PSN: DutchTrickle PVoutput

erg leuke browser..vooral het tabbed browsing.. ik had een vroegere versie geprobeerd en die vond ik 10x niks
ik had altijd het idee van "ik heb toch IE en het werkt dus waarom iets anders"maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben.. jammer dat sommige sites niet goed weergegeven worden in andere browsers als IE
Rustacean
de meeste mozilla browsers kennen een mogenlijkhied om command line opties mee te geven aan een nieuwe instance, dus je zal dan de aanroep van http:// in je registery moeten aanpassen van firefox.exe naar "firefox.exe -new-tab"Manuzhai schreef op 16 februari 2004 @ 14:27:
Ik heb net ook Firefox geinstalleerd (gebruikte al Firebird 0.7), maar nu heb ik een probleempje met de Tabbrowser Extensions: ik heb dus Single Window Mode en nu wil ik dat links uit andere applicaties worden geopend in een nieuwe tab op de achtergrond. Dit wil echter niet werken, de link wordt geopend in de actieve tab, en dat vind ik behoorlijk irritant. Weet iemand hier een oplossing voor?
ik weet niet zeker of het -new-tab is, het zou ook -newtab kunnen zijn, en er zijn geloof ik ook -new-window of -newwindow opties mogenlijk,
vergeet niet ook https:// aan te passen.
openkat.nl al gezien?
Rustacean
Hotmail kan ik niks meer weggooien of senden. Die javascripts(?) pakt hij niet, firebird werkte dit wel altijd.
edit:
Keihard gerefreshed. Delete werkt nu wel maar 'put in folder' niet. Uiteraard opnieuw opgestart, cache geleegd, 10x hard gerefreshed etc.
[ Voor 29% gewijzigd door tatata op 16-02-2004 18:32 ]

Maar JavaScript geeft geen errors en Mozdev.org is langzaam, maar doet het wel."Either mozdev.org is down or a JavaScript Error has occurred."
http://themes.mozdev.org is ervan overtuigd dat ik Mozilla 1.6 gebruik:
dus die geeft geen goede opties.You appear to be using:![]()
Enig idee waar ik wel een theme vandaan kan halen?
Ik begrijp er echt geen zak van, ik heb in dit topic nu al een paar keer geklaagd dat als ik op "bekijk bericht" klik, dat het dan gepost wordt. Omdat het in een ander topic geen problemen gaf dacht ik dat het weer ok was... maar nu doet ie het weer
[ Voor 21% gewijzigd door Padvinder op 16-02-2004 21:08 ]
Probeer eens een ander Theme..spokje schreef op 16 februari 2004 @ 20:28:
Ik heb dat ik m'n downloads nergens kan saven. Kan gewoon niet op die knop drukken, hij wil een ram bestand bijv. wel met realplayer openen, maar een zip bestand daar kan ik nix mee omdat ik gewoon niet op dieknop kan drukken
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Standaard Fx-thema oidBr@m schreef op 16 februari 2004 @ 21:06:
[...]
Probeer eens een ander Theme..Dan is het opgelost..

Tamtidam... :)
• ~73K downloads yesterday, 30K Failures [due to capacity issues]
• Major Corporate Sponsor agreed to let us use their FTP server farm - we now have 3 more servers in the mirror network than we did before
• One of the four servers in her network was actually down yesterday, that is why the issue with failures
• In theory it should be better, if they turn it off again we will need some other help
• In top 2000 websites on Alexa
• just under half of people that clicked on the Windows link came from IE 6.0 user agents (chofmann)
Moet je ff tussen de extentions zoeken, er is er namelijk 1 voor.jw schreef op 17 februari 2004 @ 20:45:
Ik mis een heel belangrijk onderdeel in mozilla firebird / firefox waardoor ik telkens weer terugswitch naar internet explorer, namelijk het direct kopieren van een image naar het geheugen. (In Internet Explorer zat een optie 'kopieren'). Deze optie gebruik(te) ik veelvuldig. Is er misschien een alternatief of een mogelijkheid om dit terug te krijgen in mozilla? Of misschien missen meer mensen deze optie!?
