Hmz, dat klinkt me bekend, eindelijk ook iemand die hetzelfde kan omschrijven.. Al heb ik die pieptoon alleen meegemaakt met mijn eerste toestel na de reparatie van de 2 toets.
Waar haal je die info vandaan? (bron)
Ff denken, de EEPROM, daar staat het OS toch op? plz correct me if I'm wrong, maar dan zou je met
a een simpele firmware flash juist weer die foute data kunnen overschrijven? Of bedoel je dat
b die EEPROM definitief beschadigd is en eventueel
c dmv het flashen het toestel alleen maar erger beschadigd word?. Of, de laatste mogelijkheid,
d dat de EEPROM niet volledig overschreven word en dat hij blijft crashen?
Met die 2 andere toestellen heb ik geen geluid meer gehoord tijdens het crashen, waar zou dat aan kunnen liggen?
Je moet eigenlijk je garantie verhalen in de winkel waar je hem gekocht hebt. Zij zijn je contact personen. Dat men je na een jaar probeerd af te wimpelen en je terugstuurd naar de fabricant is eigenlijk een goedkope truuk om van het gezeur af te zijn of gewoon nog onwetendheid.
Ik las overigens elders in dit topic dat er maar een half jaar garantie zat op bepaalde delen van de gsm (accu, toetsenbord). Dat vind ik echt erg weinig. Je magtoch verwachten dat je gsm het wel een jaar uithoudt?
Dat dat kort is op de gebruiksgevoelige onderdelen ben ik met je eens. Wel vreemd dat ze na 14 maanden nog steeds bereid waren om die accu te ruilen, aan de andere kant, binnen een half jaar deden zich al dat soort problemen voor.
roflol, de post belde net aan om mijn accu af te leveren. Dynafix is snel met omruilingen: donderdag op de post gedaan, zaterdag weer terug.[...] en me gsm crasht regelmatig bij GPRS gebruik.
Vorig jaar oktober had ik het gevoel dat hij cygnificant vaker crashte bij GPRS gebruik. Naderhand, tegen eind september aan was dat vooral nadat ik gebeld werd. Met mijn huidige toestel voornamelijk nadat ik sms-jes kreeg. Wellicht ook de ringtone die een crash veroorzaakt!?
Reden genoeg dus om ermee terug te gaan

Maar als ik al die reacties hier lees, ben ik totaal het vertrouwen kwijt in dit ding.. en is reperaren slechts een tijdelijke oplossing.. zou liever een ander toestel willen

Ik was al een tijdje aan het azen op de SE T630, maar een vriendin heeft dat toestel ook maar is er ook niet happy mee. Toestel crasht ook regelmatig... Geen optie dus, blijf ik liever bij Siemens; wellicht lang genoeg wachten op de S65?

)
Ik vraag me verder idd ook af of dat repareren nut heeft, duurd lang (3-6 weken) en je krijgt hetzelfde toestel weer terug. Middels een onwisseling kan je een ander toestel regelen, met mogelijke andere mankementen

.. Daarentegen gaat dat dus wel snel (mocht er een toestel op voorraad zijn

, bij Dynafix laten ze je gewoon je oude toestel gebruiken totdat ze een vervangend hebben. Krijg je vervolgens een enveloppe toegestuurd die je (betaald door hun) aangetekend retour stuurd. Een paar dagen later heb je hem weer in huis...)
Teruggaan binnen de garantie termijn zou ik zeker doen! Alleen wel zout als dat je wacht totdat het toestel volledig niet meer functioneerd en er geen vervangend toestel is om om te ruilen

, gelukkig ging het laatst wel goed toen dat bij mij gebeurde).
Overigens, hangende aan de lader heeft hij zijn eerste sms al weten te weerstaan. Ik ben benieuwd hoe lang hij dat vol gaat houden. Gelukkig was het niet zo dat hij bij iedere sms crashte of bij dezelfde verzenders.
We wachten lekker af