wachten? |:( :r 8)7

Een week later. Geen bericht. Vader weer bellen. Er was iemand mee bezig zeiden ze. Yeah, right. De uitslag kwam en die zei dat de lijn ok was. Dus werd de bal weer terug gespeeld. Toen kwam Jan Willem in beeld. Na Jan Willem kwam Pascal in beeld. Die suggereerde Xp opnieuw te isntalleren en zeurde waarschijnlijk weer over spyware (hoe valide dat ook kan zijn). Dat was mijn eer te na want een te verse installatie, goede spyware en virus bescherming en firewall. 8) :r

Ing. Marc bracht uitkomst met zijn eveneens stabiele laptop waar hij dagelijks op werkt. Hij kreeg bij Pa ook geen verbinding ongeacht drivers etc.. Hij constateerde dat er datapakketjes worden verzonden maar niets terug komt en suggereerde een mogelijk probleem met de servers van Speedlinq. Verder opperde hij een administratie fout bij Speedlinq en dat we domweg afgesloten waren. Ook de tool Dr. Speedtouch die ik gevonden had op het web wijst met zijn vinger naar de ISP.

Pascal komt nu met een verse driver. Werkte niet. Pa wordt nu echt boos. Dat is al de zoveelste keer dat een driver niet werkt. De sugesties van ing. Marc en Dr. Speedtouch worden opzijgelegd zonder opgaaf van reden. Er wordt dus niet geargumenteerd constateert Pa terecht. Ook de mogelijkheid dat er een fout in de wijkcentrale zit wordt niet meegenomen. Pa begint erover te denken om Speedlinq in gebreke te gaan stellen.

Ing. Marc neemt het roer nu over. Hij geeft degene, Pascal?, die het nu doet, eerst een week om zijn ding te doen. Die wil weer een nutteloze lijnmeting aanvragen. Enfin, Marc moet tot twee keer toe zwaar sturend optreden totdat de helpdeskmedewerker zich een mail liet dicteren die naar Tiscali gaat en de oplossing brengt.+ |:( :r :X

Terugkijkend valt te constateren:
1. De helpdesk kent de grenzen van haar competenties niet, is niet altijd kritisch naar zichzelf en weet van geen doorspelen. Ze gaan ten einde raad het OS en spyware de schuld geven waar dat de issue niet is. Al die tijd internet Pa vrolijk weer met de dialup connectie hoezo brak OS en spyware? |:( 8)7 ). Ook als een andere stabiele computer ook geen verbinding kan maken is dat geen aanwijzing voor eigen foute aannames voor de kinderen.
2..Ook de special cases meneer weet niets meer dan de helpdesk en dient uiteindelijk als de eerste de beste secretaresse geinstrueerd te worden wat aan Tiscali te mailen.
3. De communicatie met Tiscali is enkel een email contact. Ze kunnen niet bellen met hen.
Dat drukt de kosten. Speedlinq is goedkoop dus het moet ergens vandaan komen. Natuurlijk ook van de 0,50 euro/minuut voor de helpdesk waar je ook nog moet wachten. "You only get what you paid for" zoals de Amerikanen terecht opmerken. Zij zijn dan ook veel wijzer in markt-economisch denken.
4.In een brief van de directie van Speedlinq aan Pa krijgt de helpdesk een trap na. Er wordt gezegd dat tegen de perso(o)n(en) maatregelen genomen worden. Duhuh, de aansturing van de helpdesk lijkt niet te deugen gezien de consistentie van de mantra's en het niet doorsturen tenzij de klant zich roert. |:( :r :X

Verder hoefde Pa die zes weken niet te betalen. Eigenlijk mager. Hij heeft weer moeten betalen voor het internetten omdat hij moest inbellen en veel onnodige telefoontje met de kinderen van de helpdesk heeft moeten plegen.

Het zal mij dan ook benieuwen hoe lang het deze keer gaat duren. :+ 8)7

Ik houd jullie op de hoogte en we zullen gaan zien of Speedlinq het leven gebeterd heeft het afgelopen half jaar of niet. :7 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinobigbird schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:48:
[...]