U vraagt, wij draaienjw schreef op 17 februari 2004 @ 20:45:
Ik mis een heel belangrijk onderdeel in mozilla firebird / firefox waardoor ik telkens weer terugswitch naar internet explorer, namelijk het direct kopieren van een image naar het geheugen. (In Internet Explorer zat een optie 'kopieren'). Deze optie gebruik(te) ik veelvuldig. Is er misschien een alternatief of een mogelijkheid om dit terug te krijgen in mozilla? Of misschien missen meer mensen deze optie!?
http://texturizer.net/firefox/extensions/#copyimage
Dit om een beetje iets positiefs hier te posten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
hey cool !Br@m schreef op 17 februari 2004 @ 21:05:
[...]
U vraagt, wij draaien
Deze gebruik ik nog weleens om covers in mijn word sjabloontje te pasten.. Nu daarvoor ook geen IE meer.. hehe
Trouwens.. bij mij werkt raboinet bankieren niet..
! Sluit uw browser en probeer daarna opnieuw (999)
zegt ie..
Ik log in met de digipas.. niet de random reader
ideeen ?
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
IE gebruiken..-boesOne- schreef op 17 februari 2004 @ 22:14:
[...]
Sluit uw browser en probeer daarna opnieuw (999)
zegt ie..
Ik log in met de digipas.. niet de random reader![]()
ideeen ?
Maar effe serieus, ik heb geen idee eigenlijk. Maar je zou eens effe in dit topic kunnen neuzen, misschien dat je daar wat tips uit kan halen.. Mijn Postbank.nl met OS anders dan Windows/
[ Voor 28% gewijzigd door Br@m op 17-02-2004 22:17 ]
ik begrijp dat die rabobank malloten mozilla niet ondersteunen.. barbaren !
mja.. een random reader halen is misschien wel een oplossing ja.. maar dan moet ik hardware gaan vervangen om mozilla/firefox te kunnen gebruiken.. neh.. dan maar IE blijven gebruiken voor bankieren..
okee br@m.. we gaan es bij de postbank loeren.. thx..
[ Voor 34% gewijzigd door boesOne op 17-02-2004 22:23 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Hoho, ze ondersteunen het niet actief nee, maar het werkt wel-boesOne- schreef op 17 februari 2004 @ 22:18:
[...]
nee kaffer ! das juist niet de bedoeling .. hehe..
ik begrijp dat die rabobank malloten mozilla niet ondersteunen.. barbaren !
[ Voor 9% gewijzigd door Br@m op 17-02-2004 22:23 ]
[view] en dan [toolbars] en dan [bookmarks]eth0 schreef op 17 februari 2004 @ 22:36:
Wie weet hoe ik bij firefox die snelkoppeling balk kan verwijderen, diegene die onder de back/forward reload buttons zit. Ik heb alle snelkoppelingen al weggegooit maar nu de balk zelf nog.
[ Voor 3% gewijzigd door Br@m op 17-02-2004 22:38 ]
[ Voor 30% gewijzigd door P5ycho op 17-02-2004 22:38 ]
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik vind dat het Mozilla team toch wel een beetje gefaald heeft hier, ze hadden veel problemen kunnen voorkomen door meteen mirrors te plaatsen op diverse locaties en de links daarvan op hun eigen website plaatsen, of direct daarna in plaats van mensen maar te laten proberen iedere keer opnieuw te downloaden.Harm schreef op 17 februari 2004 @ 01:30:
Wat feiten over de introductie van Firefox; deze komen uit de minutes van de Mozilla.org-staff meeting van de 16e.
