Wat iemand anders al zei, sms-jes worden eerst in het telefoon geheugen opgeslagen, daarna op sim. Mijn vermoeden is is dat je telefoongeheugen vol is...Rev! schreef op 15 augustus 2004 @ 18:35:
Weet iemand hoe je kan instellen dat hij de sms op de telefoon opslaat? Heb nu telkens het gezeik dat mn simkaart sms geheugen vol zit
Simple way to find out: ga naar je sms inbox (menu, 5, 4, 1), opties, capaciteit... Ik vermoed dat je de berichten in je map verstuurde sms berichten niet verwijderd hebt of andere mapjes (op archief na) gevult hebt..
Anders weet ik het ook niet..
Bekend verhaalBeekforel schreef op 14 augustus 2004 @ 13:38:
Hm..
Ik heb m'n phone weer terug. Ik had em nog geen 5 minuten aan en hij was alweer uitgevallen.
Maar laatst is hij, met het developer menu gedeactiveerd, gecrasht toen ik een wap pagina middels GPRS bezocht... Wellicht willen ze het bij Orange wel proberen om een sim swap te doen??
Wat een luxe, reparatie omschrijvingen krijg ik nooit. Nu heb ik de laatste 2 keer alleen een phone swap gedaan, dus echt boeiend was die info ook weer nietOp de reparatieomschrijving staat Controlboard gerepareerd.
Moet je daar met een goeie gsm rondlopen dan? Daarvoor trek ik liever mijn ouwe gsm uit de la..Ik zal het wel even aankijken tot maandag... Het stomme is dat als ik hem opstuur dan heb ik tijdens Lowlands geen fatsoenlijke gsm.
Bekijk de site van Siemens eens. Gebruiks gevoelige onderdelen hebben maar 6 maanden garantie, de rest jaar.. Bij mijn weten zijn winkels sinds 1 mei 2003 verplicht om 2 jaar garantie op producten te leveren. Breng hem maar lekker naar de winkel zou ik zeggen. tip, laat je niet afwimpelen, velen weten dit niet of laten zich te makkelijk afwimpelen. Heb al verschillende dingen gerepareerd gekregen door vol te houden!Radical1980 schreef op 25 augustus 2004 @ 15:12:
Ik heb een vreemd probleem
- speaker werkt niet (anderen kunnen mij tijdens een gesprek wel horen maar ik hun niet)
- ik hoor geen belsignaal
Weet iemand wat het probleem is? Helaas heb ik mijn toestel net iets langer dan een jaar dus de garantie is verlopen.
HSC is je verzekering neem ik aan? Wellicht heb je een leentoestel? Dan is die 25 euro wel gegrond mits het in hun voorwaarden staat. Als je toestel gewoon repareerd word binnen de wettelijke garantie termijn (2 jaar!) is het vette onzin. Binnen een maand kan je dat laten terugboeken bij je bank, maar probeer het wel eerst via HSC te regelen...Beekforel schreef op 28 augustus 2004 @ 15:43:
Ik heb die van mij nog niet terug.
Het viel me wel op dat HSC (Harmony Service Center) 25 euro eigen risico heeft afgeschreven... Ik zal er volgende week eens over bellen, maar ik ben het er niet mee eens. Volgens een maat van mij zit er 2 jaar garantie op Siemens (hij werkt in een Belcompany).
Phone swap aanvragen...ernstblaauw schreef op 30 augustus 2004 @ 09:34:
[...]
En toch is de batterij na anderhalve dag leeg, en dan heb ik niet of nauwelijks gebeld/gesmst. Ga morgen maar eens verhaal halen bij KPN