Ik heb ook mijn abonnement omgezet nadat ik 12 maanden had uitgediend.
Maar je kan blijkbaar al na 10 maanden al je abo wijzigen.
In een mailtje van de administratie stond het volgende:

[...]
Volgens mij weten ze zelf niet helemaal waar ze mee bezig zijn. Klant worden ken je zo, das zo geregeld maar daarna is de service niet goed. En ik kan klagen want ik kom van Chello af en daar ging echt alles gewoon goed, ik had het kunnen weten. Maar ik heb mijn keuze al gemaakt, TweakDSL&BEL Ultra of SpeedXS.

Trouwens x KeN x ik heb ook gezeik gehad met die "actie" want ze kunnen MEGASNEL je geld afhouden maar teruggeven ho-maar. Ik heb een hele afzeikerige email moeten sturen om me geld terug te krijgen (toch 200 euro) en uiteindelijk teruggehad na bijna 4 maanden. Ik las ook op die actievoucher dat als de voucher niet aan zou komen hun NIET verantwoordelijk zouden zijn (kleine letters). Toen heb ik het dus maar aangetekend verstuurd.

Kortom voor mij Speedlinq:

- goede verbinding, stabiel, weinig problemen, verbinding niet echt snel (heb 2 mb BBNED abbo).
- nieuwsserver nog nooit na gekeken, ik ga via usenetserver.
- service klote, ze kunnen snel (zeer snel) afhouden, maar terugbrengen ho-maar.
- actie lijkt leuk maar tis wel een beetje naaiactie, goed opletten met je voucher en je betaalt eerst alles en dan pas krijg je de kortingen terug, dus let op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
man-o-script schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:05:
Iedereen doet zo moeilijk over dat vooruit betalen maar dat is bij meer providers het geval.

Binnen 4 weken zou je het eventueel nog terug kunnen boeken, vandaar dat ze kiezen voor 2 maanden, ze hebben dan bovendien een redelijke buffer voor de modem die ze je gratis hebben verstrekt en waarmee je er anders vandoor zou kunnen gaan ;)
Je moet je niet vergissen in het aantal wanbetalers en de hoge kosten die providers hebben, wat ze op deze manier proberen te voorkomen...

Dat geval waarbij de voucher niet of te laat is aangekomen is dan een apart geval, maar absoluut geen opzet. Hier moet dus heus wel uit te komen zijn.
Noem eens een provider waar je ook eerst de modem en aansluitkosten voor uit moet betalen en dan na 2 maanden een voucher in moet sturen en dan maar hopen dat ze eens terug betalen.
Heb nu al heel wat providers gehad over de jaren dat ik internet heb maar nog nooit 1 gehad die zo werken als speedlinq.
Heb ook de zelfde dag van aanvraag ook meteen weer geannuleert neem wel quicknet of een andere goede provider maar zeker geen speedlinq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Uh effe antwoord hierboven... Tiscali werkt ook zo hoor. Eerst alles betalen en later krijg je het pas terug.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
x KeN x schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:09:
...laten we het hopen.
’t Gaat toch wel om bijna 200 euro.
Ben benieuwd ;)

Verder heb ik gelukkig niet echt te klagen.
’t Is iig een stuk degelijker dan m’n vorige aansluiting :)
Kan je de voucher meteen insturen of moet je/kan je beter wachten totdat ze de aansluitkosten en de eerste twee maanden hebben afgeschreven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Shit ... ik moet nu nog 10 werkdagen wachten voordat mijn lijn is opgeleverd. Ik krijg net e-mail van Speedlinq. Maar goed ik snap eigenlijk nog steeds waarom Tiscali mijn verbinding in eerste instantie zo snel heeft kunnen opleveren( binne 5 werkdagen) en annulering zo lang heeft geduurd. lol :)

Maar goed mensen met orderstatus probleem. Ik kreeg een mailtje van medewerken van Speedlinq. Dit is blijkbaar weer een nieuwe e-mail van Speedlinq: provisioning@speedlinq.nl
En die medewerker die zo behulpzaam mij heeft geholpen heet Mattijs van der Harst. Hij antwoordde mijn e-mails ook meestal binnen 2 dagen dus misschien als je e-mail naar Speedlinq moet je effe refereren naar Mattijs.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 12:31

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

anders lees je de actievoorwaarden 8)7
staat duidelijk op de voucher dat je hem pas na 2 x succesvol geïnd abbo geld en met een kopie van de kpn rekening moet opsturen.
staat ook duidelijk een uiterste verzenddatum op.
goed in de gaten houden voor jezelf.
hij hangt boven me pc :)

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

piems schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:39:
staat duidelijk op de voucher dat je hem pas na 2 x succesvol geïnd abbo geld en met een kopie van de kpn rekening moet opsturen.
En voor de zekerheid inscannen (zekerheid/backup) en nog een keer via e-mail versturen (die ontvangen ze echt wel) is volgens mij geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
piems schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:39:
Dat staat er dus niet 8)7

Voorwaarden uitbetaling korting; maar niet pas verzenden wanneer!