[...]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik weet niet of je dat 'falen' kunt noemen. Het is natuurlijk altijd een gok en je weet niet hoeveel gebruikers op de releasedatum willen downloaden. Natuurlijk moeten ze wel rekening houden met het feit dat er daadwerkelijk groei plaatsvindt, maar ik vind op dit moment niet dat je het ze kwalijk kan nemen. Vooral ook als je bedenkt dat ze bij Mozilla.org niet echt in het geld zwemmen getuige het feit dat extra build machines voor nightlies er ook niet 1-2-3 komen. Ik denk dat dit vooral een punt is waar ze bij volgende releases extra aandacht aan moeten besteden, zeker als er steeds dichter bij 1.0 komen.Johnny schreef op 17 februari 2004 @ 23:18:
[...]
Ik vind dat het Mozilla team toch wel een beetje gefaald heeft hier, ze hadden veel problemen kunnen voorkomen door meteen mirrors te plaatsen op diverse locaties en de links daarvan op hun eigen website plaatsen, of direct daarna in plaats van mensen maar te laten proberen iedere keer opnieuw te downloaden.
Dat ze daadwerkelijk meer mirrors bekend moeten maken (ergens op de site), daar ben ik het volledig mee eens, maar zelf meer servers in gebruik nemen hiervoor dus niet; dat was onvoorzien.
Ik had het misschien beter een "inschattingsfout" kunnen noemen, maar toch er zijn genoeg manieren om zoiets te regelen zonder geld, bijvoorbeeld door bij de grote Linux projecten wat serverruimte te lenen, of de grote downloadsites zoals tucows en sourceforge, die wereldwijd mirrors hebben.Harm schreef op 17 februari 2004 @ 23:40:
[...]
Ik weet niet of je dat 'falen' kunt noemen. Het is natuurlijk altijd een gok en je weet niet hoeveel gebruikers op de releasedatum willen downloaden. Natuurlijk moeten ze wel rekening houden met het feit dat er daadwerkelijk groei plaatsvindt, maar ik vind op dit moment niet dat je het ze kwalijk kan nemen. Vooral ook als je bedenkt dat ze bij Mozilla.org niet echt in het geld zwemmen getuige het feit dat extra build machines voor nightlies er ook niet 1-2-3 komen. Ik denk dat dit vooral een punt is waar ze bij volgende releases extra aandacht aan moeten besteden, zeker als er steeds dichter bij 1.0 komen.
Dat ze daadwerkelijk meer mirrors bekend moeten maken (ergens op de site), daar ben ik het volledig mee eens, maar zelf meer servers in gebruik nemen hiervoor dus niet; dat was onvoorzien.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
En weet je wat nu zo leuk is? In de nightly van gisteren is een fix opgenomen waarmee Fx dit voortaan ook uit zichzelf kan en wel deze: Add "Copy Image" to image context menu on Windows and Mac. Een andere leuke fix is overigens Dragging link or URL to address bar should replace URL and go to new URL immediately.; vooral deze irriteerde mij eigenlijk ook wel dus ik ben blij dat dit aangepast isBr@m schreef op 17 februari 2004 @ 21:05:
[...]
U vraagt, wij draaien
Nou kan ik deze optie niet vinden en opent hij sommige paginas in een nieuwe tab. Zoals de links naar het fok-forum op de fok-frontpage. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dat ligt denk ik aan de software voor je tobo, heb je firefox wel als standaard browser ingesteld? Je kan niet aangeven welk progje hij moet openen met de toetsen?Roeligan schreef op 18 februari 2004 @ 08:09:
Ik vindt het nog steeds irri dat mijn sneltoetsen op mijn keyboard (zowel mn compaq op de zaak als mn logitech thuis) gewoon IE openen ipv een browser naar keuze... is daar een oplossing voor?
Ik heb hier ook een compaq op mn stage, dus ik denk dat Firefox gewoon niet als standaardbrowser staat ingesteld, ikzelf krijg gewoon FireFox als ik mn browser knopje indrukRoeligan schreef op 18 februari 2004 @ 08:09:
Ik vindt het nog steeds irri dat mijn sneltoetsen op mijn keyboard (zowel mn compaq op de zaak als mn logitech thuis) gewoon IE openen ipv een browser naar keuze... is daar een oplossing voor?
Signature

Verder is het een mooie browser...
Echt vaag. Ik werk best veel met die sneltoetsen... zo kom ik nooit van IE af...
En onder profiel zonder admin rechten kom je nergens... nu werkt het wel

[ Voor 24% gewijzigd door Roeligan op 18-02-2004 10:16 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
TBE zal dit wel kunnenthejoker80 schreef op 18 februari 2004 @ 07:14:
Volgens mij kon je bij Firebird instellen dat een link van een pagina naar een pagina naar hetzelfde domein altijd in dezelfde tab geopend kon worden(behlve dan bij een middleclick, die opent bij mij ales in tabs)
Nou kan ik deze optie niet vinden en opent hij sommige paginas in een nieuwe tab. Zoals de links naar het fok-forum op de fok-frontpage. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
Verwijderd
Mee eens. Ik had liever de downloadmanager als nieuw tabblad dat zich op de achtergrond opent.Vind de dowload manager maar irritant, hier kan je naar mijn mening niet genoeg van instellen..
Verder ben ik redelijk positief over firefox 0.8, behalve dat ik voor sommige websites toch IE moet gebruiken. Mijn postbank.nl bijvoorbeeld, want het lukt me nog steeds niet om in te loggen met firefox. Nou denk ik dat dat eerder aan de postbank ligt dan aan firefox. Want voor zover ik begreep houdt men zich volledig aan de w3c specificaties.
Lees dit nieuwsbericht eens door en kijk dan eens of je MijnPostbank.nl wel aan de praat kunt krijgenVerwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 11:29:
Verder ben ik redelijk positief over firefox 0.8, behalve dat ik voor sommige websites toch IE moet gebruiken. Mijn postbank.nl bijvoorbeeld, want het lukt me nog steeds niet om in te loggen met firefox. Nou denk ik dat dat eerder aan de postbank ligt dan aan firefox. Want voor zover ik begreep houdt men zich volledig aan de w3c specificaties.
Heb TBE + tabbrowser preferences + things they left out en nog een paar van die extensions en kan het echt niet vinden. Anybody?
Dat dacht ik al, maar bij Firebird 0.7 + TBE deed hij dit niet, daarom vroeg ik het me af. Echt last heb je er niet van maar ik stel toch graag alles zo in zoals ik het makkelijk vond. (of het moet nog makkelijker zijnMaverick schreef op 18 februari 2004 @ 12:14:
dit komt omdat het ook een ander domein is forum stata namelijk onder forum.fok.nl dat ziet ie als een ander domein als fok.nl
Startpagina Firebird en dan naar 'Extensions'thejoker80 schreef op 18 februari 2004 @ 12:12:
[...]
Heb TBE + tabbrowser preferences + things they left out en nog een paar van die extensions en kan het echt niet vinden. Anybody?
Dude! Lees het nog maar eens een keer
Ik heb die extensions dus al lang, dat was helemaal mijn vraag niet
als ik vergeet het pw iedere maand te veranderen kan mijn account gelocked worden (is op het werk)
Vreemd, ik draai Firefox 0.8 op Windows XP en kan zonder problemen gebruik maken van MijnPostbank.nl. Aan de Postbank ligt het dus in ieder geval niet.Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 11:29:
[...]
Mee eens. Ik had liever de downloadmanager als nieuw tabblad dat zich op de achtergrond opent.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Dat heb ik dus ook steeds, maar niet èlke keer. Heeft iemand al een oplossing? Ik heb al gedaan: nieuw profile (had ik meteen), opnieuw inloggen en cache legen.Padvinder schreef op 16 februari 2004 @ 21:05:
Ik begrijp er echt geen zak van, ik heb in dit topic nu al een paar keer geklaagd dat als ik op "bekijk bericht" klik, dat het dan gepost wordt. Omdat het in een ander topic geen problemen gaf dacht ik dat het weer ok was... maar nu doet ie het weer
Ik heb wel TBE draaien (en als het goed is ook Java installed, maar het is geloof ik javascript, dus dat heeft weinig met Java te maken).