Er staat alleen een uiterlijke inzenddatum... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
meat106 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:54:
[...]

Noem eens een provider waar je ook eerst de modem en aansluitkosten voor uit moet betalen en dan na 2 maanden een voucher in moet sturen en dan maar hopen dat ze eens terug betalen.
Heb nu al heel wat providers gehad over de jaren dat ik internet heb maar nog nooit 1 gehad die zo werken als speedlinq.
Heb ook de zelfde dag van aanvraag ook meteen weer geannuleert neem wel quicknet of een andere goede provider maar zeker geen speedlinq.
Bijvoorbeeld 12move, Tiscali of TMFweb. Speedlinq doet er nog netjes een voucher bij, bij anderen moet je soms gewoon een kopietje van je factuur terugsturen ;)

Zoals je ziet gaat het dus voornamelijk om ISP's die aanbieden over Tiscali of via XBN. Speedlinq bijvoorbeeld gaat zelf ook helemaal niet over de modems en de helpdesk, dit is allemaal extern geregeld, waardoor daar soms geen zicht op is of miscommunicatie door op zou kunnen treden.

De administratie van Quicknet is helemaal chaos hoor, heb daar zat klachten over gehad.
Bovendien hebben ze veel gezeur met bbned gehad over het opleveren van de verbindingen, waarin erg veel is foutgegaan.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
EricJH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 04:14:
Eventjes stoom afblazen hiero over Speedlinq (via BabyXL/Tiscali).
[...] heel verhaal [...]
Punt is weer dat de helpdesk totaal losstaat van Speedlinq en het Tiscali netwerk, hierdoor heeft de helpdesk geen macht om direct actie te ondernemen. Bovendien worden ze de hele dag gestalked door mensen met spyware en virussen, dus ik snap best dat ze daar meerdere keren op terugkomen :)

Eerlijk gezegd vind ik dat ze het netjes hebben opgelost door je nog die 6 weken terug te geven, je zeurt Speedlinq af, maar als ik het zo zie ligt de fout bij een andere partij, Tiscali bijvoorbeeld.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 117064 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 08:07:
[...]

Trouwens x KeN x ik heb ook gezeik gehad met die "actie" want ze kunnen MEGASNEL je geld afhouden maar teruggeven ho-maar. Ik heb een hele afzeikerige email moeten sturen om me geld terug te krijgen (toch 200 euro) en uiteindelijk teruggehad na bijna 4 maanden. Ik las ook op die actievoucher dat als de voucher niet aan zou komen hun NIET verantwoordelijk zouden zijn (kleine letters). Toen heb ik het dus maar aangetekend verstuurd.
Ahhhh dat meen je niet ?
Dan ben ik dus mooi het haasje als ze me op die kleine lettertjes wijzen..
Maar goed, mijn zeikerige mail is gisteren hun richting op gegaan.
Ben benieuwd hoelang het duurt voor Inge replied en of het positief zal zijn.

Btw.. kun je die automatische incasso omzetten in een acceptgiro betaling ?
Ze halen bij mij nl. op zeer onregelmatige tijden het abo’ geld van m’n rekening.
En elke keer een ander bedrag ook nog 8)7
Epitome schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:47:
[...]

Dat staat er dus niet 8)7

Voorwaarden uitbetaling korting; maar niet pas verzenden wanneer!

Er staat alleen een uiterlijke inzenddatum... :Z
Je kan ’m gewoon gelijk versturen zodra je een KPN nota hebt.
Die 2 maanden afschrijving is gewoon hun (rente ?) termijn voordat ze je geld terugstorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@x KeN x

Ik heb eerst moeten wachten tot ik mijn eerste factuur van KPN kreeg, dit omdat ik van kabel naar kpn ben gegaan zegmaar. Ik hoop dat je je geld terugkrijgt, mijn voucher was toch zeker tot 31 januari geldig en mijn aboo is augustus ingegaan. Volgens mij doen ze trouwens alleen aan auto incasso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
man-o-script schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:14:
[...]