Ik test 'edit/bekijk bericht' even met TBE uit.
En dat werkt dus gewoon wèl goed (kan toeval zijn, ik heb ook Firefox gerestart).
Het lijk toch echt TBE te zijn geweest die met JavaScript zat te ****, dan maar even zonder TBE (wel wennen). Ook een nieuwe versie van TBE mocht niet baten.
[ Voor 27% gewijzigd door Jake op 18-02-2004 13:02 ]
RatPack #814
Op school worden die steeds gewist namelijk
Hell / 0
Dat komt door de install, die maakt meteen registry settings aan. Als je een regkey van mozdev voor firebird had geinstalleerd had je ook gezien dat de installatie van flash en shockwave firebird zou herkennen.Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 13:35:
zo ver als ik weet was er geen extensions voor FB0.7 dat je een download kon 'resumen' als je de PC opnieuw opstartte... achja we zien wel
Wat me wel opviel is dat als je Shokwave/flash installeerd dat de installer dan meteen detecteerd dat je FireFox hebt. Dit was toch niet zo met Fb.07?
Via about:config zul je die ongetwijfeld kunnen veranderen, of ze dan ook permanent opgeslagen worden weet ik niet. Worden wel je overige instellingen (startpagina bijvoorbeeld?) opgeslagen?GieltjE schreef op 18 februari 2004 @ 13:32:
wie weet hoe en waar firefox zijn proxy settings opslaat??
Op school worden die steeds gewist namelijk
Ik heb even gekeken, maar ik kan wel vanuit IE cookies exporteren, maar voor het importeren zie ik geen optie staan.Roeligan schreef op 18 februari 2004 @ 13:30:
Iemand een idee of het mogelijk is om de cookies van IE te gebruiken?
RatPack #814
In je profile-dir (C:\Documents and Settings\$windowsgebruikersnaam\Application Data\Phoenix\Profiles\$Fx-gebruikersnaam\zr8i3v43.slt) staat een bestand cookies.txt. Daar bewaart Fx zijn cookies. Ik heb daarnet geprobeerd om het bestand IE-cookies (het heette zowaar ook cookies.txtRoeligan schreef op 18 februari 2004 @ 14:14:
Ik kan ook nix vinden over waar ie zn cookie plaatst...

RatPack #814
Ze hebben al wel (of gaan dit nog doen) extra mogelijkheden in Fx stoppen om te kunnen migreren van andere browser. Ik zal zo even The Burning Edge doorkijken of ze dat al gedaan hebben en wat dat dan inhoudt.Roeligan schreef op 18 februari 2004 @ 15:23:
idd... ik vindt het jammer dat je geen pad kan opgeven om evt naar IE cookies te verwijzen.... alhoewel dat wel vies zou zijn
[edit]
Er zijn wel een aantal stukken code ingechecked die te maken hebben met migratie van andere browsers, maar die zijn nog niet ingeschakeld volgens de bijbehorende comments. Dus er komt wel wat bij, maar wat kan ik je nog niet vertellen
[ Voor 43% gewijzigd door Harm op 18-02-2004 15:56 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
| ben%bengoodger.com: +var MigrationWizard = { ben%bengoodger.com: + _items: [new MigrationItem(nsIBPM.SETTINGS, "settings"), ben%bengoodger.com: + new MigrationItem(nsIBPM.COOKIES, "cookies"), ben%bengoodger.com: + new MigrationItem(nsIBPM.HISTORY, "history"), ben%bengoodger.com: + new MigrationItem(nsIBPM.FORMDATA, "formdata"), ben%bengoodger.com: + new MigrationItem(nsIBPM.PASSWORDS, "passwords"), ben%bengoodger.com: + new MigrationItem(nsIBPM.BOOKMARKS, "bookmarks"), ben%bengoodger.com: + new MigrationItem(nsIBPM.OTHERDATA, "otherdata")], |
Dit stond in de checkin CVS
[ Voor 8% gewijzigd door Roeligan op 18-02-2004 16:00 ]
RatPack #814
Hopelijk komt dat niet al te vaak voor, want ik vind het gruwelijk irritant

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dus weet niet of het een bug met een nummer is. If not, ga ik dat uitzoeken zodra het me weer gebeurt. Ik heb dus moeten herinstalleren..beetje irritant imho
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Mijn bookmark toolbar folder staat normaal helemaal vol en opeens is die compleet leeg. Weet helaas niet of dat tijdens gebruik is, of meteen als ik de browser aanzet nadat ik em hem heb gesloten.
Aan/uitzetten van de bar heeft geen zin, tevens kan je er niet "los" ff een linkje naartoe slepen. Als je in de bookmark manager kijkt zie je alle bookmarks er nog netjes in staan, maar weergeven ho maar.
Met FireBird was dat ook al, dan kopieerde ik gewoon mijn barebone profile van de browser eroverheen en werkte het weer. Echter met Firefox wil dat bij mij niet werken heb ik wel gemerkt. Doe op het moment zelf niks geks, surf gewoon wat.
[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 18-02-2004 21:49 ]
Bookmarks bar in Firebird 0.7 is leeg
Het gaat om een zeer recente installatie, want zo lang is 0.8 nog niet uit natuurlijk
Zou best een Windows only probleem kunnen zijn.
[edit]
In mijn geval: Windows XP Pro NL met Firefox nightly, maakt niet uit welke aangezien het iedere dag de nieuwste is.
[edit 2]
Het komt overigens in ieder geval ook op de OS X-versie voor.
[ Voor 9% gewijzigd door Harm op 18-02-2004 22:05 . Reden: BTW ]
RatPack #814
ziet er goed uit, bouwde eerst wat langzamer op, maar het aanpassen van die load tim eoid eerder in dit topic loste dat op.
enige waar ik mee zit is dat ie niet al mijn bookmarks uit IE6 heeft overgenomen, wel veel, maar niet allemaal iemand een idee hoe dit kan?
voor de rest superbrowser en het Fx icon op me desktop is ook veel cooler dan die saaie blawue e
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Geen idee, met 0.9 of 1.0 zal het in ieder geval beter zijn; daar hadden we het gisteren al over in verband met de nieuwe migratiecode vanuit andere browsers. Maar je kunt je bookmarks ook handmatig exporteren (optie zit in je File-menu) vanuit IE en importeren in Fx (via je bookmarks manager) en als het dan niet goed gaat weet ik het ook niet meer-=BoKKiE=- schreef op 19 februari 2004 @ 09:33:
enige waar ik mee zit is dat ie niet al mijn bookmarks uit IE6 heeft overgenomen, wel veel, maar niet allemaal iemand een idee hoe dit kan?
Nightlies komen ook in .zip-builds en daar heb je volgens mij bar weinig rechten voor nodig om die uit te mogen pakkenRoeligan schreef op 19 februari 2004 @ 08:34:
Ik zit op de zaak onder een profiel met niet al te veel rechten... wel jammer anders had ik die nightly's ook wel willen proberen...
*DOH*Harm schreef op 19 februari 2004 @ 10:20:
[...]
Geen idee, met 0.9 of 1.0 zal het in ieder geval beter zijn; daar hadden we het gisteren al over in verband met de nieuwe migratiecode vanuit andere browsers. Maar je kunt je bookmarks ook handmatig exporteren (optie zit in je File-menu) vanuit IE en importeren in Fx (via je bookmarks manager) en als het dan niet goed gaat weet ik het ook niet meer.
*knip*

vanavond als ik weer thuis ben ff proberen
nog ff noob vraagje
in de startpost staat: Linux: GTK or GTK2 + XFT (no installer)
wat betekend dat + XFT ??
want ik ga binnenkort me oude P3@700 met redhat installeren en dan ook meteen maar FX erop, maar snap niet echt wat dat xft dan is
Uitpakken niet nee.... zijn die dan net als firebird als executable te grbruiken (dus geen install?)Harm schreef op 19 februari 2004 @ 10:20:
Nightlies komen ook in .zip-builds en daar heb je volgens mij bar weinig rechten voor nodig om die uit te mogen pakken.