Punt is weer dat de helpdesk totaal losstaat van Speedlinq en het Tiscali netwerk, hierdoor heeft de helpdesk geen macht om direct actie te ondernemen.
Dat wist ik nog niet. Maar de helpdesk bleef onnodig lang binnen de hun bekende kaders, en pompte dan weer rond langs een aantal medewerkers die dan weer precies hetzelfde deden, en miste een bepaalde flexibilliteit om 'onorthodox' te denken.
Bovendien worden ze de hele dag gestalked door mensen met spyware en virussen, dus ik snap best dat ze daar meerdere keren op terugkomen :)
Dat snap ik heel goed. Als 'netwerkbeheerder' in een studentenhuis stel ik natuurlijk als voorwaarde om op de ADSL komen dat je een aantal veiligheidsmaatregelen neemt. Of beter gezegd dat ik ze op de computer zet meestal en de mensen leer te updaten enzo. :7
Eerlijk gezegd vind ik dat ze het netjes hebben opgelost door je nog die 6 weken terug te geven, je zeurt Speedlinq af, maar als ik het zo zie ligt de fout bij een andere partij, Tiscali bijvoorbeeld.
De fout ligt bij Tiscali. Maar Speedlinq, dan wel de externe helpdesk, die namens Speedlinq optreed en daarmee het gezicht wordt van Speedlinq, schoot tekort in de afhandeling in haar taak als ISP. Mijn vader was en is overigens tevreden met de zes werken regeling. Gelukkig dat Marc met net iets meer kennis van zaken en de sturende aanpak de boel vlot heeft getrokken.

Maar dat zegt niets over de inzet van de individuele helpdeskmedewerkers want die was immer daar. Dat wil ik nog een keer benadrukken want dat raakt makkelijk ondergesneeuwd bij zo'n uitgebreide post. _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 117064 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:22:
@x KeN x

Ik heb eerst moeten wachten tot ik mijn eerste factuur van KPN kreeg, dit omdat ik van kabel naar kpn ben gegaan zegmaar.
Ja same here, dat zei ik toch ook :)

Ik zal wel weer hier posten zodra ik wat hoor van Speedlinq/Inge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

WTF
Ik kreeg net e-mailtje van Speedlinq. Volgens mij was het antwoord op mijn mail van 22 Dec toen ik nog van Speedlinq naar Tiscali wilde...
nou dan nog... dat mailtje gaan ze nu opeens beantwoorden en mijn lijn zou nog binnen 10 werkdagen opgeleverd worden maar opeens gaat het geannuleerd worden?

------------------------------
Beste meneer Kim,

Helaas kregen wij het bericht u niet te kunnen leveren. U kunt het modem kosteloos retourneren aan:

Speedlinq

Antwoordnummer 1752

1110 WG Luchthaven Schiphol

o.v.v. RMA 2589

Het contract zal worden geannuleerd.

Met vriendelijke groet,

Speedlinq

Max
---------------------------------------

Dus mijn aanvraag wordt nu kosteloos geannuleerd? Als dat zo is dan ga ik maar lekker naar Tiscali weer. hahaha die Speedlinq gasten zijn gek. Volgens mij hebben ze totaal geen communicatie met elkaar binnen Speedlinq. Dinsdag stuurde iemand nog mailtje dat mijn lijn opgeleverd gaat worden en nu opeens geannuleerd gaat worden... nou ja sorry hoor maar dit is wel toch toppunt.

Edit :

Net 15 min lang naar Helpdesk gebeld hebben en wat kreeg ik te horen? : Ja meneer u moet even naar Technisch Dienst bellen en dat is optie 2 lol

Edit:

Ok ik ben weer aan het bellen naar die sexlijn.....

15 min lang.. naar die kutte muziek geluister te hebben heb ik maar opgegeven.. ik ga maar e-mailtje naar die Mattijs sturen.... weer 25 euro voor niets gebeld...

[ Voor 47% gewijzigd door DJkim op 13-01-2005 14:35 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Het is mij echt een RAADSEL hoe die helpdesk een ZEVEN heeft gekregen volgens een of andere test.
Volgens mij is dat een test van Speedlinq zelf.. Doorgestoken kaart !
Ze geven niet eens aan van wie dat onderzoek is ?
Ik heb het btw over de oranje banner rechtsboven op hun homepage.
DJkim schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:04:
[..]
Volgens mij hebben ze totaal geen communicatie met elkaar binnen Speedlinq.
Hun structuur binnen de organisatie klopt van geen kant nee.
Niemand weet wat van elkaar en ze kunnen geen van allen iets checken.
Behoorlijk amateuristisch als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70038

Wat was nou de oplossing dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
De oplossing voor nu is dat Marc vandaag, i.p.v. gisteren, de helpdesk benaderd heeft. Er is nu nog geen bericht van Marc.

Marc bracht een half jaar geleden ook de oplossing door de helpdesk de juiste vragen en opdrachten naar BabyXL\Tiscali te laten mailen. Dit nadat we al vijf weken rondgepompt waren en de helpdesk niets verder kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116827

Anoniem: 134003 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 00:33:

Heb het zelfde probleem nu..
Pas 1e dag met speedlinq, damn was maar nooit bij planet adsl weggegaan..

Elke 5 min. gooit ie me eruit..Heb ook sagem usb modem..

Hoe los ik dit probleem nou op? Kan ik me oude alcatel speed touch nog erop doen, heb het geprobeerd maar wilde niet echt lukke :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Anoniem: 116827 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:10:
[...]

Heb het zelfde probleem nu..
Pas 1e dag met speedlinq, damn was maar nooit bij planet adsl weggegaan..

Elke 5 min. gooit ie me eruit..Heb ook sagem usb modem..

Hoe los ik dit probleem nou op? Kan ik me oude alcatel speed touch nog erop doen, heb het geprobeerd maar wilde niet echt lukke :/
Je hoeft maar 3 instellingen veranderen. Klik effe terug en check post van Mr.Liu. Hij had screenshot van zijn zyxel gepost daarin VPI en VCI waarde en je moet die login en pass invullen die kun je weer ergens op internet vinden dacht ik.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan die modem instellingen nergens terug vinden bij mij.. :?
VPI en VCI zie ik wel bij diagnostics staan, maar kan ze verder niet veranderen..

Het is trouwens geen router he, een gewone alcatel speed touch modem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ja dat weet ik en die van Mr.Liu ook niet.

Je kan effe kijken naar Speed Touch Modem firmware hack geloof daar kun je zien hoe je ADSL modem van Bridge naar als Router kan instellen en volgens mij stond daar ook hoe je VPI VCI moest veranderen... maar heb je geen webbased interface ofzo of een menu? Zoek het toch effe op google.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

DJkim schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:03:
Ja dat weet ik en die van Mr.Liu ook niet.
Mijn Zyxel Prestige 650H is naast een modem ook een router hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Je kan meerdere ADSL modem als router instellen maar zonder extra UTP ingangen noem ik geen volwaardig router.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

DJkim schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:15:
Je kan meerdere ADSL modem als router instellen maar zonder extra UTP ingangen noem ik geen volwaardig router.
Hoeveel noem jij meerdere? Met vier stuks heb ik er voorlopig genoeg. FYI, die "H" staat voor "Hub" en impliceert bij Zyxel minimaal 4 LAN-poorten.

EDIT:
En er hangen twee PC's aan die tegelijk het internet op kunnen. Verder kan ik ook bestanden heen en weer pompen tussen die twee PC's.

[ Voor 20% gewijzigd door Freee!! op 14-01-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mag ik jullie ff storen :)

ik heb nu zoiets gedownload..
-->Speedtouch Pro Software (Khdsaa.270) =(firmware)

Maar ik heb toch ook nog een progje nodig om het te kunnen updaten?? Of is dat niet nodig ??

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Anoniem: 116827 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:44:

Maar ik heb toch ook nog een progje nodig om het te kunnen updaten?? Of is dat niet nodig ??

Alvast bedankt
Dat zal in het manual van je modem staan, maar waarschijnlijk kan dat ding het zelf wel als je even aangeeft waar die update van de firmware staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Anoniem: 116827 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:44:

Alvast bedankt
Hier staan ook alle instellingen:
http://www.speedtouch.nl/macinstruct.html

Verder weet ik niet welk speedtouch modem het is, maar hier staan ook alle config-tooltjes die het automagisch doen:
http://www.speedtouch.nl/drivers.html

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Speedlinq's leercurve bij herhaling probleem

Even een update op het wegvallen van internet bij mijn vader; welke een herhaling is van een fout van een half jaar geleden. Toen duurde het zes weken voor het werd opgelost door internventie van mijn jongste broer ing. Marc.Hierbij schiet er in de centrale iets fout bij Tiscali. De modem krijgt geen IP nummmer, verzend datapakketjes maar ontvangt geen datapakketjes terug.