RatPack #814
Ja, als je de rechten ervoor hebt, kun je gewoon die zip uitpakken (misschien heb je ook schrijfrechten in de c:\program files map, dan kun je Mozilla Firefox in de map C:\Program Files\Mozilla Firefox uitpakken. Daarin staat de executable MozillaFirefox.exe, waarmee je het programma start.Roeligan schreef op 19 februari 2004 @ 10:55:
[...]
Uitpakken niet nee.... zijn die dan net als firebird als executable te grbruiken (dus geen install?)
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
RatPack #814
http://www.tt-digital.de/index.php?p=16
wallpaper met grote FX logo
Heb @ werk geen rechten om iets te installeren, en Firebird kon je gewoon draaien zonder install, als je gewoon de rar had....
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik kan hier op school niet inloggen op de ftp (ik weet niet zo 1-2-3 of de URL goed is) van Mozilla.org, maar daar kun je - na even doorklikken - wel een zip-versie vinden.anandus schreef op 19 februari 2004 @ 11:10:
Is Firefox ook zonder installer te krijgen, net als Firebird?
Heb @ werk geen rechten om iets te installeren, en Firebird kon je gewoon draaien zonder install, als je gewoon de rar had....
denk dat dat deze is ftp://ftp.mozilla.org/.1/...eases/0.8/Firefox-0.8.zipanandus schreef op 19 februari 2004 @ 11:10:
Is Firefox ook zonder installer te krijgen, net als Firebird?
Ik had altijd onder Javascript options aanstaan dat ie niet mijn window mag resizen of moven. Nou gebeurde dat net ineens, dus ik ging die optie aanpassen. Maar als ik dat doe, kan ik de options niet wegklikken met OK dus wordt het niet opgeslagen...
[ Voor 36% gewijzigd door P5ycho op 19-02-2004 12:55 ]
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
En welke Fx-versie gebruik jij? Heb je het al met een nieuw profiel geprobeerd? Dit is namelijk op zich wel een bekende bug, maar die was meen ik gefixed enzo al een hele tijd terugBeekforel schreef op 19 februari 2004 @ 11:34:
Hm.. bugje gevonden ofzo
Ik had altijd onder Javascript options aanstaan dat ie niet mijn window mag resizen of moven. Nou gebeurde dat net ineens, dus ik ging die optie aanpassen. Maar als ik dat doe, kan ik de options niet wegklikken met OK dus wordt het niet opgeslagen...
Omdat sommige mensen die ik dit pakket wil aansmeren laten gebruiken niet echt engens begrijpen
Ik zoek trouwens ook nog een extensie voor Firefox om javascript uit te schakelen, ik had er in firebird wel één, maar die werkt niet in Firefox.
Volgens mij had ik deze Web Developer
Volgens mij werkt het bekijk bericht onder aan de pagina niet, want hij post het gelijkt.
Met editen van een bericht trouwens ook
[ Voor 61% gewijzigd door Klovan op 19-02-2004 18:26 ]
Zie deze melding in BUG: Bekijk Bericht?.Klovan schreef op 19 februari 2004 @ 16:17:
edit:
Volgens mij werkt het bekijk bericht onder aan de pagina niet, want hij post het gelijkt.
Met editen van een bericht trouwens ook![]()
Ik heb daarnet nog even een harde refresh gedaan, maar ik heb er geen last van (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7a) Gecko/20040218 Firefox/0.8.0+)
Dat ligt aan TBE, upgrade naar de test-build, of zet TBE (tijdelijk?) uit.Klovan schreef op 19 februari 2004 @ 16:17:
edit:
Met editen van een bericht trouwens ook![]()
Als je bijvoorbeeld op GoT een thread volgt en de inmiddels nieuw geplaatste reacties wilt zien, is het handig om meteen weer te staan waar je gebleven was op het moment dat je op reload klikte.