Inmiddels is er gebeld met Speedlinq en blijkt de fout bekend. Er werd direct actie ondernomen in de vorm van een email naar Tiscali. Voorlopig lijkt het voorspoedig te gaan.

Tot zover de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Laat maar ik reageerde op een reply uit de eerste post.

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12019 op 14-01-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

man-o-script schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:09:
[...]

Hier staan ook alle instellingen:
http://www.speedtouch.nl/macinstruct.html

Verder weet ik niet welk speedtouch modem het is, maar hier staan ook alle config-tooltjes die het automagisch doen:
http://www.speedtouch.nl/drivers.html
Die instellingen heb ik nu, kan ze alleen nergens invoeren.. En er is op die pagina geen config tool voor mijn USB modem te vinden :'(
kan dit niet simpeler??

Bagger helpdesk van speedlinq schiet ook niet op, na 15 min, wachten nog niemand! Er moet toch wat aan die Sagem modem te doen zijn..

Het liefst ga ik weer terug naar Planet..nooit problemen mee gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yesss!

Gelukt :)
Na lang proberen, is het me dan eindelijk gelukt..Ik kan nu gewoon via m'n Alcatel modem internetten, en dat Sagem geval flikker ik meteen de kast in..

Na installeren van de juiste drivers werden die instellingen dus vanzelf veranderd.

In ieder geval heel erg bedankt mensen, me dag is weer goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 00:35

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Mijn ervaringen met Speedlinq zijn op het moment niet positief of negatief.

Eind december ADSL aangevraagd (3/1 via BabyXL/Tiscali), 5 januari werd er geld afgeschreven (99 euro).
Dit is het bedrag voor de modem.

Gisteren ontving ik de welkomstbrief, deze hoort echter na het modempakket geleverd te worden.
Na contact met de helpdesk (a 70 eurocent per minuut, maar ik werd wel gelijk geholpen), bleek dat het pakket deze week pas was besteld (bij Tiscali) en dat het eind volgende week geleverd wordt.

Beetje rare gang van zaken aangezien 19 januari m'n ADSL lijn geactiveerd wordt.
Maar goed, als het modempakket gewoon op tijd bezorgd wordt hoeft er niets aan de hand te zijn.

Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 13:16
Ik heb gisterochtend administratie@ gemaild voor een wijziging van de gewenste opleverdatum in mijn webaanvraag. Mogelijk hebben ze heel wat communicatiestukken door te lezen, want ik heb nog niets teruggezien. Anders volgens week maar per aangetekende post de wijziging melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Anoniem: 116827 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:12:
Yesss!

Gelukt :)
Na lang proberen, is het me dan eindelijk gelukt..Ik kan nu gewoon via m'n Alcatel modem internetten, en dat Sagem geval flikker ik meteen de kast in..

Na installeren van de juiste drivers werden die instellingen dus vanzelf veranderd.

In ieder geval heel erg bedankt mensen, me dag is weer goed :D
Hey kun je effe wat meer details vrijgeven over die Speedtouch modem van jou aub?

BTW ik heb vandaag brief ontvangen van Speedlinq dat mijn lijn op 20 Jan klaar wordt gemaakt voor het gebruik en verder Administratie heeft vandaag mijn mail gereageerd dat mijn aanvraag gewoon door kan gaan.. toch zonde van mijn 20 euro belkosten van gister.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:03

icecoolsniper

never run from a sniper!

Ik heb nu het probleem dat als ik speed test.nl alle tests uitvoer dat het aantal connections per minuut er laag is(lager dan 200). Als ik daarna alle tests weer uitvoer haal ik ineen 1200+ connections per minuut.

ik heb speedlinq 2048 all in

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129519

Demon heeft z'n prijzen drastisch verlaagd.

http://www.dslexpress.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-06 17:31
Ok, nou ik zit er dus ook over te denken om 3072/1024 van Speedlinq te nemen, dat geld afschrijven en dan later weer terugvorderen zit me niet helemaal lekker, maar het moet maar.

Ik heb gemiddeld zo'n verbruik van 35 GB per maand als ik zo een beetje terug kijk, de ene maand wat minder, de andere wat meer. Dat zou dus wel goed moeten komen.

Verder ben ik nog wel wat huiverig over de oplevering. toendertijd dat ik Demon kreeg was de lijn e.d. ook niet meteen goed (lag niet aan mij), maar ik uit dit topic te lezen begrijp ik dat je eigenlijk beter dan de (zakelijke?) helpdesk van Tiscali/BabyXL kan bellen en het probleem daar kan voorleggen?
Wat is hier het telefoonnummer van?

Ik heb namelijk niet zo'n zit om ettelijke uren met die zwaar-ondermaatse-Speedlinq-helpdesk aan de lijn te hangen a 70 ct/min.

Verder zit ik mij nog steeds af te vragen of de overstap vanaf Demon naar Speedlinq wel goed zal gaan, ik heb Speedlinq hierover gemaild en die stuurden mij een "wilsverklaring" toe, maar dat zegt eigenlijk niets en Demon schijnt hier zeker niet makkelijk in te zijn. Alhoewel zij er ook weer weinig over te zeggen hebben schijnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Demon naar Speedlinq... heel erg slecht. Dus als je Speedlinq gaat bestellen, zeg maar niets over dat je Demon hebt. Ik had ook Demon en bijna alles ging mis bij mij.

Want eerst instantie moet BaByXL hun signaal op jouw lijn helemaal af gooien dan weer helemaal opnieuw aanvragen. Dat betekent dat je andere provider pas kan aanvragen als je lijn helemaal is opgezegd. Bijvoorbeeld jij vinkt aan dat je Demon hebt,, dat had ik ook gedaan toen ik Speedlinq ging aanvragen. Mijn Demon was 22 Dec opgezegd en ik had Speedlinq al 16 Dec aangevraagd. Maar ze hadden hele aanvraag stop gezet vanwege signaal op mijn lijn.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
De actievoucher kan je nu al insturen. Aangetekend versturen is wel aan te raden. Je kunt in ieder geval op dit e-mail adres (actievragen@.nl) een ontvangstbevestiging aanvragen nadat je de voucher hebt gestuurd. Dan weet je zeker dat de voucher is aangekomen.
Ze raden dus aan om het aangetekend te versturen, maar je kan met dat e-mailadres wel controleren of het is aangekomen. Dat vind ik dus dubbelop, ik ga geen 5 euro meer betalen aan verzendkosten als ik toch de week erop een mailtje moet sturen of het wel is aangekomen. :/

[ Voor 20% gewijzigd door Epitome op 15-01-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Epitome schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 15:49:
[...]
Ze raden dus aan om het aangetekend te versturen, maar je kan met dat e-mailadres wel controleren of het is aangekomen. Dat vind ik dus dubbelop, ik ga geen 5 euro meer betalen aan verzendkosten als ik toch de week erop een mailtje moet sturen of het wel is aangekomen. :/
Heb je deze topic nog beetje goed doorgenomen? Het is juist punt. Die Speedlinq gasten reageren heel slecht per mail. Dus als zij jou geen mail sturen, ga je naar hun dure helpdesk bellen?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
DJkim schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:31:
[...]Heb je deze topic nog beetje goed doorgenomen? Het is juist punt. Die Speedlinq gasten reageren heel slecht per mail. Dus als zij jou geen mail sturen, ga je naar hun dure helpdesk bellen?
Die quote van mij is antwoord (zaterdag) op mijn gemailde vraag van donderdag.
Dus zo slecht is dat reageren van Speedlinq nu ook weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik ben echt nog steeds blij met het internet dat ik via speedlinq heb. Maar ik ben wat meer afhankelijk van Tiscali (babyxl) en Cambrium. Toch heb ik nog nooit een mailserver plat meegemaakt in het half jaar tijd dat ik het nu heb. Internet verbinding is ook perfect, maar 1 kleine periode hoge ping gehad. Maar dat lag aan het babyxl netwerk.

Ook de keren dat ik vragen aan de klantenservice had, werd me binnen 24 uur antwoord gegeven, op 1x na. Dat bericht was naar andere afdeling doorgestuurd en toen had ik pas na 7 dagen antwoord.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 00:35

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Vandaag al m'n modempakket ontvangen :) Aangesloten, had al linesync iig. Ben nog aan het klussen in m'n huis, dus ik weet nog niet of het allemaal al werkt.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.