Dit is toevallig niet een in te stellen optie die ik gemist heb
[ Voor 4% gewijzigd door AtHomer op 19-02-2004 20:11 . Reden: Omschrijving gecorrigeerd ]
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Voor Linux al wel, voor Windows blijkbaar nog niet. Van de 0.7 al wel. Hier kan je de Nederlandstalige versies downloaden van Mozilla/Firebird/Firefox: http://savannah.nongnu.org/download/mozilla-nlKlovan schreef op 19 februari 2004 @ 16:17:
Trouwens is er al een Nederlandse versie/language-pack voor Mozilla Firefox?
Omdat sommige mensen die ik dit pakket wil aansmeren laten gebruiken niet echt engens begrijpen
...
Download manager uitzetten etc. helpt allemaal niet. Zeg me aub niet dat ze dat eruit gesloopt hebben?
www.gamecom.nl
eerste keer laden = prima, refresh = b0rked.. de poll wordt te lang, dit gaat ook zo bij reacties op artikelen en de nightly builds hebben het ook nog steeds...
Mozilla 1.5 en FB 0,7 hadden er geen last van... beetje raar wel.
edit: btw als je op de frontpage met de te lange poll zit, en je gaat een page vooruit en daarna terug met de back toets, dan ziet hij er ALTIJD goed uit...
[ Voor 21% gewijzigd door Xtinction op 20-02-2004 00:56 ]

Heeft iemand anders dit ook of een verklaring hiervoor? Zou dit een link moeten zijn dat de laatst gedownloade file of de downloadmanager opent?
When in doubt, press some random buttons.
Ik gok op een probleempje met de HTML-code. Waarom staat namelijk ieder HTML-element in een <div>, dat is toch nergens voor nodig? Gebruik HTML-elementen zoals ze bedoeld zijn en zet niet overal een nietszeggend element als een <div> omheen. Als dat gecorrigeerd wordt, zal je probleem mogelijk ook opgelost zijnXtinction schreef op 20 februari 2004 @ 00:37:
Iemand al een oplossing voor mijn probleem gevonden?
www.gamecom.nl
eerste keer laden = prima, refresh = b0rked.. de poll wordt te lang, dit gaat ook zo bij reacties op artikelen en de nightly builds hebben het ook nog steeds...
[norml]@ .">[/]Spyke: bij mij is het geen hyperlink maar een gewone melding waar verder niet op is te klikken. Tekst blijft de gewone kleur houden enzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Harm op 20-02-2004 01:02 . Reden: BTW ]
We zijn er inmiddels al achter waardoor probleem wordt veroorzaakt: de 19 lege regels die Tomcat (JSP/Servlet container) bovenaan elk bestand zetHarm schreef op 20 februari 2004 @ 00:59:
Ik gok op een probleempje met de HTML-code. Waarom staat namelijk ieder HTML-element in een <div>, dat is toch nergens voor nodig? Gebruik HTML-elementen zoals ze bedoeld zijn en zet niet overal een nietszeggend element als een <div> omheen. Als dat gecorrigeerd wordt, zal je probleem mogelijk ook opgelost zijn.
Waar zie jij nutteloze div's?
Is een andere discussie, maar het komt er op neer dat jullie volgens mij (ik heb het niet heel grondig bekeken) heel veel <div> hebben gebruikt, terwijl je ook andere elementen zou kunnen gebruiken; semantic web enzo, info staat wel bij het W3C. Maar goed, dat is een totaal andere discussie die al enkele keren is gevoerd in W&G. Het werkt, en dat is het belangrijkstemarcusk schreef op 20 februari 2004 @ 01:20:
Waar zie jij nutteloze div's?In de nieuwste versie zijn er een aantal div.item's vervangen door li's, maar voor de rest zijn ze volgens mij best wel nuttig hoor
Dit topic is gesloten.